Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• pa4jv
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 02-08-2019
Vast wel.
En de nieuwe AR is een Atac met 45 kogels, O+ _/-\o_

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

quote:
pa4jv schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 11:35:
Vast wel.
En de nieuwe AR is een Atac met 45 kogels, O+ _/-\o_
meesterlijk, dan ben ik straks van mijn shotgun/F90 af en wordt ik atac hoer :+ daarmee kun je zooo heerlijk headshots scoren hmmmmz daar hou ik van

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

• pa4jv
Ik ben zeker wel een uur bezig met het alleen al uittesten van de skilltree.. alles is opgedeeld, knife, medkit etc. Je kunt van alles niveau's kopen; sneller herladen 1, 2, en 3. De extended reach bestaat niet meer.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

dat wist ik dat 't ninja verhaal afgelopen zou zijn, dat meldde zipper recentelijk op 't forum. en ik hier in deze draad: himlims_ in "[PS3] MAG - online FPS, 256 players."

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 19:53
Wel netjes extended reach dus weg is gehaald, al blijf je dus nog steeds de lag-kill-issue houden.

Maar reloaden is dus eigelijk opgedeeld in percentages van het orgineel. (stel dat oude reload 100% faster was, is het nu denk ik 33, 66 en 100%).

Enige wapen wat mij interesseert is de nieuwe LMG (moet sneller schieten) :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

nog sneller? hoop dat ze eindelijk een fatsoenlijke balans hebben gevonden.

hoewel ik de vorige patch super vind, ben ik van mening dat er te veel ammo in een LMG zit, of te weinig in een AR. maar goed, zie 't van 't weekend wel .... dan heb ik EINDELIJK VAKANTIE *O*

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• pa4jv
AR heeft nu een mag van 45, en extra mags van in totaal 200 ofzo.
Het schijnt alleen wel dat veel downloads blijven hangen op 99%.

• SinergyX
De LMG's van Raven zijn veruit de langzaamste versies van alle LMG's. De MK45 van Valor is de snelste, met de Sver 'AK alike' kort erachter. Enkel de Apex is gelijk aan de T4 LMG van Sver, de T4 van Valor blijft sneller dan deze allemaal.

Dit zou in principe moeten compenseren in de accuracy en bullet-damage, maar dat is zo marginaal klein dat een snelschietend wapen hogere kansen heeft dan een traag wapen (F90 als voorbeeld, samen met de KP7 is dan gewoon trekker overhalen en je raakt 100% zeker wel wat - ondanks de lage stoppingpower).

Van mij mogen ze wel de Launchers omzetten naar ren-mogelijkheid. Al zit hij in je loadout (op je rug) kan je volle snelheid rennen, je zet dat ding op je arm en opeens kan je nog maar stapvoets lopen. Dit zou imho enkel bij het aimen moeten zijn, met dat ding in je hand zou je toch wel rap kunnen blijven rennen.

Een M249 (deze lijkt erg op de T4 LMG van Raven) heeft normaal patronen tot 200 kogels (boxed), 400 kogels voor een LMG is dan niet echt raar. (ingame heb je maar 50 kogels, met 150 totaal).
quote:
The usual load of ammunition carried by gunners is 1,000 rounds in 5 200-round belts, although up to 500 extra rounds generally get loaded into 100 round soft boxes called nut sacks.[2
Eigelijk dus nog te weinig ook :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• dangerpaki
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 17:44
quote:
pa4jv schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 11:30:
Dat mag, maar dan moet je wel altijd met een repairkit rondlopen in elk potje. JE KUNT IN DE BETA KILLEN MET EEN REPAIRKIT.

JEEJ
Killen met een repair kit, LOL. Wel een goede stimulans om met je repair kit rond te lopen. 'Let me repair your ass'.
quote:
pa4jv schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 11:45:
Ik ben zeker wel een uur bezig met het alleen al uittesten van de skilltree.. alles is opgedeeld, knife, medkit etc. Je kunt van alles niveau's kopen; sneller herladen 1, 2, en 3. De extended reach bestaat niet meer.
Was ik al bang voor. Dit maakt het voor de beginnende spelers alleen maar lastiger en de drempel hoger om het spel langer te spelen dan 10 minuten. Maar kom je met 70 skill points nu wel zo ver dat je alle skills kan hebben of moet je nog steeds keuzes maken? Ik hoop het laatste, anders loopt namelijk iedereen als superman rond.

Vanmiddag thuis ook maar de beta downloaden.

• pa4jv
Ik wil niet wachten, haal hem uit de amerikaanse store. :P

Ik schat dat de download zo'n 6-7 uur gaat duren. 8)7

pa4jv wijzigde deze reactie 25-08-2010 12:52 (33%)

• Aapzak
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 11-11-2019

Aapzak

Your genuine OS hopper

Ik zie net een bericht langskomen dat ie ook in de EU store update zit.

PSN ID: Aapzak

• SinergyX
quote:
dangerpaki schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 12:28:
Was ik al bang voor. Dit maakt het voor de beginnende spelers alleen maar lastiger en de drempel hoger om het spel langer te spelen dan 10 minuten. Maar kom je met 70 skill points nu wel zo ver dat je alle skills kan hebben of moet je nog steeds keuzes maken? Ik hoop het laatste, anders loopt namelijk iedereen als superman rond.
Lijkt me nog steeds keuzes, als ze reload speed in 3 delen hebben gesplits heb je alsnog al die punten nodig. Enige verschil is lijkt me dan je geen 'nutteloze' pre-requirements meer nodig heb, maar meer gericht je loadout kan samenstellen.

(dan zou ik F90/Sniper kunnen gaan, wat nu amper mogelijk was met volledig medic/fitness :D)

• pa4jv
Er is ook een skill dat je enorm hard kunt sprinten, geniaal. Net een cheeta. :D

• pa4jv
Verdomme, zit vast op 99%. Shiiiit

• JeroenNietDoen
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 19:46

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Vandaag even headset aangeschaft en vriend van me overgehaald ook MAG aan te schaffen.

"Oooh Jeroen!"

• Thrace Grumble
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 20:20

Thrace Grumble

PSN: ThraceG

quote:
Kaap schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 16:58:
Vandaag even headset aangeschaft en vriend van me overgehaald ook MAG aan te schaffen.
Goed bezig! :) Flink aantal nieuwe spelers de laatste tijd, including myself! ;)
Ga denk ik niet met de beta zelf bezig, ff flink levelen in de game eerst maar :P
Vanaaf ff wat potjes knallen? :D

PSN: ThraceG | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Ik wacht op die clan invite ;)

"Oooh Jeroen!"

• pa4jv
Ik kom vanavond wel ff. Kutbeta werkt toch niet.

Kaap, wat is je psn ook alweer? Ja ik ben lui. :P

Laat maar, ben minder lui dan ik dacht.

pa4jv wijzigde deze reactie 25-08-2010 18:43 (17%)

• SinergyX
quote:
pa4jv schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 15:42:
Verdomme, zit vast op 99%. Shiiiit
Ben jij al hier voorbij gekomen? Herstart gaat hij doodleuk naar 99% en blijft weer hangen.

• Spekker
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 17-02 21:17
Het was een leuke avond spelen voor de eerste keer met de clan :)
Het gaat beter dan verwacht voor de 2 keer, ik begin al aardig goed aan de controls te wennen, en de scores worden steeds beter :+

En de Beta wou ik ook downloaden alleen die ging zo langzaam, daar wacht ik nog wel even mee ;)

Tot de volgende keer :P

Intel i5 2500K @4.5Ghz | Asus P8Z68-V PRO/GEN 3 Deluxe | 8GB DDR3 | Sapphire Vapor-X 7970@1.1Ghz Core | Crucial MX200 500GB | Cooler Master V550 | CM HAF XB EVO | Samsung BX2431 | Logitech Z-5500 | Logitech MX518 | OnePlus One | Samsung Galaxy Tab PRO 8.4

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Pffff ik speel echt bagger. Maar goed, heb mijn PS3 nog maar een weekje en dus nog poosje wennen aan controller.

Ik moet eens gaan kijken wat ik nou eigenlijk wil spelen. Assault of Support (heavy machinegun).

Welke spec is het beste voor bovenstaanden?

"Oooh Jeroen!"

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

gewoon doorgaan jongens. En zo lang het doel niet duidelijk is gewoon doen wat de squadlead je opdraagt. Dat wordt aangegeven met de frago. Dat doen levert veel punten op.
Verder is het spelen met headset/voicecom een aanrader, wij praten nogal veel :)

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

quote:
Spekker schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 22:05:
Het was een leuke avond spelen voor de eerste keer met de clan :)
Het gaat beter dan verwacht voor de 2 keer, ik begin al aardig goed aan de controls te wennen, en de scores worden steeds beter :+

En de Beta wou ik ook downloaden alleen die ging zo langzaam, daar wacht ik nog wel even mee ;)

Tot de volgende keer :P
vooral de laatste % is heel lastig

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

ok, beta staat erop, ik zie de agreement maar ik kan geen char selecteren of aanmaken, zowel in NL als EN geprobeerd. De server zal wel vol zijn of zoiets. Nu lekker slapen

• pa4jv
quote:
SinergyX schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 19:03:
[...]

Ben jij al hier voorbij gekomen? Herstart gaat hij doodleuk naar 99% en blijft weer hangen.
Jep. Heb hem vannacht opnieuw gedownload. Vanochtend stond hij weer vast. Opnieuw opgestart en nu is het wachten op die 1e sessie..

Oh en trouwens, de LMG vuurt traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag, wel veel damage though.

pa4jv wijzigde deze reactie 26-08-2010 09:31 (11%)

• SinergyX
Ik zat toch online volgens de beta tijd table (01.00), en toch geen character-keuze.

Valt wel erg op, 'Europese' Beta en welke tijdzones zien we daar allemaal? :+

• dangerpaki
quote:
Aapzak schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 01:15:
ok, beta staat erop, ik zie de agreement maar ik kan geen char selecteren of aanmaken, zowel in NL als EN geprobeerd. De server zal wel vol zijn of zoiets. Nu lekker slapen
Zelfde probleem hier. Kan geen character instellen.
Voor de mensen die op 99% vast zitten. Gewoon je PS knop op de controller ingedrukt houden en quit game selecteren. Daarna weer op de MAG beta klikken en dan verifieert hij de eerdere data en gaat gewoon door waar je gestopt was. Moet je soms een aantal keer herhalen maar dan pakt ie de laatste procent ook.

• SinergyX
Ik heb mijn restarts gister geteld, 62 keer om uiteindelijk te installeren :P

• pa4jv
Jep, hij werkt niet. Vannacht ook al niet. Het erge is; er zijn nog steeds mensen die Zipper verdedigen. Wat voor leeghoofd ben je dan? Natuurlijk is het een beta, maar een beta om nieuwe stuff te testen. Niet om weer dezelfde disconnects te testen. Zipper faalt gewoon weer, en dat is de 31e keer.

Ze hebben zelfs Clan Deploy uitgeschakeld! En waar gaat deze beta om? Juist..

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

quote:
SinergyX schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 10:09:
Ik heb mijn restarts gister geteld, 62 keer om uiteindelijk te installeren :P
je moet het niet te snel opgeven. Gisteren leek ie bij mij weer stil te staan op 99% maar toen ik ff tandjes had gepoets was hij ineens klaar. Ofwel, het kan ff duren voordat hij met de dl server connect. Binnen 20 seconden quiten omdat het stilstaat is te snel.

• Jacman
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 17-02 17:42

Jacman

Kida!

(jarig!)
na 10+ keer overnieuw te zijn begonnen met de download (ps knop, opnieuw opstarten) heb ik hem 3 uur laten staan. Na 3 uur, nog steeds 99%...

vanavond nog maar weer eens proberen.

Momenteel zit ik zelf bij sver, maar bevalt me niet echt, zodra ik 60 ben, vet ik weer.

psn-id: Jacman

• SinergyX
quote:
Aapzak schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:22:je moet het niet te snel opgeven. Gisteren leek ie bij mij weer stil te staan op 99% maar toen ik ff tandjes had gepoets was hij ineens klaar. Ofwel, het kan ff duren voordat hij met de dl server connect. Binnen 20 seconden quiten omdat het stilstaat is te snel.
Ach hij staat er nu op, nu nog een keertje kunnen spelen :P

• pa4jv
Vanmiddag, 4 uur. Kwart voor vijf moet ik weg. Morgen dus pas, of vannacht als die session een beetje op tijd begint.

• pa4jv
En ja hoor; Zipper heeft geen rekening gehouden met BST. Wat is het toch ook een stelletje incompetente mongolen die daar werken zeg. Ze stapelen echt fout op fout. Vind je het heel gek dat Sony geen haast maakt met patches. |:(

• dangerpaki
BST??

