Van het weekend bezig geweest met de Harmony installeren op de tv.
Dit gaat prima, al vind ik de originele afstandsbediening wel sneller werken. (kan meer commando's per seconde zenden).
Ik heb alle vertragingen die ik kon vinden bij de harmony op het laagst gezet behalve na het inschakelen van de tv.
Vanavond is aan het klooien gegaan met de pc op een andere manier aansluiten dan via VGA.
Nu krijg ik geen goed beeld op de tv.
Optie 1: DVI -> VGA converter op een poort die vga ondersteund (getest met beeldscherm)
Nu zegt de tv dat deze geen signaal ontvangt.
Optie 2: DVI -> HDMI kabel (dual link) wel beeld maar krijg het beeld niet volledig scherm.
Ik hou een zwarte rand van ongeveer 2 cm boven en onder en 3 cm links en rechts over.
Daarvoor heb ik geen 40" gekocht, ook vond ik de letters minder goed leesbaar.
Optie 3: DVI -> DVI-HDMI adapter (van asus was iets met hdmi op 1 dvi connector) en dan hdmi kabel
Zelfde verhaal als rechtstreekse kabel alleen nog niet geprobeerd of het geluid nu ook mee gaat over de hdmi kabel.
Ik zie namelijk wel een audio apparaat op mijn ati kaart zitten
Voor de duidelijkheid wek nu met een ASUS ATI HD 4850 op een 40PFL7605
Concrete vraag heeft iemand volledig beeld met een hdmi aansluiting naar zijn pc en hoe en met wat ?
* EDIT *
Net nog even geprobeerd met een andere pc met een ASUS ATI XT1300 met de DVI -> HDMI kabel er in en ook de zelfde zwarte balkeb
[
Voor 5% gewijzigd door
mhilgenkamp op 22-09-2010 00:56
]