Ok thanks. .....ffe geduld tot maandag dus!
Zit er een Ah (trading systeem) in deze game?
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Zit er inderdaad in, in de beta werkte deze niet altijd goed (sommige namen waren nog niet correct vertaald of stonden anders in de AH), maar dat zal nu wel zijn opgelost.jeroni1976 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:10:
Ok thanks. .....ffe geduld tot maandag dus!
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 25% gewijzigd door Diigii op 15-01-2016 19:18 ]
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
ik heb hetzelfde.. gewoon wachten dus?Diigii schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 19:16:
Nog meer mensen die proberen het spel te starten? Wanneer ik het spel start en ik heb mijn pincode ingevoerd, dan gebeurd er verder niets. Werkt het bij anderen al wel?
Duurt eventjes zie ik nu! Voor de mensen die dus na het invoeren van de Pin niets zien gebeuren, have patients
Steam/XBL: Avioto
Ja, ik had hem eerst 2 keer uitgeklikt. De 3e keer dacht ik, ik wacht wel. En toen na een tijdje kreeg ik een scherm waarbij je zo'n agreement moet accepten.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Jup ik ook hoop dat ik hier meerdere tweakers tegen ga komenViggen schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 19:44:
Zit zelf ook op Ebon Hall
Zelf niets van gemerkt alles loopt vrij vlekkeloos bij mij.tumtum100 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 18:48:
Nog meer mensen die last hebben van een 50% cpu en 50% gpu usage terwijl de fps in drukke gebieden 40fps is en in rustige gebieden 100+
OMG!! Get a life, hahaha.valermos schreef op maandag 18 januari 2016 @ 09:28:
[...]
Zelf niets van gemerkt alles loopt vrij vlekkeloos bij mij.
Ik ben al in elk gebied geweest.
(beetje levenloos geweest dit weekend ben al Lv 45![]()
)
Ben echt zeer tevreden over dit spel elke euro waard geweest.
"Get a life"
Als je op F8 Drukt kun je een party zoeken, dan zoek je over alle servers dat zal wellicht veel sneller gaan.Diigii schreef op maandag 18 januari 2016 @ 09:39:
Mijn ervaring was ook erg goed met Blade & Soul! Waar ik wel tegen aan liep was het zoeken naar een Party voor een dungeon. Hebben jullie netjes elke dungeon gedaan of hebben jullie die geskipped? Ik weet niet of het officieel een dungeon heet, maar het is een area waar je meerdere mensen (4 of 6) voor nodig hebt.
Dat is ook zeker waar, als je een dungeon in wilt lopen zie je meestal een kleur:Zoof schreef op maandag 18 januari 2016 @ 09:48:
Heb 1 dungeon gedaan, Blackram Narrows. Alles wat daarvoor kwam heb ik eigenlijk solo gedaan en dat ging best goed. Voor zover ik het begrijp is Blackram Narrows ook de eerste officiële dungeon.
Zijn aantal van die party instances welke leuke gear droppen en je tijdje kan farmen voor makkelijk/snelle upgrade van je items.Diigii schreef op maandag 18 januari 2016 @ 09:39:
Mijn ervaring was ook erg goed met Blade & Soul! Waar ik wel tegen aan liep was het zoeken naar een Party voor een dungeon. Hebben jullie netjes elke dungeon gedaan of hebben jullie die geskipped? Ik weet niet of het officieel een dungeon heet, maar het is een area waar je meerdere mensen (4 of 6) voor nodig hebt.
Heb je al een clean install geprobeerd van je drivers? Deze tool is wel handig: http://www.guru3d.com/fil...uninstaller-download.htmlSinergyX schreef op maandag 18 januari 2016 @ 10:06:
Mijn videodrivers vonden duidelijk dat ik dit weekend weinig mocht spelen, elke keer naar ~15 minuten BSOD en reboot, terwijl ik nog geen paar weken geleden met de beta client rond stond te meppen.
