De Squadleader herken je aan het geen dat hij een rechthoekje met een pijltje naar onder langs zijn naam heeft staan. Ik vind het moeilijk et zeggen, maar als je naar de barakken gaat kun je het precieze logo zien hoe het eruit moet zien. Ik ben op het moment level 7, zit bij de Raven.
Ik merk persoonlijk dat er zo langzamerhand al beter wordt samengespeeld. In de meeste gevallen heeft de squadleader gewoon een mic. Deze geeft in de meeste gevallen ook gewoon aanwijzigingen.
Gisteren een map gedaan waar je een Radar moet beschermen als Alpha objective voorde attackers. Objective A en B werder veroverd waardoor iedereen objective C moet verdidigen.
Hierbij riep de Squadleader (en veel anderen) op om helemaal boven in toren bij objective C te gaan zitten als je medic bent. Dit omdat je dan veel punten gaat verdienen zodat je lekker kan ranken. Ik heb de orders idd opgevolgd en ben boven gaan zitten. Heb veel mensen kunnen redden

. Echter zijn er ook mensen die niet eens naar Objective C komen maar gewoon ergens anders gaan zitten waar je niks aan hun hebt.
Toch weet ik zeker dat als je 8 man online hebt als vriend en je dan in zoon groepje bij elkaar zit (ieder met headset) zal het echt een zeer vette game worden. Vandaag komt hij uit hier in Nederland en komen de nederlanders massaal online....
Ik heb me gisteren via marktplaats een Microfoon van Sony aangeschaft. Die wordt vandaag op de bus gedaan samen met Tom Clancy's Endwar voor €40,-. Hoop dus dat ik die morgen binnenkrijg. Vanavond heb ik verder eens vanaf 22.00 niks te doen en ga ik zorgen dat ik morgen level 15 ben (NOT) haha

. Vind het tot nu toe echt een hele vette game wat alleen nog maar beter en beter zal en kan worden.