Ik heb m17 r3 besteld op 4 november en deze wordt op 22 bezorgd, maar nu weet ik niet of 3D bril meegeleverd wordt of niet?
Ik heb wel eentje met 3D scherm besteld.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Exact dit systeem staat nog in mijn winkelwagentje te wachten...
Het 3D pack kostte 100 euro en daar zit de (nvidea?) bril in afaik.miremi schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:23:
Ik heb m17 r3 besteld op 4 november en deze wordt op 22 bezorgd, maar nu weet ik niet of 3D bril meegeleverd wordt of niet?
BTC €94.837,08
BTC €94.837,08
Deze is dus niet apart te selecteren als je voor 3D scherm kiest.Het 3D pack kostte 100 euro en daar zit de (nvidea?) bril in afaik.
[ Voor 55% gewijzigd door miremi op 12-11-2011 01:32 ]
[ Voor 19% gewijzigd door Relis op 12-11-2011 04:40 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Relis op 12-11-2011 15:15 ]
Het staat duidelijk beschreven in dit topic, het is wel zo netjes dat je dat even doorleest.koelebobes schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 23:43:
iets aan je winkelwagentje toevoegen ?
Ik heb er een poosje eentje nu. Wat wil je er precies over weten? Het meeste is volgens mij al wel terug te vinden hier.voxxel schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 17:26:
Trouwens, als ik dit topic doorzoek naar m14x kom ik maar weinig tegen. Zijn er hier mensen die er een hebben en wat zijn hun ervaringen?
Verwijderd
Verwijderd
Moet ik een zakelijke klant zijn om zo'n code te kunnen ontvangen voor alienware?10% is alleen voor klanten die voor bedrijven werken die al een contract met Dell hebben
voor de alienware zijn er geen coupons enkel intern
en die coupons zijn Geldig alleen op alle Inspiron & XPS systemen, maar geen alienware
bij de particulierendienst hebben wij niet eens 10% coupons, kan zijn dat zij dit via internet halen maar dat gaat niet werken voor alienware
Ik heb bij aanschaf van mijn m14x gewoon een XPS/Studio code gebruikt. Makkelijk en snel te testen, zet eeen alienware laptop in je mandje op de dell site en vul de code inVerwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:01:
Een code voor de XPS en Studio heb ik inmiddels ontvangen.
Mocht iemand een alienware code overhebben dan wil ik mijn XPS code daar graag tegen ruilen.
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Je moet het artikel opslaan in een soort van verlanglijstje, dan krijg je er vrij snel eentje.Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:01:
Ik heb nu al gedurende twee weken een M17x in mijn winkelmandje staan op mijn dell account, en heb nog steeds geen code per e-mail ontvangen. Ik heb er nu maar een M14x bijgezet, want misschien lukt het daarmee wel.
In de Dell chat ben ik gaan navragen hoe het precies zit met die codes.
Daarna begreep ik er eigenlijk alleen maar minder van:
[...]
Moet ik een zakelijke klant zijn om zo'n code te kunnen ontvangen voor alienware?
Een code voor de XPS en Studio heb ik inmiddels ontvangen.
Mocht iemand een alienware code overhebben dan wil ik mijn XPS code daar graag tegen ruilen.
Verwijderd
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2011 16:26 ]
Verwijderd
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2011 17:01 ]
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2011 23:58 ]
Verwijderd
Verwijderd
Pas daarmee op. Waardeloze standaard hdmi 1.4a kan ook 2k4k aansturen @ 48hz (iirc). Dat is echter volledig optioneel. Voor zover ik weet bestaat er niet een laptop of monitor die meer dan 1200p uitstuurt over hdmi..Als ik me niet vergis kon alles boven HDMI 1.4a 3D verzenden, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen
Direct kopen en jouw woorden uit deze post snel intrekkenThe Inquisitor schreef op maandag 28 november 2011 @ 00:25:
Iets anders, over mezelf, ik zat wat rond te snuffelen op de V&A en marktplaats en kwam een Alienware m11x tegen voor 375 euro. Het betreft de R1, met de pentium SE4100, 4GB Ram en GT335M. Wat zijn jullie meningen hierover?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2011 00:32 ]
Verwijderd
Die footnote 4 heb ik er ook nog even bijgezocht:The Inquisitor schreef op maandag 28 november 2011 @ 00:25:
AMD HD3D technology4
Stereoscopic 3D display/glasses support
Blu-ray 3D support
Stereoscopic 3D gaming support
3rd party Stereoscopic 3D middleware software support
zie ook op hun site
Het is dus mogelijk, maar weet iemand of het dan ook mogelijk is met bijvoorbeeld de Panasonic P46GT30?4 AMD HD3D is a technology designed to enable stereoscopic 3D support in games, movies and/or photos. Additional hardware (e.g. 3D enabled panels, 3D-enabled glasses/emitter, Blu-ray 3D drive) and/or software (e.g. Blu-ray 3D discs, 3D middleware, games) are required for the enablement of stereoscopic 3D. Not all features may be supported on all components or systems - check with your component or system manufacturer for specific model capabilities and supported technologies.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Is wel aanwezig, maar alleen met nvidia GPU.coase schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 19:05:
44 cm(17,3-inch) WideFHD (1.920 x 1.080) witte led lcd-beeldscherm
Is dit de meerprijs waard van 85 euro bij de m17 r3 ? Ik vind het jammer dat er geen 3d scherm aanwezig is bij alienware ... maar wel bij de xps17?! ..
Verwijderd
Deel 1: Nee, de prijzen zijn nog niet aangepast, verwacht wordt dat zeer binnenkort de GTX 580 gaat zakken in prijs omdat deze in amerika al een stuk goedkoper is. De prijs is Nederland (en de rest van europa) is echter nog niet aangepast.coase schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 12:09:
Thx Darkstone!, en is de meerprijs van de volgende grafische kaarten gerechtvaardigd in alienware?
2 GB GDDR5 NVIDIA® GeForce® GTX 580M [meerprijs € 387,00 of € 34/maand-1]
2 GB GDDR5 AMD® Radeon™ HD 6990M [meerprijs € 180,00 of € 16/maand-1]
1,5 GB GDDR5 NVIDIA® GeForce® GTX 560M [inbegrepen in de prijs]
killer N wireless, is dit wel een goede keuze? Ik ga daar volgens mij meer driver problemen van hebben ipv intel keuze.
[ Voor 9% gewijzigd door DutchKel op 03-12-2011 13:15 ]
Don't drive faster than your guardian angel can fly.
Verwijderd
Slechts een van de 3 is een goede keuze. Welke dat is kan je uitzoeken door even een blik te werpen op deze review:coase schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 12:09:
Thx Darkstone!, en is de meerprijs van de volgende grafische kaarten gerechtvaardigd in alienware?
2 GB GDDR5 NVIDIA® GeForce® GTX 580M [meerprijs € 387,00 of € 34/maand-1]
2 GB GDDR5 AMD® Radeon™ HD 6990M [meerprijs € 180,00 of € 16/maand-1]
1,5 GB GDDR5 NVIDIA® GeForce® GTX 560M [inbegrepen in de prijs]
killer N wireless, is dit wel een goede keuze? Ik ga daar volgens mij meer driver problemen van hebben ipv intel keuze.
Dat valt toch best mee:kfaessen schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 13:14:
Deel 2: killer N is volgens mij alleen maar een marketing praatje, als je met zo min mogelijk lag wilt spelen dan dien je toch via de kabel te spelen.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2011 13:18 ]
Ik zie daarin verschillende videokaarten maar geen enkele van de lijst die bij de m17x R3 hoort:Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 13:16:
[...]
Slechts een van de 3 is een goede keuze. Welke dat is kan je uitzoeken door even een blik te werpen op deze review:
http://www.anandtech.com/...r3-an-antidote-to-clevo/4
Verwijderd
Verwijderd
In dergelijke situaties blijf ik me altijd bewust van het feit dat je gewoon met een eventueel koppige callcenter medewerker belt en bel ik zelf gewoon nog een keer. 9/10 van keer is de volgende die je spreekt een stuk assertiever om dingen voor je te regelen.manitou schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:30:
Zaken doen met Dell blijft toch altijd een avontuur.
Zondag bestel ik een m17x r3 met i7 2760QM en HD6990m. Dankzij de leuke acties kom ik op een 1650 euro incl verzending. Ik betaal met creditcard en wacht geduldig af.
Vanmorgen ontvang ik een email waarin staat dat mijn creditcard geweigerd zou zijn, en dat ik nog 48 uur de tijd heb om te betalen. Vreemd, want ik gebruik die kaart bijna dagelijks. Na contact met de bank opgenomen te hebben blijkt er niets aan de hand met mijn creditcard.
Dan maar Dell bellen. Situatie uitgelegd, met de vraag of ze de transactie opnieuw willen proberen. "Kan niet meneer, deze bestelling is verlopen, u zult een nieuwe bestelling moeten plaatsen". Probleem daarbij is natuurlijk dat de kortingsacties nu verlopen zijn, en de laptop enkele honderden euro's meer kost. Als ik zeg dat ik de laptop aan dezelfde voorwaarden wil, stuit ik op een muur van onwil. Na 5 minuten discussie antwoordt de "verkoper" enkel nog met : "ik kan niets meer voor u doen".
Spijtig, dan maar geen alienware meer. Was altijd tevreden over mijn m11x en keek echt uit naar de m17x, maar met dergelijke service jaag je je klanten natuurlijk weg.
Je hebt helemaal gelijk. Ik heb daarstraks teruggebeld naar Dell en kreeg deze keer een zeer behulpzame dame aan de lijn. Ze vertelde me dat er inderdaad iets met de betaling was misgelopen, maar dat ging zo rechtgezet worden. Een uurtje later werd ik teruggebeld met de mededeling dat de betaling verricht was. Toch nog mooi opgelost.Inverted_World schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:44:
[...]
In dergelijke situaties blijf ik me altijd bewust van het feit dat je gewoon met een eventueel koppige callcenter medewerker belt en bel ik zelf gewoon nog een keer. 9/10 van keer is de volgende die je spreekt een stuk assertiever om dingen voor je te regelen.
Verwijderd
Inmiddels is bij mij de verleiding ook toegeslagen. Alleen ben ik benieuwd naar het verschil tussen de m17x en de 17x r3 als dat er uberhaupt is? Op http://forums.techarena.in/portable-devices/1417319.htm wordt een plastic case genoemd bij de 17x r3, kan iemand mij vertellen of dit klopt?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 38% gewijzigd door DarkFly op 08-12-2011 20:24 ]
Verwijderd
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2011 20:37 ]
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
[ Voor 5% gewijzigd door coase op 12-12-2011 18:16 ]
Verwijderd
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Ik hoop dat je niet doelt op importeren want dan gaat niemand je vraag meer beantwoorden... (even searchen en je antwoord komt dan een stuk of 10x voorbij)Sindragosa schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:55:
Even een vraagje..
Ik zit een tijdje te denken om een 17R3 te kopen, nu weet ik dat je met veel omwegen toch aardig wat van de prijs kan krijgen met allerlei kortingen etc.
Nu was mijn vraag: is er een voordeel om het ding in Amerika te kopen. (even er vanuitgaande dat de Euro weer redelijk stijgt de komende maanden). Want kan je die kortingen ook in Amerika voor elkaar krijgen of is het enkel alleen de koers die het verschil maakt?
Wie o wie heeft er een goede vergelijking voor me met dezelfde specs.
Verwijderd
Verwijderd
Volgens mij gaat dat niet werken, maar je kan het natuurlijk gewoon altijd vragen.lavalamp schreef op woensdag 21 december 2011 @ 09:54:
weten jullie of ik ook gebruik maken van de "haalmeeruitjecard" actie als ik een laptop bij dell bestel via een telefonische offerte?
Verwijderd
Verwijderd
Deze zag ik ook 2 weken geleden op marktplaats.The Inquisitor schreef op maandag 28 november 2011 @ 00:25:
Iets anders, over mezelf, ik zat wat rond te snuffelen op de V&A en marktplaats en kwam een Alienware m11x tegen voor 375 euro. Het betreft de R1, met de pentium SU4100, 4GB Ram en GT335M. Wat zijn jullie meningen hierover?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2011 12:40 ]
Ik heb erover nagedacht maar het uiteindelijk toch niet gedaan...Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:39:
[...]
Deze zag ik ook 2 weken geleden op marktplaats.
heb je m gekocht en zo ja, hoe bevalt de laptop?
Verwijderd
Klopt, maar met het 3D scherm werkt optimus niet. En als ik niet game wil ik dat de laptop stilletjes op de ingebouwde Intel HD 3000 loopt. Daarnaast zijn er te weinig reviews van dat scherm om een goed oordeel te hebben.coase schreef op woensdag 21 december 2011 @ 19:24:
was de 04 niet goedkoper? ik had die vorige week besteld, en kon me toch herinneren dat deze goedkoper was dan de 02.(ook gtx580, 3dscherm, killer wireless)
De 2760qm heeft support tot 32GB geheugen i.p.v. 16GB (niet dat de kans groot is dat je dat gaat gebruiken, misschien in de toekomst met een upgrade). Verder loopt hij op 2,4GHz met een turbo van 3,5GHz (i.t.t. 2.2 GHz/ 3.1GHz). dit zegt niet zoveel maar bijvoorbeeld in de 3Dmark processortest loopt hij 700 punten (van de 7050 punten )voor op de 2670qm : http://community.futurema...-2670QM+Processor/compare Een harde schijf/geheugen is makkelijk upgradebaar in de toekomst. Een CPU niet...daarom heb ik voor deze optie gekozen.coase schreef op donderdag 22 december 2011 @ 09:50:
Ah oei, ik dacht optimus marcheerde bij een 3d scherm ... Lap
En dacht dat dit een superscherm was
Kan iemand de kwaliteit bevestigen van het 3D scherm?
Ik meende te lezen dat de snelheid tussen de 2760 en 2670 verwaarloosbaar was ...
[ Voor 16% gewijzigd door lavalamp op 22-12-2011 10:26 ]
Verwijderd
Dat kan nadrukkelijk wel. De IGP dan 1080p / 120hz aan over displayport. Er moet iets anders aan de hand zijn,lavalamp schreef op donderdag 22 december 2011 @ 10:19:
De grap met optimus is dat -als ik het goed begrijp- met een 120Hz scherm de GTX580 altijd aan MOET staan omdat de ingebouwde intel HD3000 die frequentie simpelweg niet aankan...
Verwijderd
Verwijderd
Heb je al eens opgebeld en hun daarop aangesproken? Misschien komt dell dan met een snellere oplossing (een andere videokaart of een compleet nieuwe laptop met dezelfde configuratie)Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:31:
zucht. nu komt voor mij de eerste slechte ervaring met alienware.
mijn HD6990M kaart is stuk, wacht nu al week op vervanger en leverdatum is onbekend.
zit ik dan met een rotte 2k laptop met 3 jaar "NBD" garantie waar de garantie nu NBM word.
eerder next business month..
Grillmeister
Verwijderd
Hoewel je daar zeker gelijk mee hebt, is dit toch wel het alienware forum en dus zouden andere series of merken hier verkeerd zijn. Waarschijnlijk ga ik toch maar voor de msi, omdat die in de winkels worden verkocht en dat heeft toch mijn voorkeur.Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 19:54:
Waarom right je je op een beppaalde reeks van dell?
Grillmeister
Verwijderd
Verwijderd
al meerdere keren, kreeg als alternatief de 580M maar die wil ik niet omdat ik dan niet meer kan schakelen naar de onboard intel als ik op accu werk..kfaessen schreef op woensdag 28 december 2011 @ 17:05:
[...]
Heb je al eens opgebeld en hun daarop aangesproken? Misschien komt dell dan met een snellere oplossing (een andere videokaart of een compleet nieuwe laptop met dezelfde configuratie)
Verwijderd
Verwijderd
tja met een reboot. ati kan ik on the fly terwijl windows draait de kaart uitzetten en naar de intel.Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 10:49:
Dat kan volgens mij wel. Alleen niet met het 3D scherm. Zie http://www.notebookcheck....0QM-Notebook.58812.0.html.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2011 19:51 ]
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2011 19:58 ]
Verwijderd
ach so dan hebben ze het wel verbeterd.Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 19:54:
Zonder reboot. Optimus heeft al sinds de allereerste versie geen reboot nodig. brakke grammatica: alleen de eerste versie vereiste een reboot. De implementatie is zeker niet perfect maar werkt prima. Beter dan wat ATI in hun nieuwe notebooks gebruikt (De M17x gebruikt nog de oude, imo betere, variant met muxes op de video outputs)
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq