Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTweak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-06-2023
Ik vind rood een veel mooiere kleur, dat jouw lievelingskleur blauw is vind ik stom
/kleuterklas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:10
LTweak schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 12:14:
Ik vind rood een veel mooiere kleur, dat jouw lievelingskleur blauw is vind ik stom
/kleuterklas
Scherpe opmerking !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
ik accepteer jou keuze prima, maar jij ben degene die heb gezegd dat jou bto een betere koop was als de alienware.. iets wat pertinent niet zo is..

en ja, door mijn drift, is mijn clevo uitgevallen (core 3 op 100 graden, heb een screenshotje die ik zo zal posten)

of jij het accepteerd, dat een alienware op een aantal cruciale punten ver superieur is aan de bto machine waar jij blij mee bent, is de vraag..
en nee, dat doe je niet...

het keyboard is gewoon beter van de alienware.
het touchpad, zelfde verhaal.
schermen, ,,
koeling, zelfde verhaal.

dat jij met een minderre laptop, voor een hogerre prijs genoegen neemt, is goed..
ik hoop dat je er veel plezier van heb...
alleen anderre mensen zoeken wel de meeste "bang for hun buck", en die is gewoon alleen bij alienware te vinden in dit segment.

dat is prima te onderbouwen, en word door jou, nubcaek, zelfs bevestigd.

nogmaals, veel plezier met je bto, leuk dat je hun een kans heb gegeven, iets wat ik ook heb gedaan..
daarbij ben ik zelf juist geen fanboy, maar erg objectief..

ik durf toe te geven, dat het niet goed genoeg is voor de prijs die we betalen.
als jij er genoegen mee neemt, prima..

ik zie nou dat ltweak (clevo aanhanger) hier nu ook is..
mischien zou hij zijn uitspraak kunnen onderbouwen / duidelijker maken..

het gaat hier niet om kleur, of wat dan ook..
het gaat om overall de beste laptop te vinden voor het geld dat je te besteden hebt..
dat is op bijna alle punten de alienware..

mochten jullie het daar niet mee eens zijn, zou ik graag een goed onderbouwd verhaal zien, met mijn ongelijk..
mochten jullie mijn ongelijk kunnen bewijzen, ben ik bereid hierin tegemoet te komen, eventueel door geheel afscheid te nemen van tweakers.net...
ik ben namelijk vrij zeker van mijn zaak, dat de clevo in dit segment (17 inch gaming) gewoon een klasse lager is, op veel punten..

[ Voor 11% gewijzigd door aron225 op 14-06-2012 12:27 ]

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
aron225 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 12:24:
ik accepteer jou keuze prima, maar jij ben degene die heb gezegd dat jou bto een betere koop was als de alienware.. iets wat pertinent niet zo is..

en ja, door mijn drift, is mijn clevo uitgevallen (core 3 op 100 graden, heb een screenshotje die ik zo zal posten)

of jij het accepteerd, dat een alienware op een aantal cruciale punten ver superieur is aan de bto machine waar jij blij mee bent, is de vraag..
en nee, dat doe je niet...

het keyboard is gewoon beter van de alienware.
het touchpad, zelfde verhaal.
schermen, ,,
koeling, zelfde verhaal.

dat jij met een minderre laptop, voor een hogerre prijs genoegen neemt, is goed..
ik hoop dat je er veel plezier van heb...
alleen anderre mensen zoeken wel de meeste "bang for hun buck", en die is gewoon alleen bij alienware te vinden in dit segment.

dat is prima te onderbouwen, en word door jou, nubcaek, zelfs bevestigd.

nogmaals, veel plezier met je bto, leuk dat je hun een kans heb gegeven, iets wat ik ook heb gedaan..
daarbij ben ik zelf juist geen fanboy, maar erg objectief..

ik durf toe te geven, dat het niet goed genoeg is voor de prijs die we betalen.
als jij er genoegen mee neemt, prima..

het gaat om overall de beste laptop te vinden voor het geld dat je te besteden hebt..
Ik heb gezegd dat BTO een betere koop voor mij is - Wanneer dringt dat nou door in je hoofd? Dat is iets persoonlijks. Jemig |:(

Spijtig dat je pc uit is gevallen. Ik kan prima accepteren dat Alienware beter is, ik heb het ook niet ontkent, toch? Mensen zoeken 'ervaringen', anders komen ze niet posten in een 'ervaringen topic' - toch? Dan maken ze toch zelf een topic waarin ze vragen om 'de beste bang voor hun buck' ?!

Ja, en dat heb ik ook nooit ontkent. Kennelijk snap je zijn uitspraak niet, het gaat ook niet om kleur. 8)7

Nog even en ik ga 'm persoonlijk maken, te vermoeiend om met jullie een 'discussie' te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
jij mag het prima persoonlijk maken hoor,
we zwerven wel erg offtopic..

iets subjectiefs als: ik heb er een beter gevoel bij, vind ik te algemeen om een keuze te rechtvaardigen in deze situatie.. helemaal als je ziet hoeveel kwaliteits verschil er in zit..

ik vind alleen niet dat je iets aan kan prijzen, of zelfs verdedigen, dat gewoon echt ver onder "acceptabel" is.

ik bedoel, hoe kun je in godesnaam een laptop verdedigen van 1500 euro, met de "flaws" die ik al meerderre keren heb genoemd..
daarbij, heeft bijna iedereen problemen met koeling na verloop van tijd..

hier de log:
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads5/4fd9be0c21775/4fd9be0c1b9b8-Naamloos.jpg

dit mag gewoon niet met een dergelijke laptop.. heel simpel zwart/wit

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTweak
[message=38413390,noline]
dude, serieus, ik heb hier welgeteld 2 posts geplaatst in mijn hele hele leven,
http://gathering.tweakers...find/poster/263821/topics

de ene was zowaar een on-topic antwoord over een vraag mbt het sheet,
de andere een constatering dat het niveau op GoT af en toe de kleuterschool niet ontstijgt.

hoe jij dat vertaalt naar "clevo aanhanger" lijkt me een reuze interessante vraag voor je psycholoog
[message=38413390,noline]
een econoom zou waarschijnlijk zeggen dat clevo dan geen bestaansrecht zou hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
LTweak schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 12:40:
een econoom zou waarschijnlijk zeggen dat clevo dan geen bestaansrecht zou hebben..
Ja inderdaad. Als we die vergelijking naar automerken trekken dan rijden we allemaal Volkswagen. (voorbeeld!)

En met persoonlijk doel ik op een opmerking over jullie (Aron & Darkstone) competenties wat lezen betreft. Mijn subjectieve keuze rechtvaardigt zeker weten mijn aankoop. Hoeveel % van de aankopen denk jij dat objectief plaats vindt? Doe eens een gok. Ik kan je nu al vertellen dat je er naast zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:24
Ik koop redelijk objectief, zeker sinds mijn acer.
Ik heb geen zin meer in lagere resolutie schermen, of net niet specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
DCG909 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 12:51:
Ik koop redelijk objectief, zeker sinds mijn acer.
Ik heb geen zin meer in lagere resolutie schermen, of net niet specs.
Daar ga je inderdaad al, redelijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Kleur is voor mij het enige waar mijn privé mening er echt toe doet, vandaar redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Modbreak:Kunnen we dat kinderachtige gekibbel afkappen en gewoon weer ervaringen met Alienware notebooks met elkaar delen nu? Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 20:27
Zoooo zeg, geef je de laptop eten ofzo. :+

Wel voorzichtiger met de Alienware zijn he. ;)
Is die ondertussen al opgehaald? Of word hij nog opgehaald.

Wat dat betreft kun je wel zeggen van Dell wat je wilt, maar daar kunnen HP / Asus / Acer wel een voorbeeld van aannemen.

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edmin schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 12:59:
[modbreak]Kunnen we dat kinderachtige gekibbel afkappen en gewoon weer ervaringen met Alienware notebooks met elkaar delen nu? Bedankt![/]
Strak plan, en er staan intussen genoeg argumenten die mensen die op zoek zijn naar een gaminglaptop zelf kunnen interpreteren.

Eentje heb ik er nog niet gezien, en die was toch wel doorslaggevend voor mij. Er zijn heel wat barebonebouwers de laatste tijd over de kop gegaan. Lijkt me dat je qua service op de langere termijn gewoon een stuk veiliger bij Dell zit. Dit is uiteraard mijn prive beslissing geweest, en ik heb absoluut geen inzicht op de financiële situatie bij XNB en BTO, en baseer dit op een onderbuikgevoel.

Ps. De levering van mijn m17x heeft een dag vertraging opgelopen, en staat momenteel in Kahzakstan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Je woont toch in nederland?
Waarom gaat dat ding dan via Kahzakstan?

Vraagje aan de mensen die de M17x dagelijks vervoeren.
Hoe aanwezig is het gewicht? Is het gewoon weg zwaar, of valt het wel mee?
Hoe veel ruimte is er nog voor bijv. schoolboeken in een rugtas?
Als je ermee fietst, hoe veilig voelt de laptop dan? (voelt het alsof de laptop op de uiteinden wordt belast en op de rug balanseerd?)

(vraag van iemand die dagelijks 10km naar school fietst met een rugzak redelijk vol boeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DCG909 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 13:43:
Je woont toch in nederland?
Waarom gaat dat ding dan via Kahzakstan?

Vraagje aan de mensen die de M17x dagelijks vervoeren.
Hoe aanwezig is het gewicht? Is het gewoon weg zwaar, of valt het wel mee?
Hoe veel ruimte is er nog voor bijv. schoolboeken in een rugtas?
Als je ermee fietst, hoe veilig voelt de laptop dan? (voelt het alsof de laptop op de uiteinden wordt belast en op de rug balanseerd?)

(vraag van iemand die dagelijks 10km naar school fietst met een rugzak redelijk vol boeken)
Omdat alienwares gewoon in Shanghai geassembleerd worden.

Ze reizen dan via Korea, Kazhachstan, vermoedelijk Polen en ergens in Duitsland naar Amsterdam, dat is de standaard route die UPS met zijn uit china afkomstige pakketjes gebruikt.

De M17x is een desktop replacement systeem en het lijkt me nu niet de ideale laptop om dagelijks mee op en neer te banjeren naar school of naar vrienden. Daarvoor is ie met 5 kilo net iets te zwaar (gelijk aan een grote plastic zak aardappelen) Een grote sterke vent die kan het wel aan hoor, zelf ooit de Nijmeegse vierdaagse gelopen met 10 kilo bepakking en nog een 5 kilo zware fall (geweer). Ging wel maar geen aanrader.
Zelf dit systeem gekozen om ook mobiel op de boot en op de camping te kunnen gamen. zo heb ik een systeem voor zowel thuis als op andere verblijfplaatsen.

Mijn dochter van 17 reist dagelijks met een macbook pro zon 100 kilometer in de trein naar school en moet dan 2 keer 10 minuutjes lopen, zei klaagt al dat haar 15"eigenlijk te zwaar is.

Het ligt dus helemaal aan de persoon.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2012 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
hij is inderdaad wel zwaar, maar dat is gewoon wat je krijgt in deze klasse..

ik heb een goedkope asus ROG shuttle backpack gekocht (6 tientjes)
deze is groot genoeg, de laptop, met alle accesoires, en een aantal boeken passen hier zeker wel in, maar dan word het wel zwaar!

met een comfortabele rugzak zou je hem zeker gewoon mee naar school moeten kunnen nemen..
het is alleen niet ideaal, maar wel heb je dan een killer notebook in je zak mee..

@lord bachus. over het bestaansrecht..
ik denk dat dell inderdaad economisch gezien wel prima presteerd, en dus niet zomaar over de kop gaat.
xnb en bto heb ik geen idee van, maar zal allicht minder betrouwbaar zijn in deze (al denk ik dat bto vooral , gerust niet 1 2 3 zou stoppen)

de barebone maker (clevo) die heeft zat resources, en zal ECHt niet failliet gaan oid..
alleen waar klop je aan met garantie?

het is in het verleden wel eerder gebeurd, met het bekende XXODD, die leverde (net als xnb en bto) clevo barebone's..
deie is wel over de kop gegaan, met een hoop mensen die hierna met problemen kwamen te zitten, en geen aanspreek punt hadden.

aan de service van bto zelf, twijfel ik niet, die zal gerust goed zijn, en ook hij heeft mij benaderd mbt de problemen van mijn clevo systeem.

ik zie daarom bto ook absoluut niet als een slechte tent (integendeel), en het gemis aan kwaliteit ligt ook niet bij bto

hoe dit bij xnb is, geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aron225 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 14:02:
hij is inderdaad wel zwaar, maar dat is gewoon wat je krijgt in deze klasse..

ik heb een goedkope asus ROG shuttle backpack gekocht (6 tientjes)
deze is groot genoeg, de laptop, met alle accesoires, en een aantal boeken passen hier zeker wel in, maar dan word het wel zwaar!

met een comfortabele rugzak zou je hem zeker gewoon mee naar school moeten kunnen nemen..
het is alleen niet ideaal, maar wel heb je dan een killer notebook in je zak mee..

@lord bachus. over het bestaansrecht..
ik denk dat dell inderdaad economisch gezien wel prima presteerd, en dus niet zomaar over de kop gaat.
xnb en bto heb ik geen idee van, maar zal allicht minder betrouwbaar zijn in deze (al denk ik dat bto vooral , gerust niet 1 2 3 zou stoppen)

de barebone maker (clevo) die heeft zat resources, en zal ECHt niet failliet gaan oid..
alleen waar klop je aan met garantie?

het is in het verleden wel eerder gebeurd, met het bekende XXODD, die leverde (net als xnb en bto) clevo barebone's..
deie is wel over de kop gegaan, met een hoop mensen die hierna met problemen kwamen te zitten, en geen aanspreek punt hadden.

aan de service van bto zelf, twijfel ik niet, die zal gerust goed zijn, en ook hij heeft mij benaderd mbt de problemen van mijn clevo systeem.

ik zie daarom bto ook absoluut niet als een slechte tent (integendeel), en het gemis aan kwaliteit ligt ook niet bij bto

hoe dit bij xnb is, geen idee
Nee zeker en vast, de service bij BTO lijkt inderdaad wel top te zijn.

Maar zelf heb ik dus gekozen voor de zekerheid van een groter merk. Zeker met de Epp kortingsakties/shopkorting ontliepen beide producten elkaar precies 20 euro voor dezelfde configuratie. En toen was de keuze snel gemaakt.

P.s. de laptop is nu alweer vertrokken uit Kazachstan... Het gaat vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

[quote]aron225 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:53:
mensen vroegen om een foto van mijn touchpad na een half jaar...
[afbeelding]
en nubcaek die bevestigd zojuist, dat ook zijn touchpad door is gesleten, darkstone kent mensen met zo een zelfde probleem, en 1 collega van mij heeft ook een clevo, en die heeft dit fenomeen ook!

gatverdamme man heb je een zak broodkruimels over je laptop heengestrooid voor je die foto nam
vind je het gek dat ie er niet uit ziet xD gewoon netter met je spulle omgaan zou misschien helpen

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
ik kan de kritiek begrijpen, echter, het is de notebook van mijn broertje...
let wel, de notebook is nu een jaar oud, en hij was al zover dat hij een halfjaar oud was, en dus nog als nieuw..
teven word er bijna altijd een muis gebruikt nu..

buiten dit hele gebeuren om, leeft zijn acer touchpad gewoon nog , en is die nog 100 procent in takt, terwijl die hetzelfde marteling ondergaat..

tevens is er een mod bericht boven geschreven, mischien wel zo respectvol, en de rant tegen clevo hiermee te eindigen ?

[ Voor 13% gewijzigd door aron225 op 14-06-2012 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 14:08:
[...]

Nee zeker en vast, de service bij BTO lijkt inderdaad wel top te zijn.

Maar zelf heb ik dus gekozen voor de zekerheid van een groter merk. Zeker met de Epp kortingsakties/shopkorting ontliepen beide producten elkaar precies 20 euro voor dezelfde configuratie. En toen was de keuze snel gemaakt.

P.s. de laptop is nu alweer vertrokken uit Kazachstan... Het gaat vooruit.
vooral dat 20 euro veerschil is waar ik op doelde (gezien mensen het over 300+ hebben)

gaat snel hoor, mijne is dag1 uit china vertrokken, dag 2 stond hij op de stoep..
hoe ze het bij ups doen, dat weet ik niet, maar ze zijn abnormaal snel met shippen

--------------------------------------

mocht iemand zich vervelen....
GITS| #1 CANALS** FAST UNLOCKS!
team deathmatch bf3..

aron-211 is mijn user name, lekker rondje chaotisch knallen

[ Voor 11% gewijzigd door aron225 op 14-06-2012 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heb ik zeker pech, is al op 12 Juni bij UPS in Shanghai aan het rondzwerven geweest en morgen pas in Nederland, storingen en slecht weer daar gelaten.

Zit nu zelf over de software na te denken.

Welke browser, ben helemaal klaar met Firefox en zit te denken aan Safari voor windows of Chrome
Welk office pakket, licht en fruitig, MS office is echt te veel, misschien een open office versie
Virus pakket, AVG mijn huidige belast het systeem veel te zwaar, zeker bij achtergraond dowloads.
Monitor software, is het Alienware pakket voldoende voor hardware monitoring of kan ik beter 3rd party gaan.

Maar ook, zal ik mn program files en my documents doorlinken naar de HDD om ruimte op de kleine SSD te besparen?

Eventueel een extra SSD, voor mn game installs. (64Gb msata + 500GB HDD zit standaard ingebouwd)

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2012 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
ik heb geen anti virus..
ook geen office..

alienware scant eens in de zoveel tijd de hardware, dat lijkt mij voldoende.

browser heb ik chrome, die bevalt mij wel.

ik ben eng support aan het bellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Ik heb Microsoft SE op m'n pc's, ik wil er toch iets op hebben voor het geval een site ineens een virus geeft :/

Maar Bachus, wat is er mis met FF?

Over SSD's, AMD zelf raad aan games op een HDD te zetten, met games schijnen ze meer errors te geven :?
Ook vind ik die mSata erg klein, ik heb een 60GB SSD in m'n desktop zitten, en dat is gewoon veel te klein...
Win7 met alle patches en nog wat systeem software erop en het ding zit vol :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
maar de msata ssd was geloof ik gratis of bijna gratis,
een no brainer bij bestellen imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
:/ nu kost het 119 euro....
Te gek voor woorden, voor dat geld koop je of: een Samsung 830 128GB, of een mSata C4 128GB.

Nee, als ik een alienware neem, dan zet ik dat soort dingen er zelf wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Upgrades bij aanschaf zijn bij zowat alle fabrikanten een stuk duurder in vergelijking met de prijs van de upgrades die je eigenhandig doet. Zeker RAM en SSD's zijn belachelijk duur bij bv. Dell en Apple.

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
bij veel bedrijven is dit zo..

ik ga inderdaad ook nog 16gb ram erin proppen, en een ssd (256gb samsung 830 denk ik)
ook ga ik de dvd brander swappen voor een blu ray..

al die dingen kosten weinig..
8 tientjes ram
200 euro ssd
70 euro bluray brander (sony optiarc slotloader)

Dcg909, is dat ook bij de versie uit de sheet zo( degene met 7970 en 3720 cpu) ?

[ Voor 13% gewijzigd door aron225 op 14-06-2012 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Ik heb alleen via dell zelf gekeken.

Echt, soms zit ik van:
Het is zo verschrikkelijk veel geld.... (student die volledig van stufie leeft).

Maar dan denk ik:
De cpu zit niet vast gesoldeerd, de gpu ook niet. Dus ik kan bijv. de gpu upgraden :p

Btw.
Weet er iemand hoe snel mxm 3.1 geïmplementeerd gaat worden in gpu's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aron225 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 18:34:
bij veel bedrijven is dit zo..

ik ga inderdaad ook nog 16gb ram erin proppen, en een ssd (256gb samsung 830 denk ik)
ook ga ik de dvd brander swappen voor een blu ray..

al die dingen kosten weinig..
8 tientjes ram
200 euro ssd
70 euro bluray brander (sony optiarc slotloader)

Dcg909, is dat ook bij de versie uit de sheet zo( degene met 7970 en 3720 cpu) ?
Waar ga je winst halen van 16GN ipv 8GB, zeker niet bij het gamen.

Kan me voorstellen als je veel virtuele machines paralel wil draaien of VST's of dat soort dingen maar niet voor het gamen.

Hou rekening dat voor een blueray brandertje het hele bakkie uit elkaar moet, voor een tweaker geen probleem, maar toch een hoop werk en heel veel van die flexibele connectoren om los en weer vast te maken, Oftewel een kutklus.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2012 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DCG909 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 20:21:
Ik heb alleen via dell zelf gekeken.

Echt, soms zit ik van:
Het is zo verschrikkelijk veel geld.... (student die volledig van stufie leeft).

Maar dan denk ik:
De cpu zit niet vast gesoldeerd, de gpu ook niet. Dus ik kan bijv. de gpu upgraden :p

Btw.
Weet er iemand hoe snel mxm 3.1 geïmplementeerd gaat worden in gpu's ?
Als een student die volledig van de stufie leeft dit kan betalen, is die Stufie veel en veel te hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
niet echt.....
Ik spaar alles op, moet zelf m'n boeken, kleding, games, ziektenkosten (basis) betalen.
Ik woon thuis (geen energie kosten etc) en m'n pa betaald dus de school kosten en de aanvullende verzekering.

Ik ga niet uit, drink nauwelijks.

Het is wel het resultaat van 2 jaar bijna alles sparen. m'n ouders en zusje noemen me dagobert, omdat die ook op z'n geld zit....

(ben wel van plan deze vakantie een vakantie baan / bijbaan te zoeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
haha.. inderdaad, dan weet ik waar mijn belasting geld elke maand heen gaat ;)

maar ik weet hoeveel werk het is hoor om een bluray brander erin te knutsellen.
maar ik vind een externe ook weer "zo een extra los ding", en tevens duurder....

16gb omdat ik wel soms 2 a 3 vm's (oracle virtual box) naast elkaar heb..
en het kost niets, 4x4gb, lekker alle kanalen gevuld, en alles van 1 type..

tevens staat het toch tof om te zeggen: ik heb 16gb ram ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik een account maak moet ik een bedrijf invullen ? moet dat om die eppkorting te verkrijgen en zoja welk bedrijf zet ik daar best in ?

greets steve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
rabobank of bam b.v.

ikheb rabobank ingevuld..

ze checken dit niet.. en ook telefonisch of via de chat krijg je dezelfde constructie..
alleen kan je niet gebruik maken van de shopkorting in dat geval.. daarom is online, en dan rabobank invullen, de beste optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Waar zet je dat "epp" eigenlijk?
Ik heb het geprobeerd bij de product pagina, maar dan krijg ik een error (product bestaat niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thx Aron ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 22:01:
als ik een account maak moet ik een bedrijf invullen ? moet dat om die eppkorting te verkrijgen en zoja welk bedrijf zet ik daar best in ?

greets steve
Ik heb Epp korting gehad zonder een bedrijf bij mijn account te hoeven invullen, ra ra politiepet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTweak
aron225 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 18:34:

die combinatie kan ik niet meer vinden, bestaat die nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Even in darkstone zijn sheet koekeloere.. want ja die moet nog bestaan.
Echter, zit er nu de 3720 cpu in, aan het begin de 3820..
En volgens mij was de msata64gb gratis/bijna gratis.

Epp is voor dell partners eigenlijk.. daarom ook de korting..
Maar hier letten ze toch nie op, en deze korting krijg je ook door de telefoon/chat,
Alleen bij telefoon/chat bestellingen kan je geen shopkorting vragen.

De korting krijg je door het stukje: nl=nldhs1 te veranderren in nl=nlepp1…
de korting word pas eraf getrokken als je het systeem in het mandje stopt

[ Voor 51% gewijzigd door aron225 op 14-06-2012 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan er ook makkelijk geraken door bij de tab "voor thuis" op de optie 'werknemers en studenten' klikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTweak
aron225 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 23:39:
Even in darkstone zijn sheet koekeloere.. want ja die moet nog bestaan.
Echter, zit er nu de 3720 cpu in, aan het begin de 3820..
En volgens mij was de msata64gb gratis/bijna gratis.
die sheet, dat is toch deze:
https://sheet.zoho.com/vi...8772348/Dell/prijzen.xlsx?

want ik zie bij de m17 die 3720's alleen met een 675
misschien gebruik ik die sheet niet goed though

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan alleen nog de HD 7970M krijgen via de goedkoopste versie met standaard i7-3610QM.

Paar dagen geleden kon het gewoon nog met alle versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Ik ben op telefoon online, dus kan even niet kijken,
Gebruik wel de laatste versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope

Alleen de € 1499 versie zonder "Btw korting" heeft op dit moment de keuze voor de HD 7970M.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTweak
mnja.. ff wachten dan maar :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LTweak schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 00:39:
mnja.. ff wachten dan maar :\
Inderdaad even wachten op een nieuwe sheet schijnt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heeft niets te maken met 'een nieuwe sheet'... het enige wat die sheet van mij doet is de pagina's bij dell ophalen en die overzichtelijk weergeven. Overigens stond de HD7970m nooit in de sheet, maar altijd de GTX 675m (die je dan voor een bedrag kon upgraden naar HD 7970m)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 08:26:
Dat heeft niets te maken met 'een nieuwe sheet'... het enige wat die sheet van mij doet is de pagina's bij dell ophalen en die overzichtelijk weergeven. Overigens stond de HD7970m nooit in de sheet, maar altijd de GTX 675m (die je dan voor een bedrag kon upgraden naar HD 7970m)
En dat lukt dus niet meer vanaf deze linkjes...

Blij dat mijn 3820/7970M combo al in de bestel wagen naar mijn huis onderweg is. Ik heb mn schoonmoeder op post gezet en ben zelf met mijn echtgenote dingen doen. Dus als ik vanavond van kantoor thuiskom, moet ie er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop toch echt dat dit een foutje van Dell is.

De 3720QM met HD 7970M , 8 gig ram , full Hd scherm en 500 Gig HDD is opeens gewoon een paar honderd euro duurder.

Alleen de goedkoopste versie van 1499 bied nog de optie voor de HD 7970M de andere versies komen alleen met de GTX 675M op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
ik geloof dat de versie met 7970 en 3820 (nu dus 3720) netto met alle kortingen eraf kwam op een prijs van 1566 euro oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTweak
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:53:
Ik hoop toch echt dat dit een foutje van Dell is.

De 3720QM met HD 7970M , 8 gig ram , full Hd scherm en 500 Gig HDD is opeens gewoon een paar honderd euro duurder.
technisch gesproken is het niet duurder geworden, de aanbieding is alleen komen te vervallen

da's vrijwel zeker geen foutje maar sturen op huidige voorraad.
ik neem aan dat dell die aanbiedingen in bulk heeft geassembleerd, gaat natuurlijk veel sneller dan custom configuraties, als de berg met 7970 lappies veel kleiner wordt dan de berg 675, dan haal je gewoon de aanbieding van 7970 offline.

zou ik tenminste doen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naja de GTX 675M is gewoon oude troep , de 7970M maakt daar gehakt van.

Wou eigenlijk binnenkort gaan bestellen maar denk dat ik nu toch maar even wacht op de GTX 680M.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Vraagje, Hoe soepel speelt crysis 2, met de texture pack en high res pack? (alles op max dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTweak
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:46:

Wou eigenlijk binnenkort gaan bestellen maar denk dat ik nu toch maar even wacht op de GTX 680M.
da's waarschijnlijk ook de reden dat de 675 nu als enige in de aanbieding is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 12:34

MikeVM

- Baloo -

dezelfde laptop die ik deze week heb aangekregen is nu 400 euro duurder geworden met alle kortingen toegepast.

dit is wel spijtig voor de mensen die nog een laptop willen kopen..

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou het is dell na een week toch gelukt mijn vervangende r4 te bestellen.
Binnen 7 dagen inc levering moet hij hier zijn.
Cpu upgrade 3720 en killer wifi standaard.

Dus de losse kaart die ik zelf had gekocht kan de deur weer uit.
Dus als iemand een 3 weken oude killer wifi 1103 van alternate wilt, dm maar.
Komt met dell 375 bluetooth module erbij mocht je intel 2230 hebben.

In de tussen tijd met een nieuw speeltje spelen, samsung slate t700 met windows 8::

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2012 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Is de Killer kaart echt veel beter dan de intels? Is het verlies van dingen als WiDi en (dacht ik) Dualband?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DCG909 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:52:
Is de Killer kaart echt veel beter dan de intels? Is het verlies van dingen als WiDi en (dacht ik) Dualband?
Killer is 450mbit, beter bereik, dual band enz.
Gamer wifi kaart, lagere latencies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:46:

Want? Onderbouw dat eens..
De 675 is nog steeds nr2 gpu..

Jij ben zeker ook zo een beleiver? Die denkt dat de amd kaart 60+ procent sneller is??

in praktijk scheelt het mischien 20 procent op stock clocks..

Ik heb niet behoefte aan iets snellers.. ik draai bf3 ook gewoon ultra met 40fps in caspian border met 64 man...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens notebookcheck scheelt het significant meer dan 20%. Die vertrouw ik toch iets meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yippee Ayuigh, hij is aangekomen en doet het als een zonnetje.

Helaas mis ik dat mooie in leer gebonden boek met de handleiding. Maandag maar even bellen met de service desk. Dan meteen mijn NL Keyboard aankaarten en zeuren voor een US internationaal.

Maar het systeem voelt perfect aan, zeer degelijk met een prachtig mooi scherm en het beste geluid dat ik ooit in een laptop gehoord heb.

Nu nog even uitvinden hoe ik multitouch aanzet voor het touchpad.(al gevonden)

Ben druk bezig met de TSW beta down te loaden bij gebrek aan GW2 beta. Ben een tevreden mens nu ik achter dit mooie ding zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 11:50
Bij de Alienware M14X R2:

Intel® Centrino® Wireless-N 2230 with Bluetooth 4.0 [inbegrepen in de prijs]
Killer Wireless-N 1202 a/g/n 2x2 MIMO for Gaming & Video and Bluetooth 4.0 [[meerprijs] € 20,00 of € 2/maand-1]

Is het die 20 euro meer waard voor voor de Killer kaart te gaan, niet echt een review over te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aron225 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 19:21:
[...]

Jij ben zeker ook zo een beleiver? Die denkt dat de amd kaart 60+ procent sneller is??

Ik heb niet behoefte aan iets snellers.. ik draai bf3 ook gewoon ultra met 40fps in caspian border met 64 man...
ouwe troep als in een refurbished 580... de ouwe meer dan een jaar oude chiplayout en niet de nieuwe Keppler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double-X-L
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 23:03
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 20:49:
[...]

ouwe troep als in een refurbished 580... de ouwe meer dan een jaar oude chiplayout en niet de nieuwe Keppler.
Vorige generatie en ouwe troep zijn in mijn wereld toch echt wel verschillende dingen.
Dat het een rebrand is, en ook ik daar wel een mening over heb, blijft een feit.

Daarbij moet ik ook nog eerst eens zien wat de 680M gaat doen en dan met name de temps.
Daar kan best nog eens een minder prettige conclusie aan zitten, bleeding edge nadelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Double-X-L schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 20:53:
[...]

Vorige generatie en ouwe troep zijn in mijn wereld toch echt wel verschillende dingen.
Dat het een rebrand is, en ook ik daar wel een mening over heb, blijft een feit.

Daarbij moet ik ook nog eerst eens zien wat de 680M gaat doen en dan met name de temps.
Daar kan best nog eens een minder prettige conclusie aan zitten, bleeding edge nadelen.
Ouwe troep of niet, blijf deze rebrands altijd dubieus vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double-X-L
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 23:03
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 20:54:
[...]
Ouwe troep of niet, blijf deze rebrands altijd dubieus vinden
Agreed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
is ook zo..
hij is oude argitectuur..
sterker nog.. er zitten zelfs genen in van de gtx480 serie...
maar dat maakt hem in sommige applicaties nog steeds een stuk bruikbaarder dan de amd (denk aan cuda ondersteuning bijvoorbeeld)

daarbij, en ook jij darkstone, haal ik in bijna alle game benchmarks een heel stuk meer fps, als dat ze op notebook check geven.. je kent de fps van bf3 op ultra settings.. hoeveel doet de 675 volgens notebook check? 24?? terwijl ik 40+ haal in praktijk..

of dit aan drivers of iets anders ligt, laat ik voor het gemak even in het midden, en natuurlijk is de 7970 gewoon de snellere in deze..

maar is de 675 troep? nee zeer zeker niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norinco
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-09 15:13
vraagje ik zit nog steeds te rommelen met de EPP korting. Als ik nlds vervang door epp, dan reset hij alles moet ik alles opnieuw invullen en.... neemt de korting niet over.

Moet ik eerst een account aanmaken bij Dell om die Epp korting in te kunnen vullen??
Gaarne hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Norinco schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 00:18:
vraagje ik zit nog steeds te rommelen met de EPP korting. Als ik nlds vervang door epp, dan reset hij alles moet ik alles opnieuw invullen en.... neemt de korting niet over.

Moet ik eerst een account aanmaken bij Dell om die Epp korting in te kunnen vullen??
Gaarne hulp.
Ga naar de Dell site dell.be/nl en daar ga je met je muis op "Voor thuis" staan. Dan klik je onderaan op werknemers/studenten. Vanaf dan heb je ook de epp korting. Je zal dit ook zien in de link in de adressbar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norinco
Via deel.nl inderdaad via werknemers/studenten, dan heb ik inderdaad de epp korting in de adressbar. Alleen als ik dan kies voor "shop Alienware laptop" is de epp gone. Dan krijg ik "http://www.dell.com/nl/p/alienware-laptops.aspx?c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs&~ck=mn"

En krijg de epp niet meer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norinco
Snif snif ben helemaal ontroerd, eindelijk is het gelukt. Heb de EPP korting :)

Stomme is dat ze niet vroegen om een bedrijfsnaam.... :?

Volgende stap is nu de shopkorting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aron225 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 19:21:
[...]

Je bent altijd wel erg agressief in het verdedigen van je 675m. Ik heb toch aardig wat research gedaan en de 7970 is echt gewoon een extreem stuk sneller. Er is op internet ook zat over te vinden er zijn inmiddels genoeg mensen met een 7970. En nee er zijn meer sites dan notebookcheck.

En wat maakt het jou uit of het 20 / 40 of 60 % sneller is ? Jij hebt immers geen behoefte aan iets sneller ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
vraagje, kortingscodes voor alienware, krijg je die via de normale e-mail nieuwsbrief, of via de abbonee nieuwsbrief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
die krijg je niet... of zijn er nu iig niet (meer)

vroegah kreeg je die als je een systeem in je mandje stoptte, en dan ewoon een week of 2 liet staan..
over de email die gekoppel is aan je account bij alienware..

ik geloof niet dat ze dit meer doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norinco
Ik heb toch nog een paar vraagjes:
- als ik een andere bedrijfsnaam invoer dan kpn of bam, werkt de epp dan nog of is dat gewoon proberen?
- krijg je een factuur van Dell of van Shopkorting? en staat daar ook de btw op?
- krijg je een waardebon om gereduceerd win8 te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aron225 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 23:42:
daarbij, en ook jij darkstone, haal ik in bijna alle game benchmarks een heel stuk meer fps, als dat ze op notebook check geven.. je kent de fps van bf3 op ultra settings.. hoeveel doet de 675 volgens notebook check? 24?? terwijl ik 40+ haal in praktijk..
Misschien test notebookcheck wel anders dan jij. Ik haal ook '50 fps' met diablo 3. In de sewers met wat mobs erbij kakt dat in naar 20. Haal ik dan 20 fps? of 50? of 35? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin1970
  • Laatst online: 21-10-2023
Even een vraagje. Heb mijn m17x besteld op 24-5 en binnengekregen op 13-6. Heb hem met mSata 64gb besteld. maar die 64 gb zit zo vol. Heb de achterkant opengemaakt,maar zie daar de msata niet zitten.

Kan ik een crucial M4 256gb erbij zetten? En dus daar op booten? Alternate heeft nu namelijk een aanbieding.
Crucial m4 256 voor 169 euro. Sorry voor de noob vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Volgens mij werkt notebookcheck met best runs.
Maar dan nog, het hangt van het precieze punt af waar de test gedaan wordt.

Stalker COP heeft dat goed geregeld, daar is een demo van die altijd de zelfde situatie heeft met alle aspecten van het spel (reflecties, regen, schaduw etc.)
Jammer dat die alleen bij het uitbrengen veel gebruikt werd en nu niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVR123
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-06 01:20
Hallo mannen,

Donderdag ook eindelijk een M17X besteld, verwachte levertijd is 9-7..
Weten jullie hoe lang er werk in uitvoering blijft staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DVR123 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 14:44:
Hallo mannen,

Donderdag ook eindelijk een M17X besteld, verwachte levertijd is 9-7..
Weten jullie hoe lang er werk in uitvoering blijft staan?
Volgens mij is dat het variabele stuk. Mijn M17x was er gisteren een week eerder dan beloofd. Ik denk dat je daar gerust gezien alle andere ervaringen wel van uit kunt gaan, ongeveer een week eerder dan beloofd.

Weet iemand of het normaal is dat de in leer gebonden handleiding die standaard bij Alienware producten geleverd wordt in Nederland niet bijgeleverd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Ik dacht dat ze die er niet meer bij leverde, of hier gelezen, of op notebookcheck.net.

edit.
Quote notebookcheck, m17x review.
The customary thick manual unfortunately gave way to a quick start guide. Dell reasons this to be better for the environment.

[ Voor 49% gewijzigd door DCG909 op 16-06-2012 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norinco
Lord.Bachus heb jij ook de epp truuk gedaan?

Aangezien jij jou laptop recentelijk heb gekocht, zou jij mijn vragen kunnen beantwoorden?
Ik wil aankomende week mijn m17x bestellen.
Zat lang te twijfelen tussen bto/xnb en alienware. Maar toch hier uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
gooi ze gewoon hier neer..
ik heb ook epp r4 gekocht, wwekje of 2 voor bachus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Uurtje geleden getest, tevens een code die ik vond.
Epp werkt (8% zou ik krijgen), code werkte hellaas niet, bleek amerikaans te zijn....

Het zou een K.t klus worden om het ding in amerika te bestellen (kennisen) en dan hierheen te verschepen...

Vind het wel gierig dat amerikanen overal codes en bonnen voor kunnen gebruiken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Epp moet werken, anders doe je iets fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norinco
aron,

Als je de alienware heb samengesteld met epp, sla je hem dan op onder een account. Zodat je hem dan binnenhaalt via de shopkorting?

Verder de vraag of pixelgarantie onder de garantie valt bij Dell?

Verder de vraag, krijg je een factuur van Dell of van Shopkorting. En staat daar de btw dan ook op? Dat vind de boekhouder wel zo fijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Norinco schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 20:24:
Als je de alienware heb samengesteld met epp, sla je hem dan op onder een account. Zodat je hem dan binnenhaalt via de shopkorting?
Ja, helemaal correct. Kies je systeem, sla deze op in je mandje/account, ga naar Shopkorting.nl en via de link weer naar Dell, haal je systeem op en maak je bestelling af.
Verder de vraag, krijg je een factuur van Dell of van Shopkorting. En staat daar de btw dan ook op? Dat vind de boekhouder wel zo fijn ;)
Je krijgt van Dell een factuur met BTW. Dit is wel het bedrag dat je aan Dell moet betalen. Wat je dus terugkrijgt van Shopkorting staat hier dus niet bij op, daarvoor moet je bij Shopkorting zelf zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norinco
Maar je betaald toch via Shopkorting???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je betaalt aan dell. Via de referal/affiate programma ontvangt shopkorting een percentage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Norinco schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 20:24:
aron,

Verder de vraag of pixelgarantie onder de garantie valt bij Dell?

pixel garantie ? je bedoelt zodra je hem hebt?
als je hem met dode pixels krijgt, kan je daarvoor volgens mij wel aanspraak maken op de garantie..
mochten ze je afwinpellen, kan je hem altijd nog in zijn geheel retourneren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

precies.. merken die geld vragen voor pixelgarantie, dat is oplichterij. Je hebt altijd de mogelijkheid om de laptop kosteloos te retourneren bij een koop op afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shopkorting bedraagt in Nederland 7% momenteel, terwijl dit in Belgie maar 0,5% is voor computers. Zou een Belg de korting van shopkorting.nl kunnen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chukkepukke
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-08 15:35
Ik vrees van niet eigenlijk, je kan als Belg registreren op Shopkorting.nl, daar ligt het probleem niet.
Maar je kan als Belg geen computer kopen op Dell.nl er bestaat gewoon geen "land" optie bij het bestelformulier.
Ik vrees ook dat alleen Dell.nl geldig is en dus niet Dell.be.

Is best lastig, als medeBelg, scheelt bijna 100 euro bij een gemiddelde laptop. =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stuur een mailtje naar shopkorting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 12:34

MikeVM

- Baloo -

is het normaal dat ik mijn WDmypassport niet vanaf de onboard USB poort van mijn m17x R4 kan gebruikt worden, als ik een bestand wil kopieren van of naar de WD, dan zal deze om de 10 seconden wegvallen en terug connecten.

via een powered USB3.0 hub heb ik geen problemen, als de power van de hub ontneem dan komen dezelfde problemen naar boven.

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Norinco schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 17:17:
Lord.Bachus heb jij ook de epp truuk gedaan?

Aangezien jij jou laptop recentelijk heb gekocht, zou jij mijn vragen kunnen beantwoorden?
Ik wil aankomende week mijn m17x bestellen.
Zat lang te twijfelen tussen bto/xnb en alienware. Maar toch hier uitgekomen.
Ja met de grote Epp truuk voor 240 euro korting weggekaapt. daarbovenop 115 euro via shopkorting.nl

Van dat geld kn ik een extra 256GB SSD en een blueray kopen en ook nog eens met het vrouwtje naar de bios.

Ben vooral helemaal te wow over de bouwkwaliteit. als een blok masief beton zo stevig.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2012 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2012 @ 09:11:
[...]

Ja met de grote Epp truuk voor 240 euro korting weggekaapt. daarbovenop 115 euro via shopkorting.nl

Van dat geld kn ik een extra 256GB SSD en een blueray kopen en ook nog eens met het vrouwtje naar de bios.

Ben vooral helemaal te wow over de bouwkwaliteit. als een blok masief beton zo stevig.
De R2 was nog mooier, die is zoals de M18x van staal of alluminium. en er is nog geen scherm wat kan tippen aan het RGB scherm van de R2. dat ze die niet meer hebben gedaan op r3/r4 snap ik niet:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 21:27:
precies.. merken die geld vragen voor pixelgarantie, dat is oplichterij. Je hebt altijd de mogelijkheid om de laptop kosteloos te retourneren bij een koop op afstand.
Afaik niet met een artikel dat speciaal op maat gemaakt is. Daarbij mogen er wettelijk een x aantal pixels dood zijn per x pixels, voor zo ver ik mij herinner.

Bron: http://blog.iusmentis.com...teren-op-mijn-lcd-scherm/

[ Voor 11% gewijzigd door nubcaek op 17-06-2012 10:36 ]

Pagina: 1 ... 35 ... 56 Laatste

Dit topic is gesloten.