@YUKU26 > Jouw TV sprong blijkbaar ook vanzelf uit?? Heb eergisteren update .60 geinstalleerd is hiermee jouw probleem verholpen. (heb ook Ziggo)
Ik ben nieuwsgierig naar het feit hoe mensen het gamen ervaren met de philips 46" 9705 ?
Ik heb zelf de xbox 360 en speel graag Fifa 11. Wat mij stoort met gamen is het feit dat ik ghosting zie bij poppetjes (dus bij snelle beelden) ik heb de TV ingesteld op SPEL MODUS. Dr zijn zoveel instellingen dat ik persoonlijk nog niet meer zie wat nu ECHT goed beeld is.
De optimale instellingen om TV te kijken (icm HD decoder) heb ik nog niet gevonden, ook niet nav de suggesties in dit forum. Elke avond zit ik te kloten met de instellingen voor het juiste beeld.
Personen zijn TE rood of TE wit, een balans hierin vind ik nog niet.
Het streamen met dit toestel werkt wat mij betreft ok. Ik gebruik een laptop waarop ik TVERSITY heb geinstalleerd en hierin me bestanden deel. De meeste films speelt ie af, maar lang niet alles. Je kunt NIET door een DVD menu bladeren of ondertitelingen selecteren.
Een pieptoon hoor ik alleen als ik met de voetsteun draai en dus met me oor enkele cm's boven de TV hang.
Voor de zekerheid heb ik andere mensen gevraagd of zij de pieptoon horen wanneer ze op de bank tv kijken bij ons thuis... gelukkig hoort niemand het.
Vanavond de TV maar eens update want dr is idd een nieuwe software versie uit.
Zoals ik al eerder heb aangegeven in dit forum, update gaat niet met elke USB stick. Dus geen paniek wanneer je tv je update niet herkent... ff ander stickie pakken
[
Voor 5% gewijzigd door
pielle007 op 06-10-2010 15:43
]