Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert003
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-08 23:24
Dit zijn wel redelijke WK aanbiedingen denk ik

pfl7605: Euro 699, 899, 1099 en 1399 voor de 32, 37, 40 en 46"modellen na aftrek van alle kortingen

http://imagemakers.nl/phi...l__sa_may_magazine_myshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er super uit. ik zag hem vandaag "in levende lijve" in de winkel. Was alleen niet onder de indruk van het beeld, nogal veel last van ghosting ( was live tennis op). Nu ja, volgens de verkoper was de tv gewoon recht uit de doos opgesteld, zonder aan de instellingen gewerkt te hebben...

@cocico: geen last van clouding of backlight bleeding??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-08 20:52
@cocico

Bedankt voor het delen van je bevindingen en deze foto's! Ambilight en de beeldkwaliteit zijn echt super zo...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:29

rg-mohwa

Phoe Hé

Ik vraag me af wat precies het verschil is tussen de
42pfl7685
40pfl7605

Ja natuurlijk de maat.
en dat natural motion geloof ik Nu vraag ik me af of je dit echt gaat missen. Zijn er nogmeer verschillen ? en wat zijn de voordelen tussen de 2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En er is ook nog de 7695...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg mij het volgende af: ik twijfel over een 37 inch: ofwel de led 37PFL7605 of de 37PFL9604. Wat raden jullie aan?? De ...5 is natuurlijk nieuwer en is LED, maar dan misschien kans op backlight bleeding en clouding...

De 9604 heeft Perfect Pixell HD en Perfect natural motion...
De 7605 heeft Pixell Precise en HD natural motion...

Maw, ik weet het niet meer ;)

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2010 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkiepleur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-08-2021

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

Ik heb intresse in de Philips 42PFL8404 deze is nu volop in de "aanbieding".

Maar wat is het verschil tussen 42PFL8404 en 42PFL8404H/12 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
bakkiepleur schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:01:
Ik heb intresse in de Philips 42PFL8404 deze is nu volop in de "aanbieding".

Maar wat is het verschil tussen 42PFL8404 en 42PFL8404H/12 ?
als er /12 achter staat is het een model bedoeld voor de NL markt. Dan kan oa betekenen dat hij Ziggo CI+ ondersteund. het /12 wordt echter niet altijd gemeld maar hij kan het wel zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 21:55

TVL

Igor4 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:08:
[...]

als er /12 achter staat is het een model bedoeld voor de NL markt. Dan kan oa betekenen dat hij Ziggo CI+ ondersteund. het /12 wordt echter niet altijd gemeld maar hij kan het wel zijn
Dat is niet alleen voor de Nederlandse markt. Want in Duitsland en Belgie leveren ze ook modellen met /12.
Het /05 model is volgens mij vooral in de UK leverbaar. Volgens mij omdat ze daar een andere stekker hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-08 16:56
Tis een andere serie dan de series genoemd in de topic, maar om deze vraag nu te stellen in een nieuwe...

Wat is het verschil tussen de 40PFL5605 en de 40PFL5625? Philips.nl en internet kunnen mij niets zeggen behalve dat de 25 a 50 euro duurder is.

Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00t
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-04 09:42
DaLuca schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 11:18:
Tis een andere serie dan de series genoemd in de topic, maar om deze vraag nu te stellen in een nieuwe...

Wat is het verschil tussen de 40PFL5605 en de 40PFL5625? Philips.nl en internet kunnen mij niets zeggen behalve dat de 25 a 50 euro duurder is.
Kleur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Laatst online: 05-08 14:29
Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 15:39:
[...]

Andere instellingen op de ingang van de mediaplayer?
Heb het dynamisch contrast uitgezet en nu geen ghosting meer @ 100hz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankLucas
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-10-2021
Ik had dus de 46 7605 besteld op Conrad.nl
Begin April........
Leverdatum is 5 keer uitgesteld en na een boze mail gaan ze nu "Met spoed een vraag uitzenden naar de leverancier"
Het is dat ik hem voor 200 euro minder heb gekocht dan de laagste prijs die ik verder kan vinden, anders had ik hem allang gecanceld, maar mochten ze hem volgende week niet kunnen leveren houdt het toch echt op.
Moet wel een nieuwe tv hebben voor het WK begint.
Ben ook even naar de Mediamarkt geweest om te kijken of ze hem daar al binnen hadden, volgens de man in het rode shirt hebben ze last van extreme leveringsproblemen met Philips, zelfs de Philips showroom is half leeg en wat er staat zijn oude modellen.
Goed geregeld hoor! Ik had toch wel wat meer verwacht van Philips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 16:27
Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 22:13:
Ziet er super uit. ik zag hem vandaag "in levende lijve" in de winkel. Was alleen niet onder de indruk van het beeld, nogal veel last van ghosting ( was live tennis op). Nu ja, volgens de verkoper was de tv gewoon recht uit de doos opgesteld, zonder aan de instellingen gewerkt te hebben...

@cocico: geen last van clouding of backlight bleeding??
Clouding een beetje, maar niet storend: ik wist dat het geen plasma was natuurlijk. Met Ambilight aan valt dit ook minder op imo dan op andere TV's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedoel je met clouding echt witte vlekken in het midden van het scherm? Of gewoon in de hoeken een beetje wit licht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Hoeken een beetje wit, ik heb gewoon het gevoel dat niet alles 100% egaal/hetzelfde is maar absoluut niet storend! Ik probeer morgen eens op foto vast te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super, want ik wil eigenlijk hele graag deze tv bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-02-2024
Ik heb nu een 37PFL7605H staan hier thuis. Ik ga binnenkort wel eens m'n bevindingen neerschrijven, maar ik heb eerst een vraagje...

Ik wil het geluid van televisiezenders naar mijn receiver sturen. Ik heb dit al werkend gekregen via de digitale coax uit op de TV naar digitale coax in op m'n receiver, maar ik wil het eigenlijk via analoog 2x tulp doen want ik heb de digitale coax in op m'n receiver voor mijn computer nodig.

Hoe leidt ik het geluid van m'n TV naar m'n receiver via tulp? Ik zie alleen tulp IN op de TV, geen tulp UIT :-S.

Anyone? Of kan dit simpelweg niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
In de scartaansluiting zit vast nog analoog. Gewoon een scartblokje kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quicky schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 14:48:
Ik heb nu een 37PFL7605H staan hier thuis. Ik ga binnenkort wel eens m'n bevindingen neerschrijven, maar ik heb eerst een vraagje...

Ik wil het geluid van televisiezenders naar mijn receiver sturen. Ik heb dit al werkend gekregen via de digitale coax uit op de TV naar digitale coax in op m'n receiver, maar ik wil het eigenlijk via analoog 2x tulp doen want ik heb de digitale coax in op m'n receiver voor mijn computer nodig.

Hoe leidt ik het geluid van m'n TV naar m'n receiver via tulp? Ik zie alleen tulp IN op de TV, geen tulp UIT :-S.

Anyone? Of kan dit simpelweg niet?
Niet te lang wachten met bevindingen, want wij zijn reuzebenieuwd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Doe zoals ik, van mini-jack naar tulp: wel ergens in het menu aanvinken dat het geluid niet vertraagd uitgestuurd moet worden zoals ik eerst had :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
cocico schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 23:36:
Doe zoals ik, van mini-jack naar tulp: wel ergens in het menu aanvinken dat het geluid niet vertraagd uitgestuurd moet worden zoals ik eerst had :9
Dat is via de headphone jack dan neem ik aan? Op zich geen slecht idee inderdaad... moet ik wel nog een lange man naar vrouw kabel kopen voor 2x tulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Laatst online: 07:29

rg-mohwa

Phoe Hé

ik vroeg me af wat voor muurbeugels tweakers gebruiken. had namelijk gelezen dat je de tv tussen de 10 en 20 cm van de muur moest hangen om het ambilight goed tot zijn recht te laten komen.
Hebben jullie hier ervaring mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de BCC en Mediamarkt langs geweest om te vragen wanneer ze leverbaar waren.
Mediamarkt kon helemaal niks zeggen
BCC vertelde begin juli oftewel halverwege tot eind wk. Ik heb navraag gedaan voor de 37 en 40" van de 8605-lijn.

Hij was er overigens 100% zeker van dat ze niet voor het wk in de winkels lagen.
Philips scheen problemen te hebben met leveringen van de beeldschermen. Philips zou te laat zijn geweest met een bestelling te plaatsen bij sharp voor de beeldschermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2021
Helaas is op de actie pagina de link naar de deelnemende winkeliers brak (voor de 7xxx serie).

[ Voor 52% gewijzigd door mmedia op 04-06-2010 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Niet online
Zo, dan maar de 32PFL7675 voor €647,45 gekocht via de INGrentepuntenwinkel. Dat is goedkoper dan iedere webshop en ook goedkoper dan de Mediamarkt incl. Mediamarkt-korting en Philips-cashback.

Ik ga natuurlijk wel proberen de cashback proberen te versieren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
Sendy schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 16:29:
Zo, dan maar de 32PFL7675 voor €647,45 gekocht via de INGrentepuntenwinkel. Dat is goedkoper dan iedere webshop en ook goedkoper dan de Mediamarkt incl. Mediamarkt-korting en Philips-cashback.

Ik ga natuurlijk wel proberen de cashback proberen te versieren ;)
ok tof, cashback is natuurlijk in dit geval niet geschoten is altijd mis.
Kun je laten weten hoe de voorkant er precies uitziet als je hem hebt? ik hoorde in een ander topic dat het aluminium was oid met deze versie tov de 7605?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaas
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
mmedia schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 14:39:
Helaas is op de actie pagina de link naar de deelnemende winkeliers brak (voor de 7xxx serie).
Ze hebben die pagina weer helemaal omgegooid, maar nu werkt de link in ieder geval wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Niet online
Igor4 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 16:51:
[...]

ok tof, cashback is natuurlijk in dit geval niet geschoten is altijd mis.
Kun je laten weten hoe de voorkant er precies uitziet als je hem hebt? ik hoorde in een ander topic dat het aluminium was oid met deze versie tov de 7605?
Ik ben zelf ook benieuwd. Op die plaatjes van Philips lijkt de 7675 iets grijzer, en dat spreekt me wel aan.

Als ik 't niet vergeet (het zal wel even duren voordat de tv afgeleverd wordt) maak ik een foto. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyotr
  • Laatst online: 14-09 13:59
De 7675 heeft "Perfect Natural Motion" ipv "HD Natural Motion" dat de 7605 heeft. En de kleur is ook iets anders denk ik (de Philips website is een drama met Firefox/Safari op een mac).

Ik heb de ING gesuggereerd om ook de 42PF7685 in het assortiment op te nemen. Ook "Perfect Natural Motion" en net iets groter dan de normale 7605 (42" ipv 40"). Maar eens zien wat de reactie is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
pyotr schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 12:15:
De 7675 heeft "Perfect Natural Motion" ipv "HD Natural Motion" dat de 7605 heeft. [...]
Maakt dat veel verschil eigenlijk?

[ Voor 38% gewijzigd door Igor4 op 05-06-2010 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
Nu ik een 37PFL7605H heb staan thuis, wil ik eigenlijk wel eens kijken of ik het WK in HD kan kijken... Ik zit hier in een studentenhuis en ik weet dat wij vroeger TV signaal kregen via casema, dus ik ga er vanuit dat we nu bij Ziggo zitten met een basis abonnement.

Als ik het goed gelezen heb op de website van Ziggo zit daar Ned 1, 2, en 3 bij in HD. Om het WK in HD te kijken moet ik dan zo'n Ziggo CI+ module kopen, toch? Op de website van Ziggo staat dat ding te koop voor €79.
Is dat hetzelfde ding als hier in de Tweakers pricewatch: pricewatch: Ziggo CI+ Cam Module ?

Samengevat: Als ik zo'n Ziggo CI+ Cam Module koop via één van de winkels die op de tweakers pricewatch pagina vermeld staan, dan ben ik all set?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CronoS76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-09 11:08
Ik heb hetzelfde probleem. Vandaag even naar de winkel geweest en daar gaan ze de 46pfl8685 leveren i.p.v. de 46pfl8605, nu natuurlijk de grote vraag wat het verschil is :) Dit gaat het voor mij gewoon worden, vanwege de voordelen, dus als iemand weet wat de verschillen zijn tussen beide modellen dan houd ik me aanbevolen. De 8685 was ook nog niet binnen, waardoor de winkel mij nog niet kon voorzien van de details...

