Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 14:35:
[...]

Ok, dank je. Het enige dat ik wil voorkomen is dat de telefoon de hele tijd online (lees KPN) is terwijl ik denk veilig (lees gratis) op mijn thuisnetwerk te zitten.
Ik kan je van harte Psiloc Connect aanbevelen. Dat doet precies wat jij wilt. Nu kost dat progje je slechts EUR 7,95 en je kunt het 7 dagen gratis uitproberen. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 19:31

Ethirty

Who...me?

Ik heb sinds een paar weken een E71 en ben er super blij mee. Nu ben ik vorige week van Vodafone naar KPN geswitched en er vielen me een paar dingetjes op. De Youtube en Internet radio app begonnen allebei weer met de eula en waarschuwing voor dataverbruik (dit is kennelijk gebonden aan de SIM kaart en niet aan het toestel). MfE, Google apps, Youtube en enkele anderen gaan prima via 3G, ik heb (nog) ingesteld staan dat elke app vraagt welke verbinding die moet pakken, op MfE na. Ik krijg dan netjes de keuze WiFi/3G.

Maar wat ik ook probeer, internet radio luisteren via 3G is er niet meer bij, ik kan alleen kiezen uit de ingestelde WiFi connecties of de WiFi wizard.

Iemand een idee of KPN dit kan blokkeren via de SIM, of heb ik ergens een instelling over het hoofd gezien?

[ Voor 4% gewijzigd door Ethirty op 17-01-2010 15:41 ]

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tennis-boy
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 09:54
Ik heb E71 en de laatste versie van de firmware en tevens ook Nokia Ovi Suite op de computer geinstalleerd. Het synchroniseren van de Ovi met de mobiel (berichten, contacten, Outlook Agenda, foto's), etc. gingen probleemloos. Sinds 1 januari 2010 kan ik de contacten niet meer synchroniseren, alle andere dingen zoals berichten, Outlook Agenda, etc. kan Ovi wel synchroniseren. Als ik de contacten wil synchroniseren, krijg ik een melding dat de synchronisatie geannuleerd is en dat ik de USB-kabel moet aansluiten of Bluetooth moet verbinden. Ook via USB-kabel lukt het niet. Hoe kan dat nou?

De opties van de synchronisatie bij Oplossing synchronisatieconflict op Nokia Ovi Suite of Apparaat lukt toch niet synchroniseren.

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Dag mensen, ik heb deze post is even doorgelezen:

Verwijderd in "Het Nokia E71 en E66 Topic"

Ik heb nu een 2e hands telefoon gekocht. Alleen is het onderste gedeelte van de voorkant (onder het toetsenbord waar het gaatje voor de mic inzit) afgebladderd.

Als ik de voorkant zoals in bovenstaande post verwijder, kan ik dan ook dat gedeelte verwijderen? Of moet de hele behuizing er dan af?

Dan moet ik namelijk ook nog een T6 kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Guys,

Het is alweer een lange tijd geleden dat ik hier ben langsgeweest. Ik ben al 8 maanden een trotse eigenaar vd E71 - gek op inetradio andere apps(youtube, opera, gmail) sneltoetsen zijn ideaal, lange batterijduur.

Mááááááár ik heb een 1-jarige abbo, waarbij ik rond april-juni een nieuwe tel wil hebben bij m'n verlenging. Is er dan een nieuwe tel uitgekomen in de E7x-serie? De E72 vind ik niet echt een upgrade tov de E71. Heeft er iemand tips voor verwachte telefoons in het 2e kwartaal van 2010?

ps: Ik wil zowiezo een nieuwe tel bij mn upgrade, dan maar de E72(wat zijn de verbeteringen?), want m'n E71 zit inmiddels vol met krasjes.
pps: De E75 heb ik net ook gezien, toetsenbord vind ik niks. Ben verliefd op qwerty-toetsenbord van de E71

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2010 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
JaMaaT schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:00:
Dag mensen, ik heb deze post is even doorgelezen:

Verwijderd in "Het Nokia E71 en E66 Topic"

Ik heb nu een 2e hands telefoon gekocht. Alleen is het onderste gedeelte van de voorkant (onder het toetsenbord waar het gaatje voor de mic inzit) afgebladderd.

Als ik de voorkant zoals in bovenstaande post verwijder, kan ik dan ook dat gedeelte verwijderen? Of moet de hele behuizing er dan af?

Dan moet ik namelijk ook nog een T6 kopen...
Nee, je hebt alleen een T4 nodig om het frontje los te krijgen (staat prima in die post beschreven). Als je die eraf hebt, dan schuif je het onderste gedeelte (dat bij jou afgebladderd is) een paar millimeter in de richting van de bovenzijde van de telefoon. Pas als je dat hebt gedaan, kun je dit gedeelte omhoog tillen. Zou je dit namelijk meteen doen, dan breken er 2 lipjes aan de onderzijde af. Ik heb die lipjes nog net kunnen redden met secondelijm, dus wees gewaarschuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 20:01:
Hey Guys,

Het is alweer een lange tijd geleden dat ik hier ben langsgeweest. Ik ben al 8 maanden een trotse eigenaar vd E71 - gek op inetradio andere apps(youtube, opera, gmail) sneltoetsen zijn ideaal, lange batterijduur.

Mááááááár ik heb een 1-jarige abbo, waarbij ik rond april-juni een nieuwe tel wil hebben bij m'n verlenging. Is er dan een nieuwe tel uitgekomen in de E7x-serie? De E72 vind ik niet echt een upgrade tov de E71. Heeft er iemand tips voor verwachte telefoons in het 2e kwartaal van 2010?

ps: Ik wil zowiezo een nieuwe tel bij mn upgrade, dan maar de E72(wat zijn de verbeteringen?), want m'n E71 zit inmiddels vol met krasjes.
pps: De E75 heb ik net ook gezien, toetsenbord vind ik niks. Ben verliefd op qwerty-toetsenbord van de E71
*5mp camera
*snellere processor
*optisch D-pad
*3,5mm plug ivp 2,5
*Nieuwe software zekers?
*wat wil je nog meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 13:14:
[...]

*5mp camera
*snellere processor
*optisch D-pad
*3,5mm plug ivp 2,5
*Nieuwe software zekers?
*wat wil je nog meer
De processor en de 3.5 mm plug maken me wel enthousiast. Ben benieuwd naar de software verbeteringen. Wat kan er nu qua software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:45
water_escape schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 21:57:
ik zit met een aparte vraag. Heb het nog nergens kunnen vinden. (of ik heb eroverheen gelezen)

wanneer je een eigen achtergrond instelt, dan blijft het onderste balkje de bg van nokia zelf. Dit past natuurlijk niet bij mijn foto. (balk waar de menuknoppentekst ins staat links en rechtsonder)
Is er een manier om de onderste balk ook zwart te krijgen? of is de black business bg ergens te downloaden zodat ik het zelf soort van kan editten?
niemand die hier iets van af weet? een truck of oplossing...

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Nu online
ZeilDude schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:22:
[...]

Nee, je hebt alleen een T4 nodig om het frontje los te krijgen (staat prima in die post beschreven). Als je die eraf hebt, dan schuif je het onderste gedeelte (dat bij jou afgebladderd is) een paar millimeter in de richting van de bovenzijde van de telefoon. Pas als je dat hebt gedaan, kun je dit gedeelte omhoog tillen. Zou je dit namelijk meteen doen, dan breken er 2 lipjes aan de onderzijde af. Ik heb die lipjes nog net kunnen redden met secondelijm, dus wees gewaarschuwd.
Ok thnx! Heb een compleet setje besteld. We zullen zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

water_escape schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 16:44:
[...]

niemand die hier iets van af weet? een truck of oplossing...
En brengt een donker thema ook geen oplossing?
iets van Touch Zen (7) by t7 ; is mijn favo thema :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 16:05:
[...]

De processor en de 3.5 mm plug maken me wel enthousiast. Ben benieuwd naar de software verbeteringen. Wat kan er nu qua software?
Volgens studentmobiel.nl:

E71: Symbian S60 3rd
E72: Symbian OS 9.3

Symbian OS 9.3
Released on 12 July 2006. Upgrades include improved memory management and native support for Wifi 802.11, HSDPA. The Nokia E72, Nokia 5730 XpressMusic, Nokia N79, Nokia N96, Nokia E75 and others feature Symbian OS 9.3.
(Wikipedia is your friend!)

Edit: Zelf wil ik er nog even aan toevoegen dat ik zelf een e71 gekocht heb laatstleden; En dus deze verkoos boven de E72. Simpelweg om de reden dat de E71 nog binnen het budget lag dat ik aan een telefoon wil besteden.

mvg

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2010 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

FP1 en FP2 hebben wat verschillen in de homescreen en indeling van menu's. en wat features. 99% van de software kan je op beide draaien :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenville
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-11-2022
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Mijn Nokia E71 geeft soms willekeurig een geluidje, vervolgens gaat het lampje ook snel knipperen maar als ik dan kijk of er een bericht is staat er niks op mijn scherm. Het is geen agenda punt want het gebeurd ook wel is midden in de nacht, zijn er meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAher
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-05-2024

MAher

.. far and free ...

System | Suomalaiset Lehmät.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WVL_KsZeN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:11
De E71 staat niet bij het lijstje, maar je kunt wel die updater downloaden voor de E71.. Ik heb mn e71 nu niet aan mn pc hangen, maar kun je met die updater dus wel de navigatie installeren? (http://europe.nokia.com/s...ompatibility-and-download)

[ Voor 18% gewijzigd door WVL_KsZeN op 21-01-2010 11:16 ]

/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAher

MAher

.. far and free ...

Ja dat zag ik ook, E72 wel supported. Komt wel goed, maar ik probeer die updater wel even (vrees dat het niet werkt overigens)

edit: Updaten via Ovi Suite, bleek nog maps 2.0 of zo te hebben. Nu met 3.0 heb ik een licentie tot 21 januari 2011, dus blijkbaar had ik die nog niet geactivieerd (footnje pas paar dagen), lijkt erop dat de licentievrije versie nog niet uitgerold is voor de E71.

[ Voor 51% gewijzigd door MAher op 21-01-2010 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Huh vorige week had ik ook al met nokia ovi suite, ovi maps 3.0 gedownload. Of is het nu weer iets anders? Straks even kijken dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Bij mij geeft Ovi Maps een 7day trial aan :P:S... Naja heb toch al Sygic..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 19:41:
[...]

En brengt een donker thema ook geen oplossing?
iets van Touch Zen (7) by t7 ; is mijn favo thema :)
maar is dan niet alles anders? een zwart thema zou wel de oplossing zijn, maar krijg ik binnen zo'n thema niet ook een andere mapstructuur, iconnen etcetc. of kan dat wel hetzelfde blijven en dat ik alleen de BG van dat thema gebruik?

p.s waar kan je die thema;s vinden?

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ovi maps 3.0 heb ik via de pc gedownload en geinstalleerd op mijn E71. Ik heb het downloaden beperkt tot de kaarten van Nederland; België en Luxemburg zitten tevens in het nederlandse kaartenpakket.
Het oude Nokia Maps is tijdens de installatie compleet gewist en vervangen door Ovi Maps 3.0, versie 3.01. Werkt tot nu toe goed. Je kan er uiteraard mee navigeren, maar nog niet kosteloos; om te navigeren moet je nog steeds een licentie kopen.
Binnenkort vervalt deze aankoopverplichting. Stel een eventuele aankoop uit tot de licentie´s zijn vrijgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

water_escape schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 12:41:
[...]

maar is dan niet alles anders? een zwart thema zou wel de oplossing zijn, maar krijg ik binnen zo'n thema niet ook een andere mapstructuur, iconnen etcetc. of kan dat wel hetzelfde blijven en dat ik alleen de BG van dat thema gebruik?

p.s waar kan je die thema;s vinden?
De mapstructuur blijft het zelfde als voorheen; wel krijg je andere icoontjes, maar deze vind ik persoonlijk héél veel mooier als de standaard icoontjes van nokia!

http://tehk7.deviantart.com/art/S60-Theme-Touch-Zen-126151742

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkort vervalt deze aankoopverplichting. Stel een eventuele aankoop uit tot de licentie´s zijn vrijgegeven.
_/-\o_ Hulde aan Nokia! en ik was al zo blij met mijn E71 (15 maanden in bezit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 18:00:
[...]

_/-\o_ Hulde aan Nokia! en ik was al zo blij met mijn E71 (15 maanden in bezit)
Ik heb 'm nu een paar dagen naast mijn Touch HD. Maar die ligt nu te verstoffen.

Poos geleden dat ik een Nokia heb gehad, maar dit werkt als een zonnetje. Niet zo omslachtig en langzaam meer als WiMo. Denk dat de Touch binnenkort in Vraag en Aanbod verschijnt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
  • Laatst online: 14:02
Hallo iedereen,

Ik ben sinds enkel maanden eigenaar van de E71 en ben er over het algemeen tevreden over.
Ik zit echter van in het begin met een vervelend probleempje.

Te pas en te onpas krijg ik de melding "Verwijder geheugenkaart en druk op OK". Hierdoor moet ik steeds de geheugenkaart uit de telefoon halen en er terug insteken. Zeer vervelend dus.

Heeft iemand dergelijk probleem al meegemaakt? Ik kan er nog bijvertellen dat ik het geheugenkaartje gebruik dat bij de E71 was bijgeleverd.

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGHamstar
  • Laatst online: 04-02 10:24
Eej mensen,

k gebruik mijn E71 al 14 maanden met veel plezier echter heb ik nu een probleempje (ik heb t aan al meer mensen gevraagd maar jullie zijn snel van begrip vaak):

*knip* de voertaal van dit forum is Nederlands. ;)

[ Voor 76% gewijzigd door pven op 21-01-2010 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 19:45:
[...]

Volgens studentmobiel.nl:

E71: Symbian S60 3rd
E72: Symbian OS 9.3

Symbian OS 9.3
Released on 12 July 2006. Upgrades include improved memory management and native support for Wifi 802.11, HSDPA. The Nokia E72, Nokia 5730 XpressMusic, Nokia N79, Nokia N96, Nokia E75 and others feature Symbian OS 9.3.
(Wikipedia is your friend!)

Edit: Zelf wil ik er nog even aan toevoegen dat ik zelf een e71 gekocht heb laatstleden; En dus deze verkoos boven de E72. Simpelweg om de reden dat de E71 nog binnen het budget lag dat ik aan een telefoon wil besteden.

mvg
Thnx!
Nu kom ik er achter dat er geen internet radio applicatie op zit zoals de E71. Dat zou een enorme afknapper zijn, want ik gebruik de inet radio 24/7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 19:58:
[...]

Thnx!
Nu kom ik er achter dat er geen internet radio applicatie op zit zoals de E71. Dat zou een enorme afknapper zijn, want ik gebruik de inet radio 24/7
One of the missing features in E52, E55 and E72 seems to be Internet Radio and Podcast. But now you can get the solution. Dotsisx over at symbian-guru.com has written this so you can get back the Internet Radio and Podcast-like function on you E52, E55 and E72.
Internet Radio
It is simple, you have to go to Nokia Internet Radio download page then choose the version for Nokia 6120 Classic. Alternatively here is the download link. Then you have to install it then open your Radio app. You can choose within FM Radio or Internet Radio.

bron: http://nokiafanboy.com/2009/11/27/getting-podcast-and-internet-radio-on-e52-e55-e72/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

water_escape schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 21:57:
ik zit met een aparte vraag. Heb het nog nergens kunnen vinden. (of ik heb eroverheen gelezen)

wanneer je een eigen achtergrond instelt, dan blijft het onderste balkje de bg van nokia zelf. Dit past natuurlijk niet bij mijn foto. (balk waar de menuknoppentekst ins staat links en rechtsonder)
Is er een manier om de onderste balk ook zwart te krijgen? of is de black business bg ergens te downloaden zodat ik het zelf soort van kan editten?
Ik heb eens een freeware tooltje gebruikt om of op mn E65 of op mn E71 mn wallpapers fullscreen weer te geven.
Ik kan het alleen niet meer vinden :(
De versie die ik gebruikte was nog niet bug vrij..maar dat is alweer ruim een half jaar geleden.
Mocht ik hm alsnog vinden post ik het wel even.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Is dit iets: fsWallpaper?
http://gallery.mobile9.com/f/960916/

Ik heb het overigens niet getest en de reacties zijn wisselend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Nee het was deze:
Free Fullscreen Wall Paper v1.01.1 freeware by junnikokuki

Maar alle links die ik kan vinden zijn volgens mij niet GoT approved dus je moet zelf maar even zoeken.
De homepage van de maker is op dit moment niet beschikbaar.
http://www.junnikokuki.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 17:43:
[...]

De mapstructuur blijft het zelfde als voorheen; wel krijg je andere icoontjes, maar deze vind ik persoonlijk héél veel mooier als de standaard icoontjes van nokia!

http://tehk7.deviantart.com/art/S60-Theme-Touch-Zen-126151742
Geniaal. ziet er idd gaaf uit. en doet ook idd wat ik zocht.
mijn dank is groot :)!!

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomer
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-07 12:17
Ethirty schreef op zondag 17 januari 2010 @ 15:40:
Ik heb sinds een paar weken een E71 en ben er super blij mee. Nu ben ik vorige week van Vodafone naar KPN geswitched en er vielen me een paar dingetjes op. De Youtube en Internet radio app begonnen allebei weer met de eula en waarschuwing voor dataverbruik (dit is kennelijk gebonden aan de SIM kaart en niet aan het toestel). MfE, Google apps, Youtube en enkele anderen gaan prima via 3G, ik heb (nog) ingesteld staan dat elke app vraagt welke verbinding die moet pakken, op MfE na. Ik krijg dan netjes de keuze WiFi/3G.

Maar wat ik ook probeer, internet radio luisteren via 3G is er niet meer bij, ik kan alleen kiezen uit de ingestelde WiFi connecties of de WiFi wizard.

Iemand een idee of KPN dit kan blokkeren via de SIM, of heb ik ergens een instelling over het hoofd gezien?
Ik heb precies hetzelfde, en kan er niets over vinden op internet. Maakt me helemaal gek want ook ik kom er niet uit. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri8096
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:13

henri8096

BIM is not a software!

Zomer schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 16:31:
[...]

Ik heb precies hetzelfde, en kan er niets over vinden op internet. Maakt me helemaal gek want ook ik kom er niet uit. :(
Hier nog iemand met hetzelfde probleem, ik kan alleen maar de wifi verbinding selecteren.
Verder ook nog de volgende toegangspunten die niet werken "Mail&Java" en "KPN MMS"
Het toegangspunt "Mobiel Internet" is niet te vinden in de applicatie.

--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudvis
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Goudvis

'Hallo buurman! Ik ook hier?'

Ik schreef dit voor een topic op Fok, maar hier bewijst het ook een dienst denk ik? :)

De speltip van de dag: iSMS, 'threaded sms' zoals we dat kennen van de iphone. Gebruikersgemak op en top. Je SMSjes blijven gewoon bereikbaar op de 'Nokia manier', dit programma is namelijk een 'laag eroverheen' die (desgewenst onzichtbaar voor je taskmanager )op de achtergrond draait. On-the-fly reageren, direct vanuit een SMS bellen: het kan allemaal. En: freeware! *O*

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilclub.org/img/soft/isms-4.jpg
en
Afbeeldingslocatie: http://www.unlockdienthoai.com/news/uploads/2009/08/isms-3.jpg

Wat je ervoor moet doen
1 Het downloaden is een begin. :o

2 Helaas vereist dit Symbian-programma een certificaat. De stomme Symbian-foundation die al jaren geleden stopte met het zelf uitgeven van die dingen beseft niet dat dit best ruk is voor leken.. |:(

Maar treurt niet langer! :D Deze certificaten kan je vrij gemakkelijk zelf aanmaken, door je hier aan te registreren en met je IMEI nummer (*#06# intoetsen in je mobiel) de hiervoor benodigde bestandjes aan te vragen. O+
Dit duurt officieel om en nabij 24 uur. Ze geven ze aan achter te lopen met het genereren, dus dit kan langer zijn. }:O

3 Als de bestandjes eenmaal beschikbaar zijn, wil je hier zijn voor een korte gebruiksaanwijzing van het programmaatje dat de REG/CERT bestandjes loslaat op de iSMS installer.
Als je dit gedaan hebt kan je hem zonder problemen installeren op je telefoon.
Vermelden waard: gebruik 'Runs as Admin' en let erop dat het pas gelukt is als het 'OK / CANCEL' schermpje verschijnt. :9 Een melding met alleen 'OK' duidt erop dat het niet gewerkt heeft. }:|

4 Installeren en genieten! 8) Zelfs mij lukte het, dus jezelf onderschatten is zinloos. ;) Enjoy. :*

Die loslopende kat - houd 'm lekker binnen (de tuin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigf00t
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:57
Ziet er bruikbaar uit. Tnx voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 21:20:
[...]

One of the missing features in E52, E55 and E72 seems to be Internet Radio and Podcast. But now you can get the solution. Dotsisx over at symbian-guru.com has written this so you can get back the Internet Radio and Podcast-like function on you E52, E55 and E72.
Internet Radio
It is simple, you have to go to Nokia Internet Radio download page then choose the version for Nokia 6120 Classic. Alternatively here is the download link. Then you have to install it then open your Radio app. You can choose within FM Radio or Internet Radio.

bron: http://nokiafanboy.com/2009/11/27/getting-podcast-and-internet-radio-on-e52-e55-e72/
Thnx!
Ik vrees alleen dat je wel risico loopt door t te downloaden. Ik had de internet radio app toevallig vd week gedownload voor de n95 voor mn vader. Geïnstalleerd en al, alleen na het laden van radiostations kreeg ik de melding dat het niet afgespeeld kan worden. Best wel groot risico dus met deze dingen dat ze crashen tog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Zelf heb ik de laatste versie van Internet Radio er opstaan en via T-mobile WnW kan ik gewoon muziek luisteren. zowel via GPRS als 3/3,5G. Werkt vrijwel perfect. Heel af en toe is er een vastloper bij het wisselen van station. Eerst stoppen het huidige station stopzetten en dan een andere selecteren verhelpt dit probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Voor Fring gebruikers:
http://www.fring.com/blog/
**Video update:

We know that some of you are still waiting for more devices to be supported with video calls (yes yes, E71 users… we know you’re out there), so the news is that we’re working on it. We’ll be supporting more devices soon so stay tuned.
Nog even wachten dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Heeft iemand hier op de E71 al wel Ovi Maps met de volledige gratis licentie? Ik heb hem nu in gebruik als niet-gratis applicatie. Misschien dat hij wel free is als ik hem opnieuw installeer van het bestand van de N97 mini oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viktorvm
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:28
De e71 wordt nog niet ondersteund. Vind ik jammer. Ik hoop dat deze binnenkort komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb even een vraagje, sinds enkele weken ben ik in bezit van een nokia e71 en bevalt uiteraard allemaal perfect. Maar ik weet me geen raad met het internet, deze blijft namelijk telkens aan staan, ook al sluit ik alles (mail, web, msn etc) af. Als ik via Menu > connect > verbinding beheer > Actieve verbindingen het T-mobile Internet verbreek, maakt hij zelf daarna spontaan weer verbinding? Weet iemand hoe ik de verbinding kan verbreken en zelf aan kan geven wanneer er verbinding gemaakt moet worden, bijv als ik op het internet wil? Het constante internetgebruik blijft nu gewoon aanstaan en kan het niet uitzetten.. dit zorgt voor een verkorte accuduur.. weet iemand raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivan_20
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 16:38
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2010 @ 23:25:
Heb even een vraagje, sinds enkele weken ben ik in bezit van een nokia e71 en bevalt uiteraard allemaal perfect. Maar ik weet me geen raad met het internet, deze blijft namelijk telkens aan staan, ook al sluit ik alles (mail, web, msn etc) af. Als ik via Menu > connect > verbinding beheer > Actieve verbindingen het T-mobile Internet verbreek, maakt hij zelf daarna spontaan weer verbinding? Weet iemand hoe ik de verbinding kan verbreken en zelf aan kan geven wanneer er verbinding gemaakt moet worden, bijv als ik op het internet wil? Het constante internetgebruik blijft nu gewoon aanstaan en kan het niet uitzetten.. dit zorgt voor een verkorte accuduur.. weet iemand raad?
Menu > Instrumenten > Instellingen > Verbinding > Packet-gegevens > Packetgegevensverbinding > Wanneer nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wit_product
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-12-2022
Even een kort vraagje:

Gaan de meeste toepassingen (programmatjes bedoel ik :) ) die voor de e71 zijn, ook werken op de e63?
Of moet ik andere software zoeken?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wit_product schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 18:01:
Even een kort vraagje:

Gaan de meeste toepassingen (programmatjes bedoel ik :) ) die voor de e71 zijn, ook werken op de e63?
Of moet ik andere software zoeken?

Alvast bedankt!
Deze 2 toestellen werkien mijns inziens op hetzelfde os; dus JA!

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shivan_20 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:10:
[...]

Menu > Instrumenten > Instellingen > Verbinding > Packet-gegevens > Packetgegevensverbinding > Wanneer nodig
Dit stond al zo bij mij ingesteld. Als ik lang de rode 'ophang' knop indruk kan ik de packetverbinding beeindigen, maar na een half minuutje maakt hij weer automatisch verbinding terwijl ik zeker weet dat ik alles wat met internet te maken heeft heb afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parff
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-07 07:55
Heb je nieuwe versie van Nokia Internet Services-nogwat geinstalleerd? (bijv, met wlm) Zo ja dan is dat het probleem. Had ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

parff schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 21:34:
Heb je nieuwe versie van Nokia Internet Services-nogwat geinstalleerd? (bijv, met wlm) Zo ja dan is dat het probleem. Had ik ook.
Nee dat heb ik niet gedaan... iemand een idee? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey,

Ik heb sinds vandaag internet op mijn mobiel.
Nu heb ik mijn email ingesteld, dat is a llemaal gelukt. Maar op het hoofdscherm krijg ik niets te zien over emails.. Ik weet dat er een functie is dat je op het hoofdscherm ziet wanneer je nieuwe mails hebt en hoeveel.. net zoals je agenda punten worden weergeven maar dan voor emails.. Weet iemand wat ik verkeerd heb gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hé Hormes,

Ga naar: >Menu >Instrumenten >Instell. >Algemeen >Persoonlijk >Startscherm >Modusinstellingen >Toepass. startscherm >Ingeschakelde toepass. In het lijstje moet je aanvinken: Toep.snelkopp., en: Melding e-mail. Vervolgens druk je op oké.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2010 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12-2021
Soft reset, hiermee ben je alles kwijt, dus wees gewaarschuwd: *#7370#.

Vraagje ben aan klooije geweest met foon..... van alles fout gedaan, was gewoon ff lekker aant spelen.
Denk doe ff softreset code 12345 net als bij de N70 en 95 ..... en alles werkt weer !
nou nee foon vraagt code en 12345 werkt niet :(
wie weet welke code ik kan gebruiken bij de E71

Gevonden Hahahaha alt ingedruk houden ;) stom stom

[ Voor 7% gewijzigd door hetnet op 30-01-2010 20:36 . Reden: stom heY !! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag, ik had een voicemail ding op mijn start scherm deze heb ik afgesloten en weg is die nu, en nu is mijn voicemail niet meer te bereiken. Nu krijg je: deze mobiele telefoon is uitgeschakeld... Ook als ik mijn voicemail 1233 bel (Telfort) hoe krijg ik dit weer goed? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigf00t
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:57
Goudvis Jan schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 10:55:
De speltip van de dag: iSMS, 'threaded sms' zoals we dat kennen van de iphone. Gebruikersgemak op en top. Je SMSjes blijven gewoon bereikbaar op de 'Nokia manier', dit programma is namelijk een 'laag eroverheen' die (desgewenst onzichtbaar voor je taskmanager )op de achtergrond draait. On-the-fly reageren, direct vanuit een SMS bellen: het kan allemaal. En: freeware! *O*
Inmiddels geinstalleerd.

Werkt super handig. Bedankt voor je tip en uitleg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 22:03

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

Het vastlopen van het hoofdmenu had ik alleen na een reboot. Dat heb ik verholpen door Fring niet meer automatisch op te laten starten.
Dat de carkit de BT verbinding verbreekt heb ik ook al bij de 300 update.
Niet alleen de carkit, maar ook de Jabra en Nokia earplug verliezen steeds hun verbinding.
Na een reboot gaat het een paar uur goed tot de problemen zich weer spontaan voor doen.
Soms heb ik het idee dat de rode knop ook roet in het eten gooit. Alsof daarmee niet alleen het telefoongesprek beeindigd wordt, maar ook de BT verbinding.
NSP had er over dat zij wél een goede update kunnen plaatsen waarbij de software niet wordt geblokkeerd door een firewall. Ik hoor het graag als anderen die firewall ervaring ook hebben.
pjottum schreef op maandag 04 januari 2010 @ 22:06:
[...]

Ik heb ook de laatste shining firmware (400.21.013) eropgezet afgelopen weekend, mede omdat het hoofdmenu maar blijft vastlopen. Al wijt ik dat aan de menukeuze 'vodafone', die altijd nog ingeladen moet worden als ik het menu start. Als dit gebeurd is de hele structuur die ik gemaakt heb, bijvoorbeeld een mapje met 'internet' met daarin de internet tooltjes, na een reboot - die is nodig - weg. Daarom blijf ik tegen beter weten in updaten.. :)

Afijn. Sinds de nieuwste update kan ik dus ook niet meer met mijn blue&me carkit connecten en heb uit pure armoede geprobeerd de htc van mijn werk te pairen. Geen enkel probleem natuurlijk .. *zucht*

Het lijkt me vrij essentieel voor een business model dat die met elke bluetooth carkit zonder haperen werkt; kennen meer bezitters van de e71 dit probleem?

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CM-Centurion
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-01-2020
Ik weet dat deze vraag eerder is gesteld maar weet iemand al of het euvel: "no gateway" al op gelost is ?? Het probleem met Wlan verbinding via de router van kpn??

Ik heb onlangs ook een E71 aangeschaft en ik dacht ook mooi even snel mijn mail te kunnen bekijken thuis maar dit lukt nog steeds niet.:S
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:26

Sherlock

No Shit

CM-Centurion schreef op maandag 01 februari 2010 @ 21:59:
Ik weet dat deze vraag eerder is gesteld maar weet iemand al of het euvel: "no gateway" al op gelost is ?? Het probleem met Wlan verbinding via de router van kpn??

Ik heb onlangs ook een E71 aangeschaft en ik dacht ook mooi even snel mijn mail te kunnen bekijken thuis maar dit lukt nog steeds niet.:S
Alvast bedankt
Mijn 'oude' E71 is nu van mijn pa, en waar ik nog nooit gehoord had van de gateway bug heeft m'n pa er nu ook last van :-(

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viktorvm
Ben benieuwd. Heb ook zo'n modem, maar kan nog steeds niet het internet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-03-2024
Ik heb geprobeerd de signed versie van Opera Mini te installeren, maar krijg het niet voor elkaar. Het certificaat kan niet gevalideerd worden, iets in die trant. Daarna geprobeerd FreeSigner te installeren, maar ofwel de versie die ik vond kreeg ik ook niet geinstalleerd, of de website waar het gedownload kon worden werkte niet. Ik heb de truc geprobeerd met het terugzetten van de datum naar 2008 maar dat hielp ook niet. Als iemand me uit zo willen leggen wat ik precies moet doen zou ik dat erg op prijs stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Hoe kan ik zien welk programma mijn 3G-verbinding open houdt? Het overkomt me regelmatig dat de 3G-verbinding open blijft staan, terwijl ik niets heb draaien (ook heb ik mijn mailboxen netjes afgesloten).

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sherlock schreef op maandag 01 februari 2010 @ 22:58:
[...]

Mijn 'oude' E71 is nu van mijn pa, en waar ik nog nooit gehoord had van de gateway bug heeft m'n pa er nu ook last van :-(
Thuis is het mij ook nog steeds niet gelukt om verbinding te maken. Ik heb volgens mij de nieuwst firmware (versie 400.21.013). Op mijn werk kan ik wel verbinden via WLan, geen centje pijn. De beveiliging is op mijn werk wel via WEP, terwijl het thuis WPA2 is. Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is? Is het één (on) veiliger dan het ander? Als het geen verschil maakt vind ik het wel de moeite waard om thuis te proberen of ik wel op internet kan... De KPN experia box levert ook met de nieuwe firmware problemen op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 12:38:
[...]

Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is? Is het één (on) veiliger dan het ander?
Dat kan je makkelijk zelf onderzoeken: What is the difference between WPA and WEP Wireless Security encryption?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

pven schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 10:05:
Hoe kan ik zien welk programma mijn 3G-verbinding open houdt? Het overkomt me regelmatig dat de 3G-verbinding open blijft staan, terwijl ik niets heb draaien (ook heb ik mijn mailboxen netjes afgesloten).
Heb je JbakTaskMan toevallig op je E71?
Die laat meer zien dan de standaard "task manager" van Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jules|IA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-03 06:22

Jules|IA

lid van MaMoeKIER

Heren (en dames),
Ik overweeg om een E71 aan te schaffen. Graag zou ik van jullie willen weten hoe goed de GPS ontvanger is, vanwege een aantal speciefieke toepassingen die ik wil draaien op dit toestel.
Het gaat dan om GPS, zonder Assisted GPS omdat het niet mogelijk is voor mij om A-GPS te gebruiken. Is de GPS dan nog wel bruikbaar? Of duurt het eeuwen voordat ie gelocaliseerd wordt door een sateliet?
Ik meen me te herinneren dat A-GPS je de gsm masten gebruikt om je te localiseren, en je daardoor wat extra centjes kwijt bent vanwege data overdracht via gprs etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXX
  • Laatst online: 12-09 12:34

EXX

EXtended eXchange

Sinds kort in het bezit van een E71. Gisteren zitten prutsen met internet op de E71 via de eigen Wifi router. Op een gegeven moment heb ik om een of andere reden de Wifi verbinding verloren en is de telefoon ongemerkt overgeschakeld op T Mobile internet. Gevolg: zo een 14 euro aan beltegoed naar de maan. :(

Toen ik zag dat de telefoon niet meer via de Wifi verbinding maakte het ik de verbinding direct verbroken. In een vlaag van fustratie en verstandsverbijstering heb ik toen direkt naar de botte-bijl-methode gegrepen en in de lijst met toegangspunten alles (van T-Mobile) verwijderd, behalve het eigen Wifi netwerk. In de E71 van mijn echtgenote heb ik hetzelfde gedaan; daar is alles (van Vodafone) verwijderd.

Op zich natuurlijk een oplossing die werkt, maar achteraf heb ik er toch een beetje spijt van. Want: wil ik in een later stadium mobiel internet, dan heb ik de instellingen niet meer. Hoe krijg ik de settings voor mobiel internet/e-mail/MMS toegangspunten via de eigen provider weer terug? Ik heb ze zelf oorspronkelijk niet ingevoerd; ze stonden al in de telefoon toen ik deze na het er in stoppen van de SIM kaart voor het eerst opstartte. Is er een manier om de telefoon deze instellingen weer te laten toevoegen via een automatische scan oid?

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldmar
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:28

Aldmar

Niks...

EXX schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 09:29:
Is er een manier om de telefoon deze instellingen weer te laten toevoegen via een automatische scan oid?
Via de website van t-mobile kan je een sms laten sturen met de juiste instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 08:48
Ik heb sinds deze week een E71 alleen bij het opnemen hoor ik een aantal seconde niets.
Ik kom tegen dat dit een bekend probleem is maar is hier ook een oplossing voor ik irriteer me er nu al aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd:
Het probleem lijkt zich na enkele dagen vanzelf opgelost te hebben.

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2010 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen 3g op mijn abbo en verwacht dit op korte termijn ook niet te krijgen.
Ik wil natuurlijk wel mijn mail ontvangen, maar dan via WiFi. Helaas werkt dit alleen op mijn WLAN thuis. Hierop heb ik namelijk mail ingesteld. Op andere WLAN's gebeurd er helemaal niets. Ik kan wel internetten, maar mail..

Verder is het ook zo dat je telkens als je een internet enable programma start een toegangspunt moet selecteren. Is het niet zo in te stellen dat de telefoon eerste automatisch het WLAN probeert en lukt dit niet dan 3g?

Mochten deze tips nog niet zijn gedeeld:
  • Als je telkens toestemming moet geven voor bluetooth synchronisatie met pc suite kun je de bluetooth autoriseren door: menu -> Connect. -> Bluetooth -> Gekopp. apparaten (pijltje naar rechts) en dan de communicatie partner selecteren, optie en autoriseren.
  • Installeren van niet ondertekende pakketten kan door Menu -> Installatie -> Toep.beh. -> Opties -> instellingen en dan software installatie wijzigen van "Alleen ondertek." naar alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CM-Centurion
  • Laatst online: 25-01-2020
Hoi!

Ik heb een vraag over verbinding maken met draadloos internet hier bij mij op school. We hebben hier draadloos internet en als ik verbinding maak dan gaat het goed tot dat ik deze melding krijg:Cisco Clean Access Java Applet web client could NOT be launched. The reasons for this might include:

-Java Plug-in is not installed in your browser.
-Java Applet is disabled in your brower's security settings.

And you might be able to fix this by

-Download and install java plug-in from here
-Enable Java Applet in your browser's security settings

If you cannot run the Cisco Clean Access Java Applet web client, you will not be able to access this network. Please contact the systems administrator.

Een heel verhaal maar ik kom nog steeds niet verder, heb al gezoch op Cisco site maar kon geen software vinden voor mobiele telefoons. Heeft iemand hier ervaring mee of het zelfde probleem gehad??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CM-Centurion schreef op maandag 08 februari 2010 @ 11:59:
Hoi!

Ik heb een vraag over verbinding maken met draadloos internet hier bij mij op school. We hebben hier draadloos internet
Ik zou bij systeem beheer de instellingen opvragen.
Toegepaste encryptie: WEB/WPA/WPA2
Type authenticatie: PSK/802.1x/captive portal.

Wellicht kun je dan handmatig de instellingen wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

sinds gister ben ik in het bezit van een E71.
Tot nu toe is mijn ervaring: geweldig.

echter loop ik tegen een probleempje aan:
is het mogelijk (om net als bij de iPhone) een toegangscode in te stellen?
Zodat er telkens bij de ontgrendeling een code ingevoerd moet worden.

Alvast bedankt voor degene die hier een antwoord op heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Gutteguttegut schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:55:
[...]
Heb je JbakTaskMan toevallig op je E71?
Die laat meer zien dan de standaard "task manager" van Nokia.
Ja, heb ik. Waar kan ik dan zien welk programma de verbinding open houdt? Ik zoek me suf, maar kan iets dergelijks vooralsnog niet vinden. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun

Geurt-kun

Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2010 @ 11:19:
Ik heb geen 3g op mijn abbo en verwacht dit op korte termijn ook niet te krijgen.
Ik wil natuurlijk wel mijn mail ontvangen, maar dan via WiFi. Helaas werkt dit alleen op mijn WLAN thuis. Hierop heb ik namelijk mail ingesteld. Op andere WLAN's gebeurd er helemaal niets. Ik kan wel internetten, maar mail..

Verder is het ook zo dat je telkens als je een internet enable programma start een toegangspunt moet selecteren. Is het niet zo in te stellen dat de telefoon eerste automatisch het WLAN probeert en lukt dit niet dan 3g?
Je zou Wefi kunnen proberen. Te downloaden bij Nokia Ovi.
Ik heb het gebruikt en was er zeer tevreden over.
Bij alle programma's instellen dat ze via Automatic Wefi moeten verbinden en je staat verbaasd hoeveel mail je binnen krijgt. Het is namelijk niet te geloven hoeveel mensen hun verbinding nog niet hebben beveiligd.
Ivm problemen met m'n BT oortje heb ik een schone installatie laten doen en verder nog niets geinstalleerd.

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendriku
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:40
Is het iemand wellicht al gelukt om de gratis Ovi Maps te kunnen gebruiken op de E71? Licentie werkt (nog) voor de E71 maar misschien iemand zijn trucendoos opengetrokken. Hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAher

MAher

.. far and free ...

Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2010 @ 15:32:
Hallo,

sinds gister ben ik in het bezit van een E71.
Tot nu toe is mijn ervaring: geweldig.

echter loop ik tegen een probleempje aan:
is het mogelijk (om net als bij de iPhone) een toegangscode in te stellen?
Zodat er telkens bij de ontgrendeling een code ingevoerd moet worden.

Alvast bedankt voor degene die hier een antwoord op heeft.
Ja dat is mogelijk. Instellingen, Algemeen, beveiliging, telefoon en SIM. Daar staat ergens beveilligingscode.
Heb een finse versie dus weet niet precies hoe het in het nederlands heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viktorvm
Er is nog geen gratis navigatie voor de E71. Je kan dus proberen wat je wilt, maar je komt er toch nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAher schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 14:52:
[...]

Ja dat is mogelijk. Instellingen, Algemeen, beveiliging, telefoon en SIM. Daar staat ergens beveilligingscode.
Heb een finse versie dus weet niet precies hoe het in het nederlands heet.
Iemand een idee of ik Ext. blokkering toest. aan moet zetten om dit te bereiken?
of moet ik Per.autom.blokk.telefn aanzetten?

heb echt geen idee.
alvast bedankt en MAher ook bedankt;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker de moeite waard om te bekijken.

http://www.birdstep.com/Products/Birdstep/SmartConnect/

Hiermee kun je een access point groep aanmaken waarbinnen je bijv. WiFi hogere prio geeft boven 3g. Als het WLAN binnen bereik dan wordt dit gebruikt ipv 3g.
In je applicaties geeft je dit AP op en voila 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 16:43:
[...]

Iemand een idee of ik Ext. blokkering toest. aan moet zetten om dit te bereiken?
Ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 16:43:
[...]

heb echt geen idee.
alvast bedankt en MAher ook bedankt;)
Wat Helsie dus bedoelt is dat Per.autom.blokk.telefn aan moet staan.

Dit staat voor de peroide wanneer de blokkering op het toestel aan gaat, en er vanaf dat moment dus een toegangscode nodig is.

Als de dit aanzet vraagt hij vervolgens naar een tijd en vervolgens de code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Polleke-MF en Helsie bedankt.
Het is me gelukt;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,

Ik heb even een vraagje, ik heb net mijn E71 geupdate via OVI.. niks aan de hand, netjes een backup gemaakt.. (2 zelfs) en alles verliep prima, nu gebeurd het volgende.

Ik dacht even kijken of al mijn contacten er nog zijn.. dus ik ga via het menu naar contacten en wil deze openen.. maaaaaaaaar hij blijft dan even hangen en opent geen lijst :?

Het gekke is, als ik op de groene knop druk (bellen) dan zie ik wel mijn laatst gebelde contacten met naam etc.
Ook wanneer ik naar het snelkeuze menu ga, kan ik al mijn contacten selecteren..

In Ovi zie ik bij contacten op de E71 ook alles gewoon staan.. wat kan dit zijn?
Ik denk dat ze niet weg zijn, maar hij wilt ze in ieder geval niet openen... *help*

Hopelijk heeft iemand de gouden tip!

Thanks _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun

Geurt-kun

Verwijderd schreef op zondag 14 februari 2010 @ 23:24:
Hey mensen,

In Ovi zie ik bij contacten op de E71 ook alles gewoon staan.. wat kan dit zijn?
Ik denk dat ze niet weg zijn, maar hij wilt ze in ieder geval niet openen... *help*

Thanks _/-\o_
Bovenin je contactenscherm, rechts van "contacten" zie je waarschijnlijk "telefoon" staan. Ga met je cursor op "telefoon" staan en wijzig naar contacten.

Of andersom.

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geurt-kun schreef op maandag 15 februari 2010 @ 00:00:
[...]

Bovenin je contactenscherm, rechts van "contacten" zie je waarschijnlijk "telefoon" staan. Ga met je cursor op "telefoon" staan en wijzig naar contacten.

Of andersom.
Daar kon ik niet in komen, hij ging continu terug naar het menu.
Heb de update nogmaals doorlopen, en heb het voor elkaar gekregen.. denk dat er iets fout is gegaan tijdens de vorige update..

In ieder geval bedankt voor de reactie!

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Halloo :)
Ik heb een probleempje... Tijdje terug heb ik op mijn mobiel via nu.nl een nieuwsapplicatie gedownload.. Deze applicatie verschijnt steeds op m'n desktop, en het begint nu wel een beetje te irriteren.. Hier even een foto voor het idee
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/qozqf8.jpg
Ik kan dus nergens vinden waar ik het kan verwijderen!!! Bij installaties staat het nergens, en ik heb me al rot gegoogled ook zonder resultaat. Bij afbeeldingen staat standaard bovenaan 'banner', en dan zie ik 1 shot van de applicatie die op mijn desktop verschijnt als bestandje. Dit verwijderen kan wel, maar vervolgens staat het er weer gewoon.. Hoop dat dit een beetje duidelijk is, en dat iemand mij hiermee kan helpen.
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Staat het ook niet tussen bij "Installaties ->Toep.beh."?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op maandag 15 februari 2010 @ 17:06:
Staat het ook niet tussen bij "Installaties ->Toep.beh."?
Nee.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 16:56:
Halloo :)
Ik heb een probleempje... Tijdje terug heb ik op mijn mobiel via nu.nl een nieuwsapplicatie gedownload.. Deze applicatie verschijnt steeds op m'n desktop, en het begint nu wel een beetje te irriteren.. Hier even een foto voor het idee
[afbeelding]
Ik kan dus nergens vinden waar ik het kan verwijderen!!! Bij installaties staat het nergens, en ik heb me al rot gegoogled ook zonder resultaat. Bij afbeeldingen staat standaard bovenaan 'banner', en dan zie ik 1 shot van de applicatie die op mijn desktop verschijnt als bestandje. Dit verwijderen kan wel, maar vervolgens staat het er weer gewoon.. Hoop dat dit een beetje duidelijk is, en dat iemand mij hiermee kan helpen.
Alvast bedankt!
Mag ik vragen waar je dat programma vandaan hebt? Ik kan het nergens vinden als ik op mijn E71 rondzoek op de site van Nu.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op maandag 15 februari 2010 @ 17:30:
[...]

Mag ik vragen waar je dat programma vandaan hebt? Ik kan het nergens vinden als ik op mijn E71 rondzoek op de site van Nu.nl.
Ik dacht gewoon via nu.nl.. Maar kan het zelf ook niet meer terug vinden.. Als ik op de applicatie sta, en dan naar rechts of links ga kan ik bladeren, naar bijv. economie/achterklap etc. Maar ik kom dan ook langs reclame van Radio 538 en een of andere mobile game. Er staat ook een soort van menu icoontje, en dan kan ik ook ervoor kiezen om Volkskrant, NRC, Ongein, RTL, Weeronline, NOS, of Spits te ontvangen op m'n desktop, ipv van nu.nl dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisvink23
  • Laatst online: 05-09 11:56
Hello.

Iemand enig idee wat er met de maps.nokia website aan de hand is?

Na het installeren van nieuwe firmware, doet "kaarten" het niet meer! 8)7

Groeten,

Joris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 17:53:
[...]

Ik dacht gewoon via nu.nl.. Maar kan het zelf ook niet meer terug vinden.. Als ik op de applicatie sta, en dan naar rechts of links ga kan ik bladeren, naar bijv. economie/achterklap etc. Maar ik kom dan ook langs reclame van Radio 538 en een of andere mobile game. Er staat ook een soort van menu icoontje, en dan kan ik ook ervoor kiezen om Volkskrant, NRC, Ongein, RTL, Weeronline, NOS, of Spits te ontvangen op m'n desktop, ipv van nu.nl dus.
Dan is het blijkbaar niet specifiek van NU.nl. Staat er in dat menu een "help" of "over" optie. Waarschijnlijk heet het die applicatie geen "NU.nl" maar iets anders waardoor je hem niet in de lijst met geinstaleerde programma's ziet terug komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
jorisvink23 schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 16:08:
Hello.

Iemand enig idee wat er met de maps.nokia website aan de hand is?

Na het installeren van nieuwe firmware, doet "kaarten" het niet meer! 8)7

Groeten,

Joris
Het is misschien handig als je bij je post even vermeld:
- Welke nieuwe firmwareversie je hebt geinstalleerd
- Welke versie van maps je draait
- Wat "doet het niet meer" betekent? Welke foutmelding krijg je etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thecola
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:01
GloriX schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 16:10:
[...]

Dan is het blijkbaar niet specifiek van NU.nl. Staat er in dat menu een "help" of "over" optie. Waarschijnlijk heet het die applicatie geen "NU.nl" maar iets anders waardoor je hem niet in de lijst met geinstaleerde programma's ziet terug komen.
Hmm ik heb hetzelfde programmatje een half jaar geleden ook eens gehad via NU.nl, vond er niet veel aan en toen gewoon gelijk verwijderd. Ik dacht gewoon via installaties!

toettoett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thecola
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:01
Ff een hele andere vraag.
Weet iemand wanneer firmware 4xxx verkrijgbaar is bij een e71 van HI?

toettoett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Bam! Officiele Skype applicatie op je E71 :) Surf naar www.skype.com/m om het programma te downloaden. Ik heb hem net geïnstalleerd en even getest, ziet er slick uit _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grooveman11
  • Laatst online: 26-10-2024
Als ik met mijn E71 naar www.skype.com/m ga, krijg ik: Sorry, Skype is unavailable for your mobile. We add new handsets all the time so check back soon. Vreemd. Je hebt hem vandaag gedownload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisvink23
  • Laatst online: 05-09 11:56
Sander schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 16:19:
[...]

Het is misschien handig als je bij je post even vermeld:
- Welke nieuwe firmwareversie je hebt geinstalleerd
- Welke versie van maps je draait
- Wat "doet het niet meer" betekent? Welke foutmelding krijg je etc?
Ghehe, sorry! ;)

- Firmware 400.21.013 (is dit de nieuwste? volgens ovi suite wel)
- Versie van maps heb ik geen idee van.
- Als ik 'm opstart zie ik een wereldbol met daaronder een voortgangsbalk. Na 30% geeft ie het volgende aan: Kan toepassing niet openen. Installeer meest recente versie van nokia.com/maps. :(

Vóór de firmware update, had ik kaarten via Ovi (met een heel ander opstartscherm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proto
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-09 09:43

Proto

¬.¬

Grooveman11 schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 18:31:
Als ik met mijn E71 naar www.skype.com/m ga, krijg ik: Sorry, Skype is unavailable for your mobile. We add new handsets all the time so check back soon. Vreemd. Je hebt hem vandaag gedownload?
Heb je het met de standaard browser geprobeerd? Bij mij (E72 dan wel, maargoed) zei 'ie hetzelfde via opera mobile, maar met de standaard S60 browser kon ik 'm wel binnenhalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Proto schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 19:01:
[...]

Heb je het met de standaard browser geprobeerd? Bij mij (E72 dan wel, maargoed) zei 'ie hetzelfde via opera mobile, maar met de standaard S60 browser kon ik 'm wel binnenhalen :)
Het is bij bijna alle E71 toepassingen zo dat je ze moet binnenhalen via de standaard Nokia browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grooveman11
  • Laatst online: 26-10-2024
Idd. Met de standaardbrower lukt het, met Opera mini niet. Thanks.
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste