Ik heb ook een 42PFL7675, in combinatie met een Samsung Decoder (Ziggo) (en CI+kaartje).dcc88 schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 17:49:
[...]
Hoi,
Ik heb een 42 inch 7675 en bij mij is de tv ook al een paar keer uitgevallen.
Heb hierover contact opgenomen met Philips en ze sturen nu een speciale software update toe die niet beschikbaar is als download.
Hopelijk lost dit het probleem op.
Dus als er meer mensen last hebben van plotseing uitvallen van de tv, contact opnemen met Philips.
De laatste tijd is het zo als we de tv uitzetten(standby) dat hij uitgaat, en een paar seconden springt hij weer aan. Als we daarna een 2e keer nog een poging doen, gaat de TV eindelijk in standby en gaat de Decoder ook in de standby.
Overigens gaat aanzetten ook in 2 stappen. Eerst de TV aanzetten (helaas is de decoder dan nog in standby), daarna kiezen we wie het Home menu de Decoder en dan gaat de Decoder aan..
Met het CI+kaartje zijn we ook nog niet klaar. Samen met Ziggo vastgesteld dat door nog te onderzoeken/zelf uit te zoeken redenen dat het CI+kaartje een bagger-signaal doorgeeft.. (dat geeft TV ook aan).
Ach ja, als alles aan staat is het beeld wel erg mooi...
Jammer dat de "randverschijnselen" voor verbetering vatbaar zijn.
Vanwege een log alhier de 'netwerkstekker" maar eens in de TV geduwd... en inderdaad de TV geeft direct aan dat een update beschikbaar is. Dus ook maar laten installeren.
Warempel het 1e euvel is verholpen... de TV blijft in standby. Hulde !
Nu de rest nog ..
-wordt vervolgd-