Vast wel.
En de nieuwe AR is een Atac met 45 kogels,
En de nieuwe AR is een Atac met 45 kogels,
meesterlijk, dan ben ik straks van mijn shotgun/F90 af en wordt ik atac hoerpa4jv schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 11:35:
Vast wel.
En de nieuwe AR is een Atac met 45 kogels,![]()
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Eigelijk dus nog te weinig ookThe usual load of ammunition carried by gunners is 1,000 rounds in 5 200-round belts, although up to 500 extra rounds generally get loaded into 100 round soft boxes called nut sacks.[2
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Killen met een repair kit, LOL. Wel een goede stimulans om met je repair kit rond te lopen. 'Let me repair your ass'.pa4jv schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 11:30:
Dat mag, maar dan moet je wel altijd met een repairkit rondlopen in elk potje. JE KUNT IN DE BETA KILLEN MET EEN REPAIRKIT.
JEEJ
Was ik al bang voor. Dit maakt het voor de beginnende spelers alleen maar lastiger en de drempel hoger om het spel langer te spelen dan 10 minuten. Maar kom je met 70 skill points nu wel zo ver dat je alle skills kan hebben of moet je nog steeds keuzes maken? Ik hoop het laatste, anders loopt namelijk iedereen als superman rond.pa4jv schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 11:45:
Ik ben zeker wel een uur bezig met het alleen al uittesten van de skilltree.. alles is opgedeeld, knife, medkit etc. Je kunt van alles niveau's kopen; sneller herladen 1, 2, en 3. De extended reach bestaat niet meer.
[ Voor 33% gewijzigd door pa4jv op 25-08-2010 12:52 ]
PSN ID: Aapzak
Lijkt me nog steeds keuzes, als ze reload speed in 3 delen hebben gesplits heb je alsnog al die punten nodig. Enige verschil is lijkt me dan je geen 'nutteloze' pre-requirements meer nodig heb, maar meer gericht je loadout kan samenstellen.dangerpaki schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 12:28:
Was ik al bang voor. Dit maakt het voor de beginnende spelers alleen maar lastiger en de drempel hoger om het spel langer te spelen dan 10 minuten. Maar kom je met 70 skill points nu wel zo ver dat je alle skills kan hebben of moet je nog steeds keuzes maken? Ik hoop het laatste, anders loopt namelijk iedereen als superman rond.
Goed bezig!Kaap schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 16:58:
Vandaag even headset aangeschaft en vriend van me overgehaald ook MAG aan te schaffen.
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
[ Voor 17% gewijzigd door pa4jv op 25-08-2010 18:43 ]
Ben jij al hier voorbij gekomen? Herstart gaat hij doodleuk naar 99% en blijft weer hangen.pa4jv schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 15:42:
Verdomme, zit vast op 99%. Shiiiit
ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD
vooral de laatste % is heel lastigSpekker schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 22:05:
Het was een leuke avond spelen voor de eerste keer met de clan
Het gaat beter dan verwacht voor de 2 keer, ik begin al aardig goed aan de controls te wennen, en de scores worden steeds beter
En de Beta wou ik ook downloaden alleen die ging zo langzaam, daar wacht ik nog wel even mee
Tot de volgende keer
Jep. Heb hem vannacht opnieuw gedownload. Vanochtend stond hij weer vast. Opnieuw opgestart en nu is het wachten op die 1e sessie..SinergyX schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 19:03:
[...]
Ben jij al hier voorbij gekomen? Herstart gaat hij doodleuk naar 99% en blijft weer hangen.
[ Voor 11% gewijzigd door pa4jv op 26-08-2010 09:31 ]
Zelfde probleem hier. Kan geen character instellen.Aapzak schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 01:15:
ok, beta staat erop, ik zie de agreement maar ik kan geen char selecteren of aanmaken, zowel in NL als EN geprobeerd. De server zal wel vol zijn of zoiets. Nu lekker slapen
je moet het niet te snel opgeven. Gisteren leek ie bij mij weer stil te staan op 99% maar toen ik ff tandjes had gepoets was hij ineens klaar. Ofwel, het kan ff duren voordat hij met de dl server connect. Binnen 20 seconden quiten omdat het stilstaat is te snel.SinergyX schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 10:09:
Ik heb mijn restarts gister geteld, 62 keer om uiteindelijk te installeren
psn-id: Jacman
Ach hij staat er nu op, nu nog een keertje kunnen spelenAapzak schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:22:je moet het niet te snel opgeven. Gisteren leek ie bij mij weer stil te staan op 99% maar toen ik ff tandjes had gepoets was hij ineens klaar. Ofwel, het kan ff duren voordat hij met de dl server connect. Binnen 20 seconden quiten omdat het stilstaat is te snel.
[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 26-08-2010 16:41 ]
Gotha?pa4jv schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 22:30:
Hoe is de skilltree paki? Heb je de Gotha al geprobeerd?
[ Voor 9% gewijzigd door dangerpaki op 27-08-2010 09:50 ]
[ Voor 21% gewijzigd door pa4jv op 27-08-2010 12:50 ]
mag | ||
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
De nieuwe AR heb ik niet geprobeerd helaas. Wou gisteren snel spelen dus gelijk snel m'n sniper uitrusting gekocht.pa4jv schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:50:
Paki, bedankt voor het verhaal.De Gotha is de nieuwe AR. Waar staan die klikbare plaatjes van de skilltree?
Ik ga vanavond wel even spelen, hoop ik. Begon de beta gisteren een beetje op tijd?
En oja, het klopt dat je character lager level is. Ze hebben de characters van voor patch 1.07 genomen.
Nee, dat overzicht is <naam> <vereiste level> <prijs>, los van loadout price dus.himlims_ schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:37:
lol @ kp7, is dat ding nu zo 'zwaar/duur' in e loadout?
http://tweakers.net/ext/f/hIREiPwt81HiCqkjnq8ly1TA/full.jpg
Ik vind het gewoon treurig dat ze in zoiets tijd steken... fix die gvdse lag eens!pa4jv schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:37:
Toch lijkt het me wel leuk om iemand te teamkillen met een repairkit.
Ohhhh, jij gemenerik!pa4jv schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:39:
Sinds die helikopters nog maar 2 raketten vereisen(Foutje Zipper, bedankt) heb ik elk domination potje dat we verdedigen wel een sloper lintje. Ga gewoon op die boot staan en knallen maar. De laatste rocket gebruik ik om die tweede neer te schieten, maar wel pas als ik zie dat iemand anders ook schiet. Zijn punten stelen.
![]()
Sorry Aapzak, gisteren had ik 2 choppers van je.![]()
[ Voor 9% gewijzigd door himlims_ op 13-09-2010 13:10 ]
[ Voor 6% gewijzigd door dangerpaki op 13-09-2010 15:38 ]
De nieuwe game mode is inderdaad zeer slecht uitgewerkt. Maar het nieuwe systeem van skils is wel grappig. De wapens zijn intussen weer zwaar verkracht in de beta. Maar goed, voorlopig ben ik toch niet van plan om de DLC aan te schaffen want Escalation moet echt wel beter uitgewerkt worden voor ik daar geld voor ga neerleggen.Dynamix schreef op maandag 13 september 2010 @ 16:48:
Sinds de tegenvallende beta geen MAG meer aangeraakt eigenlijk... Maar als er genoeg animo is om een squad te vullen, dan ben ik wel te porren voor een avondje MAG.
onzin! gewoon meer mee spelen, als iedereen dit zegt komt er niets vanDynamix schreef op maandag 13 september 2010 @ 16:48:
Sinds de tegenvallende beta geen MAG meer aangeraakt eigenlijk... Maar als er genoeg animo is om een squad te vullen, dan ben ik wel te porren voor een avondje MAG.
Ik win het nog steeds van jeSinergyX schreef op woensdag 15 september 2010 @ 12:31:
Echte GoTters zitten bij Raven.
