Niet echt relevant.
spoiler:Heb destijds met microsoft gebeld, windows wou niet activeren. Werd na 4 vragen een "tier" hoger geplaatst, deze knul (denk max 27) kende volgens mij bijna heel Win7 ..... duurde uitendelijk toch nog een uur voor het was opgelost (nieuw probleem, blijkbaar).
Ook contact gehad met Sony....
Sony europe klantenservice is waardeloos.... steeds hetzelfde domme standaard antwoord, wat niet werkt.
Uitendelijk Sony Canada gecontacteerd via de chat. Ook na 3 vragen een "tier" hoger en ook weer +/- een uur tot een oplossing (unit werd RMA verklaard)
Durf niet te zeggen waar deze helpdesks waren, microsoft vermoed ik toch NL, nederlands was te goed (en anders Belgie).
Relevant.
Heb de 9e de alienware dus naar m'n stage meegenomen, schiedam -> capelle A/d IJsell +/- een kwartier fietsen naar de metro en ook +/- een kwartier lopen naar de locatie zelf.
Ging echt perfect, misschien moet je de tas goed afstellen voor nog beter comfort maar het draagt echt goed.
Het ging enkel doorwegen toen ik 11 minuten stil stond om te wachten.
Zat dus de M17x in met lader +/- 5.4 Kg
Acer met lader +/- 2.3 Kg
Roccat Kave 5.1 +/- 0.4 Kg (denk ik)
Samsug TB HDD 0.322 Kg
Muis met mat +/- 0.2 Kg
Nog wat papier zooi +/- 0.6 Kg
___________+
+/- 9.222 Kg
Wow, dat is meer dan ik dacht

Heb m'n schooltas wel eens gewogen (8 Kg), maar die droeg toen heel onprettig... snijdende banden in de schouders.
Denk dat de Asus ROG Shuttle z'n geld wel waard is (al vind ik het nog steeds veel XD )
[
Voor 46% gewijzigd door
DCG909 op 15-08-2012 09:03
]