Geld verdienen met dit spel is vrij simpel
1) Je moet een server hebben met een redelijke gold price. (Hoe nieuwer een server des te beter.)
2) Je moet één of meerdere hoge level characters hebben. (Met 1tje kan je 24/7 plvl geven, met meerdere kan je party draaien.)
2.1) In geval van powerlevel kan je 1m/h vragen en dan zit je pt voor 3 mensen zeg maar altijd vol. Dan ontvang je 3m per uur => 72m per dag per char.
2.2) In geval van party, 107 mobs als je dat kan. Verdient minder dan powerlevel, maar je hoeft er totaal geen moeite voor te doen. Gemiddeld 40-45m per dag per char.
3) Goldverkoop, kan je naar bijv spelers doen. Maar ik verkoop liever grote aantallen in 1x naar bepaalde goldsites. Dit gaat vrij snel, maar levert wel een lagere prijs op. In het geval van Zeus: Spelers kopen 20 euro / b. Goldsite 17 euro /b.
Uiteindelijk een klein overzichtje:
1 char powerlevel:
72m per dag => 2b per 4 weken. => 40 euro voor 1 char per maand.
8 chars party play:
45m per dag => 1.25b per 4 weken => 25.2 euro voor 1 char per maand.
Let wel op dit is 200.4 euro per party per maand.
*uitgaande van 20 euro per bil*
Nu weer even terug naar mijn geval:
Ik host op dit moment een 6 man party. Inkomsten zijn ongeveer 10-12b per maand.
Maar deze party bezit wel allemaal nova weapons en dat verhoogt je inkomsten aanzienlijk.
Hierdoor zit ik met alleen deze 6mans pt op 200-240 euro per maand. (Als het 8man van mij waren dan zaten we op 267-320 euro per party)
PS: Mijn 107 party doet met 6 poppetjes al zoon 360m per dag, door extra nova drops.
Edit: Goede site voor informatie:
silkroadforums.com