[MMORPG] Silkroad Online, deel 10 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 15 ... 19 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:01
Lol, epic fail.. >.<. Echt irritant van die guilds die het altijd weer ver****... Wel balen dat het net de laatste 5 seconde was xD

Heb nu wat 10D sun er bij :P en nog 9D som earrings(ik had de 10D sun versie al dus:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 06:34

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 11:15:
[...]

Heb een Char Glaiver gemaakt in Aral, (ik had server check) xD

Ik ga hem alleeen farmen, als ik toch wil spelen daar dan heb ik een nice gefarmde char^^
ik speel zelf ook in aral en heb eigen guild (lvl 3 ) met 2 andere guilds in union.
nu nog 10 leden :D je bent altijd welkom :)

heb nu een 37 nuker en een 35 bard ( voor plvl later ) en een farm acc.
ben nu ongeveer 2 weken bezig op de server maar ben niet altijd online :P.
*** staat meestal 3 uur per dag aan want 'snachts mag die niet aan anders kan mam niet slapen

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psyy138 schreef op maandag 21 februari 2011 @ 13:41:
[...]

ik speel zelf ook in aral en heb eigen guild (lvl 3 ) met 2 andere guilds in union.
nu nog 10 leden :D je bent altijd welkom :)

heb nu een 37 nuker en een 35 bard ( voor plvl later ) en een farm acc.
ben nu ongeveer 2 weken bezig op de server maar ben niet altijd online :P.
*** staat meestal 3 uur per dag aan want 'snachts mag die niet aan anders kan mam niet slapen
Jaah jammer, het gaat vet goed nu met me op Xian,

eergisteren een 7D Bow+5 Sos gehaald,
en van de 8 talismannen heb ik er al 7, en dan 8D Sun FTW>3
Dus helaas :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Haha psyy, ik ben het xXTraXx :P (Dutch_Pride). Overigens onze union is groter hoor.. (Tenminste ik neem aan dat jij dezelfde was, van DutchLegacy :P)

[ Voor 53% gewijzigd door _PloppeR_ op 21-02-2011 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

_PloppeR_ schreef op maandag 21 februari 2011 @ 17:01:
Haha psyy, ik ben het xXTraXx :P (Dutch_Pride). Overigens onze union is groter hoor.. (Tenminste ik neem aan dat jij dezelfde was, van DutchLegacy :P)
jazeker dat ben ik :D

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,

ik zoek een nieuwe server voor mijn nieuwe party. Binnenkort open ik mijn 4de 8/8 party (jaja ik weet ik weet extreem.)

Maar wil graag een Duitse of Engelse server en geen Arabische shithole. (Zoals zeus nu is 85 misschien 90% is arabisch nu daar.)

Dus enig advies voor amerikaans/europees talige servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpulseW
  • Laatst online: 26-03 11:54
Waarom zoveel parties draaien? Ik weet dat het gold verdient maar 4 parties... :| Heb je niets beters te doen ofzo :') Ben je full time elixirs in de npc aan het stampen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2011 @ 23:56:
Hey mensen,

ik zoek een nieuwe server voor mijn nieuwe party. Binnenkort open ik mijn 4de 8/8 party (jaja ik weet ik weet extreem.)

Maar wil graag een Duitse of Engelse server en geen Arabische shithole. (Zoals zeus nu is 85 misschien 90% is arabisch nu daar.)

Xian zou ik zeggen, veel High lvl, en aardige Nlers, Nl guild met Nl uinion, We zijn met zen 8ten, ik zou zeggen probeer het. Nodig ik je in men guild uit, en kan je beginnen met chars maken, Kijk maar.

Er zitten wel turken in de server maar 85% spreekt engels, en dat lijkt me we chill, en 15% spreekt overige taln , Turks, Arab. Spaans enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImpulseW schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 00:59:
Waarom zoveel parties draaien? Ik weet dat het gold verdient maar 4 parties... :| Heb je niets beters te doen ofzo :') Ben je full time elixirs in de npc aan het stampen
Hij zit niet als een noob 24/7 achter zijn pc, hij betaalt zijn studie er sowieso mee, en enige wat ie hoeft te doen als zijn chars goed zitten, Start Bot. meer niet.

Slapend rijk worden

Btw kwam achter dan 75% van goldbotters van Joymax en Gold Companys zelf zijn lol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neomess
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:17

Neomess

neomess.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 08:38:
[...]

Hij zit niet als een noob 24/7 achter zijn pc, hij betaalt zijn studie er sowieso mee, en enige wat ie hoeft te doen als zijn chars goed zitten, Start Bot. meer niet.

