Hey,
ik was aan het overwegen om, met behulp van een tweakblog, zelf een xbmc systeem in elkaar te flansen toen mijn oog viel op de Boxee Box (BBox).
qua uiterlijk kan ik er niet veel over zeggen, je bent ervoor of je bent er niet voor

Voor mij persoonlijk had het een volledig afgevlakte kubus mogen zijn maar sowieso ziet hij er nog steeds "eye-candy" uit.
alleen heb ik nog wat vraagjes voor de gebruikers onder ons, alvorens over te gaan tot deze aankoop:
- Ik heb op verschillende plaatsen tegenstrijdige berichten gelezen over de interne harde schijf, de ene zegt dat er "geen" HD aanwezig is (waar staat OS dan op...) en de andere beweert dan weer dat je de HD wel kan formateren en je er eender welk OS kan opzetten. Bevat de BBox nu een HD of niet? en zoja, hoe groot?
- Hoe gemakkelijk is het om een NAS via het netwerk te bereiken? Ben meer voor het aansluiten van een NAS op het netwerk dan het aansluiten van een USB HD. Zijn er hiervoor bepaalde vereisten noodzakelijk? (qua HD indeling e.d.)
- Heb al wat rond gezocht maar kan niet direct iets vinden, maar vroeg me af of het mogelijk is (zoals in de tweakblog vermeld wordt) om bv. een add-on te installeren die automatisch NZB toestanden gaat downloaden? of torrents oid... die je eventueel via een webbrowser (vanop het werk...) kan bereiken ofzo?
- Wat met subtitles add-in? Voor xbmc bestaat deze om auto. subtitles voor films/series op te halen, kan je deze gebruiken op Boxee?
Update: bijkomende vraag
- Ben een rasechte Belg

Hoe zit het met aanbod belgische zenders? Of is er ergens een "learn to develop boxee app" tutorial achtige toestanden voor zelf app te ontwikkelen? *In welke taal wordt dit geschreven, phyton? zoja, dan haak ik af voor custom add-in's te maken

*
Misschien veel, en hoogstwaarschijnlijk domme, vragen maar wat betreft mediaspeler toestanden (en zeker linux stuff) ben ik een enorme leek!
[
Voor 8% gewijzigd door
dj_vibri op 07-12-2010 07:54
]
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.