"Na alles uitgepakt te hebben was ik behoorlijk teleurgesteld in de box zaten namelijk:
- een Chinese namaakwii met ergere graphics als de nes die op Ebay te koop staat voor 10 euro.
- Een douchekop met led verlichting ook te krijgen bij de Action voor 7 euro.
- Een digitaal weerstation ter waarde van een paar euro."
Ik ben verbaasd dit te lezen. Ik kwam hier verzeild toen ik meer informatie zocht over de nu aangeboden "Rainmates" op Priceattack. Off-topic iemand hier ervaring mee

?
De box in december was mijn 2e order bij Priceattack en is mij juist erg goed bekomen. Ik bestelde twee maal de MysteryBox XL (mijn zwager en ik, selfsponsored kerstpakket

), meteen even uit de wereld helpend dat iedere box dezelfde spullen bevat, beide boxen met andere inhoud.
Toeval of overstock, een van de boxen kende dezelfde inhoud als de box van 'MrN'. Eerlijkheidshalve ben ook ik gaan google'en naar de waarde van de producten. Hier kwamen echter behoorlijk andere bedragen uit..?
- 'Namaakwii' (zo u wilt) - internetshop verkooprijs ca. €40
- Douchekop met LED verlichting - eerder op Priceattack €24,99
- Digitaal weerstation* - volgens de verpakking bij Pearl (Duitsland) vandaan - €14,90 (
http://www.pearl.de/a-NC6004-5409.shtml?query=wetterstation)
* Een weerstation dat via USB kan worden aangesloten op de PC (internet) en actueel 5 dagen vooruit het weer bijwerkt, leuk ding?
Wat op een losse verkoopwaarde van bijna 80 euro komt. Voor mij een meerwaarde.
Het kaartje vond ik overigens erg netjes, dat zat nog niet bij vorige bestellingen.
Als je precies wilt weten wat je koopt, shop dan in de weken dat er een complete productomschrijving te vinden is of gewoon bij de Dixons ofzo?
P.S. ter vergelijk: de andere box bevatte o.a. een FunkIt DJ (??) die ik terugvond voor 39,95, een mobiele telefoon (Pico Inox nogwat) €24,99, een Bluetooth Headset ca. €19,99 en een draadloos bestuurbare Hummer, tientje?