Net even de stad in geweest voor een rugzak en koptelefoon.
De 17" rugtassen van Eastpak vallen in ieder geval af. De M17 is bijna 1,5 centimeter breder dan de door Eastpak maximaal opgegeven breedte. Teleurstelling, aangezien Eastpak superdegelijk is en ook nog eens wereldwijde levenslange garantie geeft. In de Vans winkel een potentiele rugtas gezien, maar het is niet mogelijk daar je geld terug te krijgen als tie uiteindelijk niet blijkt te passen, enkel een tegoedbon. Ondanks ik ze wees op de wet (gewoon geld terug!), bleven ze vasthouden aan hun eigen regeltjes. Die gok ga ik dus niet nemen.
Nu begin ik weer een beetje te twijfelen over de Orion 17" rugtas van Dell, ondanks de slechte verhalen. Puur omdat er zo weinig keus is. Zucht, wat een moeilijk leven hebben wij Alienware bezitters toch
Qua koptelefoon ben ik er ook nog niet over uit. Ik ben zeer gecharmeerd van de Shure SRH840, echter is deze wat kwetsbaar omdat het snoer niet geheel in de hoofdbeugel zit verwerkt. De rest van de koptelefoons kon mij niet bekoren dan wel door het geluid, dan wel door de pasvorm. Ja ok, een Sennheiser van 300 euro, maar dat wordt mij een beetje te gortig. De SRH840 is online te vinden voor 140 euro en dat vind ik een mooi bedrag.
Ik ben overigens al langer op zoek naar een koptelefoon, primair voor muziek via m'n installatie en nu dus secundair voor de laptop.
To be continued...
[
Voor 93% gewijzigd door
ponkrucker op 26-05-2012 15:12
]