2Call kan hem nog niet leveren hoor, staat gewoon bij leverbaar 1e kwartaal. Wat inhoud dat ie nu nog niet beschikbaar is.DennusB schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 10:40:
Ik zie dat 2call hem kan leveren. Weet iemand of dit ook kan i.c.m. een abbo verlenging bij T-mobile?
Want die mag ik toch al een tijdje verlengen
$30 pricedrop op AllPMP, nu dus $619.99/€443 en in stock.
Twijfel zelf nog tussen de Nexus One en de Motorola Milestone. Nog een maandje bedenktijd.
Twijfel zelf nog tussen de Nexus One en de Motorola Milestone. Nog een maandje bedenktijd.
[ Voor 3% gewijzigd door BarôZZa op 04-02-2010 18:13 ]
Verwijderd
Ik heb hem hier besteld, http://www.psxshop.nl/google-nexus-phone-p-3211.html
520 euro als je hem zelf op gaat halen, 531 als je hem verzekerd laat verzenden via tnt post.
Eergisteren besteld vandaag verzonden, heb em als het goed is morgen
Volgens mij is dit ongeveer gelijk met de prijs die je betaald als je hem via myus besteld.
Plus dat hun de Nexus one op voorraad hebben en je niet het risico loopt 2 weken te moeten wachten ivm douane.
520 euro als je hem zelf op gaat halen, 531 als je hem verzekerd laat verzenden via tnt post.
Volgens mij is dit ongeveer gelijk met de prijs die je betaald als je hem via myus besteld.
Plus dat hun de Nexus one op voorraad hebben en je niet het risico loopt 2 weken te moeten wachten ivm douane.
LevertijdVerwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 18:23:
Ik heb hem hier besteld, http://www.psxshop.nl/google-nexus-phone-p-3211.html
Dit product is momenteel niet op voorraad, levertijd binnen 6 dagen.
Verwijderd
Ja dat stond er eergisteren ook, heb toen voor de zekerheid even gemaild wat de levertijd was.BigB schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 18:29:
[...]
Levertijd
Dit product is momenteel niet op voorraad, levertijd binnen 6 dagen.
kreeg binnen paar uur bericht terug dat ie direct verzonden kon worden.
Op ebay heb ik m gekocht voor €489 incl. verzending (a 15 euro). Nieuw in doos, alleen de douane had er nog een leuk papiertje bijgedaan. Ik geloof dat ik daar 61 euro voor betaald heb
2x 320Wp Ja-Solar / Z 10° / APS YC600Y PVOutput
Verwijderd
Het lijkt erop dat 2Call haar prijzen heeft aangepast? Ik krijg hem nu voor 139 ipv 300+ bij mijn Vodafone verlenging! Echter, er staat dat zorgeloos internet nul euro kost bij een Vodafone bel+sms+web abbonement? Kan iemand hier duidelijkheid over verschaffen?
Ik neem aan dat bij een bel+sms+web abo die drie delen al in de abonnementsprijs verwerkt zitten waardoor je er dus inderdaad niet los voor zou betalen.Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 21:45:
Het lijkt erop dat 2Call haar prijzen heeft aangepast? Ik krijg hem nu voor 139 ipv 300+ bij mijn Vodafone verlenging! Echter, er staat dat zorgeloos internet nul euro kost bij een Vodafone bel+sms+web abbonement? Kan iemand hier duidelijkheid over verschaffen?
Verwijderd
Aha, dank u zeer. Denk dat ik dan 2Call maar eventjes ga bellen morgen, wanneer in Q1 ze hem precies verwachten!
Ongelofelijk, gisteren krege ik bericht van FedEx dat mijn pakket vertraging had opgelopen door een computerstoring bij douane en dta hij vandaag wel geleverd zou worden.
Vanochtend vol vreugd zag ik dat mijn pakketje released was. Kijk ik 2 uur later was hij weer terug bij Customs?!?!
Heb ze al gebeld maar ze wisten niet wat er aan de hand was. 1 ding was zeker, mijn pakket komt niet voor het weekend.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Vanochtend vol vreugd zag ik dat mijn pakketje released was. Kijk ik 2 uur later was hij weer terug bij Customs?!?!
Heb ze al gebeld maar ze wisten niet wat er aan de hand was. 1 ding was zeker, mijn pakket komt niet voor het weekend.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Foutje bij het doorgeven van de status? Ze zeggen zelf al dat ze een computerstoring hadden.
bij mij met telfort (150) 1 jaar nog steeds zo'n 450 euroVerwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 21:45:
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Interessant, voor 520 euro bij psxshop... Begin nu wel te twijfelen, aangezien ik me begin te ergeren aan mijn Touch HD. Daarnaast irriteer ik mij aan de logheid van Windows Mobile in vergelijking met Android. Het enige wat mij tegenhoud zijn:
- Is Android al "volwassen" genoeg dat de bugs er zo goed als uit zijn
- Redelijk aan de prijs
- De batterijduur laat te wensen over lees ik overal (nu is mijn HD na 3 dagen ook leeg, maar goed)
- De nieuwe iPhone komt dit jaar ook nog, precies als mijn abbo afloopt
Daar tegenover:
- De touchinput zal ongetwijfeld 10x beter zijn als een Winmo toestel met resistief scherm
- De Nexus is 2x zo snel als mijn HD
- De Nexus heeft een flash LED (niet dat dat super is, maar altijd beter dan GEEN)
- De Nexus heeft NU al veel meer apps in de Market dan Microsoft
- De Nexus wordt nog volledig ondersteund door de leverancier, de Touch HD (wat schandalig is) niet meer
Dus wat ik eigenlijk wil weten: Is dit toestel die 500+ euro waard? En kan het de strijd aangaan met de iPhone? Die youtube filmpjes geloof ik wel, dat zijn 9 van de 10x testen van hoe snel de wifi is. Lekker belangrijk, ik wil weten hoe het gebruiksgemak is.
- Is Android al "volwassen" genoeg dat de bugs er zo goed als uit zijn
- Redelijk aan de prijs
- De batterijduur laat te wensen over lees ik overal (nu is mijn HD na 3 dagen ook leeg, maar goed)
- De nieuwe iPhone komt dit jaar ook nog, precies als mijn abbo afloopt
Daar tegenover:
- De touchinput zal ongetwijfeld 10x beter zijn als een Winmo toestel met resistief scherm
- De Nexus is 2x zo snel als mijn HD
- De Nexus heeft een flash LED (niet dat dat super is, maar altijd beter dan GEEN)
- De Nexus heeft NU al veel meer apps in de Market dan Microsoft
- De Nexus wordt nog volledig ondersteund door de leverancier, de Touch HD (wat schandalig is) niet meer
Dus wat ik eigenlijk wil weten: Is dit toestel die 500+ euro waard? En kan het de strijd aangaan met de iPhone? Die youtube filmpjes geloof ik wel, dat zijn 9 van de 10x testen van hoe snel de wifi is. Lekker belangrijk, ik wil weten hoe het gebruiksgemak is.
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Wat wil je ermee doen, dat is iets waar je over na moet denken. Voor de meeste Tweakers is Android het interessantst denk ik. Qua gebruikersgemak kies je sneller voor de Iphone is mijn ervaring.
Ik denk dat voor de echte tweakers de nokia N900 sneller een keuze zal zijn. De Andriod is ook voor niet tweakers erg interessant, en dan vooral voor de mensen die niks met de iPhone te maken willen hebben of hem misschien te duur vinden of [vul hier rede in]. Ik ga voor Andriod omdat ik het een mooi platform vindt en omdat ik Google erg veel gebruik met onder andere gmail, agenda, youtube etc. Het platform is ook erg open en daar hou ik wel van.Michie23 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 21:02:
Wat wil je ermee doen, dat is iets waar je over na moet denken. Voor de meeste Tweakers is Android het interessantst denk ik. Qua gebruikersgemak kies je sneller voor de Iphone is mijn ervaring.
Ik heb zojuist een bestelling geplaatst bij PSX shop. Heb daar heel erg lang geleden wat ombouwsetjes besteld voor de PS1, en dat was prima in orde. Moet nog heel even wachten op een overboeking voordat ik het kan over maken, maar ik denk dat ik maandag de bestelling rond kan krijgen. Ik laat hier even weten hoe de bestelling ging en hoe het uiteindelijk product is.
Rede voor PSX? Goede prijs en geen gezeik met douane, BTW en verzending binnen Nederland (sneller).
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
Verwijderd
Een beetje offtopic maar:CSB schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 11:03:
Interessant, ... etc.
Het is zeker nog geen oplossing. Maar heb je hier al eens naar gekeken?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=621498
Ik heb het zojuist even geprobeerd op de HD Touch van m'n vader. Verbluffend simpele installatie (moest wel even de pin-code beveiliging uitzetten in winmo). Zelfs gewoon op de SD-kaart, naast de rest van de bestanden.
Niet alles functioneerd nog, maar je voelt meteen (vind ik) hoe ontzettend fijn android werkt (zelfde versie als de N1).
Ik zie dit overigens wel toekomst hebben. Over een paar weken zal er wel een 100% werkende android rom zijn voor de touch.
What's not working:Verwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 00:07:
[...]
Een beetje offtopic maar:
Het is zeker nog geen oplossing. Maar heb je hier al eens naar gekeken?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=621498
Ik heb het zojuist even geprobeerd op de HD Touch van m'n vader. Verbluffend simpele installatie (moest wel even de pin-code beveiliging uitzetten in winmo). Zelfs gewoon op de SD-kaart, naast de rest van de bestanden.
Niet alles functioneerd nog, maar je voelt meteen (vind ik) hoe ontzettend fijn android werkt (zelfde versie als de N1).
Ik zie dit overigens wel toekomst hebben. Over een paar weken zal er wel een 100% werkende android rom zijn voor de touch.
# Camera - Not working
# GPS - Not working
# Battery Status - Highly problematic
# PIN Code - Not working
# Bluetooth - Not working
# OpenGL ES - Not working
# USB - Supported, but will NOT operate in mass storage mode
# Headphone Socket - Not working
# Application Errors: It's very common to see 'Application (xxxxxx) is not responding: Force Close or Wait'.
Dat wil ik toch niet voor mijn telefoon gebruiken hoor

Verwijderd
Waarschijnlijk vat je de toon van m'n bericht verkeerd op.
Natuurlijk is het nog niet om je winmo te vervangen. Maar het is een kwestie van de .cab installeren, en "Android" uit je lijst met programma's starten. Puur om je even te oriënteren is dit hartstikke mooi.
Laat die smiley maar voortaan btw. Siert je niet.
Natuurlijk is het nog niet om je winmo te vervangen. Maar het is een kwestie van de .cab installeren, en "Android" uit je lijst met programma's starten. Puur om je even te oriënteren is dit hartstikke mooi.
Ik ben wel benieuwd naar de ervaringen met PSX, het is wel by far de makkelijkste manier om er eentje te bemachtigen op dit moment, geen gedoe met de douane e.d. scheelt ook nog eens. Ik twijfel zelf nog tussen bestellen of wachten op sites zoals 2Call. Gisteravond nog 'n mailtje naar 2Call gestuurd, maar ik geloof dat ze 't gespam ondertussen zat zijn en niet meer reageren op de vragen over de levertijdSoepstengel schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 23:47:
Ik heb zojuist een bestelling geplaatst bij PSX shop. Heb daar heel erg lang geleden wat ombouwsetjes besteld voor de PS1, en dat was prima in orde. Moet nog heel even wachten op een overboeking voordat ik het kan over maken, maar ik denk dat ik maandag de bestelling rond kan krijgen. Ik laat hier even weten hoe de bestelling ging en hoe het uiteindelijk product is.
Rede voor PSX? Goede prijs en geen gezeik met douane, BTW en verzending binnen Nederland (sneller).

Misschien vat ik je bericht inderdaad niet goed op, maar hou dan in ieder geval het comentaar over de smiley voor je. Ik post alleen informatie over hoe het (niet goed) werkt. Natuurlijk is het harstikke leuk om je te oriënteren, als dat het doel was van je bericht dan bied ik mijn excuses aan voor mijn smiley...Verwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 00:16:
Waarschijnlijk vat je de toon van m'n bericht verkeerd op.
Het feit dat hun al aangeven dat hij geleverd wordt in Q1 deed mij de moed al opgeven. Op PSX shop staat levering binnen 6 dagen, en dat zetten ze er niet voor niets bij hoop ikLeftblank schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 00:20:
[...]
Ik ben wel benieuwd naar de ervaringen met PSX, het is wel by far de makkelijkste manier om er eentje te bemachtigen op dit moment, geen gedoe met de douane e.d. scheelt ook nog eens. Ik twijfel zelf nog tussen bestellen of wachten op sites zoals 2Call. Gisteravond nog 'n mailtje naar 2Call gestuurd, maar ik geloof dat ze 't gespam ondertussen zat zijn en niet meer reageren op de vragen over de levertijd
OT: zit nu een beetje te kijken naar wat voor abbo ik nu ga nemen. de sim-only's zijn hellemaal niet zo voordelig. Misschien is het een idee om weer een abbo met telefoon te nemen (scheelt maar 4 euro in de maand bij T-mobile met nieuw abbo) en dan de telefoon los via marktplaats te verkopen, maar ja welke telefoon dan? En het is wel wat gedoe...
Klopt, vooral de prijzen bij 2Call laten me nog twijfelen om te wachten, sim-only kost praktisch net zo veel als met phone. Ik vermoed trouwens dat je een HD2 of Nokia-tegenhanger vrij goed zal kunnen verkopen, neem eens 'n kijkje in V&A zou ik zeggenSoepstengel schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 00:28:
OT: zit nu een beetje te kijken naar wat voor abbo ik nu ga nemen. de sim-only's zijn hellemaal niet zo voordelig. Misschien is het een idee om weer een abbo met telefoon te nemen (scheelt maar 4 euro in de maand bij T-mobile met nieuw abbo) en dan de telefoon los via marktplaats te verkopen, maar ja welke telefoon dan? En het is wel wat gedoe...
Nou ja, aankoopsvraag: hoe kan ik goedkoop mijn Nexus One halen i.c.m. met sim-only? :PEen van de antwoorden: door de nexus one los te kopen en een abbo + mobiel te nemen en de mobiel dan te verkopenLeftblank schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 00:49:
[...]
Klopt, vooral de prijzen bij 2Call laten me nog twijfelen om te wachten, sim-only kost praktisch net zo veel als met phone. Ik vermoed trouwens dat je een HD2 of Nokia-tegenhanger vrij goed zal kunnen verkopen, neem eens 'n kijkje in V&A zou ik zeggen, maar dat gaat weer flink off-topic natuurlijk.
Verwijderd
Ik heb vandaag nog een medewerkster van 2Call aan de lijn gehad, en die wist mij niet meer te vertellen dan dat hij in Q1 2010 geleverd zou worden. Of dat morgen zou zijn, of eind maart kon ze niets over zeggen. Van de leverancier hadden ze alleen "Q1 2010" doorgekregen. Ze bezwoer mij echter dat hij 100% in Q1 beschikbaar zou worden.Leftblank schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 00:20:
[...]
Ik ben wel benieuwd naar de ervaringen met PSX, het is wel by far de makkelijkste manier om er eentje te bemachtigen op dit moment, geen gedoe met de douane e.d. scheelt ook nog eens. Ik twijfel zelf nog tussen bestellen of wachten op sites zoals 2Call. Gisteravond nog 'n mailtje naar 2Call gestuurd, maar ik geloof dat ze 't gespam ondertussen zat zijn en niet meer reageren op de vragen over de levertijd
Heb zojuist eens vergeleken wat het verschil in kosten zou zijn als ik nu de mobiel zou kopen via PSX shop voor 520 euro of als ik wacht op 2Call en bij hun een abbo + de nexus one afsluit.Verwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 01:30:
[...]
Ik heb vandaag nog een medewerkster van 2Call aan de lijn gehad, en die wist mij niet meer te vertellen dan dat hij in Q1 2010 geleverd zou worden. Of dat morgen zou zijn, of eind maart kon ze niets over zeggen. Van de leverancier hadden ze alleen "Q1 2010" doorgekregen. Ze bezwoer mij echter dat hij 100% in Q1 beschikbaar zou worden.
Als ik de telefoon los zou kopen via PSX shop dan kost mij dat 520 euro en ik denk dat als ik een abbo afsluit bij T-mobile met een telefoon (zeg even de E71 van nokia) dat ik de andere telefoon voor maximaal 225 euro kan verkopen. De kosten worden dan 520 - 225 = €295,- (1 jarig abbonement, telefoon is gratis).
Als ik hem via 2call bestel kost het me (met hezelfde abbonement, 1 jarig 25 met web-en-walk vast) €225,-.
Als ik de E71 dus kan verkopen voor €225,- dan kost het mij alsnog 70 euro extra vergeleken met 2call. Even een informatieve post voor de geïnteresseerde onder ons
Verwijderd
Heb mijn Nexus One gisteren ontvangen van psxshop, 530 euro inc verzendkosten, en kreeg er zelfs een eu adaptor bij(of zit dat er standaard bij?).
Ik ben iig tevreden over de snelle service.
Wat was de verzend tijd na ontvangst betaling?Verwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 09:12:
Heb mijn Nexus One gisteren ontvangen van psxshop, 530 euro inc verzendkosten, en kreeg er zelfs een eu adaptor bij(of zit dat er standaard bij?).
En je hebt je speciaal geregistreerd om PSX te melden? Hulde als 't zo is, maar ik word hier wat wantrouwig van, zeker icm. de niet al te positieve reviews in de shopreview.Verwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 09:12:
Vandaag contact gehad met Vodafone omdat ik ook graag mijn abo wil verlengen en een nexus one erbij zal willen.
Maar kreeg van de medewerker te horen dat hij vernomen had dat vodafone de Nexus one niet meer ging leveren en dat daarvoor in de plaats een Samsung zal komen .
Dusss wat zal er waar van zijn ?
Maar kreeg van de medewerker te horen dat hij vernomen had dat vodafone de Nexus one niet meer ging leveren en dat daarvoor in de plaats een Samsung zal komen .
Dusss wat zal er waar van zijn ?
Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice
Verwijderd
Nee ik heb me geregistreerd omdat ik net als de meeste hier, op zoek was naar een nexus one voor een zo laag mogelijke prijs.Ik heb ook de negatieve reviews gelezen maar toch de gok gewaagd.Leftblank schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 13:51:
[...]
En je hebt je speciaal geregistreerd om PSX te melden? Hulde als 't zo is, maar ik word hier wat wantrouwig van, zeker icm. de niet al te positieve reviews in de shopreview.
Ik kwam op die site terecht door middel van een prijsvergelijker, en wilde dat even delen aangezien ik de prijs wel netjes vond.
greetz,
Arjan
In dat geval mijn excusesVerwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 16:07:
[...]
Nee ik heb me geregistreerd omdat ik net als de meeste hier, op zoek was naar een nexus one voor een zo laag mogelijke prijs.Ik heb ook de negatieve reviews gelezen maar toch de gok gewaagd.
Ik kwam op die site terecht door middel van een prijsvergelijker, en wilde dat even delen aangezien ik de prijs wel netjes vond.
Ik heb gisteren 'n mailtje naar PSXShop gestuurd om te vragen wat de levertijd zou zijn, ik heb inmiddels antwoord gekregen dat ze 't niet kunnen inschatten ivm. Chinees nieuwjaar (komt de N1 niet uit de US?). Ze zouden 't laten weten als er meer bekend is, ben benieuwd.
[ Voor 3% gewijzigd door Leftblank op 06-02-2010 16:52 ]
Chinees nieuwjaar begint op 14 februari. Lijkt mij niet dat als je nu besteld dat een probleem is?Leftblank schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 16:51:
[...]
In dat geval mijn excusesOverigens groeten we op GoT permanent en mag je het dus ook achterwege laten.
Ik heb gisteren 'n mailtje naar PSXShop gestuurd om te vragen wat de levertijd zou zijn, ik heb inmiddels antwoord gekregen dat ze 't niet kunnen inschatten ivm. Chinees nieuwjaar (komt de N1 niet uit de US?). Ze zouden 't laten weten als er meer bekend is, ben benieuwd.
Hij wordt in US, VK en volgens mij Hong Kong verkocht, dus als hun bij de laatste een leverancier hebben zou dit wel kunnen.Leftblank schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 16:51:
[...]
In dat geval mijn excusesOverigens groeten we op GoT permanent en mag je het dus ook achterwege laten.
Zit er nog een verschil tussen de EU en de US toestellen? Zal de nederlandse versie bijvoorbeeld ook nederlandse speech recognition hebben? of gaat er echt 0,0 verschil in zitten?
Ik heb sterk 't vermoeden dat je nederlandse speech wel kunt vergeten. Mocht het er overigens wel in komen dan kun je natuurlijk altijd nog 'n andere firmware flashen die ongetwijfeld binnen no-time beschikbaar gesteld zou worden.Imperium schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 20:15:
Zit er nog een verschil tussen de EU en de US toestellen? Zal de nederlandse versie bijvoorbeeld ook nederlandse speech recognition hebben? of gaat er echt 0,0 verschil in zitten?
't word tijd dak er éne kan kopen.... ik hou niet van die toestanden met verzenden uit VS e.d....
psxshop zend die ook naar Belgie?
psxshop zend die ook naar Belgie?
Verwijderd
ik heb een goeie mobiel nodig
maar ik vraag me af wanneer die nexus one zou komen
straks koop ik de Iphone 3gs en dan komt over 4 dagen nexus one uit
maar ik vraag me af wanneer die nexus one zou komen
straks koop ik de Iphone 3gs en dan komt over 4 dagen nexus one uit
Verwijderd
In januari zeiden ze bij Belcompany dat hij in februari naar Nederland komt aangeboden met alle providers.
Verwijderd
Maar ik hoop echt dat die in februari in nederland komt
voor 30 euro per maand bij vodafone of t-mobile
voor 30 euro per maand bij vodafone of t-mobile

Op het moment is er nog niets officieel uitgekomen betreft het lanceren van de Nexus One in Nederland. Beste waar je op kan rekenen is Q1 van dit jaar, kan dus nog tot maart duren 
Heb zojuist een e-mail gekregen van Psxshop betreft mijn bestelling: "Onze leverancier heeft een levertijd van 14 dagen gegeven, daarbij rekeninghoudend met chinees nieuwjaar"
14 dagen, dat is best balen
Mocht er in de tussen tijd nog nieuws komen betreft het uit brengen van de N1 in Nederland dan cancel ik mijn order natuurlijk. Levering binnen 6 dagen zoals aangegeven op de website klopt dus niet.
Heb zojuist een e-mail gekregen van Psxshop betreft mijn bestelling: "Onze leverancier heeft een levertijd van 14 dagen gegeven, daarbij rekeninghoudend met chinees nieuwjaar"
14 dagen, dat is best balen
Dat klinkt wel als chinese namakerijSoepstengel schreef op zondag 07 februari 2010 @ 22:12:
Op het moment is er nog niets officieel uitgekomen betreft het lanceren van de Nexus One in Nederland. Beste waar je op kan rekenen is Q1 van dit jaar, kan dus nog tot maart duren
14 dagen, dat is best balenMocht er in de tussen tijd nog nieuws komen betreft het uit brengen van de N1 in Nederland dan cancel ik mijn order natuurlijk. Levering binnen 6 dagen zoals aangegeven op de website klopt dus niet.
Ik denk aan niet geheel legale handel in China
Dat ding is gewoon leverbaar in Hong Kong. De dealer die ik postte zit ook in Hong Kong. Ik weet alleen niet of ze eigenlijk wereldwijd zouden mogen shippen, maar ik denk dat ze daar wat minder om geven
Even een vraagje hier: Ik kan een dealtje sluiten met iemand die me de nexus verkoopt voor 400 euro, plus verzendkosten vanuit Duitsland. Ik heb gezegd dat ik zeker interesse heb. Weet iemand hoe de verzending is vanuit Duitsland en wat het me ongeveer gaat kosten?
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Volgens mij gaat dat met DHL en tracktrace is dan ook mogelijk.CSB schreef op maandag 08 februari 2010 @ 22:00:
Even een vraagje hier: Ik kan een dealtje sluiten met iemand die me de nexus verkoopt voor 400 euro, plus verzendkosten vanuit Duitsland. Ik heb gezegd dat ik zeker interesse heb. Weet iemand hoe de verzending is vanuit Duitsland en wat het me ongeveer gaat kosten?
Verwijderd
Ben van plan ook een nexus one te halen alleen twijfel ik bij welke forward service.
Iemand die hier ervaring gehad heeft met borderlinx?. De presentatie van de website zag er veel beter uit dan die van bonvu, maar dat zegt niks natuurlijk
Iemand die hier ervaring gehad heeft met borderlinx?. De presentatie van de website zag er veel beter uit dan die van bonvu, maar dat zegt niks natuurlijk
Dat kan dus eigenlijk niet. De Nexus One kost $529,- dat is * 0,72 = €380 euro. Dit is zonder BTW in een staat van Amerika, om maar te zwijgen van BTW kosten in Europa. Daarnaast staan ze op internet niet voor minder dan €500 euro en zullen de meesten hier beamen dat onder de €500 euro gewoon niet realistisch is.CSB schreef op maandag 08 februari 2010 @ 22:00:
Inmiddels heb ik mijn Nexus al bijna een maand (sinds 12 januari). Gisteren (8 februari) heeft mijn contactpersoon in de UK van DHL een VAT factuur van 60 pond gehad...
Heeft iemand de Nexus One al bij allPMP.com gekocht?
http://www.allpmp.com/goods.php?u=4492&id=140
Komt neer op 639$ inc. shipping. ( 465,- euro)
Ik heb m besteld en door laten sturen door Borderlinx:Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2010 @ 23:15:
Ben van plan ook een nexus one te halen alleen twijfel ik bij welke forward service.
- vorigeweek zaterdag besteld.
- de dinsdag erna verzonden door Google.
- vrijdag lag het pakketje bij Borderlinx (in Engeland) in de kluis (krijg je een mailtje, moet je 30 euro betalen)
- Borderlinx heeft m diezelfde vrijdag verstuurd.
- en gisteren had ik mijn Nexus (met dock) binnen.
PS: en als je nu besteld krijg je 10% korting op je zending van TNT (borderlinx werkt sinds kort samen met TNT)
http://www.tntpostpakkets...ent/borderlinx_actie.aspx
Wat heeft het je nu uiteindelijk gekost als ik vragen mag?Ranc schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 09:42:
[...]
Ik heb m besteld en door laten sturen door Borderlinx:
- vorigeweek zaterdag besteld.
- de dinsdag erna verzonden door Google.
- vrijdag lag het pakketje bij Borderlinx (in Engeland) in de kluis (krijg je een mailtje, moet je 30 euro betalen)
- Borderlinx heeft m diezelfde vrijdag verstuurd.
- en gisteren had ik mijn Nexus (met dock) binnen.
PS: en als je nu besteld krijg je 10% korting op je zending van TNT (borderlinx werkt sinds kort samen met TNT)
http://www.tntpostpakkets...ent/borderlinx_actie.aspx
Daar ben ik ook erg benieuwd naar, ik krijg mijn cc rekening pas begin van de maandDotto schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 09:43:
[...]
Wat heeft het je nu uiteindelijk gekost als ik vragen mag?
Maar hier kan je ongeveer laten bereken wat het gaat kosten:
http://www.borderlinx.com/m/total-cost-calculator
Nexus one met dock: $610,57 (€444.86)
Gewicht is: 3 lbs
Ik ga hem denk ik bij BordenLinx bestellen. Leuke totaalprijs en nu 10% korting op shipping.Ranc schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 10:00:
[...]
Daar ben ik ook erg benieuwd naar, ik krijg mijn cc rekening pas begin van de maand
Verwijderd
Goed dat je dat even hebt gezegd, heb die van mij gisteren besteld bij borderlinx. Moet je die code bij borderlinx op de website invoeren zodra je hem doorstuurt ?
en hoeveel ben jij totaal kwijt voor de nexus one?
Jij hebt hem zelf bij Google besteld? Had je al een VPN? Welke heb je gebruikt?Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 10:20:
Goed dat je dat even hebt gezegd, heb die van mij gisteren besteld bij borderlinx. Moet je die code bij borderlinx op de website invoeren zodra je hem doorstuurt ?
Ik heb "Hotspot Shield` daarvoor gebruikt.Dotto schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 10:25:
[...]
Jij hebt hem zelf bij Google besteld? Had je al een VPN? Welke heb je gebruikt?
Al moet ik zeggen dat ie t niet deed op mijn W7 64bit systeem, niet goed werkte op mac OS, maar uiteindelijk goed werkte op een winXP machine
http://hotspotshield.com/
[ Voor 3% gewijzigd door Ranc op 09-02-2010 10:30 ]
Hier was ik ook heel erg benieuwd naar, heeft iemand wel is zaken gedaan met deze site ?Dotto schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 09:19:
Heeft iemand de Nexus One al bij allPMP.com gekocht?
Ik heb ook gekeken naar dat bordenlinx, maar kan iemand mij vertellen wat de exacte stappen zijn om dit product via die site te bestellen.
Die stappen staan exact beschreven op de site zelf...iTec schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 10:37:
[...]
Hier was ik ook heel erg benieuwd naar, heeft iemand wel is zaken gedaan met deze site ?
Ik heb ook gekeken naar dat bordenlinx, maar kan iemand mij vertellen wat de exacte stappen zijn om dit product via die site te bestellen.
http://www.borderlinx.com/m/pages/tnt-nl/how-it-works
Ik heb deze zo´n beetje gevolgd:
http://www.robotzie.eu/po...ogle-nexus-one-how-to-get
http://www.robotzie.eu/po...ogle-nexus-one-how-to-get
Verwijderd
Ik heb de VPN van mij werk gebruikt, die is beveiligd. Ik heb hotspotshield ook gebruikt alleen de verbinding is 9 van de 10x erg traag en weet niet hoe de beveiliging hier zo is.
Gisteravond rond 18.00 besteld en status op google checkout staat nog steeds op "Nog niet verzonden" verzendadres is in UK
Gisteravond rond 18.00 besteld en status op google checkout staat nog steeds op "Nog niet verzonden" verzendadres is in UK
Thanks , ik heb inmiddels zo'n adres aangemaakt, ik neem aan dat je bestelling via proxy e.d. hebt gedaan ?Dotto schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 10:42:
[...]
Die stappen staan exact beschreven op de site zelf...
http://www.borderlinx.com/m/pages/tnt-nl/how-it-works
Mijn probleem bij Google zal zijn, geen Creditcard, zijn er andere mogelijkheden zoals Paypal ?
[ Voor 12% gewijzigd door iTec op 09-02-2010 11:14 ]
Ik heb hem nog niet besteld. Via een proxy werkt het niet. Zoek even voor een gratis VPN.iTec schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 11:12:
[...]
Thanks , ik heb inmiddels zo'n adres aangemaakt, ik neem aan dat je bestelling via proxy e.d. hebt gedaan ?
Mijn probleem bij Google zal zijn, geen Creditcard, zijn er andere mogelijkheden zoals Paypal ?
Alleen CC is mogelijk. Paypal werkt niet. https://checkout.google.com
Als ik de link in de post hierboven bekijk scheelt het dus ook nog als je hem vanuit de UK laat versturen...
Helaas pindakaas voor mij, geen CC geen bestelling. Daarom vroeg ik me dus ook af of dit betrouwbaar is :
Zij accepteren paypal, voor mij de oplossing
Zij accepteren paypal, voor mij de oplossing
Snap ik. Ik kan over die webshop vrij weinig tot niets vinden.
Daarnaast zit je met het Chinees Nieuwjaar wat voor een extra vertraging zorgt.
Daarnaast zit je met het Chinees Nieuwjaar wat voor een extra vertraging zorgt.
Hmm ik denk dat ik de gok ga wagen (iig nog Paypal verzekering tot 200 euro), ik zie dit overigens op de site staan :
In Stock, usually ship in 24 hours.
Next shipment is scheduled in the next 14 hours 4 minutes 37 seconds .
p.s. bedankt voor de info
[ Voor 6% gewijzigd door iTec op 09-02-2010 11:56 ]
Oke, laat even weten hoe het is gegaaniTec schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 11:55:
Hmm ik denk dat ik de gok ga wagen (iig nog Paypal verzekering tot 200 euro), ik zie dit overigens op de site staan :
Bij Google Check-out moet ik een shipping en een billing adres opgeven.
Bij shipping vul ik natuurlijk mijn borderlinx adres in, maar hoe zit dat bij het billing-adress?
Ik heb daar gewoon mijn eigen Nederlandse adres ingevuld.Dotto schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 12:05:
[...]
Oke, laat even weten hoe het is gegaan.
Bij Google Check-out moet ik een shipping en een billing adres opgeven.
Bij shipping vul ik natuurlijk mijn borderlinx adres in, maar hoe zit dat bij het billing-adress?
Ondertussen is hij hier op voorraad, alleen voor mensen met geld teveel (€ 744,99)
Is er nou al iets bekend over of de Google Nexus One binnenkort bij een abo te krijgen is? Ik zit te twijfelen, want ik vind de Motorola Milestone ook wel erg vet, en daar is naar mijn mening ook een hele aantrekkelijke aanbieding voor.
Alles wat we tot nu toe weten is dat hij in Q1 komt. Dat is dus tot en met 31 maart. Ik ga er eigenlijk van uit dat we na de Barcelona Mobile Conference van volgende week wel meer weten..Buffalo schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 17:24:
Is er nou al iets bekend over of de Google Nexus One binnenkort bij een abo te krijgen is? Ik zit te twijfelen, want ik vind de Motorola Milestone ook wel erg vet, en daar is naar mijn mening ook een hele aantrekkelijke aanbieding voor.
Betrouwbaar is de site zeker en met shippen zijn ze erg snel. Twee dagen geleden iets besteld, paar uur later kreeg ik de tracking code al.iTec schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 11:55:
Ja lekker kansloos, slechte zet van Google imo.Imperium schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 19:02:
Ondertussen dat 'ie in Nederland komt is het toestel al verouderd...
Goed om te horen, ik moet zeggen heb em vanmiddag besteld maar staat nog op pending, heb er maar ff een mail achteraan gestuurd of mijn betaling was aangekomen (volgens paypal wel), maar vind het account een beetje vaag met die rode cijfertjesBarôZZa schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 19:02:
[...]
Betrouwbaar is de site zeker en met shippen zijn ze erg snel. Twee dagen geleden iets besteld, paar uur later kreeg ik de tracking code al.

Nou ben benieuwd, ik heb nog nooit wat besteld in China , ik report wanneer ik weer wat weet
Dit wel een erg goede prijs... Komt daar geen VAT meer bij dan? Uit de site van Borderlinx kan ik alleen opmaken dat alle belastingen en dergelijke bij hun inbegrepen zitten.Ranc schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 10:00:
[...]
Daar ben ik ook erg benieuwd naar, ik krijg mijn cc rekening pas begin van de maand
Bij je account heb je Order Status staan en dan staat je order erbij (zonder status overigensiTec schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 20:24:
[...]
Goed om te horen, ik moet zeggen heb em vanmiddag besteld maar staat nog op pending, heb er maar ff een mail achteraan gestuurd of mijn betaling was aangekomen (volgens paypal wel), maar vind het account een beetje vaag met die rode cijfertjes![]()
Nou ben benieuwd, ik heb nog nooit wat besteld in China , ik report wanneer ik weer wat weet
Normaal gesproken krijg je een mailtje zodra het verzonden is. Als het langer duurt krijg je een mailtje met de verwachte verzenddatum (heb ik 1x gehad van de 4 bestellingen die ik er heb gedaan).
Verwijderd
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat google de telefoon verstuurt? Hij staat bij mij al bijna 2 dagen op de status "Nog niet verzonden"
Fantastisch , het product is vannacht geshipped heb inmiddels het trackingnummerBarôZZa schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 21:17:
[...]
Bij je account heb je Order Status staan en dan staat je order erbij (zonder status overigens)
Normaal gesproken krijg je een mailtje zodra het verzonden is. Als het langer duurt krijg je een mailtje met de verwachte verzenddatum (heb ik 1x gehad van de 4 bestellingen die ik er heb gedaan).

[ Voor 8% gewijzigd door iTec op 10-02-2010 07:43 ]
Heb blijkt dat hij bij www.allpmp.com toch het goedkoopst is.
Ik kan bij de checkout kiezen voor: Take hassle free insurance

Aan te raden om dit vakje aan te vinken?

[ Voor 13% gewijzigd door endless90 op 10-02-2010 09:32 ]
Bij mij duurde het 2 werkdagen, en ze sturen hem pas einde van de dag op (dat is bij ons dus 's nachts)Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 22:56:
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat google de telefoon verstuurt? Hij staat bij mij al bijna 2 dagen op de status "Nog niet verzonden"
Ik heb dit wel gedaan , kost 7 dollar extra maar dan heb je wel een verzekerde verzending, overigens heb ik voor die 12 dollar extra ook DHL Express gedaan omdat ik em zo snel mogelijk wil hebbenDotto schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 09:04:
Heb blijkt dat hij bij www.allpmp.com toch het goedkoopst is.
[afbeelding]
Moet zeggen dat ik toch wat huiverig ben om het toestel in het buitenland te bestellen.
Zijn er hier al mensen die meer weten over de beschikbaarheid in Nederland? Neem aan dat dit niet zo heel lang meer kan duren...
Zijn er hier al mensen die meer weten over de beschikbaarheid in Nederland? Neem aan dat dit niet zo heel lang meer kan duren...
Ik heb hem daarnet ook besteld. Met die 7dollar insurance. Echter laat ik hem wel met gewone registered Airmail versturen. Bij DHL moet je waarschijnlijk nog invoerrechten/belasting betalen.iTec schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 09:35:
[...]
Ik heb dit wel gedaan , kost 7 dollar extra maar dan heb je wel een verzekerde verzending, overigens heb ik voor die 12 dollar extra ook DHL Express gedaan omdat ik em zo snel mogelijk wil hebben
Hmm dat kon ik dus nergens vinden op de site of ik dat nog moest betalen, hoopte eigenlijk een beetje dat niet nodig was.
Invoerrechten zijn ? 60 euro ?
Invoerrechten zijn ? 60 euro ?
Zal inderdaad ergens rond de 60,- euro zijn.
Mijn ervaring met DHL uit China is dat ik altijd invoerrechten moet betalen. Heb bij Registered Airmail nooit invoerrechten hoeven te betalen.
Mijn ervaring met DHL uit China is dat ik altijd invoerrechten moet betalen. Heb bij Registered Airmail nooit invoerrechten hoeven te betalen.
[ Voor 13% gewijzigd door endless90 op 10-02-2010 10:35 ]
mijn order staat al sinds vorige week zondag de penden.iTec schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 20:24:
[...]
Goed om te horen, ik moet zeggen heb em vanmiddag besteld maar staat nog op pending, heb er maar ff een mail achteraan gestuurd of mijn betaling was aangekomen (volgens paypal wel), maar vind het account een beetje vaag met die rode cijfertjes![]()
kwam door betaling echeck paypal. dat geld hebben ze nu echter binnen.
en nog steeds pending en geen response meer op mail.
ik kijk het nog even aan, ze blijken wel betrouwbaar als ik internet zo lees.
heb jij al wat meer info over je order?
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Mijne heeft inmiddels al Hong Kong verlaten :Dutchzilla schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 20:28:
[...]
mijn order staat al sinds vorige week zondag de penden.
kwam door betaling echeck paypal. dat geld hebben ze nu echter binnen.
en nog steeds pending en geen response meer op mail.
ik kijk het nog even aan, ze blijken wel betrouwbaar als ik internet zo lees.
heb jij al wat meer info over je order?
Vertrokken van DHL vestiging in Hong Kong - Hub - Hong Kong 22:47
Ik zou maar even contact opnemen als ik jou was, ik heb em gister besteld en vandaag was ie al onderweg ook met Paypal, denk dat er bij jou iets mis is gegaan met de betaling ?
Overigens had ik op die mail die ik gestuurd had ook geen response, maar hij was dan ook 2 uur later opgestuurd?! Misschien dat het geholpen heeft haha.
Succes!
Paypal heb ik al gebeld zij bevestigen dat de betaling helemaal in orde is.iTec schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 20:38:
[...]
Mijne heeft inmiddels al Hong Kong verlaten :
Vertrokken van DHL vestiging in Hong Kong - Hub - Hong Kong 22:47
Ik zou maar even contact opnemen als ik jou was, ik heb em gister besteld en vandaag was ie al onderweg ook met Paypal, denk dat er bij jou iets mis is gegaan met de betaling ?
Overigens had ik op die mail die ik gestuurd had ook geen response, maar hij was dan ook 2 uur later opgestuurd?! Misschien dat het geholpen heeft haha.
Succes!
ik wacht vandaag en morgen af anders ben ik niet blij
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Bij Belsimpel op voorraad, maar mij nog wat aan de dure kant.
belsimpel heeft nog geen provider korting, zonde.
Ik vind 800 euro voor een telefoon vragen met een waarde van 370 euro nog al veel 
Ik wacht nog steeds op 2Call, hopelijk hebben zij hem binnenkort op voorraad voor de prijs die op de site staat.
Iemand nog iets meer van 2Call gehoord?
Ik wacht nog steeds op 2Call, hopelijk hebben zij hem binnenkort op voorraad voor de prijs die op de site staat.
gisteren nog een mailtje gestuurd ze verwachten hem medio maart.....de prijzen op 2call zijn inderdaad veel beter dan op belsimpel.BigB schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 08:57:
Ik vind 800 euro voor een telefoon vragen met een waarde van 370 euro nog al veel
er is een gerucht dat de Bravo een stuk goedkoper wordt, maar ook minder RAM heeft...zou je dat erg merken? (256 tov 512?)
http://www.thesearethedro...0-cheaper-than-nexus-one/
Maandag en met pech dinsdag weten we allesBoy schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 09:26:
er is een gerucht dat de Bravo een stuk goedkoper wordt, maar ook minder RAM heeft...zou je dat erg merken? (256 tov 512?)
Yep...en ik ben al erg lang op dat moment aan het wachtenMichie23 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 09:48:
[...]
Maandag en met pech dinsdag weten we alles
Mijn Nexus van Allpmp.com is nog niet verstuurd.
Order staat nog steeds op 'Pending'.
Order staat nog steeds op 'Pending'.