Naar aanleiding van mijn aanhoudende problemen met de M17x R4 heb ik vorige week een aangetekende brief met verzoek tot vervanging gestuurd naar Dell. Die zullen ze afgelopen vrijdag ontvangen hebben gok ik zo, en dan wordt er opeens snel contact met je opgenomen.
Mijn problemen uitgelegd. Na in totaal 6 reparatie pogingen zit ik nog steeds met een losse batterij. Ze vragen mij om foto's op te sturen zodat ze het nader kunnen uitzoeken. Ik heb aangegeven dat er hier en op andere fora meer mensen met dezelfde klacht zitten. Dus is mij gevraagd om ook linkjes daarvan op te sturen. Nu heb ik al een lading posts in dit topic en op andere fora, maar het is misschien een idee als iedereen met hetzelfde probleem hier nog eens post hoe en wat.
Het gaat dus om een batterij die los zit/een paar mm speling heeft en los hangt van het chassis. Voor zover ik weet is dit nu al een probleem vanaf de R3. Dus heb jij ook hetzelfde probleem, post aub. Mogelijk wordt het nu eens serieus aangepakt en komt het in ieder geval niet meer voor in een mogelijke M17x R5...
[
YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=mF7FL4qsvc8]
Edit:
Tot zover de goede intenties van Dell om het probleem op te lossen. Ze beroepen zich op artikel 5.4 van de algemene voorwaarden en zeggen dat ze het niet oplossen omdat het geen probleem is in gebruik, de batterij valt er niet uit etc etc.
Zwaar beroerde service.
Dell zal geen onderdelen onderhouden of herstellen die niet essentieel voor het functioneren van een Product zijn en bijvoorbeeld cosmetisch van aard zijn.
Het is gewoon een bekend fabricage probleem dat aantoonbaar sinds de R3 aanwezig is en dan nog willen ze er niets aan doen.
[
Voor 20% gewijzigd door
Propane op 12-03-2013 14:36
]