Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:23:
Ik zie bij Philips op hun website ook nieuwe nummers voorbij komen.

zoals:
42PFL7685H/12
40PFL5625H/12
32PFL7695H/12

Dus niet alleen modellen die eindigen op xx05H/12

Ik heb geen idee of er nog verschil zit tussen de 05H modellen en deze, maar goed.

bron:
http://www.support.philip...try=nl&_requestid=1385657
Misschien speciale modellen(extra funties) voor een winkelketen zoals bv de Expert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 20:56

renskoenraadt

Like No Other

Hmm, dat is best apart,

Gaan ze een relatief 'eenvoudige' 5xxx serie voorzien van full-LED achtergrond verlichting, maar doen ze dat niet bij de 7xxx/8xxx series.

Zou iedeaal zijn als je toch die features zou hebben met full-LED verlichting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-02-2024
Hmm... zoals bekend is er dus ook in Nederland een cashback actie van 1 tot 30 juni. De betreffende dealers zouden te vinden zijn op www.philips.nl. De enige manier die ik echter kan bedenken om van de winkels die vermeld staan op de Tweakers pagina van de 32PFL7605H te checken of ze meedoen aan de cashback actie, is om hun postcode op te zoeken en die op de dealerpagina van Philips in te vullen... Ik kan er echter nog geen enkele vinden na de eerste paar winkels opgezocht te hebben.

Heeft iemand al een simpele lijst gevonden van de winkels die meedoen aan de cashback actie? Zoals die ook voor de Belgische cashback actie te vinden is: http://www.promotion.phil...els%20football%202010.pdf

Ik ben namelijk wel benieuwd wat de goedkoopste (met beetje goeie reviews) winkel is die vermeld staat op Tweakers die mee doet aan de cashback actie...

Iemand ideetjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

renskoenraadt schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 23:37:
Hmm, dat is best apart,

Gaan ze een relatief 'eenvoudige' 5xxx serie voorzien van full-LED achtergrond verlichting, maar doen ze dat niet bij de 7xxx/8xxx series.

Zou iedeaal zijn als je toch die features zou hebben met full-LED verlichting...
huh waar haal je deze wijsheid vandaan , dat die serie full-LED zou zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 09:29:
[...]

In de brochure van de 32pl5625 staat het niet helemaal duidelijk,direct led achtergrondverlichting terwijl er bij de andere modellen staat "led achtergrondverlichting langs de randen".
Als ik kijk naar de contrastwaarde die gelijk zijn denk ik dat het weer een foutje van philips is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-08 20:52
renskoenraadt schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 23:37:
Hmm, dat is best apart,

Full LED is niet hetzelfde als de LED pro in de 9000 lijn. LED pro is met Local Dimming en Full LED niet.

Volgens Philips is de edge LED techniek in staat tot dezelfde contrastlevels als de Full LED techniek, en heeft edge led als voordeel dat het scherm dunner kan worden gemaakt.

zie ook: http://www.youtube.com/watch?v=mWzK1qBjdnI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Verwijderd schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 09:29:
[...]

Vanuit verschillende winkels. Gezien op de schermen zelf, waar het op aangegeven staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Igor4 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 11:18:
[...]

Full LED is niet hetzelfde als de LED pro in de 9000 lijn. LED pro is met Local Dimming en Full LED niet.

Volgens Philips is de edge LED techniek in staat tot dezelfde contrastlevels als de Full LED techniek, en heeft edge led als voordeel dat het scherm dunner kan worden gemaakt.

zie ook: http://www.youtube.com/watch?v=mWzK1qBjdnI
Inderdaad, dat klopt. Full-Led houdt in dat de achtergrondverlichting beter gelijkmatig verdeeld is dan bij Edge-Led, maar inderdaad niet lokaal gedimd kan worden.

Wat betreft de bewering van Philips > de contrastlevels zullen nagenoeg gelijk zijn (aan de randen), echter zal de achtergrondverlichting bij Full-Led in het midden gelijkmatiger zijn dan bij Edge-Led.

[ Voor 3% gewijzigd door renskoenraadt op 20-05-2010 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
renskoenraadt schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 17:07:
[...]

Inderdaad, dat klopt. Full-Led houdt in dat de achtergrondverlichting beter gelijkmatig verdeeld is dan bij Edge-Led, maar inderdaad niet lokaal gedimd kan worden.

Wat betreft de bewering van Philips > de contrastlevels zullen nagenoeg gelijk zijn (aan de randen), echter zal de achtergrondverlichting bij Full-Led in het midden gelijkmatiger zijn dan bij Edge-Led.
hunzelf zien edge LED als 'beter' dan full LED zonder local dimming. (dat wordt gezegd in het youtube filmpje)
Dus daarom is de hiërarchie van hun tv lijn ongeveer zo ingedeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Verwijderd schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 11:08:
[...]