Slapend rijk worden

Btw kwam achter dan 75% van goldbotters van Joymax en Gold Companys zelf zijn lol!
Dit hoor ik wel vaker, maar het lijkt me niet dat ze van Joymax zelf zijn, heeft geen nut voor ze om dat te doen. (wat ze wel doen is een gedeelte van de 3500 plekken per server alvast reserveren voor mensen met premium)

En natuurlijk zijn de meeste bots van de goldcompanies, dit is de beste manier voor deze bedrijven om aan "gratis" gold te komen.

Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel dit spel sinds kort ook, vroeger was er niet eens in te loggen al zou je dat nog zo graag willen, en ik ben nog niet zo ver. Waar ik erg aan moet wennen is de besturing. Ik ben gewend om met awsd te lopen, en dat kan niet in SO. Botten ben ik niet van en daar ga ik dan ook niet aan beginnen, maar tot dusverre ben ik nog een beetje aan het verkennen. Eerste paar levels al wel achter de rug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 13:28:
Ik speel dit spel sinds kort ook, vroeger was er niet eens in te loggen al zou je dat nog zo graag willen, en ik ben nog niet zo ver. Waar ik erg aan moet wennen is de besturing. Ik ben gewend om met awsd te lopen, en dat kan niet in SO. Botten ben ik niet van en daar ga ik dan ook niet aan beginnen, maar tot dusverre ben ik nog een beetje aan het verkennen. Eerste paar levels al wel achter de rug.
Op welke server speel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede vraag, zo uit mijn hoofd...ik dacht dat het Aral was, maar ik kijk het vanavond wel even na voor de zekerheid, want het kan ook zo maar weer een andere zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Als het Aral is, dan is het best nice! :P Je komt ook altijd direct in die server(gelukkig) omdat er relatief weinig spelers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nef
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-02-2024

Nef

Ik geloof ook niet dat joymax de bots zelf heeft. Waarom? Ze hosten het spel, kunnen ze toch gewoon een account maken met 9999bil cash? Ze kunnen ook lvl 120 accounts maken, waarom dat dan niet.. Beetje een enorme omweg om gewoon bots te gaan draaien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpulseW
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 08:38:
Best wel grappig dat je dit zelf nog geloofd ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Idd :'), of breng je spel zelf direct om zeep XD. Door goldbots wordt heel de ingame economie overhoop gegooid.. Denk niet dat je dat als game dev zelf wil..

[ Voor 53% gewijzigd door _PloppeR_ op 22-02-2011 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpulseW
Tenzij je een spel maakt om het vervolgens te verneuken en uit te melken, zoveel mogelijk geld ophalen en het vervolgens weer plat gooien. Een game bedrijf moet wel HEEL erg corrupt zijn willen ze dat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar had ik het toch mis. De server waar ik op zit is Azteca (ofzo) en ik ben inmiddels level 6...wat dus totaal nog niet op schiet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neomess

Neomess

neomess.nl

Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 01:35:
Blijkbaar had ik het toch mis. De server waar ik op zit is Azteca (ofzo) en ik ben inmiddels level 6...wat dus totaal nog niet op schiet ;)
Loop met je char naar de powerlevel plekken (bij bijvoorbeeld samarkant) die op je server zijn en kijk eens rond of je pt invites krijgt. In de Tibet server krijg ik altijd wel een paar invites.

Je gaat waarschijnlijk een paar keer dood tijdens het zoeken, maar dat is het zeker waard.

Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het_Zootje schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 09:35:
[...]
Loop met je char naar de powerlevel plekken (bij bijvoorbeeld samarkant) die op je server zijn en kijk eens rond of je pt invites krijgt. In de Tibet server krijg ik altijd wel een paar invites.

Je gaat waarschijnlijk een paar keer dood tijdens het zoeken, maar dat is het zeker waard.
Alvast bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2011 @ 23:56:
Hey mensen,

doe aral :D is leuk
is nooit crowded

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 15:02:
Goede vraag, zo uit mijn hoofd...ik dacht dat het Aral was, maar ik kijk het vanavond wel even na voor de zekerheid, want het kan ook zo maar weer een andere zijn geweest.
opnieuw beginnen op aral :D en gauw haha . moet toch op een manier aan members komen ^^
kom bij mij in de guild is leuk :D union met 3 nl guild bla bla bla ..
probeer mij maar is te pmen op Nukertje of Psyy of Psychics

[ Voor 9% gewijzigd door psyy138 op 23-02-2011 11:25 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psyy138 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 11:23:
[...]

opnieuw beginnen op aral :D en gauw haha . moet toch op een manier aan members komen ^^
kom bij mij in de guild is leuk :D union met 3 nl guild bla bla bla ..
probeer mij maar is te pmen op Nukertje of Psyy of Psychics
Kan ik natuurlijk op zich nog makkelijk doen, het is nog vroeg zat er voor. ;) Ik speel niet heel vaak overigens hoor, als dat een probleem is dan hoor ik het wel. Ben echt een casual gamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga binnenkort op Maya Azteca en Aral beginnen denk. :)

Zodra de pc binnen heb, kan ik 4 volle pts draaien. En idd ik start gewoon mijn vrienden 1x per dag. Controleer ze eerst paar uurtjes als ze nieuwe spot doen. En dan afk voor enkele dagen.

Alle elixers inderdaad in npc.
Alle drops ook in npc.
Alleen nova star sun en moon @ storage.

Ohja doe nu ook elke dag ff 2x intermediate + 2x beginner, heb nu toch even weekje niets te doen.
Zover na 12 runs 29x silver 11x copper. Tikt lekker bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 14:59:
Ik ga binnenkort op Maya Azteca en Aral beginnen denk. :)

Zodra de pc binnen heb, kan ik 4 volle pts draaien. En idd ik start gewoon mijn vrienden 1x per dag. Controleer ze eerst paar uurtjes als ze nieuwe spot doen. En dan afk voor enkele dagen.

Alle elixers inderdaad in npc.
Alle drops ook in npc.
Alleen nova star sun en moon @ storage.

Ohja doe nu ook elke dag ff 2x intermediate + 2x beginner, heb nu toch even weekje niets te doen.
Zover na 12 runs 29x silver 11x copper. Tikt lekker bij :)
als je in aral begint kom lekker in de guild erbij? of wil je dat niet?? nl union
Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 11:49:
[...]

Kan ik natuurlijk op zich nog makkelijk doen, het is nog vroeg zat er voor. ;) Ik speel niet heel vaak overigens hoor, als dat een probleem is dan hoor ik het wel. Ben echt een casual gamer.
hoeft ook niet, ik zit er ook niet altijd op en sommige guild members ook niet

[ Voor 22% gewijzigd door psyy138 op 23-02-2011 15:40 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond dan maar eens kijken of ik een beetje tijd heb om een karakter te starten op Aral, misschien wel twee...who the heck knows. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

:D pm mij maar op Nukertje(39 nuker bijna 40 ) of Psyy(35 bard ) of Psychics (31 blader ) als je miss hulp nodig hebt. ben nog maar 3 weken bezig op Aral, werd van het inloggen op venus niet blij :D. heb eigen guild lvl 3 en 1 % en nu 200m cash ( 150m gekregen van iemand omdat ik zijn account deed bijhouden :D handig )

P.S. zou je van een int warrior meer hitten met je skills? neem het aan van wel he ? wil ik wel is gaan probern :D of hybrid

[ Voor 16% gewijzigd door psyy138 op 23-02-2011 16:48 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nef

Nef

Lol een int warrior? Grapje? Warrior damage is gebaseerd op str.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Nef schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 17:17:
Lol een int warrior? Grapje? Warrior damage is gebaseerd op str.
was maar een grapje om je te testen :9

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Het is overigens Nederlands/Spaans he (2 guilds zijn spaans:P xD, iig niet turks dus dat is al beter xD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nef

Nef

psyy138 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 17:38:
[...]

was maar een grapje om je te testen :9
:)
Waarom krijg ik nooi meer talismans? 31 trips 0 drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu nog uitvinden hoe ik iemand pm ;) maar goed, ik heb een nieuw personage met de illustere naam borrelnootje op server Aral ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_PloppeR_ schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 17:50:
Het is overigens Nederlands/Spaans he (2 guilds zijn spaans:P xD, iig niet turks dus dat is al beter xD)
No problemo

Yo hablo espanol :)

En dat was al mijn spaans XD

Maarre ik kijk wel ff.
Ben volop gold aan verkopen nu om mijn nieuwe pc aan te schaffen.

Vandaag 29b verkocht @ 17 euro per bil.
Niet erg hoog, maarja alles bij elkaar toch een mooi 510 euros :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
xD lkkr:P. Vandaag weer een andere guild onze union gejoint :D (uit Japan dacht ik :O). Ik ken btw helemaal geen spaans, als alleen gracias en hola en de rest ben ik vergeten xD

PM'en doe je door $<charname> hallo! Dus om mij te pm'en $xXTraXx hey! xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ken wel wat spaans, maar om ze nou allemaal in het spaans aan te gaan spreken. ;) Net was er nog eentje die riep "Hey aquiiiiii" Oftewel "Hey.. hierrrrrrr"...dan babbel ik wel terug.. "A quien hablas?" Tegen wie hebbie ut? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpulseW
Succes met levelen, na 30 zullen je vingers het al niet leuk meer gaan vinden.. Hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImpulseW schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 22:50:
Succes met levelen, na 30 zullen je vingers het al niet leuk meer gaan vinden.. Hehe
<-- deze nolifer heeft ooit 88 gedaan met hand. 2.5 jaar bezig geweest :D
Nu is dat 3 maanden werk :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 22:53:
[...]

<-- deze nolifer heeft ooit 88 gedaan met hand. 2.5 jaar bezig geweest :D
Nu is dat 3 maanden werk :P
Dus nu doe je het allemaal met een bot? Het zal misschien komen doordat ik nog nooit ergens een bot voor heb gebruikt, maar ik kan me daar de lol niet van voorstellen.

• Neomess

Neomess

neomess.nl

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 08:07:
[...]

Dus nu doe je het allemaal met een bot? Het zal misschien komen doordat ik nog nooit ergens een bot voor heb gebruikt, maar ik kan me daar de lol niet van voorstellen.
Tja erg leuk is het inderdaad niet, maar ik denk dat fire aan onderstaande quote aardig wat lol heeft. :P
Vandaag 29b verkocht @ 17 euro per bil.
Niet erg hoog, maarja alles bij elkaar toch een mooi 510 euros

Verwijderd

Het_Zootje schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 08:46:
[...]

Tja erg leuk is het inderdaad niet, maar ik denk dat fire aan onderstaande quote aardig wat lol heeft. :P

[...]
Een vraagje dan van een andere orde, want geld er mee verdienen zou ik natuurlijk ook graag doen. Kun je een personage spelen en tegelijkertijd een andere botten? Kan dat? Geen idee hoe botten uberhaupt werkt.

Ik zou dus het liefst dan gewoon mijn eigen personage blijven spelen...daar kan ik dan lekker de lol mee hebben.

• Neomess

Neomess

neomess.nl

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 09:13:
[...]

Een vraagje dan van een andere orde, want geld er mee verdienen zou ik natuurlijk ook graag doen. Kun je een personage spelen en tegelijkertijd een andere botten? Kan dat? Geen idee hoe botten uberhaupt werkt.

Ik zou dus het liefst dan gewoon mijn eigen personage blijven spelen...daar kan ik dan lekker de lol mee hebben.
Tja dat geld verdienen lukt FireFinal omdat hij erg veel characters heeft draaien, met 1 extra character red je het niet.

Maar je kunt inderdaad wel meerdere characters draaien tegelijk, maar we mogen daar van de moderators op tweakers niet over praten. (maar 99% van de characters bot)

Tip: kijk eens op rev6.com, en hun forum. Hier kun je aardig wat informatie over Silkroad vinden.

Verwijderd

Geld verdienen met dit spel is vrij simpel :)

1) Je moet een server hebben met een redelijke gold price. (Hoe nieuwer een server des te beter.)
2) Je moet één of meerdere hoge level characters hebben. (Met 1tje kan je 24/7 plvl geven, met meerdere kan je party draaien.)

2.1) In geval van powerlevel kan je 1m/h vragen en dan zit je pt voor 3 mensen zeg maar altijd vol. Dan ontvang je 3m per uur => 72m per dag per char.
2.2) In geval van party, 107 mobs als je dat kan. Verdient minder dan powerlevel, maar je hoeft er totaal geen moeite voor te doen. Gemiddeld 40-45m per dag per char.

3) Goldverkoop, kan je naar bijv spelers doen. Maar ik verkoop liever grote aantallen in 1x naar bepaalde goldsites. Dit gaat vrij snel, maar levert wel een lagere prijs op. In het geval van Zeus: Spelers kopen 20 euro / b. Goldsite 17 euro /b.

Uiteindelijk een klein overzichtje:

1 char powerlevel:
72m per dag => 2b per 4 weken. => 40 euro voor 1 char per maand.

8 chars party play:
45m per dag => 1.25b per 4 weken => 25.2 euro voor 1 char per maand.
Let wel op dit is 200.4 euro per party per maand.

*uitgaande van 20 euro per bil*

Nu weer even terug naar mijn geval:
Ik host op dit moment een 6 man party. Inkomsten zijn ongeveer 10-12b per maand.
Maar deze party bezit wel allemaal nova weapons en dat verhoogt je inkomsten aanzienlijk.
Hierdoor zit ik met alleen deze 6mans pt op 200-240 euro per maand. (Als het 8man van mij waren dan zaten we op 267-320 euro per party)

PS: Mijn 107 party doet met 6 poppetjes al zoon 360m per dag, door extra nova drops.

Edit: Goede site voor informatie:
silkroadforums.com

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

ik zie een geldfabriek :D ..

mag ik ook vragen wat voor een pc je hebt? ik zit momenteel op 3 chars ofzo anders kan ik geen andere spellen meer spelen ( gaat te sloom )

O.R.C. Black Bulls Rugby

Verwijderd

psyy138 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 18:19:
ik zie een geldfabriek :D ..

mag ik ook vragen wat voor een pc je hebt? ik zit momenteel op 3 chars ofzo anders kan ik geen andere spellen meer spelen ( gaat te sloom )
16GB DDR3 ram
AMD hexcore 3.0ghz

Das ongeveer belangrijkste :)
Grafische kaart is niet zeer belangrijk als je clients op hidden mode runt. :)

Onthoud dat stroom kost ook aardig wat =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Nieuwe legend in aantocht! Op zich wel nice, misschien komen de jobs nu weer meer terug :D
INFO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 23:04:
[...]

16GB DDR3 ram
AMD hexcore 3.0ghz

Das ongeveer belangrijkste :)
Grafische kaart is niet zeer belangrijk als je clients op hidden mode runt. :)

Onthoud dat stroom kost ook aardig wat =)
maar jij hebt ibot he ? das clientless ik zelf kan geen clientless alleen hiden ( sroking ).
ik ga misschien wel een keer ram uitbreiden want dat is het belangrijkste he?

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neomess

Neomess

neomess.nl

psyy138 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 09:04:
[...]

maar jij hebt ibot he ? das clientless ik zelf kan geen clientless alleen hiden ( sroking ).
ik ga misschien wel een keer ram uitbreiden want dat is het belangrijkste he?
Ik heb de volgende specs en kan met gemak 8 chars draaien waarvan 1 niet hidden + ik gebruik een geheugen tool voor Windows 7 64 bit (om het Ram gebruik omlaag te brengen)

Windows 7 64 bit
AMD Phenom X4 955 black edition @3.2GHz
8GB geheugen

Maar mijn oude Dual core bak met 4 GB geheugen trekt inderdaad net aan 8 chars, alleen toen ik laatst met de hele party in Samarkant was gingen ze 1 voor 1 DC.

[ Voor 13% gewijzigd door Neomess op 25-02-2011 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

_PloppeR_ schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 08:22:
Nieuwe legend in aantocht! Op zich wel nice, misschien komen de jobs nu weer meer terug :D
INFO
idd khad er al over gelezen (op koreaanse site / silkroad secrets) maar blijkt dat ze gewoon trader helemaal weg halen, en hunten / thief gewoon laten traden, en je kan geen trade pets meer kopen.
en we krijgen een extra quickslot bar _/-\o_

informatie
filmpje

hier nog wat wallpapers / art design
wallpapers
art 1
art 2

bron: silkroadsecrets blogspot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kSRO news
Joymax released information that a server move for characters will be possible. Translated from korean:

Server move has been registered on the list. Character movement is applied after the weekly routine inspection.

There are no information yet if that will cost something, but why should Joymax do it for free? :P

Dit zou mij weer laten knallen op een nieuwe server ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 11:24:
kSRO news
Joymax released information that a server move for characters will be possible. Translated from korean:

Server move has been registered on the list. Character movement is applied after the weekly routine inspection.

There are no information yet if that will cost something, but why should Joymax do it for free? :P

Dit zou mij weer laten knallen op een nieuwe server ;-)
ah dus je hebt dat ook al gelezen op silkroad secrets :p idd dat klinkt zeker interesant.
dan zou ik meschien nog wel een character willen verplaatsen :p maar denk ook dat dit voor nieuwe servers eerst een wacht tijd van 4 weken ofzo erop komt staan (wegens gezeur met economie / unieks killen)

alsnog is de vraag is komt dit ook voor iSro :p want sommige dingen komen namelijk nooit uit op iSro (zie chinees wedding dress, full hunter / trader suite, silk items).

maar neem wel aan dat ze snel 300 ~ 500 silk ervoor zouden vragen (bij wow vragen ze toch ook iets van 20 euro voor char transfer?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me dat ze de characters strippen van items. Aangezien je zo hele economieën kan vernaggelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Obscure schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 11:57:
[...]

ah dus je hebt dat ook al gelezen op silkroad secrets :p idd dat klinkt zeker interesant.
dan zou ik meschien nog wel een character willen verplaatsen :p maar denk ook dat dit voor nieuwe servers eerst een wacht tijd van 4 weken ofzo erop komt staan (wegens gezeur met economie / unieks killen)

alsnog is de vraag is komt dit ook voor iSro :p want sommige dingen komen namelijk nooit uit op iSro (zie chinees wedding dress, full hunter / trader suite, silk items).

