Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit toch nog een beetje te rommelen met de kleurinstellingen van mijn 7665.
Met name de kleur rood lijkt een beetje te paars.
Vanuit de consumentenbondinstellingen heb ik al zitten schuiven met de tint, maar ik kom er niet uit.
Heeft iemand deze ervaring ook en een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb het forum al eens doorgelezen maar kom mijn probleem niet tegen.
:(
Verdeeld over +/- 20cm heb ik allemaal verticale zwarte strepen op mijn tv, het heeft wel wat weg van een barcode.
De tv is een 37pfl7605 en heb hem nu ongeveer 2 maanden in gebruik.
Ik heb er nog niet de allerlaatste software op staan , en heb ook niet de indruk dat dit gaat helpen.
Iemand hier ervaring mee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aard01
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:52
wezep schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 10:55:
[...]

Deze afbeeldingen had ik ondertussen ook gevonden.
Iemand die deze TV ook zelf heeft?
Is de behuizing qua kleur te vergelijken met aluminium?
Hij stond bij de BCC in Eindhoven. Naar mijn smaak is de behuizing te licht van kleur. Ik ben uiteindelijk voor de 42PFL7655 gegaan. Mooie matte geborstelde zwarte rand. Ook veel mooier als de TV uit staat (zwart scherm naast zwarte rand geeft minder contrast). Bij MM Eindhoven voor 798,- incl BTW korting. Had ik hem ook meteen in huis.
Prima TV overigens en net een fractie groter dan de 40PFL7605. Vooral de TV-NET functionaliteit is erg goed, veel beter dan die van een Samsung met Internet-TV.
Let erop dat er bij de ING nog kosten bijkomen voor administratie en verzending.

[ Voor 14% gewijzigd door aard01 op 29-01-2011 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 02:03
Ik ben van plan de Philips 32 PFL7605H te kopen. Ik vraag me alleen af of ik nou last zal hebben van input lag als ik met de Xbox 360 game, elke ms lag kan namelijk een game verpesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Als je gewoon alle (trage) beeldverbeteraars uit zet, dan ga je daar geen last van krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cupra4
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 14:25
Ik heb sinds kort een 32PFL7605. Fantastisch toestel. Ook de connectie met mijn Synology verloopt vlekkeloos. Alle bekende formaten worden afgespeeld (divx, mkv). Is er ook een manier om de ondertitels erbij te krijgen ? Kan het nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:10
cupra4 schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 22:07:
Ik heb sinds kort een 32PFL7605. Fantastisch toestel. Ook de connectie met mijn Synology verloopt vlekkeloos. Alle bekende formaten worden afgespeeld (divx, mkv). Is er ook een manier om de ondertitels erbij te krijgen ? Kan het nergens vinden.
Nee, dat kan niet voorzover ik weet.
Hoe zit het met lip-sync? Mijn 40pfl8605 is lang niet altijd lip-sync bij mkv-bestanden, terwijl die het op de PC (ook vanaf de Synology) wel goed doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cupra4
Daar heb ik nog niet op gelet. Heb er om te proberen wat demo bestanden op gezet, maar dat lijkt goed te gaan.
Als het optreedt, is dat te verhelpen of gewoon maar mee leven ?
Ik heb de laatste 027 firmware erop. Ben nog steeds alles aan het ontdekken.
Mooie actie van Mediamarkt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Yannes schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 10:04:
Ik ben van plan de Philips 32 PFL7605H te kopen. Ik vraag me alleen af of ik nou last zal hebben van input lag als ik met de Xbox 360 game, elke ms lag kan namelijk een game verpesten.
Als je 'm op game mode zet als je aan het gamen bent, zet ie alles voor je uit. Ik heb de 42PFL7655H en als ik in Guitar Hero calibreer, komt ie op 0ms vertraging uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannes
cupra4 schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 22:28:
Daar heb ik nog niet op gelet. Heb er om te proberen wat demo bestanden op gezet, maar dat lijkt goed te gaan.
Als het optreedt, is dat te verhelpen of gewoon maar mee leven ?
Ik heb de laatste 027 firmware erop. Ben nog steeds alles aan het ontdekken.
Mooie actie van Mediamarkt :-)
Hoeveel heb je ervoor betaald tijdens de 19% BTW eraf actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 15:57
Comment in verkeerde thread geplaatst.

[ Voor 97% gewijzigd door Fermion op 30-01-2011 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cupra4
Yannes schreef op zondag 30 januari 2011 @ 13:04:
[...]

Hoeveel heb je ervoor betaald tijdens de 19% BTW eraf actie?
540 euro. Geen slechte prijs volgens mij. Het was echt een gekkenhuis. Mensen liepen soms met een kar met daarop 3 tv's de winkel uit. Ik wilde eerst voor een Sony gaan. Uitverkocht. Toen een Samsung alternatief (hoewel ik die dikke transparante rand niet mooi vind). Uitverkocht. Uiteindelijk haalde de verkoper nog 2 32PFL7605 tussen de 42PFL7605 stapel vandaan. (verkeerd geplaatst). Dus mazzel gehad, want ik kon hem eerst niet vinden en leek of deze ook uitverkocht was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 19:08:
Ik kan het nergens vinden maar met dat jointspace he, dan kun je dat wat je op de je laptopt scherm ziet, op je tv zien, maar geld ook oor het geluid?

Want mijn laptopt heeft geen hdmi en ik zou dan op deze manier films willen kijken vanuit de laptop zeg maar, kan dat, en stoord dat dan niet?
Dat WiFi media connect laat op je TV ook het geluid horen van de film wat je op je laptopp afspeelt. Het geluid is op je laptop dan niet meer te horen, maar wel via je tv, in stereo.

WiFi media connect is ook alweer een mooie ontwikkeling van Philips. Gewoon je video/foto's van je laptop draadloos streamen naar je TV. Zo heb ik al van een film mogen genieten. De laptop van mijn vriend was niet krachtig genoeg om full hd te streamen, maar 800x600 is al goed gemoeg, voor een dvd rip, waar wij naar keken.

Edit: JointSpace streamt op mijn iPad geen audio of video. theoretisch lijkt mij dat wel mogelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Fermion op 30-01-2011 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cupra4
Is er trouwens ergens een overzicht te vinden welke videoformaten de mediaspleler af kan spelen ? MKV, DivX en Xvid heb ik getest, geen probleem. Speelt ie ook AVCHD af ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aard01
cupra4 schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 22:07:
Ik heb dezelfde ervaring met mijn Synology, maar kom toch nog wat hiaten tegen in de bestandsondersteuning van de DLNA :-( :
1 - Filmpjes opgenomen met mijn Panasonic TZ7 in AVCHD formaat worden niet afgespeeld
2 - JPG's vanaf een bepaalde grootte (1MB?) worden niet afgebeeld.

Hopelijk wordt dit met de volgende firmware verbeterd?

Voor de rest prima familie entertainment: de home-video's (die wat ouder zijn en die wel normaal afgespeeld kunnen worden) zijn ineens stukken populairder, er wordt veel vaker naar gekeken!!

[ Voor 13% gewijzigd door aard01 op 30-01-2011 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is de enige juiste manier om je tv optimaal te krijgen door een calibratie te laten uitvoeren.
Het kost een paar centen maar het resultaat is fantastisch. Gewoon de beste investering voor je tv.
De kleuren kloppen / contrast en helderheid staan dan perfect. Meer diepte in je beeld.
Ik zelf heb nu de 37pfl9805h/12. Van de ambilight korting heb ik hem laten calibreren.
Beeld is zeer mooi maar heb al diverse problemen met een tv gehad.
Eerst automatisch starten na uitzetten, mainboard gewisseld en een paar weken later de voedingprint. Omdat hij tijdens kijken uitviel en daarna vanzelf weer bijkwam. Het automatisch aangaan na uitzetten zat er toen ook weer in. Maar door de spanning eraf te halen met de uit / aan knop kon ik daar nog wel mee leven.De uiteindelijke oplossing was een software update.
Nu komt er af en toe een trilling in het linkergedeelte van het beeld soms snel achterelkaar een andere keer 1 keer en daarna blijft het weg. Dit alleen bij kijken via Ziggo. Met m'n mediaplayer (mede8er) geen enkel probleem.
Hier is het beeld zoals het moet zijn. Ik heb toch maar weer naar Philips gebeld en het probleem uitgelegen. Firma E-care heeft ook al teruggebeld, ze zeggen dat ze een print komen wisselen. We wachten het maar weer af, monteurs krijgen weinig tijd. Ze vervangen een print kijken of de tv het weer doet en weg zijn ze. Op afstand wordt de storing geanalyseerd en de monteur doet wat hij opgedragen krijgt. We wachten het maar af wat het brengt. Het is niet het goedkoopste toestel van Philip,s je verwacht goede kwaliteit maar door de snelheid en haast lijken de toestellen nog niet uitontwikkelt te zijn. Het gevolg is veel software updates en rare storingen. Maar als ik zo dit forum lees ben ik niet de enige. Andere merken zullen dat ook wel hebben lijkt me.

Ronald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimios
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 19:15
wezep schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 22:09:
Iemand misschien een goede foto van de 42pfl7675 die de ING verkoopt?
Dit model wordt volgens mijn verder amper verkocht en dus ook weinig foto's van te vinden.
Gezien de prijs echt een koopje.
Is in principe het zelfde model als de 7605, alleen een ander serie nummer.
Btw. Ik heb deze tv nu ongeveer een week en hij bevalt goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannes
De Philips 32PFL7605H is er voor 539 euro bij Redcoon, de levertijd is wel 3 weken, maar het is wel de goedkoopste. Hoe geef ik deze prijs door? Bij het product staat helemaal niks om prijs aanpassingen door te sturen.

http://www.redcoon.nl/ind...15026/Philips_32PFL7605H/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philips introduceert nieuwe LED-televisies

Philips heeft op de CES-beurs een reeks nieuwe televisies geintroduceerd. Het gaat hierbij om de nieuwe 4000-, 5000-, en 6000-serie. Alle modellen gaan geleverd worden in de grootte van 40 inch, 46 inch of 55 inch en zijn alle geschikt om 3D content af te spelen.

De nieuwe reeks televisies verschillen qua design niet heel erg veel, maar voornamelijk de features op de televisie zelf maken het onderscheid tussen de verschillende series. Het instapmodel is de 4000-serie waarbij de LED verlichting aan de zijkant van het scherm is gemonteerd. De nieuwe 5000-serie beschikt wel weer over een tradtionele backlight en over een 120 Hz verversingsfrequentie. De 6000-serie heeft wel weer LED-backlight.

De nieuwe series zijn voorzien van het online platform NetTV van Philips zelf. Via deze dienst kan de consument op eenvoudige wijze video-on-demand diensten vanuit de huiskamer bedienen. Daarnaast heeft NetTV ook directe connecties opgenomen met sociale netwerken zoals Twitter en Facebook, maar kun je ook filmpjes op Youtube bekijken. In Nederland is NetTV nog niet geheel bereikbaar en beperkt het aanbod van films en programma’s zich nu tot de publieke omroepen en enkele commerciele zenders.

De nieuwe reeks beschikt ook over MediaConnect. Met deze feature kan de gebruiken met speciale software en WiFi de televisie gebruiken als computermonitor. Dit laatste wordt steeds meer toegepast in huishoudens en is daarom ook zeker geen verkeerde stap van Philips. Overigens heeft Philips op de CES-beurs ook enkele nieuwe BluRay-spelers aangekondigd die ook over MediaConnect en NetTV beschikken. Zo kunnen ook consumenten zonder een Philips televisie alsnog gebruik maken van deze diensten.

Update 06-01-2011
De typenummers van de nieuwe 6000-serie zijn inmiddels ook bekend. Het gaat hierbij om de Philips 40PFL6706 (40 inch), 46PFL6706 (46 inch) en de 55PFL6706 (55 inch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
aard01 schreef op zondag 30 januari 2011 @ 15:02:
[...]

Ik heb dezelfde ervaring met mijn Synology, maar kom toch nog wat hiaten tegen in de bestandsondersteuning van de DLNA :-( :
1 - Filmpjes opgenomen met mijn Panasonic TZ7 in AVCHD formaat worden niet afgespeeld
2 - JPG's vanaf een bepaalde grootte (1MB?) worden niet afgebeeld.

Hopelijk wordt dit met de volgende firmware verbeterd?

Voor de rest prima familie entertainment: de home-video's (die wat ouder zijn en die wel normaal afgespeeld kunnen worden) zijn ineens stukken populairder, er wordt veel vaker naar gekeken!!
Ik kan het niet terug vinden, maar ergens heb ik gelezen dat ondertiteling in MKV niet wordt ondetsteund. Als dat zo is, wel een beetje belachelijk.

Zou zeggen, vertel het hier

http://www.supportforum.p...lips-Net-TV-Support-Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb begin januari de Phillips 7605(32") gekocht. In het begin heb ik digitale tv begeken met een externe decoder. Nu heb ik van de week een cam module gekocht en kom ik het volgende probleem tegen. Voordat je de cam module plaatst moet je de tv eerst naar de digitale zenders laten zoeken. Om dit te kunnen starten moet je een netwerkfrequentie opgeven. Zodra ik deze heb ingetoetst en op klaar druk komt de fout in beeld te staan dat de netwerkfrequentie niet goed is (terwijl dat wel het geval is).

Nadat ik van Ziggo het advies kreeg om Phillips te bellen (want alles was goed ingesteld) heb ik samen met een medewerker van Phillips de hele instalatie opnieuw doorgelopen. Ook toen kreeg ik weer dezelfde fout melding. Nadat hij ging navragen hoe dit kon kreeg ik het antwoord dat er meerdere mensen, met dezelfde tv, zijn met ditzelfde probleem. Er zou bij Philips een onderzoek lopen en hier zou ik deze week antwoord op krijgen.

Nu vroeg ik me af of er meerdere mensen hier zijn die dit probleem hebben ondervonden of misschien kunnen vertellen waar de fout zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aard01
Wow ik heb op mijn lpf7655 de optie Easylink uitgezet en het zappen gaat nu twee keer zo snel!
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2011 @ 17:16:
Ik heb begin januari de Phillips 7605(32") gekocht. In het begin heb ik digitale tv begeken met een externe decoder. Nu heb ik van de week een cam module gekocht en kom ik het volgende probleem tegen. Voordat je de cam module plaatst moet je de tv eerst naar de digitale zenders laten zoeken. Om dit te kunnen starten moet je een netwerkfrequentie opgeven. Zodra ik deze heb ingetoetst en op klaar druk komt de fout in beeld te staan dat de netwerkfrequentie niet goed is (terwijl dat wel het geval is).

Nadat ik van Ziggo het advies kreeg om Phillips te bellen (want alles was goed ingesteld) heb ik samen met een medewerker van Phillips de hele instalatie opnieuw doorgelopen. Ook toen kreeg ik weer dezelfde fout melding. Nadat hij ging navragen hoe dit kon kreeg ik het antwoord dat er meerdere mensen, met dezelfde tv, zijn met ditzelfde probleem. Er zou bij Philips een onderzoek lopen en hier zou ik deze week antwoord op krijgen.

Nu vroeg ik me af of er meerdere mensen hier zijn die dit probleem hebben ondervonden of misschien kunnen vertellen waar de fout zit?
Wat een raar verhaal, om zonder cam module naar digitale zenders te moeten zoeken, pleur die cam plus CI+ gewoon erin en zoek dan naar de digitale zenders, dat zou gewoon goed moeten gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jou ken ik nog van een andere topic, heb je de FW51nogwatte nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 20:22:
Bij ziggo zit sinds begin januari RTL4 in het HD pakket. Ik ontvang het HD pakket nu een week alleen geen rtl4.
De enige oplossing was de tv opnieuw installeren en dus ook alle settings en vooral de favorieten terugzetten.
Dat vind ik wel een tekortkoming... Hebben andere ziggo gebruikers dit ook gehad?
Bij mij werd de zender zelf geinstalleerd in Stand-by. Daarna kon ik de zender wisselen met de nieuwe HD zender.. geen enkel probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yodah
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 08:15
Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2011 @ 23:53:
[...]

Wat een raar verhaal, om zonder cam module naar digitale zenders te moeten zoeken, pleur die cam plus CI+ gewoon erin en zoek dan naar de digitale zenders, dat zou gewoon goed moeten gaan?
Dit staat inderdaad officieel zo gemeld in de handleiding. Ik weet wel dat het mij ook enige moeite gekost heeft om die installatie te doen. Helemaal logisch vond ik het niet. Maar ik heb eigenlijk geen flauw idee meer wat ik exact heb gedaan om de zenders toch geinstalleerd te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het staat inderdaad zo in de handleiding. Ook bij ziggo en phillips werd mij verteld om het zo te doen, dus dan zal het wel kloppen. Zenders zoeken met de module erin geeft geen ander effect. Ook dan worden er geen zenders gevonden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yodah schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 15:54:
[...]

Dit staat inderdaad officieel zo gemeld in de handleiding. Ik weet wel dat het mij ook enige moeite gekost heeft om die installatie te doen. Helemaal logisch vond ik het niet. Maar ik heb eigenlijk geen flauw idee meer wat ik exact heb gedaan om de zenders toch geinstalleerd te krijgen.
Ik weet zelf ook niet eens meer hoe ik het heb gedaan, volgens mij deed ik de ci+ erin en toen zoeken maar weet het dus niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yodah
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 08:15
Als je letterlijk doet wat er stap voor stap in het eerste filmpje op de volgende site gedaan wordt, dan moet het werken:

http://www.tv-installeren...-40pfl7605-downloads.html

Gewoon module eruit, terug naar fabrieksinstellingen, en dan dit uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:49
We hebben 2 weken terug een 42 PFL 7655 bij de mediamarkt gekocht. Maar ik kom er niet helemaal uit qua muurbeugels.

Op zich is het mooi om de tv zo strak mogelijk tegen de muur te hangen, maar dat gaat toch niet helemaal lukken omdat de aansluitingen aan de achterkant zitten.

Welke beugels hebben jullie?

Wat is verder de ideale afstand tot de muur om de ambilight zo goed mogelijk uit te laten komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

De meeste aansluitingen staan naar onder en opzij , dus je kan hem toch gewoon strak aan de muur hangen? En de ambilight sterkte kan je aanpassen. Dus als hij dichter bij de muur staat, kunnen de ambilight leds wat minder hard branden zodat je niet overbelichting op de muur krijgt. Gewoon kijken wat je persoonlijke voorkeur is dus :). Heb overigens hetzelfde model nu 2 maanden, supermooi ding _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door MeltedForest op 04-02-2011 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:19
Ik heb een 37PFL7605h en heb hem met een Vogels ophangbeugel aan de muur gevestigd. Het enige nadeel is dat ik er geen internet kabel in kan doen omdat die aansluit precies verkeerd zit. Verder werkt het prima en ziet het er fantastisch uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
MeltedForest schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 09:26:
De meeste aansluitingen staan naar onder en opzij , dus je kan hem toch gewoon strak aan de muur hangen? En de ambilight sterkte kan je aanpassen. Dus als hij dichter bij de muur staat, kunnen de ambilight leds wat minder hard branden zodat je niet overbelichting op de muur krijgt. Gewoon kijken wat je persoonlijke voorkeur is dus :). Heb overigens hetzelfde model nu 2 maanden, supermooi ding _/-\o_
Hoe heb jij hem opgehangen? Ik wil de tv wel op het netwerk aansluiten. Maar dan kan hij dus niet te dicht bij de muur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Laatst online: 09:01

mr.paaJ

generatie cmd+z

Daar heb je de USB WiFi stickies voor (€50), dan heb je de netwerk kabel niet meer nodig. Dan is het alleen nog component en 2e scart ingang.

[ Voor 8% gewijzigd door mr.paaJ op 04-02-2011 13:48 ]

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:07
Timmet schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 12:45:
Ik heb een 37PFL7605h en heb hem met een Vogels ophangbeugel aan de muur gevestigd. Het enige nadeel is dat ik er geen internet kabel in kan doen omdat die aansluit precies verkeerd zit. Verder werkt het prima en ziet het er fantastisch uit!
Ik heb ook een Vogels beugel en ik gebruik een UTP kabel.
Moet toegeven dat die aansluiting niet op de meest handige plek zit, maar met een beetje passen en meten is het wel gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

peppie71 schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:43:
[...]

