Die versie draai ik... Probleem is altijd nog aanwezig. Lees: Doorspoelen DVD en HD concent-> crash en/of restart van de film.
De reden dat ik altijd DivX download...
Die versie draai ik... Probleem is altijd nog aanwezig. Lees: Doorspoelen DVD en HD concent-> crash en/of restart van de film.
Hmmm, ik kon altijd prima doorspoelen, misschien je settings even doorlopen?wrvk82 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:47:
[...]
De reden dat ik altijd DivX download...
PSN id: PENo1
Kan je de subs wel selecteren via de transcodemap?P.E.No.1 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 17:24:
Pff ik word echt gek. Voorheen kon ik gewoon streamen met subs die ik ingebakken heb in een divx bestand. Nu krijg ik elke keer een melding dat er geen subs available zijn. Ik snaper niets van. Voorheen nooitbproblemen en sinds ik mn pc niet meer heb maar mn laptopngebruik alleen maar problemen. Iemand een tip wat ik precies moet gebruiken om het weerbwerkend te krijgen.
Nee, en ook kan ik plots een divx met subs ernaast (.srt) niet meer openen. Dan herkent de ps3 de hele file niet eens meer. Misschien een slechte combi van codecs ofzo. Iemand die mij precies kan vertellen welke ik moet hebben en welke versie van psmediaserver? Ik draai windows 7 op mn laptop.EJPostema schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 18:20:
[...]
Kan je de subs wel selecteren via de transcodemap?
Ik zou je settings even nalopen, zorgen dat TSmuxer niet standaard staat ingesteld en de subs niet helemaal zijn uitgeschakeld
Gebruik gewoon de nieuwste, heb je wel een codec pack geinstalleerd op je laptop?P.E.No.1 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 18:54:
[...]
Nee, en ook kan ik plots een divx met subs ernaast (.srt) niet meer openen. Dan herkent de ps3 de hele file niet eens meer. Misschien een slechte combi van codecs ofzo. Iemand die mij precies kan vertellen welke ik moet hebben en welke versie van psmediaserver? Ik draai windows 7 op mn laptop.
Ik heb meerdere versies van psm geprobeerd. Ook de nieuwste 1.50.0b1. Ik gebruik de codecs van shark.EJPostema schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 19:27:
[...]
Gebruik gewoon de nieuwste, heb je wel een codec pack geinstalleerd op je laptop?
[ Voor 27% gewijzigd door P.E.No.1 op 23-01-2012 10:45 ]
Staan die niet per ongelijk uitgevinkt bij de opties? Of is je standaard transcoder TSmuxer (die geen subs ondersteund)P.E.No.1 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 20:35:
[...]
Ik heb meerdere versies van psm geprobeerd. Ook de nieuwste 1.50.0b1. Ik gebruik de codecs van shark.
edit: ook geprobeerd met Klitecodecpack. Maar nog steeds geen resultaat. Nu is het wel zo dat ik in de transcodemap de mencoder aanklik heb ik wel subs via external subs. Maar waarom werken verdorie mijn ingebakken subs niet meer?
Mencoder staat bovenaan bij transcoding instellingen. Daaronder tsmuxer. De instellingen van mencoder vwb ondertiteling zijn:EJPostema schreef op maandag 23 januari 2012 @ 19:46:
[...]
Staan die niet per ongelijk uitgevinkt bij de optis? Of is je standaard transcoder TSmuxer (die geen subs ondersteund)
[ Voor 4% gewijzigd door P.E.No.1 op 23-01-2012 22:28 ]
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
[ Voor 4% gewijzigd door Sannieboy op 16-03-2012 17:31 ]
Volgens google kan het een firewall probleem zijn of de folder mag niet gedeeld worden op een netwerkGamepie56 schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 13:44:
Ik heb PMS op m'n Fedora bak gezet, ging opzich best vlot, Playstation 3 werd herkent na het toevoegen van poort 5001 in de firewall en andersom, de playstation ziet de films die ik heb staan.
Maar het openen van een film op de playstation resulteert in een netwerk error: 00000000
Iemand enig idee wat die error betekent?
Firewall uitzetten resulteert nog steeds in dezelfde error... Al gelukt, ik misste een codec. Nu even uitzoeken waarom full hd films zo ontzettend stotteren.EJPostema schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 13:49:
[...]