maar neem wel aan dat ze snel 300 ~ 500 silk ervoor zouden vragen (bij wow vragen ze toch ook iets van 20 euro voor char transfer?)
maakt mij niet uit wat het kost :)
Ik transfer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 12:10:
Lijkt me dat ze de characters strippen van items. Aangezien je zo hele economieën kan vernaggelen.
lol idd zouden ze kunnen doen (of basic npc gear geven ofzo) want zou leuk zijn als je lvl 110 bent met lvl 76 npc gear rond lopen :X wat ze ook natuurlijk zouden kunnen doen is, als je een account transfer dat de gear account bound word. zodat het ook niet verhandeld word voor onmogelijke prijzen
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 12:32:
maakt mij niet uit wat het kost :)
Ik transfer wel.
idd als je echt wilt transferen doe je dat toch :p (dat snapt sro wel O-) )

*maar zelf speel ik momenteel niet meer maar blijf altijd wel nieuws bijhouden blijft stiekem toch een mooie game*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Het_Zootje schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 09:47:
[...]

Ik heb de volgende specs en kan met gemak 8 chars draaien waarvan 1 niet hidden + ik gebruik een geheugen tool voor Windows 7 64 bit (om het Ram gebruik omlaag te brengen)

Windows 7 64 bit
AMD Phenom X4 955 black edition @3.2GHz
8GB geheugen

Maar mijn oude Dual core bak met 4 GB geheugen trekt inderdaad net aan 8 chars, alleen toen ik laatst met de hele party in Samarkant was gingen ze 1 voor 1 DC.
welke ram tooltje is dat ?

met die char transfer dan zou je op een net nieuwe server meteen een lvl 110 char overzetten.
Dat zou denk ik alle pret bederven, maar aan de andere kant zouden er wel limieten aankomen schat ik.

[ Voor 15% gewijzigd door psyy138 op 25-02-2011 13:39 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neomess

Neomess

neomess.nl

Het Tooltje heet: "Auto MemFree 0.04 by error-soft.net"
Voor mijn pc met Win 7 64bit maakt het een enorm verschil in gebruik van geheugen, maar voor anderen maakt het soms geen verschil. (Volgens mij ligt dat in het gebruik van besturingssysteem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

kheb win7 64 bit dus hopen dat het voor mij ook werkt kan ik miss meer clients :D

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psyy138 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 15:10:
kheb win7 64 bit dus hopen dat het voor mij ook werkt kan ik miss meer clients :D
Hehe wss wel :)
Hoeveel clients je aankunt is afhankelijk van je ram en cpu.

Meestal heeft een 64bit 6gig ram of meer.
das al voldoende voor 8 clients :)

En dan krijg je vandaag je nieuwe pc.. en dan werkt die niet :D
Hoe top is dat. Probleem met moederbord... -.-' moet opsturen en dat kan 4 weken duren. SUPER handig

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2011 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Damn, dat is wel klote :O

Wat een *** dag... Ik ga lekker trainen in Tail Peak en ja hoor ik ga telkens dood door een of andere **** elite :S

[ Voor 70% gewijzigd door _PloppeR_ op 26-02-2011 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_PloppeR_ schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 12:49:
Damn, dat is wel klote :O

Wat een *** dag... Ik ga lekker trainen in Tail Peak en ja hoor ik ga telkens dood door een of andere **** elite :S
(L) Shaitan =D

vandaag geluk gehad :) intermediate cave gegaan 2 runs 14 coins. Das hoog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Lkkr :P. Wat kun je met die coins? Zijn dat dezelfde als die je met battle arena krijgt?

Overigens, speelt "Borrelnootje" nog? xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_PloppeR_ schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 20:51:
Lkkr :P. Wat kun je met die coins? Zijn dat dezelfde als die je met battle arena krijgt?

Overigens, speelt "Borrelnootje" nog? xD
Je hebt 5 typen:

Arena coin:
Speciale sterkere accesory 11D.

Silver coin:
Immortal items 11D (Sterker dan normaal.)

Gold Coins:
Immortal NOVA items 11D (Sterker dan nova)

Copper + Iron coins:
Speciale stones die je op een weapon 11D of hoger kan doen.
Bijv 50% hp meer voor 16sec.
10% kans op geen schade etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nef

Nef

Vandaag Evil's beard. Gister in een solo tripje Vindictive + Commanders patch. Nu nog hook hand (die krijg ik van een vriend) en natuurlijk sereness's tears. Morgen maar weer eens paar trips doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpulseW
Reversje gokken om 2 uur snachts ftw xD Whehe

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/110945431-4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Haha nice :P, maar waar krijg je die coins dan precies??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_PloppeR_ schreef op zondag 27 februari 2011 @ 08:59:
Haha nice :P, maar waar krijg je die coins dan precies??
Arena coins:
Gevonden bij arena event.

Silver coins:
Beginner + Intermediate + Advanced Holy water temple.

Gold coins:
Job cave uniques + Advanced holy water temple.

Iron Coins:
Job cave uniques

Copper coins:
Job cave uniques + Intermediate + Advanced holy water temple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Oke, dus je moet eigenlijk al 105 zijn wil je die krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_PloppeR_ schreef op zondag 27 februari 2011 @ 12:05:
Oke, dus je moet eigenlijk al 105 zijn wil je die krijgen :P
Silver 100 (beginner)
Copper iron 103 (intermed)
Gold 105 (job cave + advanced temple)
Arena 1

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neomess

Neomess

neomess.nl

Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 19:18:
[...]

(L) Shaitan =D

vandaag geluk gehad :) intermediate cave gegaan 2 runs 14 coins. Das hoog :D
Of gewoon die Guardians van de peaks, dat zijn ook elites

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op nieuwe server ben ik maar weer begonnen :)
Nu met heeeel veel vrienden.

PT gaat draaien met:
3 Wizards
1 Warrior
1 STR Cleric
1 Bard
1 Blader << Me eigen char.

Hoop dat het op deze server lag vrij blijft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Waarschijnlijk hele domme vraag, maar hoe kom ik in die downhang caves?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

wildcardxl schreef op maandag 28 februari 2011 @ 14:29:
Waarschijnlijk hele domme vraag, maar hoe kom ik in die downhang caves?
moet je minimaal lvl 50 zijn en dan kan je door de portal heen.
je mag niet op een paard zitten omdat het een dungeon is.
(domme vragen zijn altijd welkom zal altijd wel iemand zijn die een antwoord weet, denk ik :+ )

Afbeeldingslocatie: http://wakpo.com/wp-content/uploads/2009/06/western-china.jpg
(rood markering is natuurlijk waar de cave is :9 is een oude pic :p kheb hem gewoon van google geplukt O-) )

[ Voor 14% gewijzigd door Obscure op 28-02-2011 14:37 . Reden: was beetje tekst vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2011 @ 14:08:
Op nieuwe server ben ik maar weer begonnen :)
Nu met heeeel veel vrienden.

PT gaat draaien met:
3 Wizards
1 Warrior
1 STR Cleric
1 Bard
1 Blader << Me eigen char.

Hoop dat het op deze server lag vrij blijft :)
jammer van die rotte appel in je o, zo mooie eu party ;)

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2011 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2011 @ 15:27:
[...]

jammer van die rotte appel in je o, zo mooie eu party ;)
Ik voel dat een blader niet zo gewaardeerd is in een eu pt :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is vrij useless in zo'n party, en soms zelfs hinderlijk, als ie mobs neerslaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
maar het is me main char :P daarom komt die er bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Toch wel op aral he?! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

sinds vandaag mijn guild geleaved ( 1 char overgelaten ) en nu gaat mijn guild fuseren met andere lvl 5 guild ook nl :) en er is dan weer plekje vrij in union handig :D

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de blader + debuffs doet kan die best nuttig zijn :)
Maarja warlock is effectiever op dat gebied.
Ondanks dat kan een force char best nuttig zijn.

maar NOOIT knock down doen xD
Obscure schreef op maandag 28 februari 2011 @ 14:34:
[...]

moet je minimaal lvl 50 zijn en dan kan je door de portal heen.
je mag niet op een paard zitten omdat het een dungeon is.
(domme vragen zijn altijd welkom zal altijd wel iemand zijn die een antwoord weet, denk ik :+ )

[afbeelding]
(rood markering is natuurlijk waar de cave is :9 is een oude pic :p kheb hem gewoon van google geplukt O-) )
Zou alleen wachten tot je 60+ bent.
De monsters hierbinnen zijn 61 tot 70.

Hetzelfde heb je in jangan. Zit ook een tombe.
Deze is 70+ monsters 81-99.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2011 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2011 @ 23:07:
Zou alleen wachten tot je 60+ bent.
De monsters hierbinnen zijn 61 tot 70.

Hetzelfde heb je in jangan. Zit ook een tombe.
Deze is 70+ monsters 81-99.
klopt dat is wel zo maar ik zat daar vaak wel op lvl 50 wegens plvl :p want het is niet een goeie spot om op te grinden (aangezien kleine ruimte / veel mobs en natuurlijk plvl party's)
dan zit ik liever zelf op karakoram / taklamakan minder party mobs O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jup, maar het is ideaal voor een 8/8 pt :D
Omdat het juist kleine ruimte is + veel mobs.

Jangan cave is juist niet zo. heel groot weinig mobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

kheb nu een red tears gevonden talisman maar wat is dat en wat doet dat snap er geen ballen van

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Dat is van Forgotten world, als je ze alle 8 verzameld hebt, dan krijg je een 8D sun wapen ;)(naar keuze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

en hoeveel zijn die dingen waard>?

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Check consignment ;) Red tears is niks waard bij ons dacht ik. Vaak al onder de 1m verkocht xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psyy138 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 20:18:
en hoeveel zijn die dingen waard>?
Heel verschillend.
Inderdaad controleer consignment.

Als het er niet in staat, ga dan na welke prijs logisch zal zijn. (aan de hand van misschien andere talismannen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Farm vraag:

Ik heb een lvl 52 bower en dit word op 101 een blader.
Ik ben eigenlijk nu nog rond uit slecht gefarmed omdat china altijd 3 mastery's heeft.
Hoe zouden jullie lvlen maar toch je skills me lvlen naar 101 als je overnieuw begint?

Wat ik nu wil doen is trainen met een 5 of 3 gap zonder premium of andere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou opnieuw beginnen, level 52 is niks. Gewoon ff farmen bij de Ongs, of level 1 t/m 70 ofzo met 9gap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neomess

Neomess

neomess.nl

idd, 'gewoon' minimaal 1-2m farmen bij de ongs, de rest is vanaf lvl 105 te behalen in de job cave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik ben overnieuw begonnen heb dus niets...
geen wizard nog voor farmen of wat dan ook.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2011 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 10:49:
wat dagt je van free ongs ? die heb je zat , en dan gwn elke keer dlvlen :D

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 10:49:
Dan is dat naar mijn mening niet echt een hele goede keus om een blader te maken, gezien de huidige endgame van SRO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neomess

Neomess

neomess.nl

psyy138 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 10:59:
[...]

wat dagt je van free ongs ? die heb je zat , en dan gwn elke keer dlvlen :D
En da hopen dat je guild members kan vinden die je plvl willen geven, in dat geval is het goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Jack, op welke server zit je dan?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Laat ik maar niets over bladers zeggen :P is een onbegonnen discussie.

Ik denk dat ik het beste een gap kan nemen en dan met een gap lvlen, gaat wel wat trager maar hou ik me wel beetje gefarmed.
Heb besloten om een 2 mastery te nemen tot aan lvl 105.
Fire/Pacheon 105 -> Bicheon.
Cold komt wel goed zoals het ook ging op me vorige char :P

Drop rate veranderd op low lvls van sox?
Ik heb nu 5sos drops 1x som 1x sun.
Dan wel tussen lvl 1-30 maar toch, voorheen had ik er met geluk 1 sox drop tussen 1-80 :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Durf je niet te zeggen ofzo op welke server je zit?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
_PloppeR_ schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 14:39:
Durf je niet te zeggen ofzo op welke server je zit?:P
Nee... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
... :') xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey over die blader bower kwestie.

Als je vastbesloten bent door te gaan, dan zou ik diehard farmen op nachals (level 69 70 in dw cave).
Deze hebben hoge spawnrate en kan je snelste sp farmen solo.

Dan zou ik minimaal fufa 90 maken, of 95. In ieder geval niet 101.
Indien mogelijk zo snel mogelijk naar Alexandria voor een 24/7 party daarzo, lekker snel sp fixen.
Skills op 90 houden en dan dlvlen van bow naar blader.

Denk dat dit snelste methode is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 17:52:
Hey over die blader bower kwestie.

Als je vastbesloten bent door te gaan, dan zou ik diehard farmen op nachals (level 69 70 in dw cave).
Deze hebben hoge spawnrate en kan je snelste sp farmen solo.

Dan zou ik minimaal fufa 90 maken, of 95. In ieder geval niet 101.
Indien mogelijk zo snel mogelijk naar Alexandria voor een 24/7 party daarzo, lekker snel sp fixen.
Skills op 90 houden en dan dlvlen van bow naar blader.

Denk dat dit snelste methode is.
Dat is wel een mooie oplossing, bedankt ^^
Pagina: 1 ... 15 ... 19 Laatste

Let op:
Discussie over bots/cheats/loaders/etc. is NIET de bedoeling.