Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geomaris
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 10:55
amsterdam1977 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 12:55:
[...]
Blijkbaar komen er nieuwe modellen aan. Dat is mooi, maar weet iemand wat nu de opvolger van wat gaat worden?
Als je de starttopic met de uitleg van de nummertjes hebt gelezen, is dat niet zo moeilijk:
37PFL7403 -> 37PFL7605 etc...

Wanneer je het echt over specificaties hebt is het natuurlijk een stuk lastiger. Dan lijkt de nieuwe 7000 serie meer een opvolger van de "oude" 8000 serie. Kijk ook eens op het 9000 serie topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
MIjn 7404 heeft een eigen leven om stipt 06:00 gaat het scherm uitzichzelf aan met het Philips logo, daarna krijg ik 1 minuut zwart beeld en het lampje blijft op rood staan... tv gaat na een minuut weer uit ......

tv hangt op me slaapkamer en wekt me elke ochtend ermee.. hangt nu een handoek over.. in het menu heb ik zenders updaten in standby uit staan ....

weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-07 19:16
Was net even in de MM, daar hadden ze een 52pfl7605 hangen. Volgens de verkoper net binnen, hij kon niets zeggen wanner de andere maten zouden komen. Ziet er wel erg mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjobse
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 08:43
Mr. Noodle schreef op donderdag 01 april 2010 @ 07:48:
MIjn 7404 heeft een eigen leven om stipt 06:00 gaat het scherm uitzichzelf aan met het Philips logo, daarna krijg ik 1 minuut zwart beeld en het lampje blijft op rood staan... tv gaat na een minuut weer uit ......

tv hangt op me slaapkamer en wekt me elke ochtend ermee.. hangt nu een handoek over.. in het menu heb ik zenders updaten in standby uit staan ....

Volgens mij is dit de zenderupdate die elke nacht wordt uitgevoerd bij standby. Je kunt die uitzetten in het menu, volgens mij heb je dan geen 'last' meer van bovenstaand fenomeen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
henkjobse schreef op donderdag 01 april 2010 @ 10:57:
[...]

Volgens mij is dit de zenderupdate die elke nacht wordt uitgevoerd bij standby. Je kunt die uitzetten in het menu, volgens mij heb je dan geen 'last' meer van bovenstaand fenomeen...
''in het menu heb ik zenders updaten in standby uit staan .... '''

het maakt niet uit in welke stand ik hem zet hij blijft aan gaan.... is er nog een andere optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Noodle schreef op donderdag 01 april 2010 @ 07:48:

Mijn 9704 laat rond deze tijd ook een soort klik geluid (relais)horen, maar spring niet aan op het Philips logo oid. Dit wat jij hier beschrijft lijkt mij niet normaal. De TV hoort bij dit klik geluid niet aan te gaan en vervolgens weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er over te denken om een 40pfl7664 te kopen. Ik wil graag een LED-televisie, en ik wil graag een 40"-televisie die met standaard zo laag mogelijk is, omdat hij anders niet in mijn kast past. Met een hoogte van 62,8cm inclusief voet lijkt deze televisie de perfecte optie. Hij is ook nog eens goed leverbaar.

Nu weet ik dat binnenkort de 40pfl7605 uit komt, uiteraard een nieuwer model. Deze heeft Ambilight, maar daar heb ik eigenlijk niks aan, omdat de TV dus in een kast komt te staan. Daarnaast is de 7605 anderhalve centimeter hoger, wat ook een nadeel is. De overige specificaties lijken nagenoeg hetzelfde te zijn, alleen is de response tijd van de 7605 2ms in plaats van de 3ms van de 7664. Nu is mijn vraag: zijn er andere grote voordelen aan de 7605 die ik over het hoofd zie die het waard maken om op dit model te wachten? Of zal er nauwelijks verschil in beeldkwaliteit zijn tussen de 7664 en de 7605?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:18

Vis

Soms heb ik last van Ghosting op mijn 42pfl7404

Is dit ergens mee op te lossen?

Greets

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankLucas
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-10-2021
Ik zat te kijken naar de Philips 40PFL8664, maar eigenlijk wil ik 46/47 inch.
Klopt het dat dit LED-model er niet is in 47?
Kan niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
FrankLucas schreef op zondag 11 april 2010 @ 16:45:
Ik zat te kijken naar de Philips 40PFL8664, maar eigenlijk wil ik 46/47 inch.
Klopt het dat dit LED-model er niet is in 47?
Kan niks vinden.
Klopt, de 8664 bestaat alleen in 40''

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vis schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:43:
Soms heb ik last van Ghosting op mijn 42pfl7404

Is dit ergens mee op te lossen?

Greets
Nee, was het leven maar zo makkelijk. |:(

Het ghosting effect wordt wel minder bij HD signalen, maar standaard SD en analoog TV kijken treed het helaas bij deze serie vrij snel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankLucas
Ik ben nu echt al weken naar het zoeken naar een nieuwe LED-tv.
Uiteindelijk was ik er van de week uit, het zou de Samsung UE46C6700 gaan worden.
Maar ja hoor er is weer twijfel, de Philips 46PFL7605H is in eens om de hoek komen kijken.
Prijzen zijn ongeveer gelijk, Philips is iets goedkoper.

Alleen waar ik mee zit, de Samsung heeft een glossy scherm en de Philips mat, nu ben ik al een aantal keer wezen kijken bij verschillende elektronica winkels en de Samsung LED tv's met glossy komen steeds qua beeld veel mooier op me over. Nu moet ik wel zeggen dat ze op de Samsung tv's een 1080p filmpje laten zien en op de Philips een of ander gare concert-dvd.
Ambilight vind ik persoonlijk wel een optie waar ik enthousiast van word.

Is er iemand die ooit met hetzelfde dilemma gezeten heeft?
Zijn de glossy LED schermen van Samsung nou daadwerkelijk veel mooier en kleurrijker t.o.v. de Philips LED schermen? Of val het best mee.

Het mooiste beeld is uiteraard het belangrijkste, van secundair belang zijn opties als Amblight, net-tv en internet@tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
Ik ben er uit.
Het wordt de 42pfl8404h.
Vandaag voor EUR 799 bij BCC :)
Kan ik 'm mooi ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knathrak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-01 23:19
FrankLucas schreef op maandag 12 april 2010 @ 10:36:
Ik ben nu echt al weken naar het zoeken naar een nieuwe LED-tv.
Uiteindelijk was ik er van de week uit, het zou de Samsung UE46C6700 gaan worden.
Maar ja hoor er is weer twijfel, de Philips 46PFL7605H is in eens om de hoek komen kijken.
Prijzen zijn ongeveer gelijk, Philips is iets goedkoper.

Alleen waar ik mee zit, de Samsung heeft een glossy scherm en de Philips mat, nu ben ik al een aantal keer wezen kijken bij verschillende elektronica winkels en de Samsung LED tv's met glossy komen steeds qua beeld veel mooier op me over. Nu moet ik wel zeggen dat ze op de Samsung tv's een 1080p filmpje laten zien en op de Philips een of ander gare concert-dvd.
Ambilight vind ik persoonlijk wel een optie waar ik enthousiast van word.

Is er iemand die ooit met hetzelfde dilemma gezeten heeft?
Zijn de glossy LED schermen van Samsung nou daadwerkelijk veel mooier en kleurrijker t.o.v. de Philips LED schermen? Of val het best mee.

Het mooiste beeld is uiteraard het belangrijkste, van secundair belang zijn opties als Amblight, net-tv en internet@tv.
Ik had eerst ook hetzelfde idee, dat glanzend beter was, maar ik ben toch voor een 8404 van Philips gegaan.
Ik kan nu alleen melden dat ook de kleuren van een matter scherm af kunnen spatten. Sterker nog. Ik wil geeneens meer een glanzend scherm! Nu ik het mattere scherm heb heb ik veel minder last van invallend licht dat weerkaatst wordt door de tv. (Op de oude glanzende tv zag ik mezelf dus regelmatig zitten in de bank, en daar heb ik nu veel minder problemen mee! _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen, Ik heb een philips 42pfl8404h een weekje geleden gekocht. leuk en aardig en mooi. Digitenne erbij, met de dvb-t tuner en cam module. Helaas werkt deze de hele tijd niet. Hij vindt wel alle zenders, ook ziet hij dat ik bij digitenne geregistreerd ben en een actieve account heb. alleen nederland 1,2,3 werken en de rest weigert hij gewoon te weergeven. Hij zegt dan: programma niet beschikbaar. Iemand enig idee wat ik hier tegen kan doen? ik heb van alles al geprobeerd,
1. nieuwe cam module
2. gereset
3. opnieuw geinstalleerd
4. digitenne kaart eerst uitgetest op externe tuner (werkte feilloos)

en ga zo maar door.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:20
zit je insteekkaart goed in de cammodule( chip moet naar achterkant) zit net andersom dan bij een single tuner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
Knathrak schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:03:
[...]
Ik had eerst ook hetzelfde idee, dat glanzend beter was, maar ik ben toch voor een 8404 van Philips gegaan.
Ik kan nu alleen melden dat ook de kleuren van een matter scherm af kunnen spatten. Sterker nog. Ik wil geeneens meer een glanzend scherm! Nu ik het mattere scherm heb heb ik veel minder last van invallend licht dat weerkaatst wordt door de tv. (Op de oude glanzende tv zag ik mezelf dus regelmatig zitten in de bank, en daar heb ik nu veel minder problemen mee! _/-\o_ )
Lijkt me ook...maar zo'n glossy scherm ziet er (volgens mij) niet uit als ie uit staat...en dat is toch 90% v/d tijd. Ik heb in een shop zo'n c6700 eens uitgezet en toen stond m'n besluit vast: wordt een Philips zonder glossy scherm. Die samsung heeft ook een glossy omlijsting al is er wel een witsilveren uitvoering die er dan nog wel goed uitziet. Maar ik heb liever een alu zoals de philips volgens mij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-08 20:52
Het lijkt er op dat de 32 inch versie van de 8605H 100Hz. wordt. (http://www.fransdesmet.be...ps-lcd-tv/32pfl8605h.html)

Betekent dat ook dat er hoogstwaarschijnlijk geen 3D mee kan worden bekeken? Vind de prijs namelijk wel erg gunstig (37 inch versie heeft op plasma-discounter.nl de zelfde prijs maar zal wel een fout zijn)

[ Voor 17% gewijzigd door Igor4 op 18-04-2010 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appel22
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 23:34
Een maandje geleden had ik het onderstaande 'gequote' gedeelte geplaatst.
Ik was niet tevreden over de aanschaf van de televisie er was overmatige backlight bleeding en hierdoor heb ik een optie gedaan op de garantie van Philips.
Na enig over-en-weer gechat via de erg behulpzame Philips chat heb ik een afspraak gemaakt met de reparatie dienst die eerst kwam kijken of het voldeed aan de voorwaarden voor vervanging van het display en dat was het geval. Na ruim 2,5 week was het scherm geleverd en werd ik gebeld om de dag later te komen voor de inbouw. De monteur is een kleine 2u bezig geweest want álles moest losgehaald worden, nadat het nieuwe display eringezet was heeft hij ook nog snel de nieuwste software erop gezet en werkte alles weer naar behoren.
Savonds onder dezelfde omstandigheden gekeken als dat het de voorgaande keren erg stoorde en ditkeer was het beeld een heel stuk aangenamer. Hieronder de eeste 2 foto's met het nieuwe display, en de onderste 2 met het oude display. Het kan een beetje misleidend zijn door een veranderde ISO waarde maar wat duidelijk zichtbaar is als verschil zijn de witte vlekken.

Afbeeldingslocatie: http://www.wouterhietbrink.com/files/tweakers/Philips_PFL8404_Backlight/fixed/No_Backlight_Bleeding_01_thumb.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.wouterhietbrink.com/files/tweakers/Philips_PFL8404_Backlight/fixed/No_Backlight_Bleeding_02_thumb.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.wouterhietbrink.com/files/tweakers/Philips_PFL8404_Backlight/fixed/Backlight_Bleeding_1_thumb.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.wouterhietbrink.com/files/tweakers/Philips_PFL8404_Backlight/fixed/Backlight_Bleeding_3_thumb.JPG
appel22 schreef op zondag 28 februari 2010 @ 22:23:
Goedenavond,

Sinds een maand heb ik een 47PFL8404/12H met nummer 186 beeldbuis, wat ik nu als probleem heb is dat er storende backlight bleeding plaatsvind in de rechter onderhoek. In het begin was dit niet maar sinds een week begint dit en wordt steeds storender. Vooral bij donker beeld en het is helemaal duidelijk als de kamer donker is zit er zo'n lichtgrijs/witte bol onderin van zeker 20cm wat zwaar vervelend is. Zit dit in de garantie van de fabrikant en wat valt hier tegen te doen ? Ik kan nu ff geen foto's nemen omdat er op gekeken wordt maar zal proberen vanavond enigzins wat plaatjes te schieten!
Alvast bedankt

Edit:
Hieronder een aantal afbeeldingen van de bleeding, het is niet zo duidelijk te zien als in het echt zelf,en de rechteronderhoek is het vervelendste vooral omdat dit niet langzaam overvloeit maar heel direct komt. Is dit normaal hebben jullie dit ook of is hier een oplossing oid voor ?
(excuses voor de niet-thumbnails)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Inventaris | WhatPulse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:38
Dat scheelt een hoop! Maar ik zie links toch nog steeds backlight bleeding. Komt dat door de foto? Ik heb het bij mijn scherm nog nooit gezien... (een 32PFL8404)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appel22
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 23:34
Xander schreef op zondag 18 april 2010 @ 23:30:
Dat scheelt een hoop! Maar ik zie links toch nog steeds backlight bleeding. Komt dat door de foto? Ik heb het bij mijn scherm nog nooit gezien... (een 32PFL8404)
In foto 1 bedoel je, ik denk dat het door de hoek van de genomen foto is, en wss ook door het amilight effect.
De bovenste 2 zijn de foto's met het nieuwe paneel en nu is het niet meer storend met tv kijken.
Het goed kijken van je bleeding dan moet je ff savonds kijken alle lichten uit en een zwart beeld.

Inventaris | WhatPulse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
appel22 schreef op zondag 18 april 2010 @ 23:03:
Een maandje geleden had ik het onderstaande 'gequote' gedeelte geplaatst.
Ik was niet tevreden over de aanschaf van de televisie er was overmatige backlight bleeding en hierdoor heb ik een optie gedaan op de garantie van Philips.
Na enig over-en-weer gechat via de erg behulpzame Philips chat heb ik een afspraak gemaakt met de reparatie dienst die eerst kwam kijken of het voldeed aan de voorwaarden voor vervanging van het display en dat was het geval. Na ruim 2,5 week was het scherm geleverd en werd ik gebeld om de dag later te komen voor de inbouw. De monteur is een kleine 2u bezig geweest want álles moest losgehaald worden, nadat het nieuwe display eringezet was heeft hij ook nog snel de nieuwste software erop gezet en werkte alles weer naar behoren.
Savonds onder dezelfde omstandigheden gekeken als dat het de voorgaande keren erg stoorde en ditkeer was het beeld een heel stuk aangenamer. Hieronder de eeste 2 foto's met het nieuwe display, en de onderste 2 met het oude display. Het kan een beetje misleidend zijn door een veranderde ISO waarde maar wat duidelijk zichtbaar is als verschil zijn de witte vlekken.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[...]
dat heb ik ook gehad met mijn toestel, de bezel/lijst zat te strak tegen het paneel aan gedrukt, leek erg veel op wat jij had..

edit: het was niet zo erg als die foto met ambilight nr3.. zo ziet me sony eruit met bleeding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
weet iemand al wanneer de nieuwe 7605 serie leverbaar wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geomaris
wildcheese schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 09:39:
Stond op april. Vermoedelijk zullen in de loop van mei de kleindste (32") toestellen wel in de winkels verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eens iets klompleet anders
Heeft iemand enig idee op welke software en welke pc form de tv draaid?
Een homebrew versie die een toetsenbord ondersteund zou erg fijn zijn.Voor een andere merk tv zijn aangepaste software versie te verkrijgen.Alleenniemand die ooit iets over de philips gemeld heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
Ik heb nu sinds een maandje een Philips 32" 32PFL7404H/12 en gebruik eigenlijk alleen mediacenter via HDMI. Nu deed vandaag even de mediacenter moeilijk met zijn digitale zenders en ik dacht laat ik eens de Alpacrypt module van mn FlopyDTV in mijn TV plaatsen en op die manier naar digitale zenders zoeken, maar hij vind helemaal geen zenders..

Heeft iemand dit probleem ook met een Mascom AlphaCrypt ik kan de CAM module namelijk wel helemaal uitlezen, maar geen zenders gevonden

p.s. Ik heb pas de software versie van de tv al geupdate maar dit maakt geen verschil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:39
Morgen komt Philips langs om mijn NetTV te maken. (37PFL8404)

Blijkt dat mijn TV zelf niet weet welk type hij is en welk serienummer hij heeft.

Als je op een zneder bent, druk je in:

123
654

Dan kom je ook in een speciaal Philips menu. Hierin is die van mij leeg.
Ze hebben een onderdeel besteld en komen ze morgen erin zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
raymonvdm schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 01:03:
Ik heb nu sinds een maandje een Philips 32" 32PFL7404H/12 en gebruik eigenlijk alleen mediacenter via HDMI. Nu deed vandaag even de mediacenter moeilijk met zijn digitale zenders en ik dacht laat ik eens de Alpacrypt module van mn FlopyDTV in mijn TV plaatsen en op die manier naar digitale zenders zoeken, maar hij vind helemaal geen zenders..
Voor zenders zoeken hoeft die kaart er nog helemaal niet in te zitten...

Welke televisie-aanbieder heb je trouwens? Bij Ziggo kun je niets met je Alphacrypt (CI-module) in een TV die een CI+ module ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:37
Is er al iets bekend wanneer wij Videoland (HD) in Nettv krijgen? Dit zou in april plaatsvinden?

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neoguri
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-09 12:48
wildcheese schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 09:39:
Is al leverbaar. Zie Pricewatch voor 32", 37", 40" en 46"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
Xander schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 12:11:
[...]

Voor zenders zoeken hoeft die kaart er nog helemaal niet in te zitten...

Welke televisie-aanbieder heb je trouwens? Bij Ziggo kun je niets met je Alphacrypt (CI-module) in een TV die een CI+ module ondersteunt.
Doet mijn TVtje CI+ ondersteunen dan :? , want dat kon ik nergens vinden tot nu toe.. Zou wel jammer zijn want dan moet ik een CI+ module vinden om digitaal te kunnen kijken op de TV

Met nergens bedoel ik:
http://www.p4c.philips.co...87.195.52.3&hlt=Link_FAQs

Ik heb overigens Ziggo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
raymonvdm schreef op woensdag 28 april 2010 @ 10:21:
[...]

Doet mijn TVtje CI+ ondersteunen dan :? , want dat kon ik nergens vinden tot nu toe.. Zou wel jammer zijn want dan moet ik een CI+ module vinden om digitaal te kunnen kijken op de TV

Met nergens bedoel ik:
http://www.p4c.philips.co...87.195.52.3&hlt=Link_FAQs
Ja, je TV heeft een CI+ slot. De meeste mensen zoeken dat soort dingen dan ook gewoon in de specificaties, niet bij de veelgestelde vragen. ;)
Ik heb overigens Ziggo
Dan gaat digitale tv kijken alleen met een CI+ module dus. :)

Neemt niet weg dat je (zonder enige module erin) de zenders gewoon zou moeten kunnen vinden, je kunt ze alleen niet bekijken (behalve Ned1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let wel op dat de TV niet automatisch Ziggo certified is, doordat hij een CI+ slot heeft.

:)

Succes ermee verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 11:27:
Let wel op dat de TV niet automatisch Ziggo certified is, doordat hij een CI+ slot heeft.
Sterker nog, geen enkele TV die je in dit topic zult tegenkomen is Ziggo gecertificeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
Is het ook mogelijk om de kleuren van Ambilight aan te passen als de tv uit staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
Vlooi schreef op woensdag 28 april 2010 @ 22:44:
Is het ook mogelijk om de kleuren van Ambilight aan te passen als de tv uit staat?
Ambilight gaat uit wanneer de tv uit staat, wel kun je de ambilight in een vaste kleur zetten zoals rood, groen of blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerten
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02:19
Schizo007nl schreef op donderdag 29 april 2010 @ 10:35:
[...]

Ambilight gaat uit wanneer de tv uit staat, wel kun je de ambilight in een vaste kleur zetten zoals rood, groen of blauw
Onjuist, bij mijn 8404 kan je de ambilight aanzetten als de tv uitstaat door (volgens mij) de ambilight knop een paar seconden ingedrukt te houden. De lampen zullen dan alle kleuren afwisselen. Het heeft nog een flashy naam, die heb ik alleen niet paraat.

Edit: Nog even nagekeken; Manual van de 42PFL8404: 2.4.3 LoungeLight

[ Voor 6% gewijzigd door Sjoerten op 29-04-2010 13:28 ]

"Never underestimate the bandwidth of a station wagon full of tapes hurtling down the highway"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AugmentoR
  • Laatst online: 06-03 23:17
Ik zit ben ik bang met een defecte 42PFL7674. gekocht via de rentepuntenwinkel. Prachtig apparaat en deed het de eerste 2 maand ook prima, maar met de afstandsbediening gaat ie nu niet meer aan, en als ik de stekker er uithaal en weer indruk krijg ik een paar seconden het blauwe Philips opstartscherm waarna de tv zich uitschakelt. Ook het rooie stand-by ledje gaat dan uit. Iemand die dit herkent?

Canon 400D, Sigma 17-70 2.8-4.5, Canon 50 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
Sjoerten schreef op donderdag 29 april 2010 @ 13:18:
[...]

Onjuist, bij mijn 8404 kan je de ambilight aanzetten als de tv uitstaat door (volgens mij) de ambilight knop een paar seconden ingedrukt te houden. De lampen zullen dan alle kleuren afwisselen. Het heeft nog een flashy naam, die heb ik alleen niet paraat.

Dat ambilight aan kon wist ik. En je hebt gelijk over de knop een paar seconden ingedrukt houden! Krijg nu andere kleurschema's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
Sjoerten schreef op donderdag 29 april 2010 @ 13:18:
[...]

Klopt inderdaad, heb het even gecheckt vandaag.. volgende keer iets langer nadenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa3fap
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-08 09:22
ik heb mijn tv 37/8404 aangesloten op het internet om te kijken naar NET TV en dit werkt goed.
ik heb nu geprobeerd om mijn pc via het zelfde modem verbinding te maken met de tv maar dit lukt niet .
zijn er mensen hier die dit wel voor elkaar hebben gekregen ?
de pc werkt op Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tjsa dat is en blijft een vreemd iets trek de lankabel die naar de tv gaat maar eens uit de modem dan er weer in en dan werkt het.tenminste bij mij.kan dan alles doen keeer erop moet ik weer die kabel eruit trekken en opnieuw erin doen als ik dat weer wil doen.Heb nu gewoon een hdmi kabel tussen pc en tv en dat werkt het beste ff opstarten de film en klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa3fap
Verwijderd schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 23:05:
tjsa dat is en blijft een vreemd iets trek de lankabel die naar de tv gaat maar eens uit de modem dan er weer in en dan werkt het.tenminste bij mij.kan dan alles doen keeer erop moet ik weer die kabel eruit trekken en opnieuw erin doen als ik dat weer wil doen.Heb nu gewoon een hdmi kabel tussen pc en tv en dat werkt het beste ff opstarten de film en klaar :)
ik heb het geprobeerd maar er veranderd niets.
ik ga deze week maar even verder proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmmm ziet je modem de tv wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
Je probeert vanaf je PC verbinding met de TV te maken...? Dat kan toch helemaal niet? :?

Andersom kan wel, om media te delen. Maar dan moet je wel een geschikte servertoepassing hebben draaien natuurlijk, daar zeg je verder niets over? Wat probeer je nou precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa3fap
Xander schreef op zondag 02 mei 2010 @ 23:03:
Je probeert vanaf je PC verbinding met de TV te maken...? Dat kan toch helemaal niet? :?

Andersom kan wel, om media te delen. Maar dan moet je wel een geschikte servertoepassing hebben draaien natuurlijk, daar zeg je verder niets over? Wat probeer je nou precies?
als ik het goed lees in de beschrijving van philips zou ik via mijn modem [router] verbinding kunnen maken met mijn pc om zo media te streamen van mijn pc naar de tv .
mijn tv maakt dus al verbinding met internet om NET TV tekijken via dit modem .
ik wil dus nu graag ook een verbinding hebben met mijn pc via het netwerk thuis met de tv .
ik wil dit graag omdat de pc en de tv wat ver uit elkaar staan, dit is een beetje te lang voor een HDMI kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa3fap
Verwijderd schreef op zondag 02 mei 2010 @ 22:54:
hmmmm ziet je modem de tv wel?
nee die ziet hij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
pa3fap schreef op zondag 02 mei 2010 @ 23:14:
[...]

als ik het goed lees in de beschrijving van philips zou ik via mijn modem [router] verbinding kunnen maken met mijn pc om zo media te streamen van mijn pc naar de tv .
Ja, dat kan. Je schreef het echter alsof je het andersom zou willen, met je PC een verbinding naar je TV maken...
pa3fap schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 18:10:
ik heb nu geprobeerd om mijn pc via het zelfde modem verbinding te maken met de tv
... en dat kan dus niet. :P Vandaar mijn verwarring.

Maareh, met een probleemomschrijving als
maar dit lukt niet .
kan niemand iets. Wat probeer je precies, waar gaat het fout? Welke serversoftware heb je op je PC geïnstalleerd?

[ Voor 3% gewijzigd door Xander op 02-05-2010 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

type modem /rputer was ook niet verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 14:07
Ik ben van plan om deze te gaan kopen: Philips 47PFL8404H

TV is niet te oud, maar ook niet te nieuw.
Het heeft goede prijs/kwaliteit.

Wel heeft hij CAM C+, maar nu ik jullie reacties lees, moet ik de extra decoder erbij nemen wat jammer is.

Zijn er dingen waarmee ik rekening moet houden?

Zoals firmware update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa3fap
Xander schreef op zondag 02 mei 2010 @ 23:47:
[...]

Ja, dat kan. Je schreef het echter alsof je het andersom zou willen, met je PC een verbinding naar je TV maken...

[...]

... en dat kan dus niet. :P Vandaar mijn verwarring.

Maareh, met een probleemomschrijving als

[...]

kan niemand iets. Wat probeer je precies, waar gaat het fout? Welke serversoftware heb je op je PC geïnstalleerd?
ik gebruik windows media player .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PK
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 20:50

PK

Silver7 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 20:51:
Ik ben van plan om deze te gaan kopen: Philips 47PFL8404H

TV is niet te oud, maar ook niet te nieuw.
Het heeft goede prijs/kwaliteit.

Wel heeft hij CAM C+, maar nu ik jullie reacties lees, moet ik de extra decoder erbij nemen wat jammer is.

Zijn er dingen waarmee ik rekening moet houden?

Zoals firmware update?
CI+ werkt gewoon in dit toestel hoor, extra decoder is niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je modem de tv wel zien dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa3fap
Verwijderd schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 22:59:
kan je modem de tv wel zien dan?
ja mijn modem ziet de tv ,ik heb hier een zyxel 2602 .
ik kan ook gewoon met mijn tv verbinding maken met het internet .
en kijk dan ook naar rtl uitzending gemist en andere programma,s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
pa3fap schreef op maandag 03 mei 2010 @ 21:26:
[...]

ik gebruik windows media player .
Sorry, maar ik krijg steeds minder zin om nog te reageren. Ik stel 3 simpele vragen, je beantwoordt er maar 1. Als je zo weinig informatie geeft kan toch ook niemand er iets zinnigs over zeggen? Ik kan nu wel roepen "zet je firewall eens uit!" of "controleer je netwerkinstellingen eens!", maar hoogstwaarschijnlijk zijn dat dingen die je al lang zelf geprobeerd hebt (meld dat dan, en post die netwerkinstelingen dan ook eens). Je behandelt GoT haast als een helpdesk, als je dat zoekt bel dan gewoon met Philips...

Maar vooruit, ik zal één van die 3 vragen nog eens herhalen... Wat probeer je precies? Heb je Media Player uberhaupt wel ingesteld voor het delen van je media? Dat werkt natuurlijk niet vanzelf, in de handleiding van je TV staan niet voor niets zes pagina's over het instellen van Media Player.