Volgens google kan het een firewall probleem zijn of de folder mag niet gedeeld worden op een netwerk
[ Voor 14% gewijzigd door Boyd op 07-04-2012 14:12 ]
Verwijderd
Dat ligt denk ik niet aan je tv... Heb je de nieuwste versie geinstalleerd?gaizka schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:56:
Ik maak al enkele tijd gebruik van het programma PS3 Media Server, dit ging altijd naar volle tevredenheid. Ik heb sinds afgelopen weekend echter een nieuwe tv en nu doet het volgende probleem zich voor:
Als ik iets stream bevriest het beeld vanuit het niets na een aantal minuten. Blijkbaar kan hij de data dan niet meer buffereren o.i.d. ?
De PS3 is trouwens via een kabel aangesloten op mijn router.
Behalve het vervangen van de TV heb ik niets verandert in de instellingen, iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?
Ik gebruik versie 1.53, dat is de nieuwste.EJPostema schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:55:
[...]
Dat ligt denk ik niet aan je tv... Heb je de nieuwste versie geinstalleerd?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Ik had deze sony bravia, en die was wel fullHD:scorpie schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 18:13:
Dat is normaal. Ik vermoed dat het te maken heeft met het feit dat je Playstation je nieuwe tv optimaal wil bedienen en om een fullHD stream vraagt aan de media server, maar dat die zich hier nu in verslikt... Was je vorige tv toevallig nog niet fullHD?
Een paar developers van PMS zijn hun eigen project begonnen, namelijk UMS (universal media server).scorpie schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 23:17:
Pfoe, dat is dan een lastige.. Heb je dit met al je mediabestanden of toevallig eentje? Je kunt ook even al je instellingen opschrijven van ps3mediaserver en hem opnieuw installeren. Wellicht bij een update iets misgegaan? (Of bij een update van java, maar dat lijkt me ook wel erg onwaarschijnlijk..)
Zojuist een aflevering van Game of Thrones gekeken, een MKV bestand (normaal liep dit altijd vlekkeloos).scorpie schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:53:
Volgens mij zit daar je buffer size gewoon bij inbegrepen, dus het lijkt me geen raar getal.
Ik weet niet of het hetzelfde is natuurlijk maar ik heb (had *snik*) iets vergelijkbaars met .mkv bestanden. Bij sommigen stopte hij op een zeker moment. Altijd op dezelfde plek, de volgende week, bij wijze van spreken weer precies op die plek. Het enige dat ik dan kon doen was de tijd tien à twintig seconden doorschuiven via de select- toets. Daarna speelde hij weer gewoon verder, hoewel het in sommige bestanden regelmatig voorkwam. Ik ben er nooit achter gekomen waar het aan ligt. Misschien helpt het bij jou en kun je leven met af en toe een paar seconden kijkverlies.gaizka schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:56:
Ik maak al enkele tijd gebruik van het programma PS3 Media Server, dit ging altijd naar volle tevredenheid. Ik heb sinds afgelopen weekend echter een nieuwe tv en nu doet het volgende probleem zich voor:
Als ik iets stream bevriest het beeld vanuit het niets na een aantal minuten. Blijkbaar kan hij de data dan niet meer buffereren o.i.d. ?
De PS3 is trouwens via een kabel aangesloten op mijn router.
Behalve het vervangen van de TV heb ik niets verandert in de instellingen, iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Snippertje op 29-08-2012 16:42 ]
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
[ Voor 68% gewijzigd door Azqi op 03-09-2012 19:59 ]
[ Voor 9% gewijzigd door ralphie85 op 09-10-2012 21:48 ]
Die kans is groot. Eventueel kun je met de grootte van je buffer spelen. Van 400 naar 600 of andersom.r.marijnissen schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 20:34:
Een dvd kwaliteit filmpje loopt bij mij nog best goed, HD dan schokt het erg.
Als ik nu mijn ps3 bedraad naar mijn router, loopt het dan wel soepel?
Verwijderd
Dat zal waarschijnlijk wel helpen.r.marijnissen schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 20:34:
Een dvd kwaliteit filmpje loopt bij mij nog best goed, HD dan schokt het erg.
Als ik nu mijn ps3 bedraad naar mijn router, loopt het dan wel soepel?
Ik denk eraan om een NAS aan te schaffen, maar ben onzeker over welk bestandsformaat en welke mapstructuur ik moet aanleggen, zodat mijn PS3 hiervanaf ook de foto's en video's kan laten zien. Wat is nu echt een goed en handig formaat dat de kwaliteit van de films in tact laat (en overweg kan met ondertitels), maar wat ook ruimtebesparend is? (Als het ook nog eens werkt met Android (voor wellicht een toekomstige aanschaf van smartphone/tablet) is dat mooi meegenomen.)scorpie schreef op zondag 10 januari 2010 @ 23:46:
Voor video:
• Memory Stick Video Format
- MPEG-4 SP (AAC LC)
- H.264/MPEG-4 AVC High Profile (AAC LC)
- MPEG-2 TS (H.264/MPEG-4 AVC, AAC LC)
• MP4 file format
- H.264/MPEG-4 AVC High Profile (AAC LC)
• MPEG-1 (MPEG Audio Layer 2)
• MPEG-2 PS (MPEG2 Audio Layer 2, AAC LC, AC3(Dolby Digital), LPCM)
• MPEG-2 TS (MPEG2 Audio Layer 2, AC3 (Dolby Digital), AAC LC)
• MPEG-2 TS (H.264/MPEG-4 AVC, AAC LC)
• AVI
- Motion JPEG (Linear PCM)
- Motion JPEG (mu-Law)
• AVCHD (.m2ts / .mts)
• DivX
• WMV
- VC-1 (WMA Standard V2)
Your Friendly Neighborhood Moderator
[ Voor 16% gewijzigd door DopdeDouwer op 17-10-2012 12:53 ]
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door AllSeeyinEye op 02-11-2012 19:17 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Die gebruik ik nu ook. Heb toch het idee dat daar de meeste ontwikkeling in zitAllSeeyinEye schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 19:17:
Ik gebruik PMS al een tijdje niet meer, teveel updates die niet werken. Sinds enige maanden gebruik ik een fork, Universal Media Server. Werkt als een zonnetje (ook geschikt voor UPC Horizon)!
Heb je de PS3 een vast IP adres gegeven in de Experiabox? Dat deed het voor mij.Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:17:
Beste,
Ik heb een vraag. Ik wil graag mijn PS3 als media center gebruiken in combinatie met mijn Mac. Ik heb hiervoor als PS3 Media center geïnstalleerd. Tot op heden vindt hij alleen mijn PS3 niet.
Zijn er bepaalde instellingen die je moet veranderen in de router voordat hij het doet? (experiabox)
Ik heb al het één en ander geprobeerd met DNLA in de experiabox, alleen daar lukt het me alleen om een mapje aan te maken die mijn PS3 dan wel ziet.
Alvast bedankt.
Cees
[ Voor 58% gewijzigd door Zilver op 03-11-2012 14:31 ]
Ik ben ook overgestapt. Lijkt erg op PMS, maar net even doorontwikkeld.Zilver schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 11:57:
Universal media Server ? Thanks voor de Tip !
Geniaal dit. Installeren en werken.
Haal die PS3 media server maar uit de topicstart.
Dit is duizend maal handiger.
[ Voor 4% gewijzigd door Azqi op 03-11-2012 23:38 ]
Ja, volgens mij werkt dat gewoon hetzelfde iddDopdeDouwer schreef op donderdag 08 november 2012 @ 09:59:
Ik heb ook een UMS geprobeerd, maar krijg daar de uitzendinggemist plugin niet zichtbaar.
Het is toch alleen nodig het .jar bestandje in de plug-in folder te zetten?
[ Voor 11% gewijzigd door BlackEyedAngel op 13-11-2012 10:22 ]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
To Tweak Or Not To Tweak
To Tweak Or Not To Tweak
Ik had daar ook last van. Maar het probleem heeft zichzelf opgelost bij mij. Geen idee hoe en watSnippertje schreef op zondag 18 november 2012 @ 18:23:
Ik heb plotseling dat UMS geen renderers meer kan vinden. PS3 media server ook niet. Vanaf andere pc werkt het wel. Komt volgens mij door nieuwe java update. Iemand een idee wat er aan de hand is? En hoe ik hem weer terug krijg?
Uiteindelijk java helemaal weggegooid en opnieuw geinstalleerd. Nu werkt het weerEJPostema schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:08:
[...]
Ik had daar ook last van. Maar het probleem heeft zichzelf opgelost bij mij. Geen idee hoe en wat
Ik heb het nooit echt goed aan de praat gehad, ook niet met PMS.DopdeDouwer schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:46:
Hebben jullie met UMS uitzending gemist al aan de praat?
Volgens mij wordt alles omgezet naar DTS, omdat die andere twee niet sliktbaronruud schreef op donderdag 06 december 2012 @ 14:38:
Kan ik met UMS gebruik maken van DTS_HD en TrueHD geluid?
Of wordt dit omgezet naar DTS?
Naar mijn weten kun je PS3 niet zowel Wifi als Lan connecten. Als kabel naar Router niet mogelijk is (wellicht wel via Powerline?), dan ben ik bang dat je het elke keer in PS3 instellingen moet aanpassen.JPG-89 schreef op zondag 09 december 2012 @ 14:03:
Beste,
Het is vast al ergens uitgelegd in 1 van de PMC topics, maar ik kan het niet gemakkelijk vinden of in duidelijke taal.
Ik heb het volgende probleem; Mijn PS3 werkt prima over wifi en mijn laptop ook.
Ik wil HD films streamen naar mijn PS3 een 720p film trekt hij net, maar grotere films word moeilijk. Ik wist al wel dat dit geen succes ging worden, want dit trekt de verbinding niet waardoor de film gaat haperen (denk ik).
Nu wil ik direct een bekabelde verbinding maken van mijn PS3 met mijn laptop. Ik wil echter niet dat ik op mijn playstation telkens moet switchen van bekabeld naar wifi. Met andere woorden, wifi om te gamen en bekabeld (lan kabel) om te streamen.
Volgens mij kan dit via wat instellingen in PS3 media server (forcen?). Ik heb echter geen flauw idee hoe dit moet. Kan iemand mij in lekentaal uitleggen hoe ik dit moet doen?
Begin aub niet over kabels trekken van de PS3 naar de router, want dat is hier simpelweg niet mogelijk.
Alvast bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door Blindfold op 09-12-2012 16:47 ]
Verwijderd
Omzetten naar m2ts en Subs erbij coderen. Kost alleen veel tijd. Da's de reden dat ik uiteindelijk maar een losse streamer heb genomen. Hoop tijd besparing als alles gewoon meteen werkt na het downloaden.Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 21:01:
Ik gebruik ums voor het streamen naar mijn ps3. Echter is het zo dat 720p mkv's met externe subs geen problemen geeft , maar 1080p mkv's met externe subs wel. Ps3 is met draad aangesloten.
Mijn cpu geeft constant 95 a 100 procent aan. Is er een softwarematige oplossing voor om die cpu te laten zakken want het beeld stuttert constant bij 1080p. De kwaliteit verlagen is uiteraard geen optie.
iemand een idee?
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Het probleem is dat PMS (of UMS tegenwoordig blijkbaar, ben er al een tijdje uit) om de subs te kunnen weergeven de MKV met MEncoder omzet om de subs erbij te kunnen plakken. Dat vergt een zware PC en dikke netwerkverbinding en zelfs dan kan je nog bij hele hoge bandbreedte problemen hebben.Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 22:40:
ik bedoelde eigenlijk een oplossing binnen ums
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
[ Voor 85% gewijzigd door Nico111 op 09-03-2013 16:12 ]
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Soms wordt de codec net iets anders, dus download sowieso de nieuwste versie. Of probeer umsNico111 schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 15:56:
Ik gebruik PS3 media server(1.72) om films die ik download te streamen vanaf mijn iMac (2,66 Core 2 Duo, 8GB ram) via de internet kabel naar mijn PS3 slim 320GB. Nu heb ik bij sommige films(720p) dat ze niet goed werken. Als ik de film kijk op mijn PS3 dan heb ik wel geluid, maar niet volledig. Ik hoor achtergrond geluid wel, maar de spraak bijvoorbeeld niet. De films doen het wel gewoon goed als ik ze kijken op mijn iMac met VLC. Wat kan het probleem zijn? Wie kan mij helpen? Ik kom er namelijk niet zelf uit via google.
Alvast bedankt!
Het is gelukt!!!! Het lag niet aan de 5.1 instelling die jij adviseerde, maar je leide me wel naar de goed wegErulezz schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 18:59:
Misschien 5.1 geluid in de film? In PS3 media server bij transcoding setting kun je instellen dat er stereo geluid wordt doorgegeven.
Kennis begint met informatie vergaren.
Dit moet je niet willen, vanwege Cinavia.Teveel films, die niet probleemloos zullen afspelen.kdbruin schreef op donderdag 11 april 2013 @ 08:25:
Ik zou eerst eens kijken of je deze content in die vorm wel kunt streamen naar de PS3, die is namelijk erg picky wat betreft formaten die het via streaming ondersteund.
Weer een poging van de content industrie om ongeautoriseerd kijken van films tegen te gaan, hoewel ze geheel voorbij gaan aan het feit dat ik op deze manier m'n eigen legaal geripte Blurays niet kan bekijken. Er wordt namelijk een code meegestuurd in het geluid waardoor de PS3 het geluid uit zet, en dat pas na 20 minuten of zo. Volgens mij is dit alleen met AC3, DTS, etc maar dat weet ik niet zeker.Jorgen schreef op zondag 14 april 2013 @ 22:49:
Sorry, maar wat is Cinavia? En ik kan natuurlijk ook de films op de NAS opslaan in een PS3-geschikt formaat. (Mits dat formaat ook leuk is voor mijn laptop/telefoon. Ik heb weinig zin om elke film in 3 smaken/formaten op te slaan.)
Ik heb zelf een Netgear Readynas met Dualcore CPU erin, dus in den beginne ben ik heel enthousiast aan de gang gegaan met de PS3 als streamer.Jorgen schreef op woensdag 10 april 2013 @ 12:41:
Zijn er mensen die ervaring hebben met het gebruik van een NAS icm met de PS3?
Ik ben op zoek naar een 4-bay NAS en heb daarvoor de 413j, 413 of 412+ op het oog.
De eerste is het voordeligst en zou alles wat ik wil kunnen, maar ik weet niet hoe het met het streamen en transcoden naar de PS3 gaat. Kan dit probleemloos met de 413j?
De 413 en 412+ zijn natuurlijk ook prachtige apparaten, maar kosten heel wat meer. Als ik ze echt nodig heb, dan wil ik er best over nadenken. Als dit regelrechte overkill is, dan is het natuurlijk zonde van het geld.
Ik begrijp dat er over een tijdje vast allemaal 3d 4k films zijn met dolby 15.4 geluid, maar tot die tijd gaat het vooral om het streamen van DVD/Bluray/720/1080 content.
Wil iemand zijn/haar ervaringen delen en vertellen hoe het met een 413j (of bijv. 212j) gaat? Evt. afgezet tegen ervaring met een 413/412+ of vergelijkbare NAS.
Alvast bedankt.
NB. Op mijn vraag in het Synology-topic kreeg ik vrij weinig reactie. Vandaar dat ik hem hier stel. Ik zou het fijn vinden om gewoon een aantal verschillende meningen en ervaringen te horen, zodat ik een betere beslissing kan nemen.
Verwijderd
Verwijderd
Toevallig ook horizon van UPC? Bij mij is dit het geval sinds ik een Horizon-box heb. Ik gebruik nu Universal Media Player en die doet het beter. Maar toch nog soms dat ie mn PS3 niet ziet of dat de map videobestanden aangeeft 'no titles' ..Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 12:46:
Hey guys
Ik gebruik al een tijdje de PS3 media server maar nu kan hij ineens niet meer mijn PS3 vinden? Kan het zijn dat er iets gereset is oid? Vuze streamen lukt namelijk nog wel.
Verwijderd
Nee geen UPC. Maar ik ga Universal Media Player eens proberen.P.E.No.1 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 16:32:
[...]
Toevallig ook horizon van UPC? Bij mij is dit het geval sinds ik een Horizon-box heb. Ik gebruik nu Universal Media Player en die doet het beter. Maar toch nog soms dat ie mn PS3 niet ziet of dat de map videobestanden aangeeft 'no titles' ..
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2013 10:43 ]
Verwijderd
Misschien kan je per x aantal mp3's een playlist maken op de pc en die selecteren via de playstation?Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 19:19:
Allereerst wil ik iedereen bedanken voor alle content hier. Het heeft mij enorm geholpen om mijn PS3 als media server te gebruiken.
Eigenlijk werkt alles. Ik heb alle bekabeld, aangesloten, PSMS geinstalleerd en zelfs 5.1 hd content gaat moeiteloos vanaf mn pc via PS3 zo de lucht in. Zonder de PS topic hier was dat overigens nooit gelukt.
Er is een ding waar ik echter niet uitkom. En gevoelsmatig moet t heel simpel zijn. Als ik een map opzoek vanaf mn PS op mn PC ziet hij alle bestanden. Ik kan ze ook afspelen. Maar heo krijg ik t voor elkaar dat hij alle bestanden in de betreffende map achter elkaar afspeelt. Hij ziet 15 mp3's ook als losse bestenden (is wel correct) maar pauzeert na elk nummer. En das nou net wat ik niet wil.
Ook heeft PSMS problemen met DVD files. Ik kan weliswaar een complete dvd afspelen maar bij een concert dvd krijg ik t niet voor elkaar om gewoon een track door te spoelen. Doorspoelen kan wel, maar alleen naadloos op springen naar minuut zoveel.
Concreet: ik wil gewoon alle nummertjes kunnen selecteren, afpelen en volgende nummer kunnen doen. Een beetje zoals een cd speler zeg maar.
PS forum hielp niet en google kwam er ook niet uit.
Ik weet dat ik een afspeellijst kan maken op de PS maar dan moet ik alles kopieren naar mn PS. En eigenlijk lijkt me dat ook niet de bedoeling.
Iemand een idee?
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq