Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is wel raar, als ik de m14x kies is er toch altijd keuze uit 3 types, waaronder french azerty?
Staat deze er wel tussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-09 13:55
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 09:10:
Dat is wel raar, als ik de m14x kies is er toch altijd keuze uit 3 types, waaronder french azerty?
Staat deze er wel tussen?
Geen opties bij de M11x. De Dutch Keyboard is meteen gekozen voor je.

Dat is dan via deze link: http://configure.euro.del...1&model_id=alienware-m11x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke pc raden jullie me aan?
Ik heb een pc nodig om verder te gaan studeren in het unief en ook om te gamen.
Ik hoor graag jullie mening!

Grunzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 11:43:
Welke pc raden jullie me aan?
Ik heb een pc nodig om verder te gaan studeren in het unief en ook om te gamen.
Ik hoor graag jullie mening!

Grunzu
Denk dat je goed moet kijken naar je eigen wensen. Zet deze eens op papier en ga dan kijken welke wensen zwaarder wegen dan de anderen. Kan me zo voorstellen dan een M18x wel erg lastig mee te sjouwen is de hele dag door, maar een M11x is al een stuk schappelijker, maar dan is het scherm weer een stuk minder.

(voor het gemak ga ik er even vanuit dat je al voor een Alienware wilt gaan.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik zou graag een alienware aanschaffen, maar ik was al aan het denken om een m14x te nemen. Deze zit tussen de m11x en de m18x.. En is nog goed om te gamen ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik acht de M17x ook veel te zwaar om mee te nemen. Niet doen.

De M14x is een leuk apparaat. Ik vind het alleen jammer dat ze hem geen anderhalve inch breder hebben gemaakt om er een 15.6 scherm in te zetten. Als dat geen punt is: goede keus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zolang ik er een sleeve voor vind waar hij goed inpast is dit geen enkel probleem ;p
Ik ben alleen een beetje bang dat als ik er zwaar op ga gamen dat de kooler dan zwaar gaat opspringen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 12:04:
Zolang ik er een sleeve voor vind waar hij goed inpast is dit geen enkel probleem ;p
Ik ben alleen een beetje bang dat als ik er zwaar op ga gamen dat de kooler dan zwaar gaat opspringen..
http://accessories.euro.d..._irrank=47&~ck=dellSearch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

€32 is al wel redelijk wat poen voor een sleeve'je.
Een vriend van me werkt bij apple en hij kan daarvan een sleeve meebrengen voor maar €16 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Maar dan staat er geen Alienware logo op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:58
Ik kreeg bij mijn m15x een gratis sleeve (wel heel dun dus hij beschermd maar weinig), die is ideaal om hem over de laptop te doen als die in de tas gaat.

Ben ik hier een van de weinige die dat heeft?

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
kfaessen schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 13:16:
Ik kreeg bij mijn m15x een gratis sleeve (wel heel dun dus hij beschermd maar weinig), die is ideaal om hem over de laptop te doen als die in de tas gaat.

Ben ik hier een van de weinige die dat heeft?
Is dat zo'n zwarte stoffen 'hoesje'? Ik vind dat meer een stofvanger dan een echt volwaardige bescherming (wat je zelf ook al aangeeft). Dan heb ik liever een wat dikke hoes. Aan de andere kant is dat hoesje wel erg dun, dus makkelijk voor in de tas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
Atratus schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 13:30:
[...]

Is dat zo'n zwarte stoffen 'hoesje'? Ik vind dat meer een stofvanger dan een echt volwaardige bescherming (wat je zelf ook al aangeeft). Dan heb ik liever een wat dikke hoes. Aan de andere kant is dat hoesje wel erg dun, dus makkelijk voor in de tas!
Hij houd inderdaad het stof wel goed vast (gaat dus niet op de laptop zitten) en mijn tas zorgt dan voor de bescherming van de laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de m14x configureer komt er no carrying case bij op te staan. Dus ik veronderstel dat de sleeve er niet bijzit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 13:39:
Als ik de m14x configureer komt er no carrying case bij op te staan. Dus ik veronderstel dat de sleeve er niet bijzit..
Volgens mij wordt dit ook niet gezien als echte carrying case. Je moet het echt beschouwen als een stoffen hoesje. Iets dikker dan een tissue....kijk maar eens wat filmpjes op Youtube (unboxing M14x ofzo) en dan zie je dat de mensen de laptop uit een soort hoesje halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
Waar kfaessen het over heeft is ook geen sleeve maar meer een stoffen zak. Ik gebruik hem meestal om mn scherm mee af te stoffen. Dit zit gewoon bij je laptop inbegrepen (zit om je laptop in de verpakking).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
zoenvisje schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 13:43:
Waar kfaessen het over heeft is ook geen sleeve maar meer een stoffen zak. Ik gebruik hem meestal om mn scherm mee af te stoffen. Dit zit gewoon bij je laptop inbegrepen (zit om je laptop in de verpakking).
Mijn laptop zat niet in een stofzuiger zak... Ow je schreef stoffen zak, ik moest direct aan een stofzuiger zak denken.

Maar ik vind die sleeve voldoende voor mijn laptop (icm een goede laptoptas). De laptop neem ik nooit onder de arm mee over een lange afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
Hoe moet ik het anders omschrijven :p, veel meer is het niet toch.

Ik neem mn laptop wel mee onder mn arm ipv in zo'n onhandige tas, smaken verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
zoenvisje schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 15:06:
Hoe moet ik het anders omschrijven :p, veel meer is het niet toch.

Ik neem mn laptop wel mee onder mn arm ipv in zo'n onhandige tas, smaken verschillen.
Daar heb je gelijk in, ik zou hem ook liever onder de arm nemen, maar er is wel een verschil tussen 11" (13" in werkelijkheid) en 15" (17" in werkelijkheid) :P.

Ik heb er wel een rugzak voor, dus geen schoudertas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Laatst online: 16-09 14:43

The Inquisitor

Greetings weaklings

Atratus schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 20:43:
Kreeg vandaag een mail over mijn bestelde M11x:
-------------------

Geachte klant,

Wij kunnen uw Dell-order \[615664845] niet afhandelen omdat het volgende onderdeel niet beschikbaar is:

Internal Dutch Qwerty Keyboard

-------------------

Kreeg de optie om te kiezen voor de [Internal US/International Qwerty Keyboard] of de bestelling te annuleren. Heb maar gekozen voor de US keyboard. Blijft wel apart, want die keuze had ik niet tijdens het bestellen (die keuze is er nog steeds niet trouwens voor de M11x).
Ik vind Int. US sowieso al fijner dan Dutch layout. Zoals Darkstone al zegt; bijna niemand gebruikt dat nog :p

Laat maar weten wanneer je h'm binnen hebt, ik blijf toch nog altijd benieuwd naar die m11x'jes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
The Inquisitor schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 18:56:
[...]

Ik vind Int. US sowieso al fijner dan Dutch layout. Zoals Darkstone al zegt; bijna niemand gebruikt dat nog :p

Laat maar weten wanneer je h'm binnen hebt, ik blijf toch nog altijd benieuwd naar die m11x'jes.
Ik was zelf ook verbaasd toen ik die mail kreeg. Al mijn Dell notebooks zijn standaard uitgerust met US keyboards. Ik had er ook totaal niet op gelet toen ik bestelde (ook al had ik geen keus).

Status is veranderd naar 'In productie', dus dat gaat nog best vlot. Ben ook erg benieuwd naar het apparaat, met name de kwaliteit van het scherm en de bouwkwaliteit. Ik zal wel een korte review tikken met mijn bevindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het dan azerty of qwerty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
US (International) is altijd qwerty, azerty is een frans/belgische indeling.

offtopic:
en qwertz is een duitse indeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aah ok, waarom dan qwerty? Ik gebruik nog altijd azerty hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan ben je dus belg. Of je hebt een heel vaag model toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
US = US indeling deze ligt vast en is een qwerty indeling
US International = US indeling met specifieke internationale tekens erop (zoals het euro teken)

dus iets met een US indeling is nooit azerty, dat is zoals ik al zei: een frans/belgische indeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aah ok, nu snap ik het! :D thx boys <3
i love you all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-02 14:29
Maandag krijg ik mijn m14x binnen :) terwijl ik deze pas vorige week vrijdag besteld heb, toch vrij snel gegaan dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
De M11x met een duo core is per vandaag niet meer leverbaar schijnt. Ben blij dat ik deze dan nog heb kunnen regelen voor een schappelijke prijs, want die ze nu verkopen met een i5 of hoger zijn dik in orde, maar dan zou ik voor een paar honderd meer toch kiezen voor een M14x denk ik.

Vreemd eigenlijk, ze hadden net de korting verlengd naar augustus voor de instap M11x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
Misschien om de voorraad op te maken ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Jammer, maar dan hoef ik er niet langer meer over te piekeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
Is er trouwens nog iemand die zin heeft om de start-pagina enigszins te updaten? Of in ieder geval een mooi(ere) lay-out te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarop? Dell of Tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
Tweakers, al zou het bij Dell ook niet misstaan om alles eens te verfrissen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen wij dat? :O
En idd bij Dell zou er eens grondig moeten worden nagekeken!
Dat kan ik zelfs beter! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 09:54:
Kunnen wij dat? :O
En idd bij Dell zou er eens grondig moeten worden nagekeken!
Dat kan ik zelfs beter! :D
Haha met startpagina bedoel ik de first post van het Alienware topic. Voor de goede orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aah xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

De lay-out van de OP is toch in orde :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
The Inquisitor schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 12:05:
De lay-out van de OP is toch in orde :o
Beetje out-dated, ik heb toen met veel pijn en moeite in paint gerommeld om wat fotootjes aan elkaar te plakken met een stukje tekst er in. Veel werk, wat me nu niet gaat lukken.

Vast wel iemand die dat stukken beter en netter kan. Misschien dat er iemand zin in heeft, zoniet, dan geen man overboord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
M11x is sinds gisteren al verzonden....

Dat is bijzonder snel, had de bestelling afgelopen zondagavond geplaatst en kreeg toen dinsdag de melding dat een artikel niet op voorraad was. Misschien maandag al binnen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Netjes! Ben benieuwd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elzo_
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-05-2024
De mijne is binnen!

[quote]Elzo_ schreef op zondag 31 juli 2011 @ 14:06:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
Nou je kunt deze natte zomer in elk geval wel vooruit :D, congrats en enjoy :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
En natuurlijk zeer benieuwd wat je eerste ervaringen zijn! Gefeliciteerd in ieder geval :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Netjes! Ik hoop dat je er veel plezier aan gaat hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-02 14:29
Zojuist is mijn m14x gearriveerd :D Zal nog wel een korte review houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ook gefeliciteerd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
De M11x is binnen. Moet zeggen dat ik nog blij verrast ben over de snelheid en de kwaliteit van alles. Ding voelt echt aan als een blok. Zal vanavond wat uitgebreider verslag doen (voor de liefhebbers, is natuurlijk beetje out-dated apparaat nu het niet meer verkrijgbaar is met deze specs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

De levering dit keer was dus echt snel! Ben benieuwd hoor ^^

[ Voor 60% gewijzigd door The Inquisitor op 01-08-2011 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Modbreak:Houd de reacties a.u.b. on-topic. Het is niet het grote houd elkaar op de hoogte van leveringsstatus topic, of ik heb m'n laptop ontvangen topic.

Aangezien dit topic in CSL staat is het bedoeld voor technische discussies aangaande de Alienware laptops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
Een korte eerste indruk van de Alienware M11x

Specificaties
Base: Alienware M11x Lunar Shadow
Processor : Intel Core 2 Duo SU7300(1.3GHz,800MHz,3MB)
Display : 11.6in WideHD 1366x768 (720p) LCD
Memory : 4096MB (2x2048) 800MHz DDR3 Dual Channel
Hard Drive : 500GB Serial ATA (7200RPM)
Battery : Primary 8-cell 63W/HR LI-ION
Graphics Card : 1GB GDDR3 NVIDIA GeForce GT 335M
Wireless: Europe Dell Bluetooth 365 Card
Wireless : Dell Wireless 1520 (802.11n) Half Mini Card
Operating System : Dutch Genuine Windows 7 Home Premium SP1 (64 BIT)

Eerste indruk
Wat mij al als eerste opviel was de manier van verpakken. Ik ben gewend van Alienware dat het altijd een bepaalde uitstraling heeft en dat begint al bij het ontvangen van het pakket. Het was een vrij kleine doos met daarop de standaard Alienware tekens. In deze doos zat ook weer een Alienware doos met de M11x. Alles was zeer netjes verpakt en de laptop zat in een fluwelen hoes.

Wat erg opviel was de degelijkheid en de zwaarte voor zo'n klein apparaat. Het voelt absoluut niet log, maar alles voelt zeer degelijk aan. Flink leunen op een kant maakt niks uit, geen kraakje of plastic dat meebuigt.

Het opstarten was ook zo gebeurd en hoefde vrijwel niks in te stellen. Aliensense is een leuke toevoeging en zorgt ervoor dat je makkelijk kunt inloggen met behulp van de geïntegreerde webcam. Dit werkt nog best vlot en ben benieuwd hoe sensitief het is als iemand anders erachter gaat zitten. Heb niet het gevoel gekregen dat er echt een zwaar beveiligingsprogramma achter zit.

Ik was nog even bang voor de scharnieren van het scherm aan de base van de laptop, maar zoals ik dat nu kan beoordelen zit dat goed in elkaar. Ik merk geen speling of iets anders, dus ga ervan uit dat dit wel goed zit. Een probleem dat wel eens gemeld werd kun je op deze foto zien: http://notebooks.com/wp-c...11x-Hinge-Replacement.png

Scherm
Ik was blij verrast. Het scherm is erg kleurrijk en is boven verwachting scherp. Het is natuurlijk een klein scherm, maar ik ben zeer tevreden over de kwaliteit. Ik heb een 22" Alienware Optx fullhd scherm, maar mijn indruk is dat het scherm van de M11x zeker niet onder doet. Vanaf de zijkanten bekeken is het prima, van boven en onder kijken is wat 'waziger'.

Geluid
Niet om over naar huis te schrijven. De luidsprekers zijn ondermaats en ik had ook verder geen hoge verwachtingen. Mijn Dell XPS 15 heeft wat dat betreft een flinke voorsprong en dat is ook wel verklaarbaar. geluid klinkt wat doffig en ik hou het bij de standaard windows geluidjes. Muziek e.d. gaat via een koptelefoon.

Er is 1 vrij grote fan aanwezig en deze hoor je summier als er redelijk wat gedownload wordt of geïnstalleerd wordt. Als het echt te warm wordt, dan begint de fan aanwezig te zijn, maar dat duurt nooit zo lang. Met het spelen van games zal dit meer aanwezig zijn.

Toetsenbord
Heerlijk om mee te typen, naar een paar minuten al helemaal vertrouwd mee. Backlight werkt ook goed en zorgt voor een leuke touch. Zeer fijn om mee te typen en zoals eerder gezegd helemaal geen speling, voelt erg solide aan.

Snelheid
Ik heb geen zware tests uitgevoerd nog, maar algehele feel is dat het zeer vlot werkt. Office documenten bewerken, internetten, e-mailen, multitasken. Ik merk geen lag en ben benieuwd hoe het over een paar maanden gaat als er wat meer programma's op staan. Gamen heb ik nog niet geprobeerd, ben nog bezig met Steam (geen disc-drive) en daar zal ik later nog over schrijven. Btw er worden twee discs bij de inhoud geleverd, win 7 en een herstel disc...op een goedkope usb-stick was misschien makkelijker geweest als je verder geen andere pc zou hebben.

Het wisselen tussen dedicated GPU en Nvidia is wat omslachting. In de nieuwere versie gaat dat automatisch geloof ik. De accuduur neemt wel significant toe als de Nvidia uitgeschakeld wordt. Nu moet er echt via een paar klikken geschakeld worden.

Overall
Ik kies voor Alienware vanwege de charme die het bij mij nog altijd heeft. Ik had altijd al bewondering voor het Alienware merk en was toch wel blij dat Dell er verder mee ging en dat het ook in Nederland leverbaar zou worden. Het is geen zakelijke laptop en naar mijn werk zal ik het niet snel meenemen, maar aan de andere kant kan ik een andere uitstraling ook wel waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
Ik heb toch te maken met een klein euvel. Ik heb mijn Nvidia drivers ge-update en nu bleef de computer hangen tijdens het "starting Windows". Ik zie het windows logo wel bewegen en ik hoor ook de opstartgeluiden (hij gaat ook door naar mijn desktop, want aliensense herkent mij ook), maar het scherm blijft bij "starting Windows" hangen. De pc zelf hangt niet.

Nu heb ik in de bios bij Graphics Card "Switchable" verandert naar "Discrete" en nu start alles wel correct op. Nu gelukkig ook met de juiste resolutie, want dit was ook niet meer goed. De Intel graphics card wordt niet meer herkend en logischerwijs kan ik ook niet meer switchen.

Iemand enig idee wat ik er aan kan doen om de Intel kaart weer zichtbaar te maken en er ook voor te zorgen dat de pc door boot dan? In Safemode ben ik erachter gekomen dat de pc blijft hangen bij classpnp.sys en als tip las ik dat System Restore een optie zou kunnen zijn, zie link: http://answers.microsoft....af-4183-9a0d-22a73b72f6d6

Zijn er andere tips nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Late-night helpdesk: In safe-mode booten en de intel en nvidia drivers verwidjeren. Vervolgens de drivers van de dell site er weer opzetten. Gokje hoor.

De dell-drivers zijn volgens mij niet hetzelfde aan de drivers van nvidia zelf. De dell-drivers zijn een bundeling van de intel en nvidia grafische drivers, als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
Darkstone, dank voor de nachtelijke hulp. Ik heb geprobeerd de Dell-drivers te installeren, maar krijg telkens de melding dat dit mislukt.

Ik ben nu bezig met een systeemherstel via F8 tijdens het booten naar een tijdstip dat alles nog prima werkte. Kijken of dit helpt, heb hier niet veel goede ervaringen mee, maar probeer nu alles.

edit: dat heeft ook niet gewerkt. Ik blijf maar hangen op de Classpnp.sys in safeboot (kom dus niet verder). Alleen als ik de graphics in de bios op Discrete zet (dus alleen de Nvidia kaart), dan kan ik wel inloggen.

Edit 2 10:08: net gesproken met een Dell medewerker en de beste optie voor nu is via Dell Data Safe een Restore van het hele systeem te doen. Zal het later op de dag proberen.

Edit 3 13:07: via Alienrespawn heb ik alles kunnen terugzetten en werkt het ook allemaal!

[ Voor 42% gewijzigd door WhateverSuitsU op 02-08-2011 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-7AC
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:16
Bevat de Alienware Mx17 R3 ook 2 HDD slots, net zoals de Dell XPS 17? Zo niet, kan iemand mij dan een goede caddy adiviseren(mooie afwerking is essentieel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13:17
Jay-7AC schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 18:01:
Bevat de Alienware Mx17 R3 ook 2 HDD slots, net zoals de Dell XPS 17? Zo niet, kan iemand mij dan een goede caddy adiviseren(mooie afwerking is essentieel).
Ja er zitten 2 slots in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-7AC
Oké, dat is mooi dan kan ik dus gewoon een SSD bij geplaats worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

M15x is dus ook al niet meer te verkrijgen... Had gehoopt op een leuke korting net zoals de M11xR1. Of heb ik zitten slapen en heb ik dat gemist? (of slaap ik nog steeds en zie ik het over het hoofd :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 17:28:
En unrelated, de M15x is vanaf vandaag EOL.
Ik was op dat moment bezig met mijn bekende script met alle configs. Van de een op de andere dag was hij opeens weg. Gelukkig, ik vond het al een vrij verouderd model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ik lag dus echt te slapen, excuses. Vond het persoonlijk wel een leuk moddeletje, 15inch is gewoon een ideaal beeldschermformaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond de M15x altijd te log. Maar de M14x vind ik ook niet op zijn plaats. Ik had liever gehad dat er een 15.6" paneel in zat, terwijl de rest hetzelfde bleef (met name gewicht). Dat brengt ook meteen 1080p op tafel.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2011 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Dat ben ik met je eens. Precies wat ik bedoelde; een 15 inch scherm is ideaal, alleen was de AW iets te groot/zwaar gebouwd verder. Waar je een normale 15 inch laptopje makkelijk meeneemt kon dat bij deze niet zo makkelijk.

Ik vind het toch redelijk gewaagt om een 15inch laptop uit de serie te halen.

[ Voor 15% gewijzigd door The Inquisitor op 05-08-2011 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
The Inquisitor schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 01:04:
Dat ben ik met je eens. Precies wat ik bedoelde; een 15 inch scherm is ideaal, alleen was de AW iets te groot/zwaar gebouwd verder. Waar je een normale 15 inch laptopje makkelijk meeneemt kon dat bij deze niet zo makkelijk.

Ik vind het toch redelijk gewaagt om een 15inch laptop uit de serie te halen.
De m14x is anders net zo groot als een normale 15-16" laptop, alleen de m17x is erna weer direct zo heel groot (grootte van een 18-19" laptop).

De m15x is zelfs nog groter dan een XPS16 (maar wel een stuk degelijker en sneller).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

De m14x is dan wel qua bouw net zo groot als een normale 15/16inch laptop, het beeldscherm is nog steeds geen 15inch :p

[ Voor 3% gewijzigd door The Inquisitor op 05-08-2011 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een opvolgende vraag van mij is of jij het gamen op een laptop van AW beter/lekkerde vindt dan de desktop want bij mij is dat niet het geval en een desktop je toch altijd een gevoel geeft van: "Alles klopt kwa verhouding om te kunnen spelen." :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YmX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08-2022

YmX

Hoi hoi,

het is enige tijd geleden voor mij dat ik op dit forum heb gereageerd... Helaas heb ik toch weer jullie hulp nodig!
Ik heb sinds kort een M18X... Nu heb ik het probleem dat hij geen Blu-Ray schijfjes wil slikken! Het zou dus misschien mogelijk zijn dat ze dit stukje hardware per ongeluk niet hebben geplaatst?! Om tot deze conclusie te komen moet ik dus het een en ander uitsluiten... (of de computer open schroeven maar daar voel ik nog niet zoveel voor!)

Kort kan ik wat gegevens opsommen wat er in de hardware staat, dit kan een andere alienware gebruiker misschien verifiëren of juist niet?!

Bij hardware eigenschappen heet het apparaatje :
- HL-DT-ST DVD+-RW GA31N
- de DVD-regio stond eerst niet ingesteld, deze heb ik op Nederland (Regio 2) gezet!

Verder heb ik Cyberlink PowerDVD 11 Ultra gebruikt om de schijfjes te draaien. Maar als ik er een disk in heb gedaan laad hij eigenlijk niets en zegt het apparaat dat er geen schijf in het station zit.
Een DVD werk overigens al wel...

Ik heb gelezen dat Avatar bij sommige (lees oudere) spelers problemen geeft. Dus ik heb ook met een andere film geprobeerd.

Kortom ik weet me geen raad meer.

Iemand een idee?! Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
YmX schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 21:20:
Hoi hoi,

het is enige tijd geleden voor mij dat ik op dit forum heb gereageerd... Helaas heb ik toch weer jullie hulp nodig!
Ik heb sinds kort een M18X... Nu heb ik het probleem dat hij geen Blu-Ray schijfjes wil slikken! Het zou dus misschien mogelijk zijn dat ze dit stukje hardware per ongeluk niet hebben geplaatst?! Om tot deze conclusie te komen moet ik dus het een en ander uitsluiten... (of de computer open schroeven maar daar voel ik nog niet zoveel voor!)

Kort kan ik wat gegevens opsommen wat er in de hardware staat, dit kan een andere alienware gebruiker misschien verifiëren of juist niet?!

Bij hardware eigenschappen heet het apparaatje :
- HL-DT-ST DVD+-RW GA31N
- de DVD-regio stond eerst niet ingesteld, deze heb ik op Nederland (Regio 2) gezet!

Verder heb ik Cyberlink PowerDVD 11 Ultra gebruikt om de schijfjes te draaien. Maar als ik er een disk in heb gedaan laad hij eigenlijk niets en zegt het apparaat dat er geen schijf in het station zit.
Een DVD werk overigens al wel...

Ik heb gelezen dat Avatar bij sommige (lees oudere) spelers problemen geeft. Dus ik heb ook met een andere film geprobeerd.

Kortom ik weet me geen raad meer.

Iemand een idee?! Alvast bedankt!
Dat is makkelijk te verklaren, deze drive leest namelijk geen blu-ray discs. Weet je zeker dat je dit wel als zodanig hebt besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YmX

YmX

Atratus schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 21:36:
[...]

Dat is makkelijk te verklaren, deze drive leest namelijk geen blu-ray discs. Weet je zeker dat je dit wel als zodanig hebt besteld?
Mja, als er idd geen optie overblijft dan zou er de verkeerde drive in zitten.. Helaas heb ik deze wel besteld, en ook staat hij zodanig op de offerte van Dell. We hebben twee dezelfde laptops besteld dus rust mij nu enkel nog om te testen of de andere laptop wel of geen Blu-Ray drive heeft.

Bedankt voor de snelle reactie! Mocht iemand anders toch nog een idee hebben dan hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
YmX schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 21:41:
[...]

Mja, als er idd geen optie overblijft dan zou er de verkeerde drive in zitten.. Helaas heb ik deze wel besteld, en ook staat hij zodanig op de offerte van Dell. We hebben twee dezelfde laptops besteld dus rust mij nu enkel nog om te testen of de andere laptop wel of geen Blu-Ray drive heeft.

Bedankt voor de snelle reactie! Mocht iemand anders toch nog een idee hebben dan hoor ik het graag!
Als ik het goed begrijp heb je twee dezelfde Alienware M17x laptops besteld (met dezelfde configuratie). De drive in de laptop die je eerder noemde is geen blu-ray drive, dus dan zal deze ook niet aanwezig zijn in de andere laptop.

Een ander idee zou kunnen zijn om de drive(s) te vervangen door een blu-ray drive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YmX

YmX

Atratus schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 21:45:
[...]

Als ik het goed begrijp heb je twee dezelfde Alienware M17x laptops besteld (met dezelfde configuratie). De drive in de laptop die je eerder noemde is geen blu-ray drive, dus dan zal deze ook niet aanwezig zijn in de andere laptop.

Een ander idee zou kunnen zijn om de drive(s) te vervangen door een blu-ray drive.
Inderdaad twee exact dezelfde M18x (geen 17) laptops. Maar het zou kunnen zijn dat ze dus bij het assembleren bij een van de twee of alle twee geen bluray drive hebben geïnstalleerd. Mochten ze op beide laptops ontbreken ga ik zeker contact opnemen met Dell zodat ze dit recht zullen zetten..

Nogmaals bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
YmX schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 22:05:
[...]

Inderdaad twee exact dezelfde M18x (geen 17) laptops. Maar het zou kunnen zijn dat ze dus bij het assembleren bij een van de twee of alle twee geen bluray drive hebben geïnstalleerd. Mochten ze op beide laptops ontbreken ga ik zeker contact opnemen met Dell zodat ze dit recht zullen zetten..

Nogmaals bedankt!
Ah op die manier, had het verkeerd gelezen. Je had dus wel specifiek blu-ray drives besteld voor beide M18x laptops, maar deze zijn niet geassembleerd (bij beide laptops waarschijnlijk). Dat zou wel een domme fout zijn van Dell, maar als je dit hebt besteld, dan zou dit ook gewoon geleverd moeten worden. Met een belletje zou dit wel opgelost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-7AC
Ik heb een vraagje, over een heel ander onderwerp heeft iemand hier zijn Alienware laptop wel is gekocht met een 10% kortingsbon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vast wel. Maar dat werkt niet (meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13:17
Jay-7AC schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 11:27:
Ik heb een vraagje, over een heel ander onderwerp heeft iemand hier zijn Alienware laptop wel is gekocht met een 10% kortingsbon?
Je moet bellen met ze en om 10% korting vragen. Die krijg je dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je zelf een pagina hebt waar je dell-spul promoot krijg je standaard 5% korting via het dell-partnerprogramma. Daar kan je nog de €90 bon overheen halen.
Op zakelijke alienware bestellingen zelfs 10%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van de week mijn bestelling plaatsen, wacht nog op offerte.

M17XR3
2630QM
4GB Ram > zelf upgraden naar 16GB (voor vmware)
HD6990
320GB HDD > Zelf upgraden naar 2x 500GB 7.2k in raid 0.
killer wifi kaartje
1920x1080 resolutie
en 3 jaar NBD

door zelf ram en disken te upgraden scheelt het me 350 eu voor dell prijs 16 gb terwijl ik ze los koop voor 90 eu voor 4 dimms.
disken kosten me los 60 euro en niet de dell dure prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een vraagje,

wat is het verschil tussen:

M17x-laptop
http://www.dell.com/be/p/alienware-m17x-r3/pd

KLEUR KEUZE Alienware M17x Stealth Black
PROCESSOR Intel® Core™ i7 Processor 2720QM (2.20Ghz, 6MB, 4C)
BESTURINGSSYSTEEM Legitieme Windows® 7 Home Premium, 64-bits, Nederlands
GRAFISCHE KAART 2GB GDDR5 AMD® Radeon™ HD 6990M
GEHEUGEN 6.144 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [1 x 2.048 + 1 x 4.096]
HARDE SCHIJF 750 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf
LCD-SCHERM 44 cm(17,3-inch) WideFHD (1.920 x 1.080) witte led lcd-beeldscherm
OPTISCH(E) STATION(S) Dvd+/-rw-station (dvd/cd lezen en schrijven)
DRAADLOZE CONNECTIVITEIT Killer™ Wireless-N 1103 - EUR
HOOFDBATTERIJ 9-cel lithium-ion hoofdbatterij
BEVEILIGINGSSOFTWARE Geen beveiliging/antivirusbeveiliging
SERVICES EN SUPPORT 1 jaar Next Business Day Hardware Support inbegrepen bij uw pc
ACCIDENTAL DAMAGE-BESCHERMING Geen Accidental Damage-bescherming

==> € 2.184,05

end deze:

M17xR3
http://www.dell.com/be/p/...odel_id=alienware-m17x-r3

LEUR KEUZE Alienware M17x Stealth Black
PROCESSOR Intel® Core™ i7 Processor 2720QM (2.20Ghz, 6MB, 4C)
BESTURINGSSYSTEEM Legitieme Windows® 7 Home Premium, 64-bits, Nederlands
GRAFISCHE KAART 2GB GDDR5 AMD® Radeon™ HD 6990M
GEHEUGEN 6.144 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [1 x 2.048 + 1 x 4.096]
HARDE SCHIJF 750 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf
LCD-SCHERM 44 cm(17,3-inch) WideFHD (1.920 x 1.080) witte led lcd-beeldscherm
OPTISCH(E) STATION(S) Dvd+/-rw-station (dvd/cd lezen en schrijven)
DRAADLOZE CONNECTIVITEIT Killer™ Wireless-N 1103 - EUR
HOOFDBATTERIJ 9-cel lithium-ion hoofdbatterij
BEVEILIGINGSSOFTWARE Geen beveiliging/antivirusbeveiliging
SERVICES EN SUPPORT 1 jaar Next Business Day Hardware Support inbegrepen bij uw pc
ACCIDENTAL DAMAGE-BESCHERMING Geen Accidental Damage-bescherming

==>Prijs € 2.174,05
Totale Besparing* € 190,00
Totaal € 1.984,05

Als ik bijvoorbeeld de bovenstaande laptop (M17x) naar dezelfde specs trek als de M17xR3 kom ik pak duurder uit?

Wat is die R3? Dezelfde pc maar met betere hardware en voordeligere prijs of?
Kan iemand dit uitleggen aub.

Ik wil namelijk een m17x in de prijsklasse van ongeveer 2000eur aanschaffen om een 3tal te kunnen gamen.

Ik dank u allen bij voorbaat voor de uitleg

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2011 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je naar de url kijkt zie je dat het beide de R3 is. de R3 is ook wat er nu verkocht word en niet meer de R2 of de R1 versie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 14:32:
[...]

als je naar de url kijkt zie je dat het beide de R3 is. de R3 is ook wat er nu verkocht word en niet meer de R2 of de R1 versie. :)
Waarom is de ene dan goedkoper dan de andere ook al tel je de korting niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 14:46:
[...]

Waarom is de ene dan goedkoper dan de andere ook al tel je de korting niet mee.
dat is dell, heeft geloof ik voor elk systeem meerdere config sites en bedragen.
pak gewoon wat je wilt via de site en dan bellen voor betere prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 14:51:
[...]

dat is dell, heeft geloof ik voor elk systeem meerdere config sites en bedragen.
pak gewoon wat je wilt via de site en dan bellen voor betere prijs.
Bellen? Naar welk nummer?

En wat zou ik daar dan zeggen? Ik wil dingen goedkoper? Geef me een aanbod?
Hoe zou dat gaan je besteld toch alles online?

Ahja nog een klein vraagje is de 400 EUR garantie het waard? En is het systeem dat ik heb samengesteld ok?
Ik vind 400EUR toch veel voor 2 jaar extra garantie. Dus is dit wel echt nodig???

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2011 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 14:54:
[...]

Bellen? Naar welk nummer?

En wat zou ik daar dan zeggen? Ik wil dingen goedkoper? Geef me een aanbod?
Hoe zou dat gaan je besteld toch alles online?

Ahja nog een klein vraagje is de 400 EUR garantie het waard? En is het systeem dat ik heb samengesteld ok?
Ik vind 400EUR toch veel voor 2 jaar extra garantie. Dus is dit wel echt nodig???
garantie doen, heb hiervoor een R2 gehad en garantie van dell nbd is perfect..
kunnen ze het niet maken na 3x hop een nieuwe laptop.
als je buiten garantie een defecte videokaart krijgt of mobo ben je ook 400 eu lichter

ik heb met bellen 225 euro korting gekregen op mijn config. dus de garantie eruit bijna :)
bellen naar: 020 674 4873
loop gewoon de config door wat je wilt met de verkoper en dan over de prijs.
niemand doet tegenwoordig oud hollandsch onderhandelen meer?

heb voor 1998 eu:
R3
2630QM
4GB ram
320 GB hd
6990M kaart
full hd scherm
3 jaar nbd en killer wifi kaartje.

ik doe zelf de hdd en ram upgraden want dan ben ik klaar voor 250 euro.
alleen dell vraagt al 350 eu voor 16 gb ram.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2011 15:39 ]

Verwijderd

Wiet iemand misschien nog een kortingcode?

Ik vind er heel wat op het net, maar dell zegt telkens dat deze verlopen zijn, terwijl ze op de verscheidene sites zeggen van niet :S

Dus iemand toevallig een kortingcode voor M17xR3?

Verwijderd

Alleen de €90 bon werkt voor zover ik weet op de alienwares: http://www1.euro.dell.com...9596&acd=1242212097620561

Verwijderd

Kan iemand mij een link geven of een screenshot maken van een AZERTY keyboard van alienware?

Want ik weet da dit de franse versie dan is, maar ik wil weten hoefel deze afwijkt van onze AZERTY versie en of er niet al te veel franse benamingen opstaan.

• sn0w13
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-09 13:06
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 19:58:
Kan iemand mij een link geven of een screenshot maken van een AZERTY keyboard van alienware?

Want ik weet da dit de franse versie dan is, maar ik wil weten hoefel deze afwijkt van onze AZERTY versie en of er niet al te veel franse benamingen opstaan.
Ik heb een foto getrokken van mijn R2 Frans Azerty-toetsenbord.
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/snowie/toetsenbord.JPG

Verwijderd

sn0w13 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:16:
[...]

Ik heb een foto getrokken van mijn R2 Frans Azerty-toetsenbord.
[afbeelding]
Awesome, duizendmaal bedankt!!! =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en hij is zojuist besteld! ben benieuwd wat de looptijd word met de HD6990M kaart.
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 13:37:
Van de week mijn bestelling plaatsen, wacht nog op offerte.

M17XR3
2630QM
4GB Ram > zelf upgraden naar 16GB (voor vmware)
HD6990
320GB HDD > Zelf upgraden naar 2x 500GB 7.2k in raid 0.
killer wifi kaartje
1920x1080 resolutie
en 3 jaar NBD

door zelf ram en disken te upgraden scheelt het me 350 eu voor dell prijs 16 gb terwijl ik ze los koop voor 90 eu voor 4 dimms.
disken kosten me los 60 euro en niet de dell dure prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awesome na veel zagen en dergelijke be ik er in geslaagd 90 euro korting te verkrijgen (door te zeveren dak zogezegd een kortingsbonhad die niet werkte) en zelfs een AZERTY klavier wat ik op de site voor de M17xR3 niet kon aanduiden.

BOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 19:35:
Awesome na veel zagen en dergelijke be ik er in geslaagd 90 euro korting te verkrijgen (door te zeveren dak zogezegd een kortingsbonhad die niet werkte) en zelfs een AZERTY klavier wat ik op de site voor de M17xR3 niet kon aanduiden.

BOM!
90 euro maar? heb er 225 euro af gekregen en de verzendkosten eraf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:11:
[...]

90 euro maar? heb er 225 euro af gekregen en de verzendkosten eraf..
Er liep al een actie van -190 eur op. Mits je vanaf de juiste online link starte. => niet meegeteld.

Kortom ik ben er vrij zeker van dat dat in jouw 225 eur steekt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 18:06:
[...]

Er liep al een actie van -190 eur op. Mits je vanaf de juiste online link starte. => niet meegeteld.

Kortom ik ben er vrij zeker van dat dat in jouw 225 eur steekt...
dat kan best:) ach elke korting is meer dan niets:)
ook je verzendkosten eraf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch maar een SSD besteld voor in de alien.
Crucial M4 256GB en als 2e disk een 500GB 7200RPM disk.
de andere 500gb stop ik in een 2.5 inch usb 3.0 case. mooi voor backups.
M17X is nu in productie:)
Oe oe status is nu verzonden:)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2011 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo ik heb een vraag.
heb sinds vrijdag 2 alienware aw2210 monitoren besteld. voor mn triple display setup.
maar 2 weken levertijd. bij t-online

maar zie de alienware aw2210 niet meer op de alienware sites staan. en kan het aleen bij t-online vinden.
weet iemand of ze uit de schappen zijn gehaald. anders moet ik effe iets anders gaan zoeken.
of weet iemand waar ze wel nog leverbaar zijn.

gr melroy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Zijn er manieren om korting te krijgen op de M14X? Heb gehoord door te faken dat je kortingsbon niet werkt/vragen dat je gratis verzending krijgt..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sakke1994 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 17:21:
Zijn er manieren om korting te krijgen op de M14X? Heb gehoord door te faken dat je kortingsbon niet werkt/vragen dat je gratis verzending krijgt..?
Je kan 90 euro extra korting krijgen; let op je moet hem VANDAAG bestellen, daarna verloopt de actie namelijk.
Zie deze link (via dell.nl). http://www1.euro.dell.com...9596&acd=1242212097620560

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2011 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 19:37:
[...]

Je kan 90 euro extra korting krijgen; let op je moet hem VANDAAG bestellen, daarna verloopt de actie namelijk.
Zie deze link (via dell.nl). http://www1.euro.dell.com...9596&acd=1242212097620560
Die actie is al een paar keer verlengd, laat je niet te veel leiden door die datum.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zer0 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 19:55:
[...]

Die actie is al een paar keer verlengd, laat je niet te veel leiden door die datum.
Oh oke, eerste keer dat ik het zie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Op de .be werkt het niet, misschien kan ik hem vastkrijgen door te bellen.

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Ik was van plan om binnenkort mijn desktop te vervangen maar dan komt dit topic weer voorbij en dan ga je twijfelen. Ik ga voornamelijk gamen en dan lijkt mij het verschil in performance tussen een desktop van 1300 of een laptop van 1300 aanzienlijk, of vergis me nu hier in? Verder als ik kijk op de Dell website dan valt het op dat met de huidige dollar koers het veel interesanter zou zijn om een bestelling te plaatsen via Dell USA.. Iemand ervaring mee?
Pagina: 1 ... 20 ... 56 Laatste

Dit topic is gesloten.