[MMORPG] Silkroad Online, deel 10 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-07 15:14

TheAnthonyNL

PC Gamer

Anoniem: 171072 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:20:
Vraagje: Is server switchen al geïmplementeerd? (met bestaande char dan).
heb een 98 char al jaar bijna niet ingelogd.
Nee helaas niet :(.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171072

Het gaat steeds sneller bergafwaarts met silkroad, beetje jammer, zo briljante spel die nu alleen om $$ draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:00
Ik ben ook weer begonnen met SRO. ;D

Dit keer op de server Azteca. Een Bower ;)

Iemand die nog meer op deze server speelt? ;)

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 419027

Ik speel al zeker zo'n kleine 6 jaar silkroad al vanaf de 80 cap kan ik me herinneren dus vanaf me 15e, en ik ben in die 6 jaar tijd ook niet weg geweest heb geen pauzes niets genomen van het spel kan me altijd wel amuseren, heb nog steeds mijn aller 1e char wat mijn lievelings-char is de wizard/cleric
Ben een paar keer guildmaster geweest en ook paar keer de fortress in handen gehad 1x jangan en 1x hotan, het is echter wel stress vol om het een beetje knap te kunnen runnen.

Zit op de server Odin heb 8 chars zitten 5 zitten op lvl 109 en een op 111 en de rest is 107, je snapt het wel heb me eigen party.

ik heb sinds de 110 cap uit kwam alleen maar sp farmed dus van 101 tot nu toe, vandaar dat ik nog niet capped ben, maar heb wel bijna genoeg sp om 120 ff te worden.

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 419027 op 16-08-2011 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 404063

Hey, Ik ben ook weer begonnen, wederom op Eos.
Heb mijn eigen party bij lvl 100 mobs.
Mijn hoogste char is een lvl 111 wizard/bard en mijn laagste een lvl 84 warlock/cleric, die met 8% per uur omhoog gaat o.0.
Opzich blijft het wel leuk zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171072

Anoniem: 404063 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:29:
Hey, Ik ben ook weer begonnen, wederom op Eos.
Heb mijn eigen party bij lvl 100 mobs.
Mijn hoogste char is een lvl 111 wizard/bard en mijn laagste een lvl 84 warlock/cleric, die met 8% per uur omhoog gaat o.0.
Opzich blijft het wel leuk zo :D
Nice nice, zijn er mensen die op Tibet spelen? :)
Server is wel crowded weer... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:42
Zijn er nog mensen die spelen, heb nog een ruime scala aan accounts >:)

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-06 01:19
Hallo,

Ik heb dit voor het laatst op de basisschool gespeeld, minimaal zo'n 6 jaar geleden. Toendertijd nog voor level 20 gekapt vanwege de onmenselijke grind en het niet in kunnen loggen op servers. Is dit nog steeds zo, of is het inmiddels aangenamer om te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025

Op de servers inloggen is tegenwoordig makkelijk, maar na lvl 20 duurt heel lang eer je hogere levels bereikt, ik persoonlijk ben daarom allang gekapt want voor dat je weet zit je leven in het spel.

Je kunt wel hogere lvl komen, maar het kost gewoon enorm veel tijd en dat vind ik persoonlijk niet waard, dus ik speel Silkroad dus ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

ik zag zojuist op rev6 dat firefinal met 1 van zijn accounts als 120 is :p dat is zeer nice sinds dat volgens rev6 hij 1 van de 6 120's is
dus gratz firefinal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
@xzaz, hier nog een die speelt. Was gestopt maar zag op rev6 groene servers dus weer wat actiever nu. Volgens mij zijn we zo'n beetje de laatste legits helaas :( Ellendige bots hebben alles verpest.. Maarja eerlijk is eerlijk, je moet 24/7 spelen om al 100 te halen laat staan 120..

Dus ervoor gekozen om af en toe te spelen en vind 86 prima, blijf niet ellenlang grinden, sowieso al geen tijd en zin voor.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

@ronald ik geef je groot gelijk, me eerste reden was ook dat ik gestopt was met trainen (ja gebruikte een bot) dat het dan alsnog te lang duurde en wou je iets leuks doen zoals unique hunten was er altijd wel een wizzard van 10 lvls hoger :(

dus heel af en toe log ik nog wel eens om te kijken of nog iemand speelt van me oude guild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Gister nog even sro gedownload en gekeken , servers zijn over het algemeen rustig, nog steeds veel goldbotters maarja. Mijn bot is nog steeds up-to-dated dus miss dat ik mezelf effies wat paar levels omhoog krik van het weekend.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Lig me toch in een deuk wat ze nu weer verzonnen hebben met die ballonnen, zo hou je de humor wel in het spel. Al die lui levelen met een ballon :p

• Festafa
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-06 17:13
Speel er iemand überhaupt nog Silkroad Online? heb de laaste keer eSro gespeeld en speel af en toe nog wel kSro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Festafa schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:19:
Speel er iemand überhaupt nog Silkroad Online? heb de laaste keer eSro gespeeld en speel af en toe nog wel kSro
ik zou wel ksro willen doen maar vorig jaar ofzo hadden ze een update uitgevoerd waardoor ik elke 5min dc kreeg maar toen had ik gelezen dat het door de loader kwam maar al hele tijd niet meer naar om gekeken of die is geupdate

of als je een andere manier hebt kan je dan vertellen hoe ik dat voor elkaar krijg?

• Festafa
Nou speel nu weer een andere versie van silkroad soort van private server met wat vrienden die ik ken van Venus... Max lvl is op dit moment 70. Weet niet of er iemand dat geprobeerd heeft. Interesse laat het dan graag weten. Maar waarvoor word loader gebruikt? weet dat het eigenlijk wel een programma is die niet gebruikt mag worden. Heb nooit 3rd party programs:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

@Festafa
die loader zorgde ervoor dat je vertaling had, ver uit zoomen (en nog veel meer opties), maarja daar zal ik niet teveel over praten aangezien ze dat niet willen in deze topic. en dat de loader niet echt meer werkt :p

verder een private server lijkt me wel leuk maar dan zou ik alsnog wel met een grote groep willen doen zodat je alsnog soort van guild wars enzo kan doen :p anders ga je best snel vervelen denk ik

(dus als je nog iemand zoekt voor die private server ik denk dat ik wel zou joinen, maar heb geen idee hoe je verbinding maakt met zo'n server, en of ik een speciale client moet downloaden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Festafa
Je moet inderdaad een speciale client downloaden maar werkt precies het zelfde als iSro of kSro. Hoeft ook vrij weinig te installeren. Het gebruik van 3rd party programs zoals loader of bots niet toegestaan trouwens. Hun geven er direct een ban op, aangezien de GM's mijn Union Leaders waren toen wij fort van Jangan en Bandit in handen hadden. Lvlen gaat ook vrij makkelijk heb lvl 52 bereikt binnen 2 dagen met gap 7. exp en sp rate x5 en powerlvlen is ook niet toegestaan.

Geeft je hier de link http://silkroadsalvation.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

bedankt voor je antwoord zal vanavond wel ff gaan kijken als ik de client binnen heb :) die 5x exp rate lijkt me idd wel fijn, want dat was altijd de grootste probleem bij Isro (en ksro) dat je echt lang aan het grinden bent voordat je beetje hoog lvl bent. gelukkig is dat dan hier niet zo zwaar :)

wat is daar je ingame naam / of iemand die ik kan bereiken om je guild te joinen?

edit: zit atm al in een guild, met een paar duitsers :p kben ff 0 gap gegaan om te rushen :) en kga op lvl 60 wel farmen :p

[ Voor 14% gewijzigd door Obscure op 06-12-2011 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Festafa
DeathBeam is mijn IGN, Maar speel nu vooral op Dokuro... maar Farmen zou opzich wel handig zijn idd maar je kunt het het best bij lvl52 doen denk ik. Hebt namelijk grote kans dat er je SOX drops krijgt en probeer zoveel mogelijk met Battle Arena mee te doen op lage lvl is het mogelijk om 3 lvls te stijgen en krijgt Coins daarvan kun je Egytian sets aanschaven zou wel handig zijn als je Forgotten World wilt joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

ja kwam ik gisteren ook al achter (ben nu 65 al 60 ff) pas 11 coins, ik probeer een admiral suite te kopen maar ineens zie ik niemand ze verkopen of anders voor hoge prijzen wat ik niet kan betalen :p gisteren wel ff grind party gehad op shamans / mages maar die party mobs luste me rauw toen ik 1x healing deed >_< pure int wizz is daar wel heel slecht helaas dus maak binnekort nieuwe char aan glaive of nuker (ben nog niet zeker van)

me ING momenteel is: obscure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Festafa
Je kon die coins eerst verkopen voor 2kk per stuk, maar dat hebben ze een week geleden ongedaan gemaakt omdat het de economie uit balans zou halen. Opzich wel goeie zet, maakt Battle Arena aantrekkelijker. Pure ints Euro's kunnen vrijwel nooit wat tegen een pt mob doen op hogere lvl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

idd kwam er ook achter dat wizz best klote was om te trainen dus khad vrijdag nieuwe char gemaakt een glaive dus ben daar nu egypt voor aan het verzamelen (kheb armor legs + chest al) nu ff kijken of ik binnenkort meer van de set kan krijgen of egy glaive :p en dan zie ik wel later weer watvoor char ik maak :p

p.s warlock zijn best overpowerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 278390

Silkroad krijgt een relance een remake van het spel maar dan beter

Je kan dan nog wel spelen met het oude spel maar ze gaan in de toekomst verder met silkroad-r
Je kan ze zoiezo alle 2 spelen dan :P

http://www.joymax.com/silkroad-r/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Anoniem: 278390 schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 22:08:
Silkroad krijgt een relance een remake van het spel maar dan beter

Je kan dan nog wel spelen met het oude spel maar ze gaan in de toekomst verder met silkroad-r
Je kan ze zoiezo alle 2 spelen dan :P

http://www.joymax.com/silkroad-r/
Het moet niet gekker worden -_- , heb net gelezen dat het levelen sneller en beter gaat :D. Deze ga ik zeker spelen :).

[ Voor 9% gewijzigd door TheAnthonyNL op 18-12-2011 10:26 ]

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 278390

Hhmja en beter skills en class belance etc maar of het ook beter beschermt is tegen bots/hacks/cheats dat zal wel weer niet... servers gaan vast weer vol met bots zitten waardoor we weer gezeik krijgen met inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-07 11:51

DeluxZ

Livin' the good life

Is het nu een nieuwe Silkroad (paar maanden geleden waren er geruchten over Silkroad 2) of is het gewoon een dikke patch die ze onder de naam Silkroad R uitbrengen ?

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

ik ga hem ook wel spelen dus, zullen we samen een guild maken? of dat we allemaal beetje op 1 server zitten
in verband met party grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Obscure schreef op maandag 19 december 2011 @ 09:48:
ik ga hem ook wel spelen dus, zullen we samen een guild maken? of dat we allemaal beetje op 1 server zitten
in verband met party grinden.
Sure thing , laat het me weten :D

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-07 14:49

Silence

Godlike

Kan je gewoon nog wel verder spelen met je chars die je in silkroad zelf had?
Ben nu paar maanden gestopt maar ga nog wel eens kijken als Silkroad R komt.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

kan nie wachten als ik klaar ben voor vandaag :p dan de heledag sro-R spelen :p dus als iemand al eerder in een server speelt post graag server naam zodat wij ook kunnen joinen (weet namelijk niet hoeveel servers er al zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Ben benieuwd hoelang het duurt voordat die major bot bedrijfjes hiervoor iets maken.

Desalniettemin, log ik vanavond ook wel ff in. Laten we een server afspreken en ff een guild maken idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Ik kan ook pas vanavond spelen :(. Laat het me weten ohja zoek wel een leuke naam uit de server lijst :D.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Er is maar 1 server, dus dat is makkelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

ok een char aan gemaakt een wizzard (denk dat ik voorlopig geen sub skill neem)
naam Isyutare

die nieuwe drop systeem van hun is ook wel fijn :p ipv van random drops krijg je monk tokens en die kan je later dan inruilen voor items die je wilt

[ Voor 44% gewijzigd door Obscure op 20-12-2011 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Kan je nou met je normale account spelen? of moet je weer bij lvl 1 beginnen?

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

je moet als lvl 1 opnieuw beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Obscure schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 19:05:
je moet als lvl 1 opnieuw beginnen
hahah kansloos nee dan houd het voor mij op

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

genoeg gegrind voor vandaag :p ben level 22 geworden, alleen sommige events zijn appart wat ik meeste aan moet wennen is dat ik geen item/geld drops krijg tot level 70 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Obscure schreef op woensdag 21 december 2011 @ 00:13:
genoeg gegrind voor vandaag :p ben level 22 geworden, alleen sommige events zijn appart wat ik meeste aan moet wennen is dat ik geen item/geld drops krijg tot level 70 :p
Hoe bedoel je geen item/geld drops?

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

nou je krijgt tot lvl 70 alleen materials en tokens als drop :p met die tokens kan je som/sun items kopen en met materials gewoon elementen zoals in gewone sro, dus ik vraag me af hoe guilds worden gemaakt :p maar van elke degree krijg je gratis sos set dus je hoeft ook geen zorgen te maken dat je met noob gear rondloopt (maar dit geld tot 8d)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

;) oh das dan toch leuk 8D is al rond level 70 dus dat moet niet moeilijk zijn dan toch?

Btw, vanavond even een character aanmaken.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jidd00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-01-2024
Ik denk dat ik silkroad ook maar is weer ga spelen, heb alleen wat vragen.
Hoe zijn de servers van die nieuwe silkroad-r, zijn deze ook altijd vol of nog niet?
Gaat het levelen al een stuk sneller?
Hebben jullie een guild die ik kan joinen als ik op die nieuwe silkroad ga spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Er zijn nu twee servers. Welke server zitten jullie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Character aangemaakt (Dutch_Gamer) en speel op server Thebes

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Ik zit ook op Thebes met een paar mensen van het oude SRO (toen je nog tot level 80 max kon). Ashtaren heet ik ingame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Zal ik je vandaag wel even toevoegen :D.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Ik had ook in het weekend een account gemaakt maar ik zag alweer mensen met 5 accounts lopen en allemaal botten dus laat maar weer.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Silencex schreef op woensdag 28 december 2011 @ 14:57:
Ik had ook in het weekend een account gemaakt maar ik zag alweer mensen met 5 accounts lopen en allemaal botten dus laat maar weer.
LOL wat een vooroordeel zeg , spel is gewoon goed te spelen die bots zijn straks toch allemaal banned.

Add me on Steam

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Ik heb silkroad zon 5 jaar lang gespeeld, ga het nu toch na een jaar maar weer eens oppakken:P. Ik zit te denken aan Silkroad Salvation, een private server dus. Puur omdat de gewone silkroad waardeloos is, heb geen zin om weer maanden te gaan lvlen en sp farmen, zelfs met een bot niet. Private server past wel bij mij, snel max lvl en lekker pvpen en jobs doen. Iemand ervaring met Salvation:D?

• Silence

Silence

Godlike

GAMEKINGZ schreef op woensdag 28 december 2011 @ 18:59:
[...]

LOL wat een vooroordeel zeg , spel is gewoon goed te spelen die bots zijn straks toch allemaal banned.
Hahaha dat je dat nog gelooft zeiden ze in sro online ook. :')

Inventaris - Steam

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Silencex schreef op donderdag 29 december 2011 @ 14:58:
[...]

Hahaha dat je dat nog gelooft zeiden ze in sro online ook. :')
Toch knap dat ik dan sinds dinsdag zie dat de helft van de botters die ik zag rondlopen er niet meer waren ...

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-07 17:07

India Sierra

Learn by failure

Zo, ik heb me ook aangemeld voor Silkroad-R. Character heet TheHawk1337 en is een chinese Bow. Heb al een klein vraagje, ik zie mensen met die snowflakes/snowslaves pets rondlopen, hoe kom je hieraan?
EDIT: Heb het al gevonden, bij de event So-ok als je lvl 3 bent toch? :)

[ Voor 15% gewijzigd door India Sierra op 08-01-2012 12:58 ]

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yezoxant
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-06 21:51
Ik speel nu ook SRO-R wie me wilt toevoegen: Mijn char heet Yezoxant and ik zit ook op de server Thebes. Ik heb un Chinese blader.
Hoe zit het eigenlijk nu met de wizards? moet daar nog gewoon mee gefarmed worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Ikzelf doe wel gewoon farmen :D als wizard zijnde gewoon omdat ik er van geleerd heb,

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yezoxant
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-06 21:51
GAMEKINGZ schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:18:
Ikzelf doe wel gewoon farmen :D als wizard zijnde gewoon omdat ik er van geleerd heb,
Is het dan wel nog nodig op Silkroad -R

Edit: farmen is inderdaad nog wel handig ik kom nu op mijn blader skillpunten tekort en ik ben pas lvl 25.

[ Voor 18% gewijzigd door yezoxant op 11-01-2012 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakong
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:56
Iemand die nog Silkroad speelt op de Petra server? Het is namelijk echt uitgestorven ( en eenzaam :( ) op die server. Ik kan me namelijk herinneren dat het vroeger (2007) heel druk was met kraampjes in de steden enzo maar nu niks meer :o. Ook zijn al mijn mannetjes weg!

Of is het beter om maar gewoon met Silkroad R te beginnen! :P

[ Voor 10% gewijzigd door dakong op 18-01-2012 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
Silkroad Salvation is waar je moet zijn:D!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakong
Wat is dat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
Private server.
10x normal exp en sp.
cap lvl 70
silk lvl 120, maar aangepast naar lvl 70 cap

Server draait meer om pvp en pve, als je beetje fanatiek speel heb je een lvl 70 FF char in 3 dagen. Ik zeg gewoon uitproberen! Valt me wel op dat er aardig veel nederlanders zitten:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakong
Klinkt goed! :P heb iets van een link ofzo voor meer informatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Probleem is dat ik geen 72 sro ga spelen om dan even level 70 ff te worden ... Heb ooit mijn tijd verdaan met spelen van isro ongv 1900 uur en dan wordt je nog gehacked ook dus, als ik speel is het gewoon paar uurtjes in de week anders is het gewoon skyrim of andere rpg games.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
http://silkroadsalvation.com/

Site geeft niet al teveel informatie, maar toen ik las dat het lvl 70 cap was, en de rates x10 waren was ik verkocht. Ik heb gewoon een account aangemaakt en geprobeerd. Ik was zelf lvl 70 in 2 dagen tijd. Vervolgens farm ik zon 12k sp per uur @ nachals:). Dus in deze game hoef je weinig tijd te steken als je gewoon lekker wilt pvpen en jobben. En het is zeer makkelijk om een andere build te maken als je je verveelt ivm de x10 rates:D

edit: jangan lijkt dood, downhang is the place to be =]

[ Voor 5% gewijzigd door kidicoke op 20-01-2012 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 440091

hee

Waar kan ik een goedie site vinden wat de beste skills zijn voor bow??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 442002

Hallo Iedereen Ik heb een vraag ik speel nu met 7 chars op server helios
1.SoulOfWiz lv 48 warrior (Mislukt :P)
2.So_Perfect lv 32 FF SOM+5 +SOS+5 ( voor battle arena)
3._RiseUp_ lv 43 bower ben ik nu aant trainen
4. BreakOut lv 23
5. Roguewnz lv 28
6. UpszxD lv 22)
7. VisLip lv 2 (Niet actief

Ik wil graag op een nieuwe server gaan spelen via multie client zadat ik _RiseUp_ onder andere verder kan trainen WIE weet EEN goeie SERVER voor MIJ liefste waar nederlandrs op zitten of jij zelf dank u

en Obscure welke server speel je ja weet het had dat hele ding kunnen lezen maar geen zin in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 440091 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:51:
hee

Waar kan ik een goedie site vinden wat de beste skills zijn voor bow??
typ in bij de zoekbalk nivlam.rev6.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 442002 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 18:02:
[...]

typ in bij de zoekbalk nivlam.rev6.com
laat maar was fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakong
Anoniem: 442002 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 18:01:
Hallo Iedereen Ik heb een vraag ik speel nu met 7 chars op server helios
1.SoulOfWiz lv 48 warrior (Mislukt :P)
2.So_Perfect lv 32 FF SOM+5 +SOS+5 ( voor battle arena)
3._RiseUp_ lv 43 bower ben ik nu aant trainen
4. BreakOut lv 23
5. Roguewnz lv 28
6. UpszxD lv 22)
7. VisLip lv 2 (Niet actief

Ik wil graag op een nieuwe server gaan spelen via multie client zadat ik _RiseUp_ onder andere verder kan trainen WIE weet EEN goeie SERVER voor MIJ liefste waar nederlandrs op zitten of jij zelf dank u

en Obscure welke server speel je ja weet het had dat hele ding kunnen lezen maar geen zin in :P
Ik speel op Argos samen met een vriend. Als je wil kan daarop komen spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Anoniem: 442002 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 18:01:
ik speel zelf momenteel alleen nog op private servers dus je kan me niet vinden op de normale servers.
ik had het eigenlijk alweer gehad met het grinden op normale snelheid.

maar als laatste speelde ik op Thebes (sro-R server) ben tot lvl 34 ofzo geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dakong schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 11:10:
[...]

Ik speel op Argos samen met een vriend. Als je wil kan daarop komen spelen ;)
Ok hoe heet je? en je lv en ook van je vriend

op helios zitten veel nllers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Obscure schreef op maandag 30 januari 2012 @ 12:24:
[...]

als het goed is kan je ze gewoon naast elkaar installeren anders kan je gewoon een copy maken van isro en ergens anders neer zetten en dan r-sro installeren
[...]

als het goed is kan je ze gewoon naast elkaar installeren anders kan je gewoon een copy maken van isro en ergens anders neer zetten en dan r-sro installeren
[...]

ok dankje

[ Voor 168% gewijzigd door Anoniem: 442002 op 01-02-2012 14:38 . Reden: ok dankje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Obscure of iemand anders :PWat is nou Precies het vershil met Silkroad-r en de normale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakong
Mijn in game naam is: demr en ik ben twee dage geleden weer begonnen ;) lvl 19 en vriend is Serion Lvl 32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Anoniem: 442002 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 16:38:
Obscure of iemand anders :PWat is nou Precies het vershil met Silkroad-r en de normale?
silkroad-R is redesigned silkroad, weinig kwa uiterlijk maar veel aan exp/sp rates, nieuwe drop systeem tot lvl 70 en alle quests zijn verandert (op inventory expansio na dan), zoals de verschill tussen euro / chinees is wat gelijker getrokken

hier is een filmpje waar het beetje word in afgebeeld

Anoniem: 442002 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 16:07:
wat zijn private server die ene die boven aan staan in de server lijst
private servers zijn illegale servers van silkroad dus ze worden niet in deze topic vernoemd (aangezien de forum admins van deze site dat niet willen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Obscure schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 02:01:
[...]

silkroad-R is redesigned silkroad, weinig kwa uiterlijk maar veel aan exp/sp rates, nieuwe drop systeem tot lvl 70 en alle quests zijn verandert (op inventory expansio na dan), zoals de verschill tussen euro / chinees is wat gelijker getrokken

hier is een filmpje waar het beetje word in afgebeeld

[video]

[...]

private servers zijn illegale servers van silkroad dus ze worden niet in deze topic vernoemd (aangezien de forum admins van deze site dat niet willen)
ok dankje en zal ik hget ook downloaden>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Anoniem: 442002 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 12:39:
ok dankje en zal ik hget ook downloaden>?
het is wel het proberen waard ik vond silkroad-R leuker dan silkroad zelf want tot lvl 70 heb je niet het gekloot van ik moet een sox wapen hebben of kleding want die krijg je gewoon/kan je kopen.

nu kan je ook wel fijn quests doen krijg je teminste betere rewards voor + je moet niet elke x naar town om een quest te starten, aangezien quest camps overal zijn, ze hadden mij ook verteld als je alle quests gewoon doet kan je elke degree som set halen (maar die weet ik niet zeker want nooit geprobeert, ging meteen voor sun wapen :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Obscure schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 16:22:
[...]

het is wel het proberen waard ik vond silkroad-R leuker dan silkroad zelf want tot lvl 70 heb je niet het gekloot van ik moet een sox wapen hebben of kleding want die krijg je gewoon/kan je kopen.

nu kan je ook wel fijn quests doen krijg je teminste betere rewards voor + je moet niet elke x naar town om een quest te starten, aangezien quest camps overal zijn, ze hadden mij ook verteld als je alle quests gewoon doet kan je elke degree som set halen (maar die weet ik niet zeker want nooit geprobeert, ging meteen voor sun wapen :p )
ok en kan je ook de gewoone blijven spelen of niet>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Anoniem: 442002 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 18:05:
ok en kan je ook de gewoone blijven spelen of niet>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-04-2021
Hoi

Ik ben sinds gister ook weer begonnen met Silkroad. Ik speel nu op http://sroimmortals.com/ een server die gister open is gegaan. Tot zover bevalt het best goed :) Ik vroeg me af of er mensen van hier ook op die server zijn begonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben weer begonnen met Silkroad en zit op Argos, ik merk echter wel dat het er minder druk is en ze hebben blijkbaar stall netwerk weg gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Anoniem: 318025 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:54:
Ik ben weer begonnen met Silkroad en zit op Argos, ik merk echter wel dat het er minder druk is en ze hebben blijkbaar stall netwerk weg gehaald.
klopt, ze hebben het vervangen door ander soort stall network. in elke grote stad (op samarkand / downhang na)
staat een npc op een soort van ezel

Afbeeldingslocatie: http://princessjane25.files.wordpress.com/2011/01/sro2011-01-16-21-58-19_14.jpg?w=640&h=480
[edit: nee ik ben niet op de screenshot gewoon een random pic genomen vanuit google :p ]

hier kan je een aantal spullen in registreren en dan verder spelen zonder dat je een stal moet openen dus het is zeker een voordeel voor mensen die overdag grinden en s'avonds pc niet aan laten staan om te stallen.

[ Voor 5% gewijzigd door Obscure op 13-02-2012 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh had ik dat geweten, want ik heb nu gewoon alles aan de NPC's verkocht ( Behalve dan blauwe wapens enzo ) omdat ik niet daar wou staan met de stall. En vanacht stall op gezet en niks verkocht.

Ik heb namelijk een SOM. En die specilalty good boxes die gedropt worden? daar moet ik ook wat extras voor hebben he.

Goh en ik kan ook geen wold bij de stall vinden.

Een ding is me duidelijk, kan beter Silkroad R gaan proberen, want dit word niks meer met de oude silkroad.

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 13-02-2012 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Anoniem: 318025 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 14:07:
Ik heb namelijk een SOM. En die specilalty good boxes die gedropt worden? daar moet ik ook wat extras voor hebben he.
die specialty good boxes zijn voor hunter / thief, je kan ze inleveren bij een hunter / thief npc. die loopt dan een trade voor jou dan (ik weet niet of dat 100% kans heeft op succes). maar je kan natuurlijk ook zelf de trade maken, maar je moet nu ook thief / hunter lvl trainen (er zijn quests voor) maar je kan ook gewoon zelf de trades doen om te levelen / geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben er gister maar weer mee gestopt, die nieuwe versie bevalt me niet en bij de oude hebben ze de wolf weg gehaald.

Ik was al lvl 24 en had 1 miljoen bij elkaar en wou wolf kopen en dat ging dus niet en dat vond ik zo jammer dat ik van zoiets had ik hou er maar weer mee op. Maar ik vind dit spel ook gevaarlijk want het neemt veel tijd in beslag wil je er ver in komen.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 14-02-2012 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shillen
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-07 16:16
Sorry ik moest toch even lachen toen je zei, ik was AL level 24.

Ik ben vorige week na 1,5 jaar gestopt weer begonnen. Ben op het moment level 98, volgens mij hebben ze het levelen in de tussentijd wel iets sneller gemaakt, (bot loopt op het moment met 1,5% per uur, tis maar wat je snel noemt hé :P.
Anoniem: 318025 schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 13:43:
Ik ben er gister maar weer mee gestopt, die nieuwe versie bevalt me niet en bij de oude hebben ze de wolf weg gehaald.

Ik was al lvl 24 en had 1 miljoen bij elkaar en wou wolf kopen en dat ging dus niet en dat vond ik zo jammer dat ik van zoiets had ik hou er maar weer mee op. Maar ik vind dit spel ook gevaarlijk want het neemt veel tijd in beslag wil je er ver in komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209435

Topicstarter
Zo, ik ook weer eens hier :P

Speel tegen woordig weer SRO maar dan op een Private server!
Playsro speel ik op met de server HEAVEN!
Super server, wat bugs erin maar ze proberen het iig te fixen!

Wij krijgen deze of volgende week 13D! Heb der nu wel zin in :)

PlaySRO is een Pirvate server met meerdere soorten servers.
8D, 11D, 12D.
Allemaal een andere EXP Rate maar wel op een leuke manier.

Ik speel op de 12D, dan wel 400x EXP rate en 150x Trade rate maar het leuke is, traden... hier is echt actief traden! Genoeg geld in omloop, items kosten daarom wel veel maar het is goed te doen, als je actief bent kan je binnen 1 week of 2 weken een sun item halen. Sun is echt niet makkelijk om te krijgen. Gear is niet zo super moeilijk, kost alleen veel tijd. Wapen kost ZEER veel tijd, die talismans droppen niet veel en accesorie heeft bijna niemand sun, das gewoon te moeilijk.

Misschien leuk om eens te kijken als je iSRO zat bent.

Ik ben Demolish, een lvl 120 Warrior / Warlock met hopelijk volgende week een Sun Wapen en speel op Heaven, dus als je er bent, stuur fff berichtje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 471826

Speelt er nog iemand SROr?
ik wil weer beginnen met SROr nadat ik z'n 2 jaar ben gestopt met SRO.
Om het spelen leuk te houden vind ik contact met Nederlanders op de server altijd wel een plus.
Op welke server van SROr zitten veel Nederlanders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Voel me wat ondeugend om zo'n kick te geven, maar het is allemaal redelijk actueel.

Hoe dan ook, ik speel weer (tegen beter weten in :p ) op een privé server (http://mythonline.eu/). Omdat het hier allemaal versneld gaat kan ik met oude maatjes gewoon lekker grinden en het FW bijhouden.

Het is een oud spel, maar ach ik heb helemaal geen zin om me in wat anders te verdiepen, het is is voor mij ook meer de community dan het spel zelf (en ja dat is vreemd met alle bots, maar daar heb ik geen last van ;) )

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-07 11:40
Herby schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 16:10:
Voel me wat ondeugend om zo'n kick te geven, maar het is allemaal redelijk actueel.

Hoe dan ook, ik speel weer (tegen beter weten in :p ) op een privé server (http://mythonline.eu/). Omdat het hier allemaal versneld gaat kan ik met oude maatjes gewoon lekker grinden en het FW bijhouden.

Het is een oud spel, maar ach ik heb helemaal geen zin om me in wat anders te verdiepen, het is is voor mij ook meer de community dan het spel zelf (en ja dat is vreemd met alle bots, maar daar heb ik geen last van ;) )
Ik heb het spel een hele tijd gespeeld voor en rond de tijd dat het EU-gebied uitkwam. Het spel was erg leuk. Volgens mij is er al een tijdje een remake, maar daar heb ik niet veel tijd aan besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Iemand die het nog speelt? Heb de nieuwe SRO r gedownload en ga dit eens af en toe spelen. Jaren silkroad gespeeld maar mee gekapt nadat iedereen was gestopt. Gaat wel stuk sneller in die upgrade versie. Maar die private lijkt me ook leuk, zitten daar veel mensen online?

[ Voor 19% gewijzigd door ByteMe_ op 25-01-2014 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Iemand hier die nog silkroad r speelt?? Want ik heb nog een 4 weken premium plus item ... welke ik graag wil verkopen. Want speel game niet meer intensief.

Note: server thebes.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Nog mensen die spelen? :P Van de week maar is weer een keer begonnen. Ben verder gegaan op mijn STR Blader (level 78) nu. Servers zijn weer helemaal crowded, wat natuurlijk weer een goed teken is. Het verschil wat voorheen was is dat als je nu Fire traint dat je ook Ice en Lightning etc traint.

Ik speel op dit moment op de server Hermes. Koste wel even zoeken want er zijn behoorlijk wat server migrations geweest.

Voor de mensen die willen weten op welke server je chars staan, als je via silkroadonline.net inlogt dan heb je een kopje "Forum" in het menu staan. Als je op Forum klikt dan kan je rechts bovenin op "Character Name Change" klikken. Hier kan je de server aanklikken en dan zie je gelijk al je chars staan die op die server staan.

Heb ook een Guild gejoined waarin enkele Nederlanders, Belgen en andere mensen inzitten. Het is in ieder geval goed om zulke mensen te hebben in een guild :D

[ Voor 9% gewijzigd door Diigii op 24-11-2015 10:42 ]

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

TheAnthonyNL schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 06:20:
Iemand hier die nog silkroad r speelt?? Want ik heb nog een 4 weken premium plus item ... welke ik graag wil verkopen. Want speel game niet meer intensief.

Note: server thebes.
Mocht iemand interessse hebben :3.

Met die migratie:
Zit nu op server : Chronos (Silkroad Online)

[ Voor 9% gewijzigd door TheAnthonyNL op 24-11-2015 15:19 ]

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 759997

hallo,

het is nu ruim 5 jaar geleden dat ik sro op de officiele server heb gespeeld.
ben laatste paar jaren op verschillende private servers aanwezig geweest heb me daar ook geweldig vermaakt...
alleen kut, dat je er geld en tijd in steekt en dat de server dan dicht gaat...

dus, ik denk er overna om weer op de officiele server sro of sro-R te gaan spelen..
zijn hier nog Nederlanders die spelen? want met een groepis het altijd leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Anoniem: 759997 schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 10:33:
hallo,

het is nu ruim 5 jaar geleden dat ik sro op de officiele server heb gespeeld.
ben laatste paar jaren op verschillende private servers aanwezig geweest heb me daar ook geweldig vermaakt...
alleen kut, dat je er geld en tijd in steekt en dat de server dan dicht gaat...

dus, ik denk er overna om weer op de officiele server sro of sro-R te gaan spelen..
zijn hier nog Nederlanders die spelen? want met een groepis het altijd leuker.
Enkele maanden geleden had ik weer een maand Silkroad gespeeld. Zelf hou ik niet echt van private servers (wel dat ze bestaan, maar je weet nooit wanneer zo'n server er mee gaat stoppen), daarom speel ik op de officiële servers. Zelf heb ik ook Silkroad-R gespeeld, maar persoonlijk vindt ik de uitdaging er al snel af gaan, aangezien je gear etc voor niets krijgt.

Het was best leuk, had een maand lang gespeeld. Doordat de servers gemerged zijn is het weer heel erg druk. Dus enkele maanden geleden moest je een premium hebben anders had je geen enkele mogelijkheid om in te loggen. Zelf 's morgens vroeg had je al een queue. Toch had ik mij wel in die maand vermaakt, maar eigenlijk weet ik zelf niet waarom ik niet nog een maand premium had gekocht. Ik speel veel MMO's zoals nu ook Black Desert Online of WoW. Silkroad wordt al gauw duur, dus vandaar :P.

Misschien dat ik nog wel een keer weer wil beginnen. Maar ik weet niet hoeveel animo hier voor is ;). Stiekem had ik ook wel gehoopt voor een Silkroad 2. Er zijn regelmatig dingen over genoemd. Silkroad zal (denk ik) niet meer worden zoals het is. Persoonlijk vindt ik het lang levelen wel vet, en de Fortress Wars waren ook altijd plezierig om te doen. Toch is het spel behoorlijk duur, en zeker als je hoog level begint te worden.

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste

Let op:
Discussie over bots/cheats/loaders/etc. is NIET de bedoeling.