Zo, nu mag je nog een keertje Kaap
Volgens mij als je een echte uitdaging wil moet je Valor gaan spelen. Degelijk in alles, uitstekend in niets.Dynamix schreef op woensdag 15 september 2010 @ 13:12:
SVER... dat is toch die pauper PMC die niet zonder ducttape kan...?! Echte GoTters zitten bij Raven.
Maar ik snap je wel... SVER heeft sterkere mappen, betere communicatie en medics die ook daadwerkelijk healen. Ikzelf vind de uitdaging bij SVER minimaal.
Blade is bezig om alle lintjes etc te verzamelen. Daarom moest hij uiteindelijk ook een keer gaan snipen. Inmiddels is hij gevet naar Valor, aantal anderen gaan ook vetten naar Valor. En vervolgens komen ze terug naar S.V.E.R.pa4jv schreef op woensdag 15 september 2010 @ 21:30:
Net even wat potjes gespeeld, ging best aardig. Atac blijft een leuk dingetje.
Heb alleen wel vernomen dat er weer een aantal naar SVER gaan.. alleen de die-hards(of zijn het de try-hards) blijven over.![]()
Zag ook dat Blade in een andere clan zat, snap geen reet van dat verhaal. Schijnt dus een eigen clan gemaakt te hebben omdat ik heb wat gezegd heb. Ik had hem gezegd dat ik het niet snapte waarom hij in een clan zat terwijl hij echt totaal geen potjes meer met ons speelde omdat hij liever lag te snipen in Supression om zijn KDR te verhogen. Ben ik nou zo raar of zit je in een clan om met elkaar te spelen, en boeit je KDR geen reet? Je KDR is een afspiegeling van hoe goed je bent, die gaat vanzelf wel weer omlaag als je weer eens getest wordt.
Dat doen ze al. Echter is het niet zozeer Mag-2 als in een hele nieuwe titel c.q. release maar de huidige MAG die zodanig aangepast wordt dat het wel heel anders is.himlims_ schreef op maandag 20 september 2010 @ 10:09:
Gerucht; zipper zou (gaan) werken aan MAG-2
Dat soort gasten kom ik ook elke keer tegen die je vernaaien omdat ze zelf SL willen zijn. Waar ik me het meest aan irriteer is als je met een stel debielen in een squad zit en ze de Fragos niet opvolgen (en dus lekker de mortars en AAA niet repareren) en vervolgens jou gaan kicken omdat je een slechte SL zou zijn.Kaap schreef op maandag 20 september 2010 @ 10:02:
[...]
Blade is bezig om alle lintjes etc te verzamelen. Daarom moest hij uiteindelijk ook een keer gaan snipen. Inmiddels is hij gevet naar Valor, aantal anderen gaan ook vetten naar Valor. En vervolgens komen ze terug naar S.V.E.R.
Ik heb het hele weekend lekker gespeeld. Bij level 52 aangekomen. Pas sinds dit weekend eens opgegaan voor SL, nog nooit gedaan dus was wel even uitvogelen hoe dat allemaal werkt. Uiteindelijk in een DOM match waarbij Raven verdedigde mijn clusterbomb getimed met de respawn van Raven en vervolgens bleef mijn cursor zon 5 seconden knipperen en werd er XP gains gespammedVermakelijk...
Helaas gisteren ook geconfronteerd met retards die het niet kunnen hebben dat je SL hebt. Zat met 4 gasten uit 1 clan in een squad. Hun hadden PL en ik had SL. Gingen ze mij votekicken omdat ze SL erbij wouden hebben. Sneu...
Verder heb ik eindelijk een spec gevonden die voor mij werkt. Commando/medic. Om 1 of andere reden kan ik met de Vipera aardig goed overweg. Shotgun voor close quarters ook erg lekker.
je haalt de beta en mag-2 door elkaar, de beta is voor de huidige mag. Gerucht gaat dat men na socom gaat werken aan mag2, dus een opvolger .... maar goed, zipper kennende wordt dat 2015. De beta in de huidige vorm vind ik om te huilen, net als 80% van alle mag spelers. Zipper blijft maar wijzigen en wijzigen ....Kaap schreef op maandag 20 september 2010 @ 10:21:
[...]