[edit]
PDFje gevonden van de 8685, volgens mijn gevoel zijn ze exact hetzelfde: http://www.p4c.philips.co...46pfl8685h_12_pss_nld.pdf

Ik dacht even dat de 8605 geen Perfect Pixel HD engine had, aangezien de Philips website dit niet aangeeft als je deze optie selecteerd. Als je alleen even daarna naar de specificaties kijkt, dan heeft hij deze wel. Zag wel dat de helderheid (500 ipv 450) hoger lag met deze TV, maar ik denk dat dit ook een typo zal zijn:)

[ Voor 37% gewijzigd door CronoS76 op 05-06-2010 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Laatst online: 05:53
Quicky schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 16:18:
Samengevat: Als ik zo'n Ziggo CI+ Cam Module koop via één van de winkels die op de tweakers pricewatch pagina vermeld staan, dan ben ik all set?
Je hebt natuurlijk ook een smartcard nodig voor in die CI+ module. En om die te activeren zul je in ieder geval een klantnummer van ziggo nodig hebben, met "Ik zit hier in een studentenhuis en ga er vanuit dat we nu bij Ziggo zitten met een basis abonnement" kom je er niet.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
Xander schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 16:23:
[...] Je hebt natuurlijk ook een smartcard nodig voor in die CI+ module. En om die te activeren zul je in ieder geval een klantnummer van ziggo nodig hebben, met "Ik zit hier in een studentenhuis en ga er vanuit dat we nu bij Ziggo zitten met een basis abonnement" kom je er niet.
Mja, daar kwam ik net ook achter... :( Dat gaat 'em dan niet worden vrees ik. Zal ik nog een paar jaar moeten wachten tot ik op mezelf woon ;). Thanks voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
Het kost niets extra, één telefoontje zou ook genoeg moeten zijn. De gemiddelde huisbaas zal daar vast wel aan mee willen werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:10
CronoS76 schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 16:19:
Ik dacht even dat de 8605 geen Perfect Pixel HD engine had, aangezien de Philips website dit niet aangeeft als je deze optie selecteerd. Als je alleen even daarna naar de specificaties kijkt, dan heeft hij deze wel. Zag wel dat de helderheid (500 ipv 450) hoger lag met deze TV, maar ik denk dat dit ook een typo zal zijn:)
De verschillen die ik zie tussen de 8605 en de 8685 zijn inderdaad die helderheid, het geluidsvermogen (20W vs 24W) en de voet lijkt een beetje af te wijken. Verder zijn de specs identiek (maar ik kan iets gemist hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
.

[ Voor 101% gewijzigd door SaphuA op 01-02-2022 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
Ik vraag me het volgende af: is het mogelijk om een usb hub aan de usb poort (iig van de 7605) te hangen en daar vervolgens een harddisk en tegelijk een wifi adapter aan te hangen? werkt dat gewoon tegelijk en naar behoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 42PFL8404 lijkt me op dit moment een van de beste Philips tv's als je kijkt naar kosten en wat je er voor krijgt (volgens mij ook zeer concurrerend met andere merken, maar indien dat niet zo is hoor ik het graag). Nu lees ik hier op het forum dat de kijkhoek bij sommige productiedata te wensen overlaat. Ook lees ik dat er nog wat probleemjes zijn met bijvoorbeeld ondertiteling.

Zijn deze problemen inmiddels opgelost?

Ik zie op de site van Philips dat er inmiddels ook een 3D model is: 40PFL8605 Jammer dat die nog zo duur is.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2010 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL

TVL

Ik heb van het weekend een 37PFL7605H gehaald samen met een CI+ module van Ziggo. Tot nu toe ben ik er erg over te spreken, mooi toestel, mooi beeld.
Alleen zijn er een paar dingtjes.
Ik heb veel last van blokjes van het digitale systeem. De ene keer is het erger als de andere keer. Ik denk dat ik alle kabels en aansluitingen eens moet nalopen, heb allemaal spul van Hirshmann gekocht. Mischien dat stroomdraden storing veroorzaken.
Weet iemand hoe ik de analoge zenders kan kiezen? Sony TV's hebben een knopje op de AB voor analoog/digitaal.
Ik heb een bedrade netwerkkabel aan de TV gehangen, ik krijg regelmatig de melding dat hij geen verbinding met de Philips server kan maken voor Net TV. Hebben meer mensen hier last van? Ik heb overigens de laatste firmware op de TV gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag in de diverse reclamefolders verschillende modellen van de 76XX,simplicity is weer ver te zoeken bij Philips.
Lijkt wel of elk electronicaketen een eigen model heeft :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 08:49

xon

sandeman schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 17:17:
[...]

De verschillen die ik zie tussen de 8605 en de 8685 zijn inderdaad die helderheid, het geluidsvermogen (20W vs 24W) en de voet lijkt een beetje af te wijken. Verder zijn de specs identiek (maar ik kan iets gemist hebben).
Ik heb het idee dat het buitenlandse import is en de 8605 echt het nederlandse model is. Je hebt kans dat er misschien nog wat dingetjes achter de schermen anders zijn.

Volgens mij zag ik hem in de folder van expert staan uit me hoofd wat een keten is ook in het buitenland. Ik baaaal wel een beetje haha inmiddels de samsung 8700 in bestelling staan omdat ik philips echt veeeel te lang vond duren :-)

edit:

http://www.google.nl/sear...=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

voornamelijk allemaal duitse sites.

[ Voor 8% gewijzigd door xon op 07-06-2010 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
Igor4 schreef op zondag 06 juni 2010 @ 15:51:
Ik vraag me het volgende af: is het mogelijk om een usb hub aan de usb poort (iig van de 7605) te hangen en daar vervolgens een harddisk en tegelijk een wifi adapter aan te hangen? werkt dat gewoon tegelijk en naar behoren?
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Ik wil wel " iets" roepen..

Wat je vaak merkt is dat de poorten op niet computerappartuur niet zo krachtig zijn als de poorten op een computer. Het is vaak net genoeg power om 1 apparaat te voeden en twee apparaten (wat dus bij een hub gebeurd) wil nog wel eens een probleem zijn.

Toch..kwestie van proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
Ok, super. bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik dus het vervelendst aan de PFL7605H vind is dat deze geen analoog audio signaal naar buiten wil geven.. Okay, alleen via de hoofdtelefoon uitgang, maar dat voelt toch een beetje knullig als je wat meer geld hebt uitgegeven aan je hifi installatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:10
xon schreef op maandag 07 juni 2010 @ 14:04:
[...]
Wat je vaak merkt is dat de poorten op niet computerappartuur niet zo krachtig zijn als de poorten op een computer. Het is vaak net genoeg power om 1 apparaat te voeden en twee apparaten (wat dus bij een hub gebeurd) wil nog wel eens een probleem zijn.
OK, maar veel HUBje kan je ook aan een voedings-adapter hangen om dit probleem te voorkomen. Blijft nog steeds de vraag of je uberhaupt een USB-HUB kan gebruiken (ik ben ook benieuwd),

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het voorlaatste cijfer, is de kleur van het frame van het toestel. Grijs, zwart, quartzgrijs,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfje666
  • Laatst online: 23-04 15:50

Wolfje666

Shooter fanatic

Zondag de 30-05 de 7605 besteld bij Bobshop.
Donderdag 03-06 geleverd op afspraak :D
Moet toegeven, op dit moment ben ik zeer tevreden over het toestel.
Op het moment ben ik aan het experimenteren met o.a. Tversity en MP12 om films te streamen.

De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
Verwijderd schreef op maandag 07 juni 2010 @ 17:12:
Het voorlaatste cijfer, is de kleur van het frame van het toestel. Grijs, zwart, quartzgrijs,....
weet je ook wel nummer bij welke kleur hoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Industrial_Life
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-02 23:28
47PFL8404 niet meer te krijgen na 3 weken wachten, lokkertje van de Wehkamp, vandaag nog van Modern.nl, zelfde geintje.

Uiteindelijk ben ik voor de 46PFL7665 gegaan. Stukje duurder, wel LED, en Ambilight (wat ik wilde). Als ik zoek op het net dan kom ik deze nog maar heel beperkt tegen.

Ik geloof dat ze qua specs niet al te ver uit elkaar liggen.

WK begint snel en moest een TV, tijd begon te dringen. Ik ben langs de BCC gegaan en ook die doen mee aan cashback actie.

Donderdag aflevering.

[ Voor 16% gewijzigd door Industrial_Life op 07-06-2010 18:06 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijvel,

Zit te twijfelen tussen de 32 inch en de 37 inch van de 76 serie. Ik zit op dit moment zo circa 3.5m afstand van de televisie, volgens koopinfo.nl zal ik moeten kiezen voor 37 t/m 42inch.
Maar ik kan ook gebruik maken van de aanbieding van ing, de 32 inch voor zo weinig, dat het prijs verschil €300,- a €400,- euro is. Oorspronkelijk had ik een budget staan van circa 800 euro, maar voor die prijs kan je de 37inch niet verkrijgen.
Ik weet dat het een persoonlijke kwestie is, maar als jullie in de zelfde schoenen zouden staan? ff erbij, mijn huidige tv is een crt(niet breedbeeld, 59cm diagonaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thys
  • Laatst online: 14-09 18:07
Verwijderd schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:23:
Ik twijvel,

Zit te twijfelen tussen de 32 inch en de 37 inch van de 76 serie. Ik zit op dit moment zo circa 3.5m afstand van de televisie, volgens koopinfo.nl zal ik moeten kiezen voor 37 t/m 42inch.
Maar ik kan ook gebruik maken van de aanbieding van ing, de 32 inch voor zo weinig, dat het prijs verschil €300,- a €400,- euro is. Oorspronkelijk had ik een budget staan van circa 800 euro, maar voor die prijs kan je de 37inch niet verkrijgen.
Ik weet dat het een persoonlijke kwestie is, maar als jullie in de zelfde schoenen zouden staan? ff erbij, mijn huidige tv is een crt(niet breedbeeld, 59cm diagonaal)
Weet niet wat je bij ING kwijt bent voor de 32", maar de 37 is wel degelijk voor 800 euro te krijgen bij Conrad met de €100,- cashback actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij de ing voor 600 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
Bij ing komt er in totaal nog ~€50 bij aan oa verzendkosten. Voor die 3.5m zou ik voor de 37 inch gaan. Bij Conrad €900 en volgens iemand hierboven geldt de cashback daar ook. €150 verschil dan dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzkicker
  • Laatst online: 25-03-2016
Wolfje666 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 17:27:
Zondag de 30-05 de 7605 besteld bij Bobshop.
Donderdag 03-06 geleverd op afspraak :D
Moet toegeven, op dit moment ben ik zeer tevreden over het toestel.
Op het moment ben ik aan het experimenteren met o.a. Tversity en MP12 om films te streamen.
Lukt het streamen? Heb ook de 7605 en mij is het streamen nog niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankLucas
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-10-2021
Mijn 46 inch 7605 is eindelijk onderweg!
Morgen wordt hij waarschijnlijk bezorgd, dan zal ik wel wat posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 juni 2010 @ 14:46:
Wat ik dus het vervelendst aan de PFL7605H vind is dat deze geen analoog audio signaal naar buiten wil geven.. Okay, alleen via de hoofdtelefoon uitgang, maar dat voelt toch een beetje knullig als je wat meer geld hebt uitgegeven aan je hifi installatie...
Bedoel je dat je de tv niet kan aansluiten op een home cinema??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 08:05:
[...] Bedoel je dat je de tv niet kan aansluiten op een home cinema??
Er is geen analoge 2x Tulp UIT aanwezig op de TV. Wel 2x Tulp IN (die hoort bij de component video ingang).

De drie manieren om geluid van je TV naar je receiver te sturen zijn - tenzij ik wat vergeet:

1. Via HDMI (digitaal)
2. Via Coax UIT (digitaal)
3. Via de 3.5 jack headphones UIT (analoog)

Ik ga zelf straks zo'n 3.5mm jack naar 2x tulp female adaptertje kopen om het geluid van de TV kanalen naar mijn receiver te laten lopen want de coax IN op mijn receiver is al bezet. Het geluid van mijn dvd-speler en PC gaat rechtstreeks naar de receiver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Quicky: hoe bevalt de tv je nu? Ik ben van plan hem morgen te bestellen.
Heeft de tv last van backlight bleeding en clouding als je in een donkere ruimte kijkt?

Iets helemaal anders: ik zie dat je in Kortrijk geboren en daar ook naar school bent geweest? Ik zat op dezelfde school ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2010 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL

TVL

Vaak kan je via een scart blokje ook het geluid uit de scart aansluiting halen.
Heb je zoiets voor nodig:
http://www.elektronica-online.nl/?content=979

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfje666

Wolfje666

Shooter fanatic

Blitzkicker schreef op maandag 07 juni 2010 @ 23:16:
[...]

