Verwijderd

Domination ging lekker, eindelijk twee overwinningen kunnen zien. :9 Teamwork word in die chaos erg op de proef gestelt, ik moest het soundeffects een stuk lager zetten om iedereen te kunnen verstaan in al het kabaal. Raven is denk ik nog het leukst om te spelen, tenminste als je een uitdaging wilt. Ik las dat veel SVER spelers hun maps zat worden omdat het gewoon saai word, ze hoeven daar niet echt hun best te doen voor een overwinning. Bij Raven is het een hele mierenhoop die actief word, we hadden ook het geluk dat de andere fronten stand hielden, anders kan je helemaal gaan rennen om ook nog andere squads te helpen.

Anti-air helpt inderdaad tegen de heli's, maar in dat veld is het erg moeilijk om de AA intact te houden. Ik vond die active spawn denial effectiever, dan moeten ze weer dat eind rijden met een APC, de heli's kan je het best op afstand aanpakken met een sniper.
himlims_ schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 10:40:
nalv; post
Als commando speelt ik veelal op stealth, nu blijkt dat de skill 'improved stealth' eigenlijk niets doet wanneer je al een motion-jammer gebruikt. Vanavond dus maar weer respeccen :+
Daar zijn de meningen over verdeeld, en als die skill niets doet dan kan je improved stealth als backup gebruiken als je met loadouts bezig bent die geen ruimte hebben voor een sensor jammer. Als ik ga respeccen dan neem ik weer die improved stealth, maar nu niet meer met m'n domme kop die AR fore-grip kopen, de ATAC heeft er immers al eentje. Zelfs respeccen voor 2 puntjes is het al waard, dat is bijna een tier 2 wapen. :9

• Carlito
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 12:07
Ik heb sinds gister dit spel ook maar aangeschaft.
Vind het wel een cool spel maar ik moet nog een beetje wennen.
Heb ook de ps3 nog niet zo lang.

ik zal wel graag een uitnodiging zien voor de Got clan, ik ben benieuwd
id: Killing_Calu

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:57
@dangerpaki; dat wordt je helemaal duidelijk zodra je de game ook echt kunt spelen :)
Dat geloof ik gelijk, maar ben toch wel benieuwd. Moet echt een kleine TV op m'n kamer neer gaan zetten, want in de woonkamer kom ik niet aan gamen toe. Zeker omdat ik echt alleen maar 's avonds thuis ben en al weinig tijd heb.
Killing_Calu schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 12:40:
Ik heb sinds gister dit spel ook maar aangeschaft.
Vind het wel een cool spel maar ik moet nog een beetje wennen.
Heb ook de ps3 nog niet zo lang.

ik zal wel graag een uitnodiging zien voor de Got clan, ik ben benieuwd
id: Killing_Calu
Even aangeven, welke van de twee clans je voor wilt worden uitgenodigd. Ik geloof dat we er nu twee hebben.

[ Voor 41% gewijzigd door dangerpaki op 11-02-2010 12:49 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25
En voor de mensen die nieuw zijn, een headset/mic heeft voorkeur :) 99% van de communicatie verloopt hiermee :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:37
Is het jullie overigens ook opgevallen dat er best veel die-hards zijn die rond middernacht melden dat dit hun laatste potje wordt, om vervolgens na tweeën nog eens aan te geven: "Nog één sabotage dan, om het af te leren." De daaropvolgende avond zal blijken dat ze het allerminst hebben afgeleerd. :D

Overigens wil ik de tip van SinergyX even benadrukken: beginners, ga voor de medical kit en resusciation. Niet eens zozeer omdat het teamwork bevordert, dat doet het natuurlijk wel, maar binnen GoT zijn er toch vrijwel altijd al medics in de buurt, dus de meerwaarde is beperkt. Qua XP is het echter bar slecht uitgebalanceerd en daar moet je van harte misbruik van maken.

Ik begrijp dat Zipper medics wil belonen - in public games zijn er echt te weinig - en 10 XP geven voor een revive is een goede manier om dat te bewerkstelligen. Aan het eind van een match worden de prestaties echter aan de hand van vergaarde experience vergeleken en naar mijn bescheiden mening geeft het een scheef beeld om een revive twee maal zo sterk te laten wegen als een kill, terwijl dat eerste vaak beduidend makkelijker is.

Ook als je echter een heel andere class wilt, begin als medic. Op lage levels zijn de meeste wapens toch al waardeloos en is het veel efficienter om eerst stevig XP te verzamelen, en dan ineens om te speccen naar het betere materiaal. 't Kost je uiteindelijk nog minder skill points ook.

Over XP vergaren gesproken, nog even een tip voor alle squad leaders. Zet áltijd een frago-marker. In de buurt van de main objective geldt de bonus sowieso, dus met een marker daarbuiten vergroot je feitelijk het gebied waarin mensen dubbele experience krijgen. Daarbij verduidelijkt het orders.

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Verwijderd

"Nou, nog een potje dan."

"Het vorige potje was best leuk, nog maar eentje"

"Oeh, nog een potje en ik ben weer een leveltje up"

etc. :P

• SinergyX
"Even terug te komen op die Linux discussie" :D

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 12:40:
Domination ging lekker, eindelijk twee overwinningen kunnen zien. :9 Teamwork word in die chaos erg op de proef gestelt, ik moest het soundeffects een stuk lager zetten om iedereen te kunnen verstaan in al het kabaal. Raven is denk ik nog het leukst om te spelen, tenminste als je een uitdaging wilt. Ik las dat veel SVER spelers hun maps zat worden omdat het gewoon saai word, ze hoeven daar niet echt hun best te doen voor een overwinning. Bij Raven is het een hele mierenhoop die actief word, we hadden ook het geluk dat de andere fronten stand hielden, anders kan je helemaal gaan rennen om ook nog andere squads te helpen.
Twee overwinningen? :X

Zit zelf bij SVER (mini clan met een 4tal vrienden) en we winnen als aanvallend team toch iets van 6/10 potjes, verdedigend zeker 8-9/10, en dat verdedigen is saai aan het worden (toch bij domination). Dan verdedig ik liever Acquisition, zit nog een uitdaging in.

Misschien zijn onze maps inderdaad tactisch beter verdedigbaar, maar ja wij hebben dan ook geen hi-tech year 3000 wapens en goodies als Raven :P

Ik zie dan ook niet vaak monsterratio's in mijn squad. Als je een 2/1 ratio haalt heb je al flink je best gedaan.

Compensatie heet zoiets ;)

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

njah is idd wel ernstig, en herkenbaar. Zelfs al planning gemaakt :X gister moest ik eerder na bed vanwege late games dagen ervoor. Mooi vanavond weer tot half2. Vrijdag op zaterdag wordt nachtje doorhalen, waarna ik zaterdag ochtend onder de wol ga. Dan vanaf 14u weer online tot de redbull op is :+
wat zei er iemand iets over game-verslaving?

MAG in T-minus 3hours 50minutes :Y)

2/1 :? gister gelache met Enemy-Hunter; "Kudt ik heb de verkeerde gun gekocht, toch maar even een rondje proberen" wat resulteerde in een 41k/11d game 8)7 'kudt gun :X'

[ Voor 23% gewijzigd door himlims_ op 11-02-2010 13:10 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Verwijderd

De wapens van SVER hebben dan ook meer stopping power, maar de accuracy is minder dan die van Raven. Raven is meer van de lange afstand gevechten wat dat betreft. :)

Er staat nu een stuk over acquisition in de blog, met goede tips. zoals smoke grenades bij een turret gooien zodat die niets meer kan zien. Er staan nog meer goede tips die ook van toepassing zijn bij Domination.

http://blog.mag.com/blog/

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Aapzak schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 12:03:
[...]

Dit vond ik in de Ultimate MAG Guide:

"ACTIVE SPAWN DENIAL
This technique applies to both Acquisition and Domination. This technique requires a machine gun (LMG, MMG) or a sniper rifle (preferably 50 cal) to destroy helicopters and the RPG to destroy APCs."

Er stond niets over Anti-air tegen de heli spawns, dat moet ik gedroomd hebben ofzo (ja, ik droom over deze game, vooral als ik meteen na het gamen ga slapen)
De AA voorkomt aanvallen via de lucht, zoals airstrikes en UAV's. Dat kon je gisteren goed merken toen we aan het verdedigen waren in Aquisition. Toen ze die AA offline hadden gezet, kwam er vrijwel direct een airstrike binnen op onze bunker.

• SinergyX
Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:06:
Misschien zijn onze maps inderdaad tactisch beter verdedigbaar, maar ja wij hebben dan ook geen hi-tech year 3000 wapens en goodies als Raven :P
Stat verschil van de wapens is minimaal, groot nadeel van het spel dat je altijd maar 1 doel hebt op een map. Of je bent attacker, of defender. Nooit heb ik die trein/tent/kerk map moeten verdedigen, altijd aanvallen.

Waar je bv met sabotage aanvallend (als raven) eigelijk maar 1 richting de aanval kan inzetten omdat de linker en rechter flank volledig zijn 'afgeblokt' - de kerk/trein/tent map, kunnen ze op die verdedigende map van alle kant komen omdat je daar dus wel om de hele basis heen kan lopen.

Update, net reactie van Bartsmit, de Special Edition code is onderweg :D Van wat ik begreep heeft dat special armor sterkte van hoogste armor, maar snelheid van laagste :)

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 11-02-2010 13:32 ]

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:29:
[...]

Stat verschil van de wapens is minimaal, groot nadeel van het spel dat je altijd maar 1 doel hebt op een map. Of je bent attacker, of defender. Nooit heb ik die trein/tent/kerk map moeten verdedigen, altijd aanvallen.

Waar je bv met sabotage aanvallend (als raven) eigelijk maar 1 richting de aanval kan inzetten omdat de linker en rechter flank volledig zijn 'afgeblokt' - de kerk/trein/tent map, kunnen ze op die verdedigende map van alle kant komen omdat je daar dus wel om de hele basis heen kan lopen.

Update, net reactie van Bartsmit, de Special Edition code is onderweg :D Van wat ik begreep heeft dat special armor sterkte van hoogste armor, maar snelheid van laagste :)
Mja, toch voelen de wapens heel anders aan. Op lange afstand ben je met je AK (103, toch de meest gesofisticeerde van de kalasjnikov familie) snel gezien, tenzij je je bipod gebruikt, want recoil heb je anders altijd, ook met upgrades. Die bi-pod is nutteloos in mijn geval, want als je deze installeert moet je de recoil stick weglaten, waardoor je recoil hebt van hier tot in China, niet zo lekker als je rondloopt en moet kogels afvuren.
Close tot 'medium' quarters lukt dan beter, zolang je niet > 2 vijanden hebt, want met een klein magazijn van 30 kogels én een veel tragere rate of fire ben je redelijk rap uitgezongen.

Ik ga misschien eens respeccen naar close quarters (Vipera SMG) en zien wat dat geeft, hoewel... eerst eens de grenade launcher kopen voor de AK, dat is het enige wat ik nog niet heb. Misschien moet ik dan wel mijn mening herzien :)

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:29:
[...]

Het zit tussen medium en heavy in, maar heeft de snelheid van medium armor. Het kost wel iets meer loadout credits dan de gewone medium armor. :)

• Carlito
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 12:07
[...]

Even aangeven, welke van de twee clans je voor wilt worden uitgenodigd. Ik geloof dat we er nu twee hebben.
[/quote]

ja sorry, ik dacht gister gelezen te hebben dat er alleen een Raven clan was, maar dit is dus al weer oud.
Ik zou dus graag bij de raven willen. :9
Ik ben ik het bezit van een headset, dus communicatie zou goed moeten gaan :D

Verwijderd

Topicstarter
M'n hart ff uitgestort op fokgames, weer een of andere maloot van een reviewer die nog geen 5 uurtjes heeft gespeeld en dan denkt een goede mening te hebben over MAG....zucht.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

@jaykudo; je bent inderdaad niet de enige :+ - maar MAG is ook een game apart, moet je liggen. Heeft een behoorlijke learning-curve, maar er zit meer diepgang in de game dan op eerste gezicht lijkt. Gewoon een tactische shooter (beetje counterstrike op grote schaal)

• SinergyX
Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:45:
Mja, toch voelen de wapens heel anders aan. Op lange afstand ben je met je AK (103, toch de meest gesofisticeerde van de kalasjnikov familie) snel gezien, tenzij je je bipod gebruikt, want recoil heb je anders altijd, ook met upgrades. Die bi-pod is nutteloos in mijn geval, want als je deze installeert moet je de recoil stick weglaten, waardoor je recoil hebt van hier tot in China, niet zo lekker als je rondloopt en moet kogels afvuren.
Ooit eens geschoten met de AM50 zonder bipod? :+ Na 1 schoot sta je bijna loodrecht omhoog te aimen :P

• DipmaN
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-05 12:23
MAG, wat een vette game ik ben nog steeds blij dat ik dit spel heb aangeschaft. Mijn top aankoop in 2010. tot nu toe elke dag gespeeld. Ik moest aan het begin wel even doorzetten, maar nu krijg ik aardig door. Alleen domination en acquisition gaan nog niet zo lekker, maar dan komt nog wel :D

Gister was echt een leuk potje op domination, in het begin ging het echt niet maar uiteindelijk toch gewonnen. Was leuk tegen dat team van voornamelijk Amerikanen en Mexicanen, die steeds heerlijk liepen te zeiken. Als je ze weer meteen neer maaide nadat ze, weer door de net geopende deur naar binnen wilde komen, dat blijft echt priceless >:)

S' avonds spelen met de mannen uit de GoT (Raven) vind ik het leukste, gezellig met elkaar in een squad en online knallen maar :) De "Dit is mijn laatste potje, mannen" en dan toch nog 2 uur doorgaan acties komen me bekend voor haha. Ik ga nu ook weer even spelen, die miskoop van een shotgun dwingt me punten te halen voor een respec. Zie jullie vanavond wel weer verschijnen, tot dan _/-\o_

• Dynamix
Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:56:
M'n hart ff uitgestort op fokgames, weer een of andere maloot van een reviewer die nog geen 5 uurtjes heeft gespeeld en dan denkt een goede mening te hebben over MAG....zucht.
Je bent nog aardig gebleven, JayKudo! Wat een bagger review is dat... en hij spreekt zichzelf ook lekker tegen, waarbij de volgende quote wel de lompste is:

"Natuurlijk, om 256 mensen in een enkele game te plaatsen en alles nog hemels te laten lopen is lastig, maar ga dan niet snijden in het grafische aspect. Aan de andere kant: waar moet je dan op gaan bezuinigen?"

Wat wil ie nou? 8)7 |:( :X

• Aapzak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:18

Aapzak

Your genuine OS hopper

Tristal schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 12:10:
[...]

Lol ja dat was lachen. Vooral ook het punt toen ik een deur aan het fixen was en iemand (weet helaas niet meer wie :? ) buitensloot die mij aan het verdedigen was terwijl ik de fix uitvoerde. Maar we hadden het toch gered _/-\o_
Dat was ik, mooi was dat, ik zie ineens die deur voor mijn neus dichtgaan :)

PSN ID: Aapzak

Verwijderd

Haha, ik weet dat ik bij mezelf dacht voor welk spel ik MAG ging ruilen als het een miskoop zou zijn. Dat dacht ik vooral vanwege de negatieve reviews, ik was hem toch maar gaan kopen vanwege de goede user reviews.

Domination en Acquisition moet je gewoon veel spelen, in het begin vond ik acquisition niet veel aan maar ik snapte ook weinig van wat er allemaal gebeurde. Naarmate ik het meer doorkreeg en de map leerde kennen werd het een heel stuk leuker, todat ik alleen maar acquisition en domination speelde. Domination vooral om de chaos, ik krijg op die raven map echt het gevoel in een oorlog te zitten, echt een vleesmolen.:+

• Marcks
Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:45:
[...]

D'r zit best veel verschil in de wapens hoor. 't Is alleen niet zo dat één overduidelijk beter is dan de ander. Dat zou ook conflicteren met het basale principe in game design dat je de speler geen keuzes moet geven die voor de hand liggen, dan verspil je zijn tijd en vervuil je de UI. 't Verschil zit hem ook niet alleen in vuurkracht, maar ook in zaken als tiers, skill points, credits, ammo, attachments...

Overzichtje van alle weapon stats en tech-tree voor Raven (correcties/aanvullingen welkom):
Raven Tech Tree

• Tristal
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-01 23:07

Tristal

PSN-ID Tristal

S' avonds spelen met de mannen uit de GoT (Raven) vind ik het leukste, gezellig met elkaar in een squad en online knallen maar :) De "Dit is mijn laatste potje, mannen" en dan toch nog 2 uur doorgaan acties komen me bekend voor haha. Ik ga nu ook weer even spelen, die miskoop van een shotgun dwingt me punten te halen voor een respec. Zie jullie vanavond wel weer verschijnen, tot dan _/-\o_
[/quote]

Helemaal mee eens!! Ik kijk weer uit naar vanaaf :) . Dat we nog maar veel "laatste" potjes mogen spelen heren >:) .
RAVEN FTW ;)

iPhone 8 Plus iPad air 2

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Ik vind directive trouwens leuk om te doen. Het vergroot de variatie. En we worden toch alleen maar beter in de moeilijkere missies als we ze vaker spelen.
Mooie bonus is de XP die je krijgt als je deze mode speelt, die 34? punten zijn voor mij best veel :)
De afwisseling tussen intense domination en de wat rustigere sabotage is ook wel lekker.

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Marcks schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 16:27:
[...]

D'r zit best veel verschil in de wapens hoor. 't Is alleen niet zo dat één overduidelijk beter is dan de ander. Dat zou ook conflicteren met het basale principe in game design dat je de speler geen keuzes moet geven die voor de hand liggen, dan verspil je zijn tijd en vervuil je de UI. 't Verschil zit hem ook niet alleen in vuurkracht, maar ook in zaken als tiers, skill points, credits, ammo, attachments...

Overzichtje van alle weapon stats en tech-tree voor Raven (correcties/aanvullingen welkom):
[afbeelding]
Wow, ik zal er later wat gedetaileerder naar kijken maar op het eerste gezicht ziet het er mooi uit!

Verwijderd

Net m'n eerste potje MAG achter de rug, Directives deze keer. Het werd Domination en uiteraard verdedigen, en weer gewonnen he. Zo zie je het nooit, en zo 3 domination potjes achter elkaar! Niet echt veel xp opgedaan (450), maar wel een grim reaper ribbon gekregen, ik had 36 kills, 9 assists en 19 deaths met een streak van 7. Dat vind ik wel wat op Domination, en dat met een supressed F90. :9 Als ik nu met een LMG speel dan bak ik er niet zoveel van, dan stap ik altijd weer terug op m'n F90, ik ben nu zo gewend aan de F90. Ik ben alleen zo door m'n 200 kogels heen als ik niet uitkijk. :P

Ik ben nu over de helft naar level 39, ik twijfel nog wat ik ermee zal doen. Ik heb momenteel 2 punten, ik kan straks een KP7 kopen in het geval ik zonder ammo zit, die kans ik best aanwezig. Of ik kan nog even doorsparen voor een motion sensor, heeft iemand die al? Wat ik vooral handig vind aan dat ding is dat hij bliepjes geeft als de sensor iets op pikt. Soms heb ik gewoon geen tijd om steeds even snel op de minimap te kijken.

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 14:08:
[...]

Ooit eens geschoten met de AM50 zonder bipod? :+ Na 1 schoot sta je bijna loodrecht omhoog te aimen :P
Hm die naam zegt me eigenlijk niks, zal wel niet zo populair zijn :P . Ik steel wel graag de Hollis A3 en de ATAC 2k als het tegen Raven is.
Shotguns zijn ook wel leuk eenmaal je in de vijandelijke basis bent.
Marcks schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 16:27:
[...]

[afbeelding]
Heb je zeker gelijk in, ze beïnvloeden stuk voor stuk het wapen. Af en toe neem ik een Hollis A3 met geen / slechte attachments, bah. (of met nog 5 aanwezige kogels -O- )
Het is misschien ook maar persoonlijk, misschien zijn erbij Raven of Valor die met plezier een AK jatten van een kadaver.

Genoeg gepraat, time for action!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2010 17:23 ]

• dangerpaki
Ok medetweakers, het moment is er eindelijk. Ik kan niet alleen meepraten maar ook echt meespelen voortaan. Heb hem binnen!!! Hij is nu effe een update binnen aan het halen. Moet toch wel zorgen dat ik eerst de trophies van m'n huidige games eerst haal (beetje trophy-whore)

Maar ik zou graag toegevoegd worden aan de GoT-Clan (Raven) m'n PSN ID is WRR_Farid

Thnx en tot op de server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauBro
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-09 10:41
Wat ik wel jammer vind is dat je de bipod niet kunt deployen op een muurtje/krat/motorkap jeep/railing/raam etc etc... scherpschuttertje spelen met een AM50 in de kerktoren op copper hills wordt er ook niet makkelijker op als je geweer na elk schot richting de zon wijst ;).

Geen kat zo trouw als Russich Blauw | Structuur is voor mietjes, alleen een genie kan de chaos aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat vind ik ook jammer, wie weet komt dat ooit nog. :)

Waren weer leuke potjes deze avond met GoT, het blijft een super spel. En ik kan merken dat we steeds beter als een team spelen. :9

Ik heb na lang twijfelen de motion sensor aangeschaft, neemt wel 800c in beslag in je loadout, maar dan heb je ook wat. Hij pikt heel snel mensen op, en als de sensor iets oppikt laat die het weten met een bliepje. Past goed bij m'n commando mannetje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
MauBro schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 00:37:
Wat ik wel jammer vind is dat je de bipod niet kunt deployen op een muurtje/krat/motorkap jeep/railing/raam etc etc... scherpschuttertje spelen met een AM50 in de kerktoren op copper hills wordt er ook niet makkelijker op als je geweer na elk schot richting de zon wijst ;).
Klopt, ik heb daarom een aparte loadout met de H M 90 i.c.m. fore-grip voor het snipewerk door raampjes of gewoonweg de wat meer aanvallendere tactieken. Er zijn best veel torens en bunker-constructies die an sich een prima overview geven, maar waar hekwerken e.d. het gebruik van de bipod hinderen.

Mja, ik zal voorlopig een aantal speelsessies moeten missen. Het ene moment speel je lekker domination, het andere moment kijk je vol afschuw naar een crashende console. Damn, een half uur voor niets gespeeld, herinner ik me nog te denken. Even later de gereedschapskist erbij moeten halen en zojuist toch maar een RMA-aanvraag ingediend. 't Goede nieuws is dat ik de kans heb gehad het ding eens van binnenuit schoon te maken en dat ik nu weer reusachtig kan genieten van hoe geruisloos het ding weigert schijfjes te lezen. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octagen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 16:35
Heb in een wedstrijd een aantal GOTers in een andere squad voorbij zien komen. Dat ging wel ff hard! :)

Zou cool zijn als jullie mij toevoegen bij de GOT-Raven clan. PSN: paulm-nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14:44
Ik kan niemand healen in dit spel? wat doe ik verkeerd, kan me zelf wel spuiten..
graag hulp voor deze level 2 noob.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

dat kan aan 2 dingen liggen volgens mij:

1: je hebt de skill nog niet. De 1e medic skill staat je toe andere mensen te healen met de medkit
2: je hebt geen medkit bij je. Kijk in de armory bij je loadout. Er zijn 2 healing items, 1 waarmee je alleen jezelf kan healen en 1 waarmee je ook anderen kan healen.

psn-id: Jacman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
heye jacman, bedankt man. ik zal eens kijken vanavond.

-- Kan ik ook toegevoegd worden:
username: LEiPo, en van een vriend: MACKLOPMAN

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

MauBro schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 00:37:
Gister zitten we in een game, en warempel, MauBro online _/-\o_ en hij joint (:+) ook nog eens!

Rond uurtje of 8 waren er 14 poppetjes online, ofwel 2 groepjes. Tezamen een potje sabotage gedaan, waar we het erg zwaar kregen. De andere helft van het platoon bleek verdwenen, toch stand gehouden met verdedigen. Gelukkig waren onze zustertjes aanwezig, vooral Dynamix goed te herkennen aan zijn nieuwe skin; Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vvPUdccnFvEwhM2rAwcP4xmU/full.gif

Een tweede game sabotage moesten wij aanvallen. Squad-A moet op A, en Squad-D ging voor B. Gelukkig hielden wij op A lang stand, waarna ze op B na ruim 10min. ook eindelijk het objective toe-eigende. Als ik het goed heb ging in de laatste 3 miniuten C de lucht in, en kon de [GoT] eer hoog blijven. Daarna nog enkele keren geprobeerd om in dezelfde game te komen, maar dat bleek ter vergeefs. Uiteindelijk hebben we het opgegeven en nog een rondje Sabotage gespeeld. En wat blijk GoT 2 zit in onze game 8)7

Bij een van de laatste games de 60 aangetikt *yippy* nu kan ik weer van vooraf aan beginnen, twijfel nog of ik bij raven blijf :+
Punkbuster schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 09:01:
heye jacman, bedankt man. ik zal eens kijken vanavond.

-- Kan ik ook toegevoegd worden:
username: LEiPo, en van een vriend: MACKLOPMAN
welke factie/fractie (?) speel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Raven, dat is GoT toch? dus dat is goed toch?

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty_Mike33
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-04 14:18
Punkbuster schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 09:13:
Raven, dat is GoT toch? dus dat is goed toch?
we hebben tegenwoordig ook een valor en s.v.e.r. GoT (spam,spam)

Gister even een potje met Chaffinch-NL gespeeld, ging best.
Kan niet wachten tot we met een volle GoT-Valor squad kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Dus als ik een andere factie kies is dat ook goed?
Valor is namelijk wel mooi vind ik.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NTserver
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:14
Hoi Punkbuster je moet voor het volgende kiezen

Tier 2

* Resuscitation – allows you to revive incapacitated teammates with the medkit

Ik krijg net binnen in mijn oortje ;) dat deze Tier 2 niet nodig is als je voor de Tier 3 hieronder gaat :+

Wat ook handig is zijn de volgende:

Tier 2

* Improved Healing – increases the amount that you heal teammates with the medkit

Tier 3

* Improved Resuscitation – revives incapacitated teammates with more health

Succes
Punkbuster schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 08:39:
Ik kan niemand healen in dit spel? wat doe ik verkeerd, kan me zelf wel spuiten..
graag hulp voor deze level 2 noob.

[ Voor 24% gewijzigd door NTserver op 12-02-2010 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
heey dank je wel man, ik vind het totaal wat anders als ik gewend ben ( Socom, Cod mw2 )
Ik vind dat medic uithangen zo mooi!

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

NTserver schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 09:28:
Hoi Punkbuster je moet voor het volgende kiezen

Tier 2

* Resuscitation – allows you to revive incapacitated teammates with the medkit

Wat ook handig is zijn de volgende:

Tier 2

* Improved Healing – increases the amount that you heal teammates with the medkit

Tier 3

* Improved Resuscitation – revives incapacitated teammates with more health

Succes

[...]
wil ik even op in haken; indine je voor Tier3 rezzen gaat ( :Y ) is Tier2 Resuscitation NIET vereist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty_Mike33
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-04 14:18
Punkbuster schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 09:26:
Dus als ik een andere factie kies is dat ook goed?
Valor is namelijk wel mooi vind ik.
je bent van harte welkom,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Ik heb me ook aangemeld op got.myclanwebsite.com maar hoe moet ik nu verder dingen doen?
Hollandhards mag ik jou anders toevoegen vanavond? ( nt? heb jij ook een psn account die ik kan toevoegen ?)

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NTserver
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:14
Mijn PSNID is shaiibaba. (ik zit wel in de Raven club)
Punkbuster schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 09:39:
Ik heb me ook aangemeld op got.myclanwebsite.com maar hoe moet ik nu verder dingen doen?
Hollandhards mag ik jou anders toevoegen vanavond? ( nt? heb jij ook een psn account die ik kan toevoegen ?)

[ Voor 4% gewijzigd door NTserver op 12-02-2010 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
dank je wel

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
nog 1 vraagje: Op de PC speel ik altijd met een hele hoge DPI ( 2500 )
nu heb ik op de ps3 ook eens zitten kijken na die instellingen, hoe spelen jullie ?
standaard of aangepast?

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

bedoel je de sens van de controler? Horziontaal bij mij op 65 en verticaal op 50 geloof ik met invert-look aan.

Dunham nieuws; http://forums.mag.com/mag...scussion&thread.id=255654

Disconnection Errors – 5:4, 5:5, 13:5
[Status: Investigating]
5:4 Errors mean that you were disconnected from the game because of ISP or infrastructure issues.
5:5 Errors mean that you were disconnected from the game for an unknown reason.
13:5 Errors mean that you were not able to connect to the game server.

There are a myriad of issues that could cause this, so if you experience this problem report it in Jennifer's thread on the Issues and Exploits board.
Spawn Loop – spawn clock starts over when reaching 0.
[Status: Instances greatly reduced in upcoming patch]
Yes, we're glad this is going away too!

Defused Gate Problem – players can defuse charges placed on gates from either side of the wall if they've been destroyed previously.
[Status: Fixed in upcoming patch]
Good riddance.

Stats and Ribbons, Particularly the 120m Kill stat are not being displayed correctly.
Most of the stats and ribbons issues are just delays from the stat server to the game and they will eventually show up. There are some exceptions, though, and the 120m stat and a handful of other ribbons, while being tracked by the game are not being reflected as such in the stats window.

Player Inaction Freeze – players are suddenly kept from using their equipped item. Happens most frequently with grenades of all types.
This one is one we're going after hard. Hopefully we'll have an update soon.
Lag and other Latency-related issues.
[Status: Instances greatly reduced in upcoming patch]

Controls randomly invert when parachuting, being revived, or falling off of something tall.
We're still getting to the bottom of this one, but a temporary fix, believe it or not, is to look at the sky or the floor when this happens and just spin around a bunch of times -- it's weird, but it can fix the problem occasionally. Otherwise, just die and proper controls will be restored when you respawn.

Mics randomly disconnect or don't work.
Though some of these issues are legitimate bugs, others are just the result of microphone sensitivity settings "in-game." If you're having issues, go to the in-game options menu, then Audio, and then adjust the Mic settings so they're cranked all the way up. That may fix the problem.

iemand heeft gister een filmpje van mij gemaakt O-)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=8mHJuYzQS1k]

[ Voor 93% gewijzigd door himlims_ op 12-02-2010 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-03-2021
Mighty_Mike33 schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 09:21:
[...]

we hebben tegenwoordig ook een valor en s.v.e.r. GoT (spam,spam)

Gister even een potje met Chaffinch-NL gespeeld, ging best.
Kan niet wachten tot we met een volle GoT-Valor squad kunnen spelen.
Het Healen van elkaar ging best ok idd :D

Ik was gisteren wat aan het kutten met de LMG maar dat ligt me toch een stuk minder dan lekker snipen...
Moet wel zeggen dat we toch met wat meer GoT'ers pas echt goed kunnen ass-kicken, dus Punk en him... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
hoelaat is het meestal feest dan timmor?

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

@punkbuster; kijk eens hier daar zijn namelijk jouw eerder gestelde vragen beantwoord. Maar actie is veelal >7u s'avonds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DipmaN
Het ging weer lekker gisteren avond :) Ben net level 41 geworden, vanavond hopelijk respeccen.
Wat voegen die laatste 2 tier's toe in de medic reeks?
Ik heb daar nu de eerste 3 skillz points van, en de laatste twee nog niet. En het healen gaat me al vrij aardig af.
Dus is het, het waard voor de laatste 2 te gaan, of is dat een beetje overbodig? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Effe een vraagje mensen, ik heb hier in dit topic ook mijn PSN ID achter gelaten om toegevoegd te worden tot de GoT-Raven clan. Hoe regel ik dit ingame? Moet ik nog wat doen? Heb de game gisteren heel effe aangehad. en de handleiding vond ik minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
dangerpaki schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 11:38:
Effe een vraagje mensen, ik heb hier in dit topic ook mijn PSN ID achter gelaten om toegevoegd te worden tot de GoT-Raven clan. Hoe regel ik dit ingame? Moet ik nog wat doen? Heb de game gisteren heel effe aangehad. en de handleiding vond ik minimaal.
Als iemand je al een invite heeft gestuurd, hoef je enkel ingame naar Community te gaan, tabje clan, en dan zie je de invite. Meer hoef je niet te doen.

Naast de handleiding is ook de tutorial erg sumier, 90% leer je door trial&error en ervaring van mede-spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman

Jacman

Kida!

ah okee, dit vroeg ik me ook al af, zou iemand me dan alsnog een invite voor de raven clan kunnen sturen? (PSN Jacman)

heb nu bijna de laatste assault rifle (met suppresor en 4x scope) iemand suggesties waar ik daarna voor kan gaan? zit te denken aan improved shot detection en dan richting stealth. Is het daarna de moeite waard om voor een betere sidearm te gaan? Heb overigens Resusciation al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:27
Oh jullie vroegen je gisteravond af hoe jullie mij het beste kunnen noemen hé. :P Mem is het beste. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Maar ik krijg ook in invite voor de GoT in MAG? wil graag mee doen met jullie!

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De besturing van de game is erg wennen hebben jullie nog tips...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja spelen...serieus. Pas na 10 uurtjes MAG (op z'n minst) begint alles op z'n plek te vallen...Daarvoor is het best wel een struggle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Punkbuster schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 11:48:
Maar ik krijg ook in invite voor de GoT in MAG? wil graag mee doen met jullie!
Welke faction?
Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 11:55:
De besturing van de game is erg wennen hebben jullie nog tips...........
Dat is wennen an sich. Elke shooter op de PS3 werkt met soortgelijke controls, mag heeft enkel hier en daar wat irritatie puntjes dat het nog wat moeilijker maakt (wisselen van wapens/gadgets) maar uiteindelijk went het best wel :P

[ Voor 50% gewijzigd door SinergyX op 12-02-2010 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
[quote]SinergyX schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 12:10:
[...]

Welke faction?

[...]

raven

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
himlims_ schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 09:12:
Gelukkig waren onze zustertjes aanwezig, vooral Dynamix goed te herkennen aan zijn nieuwe skin; [afbeelding]
Haha, ik zal een verzoek indienen bij Zipper voor een armour met dubbel D ;)
DipmaN schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 11:34:
Het ging weer lekker gisteren avond :) Ben net level 41 geworden, vanavond hopelijk respeccen.
Wat voegen die laatste 2 tier's toe in de medic reeks?
Ik heb daar nu de eerste 3 skillz points van, en de laatste twee nog niet. En het healen gaat me al vrij aardig af.
Dus is het, het waard voor de laatste 2 te gaan, of is dat een beetje overbodig? :D
Eén daarvan geeft je de mogelijkheid om gevallen members 100% te healen i.p.v. 50%. Die zou ik zeker wel aanschaffen!

[ Voor 53% gewijzigd door Dynamix op 12-02-2010 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
Dynamix schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 12:37:
[...]

Haha, ik zal een verzoek indienen bij Zipper voor een armour met dubbel D ;)

[...]

Eén daarvan geeft je de mogelijkheid om gevallen members 100% te healen i.p.v. 50%. Die zou ik zeker wel aanschaffen!
idd, wat gewoon iedereen MOET hebben is het volgende:

Support
Tier 1: Medical Kit (2)
The medical kit gives the soldier the ability to heal other soldiers as well as himself. In order to revive incapacitated solders with the medical kit, the solder will need to unlock the Resuscitation skill.

Tier 2: Improved Healing (3)
This upgrade gives the soldier the ability to heal teammates and himself faster than normal with the medical kit.

Tier 3: Improved Resuscitation (5)
This upgrade gives the soldier the ability to revive and incapacitated solder to full health with the medical kit.

Wat je hierna kiest/doet moet je zelf maar weten maar dit is gewoon de basis van iedere PMC'er in MAG ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik wist niet eens dat je resusci.. klotewoord niet meer nodig had als je de improved versie neem :)

Nadeel, kom nog chronisch punten tekort, respect is nog ruim 2000 punten te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DipmaN
Ok ik zal er vanavond even wat punten in pompen, thanks voor de uitleg!
Ik ga denk ik voor assault (Atac 2000) + knife skillz met goodies of een sidearm erbij O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Het verloop van respeccen wat ik tot nu toe weet;
1000 > 3000 > 5000 > 10000 > 17000 > 20000

Maar die ATAC2000 is een erg fijne gun, heb daar in het begin erg veel mee gespeeld omdat die relatief goedkoop is (qua skills) en aanzienlijke verbetering tozv de default assault

[ Voor 49% gewijzigd door himlims_ op 12-02-2010 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Als ze voorlopig niets gaan doen aan de LMG's, stap ik weer over daarop. Ik hou mijn sniper outfit, maar dat ik wat makkelijker kan wisselen. Gister 1 gejat van een tegenstander, kills vliegen meteen weer om je oren. Even hard heen en weer rennen met wat reviven, soms denk ik dat ik echt kogels kan ontwijken :P

Maaaaaaaarrr...
Even terug komen op de Linux discussie... :+

(die stemmetjes waren hilarisch gisteren :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DipmaN
Ik vind de ATAC de beste keuze van de assault wapens, die laatste is geen meerwaarde en kost echt te veel skill punten imo.

*edit*
Die stemmetjes waren goed voor een lachkick, bedankt jongens _/-\o_
Het leide me soms wel af, maar het was wel erg grappig hehe.

[ Voor 36% gewijzigd door DipmaN op 12-02-2010 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman

Jacman

Kida!

hmm, goeie tip, dan spendeer ik mijn punten daar iig niet aan. Scheelt weer een paar punten, is de shotgun wel de moeite waard of kan ik beter voor een SMG gaan als sidearm? En hoe goed is expanded reach voor het mes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Stats van de R-553 liggen inderdaad allemaal lager dan de ATAC, enkel damage is 10 hoger. Eigelijk zelfde probleem als bij de LMG, de standard Apex is veel beter dan de latere KP45. Wel erg grappig, met een accuracy van 27 schiet dat ding nog scherper dan menig ander wapen :P

Andere kant zijn die cijfers op maggametools erg twijfelachtig, verschil van firerate tussen de HM90, Janas en AM50 zijn minimaal, maar ingame is het een wereld van verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
SinergyX schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 11:40:
[...]

Als iemand je al een invite heeft gestuurd, hoef je enkel ingame naar Community te gaan, tabje clan, en dan zie je de invite. Meer hoef je niet te doen.

Naast de handleiding is ook de tutorial erg sumier, 90% leer je door trial&error en ervaring van mede-spelers.
Inderdaad de tutorial was ook niet echt leerzaam. Als je ooit een FPS hebt gespeeld dan kom je achter dat soort dingen door effe wat knoppen in te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
Ligt trouwens aan mij of ben je met heavy armor ook bestand tegen een 1 hit knife kill? Ik zweer dat ik gisteren toch iemand in HA van dichtbij een knife in z'n nek stak en hij bleef gewoon staan! Kan ook misschien lag zijn....

[ Voor 5% gewijzigd door Timmor op 12-02-2010 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman

Jacman

Kida!

wat ik begreep was dat een knife kill van achteren een 1 hit kill is, maar van voren niet perse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Klopt, maar zeeer sporadisch dat ze niet liggen met 1 hit. Vooral mikken voor 't hoofdje (jaah een knife-headshot kan ook) is altijd dodelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman

Jacman

Kida!

zou dat misschien te maken kunnen hebben met de skill increased health? Dat een knife van achteren 100 dmg doet bv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

iedereen die je van achter met mes pakt gaat 100% neer, geen twijfel mogelijk. Extra armor of 120hp maakt dan niet meer uit. Zo ook voor 't hoofdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
Fuckers..... dus toch....Voor de zekerheid dus maar ook op het koppie knifen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Ik moet zeggen dat ik nu echt wel heel wat bugs achter elkaar heb. Ik heb bijvoorbeeld dit filmpje gemaakt. Thomas kwam er later bij in.

http://www.youtube.com/watch?v=8Kx5qAnWhEs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauBro
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-09 10:41
me_mrtn schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 16:29:
Ik moet zeggen dat ik nu echt wel heel wat bugs achter elkaar heb. Ik heb bijvoorbeeld dit filmpje gemaakt. Thomas kwam er later bij in.

http://www.youtube.com/watch?v=8Kx5qAnWhEs
Dit heb ik zelf nog niet meegemaakt... maar je kunt altijd suicide plegen door op start te drukken en dan R3 (of L3?) te drukken.

Ik hoop dat er vanavond nog mensen online zijn als ik terug ben van holland casino, dan speel ik nml. wel een aantal potjes mee :9.

Geen kat zo trouw als Russich Blauw | Structuur is voor mietjes, alleen een genie kan de chaos aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
MauBro schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 16:38:
[...]

Dit heb ik zelf nog niet meegemaakt... maar je kunt altijd suicide plegen door op start te drukken en dan R3 (of L3?) te drukken.

Ik hoop dat er vanavond nog mensen online zijn als ik terug ben van holland casino, dan speel ik nml. wel een aantal potjes mee :9.
Dat was het probleem, dat kon ook niet. Ik had ook dat ik niet kon spawnen, de counter werd telkens opnieuw gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er komt een patch aan die dat gaat oplossen las ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die bug ken ik ook, net als de bug dat ik rondloop met firstaid of een granaatje en hem niet weg kan stoppen.

Gisteren kwam ik een nieuwe bug tegen, aan het begin van de match spawnde wij met z'n alle en ik viel door de grond heel ver naar beneden. Ik kon heel even de hele map van ondere bekijken. Ik denk dat ik het maar eens moet afleren dat ik de IDCLIP code gebruik. :P

edit:

Ik las nog een handige tip voor squad leaders in Acquisition en Domination, als de game start dan word er automatisch een frago geselecteerd. Als de squad leader dan een nieuwe insteld dan krijg je nog steeds punten voor de automatische frago, een beetje hetzelfde principe als een waypoint neerzetten in Sabotage. Het is dus van belang om aan de start van de match gelijk een ander belangrijk doel te frago'en. (b.v. spawn bunker of AA)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2010 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Boh, was tijdens mijn laatste game mijn mic leeg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Is dit gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Na de aankoop van een PS3 en het spel wel. ;)

Net voor het eerst even gespeeld met enkele GOT-ers.
Nu weet ik waarom mijn mic het niet deed, ik had deze uitgezet in het hoofdmenu ...
En natuurlijk geen zin om uit het spel te gaan om het aan te zetten. :P

[ Voor 30% gewijzigd door OPSLAGHOND op 12-02-2010 23:47 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 18:11:
[...]Gisteren kwam ik een nieuwe bug tegen, aan het begin van de match spawnde wij met z'n alle en ik viel door de grond heel ver naar beneden. Ik kon heel even de hele map van ondere bekijken.[...]
Dit had ik net bij n potje met andere GoT'ers ook. Dacht nog: 'leuk ik mag beginnen', om vervolgens gelijk door de grond te zakken en te moeten wachten tot je opnieuw mag spawnen :P Dat bewegen terwijl je dood bent heb ik deze week ook nog een paar keer gezien. Hoop dat de patch snel komt.

Verder vind ik de potjes met GoT zeker leuker dan in je eentje een beetje met teams meedoen. Wel hoop ik dat er wat extra maps komen als DLC of iets dergelijks, want we moeten als Raven bij Sabotage wel heel vaak dezelfde map doen de laatste tijd (map waar Raven aanvalt met de legertenten rondom A en B ) :P

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Wizz15 schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 03:05:
[...]

Dit had ik net bij n potje met andere GoT'ers ook. Dacht nog: 'leuk ik mag beginnen', om vervolgens gelijk door de grond te zakken en te moeten wachten tot je opnieuw mag spawnen :P Dat bewegen terwijl je dood bent heb ik deze week ook nog een paar keer gezien. Hoop dat de patch snel komt.

Verder vind ik de potjes met GoT zeker leuker dan in je eentje een beetje met teams meedoen. Wel hoop ik dat er wat extra maps komen als DLC of iets dergelijks, want we moeten als Raven bij Sabotage wel heel vaak dezelfde map doen de laatste tijd (map waar Raven aanvalt met de legertenten rondom A en B ) :P
Ik hoop geen DLC, maar gewoon in een patch. Dat DLC vind ik zo belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
Och, an sich ben ik best bereid een klein bedrag neer te leggen voor wat extra maps, alleen je zult daar dan alleen de echte die-hards treffen. Minder, maar betere spelers dus. Dat kan averechts uitpakken voor de balans in het spel. Bovendien krijg je situaties waarin de helft van je clan niet mee kan spelen omdat men de DLC niet heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Als het 1 groot pakket is wil ik er wel wat voor betalen, zijn het meerdere kleine pakketten dan doe ik daar alleen aan mee als het merendeel van de GOT-ers het ook van plan is dit te gaan doen.
Toch mogen ze van mij wel een gratis update met een verdubbeling van het aantal maps geven, want het aantal is nogal laag.

Raven heeft bij sabotage niet bepaald een makkelijke map om te defenden tenzij er een (goede) clan aanwezig is of ligt dat nou aan mij?
Zodra A en B zijn gepakt is het meestal slechts een minuut of 5 voordat C ook down is.
Die map met die tenten is veel makkelijker te defenden;
- veel minder bomen.
- de ruimte waar de boel opgeblazen moet worden (ruimte C) is zo afgesloten dat een paar nades alles killen.
- meer grote toegangspunten tot ruimte C (Raven heeft 1 grote trap, 2 kleintjes en 2 minitrapjes waar een knife al voldoende is om deze te defenden.

De andere map heb ik nog niet zo vaak gespeeld, maar ook die neigt naar een vrij simpele verdedigingsmap.
Daar heb ik ook pas 1x gewonnen.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is er nog behoefte om de MAGGOT :) clan wat uit te breiden? Want dan zouden we iets aan recruiten moeten gaan doen.
Afbeeldingslocatie: http://www.linframe.nl/onepower.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enige tijd terug had ik een site (onofficiële MAG site) waarop je hele duidelijk (net zoals ingame) de techtree kon zien en aanklikken (om te kijken wanneer je naar de volgende tree mag). Ik ben het adres echter kwijt. Heeft iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
maggametools.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Current re-spec setup will be going away soon, to a much friendlier system -- so don't read much into the current points allocations.

Even so, the tips are still valid -- most people looking for tips are beginners or people who are just moderately familiar with the game and redoing their characters a few times in the beginning is a good idea if you're unfamiliar with what everyone does.

You have to remember, for every 1 hardcore "knows the game inside and out" type player, there are roughly 5-10 who are still learning the ropes.

http://forums.mag.com/mag...message.id=257475#M257475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd naar dat nieuwe systeem, hopelijk maken ze het niet al te gemakkelijk om je karakter te veranderen.

Het was gisteren leuk om na een major victory in sabotage te bunnyhoppen langs de spawnpoint van de tegenstand. De kogels vlogen om mij oren en ik heb het kunnen overleven todat de timer was afgelopen na 5 seconde. Dat was volgens mij best vernederend voor de tegenpartij. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Gisteren eindelijk een beetje warm gedraaid, ben nu level 10 en Medic met een assault.
300 XP per potje is redelijk normaal toch? ( sommige hebben gewoon 700 of 800 xp )
Valor heb ik gekozen als fractie, mooie m4a1 :P

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman

Jacman

Kida!

Dit weekend tussen de bedrijven door aardig wat potjes gespeeld. Ben nu level 20 geloof ik en de drijfveer om nog 1 leveltje erbij te halen is echt enorm :)

Het is trouwens ziek hoe sommige mensen met een SMG van een enorme afstand (ik heb zelf een assault rifle met 4X scope) mij neerschieten voordat ik nog maar een volledig salvo afgevuurd heb :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Klopt, ik moet mensen vaak met een half magazijn raken, en ik ben met 3 kogels dood.
Heeft een heavy armor dan zoveel zin?

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
heavy armor kan idd (veel) beter tegen body hits, kan je zo een (halve) clip van je tier 1 assault kosten. Tip is om dan ook niet op het hoofd maar op de nek/hoog op de borst van je tegenstander te mikken, door de recoil geef je dan bij een burst vaak een headshot.

Gisteren ook een vage bug met m'n tier 4 sniper rifle gehad. Ik kon opeens niet meer gebruik maken van m'n bipod 8)7 Dacht eerst dat m'n O button kapot was, maar in menu's werkte 'ie wel...spel afgesloten en opnieuw gestart toen was het weer goed.

33 sniper nu... heerlijk, heerlijk, heerlijk...Het is nu echt de sport om 20+ kills met 0 deaths te maken (liefst headshot natuurlijk) >:)

Nog 47 puntjes verwijderd van O.I.C. en sinds gisteren weer een hele shitload aan "friends" erbij ;) Als je een paar potjes lekker draait, gebruik maakt van de mic en als squadleader netjes waypoint plaatst en afspreekt waar te groeperen/aan te vallen dan vliegen de Clan aanbiedingen om je oren 8) Maar GoT-Valor moet eerst ff de kans krijgen om te groeien ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Timmor op 15-02-2010 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
stuur mij eens een invite voor valor dan! ;) ik wil met je mee schieten. ( ik heb nog 2 mensen die graag mee doen met GoT )

automation fanboy

Pagina: 1 ... 8 ... 23 Laatste