Hoe heb jij hem opgehangen? Ik wil de tv wel op het netwerk aansluiten. Maar dan kan hij dus niet te dicht bij de muur.
Afbeeldingslocatie: http://www.allekabels.nl/product_images/elelctronica_1285699559.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yodah schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 11:12:
Als je letterlijk doet wat er stap voor stap in het eerste filmpje op de volgende site gedaan wordt, dan moet het werken:

http://www.tv-installeren...-40pfl7605-downloads.html

Gewoon module eruit, terug naar fabrieksinstellingen, en dan dit uitvoeren.
Niet dus.... Het probleem zit hem in het feit dat geen een enkele netwerkfrequentie wordt geaccepteerd. Niet van mijn eigen postcode, noch die van andere. Telkens krijg ik hier de foutmelding dat de netwerkfrequentie niet juist is.

Terug naar fabrieksinstellingen heb ik ook al geprobeerd. Zo dus nog maar eens Philips opbellen want ze zouden deze week terugbellen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een maand een 42PFL7675H.
Op een of andere manier krijg ik niet het beste beeld.
Ik heb regelmatig last van blokjes bij snelle beelden. zowel bij tv als blu-ray films.
Ook zie ik dat bij de ondertitels en een bewegend beeld er rond de ondertitels rommelig beeld ontstaan.
Ik heb diverse instellingen aangepast, kabels gecontroleerd, de TV zenders opnieuw geïnstalleerd en laatste firmware geïnstalleerd. Maar ik krijg geen enkele verbetering.
Ik heb Philips gesproken en geprobeerd het beeld te verbeteren, want ze beweren dat dit niet zo hoort. Maar geen succes. Voordat ik Philips weer bel, hoor ik graag of er meer zijn die dit probleem hebben, of wat er aan de hand kan zijn. Ook hoor ik graag wat de "ideale" instellingen kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 20:30
Wát heb je al geprobeerd qua instellingen? Probeer eens alle beeldverbeteraars uit te zetten, die heb je sowieso niet nodig als je Blu-ray gaat kijken.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vele instellingen en combinaties. Oa. 100hrz uit, HD natural motion uit,MPEG artifact uit etc. En diverse combinaties daarin. Maar ik zie geen enkel verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat de inputlag van de 42pfl76x5 modellen is?

Had gelezen dat de 37pfl7605 met beeldverbeteraars ongeveer 40ms is en 25ms in game mode.
http://www.avforums.com/review/Philips-7000-series-LED-37PFL7605-LCD-HDTV-Review.html
Zou dit ook gelden voor een 42pfl76x5 model?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2011 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassy
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:23
Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 15:24:
[...]

Niet dus.... Het probleem zit hem in het feit dat geen een enkele netwerkfrequentie wordt geaccepteerd. Niet van mijn eigen postcode, noch die van andere. Telkens krijg ik hier de foutmelding dat de netwerkfrequentie niet juist is.

Terug naar fabrieksinstellingen heb ik ook al geprobeerd. Zo dus nog maar eens Philips opbellen want ze zouden deze week terugbellen :/
Volgens mij is dit een 4 cijferige code toch? Er zijn 5 "digits" die je moet invullen. Begin eerst met een 0 en dan de 4 cijferige code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb heir de keuze tussen de 40pfl7605 en de 42PFL7605C.

Nou heb ik gelezen dat de 40'' een sharp UV2A heeft maar welk paneel is er voor de 42'' gebruikt?

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 08:43:
Ik heb heir de keuze tussen de 40pfl7605 en de 42PFL7605C.

Nou heb ik gelezen dat de 40'' een sharp UV2A heeft maar welk paneel is er voor de 42'' gebruikt?

Iemand?
Lg volgens mij. Welke is met een beetje googlen wel te vinden.
Ik zie trouwens weinig verschil tussen de 40" en de 42" van mijn ouders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janne_nl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:12
Lassy schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 18:12:
[...]

Volgens mij is dit een 4 cijferige code toch? Er zijn 5 "digits" die je moet invullen. Begin eerst met een 0 en dan de 4 cijferige code.
Ja, er was iets met die code. Die voorloopnul zou zomaar kunnen.

Ik heb trouwens zonder al te veel boekje lezen, die CI+ er direct ingestopt, voordat de TV de eerste keer aanging. Net wat problemen gehad met het netwerkid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanuit phillips de tip gekregen dat het in de kabel/stekker kan zitten. Ze kunnen namelijk niks garanderen zolang je zelf de stekkers op de kabel zet. Het moeten 'kant en klare' kabels zijn. Ik heb dus een kabel rechtstreeks vanuit de meterkast naar de tv gelegd. Tot mijn verbazing begon de tv toen wel te zoeken naar digitale zenders. Vervolgens de module erin gedaan zoals voorgechreven maar ik had geen beeld, alleen rtl 4 een klein beetje. Na wat dingen uitgprobeerd te hebben de tv maar weer naar zijn fabrieksinstellingen gezet.

Vervolgens wil ik de zenders opnieuw installeren, krijg ik weer dezelfde fout bij de netwerkfrequentie. Terwijl ik niet aan de kabel ben geweest! Na een stuk of 10x alles opnieuw aansluiten, tv van stroom, opnieuw naar fabrieksinstellingen etc. Begon hij toch weer een keer te zoeken.

Maar ook nu weer geen beeld bij de zenders op rtl4 (heel slecht beeld) na. Dit keer waren trouwens nl1 en nl2 niet eens gevonden. Dus weer opnieuw naar de fabrieksinstellingen en bij het begin beginnen. Maar nu blijf ik telkens weer dezelfde netwerfrequentie fout krijgen.

Ik weet nu dus niet waar het probleem inzit, de tv of de aansluiting. Wat me wel verbaasd is dat in de rest van het huis wel alle tv's het doen met digitale tv terwijl sommige meedere keren zijn gedeeld. En bij mij doet hij het niet eens als hij rechtsstreeks op de versterker zit die het binnenkomde signaal versterkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog meer mensen last van het geluid dat steeds wegvalt na installeren van de nieuwste updates?
Ik namelijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 17:41:
Vanuit phillips de tip gekregen dat het in de kabel/stekker kan zitten. Ze kunnen namelijk niks garanderen zolang je zelf de stekkers op de kabel zet. Het moeten 'kant en klare' kabels zijn. Ik heb dus een kabel rechtstreeks vanuit de meterkast naar de tv gelegd. Tot mijn verbazing begon de tv toen wel te zoeken naar digitale zenders. Vervolgens de module erin gedaan zoals voorgechreven maar ik had geen beeld, alleen rtl 4 een klein beetje. Na wat dingen uitgprobeerd te hebben de tv maar weer naar zijn fabrieksinstellingen gezet.

Vervolgens wil ik de zenders opnieuw installeren, krijg ik weer dezelfde fout bij de netwerkfrequentie. Terwijl ik niet aan de kabel ben geweest! Na een stuk of 10x alles opnieuw aansluiten, tv van stroom, opnieuw naar fabrieksinstellingen etc. Begon hij toch weer een keer te zoeken.

Maar ook nu weer geen beeld bij de zenders op rtl4 (heel slecht beeld) na. Dit keer waren trouwens nl1 en nl2 niet eens gevonden. Dus weer opnieuw naar de fabrieksinstellingen en bij het begin beginnen. Maar nu blijf ik telkens weer dezelfde netwerfrequentie fout krijgen.

Ik weet nu dus niet waar het probleem inzit, de tv of de aansluiting. Wat me wel verbaasd is dat in de rest van het huis wel alle tv's het doen met digitale tv terwijl sommige meedere keren zijn gedeeld. En bij mij doet hij het niet eens als hij rechtsstreeks op de versterker zit die het binnenkomde signaal versterkt.
Wat als je de versterker tussenuit haalt? Wanneer je direct aansluit, dan heb je geen versterker nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 22:21:
Nog meer mensen last van het geluid dat steeds wegvalt na installeren van de nieuwste updates?
Ik namelijk wel.
Je gebruikt versie: 000.140.027.000 ?

Ben ook erg benieuwd of het geluid probleem nu is opgelost of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Laatst online: 22-02 20:10
Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2011 @ 10:10:
[...]

Je gebruikt versie: 000.140.027.000 ?

Ben ook erg benieuwd of het geluid probleem nu is opgelost of niet.
Bij mij is het probleem grotendeels opgelost. Het wegvallen van het geluid gebeurde eerst vrijwel elke dag, en nu heb ik het de afgelopen paar weken alleen gisteren twee keer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sandeman schreef op zondag 06 februari 2011 @ 10:36:
[...]

Bij mij is het probleem grotendeels opgelost. Het wegvallen van het geluid gebeurde eerst vrijwel elke dag, en nu heb ik het de afgelopen paar weken alleen gisteren twee keer gehad.
Ah, het is iig geval een heel stuk minder.

Bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa3fap
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-08 09:22

sluit je tv daar eens op aan in huis waar wel digtaal tv op te ontvangen is, heb je dan wel beeld ?
staat je netwerkfrequentie wel goed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:24

TVL

sandeman schreef op zondag 06 februari 2011 @ 10:36:
[...]

Bij mij is het ook een stuk minder geworden maar ik vind dat het wegvallen van het geluid helemaal niet moet voorkomen. Ben ook benieuwd wanneer er weer een nieuwe firmware uitkomt die dit probleem wel adequaat oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertussen alles uitgeprobeerd:
- Andere kabels
- Rechtstreeks vanuit de meterkast, met en zonder versterker
- Op andere plekken in het huis, zelfs met digitaal signaal (aangelegd door ziggo)

Dus phillips weer aan de telefoon gehad en nu komt er komende zaterdag een monteur langs. We zullen zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-09 20:37
Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2011 @ 17:01:
Ondertussen alles uitgeprobeerd:
- Andere kabels
- Rechtstreeks vanuit de meterkast, met en zonder versterker
- Op andere plekken in het huis, zelfs met digitaal signaal (aangelegd door ziggo)

Dus phillips weer aan de telefoon gehad en nu komt er komende zaterdag een monteur langs. We zullen zien!
Hoe zit het met je AOP (dus waar de kabel binnenkomt)?? Wanneer daaar een storing is zal niks functioneren. Verder kan het verdeelkastje ook niet goed zijn aangesloten (of defect zijn).

Je doet toch wel de kaart van Ziggo in de CI+ cam ??

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De andere tv's in het huis hebben nergens last van. Er zit dus geen storing in de AOP of het verdeelkastje.

De CI+ module moet pas in de tv als de digitale zenders geinstalleerd zijn, maar bij het installeren gaat het al fout. De keer dat het installeren wel lukte (maar niet alle zenders aanzwezig waren) zat de kaart er uiteraard in. Maar toen had ik alleen bij rtl 4 beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat om de ondertiteling wel eens strepen komen heb ik ook wel eens.
Ik heb hem op standaard staan of anders energiezuinig zonder extra instellingen.

Wat ik wel regelmatig heb is dat het geluid niet synchroon loopt met het beeld. Net een seconde achter wel irritant....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betreft het wegvallen van het geluid. Ik las op Kieskeurig dat je bij zender instellingen / audio formaat de instelling op standaard moet zetten i.p.v. geavanceerd. Bij mij heeft het geholpen en heb geen last meer van weg vallend geluid, ook niet na de laatste updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O+

Zou dit dan toch de gouden tip zijn die ik al maanden zoek? Ff zoeken waar die instelling zit.

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Hallo .. ik zit met een lastig probleem waar ik echt niet uit kom. Enige tijd geleden, had ik wat kleine probleempjes bij playback van mkv files. Deze hadden af en toe stutters etc. Supermooi beeld, maar wat stutters. Ok, samen met iemand op het forum van Combined Community Codes pack, vrijwel helemaal opgelost. Maar, toen heb ik ook instellingen veranderd op mijn TV voor het beeld. Tevens heb ik enige tijd later de laatste driver geinstalleerd voor mijnAti kaart (11.1) Nu heb ik ontzettend blokkerig beeld in grote vlakken van eenzelfde kleur, het ziet er echt NIET uit ! Zowel in films als games zie ik het. Ik heb de volgende dingen geprobeerd, maar nog zonder enig resultaat:

- codeck pack uninstalled, register schoongemaakt en opnieuw codeck pack geinstalleerd ...geen resultaat
- Weer verwijderd en nu K-lite codeck pack geprobeerd .... geen resultaat
- ati driver verwijderd, driver sweeeper eroverheen geknald en de een driver terug geinstalleerd (10.12) ..wederom geen resultaat....
- naar instellingen van TV gekeken (laatste keeer had ik de meeste beeld verbeteraars uitgezet). Ik zag maar geen verschil weer bij deze aanzetten, dus heb toen terug laten zetten naar standaard instellingen ... GEEN enkel resultaat zover ! Terug naar fabrieksinstellingen heb ik nog niet geprobeerd.
Het blijft blokkerig als de nete. Zit nu op het werk dus kan geen screenshot laten zien nog. Maar zal dat later plaatsen vanmiddag ..

Kan iemand mij helpen ?? Ik had zulk supermoooi beeld !!! Het is wel retescherp, maar gewoon die blokken zien er niet uit !

Mijn config:

Asrock 870
AMD Athlon X2 255
4GB Geil ram
Radeon 5770 Hawx

Philips pfl 7605 40""

• MiskentTalent
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 19:34
Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 17:04:
Ik heb sinds een maand een 42PFL7675H.
Op een of andere manier krijg ik niet het beste beeld.
Ik heb regelmatig last van blokjes bij snelle beelden. zowel bij tv als blu-ray films.
Ook zie ik dat bij de ondertitels en een bewegend beeld er rond de ondertitels rommelig beeld ontstaan.
Ik heb diverse instellingen aangepast, kabels gecontroleerd, de TV zenders opnieuw geïnstalleerd en laatste firmware geïnstalleerd. Maar ik krijg geen enkele verbetering.
Ik heb Philips gesproken en geprobeerd het beeld te verbeteren, want ze beweren dat dit niet zo hoort. Maar geen succes. Voordat ik Philips weer bel, hoor ik graag of er meer zijn die dit probleem hebben, of wat er aan de hand kan zijn. Ook hoor ik graag wat de "ideale" instellingen kunnen zijn.
Ik heb er ook last van zo wel hd als sd materiaal, net of schokt het wat, als het beeld van onderen naar boven beweegt, heb zelf nog 1 week omruilgarantie, maar net of shokt het ook op gewoon DVD

Core I7 6700K (4,5GHZ) - EVGA 960 GTX 4GB DDR5 - ASUS Z170-PRO - Corsair 32 GB DDR4-3000 - SSD Samsung Evo 840 128GB - 2x 3TB WD Red Hardisks - Nzxt White 700 Watt Voeding - Coolermaster C690II Behuizing - Be Quiet Dark Rock Advanced C1

Verwijderd

MiskentTalent schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 10:50:
[...]

Ik heb er ook last van zo wel hd als sd materiaal, net of schokt het wat, als het beeld van onderen naar boven beweegt, heb zelf nog 1 week omruilgarantie, maar net of shokt het ook op gewoon DVD
Ik heb ook last van rommel achter snelle bewegingen en ondertitels op 42pfl7675
Volgens mij komt dit door HD natural motion, maar ik begin me nu ook af te vragen of dit normaal is.
Als je bluray kijkt kan je hem geloof ik ook op de cinema stand zetten.
Zover ik gelezen heb, heb je dan geen HD natural motion en zou het minder/weg moeten zijn. (ik heb dit zelf nog niet geprobeerd).

Zijn er ook mensen met een 76x5 die hier geen last van hebben?

• findftp
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-06 17:13
Ik heb ook last van strepen en blokken. Vooral als ik naar digitenne zit te kijken (stap binnenkort over naar canaaldigitaal HD). Bij snel bewegend beeld lijkt het wel alsof er een hele zwik artifacten achteraan komt.
Bij 1080p spul heb ik het alleen nog niet echt gemerkt. Ik heb de 100Hz aanstaan en de rest van alle instellingen op uit of minimaal.
Ik heb een 40PFL7605H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 19:05
Op mijn 8605H probeer ik DVB-C aan de praat te krijgen op tweak-fiber (reggefiber). Als ik de site van tweak mag geloven, dien ik de snelheid in te stellen 6.875, frequentie 3040 en een netwerk id. Waar stel je dit echter allemaal in op de tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Laatst online: 08:15

Wallie

Herr

findftp schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 23:31:
Ik heb ook last van strepen en blokken. Vooral als ik naar digitenne zit te kijken (stap binnenkort over naar canaaldigitaal HD). Bij snel bewegend beeld lijkt het wel alsof er een hele zwik artifacten achteraan komt.
Bij 1080p spul heb ik het alleen nog niet echt gemerkt. Ik heb de 100Hz aanstaan en de rest van alle instellingen op uit of minimaal.
Ik heb een 40PFL7605H
Dat komt gewoon door de lage bitrate van Digitenne.

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

findftp schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 23:31:
Ik heb een 40PFL7605H
Als ik op mijn 42pfl7675 natural motion uit zet heb ik geen last meer van rommel achter snelle bewegingen.

Wat me nu wel is opgevallen is, dat er aan de randen donkere vlekken zitten als er een lichte achtergrond is.

Ik kan de tv nog omruilen, maar vraag me af of het dan is opgelost, of dat het gewoon "normaal" is.

Een reactie wordt zeer gewardeerd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Niemand die mij met mijn probleem kan helpen ?? .. (zie paar posts terug) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JediUberknaft schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 10:01:
Hallo .. ik zit met een lastig probleem waar ik echt niet uit kom. Enige tijd geleden, had ik wat kleine probleempjes bij playback van mkv files. Deze hadden af en toe stutters etc. Supermooi beeld, maar wat stutters. Ok, samen met iemand op het forum van Combined Community Codes pack, vrijwel helemaal opgelost. Maar, toen heb ik ook instellingen veranderd op mijn TV voor het beeld. Tevens heb ik enige tijd later de laatste driver geinstalleerd voor mijnAti kaart (11.1) Nu heb ik ontzettend blokkerig beeld in grote vlakken van eenzelfde kleur, het ziet er echt NIET uit ! Zowel in films als games zie ik het. Ik heb de volgende dingen geprobeerd, maar nog zonder enig resultaat:

- codeck pack uninstalled, register schoongemaakt en opnieuw codeck pack geinstalleerd ...geen resultaat
- Weer verwijderd en nu K-lite codeck pack geprobeerd .... geen resultaat
- ati driver verwijderd, driver sweeeper eroverheen geknald en de een driver terug geinstalleerd (10.12) ..wederom geen resultaat....
- naar instellingen van TV gekeken (laatste keeer had ik de meeste beeld verbeteraars uitgezet). Ik zag maar geen verschil weer bij deze aanzetten, dus heb toen terug laten zetten naar standaard instellingen ... GEEN enkel resultaat zover ! Terug naar fabrieksinstellingen heb ik nog niet geprobeerd.
Het blijft blokkerig als de nete. Zit nu op het werk dus kan geen screenshot laten zien nog. Maar zal dat later plaatsen vanmiddag ..

Kan iemand mij helpen ?? Ik had zulk supermoooi beeld !!! Het is wel retescherp, maar gewoon die blokken zien er niet uit !

Mijn config:

Asrock 870
AMD Athlon X2 255
4GB Geil ram
Radeon 5770 Hawx

Philips pfl 7605 40""
Misschien heb je dit al geprobeerd, maar sluit je pc eens op een ander scherm/monitor aan, en kijk of je er dan ook last van hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-08 11:30
Ueh, is er hier ook iemand die ineens een heel andere EPG heeft?
Voorheen leek dit gewoon een interne EPG te zijn, maar sinds gisteren krijg ik ineen iets dat op een pagina van NetTV lijkt. Erg irritant, traag en programma's programmeren werkt niet meer.

Ik heb een 42PFL8404H.. Wellicht dat er meerderen zijn met dit issue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonG
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-05 10:52
Bart© schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 10:33:
Ueh, is er hier ook iemand die ineens een heel andere EPG heeft?
Voorheen leek dit gewoon een interne EPG te zijn, maar sinds gisteren krijg ik ineen iets dat op een pagina van NetTV lijkt. Erg irritant, traag en programma's programmeren werkt niet meer.

Ik heb een 42PFL8404H.. Wellicht dat er meerderen zijn met dit issue?
Ik zag het gister opeens ook! Sowieso was EPG al traag, maar deze nieuwe is bijna nog trager. Als ze dan wat willen verbeteren aan EPG, laat dan in godsnaam eens tijdens het zappen een kleine EPG onder in beeld zien met het huidige en volgende programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars070
  • Laatst online: 03-03-2024
HD natural motion staat bij mij ook uit, geen last met afspelen van HD materiaal met blokken/artifacts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
mca2 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 00:59:
Op mijn 8605H probeer ik DVB-C aan de praat te krijgen op tweak-fiber (reggefiber). Als ik de site van tweak mag geloven, dien ik de snelheid in te stellen 6.875, frequentie 3040 en een netwerk id. Waar stel je dit echter allemaal in op de tv?
Nou, een gedeelte werkt door de landinstelling op Zweden te zetten :? Maar ok, nu pikt hij een aantal zenders niet op zoals discovery channel. Hoe kun je handmatig nog een aantal digitale dvb-c kanalen toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 10:01:
[...]

Misschien heb je dit al geprobeerd, maar sluit je pc eens op een ander scherm/monitor aan, en kijk of je er dan ook last van hebt.
Dat ik daar nog niet aan had gedacht 8)7 ....

Maar ik heb het dus nog steeds. Dus dan moet het aan iets op de pc liggen en (gelukkig) niet de TV. Hmmzzz.. Maar waar ik nu moet zoeken ... Moet toch iets met codecs zijn lijkt mij. Ik heb het in alle players namelijk. Maar het is pas gebeurd nadat ik de instellingen had veranderd ivm stottering van mkv. files. Maar ik heb daarna toch echt ALLES verwijderd, en eerst reset al settings gedaan in Combined Community Codecs pack ...

[ Voor 24% gewijzigd door JediUberknaft op 11-02-2011 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiskentTalent
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 09:31:
[...]

Als ik op mijn 42pfl7675 natural motion uit zet heb ik geen last meer van rommel achter snelle bewegingen.

Wat me nu wel is opgevallen is, dat er aan de randen donkere vlekken zitten als er een lichte achtergrond is.

Ik kan de tv nog omruilen, maar vraag me af of het dan is opgelost, of dat het gewoon "normaal" is.

Een reactie wordt zeer gewardeerd _/-\o_
Ja dat heb ik ook als ik HD natural motion uit zet, maar krijg ook het gevoel dat het beeld dan wat trillig is net of is het dan niet 100hz

Core I7 6700K (4,5GHZ) - EVGA 960 GTX 4GB DDR5 - ASUS Z170-PRO - Corsair 32 GB DDR4-3000 - SSD Samsung Evo 840 128GB - 2x 3TB WD Red Hardisks - Nzxt White 700 Watt Voeding - Coolermaster C690II Behuizing - Be Quiet Dark Rock Advanced C1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem is opgelost!
Net een monteur langs geweest die het moederbord vervangen heeft. Eindelijk is het probleem opgelost! :)
Toch bedankt voor het meedenken naar eventuele oplossingen allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij het kijken naar tv via cam moduul af en toe trilling in het linkergedeelte.
Hiervoor naar Philips gebeld. Zij hebben een monteur gestuurd en die heeft het control panel vervangen.
Resultaat: geen trilling in het linker gedeelte meer. Hopelijk blijft dit zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal. Ik overweeg een Philips 37PFL8605H of een Samsung UE37C6800 aan te schaffen. Kan iemand mij vertellen wat het huidige aanbod van Net TV is? Welke apps zijn op dit moment beschikbaar? Daarnaast las ik dat het ook mogelijk is om gewoon op internet te browsen. Hoe verloopt dit? Via de afstandbediening? Wat zijn de ervaringen?

Bedankt!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2011 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiskentTalent
Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 20:21:
Bij het kijken naar tv via cam moduul af en toe trilling in het linkergedeelte.
Hiervoor naar Philips gebeld. Zij hebben een monteur gestuurd en die heeft het control panel vervangen.
Resultaat: geen trilling in het linker gedeelte meer. Hopelijk blijft dit zo.
Welk type heb jij, als ik vragen mag??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MiskentTalent schreef op zondag 13 februari 2011 @ 18:23:
[...]

Welk type heb jij, als ik vragen mag??
Dat had ik er boven gezet maar eerst was het hele bericht foetsie en later kwam ik het tegen op p72. Het type is 37pfl8605h/12. Zeer mooi beeld als ik dat zeggen mag. Het vreemde vond ik wel dat kijken via de mediaplayer van mede8er geen enkel probleem gaf, kijken via cam en settopbox wel, provider Ziggo. Alleen het linker gedeelte had er last van soms snel achter elkaar een trilling en dan was het weer een paar dagen weg.

Ronald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aard01
Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2011 @ 15:59:
Hallo allemaal. Ik overweeg een Philips 37PFL8605H of een Samsung UE37C6800 aan te schaffen. Kan iemand mij vertellen wat het huidige aanbod van Net TV is? Welke apps zijn op dit moment beschikbaar? Daarnaast las ik dat het ook mogelijk is om gewoon op internet te browsen. Hoe verloopt dit? Via de afstandbediening? Wat zijn de ervaringen?

Bedankt!
Ik heb een paar weken geleden een Philips TV gekocht (42PFL7655) nadat ik ook in eerste instantie een Samsung in gedachten had. De NET TV applicaties en de mediastream functionaliteit van de Philips gaven echter de doorslag. Bij NET TV van Philips zit o.a.:
- Uitzendinggemist
- RTLgemist
- Youtube
- Een webbrowser (iedere internet pagina kan opgevraagd worden, Flash wordt echter niet ondersteund)
- NU TV
- Buienradar
- En nog een stuk of 30 andere apps (beurs, auto, etc)

Om internetpaginas of zoekopdrachten in te voeren kun je de afstandbediening gebruiken (net als bij een mobiele telefoon 1=ABC, 2=DEF, etc of je kunt een toetsenbord laten afbeelden waar je een voor een de letters op aanwijst).

Al met al ben ik er heel erg tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2011 @ 15:59:

Bedankt!
Kijk zelf maar eens: http://www.philips.nl/c/t...68/cat/#/difference/nettv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aard01 schreef op zondag 13 februari 2011 @ 20:16:
[...]

Ik heb een paar weken geleden een Philips TV gekocht (42PFL7655) nadat ik ook in eerste instantie een Samsung in gedachten had. De NET TV applicaties en de mediastream functionaliteit van de Philips gaven echter de doorslag. Bij NET TV van Philips zit o.a.:
- Uitzendinggemist
- RTLgemist
- Youtube
- Een webbrowser (iedere internet pagina kan opgevraagd worden, Flash wordt echter niet ondersteund)
- NU TV
- Buienradar

Om internetpaginas of zoekopdrachten in te voeren kun je de afstandbediening gebruiken (net als bij een mobiele telefoon 1=ABC, 2=DEF, etc of je kunt een toetsenbord laten afbeelden waar je een voor een de letters op aanwijst).

Bedankt voor je reactie! Zou je misschien een lijstje kunnen posten van die andere apps? Komen er regelmatig apps bij?
Bedankt voor de link. Ik had daar al eens gekeken maar niet gezien dat je daar ook kon spelen met de afstandbediening. Lijkt relatief eenvoudig te werken. Geen vervanger voor keyboard en muis maar ach, zo vaak gebruikt je het waarschijnlijk toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

De link die ik gaf, als je naar beneden scrollt kan je klikken op Online Services, daar zie je alle apps staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivocare
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-09 22:49
Zijn er nog mensen geinteresseerd die willen weten hoe het geluidsprobleem waarschijnlijk helemaal opgelost is via SPDIF uitgang naar versterker? Ben zoluist netjes terug gebeld door een philips medewerker voor mijn 37pfl7605H.
  • Ga naar hoofdmenu
  • Configuratie
  • Zenderinstellingen
  • Talen
  • Gewenst Audioformaat
  • Zet deze maar eens op standaard
Op NL 1 2 3 zie je nu ook geen Dolby Digital meer verschijnen. Was ook nergens voor nodig.
Nu is ook het volume op alle zenders gelijk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeltedForest schreef op maandag 14 februari 2011 @ 11:30:
De link die ik gaf, als je naar beneden scrollt kan je klikken op Online Services, daar zie je alle apps staan.
|:( Hoe kon ik daar overheen kijken, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand bekent met het probleem dat het beeld even wegvalt tijdens het kijken via HDMI-sgnaal?
Zie YouTube: Probleem 40pfl7605 voor het probleem.
Dit gebeurt regelmatig als er gekeken op wordt op de aangesloten computer.
Iemand een idee wat dit kan zijn en heeft er een oplossing voor?
Software is de 025-versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ken het probleem ook, is maar 1 seconde. Helaas geen oplossing ervoor gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Ik heb het ook inderdaad, 1 sec maar ofzo dat het beeld uitvalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonG
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-05 10:52
Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 21:51:
Is er iemand bekent met het probleem dat het beeld even wegvalt tijdens het kijken via HDMI-sgnaal?
Zie YouTube: Probleem 40pfl7605 voor het probleem.
Dit gebeurt regelmatig als er gekeken op wordt op de aangesloten computer.
Iemand een idee wat dit kan zijn en heeft er een oplossing voor?
Software is de 025-versie.
Ik had dit ook, het viel mij op dat het beeld wel 'doorspeelt' tijdens het wegvallen van het beeld (en geluid, for that matter). Hieruit concludeerde ik dat het niet aan mijn mediaspeler lag. Als test heb ik nu even de HDMI kabel vervangen en kijken of dit helpt. Hebben jullie een defecte HDMI kabel al uitgesloten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
Ik heb een 42 pfl7655, maar zet hem uit via de AB, en vervolgens via de knop rechtsonder.
Kun je hem daar ook in een keer mee uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Ik zet hem altijd in 1x uit met de knop op de TV, niet eerst in stand-by. Heb de TV nu 3 maanden, gaat prima zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
mca2 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 12:27:
[...]

Nou, een gedeelte werkt door de landinstelling op Zweden te zetten :? Maar ok, nu pikt hij een aantal zenders niet op zoals discovery channel. Hoe kun je handmatig nog een aantal digitale dvb-c kanalen toevoegen?
Ik heb uit pure ellende de missende zender maar analoog toegevoegd. Ik heb nogsteeds geen idee hoe je handmatig digitale zenders kan toevoegen.

Daarnaast heb ik het probleem dat de tv-gids het niet mee doet. Als ik deze selecteer (knop omhoog, dan linker menu tv-gids) kom ik in het nettv overzocht terecht. Enig idee hoe ik mijn tv gids weer terug krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RonG schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 10:14:
[...]

Ik had dit ook, het viel mij op dat het beeld wel 'doorspeelt' tijdens het wegvallen van het beeld (en geluid, for that matter). Hieruit concludeerde ik dat het niet aan mijn mediaspeler lag. Als test heb ik nu even de HDMI kabel vervangen en kijken of dit helpt. Hebben jullie een defecte HDMI kabel al uitgesloten dan?
Helaas, is toch niet de hdmi-kabel. Fenomeen treedt op bij nieuwe hdmi-kabel. Het is wel, dat het niet eenmaal voorkomt, maar continue.

• DaLuca
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-08 16:56
Goed nieuws... update is beschikbaar!!!

van toepassing op de verschillende geluidsproblemen. Have fun. Ik ga de update vanaaf uitrollen!

[ Voor 138% gewijzigd door DaLuca op 17-02-2011 16:21 ]

Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...

Verwijderd

mca2 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 19:13:
[...]

Ik heb uit pure ellende de missende zender maar analoog toegevoegd. Ik heb nogsteeds geen idee hoe je handmatig digitale zenders kan toevoegen.

Daarnaast heb ik het probleem dat de tv-gids het niet mee doet. Als ik deze selecteer (knop omhoog, dan linker menu tv-gids) kom ik in het nettv overzocht terecht. Enig idee hoe ik mijn tv gids weer terug krijg?
Zoek eens voor de gein in dit topic op tv gids of zo. Is al vaker gevraagd. :)

Verwijderd

DaLuca schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 16:19:

van toepassing op de verschillende geluidsproblemen. Have fun. Ik ga de update vanaaf uitrollen!
Je werkt bij philips bij de firmware afdeling begrijp ik uit je post?

• Lassy
  • Laatst online: 09:23
Op de site van Philips staat de laatste update aangegeven

Ik kom echter niet verder dan dit:

Toegang verboden!
U hebt niet de toestemming om toegang te krijgen tot de gevraagde map. Die is ofwel beveiligd tegen lezen of onleesbaar door de server.

Indien u van oordeel bent dat deze server in fout is, gelieve de webmaster te contacteren.

Error 403
download.p4c.philips.com
Thu Feb 17 10:39:38 2011
Apache

Gaat goed daar!
------------------------

Ik zie op het philips forum dat deze "update" alleen bedoelt is voor Zweden... :|

[ Voor 11% gewijzigd door Lassy op 17-02-2011 21:09 . Reden: Update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aard01 schreef op zondag 13 februari 2011 @ 20:16:
[...]

- Uitzendinggemist
- RTLgemist
- Youtube
- NU TV
- Buienradar

En je hebt een iphone app zodat je iphone een afstandbediening word. Met deze kan je nog sneller typen en gebruik maken van de apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lassy schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 16:41:
Op de site van Philips staat de laatste update aangegeven

Ik kom echter niet verder dan dit:

Toegang verboden!
U hebt niet de toestemming om toegang te krijgen tot de gevraagde map. Die is ofwel beveiligd tegen lezen of onleesbaar door de server.

Indien u van oordeel bent dat deze server in fout is, gelieve de webmaster te contacteren.

Error 403
download.p4c.philips.com
Thu Feb 17 10:39:38 2011
Apache

Gaat goed daar!
------------------------

Ik zie op het philips forum dat deze "update" alleen bedoelt is voor Zweden... :|
klopt had ik gisteren ook maar het probleem is opgelost. je kan nu de upgrade binnen halen. net gedaan en het werkt.
suc7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan01
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-08 21:04
DaLuca schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 16:19:

Automatische firmware update op TV is nog niet beschikbaar. Die loopt zeker nog even iets achter op de handmatige upgrades :-)
Pagina: 1 ... 18 ... 30 Laatste