Maar weet iemand of die wapens die je krijgt bij Forgotten World account-bound zijn, of kun je ze wel gewoon traden? Kun je deze ook zelf kiezen, dus ik wil een glaive en dat ik deze dan ook krijg?
??? Bedoel je nou meerde clients runnen tegelijk, alleen maar om een party vol te krijgen met je eigen chars? En je goldfarmed?Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2011 @ 00:44:
Yo yo ik zit zelf te denken om binnenkort op een 2de server nog te beginnen.
Binnenkort een nieuwe pc ^^ een krachtigere versie van mijn huidige om zodoende mijn clientspace optimaal te benutten met 15 stuks.
Heb er nu 7. Dus laat ruimte over voor 8 nieuwe = Nieuwe party.
Zat zelf te denken om te wachten tot een nieuwe server opent. Simpelweg omdat je dan in eerst weken even flink wat kan bijverdienen met die goldbot sites. En het inloggen instant is. (Zeus begint beetje druk te worden.)
mvg,
firefinal
PS: Binnenkort even screenshot van 15b plaatsen. + Vandaag 2x!! nova staff gevonden.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Verwijderd
Legendary A weapons + Sun = Trade able._PloppeR_ schreef op zondag 16 januari 2011 @ 10:44:
Maar weet iemand of die wapens die je krijgt bij Forgotten World account-bound zijn, of kun je ze wel gewoon traden? Kun je deze ook zelf kiezen, dus ik wil een glaive en dat ik deze dan ook krijg?
Chinees char kunnen alleen chinees weapons krijgen. (Zelf kiezen welk.)
Euro char kunnen alleen european weapons krijgen. (Zelf kiezen welk.)
Shields kan je niet kiezen, deze droppen random van unique.
En @ Jeroenneman:
Silkroad online = 99% botters tegenwoordig. Simpelweg omdat je anders gewoon weg geen leven heb. Om van level 1 naar level 110 te gaan heb je pak um beet 40miljard exp nodig.
De exp die je krijg per mob is gemiddeld zoon 4k per mob (gemiddeld van 1 - 110 mobs.)
Conclusie je moet 10.000.000 mobs vernietigen.
Als je wizard ben kan dit het snelste en kost 1 kill je 2.5 seconden.
25.000.000 seconden => 6945 uren => 290 dagen (24/7)
Daarom bot ik liever, dan kan ik tenminste ook nog wat nuttigs doen ernaast
Dan ga ik binnenkort ook eens een heel aantal runs doen met guild members
. We zijn allemaal ongeveer 72, denk je dat dat te doen is? (Voor de 9D is dat dan) En welke quest moeten we accepteren voor die wapens(en waar)?
EDIT: Waar het kan en welke ik moet hebben, heb ik inmiddels gevonden
EDIT: Waar het kan en welke ik moet hebben, heb ik inmiddels gevonden
[ Voor 40% gewijzigd door _PloppeR_ op 17-01-2011 08:20 ]
Alchemy ftw ;D
De Egyptian A staff voor een vriend even gefixed:

Deze staff is nu al +9, met een mag attack van bijna 6000
En de op één na beste chest van Venice: (Atm is hij al +9 met adv)

Ik ben ook geswitched van Egypt set, ik droeg eerst Kefta wat ik een paar maanden geleden goedkoop op de kop heb kunnen tikken. Allemaal leuk en aardig dat het 100% FB was, maar de bonus op elke part was helaas maar +2, en mijn set was +7.. Dus uiteindelijk had ik een +9 set wat als een 'high-lvl' player toch iets te weinig is.. Daarom heb ik nu een Immortality die mij een +4 bonus geeft. Ik heb voor 15m each 100 silver coins gekocht, zelf had ik er nog 50 waardoor mijn set in 1 klap compleet was. Een complete avond alchemyen en mijn set is FB +5.
Ben wel aardig blut nu, moet weer even sparen om B grade elixirs te halen. 
Op dit moment is mijn warrior lvl 106, nog steeds hardcore grinden naar 110. Heb vorige week even in 5 dagen Baron gefixed met 2 turns per dag.
De Egyptian A staff voor een vriend even gefixed:

Deze staff is nu al +9, met een mag attack van bijna 6000
En de op één na beste chest van Venice: (Atm is hij al +9 met adv)

Ik ben ook geswitched van Egypt set, ik droeg eerst Kefta wat ik een paar maanden geleden goedkoop op de kop heb kunnen tikken. Allemaal leuk en aardig dat het 100% FB was, maar de bonus op elke part was helaas maar +2, en mijn set was +7.. Dus uiteindelijk had ik een +9 set wat als een 'high-lvl' player toch iets te weinig is.. Daarom heb ik nu een Immortality die mij een +4 bonus geeft. Ik heb voor 15m each 100 silver coins gekocht, zelf had ik er nog 50 waardoor mijn set in 1 klap compleet was. Een complete avond alchemyen en mijn set is FB +5.
Op dit moment is mijn warrior lvl 106, nog steeds hardcore grinden naar 110. Heb vorige week even in 5 dagen Baron gefixed met 2 turns per dag.
Verwijderd
Ik voel mij nu best even nooba XD
mijn beste set is nu een nova +5 set met +9 nova staff (wel alles no adv.)
Maar 15m ea voor silver coins WOW. bij ons betaal je @ zeus 40m-50m per stuk..
En goldcoins bijna 150-200m per stuk.
(Bovendien zijn er pas 2 spelers full immortality.)
Zelf heb ik besloten die immortal sets lekker te laten gaan. Omdat je 227 silver en 96 gold coins nodig heb. Wat betekent een slordige 25.7b voor immortal set. Terwijl voor 4-5b heb ik full robe nova. Dus beetje zonde van mijn geld omdat ik niet veel pvp. Heb wel bijna mijn talisman collectie af. Serenes tear en command patch ontbreken nog. Turks verkopen wel voor 2.5-3b per stuk. Maar das me toch echt te duur, dus zoek zelf wel
Anyway dit is mijn huidige status:
110 Wiz/Cleric
Staff nova+5
Harp nova+3
109 Wiz/Cleric
Staff nova +9
Cleric +5
110 Bard/Cleric
Harp nova+3
Cleric +5
108 Bard/Cleric
Harp nova+3
Cleric +5
108 Warrior
2H Nova+5
1H Nova+5
Dual axe +5
Shield +7
Cleric rod +7
107 Warlock
Warlock nova +5
Shield nova+5
Sun 10D+5 cleric
mijn beste set is nu een nova +5 set met +9 nova staff (wel alles no adv.)
Maar 15m ea voor silver coins WOW. bij ons betaal je @ zeus 40m-50m per stuk..
En goldcoins bijna 150-200m per stuk.
(Bovendien zijn er pas 2 spelers full immortality.)
Zelf heb ik besloten die immortal sets lekker te laten gaan. Omdat je 227 silver en 96 gold coins nodig heb. Wat betekent een slordige 25.7b voor immortal set. Terwijl voor 4-5b heb ik full robe nova. Dus beetje zonde van mijn geld omdat ik niet veel pvp. Heb wel bijna mijn talisman collectie af. Serenes tear en command patch ontbreken nog. Turks verkopen wel voor 2.5-3b per stuk. Maar das me toch echt te duur, dus zoek zelf wel
Anyway dit is mijn huidige status:
110 Wiz/Cleric
Staff nova+5
Harp nova+3
109 Wiz/Cleric
Staff nova +9
Cleric +5
110 Bard/Cleric
Harp nova+3
Cleric +5
108 Bard/Cleric
Harp nova+3
Cleric +5
108 Warrior
2H Nova+5
1H Nova+5
Dual axe +5
Shield +7
Cleric rod +7
107 Warlock
Warlock nova +5
Shield nova+5
Sun 10D+5 cleric
Naja met premium plus is alchemy veel te makkelijk.. Ik maak de een na de andere +7 en ondertussen vraagt bijna iedereen uit mijn guild of ik zijn set +5 wil maken.
Maja qua nova drops is mijn char unlucky, heb nog helemaal niks gehad tot nu toe. En dat is ook wel matig, omdat ik dan niet snel gold kan verdienen wat ik nu toch wel nodig heb. =(
Verwijderd
..knip..
Iig vandaag me 101+9 staf verkocht (no adv) 975m voor gevangen. (ik weet weinig, maar guildmaatje kocht.)
Zover in Januari alweer 4.5b verdient erbij, na de afschrijvingen. (2.5b uitgegeven aan talismannen en sun 10D rod.)
Iig vandaag me 101+9 staf verkocht (no adv) 975m voor gevangen. (ik weet weinig, maar guildmaatje kocht.)
Zover in Januari alweer 4.5b verdient erbij, na de afschrijvingen. (2.5b uitgegeven aan talismannen en sun 10D rod.)
[ Voor 58% gewijzigd door psychoclown op 20-01-2011 19:36 ]
..knip..
Overigens, doe ik iets fout ofzo, of krijg je gewoon nooit een talisman -.- Ik heb in totaal al 4 kisten opgemaakt (zo'n 3 uur) en niet eens 1 gevonden..
Overigens, doe ik iets fout ofzo, of krijg je gewoon nooit een talisman -.- Ik heb in totaal al 4 kisten opgemaakt (zo'n 3 uur) en niet eens 1 gevonden..
[ Voor 87% gewijzigd door psychoclown op 20-01-2011 19:36 ]
Verwijderd
Tis een kwestie van geluk hebben en levels. ^^_PloppeR_ schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 15:17:
[mbr]..knip..[/]
Hoe lager je level ten opzichte van je forgotten world hoe beter.
101-104 dropt regelmatig talismannen in Grade 1 en 2. Terwijl 105 en hoger amper dropt en meer naar grade 3 4 moet.
En over hierboven, het is tegenwoordig haast wel een beetje part of the game. En ingame wordt er ook openlijk over gesproken door jan en allemaal. Simpelweg omdat joymax (eigenaar silkroad) er niet veel meer aan doet dan "war against the bots" plaatjes op de site te zetten.
Maar goed praat wel over andere dingen.
Vandaag grade 2 eens proberen, eens kijken of ik dan meer geluk heb
. (Ook die quest items van de quest vóór de SoS quest droppen ook voor geen meter
. Heb gister stuk of 50/60 van die dingen afgemaakt en heb er niet één gekregen
.)
Welkom bij Botroad Online_PloppeR_ schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 08:42:
Vandaag grade 2 eens proberen, eens kijken of ik dan meer geluk heb. (Ook die quest items van de quest vóór de SoS quest droppen ook voor geen meter
. Heb gister stuk of 50/60 van die dingen afgemaakt en heb er niet één gekregen
.)
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
niet meer door mij lollDeluxZ schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 10:25:
[...]
Welkom bij Botroad OnlineDat dit spel nog gespeeld wordt
Heb alles verkocht dik veel geld gemaakt eraan vind het wel prima zo
Tja, Guildwars 2 laat nog ff op zich wachten....DeluxZ schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 10:25:
[...]
Welkom bij Botroad OnlineDat dit spel nog gespeeld wordt
Anders was ik ook allang vertrokken
Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB
Och weet je wat het is, ik vind het gewoon leuk om saafs van mijn werk thuis te komen, kijken hoe ver mijn characters zijn gekomen (3) en vervolgens in de storage kijken of er nog wat leuks tussen zit.
Voor de rest zit ik er op de chat met mijn broertje welke het spel ook speelt en of ik nou msn doe of dit:)
Voor de rest zit ik er op de chat met mijn broertje welke het spel ook speelt en of ik nou msn doe of dit:)
Doe ik bijna exact hetzelfde, alleen ik kijk mijn 7 chars na ipv 3wildcardxl schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 12:10:
Och weet je wat het is, ik vind het gewoon leuk om saafs van mijn werk thuis te komen, kijken hoe ver mijn characters zijn gekomen (3) en vervolgens in de storage kijken of er nog wat leuks tussen zit.
Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB
Verwijderd
Uhu zelfde hier idd. Overdag studie, s avonds even kijken of er nog wat leuks gevonden is. (15 stuks)
En dan studeren weer, beetje chatten.
In weekend lekker sporten en tussendoor wat geld verdienen via dit spel. Tis genoeg om mijn studie van te bekostigen dus das wel lekker.
In weekend lekker sporten en tussendoor wat geld verdienen via dit spel. Tis genoeg om mijn studie van te bekostigen dus das wel lekker.
Volgende legend update is van de week uitgekomen voor kSRO
Deze shit gaan wij dus ook krijgen 
http://silkroadsecrets.blogspot.com/
Klinkt interessant. ^^
Klinkt interessant. ^^
Verwijderd
+1 =)ImpulseW schreef op zondag 23 januari 2011 @ 00:11:
Volgende legend update is van de week uitgekomen voor kSRODeze shit gaan wij dus ook krijgen
Klinkt interessant. ^^
Heb maar al me coins op markt gezet +23b lolz. 440 silver coins leverde lekker wat op voor 45m ea
Ook nog wat copper gedaan.
Immortality set kan me even gestolen worden.
Verwijderd
Duh, iedereen die SRO speelt doet dat, het is gedoogd. Daarom is het ook belachelijk dat we er niet over mogen praten tussen neus en lippen door.
Maargoed zo gaat het wel vaker hier
Verwijderd
Lekker lange inspectie...
En dat terwijl ik jarig ben vandaag
Dacht snel inloggen en online zijn haha. maar nee extra lange inspectie
Verwijderd
geen inspectie, maar er komt nieuwe shit
paar nieuwe events, nieuwe dress, itemmall verandering, en oude dresses.
Verwijderd
uhuVerwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 12:58:
geen inspectie, maar er komt nieuwe shitpaar nieuwe events, nieuwe dress, itemmall verandering, en oude dresses.
Event rewards:
Magic pop cards
Reverse scrolls
Pandora boxes
Devil Spirit
Luck stones
Best wel chill event. Alleen jammer dat ik niet eerder wist.. 250 pandora boxen gekocht @ 25m ea afgelopen week.. en nu kan je ze weer droppen ARGH
LOL!! Je studie bekostigen via dit spel? Ik weet niet wat voor school je doet maar verdien je elke maand 170 (ongeveer) per maand met Silkroad?Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 22:55:
Uhu zelfde hier idd. Overdag studie, s avonds even kijken of er nog wat leuks gevonden is. (15 stuks)
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Met het nieuwe event is wel heel erg makkelijk goeie drops te krijgen.
Ondertussen van 150 Happy woorden al:
Ondertussen van 150 Happy woorden al:
- 20 devil b
- 20 beserker pots
- 5 nieuwe GDF's
Verwijderd
Zijn die tradable?Het_Zootje schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 09:14:
Met het nieuwe event is wel heel erg makkelijk goeie drops te krijgen.
Ondertussen van 150 Happy woorden al:En na vannacht weer 300+ Happy woorden in te leveren (heb ze maar ff uitgezet kwa oppakken gezien mijn inv vannachtend vol zat en ik moest haasten naar mn werk.
- 20 devil b
- 20 beserker pots
- 5 nieuwe GDF's
Zou wel moeten lukken ja, als je een paar goeie drops krijgt. Nova drops verkopen voor gold, gold verkopen aan goldbuyers. (Die betalen gemiddeld 30 euro voor 1biljoen)DeluxZ schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 19:17:
[...]
LOL!! Je studie bekostigen via dit spel? Ik weet niet wat voor school je doet maar verdien je elke maand 170 (ongeveer) per maand met Silkroad?
6b verdienen in 1 maand, en done.
@Event items: ze zijn niet tradable.
[ Voor 12% gewijzigd door ImpulseW op 27-01-2011 11:43 ]
wanneer krijgen wij die legend XI?
O.R.C. Black Bulls Rugby
Verwijderd
Ik haal per maand rond de 15-20B binnen. Dat is gelijk aan een kleine 400 euroDeluxZ schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 19:17:
[...]
LOL!! Je studie bekostigen via dit spel? Ik weet niet wat voor school je doet maar verdien je elke maand 170 (ongeveer) per maand met Silkroad?
Ideaal dit.
En @ event:
Bijna 300 pandoras =)
Devil voor 2 jaar op al mijn chars.
1x flag op alle chars
250x zerk pots.
Ben nu gestopt met HAPPYs. Help alleen me guildmembers er mee, door 100x happy te ruilen met ze voor 1pandora. Omdat hun zerk pots willen.
Lol, psyy138, we hebben alweer een tijdje Legend 6 
Lol 2 jaar devil.. dat is wel ziek xD, ik heb er nog geen
.
Ik denk dat ik toch maar die talismannen moet gaan kopen..
Ik krijg er gewoon nooit een... Heeft er iemand nog tips toevallig? Zie ik iets over het hoofd wat je eerst moet doen?
Lol 2 jaar devil.. dat is wel ziek xD, ik heb er nog geen
Ik denk dat ik toch maar die talismannen moet gaan kopen..
[ Voor 81% gewijzigd door _PloppeR_ op 29-01-2011 19:32 ]
Verwijderd
Algemene tips:_PloppeR_ schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 17:55:
Lol, psyy138, we hebben alweer een tijdje Legend 6
Lol 2 jaar devil.. dat is wel ziek xD, ik heb er nog geen.
Ik denk dat ik toch maar die talismannen moet gaan kopen..Ik krijg er gewoon nooit een... Heeft er iemand nog tips toevallig? Zie ik iets over het hoofd wat je eerst moet doen?
Hoe lager je level hoe beter de kans.
Weet niet precies welk level je bent, maar:
101-110 =>
Onder 105 doe solo grade 1.
Boven 105 doe pt met 2 mensen (2/4) op Grade 2.
Als je een box ziet 1) kill eerst alle monsters op dat schip. 2) Laat de laagste party player (of degene met premium) de box aanvallen.
Zover heeft dit mij al aantal talismannen gegeven.
Ik ben nu lvl 73, gister nog eens geprobeerd, maar ik zat in een 4/4 pt (ik was daar wel alleen, was dus gewoon LTP) Dus misschien kreeg ik er daardoor geen. Ik ga straks nog eens kijken alleen zonder pt in grade 1. Hopelijk krijg ik er nu wel 1 xD.
Wat is overigens slimmer, alle treasureboxes(2) of gewoon tot de 1e en dan stoppen?
Wat is overigens slimmer, alle treasureboxes(2) of gewoon tot de 1e en dan stoppen?
Hangt er vanaf. In sommige maps zit je meteen dicht bij de 2e als je bij de 1e bent, bij anderen ben je in 2 minuten bij de 1e en duurt de 2e daarna nog 20 minuten
(Maps verschillen per *. *, **, *** en **** hebben allemaal een verschillende map.)
(Maps verschillen per *. *, **, *** en **** hebben allemaal een verschillende map.)
[ Voor 20% gewijzigd door Nef op 30-01-2011 13:02 ]
De 2e treasurebox zit pas weer bij area 4, dus dat duurt best lang(meer dan een uur dacht ik)
Helaas, weer geen suc6
Helaas, weer geen suc6
[ Voor 13% gewijzigd door _PloppeR_ op 30-01-2011 14:07 ]
Verwijderd
Grade 1 en 2 hebben zelfde map met zelfde locatie van treasure boxen.
Zelf ga ik altijd alleen voor de boxen en niet voor de eindbaas. Gaat snel en makkelijk.
Vooral grade 2! is het proberen waard.
Zelf ga ik altijd alleen voor de boxen en niet voor de eindbaas. Gaat snel en makkelijk.
Vooral grade 2! is het proberen waard.
Pfff om van level 41 naar level 42 te komen in europe is echt een hel!
Gisteren voor het eerst in de weer geweest met elixers, heb eerst een shield op +3 kunnen krijgen en daarna 3 prot elixers verspild op mijn robe....
Gisteren voor het eerst in de weer geweest met elixers, heb eerst een shield op +3 kunnen krijgen en daarna 3 prot elixers verspild op mijn robe....
Je gaat er nog wel meer verspillen
, alhoewel ik op dat lage lvl eigenlijk niet zou pimpen. En grade 2 gaat nog niet lukken, die mobs hitten iets te hard xD (lvl 73 glaive hehe)
Verwijderd
Aha tja dan kan ik het mij voorstellen idd._PloppeR_ schreef op maandag 31 januari 2011 @ 16:13:
Je gaat er nog wel meer verspillen, alhoewel ik op dat lage lvl eigenlijk niet zou pimpen. En grade 2 gaat nog niet lukken, die mobs hitten iets te hard xD (lvl 73 glaive hehe)
Ik doe Grade 2 met mijn Warrior cleric.
Maar deze is full nova +5 +6 met Legend A 2h, dus dat wil wel
Moet nu nog 2x Serenes en 2x Commander om mijn 2 wizards met nova Egy te equipen.
Anyway zit nu op 110 mobs ipv 107. Minder spawns en dus minder drops helaas.
Wel is de exp beter en sp ook, maar het nadeel is wel dat ik dus minder gold vang.
Was het eerst nog 300-350m per dag, nu zit ik op 225-275m per dag.
Soms kan ik de turken wel killen in onze server. Asociaal volkje als het aankomt op spelletjes.
4 maanden lang dezelfde spot en omdat we uit de union zijn gestapt komen ze nu met zijn alleen op mijn spot mij ksen en pkillen. Alleen maar omdat je zegt dat je liever naar een europese union overstapt omdat je niets begrijpt van de union chat. -.-'
Is dit ook zo in die andere servers? of is daar nog niet 95% van server arabisch?
Ja wij zijn union leader, union chat is engels en als ze het daar niet mee eens zijn dan stappen ze maar op. Maar op aral is volgens mij het grootste deel duits, dus dat is niet echt een probleem vind ik. Als ik die bedragen zo zie dan word ik echt jaloers xD heb in totaal net 176m ofzo.. En jij doet dat in minder dan een dag ff.. xD
[ Voor 24% gewijzigd door _PloppeR_ op 31-01-2011 19:12 ]
Turken zitten overal, maar mijn ervaring is dat ze wel opgeven als je ze 1 a 2 dagen aan het ks'en bent. Zet je zerk op 'Right away when full' om nog zoveel mogelijk mobs te killen voor ze ze ook maar hebben aangevallen.. 
Het zijn af en toe idd een stelletje idioten, maar daar is de ALT knop voor gemaakt. ^^
Het zijn af en toe idd een stelletje idioten, maar daar is de ALT knop voor gemaakt. ^^
zover ik weet is dit op elke server waar ik heb gespeeld ..... maarja ik probeer zelf zoveel mogelijk ze te ontwijken want dan heb ik toch de minste last ervanVerwijderd schreef op maandag 31 januari 2011 @ 18:20:
[...]
Soms kan ik de turken wel killen in onze server. Asociaal volkje als het aankomt op spelletjes.
4 maanden lang dezelfde spot en omdat we uit de union zijn gestapt komen ze nu met zijn alleen op mijn spot mij ksen en pkillen. Alleen maar omdat je zegt dat je liever naar een europese union overstapt omdat je niets begrijpt van de union chat. -.-'
Is dit ook zo in die andere servers? of is daar nog niet 95% van server arabisch?
maarja zoals impulse al zegt daarvoor hebben we ook een alt knop

ImpulseW schreef op maandag 31 januari 2011 @ 22:54:
Verwijderd
Weet iemand hoelang dat HAPPY event nog doorgaat? Anders koop ik nog ff snel een pickpet.
Ik weet niet zeker hoor, maar ik geloof tot half maart ergens (?)
veels te lang want ik word er nu al stront ziek van._PloppeR_ schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 15:14:
Ik weet niet zeker hoor, maar ik geloof tot half maart ergens (?)
O.R.C. Black Bulls Rugby
Verwijderd
Ja das probleem dus.. dat deed ik, maar trokken ze zich niets van aan. Maarja schijt laat ze die spot maar pakken, want er staan nu 4 pts waar ik eerst alleen mijn pt had. En nog presteren ze het om dood te gaan van tijd tot tijd..Obscure schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 08:48:
[...]
zover ik weet is dit op elke server waar ik heb gespeeld ..... maarja ik probeer zelf zoveel mogelijk ze te ontwijken want dan heb ik toch de minste last ervan
maarja zoals impulse al zegt daarvoor hebben we ook een alt knopvoor als je wilt laten zien dat je de baas bent over je spot (dat doe ik altijd als ik aan het plvlen ben.. tja moeten ze me spot niet proberen te jatten)
[...]
Mijn nieuwe spot is wel beter voor exp, ook al wekt het wel wat irritatie op bij mijn guildmembers. Tis precies op de route naar Hunter job cave. Dus bij regelmaat gaat er een hunter dood bij mijn pt. (2-3 per uur XD)
En het antwoord op deze vraag is tot halverwege maart.psyy138 schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 16:34:
[...]
veels te lang want ik word er nu al stront ziek van.
lol nice idd als je een betere spot kan vinden ga ik ook gewoon weg, maarja toen ik me noob chars aan het plvlen was kon ik niet zoveel kanten op omdat er weinig goeie safe spots waren. laatste tijd trainde ik gewoon op spots waar het rustig was zodat ik gewoon geen last had van gasten (kben nu weer gestopt had geen zin meer omdat een cameraad op venus was gestopt lvl 85 geworden).Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 17:40:
[...]
Mijn nieuwe spot is wel beter voor exp, ook al wekt het wel wat irritatie op bij mijn guildmembers. Tis precies op de route naar Hunter job cave. Dus bij regelmaat gaat er een hunter dood bij mijn pt. (2-3 per uur XD)
[...]
heb weinig aan happy event gedaan
maar idd die happy event is pure overkill nu
(was dat maar met exp events zo

[ Voor 8% gewijzigd door Obscure op 02-02-2011 10:38 ]
Hoezo ben je het event zat? Als je die letters niet moet dan pak je ze toch niet.. Dat Gods blessing is ook niet verplicht, alleen maar handig.
Verwijderd
+1. Vooral als je gaat pvpen. Hoeveel turken die dan niet gebruiken lol.ImpulseW schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 17:28:
Hoezo ben je het event zat? Als je die letters niet moet dan pak je ze toch niet.. Dat Gods blessing is ook niet verplicht, alleen maar handig.
Anyway happy zerk pots @ uniques is ook nie leuk meer.
GIsteren een 3 blue dragon flags en zon devil grade b gekregen, ik kon maar 20 happy inleveren ik had vanmorgen voor mijn werk geen tijd om ze alle 150 in te leveren want inventory zat ook bijna helemaal vol.
Vanavond maar is even alle blue items in mijn inventory te koop zetten en alle elixers weg doen, hoop dan ongeveer 30 mill te hebben. Hopen dat ik daar een 7th degree sos Staff kan kopen.
