Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• 2DeF_WoDy_x
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 26-06-2017
Heb even wat filmpjes op youtube bekeken en ben van gedachten veranderd.. Deze laat ik liggen het ziet er niet goed uit, gameplay ook niet. Enige wat me aanspreekt is waar het spel opgebaseerd is, grote multiplayer werken in teams.. Ik hou het nog wel even bij mw2

• Silvin
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 04-12 01:36
Zonder jou te bekritiseren... Wat maakt dat mensen graphics toch altijd zo belangrijk vinden? Persoonlijk vind ik MAG er heel aardig uit zien. Buitenom dat...zijn Half-Life, WoW, Warcraft3, Deus Ex, KotOR enz.. geen goede games meer? Nogmaals, ieder z'n ding. Ik kan het vaak niet goed...plaatsen, denk ik.

Mag ik je wel vragen wat er niet goed uit ziet aan de gameplay. Nee, ik ga geen discussie aan, ben gewoon nieuwsgierig :)

Iemand trouwens al Acquisition gespeeld? Ben er zelf nog niet aan toegekomen, maar het schijnt even wennen te zijn.

@Thorgrem hieronder:
Ergens begrijp ik wel dat je bepaalde gameplay-elementen uit filmpjes kan opmaken en daar e.e.a. op kan baseren. Neem nou Dragon Age:Origins. Eigenlijk verwachtte ik een soort KotOR gameplay, maar het bleek veel meer NeverWinterNights te zijn. Dat spreek mij niet zo aan, dus laat ik die game schieten. Het is niet echt mijn soort gameplay.

Silvin wijzigde deze reactie 29-01-2010 13:44 (24%)

Battle.net: Silvin#1391

• Thorgrem
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
quote:
2DeF_WoDy_x schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:27:
Heb even wat filmpjes op youtube bekeken en ben van gedachten veranderd.. Deze laat ik liggen het ziet er niet goed uit, gameplay ook niet. Enige wat me aanspreekt is waar het spel opgebaseerd is, grote multiplayer werken in teams.. Ik hou het nog wel even bij mw2
Ik vind het altijd bijzonder knap dat mensen aan de hand van beelden kunnen zien of de gameplay wel of niet goed is.

Ik heb MW2 nog liggen en vind daar maar weinig aan (zit op 4% en kan de motivatie niet opbrengen om verder te gaan) dus als iemand nog interesse heeft. Ieder zijn eigen smaak zullen we maar zeggen.

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 17:17
quote:
Silvin schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:37:
Zonder jou te bekritiseren... Wat maakt dat mensen graphics toch altijd zo belangrijk vinden? Persoonlijk vind ik MAG er heel aardig uit zien. Buitenom dat...zijn Half-Life, WoW, Warcraft3, Deus Ex, KotOR enz.. geen goede games meer? Nogmaals, ieder z'n ding. Ik kan het vaak niet goed...plaatsen, denk ik.
Was het niet tussen al het grafisch geweld van de shooters, dat CS en TF nog steeds meeste gespeeld werden online? :P

Toch nu maar MAG gehaald, vanavond proberen en anders morgen retour voor wat anders. Is kadobon nog ergens goed voor :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• 2DeF_WoDy_x
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 26-06-2017
quote:
Thorgrem schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:38:
[...]

Ik vind het altijd bijzonder knap dat mensen aan de hand van beelden kunnen zien of de gameplay wel of niet goed is.

Ik heb MW2 nog liggen en vind daar maar weinig aan (zit op 4% en kan de motivatie niet opbrengen om verder te gaan) dus als iemand nog interesse heeft. Ieder zijn eigen smaak zullen we maar zeggen.
Krijg beetje "counterstrike" gevoel erbij in ieder geval raakt het met niet, alles eromheen wel alleen daar draaid het spel niet om :) voor de rest het concept 100 punten. MW2 ben ik ook al wel klaar mee paar prestiges gedaan en tja veranderd nie veel he hahaha denk dat ik nog maar even afwacht battlefied bc2, of misschien dat ik toch nog MAG haal uit verveling

• Oxigeon
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 19:17

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb een paar keren Aqcuisition gespeeld, dat is toch emt 128 man he? Of zit ik nu in de war.

Heb hem maar een paar keer gespeeld. Echter begint hier de chaos een beetje te komen, iedereen rent als een kip zonder kop rond omdat je met 64 man bent in het team. Dit komt ook nog wel maar ik denk persoonlijk dat je deze gamemode te vroeg unlockt.

Maarja, ook dit zal eventjes duren en straks loopt alles op rolletjes als iedereen eenmaal alles in de gaten heeft hoe het werkt.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• 318238
  • Registratie: september 2009
  • Niet online
quote:
SinergyX schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:42:
[...]

Was het niet tussen al het grafisch geweld van de shooters, dat CS en TF nog steeds meeste gespeeld werden online? :P

Toch nu maar MAG gehaald, vanavond proberen en anders morgen retour voor wat anders. Is kadobon nog ergens goed voor :)
Als je um een paar uurtjes probeert ga je het niet relaxed vinden. Het is best simpel, vraag aan diegene die hem kort gespeeld hebben dan krijg je een negatieve reactie op MAG, diegene die hem langer gespeeld hebben vinden het een coole game.

• MazeWing
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 12:36

MazeWing

passionate & cynical

quote:
JayKudo schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:58:
[...]

Is niet vreemd, dat is juist heel cool, dat heet proximity chat. Wat iemand roept in zijn mic. hoor je ook over de ingame geluiden als je dichtbij genoeg staat. Dit geldt voor zowel friend en enemy, dus als jij bij spawn wegloopt dan hoor je ook gasten (ingame, dus niet over headset) praten.

Als je nu echt iets leuks wilt doen dan ga je achter een enemy sniper staan en dan roep je 'turn around' voor je hem knived.
Ok dat wist ik dus niet. is idd wel cool dan. Ik zal vanavond trouwens toch voor Raven gaan en mijn SVER char deleten. Waarom kan ik trouwens maar 1 char aanmaken, terwijl ik lees dat je er meerdere kunt maken. Is dit level gebonden ofzo (dus vanafl lvl 10, extra char slot, etc.)?

Laptop: MacBook Pro 15 (2017) 2,9 GHz | 16GB | 512GB | Radeon Pro 560 Telefoon: iPhone 11 Pro Max Camera: Nikon D750 | 24-120 F4 | 50 F1.8G Desktop: Ryzen 2700X | 16 GB | RTX 2080 | UWA (120Hz)

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik vind 'm mega, af en toe nog wel wat bugs maar qua actie en gameplay vermaak ik me nu al beter dan met mw2. er zit veel meer diepgang in de game dan ik in eerste instantie had verwacht.

psn: hollandhards

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

• Silvin
quote:
Oxigeon schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:54:
Ik heb een paar keren Aqcuisition gespeeld, dat is toch emt 128 man he? Of zit ik nu in de war.

Heb hem maar een paar keer gespeeld. Echter begint hier de chaos een beetje te komen, iedereen rent als een kip zonder kop rond omdat je met 64 man bent in het team. Dit komt ook nog wel maar ik denk persoonlijk dat je deze gamemode te vroeg unlockt.

Maarja, ook dit zal eventjes duren en straks loopt alles op rolletjes als iedereen eenmaal alles in de gaten heeft hoe het werkt.
Acquisition is idd met 128 man. Zelf heb ik het nog niet gespeeld, maar wel veelvuldig Domination in de beta. Het belangrijkste is; wanneer je je doel veroverd hebt (bijvoorbeeld een Burnoff Tower) en je krijgt de opdracht die te verdedigen, doe dat dan ook. Het is lastig in het begin, je hebt de neiging de actie op te gaan zoeken. Niet doen! Zorg dat je met je squad defensive positions inneemt. Iedereen resupply'en, 2 snipers die het hogerop zoeken en iedereen healen. Als je een support class bent (zoals ik), ga dan niet vooraan in de linies zitten, maar altijd net daarachter. Daar ben je nodig, een dode support levert geen support.

En dan....komt de actie vanzelf naar jou toe :) Immers, de tegenstander heeft de opdracht die Burnoff Tower te securen. Zijn ze goed georganiseerd dan krijg je een pittige en voortreffelijke battle. Zijn ze losgeslagen, dan own je keihard. En dat is ook leuk :)

Weet je, ik ga die game nog maar eens opstarten :9

• Dynamix
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 29-11 11:35
Als ik al die verhalen hier lees, krijg ik echt enorm veel zin om te spelen! Moet alleen nog even een dag geduld hebben...

Dus de meesten hebben dus voor Raven gekozen? Volgens mij krijgen we met gemak een squad vol met Gotters 8)

Dynamix wijzigde deze reactie 29-01-2010 16:13 (14%)

Devices: OnePlus 6 / Asus Chromebook Flip | PSN ID: Dynamix81

• Jelleh
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 22-11 17:56
Als ik vanavond LVL4 wordt(ben nu 3,5) zal ik dan een clan maken? ik heb iedereen zijn psnid van dit topic al geinvite, op 2 na, doe ik vanavond.
Dan kan ik zo iedereen de clan in inviten, maak ik jullie ook officier, of hoe dat ook mag heten...

mooie naam verzinnen ?

Warlocks
Nuts
NAVO

hoor het wel

• Silvin
Clan is wel een goed idee wat mij betreft, speelt wat makkelijker. Heb net even met himlims_ gespeeld en je kan iig vrij makkelijk een groep maken of iemands match joinen. Vandaag zijn er een stuk meer Europeanen online (te horen aan de accenten) en dat merk je gelijk. Er zijn weer meer starters dan afgelopen week. Dat komt wel goed dit weekend.

Naam voor een clan...uhm? GoT? Of is dat heel afgezaagd ;)

• MazeWing
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 12:36

MazeWing

passionate & cynical

ik ga straks een nieuw char aanmaken bij Raven.
psnid: MazeWing (al eerder gepost)

ben benieuwd of het nu wat beter georganiseerd is allemaal... :)

Laptop: MacBook Pro 15 (2017) 2,9 GHz | 16GB | 512GB | Radeon Pro 560 Telefoon: iPhone 11 Pro Max Camera: Nikon D750 | 24-120 F4 | 50 F1.8G Desktop: Ryzen 2700X | 16 GB | RTX 2080 | UWA (120Hz)

• tilt
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 21-09-2018

tilt

PSN: tilt1080

speelde al tijden open BETA en het spel beviel mij uitstekend, ben ook jaren aan de MMORPG dus strategisch teamwork vind ik wel cool.

ben nu bij SVER :p

psn: TiLT1080

• Jelleh
GoT RAVEN clan is er, heb er al wat invites uitgedaan, post je PSNID maar als ik je vergeten ben te inviten

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

voor raven ken je ook mij een DM sturen voor ene invite :+

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• MauBro
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 11-09 21:25

MauBro

Meow

Als je wilt mag je mij wel toevoegen aan de Clan, (PSN-ID:MauBro

Ik ben inmiddels een level 5 Field Support (ik ben geen kei in het (snel) neerschieten van de tegenpartij, dus ik probeer mijn punten binnen te sprokkelen middels healen.)

Ik heb inmiddels 2-3 keer gehad dat ik in een server werd gegooid met ontiegelijke lag. Ik hoop dat dit minder voorkomt zodra meer mensen het spel aanschaffen en gaan spelen.

Geen kat zo trouw als Russich Blauw | Structuur is voor mietjes, alleen een genie kan de chaos aan.

• SinergyX
Ben nu uurtje of 2 bezig, ben nog wat twijfelachtig. Ik ben ook voor Field Support gegaan, maar ingame is het erg onduidelijk dat je pas bij Tier2 iemand kan reviven. (en ik natuurlijk 1punt in sneller laden gezet, dus moet nog een lvl wachten voordat ik kan reviven).

Schieten gaat me voor geen meter, heb volgens stats dacht pas 5 kills. Richting via de loop is pittig, vaak kom je er te laat achter wie er nu precies op je staat te schieten (wat leuk, al die snipers).

Lag heb ik geen problemen mee, krijg je eigelijk buiten die Tier punt-verspreiding nog andere wapens?

Ook een headset erbij gekocht, werkt wel een stuk beter :)

SinergyX wijzigde deze reactie 29-01-2010 23:02 (14%)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Thorgrem
  • Niet online
quote:
Jelleh schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 19:06:
GoT RAVEN clan is er, heb er al wat invites uitgedaan, post je PSNID maar als ik je vergeten ben te inviten
Thorgrem81

• Aapzak
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 11-11 21:26

Aapzak

Your genuine OS hopper

psn: Aapzak
gaat een raven poppetje maken ... NU!

PSN ID: Aapzak

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Thorgrem81
Aapzak
MauBro
Oxigeon
DutchDopey
Intrepid_NL

hebben een invite ontvangen, geloof dat je eerst naar menu > communication > clan moet gaan wil je de uitnodiging kunnen accepteren/weigeren

//edit
@Silvin; jij had als een van de eerste een invite, nie piepen nie :+

himlims_ wijzigde deze reactie 30-01-2010 09:59 (16%)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• Silvin
Wel potverdriedubbeltjes! Ik ben de eerste die reageert op het clan-aanzoek en ben zelfs diegene die de hoogst originele naam verzonnen heeft. En dan krijg ik geen invite! ;)

Morgen ben ik op z'n vroegst weer online, en dan verwacht ik die invite op mijn bureau! Verdikkeme! >:)
PSN ID: Silvin_nl

@SinergyX: Er is sowieso veel minder autoaim (is er autoaim?) dan bij de meeste consoleshooters. Dan nog het feit dat zeker bij de wapens van jouw supportclass de barrelflash vrij heftig is. Naar mij idee is dit meer dan in de beta, waar de LMG te overpowered was.

EDIT: Oow, zie dat ik wel een invite heb ontvangen }:O

Silvin wijzigde deze reactie 30-01-2010 01:40 (5%)

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Pittig spelletje. Als oud varken kost het me steeds meer moeite snel genoeg te zijn om mensen neer te knallen. Toch had ik er wel een paar.

Ik moet nog ff uitzoeken hoe het moet met training. Tot nu toe lijkt het hebben van Medics me een enorm voordeel voor een team en daar heb ik dus mijn trainingspunten in geinvesteerd. Nog 1 punt en ik kan teamgenoten tot leven brengen.

De Sony wireless headset die je bij deze game kan kopen is trouwens een fijn ding. Mooi geluid en volgens mij komt mijn stem ook goed aan bij de anderen. €80 was ik kwijt bij Nedgame in Utrecht.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

net lvl 15 geworden; dat is minimum voor squad leader, want soms is dat een zooitje :X
merkt goed dat er nog veel getest wordt enzo, want sommig wordt 't chaotisch.
maar als je met clubje samen speelt komt wel goed.
is wel aan te raden in het begin 4 skill points te investeren in medic, dat levert aardig wat xp op.
hierdoor loopt bijna iedereen met een medic kit en wordt je best vaak geholpen als je in neer geschoten bent.
die mostert-gas granaten zijn leuk :P blokkeer je een hele ruimte mee beetje tactisch inzetten en je tegenstander moet om lopen :+

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• 318238
  • Niet online
Mja ik zit in Valor maar ben nu lvl 19 :S Heb nu niet zo'n zin om te switchen naar raven, ik lvl me wel op naar 60 :D, dan kan ik switchen.

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Het is inderdaad zeker nog wel regelmatig een zooitje. Ik had wel het idee dat het minder chaotisch werd toen van training naar eerste gamemode ging.

Maar het bleef alsnog beetje een zooitje. In 1 game hadden we wel goede teamplay, 2 teams die goed hun eigen punt bleef verdedigen (A en B), de tegenpartij had geen schijn van kans. Die hebben bij elkaar nog geen halve minuut de satelieten in handen gehad. Dat was dus een mooie pot. Ik hoop dat dat steeds beter wordt naarmate mensen beter worden en we verder komen in het spel.

En spelen met bekenden is natuurlijk ook fijn, een GoT team moet zeker in staat zijn als team de doelstelling te halen.

• Thorgrem
  • Niet online
Ik vind het wel mooi dat het af en toe een zooitje is, dat komt de realiteit ten goede. Ook een echte gevechtseenheid moet goed op elkaar ingespeeld zijn en een duidelijke leider hebben om een kans te maken.

Ik merk dat enkele mensen (die de game waarschijnlijk niet zelf hebben) en reviews nogal wat vreemde negatieve punten oplepelen.

Zo zou het vervelend zijn dat je dood gaat van vriendelijk vuur. En dat zou bij een team van 128 nogal moeilijk werken. Nou weten we denk ik allemaal nog wel de berichten van miscommunicatie in elke oorlog die in de media verschijnen en dat soldaten van hetzelfde land op elkaar vuren omdat ze denken dat het de vijand is.

Men vind het ook lastig om te onderscheiden wat vriend of vijand is op de langere afstand (en ook van dichtbij?) . Nu is dat in een echte oorlog nog minder makkelijk want dan zie je geen rood en blauw op de kaart en hebben mensen geen dingetje boven hun hoofd.

Kortom, je moet snel nadenken of je vriend of vijand in het vizier hebt (zelf heb ik daar overigens niet zoveel moeite mee) en goed samenwerken met het team.

De meeste commentaren komen wat mij betreft op het niveau van; het is geen COD:MW2. En dat lijkt me logisch, en daar ben ik eigenlijk vrij blij om.

• Jelleh
Het leek gister wel een beetje op UnrealTournament :)
ik denk dat er gister vooral veel lam zakken zaten te spelen die het idee hadden dat dit COD oid is, ik probeerde steeds bij de squad leader te blijven maar die vliegt over het algemeen als een rambo over het veld, mijn primary missie was dan niet iets verdedigen of aan vallen maar de rambo van een squad leader volgen, lijkt me niet helemaal de bedoeling.
Meestal zie ik ook niet dat een squad bij elkaar blijft, je ziet eigenlijk meteen al de hele squad splitsen, maar dat gaat in de loop van de tijd vast nog wel goed komen.
Ik hoop dat de GoT RAVEN clan een beetje snel uitbreid en dat we een volle squad met [GoT] kunnen vullen.

dus wil je bij de clan GoT, kies RAVEN en post je PSNID dan wordt je toegevoegd!..

we staan nu op 8 members en nog een paar pending invites, als je invite, graag alleen NL sprekende players.

Jelleh wijzigde deze reactie 30-01-2010 13:17 (5%)

• SinergyX
Mijn PSN is SinergyX, besloten toch het spel te houden en wat beter te oefenen.

Gister paar leuke potjes gehad, helaas teveel mensen die bij kill meteen laten doodbloeden, terwijl ik nog geen 20meter verderop sta. Wel in 1 match van bijna lvl5 naar bijna lvl6 gegaan, veel healen en reviven :) Dat is echt mijn ding :P

• Thorgrem
  • Niet online
quote:
SinergyX schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 13:55:
Mijn PSN is SinergyX, besloten toch het spel te houden en wat beter te oefenen.

Gister paar leuke potjes gehad, helaas teveel mensen die bij kill meteen laten doodbloeden, terwijl ik nog geen 20meter verderop sta. Wel in 1 match van bijna lvl5 naar bijna lvl6 gegaan, veel healen en reviven :) Dat is echt mijn ding :P
Sinds vandaag kan ik ook de doden weer opwekken. :p \Maar moet eerlijk zeggen dat het enige potjes tot nu toe waar ik die skill had zo ontzettend gaotisch (de kogels vlogen je overal om de oren) was dat ik er maar weinig tijd voor heb gehad. Sommige gevechten zijn behoorlijk hard tegen hard en voor een groot deel frontaal. Wel mooi. :)

• 318238
  • Niet online
quote:
Thorgrem schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 14:04:
[...]

Sinds vandaag kan ik ook de doden weer opwekken. :p \Maar moet eerlijk zeggen dat het enige potjes tot nu toe waar ik die skill had zo ontzettend gaotisch (de kogels vlogen je overal om de oren) was dat ik er maar weinig tijd voor heb gehad. Sommige gevechten zijn behoorlijk hard tegen hard en voor een groot deel frontaal. Wel mooi. :)
Ja sommige snappen nog niet dat als je die bunkers opblaast (en ja dat kan pittig zijn) dat je dan ook het spawnpunt weghaalt. Als je dat dus niet doet blijf je maar tegen elkaar opbeuken.

• Thorgrem
  • Niet online
quote:
JayKudo schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 14:08:
[...]

Ja sommige snappen nog niet dat als je die bunkers opblaast (en ja dat kan pittig zijn) dat je dan ook het spawnpunt weghaalt. Als je dat dus niet doet blijf je maar tegen elkaar opbeuken.
De bunker is wel een keer kapot gegaan, maar enkele minuten daarna konden we het weer repareren.
Ik vind dat lvl (met 128 spelers geloof ik) wel ontzettend veel chaotischer dan het lvl met 64 spelers. Als de bunker die ik moet verdedigen eenmaal kapot is is je spawnpunt veel verder weg en dan blijkt het moeilijker om de groep weer terug te vinden.

Misschien zou een site met de totale plattegrond mij kunnen helpen om het even helemaal door te hebben wat precies het doe is en wat op wat volgt.

• Silvin
Punten in healing stoppen is inderdaad een must. Niet zozeer voor de exp, maar vooral voor het winnen. Zolang er genoeg medics zijn (die je niet negeren) heb je al een enorme voorsprong. Wat ook wilt helpen is regelmatig even de map erbij pakken via select. Daar zie je alle geregistreerde enemy's en het wil nog al een voorkomen dat je een mooi gat in de verdediging of een eenzame sniper ziet >:)

Ow, het is ook een tip om je healing kit als eerste item te zetten. Zo kan je healen met de combinatie L2, R1, R2 en dan heb je je wapen weer :)

En over een zooitje. Ja, dat geeft voor mij wel wat diepgang ja. Soms duik je in cover om even de map erbij te pakken en te kijken hoe je verder komt (zeker als squadleader), soms moet je in een splitsecond beslissen wat je doet. Heb al eens een net revived friendly neer moeten knallen om 2 enemy's neer te maaien. Ik zit in een hoek, ik revive de gast voor mij en achter hem komen 2 enemy's de hoek om en openen vuur. Friendly stond met z'n gezicht naar mij toe dus was toch al ten dode opgeschreven. Nuja, ik opende dus vuur door hem heen om die 2 enemy's neer te schieten. Daarna weer netjes gerevived :)

Wat ik overigens ook heel gaaf vind is dat je, door de grootte en indeling van de maps, echt 'pinned down' kan zitten. Heb het regelmatig meegemaakt dat ik met een groepje voorwaarts ging en we finaal afgeschoten werden. Alleen ik overleef, zit te diep in de enemylines achter cover en....uhm...heb een probleem :p Zodra ik 2 millimeter beweeg zoeven de kogels me om de oren. Dan moet je maar hopen dat je in een goede squad speelt :)
quote:
Thorgrem schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 15:23:
[...]
Misschien zou een site met de totale plattegrond mij kunnen helpen om het even helemaal door te hebben wat precies het doe is en wat op wat volgt.
Mijn ervaring is dat je na wat meer potjes goed doorkrijgt hoe ook de grote maps in elkaar zitten. Gebruik de map regelmatig en kijk hoe de opdrachten verlopen naarmate je teruggedrongen wordt/ vooruit gaat.

Silvin wijzigde deze reactie 30-01-2010 15:26 (13%)

• tooter
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 08-10 19:52
Heb het spel ook gekocht.En zal hier zondag pas mee beginnen.
Dus weet nog niet echt of ie mij gaat bevallen,maar daar zal een goede gamesessie wel uitsluitsel voor geven.
Tis alleen jammer dat ik pas morgen kan spelen aangezien ik nu echt geen tijd heb.

hehe gek onnie

• 318238
  • Niet online
Volgens mij duurt het nog wel een week of 2/3 voordat je echt de mooie potjes gaat zien, was in de beta ook al zo. Sommige simpele modes zoals acquisition worden nog helemaal niet begrepen, dat je de hekken of blokades dicht moet houden e.d. Maar goed dat komt wel :)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

quote:
tooter schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 15:44:
Heb het spel ook gekocht.En zal hier zondag pas mee beginnen.
Dus weet nog niet echt of ie mij gaat bevallen,maar daar zal een goede gamesessie wel uitsluitsel voor geven.
Tis alleen jammer dat ik pas morgen kan spelen aangezien ik nu echt geen tijd heb.
vind 't een pittige shooter, en moet er wel even voor gaan zitten.
quote:
JayKudo schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 15:57:
Volgens mij duurt het nog wel een week of 2/3 voordat je echt de mooie potjes gaat zien, was in de beta ook al zo. Sommige simpele modes zoals acquisition worden nog helemaal niet begrepen, dat je de hekken of blokades dicht moet houden e.d. Maar goed dat komt wel :)
ik vind de communicateis soms iets wat lastig, je kan enkel bepaalde objectives aanwijzen in een map.
hoop dat ze nog iets maken dat je route's en andere delen van de omgeving onder de aandacht kunt brengen van je teammates. soms wel gemakkelijker. maar vanmiddag aantal potjes gedaan met GoT members, waar toch wel aantal strakke acties bij zaten (flanken gaat in groep beter :+) en met Sinergy en Jelleh mooie game defence gedaan, ging erg goed. Mede doordat we erg fanatiek aan 't healen waren.
ben erg benieuwd wat gaat komen met updates / patches, game is erg :9~ maar meer maps/wapens zou leuk zijn

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• Thorgrem
  • Niet online
Het is volgens mij al gezegd, maar nog een keer kan geen kwaad. Voor alle mensen die net beginnen of nog gaan beginnen; spendeer je punten in healing. Het levert veel xp op om mensen te healen en voor de overwinning is het haast onmisbaar. Doordat ik de healing skill had ben ik in een kansloos potje wel bijna van lvl 8 naar lvl 9 gegaan. (wat voor mij uitzonderlijk veel xp is).

• HMGRWN
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 03-12-2010
Super spel, en idd tijdens de eerste paar keer spelen was het nog wennen, nu heb ik besloten vandaag de deur niet meer uit te gaan!
lvl:19 / PSNID: brainpulp

• Thorgrem
  • Niet online
Ik zat net in een potje en ik had voor het eerst een disconnect. Op zich niet zo heel jammer omdat we zwaar, maar dan ook zwaar aan het verliezen waren. Het was de map met 128 spelers en de teamleider had nog geen strategie bedacht. We probeerden wel wat, maar de bunkers waren al te sterk om bij in de buurt te komen.....

Dan is teamwerk wel heel belangrijk en een leider die weet wat te doen want ik moest hem eerst nog duidelijk maken dat de bunkers best wel belangrijk waren en dat je anders de voertuigen stelen al wel helemaal kon vergeten. Dat terwijl ik dit type mission nog maar zelden gespeeld heb...

• Jelleh
quote:
HMGRWN schreef op zondag 31 januari 2010 @ 10:44:
Super spel, en idd tijdens de eerste paar keer spelen was het nog wennen, nu heb ik besloten vandaag de deur niet meer uit te gaan!
lvl:19 / PSNID: brainpulp
Je hebt een fried en clan invite..

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

dag 1 heb ik wel aantal DC's gehad, vandaag nog niet. de tools ontbreken ook wel voor een commander om duidelijk te maken hoe en wat. dat merk ik nu met platoonleader al, je kunt niet eenvoudig aangeven; dat squad > heen, andere met omweg om te flanken. Als squad leader kun je 1 waypoint zetten (whoot) als platoon en commander geen. Dat maakt de communicatie denk ik lastig. Maar zitten soms erg stevige gevechten in, dan is er duidelijk een lijn. Hier en niet verder. Mooiste zou zijn als je herhaaldelijk met hetzelfde platoon een server in kunt. Maken van (clan) groepen is beperkt tot 8 spelers. Ongetwijfeld dat er nog nodige aangepast gaat worden, zie mag forums :)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• DeadKnight
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 13:24
Gister gehaald samen met de PS3, nog wel even wennen aan de controls maar echt extreem gaaf!

Mijn ID: Fallendevil87

• Wizz15
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 18-05-2016
quote:
himlims_ schreef op zondag 31 januari 2010 @ 12:02:
[...]Als squad leader kun je 1 waypoint zetten (whoot) als platoon en commander geen. Dat maakt de communicatie denk ik lastig.[...]
Dit vind ik ook jammer, vooral als je een leader hebt die geen Engels spreekt en de rest van je team ook niet snapt wat 'ie wil. Wel een leuk spel verder, als je een beetje door hebt hoe het werkt.

Ben nu vooral aan 't healen en snipen, close quarter gaat me nog niet zo goed af (level 8 / Raven / PSN: RikBruil).

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

• -Mach!-
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 12:57

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Ik heb sinds gisteren ook MAG gekocht, tot nu toe moet ik nog wel wennen eraan, ik vind het moeilijker spelen dan bijvoorbeeld MW2. Maar ik ga het een kans geven.

Mijn PSN: Machoman44 en ik ben Raven, zou ik een invite kunnen krijgen tot GoT?

ut=life

• 318238
  • Niet online
Ik heb gisteren weer zo'n smile met die proximity chat. Best chaotische aanval maar het lukt me om een charge op de bunker te zetten. Ik knal er nog 1 neer maar een paar sec. voor de charge afgaat komt uit de bunker een shotgun gast en die knalt me neer, er lopen er nog 2 bij hem en terwijl ik daar lig te bleeden hoor ik dus door mijn speakers die enemy gast roepen 'DONT WORRY I GOT IT!' en een seconde later BOEM...Bunker weg, vijand weg en ik lachen...

Ik heb wel last van erg zwakke SL's, die niet goed omgaan met de frago's, erg irritant en die verder ook weinig sturing geven... Ik hoop dat dit beter wordt.

• SinergyX
quote:
JayKudo schreef op zondag 31 januari 2010 @ 15:16:
Ik heb wel last van erg zwakke SL's, die niet goed omgaan met de frago's, erg irritant en die verder ook weinig sturing geven... Ik hoop dat dit beter wordt.
Ik denk omdat 90% niet eens weet wat hij aan het doen is. Nonstop zie ik mensen in de buurt bleeding to death, snipers staan alles los en vast te schieten behalve de andere snipers.

• Thorgrem
  • Niet online
Ik heb sinds vanmiddag het assault geweer ATAC 2000 (Raven) en dat is een hele verbetering boven de standaard Hollis A3. Echt een verschil van dag en nacht lijkt het wel. http://www.maggametools.com/weapons

Aanrader dus om ook punten in te investeren.

Vandaag ook even een paar potjes met de GoT clan samen gedaan. Je merkt gelijk dat het al een stuk succesvoller is dan. :) Jammer dat de accu van mijn headset vrij snel leeg was. Vergeten op te laden.

Thorgrem wijzigde deze reactie 31-01-2010 17:14 (28%)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

quote:
-Mach!- schreef op zondag 31 januari 2010 @ 14:18:
Ik heb sinds gisteren ook MAG gekocht, tot nu toe moet ik nog wel wennen eraan, ik vind het moeilijker spelen dan bijvoorbeeld MW2. Maar ik ga het een kans geven.

Mijn PSN: Machoman44 en ik ben Raven, zou ik een invite kunnen krijgen tot GoT?
ik had mijn MW2 terug gebracht omdat ik de verbeteringen; die choppers/harriers/nukes etc. niet als een positieve verbetering ervaar. MW2 is veelal close combat en ook chaos, maar anders :+
vind MAG meer in de lijn van counterstrike/strike-force/enemy-territory vallen.
quote:
JayKudo schreef op zondag 31 januari 2010 @ 15:16:
De controle/command tools missen een beetje. Ik hoop dat de ontwikkelaars dat nog wel gaan wijzigen, anders vrees is voor 't slagen van de game. Maar fraggo kan volgens mij ook alleen toegekend worden aan objective gerelateerde onderdelen.
quote:
Thorgrem schreef op zondag 31 januari 2010 @ 17:07:
Ik heb sinds vanmiddag het assault geweer ATAC 2000 (Raven) en dat is een hele verbetering boven de standaard Hollis A3. Echt een verschil van dag en nacht lijkt het wel. http://www.maggametools.com/weapons
Die eerste gun-upgrade als marksman kun je net zo goed skippen. Immers neem je later toch de verbeterde variant (da's de 2000 geloof ik idd) dat bespaart weel 2 skill points.

Hoe is het verloop van respeccen?
3000 > 5000 > 10000 ? en hoe verder?

//edit
invite > Machoman44 Fallendevil87

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• Jelleh
quote:
himlims_ schreef op zondag 31 januari 2010 @ 17:13:
5000 > 10000 ? en hoe verder?

//edit
invite > Machoman44 Fallendevil87
Done :)

• Jelleh

• Silvin
Pffff, ik verheugde me op een weekend MAG, loop ik een voedselvergiftiging op :s Wat een feest.
Leuk om te zien dat de GoT clan al aardig uitbreidt, ik hoop dan vanavond of komende week iig samen met jullie te spelen :)

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Het lukte mij niet om andere GoTers te joinen maar het lukte hen wel mij te joinen. Das leuk hoor, het geeft meer gevoel van saamhorigheid dan met random teamgenoten.
En op 1 of andere manier neem ik een GoTer ook serieuzer in battle.

• Wizz15
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 18-05-2016
Ik zou trouwens ook graag nog in aanmerking komen voor de GoT clan (PSN ID: RikBruil) :)

Ben inmiddels level 12 met Raven.

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

• Jelleh
quote:
Wizz15 schreef op zondag 31 januari 2010 @ 20:01:
Ik zou trouwens ook graag nog in aanmerking komen voor de GoT clan (PSN ID: RikBruil) :)

Ben inmiddels level 12 met Raven.
Zet de PS3 net uit, na een paar goeie matches met de GoT clan :)
Ik zal je toevoegen als ik MAG weer start, denk morgen avond na het werk, andere GoT'ers kunnen je ook toevoegen trouwens, iedereen is gepromote daar voor.

• DeadKnight
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 13:24
Dit spel speelt toch erg lekker weg! :9~

Zojuist een zeer fijn potje gehad, Sniperen is toch wel erg leuk. Even paar skillpunten verzamelen voor een nieuw wapen.

(Ga btw aanstaande donderdag voor 5 weken richting Noorwegen, dus dan zal ik helaas niet online kunnen komen...)

• Dynamix
quote:
Jelleh schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:10:
[...]

Zet de PS3 net uit, na een paar goeie matches met de GoT clan :)
Ik zal je toevoegen als ik MAG weer start, denk morgen avond na het werk, andere GoT'ers kunnen je ook toevoegen trouwens, iedereen is gepromote daar voor.
Dat is handig... Wizzz15 je hebt een invite ontvangen!

• Oxigeon
  • Laatst online: 19:17

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb carnavalsactiviteiten gehad en daardoor net zoveel kunnen spelen van eht weekend. Verder heb ik wel zaterdag de headset met Endwar gekregen waarvan ik de headset weer kan gebruiken bij MAG.

Snap alleen niet hoe ik dat ding moet aansluiten op mijn ps3. Ik moet hem namelijk draadloos hebben. Maar krijg hem volgens mij alleen maar geregistreerd als hij aan de usb kabel hangt. Moet volgens mij ook eerst een uur opladen, maar dat komt vanmiddag eventjes als ik hem een uur aan de lader heb gehangen. Want hij wilde ook nog niet echt aangaan

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

quote:
Jelleh schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:10:
[...]Zet de PS3 net uit, na een paar goeie matches met de GoT clan :)
ik vond 't geweldig om te zien dat we 3 matches achter elkaar hadden gewonnen, er doen dan wel 64/128 man en wij zijn met z’n 10e, maar voor mijn gevoel hadden we toch wel degelijk een goed aandeel in de matches gehad. Vooral die 2e missie; onder de 6min. :P Merkt wel dat men (incl. me) nog erg aan het aftasten is over hoe en wat allemaal de bedoeling is. Tactieken enzo bespreken komt ook langzaam op gang in de chat’s (buiten de squad)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• SinergyX
Inmiddels lvl14 aangetikt en een respec gedaan. Overgestapt van wat vage talents naar wat meer specifieke, support talent voor healing/reviving en machinegun aim/handgreep voor het betere schiet werk. Die 2-poot is wel grappig maar statisch op de grond zitten is niet echt gunstig.

• Timmor
  • Laatst online: 10-07 11:04
Even een vraagje..

Ik heb de MAG - Massive Action Game Collector's Edition gekocht en daar zouden o.a. 3 character skins bij zitten... nu kan ik alleen deze nergens vinden! De MAG themes heb ik wel maar de skins niet...kan het ook niet vinden via google..

• Mighty_Mike33
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 17-05-2018
quote:
Timmor schreef op maandag 01 februari 2010 @ 10:26:
Even een vraagje..

Ik heb de MAG - Massive Action Game Collector's Edition gekocht en daar zouden o.a. 3 character skins bij zitten... nu kan ik alleen deze nergens vinden! De MAG themes heb ik wel maar de skins niet...kan het ook niet vinden via google..
dat is die bulldog skin toch ?

• Timmor
Als jij het zegt :D ik kan die meuk nergens vinden...

• SinergyX
Er zijn dus 3 versies van MAG? Ik heb dacht ik de limited edition (identiek aan de normale, maar in een hardcase ipv plastic hoesje), is die CE ook nog een stuk duurder?

SinergyX wijzigde deze reactie 01-02-2010 10:53 (12%)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

quote:
Timmor schreef op maandag 01 februari 2010 @ 10:26:
Even een vraagje..

vanuit hoofdmenu: Armory > 'armor' > skin
quote:
SinergyX schreef op maandag 01 februari 2010 @ 10:13:
Inmiddels lvl14 aangetikt en een respec gedaan. Overgestapt van wat vage talents naar wat meer specifieke, support talent voor healing/reviving en machinegun aim/handgreep voor het betere schiet werk. Die 2-poot is wel grappig maar statisch op de grond zitten is niet echt gunstig.
ik ben ook van marksman > machinegun gegaan, zaaalig 100 kogels en janken :P
vooral als er een heel squad bij zo'n intell punt staat. Vuur knopje in en maaien :P vanavond maar weer eens respeccen :X (a 10000 respec punten) na 26u online game staat de teller op lvl 31 :X yes i do enjoy the game :+

//edit
weet iemand of je ingame video's kunt maken? (speel sessei opslaan/)
* himlims_ kreeg net spam van e-plaza
Playstation 3 Slim 250 GB a 275euro + masseffect 2 + MAG <- onjuiste mailing
zal vanavond clan gerelateerde pagina/portal opzetten

himlims_ wijzigde deze reactie 01-02-2010 11:45 (10%)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• mobygo76
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 05-12 13:33
Masseffect2 bij een ps3, ahum.....

• Mighty_Mike33
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 17-05-2018
quote:
Timmor schreef op maandag 01 februari 2010 @ 10:46:
Als jij het zegt :D ik kan die meuk nergens vinden...
en het pre ordered armer doe je zo

http://forums.mag.com/mag...scussion&thread.id=214429

Mighty_Mike33 wijzigde deze reactie 01-02-2010 11:56 (9%)

• Anoniem: 315662
  • Registratie: augustus 2009
  • Niet online
quote:
himlims_ schreef op maandag 01 februari 2010 @ 11:01:
[...]

vanuit hoofdmenu: Armory > 'armor' > skin

[...]
ik ben ook van marksman > machinegun gegaan, zaaalig 100 kogels en janken :P
vooral als er een heel squad bij zo'n intell punt staat. Vuur knopje in en maaien :P vanavond maar weer eens respeccen :X (a 10000 respec punten) na 26u online game staat de teller op lvl 31 :X yes i do enjoy the game :+

//edit
weet iemand of je ingame video's kunt maken? (speel sessei opslaan/)
* himlims_ kreeg net spam van e-plaza
Playstation 3 Slim 250 GB a 275euro + masseffect 2 + MAG <- onjuiste mailing
zal vanavond clan gerelateerde pagina/portal opzetten
ingame beelden kan alleen met een capture card of iets van dien aard. (hd recorder)

• DraysonNL
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 29-08-2013
Gaaf spel, heb em sinds vrijdag.
Voor mij weer een reden om weer veel achter de ps3 te zitten :)

Mijn PSNID: DraysonNL

PSN ID: DraysonNL

• Timmor
Hey guys, klopt het dat de "ultime" sniper rifle al een ingebouwde bipod heeft?

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Geloof van wel, er is namelijk geen skill om zo'n bipod te selecteren.
Op deze wiki http://wikimag.wikia.com/wiki/Sniper zie ik er niets over vermeld

Een sniper in de clan zou ook niet verkeerd zijn :+ - met domination ging vorige keer niet sow goed :X

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• Nille
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 13-08-2010
Dag iedereen

Ik heb eens een vraagje: Ik ben 'gewoon' van MW2 te spelen en ben hier eerlijk gezegd niet fantastisch in; ik erger me er kapot aan en begin dan gaan te flippe :9 . Is MAG een beetje toegankelijk voor nieuwe/niet zo fantastische spelers?

• Timmor
tja..... ik zou m'n Valor char kunnen deleten en een Raven aan kunnen maken voor de GoT clan...

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

quote:
Nille schreef op maandag 01 februari 2010 @ 14:24:
Dag iedereen

Ik heb eens een vraagje: Ik ben 'gewoon' van MW2 te spelen en ben hier eerlijk gezegd niet fantastisch in; ik erger me er kapot aan en begin dan gaan te flippe :9 . Is MAG een beetje toegankelijk voor nieuwe/niet zo fantastische spelers?
waar erger jij je kapot aan met MW2? ik heb mijn MW2 terug gebracht omdat ik die harriers/choppers/nukes/drones etc. geen positieve meerwaarde vind tozv MW1. MAG is compleet anders, moet er van houden zeg maar. Bijna al mijn vrienden die ik IRL ken spelen MW2, enkele hebben nu ook MAG ontdenkt. Zoals ik zei; je moet er van houden, is voor ander publiek dan MW2. Ik vind 't een beetje aanvoelen als UT-Strike-foce of Enemy-Territory, maar dan met dikke vleug tactiek. Wat ik nog minder vind aan MAG is het beperkt aanbod aan maps, ongetwijfeld dat die verder uitgebreid gaan worden. Op dit moment zijn er 5 (?) maps, die zijn dan wel HUGE, maar blijft beperkt qua aanbod.
quote:
Timmor schreef op maandag 01 februari 2010 @ 14:25:
tja..... ik zou m'n Valor char kunnen deleten en een Raven aan kunnen maken voor de GoT clan...
Vanaf lvl 60 kun je jouw char switchen van fractie. Maar dan begin je volgens mij weer van voor af aan (veteran mode). Afhankelijk van je lvl zou ik besluit nemen :+ (maar met clan is wel leuk vind ik)

himlims_ wijzigde deze reactie 01-02-2010 14:37 (13%)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• 318238
  • Niet online
quote:
Timmor schreef op maandag 01 februari 2010 @ 14:25:
Ook Valor hier, maar met mijn lvl 26 ga ik echt niet switchen nu :) Dan maar op naar de 60... _/-\o_

• Timmor
quote:
Nille schreef op maandag 01 februari 2010 @ 14:24:
Dag iedereen

Als je dit soort spellen geweldig vind maar gewoon er niet zo heel goed in bent dan kan je het beste een "support" class aanmaken. Je loop lekker achter je teamleden aan knalt wat mee, maar laat hun de kogels koppen en jij kan dan hun oplappen als "field medic". zo zie je en actie en pak je toch flink wat XP punten mee.

ik kwam er bij m'n sniper achter dat ik bij 18 kills net zo veel punten pak als een medic die 2 mensen oplapt :D ik werd ff gek :o

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Het wordt idd nergens vermeld; kill levert je 5XP op, resurrect van een teammate levert 10XP op.
Ofwel; ressen is meer punten dan killen :+
echter wordt dat in het spel niet vermeld. Jammer, want dat zou de algehele gameplay aanzienlijk ten goede komen.

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• Dynamix
quote:
SinergyX schreef op maandag 01 februari 2010 @ 10:13:
Dat is een heerlijke uitrusting! Ik speel er ook mee en heb gisteren mijn laatste potje (speelde samen met Aapzak van GoT) een eindscore van 475 punten gehaald :)

Het was gezellig gisteravond. Daarnaast hebben we als GoT goed gepresteerd ;)

• Nille
  • Laatst online: 13-08-2010
quote:
Timmor schreef op maandag 01 februari 2010 @ 14:56:
[...]

Je loop lekker achter je teamleden aan knalt wat mee, maar laat hun de kogels koppen en jij kan dan hun oplappen als "field medic".
Nu dat lijkt me interessant :)

• NTserver
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 05-12 19:58
MAG, eindelijk een gaaf spel die ik OOK kan spelen :) MW2 lukt maar niet (lig denk ik aan mij, gaat mij veel te snel).
Ik heb battlefield 2 ook geprobeerd en die is ook te doen, is wat trager dan MW2.

Maar MAG is het voor nu.

Is er nog plek voor de GoT clan? Mijn PSNnaam: shaiibaba

Is er ook een clan website?

NTserver wijzigde deze reactie 01-02-2010 16:49 (4%)

• foobar79
  • Laatst online: 04-12 12:48
Ik zou ook graag bij de clan willen komen.
Mijn PSN-id is foobar79

Momenteel lvl 21 in SVER maar ik zal vanavond switchen.

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

http://community.eu.plays...s-please-read/m-p/9134510

Op bovenstaande site lees ik:

Acoustic Locator
This device greatly enhances the distance that you can detect enemy gunfire. Detected enemies (with our without the acoustic locator) show up as red dots on your mini-map and will put a red indicator above an enemy’s head, even if they’re behind cover or obscured by smoke. Enemy shot sounds show up as white effects on your screen in the direction they’re coming from. All squadmates within 50m will also see this information.

As a passive item, you don’t need to activate or hold the acoustic locator to get its benefits.

Tip: This item is very cheap and more valuable than you think… IF you pay attention to your mini-map and HUD!

Lijkt me een mooie aanschaf, ervaringen? Ik ben nog gear aan het uitzoeken. Ik investeer als eerste in mijn medische opleiding, daarin ga ik tot het einde. Wat adviseren jullie daarnaast/daarbij? Silencers bijv?

• 318238
  • Niet online
Ik heb in de beta die acoustic locator aangeschaft, die moet je dus ook in je loadout opnemen. Ik had er helemaal niets aan :D en ik ben een fanatieke minimap tjekker. Maar goed dat kan voor iemand anders beter uitpakken, het schijnt snipers wel te helpen maar daar heb ik toch een t....hekel aan :) Ik wist niet eens of je dat ding aan moest zetten ofzo, maar het schijnt als je hem in je loadout opneemt dat het gelijkt werkt.

• SinergyX
quote:
Aapzak schreef op maandag 01 februari 2010 @ 16:50:
Lijkt me een mooie aanschaf, ervaringen? Ik ben nog gear aan het uitzoeken. Ik investeer als eerste in mijn medische opleiding, daarin ga ik tot het einde. Wat adviseren jullie daarnaast/daarbij? Silencers bijv?
Ik heb dit ding op 3 outfits actief, je merkt er wel wat van. Radar merkte ik weinig van, maar je ziet in beeld een stuk sneller die driehoekjes verschijnen van je tegenstander, betere planning wie je nog wat medische hulp kan bieden :P Zo lukte hem me een paar keer dwars door vuurgevecht te rennen en toch 5 man weer terug in battle te brengen, voordat ik zelf ten onder ging aan een granaat :(

• Jelleh
Shaiibaba Foobar79 en DraysonNL ook geinvite voor de clan, foobar moet nog ff switchen, msg me maar als je dat gedaan hebt, dan invite ik je

Zitten dan al weer op de 20members :)

• HMGRWN
Ik ben ineens al mijn lintjes en medailes kwijt?
Het vreemde is als ik bij low-level players kijk staat er:

"Deze speler heeft nog geen lintjes of medailles verdiend"

Bij mij staat er niets, maar ook geen lintjes/medailles! Zelf de "purple hart" en "comeback-kid" (1000 keer sterfen en 1000 keer spawnen) zijn weg.
btw, ik heb geen headset maar het was wel leuk gisteren..

• Jelleh
quote:
HMGRWN schreef op maandag 01 februari 2010 @ 18:15:

Bij mij staat er niets, maar ook geen lintjes/medailles! Zelf de "purple hart" en "comeback-kid" (1000 keer sterfen en 1000 keer spawnen) zijn weg.
Heel appart, zal is bij mij kijken.

Hoofd zet is wel aan te raden, maar dat merk je zelf ook wel denk ik :)
die potjes van gister waren idd leuk, een paar gingen er ook echt gesmeerd.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

quote:
HMGRWN schreef op maandag 01 februari 2010 @ 18:15:

ik heb er een paar, krijg sterk de indruk dat je ze niet altijd krijgt. maar soms per periode doorgezet worden. de ene keer krijg je ze direct na de match, andere keer nadat ik opnieuw was ingelogd :? potje?

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• HMGRWN
quote:
himlims_ schreef op maandag 01 februari 2010 @ 18:44:
[...]

ik heb er een paar, krijg sterk de indruk dat je ze niet altijd krijgt. maar soms per periode doorgezet worden. de ene keer krijg je ze direct na de match, andere keer nadat ik opnieuw was ingelogd :? potje?
Zou kunnen, maar ik had er al een paar die nu weg zijn o.a. 3 kills - 120m. & 15 heals in 1 potje
(die twee weet ik bij naam te noemen, ik had er ook een paar die ik zo niet meer op kan noemen)

Mischien een oude backup terug gezet net op de server waar mijn sats werden bijgehouden?
ach.. eerst eens kijken wat er gebeurt als ik weer 3x 120m. shots heb gemaakt. Als ik een lintje krijg is de oude data waarsch. weg, krijg ik geen lintje is het een glitch of een feature :)

• tooter
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 08-10 19:52
Zo ik ga nu ook maar weer even een pot spelen.
Zal ook wel eens willen kijken hoe het gaat om in clanverband te spelen.
Mijn Psnid: Xusem
Als iemand mij even toevoegd zal dat wel fijn zijn.

hehe gek onnie

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
Zo ik heb het spel ook eindelijk :) Heb pas 1 potje gedaan maar was wel erg leuk.
Lijkt alleen net of AA niet aanstaat in game? Veel dingen zijn kartelig?
Mensen kunnen me toevoegen op : Dennusbr
PS : Mag ik ook uitnodiging voor de clan ? :)

DennusB wijzigde deze reactie 01-02-2010 21:13 (10%)

Is het al bijna vrijdag?

• 318238
  • Niet online
Nou, ik dacht ik ga ook maar eens SL spelen in domination, die andere SL's waren toch zo prut dat ik niet veel erger kon wezen. Ik vind mezelf dan ook geen SL daar ben ik veel te bot voor. Maar goed, die cluster bommen he...OMG...Dat je ineens zo'n lijstje links in je beeld hebt staan met wie je allemaal opgeblazen hebt :D Dat maakt toch wel een verschil hoor met aanvallen.

• ItMeAedri
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 14:26
quote:
JayKudo schreef op maandag 01 februari 2010 @ 21:55:
Nou, ik dacht ik ga ook maar eens SL spelen in domination, die andere SL's waren toch zo prut dat ik niet veel erger kon wezen. Ik vind mezelf dan ook geen SL daar ben ik veel te bot voor. Maar goed, die cluster bommen he...OMG...Dat je ineens zo'n lijstje links in je beeld hebt staan met wie je allemaal opgeblazen hebt :D Dat maakt toch wel een verschil hoor met aanvallen.
Des te botter des te beter :D

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'

• Timmor
Gisteren opnieuw begonnen met m'n Valor Snipertje (sorry guys... raven trekt me gewoon niet ;))
Deze keer gelijk me revive skills gepakt en man man man.... binnen no-time lvl 8 (waar ik met puur snipen een heel weekend over gedaan had!) en nu de 2e sniper gun gekocht...ben er niet echt tevereden over maar misschien dat het nog gaat wennen..

Sniper Medic is tot nu toe echt mijn dingetje... tussen de linies snipen en fallen teammembers reviven gaat perfect! Waar ik me wel echt kapot aan erger zijn teammates die roepen om een medic, jij je leven waagt en tussen de kogels door rent (door de Mic roept dat je eraan komt), en dat ze dan toch maar voor bleed out kiezen als jij op 2 meter afstand bent! :( zo al een aantal keer kapot gegaan omdat ik voor niks ergens heen rende |:(

Desondanks is MAG _/-\o_

• SinergyX
Deserteur! :P Maar berg goeie potjes gespeeld gister :D Al was het resultaat niet altijd succesvol, gaat het toch steeds beter. Nog een kleine 600exp en ik heb weer 5 punten, nog in twijfel voor de 100% revive of de K45 machine gun. Alleen die maggametools geeft de K45 op alles lagere stats (13/83/87/38 vs 24/86/88/49).

600G is ook leuk, maar kost 1000 punten om te dragen. Andere optie is handpistool te vervangen voor die KP7. Nog meer kogels = nog meer kans iets te raken.

Of gewoon toch maar die improved revive, gemiddeld haal ik toch wel 15-20 revives per match.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

@SinergyX: die K45-MG maait wel gruwelijk :+ maar wel met maximale grip+reduced recoil. Echter kost die net iets meer kredits dan die machinegun die ervoor zit (hierdoor kun je meer additionele equipment mee nemen) en qua dmg scheelt het volgens mij niet eens zo heel veel. Ofwel; het verschil vind ik minimaal tussen de twee guns, afgezien van recoil. Heb wel Medic op max gezet, 100% revive loopt sneller door voor het team. Goed als je team mate sneller wordt neergeschoten, kun ej 'm weer ressen ... dus 2x XP :+
Vind vooral de ammo count erg lekker met zo'n machine gun, en soms bij sabotage wil nog wel eens een heel team bij die control box staan. Gewoon vuur knop in en dan pas het hoekje om, geluidje van zo'n headshot blijft zalig :X

Het goed leiden van een groep is soms erg lastig, ligt ook aan mij als SL. Met defenden is het nog vrij redelijk te doen. Omdat voor de meestel wel duidelijk is wat de bedoeling is. Het is eigenlijk wel noodzaak dat iedereen rond de SL en PL blijft hangen. Dit omdat zij dan diverse buffs krijgen waardoor het team sterker wordt. Heb net aantal filmpjes op YT gezien. Daarin zie je squads echt als groep bij elkaar blijven (wachten voor nieuwe spam-wave) en met behulp van UAV jammer de tegenstander weg vegen. Bommetje planten en verder na volgend objective. Beetje zoals de SWAT het zou doen zeg maar :) Er wordt op de officiele playstation en mag forums aardig wat gediscusseerd over het ontbreken van sommige tools voor succesvol leiden van een squad/platoon. Moet zelf nog ongeveer 100 leader points voor die commander-view, benieuwd of daar nog verborgen opties zitten :)

Daarlangs schijnt er in de loop van deze maand DLC te komen, en een aanstaande patch die de spam-killing bug op sabotage fixed.

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• SinergyX
Maarja, huidige Apex maait ook aardig in het rond (en nog best accuraat als je gaat liggen).

Motion Sensor zit iets te ver weg, dat ding lijkt me erg interessant als je als SWAT-style in de aanval gaat.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

* Clan page Online: http://got.myclanwebsite.com

weinig speciaals maar misschien dat 't van pas komt (registratie vereist)
1up reviews van MAG A- http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3177786

himlims_ wijzigde deze reactie 02-02-2010 11:19 (32%)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• Dynamix
quote:
SinergyX schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 10:38:
Maarja, huidige Apex maait ook aardig in het rond (en nog best accuraat als je gaat liggen).

Motion Sensor zit iets te ver weg, dat ding lijkt me erg interessant als je als SWAT-style in de aanval gaat.
Inderdaad, die Apex met Reflex sight en Fore grip is perfect maaien :)

Ik laat de K45-MG even voor wat het is. Ik ga nu mijn punten steken in die atletische krachten en uitbreiding van het aanbod explosieven.

• SinergyX
Zit nog even te kijken voor Electronics kant, ik heb de acoustic locator al, dus kan ik door tot Radar Jammer.

Nadeel is dat ik maar 3 items mee kan nemen, medic kit, acoustic en dus nog maar 1. Het is jammer dat je nergens de wapens eerst kan testen voor het definitief te maken (zoals de 600G of FK7 - deze laatste staat bij: particularly effective against heavily armored opponents).

Pagina: 1 2 3 ... 23 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True