Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-05 17:55
Ik heb nogal wat te lezen / in te halen denk ik. Ik heb onlangs een PS3 Super Slim gekocht en een Sony KDL-55W905 televisie. Tevens heb ik een iOmega NAS in huis en een gigabit netwerkje. Windows machines heb ik niet meer, maar wel Macbooks.

Nu wil ik straks natuurlijk ook 3D films kunnen kijken en mijn huidige mediaspelertje kan dat niet aan. Ik las hier dat je dmv streamen via de PS3 dus wel 3D films kunt kijken, ik weet alleen nog niet hoe ik dat dan voor elkaar moet krijgen met de apparatuur die ik nu heb.

Het makkelijkst zou denk ik zijn om een andere mediaspeler aan te schaffen die 3D aan kan, maar wellicht dat er goedkopere oplossingen zijn die hier in de voorgaande topics al beschreven staan. Als iemand zo uit z'n hoofd mij wat tips kan geven hoor ik dat natuurlijk heel graag, dat scheelt me heel wat leeswerk :)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-09-2024
Hi, als ik de PS3 via composite op wat beeldschermpjes in de auto aansluit, kan ik dan ook de films (veelal AVI`s) van de ingebouwde harddisc afspelen?
Een simpele mediaplayer dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:17

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik heb sinds een tijd een probleem met mijn PS3 - TVersity combinatie, ik heb de basic versie van TVersity ooit gekocht en dit heeft jaren prima gewerkt. Maar sinds een tijdje "ziet" de PS3 de TVersity server helemaal niet.

Standaard dingen geprobeerd:
-TVersity opnieuw installeren
-Windows firewall uit
-AV uit
maar niets werkt

Het vreemde is dat mijn PS3 WEL de windows media player server kan zien. Als test heb ik even Twonky geïnstalleerd en die ziet mijn PS3 ook gelijk.

Het vreemde is dat het ook niet aan TVersity lijkt te liggen, op mijn pc werkt de webinterface van TVersity prima en ook als ik op mijn telefoon naar het IPnummer:poort van mijn tversity ga kom ik op de webinterface.

Eigenlijk heb ik geen flauw idee hoe dit kan...

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Pagina: 1 ... 16 17 Laatste

Let op:
~~~[html]• Lees eerst de TS grondig door en doorzoek het topic voordat je een vraag stelt.
• Gebruik de tutorials in de TS voor installatie van de software.
• Onderbouw je vragen, leg uit wat je hebt geprobeerd en wat niet.
• Geef hard- en soft-ware info, wij weten niet wat je thuis voor spulletjes hebt staan.~~~[/html]