Vanavond maar is even alle blue items in mijn inventory te koop zetten en alle elixers weg doen, hoop dan ongeveer 30 mill te hebben. Hopen dat ik daar een 7th degree sos Staff kan kopen.
Verwijderd
Vandaag Fortress War gewonnen met guild @ Bandit.
Moesten het opnemen tegen 2 8/8 unions.
Terwijl onze union maar 2/8 is.
Gelukkig voor ons bevat onze union 81x 101+ met 2 guilds. En glansrijk naar de overwinning.
Nu union uitbreiden en dan op naar JG of HT.
Die worden nu nog bezet door 2 unions met allemaal guilds van 101+..
Moesten het opnemen tegen 2 8/8 unions.
Terwijl onze union maar 2/8 is.
Gelukkig voor ons bevat onze union 81x 101+ met 2 guilds. En glansrijk naar de overwinning.
Nu union uitbreiden en dan op naar JG of HT.
Die worden nu nog bezet door 2 unions met allemaal guilds van 101+..
Ook nog handig voor mensen met teveel elixirs: Ik heb 2 chars helemaal vol als elixir opslagplaats (storage+guildstorage). Alle elixirs die ik nu nog extra krijg doe ik in de consignment. Als je bijv een wep elixir er voor 650k in zet, is ie binnen 10sec verkocht door de lvl 1 chars die altijd bij de consignment staan. Heel apart, maar werkt nice om wep elixirs weg te werken en er toch nog wat aan te verdienen.
Prot en shield spam ik altijd nog op een waardeloos item, en acces doe ik in de npc.
Wij hebben Jangan fort gewonnen zaterdagavond, alleen was ik er niet bij.
gratzVerwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 22:23:
Vandaag Fortress War gewonnen met guild @ Bandit.
ook gratzImpulseW schreef op zondag 06 februari 2011 @ 23:04:
ik ben afgelopen zateradag niet naar fortress geweest (was het stom weg vergeten) en ben ik ook nog niet ingelogd geweest dus weet niet of we nog bandit fortress hebben

[ Voor 15% gewijzigd door Obscure op 07-02-2011 08:20 ]
Verwijderd
Iemand tips voor een level 80 wiz/cleric? Ik heb geen party, dus sta ik nu te solo-en op Niya Snipers/Hunters. Ik vrees dat als ik in aggro gebieden ga rond lopen dat ik snel dood ga, toch? Niya Mages ofzo of Generals
Verwijderd
[quote]Obscure schreef op maandag 07 februari 2011 @ 08:19:
[...]
gratz
als het kan zou ik voor ht fortress gaan zit geld in
We hebben gedurende 3 weken lang Hotan gehad. Maar zaten in een turkse union en die waren boos omdat we volgens hen niet genoeg deelde. Omdat ook hun de naam er keer op wilde hebben.
Dus afijn wij 2 weken terug voor fw uit hun union zodat ze HT konden innemen hadden ze een andere guild gejoined. Dus zijn wij 3 dubbel genaaid door ze..
Anyway omdat we nu in een andere union zitten en een vriendelijke Guild JG bezit en HT onbereikbaar is zonder union moesten we wel voor bandit gaan.
Maarja we weten nu al dat aankomende week we 1 van de 2 grote turkse unions op onze dak krijgen..
De BlackCompany union of de TR_STAR union. En dat leggen wij hoe dan ook af. (8 50/50 guilds met 50%+ 101. vs 1 50/50 guild met 38 101+)
Best wel jammer dat het er zo bij ons in de server aan toe moet gaan. Maarja met 391 kills @ fw mocht ik niet klagen. Helaas was ik niet beste van guild.. dat was een andere wiz @ guild met 450+...
[...]
gratz
We hebben gedurende 3 weken lang Hotan gehad. Maar zaten in een turkse union en die waren boos omdat we volgens hen niet genoeg deelde. Omdat ook hun de naam er keer op wilde hebben.
Dus afijn wij 2 weken terug voor fw uit hun union zodat ze HT konden innemen hadden ze een andere guild gejoined. Dus zijn wij 3 dubbel genaaid door ze..
Anyway omdat we nu in een andere union zitten en een vriendelijke Guild JG bezit en HT onbereikbaar is zonder union moesten we wel voor bandit gaan.
Maarja we weten nu al dat aankomende week we 1 van de 2 grote turkse unions op onze dak krijgen..
De BlackCompany union of de TR_STAR union. En dat leggen wij hoe dan ook af. (8 50/50 guilds met 50%+ 101. vs 1 50/50 guild met 38 101+)
Best wel jammer dat het er zo bij ons in de server aan toe moet gaan. Maarja met 391 kills @ fw mocht ik niet klagen. Helaas was ik niet beste van guild.. dat was een andere wiz @ guild met 450+...
ja dat probleem had een cameraad dan ook op venus (hij had 5 chars 110 ff son sets) met die chars ging hij dan naar fortress (dus leende acc ook uit daarvoor) maar de union zat altijd te klagen dat hij teveel problemen veroorzaakte met zijn guild (waar ik dan met me char in zit). maar nu dat die gestopt is op venus is de helft van de union ook zowat gestopt waardoor we 2 weken geleden HT fortress verloren hadden. nu zit die union hem te beggen om terug te komen maar dat doet hij niet, omdat hij bijna al zijn chars al verkocht heeft (op 1 xbow / bard na).Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2011 @ 09:59:
sommige gasten proberen je gewoon altijd te naaien daarom probeer ik ook zoveel mogelijk turkse guilds / unions te ontwijken (omdat ik het daar vaakste tegen kom).
ik zou bij niya mages gaan staan aangezien die magical damage doen en wizz / cleric best goeie mag def heeft. maar idd de aggro kan wel een probleem zijn (of je moet een goede spot vinden op niya general) anders kan je nog jangan cave proberen als je beetje in de hoeken van de map gaat zitten zijn er weinig party mobs / grote groepen mobs. of je moet kijken of ze in jg cave shared party spot hebben (aangezien dat die party's daar wel veel zijn). moet je natuurlijk wel regelen dat je een vaste spot hebt anders krijg je het probleem dat je ergens halve wege de nacht word gekickt en aantal x dood gaatVerwijderd schreef op maandag 07 februari 2011 @ 09:21:
Iemand tips voor een level 80 wiz/cleric? Ik heb geen party, dus sta ik nu te solo-en op Niya Snipers/Hunters. Ik vrees dat als ik in aggro gebieden ga rond lopen dat ik snel dood ga, toch? Niya Mages ofzo of Generals

[ Voor 21% gewijzigd door Obscure op 07-02-2011 12:10 ]
Ik ben weer paar weken gestopt ben van plan ze maar te verkopen 102wizz/cleric en 105 roque/bard op Uranus dus als iemand intresse heeft?
Verwijderd
Wing tribes zijn ook meestal wel optie. Als je een level 80 staff heb ben je meestal wel in staat te 1hitten. Als je dan bijv. naar die peak in zuid westen gaat dan zitten daar amper plvlers en kan je er prima lvlen als wiz.Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2011 @ 09:21:
(Vereist wel redelijke 8.9D set.)
Anders inderdaad mages, 10-12k hp magical damage alleen, slechte spawns op sommige plekken.
Ideaal voor wizards eigenlijk en je kan er tot 82 83 blijven.
Generals sowieso NIET doen, phy damage + irri block + 14k hp.. zeg genoeg
Rijkste NLer @ servers?

Uploaded with ImageShack.us
Ja ik weet dat ik geen Isis legend ringen enzo heb. Heb op dit moment nova+9 acc en vind het prima
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2011 12:23 ]
Aardig wat geld idd. Had ik ook, maar voor 5 chars een nova set kopen kost aardig wat ^^Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 11:12:
[...]
Wing tribes zijn ook meestal wel optie. Als je een level 80 staff heb ben je meestal wel in staat te 1hitten. Als je dan bijv. naar die peak in zuid westen gaat dan zitten daar amper plvlers en kan je er prima lvlen als wiz.
(Vereist wel redelijke 8.9D set.)
Anders inderdaad mages, 10-12k hp magical damage alleen, slechte spawns op sommige plekken.
Ideaal voor wizards eigenlijk en je kan er tot 82 83 blijven.
Generals sowieso NIET doen, phy damage + irri block + 14k hp.. zeg genoeg
Rijkste NLer @ servers?
[afbeelding]
Uploaded with ImageShack.us
Ja ik weet dat ik geen Isis legend ringen enzo heb. Heb op dit moment nova+9 acc en vind het prima
Verwijderd
Yup ik weet. Maar ik ben nu full nova op alle chars en 3 chars equiped met isis ring set.Het_Zootje schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 14:18:
[...]
Aardig wat geld idd. Had ik ook, maar voor 5 chars een nova set kopen kost aardig wat ^^
Ben nu echt weer diehard aan saven. Zit alweer op 22.5b nu
Verwijderd
Ben weer eens begonnen met SRO, alle chars verwijderd die ik had, maar 1 char nu, en daarmee focussen,
allemaal evenementen en shitt, iemand korte uitleg?
Verwijderd
hehe ik ook. nieuw char @ aral. welke server zit je?Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 23:43:
Ben weer eens begonnen met SRO, alle chars verwijderd die ik had, maar 1 char nu, en daarmee focussen,![]()
happy event = free stuff. als je alle happy letters heb kan je ze inlevere bij event lady. zitten wel leuke dingen tussen.
btw zijn er nog tweakerz op aral die recruite? of is dat allemaal 100+ ^^?
Yo menno20 je kan in onze guild
PM me maar xXTraXx
@Scapttile,
Toch wel op aral he
PM me maar xXTraXx
@Scapttile,
Toch wel op aral he

Verwijderd
Event 1:Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 23:43:
Ben weer eens begonnen met SRO, alle chars verwijderd die ik had, maar 1 char nu, en daarmee focussen,![]()
Attendance. Beetje laat nu, kan je gratis magic pop nog mee fixen, helaas geen sun en som meer.
Hoe te doen: kalender klikken onder je mini map.
Event 2:
God Blessing:
Buff krijg je hiervan als je 1 3 5 of 7h online bent.
Max 10% damage increase absorb en 20% speed.
Event 3:
Happy event.
Kill mobs voor letters.
Geef letters aan event sook.
Krijg:
-Scolls hp mp int str etc.
-Pandora
-Devil spirit 7 dagen 5% increase
-Bezerk pots
-Luck 10/11D stones
Verwijderd
Geen nieuw char, verder met een char, Server Xian.Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2011 @ 02:51:
[...]
hehe ik ook. nieuw char @ aral. welke server zit je?
happy event = free stuff. als je alle happy letters heb kan je ze inlevere bij event lady. zitten wel leuke dingen tussen.
btw zijn er nog tweakerz op aral die recruite? of is dat allemaal 100+ ^^?
Thx voor uitleg
Nope As always Xian:)_PloppeR_ schreef op zondag 13 februari 2011 @ 10:02:
Yo menno20 je kan in onze guild![]()
PM me maar xXTraXx
@Scapttile,
Toch wel op aral he![]()
En hier heb ik wat aan, Thx man, Verklaart waarom ik pandora voor 3 Mil zie, en Noobs met devil skil, Dacht dat 95+Alleen zerk potions konnden kopen xD.Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2011 @ 16:45:
[...]
Event 1:
Attendance. Beetje laat nu, kan je gratis magic pop nog mee fixen, helaas geen sun en som meer.
Hoe te doen: kalender klikken onder je mini map.
Event 2:
God Blessing:
Buff krijg je hiervan als je 1 3 5 of 7h online bent.
Max 10% damage increase absorb en 20% speed.
Event 3:
Happy event.
Kill mobs voor letters.
Geef letters aan event sook.
Krijg:
-Scolls hp mp int str etc.
-Pandora
-Devil spirit 7 dagen 5% increase
-Bezerk pots
-Luck 10/11D stones
Oh zo, hoe je het eerst zei leek het alsof je alles gewoon had gewist en helemaal opnieuw was begonnen
Verwijderd
Ik heb een shit lading aan pandoras ingekocht.
1200 stuks om precies te zijn voor 2.5m ea ongeveer.
Meestal zijn ze enkele weken na event zoon 10m ea ^^ en dan is de waarde al 4x meer.
dus mijn 3b investment is dan een 12b return ^^ 9b winst.
Ook vandaag 20b verkocht aan Gbot company. kreeg er maar 400 euro voor, maarja tis iets
En dat voor 2 maandjes botten zonder veel tijd eraan te besteden is prima.
Mijn 2de party is nu bijna 101+ allemaal en gaan nu naar 105 akers. Verdienen nu ook al 100m per dag, alleen al dat geld wordt gestoken in het upgraden van 11D sets. +5 +6 FB enzo
Weapons +7 minimaal.
Meestal zijn ze enkele weken na event zoon 10m ea ^^ en dan is de waarde al 4x meer.
Ook vandaag 20b verkocht aan Gbot company. kreeg er maar 400 euro voor, maarja tis iets
Mijn 2de party is nu bijna 101+ allemaal en gaan nu naar 105 akers. Verdienen nu ook al 100m per dag, alleen al dat geld wordt gestoken in het upgraden van 11D sets. +5 +6 FB enzo
Verwijderd
Netjes hoor, Je gaat lekker, en 400 euro binnen, Hoeveel CHars heb je 8/8 party?Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2011 @ 20:45:
Ik heb een shit lading aan pandoras ingekocht.1200 stuks om precies te zijn voor 2.5m ea ongeveer.
Ook vandaag 20b verkocht aan Gbot company. kreeg er maar 400 euro voor, maarja tis ietsEn dat voor 2 maandjes botten zonder veel tijd eraan te besteden is prima.
Mijn 2de party is nu bijna 101+ allemaal en gaan nu naar 105 akers. Verdienen nu ook al 100m per dag, alleen al dat geld wordt gestoken in het upgraden van 11D sets. +5 +6 FB enzoWeapons +7 minimaal.
Verwijderd
Op dit moment "maar" 6 online. Moet even wachten tot mijn nieuwe pc. (AMD hexcore 3ghz + 16GN ram. 64bit)Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2011 @ 09:22:
[...]
Netjes hoor, Je gaat lekker, en 400 euro binnen, Hoeveel CHars heb je 8/8 party?
Ga dan upgraden naar 30 chars online.
Zit nu nog op een crappy dual core 2.8ghz 4gb ram pc 32bit.
Verwijderd
Ik ben ook bezig met een 8/8 party maken. Waarschijnlijk eind van de zomer allemaal 101 en draaiende.. hopelijk levert het wat gold op
Verwijderd
Hmm Je draait Zeker Windows XP nu, en binnenkort Vista/W7.Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2011 @ 12:01:
[...]
Op dit moment "maar" 6 online. Moet even wachten tot mijn nieuwe pc. (AMD hexcore 3ghz + 16GN ram. 64bit)
Ga dan upgraden naar 30 chars online.
Zit nu nog op een crappy dual core 2.8ghz 4gb ram pc 32bit.
30 chars online haha Creepy.
Verwijderd

Cleric rod nova+5, Cleric mastery 100. Devil van event.
Binnenkort gaan we serieuze poging doen voor 2m. Met Premium en echte devil spirit. voor 25% meer. En met Fufa cleric 110. (Scheelt ook al gauw 100k.)
En ja XP nu. W7 komt eraan.
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2011 13:15 ]
OMG.. zieke damage xD. Ben inmiddels lvl 78
(bijna 24/7 plvl @ jangan cave). De laatste 5 talismannen worden niet verkocht hier in aral
.
Weet iemand toevallig of je een grotere kans hebt van 81-90 t.o.v 71-80?(Bij die laatste vind ik er nooit een)
Weet iemand toevallig of je een grotere kans hebt van 81-90 t.o.v 71-80?(Bij die laatste vind ik er nooit een)
Verwijderd
De truc is om met een laag level een hoge forgotten world te doen._PloppeR_ schreef op maandag 14 februari 2011 @ 15:43:
OMG.. zieke damage xD. Ben inmiddels lvl 78(bijna 24/7 plvl @ jangan cave). De laatste 5 talismannen worden niet verkocht hier in aral
.
Een level 81 die 81-90 doet krijgt sneller talisman dan een 78 die 70-80 doet.
Dus mijn advies is om snel 81 te worden en dan 81-90 te doen.
Anyway damage wordt hoger. Net al eentje met red zerk gedaan 1.5m. Nu nog ff prem+ devil20% godbless10% en fufa cleric en klaar
Als je goede spot fixed op 107 mobs kan je 200-300m per dag draaien ^^Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2011 @ 12:09:
Ik ben ook bezig met een 8/8 party maken. Waarschijnlijk eind van de zomer allemaal 101 en draaiende.. hopelijk levert het wat gold op
als je pro spot fixed dan 400m-450m per dag.
Ik doe nu op pro spot met 6 chars 325m per dag gemiddeld.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2011 16:08 ]
firefinal, ja dat dacht ik al, maar ik heb op lvl 71-72 enzo vooral FW gedaan en nooit iets gekregen
Verwijderd
Probeer eerst alle monsters te verslaan voor je de box doet. Dat helpt vaak._PloppeR_ schreef op maandag 14 februari 2011 @ 18:27:
firefinal, ja dat dacht ik al, maar ik heb op lvl 71-72 enzo vooral FW gedaan en nooit iets gekregen
Grade 2 > Grade 1 als dat kan
Ja dat doe ik ook xD ik ga zeg maar tot dat de eerste envy is gespawned, maar zelfs dat werkt niet..
dus gaik maar proberen in 81-90
Verwijderd
Heb een Char Glaiver gemaakt in Aral, (ik had server check) xD_PloppeR_ schreef op maandag 14 februari 2011 @ 19:26:
Ja dat doe ik ook xD ik ga zeg maar tot dat de eerste envy is gespawned, maar zelfs dat werkt niet..dus gaik maar proberen in 81-90
Ik ga hem alleeen farmen, als ik toch wil spelen daar dan heb ik een nice gefarmde char^^
Verwijderd
Ik kan toch gewoon een pro spot claimen? Ookal staan er anderen, gewoon erop gaan staan met mn 8/8 party. Kijken wie het het langst volhoudt
Dat is wel een beetje de SRO fylosofie toch 
En ~300m per dag? wat raap je dan allemaal op
ook tabs enzo, elixirs?
En ~300m per dag? wat raap je dan allemaal op
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2011 16:44 ]
Ik denk dat elixers het verschil niet maken, op hoge levels krijg je meer geld van weapon en armor pickups... Weapon elixers in Mena doen 470k, de wapens die ik vind leveren al meer op bij de traders...
Verwijderd
Mooi JOYMAX, ELke 30 Min server check al vanaf 7 uur chtends, bye by plvl plan en zzoooo gay dit
Verwijderd
Das waarVerwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 13:42:
Ik kan toch gewoon een pro spot claimen? Ookal staan er anderen, gewoon erop gaan staan met mn 8/8 party. Kijken wie het het langst volhoudtDat is wel een beetje de SRO fylosofie toch
En ~300m per dag? wat raap je dan allemaal opook tabs enzo, elixirs?
300m per dag.
150-160m gold drop.
20-30str tabs = 40-45m
NPC van drops = 100m.
Bonus:
Nova verkopen (200m ea voor bijna alles, gaat snel.)
Weapon elixers verkopen (geef ik gratis aan guild)
Shield elixers verkopen (NPC ik)
Prot elixers verkopen (NPC ik)
Acc elixers verkopen (Geef ik nu aan guildmate)
Zelf op Tibet geen last van gehad, maar na de laatste check staan er een aantal servers op exp event (+20% geloof ik)Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 16:26:
Mooi JOYMAX, ELke 30 Min server check al vanaf 7 uur chtends, bye by plvl plan en zzoooo gay dit
Dus als je langere tijd wilde plvlen is dit gunstig Zie dat het exp event maar een halve dag duurt ofzo.
[ Voor 7% gewijzigd door Neomess op 17-02-2011 11:10 ]
Verwijderd
Kan iemand me adviseren welke warlock skills ik voor uitsluitend 8/8 party gebruik nodig heb?
Welke debuffs en welke dots zijn noodzakelijk. Zodat ik minimaal hoef te farmen
Voor alleen een 8/8 pt lijkt het mij het beste om van de debufs/dots telkens de debufs/dots te nemen die voor meerdere mobs tegelijk werken. (elke serie heeft eerst 4 dots/debufs die voor 1 mob gelden, en vervolgens dezelfde dots/debufs die voor 3 mkobs werken)Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 10:24:
Kan iemand me adviseren welke warlock skills ik voor uitsluitend 8/8 party gebruik nodig heb?
Welke specifieke dots en debufs je precies nodig hebt weet ik niet, ik heb ze gewoon allemaal genomen op higher level (in de job cave een shitload sp gefarmed), en op lower lvl was ik full time cleric.
Verwijderd
Bleed en Dull Curses must have.Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 10:24:
Debuffs: Division , Weaken en voor GPs Impotent.
Daarnaast: Disease skill. (Verhoogt kans dat debuff werkt.)
Dus altijd: Eerst Disease, Dan debuffs, dan Dots.
Eventueel bij GP kan nog stun gedaan worden.
Ik heb een vraag.
Wat vinden jullie van deze party config.
4x Bard
1x Cleric
3x Wizard
Bards:
Deze geven buffs (guard, mana, hit march, dancings, movement en mana cycle).
Deze vechten ook zelf mee(Screen Dance)
Cleric:
Group healing, ress en recovery(of is die niet nodig ivm group healing?)
Wizards:
Attackers(duh:P) + earth barrier
Zou dit goed werken, denken jullie?
4x Bard
1x Cleric
3x Wizard
Bards:
Cleric:
Wizards:
[ Voor 4% gewijzigd door _PloppeR_ op 17-02-2011 15:37 ]
Verwijderd
Faal_PloppeR_ schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 15:37:
Ik heb een vraag.
4x Bard
1x Cleric
3x Wizard
Bards:
Cleric:
Wizards:
Je komt in de problemen met je lure ^^.
Makkelijkste en beste pt setup:
2 Warriors
3 Wizards
2 Bards
1 Warlock / cleric.
Warlock cleric kan heal orbit spammen + debuffs + phy mag defense.
Enige wat je gaat missen is INT en STR. maar dat maakt niet veel uit.
2 Warriors, kan je zowel de bards wizards en warlock mee buffen. Warlock moet je full buffed maken, deze mag niet dood gaan.
2 Bards, dit voor guard + mana tambour, mana orbits en dance of magic. Voor hoge damage output.
3 Wizards, je hoogste attack force. Beste als je ook nog avatar erop heb met 3% ignore 5% increase. Hierdoor kan je met deze pt setup tegen de 900-1000k ignore hitten op 110. (tegen 107 pt mobs.)
dit is tevens mijn party setup en wordt gezien als een van de sterkste partys op zeus, omdat deze pure damage output is en door warriors kan ik gemakklijk 6-7 gps tanken en killen.
Verwijderd
Daar zijn de meningen over verdeelt, veel zeggen 1 warrior is genoeg
1x warrior
1x str cleric
3x wiz
2x bard
1x warlock
Int van cleric geeft een stuk meer dmg voor de wizzen. En met goede gear kan die party ook genoeg tanken. Gewoon je fences en pain slim verdelen.
1x warrior
1x str cleric
3x wiz
2x bard
1x warlock
Int van cleric geeft een stuk meer dmg voor de wizzen. En met goede gear kan die party ook genoeg tanken. Gewoon je fences en pain slim verdelen.
Verwijderd
Het tanken is probleem niet.Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 16:55:
Daar zijn de meningen over verdeelt, veel zeggen 1 warrior is genoeg
1x warrior
1x str cleric
3x wiz
2x bard
1x warlock
Mijn party had met 1 warrior gewoon onvoldoende lures. (50.000 mob kills per dag max.)
Met 2 warriors doen we genoeg lure nu (80.000 mob kills per dag.)
Het probleem zat hem vooral in de aantal monsters dus
Met een extra lure char gaat het aantal kills inderdaad omhoog omdat deze lurer alle mobs aantrekt van buiten de range van de wizzy'sVerwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 13:39:
Oke, maar je lured toch niet zelf? Je laat je vriend toch gewoon heen en weer lopen?
Ja maar 2 warriors kunnen uiteraard meer luren dan 1, op welke manier dan ook:P
Verwijderd
Ja dat sowiesoVerwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 13:39:
Oke, maar je lured toch niet zelf? Je laat je vriend toch gewoon heen en weer lopen?
Maar 2 warriors kunnen sneller luren
De truc is gewoon de juiste balans te vinden.
Voor mij is dat 2 warr 1 warlock/cleric 3wiz 2 bard.
*Allemaal nova / Egy A weapons nu.
**Kills: 105.000 per dag nu
105.000 per dag haha wat een getal xD. Vandaag voor het eerst in Alexandrië geweest
(Mocht op de cleric(lvl104) van een guildmaat, voor forgotten world en fortress war). De fortress war was 3x niks, want niemand kwam aanvallen...
Verwijderd
Ik heb me kapot lopen ergeren @ fw.._PloppeR_ schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 21:56:
105.000 per dag haha wat een getal xD. Vandaag voor het eerst in Alexandrië geweest(Mocht op de cleric(lvl104) van een guildmaat, voor forgotten world en fortress war). De fortress war was 3x niks, want niemand kwam aanvallen...
van onze hele union hadden we 23 man.. 3 partys..
Vs 2 unions.. die wel bijna 50% online hadden.
FAAAAAAL dus
Hahah, nogal ja xD. M'n glaiver is lvl 80
, zo meteen even die sun spullen looten van het event
Wij waren deze keer naar Hotan (zoals elke keer)Verwijderd schreef op zondag 20 februari 2011 @ 16:59:
[...]
Ik heb me kapot lopen ergeren @ fw..
van onze hele union hadden we 23 man.. 3 partys..
Vs 2 unions.. die wel bijna 50% online hadden.
FAAAAAAL dus
Omdat voor ons het aanvallen veel makkelijker is als het verdedigen wilden we pas zo laat mogelijk het fort veroveren, helaas wilde een turkse guild uit de union persee het fort hebben en begonnen te vroeg aan te vallen.
Gevolg: een andere union had nu nog tijd genoeg om het fort weer van ons te veroveren, en we raakte het in de laatste 5 seconde weer kwijt
Let op:
Discussie over bots/cheats/loaders/etc. is NIET de bedoeling.
Discussie over bots/cheats/loaders/etc. is NIET de bedoeling.