Heeft iemand nog een 10% korting code voor mij?
Wil namelijk een M18 aanschaffen...
Wil namelijk een M18 aanschaffen...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Nou, tot nu toe is het nog helemaal niets anders geworden. De reparateur is geweest, maar Dell had er geen heatsink bij gedaan, ondanks dat ik erop had aangedrongen, en bij de heatsink zit een beugeltje dat op de achterkant van de videokaart moet. Dat had de monteur dan maar van de oude kaart gesloopt (krom en schroefgat uitgewoond) en op de nieuwe gezet. Ging ik natuurlijk niet mee akkoord en morgen komen ze opnieuw langs met de heatsink en een nieuwe videokaart. Hier past maar 1 smiley bij:Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 13:44:
Dat zal wel een HD6990m worden. Ik geloof dat de 6970m end-of-life is. Die heeft dell vast niet meer op voorraad.
Das dan mooi geld verspilt want ram voorbij 4-6gb geeft je 0% extra snelheid in gamesJazsie schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:15:
Ik ben nog altijd dik tevreden met mijn m14x.
Ondertussen RAM geüpgrade naar 16GB (was 4GB).
Geeft een mooie extra snelheid in games.
Zit de komende 3 jaar wel goed denk ik
Verwijderd
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2012 17:21 ]
Verwijderd
Verwijderd
Games? Daar doe ik het niet voor, wel voor mijn 5-10 VM's die ik erop draaiRelis schreef op maandag 06 februari 2012 @ 15:14:
[...]
Das dan mooi geld verspilt want ram voorbij 4-6gb geeft je 0% extra snelheid in games
Wilde ook eerst voor 8GB gaan alleen wordt upgraden lastig zonder die dan weer te vervangen. Ben je uit eindelijk net zo veel geld kwijt. Dus gelijk maar in een keer goed gedaanVerwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 15:17:
Het kost ook bijna niets, en van meer ram heb je over het algemeen wel een klein beetje profijt. Al zou ik dan voor 8GB opteren en niet 16GB, dat is te duur op dit moment.
...
3600 Wp op 0° (vrijwel plat) | 3900Wp op 10°
[ Voor 19% gewijzigd door Relis op 07-02-2012 15:14 ]
Ik doelde ook meer op de laadtijden en niet de FPS aangezien dat inderdaad niet helpt.Relis schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:14:
Ik doelde ook meer op de performance ín games ipv laadtijden, ram helpt je fps daar niet.
Laadtijden 2x zo kort vind ik apart, toen ik van 4->8gb ging was het lang niet zo'n boost als bijv een SSD er in zetten maar als jij het zegt..
...
Aangezien laadtijden/game performance je weinig interessert zou ik voor de 16GB RAM gaan.Inverted_World schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 02:04:
Ik zit zelf ook een beetje te twijfelen tussen de 16GB ram en een SSD, of wellicht beiden, hoewel dat weer flink wat geld zou kosten. Welke SSD's zijn aan te raden voor een M14X?
In de 16Gb ram heb ik voornamelijk interesse ivm Ram Previews icm After Effects. Laadtijden/Game performance interesseert me vrij weinig.
Voor de doorsnee gebruiker/gamer zou ik bijna altijd een SSD aanraden omdat dat de beste boost is die je een pc kan gevenInverted_World schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 02:04:
Ik zit zelf ook een beetje te twijfelen tussen de 16GB ram en een SSD, of wellicht beiden, hoewel dat weer flink wat geld zou kosten. Welke SSD's zijn aan te raden voor een M14X?
In de 16Gb ram heb ik voornamelijk interesse ivm Ram Previews icm After Effects. Laadtijden/Game performance interesseert me vrij weinig.
Oh ja, had ik niet aan gedacht..Jazsie schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 08:43:
Dat zijn SATA3 schijven... Laat dat nu net in de meeste gevallen (lees vrijwel altijd) problemen geven met de m14x.
[ Voor 9% gewijzigd door Relis op 09-02-2012 20:00 ]
Of je er gewoon bij neerleggen. Zoveel nut heeft SATA3 niet op een dergelijke notebook, tenzij je er ook SATA3 ssd's via usb3 op aan sluit.Relis schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 19:57:
[...]
Dan kan je alsnog een sata III schijf kopen, firmware upgraden en dan maar hopen dat je in de toekomst nog een fix krijgt van dell...
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Bios A08 voor SATA3 is met de m17x, niet de m14x. Ik heb trouwens meteen bios A08 geinstalleerd voor ik de ssd er in zette. Dat werkt in elk geval met SATA3 snelheid. Voor zover ik weet is er nog geen waterdichte oplossing voor de m14x en SATA3 ssd´s.Relis schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 19:57:
[...]
Oh ja, had ik niet aan gedacht..
Wat ik heb gelezen, is dat de A08 bios trouwens de meeste problemen verhelpt maar Sata III disabled.
Dan kan je alsnog een sata III schijf kopen, firmware upgraden en dan maar hopen dat je in de toekomst nog een fix krijgt van dell...
Als ik de m14x zo bekijk, met al z'n problemen met SSDs, overheating en de matige gpu die je niet kan upgraden ben ik toch wel blij dat ik de m15x heb
@Voxx: Mooi dat je zo blij bent met je m17x, die staat bij mij ook op m'n verlanglijstje.. ^^ (eerst maar een beetje sparen)
Heb hier anders nergens problemen mee, niet met SSD, overheating of de "matige" GPU.Relis schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 19:57:
[...]
Als ik de m14x zo bekijk, met al z'n problemen met SSDs, overheating en de matige gpu die je niet kan upgraden ben ik toch wel blij dat ik de m15x heb
[...]
Je kan dit zonder zorgen doen.Ryan1981 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:12:
Vorig jaar Augustus deze laptop gekocht:
Alienware M17x Stealth Black
Intel® Core™ i7 Processor 2720QM (2.20Ghz, 6MB, 4C)
English Genuine Windows® 7 Home Premium (64 BIT)
2GB GDDR5 AMD® Radeon™ HD 6990M
8192MB 1333MHz Dual Channel DDR3 SDRAM \[2x4096]
640GB (2x320GB) SATA Raid 0 "Stripe" (7,200rpm) Dual HDD
17.3" WideFHD (1920 x 1080) WLED LCD
Blu-Ray ROM Combo (Blu-ray read only, DVD, CD read and write) Drive
Dell Wireless 1501 wireless-N - EUR
Dell Wireless 375 Bluetooth Card - EUR
Primary 9 cell Li-Ion Default Base Battery
Toendertijd vroegen ze veel te veel voor de SSD en heb ik dus 2 HD in Raid 0 gekozen. Ik wil deze echter gaan upgraden naar SSD's in de toekomst. Mijn vraag is, kan ik dit zelf doen zonder garantie te verliezen en wat raden jullie mij aan te doen? Trim zal we niet ondersteund worden in RAID dus ik ga er van uit 1 ssd en 1 HD?
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2012 13:56 ]
Wanneer komt de R2 versie ongeveer? Misschien kan ik tot dan wachten en het R1 model een stuk goedkoper kopen als ze dit niet volledig vervangen door het R2 model.Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 13:54:
Als je er 'volgend jaar aan de hoge school' pas een nodig hebt, dan zou ik sowieso wachten. Je hebt nog een half jaar om op koopjes te wachten.
En over een andere boeg, kan je het verantwoorden om de alienware te nemen in plaats van pricewatch: HP Pavilion dv6-6b41ed, die hetzelfde presteert met mindere bouwkwaliteit en styling, maar beter scherm en prijs? In nederland leg je € 1,128 neer voor de config met i7 en 900p. en dat vind ik eigenlijk al te veel. Met cashback (http://www.shopkorting.nl/winkel/Dell, die zal ook wel in BE werken????) en 10% korting. Al is die laatste zeldzaam op moment van spreken.
En als je in de url s=dhs vervangt door s=epp. Dan krijg je 5% korting. Volgens mij is die te stacken met de 10%, maar ik zoek nog een gelegenheid dat uit te proberen.
[ Voor 3% gewijzigd door Sakke1994 op 11-02-2012 14:15 ]
Verwijderd
Maandje of 2. Overigens krijg je dan alleen een vooruitgang op het gebied van CPU, of ik moet me vergissen.Sakke1994 schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 14:13:
[...]
Wanneer komt de R2 versie ongeveer? Misschien kan ik tot dan wachten en het R1 model een stuk goedkoper kopen als ze dit niet volledig vervangen door het R2 model.
Dat is helaas belastingfraude.Kom uit op 1100 euro als ik hem via het bedrijfje van m'n pa zou inbrengen, als ik er dan 10% op krijg kom ik op 990 euro uit wat op zich een mooie prijs zou zijn en als de R2 eraan komt zakt hij misschien nog verder in prijs, althans dat hoop ik toch.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2012 14:16 ]
Nee, bedoel ermee dat de R1 in prijs zou gaan zakken dan, dat met die belasting wordt hier minder nauw op gekeken dan in NL.Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 14:16:
[...]
Maandje of 2.
[...]
Dat is helaas belastingfraude.
En de R2 gaat niet in prijs zakken tenzij ze een enorme stock van die dingen hebben. Het enige wat doorgaans is prijs zakt is de lower-end lijn. Zo werden er vorig jaar nog enkele maanden vorige generatie i5-jes aangeboden in de XPS 15. en inspiron.
Verwijderd
Foutje van mij. Het moet zijn cs=bedhs1 -> cs=beepp1. Je moet dan volgens mij wel een bedrijfsnaam invullen maar dat wordt nooit gecontroleerd afaik.Sakke1994 schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 14:13:
[...]
Edit: truckje met s=dhs -> s=epp lukt ook niet want dit staat standaard anders op de .be site, of ik lees erover.
c=be&l=nl&s=bsd&cs=bebsdt1Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 14:23:
Dat betekent nog niet dat het geen belastingfraude is. In NL nemen ze ook alleen steekproeven.
[...]
Foutje van mij. Het moet zijn cs=bedhs1 -> cs=beepp1. Je moet dan volgens mij wel een bedrijfsnaam invullen maar dat wordt nooit gecontroleerd afaik.
[ Voor 4% gewijzigd door Sakke1994 op 11-02-2012 14:31 ]
Dit krijg ik na basket.. Om aan te tonen dat er nergens cs=bedhs1 staat in die link dus.
Verwijderd
Nu is het gelukt, bedankt :)!Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 14:37:
Je moet hem op deze manier toepassen:
http://configure.euro.del...c=be&l=nl&s=dhs&cs=beepp1
en dan door klikken.
Ja hij is wel echt een stukje groter. Klein genoeg om relaxed op mijn schoot te hebben, maar het scherm is groot genoeg om echt als desktop replacement te hebben. Gisteren heb ik de laptop in een paar tassen getest, maar ik vind het in alle 17" tassen net te krap. Het past wel, maar ik wil dat de rits zonder moeite doen gewoon dicht kan. Daarbij heb ik een Notepal U3 cooler en die is nog net iets groter dan de laptop zelf en die zou ik er ook graag bij willen doen, alhoewel dat geen vereiste is.Jazsie schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 12:59:
Hij is dus een stuk groter dan de m14x? (Heb zelf de m17x nooit gezien real life).
Ik heb voor mijn m14x een 16/17" rugtas, daar past hij net in.
Denk dat je zelf richting een 18/19" rugzak moet gaan kijken. Maar daar kan een ander m17x eigenaar vast wel meer over vertellen.
Verwijderd
Dat krijgt iedereen hier ook te horen: Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig...RedHat schreef op zondag 12 februari 2012 @ 14:03:
Heb 2,5 week geleden de Alienware m17x besteld. Nog steeds niet ontvangen (Ze zijn er nog geen eens aan begonnen, nog steeds werk in uitvoering, dit zou liggen aan te kort aan 3d schermen, maar er zijn mensen die na mij besteld hebben (exact dezelfde conf) en die hem allang binnen hebben. Beetje vaag).
De goedkoopsteWelk geheugen raden jullie aan? Het moeten 2 reepjes zijn omdat ik daar makkelijk bij kan komen (de andere 2 banken zijn wat moeilijker te bereiken zeg maar). Ik zat te denken aan een 16gb dual channel kit omdat 8 misschien met oog op de toekomst wat weinig is (Heb de laptop namelijk voor 3~4 jaar gekocht).
Intel 320, crucial M4 of samsung 830. OCZ heb ik nul vetrouwen in na alle capriolen die ze hebben uitgehaald.. Waaronder 55GB SSD's als 60GB SSD's verkopen, en 4x (vertex 1, vertex 2, vertex 3, vertex plus, enzo..) op een rij een onbetrouwbare generatie SSD's op de markt gooien.Een SSD opstartschijf is ook wel handig. Ik heb veel gelezen dat je vooral niet de Sandy Bridge (oid) moet hebben. Ik heb een paar schijven vergeleken en dacht dat de OCZ Octane misschien wat is? De 128gb versie. Iemand hier ervaringen mee?
Verwijderd
Ik heb nog geld nodig voor mij presidentele campage. Postbankrekeningnummer 091234546
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2012 14:20 ]
Oké. Dan ga ik iig voor deze:Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2012 @ 14:18:
Nee, dat past allemaal wel. Het enige wat niet past zijn bepaalde 1TB harde schijven die hoger zijn dan de standaard 9.5mm. En natuurlijk de 3.5" stoeptegels.
Verwijderd
De M17x heeft inderdaad SATA600 aansluitingen dus geen problemen daar.RedHat schreef op zondag 12 februari 2012 @ 14:19:
[...]
Oké. Dan ga ik iig voor deze:
pricewatch: Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB
Crucial M4 SATA-600 (Weet niet of de Alienware die aansluiting heeft, maar lijkt mij wel). 128 GB zou moeten volstaan voor Win7, Std Apps (Flash,Adobe,.net FW, Chrome, Std dingen dus) en FM2012 + nog 2-3 games (TF2+Random).
De 500GB Momentus XL gebruik ik dan voor data.
Nee. Een laptop (Dell Studio 1555) maar die heb ik verkocht aan een kennis. Maar heb toch een data schijf nodig dus dan kan ik de 500gb Momentus XT daar voor gaan gebruiken, ook al is het weinig sneller. Mocht één van de twee ooit defect gaan dan heb ik iig nog één snelle schijf overVerwijderd schreef op zondag 12 februari 2012 @ 14:27:
[...]
De M17x heeft inderdaad SATA600 aansluitingen dus geen problemen daar.
Ik neem aan dat je Momentus XT bedoelt die je voor data gaat gebruiken?
Die schijf zal zich dan gedragen als een normale 7200rpm schijf, het SSD deel doet weinig in opslag modus.
Simpelweg omdat er niks te cachen valt zoals windows of programma bestanden voor snel starten.
Een normale 7200rpm schijf is dan gelijkwaardig aan de XT.
Mocht je nog een laptop of HTPC hebben staan dan zou ik die XT daar als bootschijf in zetten.
Verwijderd
Is een optie. Maar voor de garantie bij Dell is het misschien wel handig dat ik de XT terug kan zetten? Weet niet hoe spastisch ze met garantie omgaan namelijk.Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2012 @ 15:45:
Zo'n studio 1555 heb ik ook. Geweldig ding, althans, vergeleken met wat er destijds op de markt was.
Misschien kan je de XT beter verkopen en een 1TB hdd aanschaffen oid. Als dataschijf heb je praktisch niets aan de XT, hoogstens voor wat VM's.
[ Voor 17% gewijzigd door RedHat op 12-02-2012 16:03 ]
HDDs zijn userservicable onderdelen, tenzij je computer kapot gaat door de 3rd party SSD/HDD heb je gewoon garantie over de gehele laptop. (Exclusief de SSD die je er in hebt gezet natuurlijk)RedHat schreef op zondag 12 februari 2012 @ 15:55:
[...]
Is een optie. Maar voor de garantie bij Dell is het misschien wel handig dat ik de XT terug kan zetten? Weet niet hoe spastisch ze met garantie omgaan namelijk.
[ Voor 15% gewijzigd door Relis op 12-02-2012 22:56 ]
[ Voor 76% gewijzigd door Sindragosa op 13-02-2012 20:56 ]
[ Voor 6% gewijzigd door voxxel op 13-02-2012 21:18 ]
[ Voor 6% gewijzigd door ToWi1989 op 15-02-2012 09:50 ]
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2012 11:52 ]
Eerst de Dell driver installeren en dan de AMD driver eroverheen (dus zonder de Dell driver te deinstalleren). Dan heb je de laatste AMD driver en ook switchable graphics.Ryan1981 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 11:19:
Een ander vraagje, Zijn hier mensen die ook de 6990m Videokaart hebben in hun m17x R3? Ik vroeg mij namelijk af wanneer er nieuwe drivers voor deze kaart beschikbaar komen. Volgens mij is de nieuwste versie die de dell website weergeeft al weer wat verouderd.
[ Voor 7% gewijzigd door ToWi1989 op 20-02-2012 10:01 ]
[ Voor 12% gewijzigd door fnt op 27-02-2012 19:57 ]
Verwijderd
Ik vind ze anders extreen strak geprijsd. Beter dan zelfbouw, i kid you not. Als je tenminste de 2x 512GB SSD neemt voor een grand total van €230.voxxel schreef op maandag 27 februari 2012 @ 23:32:
Alhoewel ik zelf wel enthousiast word van alienware zou ik de Aurora echt alleen maar af kunnen raden. Als mensen de laptops al duur/overpriced vinden dan kan je dat al helemaal van de desktops zeggen.
Ik zou het zo doen:RedHat schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 17:22:
De Alienware m17x is verzonden!
Nu heb ik de Crucial M4 SSD al liggen. En wil alvast iets voorbereiden. Even een stappenplan:
1. Doos unboxxen
2. Laptop aansluiten
3. Laptop starten
4. Windows activeren
5. Bios flashen naar versie 8 (iemand linkje?)
6. SSD erin zetten
7. In bios de SSD als opstartschijf zetten en AHCI aanzetten
8. Windows opnieuw installeren
9. Benchen
Don't drive faster than your guardian angel can fly.
Leuk advies, maar dit kan wel wat problemen veroorzaken.kfaessen schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 21:24:
[...]
Ik zou het zo doen:
1. Doos unboxxen
2. Laptop aansluiten
3. Ghost image maken van de harde schijf
4. Bios flashen naar versie 8 (iemand linkje?) (dit is via een bootable cd die je even op een andere pc dient te branden, downloaden via de dell website)
5. SSD erin zetten ipv de HDD, HDD als 2e schijf erin zetten.
6. Windows opnieuw installeren (of ghost image terug zetten, net wat je wilt).
7. Benchen
[ Voor 17% gewijzigd door voxxel op 02-03-2012 22:35 ]
[ Voor 71% gewijzigd door RedHat op 03-03-2012 00:22 ]
Don't drive faster than your guardian angel can fly.
Dan kun je beter de tool van Alienware zelf gebruiken en een recovery DVD/USB stick maken. Die bevat alles, en kan beter omgaan met hardware-veranderingen dan een ghost image.kfaessen schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 13:50:
Een ghost image is altijd handig om te hebben voordat de laptop is opgestart, je kunt er achteraf altijd nog wat specifieke programma's af halen welke je niet via dell kunt downloaden (als je de kennis hebt). Er staan op een alienware laptop nogal wat thema's welke je niet op de sites zo vind, ook zijn er bepaalde backup programma's geinstalleerd welke je misschien wilt hebben.
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
[ Voor 63% gewijzigd door RedHat op 07-03-2012 10:48 ]
Verwijderd
Tikkie vast draaien dan ist geen probleem meer en heb je geen vaatdoek meer nodigRedHat schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 19:01:
De schroefjes op de bay zaten kneitervast, moest een vaatdoek gebruiken om de schroevendraaier om hem los te krijgen
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2012 23:22 ]
Die geïnstalleerd en het probleem is inderdaad weg. Deze had ik al eens geïnstalleerd maar blijkbaar is dat niet helemaal goed gegaan. BedanktVerwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 23:11:
[...]
Tikkie vast draaien dan ist geen probleem meer en heb je geen vaatdoek meer nodig
SM drivers, heb je de laatste Intel inf geinstalleerd?
DEZE dus
Recovery is een kwestie van proberen lijkt me?
Edit voor de liefhebbers heb ik een monitor calibratie gedaan met een Spyder 3 elite op de M17x 3D variant.
DM me maar als er iemand interesse heeft in het resulterende .icm profiel.
Verwijderd
Weet niet hoe de ondersteuning van 3D in TM is.RedHat schreef op zondag 11 maart 2012 @ 09:09:
Iemand enig idee hoe het 3D werkt? Als ik in de NVIDIA cp 3D aanzet en de test doe gaat de bril automatisch aan en ziet het er awesome uit. Maar zodra ik Trackmania Nations Forever opstart en 3D aanvink, in CP ook 3D aanzet dan blijft de bril gewoon licht en werkt niet.
Verwijderd
Moet je de laptop ook meenemen naar school? Dan zou ik namelijk echt 2x nadenken over een 17" notebook..Nazara schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 23:16:
Ik ben van plan om een nieuwe laptop kopen als vervanging van zowel mijn huidige laptop als desktop. Mijn laptop gebruik ik voor mijn opleiding (autocad/3dsmax/photoshop/sketchup etc.) en mijn desktop meer voor gaming(al kan hij tegenwoordig weinig meer draaien). Ik had mijn budget gezet rond de €2000,-.
Na wat rond te hebben gekeken is mijn oog gevallen op een Alienware M17x R3.
Intel® Core™ i7 Processor 2670QM (2,20 GHz, 6 MB cache, Quad Core)
Legitieme Windows® 7 Home Premium 64 BIT – Engels
8.192 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM \[2 x 4.096]
44 cm(17,3") 120 Hz met 3D Bundle WideFHD (1.920 x 1.080) witte led lcd-beeldscherm
500GB Momentus XT Solid State Hybrid Drive
Het probleem is alleen dat ik geen mogelijk heb om de '2GB GDDR5 NVIDIA® GeForce® GTX 580M' te kiezen terwijl dit wel mogelijk is op de UK-site. Is dit op een of andere manier wel mogelijk?
Ik begrijp dat ik er ook beter aan doe om voor de 4g ram te gaan en dan te upgraden?
[ Voor 7% gewijzigd door koelebobes op 31-03-2012 11:23 ]
BTC €94.837,08
Verwijderd
waarom de 580? alleen maar issues. tot nu to geen spijt van de 6990M in mijn m17x r3 sinds augustus 2011.Nazara schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 23:16:
Ik ben van plan om een nieuwe laptop kopen als vervanging van zowel mijn huidige laptop als desktop. Mijn laptop gebruik ik voor mijn opleiding (autocad/3dsmax/photoshop/sketchup etc.) en mijn desktop meer voor gaming(al kan hij tegenwoordig weinig meer draaien). Ik had mijn budget gezet rond de €2000,-.
Na wat rond te hebben gekeken is mijn oog gevallen op een Alienware M17x R3.
Intel® Core™ i7 Processor 2670QM (2,20 GHz, 6 MB cache, Quad Core)
Legitieme Windows® 7 Home Premium 64 BIT – Engels
8.192 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM \[2 x 4.096]
44 cm(17,3") 120 Hz met 3D Bundle WideFHD (1.920 x 1.080) witte led lcd-beeldscherm
500GB Momentus XT Solid State Hybrid Drive
Het probleem is alleen dat ik geen mogelijk heb om de '2GB GDDR5 NVIDIA® GeForce® GTX 580M' te kiezen terwijl dit wel mogelijk is op de UK-site. Is dit op een of andere manier wel mogelijk?
Ik begrijp dat ik er ook beter aan doe om voor de 4g ram te gaan en dan te upgraden?
Dat kun je dus vergeten in de m14koelebobes schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:05:
Ik wil een Alienware 14 of 17 inch
-Met de 6990 of een vergelijkbare videokaart
Ik ben gewend aan een 4870HD van Ati. Is de M14 dan wel een upgrade of moet ik de 14" uit me hoofd zetten. Leek me wel een gangbaar formaat. Wil diablo op high en nog een tijdje kunnen blijven gamen zonder upgrade.
BTC €94.837,08
Heb hier een M14 en m17 en qua omvang is de M14 bijzonder prettig.koelebobes schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:36:
[...]
Ik ben gewend aan een 4870HD van Ati. Is de M14 dan wel een upgrade of moet ik de 14" uit me hoofd zetten. Leek me wel een gangbaar formaat. Wil diablo op high en nog een tijdje kunnen blijven gamen zonder upgrade.
BTC €94.837,08
M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm
Verwijderd
Hell. Ik speel het met mijn HD 4570''m' op low, 720p, met een stabiele framerate boven de 40. Met de GT555m moet je hem echt wel kunnen spelen.Double-X-L schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:48:
Diablo specs zijn nog niet bekend dus daar kunnen nog geen harde uitspraken over gedaan worden.
Ik DENK dat het op 900p wel gewoon haalbaar moet zijn.
Weetikveel
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2012 12:16 ]
M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm
BTC €94.837,08
BTC €94.837,08
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq