Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
nielsdiy schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:27:
aron225, heb je die backpack al? Ik ben benieuwd naar je bevindingen!
sorry heb deze gemist..
nee, hoop ellende met de tnt of postnl oid..
wij hebben een bezorger die normaal altijd na 7 savonds bezorgd..

hij heeft gister op de stoep gestaan..

ik haal hem vanmiddag op bij het postkantoor, en zal dan meteen een foto maken, gezien ik werk tot half 3 vandaag, en om 5 uur al in het ziekenhuis moet zijn.. lekker weinig tijd dus

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:16:
Vandaag een anderhalf jaar oude m15x in mijn handen gehad, zag er tof uit, maar de behuizing rondom het keyboard en touchpad was van hard plastic, dat met voldoende kracht ingedrukt kan worden. Is dat bij de m17x R4 nog steeds het geval, of is daar deze bovenkant ook van aluminium ?

Daarnaast een vraag over het glare scherm, is er folie beschikbaar dat het scherm mat maakt zonder dat er lichtverlies en verlies in scherpte optreed?
ja,als je echt veel kracht zet, kan je hem IETS indrukken..
de speling die je hebt, is tot de magnesium frame.. dus puur cosmetisch.
bovenkant is aluminium look (wel plastic)

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aron225 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 04:55:
[...]

ja,als je echt veel kracht zet, kan je hem IETS indrukken..
de speling die je hebt, is tot de magnesium frame.. dus puur cosmetisch.
bovenkant is aluminium look (wel plastic)
Daar zullen we het dan maar mee moeten doen. als het net zo sterk is als de bovenkant van een XPS 15, zie ik eigenlijk geen probleem.

Zit me nu te verheugen op de komst van "Het Beest"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
is het ook absoluut niet..
en de bouwkwaliteit is echt 3x beter dan de clevo barebone die je eerst wou kopen..

ik weet zeker dat jij dezelfde mening over de m17x zal hebben als ik, als je hem eenmaal in je handen hebt..
het is gewoon.... TOP!! kwaliteit van ALLE onderdelen is echt enorm goed..

waar elke fabrikant steken laat vallen, is de alienware gewoon een veel betere keuze..

er is geen fabrikant die een laptop maakt met:

- goed scherm
- goed keyboard
- snelle cpu en gpu
- super bouwkwaliteit
- enorm goede service (in mijn persoonlijke opinie..)
- fantastich en lekker fors touchpad
- goede geluidskwaliteit van de speakers, incl prima soundcard
- prima prijzen!

er is niet 1 fabrikant buiten alienware die dit levert.. doodsimpel..

ik ben geen fanboy, en ik heb een clevo (en verschillende om me heen, beginnend met compall, bto's , xnb's, ouderre xxodd), kwaliteit is er gewoon eigenlijk niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yoo mensen!

Had een vraagje wat betreft de m14x, wil deze binnenkort gaan aanschaffen, maar wil meteen het een en het ander aanpassen.

Zoals de beste grafische kaart in de optie lijst. 2GB GDDR5 NVIDIA® GeForce® GT 650M deze dus.

En nu zit ik nog te twijfelen of ik voor de betere cpu, of extra geheugen zal gaan.

Ik kan natuurlijk voor de i7-3720QM gaan, voor 270 euro extra en voor deze optie "12 288 MB (1x4GB + 1x8GB ) 1.600 MHz Dual Channel DDR3" wat betreft het geheugen. Maar weet het gewoon niet zeker.

Het lijkt me ook niet slim om voor de i7-3820QM processor te gaan, aangezien de verschillen vrijwel nihil zijn, alhoewel is de meerprijs aanzienlijk!

Wat zou jullie ideale setup zijn?

gegroet.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2012 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:14:
yoo mensen!

Had een vraagje wat betreft de m14x, wil deze binnenkort gaan aanschaffen, maar wil meteen het een en het ander aanpassen.

Zoals de beste grafische kaart in de optie lijst. 2GB GDDR5 NVIDIA® GeForce® GT 650M deze dus.

En nu zit ik nog te twijfelen of ik voor de betere cpu, of extra geheugen zal gaan.

Ik kan natuurlijk voor de i7-3720QM gaan, voor 270 euro extra en voor deze optie "12 288 MB (1x4GB + 1x8GB ) 1.600 MHz Dual Channel DDR3" wat betreft het geheugen. Maar weet het gewoon niet zeker.

Het lijkt me ook niet slim om voor de i7-3820QM processor te gaan, aangezien de verschillen vrijwel nihil zijn, alhoewel is de meerprijs aanzienlijk!

Wat zou jullie ideale setup zijn?

gegroet.
Upgrade van je CPU is i.m.o. het geld niet waard. Je kan beter je geld besteden aan een goede grafische kaart, een SSD en/of meer geheugen. Lees ook deze review van de Ivy Bridge processoren. Conclusie:
Our favorite chip of the Ivy family is the Core i7-3610QM. The performance loss is measurable, but not really noticeable, and should be considerably cheaper. Particularly price-conscious buyers should take a look at discontinued Sandy Bridge machines or wait for the launch of dual core models expected in early summer.
Zelf zou ik je zonder meer een SSD aanraden. De winst die dat oplevert t.o.v. een gewone harde schijf is vele malen meer merkbaar dan een fractie snellere processor. Extra geheugen en een SSD kan je het beste trouwens gewoon los kopen en zelf inbouwen, dat scheelt behoorlijk ten opzichte van het bestellen bij Dell.

[ Voor 4% gewijzigd door DarkFly op 31-05-2012 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
ik heb een tijdje geleden deze tas besteld:
Afbeeldingslocatie: http://www.digitalstar.com.au/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/a/s/asuacc1310-base.jpg

de asus rog shuttle backpack..
omdat ik de alienware te duur vond , en eigenlijk niet zo heel mooi..

ik heb geen tijd voor een writeup, maar hij past als gegoten!!

meer volgt vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand voor mij dan de 2e m14x r2 uit de sheet configureren ,zodat ik de EPP-korting wel heb? Graag Nebula red :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pbure97
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:44
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 15:52:
Kan iemand voor mij dan de 2e m14x r2 uit de sheet configureren ,zodat ik de EPP-korting wel heb? Graag Nebula red :P
Dit is de link met EPP.

http://configure.euro.del...c=nl&l=nl&s=dhs&cs=nlepp1

Je kunt gewoon configureren. De korting is pas zichtbaar als je de config in je mandje ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aron225 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:12:
is het ook absoluut niet..
en de bouwkwaliteit is echt 3x beter dan de clevo barebone die je eerst wou kopen..

ik weet zeker dat jij dezelfde mening over de m17x zal hebben als ik, als je hem eenmaal in je handen hebt..
het is gewoon.... TOP!! kwaliteit van ALLE onderdelen is echt enorm goed..

waar elke fabrikant steken laat vallen, is de alienware gewoon een veel betere keuze..

er is geen fabrikant die een laptop maakt met:

- goed scherm
- goed keyboard
- snelle cpu en gpu
- super bouwkwaliteit
- enorm goede service (in mijn persoonlijke opinie..)
- fantastich en lekker fors touchpad
- goede geluidskwaliteit van de speakers, incl prima soundcard
- prima prijzen!

er is niet 1 fabrikant buiten alienware die dit levert.. doodsimpel..

ik ben geen fanboy, en ik heb een clevo (en verschillende om me heen, beginnend met compall, bto's , xnb's, ouderre xxodd), kwaliteit is er gewoon eigenlijk niet...
Nou vandaag dan toch een negatief puntje gevonden, hij wordt pas 22 Juni geleverd.

Ik hoop wel dat die datum verder naar voren opschuift. 3 1/2 week is wel erg lang wachtten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank :)

Kun je ook achteraf betalen bij Dell, twijfel tussen pc en m14x

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2012 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 20:27
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 16:04:
[...]

Nou vandaag dan toch een negatief puntje gevonden, hij wordt pas 22 Juni geleverd.

Ik hoop wel dat die datum verder naar voren opschuift. 3 1/2 week is wel erg lang wachtten.
Dell geeft in het begin altijd lange wachttijden op, let maar op dat word minimaal een week vroeger.

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Master schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 16:53:
[...]

Dell geeft in het begin altijd lange wachttijden op, let maar op dat word minimaal een week vroeger.
Ik heb er trouwens minimaal 10 nodig, de 13e vertrek ik voor 2 weken naar het buitenland. Zul je zien dat ie de 14e of zo geleverd wordt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkFly schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:41:
[...]

Upgrade van je CPU is i.m.o. het geld niet waard. Je kan beter je geld besteden aan een goede grafische kaart, een SSD en/of meer geheugen. Lees ook deze review van de Ivy Bridge processoren. Conclusie:

[...]

Zelf zou ik je zonder meer een SSD aanraden. De winst die dat oplevert t.o.v. een gewone harde schijf is vele malen meer merkbaar dan een fractie snellere processor. Extra geheugen en een SSD kan je het beste trouwens gewoon los kopen en zelf inbouwen, dat scheelt behoorlijk ten opzichte van het bestellen bij Dell.
Hey Darkfly,

Hartelijk dank voor je snelle reageren! Dus, gewoon voor de intel core i5 processor gaan, en dan een ssd hdd. Ik durf het zelf niet aan om de laptop open te schroeven ben ik bang. Heb wel ICT gedaan en ben nog wel enigzins bekend met desktops, maar dit gaat me boven mijn hoedje.

Klopt inderdaad dat een ssd kaart een stuk sneller is en de kans op een breakdown ook erg laag is. Denk het investeren van het geld waard.

Dan als laatste gewoon de volledige hoeveelheid geheugen halen, 16gig? Lijkt me wel dat ie dan als een trein moet lopen.

Dus kortom, de i5 processor (of zal ik toch voor 110 euro extra voor de i7 Processor 2670QM gaan?

Trouwens een meevallertje dat ik de 19% btw niet hoef af te dragen, dus dat scheelt me weer ietwat in de prijs!

Nogmaals bedankt voor het reageren!

Gegroet.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2012 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-T
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

T-T

Hallo,

Ik wil misschien binnenkort een Alienware m17x kopen.
Alleen heb ik nog een paar vragen.

Ik moet zeggen dat ik niet zo heel gecharmeerd ben van het uiterlijk.
Maar ik zoek wel een krachtige notebook die van degelijke kwaliteit is en een 3 tal jaar goed mee kan kwa performance. Dus als ik nou een m17 haal met de hd7970. Kan die over zeg 3 jaar wel nog de nieuwere games goed draaien op low graphics? Of gaat de techniek daar zo hard in dat zoiets lastig word?

En mijn 2 de vraag: Is het ook mogenlijk om de verlichting afzonderlijk van elkaar uit te schakelen.
Ik vind de verlichting voor bij de luidsprekers niet mooi. Dus kan ik die wel uitschakelen zonder dat het verlicht tobo uitgaat?
En zoja. Zou iemand dan miss wat foto's in daglicht kunnen plaatsen met die verlichting uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Niet online
timoj schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 17:51:
Hallo,

Ik wil misschien binnenkort een Alienware m17x kopen.
Alleen heb ik nog een paar vragen.

Ik moet zeggen dat ik niet zo heel gecharmeerd ben van het uiterlijk.
Maar ik zoek wel een krachtige notebook die van degelijke kwaliteit is en een 3 tal jaar goed mee kan kwa performance. Dus als ik nou een m17 haal met de hd7970. Kan die over zeg 3 jaar wel nog de nieuwere games goed draaien op low graphics? Of gaat de techniek daar zo hard in dat zoiets lastig word?

En mijn 2 de vraag: Is het ook mogenlijk om de verlichting afzonderlijk van elkaar uit te schakelen.
Ik vind de verlichting voor bij de luidsprekers niet mooi. Dus kan ik die wel uitschakelen zonder dat het verlicht tobo uitgaat?
En zoja. Zou iemand dan miss wat foto's in daglicht kunnen plaatsen met die verlichting uit.
De meeste (serieuze) gaming laptops van 3 jaar geleden kunnen games van nu ook nog draaien, al is het inderdaad op de lagere setting. Ik verwacht dat de M17x met een HD7970 over drie jaar nog goed mee kan draaien.

Wat betreft de verlichting het is mogelijk om afzonderlijke delen, hele zone's of de gehele verlichting uit te schakelen. Je kan het precies zo instellen als je zelf wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 17:47:
[...]

Hey Darkfly,

Hartelijk dank voor je snelle reageren! Dus, gewoon voor de intel core i5 processor gaan, en dan een ssd hdd. Ik durf het zelf niet aan om de laptop open te schroeven ben ik bang. Heb wel ICT gedaan en ben nog wel enigzins bekend met desktops, maar dit gaat me boven mijn hoedje.

Klopt inderdaad dat een ssd kaart een stuk sneller is en de kans op een breakdown ook erg laag is. Denk het investeren van het geld waard.

Dan als laatste gewoon de volledige hoeveelheid geheugen halen, 16gig? Lijkt me wel dat ie dan als een trein moet lopen.

Dus kortom, de i5 processor (of zal ik toch voor 110 euro extra voor de i7 Processor 2670QM gaan?

Nogmaals bedankt voor het reageren!

Gegroet.
De review waar ik naar verwees was een vergelijking tussen de verschillende i7 Ivy Bridge CPU's. Daar was de conclusie, dat de meerwaarde niet opwoog tegen de prijs. Waarschijnlijk dat het verschil tussen een i5 en een i7 wel een stuk groter is, maar daar kunnen andere mensen hier je waarschijnlijk beter over adviseren/informeren.

SSD installeren is een piece-of-cake. Ik was ook enigszins huiverig (kan amper een pc in elkaar knutselen), maar heb vanwege het prijsverschil tussen doe-het-zelf of via Dell toch de gok gewaagd. Er zijn op internet ook tal van tutorials die je kunnen helpen. Uiteindelijk vond ik het reuze meevallen. Iedereen die een gewone PC open kan schroeven lukt het ook wel met een Alienware. Let wel, ik heb een M17x, ik weet niet in hoeverre de M14 anders is, maar volgens mij is het daar ook prima mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkFly schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:02:
[...]

De review waar ik naar verwees was een vergelijking tussen de verschillende i7 Ivy Bridge CPU's. Daar was de conclusie, dat de meerwaarde niet opwoog tegen de prijs. Waarschijnlijk dat het verschil tussen een i5 en een i7 wel een stuk groter is, maar daar kunnen andere mensen hier je waarschijnlijk beter over adviseren/informeren.

SSD installeren is een piece-of-cake. Ik was ook enigszins huiverig (kan amper een pc in elkaar knutselen), maar heb vanwege het prijsverschil tussen doe-het-zelf of via Dell toch de gok gewaagd. Er zijn op internet ook tal van tutorials die je kunnen helpen. Uiteindelijk vond ik het reuze meevallen. Iedereen die een gewone PC open kan schroeven lukt het ook wel met een Alienware. Let wel, ik heb een M17x, ik weet niet in hoeverre de M14 anders is, maar volgens mij is het daar ook prima mogelijk.
Ahh, sweet.. Ja ik ken nog wel wat buddies die het een en ander vanaf weten. Hoeveel heeft het jou uiteindelijk gescheeld, qua doe het zelven of dell.nl :d

Ik neem trouwens aan dat geheugen ook nog net zo makkelijk installeren is als vroeger?

Dus in principe zou ik gewoon de laptop kunnen bestellen, wel met i7 processor en de betere graphics card en dan op een later tijdstip de rest altijd nog vervangen?

groetjes!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2012 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:07:
[...]

Ahh, sweet.. Ja ik ken nog wel wat buddies die het een en ander vanaf weten. Hoeveel heeft het jou uiteindelijk gescheeld, qua doe het zelven of dell.nl :d

Ik neem trouwens aan dat geheugen ook nog net zo makkelijk installeren is als vroeger?

Dus in principe zou ik gewoon de laptop kunnen bestellen, wel met i7 processor en de betere graphics card en dan op een later tijdstip de rest altijd nog vervangen?

groetjes!
Het heeft mij behoorlijk gescheeld, de SSD los kopen kostte mij een kleine € 100,--, terwijl de goedkoopste optie bij Dell minimaal € 300,-- zou kosten. Daarbij komt dan dat je de HDD die er standaard in zit ook nog eens overhoudt. Ik had dus een SSD en een HDD voor minder dan het geld dat ik bij Dell voor alleen een SSD kwijt zou zijn.

Voor geheugen geldt ook dat het inbouwen makkelijk gaat. Je kan inderdaad het beste zo min mogelijk franje nemen en dingen als geheugen en SSD later zelf in bouwen. Scheelt je aanzienlijk in de kosten.

Kijk trouwens ook even in de excel-sheet van DarkStone! Er zijn verschillende configuraties van de M14 te bestellen, waarbij sommige opties al standaard een betere grafische kaart en/of CPU bevatten. Even goed kijken naar de verschillende mogelijkheden kan je ook weer wat schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pbure97
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:44
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:07:
[...]

groetjes!
Ik zou je in ieder geval adviseren om voor een Ivy Bridge CPU te gaan. Het verschil tussen deze is onderling minimaal, maar het verschil met Sandy Bridge is behoorlijk. Standaard kun je de Ivy Bridge 3720 en 3820 kiezen en bij de derde configuratie op de sheet kun je ook voor de 3610 gaan (deze configuratie heeft leuke korting maar ook standaard een bluray drive).

Verder is het duurder scherm (1600x900) een must. Daarnaast kun je mijns inziens het best je geld spenderen aan een SSD buiten Dell om (of de 64GB mSata + gewone drive configuratie van Dell). De extra GB gpu levert weinig op, geheugen is makkelijk zelf goedkoper te upgraden.

Killer Wireless N is voor 20 euro ook leuk, als je hoge eisen van de draadloos hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-T
  • Niet online

T-T

DarkFly schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 17:55:
[...]

De meeste (serieuze) gaming laptops van 3 jaar geleden kunnen games van nu ook nog draaien, al is het inderdaad op de lagere setting. Ik verwacht dat de M17x met een HD7970 over drie jaar nog goed mee kan draaien.

Wat betreft de verlichting het is mogelijk om afzonderlijke delen, hele zone's of de gehele verlichting uit te schakelen. Je kan het precies zo instellen als je zelf wilt.
Dat is mooi om te horen. Nou moet ik zeggen dat ik eigenlijk ook geen echte gamer ben.
Op zijn tijd een keer een game. Maar wil wel een krachtige notebook zodat ik niet volgend jaar al niet meer mee kan als er dan een keer een game komt die me wel wat lijk. En aangezien de meeste notebooks niet zo'n krachtige videokaart hebben is dit denk ik wel een mooie machine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahh, nice.

Ik verwacht em ongeveer met een klein maandje te gaan bestellen. Dus ik heb mooi nog even om mijn huiswerk te doen!:)

Maar lijkt me inderdaad een goeie om al het extra's op een later moment in te bouwen.. Ahh, mn handen beginnen klam te worden van het feit dat ik binnenkort een mooi systeempje in huis heb liggen!

Cheers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke site kijken jullie trouwens voor de alienware laptops, gewoon op www.alienware.nl of is er een andere site waar ik zou moeten kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:48:
welke site kijken jullie trouwens voor de alienware laptops, gewoon op www.alienware.nl of is er een andere site waar ik zou moeten kijken?
Of die site of via de Dell site, Dell is eigenaar van Alienware, en dus de enige die het merk verkoopt in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dynabyte, mycom, vobis, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nooit geweten dat er buiten Dell om nog iemand Dell mocht verkopen. Maar zag net op de website dat Mycom Alienware en Dell verkoopt. Het aanbod was echter wel heel erg minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat klopt, maar het gebeurt wel. Als kleine zaak kan je ook dell's verkopen, sterker nog, de zaak om de hoek doet dat. Dell zelf is uiteraard goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:11:
Dat klopt, maar het gebeurt wel. Als kleine zaak kan je ook dell's verkopen, sterker nog, de zaak om de hoek doet dat. Dell zelf is uiteraard goedkoper.
Tja, en als je weet dat Dell zelf een hele goeie service levert, wat is dan het voordeel van op de hoek kopen?

De Dell prijzen zijn net altijd zo concurrerend geweest omdat de tussenhandel was uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ben ik zeker met je eens, ik ik zou ook niet aanraden je laptop te kopen bij een dergelijke tussenhandelaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ponkrucker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 08:51
aron225 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 15:33:
ik heb een tijdje geleden deze tas besteld:
[afbeelding]

de asus rog shuttle backpack..
omdat ik de alienware te duur vond , en eigenlijk niet zo heel mooi..

ik heb geen tijd voor een writeup, maar hij past als gegoten!!

meer volgt vanavond
Dat-ie past vind ik al heel wat! Ik ben benieuwd naar wat je er verder over te vertellen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
gisteravond veel meer ellende dan verwacht.. en tot 9 uur in ziekenhuis gezeten, en nu weer op werk...
tussendoor nog flinke klap slecht nieuws gehad.. dus was gister niet in de stemming.. sorry..

maar de tas..

allereerst, hij is best groot, maar groot is niet het juiste woord denk ik, hij is meer "fors"
hij heeft een sleuf voor de laptop aan de rug kan, waar tevens padding e.d. omheen zit.
de padding op de rug is echt super dik en heerlijk zacht, ik zou er uren mee kunnen lopen.

matteriaal van de buitenkant is redelijk stuk, en hij blijft dus in vorm, ook als deze bijna leeg is..
ik had erin gestopt:
m17x / headset / muis / muismat / 2 usb stickjes..

het middelste grootste vak is dan nog leeg.

om een idee te geven hoe groot hij daar is, hier past en oplader in, gewoon liggend in de breedte.. dus er kunnen voor de schoolganger zeker een 3 / 4 tal boeken in mee !

de tas is van prima kwaliteit en voelt erg stevig.
klein logo van asus onderop, en een groter "republic of gamers" logo (mooi).

ik vind het een erg mooie tas iig, die niet heel erg groot lijkt door de aflopende lijn.. draagcomfort is echt super, en de m17x past echt SUPER in het daarvoor bestemde vak.

enigste nadeel dat ik mij nu kan bedenken, is dat de laptop aan de rugkant zit..
nu is dit bij 9 van de 10 laptop tassen zo, en is de padding op de rug wel van goede kwaliteit.

nog een voordeel, en dat is tegenover de alienware orion backpack, is dat hij logisch ingedeeld is!
er zitten niet 10 mini vakjes in, je krijgt een stuk voor de laptop, dan een heel groot compartiment waar je gewoon iets groots mee kan nemen.. en tevens zit er in dit vak, ik geloof 3 vakken genaaid voor papieren / dunne boeken / tijdschriften.

aan de zeikant 2 vakjes waar (voor het idee) het blok van de adapter in past... dus prima bruikbaar (mijn muis zit daar in)

ja, echt een mooie tas!

jammer dan er asus op staat, maar mischien laat ik er wel een alienware logo op maken (collega maakt t-shirt, dus die zal er wel iets op weten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ponkrucker
Zonder verder iets te weten van je thuissituatie: sterkte toegewenst!
Tof dat je alsnog je verhaal hebt gedaan over de tas. Ik neem 'm in overweging. Vanavond ga ik langs bij de Crumpler store hier in de stad, en ik neem m'n AW mee om te passen. Prijzen liggen daar rond de 150 euro, echter vind ik ze op één backpack na allemaal foeilelijk. Hopen dat-ie in die ene past! Je krijgt daar net als bij Eastpak 30 jaar garantie, wat wel iets over de kwaliteit lijkt te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
thnx...

crumpler maakt ook goede tassen (heb er 1 voor mijn camera). maar ook duur!
de tas die ik nu heb kost 6 tientjes.. zolang hij het een jaar uithoudt, vind ik dat prima.
al denk ik dat mijn alienware eerder aan vervanging toe is dan de tas.

jammer ook dat er asus op staat, al maakt mij dat niet zo heel veel uit.
ik snap wel dat anderre dat mischien als min punt zien.

ik zal vanmiddag proberen foto's te maken. als ik hier tijd voor heb.

ik ben er iig blij mee ! , 1 van de weinige niet alienware tassen waar hij echt netjes in past

hier in de pricewatch: pricewatch: Asus Rog Shuttle Backpack

-----------------------------

late edit..

ik had de cyborg r.a.t. 7 besteld bij gamediscounter.. de coronel webshop.
vorige week maandag besteld en direct betaald (ideal)
netjes een mailtje met mijn order, en dat als ik betaald had met ideal en voor 4 uur besteld, ik hem de volgende dag in huis zou hebben..

nu een week verder, niet 1 mail gehad, ook geen betaal bevestiging, helemaal niets.. en dan is een week best lang genoeg.

ik zojuist gebeld, en bel miep wist mij te vertellen dat er 2 dagen geen voorraad is geweest.
hij is er sinds vandaag, en ze wou hem vandaag opsturen.
dan zou ik hem pas maandag krijgen. dat is dus anderhalve week levertijd (in plaats van de beloofde 24uur)

ik heb hem gecancelled. en ga vanmiddag nog naar de mediamarkt, en haal er 1 :D

[ Voor 36% gewijzigd door aron225 op 01-06-2012 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aron225 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 09:37:

ik heb hem gecancelled. en ga vanmiddag nog naar de mediamarkt, en haal er 1 :D
Mediamarkt, geef even een seintje als je hem daar vind, en wat ie daar kost, zoek ook nog een mooie bag voor m'n buitenaards monster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
uhh... die tas heb ik nergens gevonden, en die hebben ze zeker niet bij media markt amsterdam (arena)
zoiezo heeft mediamarkt alleen gare tassen waar hij never nooit in past..

ik zou lekker de alienware orion backpack kopen, of de asus rog shuttlebag(die 2e heb ik nu, en ben daar echt wel tevrede mee!)

ik ga die muis bij mediamarkt kopen.. ik verwacht 100 euro.. elke euro minder is mooi meegenomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-T
  • Niet online

T-T

Zou er iemand nog wat foto's kunnen plaatsen van een m17 met al de disco verlichting uit?
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timoj schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 13:13:
Zou er iemand nog wat foto's kunnen plaatsen van een m17 met al de disco verlichting uit?
Alvast bedankt.
Afbeeldingslocatie: http://hothardware.com/articleimages/Item1353/alienware-m17x.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.techdigest.tv/assets_c/2009/06/Alienware-m17x-thumb-500x332-89663.jpg

Is gewoon een mooie rustige bak zo zonder verlichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-T
  • Niet online

T-T

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 13:20:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

Is gewoon een mooie rustige bak zo zonder verlichting.
Dankje.
Ik weet nou bijna zeker dat dit hem gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
als je een dikke laptop nodig hebt, en 17'' de maat is, is er weinig anders tekoop ;)
ik zou het gewoon doen!

foto's is een oude m17x? de middelste staaf zit een soort knikje in.
klein detail, maar maakt het NET dat beetje eleganter

[ Voor 36% gewijzigd door aron225 op 01-06-2012 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-T
  • Niet online

T-T

Ik heb eerst ook bijv aan een xps 17 zitten denken.
Alleen zit je dan met een midden klassen video kaart die waarschijnlijk veels te snel niet meer mee kan.
Dus kom je toch al snel bij alienware. Wil wel alles solide en goed hebben. En als ik een beetje op het internet rondkijk dan doet alienware het erg goed. Dus goed tobo, scherm, touchpad en performance.
En draagbaarheid is voor mij niet zo belangrijk. De reden dat ik een notebook en geen desktop wil is omdat ik thuis niet vast wil zitten op 1 plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

z

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2012 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-T
  • Niet online

T-T

Ik persoonlijk hou meer van een simpel design zonder al te veel poespas.
Maar het is idd wel een leuk detail dat je wel de mogenlijkheid hebt om hem helemaal zo in te stellen zoals jij dat wilt. Vind het verlicht toetsenbord wel mooi. En de verlichte rand rond het touchpad lijkt me idd ook wel erg handig in het donker. De rest was voor mij niet nodig geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ponkrucker
De negatieve berichten die je leest zijn persoonlijke meningen. Het is natuurlijk een kwestie van smaak. Ikzelf vind het een leuke feature en het backlit tobo zelfs een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nielsdiy schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 14:22:
De negatieve berichten die je leest zijn persoonlijke meningen. Het is natuurlijk een kwestie van smaak. Ikzelf vind het een leuke feature en het backlit tobo zelfs een must.
Jammer dat je de verlichting niet als ambient verlichting kunt instellen die meekleurt met het scherm. Dat zou pas een leuke optie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben mij aan het orienteren om een nieuwe laptop te kopen. Ik heb nu een HP DV7 maar daar ben ik niet over te spreken plus hij is al drie jaar oud en nodig aan vervanging toe.

Een van de laptops die ik overweeg is de M14. Mijn grootste twijfelpunt bij deze is de scherm grootte. 14 inch is denk ik wel een grote stap terug van de 17 inch die ik nu gewend ben. Hoe bevalt het formaat eigenlijk bij de mensen die hem hebben om lang achter te zitten bij het gamen/films kijken en office gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 15:08:
[...]

Jammer dat je de verlichting niet als ambient verlichting kunt instellen die meekleurt met het scherm. Dat zou pas een leuke optie zijn.
dit zal vast mogelijk zijn..
als ik bf3 speel, en ik word geschoten, flits het keyboard rood..

als je bijna dood bent, oranje enzo.. echt heel cool!

wel beetje jammer, als je hardcore speelt.. dan heb je geen health indicator, maar wel word je toetsenbord dan oranje en donker oranje/rood als je bijna dood bent.. dat is niet geheel eerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
okej, ik had nog iets foto's belooft van de tas...
tevens ben ik net terug van mediamarkt met een nieuw speeltje.. een cyborg r.a.t. 7.
ik ben nu al verslaafd aan die muis.. ik heb nog niet 1 muis gehad die zo verschrikkelijk lekker in de hand lag..
uiteraard wel het 1 en ander aangepast (pink rest / ietsje langer, thumbrest stukje naar voren, en dichter bij de body van de muis.. wat dpi en knop instellingen)

ow, de foto's zijn wel kwaliteit janken (werk telefoon gebruikt om foto's te maken)

anyhow..komen ze!

de tas:
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads5/4fc8d15e3d695/4fc8d15deaffe-IMAG0137.jpg

hoe de laptop erin past?? zo dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads5/4fc8d1a8b4e72/4fc8d1a87b85c-IMAG0134.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads5/4fc8d1d21406a/4fc8d1d1cbdcd-IMAG0133.jpg

vakjes!!!
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads5/4fc8d1eec9922/4fc8d1ee8bcee-IMAG0135.jpg

op de bodem van het grote vak ligt de adapter.. die past in de breedte er liggend in, geeft mischien een idee hoe groot hij is?

en tot slot.. mijn nieuwe speeltje!
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads5/4fc8d22d13f09/4fc8d22cc2bf5-IMAG0139.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ponkrucker
Netjes hoor, zeker voor die prijs. En die muis matched toch wel errug goed met de M17x!!

Ik heb zojuist deze gekocht:

Afbeeldingslocatie: http://img210.imageshack.us/img210/82/001bboy001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img137.imageshack.us/img137/5356/003bboy001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img821.imageshack.us/img821/6322/002bboy001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img20.imageshack.us/img20/6845/004bboy001.jpg

De Crumpler Ziptease Box Boy. Wat een fanastische backpack, het straalt een en al kwaliteit en degelijkheid uit (net als de AW)! De M17x past precies in de bijgeleverde sleeve, welke weer precies in het laptopvak van de tas past. Deze kan nog extra geborgd worden met klittenband. Daarnaast is er nog meer dan voldoende ruimte voor accessoires (power brick, muis, koptelefoon etc.) en alle andere benodigdheden voor, ik noem, een lang weekend weg. Of 3 weken, als je een viezerik bent >:)
De prijs van 159 euro was even schrikken, maar lijkt het meer dan waard. Het voelt in ieder geval stukken beter aan dan een Eastpak van 100 euro (en die voelen al goed aan!). Ook krijg je bij Crumpler 30 jaar volledige en wereldwijde garantie, plus ik vind dat ik niet moet beknibbelen op een tas voor een laptop waar ik meer dan 1700 euro voor heb betaald ;) Buiten dat, erg veel keuze is er niet voor dat bakbeest!

Nu ik toch bezig ben de economie enkelhandig uit het slop te trekken, heb ik ook maar direct een koptelefoon besteld, en wel deze:

Afbeeldingslocatie: http://img844.imageshack.us/img844/5379/72975.jpg

Beetje off-topic, maar het is de AKG K450. Zal gebruikt worden met de laptop en voor onderweg aan de mp3-speler. Stond eerder deze week al op het punt 'm te bestellen bij Coolblue, maar ik ben blij dat ik gewacht heb. Is nu namelijk in de aanbieding van 79 voor 59 euro. Score!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi al die assesoires.

Tas, check, mijn huidige 17 inch tas zou ruim genoeg moeten zijn..
Muis, check, Razer Naga.
Headset, .......

Wat zou een goeie surround headset zijn die samenwerkt met de m17x?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ponkrucker
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 23:41:
Mooi al die assesoires.

Tas, check, mijn huidige 17 inch tas zou ruim genoeg moeten zijn..
Muis, check, Razer Naga.
Headset, .......

Wat zou een goeie surround headset zijn die samenwerkt met de m17x?
Welke tas heb jij?
Heb na mijn zoektocht van de afgelopen weken kunnen concluderen dat een M17x niet past in het gros van de 17" backpacks. Hoe dat met schoudertassen zit, weet ik niet. Het lijkt me igg gemakkelijker een geschikte schoudertas te vinden.

Met je vraag over headsets kan ik je helaas niet helpen. Een headset is niets voor mij, dan geef ik dat geld liever uit aan een goede hoofdtelefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
schitterende tas niels!! echt super mooi!!
crumpler is inderdaad kwaliteit, en daar betaal je gewoon voor.
9 van de 10x wel gewoon het geld waard.

die koptelefoon ken ik niet..

@lord bachus..
ik heb de tritton AX pro eraan gehad.
en de g35 van logitech.
vorige week de razer tiamat.

ik vond ze alle 3 echt lekker.

leuke is, dat bijna alle surround headsets usb zijn, en dus de headset/software van de headset, zelf hier 5.1 (of de tiamat 7.1) van maken..
hierdoor zullen ze hetzelfde klinken als op anderre notebooks.

de tiamat was wel ECHT gekkehuis, maar de tritton klonk ook echt super!!

de g35 is een heeel stuk goedkoper, en voor de prijs ook goed.

er is niets zo persoonlijk als geluid.. dus ik zou gewoon zelf luisterren.

ik zelf zou voor het geluid de tiamat willen, maar die is duur.. de ax-pro van triton is goedkoper, en ziet er ook een stuk minder lomp uit, en klinkt ook super..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top mijn week oude r4 is al dood.
Kreeg beeld vol met artifacts en nu boot hij niet meer, reboot loops.
Heb al meer gelezen dat die ati 7970m snel dood gaat maar dit slaat echt alles..

Hij doet alleen nog maar rebooten os bsods geven.

0X0000003B

Machine check exception
0x0000009c

Dell diag faalt op de cpu..error 2000-0114
Support al gebeld, word dinsdag vervangen.... Zucht.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2012 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 11:35:
Heb al meer gelezen dat die ati 7970m snel dood gaat maar dit slaat echt alles..

0X0000003B

Machine check exception
0x0000009c

Geweldig, maar niet heus, was alles nog out of the box, of waren klockspeeds ed getweaked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 13:16:
[...]

Geweldig, maar niet heus, was alles nog out of the box, of waren klockspeeds ed getweaked.
Niets op overclock. Niet nodig nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn sweaty palmsssss, wil mijn m14 asap!!! Kan niet wachten door games heen te rippen met dat apparaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand tutorials het liefst videos voor een m14x, waarbij extra geheugen en een ssd kaart geplaatst wordt? Ik wil dit namelijk zoals darkfly al zei echt zelf doen, scheelt echt teveel geld, en aangezien het wel aan risico is verbonden wil ik wel zo goed mogelijk weten wat ik aan het doen ben!

Heb al wat zitten zoeken op Internet, maar nog niet echt iets subliems gevonden!

Edit:heb al een buddy gevonden die me kan ondersteunen.

Had nog wel een laatste vraag wat betreft de processor, ik ben nog steeds in twijfel tussen welke ik zou moeten nemen bij de m14x, iemand een goede aanrader?

Greetings.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2012 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KLEUREN Alienware M14x Cosmic Black
GRAFISCHE KAART 2GB GDDR5 NVIDIA® GeForce® GT 650M
PROCESSOR Intel® Core™ i7-3720QM (6MB Cache, up to 3.6GHz w/ Turbo Boost 2.0)
GEHEUGEN 6.144 MB (1 x 2 048 + 1 x 4 096) 1.600 MHz Dual Channel DDR3
HARDE SCHIJF 500 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf
LCD-SCHERM 35.6 cm(14,0") HD witte led-beeldscherm (1.600x900) met TrueLife
STATION(S) Dvd+/-rw-station (dvd/cd lezen en schrijven)
DRAADLOZE Killer Wireless-N 1202 a/g/n 2x2 MIMO for Gaming & Video and Bluetooth

Dit zijn dus de uiteindelijke specs van mijn laptop. De hdd zal vervangen worden door een ssd kaart en ik wil er uiteindelijk 16gig aan geheugen inzetten. Ik neem aan dat dit wel een goed systeempje zal zijn? Graag jullie proffesionele mening! Mocht ik ergens een betere aanpassing aan kunnen brengen, let me know.

Mijn twijfel ligt voornamelijk bij de processor, hier wil ik in de toekomst vanaf blijven.

Intel® Core™ i7-3610QM (6MB Cache, up to 3.3GHz w/ Turbo Boost 2.0)
Intel® Core™ i7-3720QM (6MB Cache, up to 3.6GHz w/ Turbo Boost 2.0)

De meerwaarde van de i7-3720QM komt namelijk op 270 euro neer! Is het de investering waard? Hartelijk dank voor jullie ondersteuning!

Mvg,

Dennis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 11:35:

0X0000003B

Machine check exception
0x0000009c

Probeer de laptop eens op te starten zonder 7970M, weet je zeker of het de CPU of de grafische kaart is. Diag programmas zijn verre van feilloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 14:52:
KLEUREN Alienware M14x Cosmic Black
GRAFISCHE KAART 2GB GDDR5 NVIDIA® GeForce® GT 650M
PROCESSOR Intel® Core™ i7-3720QM (6MB Cache, up to 3.6GHz w/ Turbo Boost 2.0)
GEHEUGEN 6.144 MB (1 x 2 048 + 1 x 4 096) 1.600 MHz Dual Channel DDR3
HARDE SCHIJF 500 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf
LCD-SCHERM 35.6 cm(14,0") HD witte led-beeldscherm (1.600x900) met TrueLife
STATION(S) Dvd+/-rw-station (dvd/cd lezen en schrijven)
DRAADLOZE Killer Wireless-N 1202 a/g/n 2x2 MIMO for Gaming & Video and Bluetooth

Dit zijn dus de uiteindelijke specs van mijn laptop. De hdd zal vervangen worden door een ssd kaart en ik wil er uiteindelijk 16gig aan geheugen inzetten. Ik neem aan dat dit wel een goed systeempje zal zijn? Graag jullie proffesionele mening! Mocht ik ergens een betere aanpassing aan kunnen brengen, let me know.

Mijn twijfel ligt voornamelijk bij de processor, hier wil ik in de toekomst vanaf blijven.

Intel® Core™ i7-3610QM (6MB Cache, up to 3.3GHz w/ Turbo Boost 2.0)
Intel® Core™ i7-3720QM (6MB Cache, up to 3.6GHz w/ Turbo Boost 2.0)

De meerwaarde van de i7-3720QM komt namelijk op 270 euro neer! Is het de investering waard? Hartelijk dank voor jullie ondersteuning!

Mvg,

Dennis.
In down to earth applicaties is het verschil tussen de twee ongeveer 10%, voor de meeste GPU intensieve games is het verschil te verwaarlozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank u, dan ga ik denk ik toch voor de slightly less, maar vind et wel apart eigenlijk.

Als ik nu bijvoorbeeld via deze link " http://configure.euro.del...c=nl&l=nl&s=dhs&cs=nlepp1 " een m14x aanmaak, dan zit de 3720 standaard in de prijs berekend.

Hoe dan ook weet ik nu hoe het in elkaar steekt, dankje Bachus!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2012 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd in "[Ervaringen] Dell XPS 15 - Deel 8"

Ik raad de snellere CPU af hoor. De koeling van de M14x is niet bepaald de beste ooit. Met een dualcore koelt hij passief, maar onder gaming maakt hij alsnog een flinke bak herrie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 16:21:
[...]

Probeer de laptop eens op te starten zonder 7970M, weet je zeker of het de CPU of de grafische kaart is. Diag programmas zijn verre van feilloos.
getest en dat is het niet, de cpu is rot, zodra ik in bios cpu features uitzet zoals speedstep, turbomode en virtualisatie dan werkt hij wel.
nu ff testen welke feature het is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De CPU is rot? Dat heb ik nu nog nooit meegemaakt.. Weet je zeker dat het niet het RAM of iets dergelijks is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 17:08:
De CPU is rot? Dat heb ik nu nog nooit meegemaakt.. Weet je zeker dat het niet het RAM of iets dergelijks is?
Het verbaasd mij net zoveel maar het is de cpu.
Speedstep aan en regent bsod en freezes, uit en werkt goed.
Blijkbaar als hij te hoog klokt poeft hij.. Rest is allemaal getest.

systeem is stabiel met speedstep uit.. maandag belt dell terug, ze sturen maar cpu op.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2012 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ponkrucker
Echt heel kut voor je, XennOX. Dell inmiddels een beetje kennende zal het vast netjes afgehandeld worden. Ben alleen bang dat je alle niet-originele onderdelen er weer uit mag gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dat hoeft niet hoor. Mijn monteur deed niet moeilijk over een odd caddy bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nielsdiy schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 22:24:
Echt heel kut voor je, XennOX. Dell inmiddels een beetje kennende zal het vast netjes afgehandeld worden. Ben alleen bang dat je alle niet-originele onderdelen er weer uit mag gaan halen.
nee hoor, in de jaren met dell doen monteurs niet moeilijk.
nog nooit gehad dat ie terug naar stock moest.

en dan nog, half uurtje en hij is stock. weet nu hoe hij uit elkaar gaat:)
ga gelijk mijn gpu en cpu repasten als de nieuwe cpu er is, ga trouwens vragen of ze dat ding niet willen opsturen zonder tech maar ben bang van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ponkrucker
Ah, ok, dat is goed om te weten!
Denk dat ze je die cpu niet zelf laten vervangen. Zelf de koelpasta vervangen kun je altijd nog doen.
Neemt niet weg dat dit gewoon waardeloos is en ik hoop dat het snel opgelost wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nielsdiy schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 22:42:
Ah, ok, dat is goed om te weten!
Denk dat ze je die cpu niet zelf laten vervangen. Zelf de koelpasta vervangen kun je altijd nog doen.
Neemt niet weg dat dit gewoon waardeloos is en ik hoop dat het snel opgelost wordt!
heb toch mijn twijvels maar ja, kreeg net met unduro aan op de intel kaart wel een keer systeem geboot met speedstep aan.
kan ook een voltage probleem zijn op het mobo dus denk dat ik dell vraag beide te laten vervangen, mobo en cpu. verwacht dat cpu niet stuk is stiekem. :+
omdat ik het voltage verlaag van de cpu met speedstep werkt hij wel en dat doet het mobo.
vandaar denk ik dat cpu stiekem wel goed is maar rot mobo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ridge60
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-09 18:30
hoe kan ik epp korting krijgen op de m17x r4 met full hd scherm en 7970m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Het deel nl=nldhs1 veranderren in nl=epp1 .. In de url..
Als je hem in het mandje stopt, gaat er 8 procent af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 of 2 pagina's terug heb ik gelezen dat je zelf een US int keyboard kan kopen en DIY style inprikken.
mijn vraag is, waar kopen jullie de keyboards vandaan? ebay of iets dergelijk?
als ik de keyboard zelf vervang, vervalt mijn garantie dan? of valt dit daar buiten?

alvast bedankt voor jullie reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ponkrucker
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 15:39:
1 of 2 pagina's terug heb ik gelezen dat je zelf een US int keyboard kan kopen en DIY style inprikken.
mijn vraag is, waar kopen jullie de keyboards vandaan? ebay of iets dergelijk?
als ik de keyboard zelf vervang, vervalt mijn garantie dan? of valt dit daar buiten?

alvast bedankt voor jullie reacties!
Ik heb 'm telefonisch besteld bij Dell zelf, via UK Alienware support. Was rond de 50 euro kwijt.
Als je niets molt, is er niets aan de hand. Het is tenslotte jouw laptop, dus als je hardware wilt vervangen moet je dat zelf weten. Echter zal Dell logischerwijs nooit garantie geven op 3rd party hardware of de werking daarvan icm hun systemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nielsdiy schreef op zondag 03 juni 2012 @ 15:45:
[...]

Ik heb 'm telefonisch besteld bij Dell zelf, via UK Alienware support. Was rond de 50 euro kwijt.
Als je niets molt, is er niets aan de hand. Het is tenslotte jouw laptop, dus als je hardware wilt vervangen moet je dat zelf weten. Echter zal Dell logischerwijs nooit garantie geven op 3rd party hardware of de werking daarvan icm hun systemen.
Eigenlijk zou Dell gewoon verplicht moeten zijn een HCL af te geven, met apparaten die samenwerken met hun hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Nee, anders zou iedereen zelf ram enz upgraden, en lopen ze zelf een hoop mis?

Ik ga wel voor de bluray brander trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aron225 schreef op zondag 03 juni 2012 @ 16:21:
Nee, anders zou iedereen zelf ram enz upgraden, en lopen ze zelf een hoop mis?

Ik ga wel voor de bluray brander trouwens!
ben er zeer happy met die sony BD-5850, al paar 50Gb discen gebrand onderhand. full bluray is toch mooier dan mkv rip.
de sony kan ook bd-xl aan, 4 layers 100GB.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2012 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
ziek!!

naja... het is gekomen...
me pa had een 5.1 set.. best wel leuke yamaha..
ik had een mooie stereo setup (monitor audio rs8i's met cambridge blok en klipsch woofer)
nu vond mijn nieuwe vrouw (kort geleden hoop ellende gehad) mijn rs8's lelijk, en te groot enzo..
dus heb ik een ruil gedaan, en die 5.1 set opgehaald.

me pa blij met de 2.1... maar hij had geen dvd speler meer.., die kocht in een impuls een bluray speler..
ik regel altijd zijn films.. maar in bluray gaat dat gewoon even niet...
dus hij koopt een bluray brander voor mijn alienware (mooie deal)..

ik ga hem na mijn vakantie bestellen.. en eerst moet de monteur ff komen om de gap van mijn accu te laten verdwijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
zoo, gister 5.1 set opgehangen, alles netjes weg gewerkt (vrouw weer blij).

en natuurlijk een probleem..
de alienware heeft geen 5.1 aansluiting digitaal...
alleen de combo minijack-s/p diff aansluiting, waar ik nergens een kabel voor kan vinden.

ik moet nu dus een optische aansluiting hebben, die gewoon 5.1 door geeft aan mijn receiver..

iemand ervaring met:
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1292337103.jpeg

?????????

het is deze in de pricewatch:
pricewatch: Creative SoundBlaster X-Fi Surround 5.1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angilo
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11-09 17:30
Ja, ik heb er ervaring mee. Ik heb het product teruggestuurd omdat ik het dat geld niet waard vond. Het geluid werd niet veel verbeterd, het geluid kon wel harder. Ik had het gekocht vanwege geluidverbetering, voor mij was er dus geen toegevoegde waarde.
Voor jou is dat anders. Verwacht er qua geluid niet teveel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
het gaat mij er om, dat ik 5.1 heb / krijg..
ik heb nu de standaard minijack naar tulp.. en dat is gewoon analoog stereo..
volgens mij ondersteund dat ding 5.1 en dts via de optische uitgang.

dat is het enigste dat ik nodig heb... en ik neem aan dat dit allicht beter is als de oplossing nu is (icm een ouderre acer / nieuwe alienware)

of heb ik het hier helemaal mis ?

edit:
oja, en vergeten te melden, dat dit een tijdelijke oplossing is (maandje of 3 a 4)
hierna zal er gewoon een nieuwe receiver komen, ik wil namelijk alles waarschijnlijk via hdmi poorten laten lopen..

dan ben ik ook meteen van 10 000 kabels af.

[ Voor 25% gewijzigd door aron225 op 04-06-2012 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Weet iemand trouwens wanneer de nieuwe m18xr2 in nederland eindelijk komt?
Hij is overal ter wereld uit.. Maar natuurlijk moet Nederland weer zo lang erover doen omdat ze samenwerken met België..

Heb geen zin om hem uit Amerika te laten komen. Wil hem gewoon in Nederland halen..
Marketing Afdeling weet wanneer ze hem gaan releasen.. Alleen die willen het "gewoon volk" niet vertellen.

Iemand maybe een insider die iets meer weet?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 16:24:
[...]

ben er zeer happy met die sony BD-5850, al paar 50Gb discen gebrand onderhand. full bluray is toch mooier dan mkv rip.
de sony kan ook bd-xl aan, 4 layers 100GB.
Heel mooi ding, maar als ik naar deze video kijk, dan schrik ik wel een beetje van al het werk benodigd om een DVD fikker door een blueray burner te vervangen.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=MP4myeDK-3U]

Trouwens "don't do this at home", de koeler van de processor wordt met veel te veel koelpasta vastgezet in deze video, maar als voorbeeld voor het loshalen van het mechanische gebeuren lijkt me de video wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefr
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-10-2012
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 15:46:
Ik ben mij aan het orienteren om een nieuwe laptop te kopen. Ik heb nu een HP DV7 maar daar ben ik niet over te spreken plus hij is al drie jaar oud en nodig aan vervanging toe.

Een van de laptops die ik overweeg is de M14. Mijn grootste twijfelpunt bij deze is de scherm grootte. 14 inch is denk ik wel een grote stap terug van de 17 inch die ik nu gewend ben. Hoe bevalt het formaat eigenlijk bij de mensen die hem hebben om lang achter te zitten bij het gamen/films kijken en office gebruik?
ik heb onlangs hetzelfde gedaan. Van 17" samsung van M14X R2. Bevalt mij uitstekend. Ervaar het relatief kleinere beeldscherm niet als vervelend of negatief. Kwaliteit van het scherm is echt top, voor een paar tientjes wel laten upgraden naar 1600x900. Zie overal die aanrader staan, heb geen ervaring mbt het standaard scherm maar de geupgrade is echt uitstekend.

Gamen gaat uitstekend, ik heb tot op heden CoD MW3, Total War: Shogun 2 FoS en Anno 2070 gespeeld en geen last gehad van een te klein scherm. Ik krijg graag series/films en ook hier ervaar ik geen probleem. Dan ligt het er echter wel aan hoe je kijkt. Zet je de laptop op bijvoorbeeld de salontafel en ga je lekker languit liggen op de bank dan kan je het ervaren als klein maar gewoon op schoot of op bureau e.d. kan het uitstekend. Ook office is geen probleem

wat mij betreft echt aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Zit zelf na te denken om de M14XR2 aan te schaffen voor mijn studie, als vervanger voor mijn huidige 17''HP. Nu is hij via darkstone zijn sheet voor een leuke prijs te krijgen. Alleen wacht ik zelf liever nog even af om te kijken was de nieuw XPS15 lijn gaat doen. Alleen krijg je nu bij aanschaf van de M14XR2 +/- 170 euro btw korting. Welke t/m 7 juni geldig is. Heeft dell vaker dit soort acties? Zoja wordt er deze zomer nog een soort gelijke actie verwacht?

Excuus als ik hier verkeerd zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 13:41:
Hey,

Weet iemand trouwens wanneer de nieuwe m18xr2 in nederland eindelijk komt?
Hij is overal ter wereld uit.. Maar natuurlijk moet Nederland weer zo lang erover doen omdat ze samenwerken met België..

Heb geen zin om hem uit Amerika te laten komen. Wil hem gewoon in Nederland halen..
Marketing Afdeling weet wanneer ze hem gaan releasen.. Alleen die willen het "gewoon volk" niet vertellen.

Iemand maybe een insider die iets meer weet?

Alvast bedankt.
Hij zal niet in Nederland gereleased worden, blijkbaar is er in Nederland/Belgie geen markt voor de M18x R2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@stefr
Bedankt voor je reactie. Mijn idee was ook om de scherm upgrade te nemen icm 650m 2g en de I7 3610. Dat is als ik hem neem. Ligt een beetje aan wat voor kwaliteit en prestaties de concurrentie kan leveren tegen welke prijs.

Hoe zit het trouwens met de kortings acties op de Dell producten. Ik heb gezien dat je 7% via shopkorting kan krijgen en/of 7% via haal meeruitjecard. Kan je die eigenlijk combineren? Dat zou wel mooi zijn. Verder is er eigenlijk nog EPP korting op de m14x te krijgen? Ik heb gelezen dat je een stukje van de URL moet aanpassen maar als ik dat probeer lijkt het er op dat het niet werkt. Er wordt geen korting berekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Niet online
EPP wordt pas berekend nadat je het hele bestelproces hebt doorlopen. Shopkorting en haalmeeruitjecard zijn niet te combineren. Let er wel op dat je op de juiste manier besteld voor shopkorting. Hier in dit topic kan je trouwens wel vinden hoe een en ander moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:43:
[...]

Hij zal niet in Nederland gereleased worden, blijkbaar is er in Nederland/Belgie geen markt voor de M18x R2.
Tja, dan zou Dell het gewoon mogelijk moeten maken een amerikaanse versie te bestellen van deze jongens...

Trouwens denk toch dat de meeste Alienware fans een US keyboard en Engels talige windows versie willen. Gewoon een kwestie van wat linkjes doorpatchen, voorraad hoeven ze niet te hebben.
Ik zou maar wat graag een performance test van deze zien, ben benieuwd hoeveel trager hij is dan de 7970M.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

not so much aldus nvidia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
hoezo trager?
hij kan net zo goed ook sneller zijn ?

ik ben benieuwd wat hij doet.. eventueel (mocht het normaal te betalen zijn) zou ik hem wel in mijn r4 willen proppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aron225 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 17:23:
hoezo trager?
hij kan net zo goed ook sneller zijn ?

ik ben benieuwd wat hij doet.. eventueel (mocht het normaal te betalen zijn) zou ik hem wel in mijn r4 willen proppen
Lijkt er inderdaad op dat de geruchten niet kloppen en dat beide monsters dicht bij elkaar in de buurt liggen.

Kan AMD straks eventueel met de 7990M alsnog de kroon overnemen?

Maar voor diegenen die een 3D scherm willen lijkt dit misschien wel de happy keuze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefr
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-10-2012
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 14:15:
@stefr
Bedankt voor je reactie. Mijn idee was ook om de scherm upgrade te nemen icm 650m 2g en de I7 3610. Dat is als ik hem neem. Ligt een beetje aan wat voor kwaliteit en prestaties de concurrentie kan leveren tegen welke prijs.

Hoe zit het trouwens met de kortings acties op de Dell producten. Ik heb gezien dat je 7% via shopkorting kan krijgen en/of 7% via haal meeruitjecard. Kan je die eigenlijk combineren? Dat zou wel mooi zijn. Verder is er eigenlijk nog EPP korting op de m14x te krijgen? Ik heb gelezen dat je een stukje van de URL moet aanpassen maar als ik dat probeer lijkt het er op dat het niet werkt. Er wordt geen korting berekend.
ik ben geen expert op dit gebied maar ik denk dat anderen dit wel kunnen ondersteunen. De toegevoegde waarde van 2gb 650m tov de 1gb is niet of nauwelijks merkbaar, evenals het verschil tussen i7 3610 vs 3620. Voor de EPP korting moet je kijken op pagina 103/4/5 van dit topic. Daar staat wel een link. Hier krijg je tot 1500 euro 5 procent en daarna 8. Dit valt te combineren met shopkorting of meeruitjecard. Niet allebei zoals al gereageerd hier. Eerst je laptop configureren dmv de link op dit topic, die vervolgens opslaan in mandje. Dan via (daar heb ik het gedaan, werkte uitstekend ondanks initiele twijfels) shopkorting naar dell gaan en je mandje openen en bestellen maar. Is toch 12/15% korting..

Verder kan ik alleen maar zeggen dat ik het echt een fantastische laptop vindt. _/-\o_ Alles valt mij mee, zelf de accuduur is naar prestaties gezien uitstekend. Je kunt zo een hele avond met je laptop op schoot zitten of series kijken zonder dat ie aan de oplader moet! hoef je m alleen maar op gebalanceerd te zetten, en de prestatie vermindering merk je dan niet eens bij het kijken. Enige minpunt, maar das een minpunt van alle alienwares is het toetsenbord. Enorme afknapper zo een Nederlands toetsenbord. Maar daar kom je ook wel overheen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugiwara
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-06-2020
Hallo mede tweakers :)
Ik volg al een tijdje dit topic, en heb sinds 23/5 ook een M17x besteld, met alles erop en eraan, epp/shopkorting enzo jadajadajada.

anyways, nou zou ik het heel leuk vinden als ik aanstaande vrijdag, of hooguit maandag hem al heb.
verwachte leverdatum is 14/06, en de M17x staat nog in productie.
nou had ik ergens in dit topic (vraag aub niet waar, heb heel wat pagina's doorgespit :D ) dat soms de laptop nog wel eens op productie staat, maar wel verzonden is/ al aangekomen is.
kan iemand mij helpen, met een link of dergelijk hoe je dat kan tracen?
of als ik het verkeerd begrepen, mag je dit negeren ;)

daarnaast wou ik natuurlijk nog even vermelden dat dit een super topic is, heeft ervoor gezorgd dat ik uiteindelijk de knoop heb doorgehakt om mijn eerste echte gaming laptop te kopen.
ik heb al een uber pc staan, maar zoals meerdere, voor lans, werk (avonduren/weekend), vakantie en alle andere taferelen waar ik wel eens de mogelijkheid wil hebben om te gamen vond ik de aanschaf het zeker waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mugiwara schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 02:23:
Hallo mede tweakers :)
Ik volg al een tijdje dit topic, en heb sinds 23/5 ook een M17x besteld, met alles erop en eraan, epp/shopkorting enzo jadajadajada.

anyways, nou zou ik het heel leuk vinden als ik aanstaande vrijdag, of hooguit maandag hem al heb.
verwachte leverdatum is 14/06, en de M17x staat nog in productie.
nou had ik ergens in dit topic (vraag aub niet waar, heb heel wat pagina's doorgespit :D ) dat soms de laptop nog wel eens op productie staat, maar wel verzonden is/ al aangekomen is.
kan iemand mij helpen, met een link of dergelijk hoe je dat kan tracen?
of als ik het verkeerd begrepen, mag je dit negeren ;)

daarnaast wou ik natuurlijk nog even vermelden dat dit een super topic is, heeft ervoor gezorgd dat ik uiteindelijk de knoop heb doorgehakt om mijn eerste echte gaming laptop te kopen.
ik heb al een uber pc staan, maar zoals meerdere, voor lans, werk (avonduren/weekend), vakantie en alle andere taferelen waar ik wel eens de mogelijkheid wil hebben om te gamen vond ik de aanschaf het zeker waard.
Ik volg jou levering met argusogen, heb precies een week later besteld en zou op de 22e geleverd krijgen. Maar moet eigenlijk voor de 18e want daarna ben ik 2 weken het land uit, ben dus benieuwd hoe veel eerder jou systeem aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 18:33:
[...]

[...]

Lijkt er inderdaad op dat de geruchten niet kloppen en dat beide monsters dicht bij elkaar in de buurt liggen.

Kan AMD straks eventueel met de 7990M alsnog de kroon overnemen?

Maar voor diegenen die een 3D scherm willen lijkt dit misschien wel de happy keuze...
ook zonder 3d lijkt het mij een happy keuze..

driver ondersteuning e,d, is bij nvidia gewoon veel beter..
3d vision mogelijkheid.
cuda voor de grafische ontwerpers en fotoshoppers onder ons.

ik wacht op benchmarks af.... al verwacht ik dat de 680m ook wel ietsje sneller kan zijn dan de amd variant.

de geclaimde 60% sneller die de 7970 zou zijn tegenover de 675 is ook in praktijk niet aanwezig (25% komt eerder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugiwara
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-06-2020
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 06:43:
[...]

Ik volg jou levering met argusogen, heb precies een week later besteld en zou op de 22e geleverd krijgen. Maar moet eigenlijk voor de 18e want daarna ben ik 2 weken het land uit, ben dus benieuwd hoe veel eerder jou systeem aankomt.
Ja we zullen zien, ik zou zo ie zo wel ff status posten als ik meer weet (verzonden bijv, of dat hij aangekomen is etc).

zit namelijk nu in mijn vakantie, en dit weekend gaan we al lannen :P
om nou voor een paar daagjes me computer af te sluiten en te verplaatsen ben ik tegenwoordig echt te lui voor haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:01

koelebobes

Wen BTC €100K

Zooo brozor's

SSD geïnstalleerd alleen nu iedere keer als ik een programma wil installeren of een afbeelding download zet ie het op de SSD.. Is hier iets aan te doen ? Of moet ik het zelf de hele tijd de bestand locatie wijzigen.

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-T
  • Niet online

T-T

Ik heb nu toch echt besloten dat het een Alienware M17x gaat worden.
Wil hem volgende week gaan bestellen.

Alleen heb ik nog een paar vraagjes.

De configuratie zoals ik hem wil bestellen is als volgt:

PROCESSOR: Intel® Core™ i7-3610QM (6MB Cache, up to 3.3GHz w/ Turbo Boost 2.0)
BESTURINGSSYSTEEM: Legitieme Windows® 7 Home Premium, 64-bits, Nederlands
GRAFISCHE KAART: 2 GB GDDR5 AMD® Radeon™ HD 7970M
GEHEUGEN: 6.144 MB (1 x 2 048 + 1 x 4 096) 1.600 MHz Dual Channel DDR3
HARDE SCHIJF: 500 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf
LCD-SCHERM: 44 cm(17.3") Wide Full HD (1920 x 1080) WLED LCD
KLEUREN: Alienware M17x Stealth Black
OPTISCH(E) STATION(S): Dvd+/-rw-station (dvd/cd lezen en schrijven)
DRAADLOZE CONNECTIVITEIT: Killer Wireless-N 1103 a/g/n 3x3 MIMO with Bluetooth 4.0
HOOFDBATTERIJ: Primary 9 cell Li-Ion Default Base Battery
SERVICES EN SUPPORT: 1 jaar Next Day In-Home Hardware Support service
ACCIDENTAL DAMAGE-BESCHERMING: 1 jaar Accidental Damage-bescherming

Ga ook meteen een SSD inbouwen.
Denk dat het de 128gb Samsung 830 gaat worden.
En waarschijnlijk komt er in een later stadium nog een blu-ray disc combo in.

Maar als ik van 6 naar 8gb werkgeheugen wil is dat een meerprijs van €40. Nou heb ik een beetje op internet rondgekeken en daar heb je voor €50 - 70 nog 8gb werkgeheugen er bij. Maar kan iemand mij vertellen welk merk ik moet hebben die met het standaard werkgeheugen geheugen van Dell kan samenwerken?

Is het die €20 waard om een killer wireless kaart te nemen?

En mijn laatste vraagje.
Is het nodig om meer als 1 jaar services en support te nemen?
Omdat ik wel eens gelezen heb hier dat Dell standaard 2 of 3 jaar aanhoud?
En als ik nou maar 1 jaar neem dan krijg je als dat bijna afgelopen is toch ook nog een aanbieding om te verlengen?
Kan iemand mij vertellen hoe dat precies werkt?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 16:30
Klopt je krijgt een aanbieding via email met de vraag of je de garantie wilt verlengen zodra deze bijna verlopen is.

Zou er gewoon 8 of 16gb DDR3 instoppen van corsair (vengeance) en de standaard dimms verkopen.

€20,- op zo een dure laptop is verwaarloosbaar niet? Of je er wat aan hebt hangt volgens mij af van je router.

[ Voor 86% gewijzigd door JT888 op 06-06-2012 14:56 ]

Pagina: 1 ... 33 ... 56 Laatste

Dit topic is gesloten.