Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-07 14:49

Silence

Godlike

Wat is het trouwens met die servers weer alles weer vol vol :S...

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:59
Kut goldbots en spammers...

Overigens dat alchemy faalde echt hard vandaag >.>
Alles wat ik probeerde faalde gewoon...
Guildmaat van me die was z'n sun staff aan het pimpen en die wist niet dat je na +5 kon destroyen, dus die staff was weg toen hij van +5-->+6 probeerde. Dus hij baalde fcking hard :F
Maar iemand anders uit m'n guild had meer geluk xD, hij heeft nu +10 staff :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380530

Heb vandaag al mijn gold verkocht overal.

Joymax heeft namelijk alle IP limits weggehaald op alle landen :) Resultaat is dat vanaf deze week login tijden weer terug naar de gebruikelijke 4-6 uurtjes gaan.

Mensen Veel plezier =)
Ik wacht wel tot 12D uitkomt zodat ik weer kan cashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Jammer :(. Gelukkig is het op aral (nog) rustig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_PloppeR_ schreef op woensdag 13 april 2011 @ 19:25:
Jammer :(. Gelukkig is het op aral (nog) rustig :P
In aral is ook mega jump in accounts ^^
Van 1100 gemiddeld vorige week naar ruim 2000 vandaag..
Zodra de amerikanen ook daar starten is het bb ^^

ik heb wel mijn pc makkelijk terug verdient in deze korte periode.

Kosten pc: 1.450
Inkomsten: 3.500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Dan weet ik wel dat het einde oefening is voor mij, ik ga dus echt geen uren wachten voordat ik ben ingelogd en dan ook nog met wat pech elk half uur een DC. Maar aan het begin ging het ook zo en daarna zakte het volledig in. Paar boze spelers en wij liepen met het geld er vandoor :). Dus hopelijk zakt het binnenkort weer wat xD.

Filmpje van co/ex Guildleader :P

[ Voor 12% gewijzigd door _PloppeR_ op 14-04-2011 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Waarom halen ze in godsnaam die ip limit er weer af gewoon iedereen limit van 2 ofzo geen gezeik meer

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209435

Topicstarter
Silencex schreef op donderdag 14 april 2011 @ 08:59:
Waarom halen ze in godsnaam die ip limit er weer af gewoon iedereen limit van 2 ofzo geen gezeik meer
dat heeft iedereen al eens geroepen maar geld speelt de grootste rol he...
Hoe drukker, hoe meer premiums :)
Ik moet zeggen, de manier van hoe het nu is, is het ook mogelijk om meer premiums te kopen.
Maak je bijvoorbeeld 15b in de maand kan je 4b appart trekken voor je chars om premiums te kopen.
Het kost wat, maar uiteindelijk kom je er wel.

EDIT---

Van de week word er een nieuwe topic met Deel 11 geopend.
Zal gewoon het zelfde eruit zien als deze topic start.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 209435 op 14-04-2011 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

Anoniem: 380530 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 18:55:
Heb vandaag al mijn gold verkocht overal.

Joymax heeft namelijk alle IP limits weggehaald op alle landen :) Resultaat is dat vanaf deze week login tijden weer terug naar de gebruikelijke 4-6 uurtjes gaan.
gelukkig is de server waar ik speel nog rustig (server petra) kben met een paar oude guild members oldschool bezig :p chinees classes en handgrinden / plvl krijg van gold bots :p dus gewoon wel leuk om te doen zolang je maar een actieve groep hebt :) (als het goed is vanavond een guild opzetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 403786

Ik speel in de server Aral, je kan altijd inloggen & je kan meteen m'n NL guild (DutchMasters) joinen als je daar gaat spelen (misschien ook academy)

Is zeker gezellig daar, allemaal komen:D !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
@Randinho, Dutch_Pride is beter :P xD <---- Trax hier hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 403786

Nee DutchMasters heeft lagere levels, maar dolt veel harder !!:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Ja bijna xD,

Ik zit nu in een party van een guild member op lvl 101 mobs :D. Traint echt snel nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
kan eindelijk weer sro doen.
Gisteren chars gemaakt 8/8 pt nu lvl 20 :)
Als ik van de week AC heb dan ga ik me 2de party maken ^^.
Draaide nu met 9 clients op 40% memory zonder AC nog ^^ verwacht dat AC er nog 5% af haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-07 15:14

TheAnthonyNL

PC Gamer

Anoniem: 380530 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 20:32:
[...]

In aral is ook mega jump in accounts ^^
Van 1100 gemiddeld vorige week naar ruim 2000 vandaag..
Zodra de amerikanen ook daar starten is het bb ^^

ik heb wel mijn pc makkelijk terug verdient in deze korte periode.

Kosten pc: 1.450
Inkomsten: 3.500
Wow dat doe je goed :D hoe krijg je dat voor mekaar ?

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
GAMEKINGZ schreef op maandag 18 april 2011 @ 09:37:
[...]

Wow dat doe je goed :D hoe krijg je dat voor mekaar ?
drops krijgen gold verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

vraag iemand al een idee watvoor reward je krijgt van easter event, iets nuttigs zoals monster scrolls, pandora's boxen of stones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Het feest is afgelopen jongens, Nederland ook IP Restricties, en nog veel meer landen.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 36835 op 19-04-2011 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Anoniem: 36835 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 14:00:
Het feest is afgelopen jongens, Nederland ook IP Restricties, en nog veel meer landen.
wow ik zie het op rev6 alle server leeg ?!?!? en zelfs op de server waar ik speel atm 278 mensen in (petra)

maar let maar op dit blijft niet lang, lopen ze al veel te veel winst mee mis.
want nu is zo goed als 80% van sro chars restricted dus zeker 60% van de winst lopen ze miss...
of zou het zo erg worden dat ze nu een gat graven voor zichzelf en veel mensen stoppen met spelen / betalen
????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat zegt iedereen altijd. Alsof ze zoiets niet zelf realiseren.

Ze gaan heus geen rare beslissingen nemen waarmee ze zichzelf onderuit halen.

Het is zoals het nu is, en zullen heus nog genoeg omzetten. Jammer maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Anoniem: 36835 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 14:51:
Dat zegt iedereen altijd. Alsof ze zoiets niet zelf realiseren.

Ze gaan heus geen rare beslissingen nemen waarmee ze zichzelf onderuit halen.

Het is zoals het nu is, en zullen heus nog genoeg omzetten. Jammer maar helaas.
ja zullen natuurlijk zullen er omzetten blijven maar niet op grote schaal, kijk naar sommige 8/8 die er waren dat waren vaak 1 gast maar elke char had silk suite en minimaal 1 grab pet per party en meestal hebben de wizzards / clerics een premium voor extra sp farmen (teminste dat werd vaak gebruikt bij cameraad van me)

maar als ze dit aanhouden gaan wel een zooi servers weg neem ik aan want anders zouden ze geen winst maken

[ Voor 7% gewijzigd door Obscure op 19-04-2011 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waar haal je die cijfers vandaan dan? Volgens mij zijn ze nog steeds beurs genoteerd, en volgens mij maken nog steeds miljoenen omzetten. Ik zie het probleem niet zo voor joymax.

Silkroad is niet het enige wat ze hebben. Het is echt niet zo dat alle 8pt botlui joymax in de lucht houden hoor.

Ik heb ook verschillende parties draaien, en geloof me, ik vind het ook jammer. Maar het is gewoon nu afgelopen. Het gaat richting KRSO, half verlaten servers.

Alsof ze nu zeggen: Oh shit door de IP Restrictie die we er op hebben gezet, is de traffic drastisch gedropped (Duh?, daarvoor doen ze het). We halen het er weer af.

Tuurlijk niet, ze hebben hun doel bereikt. Traffic is nu super toegankelijk, en dat is aantrekkelijk. Mensen blijven toch wel spelen, en silk kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Goede proxies, anyone? xD
Ik heb er in principe niet heel veel problemen mee, wel jammer dat ik nu net in een 8/8 pt dikke plvl kreeg. Hopelijk heeft die gast al een oplossing ^^ xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Proxies waarnaar? Elk land heeft restricties.

Je zult dan 3 goede proxies moeten hebben. Goede & veilige & stabiele proxies vind je niet zo snel, voor niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Ja 2 clients per IP he, dus proxies waarnaar is een beetje vreemde vraag? Maakt niet echt uit, grootste probleem is de goede vinden idd.

Maarja, dan moeten we maar een private server opzetten met z'n alle ^^ haha xD.

[ Voor 23% gewijzigd door _PloppeR_ op 19-04-2011 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is wel vet, alleen zoiets emuleren is $%(#-ing moeilijk te maken. Als je het een beetje goed wil doen. Nu zitten er op GoT wel wat geniusses, maar ik betwijfel in dit topic ;) (no offense ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Hoezo Srevolution? Die is volgens mij best goed hoor?

Overigens kan ik wel programmeren, maar dat is iets te hoog gegrepen voor me denk ik :P. (Ben nu bezig met een walkscriptcreator :P) Ik weet niet of ik hier mag laten zien, maar het is geen bot. (Gewoon map tool) Dus denk het wel?:P

Mijn tool^^

Srevolution (emulator)

Officiele site

EDIT: WAT?! ik zie nu net dat die maker er van Nederlands is xD

[ Voor 23% gewijzigd door _PloppeR_ op 19-04-2011 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom noem je het dan iBot tool? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Nou omdat het daarvoor is gemaakt. Maar het is geen bot van zichzelf. (Zoals ik al zei)

[ Voor 11% gewijzigd door _PloppeR_ op 19-04-2011 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh op die manier. Ik kende iBot niet. Ken alleen Sbot en Sroking:P

Wel lachen als we een private server kunnen opzetten. Beetje extreme items maken enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Wel he, alleen 1 probleem, waar halen we server vandaan? xD (Die ook 24/7 is, of in ieder geval grootste deel van de tijd online xD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iedereen draait nu zn 200 watt slurpende bak vol met clients ook 24/7. Dus ik zie het probleem niet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Hahah das waar xD (ik niet trouwens :P) 200watt is wel weinig trouwens :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb een 800 watt voeding, maar als ik mn beeldscherm uit zet, trekt ie met 8 sro clients ~200 watt.

Toch goed voor zo'n 400 euro per jaar aan stroom :'( Dus wat dat betreft is deze zet van joymax wel voordelig voor mij :P

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 36835 op 19-04-2011 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
XD. Ik ga in het weekend eens wat klote met die emu (Altijd leuk ^^, vind ik dan xD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

offtopic:
Supreme schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 15:14:
Waar haal je die cijfers vandaan dan? Volgens mij zijn ze nog steeds beurs genoteerd, en volgens mij maken nog steeds miljoenen omzetten. Ik zie het probleem niet zo voor joymax.

Silkroad is niet het enige wat ze hebben. Het is echt niet zo dat alle 8pt botlui joymax in de lucht houden hoor.

klopt dat sro niet hun enigste game is, maar neem toch aan dat sro (of 1 van hun andere games) toch een bepaalde winst percentage moet halen.
daarom vraag ik me af als 80% van characters niet kunne inloggen (is gewoon een grof getal als je aan neemt dat gemiddelde server meer dan 5k verschillende characters / accounts heeft en nu op gemiddelde server 1000 nog spelen)
nu dat mensen dan voor die overige 80% characters geen interesse hebben (omdat ze er niet met meer dan 2 acc's kunne inloggen). zullen ze daar ook snel geen silk meer voor halen.

dan neem ik nog ff grof aan dat 30% van die accounts gewoon gold bots zijn (dus nooit silk voor gehaald of enige moeite voor gedaan).

dan hou je 50% over dus 2500 accounts. laat staan dat 1 account gemiddeld 50 silk haald per maand
prijs van 50 silk ligt gemiddeld op 3,5 euro (teminste laatste x dat ik had gehaald)
dus reken uit 2500 x 3,5 = 8750 euro per maand

dus ze zouden per maand voor elke server 8750 euro achteruit gaan

ze hebben 46 servers momenteel draaien
46 x 8750 = 402.500 euro is dat per maand

ja het is grof gerekent

maar ik zie wel hoe sro is komende tijd word
natuurlijk rustig server traffic blijft fijn

maar idd ksro gevoel zou ik niet erg vinden dat zou de turken wel leren dan moeten ze wel engels leren te praten (teminste beter dan ze nu doen)

voor de rest ga ik me nog niet druk maken hoe ik meer chars kan inloggen (niet van plan om meer dan 2 chars in te loggen voorlopig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
hoe bedoel je; Dit is toch geniaal!

Vind het wel grappig xD
Houden ze toch niet lang vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 404063

Ik kap er zolang wel mee, als er mensen private server maken voor mede-Tweakers ofzo ben ik van de partij.
Btw nieuw hier ^^ Speel op Eos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Haha welkom :P. Ik vind het ook niet erg dat er die limits zijn (Alleen dat het net nu een beetje ongelegen komt..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat gaat je vies tegen vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er zijn nog gewoon goldbots o.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
2 Per ip ja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij snipers is het dan wel verdacht druk. -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
xD Overigens is dit topic ooit zo actief geweest?:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je moet toch ergens je ei kwijt? ^^ Haha
Btw je kunt mij in startpost zetten: Charlotte @ Eos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
En toen was het weer rustig :P xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neomess
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-07 15:25

Neomess

neomess.nl

Egypte en Turkije lijken alweer volop aan de bak te kunnen, maar nog geen directe/officiële berichten hierover gezien.

[ Voor 7% gewijzigd door Neomess op 19-04-2011 22:42 ]

Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Blij dat ik geen pc upgrade heb gedaan voor een goldbot pt. en gelukkig maar 2 hoge chars dus en lege servers nu dus ik ben blij:p

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Egypte en Turkije kunnen idd aan de bak, hoe dat komt weet ik niet maar ik vind het niet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

krijg je van dit easter event alleen buffs? (want die heb ik alleen nog maar gekregen).
de buffs die ik had gekregen waren: 300hp , 300mp en 5% phy/mag damage absorption. helaas waren ze maar voor een paar minuten ipv 30min / 1 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neomess

Neomess

neomess.nl

Obscure schreef op woensdag 20 april 2011 @ 08:35:
krijg je van dit easter event alleen buffs? (want die heb ik alleen nog maar gekregen).
de buffs die ik had gekregen waren: 300hp , 300mp en 5% phy/mag damage absorption. helaas waren ze maar voor een paar minuten ipv 30min / 1 uur
Pandora en key of bloodline zijn ook mogelijk. (staat tenminste op sro site)

Is wat mij betreft dus allemaal weer niet erg spannend, pandora's heb ik er nog een paar 100 van en die key kan je nog steeds niet gebruiken boven lvl 101 ofzo (en ik sowieso niet omdat ze een belachelijk tijdstip hebben voor roc)

Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Het_Zootje schreef op woensdag 20 april 2011 @ 09:50:
Pandora en key of bloodline zijn ook mogelijk. (staat tenminste op sro site)

Is wat mij betreft dus allemaal weer niet erg spannend, pandora's heb ik er nog een paar 100 van en die key kan je nog steeds niet gebruiken boven lvl 101 ofzo (en ik sowieso niet omdat ze een belachelijk tijdstip hebben voor roc)
jamer ik hoop dat ze ook betere dingen bij weg geven zoals devil spirit of flags.

idd roc zouden ze naar de weekend plaatsen en op europeese tijd aangezien daar meeste spelers van zijn :p

gisteren nog een hunter leuk te pakken gekregen was ingelogd op lvl 100 char en droeg 64sos accbound spear :p daar ging ik dan mee thief quest doen, kwam er heel stoer een lvl 76+ s/s nuker aan me proberen te killen :+ deed ik een nuke op hem met me 64 spear nog aan was die al dood :(
toen ik quest had ingeleverd en opnieuw begon stond er in eens 101+ bower dus ik ging toen maar niet meer questen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neomess

Neomess

neomess.nl

Het wordt echt tijd om te stoppen, hele guild is dood (en was altijd erg actief, zeker in top levels)

Wel jammer, begon net weer een nieuwe pt op te zetten, maar die zijn nu lvl 80-85 en kan nu die pt dus niet meer draaien.

Denk dat ik mijn chars wel hou en al het gold maar verkoop, is in de loop toch al aardig opgelopen gezien ik veel chars met (bijna) full nova set heb.

jammer, jammer

PS wat is de beste site om mijn gold aan te verkopen, iemand ervaringen?

[ Voor 8% gewijzigd door Neomess op 20-04-2011 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Had ook net mijn party op lvl 82 haha :)
Achja ...
Niemand heeft genoeg verstand van een EMU hier om eigen pserver op te zetten? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Jawel, ik ga dat in het weekend waarschijnlijk doen. Ben nu alleen druk met mijn eigen game, voor school. (Een tip ga nooit aan de gang met gamemaker, wat een *%^*%&% programma is dat |:( 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik heb van horen zeggen dat op 4 mei alles weer vrij is, ik waxcht wel af ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb al weer 8/8 draaien. Eigen proxies geinstalleerd op werk. Maar denk maar niet dat het 4 mei over is. Joymax is de enige die zoiets naar buiten kan brengen, de rest is puur speculatie, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neomess

Neomess

neomess.nl

Anoniem: 36835 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 10:19:
Ik heb al weer 8/8 draaien. Eigen proxies geinstalleerd op werk. Maar denk maar niet dat het 4 mei over is. Joymax is de enige die zoiets naar buiten kan brengen, de rest is puur speculatie, helaas.
Zal niet de eerste keer zijn dat een werknemer van Joymax al via via nieuws naar buiten brengt.

Overigens is het toch al een feit dat ze gefaald hebben met de ip restricties (zie de mensen met veel chars online hier, en de vele goldbots die je alweer ingame ziet) en zijn servers als bijvoorbeeld Tibet alweer bijna vol. Dus de ip limit heeft geen nut meer en kost Joymax alleen maar geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Joymax moet gewoon eens na denken, en nagaan WAAROM mensen botten. Ze moeten juist dingen doen dat het juist niet nodig/of onaangenaam is om te botten. Dus dat spelers het weer leuk vinden om de game te spelen. Tja, goldbots, daar moeten ze wat anders op verzinnen :). (In WoW bijvoorbeeld zitten toch bijna geen (gold)bots, of wel?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neomess

Neomess

neomess.nl

_PloppeR_ schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 13:45:
Joymax moet gewoon eens na denken, en nagaan WAAROM mensen botten. Ze moeten juist dingen doen dat het juist niet nodig/of onaangenaam is om te botten. Dus dat spelers het weer leuk vinden om de game te spelen. Tja, goldbots, daar moeten ze wat anders op verzinnen :). (In WoW bijvoorbeeld zitten toch bijna geen (gold)bots, of wel?)
Das moeilijk te vergelijken omdat je daar een maandelijks abonnement hebt, je zal dus niet zomaar je abonnement op het spel zetten. Bij SRO kan je hoogstens een gedeelte van je pre kwijtraken (maar veel mensen, en zeker de bots, gebruiken deze niet)

Maar bij WOW hebben ze weer veel chinezen die voor een hongerloontje het spel spelen voor ingame gold.

Ben nu gestopt met SRO, ik kijk wel of 4 mei de ip limit er af is,en anders einde oefening voor dit spel.

[ Voor 14% gewijzigd door Neomess op 22-04-2011 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Nee maar in WoW hebben ze geloof ik ook een bepaald detectie systeem, wat wel werkt + ze hadden laatst ook een deal met paypal gesloten geloof ik, om dat verder tegen te gaan.
Maar dat veel spelers botten is gewoon een gebrek van het spel. Alleen hetzelfde doen en dat vervolgens veeeeeeeel te lang moeten doen.

[ Voor 0% gewijzigd door _PloppeR_ op 22-04-2011 15:29 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Modbreak:Zojuist heb ik een rits reacties getrashed, een hele poos terug ben ik ook flink met de bezem door het topic gegaan maar heb ik daarna verzaakt. De discussies over bots en tutorials horen hier gewoon niet thuis en is niet gewenst. Je maakt de kat niet wijs dat het zogenaamd bij het spel hoort dus dat hoef je niet te proberen.

Laat het bij deze een laatste waarschuwing zijn.
De mensen die willen discussiëren over botten in games verwijs ik naar Botten in MMORPG's.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zo en nu eerst een weekend vieren ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Idd lekker BBQ'en :")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@psychoclown

Mijn tutorial was alleen maar bedoelt om de oneerlijkheid van het spel te ontlopen.
Aangezien er door de spelleiding een blokkade is opgeworpen om maximaal 2 accounts per ip adres in te loggen. Helaas heeft het spel deze blokkade op een aantal landen weggehaald (Egypte , Turkije), omdat in deze landen de zo genoemde goldbot bedrijven zitten. (Ja dit is bevestigd.)
Deze bedrijven worden gezien als onderdeel van joymax zelf om zo meer inkomsten te kweken uit het spel.
(Dus hierdoor zou je theoretisch kunnen zeggen dat botten een onderdeel van het spel is zelfs.)

Helaas is het nu voor ons onmogelijk gemaakt in te loggen als je bijv. met meerdere mensen thuis speelt (mijn geval) en vandaar dat ik deze tutorial, weliswaar met behulp van een bot, gemaakt om dit probleem op te lossen.

Maar goed, ik ga vrolijk verder op dat nieuwe topic. Silkroad bloed nu langzaam dood aangezien 70-80% van chars in de server ook feitelijke goldbots zijn en nog maar 20% spelers.

Terwijl voor de ip limit was dit ongeveer 50:50.

*Server traffic is ook weer terug 30min login tijd @ Zeus. Dus ip limit maakte niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neomess

Neomess

neomess.nl

Op het forum van Rev6 is nu een Nederlander die aangeeft dat de ip limit voor Nederland nu net als alle andere landen op 5 is gezet, dus nu kan je ook gewoon op zoek naar een paar nederlandse proxies om alles weer op te zetten.

PS niet voor botters natuurlijk, maar voor studentenhuizen enzo ;)

[ Voor 51% gewijzigd door Neomess op 26-04-2011 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt ip limit naar 5.
Dus kan je nu wel weer met hele club online =D En sro lan partys doen ^^

Maar turkije en egypte nogsteeds met ip limit 30.
Dat blijft natuurlijk verdacht ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Anoniem: 380530 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 16:03:
Klopt ip limit naar 5.
Dus kan je nu wel weer met hele club online =D En sro lan partys doen ^^

Maar turkije en egypte nogsteeds met ip limit 30.
Dat blijft natuurlijk verdacht ^^
wel mooi dat ip limiet weer na 5 is :p ook al maak dit het wel weer makelijker voor gold bots :p
maar idd bij egypte en turkije mogen ze het wel omlaag doen want nu word rest van de lijst nog genaaid door hun. daar mogen hun wel een limiet van 2 op houden O-)

maar ook net even iets leuks gezien op rev6

hier nog beetje info hoe je ze krijgt
http://silkroadsecrets.blogspot.com/2011/04/set-upgrade.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Vind de glows wel beetje weinig, staff ziet er wel dik uit.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

ik vond china bow er wel stoer uit zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

12D Staff is verre weg de bomb :D
Echt geniaal :D

Helaas zal je er weinig aan hebben want de traffic is weer enorm.

VANAF MORGEN ACTIEF OP SERVER:
MAYA
ZEUS

^^

Zeus levels 110 6x
Maya Level 60-69 8x
^^

[ Voor 106% gewijzigd door Anoniem: 380530 op 01-05-2011 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leven er hier nog mensen :O
Tis al aantal dagen helemaal stil :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wajowwwwwwww 16h+ INSPECTIE

Wat is joymax in GODSNAAM aan het doen :D
En waar is iedereen hier gebleven?

www.silkroadforums.com ofzo ?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neomess

Neomess

neomess.nl

Anoniem: 380530 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 21:41:
Wajowwwwwwww 16h+ INSPECTIE

Wat is joymax in GODSNAAM aan het doen :D
En waar is iedereen hier gebleven?

www.silkroadforums.com ofzo ?:P
Ik ben gestopt al 2 weken, veel teveel moeite om al mijn chars online te houden. en moet zeggen dat t prima bevalt om cold turkey te stoppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cold Turkey?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neomess

Neomess

neomess.nl

Dat is wanneer je van heel veel ineens naar helemaal niks gaat ^^ (wordt vaak gebruikt bij verslavingen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik hou er ook mee op, joymax maakt het steeds minder leuk.

Ik had bijna mn 101 8/8 party af, heb nu 105/101/99/99/98/98/97/97 fully farmed voor 101 die niks staan te doen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Ik ben ook weer gestopt gewoon geen zin der meer in:p

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dus dan ben ik de enige die nog actief is XD
Achja ik heb wel gedowngrade naar 32 chars ipv 48 ^^

2 pts verkocht op de zwarte markt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Mijn pc was kapot :o . Nu een nieuwe aan het installeren :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Ik ben al gestopt sinds mijn account vorig jaar was gehackt :( , was toch zon $50 waard als het niet meer was.

Soms speel ik nog omdat mensen het me vragen.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

^_^

Achja ik zit vanaf vandaag op:
Zeus
Maya
Aral

Groetjes :D
PS: Zoek nog iemand die kan taxien op Aral ^^ Voor ingame gold natuurlijk. Voor wat hoort wat ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Fire hoe heet je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zeus: FinalWizzie main char
Aral: Tijdelijk even down, omdat mijn geheugen toch niet binnen was @ Winkel.
Maya: Blue_Tempel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Oh, bedoelde op Aral idd :P Je mag onze guild wel joinen als je wil :P (pm xXTraXx)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zal binnenkort pmen ^^ Geheugen komt vrijdag pas binnen snik :'(

Maya pt is ondertussen bijna 70+ :D
Zeus pt ondertussen zit nu op 200b / jaar XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

_PloppeR_ schreef op zondag 08 mei 2011 @ 12:02:
Oh, bedoelde op Aral idd :P Je mag onze guild wel joinen als je wil :P (pm xXTraXx)
Beste plopper , als ik weer zou gaan spelen mag ik dan in je guild? (kben dan nog wel low level)

BTW : als er iemand is die mijn gehackte account weer kan verbeteren qua sp punten enzo (de hacked dwlvlde mijn cleric level en voegde die punten dan toe bij bard :(.) laat het me dan weten aub.

[ Voor 25% gewijzigd door TheAnthonyNL op 14-05-2011 11:15 ]

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GAMEKINGZ schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 11:13:
[...]

Beste plopper , als ik weer zou gaan spelen mag ik dan in je guild? (kben dan nog wel low level)

BTW : als er iemand is die mijn gehackte account weer kan verbeteren qua sp punten enzo (de hacked dwlvlde mijn cleric level en voegde die punten dan toe bij bard :(.) laat het me dan weten aub.
Yo anthony aangezien ik toevallig weet dat de betreffende char 70 is ^^ mijn advies is om deze te gebruiken om je andere char te plvlen en te pfarmen. tot deze een kleine 300-400k sp heb. Dat scheelt aanzienlijk in tijd.

maar goe ik spreek je @ msn wel ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
@Gamekingz, uiteraard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Beetje dood hier?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Ik weet niks te doen in SRO , alles gaat zo langzaam als een slak bij mij :S. Eer ik ingelogd ben , is het al paar uur verder , en ja ik heb geen full pt's of een bot oid.

Ik ga maar eens kijken op Aral denk ik ... (mocht die server populated zijn tenminste :D) Zeus is altijd zo vol :S.

Plopper wacht op mijn PM :D.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Sgoed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
Leeft er nog iemand?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Ja ik , maar ik ben druk met school enzo :S.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zelfde hier, tentamens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

4x TG
1x Demon
1x Uru
1x Ivy

Event zeus:
http://imageshack.us/g/685/sro2011060721161058.jpg/

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 380530 op 08-06-2011 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Ik zal na mijn toetsweek weer eens kijken hoe het gaat op Zeus , en de andere servers :D.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

ja door die bug zeker dat ze achter elkaar spawmde

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha ja dat wel, maar maakt het uit :)
nogsteeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171072

Vraagje: Is server switchen al geïmplementeerd? (met bestaande char dan).
heb een 98 char al jaar bijna niet ingelogd.

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 171072 op 15-07-2011 11:21 ]

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste

Let op:
Discussie over bots/cheats/loaders/etc. is NIET de bedoeling.