• SinergyX
British Summer Time, de 'zomertijd' versie van GMT (wij worden door zomertijd dus GMT+2).

Dit loopt dus haaks op onze 'speelbare' tijdsessies voor de GMT+ zones (nederland en verder richting Oosten). (of je kan tot ergens 4 uur, of je kan pas om 1 uur s'nachts).

SinergyX wijzigde deze reactie 26-08-2010 16:41 (7%)

• pa4jv
Je kunt van 5 tot 9, of van 1 tot 5('s nachts). Lekker dan..

• dangerpaki
Nou net even escalation gespeeld. Niet zo boeiend moet ik zeggen. Iedereen gaat gewoon staan campen bij D. Als een team dan A, B en C heeft neemt een andere team meteen D over, kan je weer opnieuw beginnen. En het is helemaal niet zo hectisch als dat je zou verwachten met 3 fracties tegelijk.

• pa4jv
Hoe is de skilltree paki? Heb je de Gotha al geprobeerd?

• Dynamix
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 09-02 08:25
Hier gemengde gevoelens bij de beta. Na het "1mb debacle" ging het gedonder vrolijk verder: het profiel dat overgenomen wordt van de retail game klopt totaal niet met mijn huidige profiel! Ik krijg een profiel voorgeschoteld met level 21... waar de f*ck komt dat vandaan!?! Ik hoor 60 te zijn :(

Goed, verder ontdekken... het supply depot:
Dit is de shop waar je alles moet kopen. Hierbij zijn de items ook nog eens level gebonden. Alle items moeten gekocht worden, dus ook de medkit!! Kwam ik pas achter toen ik mijn medkit al volledig had geupgrade in de skilltree... kortom ik had een volledig geupgrade medkit, maar geen medkit (snap je 'm nog :p)

De skilltrees zitten wel leuk in mekaar. Er zijn een aantal nieuwe skills beschikbaar en daarnaast kent iedere skill 3 niveaus. Ik heb wel mijn twijfels bij de niveaus... wat is nou echt het merkbare verschil tussen bv. snel knifen, sneller knifen of op zijn snelst knifen... :S

Ingame ook een hoop veranderingen:
De geluidseffecten zijn veel duidelijker en klinken ook lekkerder. Ontploft er een granaat dan schud je scherm tegenwoordig.
Het dragen van armour is qua snelheid van lopen veel beter merkbaar (of de effectiviteit ook beter is, weet ik niet) Ik begon mijn eerste pot met een zwaar armour en was zo langzaam als dikke stront! En dus ook kansloos tegen snelle vijanden of in crossfire.

Ik ben overigens ook heel benieuwd hoe ze je huidige punten converteren naar het systeem van de beta. Een hoop punten die je verzameld hebt, betekenen momenteel nog niks, maar met het nieuwe systeem dus wel. Het verschil tussen spelers die al lang spelen of nieuw beginnen is dus vele malen groter geworden.

Mijn beleving tot nu toe: ik voelde me een complete noob, aangezien het spel imo anders aanvoelt. Zelfs Assassin ging dood! :p Het verder kunnen personaliseren van je character is uitgebreid, maar ik heb ook mijn twijfels of dit de game ten goede komt. De bekende "crap-kill" factor wordt volgens mij alleen maar groter...

Maar goed... dit alles is gebaseerd op 2 uurtjes spelen.

Devices: OnePlus 6 / Asus Chromebook Flip | PSN ID: Dynamix81

• dangerpaki
quote:
pa4jv schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 22:30:
Hoe is de skilltree paki? Heb je de Gotha al geprobeerd?
Gotha?

De skilltree is wel erg uitgebreid. Ze zijn verdeeld in een aantal categorieën, bv Assault, Marksmen, Medic, Close Quarters, Personal Defense etc etc. Ik ben even kwijt hoeveel categorieën er totaal zijn. Maar per categorie heb je 18 punten nodig als je de hele skill tree wilt hebben op dat gebied (zoals ik voor sniper heb). Met de theoretische maximum van 70 punten kan je dus 3,5 skill trees vrijspelen (tenzij je niet hele skill trees vrijspeelt maar kiest om gedeeltes vrij te spelen).
Dat plaatje wat Zipper heeft vrijgegeven met alle categorieën, daar is elke categorie clickable en dan kon je op een volgende pagina waar meer details worden gegeven en je de skills kan kiezen.
Skills zijn ook erg uitgebreid. Bijvoorbeeld mijn HM90SE sniper rifle heeft nu geen noemenswaardige recoil met een bipod. Maar vind wel dat bijvoorbeeld de stopping power van de normale HM90 dus gewoon nul is. Dan denk ik waarom heb je dat ding daar überhaupt? De stopping power van de SE versie is ook gereduceerd, waar je voorheen met 2 shots op het lichaam iemand neer had ben je nu met 3 soms wel 4 shots bezig.
Daarnaast vind ik dat de loadout points achteruit zijn gegaan. Een HM90SE met silencer en bipod + KP7 met silencer + medical kit + acoustic locator en je kan nog alleen de standaard (minst effectieve) armor mee hebben met smoke grenades (Wat mij betreft erg zuinig). Als sniper moet je toch iets van personal defense hebben als clay mores en een geupgrade backup weapon wil je als je in je eentje ergens ligt een aanvaller dichtbij weren.

Al met al ook gemengde gevoelens met de beta. De skill tree is grappig, maar ik zou ze aanraden om de maximum level toch nog iets op te krikken. Naar 80 ofzo. De prijzen van wapens zijn wel prima. Alleen is het wel onduidelijk welke attachment waarop past. Small silencer, ja prima maar waar past die now op? (op de KP7 dan in dit geval). Zelfde geldt voor small bipod en large bipod etc. Beetje trial and error is dat. Verder vind ik wel dat de levels die je moet hebben om wapens vrij te spelen wel erg hoog zijn. level 35+ ofzo voordat je je hoogste sniper kan halen geloof ik. (overigens is het overzetten van de profiel bij mij ook niet helemaal goed gegaan, ben ingame level 40+ maar in de beta opeen 29).
Het minder goed maken van wapens (stopping power) ben ik het helemaal niet mee eens. Bedoel een sniper rifle is wel een sniper rifle dus gevaarlijk. Nu kun je volgens mij beter met een assault rifle met scope gaan liggen en ben je effectiever. Slaat dus nergens op. Ik hoop wel dat de hogere sniper rifles wat meer recoil hebben, want anders is het ook niet meer leuk en erg makkelijk snipen.