In de brochure van de 32pl5625 staat het niet helemaal duidelijk,direct led achtergrondverlichting terwijl er bij de andere modellen staat "led achtergrondverlichting langs de randen".
Als ik kijk naar de contrastwaarde die gelijk zijn denk ik dat het weer een foutje van philips is.
Nope, het is geen foutje van Philps. Deze 5xxx-lijn beschikt inderdaad over Full-Led achtergrondverlichting, niet lokaal te dimmen, zoals eerder gezegd. Dit geldt zowel voor de 5605 als de 5625.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Igor4 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 17:14:
[...]

hunzelf zien edge LED als 'beter' dan full LED zonder local dimming. (dat wordt gezegd in het youtube filmpje)
Dus daarom is de hiërarchie van hun tv lijn ongeveer zo ingedeeld
Nope, dat klopt niet wat je zegt. Hij zegt dat de beeldkwaliteit hetzelfde is, alleen dat je op deze wijze een dunnere tv kunt produceren. Maar ik kan me niet voorstellen dat het midden even goed belicht wordt bij Edge-Led als bij Full-Led, doordat de doodeenvoudige reden dat de afstand naar het midden gewoon langer is dan aan de randen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:10
renskoenraadt schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 17:18:
[...]
Nope, dat klopt niet wat je zegt. Hij zegt dat de beeldkwaliteit hetzelfde is, alleen dat je op deze wijze een dunnere tv kunt produceren. Maar ik kan me niet voorstellen dat het midden even goed belicht wordt bij Edge-Led als bij Full-Led, doordat de doodeenvoudige reden dat de afstand naar het midden gewoon langer is dan aan de randen.
Er zijn genoeg optische trucjes om te zorgen dat ook met Edge-LED het hele scherm even goed belicht wordt. Bijvoorbeeld door een dunne lichtgeleider (kunststof plaat met speciaal profiel) achter het scherm te plaatsen. Het is echt niet zo dat er maar wat LEDjes in de rand gezet worden en ze maar hopen dat het midden nog wat licht krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

sandeman schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 22:48:
[...]

Er zijn genoeg optische trucjes om te zorgen dat ook met Edge-LED het hele scherm even goed belicht wordt. Bijvoorbeeld door een dunne lichtgeleider (kunststof plaat met speciaal profiel) achter het scherm te plaatsen. Het is echt niet zo dat er maar wat LEDjes in de rand gezet worden en ze maar hopen dat het midden nog wat licht krijgt.
Sure, dat geloof ik ook wel. Maar dan nog, je gaat mij niet vertellen dat een syntetische manier (lees: Edge-Led met 'speciale technieken') hetzelfde bereikt als een natuurlijke manier (lees: direct/Full-Led).

Zelfde als bijvoorbeeld een Bose 3-2-1 systeem (5.1 geluid uit 3 speakers), het lijkt nagenoeg hetzelfde, maar je bereikt nooit de kwaliteit van een echt 5.1 systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:10
renskoenraadt schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 23:02:
[...]

Sure, dat geloof ik ook wel. Maar dan nog, je gaat mij niet vertellen dat een syntetische manier (lees: Edge-Led met 'speciale technieken') hetzelfde bereikt als een natuurlijke manier (lees: direct/Full-Led).

Zelfde als bijvoorbeeld een Bose 3-2-1 systeem (5.1 geluid uit 3 speakers), het lijkt nagenoeg hetzelfde, maar je bereikt nooit de kwaliteit van een echt 5.1 systeem.
Jawel hoor, dit resultaat kan precies hetzelfde zijn. Die lichtgeleider kan precies zo worden ontworpen dat er overal evenveel licht uit komt. Ook met direct Led moeten ze natuurlijk zo'n truucje uithalen, anders zie je daar allemaal vlekken waar de LED's zitten.

Het is heel wat anders dan die Bose truucjes. De Bose ontwerpers kunnen niet jouw complete huiskamer doorrekenen of bepalen. In het geval van de Edge-LED's kunnen de ontwerpers wel alles volledig naar hun hand zetten en er dus een optimaal resultaat uit halen.

Trouwens, heel veel CCFL-verlichte LCD schermen zijn ook edge-lit en daar zie je ook geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
Weet iemand het verschil tussen de

40pfl7605h

en de

42pfl7685h

De maat is natuurlijk een inkopper he :P maar ik had begrepen dat de 'normale' lcd panel leverancier geen 42 inch zou kunnen leveren oid....
Met de specs op de site kom ik niet veel verder dan de maat en wat beelverbetering verschillen....

Vind het een beetje apart dat hier niet hetzelfde type nummer gebruikt wordt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
Dat zou ik ook wel willen weten^

is ook een 32 inch 7xxx serie in 2 versies namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 40'' en 46'' 8605 staan nu bij el corte ingles aangeboden en 26 mei als levertijd :)

Laten we hopen dat dit klopt en deze serie 8 snel op de markt komt en er een review komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

teveel versie nummers maakt het wel weer lastig voor ons als consument.

Dan krijg een je een beetje bomen en bos verhaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 14:32:
teveel versie nummers maakt het wel weer lastig voor ons als consument.
Simplicity :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geomaris
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 10:55
low_n_slow schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 10:47:
Weet iemand het verschil tussen de
40pfl7605h
en de
42pfl7685h
Vind het een beetje apart dat hier niet hetzelfde type nummer gebruikt wordt :?
Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 12:23:
[...]

Misschien speciale modellen(extra funties) voor een winkelketen zoals bv de Expert.
Specs zijn in principe grotendeels gelijk, op wattage geluidssysteem en kleurstelling na (kijk maar even goed ;) ). Zwart met geborsteld alu-lijstje versus staalgrijs met geborsteld alu.
Met name op de voet is het verschil wel te zien. Qua geluiddsyteem heeft de 7605 wat minder watjes output en daarmee ook minder verbruik.

Zijn in Philips termen dus andere uitvoeringen...

[ Voor 8% gewijzigd door Geomaris op 21-05-2010 21:02 . Reden: toevoeging na grondiger blik ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neoguri
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-09 12:48
Op de Philips site staat ook nog een 32PFL7695H/12. Die heeft (het betere) Perfect Natural Motion ipv HD Natural Motion en wordt o.a. bij Expert verkocht. Verder zijn de specs hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

sandeman schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 08:25:
[...]

Jawel hoor, dit resultaat kan precies hetzelfde zijn. Die lichtgeleider kan precies zo worden ontworpen dat er overal evenveel licht uit komt. Ook met direct Led moeten ze natuurlijk zo'n truucje uithalen, anders zie je daar allemaal vlekken waar de LED's zitten.
Goed, daar gaan we waarschijnlijk niet uitkomen. Ik ga toch voor een Direct-Led tv, 'voelt' nu eenmaal beter.
Trouwens, heel veel CCFL-verlichte LCD schermen zijn ook edge-lit en daar zie je ook geen problemen.
Wel eens van backlight bleeding gehoord? Dat is het directe euvel van niet goed afgestemde ccfl-verlichting in conventionele tv's. En komt vooral voor aan de randen/in de hoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

weet iemand wat precies de verschillen zijn tussen de 47PFL7864H/12 en de "standaard" 7404?
Zit te googlen maar kom er niet echt achter...

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolandje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-05-2023
Er is een update uit voor de 8404 eerder deze maand.

Versie: 000.026.073.000, Zip-bestand, 42.64 MB, Publicatiedatum: 2010-05-07

Maar waar kan ik nu precies lezen wat er in deze update te vinden is ? Dus de veranderingen etc.

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa3fap
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-08 09:22
Rolandje schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 20:36:
Er is een update uit voor de 8404 eerder deze maand.

Versie: 000.026.073.000, Zip-bestand, 42.64 MB, Publicatiedatum: 2010-05-07

Maar waar kan ik nu precies lezen wat er in deze update te vinden is ? Dus de veranderingen etc.

Alvast bedankt :)
kijk maar even op deze link

http://www.p4c.philips.co...nr=0074838&scy=NL&slg=NLD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 08:49

xon

Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 12:09:
De 40'' en 46'' 8605 staan nu bij el corte ingles aangeboden en 26 mei als levertijd :)

Laten we hopen dat dit klopt en deze serie 8 snel op de markt komt en er een review komt
ehh spanje?! :-)

eerste week juni staat ie voorlopig..ik ben ervan overtuigd dat ze dat echt wel gaan redden anders sta je voor schut als je cash back gaat doen en niet kan leveren. Wel kans dat er maar een klein voorraadje is..dus als je hem wilt hebben je al van te voren moet reservern en je dus de volle mep moet betalen (lees adviesprijs)

Zucht..ik ben bang dat ik de sjaak ben en de volle map moet/ga betalen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bento1
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-09 18:27
Ik heb vandaag de Philips 32PFL8404 gekocht. Ik heb een PC middels een DVI naar HDMI kabel aangesloten op HDMI2 van de TV.

Nu wil ik het geluid dat uit de PC komt graag laten afspelen op de TV. Achterop zit een mini jack aansluiting dus ik heb een mini-jack naar mini-jack kabeltje ertussen gehangen maar er komt maar geen beeld uit. Ben nu al uren aan het klooien maar ik schiet niet op.

Ook de HDMI in de Side aansluiting pluggen en dan mini-jack in de PC en 2x tulp in de zijkant van de TV heeft niets opgeleverd.

Heeft iemand tips? Ik ben radeloos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon kaart met hdmi uitgang kopen en klaar is klara alleen ff opletten dat je als je geluid mee zilt doen je dan ff geluid omzet in de sound geval van windows werkt perfect bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolandje
Hartelijk dank hiervoor. Echter heb ik deze pagina wel eens eerder gezien (faq Philips) maar omdat er geen datums bij staan dacht ik dat het een algemeen overzicht is.
Kan jij bevestigen dat deze bewuste pagina inderdaad aangepast is na de laatste update ?

Groet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa3fap
bento1 schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 21:39:
Ik heb vandaag de Philips 32PFL8404 gekocht. Ik heb een PC middels een DVI naar HDMI kabel aangesloten op HDMI2 van de TV.

Nu wil ik het geluid dat uit de PC komt graag laten afspelen op de TV. Achterop zit een mini jack aansluiting dus ik heb een mini-jack naar mini-jack kabeltje ertussen gehangen maar er komt maar geen beeld uit. Ben nu al uren aan het klooien maar ik schiet niet op.

Ook de HDMI in de Side aansluiting pluggen en dan mini-jack in de PC en 2x tulp in de zijkant van de TV heeft niets opgeleverd.

mischien moet je wat veranderen met de instellingen van de pc voor de beeld resolutie.

kijk even op de volgende link

http://www.p4c.philips.co...dct=QAC&ctn=37PFL8404H/12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bento1
1920*1080 op 60hz. Heb op de TV PC modus al geprobeerd maar ook dat had geen effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa3fap
Rolandje schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 22:31:
[...]

Hartelijk dank hiervoor. Echter heb ik deze pagina wel eens eerder gezien (faq Philips) maar omdat er geen datums bij staan dacht ik dat het een algemeen overzicht is.
Kan jij bevestigen dat deze bewuste pagina inderdaad aangepast is na de laatste update ?

Groet!
er staat een datum bij van 2010-5-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa3fap
bento1 schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 22:39:
1920*1080 op 60hz. Heb op de TV PC modus al geprobeerd maar ook dat had geen effect.
heb je geen beeld en geluid ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bento1
Ik heb perfect beeld. Alleen het geluid wil niet door komen via jack-jack of jack-tulp (rood wit). Er komt wel gewoon geluid uit de PC dus dat is het niet (getest met koptelefoon) en als ik m'n iPod aan de TV hang komt er ook geen geluid uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolandje
pa3fap schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 22:49:
[...]

er staat een datum bij van 2010-5-8
Sorry dat ik misschien nu als een zeikerd overkom maar ik zie op jouw gevonden pagina toch echt geen datum staan. Of zie ik nu iets over het hoofd .. _/-\o_

http://www.p4c.philips.co...nr=0074838&scy=NL&slg=NLD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa3fap
bento1 schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 22:59:
Ik heb perfect beeld. Alleen het geluid wil niet door komen via jack-jack of jack-tulp (rood wit). Er komt wel gewoon geluid uit de PC dus dat is het niet (getest met koptelefoon) en als ik m'n iPod aan de TV hang komt er ook geen geluid uit.
vreemd dat het niet wil werken.ik heb zo ook geen antwoord op . mischien heeft het wat te maken met
EASYLINK die kan ook Automatisch het geluid dempen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bento1
Easylink heb ik uitgezet en zelfs toen werkte het niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:17
Als je een andere input zoals SVideo selecteert, hoor je dan wel geluid met de tulpstekkers aan de zijkant erin?

Overigens heb ik zojuist de firmware op m'n 8404 geupdatet met de versie die hierboven genoemd wordt. Hopelijk fixt dat m'n probleem dat hij om de zoveel tijd de verbinding met het netwerk verliest en maar met veel moeite te herstellen valt.

[ Voor 53% gewijzigd door Rukapul op 22-05-2010 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bento1
Moet ik even iets zoeken met een S-Video output. Ik wil m'n firmware updaten maar via de TV zelf gaat het niet (over internet), en ik mn USB sticks zijn allemaal zoek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xon schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 21:34:
[...]

ehh spanje?! :-)

eerste week juni staat ie voorlopig..ik ben ervan overtuigd dat ze dat echt wel gaan redden anders sta je voor schut als je cash back gaat doen en niet kan leveren. Wel kans dat er maar een klein voorraadje is..dus als je hem wilt hebben je al van te voren moet reservern en je dus de volle mep moet betalen (lees adviesprijs)

Zucht..ik ben bang dat ik de sjaak ben en de volle map moet/ga betalen :X
Yep lekker in het zonnetje :P

Ik zal hem echt niet in el corte ingles kopen want die zijn vrij duur en heb al een betere prijs gezien voor de 46pfl8605.

Ik hoop alleen dat deze serie snel op de markt komt om een review ervan te kunnen lezen voordat ik er een aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:17
bento1 schreef op zondag 23 mei 2010 @ 00:00:
Moet ik even iets zoeken met een S-Video output.
Dat hoeft toch niet om de audio te testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand al reviews gezien van bijv 40pfl7605?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2frankie
  • Laatst online: 17-02-2024
Op kieskeurig.nl staan er 2 ;)

[ Voor 58% gewijzigd door 2frankie op 26-05-2010 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
Die overigens wel positief, maar niet bijzonder positief zijn. Maar goed... 2 reviews is statistisch gezien natuurlijk helemaal niet zo waardevol. Ik ga er vanuit dat de scores gemiddeld nog wel zullen stijgen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zocht meer internationale reviews, omdat daar vaak een echt test lab achter zit, met de nodige kennis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzkicker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-03-2016
Ik las dat hier een paar mensen een bestelling hebben uitstaan bij Conrad. Daar staat dat de 40pfl7605 morgen geleverd gaat worden. Heeft iemand daar al bevestiging van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 10:53:
ik zocht meer internationale reviews, omdat daar vaak een echt test lab achter zit, met de nodige kennis :)
Daar heb ik ook al naar gezocht (om dezelfde reden als jij ;)), maar inderdaad nog niet echt veel gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blitzkicker schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 11:24:
Ik las dat hier een paar mensen een bestelling hebben uitstaan bij Conrad. Daar staat dat de 40pfl7605 morgen geleverd gaat worden. Heeft iemand daar al bevestiging van?
De levering is weer opgeshort....Mensen die voor het WK een TV willen kopen, zullen naar andere alternatieven moeten
kijken..of meer gaan betalen.... 8) :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

bento1 schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 21:39:

Manual
5.4.5 TV as PC monitor 2/3
Use a DVI to HDMI adapter to connect the PC to HDMI and an audio L/R cable to connect the Audio L/R to the side of the TV.
Het staat wel in de manual beschreven, dus het kan wel. Heb je geprobeerd om als input de composiet source te gebruiken ipv HDMI 2 als source?