Denk eerder dat er iets mis gaat met beta client naast de release client, vanavond alles maar eens opnieuw installeren.Avioto schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:23:
[...]
Heb je al een clean install geprobeerd van je drivers? Deze tool is wel handig: http://www.guru3d.com/fil...uninstaller-download.html
De game crasht hier nog steeds om de zoveel tijd. Hopelijk komt er nog een performance patch. Ik kan de artstyle en character design niet uit staan, maar ik vermaak me prima met de combat
De game is bij mij ook enkele keren gecrashed. Maar dit komt ook denk ik door de game zelf. Je hebt dan ook de mogelijkheid om een crashrapport te versturen.Avioto schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:23:
[...]
Heb je al een clean install geprobeerd van je drivers? Deze tool is wel handig: http://www.guru3d.com/fil...uninstaller-download.html
De game crasht hier nog steeds om de zoveel tijd. Hopelijk komt er nog een performance patch. Ik kan de artstyle en character design niet uit staan, maar ik vermaak me prima met de combat
Ze vergeten alleen het aspect van de factions, want die loopt ook diverse servers ook al scheef, dus ben je wat laat en wil je je vrienden joinen, loop je daar weer tegen de problemen.valermos schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:07:
Aan de ene kant wel slim om dit te doen, alleen een groot nadeel is dat je moet wachten voordat je met vrienden kan meedoen omdat de server locked is.
Ze willen alle servers crowded hebben inplaats van 1 massive over populated server met een que van tig jaren.
Dus opzich bedoelen ze het goed alleen is het vervelend omdat je niet met elkaar kan levelen.
Nou ik vind de faction op Windrest vrij goed gaan, we verloren in het begin best hard, tot dat Crimson ging verzamelen en toen waren de rolle omgedraaid.SinergyX schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:22:
[...]
Ze vergeten alleen het aspect van de factions, want die loopt ook diverse servers ook al scheef, dus ben je wat laat en wil je je vrienden joinen, loop je daar weer tegen de problemen.
Ik vind het wel raar dat je dan geen 2de character meer kan aanmaken op een locked server, kan er toch maar 1 per keer spelen.
Uiteindelijk trekt dat wel recht, maar ben jij toevallig de laatste van je clubje mensen die gaat spelen en iedereen zit al crimson, zal je dus of moeten wachten of pas op latere level hopelijk overstappen. Was toevallig in dat gebied met die ghosts (en waar faction voor het eerst komt), uitsluitend crimsons wat daar rondliep. Toen maar even channel 4 gepakt en rustig m'n quest gaan doenvalermos schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:35:
[...]
Nou ik vind de faction op Windrest vrij goed gaan, we verloren in het begin best hard, tot dat Crimson ging verzamelen en toen waren de rolle omgedraaid.
Met 2e character geef ik je gelijk maar goed daar kunnen we weinig aan veranderen.
Ook in factions zit een balance van full of niet full.
Volgens mij zitten de meeste nu in Ebon Hall, maar die gaat volgens mij pas morgen open. Maar ik kan het ook fout hebben, heb niet alle posts gelezen.Roshnak schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:47:
Ik ga hopelijk vanavond in Blade and Soul duiken. op welke server en faction zitten jullie?
Zou wel leuk zijn als we samen als tweakers kunnen spelen
[ Voor 17% gewijzigd door Mohius op 19-01-2016 11:58 . Reden: Blade and Soul forum thread als link toegevoegd ]
Thanks! Kwam er net achter, voor de mensen die mij willen toevoegen:Mohius schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:57:
Ebon Hall is vandaag gelocked voor character creation tussen: 9:00u - 14:59u en 3:00u - 8:59u (in de GMT+1 tijdzone). Het zou vanavond dus gewoon mogelijk moeten zijn om een character aan te maken op Ebon Hall.
[ Voor 13% gewijzigd door Yorinn op 19-01-2016 21:35 ]
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Dit is vrijwel met iedere F2P game en zegt verder helemaal niets over de populariteit.SinergyX schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 09:55:
De game lijkt aardig populair, hau district chat was alweer vol met goldspammers, irritant maar goed signaal dat de game genoeg interesse heeft voor goldsellers
Je snapt dexeple schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 13:25:
[...]
Dit is vrijwel met iedere F2P game en zegt verder helemaal niets over de populariteit.
De voornaamste reden dat het erg druk is komt door sponsoring van NCsoft voor een flink aantal streamers op twitch. Daarnaast is gewoon het algemene F2P HYPEEEE TRAAIN!! wat er voor zorgt het nu druk is.Je kunt pas met een maand of 2 zeggen of het spel populair is.
Iemand die zich geroepen voelt wat leuks in elkaar te slingeren, mag zich melden, zie net dat ik de TS ben (van 5 jaar geledenDope3112 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 15:05:
TS,... Maybe een lijstje op frontpage met users bijbehorende classes en servers?
kzit eindelijk erin haha ":PRoshnak schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 18:09:
38 Minute Queue op Ebon Hall nu....
[ Voor 32% gewijzigd door rolandos582 op 20-01-2016 18:22 ]
Lees ook meteen veel die ingame willen blijven, geen zin in 20 minuten que tijdtumtum100 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 19:12:
Haha de Queue zal nu wel hard dalen, komt net een melding in-game dat er een game update beschikbaar is en pas werkt als je de game herstart ^^
[ Voor 53% gewijzigd door ThaDanus op 21-01-2016 08:50 ]
[ Voor 51% gewijzigd door rolandos582 op 20-01-2016 22:26 ]
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
De chat op mijn server is ook knettergek xD. Gisteren allemaal Nederlanders die dom zaten te lullen. En allemaal van die Engelse lui die mad waren omdat iedereen Nederlands aan het praten was xDSinergyX schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 09:39:
Hao district faction chat is echt een drama, elins en hentai, iedereen die female speelt is gay, etc etc.
Als ze dan toch een nieuwe server doen, doe mij maar een premium only
Dat zou wel ideaal zijn ja een server voor premium only, want die gold spam chat is mega irritant. Voor de rest is het spel wel echt vermakelijk, de speelstijl is echt wat ik gehoopt had. Het enige probleem is dat ik er nu achter ben dat ik nog niet heel erg goed ben in de combo's en zoSinergyX schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 09:39:
Hao district faction chat is echt een drama, elins en hentai, iedereen die female speelt is gay, etc etc.
Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"
Daar heb ik nog een grotere hekel aan, iedereen die allemaal grappig wil doen, maar komt er dan toevallig een rus langs, meteen helemaal verrot schelden.Diigii schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 11:51:
[...]
De chat op mijn server is ook knettergek xD. Gisteren allemaal Nederlanders die dom zaten te lullen. En allemaal van die Engelse lui die mad waren omdat iedereen Nederlands aan het praten was xD
Er is een server maintenance van ongeveer 3.5 uurAmbition88 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 13:21:
is de server down? ik kom er niet meer in als ik inlog blijft ie hangen
Wat is het voordeel hiervan? Ik bedoel heb gewoon premium, en join altijd instant op Ebon Hall.SinergyX schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 09:39:
Ik wil best helpen met de TS onderhouden en lijstje opzetten etc etc. Dm maar mits je daar intresse in hebt.SinergyX schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 16:23:
[...]
Iemand die zich geroepen voelt wat leuks in elkaar te slingeren, mag zich melden, zie net dat ik de TS ben (van 5 jaar geleden).
Steam: Ryada.
Valt allemaal genoeg mee... Dit is de eerste paar dagen daarna zijn alle azijnzeikers alweer weg.OmegaOne schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 18:40:
gezellige queue : nummer 580 en ETA van 726 min...
Het spel is leuk, maar als NCsoft niet snel in actie schiet, dan ben ik bang dat ze op deze manier mensen BnS laten voor wat het is en iets anders gaan zoeken...
Ik zeg altijd, als ik de hele tijd naar een achterwerk moet kijken, liever naar die van een vrouwrolandos582 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 17:37:
[...]
Wat is het voordeel hiervan? Ik bedoel heb gewoon premium, en join altijd instant op Ebon Hall.
Female spelen is leuk man, keer wat anders. Zien er ook een stuk beter uit
Achja in dat opzich misschien wel, ik heb die hele chat uitgezet dus ik zie er niks meer van. Allemaal spam / afleiding.SinergyX schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 20:08:
[...]
Ik zeg altijd, als ik de hele tijd naar een achterwerk moet kijken, liever naar die van een vrouw
Maar heb over het algemeen de ervaring dat betaalde channels of servers iets netter zijn, uitzondering is een niet nader te noemen MMO met elfjes, orges en humans
Vervolg op gisteren,... opnieuw proberen inloggen en que van een uur, probeer nu al half uur nieuw character aan te maken poging 1 volledig klaar game crashed nadat ik op confirm geklikt heb. Character weg, kan opnieuw beginnen.Grompie schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 22:02:
Game crasht 2x een keer als ik rond plaats 1500 stond en nu op 300...
Ik geef het op, als ik er morgen niet sneller in kom zal deze waarschijnlijk in de ijskast vliegen.
Heb je razer synapse draaien? Dit zorgt namelijk voor crashes in de game. Ivm gameguard die kan het process van razer niet killen dus besluit hij de game te killen.Grompie schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 20:53:
[...]
Vervolg op gisteren,... opnieuw proberen inloggen en que van een uur, probeer nu al half uur nieuw character aan te maken poging 1 volledig klaar game crashed nadat ik op confirm geklikt heb. Character weg, kan opnieuw beginnen.
Poging 2: midden character creatie crasht hij opnieuw...
Ik laat deze voorlopig langs de kant liggen, had er veel zin in maar die is nu volledig weg...
Als je erop klikt, kun je selecteren welke je aan wil houden. Ik heb alles uitstaan, whispers heb ik niet gecontroleerd dus not sure about die. Maar chat ging zo hard, dacht die spam moet ik niet hebben met hun gold sitesjeroni1976 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 20:22:
Vraagje. ....hoe zet je de chat uit?
En kun je dan nog wel whispers e.d ontvangen?
De 3de en 4de optie moet je uitzetten en dan dragonspire party chat. Die 3 zijn de chats waar de gold farmers zich in bevinden.rolandos582 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 00:56:
[...]
Als je erop klikt, kun je selecteren welke je aan wil houden. Ik heb alles uitstaan, whispers heb ik niet gecontroleerd dus not sure about die. Maar chat ging zo hard, dacht die spam moet ik niet hebben met hun gold sites![]()
[ Voor 8% gewijzigd door Diigii op 22-01-2016 10:23 ]
Daar wacht ik optumtum100 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 20:03:
[...]
Valt allemaal genoeg mee... Dit is de eerste paar dagen daarna zijn alle azijnzeikers alweer weg.
Je kan ook de nieuwe servers pakken op het moment.Ereaser schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 10:38:
[...]
Daar wacht ik op
Heb geen zin om een begin te maken en dan de dagen daar op een paar uur in een que te gaan wachten.
Tot level 10 weer gegaan, toch maar weer re-roll naar asassin gedaan, Kung fu is gewoon net mijn ding niet. Wil ik beetje pro-active spelen, keuze naar een blade master stuk logischer.wambamNL schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 11:11:
[...]
Je kan ook de nieuwe servers pakken op het moment.
Die hebben tot nog toe geen queue dus zou je zo in kunnen gaan. Zelf heb ik gewoon premium gekocht want dit spel mag zeker mijn support hebben
Zijn hier trouwens kung fu masters?
Haha. Ik ben zelf echt een fan van de kung fu master. Super vet is die class timings zijn ook iets minder vergevend dan de andere classes naar mijn ervaring.SinergyX schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 11:31:
![]()
[...]