Maar de grootste tegenvaller is toch wel de game mode escalation. Waar Interdiction gewoon leuk is is escalation onzin, want iedereen gaat staan campen op D en jij doet dan moeite om 2 van de 3 (A,B,C) te overwinnen voor je naar D kan, en dan staan er dus daar al sjakies va de tegenpartijen om D weer over te nemen en gaat de game weer naar fase 1 waar er gevochten moet worden voor A,B,C maar aangezien er mensen staan te campen op D is dat niet een gevecht maar hetzelfde circeltje als hierboven. En veel te veel lopen elke keer als je dood bent. Als ze de gameplay niet verbeteren koop ik deze game mode echt niet.

dangerpaki wijzigde deze reactie 27-08-2010 09:50 (9%)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Over bugs in de beta: het is wel een beta he ;)

"Oooh Jeroen!"

• pa4jv
Paki, bedankt voor het verhaal. :) De Gotha is de nieuwe AR. Waar staan die klikbare plaatjes van de skilltree?
Ik ga vanavond wel even spelen, hoop ik. Begon de beta gisteren een beetje op tijd?

En oja, het klopt dat je character lager level is. Ze hebben de characters van voor patch 1.07 genomen.

pa4jv wijzigde deze reactie 27-08-2010 12:50 (21%)

• SinergyX
Gisteravond ook MAG beta bespeeld.

Mijn eerste gedachte is matig, al lijk je nu enorm veel skilltree's te hebben en enorm veel punten, ze hebben enorm veel skills simpelweg opgesplits.

Waar nu bijvoorbeeld runspeed, endurance en max HP 1 skill zijn, zijn deze 3 opgesplitst in 3 delen en gemixed in de Fitness tree gezet. Max HP werkt dus 108, 112, 120, maar om dit te halen moet je wel de hele skilltree door, waardoor je automatisch ook de Endurance en runspeed meepikt.

De grootste wijziging is wel de LMG, Assault en Rocketlauncher. Waar de eerste aparte tree had met de Rocket launcher, zijn deze volledig samengevoegt met de Assault en zit dat nu netjes bij elkaar. Elke skill wederom opgesplitst naar 3 delen (acuracy 1, 2 en 3 bv), zijn er wel wat nieuwe skills gekomen. Het voordeel, je traint nu 3 wapensets in 1x, LMG, assualt en Rocketlauncher.

Zo is er nu ook Launcher walking speed, precies wat ik graag wilde, zit er nu ook in.

Verder is close combat nog redelijk hetzelfde, wederom alles opgesplitst. Achteraan de skilltree zit knife-damage, in 3 stappen kan je je knife damage increasen. Knife range is inderdaad weg.

Wat zijn de leuke nieuwe skills en tree's? Medic-range, repair-damage en faster-restock zijn toch wel opvallende, maar ook de aparte engineer en vehicle tree zijn best interessant.

Zo kan je met een tree je motionsensor uitbreiden naar je auto, zodat motion sensor ook werkt in een auto. Andersom kan je een skill nemen dat jij 'mee kan kijken' met iemand vlak bij je die een motion sensor bij zich heeft. Verder zijn er skills die de snelheid waarmee je bleedout verlaagt, de tijd dat een rood stipje op de map verwijnt verlengt en hogere vehicle snelheid.

De wapens zijn best netjes neergezet, zo'n beetje alles moet je kopen en zoals gezegt is het puur trial-error om uit te zoeken wat nu precies waarop werkt. (de grote silencer werkt niet op de F90, de kleine silencer weer niet op een Janas).

De Apex100 LMG schiet nu een tikje sneller, dit gaat zeker mijn favo wapen weer worden. Liggend met foregrip/flex schiet je behoorlijk accuraat en genoeg kogels om rond te gaan. Alle wapens zijn nu ook level locked, de hoogste tier wapens kan je pas eind 40 begin 50 halen, de AM50 bijvoorbeeld.

De loadout werkt nu met credits, eigelijk precies hetzelfde maar nu kosten dingen maar 2-8 credits op een totaal van 34 credits te besteden. Het basis principe (main/offhand, 2 'kleine equips' en 1 heavy) is niet veranderd.

Wat random foto's, kut kwaliteit maargoed :P
mag
http://tweakers.net/ext/f/dQlFIQ3A5dMw7yJa5bo7It91/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/4LNL5XOHcbWZ1F6te3AlfJ89/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/EyE6sX6QIIXerXujnBpsiSJE/thumb.jpg
http://tweakers.net/ext/f/mkxDDYmreY5bJ8THqiQaksHi/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/KBMa2td1ElKHh4rGjTs5kO0u/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/1ZjjBEU15KQdjQg4AAOzE6II/thumb.jpg
http://tweakers.net/ext/f/ALeAovbKGOCWTy7taKjRdw5p/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/hIREiPwt81HiCqkjnq8ly1TA/thumb.jpg

• Dynamix
Die repairkit damage vind ik wel een beetje vergezocht... iemand neerhalen met je repairkit :S (ala BFBC2...)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

lol @ kp7, is dat ding nu zo 'zwaar/duur' in e loadout?
http://tweakers.net/ext/f/hIREiPwt81HiCqkjnq8ly1TA/full.jpg

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• pa4jv
Toch lijkt het me wel leuk om iemand te teamkillen met een repairkit. :P

• dangerpaki
quote:
pa4jv schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:50:
Paki, bedankt voor het verhaal. :) De Gotha is de nieuwe AR. Waar staan die klikbare plaatjes van de skilltree?
Ik ga vanavond wel even spelen, hoop ik. Begon de beta gisteren een beetje op tijd?

En oja, het klopt dat je character lager level is. Ze hebben de characters van voor patch 1.07 genomen.
De nieuwe AR heb ik niet geprobeerd helaas. Wou gisteren snel spelen dus gelijk snel m'n sniper uitrusting gekocht.

Hier een clickable plaatje van de skilltree. Maar gedetailleerde plaatjes kon ik niet vinden.

Over het algemeen vind ik zelf dat de totale loadout en skillpoints wat omhoog mogen. Maar dat concludeerde ik hierboven ook al. :)

• SinergyX
quote:
Nee, dat overzicht is <naam> <vereiste level> <prijs>, los van loadout price dus.

• pa4jv
Het schijnt dat je voor een lintje ook een idiote hoeveelheid creditpoints krijgt.. leuk als ik dan weer eens zo'n potje heb met 12 lintjes. :+

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

'k heb altijd dezelfde lintjes;

2x jezelf dood schieten/opblazen
15x teammate revived
x amount health
15 knife kills

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• pa4jv
Sinds die helikopters nog maar 2 raketten vereisen(Foutje Zipper, bedankt :D ) heb ik elk domination potje dat we verdedigen wel een sloper lintje. Ga gewoon op die boot staan en knallen maar. De laatste rocket gebruik ik om die tweede neer te schieten, maar wel pas als ik zie dat iemand anders ook schiet. Zijn punten stelen. :o

Sorry Aapzak, gisteren had ik 2 choppers van je. :> :P

• Dynamix
quote:
pa4jv schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:37:
Toch lijkt het me wel leuk om iemand te teamkillen met een repairkit. :P
Ik vind het gewoon treurig dat ze in zoiets tijd steken... fix die gvdse lag eens!

Maar er is een hoop te doen op het beta forum. Veel spelers zijn niet gecharmeerd van de omslag die Zipper voor ogen heeft. Tot nu toe sluit ik me aardig aan bij deze mening... stel dat ze de beta morgen zouden doorvoeren, dan moet ik er nog eens goed over nadenken of ik nog wel MAG ga spelen...

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

quote:
pa4jv schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:39:
Sinds die helikopters nog maar 2 raketten vereisen(Foutje Zipper, bedankt :D ) heb ik elk domination potje dat we verdedigen wel een sloper lintje. Ga gewoon op die boot staan en knallen maar. De laatste rocket gebruik ik om die tweede neer te schieten, maar wel pas als ik zie dat iemand anders ook schiet. Zijn punten stelen. :o

Sorry Aapzak, gisteren had ik 2 choppers van je. :> :P
Ohhhh, jij gemenerik! :)

• pa4jv
Same here hoor.
Het erge, ik zit bij SVER. Dus geen Gotha voor mij! Verdomme.
En wat is Escalation slecht, niet normaal. Allemaal campers of gasten met motion sensors in de bosjes. Alle maps zijn hetzelfde, allemaal stenen. Bij Raven zou je wel een stedelijke omgeving mogen verwachten, maar nee. De knife is idioot goed, ik kan zo snel sprinten dat ik geen expanded reach nodig heb.

• SinergyX
Ik krijg dat snelle sprinten nu niet echt voor elkaar, of moet je dan gewoon alles maxed hebben en laagste armor?

• pa4jv
Jep, ik ga echt retehard. En wat gebeurt er nou als je beschoten wordt? Mijn hele scherm trilt alsof Susan Boyle mijn kamer in komt lopen.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

muhahahhahahahahah - dankzij jouw opmerking en een haze heb ik nu een lachkick. ik zie 't al helemaal voor me, pa4jv zittend met headsetje op, dat wijf bleerend in de deuropening :+

himlims_ wijzigde deze reactie 27-08-2010 18:51 (82%)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• pa4jv
Hé, stop eens met dat blowen man. Is niet goed voor je reflexen. :P

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Gisteren van Raven naar SVER geswitched. Vond het bij GoT erg leuk maar SVER sprak mij toch meer aan. En kon het beter nu doen, level 21, dan dat ik ergens bij de 35 hang ofzo.

Anyway, gisteravond en vannacht aan de bak gegaan. Ik moet zeggen, en wellicht puur toeval hoor, maar bij SVER hoor ik veel meer mensen communiceren en tevens kom ik nu telkens ook echt actieve SQL/PL's tegen. Sure, die mensen heb je ook bij Raven maar het voelt aan alsof het bij SVER toch nog iets meer dedicated is.

Vannacht geeindigd op level 17 of 18, weet ik niet meer, het bier was nogal van invloed ;) En damn, die AG-94 met opties is geweldig _/-\o_

"Oooh Jeroen!"

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Ik heb me verveeld bij SVER, was vaak helemaal alleen, andere GOTers zijn zelden online. Ik ben zo blij weer Raven te zijn, past kwa stijl ook het beste bij me.

• Jelleh
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 15-01 17:09
Hoi, ik kan helaas niemand anders leader maken :(
ik heb holland en message met me mail adres gestuurd, dan kan hij een kick lijst mailen, dan kick ik die mensen wel.
Ik ga MAG ook weer spelen, gister weer even potje gespeeld, ik lees nu ook over een beta en nieuwe dingen... wanneer moet dat uit komen?

Misschien tot vanavond, dan ga ik weer spelen....

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ach als je weer actief ben; is 't ook goed :)

mag forums worden overladen met kritiek, maar zitten ook positieve dingen aan de beta. gelof niet dat er een definitieve datum is ekozen. geruchten gaan dat zipper gaat werken aan MAG2 (nadat ze klaar zijn met socom) maar is nog niets van bevestigd.

himlims_ wijzigde deze reactie 13-09-2010 13:10 (9%)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Als er meer Raven GOTers actief worden kom ook weer eens kijken. Als je met een man of 4 bent wordt het al een stuk leuker.

• dangerpaki
Nou de laatste dagen zie ik toch weer erg weinig mensen bij GOT-Raven online. Beetje jammer, het zou leuk zijn als we in ieder geval een vaste squad hebben en daarmee lekker tijden kunnen afspreken. Ik speel nu vaak met een stel malloten die echt geen verstand hebben van hoe en wat en gewoon maar lekker een potje gaan knallen en jou als squad leader lekker lopen te kicken omdat je geen reet doet terwijl alle airsupport eruit ligt en de AAA van de tegenstanders nog gewoon zn werk kan doen.

Luisteren en FRAGOS daar hebben ze nooit van gehoord lijkt het wel.

dangerpaki wijzigde deze reactie 13-09-2010 15:38 (6%)

• Dynamix
Sinds de tegenvallende beta geen MAG meer aangeraakt eigenlijk... Maar als er genoeg animo is om een squad te vullen, dan ben ik wel te porren voor een avondje MAG.

• dangerpaki
quote:
Dynamix schreef op maandag 13 september 2010 @ 16:48:
Sinds de tegenvallende beta geen MAG meer aangeraakt eigenlijk... Maar als er genoeg animo is om een squad te vullen, dan ben ik wel te porren voor een avondje MAG.
De nieuwe game mode is inderdaad zeer slecht uitgewerkt. Maar het nieuwe systeem van skils is wel grappig. De wapens zijn intussen weer zwaar verkracht in de beta. Maar goed, voorlopig ben ik toch niet van plan om de DLC aan te schaffen want Escalation moet echt wel beter uitgewerkt worden voor ik daar geld voor ga neerleggen.

• Jelleh
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 15-01 17:09
quote:
Dynamix schreef op maandag 13 september 2010 @ 16:48:
onzin! gewoon meer mee spelen, als iedereen dit zegt komt er niets van :)
gewoon weer met de ouwe gouwe GoT group, hollandhards, dynamix, synergyX, aapzak, pav4j..enzo
en hopen dat die clan deploy er snel is, en dat we dan ook domination kunnen vullen met onze aankomende 128 online clan members ;)

• pa4jv
Wow Jelle, lange tijd niets gehoord zeg!
Ik ben ook wel te porren voor een avondje MAG, zal leuk zijn als we de oude groep weer eens bij elkaar krijgen. 2 squads moet ook wel mogelijk zijn, aangezien we wat man van GoT-Sver en GoT-Valor meegenomen hebben. :)

De beta is inderdaad ronduit kut. Ik heb het even gespeeld, maar Escalation is gewoon zó slecht. Het is Sabotage met een extra letter. Het gaat er om dat je telkens D activeert, je hoeft hem dan niet eens te verdedigen. Zolang je hem steeds zelf opent win je toch wel.. De knife is kut. Extended reach is wel weg, maar je bent zo snel dat je dat niet merkt. Het erge is, dat Zipper de knife bewust zo heeft gemaakt. De escalationmaps vind ik ook saai; veel stenen en dan die 4 gebouwen. Bij de Raven escalation map quit ik meteen, want je kunt daar niet veilig door de bosjes lopen. Reden: knifers met sj + ms.

Desalniettemin is de retail nog steeds best aardig, zolang je maar met een groep bent. Ik heb als ik speelde vaak opgetrokken met The Dark Flock (~^~), goede clan met idem dito spelers. Nadeel is wel dat ze bijna allemaal maar één keer per dag online zijn, en dat is zo rond 4-5 uur 's morgens. Ze zijn echt goed, hebben allemaal een taak binnen hun squad en delen hun squad in in fireteams; de 2 beste spelers worden gekoppeld en worden door 2 fireteams, elk uit 3 spelers, zo dicht mogelijk naar de bunkers gebracht. De 2 fireteams clearen het omringende gebied, en die 2 gasten gaan voor de objective. Daarna moeten die 2 fireteams allebei een kant van de bunker dekken, niemand heeft dan nog een kans om te spawnen. Het werkt echt idioot goed... SVER acquisition in 5 minuten gewonnen, Valor domination in 8 minuut 43. En dat met 8 man he.. gewoon overal AA's slopen, letters bezetten en maar killen die gasten.. niet normaal. Vooral die Moejoe, wat een beest is dat zeg. Erg leuk om met ze te spelen, maar toch speel ik liever met GoT. Speelt lekkerder, ondanks dat wij aardig onderdoen voor The Flock. O-)

• SinergyX
Mij lukt het in de beta nog steeds niet om zo enorm hard te rennen, zal wel te maken hebben dat ik altijd zwaarste armor heb :D

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

volgende stap is van een avond naar een bepaalde avond :)

datum prikken?

• Dynamix
@ pa4jv: Lijkt mij ook cool om zo gestructureerd te spelen. Als we een squad vol kunnen krijgen, mag jij de rol van SL op je nemen :)

@ SinergyX: Heeft inderdaad met je armour te maken. Met zware armour ben je inderdaad zo traag als dikke stront en met lichte armour kun je vliegen... :S

• pa4jv
Ja zeg maar wat, ik kan eigenlijk de hele week wel tot een uur of 11. Ik heb ook nog een vriendin die aandacht zoekt. :+

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Bevalt nog steeds prima op S.V.E.R. Veel meer dan Raven. Zit inmiddels op 41 of 42 met Assault, heal/full rez en Sniper spec.

Let altijd wel op of ik [GOT] tags voorbij zie komen maar das eigenlijk zelden.

"Oooh Jeroen!"

• pa4jv
Echte GoTters zitten bij Raven. O-)

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

quote:
pa4jv schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 16:17:

Nee hoor, ik pest je maar. Ik vond de GOT clan best leuk, met name met Rico en Blade. Maar ja, ik vind Raven gewoon niet zo leuk.

"Oooh Jeroen!"

• SinergyX

Zo, nu mag je nog een keertje Kaap :+

• Dynamix
SVER... dat is toch die pauper PMC die niet zonder ducttape kan...?! Echte GoTters zitten bij Raven. O-)

Maar ik snap je wel... SVER heeft sterkere mappen, betere communicatie en medics die ook daadwerkelijk healen. Ikzelf vind de uitdaging bij SVER minimaal.

• dangerpaki
Ik had laatst een wapen van een tegenstander gepakt (ik geloof SVER) maar dat was een fijne AR zeg (Naam effe kwijt). Toen dacht ik bij mezelf, al dat geouwehoer met snipers, als je ziet hoe makkelijk je iemand neerlegt met een AR. Die sniper rifles zijn in verhouding dan wel erg triest zeg. Die zouden veel sterker moeten zijn dan. Ik kan nu beter een AR met scope erop spelen.
Alleen jammer dat je niet alle skills kan binnenhalen voor meerdere categorien (bv sniper en assault) en dus gewoon alle wapens kan hebben.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

quote:
SinergyX schreef op woensdag 15 september 2010 @ 12:31:

Zo, nu mag je nog een keertje Kaap :+
Ik win het nog steeds van je :+
quote:
Dynamix schreef op woensdag 15 september 2010 @ 13:12:
SVER... dat is toch die pauper PMC die niet zonder ducttape kan...?! Echte GoTters zitten bij Raven. O-)

Maar ik snap je wel... SVER heeft sterkere mappen, betere communicatie en medics die ook daadwerkelijk healen. Ikzelf vind de uitdaging bij SVER minimaal.
Volgens mij als je een echte uitdaging wil moet je Valor gaan spelen. Degelijk in alles, uitstekend in niets.

Enne, Raven beschikt over de betere wapens nog altijd :)

"Oooh Jeroen!"