Ik ben nog bezig met de bekabeling en heb het eigenlijk nog niet geprobeerd.
Als het meezit kan ik het vanavond uittesten.
Zit op het moment in de ziektewet ivm maagproblemen, dus kan niet ff lekker op mijn gemak een tijdje kabels zitten uitzoeken/kabelgoten leggen :(

Maar we houden vol.
Ga zo toch weer een poging wagen. :)
Ik heb hier trouwens al aardig wat gelezen over cashback aktie.
Eigenlijk nergens iets van een linkje bespeurt hierover of ik heb echt liggen slapen/overheen gelezen door de pijn in mijn maag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaas
  • Niet online
Wolfje666 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 15:23:
[...]
Ik heb hier trouwens al aardig wat gelezen over cashback aktie.
Eigenlijk nergens iets van een linkje bespeurt hierover of ik heb echt liggen slapen/overheen gelezen door de pijn in mijn maag :P
Philips Ambilight Cashback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Blitzkicker schreef op maandag 07 juni 2010 @ 23:16:
[...]

Ik heb ook een 7605 maar het streamen lukt nog niet. Hij ziet m'n pc wel en de bestanden maar speelt ze niet af.

Verder heb ik nog wat problemen met het afspelen van HD bestanden vanaf een USB drive. Als ik een .M2TS bestand van 30GB af wil spelen crashed de TV. (laatste update staar er op).
Sommige MKV'tjes doen het wel dus ik probeer nu wat dingen te converten om te kijken of dat werkt.

Is die USB wifi dongle eigenlijk al beschikbaar? Ik kan er weinig over vinden maar het lijkt me erg handig.

[ Voor 8% gewijzigd door fsfikke op 08-06-2010 15:40 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzkicker
fsfikke schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 15:40:
[...]

Ik heb ook een 7605 maar het streamen lukt nog niet. Hij ziet m'n pc wel en de bestanden maar speelt ze niet af.

Verder heb ik nog wat problemen met het afspelen van HD bestanden vanaf een USB drive. Als ik een .M2TS bestand van 30GB af wil spelen crashed de TV. (laatste update staar er op).
Sommige MKV'tjes doen het wel dus ik probeer nu wat dingen te converten om te kijken of dat werkt.

Is die USB wifi dongle eigenlijk al beschikbaar? Ik kan er weinig over vinden maar het lijkt me erg handig.
Dan ben je verder dan ik. Bij mij ziet hij de pc niet... Hoe heb jij het aangesloten?

Die dongle is er nog niet, althans heb hem nog niet ergens kunnen bestellen.

Heb wel soms dat als ik een usb drive gebruikt heb, dat hij alleen nog maar nederland 1 laat zien en dan moet ik de tv via de knop aan de achterkant aan en uit zetten om weer gewoon alle zenders te hebben :?

Verder ben ik erg te spreken over Youtube op de tv :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen_R
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-09 13:48
Lijkt het zo of is deze actie alleen geldig bij winkels waar de TV (in dit geval bijv. de 32" 32pfl7605h) al standaard 100 euro duurder is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Blitzkicker schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 16:32:
[...]

Dan ben je verder dan ik. Bij mij ziet hij de pc niet... Hoe heb jij het aangesloten?
Als je de TV aan het netwerk hangt zie ik op mijn computer (Win7) bij 'Network', onder het kopje 'Media Devices' de TV vermeld staan. Als je daar met de rechtermuis op klikt staat daar de optie 'Allow media sharing' oid. Dan pakt de TV alles wat in WMP in de library staat.
Die dongle is er nog niet, althans heb hem nog niet ergens kunnen bestellen.

Heb wel soms dat als ik een usb drive gebruikt heb, dat hij alleen nog maar nederland 1 laat zien en dan moet ik de tv via de knop aan de achterkant aan en uit zetten om weer gewoon alle zenders te hebben :?

Verder ben ik erg te spreken over Youtube op de tv :*)
Ik krijg bij youtube gek genoeg nog geen geluid :?
Maar ik heb het nog maar een keer getest omdat ik die netwerkkabel die door de hele kamer loopt maar weer weg heb gehaald :P
Koen_R schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 16:58:
[...]

Lijkt het zo of is deze actie alleen geldig bij winkels waar de TV (in dit geval bijv. de 32" 32pfl7605h) al standaard 100 euro duurder is?
Valt denk ik wel mee. Ik heb afgelopen vrijdag bij Plasma-discounter de 40pfl7605h voor €1189,- gekocht. Daar gaat dan nog €100,- af :)

[ Voor 16% gewijzigd door fsfikke op 08-06-2010 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is iedereen die een 7605 heeft gekocht tevreden overhet toestel. Dan bedoel ik alleen de beeld en geluidskwaliteit, niet over het streamen en dergelijke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
fsfikke schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 15:40:
[...]

Heb de dongle zaterdag bij Salland.eu besteld voor €42. Is nog niet op voorraad tho. Zoek op Philips PTA01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabergasted
  • Laatst online: 14-09 20:20

Flabergasted

Prepare to die !

Verwijderd schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 18:20:
Is iedereen die een 7605 heeft gekocht tevreden overhet toestel. Dan bedoel ik alleen de beeld en geluidskwaliteit, niet over het streamen en dergelijke...
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Om de beeldkwalitiet gaat het tenslotte.
Een aantal mensen op dit forum hebben de 7605 inmiddels toch ?

Ik heb hem vandaag zien spelen met Blu-ray als bron.
Dat ziet er dan uiteraard gelikt uit. Met TV signaal helaas nog niet gezien.

De Philips 40" 7605 is nu bij Conrad € 1.099,-
Volgens eerdere berichten kun je hier ook de Cashback achteraf claimen, wordt dus € 1.000,-
Wordt er wel interessanter van qua aanschaf. Graag Reviews :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

De beeldkwaliteit is heel goed. Ik heb af en toe nog wel wat problemen om de kleurinstelling goed te krijgen. Bij de laatste wedstrijd van oranje leek het alsof de rode duivels aan het spelen waren :X
Ook de instellingen van het geluid heb ik nog niet helemaal goed gekregen. Er zit itt onze vorige Philips geen equalizer op maar wel een aantal presets (geen voor muziek vreemd genoeg).

De menu's en de afstandsbediening zijn versimpeld maar werken toch erg prettig. De meest gebruikte opties zijn via de afstandbediening snel te benaderen. Wel zijn ze hier en daar een beetje te ver gegaan om het 'makkelijk' te maken. Ik heb 10 minuten nodig gehad om geluid via de audio-in te laten horen op de TV. (Je moet in het menu een nieuw apparaat toevoegen, dan zijn er een aantal opties gegeven die allen niet goed passen en dan moet je maar gokken bij welke de goede input hoort)

Het ambilight werkt wel tien keer beter dan bij de TV die ik eerst had. Daar was het gewoon een beetje licht achter de TV, nu zie je echt goed de kleurverschillen wat er erg spectaculair uit ziet. Als je hem 's avonds vol open zet bij een muziekvideo lijkt het net alsof je in een disco staat. Maar dit is erg goed te customizen. Ook de mogelijkheid om de kleur van de muur waar hij aan hangt te selecteren is handig.

Ipv de 40" was een 46" misschien ook wel mooi geweest. Het leek een mooie upgrade van 32" (32PF9641D/10) naar 40". Maar de kast van die oude TV is net zo groot als de kast van de 7605 :P Qua dikte en gewicht is het wel een enorme vooruitgang.

Al met al is het een erg mooie apparaat waar ik erg tevreden over ben :)

[ Voor 3% gewijzigd door fsfikke op 08-06-2010 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzkicker
fsfikke schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 17:31:
[...]

Als je de TV aan het netwerk hangt zie ik op mijn computer (Win7) bij 'Network', onder het kopje 'Media Devices' de TV vermeld staan. Als je daar met de rechtermuis op klikt staat daar de optie 'Allow media sharing' oid. Dan pakt de TV alles wat in WMP in de library staat.

[...]
Ik zie de tv ook in mijn netwerk, maar bij het afspelen kan hij geen verbinding maken met de tv en andersom....

Sharing staat allemaal aan. Iets over het hoofd gezien? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Blitzkicker schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 22:15:
[...]

Ik zie de tv ook in mijn netwerk, maar bij het afspelen kan hij geen verbinding maken met de tv en andersom....

Sharing staat allemaal aan. Iets over het hoofd gezien? :?
Ik heb het zelf een keertje geprobeerd en toen werkte het ook niet :/

Het is me wel gelukt om m'n .m2ts bestand af te spelen na deze geconverteerd te hebben en in een mkv'tje gestopt te hebben. Wel werkt het vooruitspoelen niet heel handig bij video's > 2uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
Even een snelle review van mij (37PFL7605H).

Ik ben tot nog toe ook erg tevreden over de beeldkwaliteit. Ik heb nog niets gemerkt van ghosting en/of clouding. Wel heb ik gemerkt dat Natural Motion en Dynamic Backlight geen heiligmakende opties zijn.

Natural Motion vertoont soms wat artefacts rond element delen die *niet* met de rest van het beeld meebewegen. Je moet goed opletten om het te zien, maar het is er wel degelijk. Verder is die dynamic backlight wel leuk, maar het verandert wel de ervaring in zekere mate.

De dynamic backlight is namelijk niet instantaan. Dat wil zeggen dat als je van een heel lichte naar een heel donkere scène overgaat, het een halve seconde tot twee secondes duurt voor de backlight opnieuw ingesteld is. Dat komt er op neer dat je af en toe scènes ziet donkerder of helderder worden. Op zich niet heel vervelend, maar het is niet zoals de filmmaker het bedoelt had natuurlijk.

Als positief puntje voor de nerds/geeks onder ons wil ik aandragen dat ondanks dat ik er op voorhand niet aan gedacht had om deze 37" TV als primary PC monitor te gebruiken, dit op dit moment wel mijn setup is :D. Mijn desktop ziet er echt fantastisch uit op deze TV en dankzij de HDMI zijn alle letters perfect stabiel en mooi leesbaar. Gamen op dit scherm is wel echt fantastisch. N.B. ik ben geen shooter-persoon, dus ik vel geen oordeel over de responsiviteit van het scherm... Dat kan misschien nog wat roet in het eten gooien.

Verder ben ik over het beeld erg tevreden. Zeker een 9/10 waard. Ik reserveer een 10/10 voor instantane backlight adjustments, artefactloze natural motion, en een nog wat donkerdere zwartwaardes.

Het geluid van deze TV is overigens best goed. Beter dan ik verwacht had. Uiteindelijk boeit het mij niet echt, want ik sluis het geluid altijd door naar mijn receiver, maar als je dat niet doet hoef je niet bang te zijn. Hier komt best goed geluid uit.

De menustructuur en de afstandsbediening zitten erg goed in elkaar. (Bijna) alles is heel simpel en logisch gestructureerd. Enige minpuntjes op dit vlak is dat ik toch een tijdje heb zitten staren naar het menu voor ik door had hoe ik zenders kon herordenen. Maar goed ;).

En tot slot nog even over de Ambilight... Ik heb een aantal keren proberen te informeren of die Ambilight ook effectief is als je TV meer dan een meter voor de muur staat. Ik kan u zonder enige twijfel mededelen dat dat geen enkel probleem is! Deze Ambilight is erg krachtig en zelfs op de zwakste setting is hij nog meer dan helder genoeg. Het enige wat ik vreemd vind in aan de Ambilight is dat als het scherm zwart is, de Ambilight wit wordt. Ik had het logischer gevonden om dan de Ambilight heel zwak te zetten. Als er nu een rood-zwart-rood beeld over de TV schuift, dan gaat de Ambilight dus van rood naar wit naar rood. Toch een beetje raar.

Mijn scores:
Beeld: 9/10
Geluid: 8/10
Gebruiksgemak: 10/10
Ambilight: 10/10
Design: 10/10
Features: 9/10

Noot: Ik weet niet wat mensen van Net TV vinden, maar ik vind het tot nog toe vrij nutteloos. Ik heb mijn PC rechtstreeks op mijn TV aangesloten, dus mij boeit het natuurlijk ook niet veel. Als ik een youtube filmpje wil kijken, doe ik dat wel via mijn PC. En als Belg kijk ik geen of nauwelijks Nederlandse TV, dus die RTL gemist kan me gestolen worden.

Als iemand vragen heeft, dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabergasted
  • Laatst online: 14-09 20:20

Flabergasted

Prepare to die !

@ Fsfikke en Quicky : Bedankt voor jullie impressies van de 7605 !

Weer een stuk verder overtuigd om voor dit model te gaan.

Ben nog wel benieuwd naar de inputlag bij games, een van de redenen om niet bijvoorbeeld niet voor de
Sony EX500 te gaan.

Krijgen jullie bij het aansluiten van een PC/notebook gelijk volledig beeld ( zonder randen ) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfje666

Wolfje666

Shooter fanatic

Nou mensen, de cashback actie is ingevuld :P
Bobshop doet ook mee. :D

Watbetreft streamen.
dat werkt en nog goed ook.
Ik heb versie 1.8 van TVersity gedownload en geinstalleerd.
Heb gisteravond zonder problemen films zitten kijken vanaf mijn pc.
Enige minpuntje die ik had...er zit een kline pauze in zodra je naar het volgende .vob bestandje oversschakeld.
Dit gebeurt wel automatisch, maar er zit een pauze van ongeveer een halve tot een hele seconde tussen.

Voor de rest vind ik het een geweldig toestel.
Tis ff wennen met het aansluiten van apparaten.
e kunt via het menu geen dubbele apparaten op dezelfde aansluiting hebben. das het enige minpuntje wat ik er van heb zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfje666

Wolfje666

Shooter fanatic

Flabergasted schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 09:04:
@ Fsfikke en Quicky : Bedankt voor jullie impressies van de 7605 !

Weer een stuk verder overtuigd om voor dit model te gaan.

Ben nog wel benieuwd naar de inputlag bij games, een van de redenen om niet bijvoorbeeld niet voor de
Sony EX500 te gaan.

Krijgen jullie bij het aansluiten van een PC/notebook gelijk volledig beeld ( zonder randen ) ?
Zal zo is ff kijken hoe de aansluiting is (via VGA dan).
Mijn laptop heeft geen HDMI namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzkicker
Ik zal ook ff mijn impressie tot nu toe geven over de 40pfl7605

De Ziggo ci+ werkt perfect en zonder problemen. Kaart erin en de tv doet de rest.

Over het beeld ben ik meer dan tevreden. Ben dan wel van een matchline naar een led gegaan, maar ben onder de indruk. De out-of-box instellingen geven een beter beeld dan de werkelijkheid. Deadliest Catch op Discovery HD lijkt wel in de zomer opgenomen :) Ook de kleur oranje wordt erg rood, dus dat moet ik ff bijstellen voor het WK begint.

Ik heb ook de instellingen van een duitste website geprobeert. Alle beeldverbeteraars gaan dan oa uit. Het resultaat is een realistischer beeld. Buiten is dan ook buiten zoals ik dat zie. Deze instelling is mij iets te realistisch. Moet denk ik een mix van de 2 instellingen hebben, maar dat is verder een persoonlijke smaak.

De tv staat in een hoek met schuine wanden, maar zelfs dan werkt het ambilight erg goed. ( wat ik niet verwacht had ) De kleuren worden mooi verspreid en geven genoeg sterkte. Vind het een echte aanvulling op het televisie kijken.

Het zappen gaat sneller dan ik had gedacht. Ook de tv gids werkt snel en naar behoren. Wat ik wel een groot minpunt vind is het feit dat de epg ontbreekt bij het zappen. Dus dat is veel schakelen tussen zender en tv gids om te weten wat je kijkt.

Het menu van de tv is erg makkelijk en overzichtelijk. Jammer alleen is dat er verder niks geintegreerd is. Alle functies zijn echt aparte functies die je via het hoofdmenu moet activeren. Maar met de afstandsbediening is dat dan wel weer goed en snel te doen.

Net tv werkt ook goed. Voorgeprogrammerde programma's zoals buienradar, youtube, programma gemist werken allemaal snel en naar behoren. Vooral youtube werkt erg goed. Ook het open internet werkt veel beter dan ik had gedacht. Websites zijn goed te navigeren en ook goed te lezen eventueel met de zoom functie. Alleen kan je geen films afspelen via web. Open internet is wat mij betreft een echt aanvulling.

Over het geluid kan ik niet zoveel zeggen. Loopt bij mij via mijn hcs en zonder klinkt het gewoon naar tv geluid... Maar kan me niet voorstellen dat veel mensen met deze tv het geluid van hun tv gebruiken ipv. via hcs. Je kan ook niet veel instellen aan geluid volgens mij.

Harddrive aan de computer gekoppeld en hij speelt veel filmpjes zonder problemen af. Ook het formaat is prima op de tv.

Enige probleem wat ik tot nu toe heb is dat hij soms alleen nederland 1 laat zien. Ik moet dan de tv uit zetten via de knop achter de tv en dan doet alles het weer...

De tv blijft ook nog ff aan als je hem uit zet, dus het geluid via hcs blijft spelen terwijl het beeld zwart is.

Komende week krijg ik mijn blu-ray speler en dan kan ik de tv daar ook op beoordelen. Iemand een idee of het nut heeft om een hdmi 1.4 tussen de speler en de tv te plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Niet online
Mijn 32pfl7675 is ook binnen!

Deze heeft een geborsteld-aluminium rand en voet, en zelfs de afstandsbediening is van ditzelfde geborsteld-aluminium (de voorkant dan, de achterkant is van plastic).

Een paar slechte foto's:
Afbeeldingslocatie: http://rotzorg.org/~sgr/GoT/philips7675/televisie.jpg
Afbeeldingslocatie: http://rotzorg.org/~sgr/GoT/philips7675/afstandsbediening.jpg

De beeldkwaliteit valt me bijzonder mee. Het is mijn eerste LCD TV, maar na het terugbrengen van het contrast en de helderheid is het best goed. Het geluid is ook beter dan verwacht; maar ik heb dan ook slechts een rotte Samsung als vergelijking.

Nog een paar feitjes:
  • De afstandsbediening heeft knoopcellen, i.p.v. minipenlights.
  • In gamemode is de vertraging zo'n 10ms. Met deze instelling gaat het spelen van mijn favoriete spel Guitar Hero als een zonnetje.
  • Zappen gaat behoorlijk oké.
Mijn grootste probleem tot nu toe is dat het kiezen van de input omslachtig is. De iconen voor de verschillende inputs zijn zo groot dat mijn grootmoeder van 102 ze nog kan herkennen. Ze zijn echter niet te verplaatsen: Een groot vraagteken is eerst, en daarna "tv kijken", daarna een boel crap van USB stick, PC, Net TV, Widgets, daarna mijn input (DVD-recorder, Home cinema), en daarna weer configuratiezooi. Kan er niet een klein menuutje getoond worden met favoriete inputs? (nee)

Waar ik weer geïnteresseerd in ben is de software van de TV; hij gebruikt namelijk GNU GPL software. Weet iemand welk deel van de TV dit is? Als ik de software bij Philips opvraag, kan ik dan mijn eigen menuutjes maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
De foto's werken niet helaas ^
ben wel benieuwd hoe hij er precies uitziet. (misschien op tinypic oid zetten?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
Verder echt super dat iedereen een review schrijft. heel goed om te horen dat de beeldkwaliteit ok is. Hopelijk zijn de minpunten (epg bij zappen, artefacts, freeze bij switchen vob, dynamic backlight etc.) met software updates te verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Niet online
Oh, sorry van die foto's. Mijn supersetup gooit weer eens roet in het eten. Ik zal kijken wat ik kan doen.
edit:

Nu zou 't moeten werken.
Igor4 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:18:
ben wel benieuwd hoe hij er precies uitziet. (misschien op tinypic oid zetten?)
Ik vind dat de TV er wel luxe uitziet, met de rand en voet van aluminium, ook al is de geborsteld-aluminium-hype wel voorbij :)

[ Voor 67% gewijzigd door Sendy op 09-06-2010 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
ja ze doen het, thanks! ga hem ook ff bestellen zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Bizar..de 8605 is uit veel webshops gewoon verdwenen (vanaf 40") en of de levertijd is naar onbekend gegaan.

Lekker van Philips aangezien ie wel bij de amblight weken staat genoemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joec
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-07-2019
Weet iemand hoe je in het servicemenu komt bij de nieuwe series PFL7605 en PFL8605?
Waar kan ik zien welk panel is geïnstalleerd?

[ Voor 22% gewijzigd door joec op 09-06-2010 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
Flabergasted schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 09:04:
Dat hangt denk ik vooral van je videokaart af.

Ik heb mijn videokaart staan op 1920x1080, 60Hz en 0% underscan of overscan. Mijn TV staat (voor de PC input althans) ingesteld op 'Unscaled'. Zo heb ik geen randjes. Als ik dan overschakel naar 30Hz (voor een game die anders niet soepel draait), dan krijg ik weer randjes omdat mijn videokaart automatisch underscan aanschakelt. Dat moet ik dan weer eventjes terugzetten en dan heb ik opnieuw geen randjes.

Maar als je dus je videokaart instelt op 1920x1080, 0% underscan en je TV op 'Unscaled' dan heb je geen randen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee wat het verschil tussen de 7605 en de 7675 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
Verwijderd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 14:18:
Iemand een idee wat het verschil tussen de 7605 en de 7675 is?
De kleur (zie foto van 'Sendy' hierboven vs kleur op productfoto's 7605) en Perfect natural motion ipv. HD natural motion (zou volgens mij iets beter moeten zijn, maar dit soort opties werken niet altijd goed. zie ook review van 'quicky' hierboven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan bestel ik straks de 37inch7605 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Niet online
De 7675 heeft een geborsteld-aluminium rand. Dus licht-grijs, glimmend, met een soort streepjes, het best te zien op de afstandsbediening boven (maar minder geel). Ik geloof dat de 7605 gewoon een plastic rand heeft.

De 7675 heeft "Pixel Precise HD" met een suboptie "Perfect Natural Motion", ik geloof dat dat precies hetzelfde is als de 7605 heeft.

[ Voor 20% gewijzigd door Sendy op 09-06-2010 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien deze opties toch meestal allemaal uitgezet worden, denk ik dat het de meerprijs van 200€ niet waard is, of wel? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Niet online
Ik kon die tv via de rentepuntenwinkel van ING kopen, dus was-ie goedkoper dan een reguliere 7605. Maar nee, die mooie rand is geen €200 waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonet de 37PFL7605 besteld voor 960€, waarvan nog eens 100 terugkomt via cashback...
Alleen konden ze me niks zeggen over de leverdatum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2021
Verwijderd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 18:38:
Zonet de 37PFL7605 besteld voor 960€, waarvan nog eens 100 terugkomt via cashback...
Alleen konden ze me niks zeggen over de leverdatum...
Nice, welke shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist een 32pfl8404 gekocht voor een zacht prijsje, mooi beeld enz enz. Alleen kijk ik nu via Ziggo. Een aantal zenders wordt in doorgegeven, de rest ook maar kan ik niet zien. Waarschijnlijk heeft het iets te maken dat ik moet omschakelen van hd naar gewoon of van digitaal naar analoog... Nu kan ik het juiste knopje niet vinden.... Is er iemand die me even snel uit de brand kan helpen? Alvast bedankt.

Edit: zie net dat het op kanaal 200 en verder staat.... niet erg handig. Ik zal dat eens handmatig veranderen deze week.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2010 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CronoS76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-09 11:08
Vandaag een reservatie gemaakt voor de 46PFL8685, alleen twijfel ik nu toch met de 76xx series..dit omdat het prijsverschil toch wel groot is... Ik zag dat de philips site nieuwe 76xx series liet zien, ik ben benieuwd naar de ervaringen.
Ik zag nu de 8605 32" in de winkel staan, deze was 100 herz en een perfect beeld, ik ging er vanuit dat dan de grotere schermen dan alleen maar beter zijn, vandaar dus de keuze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
Verwijderd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 21:20:
Ik heb zojuist een 32pfl8404 gekocht voor een zacht prijsje, mooi beeld enz enz. Alleen kijk ik nu via Ziggo. Een aantal zenders wordt in doorgegeven, de rest ook maar kan ik niet zien. Waarschijnlijk heeft het iets te maken dat ik moet omschakelen van hd naar gewoon of van digitaal naar analoog... Nu kan ik het juiste knopje niet vinden.... Is er iemand die me even snel uit de brand kan helpen? Alvast bedankt.

Edit: zie net dat het op kanaal 200 en verder staat.... niet erg handig. Ik zal dat eens handmatig veranderen deze week.
Je kijkt analoog dan? Dan moet je de zendersetup gewoon even opnieuw uitvoeren en helemaal geen digitale zenders laten detecteren, volgens mij komen ze dan wel gewoon vanaf 1.

Maar waarom stop je er geen CI+ module in? Kun je meteen digitaal kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xander schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 22:28:
[...]

Je kijkt analoog dan? Dan moet je de zendersetup gewoon even opnieuw uitvoeren en helemaal geen digitale zenders laten detecteren, volgens mij komen ze dan wel gewoon vanaf 1.

Maar waarom stop je er geen CI+ module in? Kun je meteen digitaal kijken. :)
Ja, dat leek me wel wat, maar ik ben van plan om binnenkort te verhuizen en ik weet niet of ik dan nog Ziggo neem/heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is niet de gewone prijs hoor, krijg gewoon een commerciele toegift van de winkel waar ik mijn 37C6000 heb gekocht...

Zijn er trouwens al mensen die een 37PFL7605 hebben en die hun beeldinstellingen waar ze tevreden over zijn, willen delen met ons?
Pagina: 1 ... 6 ... 30 Laatste