Seafox schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 15:20:
Ik gebruik mijn TV (40PFL9705H/12) in combinatie met een Philips Blu-ray speler (BDP7500B2/12). Tijdens het afspelen van een Blu-ray disc gebeurt het regelmatig dat het scherm plotseling zwart wordt en de melding "Geen videosignaal" verschijnt. Enkele seconden later komt het beeld dan weer terug. Aangezien de film dan eveneens enkele seconden verder is, lijkt het mij eerder een HDMI probleem dan een probleem met de Blu-ray speler. Ik heb de speler aangesloten op HDMI 1 van de TV met een Bandridge BVL1202 High Speed HDMI with Ethernet kabel van 2 meter. De problemen komen ongeveer twee of drie maal per uur voor en zijn volgens mij ontstaan na een firmware update van de TV. Mijn huidige versie is 029 en het probleem is hiermee in elk geval nog niet verholpen. Dit berust echter slechts op een vermoeden, aangezien ik de Blu-ray speler ook pas twee maanden in bezit heb en nog maar weinig heb gebruikt.
Ik heb een mailtje gestuurd naar Philips en wacht nog op antwoord. Heeft iemand anders wellicht een suggestie?
ik heb zelf de bdp 9600,samen met de beruchte 46pfl7905.
ik hed de zelfde problemen sinds kort, ook uitval van het video signaal, en kan dan helemaal nikd meer doen.
moet alles aan uit zetten om weer een connectie met de tv te krijgen, E-care zegt dat het waascijnlijk de dvd is omdat iik dit probleem nie heb met mijn Humax, behalve dan het geluid uitval.
het lijkt op een HDMI probleem mijn in ziens.
maar omdat mijn dvd ook niet altijd oop mijn afstand bediening reageert denken ze bij E-care dat het de dvd is.
ik dacht dus de parade paardjes van philips te hebben gekocht, tja wat moet ik nu nog over dit merk zeggen.
ik hoop dat de 032 software alle beeld, geluids probleme gaat oplossen.
nu heb ik nog een vraagje aan jullie experts
ik krijg mij sony home set niet gesynced, via optische(DVD naar SONY) haalt hij de speakers totaal door
elkaar.
mijn front speaker in ineens mijn achter speaker geworden.
nu zit er ook op de tv een 5,1 aansluiting voor speakers, als ik mijn speakers daarop op aanlsuit krijg ik dan altijd surround sound?ik bedoel ook als ik mijn blueray draai?
ik heb geen coax aansluiting op mijn set alleen maar optisch.
wie weet wat ik heb beste kan doen