Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Vanholm
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 09-05-2010

Vanholm

Run! Get to the choppaa!

quote:
SinergyX schreef op maandag 11 januari 2010 @ 08:46:
[...]

Battlefield kostte toch ook maar paar euro? (BF1943) KZ2/MW2/U2 etc hebben natuurlijk ook enorme online functies, maar bieden wel een compleet single player content aan, in dat opzicht zou die 50-60 euro nog beetje rechtvaardigt zijn. Maar 50-60 euro voor lauter online knallen zonder enig doel whatsoever?
Ja, maar BF 1943 was dan ook een 'klein' spel met 3 verschillende maps. Als je naar bvb. Battlefield: Bad Company kijkt rond de release, dan kostte hij toch ook 50-60 euro. Er zat wel een SP campagne in, maar zo lang duurde dat ook niet.
quote:
JayKudo schreef op maandag 11 januari 2010 @ 10:31:
[...]

Voor diegene die het niet gezien hebben, dit is nou echt een noob preview: http://uk.ps3.ign.com/articles/105/1058793p1.html
WTF 8)7 Hoe is de kerel aan zijn job geraakt? 20 seconden wachten om te respawnen yeah right, het is me al vaak overkomen dat het maar 2 of 4 seconden duurde ook.

En een killcam? No thank you. :r

PS3: Aliens vs Predator - FIFA 10 - MAG - L: 'Im talking about a little place called.. Aspen!' - H: 'I don't know Lloyd, the French are assholes.'

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 14:24
Vond 1 van de reacties wel erg goed:
quote:
het grootste feature wat deze games zo goed moest maken was juist het tacktische element zoals in squads werken die ieder andere missie hadden.maar daar is nu niks van te zien,omdat de spelers zelf het niet doen en dat is kut,maakt de game gelijk zo slecht.
Het spel an sich is niet slecht, het zijn (nouja, waren) de spelers die de ervaring de verkeerde kant op schoppen. Mogelijk dat met een release er wel de 'juiste' spelers komen, dat het allemaal een stuk beter gaat worden. (zoals in de begintijd van GT5:P er bagger veel arcade racers tussen zaten, kom je uiteindelijk tussen de echte racers - niet beuken oid - dan speelt het ook een stuk fijner).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

quote:
Vanholm schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:53:
[...]

Ja, maar BF 1943 was dan ook een 'klein' spel met 3 verschillende maps. Als je naar bvb. Battlefield: Bad Company kijkt rond de release, dan kostte hij toch ook 50-60 euro. Er zat wel een SP campagne in, maar zo lang duurde dat ook niet.

[...]

WTF 8)7 Hoe is de kerel aan zijn job geraakt? 20 seconden wachten om te respawnen yeah right, het is me al vaak overkomen dat het maar 2 of 4 seconden duurde ook.

En een killcam? No thank you. :r
na de eerste keer spammen weet je op welke seconde dit gebeurd; bijv mm:03 is dropping.
dan doe ik 'bleedout' op de 5sec. spam je direct. Maar goed soms moet je wachten ....
* himlims_ gaat 'm denk ik wel halen, vond 'm erg smakelijk om te spelen.

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

• Dutchy_NL
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 07-11-2010
Ik vond het 128v128 een cool idee, theoretisch dan. Praktisch nogal chaotisch denk ik.
Ik heb de demo gespeeld (PS3), en ik neem aan dat de besturing niet word verandert, net als de graphics..

Want ik vond het spel echt gewoon oerlelijk, en de besturing is zo indirect, als MW2 speler vind ik dat de MAG developers behoorlijk wat aan de besturing mogen veranderen.

Je moet er maar van houden is mijn conclusie over deze game.
=)

• ZpAz
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 11:26
Als je goede (en redelijk grote maps) hebt, dan kan dit volgens mij erg cool zijn. Maar dan moet iedereen wel meewerken zeg maar, en echt proberen om zelf niet af te raken. ipv te gaan sprayen naar een groepje tegenstanders, en jammer als je dan zelf doodgaat als je dan 1 kill haalt princiepe.

"Lambs to the cosmic slaughter!" - Morty

• 318238
  • Registratie: september 2009
  • Niet online
In de closed beta duurde het zo'n 3 weken voor je het eerste echte samenwerken en tactiek zag. Dat was overigens wel weer compleet weg met de open beta, ik denk dat het 'levellen' daarmee te maken heeft. Iedereen wil eerst genoeg scoren om zijn uitrusting compleet te hebben. Maar na 3 weken zag je wel interessante potjes ontstaan en intensieve battles.

• Dynamix
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 29-11 11:35
quote:
Dutchy_NL schreef op maandag 11 januari 2010 @ 22:45:
Ik vond het 128v128 een cool idee, theoretisch dan. Praktisch nogal chaotisch denk ik.
Ik heb de demo gespeeld (PS3), en ik neem aan dat de besturing niet word verandert, net als de graphics..

Want ik vond het spel echt gewoon oerlelijk, en de besturing is zo indirect, als MW2 speler vind ik dat de MAG developers behoorlijk wat aan de besturing mogen veranderen.

Je moet er maar van houden is mijn conclusie over deze game.
=)
En deze conclusie trek je na hoeveel uur spelen als ik vragen mag? Ik heb namelijk echt heel erg aan MAG moeten wennen, maar ben nu helemaal verkocht. Ik schat dat ik daarvoor zo'n 30 uur nodig heb gehad :P

MAG vereist toch wel de nodige ervaring voordat het echt leuk gaat worden, iets wat mij enorm aanspreekt: de uitdaging! Ben je iemand die gewoon een lekker potje wil knallen dan kun je beter MW2 spelen.

Dynamix wijzigde deze reactie 12-01-2010 16:11 (11%)

Devices: OnePlus 6 / Asus Chromebook Flip | PSN ID: Dynamix81

• Vanholm

Vanholm

Run! Get to the choppaa!

quote:
Surineeslander schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 16:09:
[...]

En deze conclusie trek je na hoeveel uur spelen als ik vragen mag? Ik heb namelijk echt heel erg aan MAG moeten wennen, maar ben nu helemaal verkocht. Ik schat dat ik daarvoor zo'n 30 uur nodig heb gehad :P

MAG vereist toch wel de nodige ervaring voordat het echt leuk gaat worden, iets wat mij enorm aanspreekt: de uitdaging! Ben je iemand die gewoon een lekker potje wil knallen dan kun je beter MW2 spelen.
QFT

Mijn eerste ervaring was ook niet geweldig, ik vond het maar matig allemaal, maar ettelijke uren later was ik verkocht :)

Ook een beetje jammer van Dutchy om te gaan vergelijken met andere games. Doet me wat denken aan de RPG's die vergeleken worden met World of Warcraft.

De besturing? Wat zou het vreselijk saai zijn moest elk spel in een zelfde genre dezelfde besturing hebben. Weg leercurve, wel innovatie, weg uitdaging. Easy mode ftw.

PS3: Aliens vs Predator - FIFA 10 - MAG - L: 'Im talking about a little place called.. Aspen!' - H: 'I don't know Lloyd, the French are assholes.'

• Dutchy_NL
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 07-11-2010
quote:
[...]

En deze conclusie trek je na hoeveel uur spelen als ik vragen mag?
2
quote:
[...]

Ben je iemand die gewoon een lekker potje wil knallen dan kun je beter MW2 spelen.
Klopt.
quote:
Vanholm schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:05:
[...]

Ook een beetje jammer van Dutchy om te gaan vergelijken met andere games. Doet me wat denken aan de RPG's die vergeleken worden met World of Warcraft.

De besturing? Wat zou het vreselijk saai zijn moest elk spel in een zelfde genre dezelfde besturing hebben. Weg leercurve, wel innovatie, weg uitdaging. Easy mode ftw.
Je komt erachter wat je leuk aan een game vind als je games gaat vergelijken, het laatste klopt, alleen zou het wel makkelijker zijn om aan het spel te wennen.

Dutchy_NL wijzigde deze reactie 13-01-2010 19:51 (41%)

• Thorgrem
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
quote:
[...]

Dan zal ik wel een voordeel hebben gehad dat ik pas sinds kort mijn PS3 heb en dat voo rmij dus alles wennen is. Persoonlijk vond ik MAG (beta) makkelijker spelen als MW2, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik er meer tijd in gestoken had.

Voor mij als beginnend PS3 speler is MW2 helemaal geen makkelijke game, en zeker niet makkelijker dan MAG.

• 318238
  • Niet online
Beta 5 stats (1 week):
quote:
Here’s what we have:

Before the end of the beta on January 10, there were well over a million downloads (860,000 in North America alone) of the MAG beta client worldwide.
Of the 619,000+ people who gained at least one point of experience, 52,846 of them qualified for Squad Leader, 10,249 people qualified for Platoon Leader, 3,181 warriors made it all the way to OIC, and a mere 143 diehard soldiers made it to the level 60 experience cap.
The breakdown of PMC preference ended up like this: Valor – 38.7%, Raven – 37.2%, SVER – 24.1%
Who won the Beta 5.0 Shadow War? Despite their smaller numbers, SVER took the Sabotage war – barely edging out Raven. Meanwhile, Valor took the Domination title; narrowly escaping a loss to Raven’s flock.
More than 225 years worth of battles were played out over the week — with an average of 3.2 hours played per person.
For the third beta period in a row, of all PSN users who participated in our testing phase, chennault2424 was the most prolific – he earned nearly 110,000 XP; making his grand total for the last three testing periods in excess of 360,000 experience points.
Though chennault was the top guy, the remaining Top 5 list of players included My_Digital_Enemy, gomi-bukuro (jp), basquasher (jp), and Behike (jp).

• Dynamix
Hier iemand MAG al in preorder staan? Zo ja, waar?

• 318238
  • Niet online
Ik duik gewoon woensdag de mediamarkt of een gameshop in, heb daar eigenlijk altijd meer vertrouwen in dan dat pre-order gedoe.

• Silvin
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 04-12 01:36
Ja ik duik ook een gameshop in denk ik. Heb nog een heel aardige kortingsbon van Gamemania dus dat gaat'em worden denk ik.

Ik lees overigens meerdere reacties over het feit dat het even duurt voordat het echt door gaat hebben en als dat eenmaal zo is dat de verslaving dan toeslaat. Dat heb ik ook zo ervaren en ik juich dat ook toe. Nu maar hopen dat het populair genoeg wordt om goeie servers te krijgen. Zoals ik al eerder aangaf, ik denk dat het belangrijk is dat de SOCOM community dit gaat oppakken.

Alleen speel ik sinds de beta MW2 helemaal niet meer :( ik vind de potjes en het speelsnelheid veel te snel gaan en mis de tactiek die grote omgevingen en grote groepen bieden. Nog maar een paar nachtjes slapen ;)

Battle.net: Silvin#1391

• Thorgrem
  • Niet online
quote:
Silvin schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 02:19:
Alleen speel ik sinds de beta MW2 helemaal niet meer :( ik vind de potjes en het speelsnelheid veel te snel gaan en mis de tactiek die grote omgevingen en grote groepen bieden. Nog maar een paar nachtjes slapen ;)
Ik heb hier MW2 liggen. Heb mijn PS3 pas een week of 3. Heb MW2 even gedaan (4% geloof ik) en ben toen de beta van MAG gaan spelen. Sindsdien kan MW2 me weinig bekoren.... Best wel zonde. Zal vandaag is kijken of ik de zin kan opbrengen om hem weer op te pakken tot aankomende vrijdag.

• Thorgrem
  • Niet online
quote:
JayKudo schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 18:57:
Ik duik gewoon woensdag de mediamarkt of een gameshop in, heb daar eigenlijk altijd meer vertrouwen in dan dat pre-order gedoe.
Ik denk dat ik ook op vrijdag zelf maar even rondkijk. Ik heb op internet ook een actiepakket gezien voor 75 euro inclusief de officiële Sony PS3 headset. Lijkt mij wel interessant.

• mobygo76
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 05-12 13:33
Kheb hem ook uiteindelijk maar gepreordered.

http://zhgaming.com/index...=19&option=com_virtuemart

42 euro.

• Clementine
  • Laatst online: 04-10-2016
Ik koop hem niet. Mijn reden gaat als dom klinken maar is bij mij echt een gedeelte van de gameplay:

- Geen knife tijdens het herladen.....

Dit haalt voor mij de snelheid uit t spel samen met de fun.

Dan maar de nieuwe battlefield :)

Macbook Pro 15" 

• Vanholm

Vanholm

Run! Get to the choppaa!

quote:
Surineeslander schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 13:30:
Hier iemand MAG al in preorder staan? Zo ja, waar?
Yup, gisteren 2 exemplaren besteld op amazon.co.uk

83 £ incl. verzending (shipping: 28-01 delivery: 2-3 days). You do the math :)

Zelf tijdens de beta de S.V.E.R gejoined, de kleinste groep zeg maar. Wel binnen de 5 seconden een potje kunnen starten. Was dat ook zo bij de 'meerderheid' ? Ik ben namelijk met een vriend aan het discussiëren of we ofwel bij de Europese fractie gaan (voor de eer natuurlijk) of voor de Chinees-Russisch-Indische enclave genaamd SVER (mogelijkheid tot minder te moeten wachten).

• Dynamix
quote:
Thanks voor het posten. Ik heb MAG inmiddels ook daar gepreordered. Voor deze prijs hoef ik 'm niet aan de andere kant van de Noordzee te gaan kopen :)
quote:
Silvin schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 02:19:
Ik heb MW2 ook bijna niet meer aangeraakt. Gewoonweg te weinig diepgang en totaal geen samenwerking.
quote:
Vanholm schreef op zondag 24 januari 2010 @ 19:21:
[...]
Zelf tijdens de beta de S.V.E.R gejoined, de kleinste groep zeg maar. Wel binnen de 5 seconden een potje kunnen starten. Was dat ook zo bij de 'meerderheid' ? Ik ben namelijk met een vriend aan het discussiëren of we ofwel bij de Europese fractie gaan (voor de eer natuurlijk) of voor de Chinees-Russisch-Indische enclave genaamd SVER (mogelijkheid tot minder te moeten wachten).
Dat is nou net de PMC die ik niet heb uitgeprobeerd. Mijn voorkeur gaat toch uit naar Raven, vanwege de gehele uitstraling. Daarnaast is die Apex machinegun enorm lekker om mee te spelen.

Ben eigenlijk wel benieuwd naar ieders voorkeur van PMC. Misschien kan er een poll worden toegevoegd aan dit topic?

Dynamix wijzigde deze reactie 25-01-2010 09:23 (62%)

• ItMeAedri
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 14:26
Kijk! Door dit soort spellen is de beslissing om een PS3 te kopen makkelijker :P Ik ga ervan uit dat dit een gratis MMOFPS is?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'

• 318238
  • Niet online
Wat ik begrepen had uit de beta was dat Raven nogal vol eenlingen/kiddies zat. Ik heb zelf het meest gespeeld in SVER en ik denk dat ik daar ook weer voor ga, het wordt iig SVER of Valor. Ik ben alleen bang dat Valor alleen maar US gasten zijn.

Je kan je keuze natuurlijk ook laten afhangen van welke schoen je mooi vindt: http://www.coryrepp.com/p...n-series-valor-raven-sver :)

318238 wijzigde deze reactie 25-01-2010 14:29 (26%)

• 318238
  • Niet online
Ondertussen heeft de officiele MAG site een update gekregen (www.mag.com, er zijn offie forums open (http://forums.mag.com/mag/). En er is een aardige site die je kan gebruiken voor je loadouts (http://www.maggametools.com/).

• Jelleh
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 22-11 17:56
quote:
Catz schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 23:03:
Ik koop hem niet. Mijn reden gaat als dom klinken maar is bij mij echt een gedeelte van de gameplay:

- Geen knife tijdens het herladen.....

Dit haalt voor mij de snelheid uit t spel samen met de fun.

Dan maar de nieuwe battlefield :)
Je gaat hem dus halen zie ik :)

Among these upgrades is the oft-asked-for ability to knife an enemy while you’re reloading your weapon
http://blog.mag.com/blog/2010/01/mag-beta-vs-final-game/

• Vanholm

Vanholm

Run! Get to the choppaa!

quote:
JayKudo schreef op maandag 25 januari 2010 @ 11:31:
Wat ik begrepen had uit de beta was dat Raven nogal vol eenlingen/kiddies zat. Ik heb zelf het meest gespeeld in SVER en ik denk dat ik daar ook weer voor ga, het wordt iig SVER of Valor. Ik ben alleen bang dat Valor alleen maar US gasten zijn.

Je kan je keuze natuurlijk ook laten afhangen van welke schoen je mooi vindt: http://www.coryrepp.com/p...n-series-valor-raven-sver :)
Jammer dat Raven zo'n bendetje is dan. Misschien toch maar bij SVER blijven. En nee het zijn gelukkig niet allemaal Chinezen en Russen :P Ik ervaarde toch meestal Britten en Amerikanen om mee te praten, héél af en toe was er wat gebrabbel waar ik niet aan uit raake :/

• Mighty_Mike33
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 17-05-2018
http://www.maggametools.com/trophies

;)

Mighty_Mike33 wijzigde deze reactie 26-01-2010 08:52 (41%)

• Dynamix
quote:
Vanholm schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 00:16:
[...]

Jammer dat Raven zo'n bendetje is dan. Misschien toch maar bij SVER blijven. En nee het zijn gelukkig niet allemaal Chinezen en Russen :P Ik ervaarde toch meestal Britten en Amerikanen om mee te praten, héél af en toe was er wat gebrabbel waar ik niet aan uit raake :/
Ik heb als Raven soldaat echt uiteenlopende potten gespeeld met de ene keer echt goede samenwerking en de andere keer een nutteloos rondrennende squad. Ik vermoed ook dat in iedere PMC het verschil groot is geweest tussen de samenwerkers en de rambo's. Het was tenslotte een beta, wat voor velen ook helaas een reden was om lekker je eigen gang te gaan. Daarnaast had de meerderheid geen mic, dus dan wordt het al helemaal lastig... |:(

Ik ben dan ook echt heel erg benieuwd hoe de officiële Shadow War gaat verlopen :)

• 318238
  • Niet online
Ik ben eruit, ik ga toch eerst voor Valor en wel om deze reden; De red dot sight, die is zo verschrikkelijk ugly bij sver :)

• 2DeF_WoDy_x
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 26-06-2017
Ik heb een vraag over deze game. Hij trekt mijn interesse enorm alleen paar puntjes vraag ik me af!
kan je kiezen in welke squad je zit (8 man) bijvoorbeeld met ps3 vrienden? Of word je gwoon onderverdeeld?

• 318238
  • Niet online
quote:
2DeF_WoDy_x schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 13:55:
Ik heb een vraag over deze game. Hij trekt mijn interesse enorm alleen paar puntjes vraag ik me af!
kan je kiezen in welke squad je zit (8 man) bijvoorbeeld met ps3 vrienden? Of word je gwoon onderverdeeld?
Als ik het goed heb; Je maakt een groep en met deze groep wordt je binnen 1 squad ingedeeld, dus dan wordt je niet opgesplitst.

• Thorgrem
  • Niet online
Ik heb de beta bij Raven gespeeld. En dat beviel me eigenlijk wel. Lekker Europees en technisch.

• Oxigeon
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 13:07

Oxigeon

En zo is dat!

Aangezien ik pas sinds gisteren een ps3 heb wil ik graag meer weten over deze game omdat deze game me mega vet lijkt. Je unlockt dus matches, eerst speel je met 64man online dan 128 en uiteindelijk 256. Maar hoe zit het nu als je online speelt?

Je begint met een groep van 8 man, je krijgt een doel, kom je dan ook alleen maar die ene groep van 8 man waar je zelf inzit online tegen? of kun je die andere 120 man in je team ook zien? En als je een doel aanvalt, kan het dan ook zijn dat daar 3 squads van 8 man op je zitten te wachten????

En dus, 24 tegen 8 krijgt bijvoorbeeld. Dat zal de game echt vet maken. Zolang iedereen maar samenwerkt uiteraard. Maar dat komt vanzelf naarmate de game langer gespeeld word denk ik

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

na tijdje dubben heb ik besloten toch voor MAG te gaan, en niet voor MW2
MW2 vind ik erg smakelijk, maar ben bang dat deze weinig vernieuwing brengt.
MAG daarin tegen biedt wat variatie in game modus / spelers, keer iets anders.
sale is vanaf vandaag toch?

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• 2DeF_WoDy_x
MW2 brengt me na 3 dagen speeltijd nog steeds plezier dus heb die 50 euro er wel dik uit.
MAG klinkt erg vet alleen heb ik nog zoveel vraagtekens, er zullen zoveel mensen zijn die einzelgangers zijn en daar heb je niet zoveel aan.. Voordeel is wel dat je eigen team kan maken dus je eigen maten erin... Twijfels twijfels twijfels denk teveel van het goede

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

vond ik ook; wat is de impact / verschil van fractie (die keuze staat namelijk vast nadat die gemaakt is)
en het 'perk' systeem, lijkt beetje op dat van de gemiddelde RPG> je skills staan vast en lang zaam bij beetje ga je een bepaalde 'kant' op met je character ... kunt wel weer respecen

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• ItMeAedri
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 14:26
Weet iemand of je ook op 1 PS3 met bijvoorbeeld z'n tweeën tegelijk kan spelen?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

voor MAG; niet mogelijk

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• fiore187
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 01-12 19:59
Ik heb ook gelezen dat ze de graphics iets hebben aangepast ten aanzien van de beta versie !
Ik heb MAG gepreorderd ! Zolas eerder gezegd geeft mw2 weinig uitdaging meer. Domination is af en toe nog wel leuk om te doen, maar van samenwerking is helaas geen sprake. Als ik met een paar kameraden speel dan zijn wel wel echt een team, maar over het algemeen is het ieder voor zich en dat is toch een beetje jammer !

Ik ben dus erg benieuwd of dit met MAG wel het geval is.
Psnid:fiore187 (toevoegen geen probleem)

• 318238
  • Niet online
Als je niet samenwerkt scoor je ook geen XP, je zal wat moeten doen voor je team of jouw squad objectives om een beetje te kunnen scoren. Eenlingen komen snel tot inkeer.

• jap85
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 29-09 16:22
Jammer at deze game zo kort voor BF:BC2 uit komt. Aangezien ik maar heel weinig tijd heb om te gamen (momenteel maar 4 uur per week ofzo) kan ik beide niet doen en ik ben gewoon een groot BF fan en kijk al lang uit naar BC2. Als deze nou na de zomer uit zou komen zou een stuk beter geweest zijn.

• Dynamix
quote:
JayKudo schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:47:
Als je niet samenwerkt scoor je ook geen XP, je zal wat moeten doen voor je team of jouw squad objectives om een beetje te kunnen scoren. Eenlingen komen snel tot inkeer.
Leuk feitje daarbij is dat wanneer je rondom je squadleader blijft je eigen abilities beter zijn. Bijvoorbeeld langer rennen of minder snel doodbloeden. Veel spelers komen daar pas achter als ze een keer squadleader kunnen worden.

Wat dat te gaat heeft Zipper echt veel zaken geimplementeerd om het samenwerken te bevorderen.

PS: Tweakers die voor Raven kiezen, kunnen me zeker toevoegen. ID staat in mijn signature.

Dynamix wijzigde deze reactie 27-01-2010 13:13 (15%)

• 2DeF_WoDy_x
quote:
Surineeslander schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 13:10:
[...]

Leuk feitje daarbij is dat wanneer je rondom je squadleader blijft je eigen abilities beter zijn. Bijvoorbeeld langer rennen of minder snel doodbloeden. Veel spelers komen daar pas achter als ze een keer squadleader kunnen worden.

Wat dat te gaat heeft Zipper echt veel zaken geimplementeerd om het samenwerken te bevorderen.
Dan moet je squad leader niet de verkeerde kant op rennen dus?

• Dynamix
quote:
2DeF_WoDy_x schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 13:13:
[...]
Dan moet je squad leader niet de verkeerde kant op rennen dus?
Dan mis je als squadmember dus voordelen, ja. Kortom: als squad bij mekaar blijven en samen naar één doel toewerken :)

• 2DeF_WoDy_x
quote:
Surineeslander schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 14:23:
[...]

Dan mis je als squadmember dus voordelen, ja. Kortom: als squad bij mekaar blijven en samen naar één doel toewerken :)
Ja maar als je squadleader het wil verzieken voor de rest is dat best klote dat gelijk de hele squad de l*l is!

• Mighty_Mike33
quote:
2DeF_WoDy_x schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 14:29:
[...]

Ja maar als je squadleader het wil verzieken voor de rest is dat best klote dat gelijk de hele squad de l*l is!
Waarom dan squadleader zijn ? beetje suf.

Maargoed, ik ga hem halen als hij vrijdag uitkomt.

• 318238
  • Niet online
Hij is al uit. Ik heb hier nu een collectors editie liggen, die was net zo duur.

• MazeWing
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 12:36

MazeWing

passionate & cynical

weet iemand hoe duur de versie is incl. headset. Ik ben namelijk benieuwd naar dit spel en ben bereid het te proberen maar heb nog geen headset. Of is het raadzamer het spel los te kopen en een goede 3rd party headset?

Laptop: MacBook Pro 15 (2017) 2,9 GHz | 16GB | 512GB | Radeon Pro 560 Telefoon: iPhone 11 Pro Max Camera: Nikon D750 | 24-120 F4 | 50 F1.8G Desktop: Ryzen 2700X | 16 GB | RTX 2080 | UWA (120Hz)

• Thorgrem
  • Niet online
quote:
MazeWing schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:36:
weet iemand hoe duur de versie is incl. headset. Ik ben namelijk benieuwd naar dit spel en ben bereid het te proberen maar heb nog geen headset. Of is het raadzamer het spel los te kopen en een goede 3rd party headset?
Ik geloof zo'n 80 euro in de winkel. Ik ga ook met headset kopen.

• Mighty_Mike33
quote:
JayKudo schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:27:
Hij is al uit. Ik heb hier nu een collectors editie liggen, die was net zo duur.
In de winkel gekocht of niet, en zoja welke ?

• outcast within
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 29-11-2014

outcast within

Nieuwe ondertitel

Ik ben erg benieuwd hoe dit gaat uitpakken.
Het samenwerken / de einzelgangers / de microfoonlozen / de leavers / de verpesters / de lag / hoe snel je een game hebt

outcast within wijzigde deze reactie 27-01-2010 16:03 (12%)

MaxBurn schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 21:50: Volgens mij snap je de hele opzet van GoT niet helemaal. We zitten hier om elkaar te helpen, maar niet om het wiel opnieuw uit te vinden of om luie mensen te helpen

• Dynamix
quote:
MazeWing schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:36:
De headset die geleverd wordt bij MAG is de officiële Sony headset en dat is maar goed ook! Ik zweer bij de officiële headset: lang batterijvermogen, handig ingame infopanel en fantastische noise cancelling.

De vraag blijft of de combi prijs beter is dan beide los te kopen. Ik betwijfel het, aangezien de headset in de UK enorm goedkoop is.

• W1ckeD
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 25-10 18:07

W1ckeD

CEO RockstarBase

Bij ons in Game Mania Maastricht is hij al uit en hij speelt geweldig. :)

De special edition voor de normale prijs, ik ga hem ook halen om met wat maten te spelen.

W1ckeD wijzigde deze reactie 27-01-2010 16:13 (38%)

Life is complicated

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

quote:
Surineeslander schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 16:11:
[...]

De headset die geleverd wordt bij MAG is de officiële Sony headset en dat is maar goed ook! Ik zweer bij de officiële headset: lang batterijvermogen, handig ingame infopanel en fantastische noise cancelling.
dat is een jabra headset, althans gemaakt door jabra in opdracht vna sony, ik heb me toen door miss-jabra ( :9~ ) laten vertellen. gebaseerd op de techniek van de v500

himlims_ wijzigde deze reactie 27-01-2010 16:14 (3%)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• 318238
  • Niet online
quote:
outcast within schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 16:02:
Ik ben erg benieuwd hoe dit gaat uitpakken.
Het samenwerken / de einzelgangers / de microfoonlozen / de leavers / de verpesters / de lag / hoe snel je een game hebt
Ja in de winkel, de collectors editie maar ik zie er niet direct bij welke, zou je dat kunnen kiezen, zo maar ff kijken.

• MazeWing

MazeWing

passionate & cynical

Zojuist bij de mediamarkt in Eindhoven gekocht: MAG de versie met sony bluetooth headset voor de prijs van 69 euro.

Zeer nette prijs als je nagaat dat alleen de headset los al snel 40-45 euro kost.

Laptop: MacBook Pro 15 (2017) 2,9 GHz | 16GB | 512GB | Radeon Pro 560 Telefoon: iPhone 11 Pro Max Camera: Nikon D750 | 24-120 F4 | 50 F1.8G Desktop: Ryzen 2700X | 16 GB | RTX 2080 | UWA (120Hz)

• Thorgrem
  • Niet online
quote:
MazeWing schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 17:48:
Zojuist bij de mediamarkt in Eindhoven gekocht: MAG de versie met sony bluetooth headset voor de prijs van 69 euro.

Zeer nette prijs als je nagaat dat alleen de headset los al snel 40-45 euro kost.
Ik heb dezelfde set bij de MM in Deventer voor 79 euro. Vond ik ook al niet zo heel duur.
Het werkt overigens al prima. Ik had verwacht dat er nog maar weinig populatie was omdat de game nog niet uit is. Maar ik had telkens binnen een paar tellen (letterlijk) een match te pakken.

Heerlijk.

De headset werkt overigens ook prima. Mensen zijn goed verstaanbaar en ik ben zelf goed verstaanbaar.
Ik speel bij Raven en indien iemand mij toe wil voegen dan kan dat: Thorgrem81

Thorgrem wijzigde deze reactie 27-01-2010 21:44 (13%)

• Jelleh
quote:
Thorgrem schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 21:43:
[...]

Ik heb dezelfde set bij de MM in Deventer voor 79 euro. Vond ik ook al niet zo heel duur.
Het werkt overigens al prima. Ik had verwacht dat er nog maar weinig populatie was omdat de game nog niet uit is. Maar ik had telkens binnen een paar tellen (letterlijk) een match te pakken.

Heerlijk.

De headset werkt overigens ook prima. Mensen zijn goed verstaanbaar en ik ben zelf goed verstaanbaar.
Ik speel bij Raven en indien iemand mij toe wil voegen dan kan dat: Thorgrem81
Goed om te horen, ik had het volgende al gepost onder de review (reviews: MAG):

Ik zie dat sommige het spel al gehaald hebben, werkt het al een beetje om een game te starten van 256 man betreft de wacht tijd(of vraag ik het nu iets te vroeg? )

nog een vraag, wordt er al een beetje in een team gespeeld of is het nog grote rambo orgie ?

ik volg nog even de opvolgende posts en ga hem denk ik ook wel halen inc. headset, dan heb ik het spel eigenlijk voor c.a. 30 euro, die headset had ik toch nodig.
dan zoek ik gelijk even op psnid in dit topic en voeg ik jullie allemaal toe, hebben we iig een team :)

Jelleh wijzigde deze reactie 27-01-2010 22:00 (4%)

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb hem straks eventjes gehaald maar ben nu de update van 37mb aan het downloaden. Duurt aardig lang, denk omdat veel mensen deze nu aan het downloaden zijn :(. Maar zodra ik stop met het spel vandaag zal ik even zeggen hoe het me is bevallen :D

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Zoals ik zei, bij deze eventjes een update. Heb hem ongeveer 2 uurtjes gespeeld, ben level 4 op het moment. Heb zelf geen headset, maar die moet ik binnenkort maar eens een keertje aanschaffen.

Heb eigenlijk alle potjes gespeeld met 64 players in een map. Perfect, geen lag. Enigste puntje van kritiek is dat het bij mij niet duidelijk is wie de squadleader is zodat je meer xp krijgt. Volgens mij heeft deze een apart tekentje langs zijn naam. Heb je niemand van level 15 in je team zitten dan heb je pech en kun je fluiten naar je dubbele xp.

In de maps waar 64 players inkunnen wordt iets beter samengespeeld dan de maps waar 128 man inkunnen. Waar dit aan ligt weet ik niet. Maar dat komt nog wel denk ik.

Verder heb ik me aangesloten bij het netwerk "Raven". We staan een beetje achter in de wereldranking maar ik vermoed dat daar vrijdag verschil in komt omdat dan de meeste europeanen gaan spelen.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik heb in de beta niets kunnen vinden over tournooitjes/matches/rankings enzo.
hoe is dat geimplementeerd in de final?

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Toernooitjes heb ik niks van gevonden. Verder word er wel in de game bijgehouden welke fractie in welke game-mode beter is dan een andere. Je kan fijn zien hoeveel spelers die game-mode aan het doen zijn etc.

Matches zijn in nog geen 10 seconden gevonden. Zit nu op het werk maar zodra ik thuis ben zet ik mijn ps3 aan en begint het weer :D. Nu moet ik alleen nog ergens een cheap bluetooth headset van sony aanschaffen dat maakt het iets beter.

Zelfs bij een 128man server had ik totaal geen last van lag. Ik had weliswaar maar 10 minuten die map gespeeld... Maar speelde echt top, toevallig zat ik toen in een team wat alle kanten oprende omdat we nog niemand van level 15 erbij hadden (dan krijg je nog geen dubbele XP voor een kill). Anders redt iedereen fijn met de squadleader mee :).

Had op dat moment de sniper gepakt, zet hem op een enemy ik schoot op zijn kop, headshot. Is echt zo vet he :D. Als je een speler met een sniper raakt hoor je een doffer geluidje waardoor je weet dat het raak was. Je hebt ongeveer 2x nodig om iemand met een sniper te killen, tenzij je zijn kop raakt. Ligt er natuurlijk ook aan welke armor hij mee draagt.

Ben zelf meer een type dat sneaky ergens gaat zitten met de sniper en dan kills gaat maken, stukje rennen en dan weer schieten. Ben eigenlijk alles zo een beetje op het moment nog aan het upgraden. Maar de hoofdmissie is toch om mijn sniperkunsten beter te maken. Verder wil ik ook de aanvalsgeweren iets beter maken voor de kleinere maps waar niet gesniped kan worden. Echter ben ik zo een map nog niet tegen gekomen.

• 318238
  • Niet online
@Oxigeon, dat van die dubbele xp heeft niets te maken met waar de squad leader is. Het gaat om de 'frago' , dat is het objective van je squad, deze kan wel door de squad leader worden bepaald. Je herkent het frago door de objective met een vierkant randje eromheen/geaccentuurd dus. Als je in de buurt bent van de frago of je killed enemies in het frago gebied dan krijg je een frago bonus :) , oftewel die dubbele score. Dat geldt ook voor reviven (resucitation) en daar kan je flink mee scoren als je medespelers niet gelijk op (X)bleed out klikken. Voor reviven moet je wel de upgraded medikit hebben.

Ik speel bij Valor en ben nu lvl 9 door reviven en de LMG (met af en toe een objective pakken).

318238 wijzigde deze reactie 28-01-2010 10:40 (7%)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ligt idd aan de locatie, je hebt van die essentiele 'key points' om aan te defenden/attacken. Als je daar bij in de buurt bent krijg je die dubbele xp

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Oohzo, dan begin ik het nu een beetje te snappen. Maar wat als er nu niemand is die level 15 of hoger is? Dan heb je geen squadleader die je opdrachten kan geven. Waar moet je dan naartoe voor dubbele xp. Voor dat reviven heb ik ook eens gekeken.

Je moet dan eerst 1 trainingspunt op dat "wapen" zetten. en dan nog eens 1 of 2 punten op de upgrade zodat je teammembers kan upgraden :). Denk dat ik dat voor de volgende keer wil doen.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

vind jammer dat je de 'cariere' echt richt op 1 specifieke taak/uitrusting.
dat perk-systeem vna cod biedt wat meer variatie, en aanpassingen / opties per map of potje.
je kan dan wel 3 verschillende characters maken, met andere setups / layouts .... maar is 't toch niet helemaal.

beetje offtopic; ik begreep dat socom2 van dezelfde maker is; hoe is die game onderhouden qua updates en uitbreidingen?

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik vind het ook lastig met het maken van een poppetje, maarja het is niet anders. Ik denk dat het zo gedaan wordt omdat dan niet straks iedereen met dezelfde gun doorloopt. Ik weet trouwens ook niet of het ook mogelijk is om gewoon ALLE "upgrades" te unlocken als je het hoogste level bent. Maar dan zou het geen probleem meer zijn.

Voor MAG moest ik gisteren 2 updates downloaden.

• 318238
  • Niet online
Als je unlocks niet bevallen dan heb je zogenaamde respec punten, ze staan rechtsbovenin het skill scherm. Die kan je gebruiken om al je XP opnieuw te verdelen, hier moet je wel erg zuinig mee zijn.

318238 wijzigde deze reactie 28-01-2010 22:46 (9%)

• Silvin
Hmmm servertjes liggen er even uit. What's new in de dagen na de release :s

Surineeslander en Thorgrem, ik voeg jullie zometeen toe. Uiteindelijk moet er wat van RAVEN gemaakt worden. Fok US/UK, fok Azië... EU als supermacht FTW! Oxigeon, je kan mij toevoegen - Silvin_nl Zal ik later ook in m'n sig zetten.

Ok, genoeg gespam. himlims_, in het SOCOM2 tijdperk was er niet veel sprake van updates. Maar als ik kijk hoe Sony omgaat met SOCOM: Confrontation heb ik goede hoop. Die game blijft voorzien van patches, updates enz... Sony zwaait ook zwaar de scepter bij Zipper dus het kan zo maar zijn dat ze blijven investeren.

• Dynamix
quote:
Silvin schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 16:21:
Surineeslander en Thorgrem, ik voeg jullie zometeen toe. Uiteindelijk moet er wat van RAVEN gemaakt worden. Fok US/UK, fok Azië... EU als supermacht FTW! Oxigeon, je kan mij toevoegen - Silvin_nl Zal ik later ook in m'n sig zetten.
Prima, ik hoop MAG vrijdag of zaterdag in huis te hebben. Ik heb er zin in!
quote:
Silvin schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 16:21:
Ok, genoeg gespam. himlims_, in het SOCOM2 tijdperk was er niet veel sprake van updates. Maar als ik kijk hoe Sony omgaat met SOCOM: Confrontation heb ik goede hoop. Die game blijft voorzien van patches, updates enz... Sony zwaait ook zwaar de scepter bij Zipper dus het kan zo maar zijn dat ze blijven investeren.
Een ander feit is dat MAG in technisch opzicht een enorme doorbraak is voor het FPS genre. Vandaar ook dat ik verwacht dat hier enorm op doorontwikkeld gaat worden. De gehele software is van scratch af ontwikkeld, als ik me niet vergis.

• Jelleh
quote:
Oxigeon schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 00:42:
Zoals ik zei, bij deze eventjes een update. Heb hem ongeveer 2 uurtjes gespeeld, ben level 4 op het moment. Heb zelf geen headset, maar die moet ik binnenkort maar eens een keertje aanschaffen.

Heb eigenlijk alle potjes gespeeld met 64 players in een map. Perfect, geen lag. Enigste puntje van kritiek is dat het bij mij niet duidelijk is wie de squadleader is zodat je meer xp krijgt. Volgens mij heeft deze een apart tekentje langs zijn naam. Heb je niemand van level 15 in je team zitten dan heb je pech en kun je fluiten naar je dubbele xp.

In de maps waar 64 players inkunnen wordt iets beter samengespeeld dan de maps waar 128 man inkunnen. Waar dit aan ligt weet ik niet. Maar dat komt nog wel denk ik.

Verder heb ik me aangesloten bij het netwerk "Raven". We staan een beetje achter in de wereldranking maar ik vermoed dat daar vrijdag verschil in komt omdat dan de meeste europeanen gaan spelen.
Tnx voor de reactie, ik heb hem inmiddels gehaald met mic! :)
ik ga dit topic even door spitten en voeg jullie allemaal toe, ik zet er wel even bij dat ik je toevoeg voor MAG, gevonden via dit topic.

• 318238
  • Niet online
Heh, mijn psn nick is DutchDopey ...

• Jelleh
Ik zal de mijne ook even doorgeven, psnid Jellehen

• MazeWing

MazeWing

passionate & cynical

psnid: mazewing

zit bij SVER

• MazeWing

MazeWing

passionate & cynical

hmm ik moet toch zeggen dat het vaak voor komt dat het hele concept voor geen meter werkt. Het headset gebruik is naar mijn ervaring 4% ofzo en het naleven van objectives gebeurd ook niet echt vaak. Iedereen doet maar iets en ook al zitten ze bij elkaar dan is er sprake van 0,0 communicatie.

Ze hadden het headset gebruik gewoon verplicht moeten maken en zware penalties op rambo gedrag zetten.

Ik hoop dat ze het gaan fixen of mensen meer discipline krijgen, want nu ben ik bang dat het hele concept (en dus het hele spel) niet werkt.

• Thorgrem
  • Niet online
quote:
MazeWing schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 20:58:
hmm ik moet toch zeggen dat het vaak voor komt dat het hele concept voor geen meter werkt. Het headset gebruik is naar mijn ervaring 4% ofzo en het naleven van objectives gebeurd ook niet echt vaak. Iedereen doet maar iets en ook al zitten ze bij elkaar dan is er sprake van 0,0 communicatie.
Het spel moet nog uitkomen en nu verwacht men schijnbaar al dat het vol zit met ervaren spelers die in teamverband al vele malen geoefend hebben. Ik kan uit ervaring zeggen dat ik 1 keer een goed getraind team tegenover mij had staan en het potje (64 man) was binnen minuten afgelopen....

Geef het tijd om te groeien en dan zullen er vanzelf clans ontstaan die zeer goed op elkaar ingespeeld zijn.
quote:
Ze hadden het headset gebruik gewoon verplicht moeten maken en zware penalties op rambo gedrag zetten.
Ik vind het vrij fijn dat een groot deel van de spelers geen headset heeft. Dat voorkomt dat elke 13 jarig kind in mijn oor zit te tetteren. Zolang diegene die de orders moeten geven maar een headset hebben vind ik het best.
quote:
Ik hoop dat ze het gaan fixen of mensen meer discipline krijgen, want nu ben ik bang dat het hele concept (en dus het hele spel) niet werkt.
Ik heb al gezien dat het prima werkt, ook bij random teams. Binnen enkele weken zullen de leiders wel opstaan en zullen de clans komen. Dit spel is nu net in de opstart fase.

Tot nu toe vind ik het geweldig werken. Bij de 64 man missies vindt ik wel dat het aanvallende team het veel zwaarder heeft. En aangezien het spel nog niet in Europa uit is is mijn team, Raven nog niet al te best.

• MauBro
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 11-09 21:25

MauBro

Meow

Ik heb op zich wel vertrouwen in het spel-concept. Zoals gezegd is, is het de eerste dagen nog nieuw voor de meeste spelers en zal men eerst e.e.a. op eigen houtje gaan ontdekken en testen alvorens efficient aan de team-based objectives deel te gaan nemen.

Ik heb zelf ook de versie met headset besteld, die ik morgen hopelijk in ontvangst mag nemen. Mijn eerste character wordt een RAVEN veldhospik of scherpschutter.

Geen kat zo trouw als Russich Blauw | Structuur is voor mietjes, alleen een genie kan de chaos aan.

• Jelleh
Net gespeeld, ik vind het een leuk spel, en volgens mij voor zo ver ik het door heb na 2 uur spelen wordt er vrij goed samen gespeeld, altans ik zie veel blauwe puntjes op het juiste object af lopen.
Ik heb nog niet geheel door hoe ik nou zie wie er in mijn squad zit, maar dat gaat nog wel goed komen denk ik :)
Ik zit iig bij RAVEN...

• 318238
  • Niet online
De lichtblauwe driehoekjes zitten in je squad.

• Thorgrem
  • Niet online
quote:
JayKudo schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 22:39:
De lichtblauwe driehoekjes zitten in je squad.
En wie is nou precies de teamleider, hoe herken ik die, want daar wil ik zo snel mogelijk weer bij zijn als ik dood ben gegaan.

Ik zit op een meter of 5 van mijn 28" CRT breedbeeld dus je kan je misschien voorstellen dat ik niet alle icoontjes even duidelijk zie. :) Daarnaast is het al niet zo scherp op een CRT.

• 318238
  • Niet online
heh, ik zit met mijn neus (30cm) afstand op een 28 inch tv. Maar die SL die kan je dus niet herkennen volgens mij :( . Maar als je naar het frago rent dan kom je hem vanzelf wel tegen :D

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

De Squadleader herken je aan het geen dat hij een rechthoekje met een pijltje naar onder langs zijn naam heeft staan. Ik vind het moeilijk et zeggen, maar als je naar de barakken gaat kun je het precieze logo zien hoe het eruit moet zien. Ik ben op het moment level 7, zit bij de Raven.

Ik merk persoonlijk dat er zo langzamerhand al beter wordt samengespeeld. In de meeste gevallen heeft de squadleader gewoon een mic. Deze geeft in de meeste gevallen ook gewoon aanwijzigingen.
Gisteren een map gedaan waar je een Radar moet beschermen als Alpha objective voorde attackers. Objective A en B werder veroverd waardoor iedereen objective C moet verdidigen.

Hierbij riep de Squadleader (en veel anderen) op om helemaal boven in toren bij objective C te gaan zitten als je medic bent. Dit omdat je dan veel punten gaat verdienen zodat je lekker kan ranken. Ik heb de orders idd opgevolgd en ben boven gaan zitten. Heb veel mensen kunnen redden :). Echter zijn er ook mensen die niet eens naar Objective C komen maar gewoon ergens anders gaan zitten waar je niks aan hun hebt.

Toch weet ik zeker dat als je 8 man online hebt als vriend en je dan in zoon groepje bij elkaar zit (ieder met headset) zal het echt een zeer vette game worden. Vandaag komt hij uit hier in Nederland en komen de nederlanders massaal online....

Ik heb me gisteren via marktplaats een Microfoon van Sony aangeschaft. Die wordt vandaag op de bus gedaan samen met Tom Clancy's Endwar voor €40,-. Hoop dus dat ik die morgen binnenkrijg. Vanavond heb ik verder eens vanaf 22.00 niks te doen en ga ik zorgen dat ik morgen level 15 ben (NOT) haha :P. Vind het tot nu toe echt een hele vette game wat alleen nog maar beter en beter zal en kan worden.

• MazeWing

MazeWing

passionate & cynical

Ik ben nu SVER maar misschien toch voor Raven gaan als er wat meer nederlanders online komen. Wat ik wel raar vind ik dat ik de stemmen via de headset best zacht hoor terwijl het volume op maximaal staat. Verder hoor ik ook nog regelmatig stemmen via de speakers en niet via de headset.

Beetje vreemd allemaal....

• 2DeF_WoDy_x
Uhm vraagje. Als ik het goed begrijp kun je kiezen uit 3 soorten Raven, Sver en nog 1... Ik krijg het idee hoor maar misschien dat ik ernaast zit dat het per wereld deel is ingedeeld dus europa Raven Asië Sver en amerika enzo die andere.. Klopt dit???

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

quote:
2DeF_WoDy_x schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 09:00:
Uhm vraagje. Als ik het goed begrijp kun je kiezen uit 3 soorten Raven, Sver en nog 1... Ik krijg het idee hoor maar misschien dat ik ernaast zit dat het per wereld deel is ingedeeld dus europa Raven Asië Sver en amerika enzo die andere.. Klopt dit???
keuze staat vrij; maar dat is idd beetje de achterliggende gedachte
inhoeverre deze verschillen van elkaar is mij nog niet geheel duidelijk, ongetwijfeld dat die page magtools nodige info bevat.

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• 2DeF_WoDy_x
Het spreekt mij namelijk nog meer aan als het zo zou zijn.. Dat nl'ers bv allemaal in Raven zitten..

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

kijk eens op deze youtube; http://www.youtube.com/user/CLANCAMP
daar staan veel (goede) tactieken uitgewerkt, zeker een bezoekje waard.
Er is ook een soort 'prestige' mode genaamt 'veteran' http://blog.mag.com/blog/...eran-mode-an-explanation/ mogelijk va lvl 60

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• 2DeF_WoDy_x
Gaat het levelen snel of???

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

quote:
2DeF_WoDy_x schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 09:13:
Het spreekt mij namelijk nog meer aan als het zo zou zijn.. Dat nl'ers bv allemaal in Raven zitten..
Volgens mij zitten de meeste nederlanders ook in Raven. Kom er geregeld een paar tegen die bij in de squad zitten

• Intrepid_NL
  • Laatst online: 27-07-2010

Intrepid_NL

Meh. Ze slachten de geiten.

PSN: Intrepid_NL

Zit bij Raven, voeg me maar toe :)

consoleracers.com is recruiting!

• 2DeF_WoDy_x
Mag ik ook vragen waarom ze voor Raven kiezen??????

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

quote:
2DeF_WoDy_x schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 09:56:
Mag ik ook vragen waarom ze voor Raven kiezen??????
Ik weet niet, er zitten niet zo gek veel verschillen in de fracties geloof ik. Maar aangezien Raven is opgericht in Oostenrijk en dus een Europese fractie is sprak me dat wel aan. Ben ook bang dat als ik de Valor had gekozen ik tegen veel amerikanen moest spelen omdat die fractie in the US of A is opgericht

• 2DeF_WoDy_x
Ah ok dank je.. Ja waarschijnlijk had ik ook wel gekozen voor Raven gezien ik dit las: Raven, het hi-tec leger met een superslick modern uiterlijk... Je moet er wel goed uitzien op het slachtveld :)

• Silvin
Zo inmiddels weer een tijdje gespeeld. Het gaat inderdaad steeds beter, meer en meer teamplay. Er zit al een gigantisch verschil tussen vandaag en gisteren (en eergisteren). Komt de game trouwens vandaag pas uit in NL? Heb 'em woensdag gewoon bij de Gamemania gehaald. Nu bedenk ik me dat ik Fallout3 ook een dag of 5 voor de release al speelde. Wellicht doen ze aan grijze import :)

Zelf heb ik trouwens een bedrade headset gekocht (Logitech, typenr niet bij de hand). Had al een Bluetooth headsetje, maar die batterijen gingen altijd leeg wanneer ik in het heetst van de strijd was. En na 2 jaar ging de batterij toch al niet zo lang meer mee. Vind zelf overigens niet dat het volume te zacht staat, verre van! Kijk eens in je PS3 instellingen onder accessoires. Daar kan je e.e.a. instellen.

Ben inmiddels al aardig mij class uit de beta aan het wederopbouwen. Field Support (APEX LMG, First Aid met Res, Heavy Composite, Grenades en Smoke). Althans, dit is voor Sabotage. Voor Domination zal ik het wat aanpassen.

@JayKudo: Wellicht leuk om in de TS een lijstje te maken van PSN ID's van de persoontjes die dat goed vinden? Ik stel mijn PSN ID beschikbaar :)

• Timmor
  • Laatst online: 10-07 11:04
Dit is dus een geweldige game

Heb gisteren tot laat zitten spelen. Als je van rushen en knifekills houdt zoals in MW2 dan heb je een miskoop gedaan. Dit spel is gemaakt voor tactiek, samen met je squad objectives veroveren en de vijand terug dringen en flanken. Niemand is hier een held, je bent onderdeel van een team en als iedereen z'n eigen ding doet ga je er finaal aan, werk je samen dan is het GE-WEL-DIG....

Voorbeeld:

De squadleader gaf aan dat we naar een bepaald huis moesten optrekken. Ik als sniper maakt een omtrek move en gaf via de zijkant cover voor de aanstormende troepen. Schakelde de vijanden die voor het raam stonden uit en mijn team had het huis veroverd. Ik was zwaar de lul geweest als mijn spotter niet 3x een aanstormende vijand had afgeschoten Ik kon dus rustig door snipen met de gedachte dat mijn spotter mij in de gaten hield! TEAMPLAY van de bovenste plank...

• SinergyX
Heeft MAG ook een push to talk voor de headsets, of werkt het ook op geluids-niveau?

Ik heb een 'game bon' gewonnen, dus mag een gratis spel uit gaan kiezen, mischien dat dit alsnog dan een leuke keuze wordt, anders toch wachten richting maart voor wat andere games.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Silvin
Geen push-to-talk, mic gaat open op geluidsniveau. Gelukkig is dit bij MAG (itt vele andere games) ingame goed in te stellen.

@Timmor: Juist, dat zijn de momenten waarop MAG zijn ware aard laat zien. Gelukkig komen er steeds meer van dat soort momenten.

• SinergyX
Hm, dat toch even op zoek naar een push to talk headset. Ik heb vaak muziek vrij hard staan, of ik heb vrienden langs, niets is irritanter dat dat ding nonstop aangaat.

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb eigenlijk pas 1x in een game bij MAG gehoord dat er iemand op de achtergrond aan het tetteren was omdat hij moest eten ofzo haha. Heb nooit het geluid van de tv gehoord ofzoiets. Hoop fijn mijn headsetje morgen binnen te krijgen. Brengt me weer iets meer in de strijd als we straks met zun allen online gaan en een team hebben waar we gezellig nederlands tegen elkaar kunnen praten :D

• 318238
  • Niet online
quote:
MazeWing schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 08:54:
Ik ben nu SVER maar misschien toch voor Raven gaan als er wat meer nederlanders online komen. Wat ik wel raar vind ik dat ik de stemmen via de headset best zacht hoor terwijl het volume op maximaal staat. Verder hoor ik ook nog regelmatig stemmen via de speakers en niet via de headset.

Beetje vreemd allemaal....
Is niet vreemd, dat is juist heel cool, dat heet proximity chat. Wat iemand roept in zijn mic. hoor je ook over de ingame geluiden als je dichtbij genoeg staat. Dit geldt voor zowel friend en enemy, dus als jij bij spawn wegloopt dan hoor je ook gasten (ingame, dus niet over headset) praten.

Als je nu echt iets leuks wilt doen dan ga je achter een enemy sniper staan en dan roep je 'turn around' voor je hem knived.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

quote:
JayKudo schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:58:
[...]
Als je nu echt iets leuks wilt doen dan ga je achter een enemy sniper staan en dan roep je 'turn around' voor je hem knived.
dat had ik in de beta ook utigevonden; moet je maar eens 'enemy on your left' 2x of vaker roepen, zie je de tegenstanders om draaien en kijken :? wtf waar waar? :+

kwam net nog leuke reportage tegen; http://www.insidegamer.nl/playstation3/mag/videos/13028

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

Pagina: 1 2 3 ... 23 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True