Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2011 @ 09:33:
Jmmr dat het zo lang duurt maar ik had het probleem ook met DDr2 4GB.. haast neit te krijgen daarom gelijk een nieuw moederboard met ddr3 gedaan dat was beter te krijgen.
Gebruik jij AC firefinal?
Ik heb alleen die Mem tool van AC en zit er wel over te denken om AC maandelijks erbij te zetten.
AC gebruik ik niet. Ik gebruik de simpele Sbot manager van s3cret. Werkt eigenlijk zelfde, maar heeft geen auto connect features. Denk er ook over na om AC te nemen, kost iets van 3 pond (5 euro). Maar op zich dc ik bijna nooit, 1x per 3/4 dagen omdat ik dan pc reboot.
Die memtool, ik kan NIET zonder XD Als die er niet was dan dan dan uhm was ik nooit met dit aantal clients bezig.
Uhm ja 24GB ram, het is dat er geen 8gb DDR3 slots zijn nog, want anders had ik die wel gedaan x6.
Anyway alles gaat bij mij de npc in op paar dingen na:
STR Tabs, omdat deze 1m ea opleveren en stackable zijn.
Novas, gaan niet in storage of npc blijven gewoon @ char inventory.
Voor de rest gebruik ik 1 of 2 pickup pets per party, niet echt nodig maar gewoon handiger.
Haha Full time STUDENT hier. Nog 2 jaar op deze opleiding te gaan en dan Masters doen en das ook nog wel 2-3 jaar. En door alle nieuwe regels chronisch geld te kort.
Anyway mijn idee is beter computer => meer gold => meer euros
Dus investeren waard. Had nu een pc die goed was voor 28 clients nonstop. Ga nu voor dubbele ongeveer en 60 clients nonstop.
Daar voor is een 24gb ram wel handig

60 clients is goed voor kleine 70-80b per maand (ja mega bedragen.)
En dat op zijn beurt is goed voor 1100-1200 euros en dat is voldoende om mijn begroting te dichten.
Op kamers gaan is en blijft godsgruwelijk duur.. Cker als je in een echte studenten stad zit waar je al snel 400-500 euro kwijt ben voor 10-16 vierkante metertjes..
[
Voor 8% gewijzigd door
Verwijderd op 21-03-2011 18:15
]