En nu we het toch over die handleiding hebben, daar staat een hele lijst met geschikte mediaserversoftware. Ja, WMP zou geschikt moeten zijn, maar als je dat niet werkend krijgt dan lijkt het me zinvol om eens een andere te proberen. Twonky Media of TVersity bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa3fap
Xander schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 11:39:
[...]

Sorry, maar ik krijg steeds minder zin om nog te reageren. Ik stel 3 simpele vragen, je beantwoordt er maar 1. Als je zo weinig informatie geeft kan toch ook niemand er iets zinnigs over zeggen? Ik kan nu wel roepen "zet je firewall eens uit!" of "controleer je netwerkinstellingen eens!", maar hoogstwaarschijnlijk zijn dat dingen die je al lang zelf geprobeerd hebt (meld dat dan, en post die netwerkinstelingen dan ook eens). Je behandelt GoT haast als een helpdesk, als je dat zoekt bel dan gewoon met Philips...

Maar vooruit, ik zal één van die 3 vragen nog eens herhalen... Wat probeer je precies? Heb je Media Player uberhaupt wel ingesteld voor het delen van je media? Dat werkt natuurlijk niet vanzelf, in de handleiding van je TV staan niet voor niets zes pagina's over het instellen van Media Player.

En nu we het toch over die handleiding hebben, daar staat een hele lijst met geschikte mediaserversoftware. Ja, WMP zou geschikt moeten zijn, maar als je dat niet werkend krijgt dan lijkt het me zinvol om eens een andere te proberen. Twonky Media of TVersity bijvoorbeeld.
ik weet niet alles, anders was ik hier ook niet.
ik heb windows media player zeker op delen staan .
ik ben nu zo ver dat ik mijn zoon zijn pc [vista] die draadloos is verbonden met het modem nu kan zien.
ik heb ook nog een pc met xp die met een draad is verbonden met het modem maar die kan ik niet zien ?
dit zou mischien met de 128 bits encryptie te maken hebben ? ,
ik ga die Twonky Media of TVersity wel proberen .
bedankt voor je tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
Wifi-encryptie zou niets uit mogen maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nu zo ver dat ik mijn zoon zijn pc [vista] die draadloos is verbonden met het modem nu kan zien.
ik heb ook nog een pc met xp die met een draad is verbonden met het modem maar die kan ik niet zien ?
bedankt voor je tijd

Hmmm vista daar heb ik de ballen verstand van.werk zelf met xp.wmp werkt voutloos bij mij(die v is xpres hoor voordat dat weer ergens opduikt)Ik heb mijn pc(xp dus)via een asus gigaswitch verbonden met mijn siemens xperiabox.Het enigste wat ik steeds heb das als ik media wil streamen ik de kabel even uit de switch(was voorheen ook al zo voordat ik de switch had en alles via de xperiabox deed)moet halen en dan erin en alles doed het.nettv werkt altijd foutloos.Ik ben er dan ook van overtuigd dat dit een software probleem is.Wat mij trouwens net te binnen schiet de te pikt niet alles geen bestanden boven een gig en bepaalde codec's ook niet.Zorg dus even dat je een film hebt die voldoed aan de eisen of probeer eerst even een mp3 die moet werken.en anders de philips chat die gasten doen erg goed hun best in mijn beleving met dit soort dingen.Kreeg kostenloos een papieren handleiding en als ik wouw zelfs een stick met nieuwste firmware.
Helpdesk van je modem is
http://www.zyxel.nl/web/s....php?ProgramNo=PRG2010001
hou ons op de hoogte zou ik zeggen en probeer inderdaad zoveel mogelijk info te geven dat werkt een stuk makkelijker ik heb nog nooit een tweaker horen klagen dat iemand teveel info gaf.(uitgezonder de detail beschrijving van een tweakers zijn schoonmoeder in een badpak ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 14:07
PK schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:18:
[...]

CI+ werkt gewoon in dit toestel hoor, extra decoder is niet nodig.
Vergeten erbij te zeggen... Ik neem abbo bij Ziggo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:29
vervalt meteen je garantie, als je het service menu opent bij de 8404?

Ik kreeg een waarschuwing dat bij niet bevoegd persoon de garantie zou vervallen.

Is dit te achterhalen als je garantie zal claimen? of is dit om mensen afte schrikken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geomaris
Ben benieuwd of er inmiddels mensen zijn die ervaringen hebben met de nieuwe 7605 (of die überhaupt hebben aangeschaft). Uiteraard met name benieuwd naar de kwaliteit van het paneel, kijkhoek e.d.
http://www.consumer.philips.com/c//7000-led-serie-32-inch-1080p-full-hd-digitale-tv-32pfl7605h_12/prd/nl/nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net met philips spanje gesproken en die vertelde mij dat de 46pfl8605 de tweede helft van mei beschikbaar zou zijn.

Dit lijkt mij een interessant model en wil deze graag met eigen ogen zien :)

Ik hoop dat het waar is en deze dus binnen kort te zien is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koendio
  • Laatst online: 20:36
zit te twijfelen tussen de 8664 en de nieuwe 7605 (40 inch). Lijken erg veel op elkaar.
Kan iemand mij vertellen wat het verschil tussen beide is? Wil snel een keuze maken.
bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
Silver7 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 09:43:
[...]

Vergeten erbij te zeggen... Ik neem abbo bij Ziggo....
Ok. Dus?

Ook met Ziggo zou het prima moeten werken, al beweert Ziggo zelf anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 13:35
Ziggo heeft 't ding niet gecertificeerd. Da's iets anders dan dat het niet werkt. Heb zelf een kleinere 8404 en die doet 't heel fijn met de ziggo Ci+ module.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShAd0w
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-08 19:13
Thuis hebben we de 32"8404 staan, echt, ben verkocht en haal hem zelf voor op mijn kamer komende zomer ook, zo dacht ik er in ieder geval over...
Ik kwam er paar dagen geleden achter dat ik mijn externe hdd erop aan kon sluiten en vanuit daar mijn films kon bekijken (DVD kwaliteit, VIDEO_TS mapjes)...

helaas las ie mijn series niet (hd, mkv bestanden) en heb het internet zitten afzoeken, ook een firmware update tegen gekomen, maar niet echt kunnen vinden wat hij doet, in ieder geval geen mkv bestanden lezen dacht ik. Want kon er niets over vinden.

Echter zit ik nu met een probleem, ik wil dus een film kijken via mijn externe hdd en dat doet ie ook, alleen zonder ondertiteling, zelf vind ik dat geen probleem, maar de oude lui vinden het neit echt handig.
Het probleem is, is dat ik niet kan 'scrollen' in de menu's van mijn films. De afstandsbediening staat nog ingesteld in het scrollen in de hdd, dus als je naar rechts klikt, gaat hij één .vob bestand vooruit, ipv naar rechts in het menu... ook de 'subtitle' knop werkt helaas niet...

iemand enig idee of dit op te lossen is of dat ik echt iets over het hoofd zie?
Heb een boel pagina's doorgekeken, maar niet echt dit probleem kunnen vinden, ook google levert niets op.
Een eigen topic leek me overbodig... alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CronoS76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-09 11:08
Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 13:35:
Net met philips spanje gesproken en die vertelde mij dat de 46pfl8605 de tweede helft van mei beschikbaar zou zijn.

Dit lijkt mij een interessant model en wil deze graag met eigen ogen zien :)

Ik hoop dat het waar is en deze dus binnen kort te zien is ;)
Ben benieuwd, ik ben ook van plan om deze tv aan te schaffen op het moment dat deze uit komt... Dus hopen dat deze ergens snel te bewonderen is :) Ik twijfel ook nog wel met de 46pfl7605, maargoed een TV doe je lang mee, vandaar dat ik het prijsverschil het tot nu toe wel waard vind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:29
HBSVDK schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 21:45:
vervalt meteen je garantie, als je het service menu opent bij de 8404?

Ik kreeg een waarschuwing dat bij niet bevoegd persoon de garantie zou vervallen.

Is dit te achterhalen als je garantie zal claimen? of is dit om mensen afte schrikken???
Weet iemand hier ook al iets van???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CronoS76 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 21:04:
[...]

Ben benieuwd, ik ben ook van plan om deze tv aan te schaffen op het moment dat deze uit komt... Dus hopen dat deze ergens snel te bewonderen is :) Ik twijfel ook nog wel met de 46pfl7605, maargoed een TV doe je lang mee, vandaar dat ik het prijsverschil het tot nu toe wel waard vind...
Ja die 2 wil ik ook graag naast elkaar zien, de 8605 heeft dezelfde pixel motor als zijn duurdere broertje de 9705 en is ook 3D ready.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CronoS76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-09 11:08
Verwijderd schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 08:55:
[...]

Ja die 2 wil ik ook graag naast elkaar zien, de 8605 heeft dezelfde pixel motor als zijn duurdere broertje de 9705 en is ook 3D ready.
Dat is ook de reden dat ik inderdaad de twee modellen naast elkaar eens wil zien. Op papier ziet de 8605 er erg goed uit :) Ik hoop dat ze ongeveer tegelijk uitkomen, veel winkels hebben al wel een prijs online staan alleen is er nog niemand die een exacte levertijd wilt vertellen. Maar ik verwacht dat bij de WK de TV wel uitgekomen zal zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa3fap
Verwijderd schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 22:44:
bedankt voor je tijd

Hmmm vista daar heb ik de ballen verstand van.werk zelf met xp.wmp werkt voutloos bij mij(die v is xpres hoor voordat dat weer ergens opduikt)Ik heb mijn pc(xp dus)via een asus gigaswitch verbonden met mijn siemens xperiabox.Het enigste wat ik steeds heb das als ik media wil streamen ik de kabel even uit de switch(was voorheen ook al zo voordat ik de switch had en alles via de xperiabox deed)moet halen en dan erin en alles doed het.nettv werkt altijd foutloos.Ik ben er dan ook van overtuigd dat dit een software probleem is.Wat mij trouwens net te binnen schiet de te pikt niet alles geen bestanden boven een gig en bepaalde codec's ook niet.Zorg dus even dat je een film hebt die voldoed aan de eisen of probeer eerst even een mp3 die moet werken.en anders de philips chat die gasten doen erg goed hun best in mijn beleving met dit soort dingen.Kreeg kostenloos een papieren handleiding en als ik wouw zelfs een stick met nieuwste firmware.
Helpdesk van je modem is
http://www.zyxel.nl/web/s....php?ProgramNo=PRG2010001
hou ons op de hoogte zou ik zeggen en probeer inderdaad zoveel mogelijk info te geven dat werkt een stuk makkelijker ik heb nog nooit een tweaker horen klagen dat iemand teveel info gaf.(uitgezonder de detail beschrijving van een tweakers zijn schoonmoeder in een badpak ;) )
zaterdag is er een nieuwe update voor de tv gekomen , en wat dacht je mijn tv ziet de pc en ziet ook de bestanden maar de tv geeft aan dat de bestanden niet weer kunnen gegeven worden ?
wel een beetje vreemd maar ga het verder uitproberen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Laatst online: 14-09 13:35
ShAd0w schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 19:53:
Thuis hebben we de 32"8404 staan, echt, ben verkocht en haal hem zelf voor op mijn kamer komende zomer ook, zo dacht ik er in ieder geval over...
Ik kwam er paar dagen geleden achter dat ik mijn externe hdd erop aan kon sluiten en vanuit daar mijn films kon bekijken (DVD kwaliteit, VIDEO_TS mapjes)...

helaas las ie mijn series niet (hd, mkv bestanden) en heb het internet zitten afzoeken, ook een firmware update tegen gekomen, maar niet echt kunnen vinden wat hij doet, in ieder geval geen mkv bestanden lezen dacht ik. Want kon er niets over vinden.

Echter zit ik nu met een probleem, ik wil dus een film kijken via mijn externe hdd en dat doet ie ook, alleen zonder ondertiteling, zelf vind ik dat geen probleem, maar de oude lui vinden het neit echt handig.
Het probleem is, is dat ik niet kan 'scrollen' in de menu's van mijn films. De afstandsbediening staat nog ingesteld in het scrollen in de hdd, dus als je naar rechts klikt, gaat hij één .vob bestand vooruit, ipv naar rechts in het menu... ook de 'subtitle' knop werkt helaas niet...

iemand enig idee of dit op te lossen is of dat ik echt iets over het hoofd zie?
Heb een boel pagina's doorgekeken, maar niet echt dit probleem kunnen vinden, ook google levert niets op.
Een eigen topic leek me overbodig... alvast bedankt!
De 8404 kan moeiteloos mpg2 afspelen ook als dvd bestanden gaat dat meestal wel goed. "standaard" avi kan 'ie ook wel maar bij erg hoge bitrates kunnen er sync issues ontstaan. (alhoewel dat door de laatste firmware wel wat minder is) Andere exoten zoals mkv kun je vergeten. Je kan dit oplossen door op een pc in je netwerk iets als tversity, ps3 server of WMP12 te installeren of je kunt er een streamertje zoals een WD live bij zetten.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
waxman schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 11:07:
Beste mensen,

Ik twijfel enorm tussen de aankoop van een Samsung 40B7020 en Philips 40PFL8664
beiden hebben :

- Edge-LED
- 40 inch-scherm
- slank (zwart) design
- 100 Hz
- ...enz

Zijn er mensen die deze overweging ook gemaakt hebben ?

Welke zouden jullie nemen ?
8664

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
Verwijderd schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 08:55:
[...]

let wel, de 8605H is pas 3d ready vanaf de 40 inch versie. Dat was eerst nog niet helemaal duidelijk toen de eerste berichten van de 2010/2011 lijn opdoken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShAd0w
  • Laatst online: 21-08 19:13
Wijnands schreef op maandag 10 mei 2010 @ 10:30:
[...]

De 8404 kan moeiteloos mpg2 afspelen ook als dvd bestanden gaat dat meestal wel goed. "standaard" avi kan 'ie ook wel maar bij erg hoge bitrates kunnen er sync issues ontstaan. (alhoewel dat door de laatste firmware wel wat minder is) Andere exoten zoals mkv kun je vergeten. Je kan dit oplossen door op een pc in je netwerk iets als tversity, ps3 server of WMP12 te installeren of je kunt er een streamertje zoals een WD live bij zetten.
Dit heb ik ook al gemerkt dat hij dat moeiteloos afspeeld, maar is er ook een manier om in het menu van de DVD te komen? Aangezien ik nu wel een dvd kan afspelen, maar niet in het menu kan rond kan navigeren... dus ook geen ondertiteling aan kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 20:56

renskoenraadt

Like No Other

Hmmm, wat me nu uit hele topic nog steeds niet duidelijk wordt is het volgende:

Is de 40PFL8664 nu wel of niet full-LED? In de topic start staat van wel, maar verderop wordt weer gesproken van niet. Ik vind het overigens ook vreemd dat ze de nieuwere versie (7605) weer niet voorzien hebben van full-LED...

Wie-o-wie kan mij met zekerheid zeggen of dat dit type (40PFL8664) WEL of NIET over full-LED bakclight beschikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef123
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 12:27

Steef123

Luchtfotograafje

AugmentoR schreef op donderdag 29 april 2010 @ 14:16:
Ik zit ben ik bang met een defecte 42PFL7674. gekocht via de rentepuntenwinkel. Prachtig apparaat en deed het de eerste 2 maand ook prima, maar met de afstandsbediening gaat ie nu niet meer aan, en als ik de stekker er uithaal en weer indruk krijg ik een paar seconden het blauwe Philips opstartscherm waarna de tv zich uitschakelt. Ook het rooie stand-by ledje gaat dan uit. Iemand die dit herkent?
Afgelopen zondag heb ik de 32PFL8404 gekocht, en ben er tot nu toe zeer tevreden mee. Ik heb de tv via een stekkerdoos met schakelaar aangesloten, en na het gebruik van tv gooi ik die schakelaar uit.
Als ik de schakelaar aanzet (dus de tv van stroom voorzie), krijg ik net als jij het blauwe Philips opstartscherm waarna de tv zich uitschakelt (dus niet standby, maar moet hem echt aanzetten met de aan/uit-knop op de zijkant). Ik vond dit wel vreemd maar aangezien ik deze tv helemaal nieuw heb, dacht ik dat het hoorde. Begrijp ik van jou dat dit niet normaal functioneren is, maar een defect? Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen?

Overigens gaat mijn tv gewoon aan met de afstandsbediening.

(heb wel gegoogled, maar vind het tamelijk lastig om goede zoektermen te vinden. Wel heb ik in de FAQ van Philips gevonden dat het hoort dat je het blauwe Philipsscherm ziet als je de tv uitschakelt dmv de aan/uit-knop aan de zijkant, en daarom dacht ik dat het ook bij het opstarten hoorde...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steef123 schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 17:43:
[...]

Afgelopen zondag heb ik de 32PFL8404 gekocht, en ben er tot nu toe zeer tevreden mee. Ik heb de tv via een stekkerdoos met schakelaar aangesloten, en na het gebruik van tv gooi ik die schakelaar uit.
Als ik de schakelaar aanzet (dus de tv van stroom voorzie), krijg ik net als jij het blauwe Philips opstartscherm waarna de tv zich uitschakelt (dus niet standby, maar moet hem echt aanzetten met de aan/uit-knop op de zijkant). Ik vond dit wel vreemd maar aangezien ik deze tv helemaal nieuw heb, dacht ik dat het hoorde. Begrijp ik van jou dat dit niet normaal functioneren is, maar een defect? Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen
Die powerknop die aan de zijkant zit is om de tv volledig uit te schakelen. Dat blauw scherm wat je krijgt is normaal. krijg ik hier ook. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2010 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef123

Steef123

Luchtfotograafje

Enig idee wat daar de achterliggende gedachte van is (dus van het blauwe scherm als je de tv van stroom voorziet)? Ik vind het zelf namelijk niet echt prettig, mijn stereoinstallatie zit aan dezelfde stekkerdoos; telkens als ik stroom voor m'n muziek aanzet, gaat de tv even aan...

(Oplossing is dan natuurlijk simpel de tv op een andere stekker zetten, maar vind het wel handig, met één knop alle stroom eraf)

[ Voor 7% gewijzigd door Steef123 op 14-05-2010 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen idee wat de gedachte is maar waarom die stekker doos met schakelaar?ik snap de logica niet van eigenlijk?
ik heb alles achter de tv die hangt aan de muur met daar achter de stopcontacten en lan en kai en hdmi voor pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:01

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Steef123 schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 20:11:
Enig idee wat daar de achterliggende gedachte van is (dus van het blauwe scherm als je de tv van stroom voorziet)? Ik vind het zelf namelijk niet echt prettig, mijn stereoinstallatie zit aan dezelfde stekkerdoos; telkens als ik stroom voor m'n muziek aanzet, gaat de tv even aan...

(Oplossing is dan natuurlijk simpel de tv op een andere stekker zetten, maar vind het wel handig, met één knop alle stroom eraf)
Druk je hem dan wel uit met je afstandsbediening als je de schakelaar omzet?
Want als ik de schakelaar omzet van mijn stopcontactdoos (doe ik eigenlijk nooit) en dan weer aan zonder de tv "netjes" uit te zetten gaat ie daarna weer aan (32pfl8404h/12)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steef123 schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 20:11:
Ik denk reclame?? Je ziet tenslotte Philips even in beeld.

Net als Paulsmit vraag ik me ook af waarom je er een schakelaar tussen hebt zitten? Uit lijkt me uit.

Als het je stoort kun je het beste de stekker van je tv in een andere WCD stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef123

Steef123

Luchtfotograafje

Verwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 22:51:
geen idee wat de gedachte is maar waarom die stekker doos met schakelaar?ik snap de logica niet van eigenlijk?
ik heb alles achter de tv die hangt aan de muur met daar achter de stopcontacten en lan en kai en hdmi voor pc.
Ik heb 2 stopcontacten en 5 stekkers op die plek, dus ik moet sowieso een stekkerdoos hebben, en nu zit het allemaal op hetzelfde stopcontact zodat ik er nog eentje overhoudt voor iets anders (zo nu en dan een wii, iets opladen, stofzuiger...).
Daarnaast hebben mijn DVD-speler en versterker (die dus op dezelfde stekkerdoos zitten) geen power-knop, die blijven dus constant op standby staan. Om te voorkomen dat ze driekwartdag sluipstroom verbruiken, heb ik een schakelaar-stekkerdoos.
Dijkertje schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 01:03:
[...]

Druk je hem dan wel uit met je afstandsbediening als je de schakelaar omzet?
Want als ik de schakelaar omzet van mijn stopcontactdoos (doe ik eigenlijk nooit) en dan weer aan zonder de tv "netjes" uit te zetten gaat ie daarna weer aan (32pfl8404h/12)
Voordat ik de schakelaar omzet, doe ik de tv 'volledig uit', dwz, ik doe 'm eerst op standby met de afstandsbediening en vervolgens druk ik de powerknop in aan de zijkant van de tv. Daarna pas doe ik de schakelaar om.
Zo nu en dan krijg ik dat blauwe scherm ook als ik de powerknop indruk bij het uitzetten, maar dat hoort volgens de Philipswebsite.

Anyway, het is verder geen groot probleem ofzo hoor :P en de oplossing is ook simpel. Ik vind het alleen een beetje overbodig en ehhr, in een tijdperk waar elke joule bespaard moet worden, ook een beetje vreemd (tv opstarten en daarna weer volledig uitschakelen alleen door er stroom op te zetten). Maar bedankt voor de tips :)

[ Voor 0% gewijzigd door Steef123 op 15-05-2010 09:32 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tsja waar denk je dat de koptelefoonaansluiting zit dat pas echt gek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vorige week bij Conrad de 37PFL7605 besteld. Tot voor kort stond er op de site dat deze leverbaar was vanaf 21-05. Sinds vandaag staat er echter, leverbaar vanaf 28-05. Weet er iemand of dit type uberhaupt al leverbaar is? Is er iemand al in het bezit van dit type toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
  • Laatst online: 21-02-2024
Ik heb onlang gebeld naar een winkel in Leiden, en zij zeiden me dat ze de 37PFL7605H in de winkel hadden staan... Dus ik ga ervan uit dat die leverbaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een datum voor de 46pfl8605 in Nederland?. Hier in Spanje hoor ik van philips dat deze in de laatste 15 dagen van deze maand op de markt zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[/quote]Is al leverbaar:

http://www.kieskeurig.nl/...0pfl7605h/reviews/896931/
[quote]

Alleen over de 40" versie zie ik soms een beoordeling van kopers. Van de 37" versie heb ik totaal nog geen review gezien. Ook nergens gelezen over mensen die deze al in bezit hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankLucas
Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 10:54:
Ik heb vorige week bij Conrad de 37PFL7605 besteld. Tot voor kort stond er op de site dat deze leverbaar was vanaf 21-05. Sinds vandaag staat er echter, leverbaar vanaf 28-05. Weet er iemand of dit type uberhaupt al leverbaar is? Is er iemand al in het bezit van dit type toestel?
Ik heb mijn 46PFL7605H op 14 april(!) besteld op Conrad. Toen stond er dat hij 23 april leverbaar zou zijn.
Twee dagen later stond er ineens 10-05, daarna inderdaad wat jij zegt 21-05.
Ik heb toen een e-mail gestuurd om verhaal te halen, dat ik het een beetje raar vond, mijn tv zou dezelfde week van mijn bestelling leverbaar zijn maar het werd steeds langer.
Ik kreeg toen een heel kort onbeschoft antwoord dat de tv in week 19 (vorige week) binnen zou komen en dat ik een mail zou krijgen als ze hem hadden verstuurd naar me.
Een week later dus nog niets gehoord, en ineens staat er weer leverbaar vanaf 28-05 op de site.

Ik wacht inmiddels een maand en bent het best wel zat, ben ook redelijk klaar met Conrad, als ik dit wist had ik hem allang ergens anders besteld.
Ik wacht wel tot de 28ste aangezien ik toch al lang wacht, maar mocht de datum nog 1 keer verzet worden cancel ik meteen mijn bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog ergens een goede test/review gezien van de 40pfl8605?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 16:41:
Heeft iemand nog ergens een goede test/review gezien van de 40pfl8605?
Hier zit ik ook op te wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:05
Never mind

[ Voor 93% gewijzigd door maxoss op 18-05-2010 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
  • Laatst online: 21-02-2024
Ik ben vandaag naar een winkel in Leiden geweest. In eerste instantie zei de verkoper nog niets van cashback gehoord te hebben. Nadat ik hem liet weten dat de 32PFL7605H in België voor €750 te koop was en er daar nog eens €100 cashback vanaf ging is hij eens gaan telefoneren, en toen wist hij me te vertellen dat er wel degelijk een cashback in Nederland zat aan te komen. Die zou vanaf 1 juni ingaan...

Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 09:07
renskoenraadt schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 16:27:
Hmmm, wat me nu uit hele topic nog steeds niet duidelijk wordt is het volgende:

Is de 40PFL8664 nu wel of niet full-LED? In de topic start staat van wel, maar verderop wordt weer gesproken van niet. Ik vind het overigens ook vreemd dat ze de nieuwere versie (7605) weer niet voorzien hebben van full-LED...

Wie-o-wie kan mij met zekerheid zeggen of dat dit type (40PFL8664) WEL of NIET over full-LED bakclight beschikt?
Geen full-led, ik neem aan dat je met full-led local dimming bedoeld, dus dat de Tv beschikt over LED-zones die apart van elkaar aangestuurd kunnen worden. Enkel de 9704 en 9803 hebben dat.

De 8664 heeft misschien wel licht achter de Tv ipv in de hoeken(edge-led) maar dit is niet per se beter of slechter. (edge = platter meestal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 20:56

renskoenraadt

Like No Other

BlowFish schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 23:42:
[...]

Geen full-led, ik neem aan dat je met full-led local dimming bedoeld, dus dat de Tv beschikt over LED-zones die apart van elkaar aangestuurd kunnen worden. Enkel de 9704 en 9803 hebben dat.

De 8664 heeft misschien wel licht achter de Tv ipv in de hoeken(edge-led) maar dit is niet per se beter of slechter. (edge = platter meestal).
Dat bedoelde ik inderdaad deels, ja, local dimming. Dan ga ik maar eens in en winkel kijken hoe 'dik' de tv is, het zal vast iets schelen (gelijkmatigere verdeling van het achtergrond bij full-led dan edge-led).

Voor mij is de keuze of een 8664 (als deze maar zónder edge-led is) of een Sony HX700 (welke sowieso ccfl achtergrondverlichting heeft, maar wel met deep black panel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Laatst online: 13-09 08:49

xon

Casback philips is een feit

100 eurootjes van 1 juni tot 31 juni

€100,- Cashback op een Philips Ambilight TV!
Bij aankoop van deze Philips Ambilight televisie ontvang je €100,- euro retour.
Actie geldig van 1 tot en met 30 juni!

Bron:

http://www.plasma-discoun...-46pfl8605-art-115969.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xon schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 08:42:
Casback philips is een feit

100 eurootjes van 1 juni tot 31 juni

€100,- Cashback op een Philips Ambilight TV!
Bij aankoop van deze Philips Ambilight televisie ontvang je €100,- euro retour.
Actie geldig van 1 tot en met 30 juni!

Bron:

http://www.plasma-discoun...-46pfl8605-art-115969.htm
Ik zie eerlijk gezegd geen verwijzing naar een actie op die website
Hopelijk komt die wel, want ik vind het al zo raar dat ze geen actie hadden ivm de nieuwe 2010 lijn en het aankomende WK en zo

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2010 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie bij Philips op hun website ook nieuwe nummers voorbij komen.

zoals:
42PFL7685H/12
40PFL5625H/12
32PFL7695H/12

Dus niet alleen modellen die eindigen op xx05H/12

Ik heb geen idee of er nog verschil zit tussen de 05H modellen en deze, maar goed.

bron:
http://www.support.philip...try=nl&_requestid=1385657

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Laatst online: 13-09 08:49

xon

Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:06:
[...]

Ik zie eerlijk gezegd geen verwijzing naar een actie op die website
Hopelijk komt die wel, want ik vind het al zo raar dat ze geen actie hadden ivm de nieuwe 2010 lijn en het aankomende WK en zo
Dat komt omdat de retailers denk ik pas heel kortgeleden zijn ingelicht en Philips de 8000 serie denk ik in de winkels wil hebben vanaf 1 juni. Tis zo lullig als je een cashback doet en de modellen niet te leveren zijn :-)
Pagina: 1 ... 4 ... 30 Laatste