Tot level 10 weer gegaan, toch maar weer re-roll naar asassin gedaan, Kung fu is gewoon net mijn ding niet. Wil ik beetje pro-active spelen, keuze naar een blade master stuk logischer.
Ik kan je wel mede-auteur geven, kan je vast een kick-off maken, ik zal van het weekend eens kijken of ik een leuk stukje in elkaar kan zetten van de game zelf.wambamNL schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 11:37:
[...]
Haha. Ik ben zelf echt een fan van de kung fu master. Super vet is die class timings zijn ook iets minder vergevend dan de andere classes naar mijn ervaring.
Had je trouwens ook nog hulp nodig bij het maken van een lijst met spelers en de TS updaten?.
Is goed. Ik kan alleen niet heel veel doen vanaf het werk op het moment. Ivm dat tweakers en youtube geblocked is. Zit nu namelijk op mijn mobiel. Ik zal vanavond wel even er druk mee aan de slag gaan. Document voor mensen die BnS spelen zal ik wel alvast aanmaken op mn werk met een formulier etc.SinergyX schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 11:40:
[...]
Ik kan je wel mede-auteur geven, kan je vast een kick-off maken, ik zal van het weekend eens kijken of ik een leuk stukje in elkaar kan zetten van de game zelf.
We kunnen ook gewoon lijstje in de TS maken, kan iedereen die erin wil dit even melden in het topicwambamNL schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 11:45:
[...]
Is goed. Ik kan alleen niet heel veel doen vanaf het werk op het moment. Ivm dat tweakers en youtube geblocked is. Zit nu namelijk op mijn mobiel. Ik zal vanavond wel even er druk mee aan de slag gaan. Document voor mensen die BnS spelen zal ik wel alvast aanmaken op mn werk met een formulier etc.
Ik heb een clan al gemaakt (voordat ik dit topic zag) waar we evt alle tweakers die nog geen clan hebben in kunnen doen? Mocht dit een idee zijn?
Kan allebij.SinergyX schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 11:51:
[...]
We kunnen ook gewoon lijstje in de TS maken, kan iedereen die erin wil dit even melden in het topic
Of gezien de oudheid van de TS, misschien een heel nieuw topic beginnen
[ Voor 22% gewijzigd door Ryada op 22-01-2016 12:00 ]
Heb mijzelf ook in het lijstje gezet. Ik zit zelf op de Cardinal Gates server.wambamNL schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 11:55:
[...]
Kan allebij.
Mij leek een spreadsheet (google docs) handiger. Als de populariteit dan groter word etc word het niet een onoverzichtelijke lijst snapje. En het vergt wat minder onderhoud.
Het formulier wat ik heb gemaakt in 30 seconden (kunnen we altijd nog in de TS zetten als lijstje):
http://goo.gl/forms/aYpcKe5mTN
Ja misschien dat ik een nieuwe server pak om het spel uit te proberen, daarna een character aanmaken op een server waar meerder tweakers / NL-ers zittenwambamNL schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 11:11:
[...]
Je kan ook de nieuwe servers pakken op het moment.
Meerdere van mijn vrienden hebben dat gedaan. Dus die spelen tijdelijk op die server tot de queues haalbaar zijn of ze het zo leuk vinden dat ze premium kopenEreaser schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:15:
[...]
Ja misschien dat ik een nieuwe server pak om het spel uit te proberen, daarna een character aanmaken op een server waar meerder tweakers / NL-ers zitten
Blade master blijft mijn favo, nu even doorgezet om assassin op 40 te krijgen, maar daarna weer direct BM. Summoner vond ik wel grappig, maar had het idee in dungeons ze een stuk minder succesvol zijn (veel aoe, alle ST is veelal zelfde skills spammen).Roshnak schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:32:
Heb mezelf ook op de lijst gezet, gisteren ben ik lvl 23 geworden en Blade Master lijkt steeds leuker om te spelen.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq