Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilrenato
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:09

ilrenato

Pizzah!!!!

Net TV is natuurlijk grappig, maar dat sms tekst invoeren kan beter.

Zelf is Philips bezig met een Dual Remote, kan je ook karakters intypen.

Ik vraag me af of dat nu ook al kan, of er dus bepaalde ab codes zijn die direct een karakter op beeld toveren.

Gezocht RC5 RC6 en pronto codes maar nog niets gevonden.

Iemand reeds succes met pronto of logitech harmony?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit Arntzen
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 15:31
Verwijderd schreef op zondag 12 september 2010 @ 22:03:
[...]

Ik heb er ook last van. Ik zie het alleen maar uit een bepaalde hoek. Ik stoor me er nog niet heel erg aan. Ik heb dus ook een 40 inc
Bij de 37" die ik hiervoor had, was het verschil erg groot tussen voor en na het reinigen van het scherm. Als je philips support belt, sturen ze een monteur langs. Bedenk dus even dat je beeld nog mooier kan zijn. Vergelij het met beslagen brillenglazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ilrenato schreef op maandag 13 september 2010 @ 17:25:
Net TV is natuurlijk grappig, maar dat sms tekst invoeren kan beter.

Zelf is Philips bezig met een Dual Remote, kan je ook karakters intypen.

Ik vraag me af of dat nu ook al kan, of er dus bepaalde ab codes zijn die direct een karakter op beeld toveren.

Gezocht RC5 RC6 en pronto codes maar nog niets gevonden.

Iemand reeds succes met pronto of logitech harmony?
Je weet dat als je op de ok knop drukt terwijl je in de tekstbalk staat, dat je dan een toetsenbord krijgt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PK
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 20:50

PK

Uitzending gemist op Nettv is echt super, complimenten aan Philips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:10
PK schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 12:18:
Ik mis er nog wel wat dingen op, bijvoorbeeld De Wereld Draait Door. Daarvan zit alleen maar een samenvatting op het VARA kanaal.
Ook is het zoeken niet erg makkelijk. Beter zou zijn een verdeling zender/tijd (naast de andere mogelijkheden).

Maar, het ziet er inderdaad veel beter uit dan bij UPC en werkt ook een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit Arntzen
PK schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 12:18:
Vooral nu je ook kan scrollen door de uitzending. Geniaal!

Verwijderd

Ik heb mijn 46PFL7605 op internet aangesloten met kabeltje. Hij vind geen updates zegt ie. Als ik USBstick insteek voor een identificatie bestand en deze vervolgens in PC steek vind ie wel een update.

Het is een engelse update, terwijl ik via gewoon surfen een nederlandse update vind. Waarom zocht ie de engelse en niet gewoon de nederlandse update?

• ilrenato
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:09

ilrenato

Pizzah!!!!

Verwijderd schreef op maandag 13 september 2010 @ 21:13:
[...]
Je weet dat als je op de ok knop drukt terwijl je in de tekstbalk staat, dat je dan een toetsenbord krijgt??
Nee dat wist ik niet :)
Maar de vraag blijft staan, ik wil qwerty op mijn pronto.. dus zijn er RC5/6 codes voor ascii?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 08:25:
Ik heb mijn 46PFL7605 op internet aangesloten met kabeltje. Hij vind geen updates zegt ie. Als ik USBstick insteek voor een identificatie bestand en deze vervolgens in PC steek vind ie wel een update.

Het is een engelse update, terwijl ik via gewoon surfen een nederlandse update vind. Waarom zocht ie de engelse en niet gewoon de nederlandse update?
Schijnbaar moet ik toch de engelse update gebruiken want nu ineens vind ie wel update op de USBstick.

Overigens is de tv via utp aangesloten op router. Alle stappen gaan goed tot ie internet wilt checken, na 10 minuten heb ik er geen vertrouwen in dat het nog gaat lukken. Bekend probleem? Moet ik wat poorten opengooien of zo?

• mhilgenkamp
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-08 09:21
Sinds gister de 40pfl7506 in huis.

Installeren ging op zich vrij gemakkelijk! Ik kon alleen niets met net tv of firmware upgrade, als ik deze opende kreeg ik een balk in beeld zonder tekst.Na een update via de usb stick methode werkte net tv naar behoren.

Vandaag een CI+ module er in gedaan en vind het zappen nog vrij vlot gaan. Ik heb alleen ervaring met een Sony 37EX500 en vond het daar enorm traag gaan (3+ sec).

DLNA is nog nieuw voor mij dus daar ga ik me de komende tijd maar is in verdiepen. Het werkte al wel ik kon heel mooi het hd sample filmpje van Windows 7 bekijken via het netwerk.

Beeld instellingen moeten allemaal nog gedaan worden. Eerst maar eens de kamer + andere variabelen inrichten. Wel snel even een check gedaan in het donker en heb weinig tot geen last van licht wat zichtbaar is in een zwart scherm.

Nou heb ik 1 opmerking ik mis mijn nu en straks balk (is er in gaan zitten met de Humax decoder )iemand enig idee of dat ding überhaupt wel op deze tv zit / mogelijk is

Verwijderd

mhilgenkamp schreef op donderdag 16 september 2010 @ 01:39:
Sinds gister de 40pfl7506 in huis.

Installeren ging op zich vrij gemakkelijk! Ik kon alleen niets met net tv of firmware upgrade, als ik deze opende kreeg ik een balk in beeld zonder tekst.Na een update via de usb stick methode werkte net tv naar behoren.

Vandaag een CI+ module er in gedaan en vind het zappen nog vrij vlot gaan. Ik heb alleen ervaring met een Sony 37EX500 en vond het daar enorm traag gaan (3+ sec).

DLNA is nog nieuw voor mij dus daar ga ik me de komende tijd maar is in verdiepen. Het werkte al wel ik kon heel mooi het hd sample filmpje van Windows 7 bekijken via het netwerk.

Beeld instellingen moeten allemaal nog gedaan worden. Eerst maar eens de kamer + andere variabelen inrichten. Wel snel even een check gedaan in het donker en heb weinig tot geen last van licht wat zichtbaar is in een zwart scherm.

Nou heb ik 1 opmerking ik mis mijn nu en straks balk (is er in gaan zitten met de Humax decoder )iemand enig idee of dat ding überhaupt wel op deze tv zit / mogelijk is
Je bedoelt 7605? Bij mij kwam ik wel verder met Net TV na de update via USB stick. Via internet vond hij niets. Maar NetTV komt niet verder dan stap 3, waar hij checkt of er internet is. Kweenie waar ik nu verder moet zoeken. De handleiding die bij de tv bezorgd werd is erg kaal en onvolledig. Via philips.nl kon ik wel een uitgebreidere handleiding vinden.

Ik mis de nu en straks info balkje ook ja. Volgens mij kan dat niet met deze tv?

DLNA zegt me niets en ik heb nog geen CI+ gekocht, beeld is wel heel goed. Zeker vergeleken bij een vriend van me waar het echt erg sneeuwde zonder humax 5050C en een CI+ en HD abbo van ziggo (hij had geen DVB-C tuner in de tv maar een DVB-B )

Ik heb al geprobeerd filmpjes te benaderen op mijn pc maar zonder succes.

Ik heb overigens 46PFL7605H. Kan iemand me een handige url geven voor het kunnen afspelen van filmbestanden op mijn pc en het instellen van mijn router, welke poorten moet ik opengooien voor internettoegang? TV-Gids werkt wel naar behoren vreemd genoeg want daar is ook internettoegang voor nodig.

Wat kan ik met scenes en met widgets? Widgets doet het niet en Scenes zie ik een plaatje van een vlinder met mededeling dat ie uitgaat na 240 min. :? :?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2010 09:46 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 09:43:
[...]

Je bedoelt 7605? Bij mij kwam ik wel verder met Net TV na de update via USB stick. Via internet vond hij niets. Maar NetTV komt niet verder dan stap 3, waar hij checkt of er internet is. Kweenie waar ik nu verder moet zoeken.
Volgens philips hoeven er geen extra poorten open te staan. Ze raden me aan door te blijven gaan proberen tot NetTV het wel doet.
De handleiding die bij de tv bezorgd werd is erg kaal en onvolledig. Via philips.nl kon ik wel een uitgebreidere handleiding vinden.
Contact gehad met philips, zij vertellen mij dat het uit milieu overwegingen de handleiding is weggelaten. Deze zit in de tv ingebouwd of is los te downloaden.
Ik mis de nu en straks info balkje ook ja. Volgens mij kan dat niet met deze tv?
Volgens Philips zijn ze daarmee gestopt, reden onbekend. Misschien konden wij nog via onze provider deze info op onze beelden krijgen maar daar moeten wij onze providers voor bellen zei ze.
DLNA zegt me niets en ik heb nog geen CI+ gekocht, beeld is wel heel goed. Zeker vergeleken bij een vriend van me waar het echt erg sneeuwde zonder humax 5050C en een CI+ en HD abbo van ziggo (hij had geen DVB-C tuner in de tv maar een DVB-B )

Ik heb al geprobeerd filmpjes te benaderen op mijn pc maar zonder succes.
DLNA is dus bestanden benaderen op oa pc vanaf tv. 8)7
Ik heb overigens 46PFL7605H. Kan iemand me een handige url geven voor het kunnen afspelen van filmbestanden op mijn pc en het instellen van mijn router, welke poorten moet ik opengooien voor internettoegang? TV-Gids werkt wel naar behoren vreemd genoeg want daar is ook internettoegang voor nodig.
Volgens philips zou ik deze info in handleiding vinden.
Wat kan ik met scenes en met widgets? Widgets doet het niet en Scenes zie ik een plaatje van een vlinder met mededeling dat ie uitgaat na 240 min. :? :?
Volgens Philips gaat waarschijnlijk nooit widgets komen. Scenes heb ik niet gevraagd.

Je surft dus naar philips.nl en zoekt dan bij support en contact. Je krijgt dan 2 keuzes, telefonisch (gebeurd verder niets) en email, dan krijg je een extra popup of je een livechat wilt. Daar kan je je vragen kwijt.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2010 10:47 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 10:36:
Contact gehad met philips, zij vertellen mij dat het uit milieu overwegingen de handleiding is weggelaten. Deze zit in de tv ingebouwd of is los te downloaden.
Zal wel kostenbesparing zijn maar dat kun je natuurlijk niet zeggen tegen de klant :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat speelde wel ff in mijn hoofd ja.

Maar goed, daarnet lid geworden van philips clubje. Nu moest ik emailadres bevestigen en dat is klaar en zie ik tot mijn schrik dat ik volgens philips een 32PFL8605 heb geregistreerd (tv heeft zichzelf geregistreerd) ipv 46PFL7605. Kan dit kwaad? Maakt mijn tv nu iedereen op internet wijs een andere soort model tv te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net met philips gechat en een update zou de zwarte verticale strepen die ik zie bij helder beeld moeten oplossen, is dat mogelijk?? Dat lijkt me niet zozeer een software-probleem te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:02

TVL

Ik zie dat er weer een update is voor de 37PFL7605
Publicatiedatum gister (16 september)
http://www.p4c.philips.co...PFL7605H/12&slg=nl&scy=NL
Iemand deze al geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixus74
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:28
Weet iemand of de Ziggo certificering bij deze nieuwe software updates al is ingesteld. Voor zover ik heb begrepen bepaalt deze certificering dat je de zendervolgorde niet meer kan wijzigen, dit vind ik echter één van de belangrijkste functies.

Dit weerhoud mij er voorlopig van om te upgraden, al zitten er in de .059 versie van de software wel updates voor teletekst die erg noodzakelijk zijn.

Van de versie .060 die her genoemd is kan ik nog geen release notes vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhilgenkamp
Ixus74 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 10:34:
Weet iemand of de Ziggo certificering bij deze nieuwe software updates al is ingesteld. Voor zover ik heb begrepen bepaalt deze certificering dat je de zendervolgorde niet meer kan wijzigen, dit vind ik echter één van de belangrijkste functies.

Dit weerhoud mij er voorlopig van om te upgraden, al zitten er in de .059 versie van de software wel updates voor teletekst die erg noodzakelijk zijn.

Van de versie .060 die her genoemd is kan ik nog geen release notes vinden.
Ik heb de .059 firmware er op staan en kan mijn zender volgorde gewoon wijzigen

release notes:
[url]http://http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/cpcontent.pl?mid=Link_Software&scy=NL&session=20100917060405_83.98.237.168&ctn=32PFL9705H/12&slg=ENG&dct=FUS&did=ENG&reldct=FHI&file=/files/3/32pfl9705h_12/32pfl9705h_12_fhi_eng.pdf#toolbar=0&zoom=100[/url]

Stelt niet veel voor dus

[ Voor 18% gewijzigd door mhilgenkamp op 17-09-2010 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
Voor de 40pfl8605 staat er als enige nieuwe punt bij de laatste firmware:

Q5551_1.75.60.1
* Ziggo certification obtained.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Laatst online: 16:01
Ik zit erover te denken om een Logitech Harmony One te nemen, heeft iemand die al geprobeerd met de 7605? Werkt dat samen met het home menu en alle externe aansluitingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhilgenkamp
Van het weekend was ik van plan om het allemaal eens in te gaan stellen.
Heb nu nog de Harmony 525 (wil de one komen) dus daar ga ik het allemaal op proberen!

[ Voor 47% gewijzigd door mhilgenkamp op 17-09-2010 16:56 ]

Verwijderd

TVL schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 10:05:
Ik zie dat er weer een update is voor de 37PFL7605
Publicatiedatum gister (16 september)
http://www.p4c.philips.co...PFL7605H/12&slg=nl&scy=NL
Iemand deze al geïnstalleerd?
Ik heb een Ci+ gekocht en slaagde er niet in digitale zenders te installeren, ook niet na diverse pogingen en handelingen. Hij blijft een half uur hangen bij het zoeken naar analoge of digitale zenders.(xxxxxx59)

Toen de update voor 46PFL7605 geinstalleerd (is ook xxxxxx60) en toen lukte het om alle digitale zenders te installeren. Geen idee of het door de update kwam, maar het lijkt erop.

• TVL
  • Laatst online: 17:02

TVL

Verwijderd schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 09:02:
[...]

Ik heb een Ci+ gekocht en slaagde er niet in digitale zenders te installeren, ook niet na diverse pogingen en handelingen. Hij blijft een half uur hangen bij het zoeken naar analoge of digitale zenders.(xxxxxx59)

Toen de update voor 46PFL7605 geinstalleerd (is ook xxxxxx60) en toen lukte het om alle digitale zenders te installeren. Geen idee of het door de update kwam, maar het lijkt erop.
Dat is vreemd ik heb een CI+ module en die heb ik gelijk gebruikt toen de 7605 uit de doos kwam en toen werkte het allemaaal in één keer. Later heb ik wel een paar keer de software geupdate

• Vern
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:27

Vern

technoob

DaCoTa schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 13:13:
Ik zit erover te denken om een Logitech Harmony One te nemen, heeft iemand die al geprobeerd met de 7605? Werkt dat samen met het home menu en alle externe aansluitingen?
Alle knoppen van de Philips afstandbediening kunnen geprogrammeerd worden. Selecteren van externe aansluitingen in het home menu kan dus gewoon met de arrow toetsen. In het programmeren van een activiteit of reeks kan je aangeven welke externe aansluiting je wilt kiezen. Menu opties in het home menu die niet met externe aansluitingen werken (bijvoorbeeld net-tv of scenea) zijn moeilijk in een activiteit of reeks op te nemen.

- of je stopt de stekker er in -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TVL schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 12:30:
[...]

Dat is vreemd ik heb een CI+ module en die heb ik gelijk gebruikt toen de 7605 uit de doos kwam en toen werkte het allemaaal in één keer. Later heb ik wel een paar keer de software geupdate
Ik heb hem bij aankoop meteen geupgraded naar xxxxxx59. Toen kocht ik een CI+ en heb ik nog eens geupgraded naar xxxxx60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 september 2010 @ 21:13:
[...]

Dat werkt niet altijd even goed. Soms krijg ik die toetsenbord niet te zien maar levert het indrukken van OK een z in tekstinvoerbalkje op. Uiteindelijk staat er dan zzzzzzzzzzzz. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met afspelen van films op tv vanaf pc? Pc staat 3 kamers verderop, is bekabeld aangesloten op router en de tv is eveneens bekabeld aangesloten op router. Het lukt me verder niet films af te spelen, de pcnaam staat er wel maar zodra ik die aanklik staat er dat ik de mediaserversoftware moet instellen.

Heb bestanden al gedeeld.

Vroeger stond de pc en een "normale" tv in 1 kamer en was ie aangesloten op s-video en scart en via buroblad uitbreiden kon ik de tv als 2e monitor gebruiken en heel eenvoudig de film daarheen slepen.

Ik heb een film op usb gezet en deze in de tv gestoken, hij speelt wel af maar zonder ondertiteling en best wel stotterend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
Verwijderd schreef op zondag 19 september 2010 @ 01:38:
Iemand ervaring met afspelen van films op tv vanaf pc? Pc staat 3 kamers verderop, is bekabeld aangesloten op router en de tv is eveneens bekabeld aangesloten op router. Het lukt me verder niet films af te spelen, de pcnaam staat er wel maar zodra ik die aanklik staat er dat ik de mediaserversoftware moet instellen.

Heb bestanden al gedeeld.

Vroeger stond de pc en een "normale" tv in 1 kamer en was ie aangesloten op s-video en scart en via buroblad uitbreiden kon ik de tv als 2e monitor gebruiken en heel eenvoudig de film daarheen slepen.

Ik heb een film op usb gezet en deze in de tv gestoken, hij speelt wel af maar zonder ondertiteling en best wel stotterend.
Je moet de bestanden delen via DLNA, niet via network shares. Dit kan op verschillende manieren.Windows Media Player kan het (moet je daarin dus iets van 'media delen' aan zetten. Of je kan alternatieve dlna-server software installeren. Ik heb TVersity gebruikt (de gratis versie) en dat werkte best goed. Twonkyserver zou ook moeten werken.

Ondertitels worden voor zover ik weet niet ondersteund. En het stotteren kan aan je USB-stick liggen als deze heel traag is maar treed bij sommige films met heel hoge bitrates sowieso op. Wat voor kwaliteit film was het? SD, 720p, 1080i of 1080p en welk bestandsformaat en codec?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan een 7605 of 8404 aan te schaffen in 47". De nieuwste 8x05 is te duur voor mij. Ik ga er digitenne op kijken en later mss Ziggo via de CI+ DVB-C die zit ingebouwd.

Verder komt de xbox 360 erop via component of hdmi. Component zit alleen op de 8404 maar hdmi is ook prima.
Wat vooral belangrijk is dat de beelden vloeiend zijn. Bij ons thuis staat een Samsung le32me8780 van 4 jaar oud. Het televisiebeeld via de analoge kabel of digitenne is totaal niet vloeiend, noem het maar ghosting.

Verder duurt het aanzetten van de tv 10 seconden en het zappen in ook drama, via digitenne is het al sneller.
Mijn nieuwe tv moet dus snel zijn en de beelden perfect vloeiend net zoals op een CRT monitor.

Ook vind ik het handig om via de abs verschillende beeldinstelling te kiezen zoals bright, vivid enz. Zodat ik altijd een fijn beeld heb zonder veel instellingen te doen. Ben ik hier bij Philips aan het juiste adres? Dit is nu wel mijn merk van voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sandeman schreef op zondag 19 september 2010 @ 11:00:
[...]

Je moet de bestanden delen via DLNA, niet via network shares. Dit kan op verschillende manieren.Windows Media Player kan het (moet je daarin dus iets van 'media delen' aan zetten. Of je kan alternatieve dlna-server software installeren. Ik heb TVersity gebruikt (de gratis versie) en dat werkte best goed. Twonkyserver zou ook moeten werken.

Ondertitels worden voor zover ik weet niet ondersteund. En het stotteren kan aan je USB-stick liggen als deze heel traag is maar treed bij sommige films met heel hoge bitrates sowieso op. Wat voor kwaliteit film was het? SD, 720p, 1080i of 1080p en welk bestandsformaat en codec?
Ik ben slechthorend en heb die ondertitels perse nodig. Het was een Sandisk Cruzer 16GB stick. De film was een video_ts mapje en dus een doodnormale dvd, weet niet welke codec daarbij hoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 september 2010 @ 12:30:
Ik ben van plan een 7605 of 8404 aan te schaffen in 47". De nieuwste 8x05 is te duur voor mij. Ik ga er digitenne op kijken en later mss Ziggo via de CI+ DVB-C die zit ingebouwd.

Verder komt de xbox 360 erop via component of hdmi. Component zit alleen op de 8404 maar hdmi is ook prima.
Wat vooral belangrijk is dat de beelden vloeiend zijn. Bij ons thuis staat een Samsung le32me8780 van 4 jaar oud. Het televisiebeeld via de analoge kabel of digitenne is totaal niet vloeiend, noem het maar ghosting.

Verder duurt het aanzetten van de tv 10 seconden en het zappen in ook drama, via digitenne is het al sneller.
Mijn nieuwe tv moet dus snel zijn en de beelden perfect vloeiend net zoals op een CRT monitor.

Ook vind ik het handig om via de abs verschillende beeldinstelling te kiezen zoals bright, vivid enz. Zodat ik altijd een fijn beeld heb zonder veel instellingen te doen. Ben ik hier bij Philips aan het juiste adres? Dit is nu wel mijn merk van voorkeur.
hier de 46PFL7605 icm xbox360 en splintercell conviction. Wat een genot is het beeld. Geen vertraging of andere ondingen. Zappen is sinds ik CI+ heb wel trager geworden helaas. Onbegrijpelijk dat ze daar niets op hebben gevonden. TV aanzetten is volgens mij ook 10 seconden wachten (je ziet philips logootje en de CI+ die getest wordt). Zappen van kanaal naar kanaal is zo een 2 seconden, afhankelijk naar welk kanaal je gaat. Beelden zijn echter prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poolijs
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 18:44
Goede morgen,

Zijn hier nog meer mensen die de melding 'you are not authorized, please restart your TV" krijgen wanneer ze op NetTV gaan? (zwart schem met witte letters in de linker bovenhoek). Ik krijg deze melding nu al 4 weken en de philps helpdesk 'hoopte' dat het met de software update van 16-9 opgelost zou zijn. Niet dus.

Model: 37PFL7605H

Dit begint me inmiddels erg de keel uit te hangen. Iedere keer weer de zelfde stappen door met de helpdesk (software versie, netwerk instaleren, 123654 en alles voorlezen, etc.) en ondertussen gebeurt er niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poolijs schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 11:43:
Goede morgen,

Zijn hier nog meer mensen die de melding 'you are not authorized, please restart your TV" krijgen wanneer ze op NetTV gaan? (zwart schem met witte letters in de linker bovenhoek). Ik krijg deze melding nu al 4 weken en de philps helpdesk 'hoopte' dat het met de software update van 16-9 opgelost zou zijn. Niet dus.

Dit begint me inmiddels erg de keel uit te hangen. Iedere keer weer de zelfde stappen door met de helpdesk (software versie, netwerk instaleren, 123654 en alles voorlezen, etc.) en ondertussen gebeurt er niets...
De 1e paar keren had ik dat ook, tot ik philips-chat deed. Die zei me dat ik steeds moest blijven proberen tot het lukt. Toen deed ie het gewoon in 1 keer. Ik heb hem bekabeld aangesloten.

• mhilgenkamp
Van het weekend bezig geweest met de Harmony installeren op de tv.
Dit gaat prima, al vind ik de originele afstandsbediening wel sneller werken. (kan meer commando's per seconde zenden).
Ik heb alle vertragingen die ik kon vinden bij de harmony op het laagst gezet behalve na het inschakelen van de tv.

Vanavond is aan het klooien gegaan met de pc op een andere manier aansluiten dan via VGA.
Nu krijg ik geen goed beeld op de tv.

Optie 1: DVI -> VGA converter op een poort die vga ondersteund (getest met beeldscherm)
Nu zegt de tv dat deze geen signaal ontvangt.

Optie 2: DVI -> HDMI kabel (dual link) wel beeld maar krijg het beeld niet volledig scherm.
Ik hou een zwarte rand van ongeveer 2 cm boven en onder en 3 cm links en rechts over.
Daarvoor heb ik geen 40" gekocht, ook vond ik de letters minder goed leesbaar.

Optie 3: DVI -> DVI-HDMI adapter (van asus was iets met hdmi op 1 dvi connector) en dan hdmi kabel
Zelfde verhaal als rechtstreekse kabel alleen nog niet geprobeerd of het geluid nu ook mee gaat over de hdmi kabel.
Ik zie namelijk wel een audio apparaat op mijn ati kaart zitten

Voor de duidelijkheid wek nu met een ASUS ATI HD 4850 op een 40PFL7605

Concrete vraag heeft iemand volledig beeld met een hdmi aansluiting naar zijn pc en hoe en met wat ?

* EDIT *

Net nog even geprobeerd met een andere pc met een ASUS ATI XT1300 met de DVI -> HDMI kabel er in en ook de zelfde zwarte balkeb

[ Voor 5% gewijzigd door mhilgenkamp op 22-09-2010 00:56 ]

• sandeman
mhilgenkamp schreef op woensdag 22 september 2010 @ 00:47:
Concrete vraag heeft iemand volledig beeld met een hdmi aansluiting naar zijn pc en hoe en met wat ?
Op welke resolutie staat je PC, en hoe staat het beeld van de TV ingesteld (zoom, 1 op 1, enz)?

• mhilgenkamp
Oja vergeten te zeggen ;)

Pc had ik ingesteld op 1920 x 1080 en de tv op niet schalen.
Ik kan het beeld wel gaan schalen met de tv maar daar word het ook niet scherper van.

• sandeman
Mmm, dat zou goed moeten zijn. Ik weet zo geen oplossing hiervoor.

Ik heb een vergelijkbaar probleem: met mijn VGA-kabel kabel kan ik de TV hooguit met 1600x1050 of zo aansturen. Hogere resoluties (1920x1080) leveren alleen een zwart beeld op (geen error-melding of zo). Ik weet echter niet zeker of dit aan de laptop of aan de TV ligt (40pfl8605).

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 18:27:
[...]

De 1e paar keren had ik dat ook, tot ik philips-chat deed. Die zei me dat ik steeds moest blijven proberen tot het lukt. Toen deed ie het gewoon in 1 keer. Ik heb hem bekabeld aangesloten.
Dit is precies een topic voor het Philips Net TV forum. Hier leest Philips mee.....

Ik heb zelf ook zoiets meegemaakt. Toen bleek dat het model- en serienummer niet goed in de TV was geprogrammeerd (kun je achterhalen via intoetsen van 123654 op je remote). Als dat zo is moet je contact zoeken met de Philips helpdesk, zij sturen dan een monteur langs sturen om het probleem op te lossen.

• mhilgenkamp
sandeman schreef op woensdag 22 september 2010 @ 10:23:
Hogere resoluties (1920x1080) leveren alleen een zwart beeld op (geen error-melding of zo)
Krijg je ook geen melding van de tv dat er geen signaal is ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 10:29:
[...]

Dit is precies een topic voor het Philips Net TV forum. Hier leest Philips mee.....

Ik heb zelf ook zoiets meegemaakt. Toen bleek dat het model- en serienummer niet goed in de TV was geprogrammeerd (kun je achterhalen via intoetsen van 123654 op je remote). Als dat zo is moet je contact zoeken met de Philips helpdesk, zij sturen dan een monteur langs sturen om het probleem op te lossen.
Ik vergat te vertellen dat NetTV het pas deed na upgrade naar xxxxx59. Maar toen wilde ik hem registreren bij Philips en staat er doodleuk een heel ander model tv dan ik had. Toen geupgraded naar xxxxxxx60 en nu kan ik wel de juiste tv registreren.

Ik kan de pagina van 46PFL7605 niet eens meer benaderen op http://www.p4c.philips.co...searchtxt=46PFL7605H%2F12

Maar sinds ik xxxxxx60 heb heb ik een maf probleem. Als ik programmagids selecteer krijg ik telkens weer NetTV, hoe vaak ik het ook probeer...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2010 14:27 ]

• Ixus74
Is er al iemand die .060 software heeft draaien i.c.m. Ziggo? Is het nog mogelijk om de zendervolgorde aan te passen?

Ik blijf namelijk maar horen dat dit volgens Ziggo niet mag bij gecertificeerde TV's en de .060 software is de eerste Ziggo gecertificeerde software voor de 2010 TV's.

Is het eventueel mogelijk om je TV te downgraden naar zeg maar .059 waarvan ik heb begrepen dat het nog steeds mogelijk is om de zendervolgorde aan te passen.

• mhilgenkamp
Zo gister verder gegaan met onderzoek naar de zwarte balken. Het blijkt een ATI probleem.
Ik heb ook nog even een geforce 7900 er aan gehangen met een DVI -> HDMI stekker en volledig beeld !

Dus verder ingelezen dat je met Catalyst de underscaling op 0% moet zetten.
Het probleem is nu weg in windows, maar als ik een game start komen de balken weer terug.

Ik zal het maar accepteren en iets van een playstation kopen om in de woonkamer te gamen :P

ps. met de .59 firmware kun je inderdaad zendervolgorde wijzigen

• DaLuca
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-08 16:56
Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 14:23:
[...]
Maar sinds ik xxxxxx60 heb heb ik een maf probleem. Als ik programmagids selecteer krijg ik telkens weer NetTV, hoe vaak ik het ook probeer...
Wijzig je instellingen!

Volgens mij moet je ipv netwerkinformatie netinformatie (oid) instellen in een van de laatste opties...

Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
Heeft iemand al de uitval van de 7605 laten repareren? Ik had er steeds minder last van (ook omdat ik veel PS3 en films kijk via PopcornHour) maar sinds die ***60 update valt ie meer uit als anders... helemaal als ik de CI+ module van Ziggo gebruik :-(

Toch maar is een afspraak maken met de reparatie afdeling.. tenminste als dat helpt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaLuca schreef op donderdag 23 september 2010 @ 12:51:
[...]

Wijzig je instellingen!

Volgens mij moet je ipv netwerkinformatie netinformatie (oid) instellen in een van de laatste opties...
Dat was hem idd. Rare optiekeuze. Via Nettv kan je helemaal geen programmagids bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vern

Vern

technoob

Poolijs schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 11:43:
Goede morgen,

Ook bij mij na de update geen verbetering (40PFL7605H). Draadloos met Philips wifi usb stick. Zijn wij de enige ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:42
Ik zit met een klein probleempje met een nieuwe 37PFL7675 (zelfde als 7605 alleen ander kleurtje),
In de situatie komt het kabel signaal van ziggo binnen en dmv een AV modulator komt er een camera beeld in de analoge stream erbij.
Deze stond altijd op kanaal 30 en dat gaat ook prima op alle televisie's behalve dus deze nieuwe philips.
Met het handmatig afstemmen kan ik geen kanaal nummer ingeven maar een frequentie. Maar ook al laat ik hem er naar zoeken vind hij niets. En afgestemd precies op de frequentie laat ook niets zien :?
Ik heb al zitten spelen in signaal sterkte van de AV modulator en normaal stond deze ook op 0 -90 meter afgesteld. Maar zelfs op 180 - 250 meter stand krijg ik niets op de 7675 terwijl het beeld an wel een stuk slechter word op de andere tv's (te sterk signaal).

Nu zit het probleem dus wel echt in de Philips en ik vraag me af wat het nou kan zijn. Het beeld wat er dus op kanaal 30 word uitgezonden is zonder audio maar voor de test zou ik daar wel iets voor kunnen regelen. Maar het lijkt mij dat het niets uit maakt omdat ik ook niet even het beeld voorbij zie komen tijdens het scannen. :?

Ik ben best wel bekend met dempingen op CAI gebied en het zit dus ook wel goed met versterkers en dergelijke ;)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou jouw probleem op deze manier oplossen: trek de kabeltv eruit, zoek naar de AVmodulator en zodra ie gevonden is sla je hem op en steek je de kabeltv weer erin. Kijk dan of die kanaal weer verdwijnt, zo ja, dan zou ik maar contact opnemen met philips, zo nee, veel plezier ermee dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vern schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 20:35:
[...]

Ook bij mij na de update geen verbetering (40PFL7605H). Draadloos met Philips wifi usb stick. Zijn wij de enige ?
Gebruik eens voor de gein ter test vaste bekabeling? Dat heb ik ook en dat werkt goed bij mij. Ik moest wel P25 gootje aanleggen voor 2 utpkabels (1 voor xbox) en 1 cai kabeltje maar nu heb ik geen gezeik met draadloze probs. Valt niet op boven de plint die dezelfde kleur heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ixus74 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 12:10:
Is er al iemand die .060 software heeft draaien i.c.m. Ziggo? Is het nog mogelijk om de zendervolgorde aan te passen?

Ik blijf namelijk maar horen dat dit volgens Ziggo niet mag bij gecertificeerde TV's en de .060 software is de eerste Ziggo gecertificeerde software voor de 2010 TV's.

Is het eventueel mogelijk om je TV te downgraden naar zeg maar .059 waarvan ik heb begrepen dat het nog steeds mogelijk is om de zendervolgorde aan te passen.
Speciaal voor jou zojuist getest en ook voor jou kom ik nu ff intikken dat het me gelukt is de zendervolgorde te veranderen met xxxxxx60

(voor de luie mensen onder ons: kies zenderlijst, kies kanaalnr die je wilt wijzigen, druk naar beneden met die pijltjesknop op de AB en daar kan je oa kiezen uit annuleren, invoegen, wisselen.)

@Iedereen:

Ik vind het wel onbegrijpelijk dat Ned 1, 2 en 3 wel HD zijn en op de 1e 3 kanalen zitten maar bijv SBS6 HD zit niet op 6 maar veel verder naar achteren en op 6 zit een normale niet-HD SBS6. Waarom zetten ze niet alle HD zenders vooraan?

• gertjan!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 23:38:
[...]
Ik vind het wel onbegrijpelijk dat Ned 1, 2 en 3 wel HD zijn en op de 1e 3 kanalen zitten maar bijv SBS6 HD zit niet op 6 maar veel verder naar achteren en op 6 zit een normale niet-HD SBS6. Waarom zetten ze niet alle HD zenders vooraan?
Waarschijnlijk omdat de commerciele HD zenders in het HD pakket zitten en niet in het basis pakket.
En dus de meeste mensen de commerciele HD zenders niet kunnen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit Arntzen
Opmerkelijk vind ik dat de uitzending van de keuringsdienst van waarde eerder op de uitzendinggemist app van mijn tv zichtbaar was dan op de website van uitzendinggemist :-)
Bevalt trouwens geweldig deze app. Door op 1,2 enz te drukken kan je zelfs door een uitzending heen browsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixus74
Verwijderd schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 23:38:
[...]

Speciaal voor jou zojuist getest en ook voor jou kom ik nu ff intikken dat het me gelukt is de zendervolgorde te veranderen met xxxxxx60

...

@Iedereen:

Ontzettend bedankt, ik ga hem er gelijk op zetten, hopelijk ben ik dan van mijn teletekst probleem af. (als je snel van (digitale) kanalen wisselt, is TT niet beschikbaar volgens de TV).

Dat SBS-6 HD gedoe heeft er volgens mij mee te maken dat 1,2 en 3 voor iedereen in HD zijn te ontvangen (als je tenminste een HD ontvanger hebt), maar SBS alleen in het HD pakket zit. Gelukkig kun je de zenders eenvoudig omdraaien op te TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren m,n lang verwachte 4GB sd kaartje ontvangen en direct geinstalleerd.
Omdat ik al een account had bij Videoland ging het inloggen anders dan op het bijgeleverde installatie formulier beschreven was !
Er zat een zogenaamde Yinx kaart bij met een negentien-cijverig nummer en een code nummer welke zichtbaar werd nadat je het toplaagje had weggekrast (had wel even vermeldt mogen worden bij het installatie formulier) , kan me voorstellen dat je dat niet gelijk ziet!
Alles werkt perfect , snap alleen niet hoe het werkt je kan de film na enkele seconden bekijken dus wordt volgens mij de film tijdens het kijken gedownload en opgeslagen op de SD kaart zodat je de film later nog een keer kunt bekijken lijkt me (zonder internet verbinding).

even wat anders, als je bij netTV het land Nederland veranderd in een ander land rechts onderin dan heb je nog veel meer toepassingen gericht op het desbetreffende land . :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ixus74 schreef op zondag 26 september 2010 @ 11:48:
[...]

Ontzettend bedankt, ik ga hem er gelijk op zetten, hopelijk ben ik dan van mijn teletekst probleem af. (als je snel van (digitale) kanalen wisselt, is TT niet beschikbaar volgens de TV).

Dat SBS-6 HD gedoe heeft er volgens mij mee te maken dat 1,2 en 3 voor iedereen in HD zijn te ontvangen (als je tenminste een HD ontvanger hebt), maar SBS alleen in het HD pakket zit. Gelukkig kun je de zenders eenvoudig omdraaien op te TV.
Oh, nou dan kom je van een koude kermis thuis. CI+ vertraagt de boel alleen maar meer. Ik heb zelf ook gemerkt dat als ik dingen snel doe op de tv hij dan crasht of als ik via de tv DLNA op mijn pc snel films open en sluit laat ik mijn pc ook nog eens crashen terwijl mijn pc werkelijk nooit heeft gecrasht. (C2D 8400, 6GB RAM, 1500GB HDD)

Ik had graag een snellere vlottere tv willen zien maar leg me erbij neer dat ik maar wat rustiger moet zappen of geduldiger moet zijn als ie ergens mee bezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 22:15
Ik heb zo'n 11 pagina's gescand hier, maar ik lees eigenlijk alleen maar dat mensen problemen hebben met hun Philips producten, dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld het Sony topic. Nu is het natuurlijk ook zo, dat mensen eerder het internet zullen raadplegen in geval van problemen, maar nu wordt het toch niet echt aantrekkelijk om een Philips TV te kopen. What'sup? Is het zo dat elk product wel iets heeft aan te merken, of heeft elk product hier wel een probleempje? Ik mis de uitermate positieve reviews van mensen hier, waardoor je juist wel gemotiveerd moet worden om een Philips te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niks dan lof over mijn tv :)
maar goed john 10000 ik moet even googleen wat jij hebt lijkt me leuk.
Nettv land veranderen is al bekent :)

Heb jij een Philips Net TV? Dan kun je direct op je TV films huren van Videoland On Demand. Kies in het menu voor Net TV en kies dan aan de rechterkant voor Video Stores. Klik op Videoland. Kies hier je favoriete film en kijk deze direct op je TV.
Is Videoland beschikbaar op mijn Net TV?

euh deze ken ik dan weer niet morgen vroeg ff kijken of mijn
lCD-TV 37PFL8694H 37 inch 1080p Full HD digitale TV met Ambilight Spectra en Pixel Precise HD of anders via net tv via de
SoundBar Home cinema HTS9140
dit heeft kijk eigenlijk alleen hardwareinfo tv op nettv 8)7
tijd voor een tweakerstv serie :9~

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2010 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reAaa schreef op zondag 26 september 2010 @ 23:06:
Ik heb zo'n 11 pagina's gescand hier, maar ik lees eigenlijk alleen maar dat mensen problemen hebben met hun Philips producten, dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld het Sony topic. Nu is het natuurlijk ook zo, dat mensen eerder het internet zullen raadplegen in geval van problemen, maar nu wordt het toch niet echt aantrekkelijk om een Philips TV te kopen. What'sup? Is het zo dat elk product wel iets heeft aan te merken, of heeft elk product hier wel een probleempje? Ik mis de uitermate positieve reviews van mensen hier, waardoor je juist wel gemotiveerd moet worden om een Philips te kopen.
CI+ vertraagt elk tv, of het nou van sony is of van hoempapamerk. Je leest wat je wilt lezen. Ik lees geen problemen, alleen maar vragen zoals ik die niet begreep waarom ik bij het indrukken van programmagids nettv kreeg en geen programmagids.

Iemand anders vroeg of met CI+ de zendervolgorde aan te passen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 22:15
Verwijderd schreef op maandag 27 september 2010 @ 01:24:
[...]

CI+ vertraagt elk tv, of het nou van sony is of van hoempapamerk. Je leest wat je wilt lezen. Ik lees geen problemen, alleen maar vragen zoals ik die niet begreep waarom ik bij het indrukken van programmagids nettv kreeg en geen programmagids.

Iemand anders vroeg of met CI+ de zendervolgorde aan te passen is.
nja ik lees niet zozeer wat ik per se wil lezen, maar ik zocht op een bepaald modelnr (7605), en toen ik 8 pagina's verder was, viel het mij wel erg op dat ik veel negativiteit las. Natuurlijk kom je minder snel op een forum om je lof te uiten over een bepaald product. meestal worden dergelijke topics alleen geraadpleegd als er problemen zijn. Maar het viel mij gewoon op, doet verder niet af aan de kwaliteit van Philips producten, maar het zou niet vreemd zijn als door het lezen van dit topic mijn beeld over -de kwaliteit van- Philips TV's wordt beïnvloed/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

reAaa schreef op maandag 27 september 2010 @ 01:34:
[...]

nja ik lees niet zozeer wat ik per se wil lezen, maar ik zocht op een bepaald modelnr (7605), en toen ik 8 pagina's verder was, viel het mij wel erg op dat ik veel negativiteit las. Natuurlijk kom je minder snel op een forum om je lof te uiten over een bepaald product. meestal worden dergelijke topics alleen geraadpleegd als er problemen zijn. Maar het viel mij gewoon op, doet verder niet af aan de kwaliteit van Philips producten, maar het zou niet vreemd zijn als door het lezen van dit topic mijn beeld over -de kwaliteit van- Philips TV's wordt beïnvloed/
Misschien ben je dan niet ver genoeg terug gegaan. In de periode dat dat model net te verkrijgen was en mensen hem ook kochten waren er volgens mij vrij veel mensen die blij waren met hun nieuwe TV. Maar naarmate de nieuwigheid er van af gaat verliest men ook interesse in het melden en horen van mensen die eentje hebben gekocht.
Als je een idee wilt krijgen over producten kan je toch beter reviews op T.net en elders lezen. Een topic als dit komen mensen niet heel vaak terug om te melden dat hun tv nog steeds goed werkt.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:27
Heb nu al een maandje ongeveer mijn 7655 en ik heb niks te klagen :)

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixus74
Verwijderd schreef op zondag 26 september 2010 @ 19:11:
[...]

Oh, nou dan kom je van een koude kermis thuis. CI+ vertraagt de boel alleen maar meer. Ik heb zelf ook gemerkt dat als ik dingen snel doe op de tv hij dan crasht of als ik via de tv DLNA op mijn pc snel films open en sluit laat ik mijn pc ook nog eens crashen terwijl mijn pc werkelijk nooit heeft gecrasht. (C2D 8400, 6GB RAM, 1500GB HDD)
Ik heb versie .060 er nu vanaf gisteren middag op staan, en tot nu toe geen enkel probleem ervaren, de TV zapt veel vlotter dan voorheen, ook heb ik nu direct goed beeld en is teletekst direct opvraagbaar. Ik heb b.t.w. een 40PFL7605. Ik heb eigenlijk helemaal geen problemen met het CI+ systeem op dit moment, dus ik heb een heel andere ervaring als jij.

Ik gebruik DLNA ook regelmatig, maar dan via twonky vanaf mijn NAS, tot nu toe ook nog geen problemen mee gehad. Behalve dan dat ik liever er had gezien dat NFS/SMB shares ondersteund worden.

Kortom ben ik zeer tevreden over mijn TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook tevreden maar ik zapte wel sneller zonder mijn CI+ (dus analoog beeld) dan met.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixus74
Verwijderd schreef op maandag 27 september 2010 @ 12:36:
Ik ben ook tevreden maar ik zapte wel sneller zonder mijn CI+ (dus analoog beeld) dan met.
Dat is voor zover ik weet bij alle TV's met digitale ontvanger, dit heeft vooral te maken met het feit dat het digitale signaal gecomprimeerd is (niet alle beelden worden verzonden, maar vooral de verschillen tussen de beelden) en dat de decoder eerst een compleet beeld ontvangen moet hebben.

Heeft trouwens niets met CI+ te maken, dat is alleen een standaard om een decoder voor het ge-encrypte signaal te kunnen aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ixus74 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 08:48:
[...]

Dat is voor zover ik weet bij alle TV's met digitale ontvanger, dit heeft vooral te maken met het feit dat het digitale signaal gecomprimeerd is (niet alle beelden worden verzonden, maar vooral de verschillen tussen de beelden) en dat de decoder eerst een compleet beeld ontvangen moet hebben.

Heeft trouwens niets met CI+ te maken, dat is alleen een standaard om een decoder voor het ge-encrypte signaal te kunnen aansluiten.
Zelfs dat wist ik, ik ging ervan uit dat je me begreep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vern

Vern

technoob

Verwijderd schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 23:32:
[...]

Gebruik eens voor de gein ter test vaste bekabeling? Dat heb ik ook en dat werkt goed bij mij. Ik moest wel P25 gootje aanleggen voor 2 utpkabels (1 voor xbox) en 1 cai kabeltje maar nu heb ik geen gezeik met draadloze probs. Valt niet op boven de plint die dezelfde kleur heeft.
Heb ik van het weekend gedaan. Geen problemen meer, ook een stuk sneller. Wel even puzzelen met een netwerkkabel achterin pluggen terwijl er een Vogel steun voor zit. Maar gelukt. :)

Verwijderd

http://www.p4c.philips.co...L&searchtxt=46PFL7605H/12 is nog altijd niet bereikbaar. Wat zijn ze toch aan het doen bij philips?

http://www.p4c.philips.co...PFL7605H/12&slg=nl&scy=NL deze doet het wel ?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2010 20:03 ]

• sandeman
Heb vandaag contact gehad met een monteur over het probleem van het af-en-toe spontaan op standby gaan van mijn 40PFL8605. Hij zei dat het een bekend software-probleem was, wat alleen door een firmware-update opgelost kan worden. Zodra die update beschikbaar is nemen ze contact met me op (waarschijnlijk nog voor deze openbaar is).
Hoe lang dat gaat duren kon hij niet zeggen, weken tot maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vern

Vern

technoob

Vern schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 13:27:
[...]

Heb ik van het weekend gedaan. Geen problemen meer, ook een stuk sneller. Wel even puzzelen met een netwerkkabel achterin pluggen terwijl er een Vogel steun voor zit. Maar gelukt. :)
Te vroeg gejuicht. Nu toch weer (na gewisseld te hebben van draadloos naar bekabeld) de melding 'Your not authenticated. Please turn your tv off and on' bij NetTV.

edit: Ben er achter hoe NetTV na die melding verder gaat. Submenu: pagina herladen. :/

[ Voor 8% gewijzigd door Vern op 02-10-2010 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
Dusssss......

Net Philips gebeld om mn 7605 te laten repareren.

Helaas had ik een medewerkster aan de lijn die er werkelijk niets van snapte.. maar goed ze ging even navragen of het probleem bekend was. Dat was het, maar er was geen oplossing voor. Men zou nog met een oplossing bezig zijn.
Okee.. even afwachten zou je denken. Nee zegt ze ik stuur een monteur langs die het repareert. :? huh? Er is geen oplossing maar de monteur gaat het repareren? 8)7 Ja want we weten niet precies wat de oorzaak van het probleem is maar de monteur kan het maken!

Nou ben ik toch wel heel benieuwd wat hij gaat doen dan... misschien wel handopleggen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn tv geeft vaak: gecodeerde zender aan. Dit gebeurd als ik naar hd zap....
Alle zenders zijn daarna gecodeerd volgens de tv/ Ci+ behalve NED1

Als ik de tv dan weer uit zet... en na 10 sec weer aan (eerder gaat niet??) dan doet alles het weer

iemand ook last van??

Tevens als ik naar EPG ga, gaat de tv naar NET TV ipv de gids.....??? Ook bekend ??

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 21:15:
Mijn tv geeft vaak: gecodeerde zender aan. Dit gebeurd als ik naar hd zap....
Alle zenders zijn daarna gecodeerd volgens de tv/ Ci+ behalve NED1

Als ik de tv dan weer uit zet... en na 10 sec weer aan (eerder gaat niet??) dan doet alles het weer

iemand ook last van??

Tevens als ik naar EPG ga, gaat de tv naar NET TV ipv de gids.....??? Ook bekend ??

Gr
Dat laatste wel ja. Had ik ook en vroeg ik ook. Is zeer recentlijk nog antwoord op gegeven. Je hebt ergens in instellingen aangegeven dat de programmagids via internet of zender(of zo) moet en dan krijg je dit. Kies de andere optie en dan is alles weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

low_n_slow schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:32:
Dusssss......

Helaas had ik een medewerkster aan de lijn die er werkelijk niets van snapte.. maar goed ze ging even navragen of het probleem bekend was. Dat was het, maar er was geen oplossing voor. Men zou nog met een oplossing bezig zijn.
Okee.. even afwachten zou je denken. Nee zegt ze ik stuur een monteur langs die het repareert. :? huh? Er is geen oplossing maar de monteur gaat het repareren? 8)7 Ja want we weten niet precies wat de oorzaak van het probleem is maar de monteur kan het maken!

Nou ben ik toch wel heel benieuwd wat hij gaat doen dan... misschien wel handopleggen :')
Ik mis de post die je hiervoor heb gemaakt? Over welk probleem heb je het? Wat is er mis? Wat weten ze niet of ze het kunnen maken? Als je ook zo heb gedaan aan de telefoon snap ik de telefoniste meteen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

low_n_slow schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:32:
Dusssss......

Ze gaan gewoon je moederbord vervangen. Daar zijn de meeste problemen mee opgelost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:32
sandeman schreef op donderdag 30 september 2010 @ 21:10:
Heb vandaag contact gehad met een monteur over het probleem van het af-en-toe spontaan op standby gaan van mijn 40PFL8605. Hij zei dat het een bekend software-probleem was, wat alleen door een firmware-update opgelost kan worden. Zodra die update beschikbaar is nemen ze contact met me op (waarschijnlijk nog voor deze openbaar is).
Hoe lang dat gaat duren kon hij niet zeggen, weken tot maanden.
Heb dit probleem ook met mijn 32PFL7695 (speciaal type voor Expert).
Na een tijdje TV te kijken gaat deze spontaan op standby.
Is nu al een 3tal keer voorgekomen.
Enige oplossing is het afwachten van een nieuwe firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 21:30:
[...]

Ik mis de post die je hiervoor heb gemaakt? Over welk probleem heb je het? Wat is er mis? Wat weten ze niet of ze het kunnen maken? Als je ook zo heb gedaan aan de telefoon snap ik de telefoniste meteen. :+
Je kan natuurlijk even het topic door lezen om te lezen wat nu het probleem is... maar voor de luie medemens onder ons zal ik het even uitleggen :+

De 7605 serie heeft last van uitval. En dan random. Beeld bevriest of het geluid valt weg.. waarna de ambilight vastloopt en vervolgens het beeld uit en weer aangaat. Dit kan een keer op een avond voorkomen maar ook zomaar 15x per uur... Bij de laatste firmware lijkt het probleem alleen maar erger te zijn geworden helaas... want zelfs bij mn PS3 heb ik nu dat de tv uitvalt en daarvoor had ik het bijna alleen maar met de CI+ module van ziggo... Soms schiet hij uit met een harde tik en gaat op standby, echter blijft de backlight aanstaan maar de AB werkt dan niet meer.. uit en aanzetten is dan de enige oplossing

maw: om gek van te worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixus74
low_n_slow schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 13:37:
[...]

De 7605 serie heeft last van uitval. En dan random. Beeld bevriest of het geluid valt weg.. waarna de ambilight vastloopt en vervolgens het beeld uit en weer aangaat. ...
Ik wil dit een beetje nuanceren.
Jouw 7605 heeft daar last van, mijn 40PFL7605 heeft dat niet. Wel vervelend voor je natuurlijk, hopelijk wordt het probleem door Philips voor jou snel opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
Ixus74 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 14:39:
[...]

Ik wil dit een beetje nuanceren.
Jouw 7605 heeft daar last van, mijn 40PFL7605 heeft dat niet. Wel vervelend voor je natuurlijk, hopelijk wordt het probleem door Philips voor jou snel opgelost.
Ja er zijn altijd wel uitzonderingen op de regel. Maar wat ik zo her en der lees heeft dit model meer last van uitval dan dat het normaal werkt. Dus ik ben van mening dat jij geluk hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vern

Vern

technoob

low_n_slow schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 14:45:
[...]

Ja er zijn altijd wel uitzonderingen op de regel. Maar wat ik zo her en der lees heeft dit model meer last van uitval dan dat het normaal werkt. Dus ik ben van mening dat jij geluk hebt :)
Ik heb ook geluk ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Ik *afkloppen* ook blijkbaar met mijn 7655 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glennj
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-11-2023
Ik heb onlangs een Philips 46' 8605 gekocht met 3D kit maar heb er verschillende problemen mee

Heeft er iemand al 3D gaming geprobeerd met de nieuwste firmware? Ik heb namelijk enkel een PS3. Toen de PS3 nog op firmware 3.41 stond ging het 3D signaal goed door naar de TV maar de 3D kwaliteit was enorm slecht, enkel de objecten in het midden van het scherm werden iets of wat goed weergegeven, maar naarmate je naar de randen keek was er steed meer overlapping (ik weet niet of de term ghosting hier van toepassing is).

Toen ik de update van de PS3 naar 3.50 installeerde werkte het 3D effect gewoon niet meer (ook getest met meerdere PS3's zowel slim als fat). Sindsdien heb ik een dossier lopen bij servilux die de technische ondersteuning voor philips doet.

Zij hebben sindsdien mijn PS3 , TV en 3D kit mee om het bij hun te testen en ik vermoed ook door te communiceren naar philips.

Zijn er misschien nog mensen met hetzelfde probleem? Ik probeer ook zoveel mogelijk de discussie op AV Forums te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glennj schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 09:39:
Ik heb onlangs een Philips 46' 8605 gekocht met 3D kit maar heb er verschillende problemen mee

Heeft er iemand al 3D gaming geprobeerd met de nieuwste firmware? Ik heb namelijk enkel een PS3. Toen de PS3 nog op firmware 3.41 stond ging het 3D signaal goed door naar de TV maar de 3D kwaliteit was enorm slecht, enkel de objecten in het midden van het scherm werden iets of wat goed weergegeven, maar naarmate je naar de randen keek was er steed meer overlapping (ik weet niet of de term ghosting hier van toepassing is).

Toen ik de update van de PS3 naar 3.50 installeerde werkte het 3D effect gewoon niet meer (ook getest met meerdere PS3's zowel slim als fat). Sindsdien heb ik een dossier lopen bij servilux die de technische ondersteuning voor philips doet.

Zij hebben sindsdien mijn PS3 , TV en 3D kit mee om het bij hun te testen en ik vermoed ook door te communiceren naar philips.

Zijn er misschien nog mensen met hetzelfde probleem? Ik probeer ook zoveel mogelijk de discussie op AV Forums te volgen.
Ik heb de zelfde TV en een PS3 heb alleen nog geen 3D kit maar wil deze wel aanschaffen. Ik wil dus graag op de hoogte blijven van je bevindingen. Ik ken ook niemand in mijn omgeving die al de philips 3d kit heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

low_n_slow schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 13:37:
[...]

Je kan natuurlijk even het topic door lezen om te lezen wat nu het probleem is... maar voor de luie medemens onder ons zal ik het even uitleggen :+

De 7605 serie heeft last van uitval. En dan random. Beeld bevriest of het geluid valt weg.. waarna de ambilight vastloopt en vervolgens het beeld uit en weer aangaat. Dit kan een keer op een avond voorkomen maar ook zomaar 15x per uur... Bij de laatste firmware lijkt het probleem alleen maar erger te zijn geworden helaas... want zelfs bij mn PS3 heb ik nu dat de tv uitvalt en daarvoor had ik het bijna alleen maar met de CI+ module van ziggo... Soms schiet hij uit met een harde tik en gaat op standby, echter blijft de backlight aanstaan maar de AB werkt dan niet meer.. uit en aanzetten is dan de enige oplossing

maw: om gek van te worden :(
Ik heb een stukje teruggelezen. Ik zag niets dat van jou afkwam, ik vind dat je dan je eigen post moet quoten en eronder moet schrijven wat je wou schrijven want anders is het best cryptisch.

Hoe dan ook, ik heb geen last van uitval bij mijn 7605.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 14:11:
[...]

Ik heb een stukje teruggelezen. Ik zag niets dat van jou afkwam, ik vind dat je dan je eigen post moet quoten en eronder moet schrijven wat je wou schrijven want anders is het best cryptisch.

Super dat jij geen uitval hebt. Maar als je iets verder dan een 'stukje terug' had gelezen dan was je niet alleen posts van mij tegen gekomen maar ook van mede-tweakers en was deze discussie niet tot stand gekomen. Om even een voorbeeld te geven:

low_n_slow in "[LCD TV] Philips de 7000 & 8000 Serie 20..."

Hoe dan ook, dit gaan niet alleen offtopic maar ook nergens over :)

[ Voor 3% gewijzigd door low_n_slow op 06-10-2010 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glennj
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-11-2023
Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 14:11:
[...]

Ik heb momenteel hetzelfde probleem, ik ken niemand in mijn omgeving die ook een philips 8000 of 9000 tv + 3D bril + PS3 heeft ;-) ik vind echter veel info terug op het AVForum, ik ben niet de enige die problemen heeft met de tv, ik ben zeer te spreken over de beeldkwaliteit in 2D hoor, maar 3D is momenteel nog zeer slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

low_n_slow schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 15:27:
[...]

Super dat jij geen uitval hebt. Maar als je iets verder dan een 'stukje terug' had gelezen dan was je niet alleen posts van mij tegen gekomen maar ook van mede-tweakers en was deze discussie niet tot stand gekomen. Om even een voorbeeld te geven:

low_n_slow in "[LCD TV] Philips de 7000 & 8000 Serie 20..."

Hoe dan ook, dit gaan niet alleen offtopic maar ook nergens over :)
Het ging mij niet om dat er nog meer mensen zijn met dit probleem. Jij schrijft verder over iets zonder toe te lichten waarover het gaat. Wij moeten teruglezen om te begrijpen waar je het over hebt terwijl dat niet nodig zou zijn als je je oude postje quoted en daaronder je huidige reactie of je schrijft wat meer info. Als elke tweaker zou schrijven dat hun probleem is opgelost zonder te vertellen welke probleem moeten we tig keren teruglezen.

Blz 33, kijk, toen was ik nog niet eens aktief in dit topic, ik heb de mijne pas 3 of 4 weken. Diegenen die wat langer reageren weten welliswaar waar je het over hebt maar nieuwkomers zoals ik niet.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2010 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
Verwijderd schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 02:01:
[...]

Blz 33, kijk, toen was ik nog niet eens aktief in dit topic, ik heb de mijne pas 3 of 4 weken. Diegenen die wat langer reageren weten welliswaar waar je het over hebt maar nieuwkomers zoals ik niet.
En dat is nu precies het punt waarom jij best wat moeite kan doen om je in te lezen in het topic. Want als iedereen jouw instelling heeft, dan moet op elke pagina opnieuw worden uitgelegd welke problemen er spelen. En zeg nou zelf, daar zit jij ook niet op te wachten. :)

Overigens worden dat soort dingen (soms) vermeld in de openingspost. Echter loopt die nog achter de feiten aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

low_n_slow schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 11:33:
[...]

En dat is nu precies het punt waarom jij best wat moeite kan doen om je in te lezen in het topic. Want als iedereen jouw instelling heeft, dan moet op elke pagina opnieuw worden uitgelegd welke problemen er spelen. En zeg nou zelf, daar zit jij ook niet op te wachten. :)
Nee, sorrie. Ben ik niet met je eens. Ik schrijf in elke post waarover het gaat. tenzij mijn postje 1 of paar postjes hoger staat. Jij zegt dat een probleem nog aanwezig is, maar je zegt niet welke. Ik zeg niet dat je elke keer weer uitgebreid zou moeten vertellen hoe en wat, maar je had heel beknopt kunnen zeggen wat je probleem was. Maar we zijn het duidelijk niet eens met elkaar, hopenlijk hebben niet nog meer mensen jouw filosofie, anders wordt dit topic wel heel erg onleesbaar met veel terugleespostjes die soms 15 blz terug staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:20

FeaR

In GoT we trust

Topicstarter
En bij deze is de discussie tussen low_n_slow en bitjesmaker afgelopen. Ik ga me er niet eens in verdiepen we er nu gelijk heeft of niet. Het enige wat telt is dat de discussie over of je moet quoten of terug moet zoeken redelijk offtopic is.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar weken in bezit. De Tv geeft meestal een super strak beeld. Maar toch zie ik soms die veeg achter bewegingen aan. Als een persoon in beeld loopt zie je dat het beeld niet helemaal volgt. Zeker als iemand snel zijn arm van beneden naar boven zwaait zie je die veeg (hoe heet dat?) achter de arm aan. Alsof 100hz niet snel genoeg is zeg maar.... ook bij hd zenders.

Al bij al een mooie tv met prima beeld.. Zeker op hd zenders.
RTL 4 en SBS6 (niet hd) vind ik vaak kwa kleur niet goed.
Maar dat zal wel aan de zender liggen. Bij Sony is dat overigens niet zo
maar die hebben een wat vlakkere kleurstelling (en ja ik heb van allerlei kleur instellingen geprobeerd

ps. bitjesmaker bedankt voor het antwoord op mijn vraag iets terug over EPG

Zijn er ergens "die ideale" instellingen te vinden? Is persoonlijk, maar instellingen op FULL zetten
is geloof ik juist niet goed. Heb weleens gelezen dat je het best alles uit kunt zetten. Zoals motion flow en dat soort instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon alle beeldverbeteraars uitzetten en kijken als je het dan nog hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
zit dit forum door te lopen omdat ik sinds 2 weken ook de gelukkige bezitter ben van een 7605.
Mijn klacht zie ik er niet bij staan. :'(
Ik heb nl. het probleem dat als de tv op standby wordt gezet deze weer na ongeveer 10 sec. aan gaat.
Dit fenomeen is na 7 dagen gebruik plotseling opgetreden.
Voor de rest werkt alles naar behoren.
Net is er iemand langs geweest van PH. die nieuwe test-sw heeft geladen maar dat heeft niet geholpen.
Dus voorlopig met de hoofdschakelaar maar uit zetten.
Is natuurlijk ook beter voor het milieu ;)
Zijn er meer mensen die hier van last hebben? :?
Grtz,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een update!
Zojuist heeft het apparaat het helemaal opgegeven! :(
Was het nu de upgrade door de monteur al duidelijk dat dit niet de oplossing was want bij het herstarten wilde de zaak al niet goed in bedrijf komen.
Na de nodige resets (230v er helemaal af halen een paar keer) liep de zaak wel weer maar na een uurtje uit te zijn geweest is er geen beeld meer uit te krijgen.
Hij gaat aan en gelijk weer uit.
Bij PH. consumer kunnen ze niets doen en na het weekend zal ik met de firma technorep kontakt op moeten nemen.
Een gemiste kans dus.
Ik zou de nieuwe SW die nu beschikbaar is op de site van PH. nog maar niet gaan installeren als ik jullie was!

Grtz, })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poolijs
Verwijderd schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 16:47:

Ik zou de nieuwe SW die nu beschikbaar is op de site van PH. nog maar niet gaan installeren als ik jullie was!
Hier geen problemen met de nieuwe software.

RN: (voor de UK versie, voor de NL versie zijn ze het weer eens vergeten)

Satellite channels are stored in the wrong preset/position. (Only applicable for K-models and
countries, Austria and Switzerland)
• Blur picture with vertical lines observed.
• Improve picture performance on analog channels.
• The channel display sequence in the EPG does not match with the preset list in the channel
grid. (Only applicable to country, Germany)
• TV switches OFF and ON by itself while watching rented movies from NetTV. (Only applicable
to NetTV models)
• Picture flickers after TV starts up.
• Remote control signals from Philips players interfere with TV while watching satellite channels.
(Only applicable for K-models)
• TV has no sound while watching digital (DVB-T) channels. (Only applicable to country, Spain)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poolijs schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 20:11:
[...]

Hier geen problemen met de nieuwe software.
Heb je via USB een update gedaan, via internet krijg ik geen update binnen. ( Philips 7695 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poolijs
Verwijderd schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 17:00:
[...]

Heb je via USB een update gedaan, via internet krijg ik geen update binnen. ( Philips 7695 )
Via USB ja, die internet update heeft bij mij pas een keer gewerkt. de vier keer er na heb ik de updates zelf gedownload en via USB aan mijn TV gevoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit Arntzen
Verwijderd schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 13:45:
Hallo,
zit dit forum door te lopen omdat ik sinds 2 weken ook de gelukkige bezitter ben van een 7605.
Mijn klacht zie ik er niet bij staan. :'(
Ik heb nl. het probleem dat als de tv op standby wordt gezet deze weer na ongeveer 10 sec. aan gaat.
Dit fenomeen is na 7 dagen gebruik plotseling opgetreden.
Voor de rest werkt alles naar behoren.
Net is er iemand langs geweest van PH. die nieuwe test-sw heeft geladen maar dat heeft niet geholpen.
Dus voorlopig met de hoofdschakelaar maar uit zetten.
Is natuurlijk ook beter voor het milieu ;)
Zijn er meer mensen die hier van last hebben? :?
Grtz,
Dit had ik met m'n 37pfl8605
Omdat deze tv meerdere problemen had, heb ik 'm omgeruild voor een 40"
Inderdaad bij mijn tv pas na een week of twee voordat het probleem begon. Strange...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Hoi, even een paar vraagjes. Ik ben van plan om de Philips 40PFL 7605 aan te schaffen. Maar ik zou willen weten of er hier mensen zijn die ervaring hebben met gamen op deze tv.

Ik wil de TV middels HDMI rechtstreeks aansluiten op mijn pc. Via draadloze muis en toetstenbord bedien ik dan mijn pc (zo doe ik het nu ook allemaal). Valt er goed mee te gamen op deze tv ? Omdat ik overal lees dat er vertraging in kan zitten omdat de tv het beeld aanpast. Is die vertraging bij gamen dusdanig merkbaar dat het gamen erg lastig wordt ? (ik speel shooters). Indien dat het geval is, dan zal ik toch even moeten nadenken namelijk.

Verder is het neem ik aan gewoon prima te doen toch ? Dat ik mijn films op deze manier via de pc bekijken met de TV als monitor ? Hij wordt op mijn ATI 4350 aangesloten via HDMI (ik neem aan dat dat de beste kwaliteit oplevert). Als er mensen tips hebben, hoor ik het graag !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Ik heb zelf mijn xbox 360 via mijn onkyo receiver op component aangesloten en voor zover ik kan merken heb ik geen lag, heb het geprobeerd met DJ Hero en Guitar hero. Heb zelf een 7655 (7605, alleen andere kleur :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vulliw
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Hallo,

Ik zelf heb afgelopen woensdag de 37pfl8694h gekocht.
Ben super tevreden met deze lcd, hij wordt aangestuurd door een humax 5000 hd receiver.
Heb nog nooit een beter beeld gehad als deze TV.
Ik had eerst de 32pfl7403h deze was niet full hd, maar het verschil zie je duidelijk.

Maar een vraag?? ik kan niet tussen stereo en mono kiezen??
Komt dit dat ik geen anologe zenders heb ingesteld ???
Bij twee talen staat dat dit alleen werkt met analoog, is dit bij stereo ook ???

Prima LCD hoor.

groetjes

Vulliw

Pagina: 1 ... 12 ... 30 Laatste