Ik heb begin dit jaar ook een Aurora aangeschaft. Nog steeds geen spijt van gehad en ondanks de hitte draait het beest op mijn bloedhete zolder vrolijk door.Verwijderd schreef op zondag 11 juli 2010 @ 23:37:
Ik sta momenteel op het punt om een Desktop te kopen, en gezien de herhaaldelijke teleurstellingen die ik tot nu toe heb gehad heb ik ook besloten om een Alienware te proberen.
Ik denk dat ik ga voor:
Basis Alienware Aurora - Standaardchassis in zwart Microsoft-besturingssysteem Legitieme Windows® 7 Home Premium - Nederlands (64b) Geheugen 6 GB 1.333 MHz (3 x 2 GB) Tri Channel-geheugen Videokaart 2GB ATI® Radeon™ HD 5970 graphics card Harde schijf 600GB Serial ATA (10000RPM) Hard Drive Optische apparaten 24x optisch dvd+/-rw-station (dvd/cd lezen en schrijven) Processor Intel® Core™ i7 Processor 960(3.20GHz,4.8GT/s,8MB)
1 jaar garantie, geen monitor of andere apperatuur (pas vervangen, dus nee). Blueray trekt mij nog niet echt, nog geen enkele pc game gezien die uitgebracht is op Blueray.
Ik wil echter wel een Engelse versie van Windows.....maar dat komt niet naar mijn mandje omdat het niet compatible is met de Nederlandse documentatie, alsof ik dat überhaupt wou, mja daar zal ik de klantenservice nog wel over bellen voordat ik de aankoop maak.
Een soortgelijke inhoud in een Aurora ALX of Area-51 is vreemd genoeg bijna 1000,00 euro duurder, ik snap het voor de Area-51, maar weet iemand wat ik misloop op de ALX variant dat zoveel geld waard is?
Heeft iemand anders trouwens nog tips of ideeën?, ik zit al behoorlijk op mijn limiet, maar ik wil het dit keer wel goed doen.
Ik had de Nederlandse windows erbij en wilde ook Engels. Ik had een format gedaan en toen kon ik met bijgeleverde windows cd de engelse taal kiezen. Wellicht beter om inderdaad via een verkoper ervoor te zorgen dat het meteen Engels is. Dan behoud je ook de Alienware wallpapers en feel met opstarten enzo.