Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:18

Aapzak

Your genuine OS hopper

Ik heb inmiddels een verlanglijst die zo groot is dat ik nog 25 levels moet stijgen. Met mijn skills wordt dat nog een heel gedoe :)

Ik wil een fijne smg (F90 ofzo) met suppressor, accoustic locator en eigenlijk betere sniper spullen. Voor de CS spelers: de scout vond ik leuk, de AWP irritant (te goed en teveel herrie).
Verder vond ik MP5 en M4A1 (suppressed) erg fijn. Ik moet nog een beetje zoeken naar wat in MAG goed bij me zou passen maar ff proberen is er niet bij :(

edit:
haha, ik zit bij de verkeerde groep :) Het is vast SVER die de AK47 heeft en valor die de mp5 en m4a1 heeft. De T90 is geen beter wapen dan de A3 dus daar ga ik niet voor sparen.
KP7 als sidearm lijkt me wel een verbetering.

[ Voor 19% gewijzigd door Aapzak op 02-02-2010 14:21 ]

PSN ID: Aapzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:30
Valor lijkt inderdaad de 'bekende' wapens te hebben, dacht namelijk ook de AWP (of variant). KP7 lijkt de variant op de TMP/UMP. K45 is duidelijk de Para uit CS :P

Mis ik trouwens wel de SG552 uit CS en wat meer Raven style, de Aug. Handwapens mogen ze nog wel wat variatie in brengen, Desert of van mij part een glock :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-03-2021
Persoonlijk vind ik de indeling van met name de Sniper skills niet echt goed gekozen.

Om van Tier 1 naar 2 te kunnen moet of 2 punten in 4x optical sight plaatsen (op een sniper 8)7 ) of voor de foregrip gaan. Nu is die foregrip alleen op de tier 1 sniper te plaatsen. Van Tier 2 naar 3 is het of de Tier 2 sniper kopen of de bipod. Er zit al een bipod op de Tier 3 sniper dus je koopt de bipod eigenlijk alleen voor de tier 1/2 snipers (die je eigenlijk niet meer gebruikt als je de tier 3 hebt). Kortom je koop voor een hoop punten zooi die je later toch niet meer gebruikt.

Ik had de punten indeleling graag anders gezien.
Ook zou het fijn zijn als je L1 kon "tappen" ipv ingedrukt moeten houden voor zoom/ironsight/scope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

dat van die sniper skills vroeg ik me inderdaad al af, ik had al zo'n vermoeden dat je dingen aan het kopen was die je snel niet meer gebruikt.
T1: foregrip, T2: bipod, T3: steady aim, T4: suppressor en T5 powerscope. Kan je tussendoor nog ergens een rifle kopen. De Janas SWS ziet er wel aardig uit. Die grotere lijkt me AWP achtig, daar houd ik dus niet zo van.

Is dat traject wat ik opschrijf te doen of koop je dan ook dingen die je niet meer gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond een paar potjes gespeeld met de Got ers. Best wel een pittige game voor mij, ben normaal van de pc shooters, dus ff wennen. :)
Heb wel wat ervaring met de BF games op de ps3 en MW2 ging mij iets te snel tot nu toe.

Gebruiken jullie ook de FragFX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=8DW8plE8ZCk]

ik heb geen frag-fx of fragnstein, maar na het zien van diverse filmpjes ga ik er wel erg hard over na denken.
misschien volgende maand maar geen games halen, en zo'n controler

[ Voor 61% gewijzigd door himlims_ op 02-02-2010 16:20 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Heb zelf geen fragFx.Zal hem ook niet snel kopen.Aangezien ik toch liever op zoniet in m`n bed wil gamen.
En heb er ook geen plek voor.Al zal het wel een uitkomst biedden aangezien ik ook weer erg moet wennen aan een on line shooter op de ps3.(speel vaak alleen singleplayer games. en tegen AI spelen is echt veel makkelijker dan echte spelers.)

Maar vind MAG echt een toppertje.Ga zo mooi weer even een paar potjes doen.

[ Voor 8% gewijzigd door tooter op 02-02-2010 17:10 ]

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
himlims_ schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:54:
[video]

ik heb geen frag-fx of fragnstein, maar na het zien van diverse filmpjes ga ik er wel erg hard over na denken.
misschien volgende maand maar geen games halen, en zo'n controler
Zag hem eerder, maar vergeet niet dat hij 'statisch' op een plekje zit en dus enkel met de muis hoeft te bewegen. Het lopen met je poppetje zelf werkt met een 1-hand controller en dat werkt absoluut niet fijn. Zeker als je enorm vaak wisselt (L1/L2, of zelfs R2) werkt het voor geen meter.

Mischien dat het flink wennen is, maar het werkt voor mij amper (fragFX2), zal het vanavond eens proberen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

heb je zo'n minigun/mounted turret eens geprobeerd; die beweegt erg traag (vergelijkbaar met rocketlauncher)
maar met zijn muis kan hij als een adhd kip snel over het gehele slagveld schakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Het is ook versneld afgespeeld, daarnaast kan je je draaisnelheid van je controller dacht ik zelfs ingame aanpassen. (FragFX heeft een scrolwiel voor sensitivity, dat werkt wel iets beter).

[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 02-02-2010 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Zo! Eindelijk PS3 binnen met MAG, als de updates klaar zijn maar eens een potje spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Zhalix schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 18:35:
Zo! Eindelijk PS3 binnen met MAG, als de updates klaar zijn maar eens een potje spelen :P
Is zo gebeurt als het goed is :)
Voeg mij maar toe als je wil : dennusbr

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
DennusB schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 18:37:
[...]

Is zo gebeurt als het goed is :)
Voeg mij maar toe als je wil : dennusbr
Toegevoegd :9 welke faction spelen de meeste van het GoT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik een fragfx tegenwoordig (ik vind het eigenlijk nog steeds een vorm van cheaten) en ik ga best hard ermee. (lvl 30 in MAG tijd 13:04:26 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelleh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09-2024
Zhalix schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 19:02:
[...]

Toegevoegd :9 welke faction spelen de meeste van het GoT?
Allemaal Raven, kan alleen maar Raven in de clan
ik heb je een clan invite gestuurd, psnid zhalix neem ik aan ? zo nie dan heb ik de verkeerde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Jelleh schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 19:22:
[...]

Allemaal Raven, kan alleen maar Raven in de clan
ik heb je een clan invite gestuurd, psnid zhalix neem ik aan ? zo nie dan heb ik de verkeerde :)
Mag ik ook een clan invite ? :)
PSN : dennusbr

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Oke! Ik zit in de GoT clan :) nu nog even uitzoeken hoe mijn microfoon werkt op een ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:46

MazeWing

The plot thickens...

vandaag het spel maar weer omgeruild. Het was niet echt mijn ding.

Gelukkig voor mij deed mediamarkt helemaal niet moeilijk :)

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SVER represent! ;)

Gisteren er ook aan begonnen, tot lvl 10 geraakt. Machtig hoe elk potje verschilt van elkaar, soms maken ze je zo zwaar in, andere keren overrompel je de tegenstand en in sommige partijen lijkt het een stat quo.
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 19:11:
Ik gebruik een fragfx tegenwoordig (ik vind het eigenlijk nog steeds een vorm van cheaten) en ik ga best hard ermee. (lvl 30 in MAG tijd 13:04:26 )
Interessant, de evolutie van dat Fragding. Voor velen het einde van shooters op console, voor anderen het begin zeker? Als ik een serieus nadeel begin te ondervinden door het niet spelen met Fragfx, dan zal ik tot de eerste groep behoren. Gisteren gebeurde het af en toe wel dat ik me afvroeg hoe iemand me zo snel kon doden terwijl ik dubbel zoveel kogels op hem afvuurde. (voorlopig geef ik betere wapens en armour het voordeel van de twijfel)
Grote handen mag je blijkaar ook niet hebben om dat te kunnen besturen of is dat gezichtsbedrog?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2010 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Even zitten spelen in training mode met die FragFX, werkt nog steeds amper. Of het nu by design is dat bij snelle muisbewegingen je juist langzaam roteert, ik werk er in iedergeval nooit mee in FPS. Sensitivity werkt enkel voor de kleine muisbewegingen, maar niet voor de snelle bewegingen. Hopelijk is die FragnStein beter, maar toch redelijk niveau CS gespeeld komt dit niet eens in de buurt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DipmaN
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-05 12:23
Ik kreeg net ook een exemplaar binnen, ben net level 5 geworden.
Skill punten heb ik opgespaard voor ik ze zomaar aan iets uitgeef.

PSN: D1pmaN
Kan ik ook een invite voor de clan krijgen? :)

[ Voor 4% gewijzigd door DipmaN op 02-02-2010 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelleh
DennusB schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 19:23:
[...]

Mag ik ook een clan invite ? :)
PSN : dennusbr
heb je nog steeds geen invite dan ? heb je inmiddels 2 keer ge invite...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

DipmaN schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 21:25:
Ik kreeg net ook een exemplaar binnen, ben net level 5 geworden.
Skill punten heb ik opgespaard voor ik ze zomaar aan iets uitgeef.

PSN: D1pmaN
Kan ik ook een invite voor de clan krijgen? :)
geef je eerste 4 skillpoints uit aan medic. zodat je teammates kunt revive.
een kill levert je namelijk 5xp op, het revive van een teammate 10xp. binnen no time ben je lvl 20
met andere woorden; dubbel xp indien jij je team support, imho een erg goede keuze van zipper(?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Nu online
Deze avond weer een paar uurtjes met de GoT clan lopen knallen. Maakt die game toch af, een squad vol enthousiaste tweakers :)

Het is overigens echt pittig om in de Sabotage maps door te breken als de enemy eenmaal z'n verdediging op orde heeft. Het regroupen wat we wel eens deden werkt goed, alleen moeten we daarna ook als 1 team door.
Wordt het trouwens niet eens tijd dat we wat Domination gaan spelen? Het lijkt chaotisch, maar geloof me, het is phatt als je het eenmaal door hebt :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 23:43:
[...]

geef je eerste 4 skillpoints uit aan medic. zodat je teammates kunt revive.
een kill levert je namelijk 5xp op, het revive van een teammate 10xp. binnen no time ben je lvl 20
met andere woorden; dubbel xp indien jij je team support, imho een erg goede keuze van zipper(?)
Ik denk wel dat dat een goede keuze is. Ik merk steeds vaker dat ik vrij snel geholpen wordt als ik lig dood te bloeden op de grond. Op zo'n manier kun je de linies sterker houden. Ik heb elk potje ongeveer 3/4 van de normale punten te danken aan het reviven en healen van teamgenoten. Ik vind het super werken en het geeft ook mij de kans om goed te functioneren in een team aangezien het richten nog niet zo soepel gaat als bij sommige anderen (ik moet erg wennen aan een console FPS, maar het gaat steeds beter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Silvin schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 01:10:
Deze avond weer een paar uurtjes met de GoT clan lopen knallen. Maakt die game toch af, een squad vol enthousiaste tweakers :)

Het is overigens echt pittig om in de Sabotage maps door te breken als de enemy eenmaal z'n verdediging op orde heeft. Het regroupen wat we wel eens deden werkt goed, alleen moeten we daarna ook als 1 team door.
Wordt het trouwens niet eens tijd dat we wat Domination gaan spelen? Het lijkt chaotisch, maar geloof me, het is phatt als je het eenmaal door hebt :9~
Ja het ging best lekker samen met 6+ tweakers in een squad:D. Communicatie ging ook goed, en we hielden goed onze grond bij het verdedigen van de sabotage lvl's.

In het moerasgebied bij Sabotage (weet even de naam niet), waren we echt goed aan het verdedigen, ik was bij hun achter de linies bezig met killen (knifen vooral:D), waardoor er niet een grote wave ontstond voor de mensen die Positie A aan het verdedigen waren, was een erg vette pot:).

Ik heb mij alleen nog maar een beetje op deze mode gericht, en nog niet verder gekeken, maar ik sta er zeker open voor wat dat betreft:).

Kortom, ik heb mij erg vermaakt gisteravond:)

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
Wat is nou een beetje de gemiddelde score na een potje voor mensen hier?
Met mijn sniper/medic trek ik +- 200 punten per potje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verschilt enorm, soms tik ik bijna 400 aan, andere potjes kom ik niet verder dan 100.

Vanavond eens proberen met de FragFX en dan enkel met sniper, benieuwd of het werkt.

[ Voor 34% gewijzigd door SinergyX op 03-02-2010 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14:44
Ik krijg deze game deze week binnen, is het zoiets als Socom?

altijd socom 2 gespeeld op de ps2
top community

[ Voor 29% gewijzigd door Punkbuster op 03-02-2010 09:12 ]

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 12:24
Punkbuster schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 09:11:

top community
Zit er ook aan te denken om de game te halen. Lijkt me toch leuk om lekker te kunnen gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
SinergyX schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 09:09:
Verschilt enorm, soms tik ik bijna 400 aan, andere potjes kom ik niet verder dan 100.

Vanavond eens proberen met de FragFX en dan enkel met sniper, benieuwd of het werkt.
Hier wil ik (en ik denk ook anderen) graag meer van horen, twijfel zelf namelijk ook om zo'n ding aan te schaffen... graag een mini-review ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Vanmiddag ga ik mezelf ook trakteren op een exemplaar van MAG, Voor de GOT clan is Raven dus verplicht? count me in! svp stuur me een invite!

Vind het ook wel leuk om voor de underdog te kiezen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Timmor schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 09:37:
Hier wil ik (en ik denk ook anderen) graag meer van horen, twijfel zelf namelijk ook om zo'n ding aan te schaffen... graag een mini-review ;)
Pagina terug had ik al wat gepost, met de gedachte dat ik dus een PC FPS speler was/ben (CS, TF, UT etc).

Nu weet ik niet hoe fragnstein werkt, maar de FragFX v2 werkt met 2 'sensitivity' opties. 1 is algemene sensitivty welke amper merkbaar is, de ander is een klein scrolwieletje van 0 t/m 10 welke langzame bewegingen versnelt.

Gevolg is dus dat je bijvoorbeeld op stand 10 met langzame muisbewegingen je cursor alle kanten op vliegt, maar beweeg je snel (grote of kleine stukjes) dan beweegt de camera juist langzaam. Het 180 graden omdraaien is mij nog totaal niet gelukt. Nu viel me gister op dat de rotatie instelling ingame maar op 33 staat, ik gok dat als ik die op 100 zet en verdere sensitivity op de muis 0 of 1 laat dat het mogelijk best goed richting wordt met de muis. Of die nunchuck dan zo ideaal werkt voor het bewegen, betwijfel ik.

Een leuke feature, de F knop. (frag knop, niet f00k). Dan wordt de hele sensitivity enorm laag, waardoor je echt micro-movements maak om zo de perfecte sniper te worden (al is het in deze game een stuk pittiger omdat iedereen nonstop rondrent).

Behuizing, matig. Alles is wel solide, maar de muis is verre van optimaal. De muisknoppen zijn 'log', komt vaak voor dat je erop staat te tikken maar hij registreert helemaal niets. De 'duimknoppen' zijn de bekende kruisje/driehoekje etc, maar ook daar zijn de knoppen gewoon 'te diep' om snel en makkelijk te werken.

De knoppen-instelling zit wel goed, linkermuis knop schieten, rechtermuis wapens wisselen. De 'nunchuck' heeft dan richten en apparaten wisselen. Je zou wel met de PI/O mode knoppen kunnen wijzigen, zo moet je nu springen met je duim (X) en dat werkt nog niet echt optimaal.

Vanavond volgt het sniper report.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:42
Heb hem gisteren toch ook maar gehaald en hij is toch wel erg vet als alles samenvalt met teamwerk :o Ben tot rang 17 gekomen en loop nu met die medickit, 2e tier gun + silencer rond _/-\o_

Kan iemand mij tot de GoT Raven clan toevoegen?

Mijn PSN = RainmakerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
hmm... ik blijf je volgen ;)

Trouwens, ligt het aan mij of hebben meer mensen last van het "ik-ben-aan-het-schieten, volg-de-tegenstander-en-opeens-knife-ik-ipv-door-te-schieten"-syndroom.... Gebeurt me echt te vaak :(

Ik zou dan ook graag de knoppen anders willen instellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

Vandaag besteld bij TheHut (met code Blue10 voor 10% korting), dus hopelijk voor het weekend binnen. Heb de beta wel gespeeld en ga ook zeker Raven spelen. Zodra ik hem heb zou ik ook graag in de GoT clan willen (PSN: Jacman)

psn-id: Jacman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Timmor schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 10:35:

Trouwens, ligt het aan mij of hebben meer mensen last van het "ik-ben-aan-het-schieten, volg-de-tegenstander-en-opeens-knife-ik-ipv-door-te-schieten"-syndroom.... Gebeurt me echt te vaak :(

Eigenlijk helemaal geen last van gehad. Op het moment dat je de rechter knuppel in drukt gebruik je jouw mes. Misschien minder hard op knuppeltje drukken :+

Nieuw vleesch (add jullie vanavond - als dan al neit gebeurd is)

PSN: Sw0pDiller
PSN: RainmakerNL
PSN: Jacman

Laat ook even van je horen op; http://got.myclanwebsite.com/

[ Voor 61% gewijzigd door himlims_ op 03-02-2010 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Timmor schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 10:35:

Ik dacht dat het mijn lompheid was maar wat jij omschrijft is exact waar ik last van heb. Het zal de spanning wel zijn. Je aimt natuurlijk met R3 en als je die gespannen vasthoudt heb je de kans dat je 'm indrukt. Ik heb dit dus inderdaad een paar keer gehad.

Dat ik stomme momenten sta te reloaden of ineens mijn MedKit vasthoud terwijl ik eigenlijk met mijn rifle wilde zoomen, tja, dat is echte lompheid natuurlijk :)

Ander ding:
Gisteren, in 1 van mijn laatste potjes, hadden we een platoonleader die in eerste instantie 3 squads op weg stuurde om B te veroveren en later mensen naar A stuurde. Helemaal vlekkeloos ging het niet maar het was een interessante taktiek en uiteindelijk veroverden we A en B waardoor ik voor de eerste keer C heb gezien op die map.
Volgens mij is het de map waarop sevr verdedigt in sabotage game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij zit er een auto-knife feature in als je erg close combat bezig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:57
Zo, zondag die game gehaald. Erg leuk als je team goed samenwerkt! Mijn PSN is memrtn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Timmor schreef op maandag 01 februari 2010 @ 10:26:
Even een vraagje..

Ik heb de MAG - Massive Action Game Collector's Edition gekocht en daar zouden o.a. 3 character skins bij zitten... nu kan ik alleen deze nergens vinden! De MAG themes heb ik wel maar de skins niet...kan het ook niet vinden via google..
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2597/3901447192_df1293f62d_o.jpg

^-- lees even deze post van de ontwikkelaar; http://blog.mag.com/blog/...-order-armor-fulfillment/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NTserver
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:14
Gisteren leuke potjes gespeeld met de GoT team. Alleen mijn MIC deed het af en toe wel en af en toe niet, volgens mij ligt dat aan de NAT2 van mijn PS3. Ga vanavond proberen poorten open te zetten om zo NAT1 te krijgen.

Omdat ik ongeveer 2 uurtjes per dag kan spelen ben ik pas bij level 8 geloof ik, ik hoop dat ik niet te ver achter raak bij de rest en dat ik niet meer mee mag doen ;). Misschien tot vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

moet me corrigeren als ik 't verkeerd heb maar ik geloof dat de aanduiding van NAT als volgt is;
1 - directe toegang
2 - toegang, achter een routert
3 - geen volledige toegang, en

//edit
NAT 1: PS3 is directly connected to the internet
NAT 2: PS3 is correctly connected through a router to the internet
NAT 3: PS3 is incorrectly connected through a router to the internet

Afbeeldingslocatie: http://img54.imageshack.us/img54/9310/12ke7.png

[bron]

[ Voor 52% gewijzigd door himlims_ op 03-02-2010 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy!!!
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 22:15
Gisteren heb ik de game besteld, hopen dat ik hem einde v/d week binnen heb...
Lijkt me de ultieme game om in clan verband te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Silvin schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 01:10:
Met dat regroupen moeten we verder oefenen, imo. Om meters te kunnen maken is dit echt een must. Daarnaast profiteer je van de extra powers door in de buurt van je squadleader te blijven.

Nog even een tip daarvoor: wanneer je de map opvraagt met 'select' kun je heel duidelijk zien waar je squadgenoten zich bevinden dmv de lichtblauwe pijltjes.

Anderzijds is de afstemming tussen de squads ook belangrijk: welke squad neemt welke kant. Ik doel op de pot van gisteren, toen we Valor aan het aanvallen waren... links van de tenten werden we compleet gesloopt!
Aapzak schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:03:
[...]
Ander ding:
Gisteren, in 1 van mijn laatste potjes, hadden we een platoonleader die in eerste instantie 3 squads op weg stuurde om B te veroveren en later mensen naar A stuurde. Helemaal vlekkeloos ging het niet maar het was een interessante taktiek en uiteindelijk veroverden we A en B waardoor ik voor de eerste keer C heb gezien op die map.
Volgens mij is het de map waarop sevr verdedigt in sabotage game.
Dat was een zeer verrassende strategie! Helaas werkte het niet, omdat de verdediging aardig snel zijn positie in had genomen. Maar deze moeten we zeker onthouden. Je pakt één punt gemakkelijker en als je deze dan kunt vasthouden ben je een goed eind op weg!

[ Voor 26% gewijzigd door Dynamix op 03-02-2010 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Nu online
Timmor schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 09:07:
Wat is nou een beetje de gemiddelde score na een potje voor mensen hier?
Met mijn sniper/medic trek ik +- 200 punten per potje...
Gisteravond met het GoT team trek ik meestal tussen de 300 en 500 punten per potje als we winnen, 200-400 als we verliezen. Echter heb ik gemiddeld maar 12 kills omdat ik samen met Surineeslander voornamelijk rondren om de rest van de squad te healen/reviven. Behalve -Mach!- dan, die zit meestal 6km achter enemy lines en is al doodgebloed voor dat ik kogelontwijkend aan kan komen rennen :) Wellicht dat ik later respec naar sniper (zwaar te kort bij GoT).
Punkbuster schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 09:11:

top community
Zoals ik eerder in dit topic vermelde is dit spel idd goed te vergelijken met SOCOM qua teamplay en speelstijl. Let wel, vergelijkbaar, het is geen SOCOM. Het komt wel van Zipper.
himlims_ schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:05:
moet me corrigeren als ik 't verkeerd heb maar ik geloof dat de aanduiding van NAT als volgt is;
1 - directe toegang
3 - geen volledige toegang.
Volgens mij klopt dat en zou je met NAT2 geen problemen moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NTserver
Ik heb op bepaalde sites weer gelezen dat NAT 2 ook soms problemen opleverd bij bepaalde games.
(of de game kan niet connecten of voice doet het niet)

Met FIFA 10 bijvoorbeeld kan ik niet connecten met andere gebruikers, pas als ik mijn firewall uitzet kan ik met andere gebruikers FIFA 10 spelen. En sinds gisteren heb ik dus problemen met mijn MIC.

Bedankt voor de uitleg, ga ik vanavond proberen.
himlims_ schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:05:
1 - directe toegang
3 - geen volledige toegang, en

//edit
NAT 1: PS3 is directly connected to the internet
NAT 2: PS3 is correctly connected through a router to the internet
NAT 3: PS3 is incorrectly connected through a router to the internet

[afbeelding]

[bron]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Surineeslander schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:13:
[...]Met dat regroupen moeten we verder oefenen, imo. Om meters te kunnen maken is dit echt een must. Daarnaast profiteer je van de extra powers door in de buurt van je squadleader te blijven.
Het is lastig om dit in goede banen te leiden, maar wel het uiteindelijke doel van de game (althans die indruk heb ik) Je kunt je squad ook verdelen; sniper in de bergen, zorgen voor crossfire via oost/west en laat ze maar komen. Dat werkt perfect, tot er enkele van je squad members neergeschoten worden en is het :w met de defence/aanval. In groep verband lijkt mij eigenlijk altijd beter; buffs en ressen gaat sneller.
Nog even een tip daarvoor: wanneer je de map opvraagt met 'select' kun je heel duidelijk zien waar je squadgenoten zich bevinden dmv de lichtblauwe pijltjes.
Ook zie jij gespotte tegenstanders, erg interresant indien je een nade wilt overgooien.
Anderzijds is de afstemming tussen de squads ook belangrijk: welke squad neemt welke kant. Ik doel op de pot van gisteren, toen we Valor aan het aanvallen waren... links van de tenten werden we compleet gesloopt!
daar waar wij B keihard in ons bezit hadden (ow wat was dat leuk) zelfs nadat je squads van A > B ziet gaan om hun team te helpen .... en daarin falen :P SinergyX en maubro vlogen over en weer om een wolk blauwe stof op onze kontjes te sprayen (healen:X) twee van ons hadden een crossfire opgezet (oost/west) waarna ik wat mosterdgas (?) op hun path had gedumpt, kon men slecht op 1 plaats ons aanvallen, shooting ducks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
NTserver schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:27:
Ik heb op bepaalde sites weer gelezen dat NAT 2 ook soms problemen opleverd bij bepaalde games.

Met FIFA 10 bijvoorbeeld kan ik niet connecten met andere gebruikers, pas als ik mijn firewall uitzet kan ik met andere gebruikers FIFA 10 spelen. En sinds gisteren heb ik dus problemen met mijn MIC.

[...]
Wat eventueel ook een optie is, als je tenminste een Linksys router hebt, is om de firmware te flashen naar een versie van dd-wrt en daarna upnp in te schakelen. Sinds ik dit heb gedaan op mijn WRT54G heb ik nergens meer last van en hoef ik handmatig geen poorten meer open te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Nu online
NTserver schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:27:

[...]
Je hebt gelijk. NAT2 levert meestal geen problemen op als ik zo wat rondzoek. Maar helaas in sommige gevallen wel.
Surineeslander schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:40:
[...]

Wat eventueel ook een optie is, als je een Linksys router hebt, is om de firmware te flashen naar een versie van dd-wrt en daarna upnp in te schakelen. Sinds ik dit heb gedaan op mijn WRT54G heb ik nergens meer last van en hoef ik handmatig geen poorten meer open te zetten.
En dit werkt met meer routers die UPnP ondersteunen. Zelf heb ik een FritzBox! en daar is UPnP inschakelen ook voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NTserver
Even een vraag over aantal spelers, gisteren waren genoeg mensen aanwezig, om met 8 man te spelen. Maar stel dat er vandaag 16 GoT spelers aanwezig zijn, kunnen er dan 2 groepen van 8 gemaakt worden? Of moeten die andere wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Lijkt erop dat je nog een groep kan maken. Het enige dat niet kan is mensen uitnodigen die al in een groep zitten. Ik weet niet hoe je kan zien of ze al in een groep zitten en in welke.
Je kan ze trouwens wel uitnodigen maar ze krijgen de uitnodiging niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Lekker potje gisteren :D ik zit nu ook even te spelen en het valt me op hoe gigantisch lomp sommige team-leden zijn met een voertuig of dat ze net die ene kill meer willen, wat dus gebeurde ~ 0 kills 0 assists 6 deaths, 5 van de deaths kwam door mijn team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Nu online
Pfff, ik kan als Medic maar niet kiezen. Tot gister droeg ik zware armour, dat werkt erg lekker omdat ik net wat meer hits kan verdragen als ik tussen de kogels door ren om iemands vege lijf te redden.
Vandaag geoefend met light armour. Ik kan wat minder verdragen, maar loop behoorlijk sneller. Moeilijk te bepalen wat beter werkt. Vanavond eens oefenen met medium armour.

Zo zit ik met alle keuzes; granaten of niet, LMG of assault rifle, heavy equipement of niet. De keuze tussen snelheid (snel healen) of vuurkracht (minder snel healen, wel support kunnen geven met vuurkracht). Iemand ervaringen/suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Silvin schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 17:42:
Pfff, ik kan als Medic maar niet kiezen. Tot gister droeg ik zware armour, dat werkt erg lekker omdat ik net wat meer hits kan verdragen als ik tussen de kogels door ren om iemands vege lijf te redden.
Vandaag geoefend met light armour. Ik kan wat minder verdragen, maar loop behoorlijk sneller. Moeilijk te bepalen wat beter werkt. Vanavond eens oefenen met medium armour.

Zo zit ik met alle keuzes; granaten of niet, LMG of assault rifle, heavy equipement of niet. De keuze tussen snelheid (snel healen) of vuurkracht (minder snel healen, wel support kunnen geven met vuurkracht). Iemand ervaringen/suggesties?
Wat vind je beter werken? Persoonlijk vindt ik sniping heel leuk :D vooral als je een aantal headshots verzameld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelleh
NTserver schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 13:54:
Gisteren leuke potjes gespeeld met de GoT team. Alleen mijn MIC deed het af en toe wel en af en toe niet, volgens mij ligt dat aan de NAT2 van mijn PS3. Ga vanavond proberen poorten open te zetten om zo NAT1 te krijgen.

Omdat ik ongeveer 2 uurtjes per dag kan spelen ben ik pas bij level 8 geloof ik, ik hoop dat ik niet te ver achter raak bij de rest en dat ik niet meer mee mag doen ;). Misschien tot vanavond.
Gewoon openBSD nemen met PF :)

nat on $Ext from $PS3 to any -> ($Ext) static-port

Die portfwds waar jullie het over hebben zijn voor MAG niet nodig.....
voor fifa bijvoorbeeld wel, want bij fifa ben je zelf soms de host, bij MAG hoef je niet bang te zijn dat je zelf de host bent, dat vind je internet verbinding niet leuk een Domination game hosten, denk de spelers ook niet :)

Die nat rule die je hier boven ziet is gewoon je interne lan ip(je ps3) vertalen naar het externe ip van je router, dus dan wordt je afzender adres je externe ip, ipv je interne ip, anders kan de MAG server je nooit terug vinden zegmaar.... en de static-port is er voor dat de afzender port niet random gegenereerd wordt en dat doen de standaard routers(ook die linksys) wel allemaal... vandaar waarschijnlijk die nat2 die jullie zien.

natten zoals bonven staande regel doen al jullie routers overigens al, op die static-port optie na dus.

[ Voor 40% gewijzigd door Jelleh op 03-02-2010 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Nu online
Net weer een paar uurtjes met GoT gespeeld. Ging weer lekker toen we met z'n allen speelden. Maar die laatste potjes waren echt drama, hoewel ik me rot gelachen heb om dat Amerikaanse snertjong die dacht dat ik z'n personal medic was en die Fransoos die constant 'fuck you' schreeuwde en je probeerde te kicken als je er iets van zei :p

Maargoed, we zaten de laatste potjes nog maar met 4 in een team (Foobar79, Aapzak, Dynamix81 en ik) en Dynamix z'n headset was leeg. De anderen in de teams waren of niet, of te spraakzaam. Dan merk je goed dat je teamplay weinig meer voorstelt. Helaas gebeurt dat nog al eens, al hebben we ook een potje gehad met goed meewerkende en pratende 'random' teamleden.

Heb trouwens de oplossing gevonden voor m'n gewicht/snelheidsprobleem; medium/heavy armour (wat het best bij de situatie past) en skillpoints investeren in uithoudingsvermogen. Werkt perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silvin schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 01:32:
Net weer een paar uurtjes met GoT gespeeld. Ging weer lekker toen we met z'n allen speelden. Maar die laatste potjes waren echt drama, hoewel ik me rot gelachen heb om dat Amerikaanse snertjong die dacht dat ik z'n personal medic was
Die heb ik van het weekend ook getroffen. Wat een zeiksnor was dat zeg. Hij lag nogal vaak op de grond en dan ook vaak op de meest vooruitgeschoven gebieden (waar dus moeilijk te komen is). En maar zeuren de hele tijd om een medic. Nou vind ik medic spelen best leuk en ik verdien er ook leuk punten mee. Maar ik ga geen sprintje trekken om helemaal vooraan iemand te reviven om vervolgens alsnog allebei neergeschoten te worden. Op een gegeven moment heb ik mijn headset maar even van mijn hoofd gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Ik heb gisteren men eerste testrondjes gedaan in MAG. Als ik het zo lees kan je veel meer met je mannetje dan dat ik zelf dacht. skill point verdelen etc. Heb de training doorlopen en heb twee spelletjes training gedaan wat me niet als rommelig overkwam terwijl we toch geen objective hadden. Het spel doet me denken aan Counter Strike destijds. Die heb ik helemaal blauw gespeeld tijdens mijn schooljaren.

Ik weet niet of ik al ben toegevoegd aan de clan gisteren want ik ging pas vrij laat (21.30) voor het eerst online met de game. snel was het twee uur later en enorm bedtijd voor mij.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
Gisteren lvl 19 aangetikt en de basis van m'n sniper/healer staat nu. Tier 3 sniper rifle (wat een ding :9~ ) met instelbare scope is imba :D. Wel gay dat ik geen silencer erop kan plaatsen, dat had er wel duidelijk bij mogen staan :/

Ik vraag me af of het waard is (qua punten verzamelen) om improved revive op te pikken. Als ik nu iemand revive dan krijg ik daar punten voor en nog eens als ik hem van 50% naar 100% health breng. krijg je die extra punten ook bij improved revive waar iemand dan gelijk al op 100% zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Silvin schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 17:42:
Ik heb voor al mijn char mesh-armor geselecteerd, meest lichte. Snelheidsvoordeel is enorm, waar ik aantal hits krijg heb ik vaak nog de mogelijkheid om eruit te vluchten (improved running/stamina). Qua items/armor e.d. is het wel goed uitgebalanceerd. Hierdoor wordt het maken van keuzes steeds lastiger :) misschien met +HP dat het gelijkwaardig is aan reinforced/heavy armor. (nog paar lvl's kan ik 't voor je controleren)
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 07:40:[...]Die heb ik van het weekend ook getroffen. Wat een zeiksnor was dat zeg. Hij lag nogal vaak op de grond en dan ook vaak op de meest vooruitgeschoven gebieden (waar dus moeilijk te komen is). En maar zeuren de hele tijd om een medic. Nou vind ik medic spelen best leuk en ik verdien er ook leuk punten mee. Maar ik ga geen sprintje trekken om helemaal vooraan iemand te reviven om vervolgens alsnog allebei neergeschoten te worden. Op een gegeven moment heb ik mijn headset maar even van mijn hoofd gedaan.
Vond die aquasision game met die [DOA]killer-amerikaan ook wel leuk. Hij gaf wel leuk leiding aan ons clubje. Helemaal leuk dat we die match ook wonnen. Echter ronde daarna volledig afgeslacht :X
swopdark schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 07:55:Ik heb gisteren men eerste testrondjes gedaan in MAG. Als ik het zo lees kan je veel meer met je mannetje dan dat ik zelf dacht. skill point verdelen etc. Heb de training doorlopen en heb twee spelletjes training gedaan wat me niet als rommelig overkwam terwijl we toch geen objective hadden. Het spel doet me denken aan Counter Strike destijds. Die heb ik helemaal blauw gespeeld tijdens mijn schooljaren.

Ik weet niet of ik al ben toegevoegd aan de clan gisteren want ik ging pas vrij laat (21.30) voor het eerst online met de game. snel was het twee uur later en enorm bedtijd voor mij.
Vind de training in deze game de meest waardelose trainings-missie ever. Bedoel die is echt in 1middagje in elkaar geknutseld, en voegt totaal neits toe voor de speler. Er zit meer in de game dan direct zichtbaar is; skillpoints / leadership points (squad/platoon/field officer)/bouwen- en afbreken van roadblocks, doorgangen etc. / overnemen van strategische punten / support fire (artilery/bommetjes etc.)
Timmor schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 08:57:Ik vraag me af of het waard is (qua punten verzamelen) om improved revive op te pikken. Als ik nu iemand revive dan krijg ik daar punten voor en nog eens als ik hem van 50% naar 100% health breng. krijg je die extra punten ook bij improved revive waar iemand dan gelijk al op 100% zit?
ik heb improved ressen; dat geeft geen extra punten. Maar je teammate kan wel direct fullforce weer in actie. Zit nog een bug in; iemand met 120HP wordt niet volledig gerivived

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

MAG Patch v1.01a - Available February 4, 2010 | N/A (TPPS), 300KB (DLS)

Graphics
Resolved issue that caused banding and/or artifacts in the sky.

Server
Server performance enhancements with a focus on reducing lag issues.
Lowered chances of encountering 5:5 errors
Added additional statistics-focused servers
Added additional servers for Japan.
Reduces the amount of time after a game finishes before stats post to account.
bron

//edit - jah ik ken het Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif knopje

[ Voor 12% gewijzigd door himlims_ op 04-02-2010 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauBro
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-09 10:41
Ik moet zeggen dat het PDW (Personal Defense Weapon) een mooie aanvulling is voor de sniperklasse. Mijn main loadout blijft voorlopig de KP45 MG/PDW/Medic tool/ A.P. Mines ( een must om de terminals te verdedigen in sabotage mode) en een mesh armor. Daarnaast ben ik nu aan het oefenen met snipen (een mens wil af en toe ook wat afwisseling :P. )

Geen kat zo trouw als Russich Blauw | Structuur is voor mietjes, alleen een genie kan de chaos aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
Iemand al een assaultsniper aangemaakt? ben toch benieuwd of dat ook een beetje speelt zo'n tier/1/2/3 assoult + bipod + 4x zoom + suppressor

(zit er nou echt een groot verschil in tier 1/2/3 assault wapen? want via maggametools zit er egenlijk nauwelijks verschil in de stats....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Nog even verder gespeeld met de FragFX, met ingame alles op 100 (rotation en die optie erop) is het nog amper speelbaar. Als sniper zou het best te doen zijn, maar de muis is van zulke kwaliteit dat je er niet snel en gericht mee kan schieten.

Daarnaast blijft die nunchuck niet fijn werken, 1x potje via supression gedaan en denk dat ik 1 kill heb gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
hmmm..... dat is jammer om te horen. Ik had stiekem gehoopt op een goed resultaat. Bedankt voor de info Sin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel met de fragfx (en ik vind het eigenlijk cheaten), gebruik de volgende instellingen: Ingame sens. op 60 (zowel x als y as). En op de fragfx (se v.2) , het wieltje tussen 3/4. Nu was ik met PC gamen ook al een speler met een lage sens, komt nog uit de quake railgun tijd :D, en met die instellingen gaat het erg lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Misschien dat jullie een andere versie in firmware hebben? Begreep dat die software vrij essentieel is voor goede aansturing. Heb zelf niet zo'n ding, maar twijfel over aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ook het spel gekocht. Netjes geupdate, maar na het connecting to server scherm kom ik bij character management, maar dit scherm is leeg. Het enige wat ik daar kan doen is de licence opnieuw lezen. Iemand enig idee wat ik moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 10:49:
Vandaag ook het spel gekocht. Netjes geupdate, maar na het connecting to server scherm kom ik bij character management, maar dit scherm is leeg. Het enige wat ik daar kan doen is de licence opnieuw lezen. Iemand enig idee wat ik moet doen?
Een nieuw character aanmaken?

Misschien dat de servers ge-update worden en dat je er daardoor niet inkomt? Zag wel zoiets staan gisteravond...

[ Voor 13% gewijzigd door Timmor op 04-02-2010 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Character aanmaken gaat niet, want ik kan niets selecteren, behalve de licence agreement.
Ik zal het in de loop van de dag nog een aantal keer proberen in de hoop dat er inderdaad updates plaatsvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 11:12:
Character aanmaken gaat niet, want ik kan niets selecteren, behalve de licence agreement.
Ik zal het in de loop van de dag nog een aantal keer proberen in de hoop dat er inderdaad updates plaatsvinden.
Volgens mij was er een server update geplanned vandaag, misschien heeft het daarmee te maken dat je geen character kan aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
himlims_ schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 10:46:
Misschien dat jullie een andere versie in firmware hebben? Begreep dat die software vrij essentieel is voor goede aansturing. Heb zelf niet zo'n ding, maar twijfel over aankoop.
Begreep uit andere fora dat het enkel wat issues oplost mbt keybinds etc, maar zal die firmware eens testen (requires Windows XP - leven die knikkers nog in het jaar 2000?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Dit moet ik even kwijt:

Op pagina 1, na een verhitte discussie over de FragFX. Ik was een cheater, zwakkeling, had geen skill etc. (discussie ging zelfs door per e-mail, ik zal deze niet quoten, maar meneer vond het werkelijk onbegrijpelijk, en had hier 0 respect voor etc.):
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 19:47:
Nah Bram koop jij hem maar niet, ik heb het niet zo op cheaters

Chaos ontbreekt door de opzet van de levels. Het kan wel chaotisch overkomen in het begin maar als je doorhebt hoe het allemaal in elkaar zit verdwijnt de chaos. Het mooie aan MAG is vooral de diepgang, er zit gewoon zoveel in, veel ook gejat maar daar is een mooi spreekwoord voor.
Nog een quote uit mijn FFX issues i.c.m. MW2 topic:
Dramatisch dat je dit soort tools nodig hebt. Wees fair en speel zoals bijna iedereen met een controller, muis is voor de pc.
Nu, op de laatste pagina:
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 10:39:
Ik speel met de fragfx (en ik vind het eigenlijk cheaten), gebruik de volgende instellingen: Ingame sens. op 60 (zowel x als y as). En op de fragfx (se v.2) , het wieltje tussen 3/4. Nu was ik met PC gamen ook al een speler met een lage sens, komt nog uit de quake railgun tijd :D, en met die instellingen gaat het erg lekker.

[ Voor 11% gewijzigd door bram1984 op 04-02-2010 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach die zeurders over de fragfx, niks geen cheaten aan iedereen kan het kopen en zover ik weet is er niks illegaals aan.. Die dingen zijn overal uitverkocht dus waarschijnlijk doen ze iets goed :).
Ik ben der erg blij mee in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ben er ook erg blij mee, maar bovenstaande is toch wel te triest voor woorden. Echt kansloos.

ON: Hoe is het inmiddels met de teamplay van deze game? Zit hier vooruitgang in? Ik zit er ook aan te denken om deze aan te schaffen, maar ik heb geen zin in een MW2 achtige MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

bram1984 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 11:40:
Dit moet ik even kwijt:

Op pagina 1, na een verhitte discussie over de FragFX. Ik was een cheater, zwakkeling, had geen skill etc. (discussie ging zelfs door per e-mail, ik zal deze niet quoten, maar meneer vond het werkelijk onbegrijpelijk, en had hier 0 respect voor etc.):

[...]

Nog een quote uit mijn FFX issues i.c.m. MW2 topic:

[...]

Nu, op de laatste pagina:

[...]
lol, hoe triest :')

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Had het ook eerder gelezen, zulke discussies moet je niet eens aan gaan. Heb ze al zo vaak gevoerd over de G15 en de 'macro muizen' (roccat bv), een goeie speler zal altijd winnen van iemand die met 100 extra gimmicks rond rent.

En enkel als je echt goed kan spelen met zo'n Frag ding, kan je mischien voordeel halen tov die controller, maar vanuit het oogpunt 'dit is PC gaming', die zeikerts hebben dan waarschijnlijk nooit FPS op hoog niveau gespeeld, laat staat met zo'n fragfx gespeeld.
bram1984 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 11:51:
Ben er ook erg blij mee, maar bovenstaande is toch wel te triest voor woorden. Echt kansloos.

ON: Hoe is het inmiddels met de teamplay van deze game? Zit hier vooruitgang in? Ik zit er ook aan te denken om deze aan te schaffen, maar ik heb geen zin in een MW2 achtige MP.
Erg varierend. Solo kom je soms in bagger teams, soms in erg goeie teams. Met de GoT groep hebben we al redelijk solide basis, zo goed als iedereen met een mic kunnen we toch aardig ons mannetje staan. Hierbij wel een note dat ze nog hier en daar flink moeten bouwen aan de 'leader abilities', dat werkt nog niet echt bijzonder goed/handig.

Nadeel, zelfs met een volle groep GoT's ben je afhankelijk van de 3 andere squads, en als het daar allemaal niet loopt, merk je dat wel aardig in het resultaat. Zeker verdedigen zijn we al erg goed, mits er ook wat medics in het 2de squad zitten. Aanvallend hebben we nog ruimte zat voor verbeteringen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bram1984, ik vind het nog steeds cheaten, zoals ik zelf ook aangeef. In mijn email wisseling met jou heb ik ook aangeven dat ik erop zou over stappen, dus deze reactie van jou is nogal dramatisch. Ik ben nog steeds van mening dat er een 'equal playing' field zou moeten zijn, en zoals ik jou destijds ook verteld heb ga ik mezelf niet laten ownen door een muis dus zal ik er ook op moeten overstappen.

Overigens had ik naar aanleiding van onze discussie deze post gemaakt op ps3 forum, gewoon om te kijken hoe de verhoudingen lagen. En naar aanleiding van de reacties heb ik besloten er 1 te kopen. Ik werd uitgelachen dat ik er nog geen had.

Sympathiek overigens dat je me zo in diskrediet probeert te brengen zonder wederhoor. En nogmaals zoals je in mijn opmerking over die fragfx ook ziet ben ik niet van mening verandert.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2010 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Ik moet zeggen hoe meer ik lees over het spel hier hoe meer ik het meteen wil bestellen (wat ik waarschijnlijk zo ga doen).

Maar ik had nog een vraag: Is het zo dat als ik met de GoT 'clan' wil spelen in teams dat dan iedereen van de GoT in mijn vriendenlijst moet staan? Dat wordt namelijk lastig aangezien je geloof ik maar 100 man in je lijst kan hebben en het liefst heb ik mensen in m'n lijst die ik in real life ook zie. Nu zit straks m;n lijst anders vol met allemaal mensen die ik persoonlijk niet zo goed ken.

Waar hebben jullie de game trouwens gehaald? Ik zit te denken aan import zodat het lekker goedkoop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
dangerpaki schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 12:20:
Maar ik had nog een vraag: Is het zo dat als ik met de GoT 'clan' wil spelen in teams dat dan iedereen van de GoT in mijn vriendenlijst moet staan? Dat wordt namelijk lastig aangezien je geloof ik maar 100 man in je lijst kan hebben en het liefst heb ik mensen in m'n lijst die ik in real life ook zie. Nu zit straks m;n lijst anders vol met allemaal mensen die ik persoonlijk niet zo goed ken.
Nee, je hoeft enkel ingame lid te zijn van de clan. We maken altijd een groepje en inviten steeds na elk potje de mensen die online maar niet in een match zitten. Community optie ingame heeft ook 2 tabs, friends en clan.

Probleem is dat squad maar 8 man kan hebben, multi-squad bestaat helaas nog niet. Je kan wel altijd vanuit Community->clan met GoT mensen meedoen (join game).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Multi-squad zit er waarschijnlijk ook niet aan te komen wat ik zo lees (hoewel geen officieel antwoord vanuit zipper komt) Heb op mag forums lijstje met ideeen / verbeterpunten gepost ... [link]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SinergyX schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 12:13:
En enkel als je echt goed kan spelen met zo'n Frag ding, kan je mischien voordeel halen tov die controller, maar vanuit het oogpunt 'dit is PC gaming', die zeikerts hebben dan waarschijnlijk nooit FPS op hoog niveau gespeeld, laat staat met zo'n fragfx gespeeld.
Ik heb competitve gespeeld op de pc, met BF vietnam zelfs met een clan 8e van de wereld geworden. in een EA worldtournament, met BF2 regelmatig in top 5 van clanbase gestaan. Het verschil met een controller of muis spelen is voor mij dan ook gigantisch. Ik ga als een trein in MAG, tjek mijn stats, bijv. score vs tijd. Met Sver had ik een kdr van 2.4 terwijl ik een rusher ben, met Valor ligt dat een stuk lager maar de scores die ik haal met een fragfx had ik nooit met een controller kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Ik hoop dat ik vanavond weer ff wat mee kan spelen met jullie, vond het namelijk dinsdag wel erg cool:).

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Snipen gaat mij steeds beter af :D nu nog een leveltje groeien om mensjes te resurrecten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 12:18:
Bram1984, ik vind het nog steeds cheaten, zoals ik zelf ook aangeef. In mijn email wisseling met jou heb ik ook aangeven dat ik erop zou over stappen, dus deze reactie van jou is nogal dramatisch. Ik ben nog steeds van mening dat er een 'equal playing' field zou moeten zijn, en zoals ik jou destijds ook verteld heb ga ik mezelf niet laten ownen door een muis dus zal ik er ook op moeten overstappen.

Overigens had ik naar aanleiding van onze discussie deze post gemaakt op ps3 forum, gewoon om te kijken hoe de verhoudingen lagen. En naar aanleiding van de reacties heb ik besloten er 1 te kopen. Ik werd uitgelachen dat ik er nog geen had.

Sympathiek overigens dat je me zo in diskrediet probeert te brengen zonder wederhoor. En nogmaals zoals je in mijn opmerking over die fragfx ook ziet ben ik niet van mening verandert.
Tuurlijk gaf je aan dat je er zelf ook een zou nemen. :O
Daarom kwam je zo enorm geïrriteerd over, en verdedigde je bij hoog en laag je standpunt. En nu er zelf een gebruiken. :+

Als je jezelf maar gelooft, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

bram1984 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 12:38:
[...]Tuurlijk gaf je aan dat je er zelf ook een zou nemen. :O
Daarom kwam je zo enorm geïrriteerd over, en verdedigde je bij hoog en laag je standpunt. En nu er zelf een gebruiken. :+
ik vind 't ook cheaten en oneerlijk tegenover de rest van de community .... maar een FPS hoort imho via toetsenbord+muis (zo'n knuppel is nog niet half zo nouwkeurig) - overweeg zo'n fragnstein, maar goed, blijf het unfair vinden. Echter wordt er door sony geen actie op ondernomen (zo iets moet toch te detecteren zijn??) dat je een game met/zonder 3th party controlers kunt joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bram1984 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 12:38:
[...]
Tuurlijk gaf je aan dat je er zelf ook een zou nemen. :O

Als jij mij kan aangeven waar ik van standpunt ben verandert dan hoor ik dat graag! Zelfs in het berichtje waar ik instellingen aangeef heb ik aangegeven dat ik het nog steeds cheaten vind! Houd anders gewoon je mond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

dude, je hele redenering slaat als een tang op een varken 8)7

je gaat eerst anderen afbranden omdat ze een fragfx gebruiken, zegt zelfs dat je dat cheaten vind en dan ga je er toch zelf een kopen (onder druk? :')) en dan hier lopen braggen hoe goed je wel niet bent met muis.

en vervolgens doen alsof er niets aan de hand is en het allemaal aan Bram1984 ligt :?

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha dit is wel grappig dus als iemand cheats zou gebruiken bij een spel en jij zou eraan kunnen komen zou je ze ook gebruiken? Dat is wat je mijn inziens nu zegt..

Ik vind fragfx geen cheat, dan zijn racestuurtjes enzo ook cheats. Ben blij dat ze voor iedereen de ps3 zo interessant mogelijk maken..

Ik ga ook kijken of ik aan MAG kan komen voor een zacht prijsje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 12:44:
[...]
Hahaha dit is wel grappig dus als iemand cheats zou gebruiken bij een spel en jij zou eraan kunnen komen zou je ze ook gebruiken? Dat is wat je mijn inziens nu zegt..

Ik vind fragfx geen cheat, dan zijn racestuurtjes enzo ook cheats. Ben blij dat ze voor iedereen de ps3 zo interessant mogelijk maken..

Ik ga ook kijken of ik aan MAG kan komen voor een zacht prijsje..
Nee, ik ben op de pc gestopt vanwege het cheaten en ik had geen zin om helemaal met gamen te stoppen. Daarom baal ik helemaal van die fragfx, we hadden op de console een kans op een equal playing field. Nu hoop ik maar dat die fragfx achtige dingen gemeengoed worden zodat het weer fair is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

MAG voor 30-40euro op marktplaats; http://www.marktplaats.nl/

ps; servers zijn weer up

[ Voor 18% gewijzigd door himlims_ op 04-02-2010 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
amahusu schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 12:42:
[...]
dude, je hele redenering slaat als een tang op een varken 8)7

je gaat eerst anderen afbranden omdat ze een fragfx gebruiken, zegt zelfs dat je dat cheaten vind en dan ga je er toch zelf een kopen (onder druk? :')) en dan hier lopen braggen hoe goed je wel niet bent met muis.

en vervolgens doen alsof er niets aan de hand is en het allemaal aan Bram1984 ligt :?
Je moet leren lezen. Ik ben het nog steeds niet eens met die fragfx, en het ligt nog steeds aan users als bram1984 die bij hoog en laag beweren dat het geen cheaten is.

Dan loop ik te braggen?!?! Ik loop niet op te scheppen, ik geef aan hoe groot het verschil is tussen een controller speler en fragfx speler om aan te tonen dat het cheaten is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 12:42:
[...]

Als jij mij kan aangeven waar ik van standpunt ben verandert dan hoor ik dat graag! Zelfs in het berichtje waar ik instellingen aangeef heb ik aangegeven dat ik het nog steeds cheaten vind! Houd anders gewoon je mond.
Ik hou m'n mond verder. Je hebt jezelf al belachelijk genoeg gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 12:46:
[...]

Nee, ik ben op de pc gestopt vanwege het cheaten en ik had geen zin om helemaal met gamen te stoppen. Daarom baal ik helemaal van die fragfx, we hadden op de console een kans op een equal playing field. Nu hoop ik maar dat die fragfx achtige dingen gemeengoed worden zodat het weer fair is.
Hoezo zie je dit als een cheat ben echt benieuwd? Jij ik iedereen kan het kopen word erkend door ps3..
Wie zegt dat ps3 voor equal playing gaat volgens mij is dat nog nooit geweest bij playstation bij de 2 had je ook andere controllers en gadgets. Denk dat fragfx en fragnstein juist ps3 nog gewilder maakt en we dus mooi die 256 player rooms van MAG kunnen vullen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bram1984 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 12:49:
[...]
Ik hou m'n mond verder. Je hebt jezelf al belachelijk genoeg gemaakt.
wat wordt je volgende stap bram, als er wallhacks op de ps3 beschikbaar komen is dat gewoon jouw manier van spelen en mag dat? (yup, ik kan ook lullig doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik speel op een 46inch HD scherm, afstand max 1,5 meter op een surroundset. Ik zie en hoor alles 10x beter dan iemand die 4 meter vanaf een 24inch TV zit te schieten met enkel de TV speakers als geluid. Als ik dood op de grond leg kan ik via de headset nog informatie doorspelen waar tegenstanders zijn, iemand zonder microfoon lukt dit niet.

Dat is toch unfair? Dat is toch 'cheaten'? Je gebruikt enkel middelen om jezelf een voordeel te kúnnen geven, of slechts te compenseren voor jou 'slechtere' gameplay dan iemand die wel erg ervaren is in console-shooters.

Net als die arcade-joysticks voor fightgames, lijkt een voordeel, maar als je amper ervaring heb met zo'n ding zal je altijd verliezen. Zo'n FragFX betekend niet per definitie dat je al 'beter' bent dan dat je normaal zou zijn met een dualshock controller (in mijn geval: ik word een rondlopende schietschijf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 12:52:
[...]

wat wordt je volgende stap bram, als er wallhacks op de ps3 beschikbaar komen is dat gewoon jouw manier van spelen en mag dat? (yup, ik kan ook lullig doen).
dude kap eens met die onzin, want volgens mij heb je niet door hoe erg je jezelf voor schut aan het zetten bent.

iemand uitmaken voor cheater, en dan zelf eraan meedoen, maar dan wel je vingertje naar die ander blijven wijzen, get a life.

zoals eerder aangegeven, fragfx en fragnstein zijn hardware accesoires die worden erkend door sony. Het hele principe is exact hetzelfde bij racestuurtjes voor bijvoorbeeld GT5. Ja je hebt er voordeel mee, maar het is

- beschikbaar voor iedereen
- je modificeert niks aan het spel of console zelf
- het is geen 'instant' skill boost ofzo, mensen die goed zijn met een dualshock maken je nog steeds zo makkelijk af als voorheen, maw het vergt ook gewoon skill om met een fragfx te spelen, net zoals het skill vereist om met een joypad te spelen.

punt. ik ga hier geen woorden meer aan vuil maken O-)

[ Voor 5% gewijzigd door amahusu op 04-02-2010 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
amahusu schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 12:59:
[...]
dude kap eens met die onzin, want volgens mij heb je niet door hoe erg je jezelf voor schut aan het zetten bent.

iemand uitmaken voor cheater, en dan zelf eraan meedoen, maar dan wel je vingertje naar die ander blijven wijzen, get a life.

zoals eerder aangegeven, fragfx en fragnstein zijn hardware accesoires die worden erkend door sony. Het hele principe is exact hetzelfde bij racestuurtjes voor bijvoorbeeld GT5. Ja je hebt er voordeel mee, maar het is

- beschikbaar voor iedereen
- je modificeert niks aan het spel of console zelf
- het is geen 'instant' skill boost ofzo, mensen die goed zijn met een dualshock maken je nog steeds zo makkelijk af als voorheen, maw het vergt ook gewoon skill om met een fragfx te spelen, net zoals het skill vereist om met een joypad te spelen.

punt. ik ga hier geen woorden meer aan vuil maken O-)
Ow dat is het, je gebruikt er zelf ook 1. Weet je wat pas triest is, een fragfx gebruiken en dan zeggen dat het niet zoveel uitmaakt. Ik gebruik een fragfx maar kom er tenminste eerlijk voor uit dat het je een enorm voordeel geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 13:05:
[...]

Ow dat is het, je gebruikt er zelf ook 1. Weet je wat pas triest is, een fragfx gebruiken en dan zeggen dat het niet zoveel uitmaakt. Ik gebruik een fragfx maar kom er tenminste eerlijk voor uit dat het je een enorm voordeel geeft.
Voor JOU geeft het voordeel... Voor iemand anders de ds3.. Ken zat ds3 spelers die beter spelen dan iemand met een muis.. Zoals hierboven aangegeven is tis gewoon hardware product dat iedereen kan gebruiken mits hij dat fijn vindt spelen. Wel heel hypcriet om dan te roepen dat je het cheaten vind en stug door blijft gaan. Als je wallhacks zou kunnen downloaden zou je blijkbaar gelijk doen..

Uiteindelijk zegt het meer over jou kwaliteiten met de ds3!
Ik ben voor fragfx gegaan omdat pc gamer "was" en ik met de ds3 niet eens recht vooruit kan lopen laat staan een kill maken, nu word mij het spelen op ps3 mogelijk gemaakt en ik heb er plezier in dus sony weer een tevreden klant erbij!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2010 13:17 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 23 Laatste