• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 16:48
Kom je niet door de registratie omdat je een winkel moet kiezen en de ING hier niet tussen staat?

Als het zo is zou ik ze gewoon even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik nog proberen, maar dit was de reactie via de mail:

Tot mijn grote spijt dien ik u mede te delen dat de ING Rentepunten winkel niet mee doet aan de 3D Ambilight Weken actie. Dit betekend dat u geen recht heeft op de Cash Refund van €50,-. Een van de voorwaarden is dat het toestel aangeschaft dient te worden in een winkel die door Philips is aangewezen als deelnemend verkooppunt. Indien u toch besluit om uw aanvraag te versturen zal deze naar alle waarschijnlijkheid worden afgewezen.

Mijn welgemeende excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,
Philips Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvrijn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-07 23:16
JohnStaakke schreef op donderdag 30 december 2010 @ 10:30:
@lvrijn; heb jij de Neotion CI+ module?
Ja die heb ik. Werkt perfect bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivocare
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-09 22:49
Ik heb voor mijn 37PFL7605H een update kunnen installeren voor het wegvallen van het geluid via mijn versterker. Dit lijkt nu opgelost. :D
Als dit zo blijft zat dit toch echt de ideale TV worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 16:48
@Ham12

Oh wat jammer, overigens wel erg vreemd omdat ze wel meededen met de vorige actie.

Ik zou het gewoon proberen, nee heb je en ja kun je krijgen.

[ Voor 34% gewijzigd door GranCanaria op 01-01-2011 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ivocare schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 20:44:
Ik heb voor mijn 37PFL7605H een update kunnen installeren voor het wegvallen van het geluid via mijn versterker. Dit lijkt nu opgelost. :D
Als dit zo blijft zat dit toch echt de ideale TV worden!
Welke software versie heb je nu geïnstalleerd?
Ik heb nu Versie: 000.140.025.000 maar geluid valt nog weg bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivocare
FUS_Q5551_v0.140.27.0

Een nieuwere versie dus.

Site:
http://www.p4c.philips.co...Q&refnr=0084472&faqview=1

Formatteer USB Stick
Zet het update bestand in de root van je USB stick. Als je USB stick in je TV plaatst zul je zien dat hij automatisch begint met updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:10
Vreemd dat deze niet op de gewone download-plek genoemd staat. En ook voor de 8605-serie kan ik hem niet vinden (daar staat deze vraag niet in de FAQ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan deze update zonder problemen geïnstalleerd worden op een Europees model :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivocare
Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2011 @ 10:42:
Kan deze update zonder problemen geïnstalleerd worden op een Europees model :?
Bij mijn europeesch model werkt hij gewoon. Ik heb deze link ook van Philips zelf gekregen. Ik verwacht dan ook dat deze update binnenkort standaard op de site zal komen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan01
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-08 21:04
Kan iemand mij vertellen wat de minimale bandbreedte moet zijn voor uitzending gemist / rtl gemist programma's van NET TV?

De Philips consumerdesk wist het niet. Ook in dit forum kan ik het niet zo snel terugvinden.
Is een 8 Mbit lijn voldoende? Of dien je wel minimaal 20 Mbit downstream te hebben om geen beeldvertragingen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivocare
stefan01 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 17:06:
Kan iemand mij vertellen wat de minimale bandbreedte moet zijn voor uitzending gemist / rtl gemist programma's van NET TV?

De Philips consumerdesk wist het niet. Ook in dit forum kan ik het niet zo snel terugvinden.
Is een 8 Mbit lijn voldoende? Of dien je wel minimaal 20 Mbit downstream te hebben om geen beeldvertragingen te hebben.
Ik heb zelf 8Mbit, is meer dan voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan01
ivocare schreef op zondag 02 januari 2011 @ 17:19:
[...]

Ok, thanks! Overstap naar kabel internet hoeft dan gelukkig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
ivocare schreef op zondag 02 januari 2011 @ 17:19:
[...]
Mijn 6Mbit lijn is ook voldoende. Dat kan natuurlijk veranderen mocht de kwaliteit van de uitzendingen omhoog gaan (HD?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yodah
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 08:15
Sinds een week ben ik de eigenaar van een 40FPL7605. Tot op heden ben ik redelijk tevreden over het beeld en de features. Momenteel kijk ik nog via mijn oude (niet HD) ziggo decoder en alleen geluid via tv speakers. CAM module en kabels voor geluid via versterker zijn nog in bestelling. Ik heb de tv met draad aangesloten op het netwerk. Ik heb echter al twee vreemde zaken gemerkt.

1. Incidenteel krijg ik een grijs-groene waas over het beeld heen (volgens mij alleen met switchen naar net-tv). Dit gaat alleen weg door uit-aan te zetten,
2. Net-tv wordt soms niet geladen. De 'loading balk met bolletjes onderin' blijft dan lopen. Na uit-aan zetten doet hij het meestal wel weer gewoon.

In deze thread vind ik enkele meldingen van de groene waas, maar die zijn van een tijdje terug. Komen deze problemen meer voor, of ben ik de enige. De tv geeft aan dat er geen software updates zijn, dus ik neem aan dat ik de laatste firmware heb. Of kan ik op de Philips site nieuwere firmware downloaden en via usb erop zetten?

Beide problemen doen zich slechts incidenteel voor en ik stoor me er nog niet enorm aan, maar het is wel slordig en doet toch af aan het plezier dat ik verwacht te hebben aan een tv uit dit segment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
Yodah schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 08:58:
In deze thread vind ik enkele meldingen van de groene waas, maar die zijn van een tijdje terug. Komen deze problemen meer voor, of ben ik de enige. De tv geeft aan dat er geen software updates zijn, dus ik neem aan dat ik de laatste firmware heb. Of kan ik op de Philips site nieuwere firmware downloaden en via usb erop zetten?
Ik weet niet of het je problemen oplost, maar het antwoord op de laatste vraag is ja. De automatische updates via internet werken niet goed (of de nieuwste firmware wordt daar niet op gezet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-08 16:56
ivocare schreef op zondag 02 januari 2011 @ 10:09:
FUS_Q5551_v0.140.27.0

Een nieuwere versie dus.

Site:
http://www.p4c.philips.co...Q&refnr=0084472&faqview=1

Formatteer USB Stick
Zet het update bestand in de root van je USB stick. Als je USB stick in je TV plaatst zul je zien dat hij automatisch begint met updaten.
Heeft iemand deze update succesvol geinstalleerd?

Ik vind het raar dat het niet onder de software updates staat, vandaar dat ik wat huiverig over ben...

Het is iig tijd voor een update... dat NETtv + wireless dongle is echt zo traag als dikke stront door een nauwe trechter...

Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
btw... heeft er iemand een goed werkend alternatief voor de wireless dongle van philips zelf (PTA01)

Met mijn laptop beneden naast de tv vol bereik maar mij tv (7605) heeft maar 2 streepjes met de PTA 01

Werkt de wireless funcitionaliteit dus ook met een andere dongle??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yodah
sandeman schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 09:14:
[...]

Ik weet niet of het je problemen oplost, maar het antwoord op de laatste vraag is ja. De automatische updates via internet werken niet goed (of de nieuwste firmware wordt daar niet op gezet).
Ik heb nog eens gekeken en heb de laatste firmware versie die online staat geinstalleerd. Toch had ik gisteren wederom dat er een gekleurde waas over het beeld kwam bij het selecteren van Net TV (het is meer een soort paars-roze dan groen overigens), opnieuw was uit-aan zetten van de tv de enige oplossing. Komt dit mensen bekend voor? (40FPL7605H/12).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
Yodah schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 08:32:
[...]

Ik heb nog eens gekeken en heb de laatste firmware versie die online staat geinstalleerd. Toch had ik gisteren wederom dat er een gekleurde waas over het beeld kwam bij het selecteren van Net TV (het is meer een soort paars-roze dan groen overigens), opnieuw was uit-aan zetten van de tv de enige oplossing. Komt dit mensen bekend voor? (40FPL7605H/12).
jep... bekend probleem... helaas :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
Verwijderd schreef op maandag 27 december 2010 @ 20:56:
Met resetten bedoel ik inderdaad dat de tv op een zwart scherm springt en dan weer beeld geeft. Het lijkt op het probleem van de vorige softwarerelease (023). Alleen gaat de tv nu niet echt uit. Ik kan alleen niet controleren of er iets veranderd in de settings van de resolutie op de TV.
Dit probleem heb ik met mijn PS3 sinds kort. Heb wel de firmware geupgrade via Internet (TV kwam een maand geleden automatisch met de melding), misschien dat het daar aan ligt bedenk ik me nu. Het gebeurt meestal 1x zo'n 5 minuten na het aanzetten van de PS3. Dan valt even het beeld weg en 2 seconden later is het beeld er weer.

Ik heb ook een Mac mini aangesloten en hier heb ik het probleem niet bij. Misschien ligt het aan de input? Mijn PS3 hangt aan HDMI 3 en Mac Mini aan HDMI side.

[ Voor 3% gewijzigd door Joepv op 05-01-2011 09:09 ]

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat ik de MacMini aan een andere lcd had aangesloten is het probleem weg. Nadien weer aangesloten op mijn eigen lcd en ook geen probleem.
Het bekende bitje was omgevallen en weer rechtgezet???

Probleem is weg. (HDMI 1 aangesloten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 17:02

TVL

DaLuca schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 11:39:
[...]

Ik vind het raar dat het niet onder de software updates staat, vandaar dat ik wat huiverig over ben...

Het is iig tijd voor een update... dat NETtv + wireless dongle is echt zo traag als dikke stront door een nauwe trechter...
Deze staat op de site voor de UK versie 32PFL7605H/05. In Nederland hebben we versie 32PFL7605H/12.
Voor de 9 serie is er ook een nieuwe versie die versie nummer 0.140.27.0 heeft. Weet niet of Philips één versie voor alle verschillende type TV's heeft. Ik neem aan dat er voor het Nederlandse model ook heel snel een update komt. Hoop dat deze dan het geluidsprobleem gaat oplossen op de HD zenders in combinatie met een receiver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poolijs
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 18:44
DaLuca schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 11:39:
[...]

Op mijn TV (7605H) werkt de .27 update zonder problemen. Alleen jammer dat de teletekst bug er niet in opgelost is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-09 16:22
JohnStaakke schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 22:24:
Heren, ik heb wat hulp nodig. Ik heb vandaag de Philips 37PFL8605H voor mijn schoonvader aangeschaft, samen met een CI+ CAM module van SMiT voor Ziggo Digitale Televisie te kijken. Installatie prima, zenders prima gevonden, mooi beeld...........maar er komen om de haverklap flikkeringen in het beeld, zwarte vlakken en verstoringen, wat overduidelijk gelieerd is aan de CAM module, aangezien analoge zenders het gewoon doen.

Coax kabel al vervangen, geen resultaat. Zenders opnieuw opgezocht, tv opnieuw geinstalleerd, nieuwste firmware geinstalleerd, mocht allemaal niet baten. Waar kan ik het nu nog in zoeken? Heb helaas geen 2e CAM module liggen om te testen, kan het daar nog aan liggen? Of is er nog iets anders dat ik kan proberen voordat ik de CAM module ga omruilen / een monteur in ga schakelen / gillend gek ga worden?
Het klinkt waarschijnlijk frapant maar:
Sinds december beschikken mijn ouders over een 32PFL7605 met een CI+CAM-module. Tv aangesloten, oude home theater aangesloten (Scart). Ook alle zenders geïnstalleerd, en ook allemaal flikkeringen, vlekken en verstoringen op het beeld. Echter na het afkoppelen van de scart kabel van de home theater was er niks meer aan de hand. Nu kijken we dus zonder home theater :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is misschien al eens behandeld maar ik krijg het zo snel niet terug gevonden.

Ik vroeg me af of ik de 7605H ook kan gebruiken als beeldscherm voor mijn laptop via het draadloze netwerk. En dus niet via de Philips dongle(zoals in de handleiding). En als dit mogelijk is, hoe kan ik het dan dan instellen?

Streamen van laptop naar de tv is geen probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bordelaise2
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-09 15:17
Ik heb op mijn 7605H nu de .27 update gezet. Werkt goed. Maarrrrrrrrrr.......... nog steeds werkt het virtuele toetsenbord vanaf de afstandsbediening niet.
Als je via Net TV naar open internet gaat dan zou je op de afstandsbediening via de buitenste ring/onderste toets naar - Toon afstandsbediening- in een virtueel toetsenbord moeten komen.
Kan iemand bevestigen dat het wel werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassy
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-09 12:49
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 15:45:
Het is misschien al eens behandeld maar ik krijg het zo snel niet terug gevonden.

Ik vroeg me af of ik de 7605H ook kan gebruiken als beeldscherm voor mijn laptop via het draadloze netwerk. En dus niet via de Philips dongle(zoals in de handleiding). En als dit mogelijk is, hoe kan ik het dan dan instellen?

Streamen van laptop naar de tv is geen probleem!
Met jointspace kan je het scherm van je laptop naar je TV sturen: http://jointspace.sourceforge.net/download.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lassy schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 21:25:
[...]

Met jointspace kan je het scherm van je laptop naar je TV sturen: http://jointspace.sourceforge.net/download.html
Bedankt voor je reactie, maar ik kom er nog niet helemaal uit want ik ben niet zo handig met dit soort dingen.

Ik heb de "Remote Desktop server Enjoy your PC on the TV wireless across the network" gedownload (is dit de goede?). In de Readme staat dat ik het bestand "1280x720xRGB16_autodetect" moet laten draaien. Moet ik die dan op een usb zetten en op de tv openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassy
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 15:05:
[...]

Bedankt voor je reactie, maar ik kom er nog niet helemaal uit want ik ben niet zo handig met dit soort dingen.

Ik heb de "Remote Desktop server Enjoy your PC on the TV wireless across the network" gedownload (is dit de goede?). In de Readme staat dat ik het bestand "1280x720xRGB16_autodetect" moet laten draaien. Moet ik die dan op een usb zetten en op de tv openen?
Instructies activeren Jointspace (zover ik ze nog uit m'n hoofd weet):

Eerst dien je je TV geschikt te maken voor jointspace doormiddel van het intoetsen van een code op je AB: "5646877223" (zet TV even eerst op "huisje", anders worden de TV kanalen geselecteerd). Je ziet dan een bevestiging in beeld dat het is geactiveerd.

Download Pluggit (zip bestand) en installeer Cygwin (windows). Open de batfile op je laptop waarna (als het goed is) het beeld van je laptop automatisch op je TV verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallville
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-03-2024
Derr_Hans schreef op donderdag 23 december 2010 @ 11:43:
Heb sinds deze week de 8605 40inch versie, na wat pielen en lenen van een monitor is het uiteindelijk gelukt om mijn PC via HDMI daadwerkelijk beeld te krijgen.

Volgens de handleiding en Help menu moest de resolutie 1080p60Hz in gesteld worden.
Op een of andere manier werkt dit dus gewoon weg niet. Krijg constant de melding dat het formaat niet wordt ondersteund.

Gefrustreerd als ik was heb ik het op de eerste avond opgegeven.
Gister is het dan wel gelukt maar ik krijg alleen beeld als ik mijn resolutie op 30Hz instel.
(tja had ik ook eerder kunnen proberen)

En dit geld voor alle resoluties die ik geprobeerd heb.
720p60Hz geen beeld op 30Hz wel.

Iemand een suggestie ?

Heb een HD5850 als Graphics meest recentste drivers geinstalleerd.
Ati's CCC eeft netjes aan de deze TV max 60Hz aankan maar het weigert te werken.

Over de VGA aansluiting is te vinden dat deze maximaal 1378x768 ondersteund.
Zowel in de Handleiding en de help file die in de TV gebakken zit.
Is het jou al gelukt? Ik heb er hier geen problemen mee. Laat het weten als je er niet uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:)

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2011 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lassy schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 15:44:
[...]

Instructies activeren Jointspace (zover ik ze nog uit m'n hoofd weet):

Eerst dien je je TV geschikt te maken voor jointspace doormiddel van het intoetsen van een code op je AB: "5646877223" (zet TV even eerst op "huisje", anders worden de TV kanalen geselecteerd). Je ziet dan een bevestiging in beeld dat het is geactiveerd.

Download Pluggit (zip bestand) en installeer Cygwin (windows). Open de batfile op je laptop waarna (als het goed is) het beeld van je laptop automatisch op je TV verschijnt.
Het is gelukt. bedankt hiervoor!

Helaas werkt het wel iets minder dan ik had gedacht, erg veel vertraiging en geen geluid. Dus toch maar gewoon streamen of een hdmi kabel voor films. Maar voor foto's e.d. werkt het perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hpt870
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 15:21
Even mijn ervaringen delen met een 37inch 8605h, de PTA 01 en het streamen van films middels Wifi media connect en Tversity:

Ik maak gebruik van een Wireless G netwerk. Firewall is uitgeschakeld op de laptop.

Met de tv, laptop en router op 5m afstand van elkaar is het mij niet gelukt om een film vloeiend te bekijken op de tv. Hoewel het beeld verschijnt is de lag en hapering zo groot dat het geen zin heeft. Dit geldt zowel voor het "projecteren", als voor het afspelen via de tv dmv Tversity.
Zelfs het bekijken van foto's (geselecteerd via de tv) gaat met een gigantische vertraging.
Kanttekening: Op een laptop met windows 7 gaat alles een stuk makkelijker. Op een laptop met windows xp krijg je als je wilt projecteren een foutmelding: "Codering mislukt". Een gesprek met de klantenservice leverde de volgende oplossing op: Verander op je laptop de geluidsoutput naar "WFMCVAD"

Het aansluiten van de tv op de router middels een utp kabel doet wonderen. Hiermee gaat het wireless streamen vanaf een laptop perfect in termen van vloeiend afspelen. De kwaliteit is echter een dramatisch stuk lager.

Het direct aansluiten van de tv op de laptop middels een utp kabel is wel gelukt op een laptop met windows 7 en niet gelukt op een laptop met windows xp. Ik ben er nog niet achter hoe dit komt.

De volgende stap wordt het proberen van een Wireless N router. Ik hoop dat dit beter werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiDe
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-01-2022
heeft je laptop geen hdmi dan? dan werkt het perfect en heb je ook nog eens het voordeel dat je subtitle files .srt gewoon op het scherm van je TV worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hpt870
Nee mijn laptop heeft geen HDMI, dat is de reden dat ik aan bovenstaande uitdaging begonnen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

huh!!! :(
kan iemand mij helpen. Heb al veel informatie van dit forum gehaald maar dit ben ik nog niet tegengekomen.
Vandaag een philips tv 42PFL7655H en Soundbar HTS9140 geïnstalleerd. Leuk klusje!
Da apparaten zijn gekoppeld met een HDMI (ARC) kabel. Vanavond viel mij op dat het beeld bij ere divisie live steeds haperde (trillingen, vierkantjes e.d.) Na wat op het internet te lezen besloot ik om de nieuwe software van de tv te installeren. Dit is gelukt. Alleen het beeld bleek nu nog slechter! Maar toen ik mijn soundbar uit deed was het beeld perfect!
Heeft iemand enig idee wat te doen want ik vind het een beetje zonde om de soundbar niet te gebruiken tijdens het tv kijken.

gr. Maaike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal. Ik heb dit scherm nu een paar maanden in gebruik en ik ben er erg tevreden over (m.u.v. het ENORME trage zappen).

Ik zoek nog steeds een oplossing voor beter geluid en een home cinema set is op dit moment geen oplossing. Mijn oog is gevallen op een Renkforce E-SA9 mini-versterker (mini omdat mijn tv-meubel ook mini is). Ik heb nog een setje Logitech-speakers die ik daar op aan wil sluiten.

Kan iemand mij verstellen als ik bovenstaande aansluit of ik dan het geluid met de afstandsbediening kan regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivocare
Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 15:16:
Hallo allemaal. Ik heb dit scherm nu een paar maanden in gebruik en ik ben er erg tevreden over (m.u.v. het ENORME trage zappen).

Ik zoek nog steeds een oplossing voor beter geluid en een home cinema set is op dit moment geen oplossing. Mijn oog is gevallen op een Renkforce E-SA9 mini-versterker (mini omdat mijn tv-meubel ook mini is). Ik heb nog een setje Logitech-speakers die ik daar op aan wil sluiten.

Kan iemand mij verstellen als ik bovenstaande aansluit of ik dan het geluid met de afstandsbediening kan regelen?
Is bij mij nog niet gelukt, mocht het wel goed gaan hoor ik dat graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yodah
Ik las op het ziggo forum dat het niet tonen van zenderinformatie tijdens het zappen te maken heeft met patentschending en dat Philips dit in modellen tot ongeveer week 40 2010 wel had/heeft. Ik krijg het in ieder geval op mijn nieuwe 40pfl7605 met geen mogelijkheid aan de praat.

Heeft iemand hier meer informatie over of is bekend of dit in de toekomst met updates toegevoegd zal worden? Technisch lijkt het me in ieder geval niet moeilijk en het scheelt enorm in gebruikersgemak (sense and simplicity anyone?).Wat mij betreft kopen ze het gebruikersrecht op dat patent en voegen ze het snel weer toe, ik zou bijna weer via mijn oude humaxdecoder gaan kijken en het iets mindere beeld en extra kastje in mijn meubel op de koop toe nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
  • Laatst online: 20:37
Yodah schreef op maandag 10 januari 2011 @ 10:02:
Ik las op het ziggo forum dat het niet tonen van zenderinformatie tijdens het zappen te maken heeft met patentschending en dat Philips dit in modellen tot ongeveer week 40 2010 wel had/heeft. Ik krijg het in ieder geval op mijn nieuwe 40pfl7605 met geen mogelijkheid aan de praat.

Heeft iemand hier meer informatie over of is bekend of dit in de toekomst met updates toegevoegd zal worden? Technisch lijkt het me in ieder geval niet moeilijk en het scheelt enorm in gebruikersgemak (sense and simplicity anyone?).Wat mij betreft kopen ze het gebruikersrecht op dat patent en voegen ze het snel weer toe, ik zou bijna weer via mijn oude humaxdecoder gaan kijken en het iets mindere beeld en extra kastje in mijn meubel op de koop toe nemen.
Ja ga net als iedereen klagen op het Philips forum"
http://www.supportforum.philips.com/forum.php

Ga naar NET TV-discussions:
http://www.supportforum.p...p?903-2011-wishlist/page2
of/EN:
http://www.supportforum.p...-feature-in-TV-mode/page3

Gaan AUB klagen aldaar, het enige dat helpt is dat we als consument massaal hier onze klacht neerschrijven, wellicht dat Philips dan eindelijk wakker wordt!!!!

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
nieuwe firmware nu ook "officieel" verkrijgbaar!

http://www.p4c.philips.co...PFL7605H/12&scy=NL&slg=nl

strx ff installeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzkicker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-03-2016
Firmware:

The TV is intermittently loosing sound on the DIGITAL AUDIO OUT (S/PDIF) connection.
• Not all channels/services can be found during channel installation. (Only applicable to country,
Switzerland)
• The TV is intermittently loosing sound when you connect an external device via HDMI.
• Picture is distorted with vertical lines and micro-blocks while watching digital cable (DVB-C)
channels. (Only applicable to country, Finland)
• Unable to view “France 24” service in Net TV. (Only applicable to Net TV models)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjongejong
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-01-2022
Hallo,
Ik probeer via mijn router mijn Philips 7675 met mijn laptop te verbinden. Maar als ik klik op WIfi media connect krijg ik steeds de melding: codering mislukt. Weet iemand hoe dit kan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

hier de philips 40pfl8605, gisteren ook de nieuwe ....27 firmware erop gezet, nu echter wel een probleem met zappen met mijn upc hd digitale tv box met harddrive (cisco) . Als ik van ene naar andere zender zap, is geluid verdwenen. upc box aan en uit zetten, dan is geluid weer terug. Heel vervelend.

Heb al weer geprobeerd de oude firmware terug te zetten, maar dat lukt me niet.

weet iemand raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 17:57:
hallo,

hier de philips 40pfl8605, gisteren ook de nieuwe ....27 firmware erop gezet, nu echter wel een probleem met zappen met mijn upc hd digitale tv box met harddrive (cisco) . Als ik van ene naar andere zender zap, is geluid verdwenen. upc box aan en uit zetten, dan is geluid weer terug. Heel vervelend.

Heb al weer geprobeerd de oude firmware terug te zetten, maar dat lukt me niet.

weet iemand raad?
Ja melden op het Philips NETTV-forum onder het subforum NETTV-software. Ik zou zeggen zo lang je software die je nu op je tv hebt nog werkt zou ik niet zo maar direct nieuwe software installeren. Ik heb daar in het verleden ook al eens vervelende fouten door gehad die pas twee of dir weken daarna hersteld worden middels een nieuwe update

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Misschien dat jullie mij hiermee enorm kunnen helpen, ik ben een tijdje geleden opzoek gegaan
naar een nieuwe tv. Mijn huidige tv is een HD-Ready 26 inch van Samsung, niet spectaculair maar
hij was voldoende in mijn ogen. Nu ik een grotere kamer heb wil ik toch maar is kijken naar een nieuwe.

Ik hoef niet een veel grotere tv dan ik nu heb, dus ik zat zelf aan maximaal 32 inch te denken. Ik heb altijd Ambilight een prachtig iets gevonden dus dat moest en zou mijn volgende tv gaan worden.

Nu waren mijn ogen op de volgende twee modellen gevallen namelijk de Philips 32PFL8605H en de
Philips 32PFL7605H, ik heb al heel veel reviews gelezen van de beide modellen en ook alle specs met
elkaar vergeleken. Naar mijn mening scoort de 8605H toch een stuk beter op verschillende vlakken, maar
mijn vraag is het volgende : Zijn de verschillen tussen de twee modellen zo groot dat de 8605H +-200 euro
meer waard is? Misschien dat hier mensen zijn die ervaring hebben met de modellen.

Ik gebruik mijn tv vooral om af en toe is een spelletje te spelen op mijn xbox, en heel veel films kijken via mijn computer die ik met HDMI heb aangesloten aan de tv.

Ik hoop dat jullie hiermee mij kunnen helpen,

Fijne dag.

P.s excuses voor mijn Nederlands, ben er niet het beste in ;p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiDe
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-01-2022
zowiezo is het design van de 8605 veeeeeeel mooier als de 7-serie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt! maar biedt het ook meerwaarde qua specs? ik heb dit forum goed doorgelezen en zie vooral de 7605 vaak terugkomen met problemen, de 8605 bijna niet. Of ligt dat toevallig aan mij? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 17:02

TVL

Denk dat de 7605 meer verkocht wordt (goedkoper) bovendien is de 7605 al een stuk langer op de markt dan de 8605.

[ Voor 5% gewijzigd door TVL op 13-01-2011 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:12
Voor de prijs van een 32PFL8605 heb je een 40PFL7605,uiterlijk is de 8605 inderdaad iets mooier maar hij heeft ook een glasplaat die aardig spiegelt.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bordelaise2
Is er nou helemaal niemand die voor mij kan checken of het virtueel toetsenbord werkt vanaf de afstandbediening van de 7605. Zie mijn vorig post op 6 januari j.l.
In het begin heeft dat wel gewerkt maar na de eerste update werkte het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassy
Bordelaise2 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:35:
Is er nou helemaal niemand die voor mij kan checken of het virtueel toetsenbord werkt vanaf de afstandbediening van de 7605. Zie mijn vorig post op 6 januari j.l.
In het begin heeft dat wel gewerkt maar na de eerste update werkte het niet meer.
Zodra ik thuis ben zal ik het ff voor je testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 16:27
Bordelaise2 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:35:
Van mij doet ie t gewoon nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poolijs
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 18:44
cocico schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 08:04:
[...]

Van mij doet ie t gewoon nog :)
Bij mij ook geen problemen met het toetsenbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bordelaise2
Poolijs schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 13:53:
[...]

Bij mij ook geen problemen met het toetsenbord
Bedankt voor jullie reactie. Ik ga verder zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bordelaise2 schreef op Donderdag 6 januari Als je via Net TV naar open internet gaat dan zou je op de afstandsbediening via de buitenste ring/onderste toets naar - Toon afstandsbediening- in een virtueel toetsenbord moeten komen.
Kan iemand bevestigen dat het wel werkt?
Bij mij werkt het toetsenbord ook prima, ook na de laatste update naar v.027, alleen ik denk dat je verkeerd zit m.b.t. de buitenste ring, je moet gewoon in een tekstveld gaan staan met de cursur (bv in het URL venster van Internet) en op OK drukken van je afstand bediening, dan gaat vanzelf het toetsenbord open, de onderste ring geeft bij mij alleen een stop en vooruit en terug spoel knoppen.
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erikrijnders schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 21:28:
[...]

Ja melden op het Philips NETTV-forum onder het subforum NETTV-software. Ik zou zeggen zo lang je software die je nu op je tv hebt nog werkt zou ik niet zo maar direct nieuwe software installeren. Ik heb daar in het verleden ook al eens vervelende fouten door gehad die pas twee of dir weken daarna hersteld worden middels een nieuwe update
even een update van mijn geluidsprobleem na update met laatste firmware

Philips helpdesk gebeld.
Zij gaven advies om even minuut stekkers uit zowel tv als mediabox te halen.
En jawel, probleem is nu opgelost.

Werkt nu 2 dagen zonder problemen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 00:40
pricewatch: Philips 32PFL7605H

De prijs bij BCC zou nu wel erg laag zijn? Kan die prijs uit de pricewatch helaas nergens op de website van BCC terugvinden...

edit: was een foutje in depricewatch (helaas)

[ Voor 9% gewijzigd door schelling op 14-01-2011 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan01
schelling schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 19:11:
pricewatch: Philips 32PFL7605H

De prijs bij BCC zou nu wel erg laag zijn? Kan die prijs uit de pricewatch helaas nergens op de website van BCC terugvinden...

edit: was een foutje in depricewatch (helaas)
Ook de PriceWatch van de 46PFL7605H bij winkelketen BCC klopt niet.
Het toestel staat helemaal niet meer op de site. Ook bij veel andere ketens kan die niet meer direct geleverd worden.

Wat is er aan de hand met het aanbod van dat type?

[ Voor 7% gewijzigd door stefan01 op 15-01-2011 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 19:00:
[...]

even een update van mijn geluidsprobleem na update met laatste firmware

Philips helpdesk gebeld.
Zij gaven advies om even minuut stekkers uit zowel tv als mediabox te halen.
En jawel, probleem is nu opgelost.

Werkt nu 2 dagen zonder problemen 8)
Ik heb met de laatste software update (27.0) eigenlijk nog meer last van het uitvallen van het geluid, zo beetje om het half uur, ik zet elke avond de tv uit met de aan/uit schakelaar was o.a. een advies van Philips, maar goed ik heb geen mediabox, ik gebruik de TV luidsprekers dus is dit jammer genoeg voor mij geen oplossing, ik heb het ook maar even in het Philips support forum gemeld, daar las ik wel dat Philips er mee bezig is (zie quote), ik heb voorlopig maar weer v.25.0 terug geïnstalleerd, hiermee had ik haast geen last van geluid uitval.

Quote: The problem "sound drops of till 5 seconds on TV loudspeakers" is currently under investigation

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2011 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CronoS76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-09 11:08
Ik heb ook de laatste firmware erop gezet (46pfl8685). Dit omdat ik wel regelmatig last had van de "Sound Drops" als ik TV zat te kijken. Voor een seconde of 10 viel dan het geluid even weg, maar kwam het wel terug. Ik gebruik voornamelijk een sat receiver en een mediaplayer die via HDMI aangesloten zijn.

Nou, de V27 is verre van een succes. Ik heb nu de volgende problemen:
- Als mijn sat decoder aangaat en mijn TV gaat ook tegelijk aan, als de TV dan op de juiste ingang staat. Dan weigert deze geluid en beeld door te geven. Schakelen van ingangen heeft dan geen zin, de oplossing is dan de TV even uit en aan zetten
-Zit ik op de ingang van de mediaplayer en schakel naar de sat receiver, dan is mijn geluid pleitte. Oplossing is dan de TV aan en uit te zetten.

Of het miijn originele probleem opgelost heeft, dat weet ik nog niet. Maar wat ik wel weet is dat de V27 firmware niet stabiel is. Nu is het weekend, maar morgen even contact opnemen met Philips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox51Mulder
  • Laatst online: 16-02-2022
Sinds enkele dagen lees ik hier mee op het forum.
Morgen krijg ik de 32pfl7605.
Helaas begin ik te twijfelen of ik de goede keuze heb gemaakt.
Zijn er ook mensen die deze tv hebben en geen problemen ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CronoS76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-09 11:08
Fox51Mulder schreef op zondag 16 januari 2011 @ 13:13:
Ik heb dan de 8685, maar het is zeker een goede TV. Ik heb hem nu een goed half jaar en ik zou hem niet willen ruilen voor iets anders. De laatste firmware geeft wat probleempjes, maar met eerdere versies van de firmware heb ik eigenlijk totaal geen problemen gehad. Dus dit komt wel goed.
Ik denk dat je niet meteen moet schrikken als je dergelijke reacties leest :) In de electronicawereld is er altijd wel iets dat niet helemaal goed werkt bij sommige mensen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hpt870
tjongejong schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 17:48:
Hallo,
Ik probeer via mijn router mijn Philips 7675 met mijn laptop te verbinden. Maar als ik klik op WIfi media connect krijg ik steeds de melding: codering mislukt. Weet iemand hoe dit kan??
Verander op je laptop de geluidsoutput naar "WFMCVAD", dan werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud3822
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09-2024
Ikzelf heb sinds 2 weken ook de 32PFL7605 en ben tot nu toe zeer tevreden over het toestel. Zowel beeld als geluid zijn uitstekend. Enige minpuntje is dat de Nu-Volgende programma-informatie ontbreekt bij gebruik van de CI+ module. Dit heb ik wel op mijn Philips 42PFL9664H i.c.m. CI+ module, dus technisch kan het wel degelijk.

Dus ga ervan uit dat je een goede keus hebt gemaakt. Veel kijkplezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:12
Ik heb zelf een 7655, maar dat is alleen een andere kleur en ik ben er ook uitermate tevreden over :)

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox51Mulder
  • Laatst online: 16-02-2022
Bedankt voor de reacties tot nu toe.
Ik zal volgende week mijn eerste bevindingen hier even delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe bevalt bij jullie het gamen op de pfl7605?

Geen last van input lag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 19:33:
Hoe bevalt bij jullie het gamen op de pfl7605?

Geen last van input lag?
Hier een 42PFL7655, en kan gewoon gamen zonder problemen. TV zet alles op de game preset, en kan Rock Band / Guitar Hero spelen met 0ms calibratie in de in-game settings. Gaat super dus :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeltedForest schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 20:06:
[...]

Hier een 42PFL7655, en kan gewoon gamen zonder problemen. TV zet alles op de game preset, en kan Rock Band / Guitar Hero spelen met 0ms calibratie in de in-game settings. Gaat super dus :).
Dat klinkt alvast positief :) speel je ook shooters ofzo?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2011 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2011 @ 05:57:
[...]

Ik heb met de laatste software update (27.0) eigenlijk nog meer last van het uitvallen van het geluid, zo beetje om het half uur, ik zet elke avond de tv uit met de aan/uit schakelaar was o.a. een advies van Philips, maar goed ik heb geen mediabox, ik gebruik de TV luidsprekers dus is dit jammer genoeg voor mij geen oplossing, ik heb het ook maar even in het Philips support forum gemeld, daar las ik wel dat Philips er mee bezig is (zie quote), ik heb voorlopig maar weer v.25.0 terug geïnstalleerd, hiermee had ik haast geen last van geluid uitval.

Quote: The problem "sound drops of till 5 seconds on TV loudspeakers" is currently under investigation
Heel jammer om dit te lezen dat Philips na maanden nog steeds geen oplossing heeft voor dit probleem....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 20:15:
[...]

Dat klinkt alvast positief :) speel je ook shooters ofzo?
Ja speel ook Halo Reach, maar met GH/RB kan je vertraging meten door de calibratie te doen, dus had ik dat gemeld, maar die komt gewoon uit op 0ms dus is super :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:12
En Black Ops gaat ook perfect op mijn 7655 :)

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan het nergens vinden maar met dat jointspace he, dan kun je dat wat je op de je laptopt scherm ziet, op je tv zien, maar geld ook oor het geluid?

Want mijn laptopt heeft geen hdmi en ik zou dan op deze manier films willen kijken vanuit de laptop zeg maar, kan dat, en stoord dat dan niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yodah
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 19:08:
Ik kan het nergens vinden maar met dat jointspace he, dan kun je dat wat je op de je laptopt scherm ziet, op je tv zien, maar geld ook oor het geluid?

Want mijn laptopt heeft geen hdmi en ik zou dan op deze manier films willen kijken vanuit de laptop zeg maar, kan dat, en stoord dat dan niet?
Je kan met dlna alle media op je laptop via het netwerk afspelen, mits er geen exotische codecs voor nodig zijn. Een 2e optie is je media op een usb-stickje zetten en in de tv pluggen. Dus als het alleen voor films is dan heb je geen jointspace nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik de laatste maand dagelijks heb gehad is de melding "Er is een zenderupdate beschikbaar"

Als ik hem dan uitvoerde duurde het een aantal minuten en werd er niets nieuws gevonden. Maar elke dag krijg ik hem weer een keer. Ik zit bij Ziggo, anderen dit ook gehad?

Ook als ik in het tv menu naar digitale zenders scan vind hij niets nieuws mss nog een keer proberen om de tv opnieuw te installeren met de wizard.

Wat me verder opvalt als ik HD zenders kijk via mn CAM module is dat ze vaak niet beeldvullend worden weergegeven als ik de beeldvulling op "niet op schaal" heb staan.
Dat zou betekenen dat de 1op1 pixelmapping niet goed gaat en dat vind ik wel slecht van de Philips tuner.

Maar ligt het nou aan de uitzending van Ziggo die niet netjes is of gaat het in de TV mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lf2 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 12:44:
Iemand enig idee of de tv via USB xvid films upscaled naar 1080??
Ja dat vind ik duidelijk te zien en werkt goed. Als ik echter via mijn laptop een dvd/divx kijk die via HDMI is aangesloten wordt er niet geupscaled. Dat vind ik wel jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 14:13:
De tv zal altijd upscalen als het bronmateriaal dat binnenkomt (of het nu via HDMI of USB is maakt niet uit) geen native 1080p is. Je kan volgens mij wel het beeld aspect aanpassen zodat de tv de bron op de orginele resolutie (dus geen auto fill of auto zoom) weer geeft en er dus geen upscaling nodig is. Je hebt dan wel grote zwarte balken in beeld ;)
Dat is niet mijn ervaring als ik een DVD in de laptop prop die via HDMI is aangesloten. Via usb gebeurt het wél.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yodah schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 09:01:
[...]

Je kan met dlna alle media op je laptop via het netwerk afspelen, mits er geen exotische codecs voor nodig zijn. Een 2e optie is je media op een usb-stickje zetten en in de tv pluggen. Dus als het alleen voor films is dan heb je geen jointspace nodig.
Ok, maar over dat jointspace nog, gaat dat het geluid dan ook mee naar de tv zeg maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:30
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 14:19:
[...]

Dat is niet mijn ervaring als ik een DVD in de laptop prop die via HDMI is aangesloten. Via usb gebeurt het wél.
Omdat je via je laptop gewoon een resolutie van 1920x1080 meegeeft, dus dan wordt er inderdaad niks geüpscaled, da's logisch.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds weekje cam module van ziggo in de tv en werkt perfect.
scheelt weer humax decoder die al gaar aan worden was en een hdmi poort minder in gebruik.
tv word niet ondersteund maar werkt gewoon prima op model 47PFL7404H12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janne_nl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:12
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 13:58:
Wat ik de laatste maand dagelijks heb gehad is de melding "Er is een zenderupdate beschikbaar"

[..]
Ja, dat heb ik ook (gehad). Ik heb de automatische zenderupdate functionaliteit in de config uitgezet....

Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahn schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 18:31:
[...]

Omdat je via je laptop gewoon een resolutie van 1920x1080 meegeeft, dus dan wordt er inderdaad niks geüpscaled, da's logisch.
Dat heb je slim bedacht. Ik zal vanavond de reso van de laptop instellen op de dvd reso en kijken of het dan beter gaat. Zo had ik er nog helemaal niet tegenaan gekeken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de 42pfl7665 in huis gehaald.

Beeldinstellingen drastisch gewijzigd, nu zeer goed beeld (en niet te fel).
Net tv werkt ook alleen wifi mediaconnect programma op pc geeft melding: "codering mislukt"
Eerder genoemde oplossing om audio apparaat in te stellen op WFMCVAD werkt niet (pc start ook weer op met 'eigen' audio-device.
Wie weet een andere oplossing?

Overigens geheel ter zijde: toen ik ging googlen op "wifi media connect codering mislukt" kwam mijn zoekopdracht voor op deze site, onder de kop "Incoming TV searches:"

http://www.worldtvpc.com/...oyle-mark-2-janey-cutler/

Ik heb een aantal keren die regel gegoogled met soms een schrijffout en jawel hoor mijn zoekopdracht kwam daar te staan. M.a.w. niets is meer prive, zeker geen google zoekopdracht.

Gr. Siko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2011 @ 02:01:
Vandaag de 42pfl7665 in huis gehaald.

Beeldinstellingen drastisch gewijzigd, nu zeer goed beeld (en niet te fel).
Mag ik je instellingen weten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik je instellingen weten?
instelling "persoonlijk"
contrast 75
helderheid 35
kleur 50
scherpte 5
rest nog fabriekinstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yodah
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 18:28:
[...]

Ok, maar over dat jointspace nog, gaat dat het geluid dan ook mee naar de tv zeg maar?
Daar moet ik je het antwoord op schuldig blijven. Ik gebruik het niet. Er is eigenlijks niets wat ik zou willen doen met mijn tv, wat ik niet kan doen met de overige features. Jointspace heb ik dus simpelweg niet nodig gehad. Google is your friend, zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:06
zit nu stevig na te denken over de 40PFL7605 icm de btw actie bij de MM. Had hiervoor een 42PFL9664 maar die was helaas snel gestolen :-(

Het wegvallen van het geluid voor enkele seconden houdt me nog wel tegen. Heb ook contact opgenomen met Philips maar die konden me er weinig over vertellen.

Oja, de nieuwe modellen komen er weer aan, maar die zijn dan weer duurder natuurlijk :P

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimmedoris
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-08 16:04
Enig idee wanneer philips met de nieuwe modellen komt? Van de CES niet veel gehoord van philips en ik kan zo op internet niks vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
pimmedoris schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:07:
Enig idee wanneer philips met de nieuwe modellen komt? Van de CES niet veel gehoord van philips en ik kan zo op internet niks vinden...
Ik denk niet dat Philips met nieuwe modellen komt. Alle modellen zijn klaar voor 3D en dat is voorlopig het laatste kunstje. Philips zal de software doorontwikkelen maar verder niet voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:32
Iemand misschien een goede foto van de 42pfl7675 die de ING verkoopt?
Dit model wordt volgens mijn verder amper verkocht en dus ook weinig foto's van te vinden.
Gezien de prijs echt een koopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kees_frl schreef op maandag 24 januari 2011 @ 18:03:
zit nu stevig na te denken over de 40PFL7605 icm de btw actie bij de MM. Had hiervoor een 42PFL9664 maar die was helaas snel gestolen :-(

Het wegvallen van het geluid voor enkele seconden houdt me nog wel tegen. Heb ook contact opgenomen met Philips maar die konden me er weinig over vertellen.

Oja, de nieuwe modellen komen er weer aan, maar die zijn dan weer duurder natuurlijk :P
Ben benieuwd welke actie en of bij welke mm bedoel je!? Utrecht lijkt niks aan de hand..?
Ben namelijk erg geïnteresseerd in de 7605 37" maar wacht op een prijsverlaging! :p
Tanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

@Thirteen, MM is weer begonnen met de BTW weg ermee actie. http://www.mediamarkt.nl/mcs/special/btwactie,10101,.html
wezep schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 22:09:
Iemand misschien een goede foto van de 42pfl7675 die de ING verkoopt?
Dit model wordt volgens mijn verder amper verkocht en dus ook weinig foto's van te vinden.
Gezien de prijs echt een koopje.
Site van Philips..

Voorkant: http://download.p4c.phili...12/42pfl7675h_12__fp_.jpg
Schuine kant: http://download.p4c.phili...12/42pfl7675h_12_rtp_.jpg

Bron: http://www.p4c.philips.co...t=Link_ProductInformation

[ Voor 10% gewijzigd door MeltedForest op 26-01-2011 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:32
Deze afbeeldingen had ik ondertussen ook gevonden.
Iemand die deze TV ook zelf heeft?
Is de behuizing qua kleur te vergelijken met aluminium?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geweldige tv maar pas op met de nieuwe firmware. net geupgrade naar 0140.27 van 0140.25.
upgrade is goed verlopen, hele avond zitten kijken daarna met de schakelaar uitgezet. Volgende ochtend start het apparaat niet meer op. kan dus ook niet terug naar de oude firmware.
is misschien wat anders aan de hand en dus een domme samenloop van omstandigheden maar toch.
Verder is het echt een schitterende tv idd ook als het uitstaat!!!!

2 dagen later:
Laten we de tv toch nog maar eens aanzetten en wat denk je..........start dat ding gewoon op. niets meer aan de hand. draait gewoon op de 0140.027 firmware. Oorzaak??????? afspraak maar afgezegt met de monteur van philips.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2011 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tanx, ik heb het ontekt idd!! Ga de 37" wel halen denk ik voor 629!
Alleen nog kleine twijfel over de aansluiting van een eventueel nog te kopen cinema set.
Ik heb begrepen dat de philips tv alleen een coaxiale uitgang heeft... geen optische dus.. Ik wil een smartcard gaan gebruiken dus geen aparte decoder. Wat betekent dat ik de cinema set op de televisie moet aansluiten via de coaxiale aansluiting, ik kan alleen maar heel weining setjes vinden die deze aansluiting hebben!! :(

hoe hebben de gelukkige bezitters dit opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 18:20:
[...]
hoe hebben de gelukkige bezitters dit opgelost?
Kan dit niet via de "audio return channel" van de HDMI-1 aansluiting? Dit is tenminste wat er in de handleiding van mijn 40pfl8605 staat (ik heb zelf geen cinema set).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

De ARC van HDMI-1 gebruiken naar je versterker. Deze zal het geluid afhandelen :). Moet je wel een versterker met ARC ondersteuning uitkiezen.

[ Voor 26% gewijzigd door MeltedForest op 28-01-2011 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij ziggo zit sinds begin januari RTL4 in het HD pakket. Ik ontvang het HD pakket nu een week alleen geen rtl4.
De enige oplossing was de tv opnieuw installeren en dus ook alle settings en vooral de favorieten terugzetten.
Dat vind ik wel een tekortkoming... Hebben andere ziggo gebruikers dit ook gehad?
Pagina: 1 ... 17 ... 30 Laatste