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 10:12:
[...]

De levering is weer opgeshort....Mensen die voor het WK een TV willen kopen, zullen naar andere alternatieven moeten
kijken..of meer gaan betalen.... 8) :|
Gewoon een maand opgeschort ook :/ .... en conrad is meteen uit de pricewatch geknikkerd haha!
Weet iemand of ie ergens anders wel leverbaar is die gewilde 40''? Dan maar iets meer betalen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 21:55

TVL

low_n_slow schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:59:
[...]

Gewoon een maand opgeschort ook :/ .... en conrad is meteen uit de pricewatch geknikkerd haha!
Weet iemand of ie ergens anders wel leverbaar is die gewilde 40''? Dan maar iets meer betalen....
De 37 inch staat er gewoon nog in. Levertijd in de Pricewatch staat op 3 dagen maar op de site van Conrad staat leverbaar eind juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
TVL schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 12:57:
[...]

De 37 inch staat er gewoon nog in. Levertijd in de Pricewatch staat op 3 dagen maar op de site van Conrad staat leverbaar eind juni.
ja leuk maar t gaat om de 40'' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
Ik heb net een 37PFL7605H besteld voor €1099 hier bij Overgaauw in Leiden. Met de cashback er nog vanaf, komt dat op €999. Hij is nu al binnen, maar ik moet nog wachten op een HDMI kabel van 5 meter, dus ik krijg de hele zooi normaalgezien woensdag thuisgeleverd :). Mooi op tijd voor het WK dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzkicker
low_n_slow schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 14:10:
[...]

ja leuk maar t gaat om de 40'' ;)
Zit al in België te kijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
Quicky schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 14:38:
Ik heb net een 37PFL7605H besteld voor €1099 hier bij Overgaauw in Leiden. Met de cashback er nog vanaf, komt dat op €999. Hij is nu al binnen, maar ik moet nog wachten op een HDMI kabel van 5 meter, dus ik krijg de hele zooi normaalgezien woensdag thuisgeleverd :). Mooi op tijd voor het WK dus!
Kun je ons, als alles aangesloten is, laten weten hoe hij bevalt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzkicker
Op plasma discounter staat dat de 40pfl7605 ruim op voorraad is en onderdeel is van de actie. Ging bellen om te kijken of het klopt en wat de actie precies is, maar na 10 minuten in de wacht te hebben gestaan voor 80 cent per minuut maar opgehangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 21:55

TVL

Blitzkicker schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 15:33:
Op plasma discounter staat dat de 40pfl7605 ruim op voorraad is en onderdeel is van de actie. Ging bellen om te kijken of het klopt en wat de actie precies is, maar na 10 minuten in de wacht te hebben gestaan voor 80 cent per minuut maar opgehangen...
Schandalig dat soort nummers voor 80 Cent per minuut. Je kan overigens ook chatten of mailen met ze. Ik had een mailtje gestuurd en redelijk snel een antwoord gekregen.

[ Voor 6% gewijzigd door TVL op 28-05-2010 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrChair
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-09 15:37
Blitzkicker schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 15:33:
Op plasma discounter staat dat de 40pfl7605 ruim op voorraad is en onderdeel is van de actie.
Op plasma discounter staat: "Maak deel uit van de actie" of wel "Be part of the action".
Dit is gewoon de reclame slogan van Philips. Deze slogan staat bijvoorbeeld ook op de doos van mijn 32pfl7404.

Het heeft dus niets met de evt. cash-back actie te maken. (waarvan ik overigens op de philips site nog steeds niets van kan vinden)

off-topic: ik had ook een 40pfl7605 besteld bij conrad, maar ga hier dus niet meer op wachten.
Vanavond haal ik hem op bij de bob-shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzkicker
DrChair schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 15:48:
[...]

Op plasma discounter staat: "Maak deel uit van de actie" of wel "Be part of the action".

off-topic: ik had ook een 40pfl7605 besteld bij conrad, maar ga hier dus niet meer op wachten.
Klinkt in het engels ineens een heel stuk duidelijker ;)

Heb je die vandaag besteld bij bob-shop? Morgen krijgen we dus een uitgebreid verslag O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helena
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-07 18:35
Hm de 40PFL5625H lijkt me veelbelovend Pricewatch, full-LED/DVB-C/T enz. 8) iemand die wat meer weet?

[ Voor 34% gewijzigd door Helena op 28-05-2010 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
Price alert v/d pricewatch ging net bij mij af, 37'' 7605H vanaf €875 nu. Wel een heel nette prijs, maar voorraad is er bijna nergens lijkt het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb momenteel een samsung 37C6000 (kleine maand in mijn bezit), maar het toestel heeft enorm veel last van clouding. Nu ben ik van plan hem om te ruilen, maar twijfel nu over samsung. Ik heb ook de nieuwe reeks van philips gezien, de 37pfl 7605. Heeft philips ook zo veel last van clouding en backlight bleeding? Iemand die weet welke panelen philips gebruikt voor zijn 37inch toestellen??
Ik hoor graag jullie mening...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neoguri
Ik zat net naar de PDF-folder van de wireless dongel te kijken en er blijven nogal wat 76*5 varianten te zijn. Dit zijn de 32"-versies:
32PFL7605, 32PFL7655, 32PFL7665, 32PFL7675, 32PFL7685, 32PFL7695,
Zo typisch dat niet makkelijk duidelijk te krijgen is waar al deze modellen voor zijn en waar de verschillen in zitten. Bij Philips zelf worden alleen de 7605 en 7695 gespecificeerd.

Overigens ging ik vandaag naar een winkel om een 37PFL7605 in levende lijve te bekijken maar alle TVs stonden (alleen) op Nederland 3 ingesteld. De verkoper zei dat ze 60 splitter hadden |:( Het signaal was SD en toevallig was er een enorm korrelig VPRO kinderserie op (leek wel ouderwets 1600 ISO film qua korrel) die nogal koel en weinig dynamisch gestyld was qua kleur. Televisies vergelijken zat er dus niet in :F Hooguit gebruikte ruisonderdrukkingstechnieken ;)

[ Voor 26% gewijzigd door neoguri op 29-05-2010 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al iemand de Philips 37PFL7605 in zijn bezit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzkicker
Ik wil de 40pfl7605 kopen bij pick2pay, maar nu vertelde iemand van de MM mij dat als het een duits model is dat dan ziggo niet werkt... Kan iemand dat bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neoguri
Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2010 @ 14:31:
Als het goed is ga ik deze week een bestellen ergens :)
Blitzkicker schreef op maandag 31 mei 2010 @ 18:02:
Ik wil de 40pfl7605 kopen bij pick2pay, maar nu vertelde iemand van de MM mij dat als het een duits model is dat dan ziggo niet werkt... Kan iemand dat bevestigen?
Wel verdacht dat ze van alle concurrenten weten waar ze hun televisies vandaan halen. Of zou het gewoon een smoes zijn om je af te schikken? Hoe dan ook: als je de precieze modelnummer bij Pick2pay kan achterhalen weet je meer: /12 is Europa en /10 is Duitsland, schijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
Ik hoop hem woensdag in mijn bezit te hebben :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quicky schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 01:36:
[...]

Ik hoop hem woensdag in mijn bezit te hebben :).
Dan mogen we woensdagavond een review met foto's verwachten?? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
neoguri schreef op maandag 31 mei 2010 @ 20:54:
[...]

[...]

[...]

Wel verdacht dat ze van alle concurrenten weten waar ze hun televisies vandaan halen. Of zou het gewoon een smoes zijn om je af te schikken? Hoe dan ook: als je de precieze modelnummer bij Pick2pay kan achterhalen weet je meer: /12 is Europa en /10 is Duitsland, schijnt.
haha, precies. dit idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert003
  • Laatst online: 25-08 23:24
Als je de (nieuwe) 32pfl7605 en de (oudere) 32pfl8404 vergelijkt, is dan te zeggen welke de beste beeldkwaliteit heeft?
Ik weet dat de een edge led heeft en de andere ccfl, maar is er een beter? Heeft iemand dat al kunnen vergelijken? De 8404 is in elk geval goedkoper ondanks dat hij uit de "hogere" serie is. Maar wellicht dat een nieuwe uit een lagere serie inmiddels beter is dan de oude uit de hogere serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bert003 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 11:22:
Als je de (nieuwe) 32pfl7605 en de (oudere) 32pfl8404 vergelijkt, is dan te zeggen welke de beste beeldkwaliteit heeft?
Ik weet dat de een edge led heeft en de andere ccfl, maar is er een beter? Heeft iemand dat al kunnen vergelijken? De 8404 is in elk geval goedkoper ondanks dat hij uit de "hogere" serie is. Maar wellicht dat een nieuwe uit een lagere serie inmiddels beter is dan de oude uit de hogere serie.
Zou de led ook niet meer last hebben van clouding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeve
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:25
nog een vraag over de C++ module. Ook bij zeelandnet leveren ze nu die modules echter is mijn philips 8404 niet gecertificeerd. Kan het eventueel kwaad als ik het toch probeer. m.a.w. kanik de tv beschadigen. en blijkik ook analoog kabel kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geomaris
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 10:55
zeve schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 12:16:
nog een vraag over de C++ module. Ook bij zeelandnet leveren ze nu die modules echter is mijn philips 8404 niet gecertificeerd. Kan het eventueel kwaad als ik het toch probeer. m.a.w. kanik de tv beschadigen. en blijkik ook analoog kabel kijken?
Kan geen kwaad; je kunt hooguit een (groot) aantal gedecodeerde kanalen niet bekijken.
En analoog blijft bij de meeste aanbieders gewoon nog bestaan (ontvang je dus naast het digitale aanbod).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeve
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:25
Oke bedankt geomaris. Dus doordat ik de kabel in de lcd laat kijk ik gewoon analoog en digitaal.
als het de tv niet beschadigt kan ik de gok voor 69 euro wel wagen. denk ik. Want bij delta is het digitale abbo gelijk aan de analoge abbo met dezelfde kanalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 16:27
Hierzo! Speelt hier al sinds donderdag :)

Bevinden zijn eigenlijk bijna unaniem positief!
*HD 1080 beelden zijn SUBLIEM mooi (externe HD aangesloten op USB poort en zo enkele films en foto's bekeken)
*Ambilight is heel aangenaam!
*Ook SD sources zoals gewone PAL TV & DVD zijn eigenlijk ook heel erg aangenaam om naar te kijken (dit, eigenlijk tot mijn verbazing!)
*Geluid is voor zo'n dunne TV ook best OK
*Héél erg dun!
*Goeie remote!
*Net TV is een goeie start: ik had er niet veel van verwacht, maar 't doet wat 't moet doen!
*DLNA support is zalig: mijn SE G705 streamt op dit moment muziek naar de tv, ook mijn laptop streamt films & muziek zonder een enkel probleem!
*Registratie via de TV liep smooth

Minpuntje is dat ie geen .SRT kan afspelen, maar dat wist ik op voorhand. Ook niet alle bestanden die ik heb worden afgespeeld (geen wmv! sommige HD films ook niet). Jammergenoeg is er ook geen ingang meer voor de composite & s-video aansluitingen.

Ik ben héél tevreden van deze aanschaf!!

Even een ander topic opzoeken waar ze me kunnen zeggen welke media player het meeste formaten afspeelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:39
Twijfel!

Nu de 37PFL8404H. Kan alleen voor 649 de 32PFL7605H krijgen.
Weet alleen niet of de downgrade het waard is.

De 8404H krijg ik nog wel richting de 649 verkocht. Hij is pas 2 maanden oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert003
  • Laatst online: 25-08 23:24
Kan alleen voor 649 de 32PFL7605H krijgen.
Kan alleen jij die krijgen of is die voor iedereen te krijgen voor die prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrChair
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-09 15:37
DrChair schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 15:48:
Er was vrijdag iets misgegaan met de bestelling, dus heb ik pas sinds maandag in huis staan.
Krijg ik net een mail van conrad : ik kan mijn daar bestelling niet meer annuleren, omdat ie vandaag op de post is gegaan :? Ik moet dus de zending weigeren aan de deur, zodat ie teruggestuurd wordt. Hierna krijg ik mijn geld terug.

(iemand nog een 40pfl7605 kopen ??)

iig tv bevalt goed.
Mooi beeld, mooi geluid, mooi uiterlijk en ook de ambilight geeft een leuk effect.
Dit laatste had ik niet verwacht, aangezien de tv voor een rode muur staat.

Min-puntjes:
- de Nu en Straks epg-banner is verdwenen in dit model (zit wel op mijn 32pfl7404)
- alleen spdif (coax) digitaal audio out, geen toslink (optical) dus ik kan mijn homecinema niet aansluiten. Ik moet dus opzoek naar een converter of een nieuwe homecinemaset.
- sommige functies op de AB zitten nu in een menu, ipv direct achter een knop -> dit is ff wennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzkicker
DrChair schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 01:23:
[...]

Er was vrijdag iets misgegaan met de bestelling, dus heb ik pas sinds maandag in huis staan.
Krijg ik net een mail van conrad : ik kan mijn daar bestelling niet meer annuleren, omdat ie vandaag op de post is gegaan :? Ik moet dus de zending weigeren aan de deur, zodat ie teruggestuurd wordt. Hierna krijg ik mijn geld terug.

(iemand nog een 40pfl7605 kopen ??)

iig tv bevalt goed.
Mooi beeld, mooi geluid, mooi uiterlijk en ook de ambilight geeft een leuk effect.
Dit laatste had ik niet verwacht, aangezien de tv voor een rode muur staat.

Min-puntjes:
- de Nu en Straks epg-banner is verdwenen in dit model (zit wel op mijn 32pfl7404)
- alleen spdif (coax) digitaal audio out, geen toslink (optical) dus ik kan mijn homecinema niet aansluiten. Ik moet dus opzoek naar een converter of een nieuwe homecinemaset.
- sommige functies op de AB zitten nu in een menu, ipv direct achter een knop -> dit is ff wennen
Ik zie dat Conrad hem nu ineens wel heeft.... maar ja, ga hem nu vanmiddag al halen bij Pick2pay. Gaan zelfs nog onder de Conrad prijs zitten.

Fijn dat hij je bevalt! Hoop dat ik ook zo positief ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
cocico schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 22:11:
[...]
Jammer genoeg is er ook geen ingang meer voor de composite & s-video aansluitingen.
[...]
Bedoel je dat er geen composite en s-videa aansluiting aan de zijkant van de tv zit? Je kan toch nog wel compositie en s-video via scart aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Via Scart moet idd wel nog mogelijk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
iemand die al een CI+ module icm met een 7605H heeft gebruikt? steekt hij aan de zijkant uit (zoals bij de 9704)? werkt de software en het zappen allemaal goed?
thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzkicker
Igor4 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:32:
iemand die al een CI+ module icm met een 7605H heeft gebruikt? steekt hij aan de zijkant uit (zoals bij de 9704)? werkt de software en het zappen allemaal goed?
thanks!
Ik laat het vanavond ff weten!

Weet iemand of je die Philips Dongle moet gebruiken of dat je ook een andere kan gebruiken voor de wifi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Blitzkicker schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:46:
[...]

Weet iemand of je die Philips Dongle moet gebruiken of dat je ook een andere kan gebruiken voor de wifi?
Die dongle...die is er toch nog helemaal niet? ..zomaar vraagje tussendoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzkicker
xon schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:54:
[...]

Nee, daarom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
xon schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:54:
[...]

..?

hoezo niet?
zit ook bij deze tv niet ingebouwd. Moet je er bijkopen (€50 oid), of ethernet gebruiken.

[ Voor 17% gewijzigd door Igor4 op 02-06-2010 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
Blitzkicker schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:46:
[...]

ok top! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2021
Hoe bevalt het zappen tussen zenders? Gaat dit traag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daros schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 23:25:
Twijfel!

Nu de 37PFL8404H. Kan alleen voor 649 de 32PFL7605H krijgen.
Weet alleen niet of de downgrade het waard is.

De 8404H krijg ik nog wel richting de 649 verkocht. Hij is pas 2 maanden oud.
Downgrade?? De ...5 is toch nieuwer dan de ...4?? En de specificaties zijn toch anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
mmedia schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 12:27:
Hoe bevalt het zappen tussen zenders? Gaat dit traag?
Ik vind het erg snel voor een digitale TV :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@cocico: heeft de tv last van backlight bleeding als je in een donkere ruimte tv kijkt?? Want dit is de reden dat ik mijn samsung C6000 wegdoe. Heb je soms foto's van je 7605? Welke maat is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Ik maak vanavond anders eens foto's in donkere ruimte, maar door Ambilight is er nooit echt sprake van een donkere ruimte.
Ik heb de 37" versie van de 7605 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben heel sterk geïnteresseerd in deze tv, maar vrees dat hij zoals de meeste led-tv's misschien ook last heeft van clouding. Ik werd gisteravond gek toen ik naar een film keek op mijn samsung... Ik ben benieuwd naar je foto's en ervaringen, hopelijk krijgen we vanavond verslag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
Vind het raar dat ik bij HD tv op m'n 8404 geen last van ghosting heb en bij gedownloade series via de mediaplayer wel. Meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vlooi schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 14:59:
Vind het raar dat ik bij HD tv op m'n 8404 geen last van ghosting heb en bij gedownloade series via de mediaplayer wel. Meer mensen die hier last van hebben?
Andere instellingen op de ingang van de mediaplayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22

Kiswum

Gadget reviewer

cocico schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 22:11:
[...]

Even een ander topic opzoeken waar ze me kunnen zeggen welke media player het meeste formaten afspeelt!
Fijn dat je zo tevreden bent over je aankoop!
Als mediaspeler kan ik je eigenlijk als enige aanraden om zelf voor een htpc te gaan. Binnenkort komt Asrock weer met leuke machientjes die je icm XBMC zeer goed kunt configureren. Met zo'n pc't je ben je altijd bij de tijd en de codecs die wellicht nog zullen komen kun je zo gebruiken. Bij een mediaspeler is dit altijd nog afwachten wat de support zal zijn.
De prijs ligt tussen de 250 en 500 (het ligt een beetje aan je eisen en een eventuele blu ray speler)

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzkicker
Ik kan hierbij bevestigen dat de CI+ module samen met Ziggo perfect werkt op de 40pfl7605! Kaart erin en de tv doet de rest. De module steek je achter de tv erin, dus er kan niks uitsteken. Ook het zappen gaat sneller dan ik had verwacht. Ga weer ff verder spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Schaamteloze crosspost...

Afbeeldingslocatie: http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs526.ash1/30929_127539187270711_100000438918842_247361_1183663_n.jpg

whoohoo! :D
specs: Philips 47PFL7404H12

damn, groot :D

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Kiswum schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 15:49:
[...]

Fijn dat je zo tevreden bent over je aankoop!
Als mediaspeler kan ik je eigenlijk als enige aanraden om zelf voor een htpc te gaan. Binnenkort komt Asrock weer met leuke machientjes die je icm XBMC zeer goed kunt configureren. Met zo'n pc't je ben je altijd bij de tijd en de codecs die wellicht nog zullen komen kun je zo gebruiken. Bij een mediaspeler is dit altijd nog afwachten wat de support zal zijn.
De prijs ligt tussen de 250 en 500 (het ligt een beetje aan je eisen en een eventuele blu ray speler)
Ik had al een HTPC (Medion PC) die vorige maand de geest gegeven heeft. Ik wou graag 'n Mac Mini maar deze kan niet goed in één interface tv opnemen en afspelen, zoals Windows Media Center.

2 foto's van Up in 1080p resolutie:

Afbeeldingslocatie: http://lh3.ggpht.com/_h7Xw4vyLYPs/TAa21xWdQLI/AAAAAAAAYJk/Na9YanzsNCU/s640/DSC_6680.JPG

Afbeeldingslocatie: http://lh6.ggpht.com/_h7Xw4vyLYPs/TAa22194-dI/AAAAAAAAYJs/7i9j8Xgv-iU/s640/DSC_6682.JPG

Ik moet er ook nog bij zeggen dat ik het geluid voor zo'n platte TV helemaal niet slecht vind, maar om wat extra bassen te hebben heb ik er mijn Philips stereo via de hoofdtelefoonaansluiting mee op aangesloten :+

[ Voor 21% gewijzigd door cocico op 02-06-2010 21:57 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 30 Laatste