• the.bartman
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-02-2023
My-life schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 13:24:
En wat was de oplossing van je leverancier? Is je bestelling geannuleerd?
Ik ben benieuwt of wij eenzelfde telefoontje kunnen verwachten over onze 46".
Ik mocht de bestelling annuleren, of wachten, misschien dat er nog binnenkomen. (veronderstel dat het dan om gerepareerde, maar als nieuw verkochte tv's gaat). Hij raadde mijn aan om maandag eens naar de nieuwe modellen te kijken en eventueel daar iets van te bestellen. Nu, op het eerste zicht lijken mij de nieuwe modellen weer net wat goedkoper. En verlies doe ik er niet aan aangezien ik geen voorschot gegeven heb.

Ik vind het wel spijtig dat er in de top reeks geen 52" meer zit. Dus de combinatie 52", local dimming en ambilight lijkt niet meer mogelijk.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:57

TheVMaster

Moderator WOS
Ik lees trouwens net dat we vanaf vandaag RTL Gemist kunnen kijken via NET.TV op onze Philips TV's :+

• the.bartman
  • Laatst online: 06-02-2023
pascalbulsing schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 13:23:
[...]

uhhh iets van ca. 15 postings terug niets voorbij zien komen ?
De 52PFL9709, maar daar vind ik voor de rest op het net niets van terug...

• NL Fotografie
  • Laatst online: 14-02-2023
(jarig!)

Verwijderd

Naar het schijnt zal fvdshop deze avond fotos + meer info krijgen over de 7, 8 en 9 reeks alsook een nieuwe "' 3D soundbar". Ze zullen waarschijnlijk deze info niet op hun blog plaatsen maar op hun gewone winkel website www.fvdshop.be. Zeker iets om in het oog te houden...

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Zojuist de volgende e-mail naar Philips verstuurd,
Beste Philips,

Lange tijd geleden hebben wij een 46PFL9704 besteld. Deze zou enkele weken geleden worden geleverd.
Later heeft de verkoper ons verteld dat jullie problemen met de levering van deze serie hebben en dat hij niet wist wanneer Philips weer tv's uit deze serie uitlevert.
Hierna heb ik contact opgenomen met jullie klantenservice welke mij vertelde dat door het grote succes van dit type toestel er meer vraag dan verwacht en er daarom een levering achterstand is ontstaan.

Ik heb zelf enige informatie bij Philips dealers en op internet gezocht waar uit blijkt dat deze serie al lange tijd helemaal niet meer uitgeleverd wordt.
Er zijn grote problemen met het beeld.
Jullie hebben toestellen van sommige klanten terug genomen en sommige gerepareerd en jullie zijn dus op de hoogste van de problemen omtrent deze serie zowel technisch als m.b.t. de levering, maar verzwijgen dit tegenover mij.

Volgende week maandag word de 9705 serie onthult. Als onze tv dus nog geleverd word is de opvolger al bekent!

Deze hele gang van zaken vind ik erg arrogant t.o.v. van jullie klanten. Graag wordt ik door jullie volledig geïnformeerd over wat ons te wachten staat.
Als tip geeft ik jullie de volgende link. Het lijkt mij verstandig dat jullie ook daar de informatie verspreiden: [LCD TV] Philips de 9000 & Essence Serie 2009-2010
Waarschijnlijk zal het weinig uitwerking hebben, maar we moeten toch wat.

• My-life
  • Nu online
Heb al reactie terug ontvangen:
U heeft ons gevraagd naar meer duidelijkheid over de levering van de 46PFL9704H/12.

Er is absoluut geen sprake van het feit dat deze televisie niet meer geleverd zou worden en dat er grote problemen zijn met het beeld. Deze televisie wordt nog steeds geproduceerd en zijn wij hier er niet van op de hoogte dat er toestellen zijn terug genomen. Dat er leveringproblemen zijn dat klopt, maar dat heeft nog steeds te maken met het succes van de televisie.

Bovenstaande is de informatie die wij hebben. Wij hebben hier contact over gehad met onze commerciële afdeling en ook zij geven aan de de 46PFL9704H/12 nog steeds geleverd gaat worden. Het spijt ons dat deze geruchten op internet staan.

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:50
Geruchten op internet staan, haha, ontkennen van problemen 1e klas, vreselijk.

Ikzelf heb een 52"9704 en volg dit topic al een hele tijd omdat ik dezelfde problemen heb dan de meesten hier. Kijkhoek en responsetijd, dus de donkerrode waas achter objecten die snel bewegen voor een lichte achtergrond.
Met weemoed heb ik de reacties van Philips gelezen die forumleden krijgen nav. het melden van hun klachten.
Al lange tijd geleden heb ik gedacht dat Philips ons met een kluitje het riet in zou sturen en het antwoord op de mail van forumlid MyLife is hier een perfect voorbeeld van.
Ikzelf heb mijn TV vanaf begin december vorig jaar maar heb nog geen melding van mijn problemen bij Philips gemaakt in afwachting van de aangeboden oplossing van Philips op dit forum, het Duitse HiFi forum, en het AVforum.
Misschien dat ik nu alsnog mijn problemen ga melden om de al ingediende klachten kracht bij te zetten in de hoop Philips dit niet als geruchten afdoet, belachelijk!

[ Voor 85% gewijzigd door dr_dreey op 18-02-2010 16:51 ]

Verwijderd

http://blog.fvdshop.be/

site even bekeken specificatie's
Philips PFL 9705 reeks,

3D Ready / 1080p
Perfect Pixel HD Engine
30 biljoen kleuren
24p True Cinema
Perfect Natural Motion 400Hz
SRS TruSurround HD
Local Dimming LED
Net TV (DLNA)
Wifi
Ambilight
Energy Star 4.0
HDMI 1.4
Divx HD, MKV, H264, AAC en MP3, AVCHD,
Internet Radio Service
beschikbaar in 3 afmetingen : 32″ (32PFL9705), 40″ (40PFL9705) en 46″ (46PFL9705)

Dus toch LED local dimming, of is de info nog niet betrouwbaar??? :|

• perentaart
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-05-2024
Ongelooflijk hoe inconsequent het design is. Waarom de huidige lijnen niet finetunen maar weer compleet het wiel opnieuw uitvinden? Die 'leading edge' zag er op de Aurea 3 al niet uit, jammer dat ze dat weer enkele generaties vast blijven houden. Maar ja, smaken verschillen natuurlijk.

• 2frankie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-02-2024
Wat design betreft vind ik Sony een stapje voor hebben dan de nieuwe Philips lijn.
Vooral de HX en NX serie vind ik persoonlijk prachtig.

sorry voor deze brute onderbreking

• john19_386
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-01 16:53
TheVMaster schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 13:42:
Ik lees trouwens net dat we vanaf vandaag RTL Gemist kunnen kijken via NET.TV op onze Philips TV's :+
Dit is echt een goede toevoeging. Net even gekeken en het ziet er goed uit voor een internetstream. Daarnaast is de interface goed uitgewerkt (met name idee bij het doorspoelen), lekker basic maar toch effectief met de afstandsbediening. Site reageert ook lekker snel vergeleken een aantal andere NET-TV sites.

• bulsing
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Hier ook nog een stukje waar het nieuwe design te zien is.
Moet eerlijk zeggen dat ik het een geslaagde en luxe uitstraling vind hebben. Nou nog hopen op een goed binnenwerk...

Afbeeldingslocatie: http://www.digitalnewsroom.philips.com/images/homepage.jpg

Verwijderd

dr_dreey schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 16:42:
Misschien dat ik nu alsnog mijn problemen ga melden om de al ingediende klachten kracht bij te zetten in de hoop Philips dit niet als geruchten afdoet, belachelijk!
Je moet het zeker melden. Als iedereen klachten heeft, maar het niet aan Philips aangeeft, dan weten ze inderdaad niet dat er grote problemen zijn, en doen ze er natuurlijk ook niets aan.

Een schrale troost is dan dat de klantenservice van Philips via een 0800 nummer gratis bereikbaar is, en ze ook buiten kantooruren (en zaterdag) bereikbaar zijn. Het is dus niet echt moeilijk om e.e.a. te melden.

Tot nu toe reageert Philips bij mij ook met 'sorry maar we kunnen er niets aan doen'. Ik vind dat ook erg makkelijk van ze, een TV leveren die niet aan de specificaties voldoet die zij claimen, en vervolgens zeggen 'we kunnen er niets aan doen'.

Misschien dat de nieuwe modellen met hun '0.5 ms responstijd' wat dichterbij de gespecificeerce '1 ms' komen van de huidige toestellen...

• dibrial
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-10-2023
Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 17:35:
http://blog.fvdshop.be/

site even bekeken specificatie's
Philips PFL 9705 reeks,
[...]
Divx HD, MKV, H264, AAC en MP3, AVCHD,
Zie ik daar nou MKV, H264 en AVCHD staan?? :o
Kan ik toch nog mijn films via DLNA streamen.... :+
Als het tenminste ook met een firmware update voor de 9704 wordt meegenomen
Ik heb net al even gekeken. Ziet er goed uit. Kwaliteit over Ziggo 20Mbps wired is redelijk goed voor streaming video, maar geen :X Silverlight :X (Moonlight) kwaliteit.

• patathome
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-09 13:03
foto 9705:
Afbeeldingslocatie: http://fr.cinenow.com/e/y-m-000/026/888.jpg?1266400283

Afbeeldingslocatie: http://www.audiovideohd.fr/i/imgs/9114-4.jpg (bron: www.audiovideohd.fr

foto 8605:
Afbeeldingslocatie: http://www.fvdshop.be/images/philips46pfl8605.jpg

bron: http://forum.zwame.pt/showthread.php?p=5962952

[ Voor 15% gewijzigd door patathome op 18-02-2010 23:03 . Reden: extra image ]

• perentaart
Die foto van de 9705 is volgens mij een 8xx4 of 7xx4. Die 2e foto van de 9705 is natuurlijk een 9704.

• patathome
perentaart schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 23:11:
Die foto van de 9705 is volgens mij een 8xx4 of 7xx4. Die 2e foto van de 9705 is natuurlijk een 9704.
Zou kunnen.

De tweede foto lijkt mij ook niet de 9705. De eerste foto wordt op meerdere franse sites gebruikt als afbeelding voor de 9705. derde is de 8000 serie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williz
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-12-2020
Ik hoop eigenlijk wel dat het aluminium doorgezet wordt in de 9705 / 9709.
Daar hebben wij namelijk onze keuze in toestel gedeeltelijk op laten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulsing
  • Niet online
Speculatie modus aan:

Zou de 52PFL9709 misschien anders gaan heten (en op een ander moment beschikbaar komen) omdat hij nog verder boven de 46PFL9705 gepositioneerd word ? Denk hierbij aan een full surround ambilight en een bijgeleverde 3D kit met brillen o.i.d. Een soort van compleet pakket maar net iets exclusiever dan de 40- of 46PFL9705 ?

Het blijft vreemd dat er niets over de 9709 en 9705 nog te vinden is. Hopelijk maandag.

Speculatie modus uit...

Kan ook gewoon zijn dat de 52" panelen nog steeds ruk zijn en ze niet nog meer klachten willen hebben en deze voorlopig uitgesteld hebben.

[ Voor 21% gewijzigd door bulsing op 19-02-2010 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williz
pascalbulsing schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 08:09:
Speculatie modus aan:

Zou de 52PFL9709 misschien anders gaan heten (en op een ander moment beschikbaar komen) omdat hij nog verder boven de 46PFL9705 gepositioneerd word ? Denk hierbij aan een full surround ambilight en een bijgeleverde 3D kit met brillen o.i.d. Een soort van compleet pakket maar net iets exclusiever dan de 40- of 46PFL9705 ?

Het blijft vreemd dat er niets over de 9709 en 9705 nog te vinden is. Hopelijk maandag.

Speculatie modus uit...

Kan ook gewoon zijn dat de 52" panelen nog steeds ruk zijn en ze niet nog meer klachten willen hebben en deze voorlopig uitgesteld hebben.
Al zou ik maar al te graag die speculatie waar zien komen, vraag ik me wel af, waarom 1 specifiek type op 3D verder door ontwikkelen, en alle andere types 3D Ready maken? Ik ben overigens al blij als ik info over een 52" formaat zie.
Ik heb reeds voor een 52" betaald en heb zolang een 46" gekregen (wat overigens niet elke winkel doet.. _/-\o_ ) totdat ze deze kunnen leveren, bovendien heb ik al aangegeven dat er nieuwe modellen aan zitten te komen, dus hoop ik dat er maandag ook wat info over een grotere maat vrij komt. Mocht die dan beter zijn, probeer ik mijn levering nog om te zetten.

Overigens, werd de 52" bij de vorige introductie ook niet later aangekondigd? Of wel met release aangekondigd maar later beschikbaar?

[ Voor 4% gewijzigd door williz op 19-02-2010 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williz
Nog wat plaatjes die ik net tegen kwam:

9705:
Afbeeldingslocatie: http://www.dvdplaza.fi/forums/attachment.php?s=f1e7cb871034b512096f9611ff409fde&attachmentid=11839&d=1266549185

8605:
Afbeeldingslocatie: http://www.dvdplaza.fi/forums/attachment.php?s=f1e7cb871034b512096f9611ff409fde&attachmentid=11838&d=1266549179

7605:
Afbeeldingslocatie: http://www.dvdplaza.fi/forums/attachment.php?s=f1e7cb871034b512096f9611ff409fde&attachmentid=11837&d=1266549173

[Bron]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Ik ben benieuwd wat de opvolger van de 9664 gaat worden.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Nu online
Is die balk onder het scherm van de 9705 een speaker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perentaart
Jazeker. Helaas loopt deze niet netjes door tot het einde van de zijkant zoals bij de 9704. Voelt daarom niet als 1 geheel. Persoonlijk vind ik dat jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Nu online
Ik vind het op het plaatje ook niet heel erg mooi, maar misschien ziet het er in het echt beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook zeer benieuwd naar de opvolger van de 47pfl9664 had hem bijna gekocht maar vanwege certificatie CI+ van ziggo steeds gewacht.
Als de nieuwe 9664(9665) uitkomt hoop ik de foto's te kunnen bekijken.
En wacht ik niet telang met kopen.
Groet
Cees1950

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2010 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
My-life schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 13:19:
Ik vind het op het plaatje ook niet heel erg mooi, maar misschien ziet het er in het echt beter uit.
Ik heb een prototype in het echt gezien, wel mooi ding hoor. Hoewel ik de nieuwe 8000 serie (eigenlijk net als dit jaar) wederom mooier vind dan de 9000...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 12:43
Nu uitzendinggemist nog :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op RTL en kornuiten kan je weinig missen, sowieso omdat het doorgaans bagger is en daarnaast omdat het tot in den treuren herhaald wordt :+ })

sorry zal het niet meer doen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 22:02

Klippy

Still Game

Hier is nog een grotere foto van de 9705:

Afbeeldingslocatie: http://img214.imageshack.us/img214/2228/97052.jpg

Ziet er uit als aluminium.

Draadje op avforums.com
http://www.avforums.com/f...-ready-led-tv-series.html

Ik weet het zelf allemaal niet meer.
Juli is nog lang, tegen de tijd dat ze een beetje leverbaar zijn is het augustus september?
Maar ik twijfel toch om mijn 9704 te annuleren. Nog een weekje afwachten....

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klippy schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 21:17:

Ik weet het zelf allemaal niet meer.
Juli is nog lang, tegen de tijd dat ze een beetje leverbaar zijn is het augustus september?
Maar ik twijfel toch om mijn 9704 te annuleren. Nog een weekje afwachten....
Je kan toch altijd binnen een week ruilen of de koop ongedaan maken als je alles netjes houdt dus loop je geen risico lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

Dat is waar.
Ik sta ook nog niet op het punt om het te annuleren. Maar ik heb er ook geen heel goed gevoel meer bij.
Dat had ik al, vooral omdat het toch geen klein bedrag is voor een TV, dan hak je eindelijk de knoop door, moet je nog 2x terug naar de winkel om tot een goede prijs te komen en dan mag je maanden wachten, lees je her en der wat problemen, ga je twijfelen, dan is er weer hoop, dan weer niet, dan komt de 9705 weer...
De 9705 is ook nog totaal onbekend verder, dus dat is zeker geen reden om te annuleren.
Maar na zo lang wachten en keer op keer horen dat hij er bijna aankomt en volgens niks krijgen, hoeft het voor mij niet meer zo. Zeker voor dat geld. Maar dat is meer een discussie die in het levertijden topic hoort.
Probleem is dat ik graag een ambilight heb, liefst een Spectra 3, dus veel alternatief is er niet.

Ben zeker niet bang voor de 9704 ofzo, zou hem liever vandaag hebben dan morgen dus dat is het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Laatst online: 12-09 16:49
Zijn er mensen die tips hebben voor programma's om content naar de TV te streamen via DLNA?

Na veel pogingen de afgelopen 3 uur krijg ik ineens beeld op de TV via TVersity en WMplayer.
Helaas worden de IFO/VOB niet goed ondersteund, MKV word ook niet afgespeeld.

Denk niet dat het iets gaat worden. TV ging zojuist met een harde plof uit en herstart automatisch na 10 sec.
Vond het toch niet zo leuk :)

Misschien maar eens kijken naar een losse mediaplayer.

[ Voor 76% gewijzigd door mhoogendam op 21-02-2010 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perentaart
mhoogendam schreef op zondag 21 februari 2010 @ 14:10:
Zijn er mensen die tips hebben voor programma's om content naar de TV te streamen via DLNA?

Na veel pogingen de afgelopen 3 uur krijg ik ineens beeld op de TV via TVersity en WMplayer.

Denk niet dat het iets gaat worden. TV ging zojuist met een harde plof uit en herstart automatisch na 10 sec.

Ik kreeg het niet voldoende werkend: PS3 Media Server leek in eerste instantie wel te werken, maar liet niet alle inhoud zien. Tversity eigenlijk zelfde verhaal. Ook Twonky, Media Player geprobeerd, maar ging niet. Misschien dat met de nieuwe versies er inmiddels meer werkt.

Uiteindelijk XBMC op een AsRock ION gekwakt, en daar ben ik meer dan tevreden mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die harde plof herken ik,brrr, ben gelijk gestopt met experimenteren met DLNA TVersity,werkte met sommige codecs prima zolas wmv/divx maar doe het wel via mijn media streamer. Die plof en herstarten lijkt wel op een overbelasting van de TV (37PFL9604)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patathome
Volledig Document: http://www.digitalnewsroom.philips.com/press/pr_philips_9000_led_series_lcd_tv.doc

Press Information

February 22, 2010

PHILIPS DELIVERS PURE PERFORMANCE WITH NEW 9000 LED SERIES LCD TV

Barcelona, Spain – For a cinematic viewing experience with the purest picture quality, the new precision engineered Philips 9000 LED Series of TVs delivers the ultimate in high performance home entertainment. Through the immersive power of Ambilight, brilliantly sharp images from the 2010 Perfect Pixel HD engine, and powerful sound by Incredible Surround, the Full HD 3D Ready Philips 9000 LED Series captivates you and makes movies come to life in your living room.

The purest picture quality

The Philips 9000 LED Series has the distinctive halo of Ambilight Spectra 3 to deliver an intense and cinematic experience. Ambilight identifies dominant colors onscreen and projects perfectly matched ambient lighting onto the wall behind creating an effect which immerses you further into the action. New wall adaptive Ambilight gives the best performance with any color of home décor. By understanding the color of the wall it adjusts hues accordingly for best Ambilight performance. In 2010, an increased number of spectra segments per screen size deliver better alignment to onscreen color, more precise color matching, and almost seamless continuation of motion which makes movies truly come to life.

Bringing you the best picture quality and sharpness, the Philips 9000 Series features the 2010 Perfect Pixel HD Engine with 500 million pixels per second processing power and Full HD display resulting in clean and razor sharp images whatever you are watching.

Award-winning LED Pro consumes 50% less energy for added energy efficiency and features 2,250 trillion colors and intelligent LED backlighting to ensure that black is black and white is bright. When combined with the power of Perfect Pixel HD Engine the result is stunning picture quality with vivid color, superior contrast and natural detail.
Bright Pro further builds on this with an amazing screen contrast ratio of 10,000,000:1 for unparalleled brilliance and contrast

For perfect clarity and motion sharpness, the 9000 Series uses 400Hz Clear LCD with an unbeatable 0.5 millisecond response time meaning even the fastest action scene stays sharp and crisp. Perfect Natural Motion brings the most fluid motion performance minimizing judder on fast-moving content from both broadcast and pre-recorded material.
When all combined with the enhancing, immersive effect of Philip’s unique Ambilight Spectra 3 technology, all these features result in stunning picture performance for an incredible cinematic viewing experience.
Feel the sound
Sound is as important as picture in giving you a wholly immersive experience. The 9000 Series comes with Incredible Surround that adds greater width and depth with two high-efficiency dome tweeters integrated into the front of the TV. The speakers are covered by sleek sound grilles ensuring excellent clarity. A large volume bass and speaker boxes are integrated into the back of the TV creating a deep, warm sound with a high 30W RMS output. All this is enhanced by Clear Sound technology which makes sure you never miss a word. This complements the beautiful picture quality offering you the ultimate viewing experience.
Staying connected
The Philips 9000 Series features integrated Wi-Fi allowing you to connect to your home network easily and navigate and select what you want using the remote control. Net TV allows you to access a wealth of online content direct through your TV. Enjoy movies, pictures, infotainment and popular websites such as YouTube in high picture quality on your TV screen. Net TV’s new online video on demand services from Videoland (Netherlands, Belgium), Video Futur (France, Belgium) and Film2Home (Denmark, Norway, Sweden, Finland) allow you to access the latest premium movies direct to your TV screen, meaning a movie night at home has never been so easy. If you have missed your favorite TV program, broadcasters’ catch-up TV* services can also be accessed directly via Net TV. So whether it is the latest blockbuster or catching up with last week’s soaps, all can be done at the touch of a button.
Net TV is further complemented by the new simplicity functionality of Wi-Fi Media Connect which allows you to connect your PC wirelessly to your TV at the click of a button and display high definition content from your PC with no format restrictions.

* Conditions and offers vary per country or broadcaster
Full HD 3D Ready
With a 3D standard defined by the BDA and consumer demand sparked by more 3D films being made available by major Hollywood studios, the Philips 9000 Series brings the cinematic viewing experience to the third dimension. It is Full HD 3D Ready, featuring active technology that allows the TV to be connected to a 3D upgrade pack, including a 3D compatible IR transmitter which communicates with active 3D glasses, bringing depth impression and an immersive 3D experience. The 3D Ready TV and the upgrade pack enables those currently interested in watching 3D content to enjoy a truly immersive full HD 3D movie experience in the home. The 3D upgrade pack is available for the 32”, 40” and 46” 9000 series 3D Ready TVs.
Stylish design
Available in 32, 40 and 46 inch screens, the design of the 9000 Series reflects refinement, precision engineering and performance. Featuring a full, dark brush aluminum frame and base, touch control stainless steel leading edge, and matching aluminum remote control with chrome highlights, it exudes quality both in form and function.

For the ultimate cinematic viewing experience at home, the Philips 9000 LED Series range will sweep you up into the sight and sounds of cinema.

Product features
• Ambilight Spectra 3 intensifies the viewing experience
• Full HD TV with Perfect Pixel HD Engine for the best picture quality performance
• LED Pro for extreme contrast and brilliance
• Dynamic screen contrast: 10.000.000:1
• 400Hz Clear LCD, 0.5ms performance for superb motion sharpness
• Perfect Natural Motion for ultra smooth Full HD movies
• Net TV with Wi-Fi for popular online services on your TV
• Feel the atmosphere with 30W RMS and Incredible Surround
• Hear every word with Clear Sound
• Full HD 3D Ready offering full 1080p resolution to both eyes and backwards compatibility
• DLNA PC network link to browse PC and Home network content
• Wi-Fi MediaConnect to play all you PC media files on your TV
For award-winning performance in perfect harmony, it is recommended that the 9000 Series is combined with Philips’ 360 Surround Sound system.

- Ends -

For further information, please contact:
Wander Bruijel, Senior Manager, Global Product Public Relations
Philips Consumer Lifestyle
Tel: +31 (0)20 5978847
Mob: +31 (0)6 12337779
E-mail: wander.bruijel@philips.com

About Royal Philips Electronics
Royal Philips Electronics of the Netherlands (NYSE: PHG, AEX: PHI) is a diversified Health and Well-being company, focused on improving people’s lives through timely innovations. As a world leader in healthcare, lifestyle and lighting, Philips integrates technologies and design into people-centric solutions, based on fundamental customer insights and the brand promise of “sense and simplicity”. Headquartered in the Netherlands, Philips employs approximately 116,000 employees in more than 60 countries worldwide. With sales of EUR 23 billion in 2009, the company is a market leader in cardiac care, acute care and home healthcare, energy efficient lighting solutions and new lighting applications, as well as lifestyle products for personal well-being and pleasure with strong leadership positions in flat TV, male shaving and grooming, portable entertainment and oral healthcare. News from Philips is located at www.philips.com/newscenter. Trademarks are the property of Koninklijke Philips Electronics N.V. or their respective owners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gremen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 21:54
Wat moet ik verstaan onder 3D ready?
Is dat net zoiets als HD Ready (dus hd maar eigenlijk net niet...)
Of bedoelen dat je alleen nog dat upgrade pack nodig hebt en het verder wel goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patathome
Volledig document: http://www.digitalnewsroom.philips.com/press/pr_philips_brings_full_hd_3d_experience_to_your_home.doc
Press Information

February 22, 2010

PHILIPS BRINGS FULL HD 3D EXPERIENCE TO YOUR TV

Barcelona, Spain, UK – Philips TVs’ outstanding picture quality, sound and immersive Ambilight deliver the best cinematic viewing experience in the home. As a leader in immersive cinematic viewing experiences in the home, Philips is bringing the ultimate cinematic viewing experience to the homes of those consumers ready to immerse themselves in 3D content. Announcing a full range of Full HD 3D Ready TVs, including the world’s first cinema proportioned 3D TV.

Philips 2010 range Full HD 3D Ready TVs

Philips announces the ultimate home cinema experience – Full HD 3D TV! Building on Philips’ TVs year on year award winning picture quality, and the unique immersive power of Ambilight, Philips’ top of the range TVs will come Full HD 3D Ready this summer - with the world’s first cinema proportioned Full HD 3D Cinema 21:9 TV launching late summer.

The 2010 9000 LED series and 8000 LED series TVs will also be Full HD 3D Ready. They feature Active 3D technology that allows the TV to deliver a truly immersive 3D movie experience. More information on the Full HD 3D Cinema 21:9 TV will follow in the summer of 2010.

Active 3D technology

Active 3D technology uses a wireless transmitter which communicates between the TV and the Active 3D glasses. It synchronizes the shutters of the Active 3D glasses with the images on the screen. This shows the left and then the right image one after the other, bringing depth perception and an immersive 3D experience.

3D upgrade pack

A 3D upgrade pack will be made available separately to the 3D Ready TVs, allowing those consumers already interested in watching 3D content to purchase the pack and to enjoy an immersive full HD 3D movie experience in the home. This will include two Active 3D glasses and a wireless transmitter. Active 3D glasses will also be available for individual sale so that you can buy as many glasses as you need for the whole family to enjoy the 3D experience together.

The 3D upgrade pack is available for the Cinema 21:9, 32”, 40” and 46” 9000 series 3D ready TVs and the 37”, 40”, 46” and 52” 8000 series 3D Ready TVs launched in 2010.

Consumers and 3DTV

Similar to the growth of HD content and HD Ready TVs, Philips expects the interest in an in-home 3D experience to grow hand-in-hand with the availability of content. Just as there are a variety of ways for consumers to enjoy 2D content, the same will be true for 3D. Initial signs of consumer demand are starting to show based on the popularity of 3D theatrical box office releases and initial broadcast offerings. This demand will increase slowly over the coming years, and Philips TVs are ready to deliver the ultimate viewing event in the home for those consumers interested in enjoying 3D at an early stage of its development. By offering a 3D upgrade pack alongside its Full HD 3D Ready range of TVs, Philips enables these consumers to experience 3D cinematic events in the home without having to pay a premium for a 3D TV set.

Pricing

Philips believes that consumers should not have to pay a premium for a technology that will become an industry standard within the coming years. As such, Philips Full HD 3D Ready TVs cater to those consumers interested in enjoying the best 3D cinematic event in the home at an early stage of its technological development without them having to pay a premium for a 3D TV set.

- Ends -

For further information, please contact:
Wander Bruijel, Senior Manager, Global Product Public Relations
Philips Consumer Lifestyle
Tel: +31 (0)20 5978847
Mob: +31 (0)6 12337779
E-mail: wander.bruijel@philips.com

About Royal Philips Electronics
Royal Philips Electronics of the Netherlands (NYSE: PHG, AEX: PHI) is a diversified Health and Well-being company, focused on improving people’s lives through timely innovations. As a world leader in healthcare, lifestyle and lighting, Philips integrates technologies and design into people-centric solutions, based on fundamental customer insights and the brand promise of “sense and simplicity”. Headquartered in the Netherlands, Philips employs approximately 116,000 employees in more than 60 countries worldwide. With sales of EUR 23 billion in 2009, the company is a market leader in cardiac care, acute care and home healthcare, energy efficient lighting solutions and new lighting applications, as well as lifestyle products for personal well-being and pleasure with strong leadership positions in flat TV, male shaving and grooming, portable entertainment and oral healthcare. News from Philips is located at www.philips.com/newscenter. Trademarks are the property of Koninklijke Philips Electronics N.V. or their respective owners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patathome
offtopic:
Net TV's new online video on demand services from Videoland (Netherlands, Belgium)

Videoland...... bestaat dat nog???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Ziet er allemaal mooi uit alleen wat wel erg sneu is zijn de maten, waar is de 42 inch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williz
Wooldoor schreef op maandag 22 februari 2010 @ 09:03:
Ziet er allemaal mooi uit alleen wat wel erg sneu is zijn de maten, waar is de 42 inch?
en 52" :X

Mijn gevoel zegt dat die modellen misschien iets later aangekondigd worden, was dat verleden jaar met de 52" niet ook het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL Fotografie
(jarig!)
@Wooldoor

LED tv's van Philips zijn altijd 40"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:49

xon

zit ik nou scheel te kijken en zie ik geen leveringsdata?

offtopiku

Overigens twittert philips er op los vanuit Barcelona :-)

Ze hebben ook een nieuwe broodrooster EN..ta ta ta een expressoapparaat met vingerafdruk herkenning zodat je allltijd je eigen bakje koffie hebt.

straks gaat de systeembeheerder van een bedrijf zich nog bemoeien met de koffie automaat :-)

[ Voor 73% gewijzigd door xon op 22-02-2010 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad,

al iets bekend over leveringsdata?

In ben uiteindelijk met m'n TV-leverancier overeengekomen dat ik de 9704 mag omruilen!
Daar ben ik erg blij mee _/-\o_
Dus de 9705 is dan 1 van de optie, als het niet te lang duurt.
Of stap ik mischien helemaal over naar een ander merk...... :?
Philips heeft me wel wat kopzorgen bezorgt 8)7 en eigenlijkl heb ik het wel gehad met deze firma uit Eindhoven........... |:(

Iemand suggestie's?

ramdb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
NL Fotografie schreef op maandag 22 februari 2010 @ 10:53:
@Wooldoor

LED tv's van Philips zijn altijd 40"
Ok maar ik neem aan dat vanaf deze serie alle modellen in de 9 serie toch wel met LED zijn. Dus van de 9664 komt dan geen opvolger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL Fotografie
(jarig!)
Alle nieuwe 7000/8000/9000 series worden LED. Of er een opvolger komt voor de 9664 is nog niet bekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2frankie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-02-2024
Heb je de nieuwe Sony modellen al eens bekeken ?
Ik zit zelf te denken om mijn PES0001 in te wisselen/te verkopen en (ook) over te stappen op een ander merk, n.l Sony.
Mijn interesse gaat dan vooral uit naar de nieuwe HX en NX serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL Fotografie
(jarig!)
9705 Plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://img22.imageshack.us/img22/4061/tv9000serieslifestyleim.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img28.imageshack.us/img28/3820/7605remote.jpg

Ik vind het er niet verkeerd uit zien.

[ Voor 21% gewijzigd door NL Fotografie op 22-02-2010 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulsing
  • Niet online
Ik vroeg me al af waar de introductie bleef van de 9705 en/of 9709. 't blijft angstvallig stil. Hopelijk komt er snel meer informatie beschikbaar:

"...Philips will unveil the complete 2010 line-up in Barcelona on Wednesday 24th and Thursday 25th February. FlatpanelsHD is in Barcelona for the 2010 launch so check back in later this week for the complete 2010 Philips line-up with pictures, specs and prices or subscribe to our Newsletter...

http://www.flatpanelshd.c...on=showfull&id=1266826789

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlrb
  • Laatst online: 06-09 20:30

Interessant te zien dat de xxx5 serie blijkbaar wel mkv af gaat spelen. Wellicht de xxx4 via een firmware upgrade ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag aan Perentaart:

Hoe is het afhandelen van jou klacht omtrent het inleveren van de Aurea 3 verlopen? Zou jij misschien willen aangeven wat het jaar/weeknummer (eerste 4 getallen van de getallen reeks in het serienummer) is van fabricage van het toestel? Wellicht dat je de pech hebt van een maandagochtend product. Ik zie verder geen reactie's omtrent de Aurea 3.

Bijvoorbaat dank voor jou reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Laatst online: 12-09 16:49
nlrb schreef op maandag 22 februari 2010 @ 21:23:
[...]

Interessant te zien dat de xxx5 serie blijkbaar wel mkv af gaat spelen. Wellicht de xxx4 via een firmware upgrade ook?
Zou zeker een mooie toevoeging zijn wanneer de TV dit ondersteund.

Ben er ondertussen ook achter gekomen dat mijn soundbar wel MKV bestanden kan afspelen. Maar eens kijken wat ik hiermee aan de praat krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 14:19:
[...]

Daar heb ik werkelijk nog nooit van gehoord, alsof de vlekken bovenop het scherm liggen als een soort vuil?!
Zou me verbazen, maar goed ik ben benieuwd naar de uitkomst van je wegpoets actie }:O
De wegpoetsactie heeft niet geholpen en heb toch besloten om het scherm te laten vervangen. Philips deed daar niet moeilijk om. Vandaag heeft Technorep het lcd panel voor de tweede keer vervangen. Grijze vlekken zijn weg. Nu maar hopen dat ze ook weg blijven en niet na 2 maanden weer terug komen zoals bij het vorige panel. Het panel is overigens een LC420WUF voor de 42PFL9664H/12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoubleM schreef op maandag 15 februari 2010 @ 17:31:
Vandaag ben ik gebeld door CE Repair Mijdrecht betreffende de preparatie van mijn 46pfl9704. Ze wilde graag weten wie het toestel heeft geleverd. Dit omdat het nieuwe paneel wat ze wilden plaatsen niet of slecht leverbaar is. Dus gaan ze op zoek naar een andere oplossing. Dit houdt in dat het toestel wordt omgeruild of gecrediteerd. Ze hebben het richting Philips communiceert en die nemen een beslissing.

Deze week krijg ik meer duidelijkheid over het hoe en wat. Dus maar weer even afwachten. Maar ik blijf positief :)
hoe is dit afgelopen? ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

http://www.youtube.com/watch?v=j5oi0zbUhyY

nouwwww..nog niemand gepost? :-)

Wall adaptive..dat is geinig

offtopic hier maar toch ook de 7000 serie preview video
http://www.youtube.com/watch?v=O3osOaXucYg

En als laatste de 8000

http://www.youtube.com/watch?v=w4SBGOHQxIY

[ Voor 46% gewijzigd door xon op 23-02-2010 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bohh die 9705.. :9~
HEBBEN HEBBEN HEBBEN! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeM77
  • Laatst online: 11-09 12:44
Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 19:30:
[...]

hoe is dit afgelopen? ben benieuwd
Grappig dat je er precies vandaag op terug komt. Ik wilde eigenlijk vandaag gaan bellen met CE om te vragen hoe het zit maar had het te druk op de zaak. Want het wachten duurt mij iets te lang naar mijn zin.

Begin vorige week ben ik gebeld door CE Repair. Deze vertelden mij dat ze en aanvraag bij Philips hadden gedaan en er spontaan toch ergens een paneel vandaan komt. Helaas konden ze me niet vertellen wanneer deze binnen komt.

Dus maar weer afwachten op Philips en CE Repair.

...and remember: gravity doesn't exist.... Earth just sucks!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce
  • Laatst online: 06-06 22:29

LogiForce

The Black Whole

Ik vind de nieuwe 9000 er niet slecht uit zien, maar die afstandsbediening hoef ik niet. Geef mij de ouwe maar die ik nu dus heb :)

En kan die wall colour ook bij mij erop Philips, op mijn 2009 9000-serie... please :X
Is lullen tegen de verkeerde muur hier, maar goed :9

Ik doe het nog wel even met mijn huidige tv, bevalt nog uitstekend. Tenzij ik hem 1-op-1 kan ruilen met een beetje bijbetalen, maar dat zal wel niet :z

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

misschien ben ik te lui om alles nog een keer te lezen/kijken maar is er nou een release datum genoemd eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Wow dat is wel een mooi optie zeg om de muurkleur in te stellen voor ambilight, ik neem aan dat de ambilight zich daarop aanpast?
Hoef ik de muur in mijn nieuwe appartement in ieder geval niet wit te maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Nu online
Eigenlijk ben ik te lui om antwoord te geven, maar vooruit:
Philips zal komende zomer twee series led-hdtv's uitbrengen

bron: nieuws: Philips ververst tv-portfolio en voegt 3d-ondersteuning toe
Volgens mij is er nog geen specifiekere data bekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 17:02

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Dit gezien: nieuws: Philips ontsluit filmaanbod Videoland via Net TV

Ik hoor net dat dit alleen gaat werken op nieuwe generatie Net.TV's, die vanaf april te koop zijn. Dus op mijn peperdure 47PFL9664, nog geen twee maanden oud en specifiek gekocht om NetTV's toekomstige diensten gaat dit niet werken! Dat wordt echt een heel boze brief naar Philips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Nu online
In April komt nog niet de 46" toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulsing
  • Niet online
Hier nog wat meer filmpjes van de nieuwe producten. De 2-1 voet vind ik wel een hele mooie oplossing.

http://www.youtube.com/user/PhilipsLifestyle#p/u

btw wat is dat toch met Nederlanders en engels spreken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williz
Niemand iets opgepikt over de speculaties rondom 9709?
Ik lees momenteel nog niks nieuws over een 9705 boven 46"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook leuk, probeer je een klacht per email in te dienen via de Philips website voor de TVs, krijg je vrolijk na je hele verhaal getypt te hebben een 404 not found error :(

Vanavond maar eens via de chat melden want dit is ook al weer een paar dagen zo, dus ze weten het zelf wellicht nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williz
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:48:
Ook leuk, probeer je een klacht per email in te dienen via de Philips website voor de TVs, krijg je vrolijk na je hele verhaal getypt te hebben een 404 not found error :(
Waarschijnlijk is door overweldigend succes van de website, deze even niet bereikbaar.. Wanneer de 'klachtservice' weer volledig beschikbaar is kunnen ze waarschijnlijk niet garanderen, men verwacht vast ergens eind Maart. :P 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Nu online
LOL :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perentaart
Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 22:27:
Vraag aan Perentaart:
Hoe is het afhandelen van jou klacht omtrent het inleveren van de Aurea 3 verlopen? Zou jij misschien willen aangeven wat het jaar/weeknummer (eerste 4 getallen van de getallen reeks in het serienummer) is van fabricage van het toestel? Wellicht dat je de pech hebt van een maandagochtend product. Ik zie verder geen reactie's omtrent de Aurea 3.

Bijvoorbaat dank voor jou reactie!
Ik had eigenlijk 3 grote problemen met de Aurea 3:
1: Ambilight bij 4:3 kleurde de zijkanten niet mee waar dat bij de Aurea 2 nog wel het geval was
2: Lightbleeding
3: Horizontale vlekken door het beeld
2 en 3 kon opgelost worden door E-Care met een nieuw paneel. Maar daar probleem 1 eigenlijk zo hoort volgens Philips is besloten om tot retournering van het aankoopbedrag over te gaan. Later kwam hier nog een probleem bij; de behuizing van de tv kraakte regelmatig, warmte ontwikkeling? Maar soms na uren nog steeds, maar dit probleem heb ik niet meer gemeld.

Ik had liever een correct werkende tv gehad, maar het volledige aankoop bedrag retour vind ik een goed alternatief. Ze hadden me ook een ander toestel kunnen aanbieden, maar helaas is er geen alternatief wat ongeveer hetzelfde heeft gekost.

Mijn Aurea kwam uit 2009, week 43. Vreemd trouwens, toen ik mijn serienummer telefonisch (vanwege de probleemmelding) meldde, gaf mevrouw aan dat dit een verse tv was die nog geen maand geleden geproduceerd was.

Maandagmorgen model kan natuurlijk, maar ik heb hiervoor 2 Aurea 2 televisies gehad elk met zwarte vlekken over het beeld. Ze hebben diverse reparaties gedaan, van schoonmaken glasplaat, vervangen van mainboard, tot vervangen van het paneel. De klacht bleef. Statistisch gezien lijkt er gewoon iets niet helemaal in orde.

De service van Philips is wat mij betreft prima in orde. Ze hebben altijd serieus geluisterd. Ondanks dat ik ben afgeknapt op de Aurea lijn, wordt mijn volgende tv toch weer een Philips.
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:48:

Vanavond maar eens via de chat melden want dit is ook al weer een paar dagen zo, dus ze weten het zelf wellicht nog niet...
Dat komt omdat je geen lappen tekst via dat formulier kunt versturen. Ik heb ooit een epos aan ze verstuurd, zelfde fout. Heel triomfantelijk de fout gemeld, maar kreeg te horen dat alles oke werkte. Getest met een korte tekst, en toen werkte het.

[ Voor 16% gewijzigd door perentaart op 24-02-2010 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:05
Ik heb nu 3 keer gehad dat m'n 37PFL9604 bleef hangen waarbij de TV niet op de AB reageert, in 2 gevallen ging de TV uit waarbij je een kleine knal/plof in het geluid hoort, een soort van pang.

Is dit een bekend probleem bij deze Philipsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

perentaart schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 15:51:
Dat komt omdat je geen lappen tekst via dat formulier kunt versturen. Ik heb ooit een epos aan ze verstuurd, zelfde fout. Heel triomfantelijk de fout gemeld, maar kreeg te horen dat alles oke werkte. Getest met een korte tekst, en toen werkte het.
Inderdaad, door langdurig samenvatten en nogmaals samenvatten uiteindelijk mijn tekst onder de 1500 karakters weten te krijgen, en zie daar, het werkt. Groter geeft eerst 'Bad request' foutmeldingen, en nog groter de genoemde 404. Slecht dat ze niet gewoon het formulier beperken dan...

Ik hoop wel dat mijn verhaal zo nog overkomt, want anders schiet het ook niet op.

(edit: ben wel wat bang voor de nieuwe top-modellen geworden, die hebben kennelijk weer Sharp-panelen...)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2010 19:50 ]

Verwijderd

http://www.telegraaf.nl/d...an_in_winkel__.html?p=2,2

berichtje in de telegraaf.
"..........deze schermen hebben onder meer een beperktere kijkhoek ten opzichte van die van LG....."

Maar dit wisten we al, is dit een 'erkenning' van het probleem door philips??

Verwijderd

binnekort ga ik verhuizen van UPC naar CAIW gebied wat inhoudt dat ik gebruik kan gaan maken van het CI+ Slot en dus niet meer afhankelijk hoef te zijn van een mediabox.

Zojuist dus even gebeld met Caiway.. Er werd mij verteld dat mijn Philips 46PFL9704 bij hen niet in de lijst met gevalideerde toestellen vermeld staat. maar zo werd mij verteld, indien dit scherm via andere aanbieders zoals Ziggo zou werken dan zou dit bij Caiway ook mogelijk zijn.

ik ben daarom zeer benieuwd naar gebruikers ervaringen.

thanks

• bulsing
  • Niet online
Nog steeds een ontkenning:

"Volgens een woordvoerster zitten in alle televisies van één specifieke serie altijd dezelfde schermen. In deze gevallen zijn dat volgens haar LG-schermen. Desondanks onderzoekt Philips de klachten."

Duidelijk weer het antwoord van een communicatiemedewerker die van het hele geheel niets af weet en aan 'damagecontrol' doet... Mag toch nu wel algemeen duidelijk zijn dat in de 9664 eerst kwalitatief goede LG schermen werden gebruikt en dat ze daarna zijn overgestapt op die waardeloze schermen van Sharp. Tevens gaat het dus om veel meer serie's; zowel de 7- 8- en 9xxx4 modellen hebben dezelfde k*t schermen van Sharp.

Stukje van Philips is niets meer dan 'damage control'. Ze zitten echt niet te wachten op een algehele landelijke of zelfs europesche omruilaktie denk ik.

'k zit wel stieken in m'n vuistje te lachen dat het nu ook al landelijke bekendheid krijgt via de media. Gevalletje eigen schuld dikke bult zeg ik dan maar. Moeten ze maar beter naar 'ons' als specialist luisteren...

• Ab2you
  • Laatst online: 22-11-2023
Ben benieuwd of ze in de nieuwe modellen weer wel LG panelen gaan monteren, zouden ze de LG panelen opzij houden en gebruiken voor de nieuwe modellen.
Lijkt wel een stukje marketing => koop die nieuwe want die heeft een mooier beeld met betere kijkhoek.
tja niet gek als je een LG paneel vergelijk met een Sharp paneel.. 8)7

Heeft iemand een idee wanneer de nieuwe serie's verkrijgbaar zijn?

• dibrial
Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 13:31:
binnekort ga ik verhuizen van UPC naar CAIW gebied wat inhoudt dat ik gebruik kan gaan maken van het CI+ Slot en dus niet meer afhankelijk hoef te zijn van een mediabox.

Zojuist dus even gebeld met Caiway.. Er werd mij verteld dat mijn Philips 46PFL9704 bij hen niet in de lijst met gevalideerde toestellen vermeld staat. maar zo werd mij verteld, indien dit scherm via andere aanbieders zoals Ziggo zou werken dan zou dit bij Caiway ook mogelijk zijn.

thanks
Ik ben erg tevreden over het beeld en het gebruik van de CI+ module op mijn 40PFL9704 met Ziggo Goed beeld en geluid. Ook radio vanaf kanaal 1750 doed het goed.

Ik heb wel het idee dat de 0.70 firmware iets sneller zapt.

• perentaart
Het gekke is dat de Sharp panelen op papier geloof ik nog niet eens slecht zijn.

Trouwens: ik heb van de week aan Philips gevraagd via e-mail of de problemen met de 9704 (kijkhoek, ghosting) er nog steeds waren, maar volgens de mevrouw die antwoordde zou er überhaupt nooit iets mis met de kijkhoek geweest zijn. Ghosting zou komen doordat er teveel beeldverbeteraars aan staan.

*edit: volgens de gebruikers van AVForums zijn de paneeltjes juist wel matig: klik. Hoewel de kleurenreproductie juist wel oke zou moeten zijn volgens een review van een Sharp tv met hetzelfde paneel: klik. In diezelfde review worden kijkhoek en motionblur al als negatief aangegeven.

[ Voor 39% gewijzigd door perentaart op 25-02-2010 16:18 ]

• My-life
  • Nu online
perentaart schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 16:10:Trouwens: ik heb van de week aan Philips gevraagd via e-mail of de problemen met de 9704 (kijkhoek, ghosting) er nog steeds waren, maar volgens de mevrouw die antwoordde zou er überhaupt nooit iets mis met de kijkhoek geweest zijn. Ghosting zou komen doordat er teveel beeldverbeteraars aan staan.
Lol, dus ze kraken hun eigen technieken af of lees ik het nu verkeerd?

• perentaart
Ze zei letterlijk:
Het kan voorkomen dat u een zekere mate van Ghosting kunt waarnemen als er snelle beelden op het beeld zijn en u veel beeldverbeteraars zijn ingeschakeld. Er zijn erg veel verschillende beeldverbeteraars en hoewel ze de kwaliteit verbeteren maakt het de beeldopbouw wat langzamer. Zodoende kan het soms zo zijn dat de afbraak van het ene en de opbouw van andere beeld elkaar kruisen. Dit is tegen te gaan door enkele beeldverbeteraars uit te schakelen. De kwaliteit van het beeld is zelf zonder verbetering al zeer goed.
Dat strookt met mijn eigen ervaringen: ik had de meeste verbeteraars altijd uit staan omdat er naar mijn smaak meer kapot werd gemaakt dan er verbeterd werd.

Verwijderd

Hallo,

woon zelf in Caiway gebied.
Je kan inderdaad zo je kabel vanuit de muur aansluiten op je TV (9704).
Verder heb je niets nodig. Caiway zend n.l. het signaal van het basispakket ongecodeerd uit ;)
In het basispakket zitten al heel veel HD zenders, die je dus zo kan ontvangen _/-\o_
Wil je meer dan het basispakket, dan zul je wel een "insteekkaart" in je CI+ slot moeten doen.

Ontvangst en ervaringen met basispakket (incl HD zenders) zijn prima :*)
Alleen de TV/kijkhoek is zoals bekend niet om over naar huis te schrijven :?

Succes in het Caiway gebied.................. 8)
Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 13:31:

thanks

• papichulo
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-05 20:55
De paneel van de nieuwste Philips 3D Cinema 21:9 TV (komt normaal gezien na de zomer uit) wordt door Sharp gemaakt. Is dit goed nieuws?? :?
nieuws: Philips 3D Cinema 21:9-tv krijgt 400Hz-scherm en led-backlight

• dibrial
perentaart schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 16:10:
Het gekke is dat de Sharp panelen op papier geloof ik nog niet eens slecht zijn.
(...)
*edit: volgens de gebruikers van AVForums zijn de paneeltjes juist wel matig: klik. Hoewel de kleurenreproductie juist wel oke zou moeten zijn volgens een review van een Sharp tv met hetzelfde paneel: klik. In diezelfde review worden kijkhoek en motionblur al als negatief aangegeven.
Ik heb nog steeds niemand gehoord over het 228 LCD SHARP D3LA33I/K panel in mijn 40PFL9704.
Ik kan er niets over op internet vinden. Heeft iemand al ergens iets over dit panel gehoord of gelezen.
Ik ben erg benieuwd naar de ervaring van anderen.

• kees356
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-09 17:11
Dibrial, das grappig..

ik heb een 194 LCD Sharp D3LA33Y 40" Serie nr start met VN1C... ik heb mega kijkhoek en kleur issues.... wacht op nieuwe...

Is kleur / kijkhoek beter daar?

Tx Kees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dibrial
@Kees
Zie foto's op pagina 13 van dit topic
Edit: Nogmaals de foto.
http://www.plaatjesupload.../02/10/1265826775-440.jpg

[ Voor 53% gewijzigd door dibrial op 26-02-2010 08:52 . Reden: Foto link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williz
http://www.philips.nl/sit...0100225_3Dtelevisies.page

Ik lees 'Mei' voor de 9000 serie? En nog steeds niks over de 9000 serie 52"... Zou gisteren niet de gehele lijn aangekondigd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Wel apart:

Philips stelt dat de consument niet te veel mag uitgeven voor een technologie die in de komende jaren de norm zal worden. De Full HD 3D-televisies van Philips komen tegemoet aan de wensen van de consumenten die thuis in dit vroege stadium van technologische ontwikkeling willen genieten van een optimale bioscoop ervaring thuis 3D, zonder een absurd hoge prijs te moeten betalen aan een 3D-televisie.

De huidige 9664 kost rond de 1500,- de gemiddelde consument geeft niet meer uit dan 1000,- voor een tv.Ik ben benieuwd wat hun absurd hoog vinden dan vergeleken de gemiddelde consument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 19:43:
Hallo,

woon zelf in Caiway gebied.
Je kan inderdaad zo je kabel vanuit de muur aansluiten op je TV (9704).
Verder heb je niets nodig. Caiway zend n.l. het signaal van het basispakket ongecodeerd uit ;)
In het basispakket zitten al heel veel HD zenders, die je dus zo kan ontvangen _/-\o_
Wil je meer dan het basispakket, dan zul je wel een "insteekkaart" in je CI+ slot moeten doen.

Ontvangst en ervaringen met basispakket (incl HD zenders) zijn prima :*)
Alleen de TV/kijkhoek is zoals bekend niet om over naar huis te schrijven :?

Succes in het Caiway gebied.................. 8)

[...]
hier kan ik wat mee! bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce
  • Laatst online: 06-06 22:29

LogiForce

The Black Whole

pascalbulsing schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 13:34:
[...]

Duidelijk weer het antwoord van een communicatiemedewerker die van het hele geheel niets af weet en aan 'damagecontrol' doet... Mag toch nu wel algemeen duidelijk zijn dat in de 9664 eerst kwalitatief goede LG schermen werden gebruikt en dat ze daarna zijn overgestapt op die waardeloze schermen van Sharp. Tevens gaat het dus om veel meer serie's; zowel de 7- 8- en 9xxx4 modellen hebben dezelfde k*t schermen van Sharp.

[...]
Ik heb een 32PFL9604H/12 en hier zit een LG paneel in voor jouw informatie ;)
En deze is gelukkig wel goed en zonder problem :)
Dus wat je zegt klopt niet helemaal, niet alle 9xxx4 modellen hebben Sharp panelen.

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

williz schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 09:58:
http://www.philips.nl/sit...0100225_3Dtelevisies.page

Ik lees 'Mei' voor de 9000 serie? En nog steeds niks over de 9000 serie 52"... Zou gisteren niet de gehele lijn aangekondigd worden?
Mei, dat wordt interessant...
Ben benieuwd naar de prijzen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patathome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john19_386
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-01 16:53
TIP: naast RTL gemist nu ook NOS en Eredivisie Live op NET TV. Kun je de samenvattingen nog eens terugkijken als je die van ut weekend heb gemist!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat goed! Zo komt NET TV eindelijk een beetje op gang. Zelf het adres van de NOS was vrij frustrerend. Die knop is zeer welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag gekeken in de winkel speciaal naar de kijkhoek hier hing een 9604; 9664 en een 46pfl 9704 een enige sony's en samsung. De kijkhoek van deze philipsen is zeker niet minder. M.n. de sony had hier ook fletse kleuren naar mate kijkhoek groter is. Alle tv's stonden op eurosport HD native. Recht voor de tv een perfect beeld, volgens mij speelt de signaalkwaliteit hierin ook een rol bij de kijkhoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Heeft iemand de Philips voet STS8006 met soundbar staan ?
Ik heb daarin wel interesse, maar kan nergens vinden hoeveel de tv hoger staat dan op de standaard voet. (met name de 37PFL9604)

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulsing
  • Niet online
Hier wat plaatjes die ik op een Italiaans forum zag staan.

Tevens zag ik in de comments daar dat Philips i.i.g voor de 9705 weer LG schermen met local dimming gaat gebruiken en dat alleen in de 5000 serie sharp schermen worden gemonteerd. d:)b

Ook is te zien dat het aantal zones voor de ambilight flink uitgebreid gaat worden. Voor de 46PFL9705 zou het zelf om 6 zones per kant gaan.

Hier de plaatjes:

Afbeeldingslocatie: http://www.dday.it/userFiles/FCK/articles/1013/processori.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.dday.it/userFiles/FCK/articles/1013/superressd.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.dday.it/userFiles/FCK/articles/1013/superresshd.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.dday.it/userFiles/FCK/articles/1013/directledbl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.dday.it/userFiles/FCK/articles/1013/ledlocaldimming.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.dday.it/userFiles/FCK/articles/1013/ambilight.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.dday.it/userFiles/FCK/articles/1013/walladaptive2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.dday.it/userFiles/FCK/articles/1013/walladaptive.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.dday.it/userFiles/FCK/articles/1013/400hz.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.dday.it/userFiles/FCK/articles/1013/3D.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.dday.it/userFiles/FCK/articles/1013/3d_1.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door bulsing op 28-02-2010 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pascal,

dat ziet er veelbelovend uit toch ;)
Maar goed eerst zien dan geloven............
Heb gisteren met mijn leverancier afgesproken dat ik tot mei mag wachten alvorens ik de 9704 omruil.
Gelukkig had hij daar geen probleem mee, maken ze het toch waar "every day..............HIGH SERVICE" _/-\o_
Benieuwd of de 9705 al mijn troubles met het voorgaande model doet vergeten....... :X

Greetz
pascalbulsing schreef op zondag 28 februari 2010 @ 15:50:
Hier wat plaatjes die ik op een Italiaans forum zag staan.

Tevens zag ik in de comments daar dat Philips i.i.g voor de 9705 weer LG schermen met local dimming gaat gebruiken en dat alleen in de 5000 serie sharp schermen worden gemonteerd. d:)b

Ook is te zien dat het aantal zones voor de ambilight flink uitgebreid gaat worden. Voor de 46PFL9705 zou het zelf om 6 zones per kant gaan.

Hier de plaatjes:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In januari jl heb ik deze TV gekocht met als serienummer VN431004024220 en in de fabriek was de laatste software geinstaleerd op 14 december 2009 om 23:42 uur. Hoe kan ik uit het serienummer aflleiden wanneer (maand) de TV precies gemaakt is? Schijnt uit het serienummer afgeleid kunnen worden.

Intussen staat sinds een week of 2 de 26.070 firmware erop.

Het gaat om de Philips 40PFL9704H/12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2010 @ 18:55:
Pascal,

dat ziet er veelbelovend uit toch ;)
Maar goed eerst zien dan geloven............
Heb gisteren met mijn leverancier afgesproken dat ik tot mei mag wachten alvorens ik de 9704 omruil.
Gelukkig had hij daar geen probleem mee, maken ze het toch waar "every day..............HIGH SERVICE" _/-\o_
Benieuwd of de 9705 al mijn troubles met het voorgaande model doet vergeten....... :X

Greetz

[...]
Als ik het goed begrepen heb wilt BCC jou huidige 9704 die je nu thuis gebruikt onruilen voor de nieuwe nog te verwachten 9705?

Ruilt BCC tweede hands in (met bijbetaling) voor een nieuw toestel?
Pagina: 1 ... 5 ... 37 Laatste