Idem denk ik precies

Seffes toch maar naar de winkel hollen dan. Zo goedkoop had ik de nieuwe modellen nu echt wel niet ingeschat moet ik toegeven
Email ontvangen:
Beste Prijs voor dit toestel in 46" komt tijdelijk op 1065 euro, BTW incl. Toestellen zullen waarschijnlijk beschikbaar zijn in de loop van maart
TV-Toestellen hebben 2 jaar "aan huis" garantie, met gratis verplaatsing, komen van Samsung/Panasonic/Sony/Philips/LG België en zijn daardoor afgestemd op Belgische kabeldistributie.
Uit ervaring wensen wij enkel nog met de officiële invoerder uit België te werken, zodat indien er zich garantie-problemen voordoen met het toestel u aanspraak kan maken op de gratis "in-home service" . In geval van eventuele andere ernstige defecten hoeft u zich niet tot een buitenlandse vestiging te wenden
Met Vriendelijke Groeten,
De prijzen zijn steeds een prijsreactie op een andere aanbieder. Deze kunnen ten alle tijde gewijzigd worden en zijn pas definitief met een bevestigde bestelbon.
-----------------------------------
Nu is de vraag enkel of ze deze introductieprijzen na een maandje gaan verhogen, of dat deze de effectieve vast wordt
[
Voor 81% gewijzigd door
sparda op 22-02-2010 11:34
]