Vandaar dat ik nu een RPi heb. XBMC wordt al ongeveer 10 jaar ontwikkeld en mochten ze daarmee ophouden kan ik nog een hoop andere kanten op. heb al zo'n 3 mediaspelers in de kast kunnen mikken omdat support ophield en ik diverse zaken niet kon afspelen terwijl het apparaat het fysiek wel aankon.mistervis007 schreef op zondag 09 december 2012 @ 20:36:
Ook daar wordt op begeven moment niet meer geupdate, terwijl er nog genoeg features zijn die op dat moment nog niet naar behoren werken.
Van dat betreft is de Boxee stukken beter dan een PCH!
Ik kan het weten, ik heb een A-110 en een C-200 gehad en die heb ik ingeruild voor een Boxee(wat dat betreft de beste keuze die ik ooit gemaakt heb).
Boxee was de spreekwoordelijke druppel. eerst elke maand een update... Vervolgens intern een nieuw apparaat ontwikkelen waarbij de updates voor het originele apparaat compleet stil kwam te liggen.
Dit vind ik een slechte zaak. Dat er minder hard gekeken wordt naar verbetering snap ik.. Maar leg het niet compleet stil.. Laatste update is van afgelopen Maart ofzo?
De volgende stap voor mij wordt een HTPC.
Verstandig... lastig beslissen voor een ander, want ook daarin verschillen de meningenRick13 schreef op zondag 09 december 2012 @ 22:16:
De meningen zijn nogal sterk verdeeld, het blijft ook persoonlijk.
Zou niemand het stokje over nemen van het ontwikkel team van Boxee?
Zodat er nog firmware updates uit kunnen komen.
Waar doe ik verstandig aan?
[ Voor 15% gewijzigd door RoRoo op 10-12-2012 10:30 ]
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku