Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 14:04:
[...]
Hmm..'k heb ook een 42pfl9664/12 ehh..waar zou ik deze grijze vlekken moeten zien?
Grijze vlekken in het LCD PANEL die vooral goed zichtbaar zijn bij een witte egale achtergrond en bij bewegende beelden met een egale achtergrond zoals voetbal.
Het lijkt op clouding maar of het dit ook is weet ik niet.
Maak maar eens wat bestanden aan met egale kleuren, zet die op een USB en speel deze eens af.
Hoe dan ook, de eerste keer was in december, ± 2 maanden na aankoop en nu weer ± 2 maanden na vervanging. Nu ben ik vrij kritisch en heb een goed (te goed) oog voor dergelijke zaken maar als zelfs de vrouw en kinden het zien zegt mij genoeg. Laten we hopen dat het deze keer niet binnen de specificaties valt. Ik heb de TV overigens via Philips MyShop gekocht en zij gaven al aan dat het beeld gewoon goed moet zijn zonder ook maar 1 hinderlijke vlek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeM77
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:44
Vandaag een monteur van CE Repair uit Mijdrecht langs geweest. Deze heeft de 46pfl9704 nagekeken en beoordeeld.

Gelukkig had ik, dankzij het forum, alles goed voorbereid met voorbeelden. De ghosting en de slechte kijkhoek heeft hij goed kunnen zien. En beoordeeld dat deze niet volgens specificatie is. Tot mijn verbazing zag hij ook nog 3 defecte pixels in het panel.

Ik ben net terug gebeld dat het panel wordt vervangen. Nu maar hopen dat het een nieuw type panel is en de problemen verleden tijd zijn.

...and remember: gravity doesn't exist.... Earth just sucks!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

john19_386 schreef op maandag 08 februari 2010 @ 17:30:
Is iemand dat ook opgevallen, of zijn er ook mensen die via HDMI last hebben van ghosting? Of zal het gewoon met de bron zelf te maken hebben?
Ghosting komt ook voor met HDMI. Ik kijk uitsluitend HD via HDMI en merk het ook. Inderdaad is het bij sommige kleurovergangen erger dan bij anderen, en als je bijvoorbeeld van fel-wit naar zwart gaat moeten je ogen ook wat aanpassen dus valt het minder op. Bovendien zijn 'verkeerde' kleuren tijdens de overgangen irritanter dan als de kleur niet verandert.
cyberik schreef op maandag 08 februari 2010 @ 20:33:
Eerlijk gezegd vind ik het onder deze getoonde hoek ook nog wel meevallen.
Zeg nou zelf, wie kijkt er nou onder zo'n hoek naar z'n TV??
Omdat het een HD TV is waar ik van wil genieten zit ik maar 2m van mijn TV af, en dan kun je dus nog amper met twee mensen 'goed' kijken, en met zijn drieen heeft er altijd minimaal een persoon last van, tenzij je helemaal in elkaar kruipt, maar dat is niet in alle gevallen acceptabel ;).

Probleem is m.i. ook niet dat het onder de hoek die dibrial laat zien een minder beeld oplevert, maar dat de gezichten (toch veel voorkomend en iets waar je naar kijkt) al bij een veel kleinere hoek grijs ('lijkbleek') worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ev66
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-10-2022
@dibrial:
Zou je in het servicemenu (062596 i op je afstandsbediening) willen kijken wat voor paneel er in jouw 40pfl9704 van week 4 2010 zit? Ik ben heel benieuwd of Philips een ander, en mogelijk beter, type paneel heeft toegepast. Hoe is jouw beeld onder een horizontale hoek van 45 graden, worden de gezichten dan grijs en lijkbleek of houden ze redelijk hun normale kleur?
Bvd!
PS. niets veranderen in het menu! (buiten het uitschakelen van het Philips logo 8))
De gegevens van het scherm staan in: options->display->screen->
Het service menu verlaten met de stby toets.

[ Voor 6% gewijzigd door ev66 op 09-02-2010 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerLen01
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-04-2021
@ DoubleM
Gelukkig had ik, dankzij het forum, alles goed voorbereid met voorbeelden. De ghosting en de slechte kijkhoek heeft hij goed kunnen zien.
Hoe of waarmee had je je voorbereid ?
Bv welke beelden of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dibrial
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-10-2023
@ev66

Panel is 228 LCD SHARP D3LA33I/K 40"
Is dit een ander panel?

Hoe krijg ik een goed stilstaand plaatje op de tv, zodat ik een fatsoenlijke foto van de kijkhoek kan nemen?
De plaatjes van de DVD op PAUZE zien er niet echt strak uit. Of maakt dit niet uit?
Ik heb het idee dat ik wat sneller tevreden ben als sommige andere mensen, daarom kan ik ze maar beter zelf laten oordelen.

[ Voor 19% gewijzigd door dibrial op 09-02-2010 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ev66
@dibrial
Bedankt voor je reactie, 228 LCD SHARP D3LA33I/K 40" is wel degelijk een ander paneel, totnutoe zijn naar mijn weten alleen toegepast de: 194 D3LA33Y 40" en de: 226 D3LA33L 40" waarbij het eerste driecijferige getal staat voor het aantal led clusters in de backlight.

Om een goed stilstaand plaatje te krijgen heb ik 1920 bij 1080 plaatjes van internet gehaald en op de usb stick gezet, deze heb ik afgespeeld op de TV. Bij voorkeur gebruik ik plaatjes met gezichten, om een goed beeld te krijgen van de verkleuring bij kijken onder een hoek. Recht voor mijn TV ben ik zeer tevreden over het beeld, onder een hoek van 45 graden is het niet meer om aan te zien. (33Y paneel, VN1B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeM77
TerLen01 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 21:19:
@ DoubleM
Hoe of waarmee had je je voorbereid ?
Bv welke beelden of zo ?
Ik werk zelf ook als servicetechnicus in de grafische branche. Dus als ik één ding weet is dat als je een klacht hebt en dit goed aantoont doormiddel van voorbeelden je snel tot een positief resultaat komt

Ik heb me voorbereid door een aantal bewegende beelden waarin ghosting heel erg optrad te rippen en deze via mijn mediacenter aan de technicus te laten zien. Ook heb ik een aantal fullscreen rood, groen en blauwe afbeeldingen op het mediacenter gezet zodat de technicus gelijk kon zien dat de kijkhoek erg slecht is. Zeker na het zien van het volledige groene beeld was de technicus snel overtuigd.

Al met al is de monteur maar 15 minuten binnen geweest en er is door CE Repair Mijdrecht erg snel gereageerd hoe ze het gaan oplossen. Dus nu maar hopen dat het nieuwe paneel, wat ze willen plaatsen, het ook echt waar maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Pascal

hoe is nu de stand van zaken bij jou? Zit je nog steeds te wachten op een nieuw 52pfl9704 toestel?
Of heb je hem al binnen, en hoe zijn jou ervaringen?

Aan de gegevens van dibrial te zien is er in de 4 versie inderdaad een nieuw Sharp panel gebruikt, maar aan de foto's te zien weet ik niet zeker of het probleem nu opgelost is.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulsing
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Nee ik zit ook nog steeds te wachten op een vervanging. Zit nu met een 42PFL5603 als leentoestel. Er was mij verteld dat het wel een aantal weken kon gaan duren. Dus ik hou er rekening mee dat ik pas medio Maart iets ga horen.

Als het paneel van dibrial het nieuwe paneel moet zijn dan vrees ik het ergste. Als de kijkhoek tot ca. 75 graden nog goed is dan vind ik dat acceptabel maar het belangrijkste is voor mij de responsetijd. Als die net 1ms is dan is het onherroepelijk een retourtje Philips. Ik probeer vanavond nog even een foto te maken van de 9903 bij mij ouders en van de 9830 op de slaapkamer om te kijken of hij beter of gelijkwaardig aan de foto die dibrial gepost had.

Mocht het inderdaad niet in orde zijn dan is het wat mij betreft einde voor de 9704 serie voor mij. Ik wil dan óf wachten op de 9705 (of hoe die dan mag gaan heten) of ik ga voor een creditering.
Begin het eigenlijk een beetje zat te worden met al die reparaties en omruilingen.

Maar laten we het positief bekijken en ervan uitgaan dat de 9704 v.2.0 (beter gezegd v. 4.0) in orde is en we de problematiek achter ons kunnnen laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:06:
Heb direct weer contact opgenomen met Technorep en weer foto's verzonden. Deze moeten nu beoordeeld worden of het scherm voor de tweede keer vervangen moet worden.
Vandaag antwoord gekregen van Technorep
"Een LCD panel is nooit precies kleurzuiver. Er zitten bepaalde toleranties in wat per panel kan verschillen.
Door met een anti statische zachte doek licht over het panel te wrijven met ronddraaiende bewegingen kun je de vlekken verminderen"

Tsja, dat wordt dus poetsen tot de vlekken zijn verdwenen.....

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2010 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 11:37:
[...]

Door met een anti statische zachte doek licht over het panel te wrijven met ronddraaiende bewegingen kun je de vlekken verminderen"
Daar heb ik werkelijk nog nooit van gehoord, alsof de vlekken bovenop het scherm liggen als een soort vuil?!
Zou me verbazen, maar goed ik ben benieuwd naar de uitkomst van je wegpoets actie }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dibrial
ev66 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 22:12:
Om een goed stilstaand plaatje te krijgen heb ik 1920 bij 1080 plaatjes van internet gehaald en op de usb stick gezet, deze heb ik afgespeeld op de TV. Bij voorkeur gebruik ik plaatjes met gezichten, om een goed beeld te krijgen van de verkleuring bij kijken onder een hoek. Recht voor mijn TV ben ik zeer tevreden over het beeld, onder een hoek van 45 graden is het niet meer om aan te zien. (33Y paneel, VN1B)
Nou, ik heb gisteravond nog wat foto's gemaakt met een afbeelding van internet. Ik heb net alles even naast elkaar gezet en de geschatte hoek erbij vermeld.

Dit is dus het 228 LCD SHARP D3LA33I/K 40" panel.
Oordeel zelf: http://www.plaatjesupload.../02/10/1265809640-940.jpg

De gebruikte afbeelding: http://img32.imageshack.u...ne1firespaceversionat.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door dibrial op 10-02-2010 17:34 . Reden: Gebruikte afbeelding toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulsing
  • Niet online
Hier wat pics van de 9903 met hetzelfde plaatje zoals dibrial gebruikte.

Afbeeldingslocatie: http://img715.imageshack.us/img715/9829/imageeo.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img251.imageshack.us/img251/7140/imageibf.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img44.imageshack.us/img44/6092/imagesxd.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img251.imageshack.us/img251/651/imageuv.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img704.imageshack.us/img704/4007/imagedt.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img251.imageshack.us/img251/59/imagepb.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dibrial
@Pascal: Bedankt voor de afbeeldingen. Nu heb ik ook een vergelijk. _/-\o_
@All:
Ik heb de voorbeelden van Pascal en mij in één afbeelding gezet. Dit maakt een vergelijk gemakkelijker. 8)
Zoals je kunt zien hebben Pascal en ik wel een wat andere smaak qua afstelling. ;) Ik zou deze afbeeldingen dan ook willen zien als een vergelijk bij een bepaalde kijkhoek.
http://www.plaatjesupload.../02/10/1265826775-440.jpg
Voor kleuren e.d. zijn de afstelling en gebruikte opnameapparatuur te grote onbekenden. De afbeelding is hier niet voor te gebruiken.

[ Voor 0% gewijzigd door dibrial op 10-02-2010 21:26 . Reden: Albeelding ev66 (hieronder) toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ev66
Van mijn 40pfl9704 met D3LA33Y 40" panel heb ik met dezelfde afbeelding de volgende fotos gemaakt.
Afbeeldingslocatie: http://img717.imageshack.us/img717/1623/test33ypanel.jpg
Wat dibrial zegt klopt idd, het is erg lastig dezelfde kleurtemperatuur en belichting te krijgen, het is afhankelijk van de instelling van de TV en van het fototoestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulsing
  • Niet online
Die waren geschoten met een iPhone 3Gs. Dat is nou niet bepaald het beste toestel om een foto mee te maken. Ik zal proberen om straks ook nog wat betere foto's te plaatsen.

Aanvulling:

Vanaf een foto is het moeilijk om een beeld te vormen. De kleurtemperatuur is te afwijken van wat je ogen zien. Heb even geen zin om 'm helemaal in te stellen.

Wel duidelijk is is dat de pics die ik met de echte fotocamera geschoten heb laten niet veel anders laten zien dan die bij de iPhone pics al te zien waren. Een minimale afname van de kleuren. Zelf op 80/85 graden kon ik nog een kleurrijk beeld zien.

Zo op het eerste gezich is het nieuwe paneel een stuk beter, of zelfs vergelijkbaar met de 9903 als je ze zo even 1:1 vergelijk.

Hoe staat het met de ghosting bij bewegende objecten ? Stukje terug heb ik een een pic geplaatst waar je een soort van rode ghosting zag achter het bewegende object.

[ Voor 78% gewijzigd door bulsing op 10-02-2010 22:25 . Reden: foto aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberik
  • Laatst online: 18-01-2023
Ik zal dan wel erg snel tevreden zijn, maar volgens mij is er toch niks mis met die plaatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ev66
Naar mijn mening is de 33I/K in vergelijk tot de 33Y beter. Bij de 33I/K blijft de huidskleur, het rood van het sjaaltje en de blouse (schouders) en het roestbruin/oranje vakje middenrechts in beeld (tussen witgeel en lichtblauw) tot 45 graden veel uniformer als bij de 33Y.
De 9903 heeft tov de twee 9704s een betere kijkhoek, zelfs bij 75graden is er weinig verbleking van het beeld.
Blijft het feit dat e.e.a. lastig van een foto is te beoordelen.
Mijn kijkhoek en kleuruniformiteit top 3:
1: 9903
2: 9704 33I/K
3: 9704 33Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ev66
cyberik schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 22:03:
Ik zal dan wel erg snel tevreden zijn, maar volgens mij is er toch niks mis met die plaatjes.
Op de fotos valt het misschien niet zo op, maar in het dagelijks gebruik is de verbleking van het beeld opvallend en storend. Onze bank en stoelen staan op 2-3meter van de TV, recht ervoor maar ook op 45 graden. Daarbij heeft onze 9704 last van vertical banding; erg storend en tijdens horizontale camerabewegingen goed te zien bij egale vlakken in beeld, zoals lucht en voetbalveld.

PS.: ik ben een kritische kijker (technisch B) en tevens wat betreft het programma :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cyberik schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 22:03:
Ik snap het probleem ook niet helemaal, alof de 9704 de eerste LCD is die een niet zo goede kijkhoek heeft. Alleen die hoek van 70 graden vind ik storend, maar kom op, daar hebben zowat alle lcd tv's last van. Bovendien ga je toch niet op die manier tv kijken?

Misschien is het in het echt wel anders te ervaren dan op de plaatjes, maar zoals ik zo zie niet echt veel te klagen, ok, hij kost 2000 euro, dat dan weer wel...

• ev66
Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 23:31:
[...]

Ik snap het probleem ook niet helemaal, alof de 9704 de eerste LCD is die een niet zo goede kijkhoek heeft. Alleen die hoek van 70 graden vind ik storend, maar kom op, daar hebben zowat alle lcd tv's last van. Bovendien ga je toch niet op die manier tv kijken?

Misschien is het in het echt wel anders te ervaren dan op de plaatjes, maar zoals ik zo zie niet echt veel te klagen, ok, hij kost 2000 euro, dat dan weer wel...
Het heeft ook te maken met verwachtingen en marketing van deze TV, kijk bijvoorbeeld op bladzijde 13 en 19 van een aankondiging door Philips van deze nieuwe serie. (Zie link hieronder) Op deze bladzijden staat: Best contrast under all viewing angles dat beloofd toch wat, of niet? Ik vind dat de TV dit niet waar maakt, er zijn momenteel toestellen te koop met een betere kijkhoek, van andere merken maar ook andere typen van Philips zelf.
En dan de prijs... op dat vlak zou de (beeld)kwaliteit de hoge prijs moeten rechtvaardigen. Voor de prijs van deze Philips 40 inch koop je een Samsung UE40B7000 plus een UE40B6000!!

http://www.digitalnewsroom.philips.com/products/Press-Event-Portugal-2009-TV.pdf

• bulsing
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 23:31:
[...]

Volgens mij het je het niet helemaal goed gelezen, maar het is niet het probleem dàt een LCD een kleurafname heeft, want dat is immers al jaren bekend, maar het feit dat deze modellen een extreme mate van kleuronjuistheid en contrast afname hebben als je al 10 graden of meer vanaf het midden weg draai naar buiten. Dat niet alleen. Ook de snelheid (eigenlijk mijn grootste ergenis) van het scherm en de algehele kleurechtheid is gewoonweg een drama.

