Hoor je mij dat zeggen? Dat je gelijk die conclusie trekt zegt misschien meer over jou dan over mij
Ik zou het spel erg graag spelen, maar zoals ik al zei, ik laat deze aan mij voorbij gaan. Helemaal dus. Ik weiger mee te werken aan zulke invasive maatregelen. Vooral de trend om online te moeten voor offline software stuit me tegen de borst. Hetzelfde gebeurt ook met Steam, waarbij ik voor een lekker single player spelletje moeite moet doen om de off-line modus in te schakelen. Donder op, denk ik dan, als ik online wilde kocht ik wel een multiplayer spel/
Misschien dat ik er nog een mailtje of brief tegenaan gooi om ze dat mede te delen, maar mijn ervaringen met grote instanties zoals dit zijn daarbij niet positief.
Ik heb laatst ook al een netjes betaald spel moeten cracken om het überhaupt te kunnen spelen. Daarmee is het grote voordeel van virus/trojanvrije software ook verdwenen, als dat niet al verdwenen was met de komst van rootkitachtige beveiliging.
Het voordeel is wel dat de EULA van hun kant gebroken wordt door wanprestatie, dus ik voel me er verder ook geheel niet meer door gebonden.
[
Voor 15% gewijzigd door
Verwijderd op 08-07-2010 16:08
]