Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 20:24:
Geertje waar kan ik jouw informatie vinden ivm met software 140.32. Graag een link aub.
Dat zegt ie toch? op het NETTV forum:
http://www.supportforum.philips.com/showthread.php?910-Your-experiences-with-FW-v0.140.27.0-for-8000-and-9000-series-(2010-models)/page10

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2011 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holthofw
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-12-2023
Bij de beta versie 140.32 staat ook Macroblocks improvement. Betekent dit verbetering van het beeld?
Ik krijg nl na de 027 update en daarna downgrade 032 en weer naar 025 géén mooi beeld meer zoals voor de 0.27 upgrade.
Ook nog een vraag over de EPG. Bij mijn vorige Philps met de losse Samsung decoder kreeg ik een andere en mooiere programmagids. Nu bij mijn 46pfl9705 krijg ik een zwart scherm met per zender een regel informatie (maar geen info van het programma zelf) Hoord dit zo?
En bij Configuratie, Voorkeuren, Programmagids is de keuze: Van Netwerk en Van zender.
Ik heb beide geprobeerd maar zie geen verschil.

Wim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

holthofw schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 09:52:
Bij de beta versie 140.32 staat ook Macroblocks improvement. Betekent dit verbetering van het beeld?
Ik krijg nl na de 027 update en daarna downgrade 032 en weer naar 025 géén mooi beeld meer zoals voor de 0.27 upgrade.
Ook nog een vraag over de EPG. Bij mijn vorige Philps met de losse Samsung decoder kreeg ik een andere en mooiere programmagids. Nu bij mijn 46pfl9705 krijg ik een zwart scherm met per zender een regel informatie (maar geen info van het programma zelf) Hoord dit zo?
En bij Configuratie, Voorkeuren, Programmagids is de keuze: Van Netwerk en Van zender.
Hier een wikipedia over Macroblocks:
Wikipedia: Macroblock

Ik vraag me af of dit het beeldprobleem gaat oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DappereDodo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 06:54
holthofw schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 09:52:
Kennelijk hoort dat zo, is geen gezicht, maarja... Als de zender epg-informatie geeft, krijg je altijd de zender-epg. Zoniet, dan pas krijg je de nettv-epg.

[ Voor 14% gewijzigd door DappereDodo op 19-02-2011 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste lotgenoten,
beteft 46pfl 9705h/012

Ik zou vandaag een e-care monteur thuis krijgen.
Hij zou de zelfde panel meenemen als ik zelf heb van week 38
Ik dus eerst even kijken of de blueray nog ghosting heeft en de opgenomen wie is de mol nog bij zwart wit flikkert, vooral bij glanzende haren.
op onverklaarbare wijze is het euvel verholpen,ik weet zeker dat ik met de 027 update nog steeds last hiervan had.
nu heb ik wel (zoals in dit forum beschreven staat) de tv opnieuw gecalibreerd.
waarchijnlijk heeft het daar mee te maken, de ghosting die ik bij inception blueray had is verdwenen.
bij wie is de mol zijn de klikkerende haren ook verdwenen, wel nog minimaal oplichtende backlids bij een zwart witte jurk.
ik wist dus bijna zeker dat de monteur hier voor jan .. zo komen en zou zeggen dat ik te kritisch ben.
ook de donkere wazige gedeeltes zijn weg.
wel is het zo dat je bij b.v. skieen hakkelige beelden krijg, maar als dit wordt opgelost met uploadbare software, hoef ik geen nieuwe tv.
de nieuwe 032 upload zegt het geluids uitval te verhelpen , ik ben benieuwd wanneer ik deze kan installeren.
zonder dar er weer andere perikelen verschijnen op mijn beeld.
wie heeft dit al gedaan en kan zeggen dat de geluids problemen voorbij zijn.

ik heb begrepen dat philips ook zegt dat ze een oplossing voor het 027 probleem gaan oplossen.
ben erg benieuwd hoe ze dit gaan doen.

gr
Jim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admingot
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-03-2022
Vandaag had ik het volgende fenomeen met de 46pfl9705. Bij het indrukken van de volume knop (1x) op de afstandsbediening liep het volume automatisch op. Mijn home cinema set ontplofte bijna! Snel het stroom eraf om erger te voorkomen. Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jimro Ik ervaar precies het zelfde als jij en wacht maar af voor update 032.
Dat is het enige wat bij mij overblijft die schokerige beelden bij skien.
Je hebt waarschijnlijk ook van alles geprobeert van 023naar025naar027.
Daar zit het probleem,je zou het geheugen moeten kunnen wissen(.Dat gevoel heb ik)
En dan weer op 027 zetten.
Of zou het zo zijn dat de tv 46pfl9705 de vorige update automatiche wist na een paar dagen net zoals bij windows 7.
Ik weet het ook niet zeker maar denk maar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PierreO
  • Laatst online: 03-09 11:04
Geplaatst op zaterdag 19 februari 2011 20:12
Acties:

--------------------------------------------------------------------------------

@admingot
Vandaag had ik het volgende fenomeen met de 46pfl9705. Bij het indrukken van de volume knop (1x) op de afstandsbediening liep het volume automatisch op. Mijn home cinema set ontplofte bijna! Snel het stroom eraf om erger te voorkomen. Iemand ervaring hiermee?
--------------------------------------------------------------------------------

Ja ik heb dat ook wanneer 3D aanstaat en ik op de volumeknop druk van mijn Pioneer reciever dan blijft de volume doorlopen totdat hij ontploft of tot ik de volume de andere kant op laat lopen. Nu :+ :*) ;) ;w wijzig ik de volume met de A.B. laag bij de grond zodat ik buiten het bereik van de 3D zender blijf.

Ik heb vanmorgen mijn TV teruggekregen met update 29, en vandaag leek de TV wel herboren, het is maar 1 dag maar het geeft het gevoel dat de TV de potentie die het heeft aan het benutten is. De vrouw roept daarom iedere keer tegen de TV "JE KUNT HET, PIETERTJE", ja het was gewoon in the livingroom. :P :9 :*) ;) ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En waar heb jij update .29 vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Saes
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-11-2022
Verwijderd schreef op zondag 20 februari 2011 @ 10:17:
En waar heb jij update .29 vandaan?
Komt vaker voor dat TV's geleverd worden met software die niet via de site te verkrijgen is. Hier zitten alvast wijzigingen in verwerkt die pas later in de officiële update gepubliceerd worden. Ik kreeg mijn televisie geleverd met firmware 014. Heeft ook nooit op de site gestaan. Dus de 029 zal wel de voorloper van 032 zijn met alvast de wijzigingen die goed door de test gekomen zijn. Wij zullen nog even geduld moeten hebben. Kan ook vergissing van PiereO zijn. :)

[ Voor 3% gewijzigd door H.Saes op 20-02-2011 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PierreO
H.Saes schreef op zondag 20 februari 2011 @ 10:48:
[...]

Komt vaker voor dat TV's geleverd worden met software die niet via de site te verkrijgen is. Hier zitten alvast wijzigingen in verwerkt die pas later in de officiële update gepubliceerd worden. Ik kreeg mijn televisie geleverd met firmware 014. Heeft ook nooit op de site gestaan. Dus de 029 zal wel de voorloper van 032 zijn met alvast de wijzigingen die goed door de test gekomen zijn. Wij zullen nog even geduld moeten hebben. Kan ook vergissing van PiereO zijn. :)
Geen vergissing van PierreO, ze hebben wat onderdelen vervangen (geloof alle onderdelen) en werd geleverd met 029 die niet het geluidsprobleem als oplossing heeft, maar tot nu toe nergens last van gehad. 032 is binnenkort leverbaar werd mij gezegd. Moet zeggen dat nu in dag 2 mijn vertrouwen alleen maar toeneemt in de 46" 9705, maar ja heb dan ook 'n maandje of 4 liggen klooien met de TV, heb wel altijd de potentie van de TV gezien maar nooit functioneel over de dagen heen. Ik werd er gestoord van, en ik vond het niet prettig. :+ 8) _/-\o_ ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Saes
PierreO schreef op zondag 20 februari 2011 @ 17:52:
[...]

Geen vergissing van PierreO, ze hebben wat onderdelen vervangen (geloof alle onderdelen) en werd geleverd met 029 die niet het geluidsprobleem als oplossing heeft, maar tot nu toe nergens last van gehad. 032 is binnenkort leverbaar werd mij gezegd. Moet zeggen dat nu in dag 2 mijn vertrouwen alleen maar toeneemt in de 46" 9705, maar ja heb dan ook 'n maandje of 4 liggen klooien met de TV, heb wel altijd de potentie van de TV gezien maar nooit functioneel over de dagen heen. Ik werd er gestoord van, en ik vond het niet prettig. :+ 8) _/-\o_ ;w
Dan heb je inderdaad hetzelfde als hier gehad. Alvast een voorloper van de nieuwe software op je TV. Dus met de 029 versie is de beeldkwaliteit weer als vanouds (dus voor de komst van 027) ??

[ Voor 5% gewijzigd door H.Saes op 20-02-2011 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PierreO
H.Saes schreef op zondag 20 februari 2011 @ 20:19:
[...]

Dan heb je inderdaad hetzelfde als hier gehad. Alvast een voorloper van de nieuwe software op je TV. Dus met de 029 versie is de beeldkwaliteit weer als vanouds (dus voor de komst van 027) ??
Door de ?? denk ik dat het als vraag bedoelt is en niet als bevestiging.
Ik zit nu naar boer is zoekende te kijken en het beeld is geweldig, de kleurschakeringen de detailering laten de volle potentie zien van TV kijken op de 46"9705, en de vrouw vindt het inhoudelijke OK, wat wil je meer. 3D via BlueRay of SBS stemt mij nog meer tevreden, 2D natuurlijk ook, ik hoop niet dat het een gevolg is van lang gefrusteerd zijn en ik een soort van stockholm syndroom heb.

Kortom, al het leed kan ik hiermee van me afschudden en als het met updates nog beter wordt ben ik zeer tevreden. _/-\o_ :9~ ;w :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akka30
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-03-2011
H.Saes schreef op zondag 20 februari 2011 @ 10:48:
[...]

De 029 software is hier te halen:
http://www.p4c.philips.co...PFL7605H/12&slg=sv&scy=SE

Deze is voor de types 7605, 8605, 9705. Heb 'm er in staan en werkt prima.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dols
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-09 08:50
De NL talige pagina:
http://www.p4c.philips.co...PFL7605H/12&slg=nl&scy=NL

De release notes:
Q5551_0.140.29.0 (Date published: 2011-02-17)
• To enable the TV to accept Com Hem CAM software upgrade via OAD. (Only applicable to
country, Sweden).

Tja. Ik denk dat hier nog geen fix voor de audio in zit........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:49
Wel vreemd dat deze software nog niet vermeld staat bij de 9705. Ik wacht wel netjes af. Ook op de bevindingen van andere gebruikers.

EDIT:
http://www.supportforum.p...7000-series-(2010-models)

maw: software .29 is NIET voor de 9 serie!

[ Voor 40% gewijzigd door pielle007 op 21-02-2011 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Saes
akka30 schreef op zondag 20 februari 2011 @ 22:25:
[...]

De 029 software is hier te halen:
http://www.p4c.philips.co...PFL7605H/12&slg=sv&scy=SE

Deze is voor de types 7605, 8605, 9705. Heb 'm er in staan en werkt prima.

Succes!
Sluit me bij Pielle aan. Zolang deze firmware niet bij de 9 serie vermeld staat ga ik geen risico nemen. Wacht ook af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgende brief is naar kassa gegaan, want mijn problemen zijn nog niet opgelost, tevens belt Philips niet eens terug omtrent mijn klachten, terwijl de service desk mij had belooft dat ik zou worden teruggebeld.

Best Kassa,

Tot op heden zijn er 1001 problemen met mijn philips tv 46pfl9705.
een toestel van 2800 euro met prachtige specificaties. Echter een tv met zoveel problemen dat Philips het niet kan/wil oplossen.
- beeldkwaliteit slecht
- 3d problemen
- piep in toestel
- piep in ambilight
graag verwijs ik naar onderstaand forum waarin enorm veel andere gebruikers klagen over dit toestel en de beroerde werkwijze van het Philips service center.
[LCD TV] Philips de 9000 & Essence Serie 2009-2010
Tevens komt Philips met diverse software matige updates die telkens ook niet goed zijn.

Enfin mijn toestel is al 3 keer terug geweest en het is nu nog steeds niet goed.
Bellen met Philips haalt uit dat het toestel weer terug moet naar reparatie service center (ingehuurd bedrijf wat niet Philips zelf is). Dan komt er vaak eerst een monteur die je nog moet overtuigen dat de problemen echt niet door de beugel kunnen.
Als de monteur aangeeft dat je te kritisch bent kun je al helemaal fluiten naar een oplossing.

Dit vind ik dus niet kunnen op een top toestel van 2800,-euro.

Ook heb ik een klachten brief gestuurd naar Philips maar tot op heden nog geen reactie op gehad. Lees hieronder mijn brief aan philips verstuurd op 15 feb 2011.

Hopende dat jullie hier wat mee kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admingot
  • Laatst online: 01-03-2022
Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2011 @ 12:30:
Volgende brief is naar kassa gegaan, want mijn problemen zijn nog niet opgelost, tevens belt Philips niet eens terug omtrent mijn klachten, terwijl de service desk mij had belooft dat ik zou worden teruggebeld.

Best Kassa,

Tot op heden zijn er 1001 problemen met mijn philips tv 46pfl9705.
een toestel van 2800 euro met prachtige specificaties. Echter een tv met zoveel problemen dat Philips het niet kan/wil oplossen.
- beeldkwaliteit slecht
- 3d problemen
- piep in toestel
- piep in ambilight
graag verwijs ik naar onderstaand forum waarin enorm veel andere gebruikers klagen over dit toestel en de beroerde werkwijze van het Philips service center.
[LCD TV] Philips de 9000 & Essence Serie 2009-2010
Tevens komt Philips met diverse software matige updates die telkens ook niet goed zijn.

Enfin mijn toestel is al 3 keer terug geweest en het is nu nog steeds niet goed.
Bellen met Philips haalt uit dat het toestel weer terug moet naar reparatie service center (ingehuurd bedrijf wat niet Philips zelf is). Dan komt er vaak eerst een monteur die je nog moet overtuigen dat de problemen echt niet door de beugel kunnen.
Als de monteur aangeeft dat je te kritisch bent kun je al helemaal fluiten naar een oplossing.

Dit vind ik dus niet kunnen op een top toestel van 2800,-euro.

Ook heb ik een klachten brief gestuurd naar Philips maar tot op heden nog geen reactie op gehad. Lees hieronder mijn brief aan philips verstuurd op 15 feb 2011.

Helemaal gelijk! Wacht inmiddels op exemplaar 5 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2011 @ 12:30:

Best Kassa,
...

Waar heb je die klachtenbrief richting philips aan geadresseerd? Ik wil daar namelijk ook een klachtenbrief naar toe sturen ivm de slechte afhandeling en de kwaliteit van e TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

via de website, waarbij je weer zo'n case nummer krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akka30
H.Saes schreef op maandag 21 februari 2011 @ 11:42:
[...]

Sluit me bij Pielle aan. Zolang deze firmware niet bij de 9 serie vermeld staat ga ik geen risico nemen. Wacht ook af.
De firmware met code Q55xx (modeljaar 2010) is geschikt voor de Philips 5/6/7/8/9000-series. Ik heb de 029 in de 9705 staan en geen issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
akka30 schreef op maandag 21 februari 2011 @ 16:41:
[...]

De firmware met code Q55xx (modeljaar 2010) is geschikt voor de Philips 5/6/7/8/9000-series. Ik heb de 029 in de 9705 staan en geen issues.
Dat kan wel zo zijn wat je zegt, maar het het forum van Philips zelf staat de 9705 niet erbij. En ook niet op de Philips download site. Men heeft het over software 0.32 beta op dit moment voor de 9705. Wel vreemde zaak dat jij .029 draait. Hoop voor je dat ie t goed blijft doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akka30
pielle007 schreef op maandag 21 februari 2011 @ 17:01:
[...]

Dat kan wel zo zijn wat je zegt, maar het het forum van Philips zelf staat de 9705 niet erbij. En ook niet op de Philips download site. Men heeft het over software 0.32 beta op dit moment voor de 9705. Wel vreemde zaak dat jij .029 draait. Hoop voor je dat ie t goed blijft doen
Het is niet zo vreemd dat ik 029 draai omdat de Q55xx firmware ook voor de 9705 is. De TV weigert firmware die niet geschikt is. Probeer maar eens een firmware er in te zetten die niet met Q55xx begint. Lukt niet omdat er een check zit op de juiste firmware versie tijdens het laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook de .29 geprobeerd. beeld is niets beter.verticale strepen bij snelle beweging nog steeds storend zichtbaar. en schitteringen van BZV ook.
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Wel werkt mijn easy connect functie beter met mijn samsung hd tuner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oja ook de HDMI receiver gaat slecht overweg met de 029 net als de 027 als ik switch van bluray naar dig.tuner is het geluid vervormd. Philips heeft weer een super update gemaakt................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akka30
Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2011 @ 21:02:
oja ook de HDMI receiver gaat slecht overweg met de 029 net als de 027 als ik switch van bluray naar dig.tuner is het geluid vervormd. Philips heeft weer een super update gemaakt................
Klopt, deze versie heeft geen verbeteringen anders dan hieronder beschreven, we wachten nog even op 032.

New software v0.140.29.0 This release only has an additional fix for TV’s in Sweden. Sorry, no other improvements towards previous release 140.27.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:47

Borry

prutsen is mijn leven

Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2011 @ 21:02:
Was bij mij bij versie .23 ook al.
Philips aparatuur schijnt wel vaker problemen te hebben met HDMI van andere merken.

The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms moet je gewoon geduld hebben, ik weet het...wel willen alles optimaal en het liefst gisteren:

Van een Philips moderator:

Status 18-Feb-'11: New SW version 140.32 is now in beta testing phase.
This version addresses the following issues:
• Audio drop solution .
• Zap time improvement.
• Macroblocks improvement.
• PIP available with DVB-S signals.
If no real problems arises from this beta test, we will release it soon. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds eergister heb ik ook de 32PFL9705 gekocht, het geluid kraakte soms wel eens op surround met een HDBox van UPC, heb ik de laatse firmware update geinstalleerd Versie: 000.140.027.000 en nu heb ik het volgende probleem, ik zie nu heel veel trillingen en flikkeringen door het beeld, als ik het toestel op intens zet, en de piep achter in het toestel is nu ook velen maler erger [harder], als ik dit had geweten had ik nooit dit toestel gekocht, donderdag ruil ik het toestel om voor een nieuwe, hopelijk is het dan weg en anders wil ik gewoon mijn geld terug want dit is ook niet alles, ik wacht dan denk ik wel gewoon op de nieuwe toestellen van Philips, die in juni komen, hopelijk zijn die beter, de opvolger van de 9000 series zie hier link

http://www.3d-led-tv-2011.nl/philips-3d-led-tv.html

En als ik de 32PFL9705 weer heb, [omgeruild] vermijd ik sowieso 000.140.027.000 want die update veroorzaakt alleen maar meer problemen bij mij.

Mijn vorige toestel de 32pfl9604 had in feiterlijk helemaal geen problemen, maar die staat nu beneden bij mijn ouders.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2011 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geertje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 15:15
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 16:48:
Soms moet je gewoon geduld hebben, ik weet het...wel willen alles optimaal en het liefst gisteren:

Van een Philips moderator:

Status 18-Feb-'11: New SW version 140.32 is now in beta testing phase.
This version addresses the following issues:
• Audio drop solution .
• Zap time improvement.
• Macroblocks improvement.
• PIP available with DVB-S signals.
If no real problems arises from this beta test, we will release it soon. ;)
Huh?!?!
Nu staat ineens versie 140.29 op de site...?!?
Zou het dan toch niet gelukt zijn met de beta test.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk1957
  • Laatst online: 01-09 19:52
ik kan 140.029 niet openen. Melding: Slechte ZIP header oid !!! Gaat prima met Philips!!
Wie kan hem wel openen en is een site waar wij een werkende zip file kunnen downloaden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
Hey Henk heb hem net gedownload en zonder problemen kunnen openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PierreO
henk1957 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 09:56:
ik kan 140.029 niet openen. Melding: Slechte ZIP header oid !!! Gaat prima met Philips!!
Wie kan hem wel openen en is een site waar wij een werkende zip file kunnen downloaden??
Kan hem gewoon openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 62vette
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-07 17:01
henk1957 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 09:56:
Geopend en geïnstalleerd. Geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk1957
Update 140.029. Ik heb de update kunnen installeren. Helaas is het beeld niet verbeterd ! Of andere problemen zijn opgelost weet ik niet. Dat zal ik hier vermelden binnenkort. Aan iedereen het verzoek de ervaringen te delen met update 140.029.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Saes
029 erop. Geen problemen tot nu toe. Kan echter ook geen verbetering ontdekken. Had dit ook niet verwacht. Is al eerder gepost. Betreft Fix voor TV's in Zweden.Zie post akka30

[ Voor 4% gewijzigd door H.Saes op 23-02-2011 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb update 029 zojuist geinstaleerd ik dacht wel dat schokkerige beelden van snelle beweging iets vermindert zijn ? (ga nog testen)
Bij demo clip zag je bij Perfect natural motion bij soft 025 wel verbetering bij 029 niet .
Dus daar is nog iets uitgeschakeld,ik wacht nog steeds op 032.
Het is nog steeds niet het beeld wat ik had met soft 025.
Wat heb ik een spijt dat ik er toen de soft 027 erop gezet heb ,ik vind het beeld niet echt scherp.
Ik ga nu voor de 2 de keer 029 erop zetten.Dan word er bij installeren een A of een B aangegeven.
Ook verandert de software instalatie niet van datum .
Blijft op de zelfde datum staan toen ik 027 installeerde.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2011 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy2000
  • Niet online
Nu ik 46pfl9705 nu een paar week heb kan ik zeggen dat ik er zeer tevreden over ben, problemen die hier genoemd worden zoals trillen/flikkeren van haren of andere rare dingen heb ik niet waargenomen hier.
Het beeld is op Blu-ray echt heel mooi met heel veel details, HD zenders op tv verschillen naar mate de uitzending even als SD. (kijk alleen digitaal)
Zwart is echt zwart op deze tv en details in donkere beelden zijn goed dankzij de full local led's die dimmen.

Ik draai nog steeds met update .25 en zet er ook geen andere in als hij niet via de tv wordt aangeboden.

Heb de LG le8500 en de panasonic v20 hier ook gehad maar deze tv zijn weer terug gegaan naar de winkel omdat deze tv's mij niet aan stonden wat beeld betreft.

Hier mijn beeld instellingen die ik in gebruik heb:

Smart beeld - Gewenst.
Contrast - 69.
Helderheid - 50.
Kleur - 47.
Scherpte - 3 / 5
Ruisreductie - uit.
Tint - Gewenst.
Gewenste tint - Rood 127 Groen 115 Blauw 110
Licht sensor - uit.
Scherm randen - 3.

Perfect Pixel HD
------------------------
Perfect Natural Motion - Uit en bij voetbal aan.
400Hz Clear LCD - Aan.
Superresolutie - Uit.
Perfect contrast - Uit.
Dynamische achtergrond verlichting - Optimaal beeld.
Mpeg artefacts-reductie - Uit.
Kleurverbetering - Minimum.
Gamma - 2.

Andere beeld instellingen zijn ook welkom en altijd leuk om te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk1957
De feitelijke problemen met de toestellen uit de 9000 serie worden nu achterwege gelaten door het kwaliteitsverlies van het beeld door update 140.027. Eigenlijk is het te triest voor woorden dat wij straks gaan juichen als wij weer een perfect beeldkwaliteit terug hebben en de rest van de klachten voor lief nemen.
Mensen, een toestel tussen 2300 en 2800 euro dient PERFECT te zijn van beeld en neem svp geen genoegen met minder. Dat had u beter bij de Aldi een toestel van 500 euro kunnen kopen met de kans een beter beeld als nu!!! Als u de specs leest dient het kwaliteitsverschil tussen HD en SD van dit toestel minimaal te zijn van normale kijkafstand. Dat is dus beslist niet het geval. Het beeld is, behoudens echte HD beelden, slecht te noemen !! Op onze verjaardag heb ik de TV eens aangezet en iedereen hun mening gevraagd. Nu was er op dat moment een schaatswedstrijd. De meetcijfers waren NIET leesbaar !!
Blijft nog openstaan:
Geluid valt weg 1 a 2 sec.
NETTB kan geen HD films afdraaien.
Username op Youtube is beperkt tot ca 12 posities
En zo kunnen wij nog wel even doorgaan. Wie vult de lijst van klachten nog aan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borry

Borry

prutsen is mijn leven

henk1957 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 19:38:
De feitelijke problemen met de toestellen uit de 9000 serie worden nu achterwege gelaten door het kwaliteitsverlies van het beeld door update 140.027. Eigenlijk is het te triest voor woorden dat wij straks gaan juichen als wij weer een perfect beeldkwaliteit terug hebben en de rest van de klachten voor lief nemen.
Mensen, een toestel tussen 2300 en 2800 euro dient PERFECT te zijn van beeld en neem svp geen genoegen met minder. Dat had u beter bij de Aldi een toestel van 500 euro kunnen kopen met de kans een beter beeld als nu!!! Als u de specs leest dient het kwaliteitsverschil tussen HD en SD van dit toestel minimaal te zijn van normale kijkafstand. Dat is dus beslist niet het geval. Het beeld is, behoudens echte HD beelden, slecht te noemen !! Op onze verjaardag heb ik de TV eens aangezet en iedereen hun mening gevraagd. Nu was er op dat moment een schaatswedstrijd. De meetcijfers waren NIET leesbaar !!
Blijft nog openstaan:
Geluid valt weg 1 a 2 sec.
NETTB kan geen HD films afdraaien.
Username op Youtube is beperkt tot ca 12 posities
En zo kunnen wij nog wel even doorgaan. Wie vult de lijst van klachten nog aan??
Die schaatswedstrijd was ook op Eurosport HD, men verontschuligde zich over de slechte zichtbaarheid van de tijdwaarneming. Ligt in dit geval dus niet aan de TV.

The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy2000
  • Niet online
henk1957 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 19:38:
Mensen, een toestel tussen 2300 en 2800 euro dient PERFECT te zijn van beeld en neem svp geen genoegen met minder. Dat had u beter bij de Aldi een toestel van 500 euro kunnen kopen met de kans een beter beeld als nu!!! Als u de specs leest dient het kwaliteitsverschil tussen HD en SD van dit toestel minimaal te zijn van normale kijkafstand. ....
Geen enkele tv kan van SD een nagenoeg HD plaatje maken, vooral niet met de soms slechte beelden die uitgezonden worden op tv. Een scaler kan er geen details bij verzinnen, kijk nu eens naar de nederlandse HD zenders als deze SD uitzenden en upscalen naar HD is het beeld ook niet altijd goed en al helemaal geen HD , dus verwacht van een tv niet dat deze het wel kan.
Als ik bij ons in de winkel een ander toestel bekijk bv de Samsung 46UE8700 vergelijk met deze tv dan is het beeld van deze tv echt beter.
Soms denk je van een beeld wat slecht of wat zijn de letters hakkelig, dit ligt dan meestal aan de bron en niet aan de tv.

Ook hebben mensen vaak super resolutie aan staan, dit verscherp het beeld erg bij bv de uitzending tussen kunst en kitsch en aangezien dit ook al heel scherp wordt uitgezonden krijg je dus problemen. Super resolutie moet eigenlijk niet bij echt HD materiaal aan staan.

Deze televisie is zeker niet perfect (welke tv wel?) en bij sommige fouten moet Philips zich heel erg schamen dat dit nog in deze tv zit. Maar als ik sommige verhalen lees dan denk ik soms ook wel ligt het niet aan een bepaalde productie van dit toestel of exemplarisch?

• henk1957
Verklaar mij dan waarom het beeld voor 140.027 beter was dan nu?? Zelfs de monteur die deze update erop zette bevestigde dit. Ik zag het gelijk! En mijn ogen zijn nog goed! U schrijft dat SD en HD een wereld van verschil is. Dat klopt als u vlak voor de TV gaat staan. Op normale kijkafstand dient zelfs het SD goed van beeld te zijn. Dat is na 027 niet meer!! Gisteren op RTL8 een film met ondertiteling. Ondertiteling helemaal opgeblazen waardoor 1/3 van het beeld gevuld was en van de letters ontbraken sommige stukjes!! Ik heb er foto's van gemaakt. Maar ik neem het u niet kwalijk als u het verschil niet kan zien. Er zijn veel consumenten en helaas ook verkopers die het allemaal wel best vinden en zich nergens druk over maken. Maar zo zijn de meeste mensen die hier reageren niet. Die willen waar voor hun geld! En voor 2300 euro mag je dat eisen.
Philips heeft er een puinhoop van gemaakt en zij dienen het gewoon op te lossen. En als het toestel niet voldoet gaat het bij mij gewoon terug. Daar heb ik al sluitende afspraken over gemaakt met de verkoper. En misschien is het een optie om te wachten tot de 40PFL9706 uitkomt waarbij men mag verwachten dat alle ziekten uit onze serie zijn opgelost en in de ontwikkeling van de 9706 zijn toegepast.

• pielle007
Gisteren update .29 geinstalleerd. Geen echte noemingswaardigheden tot nu, behalve vanmorgen op NED2 HD, de persoon op tv had een zwart / wit gestreept hemd aan... en dan 'flikkereren" die strepen van zn hemd. Dit heb ik nooit geconstateerd met update .025. (wel weer met .27). Dat Philips maar snel met een fatsoenlijke update komt zoals ze hebben telefonisch hebben toegezegd.
Overigens vind ik de TV wel erg traag in de menu's als je het vergelijkt met SW versie .025 , maar dit wil ik wel voor lief nemen. Verder heb ik de TV te kort aangehad om verdere conclusies te trekken.
Ben toch meer nieuwsgierig naar SW .032 die oa hier wordt genoemd:
http://www.supportforum.p...=3640&viewfull=1#post3640

[ Voor 33% gewijzigd door pielle007 op 24-02-2011 08:44 ]

• Geertje
henk1957 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 07:58:
(...)
En misschien is het een optie om te wachten tot de 40PFL9706 uitkomt waarbij men mag verwachten dat alle ziekten uit onze serie zijn opgelost en in de ontwikkeling van de 9706 zijn toegepast.
Bij nieuwe series horen nieuwe features. En bij nieuwe features horen nieuwe problemen/bugs.
Dus ik weet het niet.

Zit zelf nog steeds zonder problemen op versie 25 (muv af en toe het wegvallen vvan het geluid, maar meestal kijken we via CAM dus geen probleem),
v29 is v27 met alleen Zweden oplossing (is al honderd keer gezegd, maar goed..), dus daar waag ik me niet aan.
Ik denk dat ik voor deze TV - waar ik dus over het algemeen zeer tevreden over ben - het motto vasthoud van 'geen grote problemen = geen update'.
Laat ie 32 dus maar komen en dan houd ik wel het forum 1 of 2 weken in de gaten en dan zie ik wel...

• Happy2000
  • Niet online
Verklaar mij dan waarom het beeld voor 140.027 beter was dan nu?? Zelfs de monteur die deze update erop zette bevestigde dit. Ik zag het gelijk! En mijn ogen zijn nog goed! U schrijft dat SD en HD een wereld van verschil is. Dat klopt als u vlak voor de TV gaat staan. Op normale kijkafstand dient zelfs het SD goed van beeld te zijn. Dat is na 027 niet meer!! Gisteren op RTL8 een film met ondertiteling. Ondertiteling helemaal opgeblazen waardoor 1/3 van het beeld gevuld was en van de letters ontbraken sommige stukjes!! Ik heb er foto's van gemaakt. Maar ik neem het u niet kwalijk als u het verschil niet kan zien. Er zijn veel consumenten en helaas ook verkopers die het allemaal wel best vinden en zich nergens druk over maken. Maar zo zijn de meeste mensen die hier reageren niet. Die willen waar voor hun geld! En voor 2300 euro mag je dat eisen.
Philips heeft er een puinhoop van gemaakt en zij dienen het gewoon op te lossen. En als het toestel niet voldoet gaat het bij mij gewoon terug. Daar heb ik al sluitende afspraken over gemaakt met de verkoper. En misschien is het een optie om te wachten tot de 40PFL9706 uitkomt waarbij men mag verwachten dat alle ziekten uit onze serie zijn opgelost en in de ontwikkeling van de 9706 zijn toegepast.
Ik draai zelf hier met de .25 software en weet dus niet hoe het beeld van de .27 is, en ik geloof wel dat het beeld slechter is.
Ik zit hier 3.5 meter vanaf mijn tv en zie dan nog duidelijk verschil tussen echt HD / Blu-ray en SD, Goede HD beelden hebben veel meer detail dan SD uitzendingen, echter hoort het SD beeld er wel goed uit te zien
op een deze tv.

Verwijderd

Happy2000 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 18:54:
Hier mijn beeld instellingen die ik in gebruik heb:

Smart beeld - Gewenst.
Contrast - 69.
Helderheid - 50.
Kleur - 47.
Scherpte - 3 / 5
Ruisreductie - uit.
Tint - Gewenst.
Gewenste tint - Rood 127 Groen 115 Blauw 110
Licht sensor - uit.
Scherm randen - 3.

Perfect Pixel HD
------------------------
Perfect Natural Motion - Uit en bij voetbal aan.
400Hz Clear LCD - Aan.
Superresolutie - Uit.
Perfect contrast - Uit.
Gamma - 2.

Andere beeld instellingen zijn ook welkom en altijd leuk om te testen.
Hier mijn beeld instellingen die ik in gebruik heb, deze schijnen uitgemeten te zijn.
Hopelijk droppen andere gebruikers ook hun beeldinstellingen.
Zodat we gezamelijk kunnen vergelijken welke de beste weergave geeft.

Smart beeld - Persoonlijk.
Contrast - 70.
Helderheid - 49.
Kleur - 45.
Scherpte - 3
Ruisreductie - uit.
Tint - Normaal
Licht sensor - uit.

Perfect Pixel HD
------------------------
Perfect Natural Motion - Minimum bij voetbal aan.
400Hz Clear LCD - Aan.
Superresolutie - Uit.
Perfect contrast - Minimun.
Gamma - 2.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2011 14:54 ]

• PierreO
Het opblazen van de ondertiteling ligt niet aan de TV, ligt aan de uitzending. De TV haalt niet de ondertiteling er apart uit en blaast hem dan op, dus we moeten wel proberen het hier zuiver te houden en niet de TV de schuld geven van een bagger uitzending. :X

Verwijderd

Volgens mij zijn die problemen met software niet op te lossen door Philips simpel weg omdat ze gebruik maken van diverse schermen ....... de ene software werkt weer goed op type 1 enz.

Philips is gewoon niet slim bezig om met verschillende schermen in de weer te gaan.
zou kan je nooit de kwaliteit borgen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 20:48:
Sinds eergister heb ik ook de 32PFL9705 gekocht, het geluid kraakte soms wel eens op surround met een HDBox van UPC, heb ik de laatse firmware update geinstalleerd Versie: 000.140.027.000 en nu heb ik het volgende probleem, ik zie nu heel veel trillingen en flikkeringen door het beeld, als ik het toestel op intens zet, en de piep achter in het toestel is nu ook velen maler erger [harder], als ik dit had geweten had ik nooit dit toestel gekocht, donderdag ruil ik het toestel om voor een nieuwe, hopelijk is het dan weg en anders wil ik gewoon mijn geld terug want dit is ook niet alles, ik wacht dan denk ik wel gewoon op de nieuwe toestellen van Philips, die in juni komen, hopelijk zijn die beter, de opvolger van de 9000 series zie hier link

http://www.3d-led-tv-2011.nl/philips-3d-led-tv.html

En als ik de 32PFL9705 weer heb, [omgeruild] vermijd ik sowieso 000.140.027.000 want die update veroorzaakt alleen maar meer problemen bij mij.

Mijn vorige toestel de 32pfl9604 had in feiterlijk helemaal geen problemen, maar die staat nu beneden bij mijn ouders.
hoi,

Hoe weet je dat deze nieuwe modellen in juni komen?? Ik zie dat namelijk nergens staan.....?

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 15:57
Wat mij de laatste tijd opvalt, is dat het soms even kan duren voordat de ondertiteling start bij de zenders zoals NG of Discovery channel. Of soms verschijnen ze pas na een paar keer heen en weer zappen

Firmware: .25
46 - 9705
Ziggo

• henk1957
PierreO schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 16:24:
[...]

Het opblazen van de ondertiteling ligt niet aan de TV, ligt aan de uitzending. De TV haalt niet de ondertiteling er apart uit en blaast hem dan op, dus we moeten wel proberen het hier zuiver te houden en niet de TV de schuld geven van een bagger uitzending. :X
Het hele beeld was opgeblazen en dat zie je dan het beste aan de ondertiteling. Was voor de 027 ook niet.
De discussie is zuiver ! En zoals verderop is geschreven lukt het Philips de problemen niet op te lossen door de verschillende merken schermen die ze gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borry

Borry

prutsen is mijn leven

Meer als een week geleden heb ik op een ander forum ( weet niet meer welke) iets gelezen over geluidsuitval op een 37PFL7605H.
Er werd toe door een Philips medewerker voorgesteld om dit eens te proberen;

- Ga naar het hoofdmenu
- Configuratie
- Zenderinstellingen
- Talen
- Gewenst Audioformaat
- Zet deze maar eens op standaard

Ik heb dit uitgeprobeerd op mijn 46PFL9705H en ik heb al meer als een week geen audio uitval meer gehad.
Het probleem moet natuurlijk opgelost worden maar misschien is dit een goede tussenoplossing.
Ik draai overigens versie .027 met perfect beeld en zonder verdere problemen.

[ Voor 6% gewijzigd door Borry op 25-02-2011 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geertje
henk1957 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 23:38:
[...]
Het hele beeld was opgeblazen en dat zie je dan het beste aan de ondertiteling. Was voor de 027 ook niet.
De discussie is zuiver ! En zoals verderop is geschreven lukt het Philips de problemen niet op te lossen door de verschillende merken schermen die ze gebruiken.
En dit was wat er eerder geschreven was:
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 20:49:
Volgens mij zijn die problemen met software niet op te lossen door Philips simpel weg omdat ze gebruik maken van diverse schermen ....... de ene software werkt weer goed op type 1 enz.

Philips is gewoon niet slim bezig om met verschillende schermen in de weer te gaan.
zou kan je nooit de kwaliteit borgen.
Zo komen de indianenverhalen de wereld in...

Ik probeer de problemen (die ik gelukkig niet heb) niet goed te praten, maar het moet ook niet de andere kant op slaan.
Ik heb het idee dat er toch ook veel frustratie en subjectiviteit hier te vinden is: als er in de release notes van 29 staat dat er alleen een kleine wijziging is mbt een Zweedse CAM module en er wordt toch ook door iemand gezegd dat hij/zij denkt dat het beeld toch ook beter is...
Een soort Mama-appelsap: als je eenmaal iets gehoord hebt, hoor je nooit meer de orginele songtekst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy2000
  • Niet online
henk1957 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 23:38:
[...]

Tja dit heb ik ook wel eens gezien op één van de commerciële omroepen, het wordt zo belabberd uitgezonden en ligt dus niet aan de tv, of je hebt de zoom functie aan staan dan krijg je het zelfde effect.

Ik zat van de week een film te kijken op film1 HD en er was allemaal ghosting te zien in de gezichten (wat wel vaker gebeurd bij film1 HD) dit ligt dus niet aan de tv, hoewel de tv het wel laat zien, op mijn oude plasma was dit ook regelmatig zo op film 1 HD. Dus alles wat je niet bevalt aan beelden van de tv hoeft niet aan de tv te liggen. Wat wel het geval is hoe groter de tv hoe meer slechte uitzendingen opvallen.

Wat betreft de verschillende panels in de tv's dit kan maar andere merken doen dit ook.

[ Voor 3% gewijzigd door Happy2000 op 25-02-2011 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een nieuw probleem ik zie nu ineens soms allemaal fliksen artifacs door het scherm, dat gebeurt heel snel, net of de scene kapot is, zowel met games als gewoon digitale tv kjiken, heeft iemand anders dit ook of ook zoiets ?, ik word er een beetje gaar van eerlijk gezegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk1957
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 15:18:
Ik heb nu een nieuw probleem ik zie nu ineens soms allemaal fliksen artifacs door het scherm, dat gebeurt heel snel, net of de scene kapot is, zowel met games als gewoon digitale tv kjiken, heeft iemand anders dit ook of ook zoiets ?, ik word er een beetje gaar van eerlijk gezegt.
Welke toestel heb je? Als je update 140.027 hebt geupdated kan het wel eens hetzelfde probleem zijn wat hier al bekend is. Heb je slechtere beeldkwaliteit ook van de randapp (DVD,blueray ed) ?
Er worden nu door sommigen hier geschreven dat de beeldkwaliteit niet minder is geworden na update 140.027. Misschien is het niet bij alle toestellen maar bij mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk1957
Happy2000 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 09:05:
Tja dit heb ik ook wel eens gezien op één van de commerciële omroepen, het wordt zo belabberd uitgezonden en ligt dus niet aan de tv, of je hebt de zoom functie aan staan dan krijg je het zelfde effect.
Ik zat van de week een film te kijken op film1 HD en er was allemaal ghosting te zien in de gezichten (wat wel vaker gebeurd bij film1 HD) dit ligt dus niet aan de tv, hoewel de tv het wel laat zien, op mijn oude plasma was dit ook regelmatig zo op film 1 HD. Dus alles wat je niet bevalt aan beelden van de tv hoeft niet aan de tv te liggen. Wat wel het geval is hoe groter de tv hoe meer slechte uitzendingen opvallen.

Wat betreft de verschillende panels in de tv's dit kan maar andere merken doen dit ook.
Ik zie 99% van 100 uitzendingen ghosting!! OOk bij HD! Dat was voor de 027 niet het geval. Ik heb 3 TV''s naast elkaar gezet. Een Sony, een Samsung en de Philips. Dan pas kom je er achter hoe belabberd deze TV qua beeld is in vergelijking met toestellen van rond de 900 euro!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy2000
  • Niet online
Als je 99% van de tijd ghosting hebt dan had ik maar weer eens contact met Philips opgenomen want dit is niet normaal. Ik lees ook veel op andere forums (engelse en duitse) en daar komt dat probleem ook niet echt voor met de .27 en .29 firmware, misschien is er toch een defect aan jou tv?

Heb je dit ook met Blu-ray, kijk je via de interne tuner?
Van wanneer is je toestel, en wat voor panel zit er in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk1957
Happy2000 schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 11:41:
Als je 99% van de tijd ghosting hebt dan had ik maar weer eens contact met Philips opgenomen want dit is niet normaal. Ik lees ook veel op andere forums (engelse en duitse) en daar komt dat probleem ook niet echt voor met de .27 en .29 firmware, misschien is er toch een defect aan jou tv?

Heb je dit ook met Blu-ray, kijk je via de interne tuner?
Van wanneer is je toestel, en wat voor panel zit er in?
Ik ontvang via de CI cam van Ziggo. En heb het HD pakket erop zitten.
Toestel is van week 40. Welke panel weet k niet. Hoe kan je dat zien??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seafox
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

Seafox

Offshore Tiger!

Ik gebruik mijn TV (40PFL9705H/12) in combinatie met een Philips Blu-ray speler (BDP7500B2/12). Tijdens het afspelen van een Blu-ray disc gebeurt het regelmatig dat het scherm plotseling zwart wordt en de melding "Geen videosignaal" verschijnt. Enkele seconden later komt het beeld dan weer terug. Aangezien de film dan eveneens enkele seconden verder is, lijkt het mij eerder een HDMI probleem dan een probleem met de Blu-ray speler. Ik heb de speler aangesloten op HDMI 1 van de TV met een Bandridge BVL1202 High Speed HDMI with Ethernet kabel van 2 meter. De problemen komen ongeveer twee of drie maal per uur voor en zijn volgens mij ontstaan na een firmware update van de TV. Mijn huidige versie is 029 en het probleem is hiermee in elk geval nog niet verholpen. Dit berust echter slechts op een vermoeden, aangezien ik de Blu-ray speler ook pas twee maanden in bezit heb en nog maar weinig heb gebruikt.

Ik heb een mailtje gestuurd naar Philips en wacht nog op antwoord. Heeft iemand anders wellicht een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy2000
  • Niet online
henk1957 schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 15:18:
[...]

Ik ontvang via de CI cam van Ziggo. En heb het HD pakket erop zitten.
Toestel is van week 40. Welke panel weet k niet. Hoe kan je dat zien??
In service menu type in 062596 en dan OK, ga naar Options > Display > Screen Nu zie je het display nummer iets als D3LA.. 46"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borry

Borry

prutsen is mijn leven

Seafox schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 15:20:
Ik gebruik mijn TV (40PFL9705H/12) in combinatie met een Philips Blu-ray speler (BDP7500B2/12). Tijdens het afspelen van een Blu-ray disc gebeurt het regelmatig dat het scherm plotseling zwart wordt en de melding "Geen videosignaal" verschijnt. Enkele seconden later komt het beeld dan weer terug. Aangezien de film dan eveneens enkele seconden verder is, lijkt het mij eerder een HDMI probleem dan een probleem met de Blu-ray speler. Ik heb de speler aangesloten op HDMI 1 van de TV met een Bandridge BVL1202 High Speed HDMI with Ethernet kabel van 2 meter. De problemen komen ongeveer twee of drie maal per uur voor en zijn volgens mij ontstaan na een firmware update van de TV. Mijn huidige versie is 029 en het probleem is hiermee in elk geval nog niet verholpen. Dit berust echter slechts op een vermoeden, aangezien ik de Blu-ray speler ook pas twee maanden in bezit heb en nog maar weinig heb gebruikt.

Ik heb een mailtje gestuurd naar Philips en wacht nog op antwoord. Heeft iemand anders wellicht een suggestie?
Ik had dat zelfde probleem met een highspeed 1.4 kabel van merk hemelvaard.
Ik dacht dat ik te zuinig was geweest maar heb er nu een 1.3 hemelvaard kabel van €6,- tussen zitten en het probleem is niet weer voorgekomen.
Mijn kabel is overigens 5m lang.
Probeer eens een 1.3 kabel en kijk of het verschil maakt. Ik heb het idee dat Philips het HDMI 1.4 gebeuren nog niet helemaal onder de knie heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seafox

Seafox

Offshore Tiger!

Borry schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 17:29:
[...]

Ik had dat zelfde probleem met een highspeed 1.4 kabel van merk hemelvaard.
Ik dacht dat ik te zuinig was geweest maar heb er nu een 1.3 hemelvaard kabel van €6,- tussen zitten en het probleem is niet weer voorgekomen.
Mijn kabel is overigens 5m lang.
Probeer eens een 1.3 kabel en kijk of het verschil maakt. Ik heb het idee dat Philips het HDMI 1.4 gebeuren nog niet helemaal onder de knie heeft.
Misschien moet ik het dan maar eens proberen via een andere HDMI aansluiting op de TV. Volgens de specificaties wordt 1.4 alleen ondersteund op HDMI 1. De overige poorten zijn 1.3. Ik kan me bijna niet voorstellen dat een 1.4 kabel "té goed" zou kunnen zijn. Toch zoek ik het inderdaad wel in die richting en ga wel een paar dingen uitproberen. Het lijkt me overigens wel een kwestie die softwarematig op te lossen zou moeten zijn (lees: d.m.v. firmware upgrade).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henk1957 schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 11:12:
[...]

Welke toestel heb je? Als je update 140.027 hebt geupdated kan het wel eens hetzelfde probleem zijn wat hier al bekend is. Heb je slechtere beeldkwaliteit ook van de randapp (DVD,blueray ed) ?
Er worden nu door sommigen hier geschreven dat de beeldkwaliteit niet minder is geworden na update 140.027. Misschien is het niet bij alle toestellen maar bij mij wel.
32PFL9705 zowel met mijn BDP7300 zie ik die rare flitsen kapot beeld achtig iets ook, en met digitaal tv kijken heb ik precies het zelfde, en idd de beeldkwaliteit is idd wat minder geworden minder scherp en meer flikkering.
Maar goed dinsdag komt er een monteur en hopelijk kan hij de problemen hopelijk verhelpen, met een nieuw moederbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy2000
  • Niet online
Heb nu ook een probleempje denk ik.
Ik zat vanavond rustig tv te kijken (opname X-factor) en nu viel me op dat bij mensen met veel bewegingen en donker haar en donkere huidskleur dat je bij de haarlijn en het gezicht je een rode rand krijgt, dit gebeurd niet bij blond haar en lichte huidskleur.

Kan er niet echt een foto van maken want het gebeurd maar heel kort, zal het in de gaten houden en als het erger wordt toch nog eens proberen weer een foto van te maken.

Kunnen jullie hier eens opletten als jullie dit ook hebben??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-05-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 21:40:
[...]

32PFL9705 zowel met mijn BDP7300 zie ik die rare flitsen kapot beeld achtig iets ook, en met digitaal tv kijken heb ik precies het zelfde, en idd de beeldkwaliteit is idd wat minder geworden minder scherp en meer flikkering.
Maar goed dinsdag komt er een monteur en hopelijk kan hij de problemen hopelijk verhelpen, met een nieuw moederbord.
Hallo Michiel,

zou je die flitsen nog eens wat meer kunnen beschrijven?... Ikzelf zie af en toe ook wel wat flitsen, maar ik denk dat die van jou erger zijn. In mijn geval zijn er twee soorten flitsen:

- soms zie ik over het hele beeld een puntjespatroon flitsen (vergelijkbaar met een schaakbord met op ieder vakje een puntje);
- en heel soms zie ik donkere delen even opflitsen (niet de bekende backlight flikkering, maar bijv. het donkere jasje van de nieuwslezer licht echt even helemaal op).

Lijkt dit op jouw flitsen?...

En dan nog een vraag. Je zegt dat dinsdag de monteur komt. Zou je even hiernaar willen kijken:
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/35344370
En als je die test dan zowel nu, voor de monteur, als dinsdag, na de monteur, zou kunnen doen, dan weten we meteen of ze op dat vlak inmiddels ook al wat hebben bijgeleerd!
Wat is trouwens het weeknummer en de firmware van je tv?...

Alvast bedankt en succes!

Freddy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinoz
  • Laatst online: 21-10-2017
Philips heeft een nieuwe actie, dikke cashback bedragen op o.a. de PFL8605 en PFL9705 modellen

*SPAM*

[ Voor 30% gewijzigd door FeaR op 05-03-2011 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geldt die cash back actie enkel voor bestellingen op die site (zeggen ze zelf namelijk van wel, kan echter ook een verkooptruc zijn) of ook bij aankopen bij plaatselijke grotere electroincaketen? Ik sta namelijk op het punt mijn huidige 46pfl9704 bij de verkopende partij in te ruilen tegen de ...05 (lang verhaal, zal ik jullie niet mee vermoeien), en als ik deze actie mee kan pakken is dat uiteraard ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seafox schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 15:20:

ik heb zelf de bdp 9600,samen met de beruchte 46pfl7905.
ik hed de zelfde problemen sinds kort, ook uitval van het video signaal, en kan dan helemaal nikd meer doen.
moet alles aan uit zetten om weer een connectie met de tv te krijgen, E-care zegt dat het waascijnlijk de dvd is omdat iik dit probleem nie heb met mijn Humax, behalve dan het geluid uitval.
het lijkt op een HDMI probleem mijn in ziens.
maar omdat mijn dvd ook niet altijd oop mijn afstand bediening reageert denken ze bij E-care dat het de dvd is.
ik dacht dus de parade paardjes van philips te hebben gekocht, tja wat moet ik nu nog over dit merk zeggen.
ik hoop dat de 032 software alle beeld, geluids probleme gaat oplossen.
nu heb ik nog een vraagje aan jullie experts
ik krijg mij sony home set niet gesynced, via optische(DVD naar SONY) haalt hij de speakers totaal door
elkaar.
mijn front speaker in ineens mijn achter speaker geworden.
nu zit er ook op de tv een 5,1 aansluiting voor speakers, als ik mijn speakers daarop op aanlsuit krijg ik dan altijd surround sound?ik bedoel ook als ik mijn blueray draai?
ik heb geen coax aansluiting op mijn set alleen maar optisch.
wie weet wat ik heb beste kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiert.tweakers
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 17:28

wiert.tweakers

Makes software work correctly

De "Mijn Postbank" rentepunten store heeft de 56PFL9954H in de aanbieding, en de reviews die ik er over lees zijn heel aansprekend.

Twee vragen:
- De meeste reviews melden weinig nadelen, dus: welke nadelen heeft de 56PFL9954H?
- Wat is de 56PFL9954H backlight: LED of CCFL?

Als ik zoek op internet zie ik verschillende backlights voor de 56PFL9954H.

Tweakers.net geeft aan Full LED (pricewatch: Philips Cinema 56PFL9954H)

De Philips documentatie is onduidelijk (Scanning Backlight): http://www.p4c.philips.co...56pfl9954h_12_pss_aen.pdf, http://www.p4c.philips.co...56pfl9954h_12_dfu_eng.pdf,
http://www.p4c.philips.co...56pfl9954h_12_pss_eng.pdf, http://www.p4c.philips.co...56pfl9954h_12_pss_nld.pdf

WayBeta en PriceSpy geven aan CCFL (http://www.waybeta.com/topic/56PFL9954H/, http://pricespy.co.nz/product.php?e=428733)

--jeroen

http://wiert.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-05-2021
wiert.tweakers schreef op maandag 28 februari 2011 @ 09:07:
De "Mijn Postbank" rentepunten store heeft de 56PFL9954H in de aanbieding, en de reviews die ik er over lees zijn heel aansprekend.

Twee vragen:
- De meeste reviews melden weinig nadelen, dus: welke nadelen heeft de 56PFL9954H?
- Wat is de 56PFL9954H backlight: LED of CCFL?
T.o.v. de huidige 58PFL9955H
maakt de oudere 56PFL9954H nog gebruik van CCFL (i.p.v. LED Pro). Verder is het scherm 200Hz (i.p.v. 400Hz) en ondersteunt het geen 3D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-09 11:55
Ik heb een 42PFL9703 en heb sinds afgelopen donderdag dat het beeld van mn TV spontaan uit gaat. Soms na 10 seconden, soms na een wat langere tijdsduur. Het vreemde is dat de ambient verlichting wel op beeld blijft reageren (terwijl je dus naar een zwart beeld zit te kijken) en het geluid het ook gewoon doet. Verder geen OSD of menu zichtbaar. Is dit een bekend probleem bij dit type? Weet iemand wellicht waar ik de oorzaak moet zoeken?
Overigens heb ik er de dag ervoor voor het eerst een netwerk kabel in geprikt, wellicht dat dit ermee te maken heeft? De netwerk kabel heb ik nadat de tv voor het eerst op zwart ging eruit gehaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds ik versie 029 op mijn 40/9705 heb gezet heb ik regelmatig last dat het beeld van lichtintensiteit wisselt. donker, dan weer licht dan weer donker, duidelijk zichtbaar. Voor versie 029 had ik daar geen last van. Zijn er meer die dit probleem hebben?

Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seafox

Seafox

Offshore Tiger!

Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 21:36:
Sinds ik versie 029 op mijn 40/9705 heb gezet heb ik regelmatig last dat het beeld van lichtintensiteit wisselt. donker, dan weer licht dan weer donker, duidelijk zichtbaar. Voor versie 029 had ik daar geen last van. Zijn er meer die dit probleem hebben?

Peter
Het was mij ook opgevallen. Ik heb de indruk dat het met name gebeurt wanneer de TV nog maar net is ingeschakeld. Ik kan overigens niet zeggen dat ik er "last" van heb. Het stoort me niet echt, omdat het (bij mj) niet voortdurend plaats vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seafox

Seafox

Offshore Tiger!

Ik heb sinds kort de "Dynamische Achtergrondverlichting" uitgeschakeld en ik moet zeggen dat mij dit prima bevalt. Met name bij witte letters op een zwarte achtergrond, stoorde ik mij nogal aan de "halo's" rond de letters. Dit is nu over. Bovendien vind ik de kijkhoek nu beduidend beter. De kleuren worden minder vaal bij een toenemende kijkhoek. Eén en ander gaat verder niet ten koste van het contrast of de algehele beeldkwaliteit. Uit de handleiding maak ik wel op dat het uitschakelen van deze optie resulteert in een groter stroomverbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je gaat door het uitschakelen van die optie denk ik wel last krijgen van verticale strepen en minder donkere stukken in het beeld. Het betekent dat de backlight-leds achter altijd branden.
Vooral bij fletsere kleurvlakken, zag ik toen vervelende verticale lijnen.

Na inschakelen van de dynamische achtergrond, verdwenen deze volledig. De halo's vind ik daarentegen niet erg.
Ik heb deze optie op 'normaal' gezet, niet op beste kwaliteit.
Dit vermindert de halo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seafox

Seafox

Offshore Tiger!

Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 12:06:
Je gaat door het uitschakelen van die optie denk ik wel last krijgen van verticale strepen en minder donkere stukken in het beeld. Het betekent dat de backlight-leds achter altijd branden.
Vooral bij fletsere kleurvlakken, zag ik toen vervelende verticale lijnen.

Na inschakelen van de dynamische achtergrond, verdwenen deze volledig. De halo's vind ik daarentegen niet erg.
Ik heb deze optie op 'normaal' gezet, niet op beste kwaliteit.
Dit vermindert de halo's
Ik heb nog geen verticale strepen opgemerkt. Ik heb bovendien nog de indruk dat de "doortekening" in donkere vlakken beter is met deze optie uitgeschakeld. Het lijkt er op dat wanneer in een groot donker gebied de backlights dimmen of zelfs helemaal uitgaan, er ook details verdwijnen die wel zichtbaar blijven bij ingeschakelde backlights. Zoals ik al opmerkte merk ik ook geen vermindering van het contrast, dus zwart blijft ook echt mooi zwart. Het beeld blijft een persoonlijke beleving uiteraard en één en ander hangt denk ik ook samen met de overige instellingen.

[ Voor 5% gewijzigd door Seafox op 02-03-2011 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 21:36:

Peter
Heb ik ook gemerkt de laatste week, komt slechts 1 a 2 maal voor in de eerste 15 min.
heb overigens nog steeds versie 25

Verder heb ik sinds 2 weken last van geluids beeld storingen, kort schel piep/kras geluid samen met blokkerig beeld en daarna gaat het volume met ongeveer 3 stappen zachter, na ongeveer 60 seconden is het geluids niveau weer normaal, komt 1 a 2 keer per avond voor. Zou ook aan de UPC box kunnen liggen?

Ook was mij opgevallen dat in de reclame van "Mien laat het zien" het lucht roostertje van de rechtse machine nu sinds een week of 3 weer normale streepjes laat zien, hiervoor kon de TV hier niet goed mee uit de voeten en flikkerde dat roostertje als een gek.
Het vreemde is dat ik niets aan de TV heb gewijzigd en dit verschijnsel dus blijkbaar "spontaan" is opgelost??
Of men heeft blijkbaar iets in de uitzending gewijzigd? Was dit ook niet het geval bij Boer zoekt vrouw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk1957
Ik heb screen Sharp D3LB13
Inmiddels heb ik ook problemen met wegvallen HDMI, op ale 3 de ingangen. VErschillende kabels geprobeerd.
Happy2000 schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 16:51:
[...]

In service menu type in 062596 en dan OK, ga naar Options > Display > Screen Nu zie je het display nummer iets als D3LA.. 46"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik last dat er meerder personen waren met een tv voet die scheef was (ongeveer 1cm verschil tussen links en rechts gemeten). Wat te doen, voet omruilen of zit het in de TV zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geertje
Ik lees niet op NetTV forum (http://www.supportforum.p...=4142&viewfull=1#post4142) dat de v32 firmware voor andere type TVs vrijgegeven is.
Ook zie ik daar wisselende ervaringen.

Het meest actieve (en behulpzame niet-Philips) lid kwam daarmee en stelde voor het te proberen.
Ik weet niet of je de firmware zomaar kan gebruiken. Dacht dat het op zich voor meerdere series geldig was.
De firmware is te vinden voor bijvoorbeeld de 7605 TV (dus nog niet officieel voor de 9705)
Ik ga eerst maar eens 4 dagen idioot doen in een ijsberen pak... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 15:57
Op de Philips forum heb ik daar afgelppen week een nieuwe thread geopend, namelijk over hun beroerde EPG.

http://www.supportforum.p...7-9705-EPG-user-interface

EPG, je digitale TV gids.
Ik heb een 46 9705 en via Ziggo DVB-C kijk ik TV.
Straks als deze zomer Ziggo 200+ kanalen heeft, dat wil je wel een goede EPG, wel, nu ook wel trouwens.

De user interface van Philips voor EPG is slecht gedaan, echt heel slecht gedaan.
Ik had hiervoor een Samsung, dat was pas goed gedaan.

Mijn 5 jaar oude Humax decoder van 100 euro doet het beter dan mijn 2600 euro kostende Philips en met een EISA adward 2010. Hoe triest voor Philips dat zijn dat gewoon niet instaat zijn om een goede user interface af te leveren.

[ Voor 7% gewijzigd door Fermion op 05-03-2011 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiert.tweakers
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 17:28

wiert.tweakers

Makes software work correctly

Freddy2 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 13:32:
T.o.v. de huidige 58PFL9955H
maakt de oudere 56PFL9954H nog gebruik van CCFL (i.p.v. LED Pro). Verder is het scherm 200Hz (i.p.v. 400Hz) en ondersteunt het geen 3D.
Dank!

Van welke bronnen kan deze TV Picture In Picture doen?

Oude CRT Phlips TV's doen dit vrij aardig, en mijn huidige Tatung kan zelfs de ene helft met Bron A en de andere helft met Bron B vullen (met als enige beperking dat de bronnen niet dezelfde mogen zijn, dus bijvoorbeeld niet beide analoge tuners, of niet beide Scart 1, maar alle andere combinaties van ongelijke bronnen zijn mogelijk).

Wat zijn de PIP mogelijkheden bij deze Philips 58PFL9955H?

De handleiding (http://www.p4c.philips.co...56pfl9954h_12_dfu_eng.pdf) en brochure (http://www.p4c.philips.co...56pfl9954h_12_pss_aen.pdf) zijn hier behoorlijk vaag over.

--jeroen

http://wiert.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borry

Borry

prutsen is mijn leven

Borry schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 08:27:
Meer als een week geleden heb ik op een ander forum ( weet niet meer welke) iets gelezen over geluidsuitval op een 37PFL7605H.
Er werd toe door een Philips medewerker voorgesteld om dit eens te proberen;

- Ga naar het hoofdmenu
- Configuratie
- Zenderinstellingen
- Talen
- Gewenst Audioformaat
- Zet deze maar eens op standaard

Ik heb dit uitgeprobeerd op mijn 46PFL9705H en ik heb al meer als een week geen audio uitval meer gehad.
Het probleem moet natuurlijk opgelost worden maar misschien is dit een goede tussenoplossing.
Ik draai overigens versie .027 met perfect beeld en zonder verdere problemen.
Ik heb bijna drie weken geen geluidsuitval gehad en dacht dat dit de oplossing was.........tot gisteren, toen viel het geluid weer weg, en dat drie keer in een half uur.
Toch maar wachten op .032 maar ik heb er een hard hoofd in, gek hé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geertje schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 09:59:
KNIP
De firmware is te vinden voor bijvoorbeeld de 7605 TV (dus nog niet officieel voor de 9705)
Ik ga eerst maar eens 4 dagen idioot doen in een ijsberen pak... ;)
Dat is niet de .32 versie maar de .29 versie. (voor alle duidelijkheid, er staat wel 32 op de site maar de download geeft je een 29 versie) Philips heeft een foutje gemaakt. Wij Nederlanders hebben helemaal niets aan de .29 versie (lost een probleem voor Zweden op). Wacht totdat je een download krijgt waarvan de creatie datum niet 16-2 is maar ergens in Maart.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2011 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Saes
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 16:23:
[...]

Dat is niet de .32 versie maar de .29 versie. (voor alle duidelijkheid, er staat wel 32 op de site maar de download geeft je een 29 versie) Philips heeft een foutje gemaakt. Wij Nederlanders hebben helemaal niets aan de .29 versie (lost een probleem voor Zweden op). Wacht totdat je een download krijgt waarvan de creatie datum niet 16-2 is maar ergens in Maart.
Ben het niet met je eens. Hetgeen in de releaselijst staat en de creatie datum spreekt je beweringen tegen. De creatie datum van de 029 is 28 januari 2011. De creatie datum van de 032 is van 17 februari 2011. Publicatie datums zijn ook anders. Ook de beloofde oplossingen zoals eerder op dit forum vermeld staan in de releaselijst. Bovendien heeft eerder de 029 versie ook bij de 4, 5 en 6 serie als download op de site gestaan. Waarom de 029 versie vervangen door een volgens jouw fout genummerd 032. Dus ik denk dat het wel degelijk de 032 versie is. Ik wacht af tot deze versie ook bij de 9 serie verschijnt.
Ben het met je eens dat de 029 alleen een fix voor TV's in Zweden heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H.Saes schreef op maandag 07 maart 2011 @ 20:28:
[...]

Ben het niet met je eens. Hetgeen in de releaselijst staat en de creatie datum spreekt je beweringen tegen. De creatie datum van de 029 is 28 januari 2011. De creatie datum van de 032 is van 17 februari 2011. Publicatie datums zijn ook anders. Ook de beloofde oplossingen zoals eerder op dit forum vermeld staan in de releaselijst. Bovendien heeft eerder de 029 versie ook bij de 4, 5 en 6 serie als download op de site gestaan. Waarom de 029 versie vervangen door een volgens jouw fout genummerd 032. Dus ik denk dat het wel degelijk de 032 versie is. Ik wacht af tot deze versie ook bij de 9 serie verschijnt.
Ben het met je eens dat de 029 alleen een fix voor TV's in Zweden heeft.
Kan jij staven wat jij beweert nu? Ik wel.klik!
Q5551_0.140.32.0 (Publicatiedatum: 2011-03-04)
Een vertaling wordt gewerkt, binnenkort zal worden geactualiseerd. Verwijzen wij u naar de
Engels versie software geschiedenis:
• Intermittent sound lost while watching TV or a connected device via HDMI.
• Slow in switching between digital cable (DVB-C) channels.
• Macro-blocks appear on digital (DVB-T) channels.
Q5551_0.140.29.0 (Publicatiedatum: 2011-02-17)
• De TV accepteert nu een upgrade van de Com Hem CAM-software via OAD. (Alleen van
toepassing in Zweden)
als ik de volgens philips aangegeven .32 FW update download en uitpak krijg ik datum 16-2-2011 te zien in winrar. Installeer ik het op de tv, dan krijg ik te lezen dat ik ben geupdated naar .29.

Let wel, mijn tv is een 7000 serie, en niet helemaal ontopic hier maar onze FW ontlopen elkaar niet in versienummers en verschillen wel in dagen qua publicatie maar meer dan ook niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2011 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akka30
De 032 firmware voor de 40pfl7605H/12 gedownload en geïnstalleerd op de 40pfl9705H/12. Is wel degelijk versie 032 en werkt prima op de 9705. :) :) Zoals slechts weinigen willen aannemen is de firmware voor de 7, 8 en 9 serie gelijk. Ik heb een binaire check op 029 gedaan en deze zijn exact gelijk voor de 7, 8 en 9 serie. Vandaar dat ik probleemloos de 032 op de 9705 heb geïnstalleerd.

[ Voor 45% gewijzigd door akka30 op 07-03-2011 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borry

Borry

prutsen is mijn leven

akka30 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 23:53:
De 032 firmware voor de 40pfl7605H/12 gedownload en geïnstalleerd op de 40pfl9705H/12. Is wel degelijk versie 032 en werkt prima op de 9705. :) :) Zoals slechts weinigen willen aannemen is de firmware voor de 7, 8 en 9 serie gelijk. Ik heb een binaire check op 029 gedaan en deze zijn exact gelijk voor de 7, 8 en 9 serie. Vandaar dat ik probleemloos de 032 op de 9705 heb geïnstalleerd.
Ik vind het wel bedenkelijk dat Philips deze nog niet bij de 9705 heeft geplaatst als deze toch het zelfde is.
Zal toch wel een reden hebben, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:11

Videopac

Rommelt wat aan.

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Saes
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 20:57:
[...]

Kan jij staven wat jij beweert nu? Ik wel.klik!

[...]

als ik de volgens philips aangegeven .32 FW update download en uitpak krijg ik datum 16-2-2011 te zien in winrar. Installeer ik het op de tv, dan krijg ik te lezen dat ik ben geupdated naar .29.

Let wel, mijn tv is een 7000 serie, en niet helemaal ontopic hier maar onze FW ontlopen elkaar niet in versienummers en verschillen wel in dagen qua publicatie maar meer dan ook niet.
Ja, zie ook bericht van akka30. Heb inmiddels update gedownload. Wel degelijk de .32 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy2000
  • Niet online
henk1957 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 11:58:
Ik heb screen Sharp D3LB13
Inmiddels heb ik ook problemen met wegvallen HDMI, op ale 3 de ingangen. VErschillende kabels geprobeerd.

[...]
Je panel is van het nieuwe type, heb je al contact gehad met philips?

PS. op de philips site staat de nieuwe firmware 000.140.032.000 nu online voor de pfl9705.

http://www.p4c.philips.co...PFL9705H/12&slg=nl&scy=NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier nog meer info, o.a. over de opvolger van de 9705
http://www.digitalnewsroo...s_Smart_LED_TV/index.html

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2011 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holthofw
  • Laatst online: 27-12-2023
hehe, eindelijk de de firmware 032 geinstalleerd op mijn 46pfl9705 en mijn eerste indruk is dat de beeldkwaliteit (erg goed) weer hetzelfde is als voor de firmware 029.
Nou iedereen is weer blij

Wim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H.Saes schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 13:09:
[...]

Ja, zie ook bericht van akka30. Heb inmiddels update gedownload. Wel degelijk de .32 versie.
ja nu wel ja, vreemd genoeg is de datum gelijk gebleven. Maar ervoor was het echt .29.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Saes
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 21:01:
[...]

ja nu wel ja, vreemd genoeg is de datum gelijk gebleven. Maar ervoor was het echt .29.
Ik geloof je direct. Maak verder niets uit. Ben blij dat de 0.32 uit is. Ga vanavond wat testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 21:29
holthofw schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 20:15:
hehe, eindelijk de de firmware 032 geinstalleerd op mijn 46pfl9705 en mijn eerste indruk is dat de beeldkwaliteit (erg goed) weer hetzelfde is als voor de firmware 029.
Nou iedereen is weer blij
Eerste indruk 3D, Is dit al beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
Heb de 032. geinstalleerd gisteren. Tot op heden nog niets noemenswaardig. Heb er wel ervoor gekozen om alle kabels te verwijderen die op de tv waren aangesloten voordat ik de update heb uitgevoerd.

Het geluids probleem zou volgens gebruikers nog niet verholpen zijn. (Zo lees ik in het forum van Philips zelf).
De makroblocks oplossing die eerder werd genoemd voor update 032. hebben ze eruit gehaald. De nieuwe release notes zijn dus nog niet beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akka30
pielle007 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 11:34:
Heb de 032. geinstalleerd gisteren. Tot op heden nog niets noemenswaardig. Heb er wel ervoor gekozen om alle kabels te verwijderen die op de tv waren aangesloten voordat ik de update heb uitgevoerd.

Het geluids probleem zou volgens gebruikers nog niet verholpen zijn. (Zo lees ik in het forum van Philips zelf).
De makroblocks oplossing die eerder werd genoemd voor update 032. hebben ze eruit gehaald. De nieuwe release notes zijn dus nog niet beschikbaar
Zelf heb ik via de UPC box en HDMI geen geluidsproblemen meer sinds 027.

De releasenotes voor 032 zijn:

Q5551_0.140.32.0 (Publicatiedatum: 2011-03-04)
Een vertaling wordt gewerkt, binnenkort zal worden geactualiseerd. Verwijzen wij u naar de
Engels versie software geschiedenis:
• Intermittent sound lost while watching TV or a connected device via HDMI.
• Slow in switching between digital cable (DVB-C) channels.
• Macro-blocks appear on digital (DVB-T) channels.
Pagina: 1 ... 30 ... 37 Laatste