Dat doen ze al. Echter is het niet zozeer Mag-2 als in een hele nieuwe titel c.q. release maar de huidige MAG die zodanig aangepast wordt dat het wel heel anders is.
De beta is al online te spelen. Zie ook http://forums.mag.com/t5/...l-Discussion/bd-p/magbeta
[ Voor 20% gewijzigd door himlims_ op 20-09-2010 10:31 ]
Verwijderd
Je KDR is omhoog gegaan doordat je beter bent geworden in MAG, dat is niet zo moeilijk. Het is ook niet helemaal waar dat ik heb gezegd dat je uit de clan moest, ik heb alleen gezegd dat ik niet snap waarom je in een clan zit terwijl je slechts Suppression speelde. En inderdaad, je speelde het om je KDR te verhogen.Verwijderd schreef op maandag 20 september 2010 @ 12:54:
Jaja voor jou misschien maar waarom is mijn KD dan de afgelopen weken alleen maar omhoog gegaan in welk level ik dan ook zat en met of zonder sniper t maakt geen fluit uitecht totaal geen potjes meer mee speelt, tering je lijkt wel een wijf die overdrijft nog zelf minder dan jou,.. een paar dagen (nog geen 5 dagen in totaal) snipen en ffe mn ding doen en je bent gelijk al eeuwen weg, wel leuk dat je me dan mist maar al je t mij had gevraagd dan was r ook geen punt, alleen beetje zielig dat je mij kicken ontkend terwijl een van mn gamemaatjes in de groep zat toen je t er over had, verder geen beaf maar es zien hoe leuk raven dadelijk nog is als de meeste weer overstappen
![]()
Wel grappig dat je Raven dan zo vet en goed vind en past overstapt als assasin en ik overstappen
dus de zin ;
Echte GoTters zitten bij Raven.
moet je verplaatsen door, echte GoTters spelen MAG en meelopers bitchen op een blog op i-net
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
hahaha heerlijk als dat lukt, maar 153 is wel aso veel ;-)pa4jv schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 23:40:
Net weer een paar potjes met de Flock gespeeld. We hadden echt allemaal minstens 65 kills.. Moejoe had er weer eens 153, de uitslover.
JA GOT-RAVEN zijn er de laatste tijd inderdaad weer erg weinig mensen online. Ik twijfelde even of ik niet weer ik de verkeerde Raven clan van Got zat.Thrace Grumble schreef op zondag 26 september 2010 @ 18:39:
Ben pas nog een paar keer online geweest bij Raven, maar op een of andere manier is er dan niemand onlineWaar is iedereen??!! Levelen in je eentje is niet leuk, ook al ben ik pas lvl 8.
[ Voor 5% gewijzigd door dangerpaki op 27-09-2010 10:03 ]
Twintig voor vijf in de ochtend was het. De laatste keer dat ik tot zo diep in de nacht zat te gamen was 'Tekken 4' net uit.himlims_ schreef op maandag 27 september 2010 @ 08:46:
'k heb zaterdag nog MAG gespeeld, samen met Marcks, onze 'ouwe' sniper. Heb hem weer invite gegeven in de Raven clan, op paar na is de oude garde weer helemaal compleet.
Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.
was idd potje tot 't licht begon te worden, hoorde mijn buren ontwaken, toen ben ik onder de wol gegaan :x die ronde op de sver supr. ging wel leukMarcks schreef op maandag 27 september 2010 @ 12:03:
[...]
Twintig voor vijf in de ochtend was het. De laatste keer dat ik tot zo diep in de nacht zat te gamen was 'Tekken 4' net uit.
Ik had al maanden geen MAG meer gespeeld, maar snipen is nog steeds zo bruut leuk als het een beetje loopt. Vooral als de vijand er op den duur genoeg van heeft en counter-snipers in gaat zetten, links, rechts, hoog, laag, soms drie tegelijk... en dat ik dan nog steeds win. ^.^
[ Voor 39% gewijzigd door himlims_ op 27-09-2010 12:14 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq