Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty_Mike33
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-04 14:18
Timmor schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 15:20:
[...]

Cool Mikey 8)

Wat gaat het worden? GoT-Valor of GoT-V?

Haal zo uit het werk ff snel een USB headsetje en dan kijken of ik er ook geluid uit kan krijgen...

PSID= Chaffinch-NL (nogmaals)
hoeveel letters mag het zijn?...3 toch, of meer

headset is wel een must ja 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-03-2021
Ik heb al een BT oortje + mic, maar ben nu aan het kijken of ik via een usb setje ook andere audio te horen kan krijgen ipv alleen maar de chat.

Misschien is GoT-V het beste als naam, dan kunnen we ook nog een GoT-R en GoT-S aanmaken indien nodig 8)

[ Voor 29% gewijzigd door Timmor op 09-02-2010 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:11
Timmor schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 15:38:
Ik heb al een BT oortje + mic, maar ben nu aan het kijken of ik via een usb setje ook andere audio te horen kan krijgen ipv alleen maar de speech
Helaas, heb het volgende al eerder gepost, lees maar eens door:
Silvin schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:09:
[...]

Gebruik de headset idd alleen voor voicecom. De PS3 zend geen geluid uit via USB behalve voicecom. De enige manier die ik me zo kan bedenken is een goede koptelefoon op je tv/geluidsinstallatie aansluiten, een losse usb mic aansluiten op de PS3 en vervolgens de voicecom uitvoer naar je audio-out van de PS3 zetten. Het is mogelijk met de PS3, maar waar ga je die losse mic laten?
In het uiterste geval hang je een USB headset om je hals met de mic voor je mond en zit de surroundheadset op je hoofd. Maar doe dan in ieder geval de gordijnen dicht ;)
@Timmor hier onder: Dat gaat nog steeds over je 'audio device' waarmee headset/mic wordt bedoeld. Maar als je het voor elkaar krijgt en mijn kennis hopeloos achter blijkt te liggen dan verneem ik het graag. Het zou namelijk een mooie oplossing kunnen zijn :)

[ Voor 11% gewijzigd door Silvin op 09-02-2010 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
Silvin schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 15:40:
[...]

Helaas, heb het volgende al eerder gepost, lees maar eens door:

[...]
Ik las op andere forums/sites (o.a. hier ) weer dat je in de setup ergens kunt aangeven via welk apparaat je geluid wilt laten sturen... ik probeer het toch en werkt het niet dan heb ik een setje voor m'n notebook.

@ Silvin hierboven ;)

Ik ben nou eenmaal een eigenwijze flikker :D zeker nu ik steeds meer begin te lezen dat het idd waarschijnlijk niet werkt zoals ik wil... Ik hou je op de hoogte ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Timmor op 09-02-2010 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25
Kan iemand hier uberhaubt posten op de mag forums? Ik krijg het PSN login scherm, gaat allemaal goed, maar als ik nieuw topic wil starten redirect hij me doodleuk weer naar de hoofdsite, terwijl die (belachelijke header/footer) menubalk boven wel Welkom <naam> aangeeft.

En op geen enkele andere manier kan ik een support ticket oid aanmaken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:37
De PS3 is naar mijn smaak sowieso weinig flexibel met audioinstellingen. Ik gebruik m'n tweede pc-montior die ik voor het gamen even op HDMI zet. 1920x1080 op een 24'' scherm die een meter voor je op het bureau staat komt wellicht niet helemaal overeen met het comfort van uitgezakt op de bank hangen, maar biedt wel de scherpte die bij menig FPS een enorm verschil maakt.

De console weigert echter geluid via mijn Zoom H4 (heerlijke USB-geluidskaart/-microfoon) te sturen, ook al wordt deze wel als audioapparaat herkend. Ik moet daardoor de brakke line out van mijn monitor gebruiken om mijn hoofdtelefoon op aan te sluiten, en een bluetoothoortje als invoerapparaat. Over beide afzonderlijk ben ik zeer tevreden, maar ze over elkaar dragen is weinig comfortabel. Heb daarom nu een constructie gemaakt waarbij mijn oortje op een statief voor me staat. 't Houdt je van de straat hè? ^^

Even terug naar de game. 't Draadje loopt hard ineens, maar een paar pagina's terug las ik een en ander over de tech-tree voor de sniper. Ik kan overigens beamen dat het een goed idee is om die Janas over te slaan, en meteen voor de Tier 4 te gaan (AM50). In de vijfde tier zit echter nog een variabele scope waar ik vooralsnog geen ervaring mee heb. Ik ben eigenlijk wel tevreden met mijn high-power scope (die 4x zoom is waardeloos), dus ben ik er niet zo happig op om twee punten uit te geven aan een nieuw viziertje. Zijn er anderen die kunnen ontkrachten of bevestigen dat het een must-have is?

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty_Mike33
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-04 14:18
Timmor schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 15:20:
[...]

Cool Mikey 8)

Wat gaat het worden? GoT-Valor of GoT-V?

Haal zo uit het werk ff snel een USB headsetje en dan kijken of ik er ook geluid uit kan krijgen...

PSID= Chaffinch-NL (nogmaals)
de GoT-Valor [GoT] is aangemaakt, laat je psnID achter en ik voeg je toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Janas heb ik inderdaad nu spijt van, enkel het is de enige optie op het moment om die high power scope te gebruiken (de standaard HM90 scope is niet ver genoeg).

Tier 1
-4x Optical Sight (2 punten)
-Reload Speed (1 punt)
-Foregrip (2 punten)

Tier 2
-Janas SWS (3 punten)
-Tripod (2 punten)

Tier 3
-High power scope (superzoom?)
-Steady aim (2 punten)

Tier 4
-AM50 (5 punten)
-Suppressor (2 punten)

Tier 5
-Variable power scope (2 punten)

Variable power scope zegt:
This variable scope's low zoom setting allows for short to medium range sniping, and its high zoom setting provides an accurate short at even the most extreme ranges. This scope can only be mounted on the larger sniper rifles

Betekend dat je de zoom zelf kan instellen?

Zojuist contact gehad met BartSmit helpdesk, we komen iets verder. Bleken al meer mensen over te hebben gebeld, alles op de mail gezet en afwachten maar.

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 09-02-2010 17:21 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

Hoera, hij is binnen, inmiddels level 8 Raven. Zou nu graag mn got guild invite ontvangen :)

edit: psn - Jacman

[ Voor 10% gewijzigd door Jacman op 09-02-2010 20:02 ]

psn-id: Jacman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:57
Zo heb de game ook maar (over)gekocht, van iemand die hem gekocht had maar er niets aan vond. Heb nu mooi voor 32,50 de game binnen over een aantal dagen. Even oefenen en dan kom ik me hier ook aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Heb de game weer terug gebracht.
Leuke game voor het begin, omdat het allemaal 'wow' is, maar het is niet een game waar ik van denk: "Zo! Lekker MAG spelen!"

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristal
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-01 23:07

Tristal

PSN-ID Tristal

misschien een noob vraag maar hoe kun je dus zorgen dat je bij andere clan members in het team komt?

iPhone 8 Plus iPad air 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Tristal schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 17:44:
misschien een noob vraag maar hoe kun je dus zorgen dat je bij andere clan members in het team komt?
2 manieren.

Invite krijgen voor de groep (zo'n beetje de hele avond door hebben we wel een man of 4-8 in een groep), of via community -> Clan, 1 van de spelers bekijken en join game doen. Je joint dan wel de game, maar als er geen plaats is in zijn/haar squad, zal je dus in een ander squad worden ingedeeld.
W1ckeD schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 17:42:
Heb de game weer terug gebracht.
Leuke game voor het begin, omdat het allemaal 'wow' is, maar het is niet een game waar ik van denk: "Zo! Lekker MAG spelen!"
Solo moet ik toegeven, is het wat saai. Niet altijd zit je in een team met goeie communicatie (laat staan mensen die niet snappen dat jij kan reviven), maar met got groepje loopt het toch al aardig goed.

Zelfs als je niet in het team van got zit, maar wel aan hun zijde (sabotage bv), merk je wel degelijk dat ze aanwezig zijn. GoT groep was toen bezig punt A, ik kwam bij wat mensen van EFR (ofzo) bij B, ging zeker goed :D

[ Voor 40% gewijzigd door SinergyX op 09-02-2010 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:14
Rare vraag misschien, maar hoe is de framerate van MAG ten opzichte van de beta? Heb wel een paar opmerkingen erover gezien bij de blog van de developers maar weinig concreets kunnen vinden op internet...

Naar mijn idee liep het spel namelijk echt heel slecht tijdens de beta, waardoor ik het ook niet echt bepaald lekker vond spelen. Uiteraard is 30FPS sowieso al weinig tegenover de 60FPS van MW2 maar zelfs die 30FPS haalde die bij mij vaak niet volgens mij :( Iemand een idee of het is verbeterd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hobby-en!!! Een blender wipje, kijken of ik er een banner van kan maken.
Afbeeldingslocatie: http://www.linframe.nl/maggot.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelleh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09-2024
SinergyX schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 16:56:
Kan iemand hier uberhaubt posten op de mag forums? Ik krijg het PSN login scherm, gaat allemaal goed, maar als ik nieuw topic wil starten redirect hij me doodleuk weer naar de hoofdsite, terwijl die (belachelijke header/footer) menubalk boven wel Welkom <naam> aangeeft.

Ligt aan je bowser, met firefox lukte mij het iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat waren weer leuke GoT potjes, het teamwork is waar het spel voor gemaakt is. Ik krijg geen genoeg van het sniperhunten als commando, steeds van bosjes wisselen aangezien degene die dood gaat ziet waar ik vandaag schoot. Ik begin het commando gebeuren steeds meer onder de knie te krijgen, de F90 is ideaal als je op hoofdjes schiet, zelfs silenced is die bijzonder nauwkeurig, ook op middelgrote afstanden.

Toen ik zonet lekker m'n tentje had opgezet op een beruchte sniper plek, het bleek dat ik bijzonder irritant was voor hun. Terwijl hun de bosjes af zochten kon ik ze horen praten over waar ik zat. Helaas kregen ze mij wel te pakken maar ik heb er twee kunnen meenemen. >:)

@JayKudo

Mooi gemaakt, kan je het GoT gedeelte niet wat meer naar voor brengen? Misschien door het goud of zilver te maken? :)

@Rctworld

Ik heb nooit last van lage fps, in domination ligt het iets lager maar het loopt nog best soepel allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is daar een sticky over op het forum met twee workarounds.
http://forums.mag.com/mag...scussion&thread.id=242764

Er is trouwens ook nieuws, Zipper erkent dat er balans problemen zijn in het spel, daar zijn ze momenteel druk mee. Het lijkt mij niet makkelijk om zo'n spel te balanseren dus ik hoop dat het hun gaat lukken.

http://www.examiner.com/e...-on-MAGs-balancing-issues

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 22:57:
[afbeelding]
Moooi mooi :) Al zou ik persoonlijk die GoT tag juist uitsnijden uit het metaal ipv erop, maakt het iets meer leesbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristal

Tristal

PSN-ID Tristal

Vanaaf mijn eerste potjes met de GoT clan meegespeeld _/-\o_ ....wat een verademing zeg!! Ging heerlijk, goede communicatie en dan gewoon lekker knallen. Hoop dat er nog veel van dit soort avonden gaan komen :)

iPhone 8 Plus iPad air 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
Nou ik heb geluid over m'n headset maar helaas niet via de usb ;)

Heb nu het volgende gedaan:

- kabeltje male tulp -> female jack
- female tulp verlengstukje
- AV kabel van de PS3 er op aangesloten

Audio Output Settings in het PS3 menu op AV MULTI OUT connector zetten (hier)

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/sg7u3c.jpg

Het is niet ideaal maar zo kan mijn vriendin wel rustig House kijken zonder ontploffende granaten naast haar oor :)
[afbeelding]
Ziet er scherp uit man! Heb je er ook nog 1 in Valor Green ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Timmor op 10-02-2010 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Jeremy Dunham replied on February 8, 2010 at 2:05 pm
Anytime there’s the an overwhelming perception that there’s a balancing issue that needs to be addressed, we’re committed to looking into what the facts are to determine what needs to be adjusted, followed by applying those (or not adjusting things at all depending on what we find) as soon as we can.
Point in fact, our next few in-game updates are going to sport a number of significant balancing adjustments that should impact the game quite noticeably regardless of who you play as.
---
wat zou 't allemaal zijn? Shotgun minder krachtig? Machine gun wat meer recoil? AR met meer ammo?

[ Voor 7% gewijzigd door himlims_ op 10-02-2010 08:58 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Gisteren even alleen een potje gespeeld en ik heb -de- plek gevonden als Raven tegen Valor op sabotage! (Bij punt B ) Inzoomen met de eerste sniper. "Logical killed X" 4x achter elkaar... :D ging heel lekker... al kon mijn team punt A voor geen meter innemen. Uiteindelijk gingen we maar even voor punt A en ook ingenomen, werd punt B overgenomen... doh! Terug naar punt B, weer ingenomen.. punt A overgenomen! Wat doen ze toch bij dat team! Een picknick? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
[afbeelding]
Ziet er cool uit! Misschien een leuk detail is om het GoT logo in Nederland op de kaart te plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
Dynamix schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 09:09:
[...]

Ziet er cool uit! Misschien een leuk detail is om het GoT logo in Nederland op de kaart te plaatsen?
of om Nederland er uit te lichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Ik moet zeggen dat ik zeer, zeer weinig merk van een balancing issue oid. Moet zeggen dat Wij SVER ook behoorlijk in de pan hakken op gezette tijden maar ook tegen hun het onderspit delven. Valor lijkt iig wel de zwakste??

Zoals ik het nu ff kan zien zullen ze in de volgende patch waarschijnlijk alle maps laten rouleren dus dat we als Raven ook een defend missie zullen spelen op een SVER of Valor map. Wapens van diverse partijen zwakker maken oid lijkt me geen goed idee. Maar dat zullen ze denk ik niet grootschalig doen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Short Way
Open two browsers at once
In both browsers, clear your history
In Browser 1, select your region and then close it after the load
In Browser 2 log-in. You should be good to go.

Long Way
Clear your browser’s cache, cookies, and history
Navigate directly to http://forums.mag.com and select North America as your region. After you have done that, do nothing else and close your browser.
Re-open your browser and one again navigate directly to http://forums.mag.com
Select a message at random, choose to “Reply” to that message, and sign-in from the prompt that appears by doing so.
If this fix works, you will now be signed in to the forums properly.

draad; http://forums.mag.com/mag...scussion&thread.id=242764
swopdark schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 09:25:
Ik moet zeggen dat ik zeer, zeer weinig merk van een balancing issue oid. Moet zeggen dat Wij SVER ook behoorlijk in de pan hakken op gezette tijden maar ook tegen hun het onderspit delven. Valor lijkt iig wel de zwakste??

Zoals ik het nu ff kan zien zullen ze in de volgende patch waarschijnlijk alle maps laten rouleren dus dat we als Raven ook een defend missie zullen spelen op een SVER of Valor map. Wapens van diverse partijen zwakker maken oid lijkt me geen goed idee. Maar dat zullen ze denk ik niet grootschalig doen.
vind het ook wel mee vallen qua overpowered wapens. Eerder de map-layout, maar dat is zo vervelend omdat het aanbod minimaal is. Mooi dat er wat moeilijke stukken in zitten, anders was ook zo saai :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat ze wel wat aan de LMG moeten doen, het klopt niet dat je daar beter mee af bent dan een AR, tenzij je een silencer of scope wilt gebruiken. Voor de rest hebben AR's geen echte meerwaarde ten opzichte van LMG's, als ik met een LMG met single shot schiet kan ik mensen op een redelijke afstand snipen. In ArmA speel ik bijna alleen met een AR, de LMG is daar niet super nauwkeurig en heeft een flinke recoil als je niet op de grond ligt. Het is tenslotte vooral gemaakt als een support wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 11:14:
Ik vind dat ze wel wat aan de LMG moeten doen, het klopt niet dat je daar beter mee af bent dan een AR, tenzij je een silencer of scope wilt gebruiken. Voor de rest hebben AR's geen echte meerwaarde ten opzichte van LMG's, als ik met een LMG met single shot schiet kan ik mensen op een redelijke afstand snipen. In ArmA speel ik bijna alleen met een AR, de LMG is daar niet super nauwkeurig en heeft een flinke recoil als je niet op de grond ligt. Het is tenslotte vooral gemaakt als een support wapen.
En als sniper wordt je behoorlijk vaak door een LMG door je kop geknalt... *cry in a corner*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Mij iets te vaak, en op afstand dat gewoon ziek is. Voor zo'n korte loop is imho de accuracy op lange afstanden veel te hoog, al ken ik trouwens nog geen enkel game die 'vallende' kogels heeft op bepaalde afstanden.

Heb nu op diverse maps wat snipe punten gevonden, nu nog iets van een klein bureau regelen voor de TV en ik stap over op de FragFX om op afstand te snipen. Nadeel dat je buiten snipen dus niet kan doen, buiten heel snel je controllers omwisselen.

Nog wat info over de laatste tier scope van snipers, werkt erg fijn. Standaard staat hij op ongeveer de zoom welke de HM90 heeft, op zoommode gaat hij dus rond die High Power Scope zitten.

Maar ze mogen nog wel iets doen aan de kill/death ratio en revive/healing experience. Zelfs met paar potjes van 22/7 en een 19/3 haalde ik amper 150exp, terwijl (dacht ik) dynamix of silvin over de 400 had maar veel lagere K:D ratio. En veel van mijn kills waren al frago kills (sabotage defending of aanvallend, beide heb ik flink wat neergehaald).

LMG is afaik toch de Apex 100? (waar de KM45 de medium variant is).

Iemand trouwens al die R-553 gehad? Hij lijkt op de SG552 van Counterstrike, wat echt een super wapen was.

[ Voor 45% gewijzigd door SinergyX op 10-02-2010 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:18

Aapzak

Your genuine OS hopper

LMG = light machinegun? welke is dat dan, de KP7 (sidegun) of iets anders? Ik heb gisteren trouwens de ATAC2000 gekocht, lijkt wel een kleine verbetering tov dat standaard ding.

PSN ID: Aapzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Hij is besteld. Hoop dat ik er straks ook wat meer van begrijp, als ik dit allemaal lees is er nog veel te leren.

PSN: Deere6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

johan bos schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 11:36:
Hij is besteld. Hoop dat ik er straks ook wat meer van begrijp, als ik dit allemaal lees is er nog veel te leren.
Dat valt wel mee hoor. Gewoon meedoen. Vooral Sabotage is erg overzichtelijk. Als je snel wilt vorderen met je skills is het raadzaam te investeren in het medische gedoe. Alhoewel je in onze squad minder kansen krijgt om dat echt te gebruiken (omdat iedereen het doet) dan wanneer je los speelt.
Desalnietemin, iemand redden levert 2x zoveel punten op als het doden van een tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik betwijfel dat ze nog goede ballistics erin kunnen gooien zoals vallende kogels, misschien wel dat kogels er een tijdje over doen om een lange afstand te overbruggen. Ik hoef in de spel targets niet echt te leaden, ik ben het anders gewend met ArmA, en daar schiet je kogels ook nog in een boog op een lange afstand. Verdomd moeilijk om dan iets te raken met een LMG, het is dan meer spray and pray. :P

@Aapzak

Apex 100 en de KP45 MG.

ATAC 2000 is erg lekker, ik vond die een opluchting ten opzichte van de laatste AR van Raven. Die is alleen echt goed als je er een scope en bipod opzet, en heeft maar 25 kogels in een magazijn. De ATAC is allround de beste met wat minder damage. Ik moet ook maar weer voor de ATAC sparen, heerlijke AR. Koop er alleen geen bipod voor want die past er niet op, want de ATAC heeft een geintergreerde fore-grip. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
LMG is imo ook een beetje te goed, zeker in verhouding tot de Assault Rifles.

Vind het trouwens wel kwatsch dat de heavy en var. scope niet op de tier 1 sniper passen...

GoT-Valor is een feit!!!! Nu nog wat meer man erbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
LMG zou goed zijn als je inderdaad op bipod werkt, zo hij ook goed in 'het eggie' wordt gebruikt. Nu lijkt het meer een Rambo wapen waar je in 1 hand nog wel nonstop headshots kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb helaas m'n Valor alt gedelete, ik wilde eens SVER uitproberen, dan kan ik meteen hun maps van de andere kant bekijken, opzoek naar wat meer zwakke plekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk wel dat als ze LMG nerven dat hij totaal geen nut meer heeft, het is nu niet zo dat je ergens kan gaan liggen en knallen maar, dat hou je nog geen seconde vol.

Plaatje (als iemand dat GoT logo ergens heeft, in vector formaat of transparante bitmap, dan plak ik hem wel op dat model, maar ik kon geen goede vinden). Ik ben zelf ook nog niet tevreden over de tekst.
Afbeeldingslocatie: http://www.linframe.nl/maggot2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 12:01:
Ik denk wel dat als ze LMG nerven dat hij totaal geen nut meer heeft, het is nu niet zo dat je ergens kan gaan liggen en knallen maar, dat hou je nog geen seconde vol.

Plaatje (als iemand dat GoT logo ergens heeft, in vector formaat of transparante bitmap, dan plak ik hem wel op dat model, maar ik kon geen goede vinden). Ik ben zelf ook nog niet tevreden over de tekst.
[afbeelding]
LMG ammo naar 200 ophogen, meer dmg, veel minder acc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Timmor schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 12:04:
[...]
LMG ammo naar 200 ophogen, meer dmg, veel minder acc.
Maar je kan niet stil gaan staan/liggen, als sniper ver weg lukt dat al moeilijk maar je valt enorm op als lmg schutter. Als die acc. omlaag gaat wordt die nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hou het soms best wel lang vol als ik ergens lig en gewoon her en der in groep knal, dan rennen ze alle kanten op. Maar dat is dan ook alleen aan te raden als squad leden in de buurt zijn. Die kunnen dan gericht schieten als de groep uit elkaar is gejaagd. Dan krijg je ook nog een hoop assists en met wat geluk een kill.

Zou ook leuk zijn als ze er een lichte movement penalty eraan hangen, minder extreem als de RPG, nu kunnen ze even goed strafen dan iemand met een AR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 12:12:
[...]

Maar je kan niet stil gaan staan/liggen, als sniper ver weg lukt dat al moeilijk maar je valt enorm op als lmg schutter. Als die acc. omlaag gaat wordt die nutteloos.
Ik denk niet dat die nutteloos word, wel moeilijker te hanteren. Ongeveer zoals ze schieten zonder de attachments. Maar inderdaad, hij maakt wel een hoop kabaal, hoe groter de gun, hoe groter de afstand dat mensen ze kunnen horen, dat stond in een gametip tijdens het laden. Helemaal met m'n acoustic locator, fijn apparaatje is dat. :9

Nu nog even sparen voor een motion sensor. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Frusterend hoor. Er zijn zoveel leuke speeltjes op de markt. Die hele commando stijl vind ik mooi, vervelende snipertjes kniven door degelijk sneak en sluipwerk, daar houd ik wel van.

Maargoed, het duurt nogal voordat je een goede commando bent en dat vind ik ook wel een eenzijdige inrichting. Ik zou dat dus wel willen combineren met wat anders. Dan heb je echt 60 trainingspunten nodig en met mijn tempo duurt dat nog wel ff :)

Medic en snipen vind ik ook leuk. Ik ben vooral slecht in het close combat schieten dus dat moet ik maar vermijden. Carriere tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Timmor schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 11:49:
LMG is imo ook een beetje te goed, zeker in verhouding tot de Assault Rifles.

Vind het trouwens wel kwatsch dat de heavy en var. scope niet op de tier 1 sniper passen...

GoT-Valor is een feit!!!! Nu nog wat meer man erbij ;)
goede ontwikkeling!! Zal straks op 'ons' forum nieuw valor-gedeelte bij zetten.
Aapzak schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 13:02:
Frusterend hoor. Er zijn zoveel leuke speeltjes op de markt. Die hele commando stijl vind ik mooi, vervelende snipertjes kniven door degelijk sneak en sluipwerk, daar houd ik wel van.

Maargoed, het duurt nogal voordat je een goede commando bent en dat vind ik ook wel een eenzijdige inrichting. Ik zou dat dus wel willen combineren met wat anders. Dan heb je echt 60 trainingspunten nodig en met mijn tempo duurt dat nog wel ff :)

Medic en snipen vind ik ook leuk. Ik ben vooral slecht in het close combat schieten dus dat moet ik maar vermijden. Carriere tips?
Ik heb tm lvl 45 ofzo als MG gespeeld, puur omdat het de krachtigste / beste wapens heeft. Echter wordt je wel enorm beperkt in je load-out. Dat is voor mij de rede geweest om het te droppen en 100% commando te gaan. Moet je liggen, want je speelt veelal net iets voor de rest (vinden dynamix en sin niet zo leuk vanwege het healen :X) maar kunt echt chaos creeren bij de tegenstanders.

Gister op onze 'home' base nog een leuke opmerking gehad; "f*ck this got is everywhere"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aapzak schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 13:02:

Ja, het is wat eenzijdig, ik maak ook wat extra commando loadouts aan als ik iets anders wil doen dan lone wolven. Ik heb zelfs een support commando met een repair en medikit, handig om langs het front te sluipen en bunkers e.d. te maken. :P Eerst maar eens sparen voor een ATAC 2000 en een shotgun, misschien ook nog de sidearm reeks afmaken voor de betere knife skills.

Medic met een ATAC + 4xscope? En misschien een supressor? Als medic zijnde kan het ook handig zijn om naast een medikit een firstaid kit mee te nemen, dan hoef je niet te wachten met reviven als je zelf health nodig hebt, dan gebruik je gewoon de firstaid kit. Smoke grenades kunnen ook van pas komen als je iemand wilt reviven die op een gevaarlijke plek ligt.
himlims_ schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 13:06:
[...]

Gister op onze 'home' base nog een leuke opmerking gehad; "f*ck this got is everywhere"
We worden nog eens berucht. :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2010 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 12:12:
Dat is wel degelijk mogelijk, als ze de bipod variant een 'nette' accuracy geven is er perfect mee te spelen. Zo'n LMG wordt immers ook op diezelfde manier in het veld gebruikt*, met support van 1-2 man die zorgen voor de shortrange.

Op mijn oude character heb ik bizar veel kills gemaakt puur vanuit een lig-bipod positie, je praat over 100 kogels die jou 'zicht' moet gaan ontwijken, het bekende sper-vuur. Het is een kogelregel die jou 'gebied' volledig onder vuur houdt, waar de combat's zorgen voor shortrange support.

Wikipedia: Light machine gun
Nagenoeg alle LMG's zie je hier met een bipod (of zelfs tripod), met ook de opmerking:
It is possible to fire a light machine gun from the hip or on the move, but this is seldom accurate. They are usually fired from a prone position using a bipod.
Je brengt op die manier weer het principe terug van 'one man armies' naar tactische setups van kleine teams. Sniper met een scout, een LMG met commando of medic, waar LMG support geeft als medic support moet geven.
Echter wordt je wel enorm beperkt in je load-out. Dat is voor mij de rede geweest om het te droppen en 100% commando te gaan. Moet je liggen, want je speelt veelal net iets voor de rest (vinden dynamix en sin niet zo leuk vanwege het healen :X) maar kunt echt chaos creeren bij de tegenstanders.
Elke class heeft daar problemen mee, als je eenmaal hogere tier wapen hebt met wat goodies erop zit je snel vast in je loadout. Mijn sniper inmiddels ook, of laagste armor of toch een tweetal granaten.

[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 10-02-2010 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

SinergyX schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 13:22:
[...]
Je brengt op die manier weer het principe terug van 'one man armies' naar tactische setups van kleine teams. Sniper met een scout, een LMG met commando of medic, waar LMG support geeft als medic support moet geven.
dat werkt echt perfect, zo heb ik gister tijdje lopen kloten met iemand uit de clan (donno wie) in de bosjes voor A/B bij sabotage defence. (noord-oost) Verder richting noord stond geloof ik D1pman met nog iemand. Doordat er op die manier met 2e gespeeld werd kreeg je beetje op de man medic idee _/-\o_ ging zo goed :)

@RaXz; zo'n suppressor schijnt echt veel goed te doen voor je wanneer je voor afstand schoten gaat, tegenstanders pikken je aanzienlijk minder snel op

@sinergyx; daarom hobbel ik nu met shotgun - 600c en klaar :+

@got-valor; sub-forum is aangemaakt :+ succes met spammen!

[ Voor 6% gewijzigd door himlims_ op 10-02-2010 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
johan bos schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 11:36:
Check deze Ultimate MAG Guide

Wat betreft die LMG discussie: Stel dat ze de LMG aanpassen dan kunnen ze een hoop andere wapens ook gaan fixen, imo. Ik werd gisteren van mijlenver neergemaaid met een KP7... ging nergens over.
Ik speel alleen maar met de APEX en ik merk dat er toch aardig wat lood in een enemy moet worden gepompt, voordat deze down is. Volgens mij haal je ze met een AR veel sneller neer, mede dankzij de hogere firerate.
[...]
Niet zo gek aangezien onze hele squad versplinterd was rondom Bravo :)

[ Voor 52% gewijzigd door Dynamix op 10-02-2010 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

heb op 't mag forum al lopen spammen voor .pdf files (die zijn er geweest) maar kan ze niet meer te download vinden - host exceeded download limit - iemand (printbare) guides?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was regelmatig te vinden in de noordelijke ruines, iets verder terug was er nog een commando, we gaven elkaar soms even dekking. De Sabo map is echt ideaal voor commando's en snipers vanwege alle bosjes. Op de Valor map moet ik het heel anders aanpakken.

@himlims

Jep, het enige wat ze dan kunnen zien zijn de tracers, als die niet in het spel zaten dan werd het wel heel gemakkelijk, ze zijn evengoed niet volledig stil, ik heb wel wat commando's gedood omdat ik ze kon horen schieten. Dat is iets wat ik altijd in m'n achterhoofd hou, als ik iemand kill dan wijzig ik meteen m'n locatie. Tijdens een van de potjes gisteren schoot iemand blind op het plekje waar ik een kill maakte, alles mis terwijl ik naast dat plekje lag. ;)

Doet mij denken aan m'n speelstijl in Far Cry en Crysis. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dynamix schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 13:44:
[...]

Check deze Ultimate MAG Guide

Wat betreft die LMG discussie: Stel dat ze de LMG aanpassen dan kunnen ze een hoop andere wapens ook gaan fixen, imo. Ik werd gisteren van mijlenver neergemaaid met een KP7... ging nergens over.
Ik speel alleen maar met de APEX en ik merk dat er toch aardig wat lood in een enemy moet worden gepompt, voordat deze down is. Volgens mij haal je ze met een AR veel sneller neer, mede dankzij de hogere firerate.
Met een KP7? 8)7 Alhoewel, de F90 heeft ook wel een aardige bereik, maar met die plastic kogeltjes moet je dan wel goed op het hoofd schieten, gelukkig heeft die een magazijn van 50. De Vipera van SVER schijnt helemaal erg te zijn, 65 kogels als ik mij niet vergis, aardig veel stopping power voor een SMG, alleen is de accuracy bij die een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dynamix schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 13:44:
Lucky shot bestaat altijd, zoals Marcks gister met een dubbel headshot op 1 schot.

Het verschil is dat een LMG momenteel zelfs lopend op 40-50meter nagenoeg haarscherp schiet. Al zet je accuracy op een 1/10de van wat het nu is, shortrange (lees 1-15meter) blijft dat ding gewoon dodelijk. Maar op verdere support (20-60meter) zou dat ding enkel via een bi/tripod accuraat horen te zijn.

En neermaaien van mensen is heel afhankelijk qua armor, plaats waar je hem raakt, soort wapen (KP7 zou shortrange erg sterk zijn tegen heavy armor). Mijn sniper is toch met hoge regelmaat snel neergegaan door een LMG, tot soms belachelijke afstanden.

Stel je eens voor, je rushed een kamer binnen en je gaat schieten, KP7 is 1,5seconde, Apac 2 seconde. Apex.. na 5 seconde sta je nog te maaien.

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 10-02-2010 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foobar79
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:26
himlims_ schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 08:57:
Jeremy Dunham replied on February 8, 2010 at 2:05 pm
Point in fact, our next few in-game updates are going to sport a number of significant balancing adjustments that should impact the game quite noticeably regardless of who you play as.
---
wat zou 't allemaal zijn? Shotgun minder krachtig? Machine gun wat meer recoil? AR met meer ammo?
Met een kleine moeite kunnen ze iedereen op alle maps laten defenden en aanvallen.
(Dus ook RAVEN laten defenden op een SVER map b.v.)

Hierdoor is, voor mij, het grootste issue gefixed.
Sommige maps zijn nou eenmaal stukken makkelijker dan andere en dat is anders alleen te fixen met een grote re-design van een aantal maps.

Ik heb voor GOT met SVER gespeeld dus enig idee hoe die maps als verdedigende partije werken.
Ik heb sabotage potjes gespeeld met maar 4 man in mijn squad waarbij we nog makkelijk punt B konden vasthouden... SVER maps met uiteindelijk maar 1 ingang op de basis maakt verdedigen een stuk makkelijker.

Wat dat betreft zijn de Raven maps in sabotage in ieder geval de lastigste om te verdedigen.
Punt A & B voor Valor zijn nog moeilijker te verdedigen maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd doordat C zeer goed te verdedigen is terwijl C voor Raven ook een grote gatenkaas is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raven staat ook bekend als hardmode, dat was eigenlijk m'n beweegreden dat ik Raven koos. Uitdaging kan geen kwaad, ik lees nu steeds vaker dat SVER spelers die overstappen naar Raven het opeens heel moeilijk krijgen. De acquistion map van Raven is daarintegen wel weer goed, de Sabo map zit er een beetje tussenin, ik vind dat we bij die wel een keer een contractje mogen halen.

De domination map begon ik maar niet over, daar is het meer een kwestie van zoveel mogelijk vijanden de dood in mee te nemen. Ik heb maar een potje gehad waar we gingen winnen, uiteraard kreeg ik toen een disconnect. :(

Nu ik erover denk, ik heb Raven ook nooit zien winnen in een aanvallend potje domination. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
SinergyX schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 13:59:
[...]
Het verschil is dat een LMG momenteel zelfs lopend op 40-50meter nagenoeg haarscherp schiet. Al zet je accuracy op een 1/10de van wat het nu is, shortrange (lees 1-15meter) blijft dat ding gewoon dodelijk. Maar op verdere support (20-60meter) zou dat ding enkel via een bi/tripod accuraat horen te zijn.
Hierin heb je gelijk. Als ze het zo kunnen fixen zoals jij het stelt, dan denk ik dat het een positieve verbetering is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 14:13:
Nu ik erover denk, ik heb Raven ook nooit zien winnen in een aanvallend potje domination. |:(
Ik wel! Een potje tegen Valor gewonnen :)

Over de LMG (APEX). Ben inderdaad van mening dat die zwaar overpowered is. Zoals ik gister tijdens het spelen al melde; uitgebouwd met een sight, foregrip en improved stability is dat ding zowat een rapid fire sniper :+
Heb al menig sniper op belachelijke afstanden neergemaaid en ook belachelijk hoge K/D ratio's gehaald die eigenlijk alleen bij een sniper of assault/commando class horen. Als support zou je meer assists moeten hebben of, zoals gezegd, met de bipod moeten werken.
Van mij mag dat ding best wel generfd worden, ook wat betreft movement.

Momenteel zit ik overigens in een identiteitscrisis. Ik weet even niet meer welke kant ik op moet. En aangezien het max level 60 is en ik nu 38 ben zou het best ook eens een midlife-crisis kunnen zijn. Heb er ook de symptomen van; smoke én HE granaten, een idioot groot wapen (uitgebouwde APEX) en vrijwel altijd een plek in de top 3 (ivm healen).
Weet nu dus niet goed waar ik op moet gaan inzetten? Heb alle support tiers vol + Improved Health, Explosive Resistance, Chemical resistance, Imroved Running, Reduced Impact Damage (zwaar onderschat), Improved Grenades.

Net als Aapzak ben ik op zoek naar een loopbaanadviseur. Wellicht bijbeunen in een totaal andere class?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ze die lmg nerven kom je er helemaal niet meer doorheen, als je ziet hoeveel kills je soms moet maken om een bunker of een toren te pakken dan gaat dat mis zonder lmg. In sabotage is dat waarschijnlijk anders, maar op domination gaat dat als aanvaller echt niet werken. Daarbij gaat het voor short range sowieso niet werken want dan moet je hem heel erg inaccuraat maken. Ik zou er iig flink van balen. Daarbij, dan moeten ze aan sniper ook bullet drop, wind etc toevoegen, als er iets makkelijks is in MAG dan is het wel snipen. En zo kan je aan de gang blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Reduced Impact Damage (da's toch slechts voor springen van gebouwtjes?) Spring wel eens na beneden als we C moeten verdedigen, zie je groep rode puntjes gebouw in komen ... Na beneden springen en dan rustig vanaf de laatste na boven knife }) gezien de falling dmg wel mee valt zie ik het voordeel nog niet zo in.

Qua gamestijl / carierre is lastig te zeggen. Ik dacht helemaal in mijn sas te zijn met de MG :P echter vanwege de beperkte mogelijkheden voor goodies ben ik gestopt daarmee. Nu alles in commando zitten(stealth vind ik leuk) en ben een shotgun hoer (is het geval voor iedere shooter bij mij).

Extended knife range vond ik ook een plezierige toevoegingen, maar speel dna ook erg veel op de man.
Die electronisch goodies als sensor-jammer/detector zijn ook erg om van te smullen. Maar goed, indien 1-2 man in de squad die hebben heeft de rest daar ook profijt van.

@sinergyx; alternatief voor maggametools heb ik nog niet gevonden :X

fan page: http://www.ravenpmc.com/

offtopic; ben contact aan onderhouden met die Jefrey Dunhamslash van Zipper, kijken of we iets in te brengen hebben :+ of los gepeuterd krijg

//edit
latency bug is gelukkig gefixed, hier nog vout filmpje;

[ Voor 15% gewijzigd door himlims_ op 10-02-2010 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
himlims_ schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 14:42:
Reduced Impact Damage (da's toch slechts voor springen van gebouwtjes?)
Kopt, grote kans dat je die al heb als je in de Athletics tier heb geïnvesteerd. Is de eerste. Maargoed, je faldamage wordt goed gereduceerd en dat is voor mij bijzonder handig. Jij springt naar beneden om te mensen in de rug te knifen, ik spring over het algemeen naar beneden om vervolgens al kogelkoppend door de vuurlinies te rennen om jou te redden :P ;) Dan is elk beetje extra health handig.

Misschien toch maar in sidearm investeren, ik zit te vaak zonder ammo omdat ik constant rond ren en als medic meestal weinig deaths heb. Sneller en verder knifen lijkt me ook verdomd handig.

Overigens vind ik dat hele idee van roulerende aanval/verdediging op de maps wel ontzettend goed. Verhaaltechnisch klopt het niet, maar het is wel vet. Lijkt me enorm leuk om Darien Network (RAVEN Sabotage) aan te vallen enz..

@JayKudo: Wellicht handig om de TS aan te passen nu er ook een Valor clan is van GoT?

[ Voor 4% gewijzigd door Silvin op 10-02-2010 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dus dan hebben we GOT (dat is Raven) en GOT-Valor (dat is ...), was er nu ook al GOT-Sver ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie ook niet zo het nut van impact resistance, die sla ik liever over. Improved shot detection en sprinting in die tier pak ik altijd, die parachuting skills sla ik ook over, aangezien ik dat toch zowat niet doe, en als ik het doe zie ik er evengoed niet het nut van in. Het zou een stuk interessanter zijn als je dan HAHO (high altitude, high opening) jumps kon doen in plaats van de standaard LALO (low altitude, low opening) jumps.

Ik zit ook al in de midlife crisis met m'n level 34, maar nog genoeg puntjes te gaan. Ik las dat level 30 de oude levelcap was, nu komt er minder van specialisatie dus je kan altijd nog een andere categorie oppakken met de punten die je overhoudt.

Nog over de LMG, close range moet dat ding wel fataal zijn, alleen moet het niet de SMG's overtreffen in closerange qua mobiliteit. Ik zie ze vaak strafe shooten met een LMG, ik vind dat daar met elke gun een dikke accuracy penalty aan moet hangen. Vooral als ze snel afwisselen met links en rechts strafen. Als ze de LMG nerven kom je er misschien minder gemakkelijk doorheen, maar zo ook de tegenstand. ;)

@Silvin

Dat was wat ik eerst dacht met de persistent map, er staat ook current shadow war map, maar het is altijd hetzelfde. Ik hoopte toen ik de hype las dat het een soort risk was met realtime battles, en generalen die de tactieken op de worldmap doen ofzo. Dat je bijvoorbeeld terratoria kan overnemen en die moet verdedigen, ik dacht eerst dat directives zo'n gamemode was, maar dat bleek dus een random keuze te zijn tussen de verschillende modes.

Ik hoop dat ze dat nog verder gaan uitdiepen, want er staat toch echt niet voor niets current shadow war map. En dat gelul over die persistent world map gaat ook niet op als het enkel om scores gaat waar je de contracten mee verdiend.

Nog een leuk filmpje van SVER, de OIC riep iedereen op om te verzamelen en een massale aanval te doen en iedereen luisterde. Zie dat maar eens voor elkaar te krijgen met Raven. :P

http://www.youtube.com/watch?v=H_FEbTO8udg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Zo'n zelfde filmpje heeft onze eigen Droopey ook gepost; http://got.myclanwebsite....08-4281-8D4D-F0C8B227431F

weet iemand wat die 'shadow war' bonus is? Indien je bij playerstats kijkt staat dat er tussen, bij mij op 0, dus wat is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag me af of die met de directives te maken heeft ook al staat die ook nog apart vermeld. Ik heb er iig iets van 2100 punten op staan en ik heb wel wat directives potjes gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Hier lezen en praten over MAG is een heel goed alternatief als daadwerkelijk spelen geen optie is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel bijna nooit directives, maar ik heb wel shadow war punten gekregen in Acquisition en Domination. Volgens mij zijn dat de enige modi waar je het krijgt, ik vind het allemaal maar vaag weer, ze mogen wel wat meer info geven in het training gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
Aapzak schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 17:03:
Hier lezen en praten over MAG is een heel goed alternatief als daadwerkelijk spelen geen optie is ...
Eigenlijk ervaar ik dat ook zo. En eigenlijk... is dat best een beetje zielig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTeK
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
Nou Mag is hier ook eindelijk binnengekomen :) Kan iemand mij inviten voor de Raven clan?

PSN: Griever19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ook ik zie graag een uitnodiging voor de Raven-Clan mijn kant opkomen, bij voorbaat dank.

PSN: u4gReservoirDogs

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelleh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09-2024
himlims_ schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 09:31:
[...]

Short Way
Open two browsers at once
In both browsers, clear your history
In Browser 1, select your region and then close it after the load
In Browser 2 log-in. You should be good to go.

Long Way
Clear your browser’s cache, cookies, and history
Navigate directly to http://forums.mag.com and select North America as your region. After you have done that, do nothing else and close your browser.
Re-open your browser and one again navigate directly to http://forums.mag.com
Select a message at random, choose to “Reply” to that message, and sign-in from the prompt that appears by doing so.
If this fix works, you will now be signed in to the forums properly.

draad; http://forums.mag.com/mag...scussion&thread.id=242764

[...]
vind het ook wel mee vallen qua overpowered wapens. Eerder de map-layout, maar dat is zo vervelend omdat het aanbod minimaal is. Mooi dat er wat moeilijke stukken in zitten, anders was ook zo saai :)
beetje vaag allemaal wat ze zeggen , ik had in safari precies het probleem, iedere keer naar de begin pagina, in firefox totaal geen last van... al met firefox geprobeerd ?

• Silvin
Ik kom psn helemaal niet meer op :s Net hard eruit gegooid in een match.

Edit: DNS storing, lijkt niet aan psn te liggen, heb helemaal geen internet meer. Lang leve 3g en fatsoenlijke telefoonbrowsers :)

[ Voor 48% gewijzigd door Silvin op 11-02-2010 01:17 ]

• Timmor
Ik kan zeker over de "mid-life crisis" meepraten.... Ben nu 26 en het duurt nog 6000xp voor ik weer kan omspeccen. Hoewel de Assault-sniper/medic build zeker niet slecht speelt verlang ik toch stiekem weer naar een full sniper/medic spec.

Natuurlijk hou je dan ook nog puntjes over om een side-spec te maken en daar ben ik nog steeds niet over uit. Als ze nou tijdens de training je even van alle wapens laten proeven dan weet je gelijk of iets je ligt of niet... nu is het altijd maar gokken.

Zit nog te dubben over een LMG side-spec of een shotgun/kp5 commando side spec..... keuzes.....keuzes....

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Jelleh schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 23:37:
[...]

beetje vaag allemaal wat ze zeggen , ik had in safari precies het probleem, iedere keer naar de begin pagina, in firefox totaal geen last van... al met firefox geprobeerd ?
opera,ff en chrome. Ene keer is het probleem verdwenen, volgende post is het weer terug. Beetje wazig allemaal, gezien het aantal reacties op 't forum is het zeker niet iets incidenteel maar structureel probleem (amateurs :X)

Gister met 2 groepen een game gespeeld, 1e keer ging direct goed 8) sabotage defence (*geeuw*)
Nog een potje sabotage gedaan, maar daarbij tegenover elkaar gekomen.. Ronde(n) daarna geen succes als gaat om samen spelen met 2 groepen. Beide kwamen in een andere game queue terecht. Hoop echt dat zipper dit op kort termijn gaat fixen, wat voor een online game zijn de online-samenspeel opties minimaal O-)

• ItMeAedri
Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 16:56:
Ik vraag me af of die met de directives te maken heeft ook al staat die ook nog apart vermeld. Ik heb er iig iets van 2100 punten op staan en ik heb wel wat directives potjes gespeeld.
Directives is puur waar je het hardst nodig bent, dus dat kan 1 van de 3 modussen zijn.

• Dynamix
Gisteren met GoT de eerste twee overwinningen (zover ik weet) geboekt op Domination (verdedigend tegen SVER). Hard werken, maar enorm cool als je die overwinning binnensleept. Puik werk, GoT!

Klopt het dat onze squad zowel de onderste als de bovenste deur bij punt E continu aan het fixen was? Ik rende als medic de hele tijd op en neer van onderste deur --> controlroom --> bovenste deur enz, enz.

• SinergyX
Donimation was wederom chaos, maar toen we uiteindelijk de bunker verloren ben ik maar op het dek van het schip gaan rondrennen. Toch bergje kills meegepakt, al werd ik nonstop door die klote helicopter neergemaaid.

Nog 1 lvl en ik kan weer reviven, daarna ga ik de volgende 20 lvls enkel reviven en beetje kogels ontwijken. Experience puur door kills schiet 0,0 op, zelfs met K:D ratio's over de 3 (17/5, thomas of marcks had zelfs een 21/2) krijg je nog amper 200 exp.

Tip van de maand, ben je low lvl, pak healing/revive en lichte armor. Hard rennen, ogen dicht en healen/reviven maar!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Dynamix schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 09:12:
Gisteren met GoT de eerste twee overwinningen (zover ik weet) geboekt op Domination (verdedigend tegen SVER). Hard werken, maar enorm cool als je die overwinning binnensleept. Puik werk, GoT!

Klopt het dat onze squad zowel de onderste als de bovenste deur bij punt E continu aan het fixen was? Ik rende als medic de hele tijd op en neer van onderste deur --> controlroom --> bovenste deur enz, enz.
silvin en ik werden om beurte neer geschoten bij het repairen, maar dankzij jouw voetenwerk waren we wel steeds net op tijd klaar voordat de volgende wave kwam. Het goed verdedigen is erg lastig daar, maar hielden erg goed stand. Ze kwamen 'er door' nadat onze turret op de bunker kapot was, en zo moeite hadden met het neerhalen van hun heli. Maar goed, was toffe game (vanavond weer :+)

Schijn ook een bugje te zitten op G - daar kan men door de muur heen lopen 8)7 nog niet geprobeerd maar op forum wordt over gebabbeld.

Weet iemand of 'improved stealth' overbodig is bij een 'sensor jammer'? Heb 'm toch maar genomen voor de zekerheid, maar lijkt me dubbel op.

• Jacman

Jacman

Kida!

Gisteren een aantal potjes gespeeld en ben inmiddels level 12. Ben voor de assault rifles tree gegaan (maar natuurlijk eerst voor reviven) en speel vooral sabotage. Dat is nog redelijk te overzien zonder in een clan te spelen (denk ik). Leukste (en beste) potje tot nu toe was een defense potje waar ik bijna 560 xp wist te scoren. De ratio verdiende xp dmv kills en reviven was 1:2. Dus idd reviven is erg goed en werd ook meermaals bedankt door de squad leader. En de 4x scope op een assault rifle is echt hemels. Richten en short burst vuren.

Ben nu aan het sparen voor de laatste assault rifle en de suppresor. Wat ik daarna moet gaan kiezen, heb nog geen idee, denk dat ik voor het stealth item ga en misschien de shotgun (liep gisteren een hoekje om een vijand achterna, stond ie me op te wachten met zn shotgun. Was een 1 hit kill voor hem, had amper 1 kogel afgevuurd :S).

Vanavond maar weer los :)

• Dynamix
SinergyX schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 09:39:
Donimation was wederom chaos, maar toen we uiteindelijk de bunker verloren ben ik maar op het dek van het schip gaan rondrennen. Toch bergje kills meegepakt, al werd ik nonstop door die klote helicopter neergemaaid.

Nog 1 lvl en ik kan weer reviven, daarna ga ik de volgende 20 lvls enkel reviven en beetje kogels ontwijken. Experience puur door kills schiet 0,0 op, zelfs met K:D ratio's over de 3 (17/5, thomas of marcks had zelfs een 21/2) krijg je nog amper 200 exp.

Tip van de maand, ben je low lvl, pak healing/revive en lichte armor. Hard rennen, ogen dicht en healen/reviven maar!
Als medic opereren wordt absoluut goed beloond! Ik heb gisteren in die tweede pot domination mijn nieuwe record neergezet a 1408 XP, waarbij ik een K/D had van 26/25.

Wat betreft die spawnheli van de tegenstander: hoe moeilijk is het om die neer te krijgen?

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Met de turret op de bunker gaat zo'n heli vrij snel neer; 2x een rocket schieten, en in de tussentijd zo veel mogelijk met de machine gun. Echter werd onze turret tot 2x toe neergehaald met zo'n rocketlauncher (ding wat sinergyx eerst had)

@dynamix; damn hey 1408xp is erg netjes, hoeveel poppetjes heb je wel neit gehealt? Of ook veel met repairing gedaan? iig feli!! het lvlt wel lekker door op die manier :)

[ Voor 5% gewijzigd door himlims_ op 11-02-2010 10:31 ]

• SinergyX
Dynamix schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 10:13:
Wat betreft die spawnheli van de tegenstander: hoe moeilijk is het om die neer te krijgen?
Vanaf de boot? Dodelijk. Je moet dus via G of H kant de straat op (waar 20vs20 gevochten word), of via de 2 bruggen die langs de boot lopen, welke ook nonstop bezet zijn door tegenstanders. Ze hadden de helicopter vrij tactisch achterin gezet zodat je er niet gemakkelijk bij kon.

Uiteindelijk met 2 andere toch dat ding neergeschoten, maar daarvoor dat de heli al zeker 40 van ons neergehaald. Ook voordat je die bunker weer online krijgt moet je door flink wat enemies maaien, terwijl je dus vanaf de andere kant ook zwaar geschut krijg.

De damage van de 600G is btw hetzelfde als de standaard, enige verschil is dat er een homing systeem op zit. Met beetje mikken kan je het dus ook met die standaard P-200 (daar liep ik nu mee rond).

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 11-02-2010 10:30 ]

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Ik heb nou heel dit topic doorgelezen en dit spel klinkt echt supervet, jammer genoeg is mijn ps3 nog in reparatie, maar ik kan niet anders doen dan wachten tot ik dit spel kan kopen

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:57
Jacman schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 09:50:
Gisteren een aantal potjes gespeeld en ben inmiddels level 12. Ben voor de assault rifles tree gegaan (maar natuurlijk eerst voor reviven) en speel vooral sabotage. Dat is nog redelijk te overzien zonder in een clan te spelen (denk ik). Leukste (en beste) potje tot nu toe was een defense potje waar ik bijna 560 xp wist te scoren. De ratio verdiende xp dmv kills en reviven was 1:2. Dus idd reviven is erg goed en werd ook meermaals bedankt door de squad leader. En de 4x scope op een assault rifle is echt hemels. Richten en short burst vuren.

Ben nu aan het sparen voor de laatste assault rifle en de suppresor. Wat ik daarna moet gaan kiezen, heb nog geen idee, denk dat ik voor het stealth item ga en misschien de shotgun (liep gisteren een hoekje om een vijand achterna, stond ie me op te wachten met zn shotgun. Was een 1 hit kill voor hem, had amper 1 kogel afgevuurd :S).

Vanavond maar weer los :)
Kan je nou als je een tree kiest ook een andere tree tussendoor kiezen? zeg maar dat je alle tree's volledig unlocked en upgrade?? Moet het spel vandaag wel binnenkrijgen. Ik zal dan m'n PSN ID hier posten. Maar ben heel erg benieuwd.

Als ik het zo lees is het echt een fantastisch spel. Ik denk dat het ook niet uitmaakt of je wint of verliest, maar dat het spelen op zich al erg leuk is met alle chaos waarin je toch structuur probeert te hebben. Zolang het niet te veel chaos wordt lijkt het me super...

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

nalv; post
Als commando speelt ik veelal op stealth, nu blijkt dat de skill 'improved stealth' eigenlijk niets doet wanneer je al een motion-jammer gebruikt. Vanavond dus maar weer respeccen :+

@dangerpaki; dat wordt je helemaal duidelijk zodra je de game ook echt kunt spelen :)

[ Voor 12% gewijzigd door himlims_ op 11-02-2010 10:40 ]

• Jacman

Jacman

Kida!

Correct me if i'm wrong maar volgens mij zit het zo met de skill tree:

Elke skill tree bestaat uit een aantal tiers.
In elke tier heb je een aantal upgrades, deze zijn groen of oranje.
Om een hogere tier te unlocken moet je minimaal 1 oranje upgrade unlocken uit de lagere tier.
Je hoeft dus niet alle upgrades uit een tree te kiezen om verder te komen en je kan dus prima upgrades uit meerdere trees kiezen.

Het is als beginner aan te raden de training te doen voor een gratis skill point, dan kun je gelijk de 1e healing skill kiezen. Dan even 2 puntjes sparen zodat je kunt reviven. Daarna gewoon voor de tree gaan wat je het leukste lijkt :)

edit: fout dus |:(

• SinergyX
En blauwe (de extra goodies - zoals sensor jammer) :)

De volgende tier unlocken gaat op punten, zo heeft Atheticism enkel 3 groene skills in Tier1 zitten of Personal Defense maar 2 groene skills, je moet er minimaal 2 punten in spenderen (2 skills).

Groen = upgrades die geen loadout kosten, die boosten iets wat je al hebt (verder gooien granaten, beter healen, reload speed)
Blauw = hulpmiddelen, van AP-mines tot motion sensors. Deze kosten een slot en soms flink wat loadout.
Oranje = wapens en opzet stukken.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Jacman schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 10:44:
Correct me if i'm wrong maar volgens mij zit het zo met de skill tree:

Elke skill tree bestaat uit een aantal tiers.
In elke tier heb je een aantal upgrades, deze zijn groen of oranje.
Om een hogere tier te unlocken moet je minimaal 1 oranje upgrade unlocken uit de lagere tier.
Je hoeft dus niet alle upgrades uit een tree te kiezen om verder te komen en je kan dus prima upgrades uit meerdere trees kiezen.

Het is als beginner aan te raden de training te doen voor een gratis skill point, dan kun je gelijk de 1e healing skill kiezen. Dan even 2 puntjes sparen zodat je kunt reviven. Daarna gewoon voor de tree gaan wat je het leukste lijkt :)
Om verder te komen in een tier is niet altijd een orangje upgrade vereist. Selecteer het item wat je wil (maar nog niet kunt kiezen) en er wordt gemeld hoeveel skillpunten je in de tier ervoor moet spenderen.

Orange = kiesbaar wapen
Green = passive - die heb je altijd en kost niets om mee te nemen
Blauw = kiesbaar item (gaat in een van de 3 slots)

//edit - sinergyx dat je in game zo snel bent, okay, maar moet je mij ook hier aftroeven

[ Voor 4% gewijzigd door himlims_ op 11-02-2010 10:52 ]

• Jacman

Jacman

Kida!

ah okee, kon dit niet vinden in de manual en had ff wat gespeeld met de skill calculator maar kon het niet helemaal duidelijk krijgen. Thanks!

• SinergyX
himlims_ schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 10:51:
//edit - sinergyx dat je in game zo snel bent, okay, maar moet je mij ook hier aftroeven
Ingame ben ik mischien wel snel, maar experience gaat bagger traag :P

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Dynamix schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 10:13:
[...]

Als medic opereren wordt absoluut goed beloond! Ik heb gisteren in die tweede pot domination mijn nieuwe record neergezet a 1408 XP, waarbij ik een K/D had van 26/25.

Ik ben zo slecht in die termen, ik moet nodig een manual gaan lezen. Volgens mij moet je anti-air online zijn. Dan kunnen ze niet spawnen uit een heli.

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Hoera! GoT is nu vertegenwoordig in alle drie de bedrijven. Dus mensen ... je kan sowieso bij GoT spelen, ongeacht de kleur die je kiest.
Mijn belang is natuurlijk dat het goed wordt verdeeld over de 3 smaken anders wordt het zo moeilijk om mijn makkers te joinen in een group game :)

Kunnen we ergens zien hoe groot de clans zijn?

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Wie heeft Sver voor zijn rekening genomen?

op got.myclanwebsite.com staat een memberlist, maar kun je niet zien wie in welke fractie zit.

//edit - sver forum actief

[ Voor 9% gewijzigd door himlims_ op 11-02-2010 11:23 ]

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

himlims_ schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 11:18:
Wie heeft Sver voor zijn rekening genomen?

op got.myclanwebsite.com staat een memberlist, maar kun je niet zien wie in welke fractie zit.

//edit - sver forum actief
hmmm, ik was wat voorbarig. Goed, zie het dan maar als een aanmoediging GOT-Sver clan te beginnen, er zijn vast genoeg GoTers die SVER zijn.

• ItMeAedri
Not me! I am Raven! :D Moet overigens snel extra respec puntjes verdienen..... ik wil betere spul kopen!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

*kuch* aapzak, Jelleh activeer DM

[ Voor 9% gewijzigd door himlims_ op 11-02-2010 12:18 ]

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Aapzak schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 11:11:
[...]

Ik ben zo slecht in die termen, ik moet nodig een manual gaan lezen. Volgens mij moet je anti-air online zijn. Dan kunnen ze niet spawnen uit een heli.
Dit vond ik in de Ultimate MAG Guide:

"ACTIVE SPAWN DENIAL
This technique applies to both Acquisition and Domination. This technique requires a machine gun (LMG, MMG) or a sniper rifle (preferably 50 cal) to destroy helicopters and the RPG to destroy APCs."

Er stond niets over Anti-air tegen de heli spawns, dat moet ik gedroomd hebben ofzo (ja, ik droom over deze game, vooral als ik meteen na het gamen ga slapen)

• Tristal

Tristal

PSN-ID Tristal

himlims_ schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 09:44:
[...]
silvin en ik werden om beurte neer geschoten bij het repairen, maar dankzij jouw voetenwerk waren we wel steeds net op tijd klaar voordat de volgende wave kwam. Het goed verdedigen is erg lastig daar, maar hielden erg goed stand. Ze kwamen 'er door' nadat onze turret op de bunker kapot was, en zo moeite hadden met het neerhalen van hun heli. Maar goed, was toffe game (vanavond weer :+)

Schijn ook een bugje te zitten op G - daar kan men door de muur heen lopen 8)7 nog niet geprobeerd maar op forum wordt over gebabbeld.

Weet iemand of 'improved stealth' overbodig is bij een 'sensor jammer'? Heb 'm toch maar genomen voor de zekerheid, maar lijkt me dubbel op.
Lol ja dat was lachen. Vooral ook het punt toen ik een deur aan het fixen was en iemand (weet helaas niet meer wie :? ) buitensloot die mij aan het verdedigen was terwijl ik de fix uitvoerde. Maar we hadden het toch gered _/-\o_

iPhone 8 Plus iPad air 2

• Jacman

Jacman

Kida!

wordt er overigens op vaste tijden met de Clan gespeeld?
want als ik jullie verhalen zo lees kan ik nauwelijks wachten :D

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

de gemiddelde leeftijd van de meeste clanmembers zit rond 25jr.
Daarvan werkt het grootste gedeelte met als resultaat dat de meeste rond 6-7u online komen.

• SinergyX
Jacman schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 12:14:
wordt er overigens op vaste tijden met de Clan gespeeld?
want als ik jullie verhalen zo lees kan ik nauwelijks wachten :D
Niet echt, s'avonds vooral tot rond 11-half 12. Dan is het gewoon oppikken wie er online zijn, met genoeg mensen komt er een 2de partij (zoals gister) en via PSN chat proberen om in dezelfde map te komen (2x gelukt, daarna nonstop failure). Dat is Raven, weet niet hoe groot Sver en errr die andere zijn.

• Jacman

Jacman

Kida!

okee :)

ja werk zelf ook, was gewoon benieuwd :)

Pagina: 1 ... 7 ... 23 Laatste