Negatieve ervaring met Priceattack slecht gevulde box

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Sorry hoor, maar wat had je dan verwacht? Pff... je kan er toch op wachten dat je troep ontvangt. Die gasten moeten ook hun geld aan zo'n box verdienen terwijl jij denkt dat je meer krijgt dan je er aan uit hebt gegegeven... wacht, dat kan dan helemaal niet 8)7

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:35
Dick schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 13:21:
[...]

Zeker wel, heb je interesse? In dat geval, DM me dan even. Ik probeer verder niet actief om hem te verkopen, misschien kan ik er nog een keer in kind blij mee maken.
Wat wil je ervoor hebben dan dm ken ik niet

Verwijderd

MrN schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 15:52:
[...]

Ga naar het profiel van Dick en klik op "Stuur een bericht aan Dick"..

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Erkens schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 13:42:
[...]

Met andere woorden, als een winkel een slimme verkooptruc verzint kan hij onder de koop-op-afstand-regeling uitkomen? Lijkt me niet helemaal de bedoeling ;)
Ik weet niet of je een dergelijke box een 'slimme verkooptruc' moet noemen. Het is uiteraard bedoeld om van overtollig en/of retour gestuurde producten aan te bieden. Dat mensen er voor kiezen om een 'onbekend' product te kopen is aan hen, het lijkt mij niet meer dan logisch dat je het product dan niet meer terug kan sturen omdat het je niet bevalt. Dan gaat immers de essentie van het product verloren, de verrassing en gok om iets leuks te krijgen...of niet. Ik denk dat iedereen dit ook prima zelf van tevoren kan bedenken, achteraf gaan klagen dat je niet tevreden bent vind ik dan ook wat gek.

Begrijp me goed, ik heb zelf ook de XL box besteld en ben zeker niet tevreden, maar daarom snap ik nog wel dat de verrassing het hele idee is van de box. Het lijkt mij dan ook prima een product dat naar zijn aard niet terug te sturen valt.
MrN schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 15:52:
[...]
Zoals Zyll hierboven ook al zegt kan je een DM sturen vanuit mijn profiel, koop/verkoop op het forum is helaas niet toegestaan. Het kan zijn dat je zelf in je 'MyReact' de DM functie even aan moet zetten.

• MrN
  • Laatst online: 15:35
Waar is dat kan het niet vinden

Verwijderd

Hij staat inmiddels aan, maar lees verder in FG Beleid.

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05-2025
*knip*

Tip van de dag: laat dit soort trollerige reacties gewoon achterwege a.u.b.

[ Voor 69% gewijzigd door Orion84 op 07-02-2010 13:45 ]

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Dick schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 01:31:
Ik weet niet of je een dergelijke box een 'slimme verkooptruc' moet noemen. Het is uiteraard bedoeld om van overtollig en/of retour gestuurde producten aan te bieden. Dat mensen er voor kiezen om een 'onbekend' product te kopen is aan hen, het lijkt mij niet meer dan logisch dat je het product dan niet meer terug kan sturen omdat het je niet bevalt. Dan gaat immers de essentie van het product verloren, de verrassing en gok om iets leuks te krijgen...of niet. Ik denk dat iedereen dit ook prima zelf van tevoren kan bedenken, achteraf gaan klagen dat je niet tevreden bent vind ik dan ook wat gek.
Sowieso zijn mensen die iets kopen zonder dat ze weten wat ze kopen in mijn ogen niet slim bezig, maargoed.
Waarin verschilt een box als deze met een ander willekeurig product wat in de aanbieding is, anders dan dat je bij die tweede (ongeveer) weet wat je koopt? Het blijft een product wat ze uit voorraad leveren, niet speciaal bestellen of samenstellen voor een specifieke klant. Dat de "essentie" van een product verloren gaat heeft natuurlijk niets te maken de rechten die je als consument hebt. Als je het niet terug zou mogen sturen dan is het gewoon een gok-spel en dat mag natuurlijk niet (zonder vergunningen etc)

• tss68nl
Pardon, iemand koopt een mystery-box met onbekende inhoud, van een aanbiedingsite die zijn oude niet-verkochte troep kwijt moet, en gaat zelf akkoord met de verkoopvoorwaarden. Vervolgens 'vergeet' meneer voor het gemak zijn 7 dagen retourmogelijkheid, en gaat klagen over het feit dat hij het niet eens is met de inhoud omdat deze voor hem niet nuttig is en de winkel niets meer wil doen.

Op het moment dat iemand zegt waar het op staat, wordt je post weggemod. Ik denk dat door diegene een beetje tegen beter weten in naar de mond te praten, je hem alleen maar meer in de slachtoffer rol laat kruipen.

Het gaat om 60 euro notabene, een acceptabel bedrag om een wijze les te leren dat je jezelf ook wel eens in de vingers kan snijden. Wat was het spreekwoord ook alweer? Iets met een kat en een zak? ;)

• Jaap-Jan
  • Laatst online: 17:20
Jij bent slecht geïnformeerd. Hij heeft binnen die 7 dagen bedenktijd al geklaagd. ;)

Bovendien hebben ze beloofd dat die box meer waard is dan de prijs die je ervoor betaald. Op het moment dat dat niet zo is, zou ik me ook behoorlijk genaaid voelen.

[ Voor 49% gewijzigd door Jaap-Jan op 07-02-2010 15:28 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• tss68nl
Hij heeft binnen de 7 dagen gebeld, maar niets geretourneerd. Ik heb het dan ook over je 7 dagen 'retour'-mogelijkheid. Dat hij zich telefonisch laat afschepen met 'we kunnen niets doen', en verder geen actie onderneemt is op zijn minst laks te noemen.

Zoals ik op de eerste dag na start van deze thread al heb aangegeven, waarde is subjectief. Dit bedrijf kan gemakkelijk hard maken dat de inhoud meer waard is dan meneer er voor heeft betaald. Kijk alleen al naar de grote diversiteit in prijzen voor sommige producten in de pricewatch. Dat het elders nog goedkoper te verkrijgen is, doet niets af aan de verkoopwaarde bij deze winkel.

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Jaap-Jan schreef op zondag 07 februari 2010 @ 15:27:
Bovendien hebben ze beloofd dat die box meer waard is dan de prijs die je ervoor betaald. Op het moment dat dat niet zo is, zou ik me ook behoorlijk genaaid voelen.
Volgens adviesprijzen klopt dat misschien ook gewoon. De prijzen die de TS vermeld zijn echter geen adviesverkoopprijzen maar bij elkaar gesprokkelde prijzen van ebay notabene. Hij vind het geen meer dan 60 euro waard, een ander misschien wel. Ik denk dat de TS inderdaad zn verlies moet pakken en voortaan gewoon de stad in moet gaan met 60 euro en dan dingen kopen die hij echt leuk vind. Desnoods wacht je tot het in de aanbieding is, heb je ook meer voor minder...
Pagina: 1 2 Laatste