Domination ging lekker, eindelijk twee overwinningen kunnen zien.
Teamwork word in die chaos erg op de proef gestelt, ik moest het soundeffects een stuk lager zetten om iedereen te kunnen verstaan in al het kabaal. Raven is denk ik nog het leukst om te spelen, tenminste als je een uitdaging wilt. Ik las dat veel SVER spelers hun maps zat worden omdat het gewoon saai word, ze hoeven daar niet echt hun best te doen voor een overwinning. Bij Raven is het een hele mierenhoop die actief word, we hadden ook het geluk dat de andere fronten stand hielden, anders kan je helemaal gaan rennen om ook nog andere squads te helpen.
Anti-air helpt inderdaad tegen de heli's, maar in dat veld is het erg moeilijk om de AA intact te houden. Ik vond die active spawn denial effectiever, dan moeten ze weer dat eind rijden met een APC, de heli's kan je het best op afstand aanpakken met een sniper.
Anti-air helpt inderdaad tegen de heli's, maar in dat veld is het erg moeilijk om de AA intact te houden. Ik vond die active spawn denial effectiever, dan moeten ze weer dat eind rijden met een APC, de heli's kan je het best op afstand aanpakken met een sniper.
Daar zijn de meningen over verdeeld, en als die skill niets doet dan kan je improved stealth als backup gebruiken als je met loadouts bezig bent die geen ruimte hebben voor een sensor jammer. Als ik ga respeccen dan neem ik weer die improved stealth, maar nu niet meer met m'n domme kop die AR fore-grip kopen, de ATAC heeft er immers al eentje. Zelfs respeccen voor 2 puntjes is het al waard, dat is bijna een tier 2 wapen.himlims_ schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 10:40:
nalv; post
Als commando speelt ik veelal op stealth, nu blijkt dat de skill 'improved stealth' eigenlijk niets doet wanneer je al een motion-jammer gebruikt. Vanavond dus maar weer respeccen