Zoals je een stukje terug hebt kunnen zien heb ik bij de 9903 van mijn ouders (heb 'm zelf ook gehad trouwens) eigelijk pas vanaf 75 graden een minime afname van de kleuren en contrast. Dat is heel iets anders dan bij de 9704 nu het geval is. Met andere woorden. Het kan er dus wel goed eruit zien zonder blauw grijze waas op je beeld te hebben.
Voor de leen 42PFL5603 die ik tijdelijk van E-care heb staan is het eigenlijk niet anders. Pas vanaf een graad of 65-70 beginnen de kleuren en het contrast iets te verminderen. Maar ook weer niet zo extreem als de 9704.

• dibrial
pascalbulsing schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 21:48:
Zo op het eerste gezich is het nieuwe paneel een stuk beter, of zelfs vergelijkbaar met de 9903 als je ze zo even 1:1 vergelijk.
Hoe staat het met de ghosting bij bewegende objecten ? Stukje terug heb ik een een pic geplaatst waar je een soort van rode ghosting zag achter het bewegende object.
@Pascal: Ik kan je ghosting pic niet vinden. Welke pagina?

De kleuren in het nieuwe 9704 paneel blijven idd een stuk beter in vergelijking met het oude paneel. Ik vind vooral het verschil van de roestbruin/oranje vlek opvallend. Het oude paneel begint donkerder dan het nieuwe paneel (links) en eindigd veel lichter met een zo te zien nog kleinere hoek. (rechts)

• bulsing
  • Niet online
Ik dacht dat ik dat plaatje geplaatst had. Maar ik vermoed dat ik 'm gisteren alleen voorbij heb zien komen bij het uitzoeken van de andere plaatjes. Hij moet dus nog geplaatst worden. 8)7

Ik zal 'm vanavond posten. Was een persoon die door het beeld liep met een donkere/zwarte jas waarbij je een hele rode/bruine kleur ghosting achter de jas van de bewegende persoon zag. De achtergrond was iets van wit geel en precies op de overgang muur en de jas zag je dus een dikke rand van de ghosting. Is dit verbeterd met het nieuwe paneel ?

• dibrial
Als ik het plaatje gezien heb, ga ik proberen dit na te bootsen. Als je wat meer info over het plaatje hebt (wie,wat,waar en hoe) graag meeposten.

[ Voor 69% gewijzigd door dibrial op 11-02-2010 09:18 ]

Verwijderd

Enige tijd geleden heb ik het "verticale strepen probleem" van mijn 40pfl9704 aan jullie voorgelegd. Het blijkt datmeer mensen hier last van hebben.. De winkel waar ik de TV kocht wilde 'm omruilen voor een nwe maar uitlevering door Philips bleef uit. In overleg met de Harense Smid zijn we op 2-sporen gegaan; de vervanging bleef staan en ik heb in de tussentijd zelf contact opgenomen met Philips om te kijken of de TV kon worden gerepareerd. Het apparaat is gisteren teruggebracht nadat het ruim twee weken bij TVA service heeft doorgebracht.

De persoon die 'm haalde en weer bracht erkende het probleem, maar er is niets aan de TV gebeurd. Valt binnen de specificaties.... Vervelend, maar het is niet anders, alsdus deze meneer.

Inmiddels meldde de Harense smid dat ze een vervangende TV hebben voor ons. Zojuist afgesproken dat ze de TV zaterdag komen omruilen. Dat vind ik klasse. Overigens wel alvast even naar serienummer gevraagd en dat begint met VN4B1004. En das hoopvol....

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2010 16:47 . Reden: typo's ]

• dibrial
Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:27:
Inmiddels meldde de Harense smid dat ze een vervangende TV hebben voor ons. Zojuist afgesproken dat ze de TV zaterdag komen omruilen. Dat vind ik klasse. Overigens wel alvast even naar serienummer gevraagd en dat begint met VN4B1004. En das hoopvol....
Zelf heb ik alleen het VN4B scherm gezien en ik ben dan ook erg benieuwd of het scherm echt beter is. Hopelijk kun je hier na zaterdag iets over zeggen.

Verwijderd

ev66 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 22:32:
Op de fotos valt het misschien niet zo op [...]
Je moet een beter voorbeeld nemen. Deze dame doet het inderdaad nog niet zo slecht. Ik heb een andere uitgezocht waar je het effect beter ziet. Het is alleen niet zo'n charmante voorstelling ;)

niet schrikken

• bulsing
  • Niet online
Plaatje waar ik het eerder over had gevonden en ge-upload:

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/02/11/1265909139-720.jpg

Is van de Blu-ray National Treasure II in het begin waarin een van de hoofdrolspelers in een winkel zijn geschreven boek aan het promoten is. Op een zeker moment zie iemand door het beeld lopen zoals hier te zien is.

Op de 9903 zag dit er volgens mijn, en wat ik me er van kan herinneren, wel goed uit. Ik kan me in ieder geval niet herinneren dat ik iets vreemd zag tijdens het kijken op dit toestel.

Verwijderd

Vandaag mijn 47PFL9664 ontvangen. Zucht eindelijk weer kunnen genieten van TV-kijken na het debakel met de 46PFL9704. In iedere hoek van de kamer perfect beeld geen verkleuringen meer perfet zoals het hoort. Het beeld oogt veel natuurlijker dan de LED uitvoering.

Ik had de 46PFL9704 gekocht via de Philips MyShop internet website. Toen ik mijn TV terug stuurde gezien de slechte kijkhoek boden ze mij meteen 10% korting aan op de 47PFL9664 ter compensatie. Helemaal Top. Het prijs verschil tussen de 46PFL9704 en de 47PFL9664 is nu zo'n 800euro en dat maakt de 9704 zelfs met een goed scherm niet waar met zijn LED backlight met alle extra artefacten.

Laatst ook nog bij de MediaMarkt geweest waar de 40PFL9704 naast de 42PFL9664 hangt en daar is het verschil overduidelijk. Zeker vanaf een afstand gekeken ziet de 9704 er volledig roze uit, huids tinten zien er dan ook niet uit.

Dus degenen die van zijn PFL9704 af willen kan ik van harte de PFL9664 aanraden.

Succes ermee.

• NL Fotografie
  • Laatst online: 14-02-2023
(jarig!)
Vandaag contact gehad met de hakro (toeleverancier) over de levertijd van een 52PFL9704. Deze wist echter te vertellen dat deze niet meer zal komen en dat er een opvolger in maart/april leverbaar word. Genaamd de 52PFL9709. Iemand hier al iets meer over gehoord?

[ Voor 5% gewijzigd door NL Fotografie op 11-02-2010 21:56 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:10

FeaR

In GoT we trust

Topicstarter
NL Fotografie schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 21:55:
Deze wist echter te vertellen dat deze niet meer zal komen en dat er een opvolger in maart/april leverbaar word. Genaamd de 52PFL9709. Iemand hier al iets meer over gehoord?
Dat zou wel een rare stap zijn als het gaat om nieuwe nummers. Want de logische stap is om de 2010-2011 modellen nummer xx05 mee te geven. En dat gaat met de 3000-, 5000- en 7000-serie ook gebeuren. Aangezien de moddellen als de PFL7705D en de PFL5705D al zijn aangekondigd...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 21:11:
Laatst ook nog bij de MediaMarkt geweest waar de 40PFL9704 naast de 42PFL9664 hangt en daar is het verschil overduidelijk. Zeker vanaf een afstand gekeken ziet de 9704 er volledig roze uit, huids tinten zien er dan ook niet uit.
De 'roze gloed' zou in ieder geval een bekend probleem zijn dat de standaard tint instelling te veel naar rood neigt en kan door instellingen in het servicemenu door een monteur eenvoudig verholpen worden. Ze zullen daar dus ook wel een 'oud' exemplaar hebben hangen :)
Genaamd de 52PFL9709. Iemand hier al iets meer over gehoord?
Ik had wel begrepen dat in de nieuwe modellen er meer zouden komen die ook de ambilight aan de bovenkant hebben (schijnbaar in de 8-serie), maar ik weet niet of dit klopt. Voor mij is de ambilight op dit moment een 'probleem' omdat ik sinds de 9703 niet zonder die ambilight ook boven meer wil, en tot nu toe heeft bij de huidige modellen alleen de 9704 dit. De 9664 is dan dus geen alternatief.

FeaR1986 heeft wel gelijk, de modellen zullen vrijwel zeker een '5' aan het einde hebben. Het zal dus om een 9705 gaan (misschien typefoutje?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williz
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-12-2020
Vandaag contact gehad met de hakro (toeleverancier) over de levertijd van een 52PFL9704. Deze wist echter te vertellen dat deze niet meer zal komen en dat er een opvolger in maart/april leverbaar word. Genaamd de 52PFL9709. Iemand hier al iets meer over gehoord?
Als dit daadwerkelijk dan de 52pfl9705 wordt, vraag ik me af wat beter is. Nu wachten tot eindelijk na bijna 4 maanden een 52pfl9704 aangeleverd krijgen, of wachten op een 9705.
Ik las ergens dat het verschil em zat in dat de zwartwaardes in het nieuwe gebruikte paneel zo goed is dat de local dimming overbodig zou zijn. Maakt dat dan de 9704 slechter of juist beter, wanneer je het nieuwere paneel zou hebben met local dimming? Of is het dan puur een prijs kwestie.
Want anderzijds heb ik zoiets van als ik reeds betaald heb voor een variant met localdimming, wil ik weer niet afgescheept worden met een goedkopere versie zonder. Of klinkt dat vreemd. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perentaart
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-05-2024
williz schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 09:52[/message]:
[...]
Ik las ergens dat het verschil em zat in dat de zwartwaardes in het nieuwe gebruikte paneel zo goed is dat de local dimming overbodig zou zijn.[...]
Waar las je dat?

Philips heeft besloten dat ik mijn geld terug krijg. Ze willen de 9904 niet meer omruilen voor een 9904 (ik ook niet trouwens, ben genezen). Nu maar wachten tot revisie 4 van de 9704 ook echt in orde is, of kijken wat 9705 gaat brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulsing
  • Niet online
Op het duitse hifi forum heb ik dit ook al gelezen:

Hieronder de link. Zoek ff naar de volgende datum: 08. Jan 2010, 08:30 > Proon

Link

[ Voor 27% gewijzigd door bulsing op 12-02-2010 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

williz schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 09:52:
Als dit daadwerkelijk dan de 52pfl9705 wordt, vraag ik me af wat beter is. Nu wachten tot eindelijk na bijna 4 maanden een 52pfl9704 aangeleverd krijgen, of wachten op een 9705.
In het algemeen zou een nieuwere generatie producten beter moeten zijn dan de oude. Helaas gaat dit niet altijd op, zo was de 9703 beter dan de 9704 qua kijkhoek en ghosting vziw. Wellicht kun je dan weer wel zeggen dat de 9705 niet veel slechter dan de 9704 kan zijn op die punten :/

Wel is het zwart en het stroomverbruik van de 9704 beter dan de 9703, dus het is ook maar net waar je de nadruk op legt. Mooiste is natuurlijk als een nieuwe generatie niets achteruit laat gaan, en een aantal dingen verbetert. Dit was ongetwijfeld ook de bedoeling bij de 9704, maar dus niet gelukt.

Ben wel benieuwd of dat nieuwe paneel voor de 9704 inderdaad beter blijkt te zijn, want dat zou dan een mooie oplossing kunnen zijn om de 9704 toch nog goed te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberik
  • Laatst online: 18-01-2023
Ik heb vanavond de 2 weken geleden bestelde 52PFL9704H gecancelled en heb daar een goed gevoel van.
Na de laatste tijd dit forum gevolgd te hebben denk ik een goede beslissing genomen te hebben.
Helaas, Philips had veel vertrouwen bij me, maar nu ga ik mijn onderzoek toch verleggen naar andere merken.
Er komen de komende maanden genoeg nieuwe modellen uit en misschien doet Philips dan wel opnieuw mee in de race naar mijn volgende tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren monteur thuis gehad ivm mijn klachten over de 46PFL9704.
Nieuw moederbord gemonteerd met alle laatste aanpassingen er in.
Ook laatste software is geinstalleerd.
Tot nu toe lijkt het goed, het LCD paneel welke er in zit is een Sharp.
Klachten betreffende kijkhoek moeten volgen monteur met de zaak waar
paneel gekocht is geregeld worden.Is dus de volgende stap,
verder tevreden over de akties van Philips en de snelheid waar dat mee gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 11:43:

Klachten betreffende kijkhoek moeten volgen monteur met de zaak waar
paneel gekocht is geregeld worden.Is dus de volgende stap,
Die nemen vervolgens contact op met het servicebedrijf en staat diezelfde monteur weer op de stoep, beetje vreemd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje: Ik heb zonet de 9664 geleverd gekregen en wat me opviel is dat er maar 3 lichtjes zijn op de afstandabediening. Is dat bij anderen ook zo? Als ik op een toets druk lichten enkel de power- en de tvknop op. Ook ambilight licht op indien daar op gedrukt wordt.

Is het niet de bedoeling dat alles licht geeft? Ik vind het anders maar een vreemde keuze van knoppen die wél oplichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:50
Klopt, enkel die 3 knoppen geven licht. Programmeer je de 3 knoppen naast 'tv' ook, dan geven die knoppen samen met de power knop ook licht.
ik vind het geen rare combinatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij valt het op dat de 9604 32 inch bijna nergens meer op voorraad is. Ook in de winkel zie ik hem nergens staan.
Zal dit een hint zijn dat Philips daadwerkelijk met een nieuwe lijn op de markt komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulsing
  • Niet online
De 'instap' modellen (dus de 32" en 37" van de) van de 9xxx serie zijn de afgelopen jaren altijd in de 1e helft van het jaar geintroduceert en beschikbaar gekomen. Meestal zijn al deze modellen voor de zomervakantie te koop in de winkel.

De 'top' modellen (97xx, 98xx, 99xx) en dan ook nog vaak de grote varianten worden pas 3e kwartaal geintroduceerd maar pas het 4e kwartaal beschikbaar gesteld of enigsinds verkrijgbaar in de winkel.

Misschien (en ik hoop dat het zo is) komen de nieuwe modellen voor 2010-2011 al deze 1e helft van 2010 beschikbaar. Da's wel nodig ook want ik heb nog nooit zo'n bagger serie meegemaakt als deze 9704 serie.

Ze kunnen me een hoop vertellen maar je kan mij niet wijsmaken dat de leveringsproblemen volledig zijn toe te schrijven aan de enorme vraag en dat de problemen er niet mee te maken hebben. (aldus vrij naar Philips' eigen antwoord en verklaring)
Ik ben er van overtuigd dat de huidige 9704 serie gewoon in z'n geheel word terug getrokken en worden lopende modellen gerepareerd en/of vervangen voor juiste exemplaren. En als dat rond is dan word versneld een 9705 of een verbeterde 9704 op de markt gezet.

btw op andere fora word nu ook geschreven dat de 52PFL9704 niet meer terug komt en ook niet meer te bestellen of te leveren is. Vreemd genoeg is dit alleen voor de 52" het geval :?

Gisteren was ik nog even bij MM in Alexandrium en heb heel onschuldig gevraagd wat de levertijd van een 52PFL9704 zou zijn: Als hij nog leverbaar word, wat ze niet kunnen garanderen, dan zou eind maart er nog enkele kunnen komen, anders was het wachten op een nieuw model. Uiteraard wisten ze hier nog helemaal niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:50
Hmmm, deed net de TV (37pfl9604) vanuit standby aan, zapte naar ned2, het geluid deed het niet en de TV reageerde niet op de AB, en ging met een kleine plof (ik denk in het geluid) volledig uit...

1e keer op de aan/uit knop op de zijkant deed niks, na een 2e keer de tv proberen in te schakelen ging ie weer aan, en nu doet ie het weer.

Meer mensen dit verschijnsel gehad?

[ Voor 64% gewijzigd door deBennie op 14-02-2010 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 13:43

RoyK

Hobby tekenaar

Mensen, ik snap er geen snars meer van. Ik ben al geen computer wizard.. dus ik hoop op iemand zijn goedheid hier om mij een duwtje in de rug te geven. Waarschijnlijk door mijn onkunde zit ik helemaal in de verkeerde hoek te zoeken. Mijn probleem is als volgt.

Een maand of 4 geleden heb ik een 47PFL9703 op de kop getikt. Prachtig toestel en ik ben er heel blij mee. Ik heb eindelijk even wat tijd vrij kunnen maken om mijn tv eens op het netwerk aan te sluiten, en te bekijken wat we er allemaal mee kunnen doen. Het hele dnla verhaal dus.

Enfin, zo gezegd zo gedaan. Laptop aangezet, tv met de kabel aangesloten op mijn router.. en toen? Boekje van de tv er maar bij gepakt.. en zo mijn ip van de tv naar voren gehaald. Mijn router ziet de tv, en ik heb het mac adress toegevoegd in mijn mac filter. uPnP aangezet..(ik weet niet of dat per cee moet, maar ik zag het op internet ergens staan.

De Philips manual geeft aan de media server software te starten. Geen idee.. ze zullen wel Media Player 11 bedoelen..die ik dus braaf opstarte. Maar ik snap er geen snars van verder. Wat ik na een half uur surfen hier op GOT en op google nu middels door heb is dat je een appart tooltje nodig hebt. Ik heb de PS3 media server geinstalleerd, omdat ik deze overal weer terug ziet komen. Maar of dit nou op de Philips ook wil werken..

En eigenlijk zit ik hier nu een beetje vast. Wat moet ik nou verder doen? TV hangt aan de router, mijn router ziet de tv, maar mijn laptop lijkt geen tv te vinden in het netwerk. Wat voor software gebruiken jullie om media bestanden naar de tv te schoppen of is er een goed draadje beschikbaar waar hier uitleg over staat? ik kan het niet vinden en ben een beetje in een jammer stemming gekomen.. :( :9

[EDIT]
Ben weer iets wijzer geworden. Ik moet via de tv met de ab. op de pc kijken, en niet met de pc naar een tv zoeken. Dat veranderd de zaken weer.. nu heb ik even gerommelt met het tooltje TVeristy... heb een filmpje aan de praat gekregen, maar verder nog niet veel.

[ Voor 8% gewijzigd door RoyK op 14-02-2010 21:47 ]

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dibrial
Je moet wel de DLNA functionaliteit van Mediaplayer aanzetten. Volgens mij is dit alleen in WMP12 beschikbaar.

Kijk anders eens bij software op http://en.wikipedia.org/wiki/Digital_Living_Network_Alliance

Ik gebruik zelf Ushare op Linux. Dat werkt perfect.
Voor Windows weet ik niet wat het beste werkt, maar de software moet in ieder geval DLNA functionaliteit hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Ik werk zelf met Vista 64b. Ik moet even kijken of ik Windows Media player 12 gewoon kan installeren van Microsoft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er worden inderdaad geen nieuwe orders van de 9704-reeks meer aanvaard door Philips. Toestel is end-of-life, enkel de backorders van een maand of 2 geleden zouden nog uitgeleverd worden.
Dit geldt ook voor de 47pfl9664

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 10:56

xon

Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 13:38:
[...]

Er worden inderdaad geen nieuwe orders van de 9704-reeks meer aanvaard door Philips. Toestel is end-of-life, enkel de backorders van een maand of 2 geleden zouden nog uitgeleverd worden.
Zo te horen heb of ben je een directe bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave k
  • Laatst online: 08-02 20:38
[...]

Dit klinkt niet veelbelovend. Het verbaast me van de 47pfl9664 daar ik niets lees/hoor van problemen met dit toestel. Toch niet van dezelfde orde als van de 9704 reeks.
Weet je ook iets ivm de levertermijnen voor de backorders van de 47pfl9664. Ik wacht al een 5-tal weken nu en de winkel wil of kan geen verdere info, anders dan dat ze het ook niet weten, geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

dave k schreef op maandag 15 februari 2010 @ 14:15:
[...]

Dit klinkt niet veelbelovend. Het verbaast me van de 47pfl9664 daar ik niets lees/hoor van problemen met dit toestel. Toch niet van dezelfde orde als van de 9704 reeks.
Weet je ook iets ivm de levertermijnen voor de backorders van de 47pfl9664. Ik wacht al een 5-tal weken nu en de winkel wil of kan geen verdere info, anders dan dat ze het ook niet weten, geven.
Ik vind het juist wel veelbelovend klinken! (even lullig..maar ik heb 9704 nog niet gekocht) Dat betekent dat er inderdaad iets niet pluis was met deze reeks en ze (dat is nog wel gissen) al versneld beginnen aan nieuwe reeks. Ik zou hem lekker cancelen als ik jou was op het moment er ook maar iets bekend is over nieuw type :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave k
xon schreef op maandag 15 februari 2010 @ 14:27:
[...]

Ik vind het juist wel veelbelovend klinken! (even lullig..maar ik heb 9704 nog niet gekocht) Dat betekent dat er inderdaad iets niet pluis was met deze reeks en ze (dat is nog wel gissen) al versneld beginnen aan nieuwe reeks. Ik zou hem lekker cancelen als ik jou was op het moment er ook maar iets bekend is over nieuw type :-)
Mocht ik een 9704 besteld hebben dan was deze allang gecanceld, geloof me. Na alles wat je over dit toestel leest. Zelf vond ik de 9664 reeks een veel mooier beeld geven, maar da's persoonlijk natuurlijk.
Met de nieuwe lijn die volgende week wordt voorgesteld begin je wel weer van nul en heb je geen ervaringen om je op te baseren terwijl ik die nu bij de 47pfl9664 wel heb. Daar lees je bij mijn weten geen ene slechte review van alhoewel het ook een vrij populaire tv is. Mijn leverancier heeft er momenteel een 10tal in backorder staan.
Dus ik blijf nog effe bij mijn keuze; alleen heb ik veel te weinig geduld voor dit soort wachttijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

dave k schreef op maandag 15 februari 2010 @ 14:55:
[...]

Mocht ik een 9704 besteld hebben dan was deze allang gecanceld, geloof me. Na alles wat je over dit toestel leest. Zelf vond ik de 9664 reeks een veel mooier beeld geven, maar da's persoonlijk natuurlijk.
Met de nieuwe lijn die volgende week wordt voorgesteld begin je wel weer van nul en heb je geen ervaringen om je op te baseren terwijl ik die nu bij de 47pfl9664 wel heb. Daar lees je bij mijn weten geen ene slechte review van alhoewel het ook een vrij populaire tv is. Mijn leverancier heeft er momenteel een 10tal in backorder staan.
Dus ik blijf nog effe bij mijn keuze; alleen heb ik veel te weinig geduld voor dit soort wachttijden :)
owww verkeerd gelezen..ging jou om de 9664. Maar eens hoor dat je dan de ervaringen hebt van een type. Toch lijkt het me dat Philips geen risico zal nemen met een nieuwe reeks als ze inderdaad op de hoogte zijn van de problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papichulo
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-05 20:55
Vorig jaar rond augustus mijn Philips 42" lcd tv verkocht om een groter model aan te schaffen.
Tijdelijk ons 32" naar beneden gehaald en uitzien naar een nieuwe.
Mijn oog was gevallen op een 46PFL9704, gezien de beloofde specificaties (kijkhoek, hertz, enz...) was het dit type dat ik graag had gehad.
Na veel zoekwerk waar deze in België verkrijgbaar zou zijn heb ik het na 4 maanden opgegeven. Elke week vragen wanneer deze binnen kwam en als antwoord: "Misschien volgende maand".
Toen heb ik begin november besloten om toch de 47PFL9664 aan te schaffen en de 9704 links te laten liggen.
Deze staat nu meer dan 3 maanden in mijn woonkamer. Man, man, man hier heb ik geen seconde spijt van.
Ik heb deze topic van in begin gelezen en ik besef heel goed dat ik de juiste keuze heb gemaakt.
Vindt het echt sneu voor de mensen die een 9704 hebben aangeschaft met al die problemen zeg.

Van de 47PFL9664 heb ik niets anders dan lof. Heel scherp beeld en zeker met HD beelden.
Blu-ray is ook op en top.

In de info scherm van de tv heb ik het volgende gevonden:
Product code: VN1G0942010811
Scherm type: LCD LGD WUF SBM2 47"

Volgens ik kan zien is dit een LG scherm. Zijn er nog mensen met dezelfde type? Is deze een goeie?
Ik denk van wel, maar toch om zeker te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdekker
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik ben heel benieuwd. Heb op 29 januari bij de IT's de 47PFL9664 besteld en een aanbetaling gedaan. Toen was de verwachte levertijd 3 dagen. Nu is dat 'in maart' geworden en heb ik een leentoestel.

De 9664 wordt overal geroemd dus aan de ene kant wil ik die graag hebben. Aan de andere kant ben ik benieuwd naar de opvolger, als die nu nóg beter wordt...

Dat wordt volgens mij even afwachten tot op het Philips-event van 22 februari de nieuwe modellen bekend gemaakt worden, spannend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williz
[...]

De grote vraag is dan: Wat krijgen de backorders uitgeleverd. :|
Gaan ze deze laatste toestellen uitleveren met oude herstelde probleem panelen? Of zetten ze hierin een nieuwere paneel die waarschijnlijk doorgezet zal worden in de ('vermoedelijke') 9705?

[52" besteld in Oktober]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In tegenstelling tot velen ?
Nu het nieuwe moederbord is gemonteerd ben ik heel erg tevreden over mijn 46PFL9704.
Kijkhoek kon beter, echter zoals wij er naar kijken heb ik daar totaal geen problemen mee.
Kan het alleen constateren als ik aan de zijkant van het beeld ga staan..en daar zit/sta ik nooit tv te kijken.
Moederbord vervanging heeft de problemen van blokken en bevriezen van het beeld opgelost.
Ik ben dus een tevreden eigenaar van dit toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeM77
Vandaag ben ik gebeld door CE Repair Mijdrecht betreffende de preparatie van mijn 46pfl9704. Ze wilde graag weten wie het toestel heeft geleverd. Dit omdat het nieuwe paneel wat ze wilden plaatsen niet of slecht leverbaar is. Dus gaan ze op zoek naar een andere oplossing. Dit houdt in dat het toestel wordt omgeruild of gecrediteerd. Ze hebben het richting Philips communiceert en die nemen een beslissing.

Deze week krijg ik meer duidelijkheid over het hoe en wat. Dus maar weer even afwachten. Maar ik blijf positief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad een belangrijke vraag van wat er gaat gebeuren met de bestellingen in backorder. Mijn bestelling is van november voor de 52 inch (9704).

Nu vraag ik mij af, cancellen (wat ik eigenlijk niet wil want ik vind dit zeer mooie tv en kijkhoek is voor geen issue, zijn alle andere issues net als goasting helemaal weg met het nieuwe paneel?) of aankijken en dan een 9704+ of een 9705 ga ontvangen.
Bij aanhouden: hoe lang gaat het dan nog duren??? Mijn geduld raakt op.

Of zijn er goede alternatieven(van Sony of een ander A-merk bijvoorbeeld)? >46 inch met mooie looks en kwaliteiten? Kan iemand inside info geven want geruchten maken het er niet makkelijker op.

Philips communiceert niks naar buiten toe en ook geen updates over vertragingen e.d., dit vind ik geen stijl aangezien iedereen dik betaalt voor de topserie. Dit zouden wij op het werk eens moeten proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave k
papichulo schreef op maandag 15 februari 2010 @ 16:27:

Van de 47PFL9664 heb ik niets anders dan lof. Heel scherp beeld en zeker met HD beelden.
Blu-ray is ook op en top.

In de info scherm van de tv heb ik het volgende gevonden:
Product code: VN1G0942010811
Scherm type: LCD LGD WUF SBM2 47"
Bij deze nog eens bewezen dat ik de juiste keuze gemaakt heb _/-\o_ . Nu nog geleverd krijgen!
Waar heb je je toestel uiteindelijk gekocht in Belgie ?
Tot nu toe heb ik enkel weet van de LG panelen in deze reeks en dat zijn volgens de vele berichten hier de betere tov de sharp panelen. Jouw scherm is inderdaad een LG (LGD= LG Display)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulsing
  • Niet online
Info uit Frankrijk vanaf het hifi-forum.de (die het weer van een franse site hebben)
Opvallend is dat er niets over een 52PFL9705 te lezen is :(

"...Infos aus Frankreich!

PFL 9705

* 46PFL9705 : Juillet
* 40PFL9705 : Juillet
* 32PFL9705 : Avril

Les prix s’échelonnent de 1 100€ à 2 300€.
Points clés

* 3D Ready
* Rafraîchissement 400 Hz
* LED Local Dimming
* Net TV pour l’accès à des contenus en ligne via un portable
* Wifi (Internet sans-fil)
* Eclairage d’ambiance Ambilight
* 1080p

PFL8605

La compatibilité 3D reste, mais le 400 Hz s’échange contre un plus raisonnable 200 Hz. La perte de qualité sur les mouvements sera minime, mais plus visible sur les grandes tailles que les petites. Le wifi disparaît également, et le rétroéclairage devient un LED Edge.
4 modèles

* 52PFL8605 : Juin
* 46PFL8605 : Mai
* 40PFL8605 : Mai
* 37PFL8605 : Mai

Points clés

* 3D Ready
* Rafraîchissement 200 Hz
* LED Edge
* 1080p

PFL7605

La série 7605 conserve le rétroéclairage de la gamme 8605, mais le rafraîchissement passe à 100 Hz. L’Ambilight reste, ainsi que la fonction Net TV.
4 modèles

* 46PFL7605 : Avril
* 40PFL7605 : Avril
* 37PFL7605 : Avril
* 32PFL7605 : Fin mars

Les prix s’échelonnent de 900€ à 1 600€.
Points clés

* Rafraîchissement 100 Hz
* LED Edge
* 1080p

PFL5605

Le rétroéclairage passe du Edge LED au Direct LED (Full LED), ce qui laisse présager des écrans plus épais que les séries plus haut-de-gamme. La consommation est en revanche très faible (-40% par rapport à un téléviseur à néons CCFL). Les fonctionnalités restent cependant équivalentes aux 7605. L’Ambilight disparaît, ainsi que le Net TV.
4 produits

* 52PFL5605 : Mai
* 46PFL5605 : Avril
* 40PFL5605 : Mars
* 32PFL5605 : Fin mars

Les prix s’échelonnent de 900€ à 1 600€.
Points clé

* Direct LED
* 1080p

PFL5405

Gamme équivalent à la 5605 en terme de fonctionnalités, mais avec un classique rétroéclairage par néons CCFL.
3 produits

* 42PFL5405 : Mars
* 37PFL5405 : Avril
* 32PFL5405 : Mars

Les pris s’échelonnent de 550€ à 800€.
Points clés

* Rétroéclairage CCFL
* 1080p

PFL3605

Entrée de gamme Full HD du constructeur. Elle se compose de produits basiques, sans 100 Hz ni fonctionnalités particulières.
3 produits

* 47PFL3605 : Mai
* 42PFL3605 : Avril
* 32PFL3605 : Avril

Les prix s’échelonnent de 450€ à 800€.
Points clés

* Rétroéclairage CCFL
* 1080p
Les produis HD Ready

Philips propose également des petites tailles d’écran pour un second équipement, de 19 à 26 pouces. Elles sont simplement HD Ready, mais bénéficient d’un rétroéclairage par LED Direct LED.

* 26PFL3405 : Juin
* 22PFL5415 : 2ème semestre
* 22PFL3405 : Juin
* 19PFL3405 : Juin

Les prix s’échelonnent de 280€ à 450€...."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Laatst online: 12-09 16:10
Betekent dit dat de 9705 helemaal rondom ambilight heeft?
3D boeit me eigenlijk totaal niet. Of 400Hz een zichtbare verbetering is t.o.v. 200Hz weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dave k schreef op maandag 15 februari 2010 @ 14:15:
[...]

winkels kunnen geen info geven. Philips houdt ze al maanden aan het lijntje. Eerst was het dat alle backorders eind november geleverd zouden worden, dan hadden ze zogezegd een probleem met een aardbeving in een glasfabriek ergens in Japan, dan ging eind december alles opgelost zijn, en vanaf begin januari is er gewoon geen enkele communicatie meer mogelijk met Philips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

toch lache...wat eerst HD ready was...staat er nu 3D ready...wordt ook vast zo'n irritant stickertje wat je eraf moet peuteren :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papichulo
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-05 20:55
dave k schreef op maandag 15 februari 2010 @ 18:12:
[...]

Bij deze nog eens bewezen dat ik de juiste keuze gemaakt heb _/-\o_ . Nu nog geleverd krijgen!
Waar heb je je toestel uiteindelijk gekocht in Belgie ?
Tot nu toe heb ik enkel weet van de LG panelen in deze reeks en dat zijn volgens de vele berichten hier de betere tov de sharp panelen. Jouw scherm is inderdaad een LG (LGD= LG Display)
Heb mijn tv gekocht bij Foto Video Dierckx te Mortsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dibrial
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 17:28:
In tegenstelling tot velen ?
Nu het nieuwe moederbord is gemonteerd ben ik heel erg tevreden over mijn 46PFL9704.
Kijkhoek kon beter, echter zoals wij er naar kijken heb ik daar totaal geen problemen mee.
Kan het alleen constateren als ik aan de zijkant van het beeld ga staan..en daar zit/sta ik nooit tv te kijken.
Moederbord vervanging heeft de problemen van blokken en bevriezen van het beeld opgelost.
Ik ben dus een tevreden eigenaar van dit toestel
Ik ben het helemaal met je eens. Mijn 40PFL9704 geeft totaal geen problemen. Het beeld is geweldig en de bekende 'problemen' heb ik op mijn toestel nog niet kunnen ontdekken (VN4). De kijkhoek is voor mijn zitpositie ruim voldoende. :)
Ik ben dan ook erg tevreden over dit toestel en hoop dat Philips met de nieuwe modellen verder gaat op de goede lijn en leert van de problemen met de eerder versies van dit toestel.

Een punt waar ik nog mee zit is dat ik mijn Lounge Light bij het radio luisteren maar niet aan krijg. Erg jammer want anders heb ik mooie sfeerverlichting met een muziekje aan. :'(
Iemand enig idee of ik deze aan kan zetten als ik radio luister via CI+ (Ziggo va. kanaal 1750). Ik zet het beeld uit via 'Subtitle', maar ik heb alleen active Ambilight voor een zwart beeld. (of de gewenste kleurkeuze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:45
pascalbulsing schreef op maandag 15 februari 2010 @ 19:28:
Info uit Frankrijk vanaf het hifi-forum.de (die het weer van een franse site hebben)
...
M'n Frans laat me hier even in de steek:
Ik kan zo op mijnwoordenboek.nl ook niet direct een duidelijke vertaling vinden.
Iemand hier een duidelijke vertaling voor?

De rest ziet er prima uit qua specs tenminste

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Wat interessant. Ik dacht dat Philips zijn eigen panelen maakte. Er zit dus een LG paneel in de 46PFL9664.,. wat voor paneel zit er dan in de 47PFL9703? (scherm wat ik heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jan_V schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 08:39:
[...]

M'n Frans laat me hier even in de steek:

[...]

Ik kan zo op mijnwoordenboek.nl ook niet direct een duidelijke vertaling vinden.
Iemand hier een duidelijke vertaling voor?

De rest ziet er prima uit qua specs tenminste
Nou dat betekent gewoon dat de winkelprijzen dat en dat zijn. Voor de 32 inch versie laagste prijs lijkt me.

Maar hoe betrouwbaar is dit? En die 32 inch versie 400 hz :9 , uhm is dat überhaupt mogelijk?

Dit klinkt wel erg interessant... maar om nou nog langer te wachten met een HDTV hou ik niet uit. ;) Ik heb m'n zinnen gezet op de nieuwe serie van Sharp, en 3D READY, zal wel weer zoiets worden van HD ready, je hebt het pas echt iets goeds in huis als je Full 3D hebt ofzo?
Nja, 3D interesseert me toch niks en die 400 hz, ik vraag me af of dat niet wat te wensen over laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williz

"...Infos aus Frankreich!

PFL 9705

Idd... Als ze de 52" hier niet doorzetten, dan vraag ik me helemaal af wat ik nu nog uitgeleverd ga krijgen.
Gezien mijn 52" reeds betaald is, geleverd met defect, in afwachting vervanging.. kan ik moeilijk terug.
Het is maar een gok wat ik nu krijg, met een €3000,- model vind ik dat eigenlijk niet kunnen.

De 9664 was dan misschien een goed alternatief geweest met LG ipv Sharp, maar die leveren ze naar mijn weten niet in 52"? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Laatst online: 06:45
Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 09:20:
[...]

Nou dat betekent gewoon dat de winkelprijzen dat en dat zijn. Voor de 32 inch versie laagste prijs lijkt me.
Dacht ik ook, maar dan zal bij de 9, 8 en 7 serie wel een 0'tje missen in de prijs.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Goed lezen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulsing
  • Niet online
Ik ben dus vanaf een 9831 naar een 9900 naar een 9903 en toen naar een 52PFL9704 gegaan. Je kan dus stellen dat ik in de loop der jaren het e.e.a. aan €'s heb moeten inleveren. Ik ben begonnen op € 4500 en heb dus vanaf de 9831 die € 4500 was en nu naar de 9704 al zo'n € 1500 moeten opgeven t.o.v. de prijs van de initiele 9831. Nou zit hier natuurlijk wel een mate van afschrijving op, maar ik heb weinig trek om nu weer verdere terug te gaan naar een 46PFL9705 die ook al weer goedkoper is...

Maar laten we positief zijn en er van uitgaan dat de 52PFL9705 toch komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dibrial
Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 09:20:
[...]

Nja, 3D interesseert me toch niks en die 400 hz, ik vraag me af of dat niet wat te wensen over laat.
Ik denk dat de 400 hz alleen nut heeft bij 3D i.v.m. de shutterbril. Dan blijf je toch op beide kanten 200hz houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williz
Jan_V schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 11:15:
[...]

Dacht ik ook, maar dan zal bij de 9, 8 en 7 serie wel een 0'tje missen in de prijs.
Die Merketingjungs von Philips lesen hier durchaus mit, das Forum hier ist bemerkenswert. Der Nachfolger des 9704 wird noch im ersten Quartal 2010 vorgestellt werden und zwar handelt es sich dabei um ein Gerät OHNE Local Dimming, aus dem einfachen Grund, weil hier nun wirklich die UV2A ähnlichen Panels eingesetzt werden, bei denen ist ein Local Dimming nicht mehr erforderlich!

Aangezien de opvolger dan geen Local Dimming zal hebben, verklaart dat de lagere prijs.
Ik meen me te herinneren dat die nieuwe UV2A's alleen voor de 40,46" modellen waren..?
Er waren toch geen nieuwe types in de 52" versie geplaatst? (kan het me zo niet voor de geest halen)
pascalbulsing schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 11:32:

Maar laten we positief zijn en er van uitgaan dat de 52PFL9705 toch komt.
Ondanks alles blijven we allemaal hoopvol positief idd. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dibrial schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 11:50:
[...]

Ik denk dat de 400 hz alleen nut heeft bij 3D i.v.m. de shutterbril. Dan blijf je toch op beide kanten 200hz houden.
Tv kijken met een bril............moet echt niet gekker gaan worden. Avatar in de bioscoop was erg leuk maar het is nog verre van perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2frankie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-02-2024
Iemand heel misschien interesse in een Essence PES0001 ?

Ik zit eraan te denken om van 42'' naar 46'' te gaan en wellicht dat ik m'n prachtig mooie toesel ga verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 14:19:
[...]
Daar heb ik werkelijk nog nooit van gehoord, alsof de vlekken bovenop het scherm liggen als een soort vuil?!
Zou me verbazen, maar goed ik ben benieuwd naar de uitkomst van je wegpoets actie }:O
Helaas, antistatisch doekje gekocht maar helaas, vlekken blijven in beeld. Heb My-Shop en Philips technische ondersteuning gebeld en toch maar een service aangemaakt. Binnenkort staat Technorep aan de deur denk ik. Dergelijke vlekken zijn gewoonweg niet te accepteren. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave k
papichulo schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 07:54:
[...]

Heb mijn tv gekocht bij Foto Video Dierckx te Mortsel.
Bedankt voor de info. Ik had hier ook eerst een prijs aangevraagd en heb die prijs dan gebruikt om te onderhandelen en een mooie prijs te krijgen bij mijn gebruikelijke winkelier, nl fransdesmet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave k
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 20:05:
[...]

winkels kunnen geen info geven. Philips houdt ze al maanden aan het lijntje. Eerst was het dat alle backorders eind november geleverd zouden worden, dan hadden ze zogezegd een probleem met een aardbeving in een glasfabriek ergens in Japan, dan ging eind december alles opgelost zijn, en vanaf begin januari is er gewoon geen enkele communicatie meer mogelijk met Philips.
Ik heb net nog eens geinformeerd naar de leveringsstatus van mijn tv en ben te weten gekomen dat ik 4de in rij ben; en dat er van de 47pfl9664 enkele nog in februari geleverd worden en de rest in maart.
Verder wist men mij te melden dat er deze week een aantal modellen geleverd werden waar al heel lang op gewacht wordt. de 9704-reeks denk ik dan.
Hopelijk zijn dit weer geen zoethoud verhalen van philips naar de handelaars toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn18
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Martijn18

nu 43...

Ik zit ook zwaar te twijfelen of mijn 9704 voldoet aan mijn verwachtingen.
Daarom heb ik een aantal foto's gemaakt van mijn tv (met het eerder geposte plaatje) wat het volgende resultaat geeft:

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/02/16/1266334949-181.jpg

Nu heb ik zelf het idee dat het gezicht wel erg flets wordt, maar ik vraag mij af of dit in de "toegestane" marges valt. Ik zou dit plaatje graag als evidence gebruiken, bij een melding richting Philips, maar ik vraag mij af of dit voldoende is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog meer info van de Franse site over de Philips PFL9705: http://www.audiovideohd.f...dy-400-Hz-Wi-Fi-DLNA.html

Ik ben in afwachting van een nieuw 32" model uit de 9000 serie en dit ziet er hoopgevend uit. Hopelijk is het toestel snel leverbaar (en de kwaliteit goed).
Ik lees hier we dat velen (enige) ellende of toestanden hebben met hun huidige toestellen. Het lijkt me dus verstandig om na de eventuele aankoop van de 32PFL9705 voor enige tijd mijn 100Hz CRT TV te bewaren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL Fotografie
  • Laatst online: 14-02-2023
(jarig!)
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 17:59:
Inderdaad een belangrijke vraag van wat er gaat gebeuren met de bestellingen in backorder. Mijn bestelling is van november voor de 52 inch (9704).
Zoals ik al eerder heb vermeld in dit forum zal de 52PFL9704 volgens een tussenleverancier opgevolgd gaan worden door de 52PFL9709. (Nee geen typefout)

Ik hou het in de gaten, en als er meer nieuwtjes zijn zal ik dit gelijk posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martijn18 schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 18:45:
[...] Nu heb ik zelf het idee dat het gezicht wel erg flets wordt, maar ik vraag mij af of dit in de "toegestane" marges valt. Ik zou dit plaatje graag als evidence gebruiken, bij een melding richting Philips, maar ik vraag mij af of dit voldoende is?
Bij de laatste hoek kun je je afvragen of dat nog veel zin heeft om naar te kijken, en is dus niet echt relevant (alhoewel het natuurlijk het dichtst tegen de hoek aan zit die Philips specificeert). Verder zijn er betere voorbeelden te vinden van gezichten die flets worden dan dit voorbeeldplaatje (zie ook een link een van mijn eerdere posts).

Ik heb ook wat demofilmpjes gezien waarbij een wijnglas met (licht) rode wijn getoond wordt op een grijze achtergrond. Hierbij is recht van voren de kleur van de wijn goed te zien en duidelijk anders dan de achtergrond, maar bij een hoek van zo'n 40 graden is vrijwel geen onderscheid meer. Je moet van dat soort voorbeelden opzoeken. Kost even werk, maar dan heb je wel de voor jezelf meest duidelijke voorbeelden.

Ik hoop later van de week ook bij een kennis met een 9664 langs te gaan om te kijken hoe het daar is als vergelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williz
NL Fotografie schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 20:22:
[...]

Zoals ik al eerder heb vermeld in dit forum zal de 52PFL9704 volgens een tussenleverancier opgevolgd gaan worden door de 52PFL9709. (Nee geen typefout)

Ik hou het in de gaten, en als er meer nieuwtjes zijn zal ik dit gelijk posten.
hmm.. dus de 52" zou dan apart verder gaan als ander nummer?
Daar hoor ik graag meer over :)
maar.. opgevolgd, nadat de laatste orders verwerkt zijn?
Ik laat mijn dealer ook eens navragen, als deze dan betere specs zou hebben wacht ik liever dan nu alsnog een oud model te krijgen. Ik ben er een beetje huiverig voor namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiburg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-01-2022
deBennie schreef op zondag 14 februari 2010 @ 18:04:
Hmmm, deed net de TV (37pfl9604) vanuit standby aan, zapte naar ned2, het geluid deed het niet en de TV reageerde niet op de AB, en ging met een kleine plof (ik denk in het geluid) volledig uit...

1e keer op de aan/uit knop op de zijkant deed niks, na een 2e keer de tv proberen in te schakelen ging ie weer aan, en nu doet ie het weer.

Meer mensen dit verschijnsel gehad?
Klinkt niet lekker, is dat nadat je mainboard vervangen is ?
En is het krakende geluid uit de speakers nu weg of moet het mainboard nog vervangen worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doppert
  • Laatst online: 25-01-2022
Voor diegene die nog twijfelen over de 42pfl9664.
http://awards.whathifi.com/winners/televisions/2009

http://raptr.com/Doppert/about

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kird03
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 14:29
Alleen jammer dat hij bijna nergens leverbaar is..??!

Vaillant split aroTHERM VWL 75/5 AS +180L SWW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan je dan ook zeggen over de pfl9704, waarover ze op whathifi zeggen dat hij de pfl9664 zelfs klopt.
http://www.whathifi.com/Review/Philips-40PFL9704/

Ik kan niet anders dan denken dat ze bij whathifi toestellen hebben die niks van alle hier vermelde tekortkomingen vertonen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het volgende 'issue' met mijn 52-9704. (in combinatie met een UPC abonnement met HD)

Als ik mijn TV inschakel kan ik het geluid instellen middels de afstandbediening behorende bij de TV en met de afstandsbediening behorende bij het UPC kastje; niets aan de hand dus.

Als ik vervolgens switch van een 'reguliere' digitale zender naar een HD zender is het volume ineens stukken harder (met de nadruk op stukken harder).

Ik kan het geluid dan niet meer controleren met mijn UPC afstandbediening, maar ik dien dit te doen met de Philips afstandbediening. Ook als ik daarna terugschakel naar een andere zender kan ik geen gebruik meer maken van de UPC afstandbediening (qua controle over het geluid dan; de rest doet het gewoon). Je ziet wel de volumebalk hoger/lager gaan maar er gebeurd niets.

Iemand hiermee bekend?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2010 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
ik begrijp er nog steeds niets van!
Na bezoek E-care, en vaststelling "TV voldoet niet aan de specificatie's", komt philips niet met een oplossing.
Na diverse telefoontjes en mails steeds hetzelfde antwoord:
========================
U heeft nogmaals aangegeven op een passende oplossing te wachten betreffende het probleem met uw 40PFL704H/12.

Wij kunnen u niet anders inlichten dan dat het antwoord gegeven in de vorige correspondentie gehandhaafd blijft. Wij kunnen niet anders oordelen dan dat de opgegeven klacht binnen de specificaties valt en kunnen u hier verder dan ook niet mee van dienst zijn. Onze commerciele afdeling geeft aan dat wij hier niks aan kunnen doen, wij kunnen u hier dus ook niet verder mee helpen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat u hiermee ervaart.
===================

T'is echt niet te geloven.........................(zacht uitgedrukt)
Wie heeft er nu daadwerkelijk al een oplossing gekregen, en is tevreden met nieuw toestel of creditering???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog bezig....

Terugbellen doen ze niet, ik heb nu al 3 x geprobeerd om die vent die mijn zaak behandeld te pakken te krijgen.
Ik heb gezegd dat ik iemand ken met een nieuwer paneel zonder problemen.

De monteurs zeiden letterlijk dat het echt kut was.

Vond die allemaal goede reden voor een omruiling maar hij zegt straks waarschijnlijk ook gewoon dat ze het niet doen.

Heb ik toch niet voor niks die rechtsbijstand afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 21:13:
...

Heb ik toch niet voor niks die rechtsbijstand afgesloten.
Zou ik zeker contact mee opnemen. En/of een aangetekende brief sturen.
Misschien een gevalletje voor Tros Radar?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2010 21:21 ]

• bulsing
  • Niet online
Zoals in voorgaande postings al te lezen was a.s. maandag de info m.b.t. nieuwe modellen op :

http://www.digitalnewsroom.philips.com/

• 2frankie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-02-2024
Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 20:57:
Wie heeft er nu daadwerkelijk al een oplossing gekregen, en is tevreden met nieuw toestel of creditering???
Ik weet niet of deze vraag bedoeld is voor jouw type Philips toestel maar ik heb (na lang wachten en vele telefoontjes) half december 2009 een spiksplinternieuwe Essence PES0001 gekregen via E-care.

p.s,
Mocht er nog iemand geinteresseerd zijn in dit bijna nieuwe toestel, ik ga 'm in de verkoop doen en
overstappen op een 46''.

[ Voor 199% gewijzigd door 2frankie op 18-02-2010 12:06 ]

• the.bartman
  • Laatst online: 06-02-2023
Zomaar ter info:

Ik heb mijn 52pfl9704 begin november besteld.
Net van mijn leverancier vernomen dat het toestel niet meer gemaakt wordt.

Heeft er iemand al iets gehoord van een nieuwe 52''?

• bulsing
  • Niet online
the.bartman schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 11:48:
Heeft er iemand al iets gehoord van een nieuwe 52''?
uhhh iets van ca. 15 postings terug niets voorbij zien komen ?

• My-life
En wat was de oplossing van je leverancier? Is je bestelling geannuleerd?
Ik ben benieuwt of wij eenzelfde telefoontje kunnen verwachten over onze 46".
Pagina: 1 ... 4 ... 37 Laatste