• pa4jv
Net even wat potjes gespeeld, ging best aardig. Atac blijft een leuk dingetje. :)
Heb alleen wel vernomen dat er weer een aantal naar SVER gaan.. alleen de die-hards(of zijn het de try-hards) blijven over. :P
Zag ook dat Blade in een andere clan zat, snap geen reet van dat verhaal. Schijnt dus een eigen clan gemaakt te hebben omdat ik heb wat gezegd heb. Ik had hem gezegd dat ik het niet snapte waarom hij in een clan zat terwijl hij echt totaal geen potjes meer met ons speelde omdat hij liever lag te snipen in Supression om zijn KDR te verhogen. Ben ik nou zo raar of zit je in een clan om met elkaar te spelen, en boeit je KDR geen reet? Je KDR is een afspiegeling van hoe goed je bent, die gaat vanzelf wel weer omlaag als je weer eens getest wordt. :?

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

quote:
pa4jv schreef op woensdag 15 september 2010 @ 21:30:
Net even wat potjes gespeeld, ging best aardig. Atac blijft een leuk dingetje. :)
Heb alleen wel vernomen dat er weer een aantal naar SVER gaan.. alleen de die-hards(of zijn het de try-hards) blijven over. :P
Zag ook dat Blade in een andere clan zat, snap geen reet van dat verhaal. Schijnt dus een eigen clan gemaakt te hebben omdat ik heb wat gezegd heb. Ik had hem gezegd dat ik het niet snapte waarom hij in een clan zat terwijl hij echt totaal geen potjes meer met ons speelde omdat hij liever lag te snipen in Supression om zijn KDR te verhogen. Ben ik nou zo raar of zit je in een clan om met elkaar te spelen, en boeit je KDR geen reet? Je KDR is een afspiegeling van hoe goed je bent, die gaat vanzelf wel weer omlaag als je weer eens getest wordt. :?
Blade is bezig om alle lintjes etc te verzamelen. Daarom moest hij uiteindelijk ook een keer gaan snipen. Inmiddels is hij gevet naar Valor, aantal anderen gaan ook vetten naar Valor. En vervolgens komen ze terug naar S.V.E.R.

Ik heb het hele weekend lekker gespeeld. Bij level 52 aangekomen. Pas sinds dit weekend eens opgegaan voor SL, nog nooit gedaan dus was wel even uitvogelen hoe dat allemaal werkt. Uiteindelijk in een DOM match waarbij Raven verdedigde mijn clusterbomb getimed met de respawn van Raven en vervolgens bleef mijn cursor zon 5 seconden knipperen en werd er XP gains gespammed :+ Vermakelijk...

Helaas gisteren ook geconfronteerd met retards die het niet kunnen hebben dat je SL hebt. Zat met 4 gasten uit 1 clan in een squad. Hun hadden PL en ik had SL. Gingen ze mij votekicken omdat ze SL erbij wouden hebben. Sneu...

Verder heb ik eindelijk een spec gevonden die voor mij werkt. Commando/medic. Om 1 of andere reden kan ik met de Vipera aardig goed overweg. Shotgun voor close quarters ook erg lekker.

"Oooh Jeroen!"

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Gerucht; zipper zou (gaan) werken aan MAG-2

De CQC van MAG is erg fijn om te spelen, kun je ook wat meer goodies mee brengen dan wanneer je met de LMG speelt

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

quote:
himlims_ schreef op maandag 20 september 2010 @ 10:09:
Gerucht; zipper zou (gaan) werken aan MAG-2
Dat doen ze al. Echter is het niet zozeer Mag-2 als in een hele nieuwe titel c.q. release maar de huidige MAG die zodanig aangepast wordt dat het wel heel anders is.

De beta is al online te spelen. Zie ook http://forums.mag.com/t5/...l-Discussion/bd-p/magbeta

"Oooh Jeroen!"

• dangerpaki
quote:
Kaap schreef op maandag 20 september 2010 @ 10:02:
[...]

Blade is bezig om alle lintjes etc te verzamelen. Daarom moest hij uiteindelijk ook een keer gaan snipen. Inmiddels is hij gevet naar Valor, aantal anderen gaan ook vetten naar Valor. En vervolgens komen ze terug naar S.V.E.R.

Ik heb het hele weekend lekker gespeeld. Bij level 52 aangekomen. Pas sinds dit weekend eens opgegaan voor SL, nog nooit gedaan dus was wel even uitvogelen hoe dat allemaal werkt. Uiteindelijk in een DOM match waarbij Raven verdedigde mijn clusterbomb getimed met de respawn van Raven en vervolgens bleef mijn cursor zon 5 seconden knipperen en werd er XP gains gespammed :+ Vermakelijk...

Helaas gisteren ook geconfronteerd met retards die het niet kunnen hebben dat je SL hebt. Zat met 4 gasten uit 1 clan in een squad. Hun hadden PL en ik had SL. Gingen ze mij votekicken omdat ze SL erbij wouden hebben. Sneu...

Verder heb ik eindelijk een spec gevonden die voor mij werkt. Commando/medic. Om 1 of andere reden kan ik met de Vipera aardig goed overweg. Shotgun voor close quarters ook erg lekker.
Dat soort gasten kom ik ook elke keer tegen die je vernaaien omdat ze zelf SL willen zijn. Waar ik me het meest aan irriteer is als je met een stel debielen in een squad zit en ze de Fragos niet opvolgen (en dus lekker de mortars en AAA niet repareren) en vervolgens jou gaan kicken omdat je een slechte SL zou zijn.

Ben van het weekend van sniper naar assault gerespecced op Raven. Sniper is naar mijn mening in MAG gewoon niet gelijkwaardig aan andere classes. Het is gewoon bijna niet te spelen. Als je ziet wat ik nu met een tier 4 assault rifle nog allemaal mee kan nemen in m'n loadout en hoe triest weinig dat voor een sniper was. Daarnaast ben je met een assault rifle met een scope veel beter af omdat je gewoon evenveel damage doet maar wel 10x zo snel schiet, terwijl je sniper echt niet snel schiet en qua damage lopen ze ook gewoon gezellig door.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

quote:
Kaap schreef op maandag 20 september 2010 @ 10:21:
[...]

Dat doen ze al. Echter is het niet zozeer Mag-2 als in een hele nieuwe titel c.q. release maar de huidige MAG die zodanig aangepast wordt dat het wel heel anders is.

De beta is al online te spelen. Zie ook http://forums.mag.com/t5/...l-Discussion/bd-p/magbeta
je haalt de beta en mag-2 door elkaar, de beta is voor de huidige mag. Gerucht gaat dat men na socom gaat werken aan mag2, dus een opvolger .... maar goed, zipper kennende wordt dat 2015. De beta in de huidige vorm vind ik om te huilen, net als 80% van alle mag spelers. Zipper blijft maar wijzigen en wijzigen .... :N

sniper is idd vrij saai/kansloos - ik speel tegenwoordig nauwelijks MAG, maar vooral BFBC2, daarin is sniper super leuk om te doen (terwijl ik normaliter :r op snipers)

himlims_ wijzigde deze reactie 20-09-2010 10:31 (20%)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• Blade_V-Pire
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 17-01-2011

Jaja voor jou misschien maar waarom is mijn KD dan de afgelopen weken alleen maar omhoog gegaan in welk level ik dan ook zat en met of zonder sniper t maakt geen fluit uit ;) echt totaal geen potjes meer mee speelt, tering je lijkt wel een wijf die overdrijft nog zelf minder dan jou,.. een paar dagen (nog geen 5 dagen in totaal) snipen en ffe mn ding doen en je bent gelijk al eeuwen weg, wel leuk dat je me dan mist maar al je t mij had gevraagd dan was r ook geen punt, alleen beetje zielig dat je mij kicken ontkend terwijl een van mn gamemaatjes in de groep zat toen je t er over had, verder geen beaf maar es zien hoe leuk raven dadelijk nog is als de meeste weer overstappen ;) :P

Wel grappig dat je Raven dan zo vet en goed vind en past overstapt als assasin en ik overstappen ;)

dus de zin ;

moet je verplaatsen door, echte GoTters spelen MAG en meelopers bitchen op een blog op i-net :P

Jeroen zie je weer gauw bij S.V.E.R. ;)
Ben ook druk bezig met het promoten van mn recordlabel aankomende weken dus trek nu ongeveer 2 weken uit voor het veteranen en dan benk dr weer, Rico komt direct naar S.V.E.R. en gebruikt het acount van zn vriendin bij Valor dus weet niet hoeveel die daarop gaat zitten maar dat merken we vanzelf :P

Aan alle GoT-members die wel es op deze blog kijken, ga alsjeblieft meer spelen er staan genoeg mensen in de lijsten alleen staan ze veel te lang op inactief, clanwars of niet sta de jongens bij het is een leuke club altijd geweest en het zou jammer zijn dat zoiets verwaterd.

De clan die Rico heeft opgezet gaat wel internationaal worden dus degene die geen engels willen spreken raad ik af om erbij te komen, maar de jongens die daar wel mee kunnen leven en de clan willen bijwonen, zodat wel volle squads/platoons hebben en potjes domineren zijn van harte wlkom :)

• Blade_V-Pire
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 17-01-2011
btw pa4jv Assasin gaat ook weg bij Raven, kijken hoe lang het duurd voor jij weg bent bij Raven ;) :P

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

niet! ik heb alle fracties gehad met als doel om bij Raven weer tezamen te komen - ik weet zeker dat 'onze club' bij Raven blijft en niet nog eens gaat vetten naar een andere PMC. Daarlangs blijft 't afwachten wat zipper gaat doen met de reacties van de beta en de clanwars ....

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• dangerpaki
Tweakers,

de Interdiction DLC is niet te spelen. En ik heb eigenlijk sinds de download maar een aantal keren kunnen spelen door het tekort aan spelers. Ik wil proberen om bij Sony een refund voor elkaar te krijgen. Want de fout ligt niet bij mij, en wat Sony beschrijft in de beschrijving dat krijg ik dus niet. Iemand ervaring hiermee? Ik weet dat Sony officieel niet aan refunds doet, maar heb ook op internet gelezen van mensen die het wel voor elkaar krijgen.

Ik ben het zo zat dat Zipper dat lekker maar op de spelers afschuift en zegt ja daar kunnen wij niets aan doen, maar vervolgens wel weer de volgende betaalde DLC aan het ontwikkelen zijn om de spelersgroep nog meer te fragmenteren. Het is nu eigenlijk ook meer een principekwestie geworden.

• pa4jv
quote:
Blade_V-Pire schreef op maandag 20 september 2010 @ 12:54:

Jaja voor jou misschien maar waarom is mijn KD dan de afgelopen weken alleen maar omhoog gegaan in welk level ik dan ook zat en met of zonder sniper t maakt geen fluit uit ;) echt totaal geen potjes meer mee speelt, tering je lijkt wel een wijf die overdrijft nog zelf minder dan jou,.. een paar dagen (nog geen 5 dagen in totaal) snipen en ffe mn ding doen en je bent gelijk al eeuwen weg, wel leuk dat je me dan mist maar al je t mij had gevraagd dan was r ook geen punt, alleen beetje zielig dat je mij kicken ontkend terwijl een van mn gamemaatjes in de groep zat toen je t er over had, verder geen beaf maar es zien hoe leuk raven dadelijk nog is als de meeste weer overstappen ;) :P

Wel grappig dat je Raven dan zo vet en goed vind en past overstapt als assasin en ik overstappen ;)

dus de zin ;

moet je verplaatsen door, echte GoTters spelen MAG en meelopers bitchen op een blog op i-net :P
Je KDR is omhoog gegaan doordat je beter bent geworden in MAG, dat is niet zo moeilijk. Het is ook niet helemaal waar dat ik heb gezegd dat je uit de clan moest, ik heb alleen gezegd dat ik niet snap waarom je in een clan zit terwijl je slechts Suppression speelde. En inderdaad, je speelde het om je KDR te verhogen.

Ik heb inderdaad een pbtje gestuurd naar iedereen toen we overstapten naar Raven, want ik had geen zin om alleen te gaan. Evert was van plan een rondje Raven-Valor-SVER te doen, maar die blijft langer bij Raven hangen dan gedacht. Prima dat hij weer naar SVER gaat hoor, maakt mij niet uit. Ik ga niet mee, heb dat al vaker aangegeven, blijf lekker bij Raven. Vermaak me hier prima, komen vast wel weer avondjes dat we met de oude vaste groep zijn, en heb geen zin om te vetten. Maak je over mij maar geen zorgen, ik vermaak me wel.

Ook leuk trouwens dat je sarcasme herkende in mijn oneliner, komt 'ie wat beter uit.

Veel plezier met SVER en je nieuwe clan, ik kom je wel weer een keer tegen.

Paki, ik ben het met je eens dat het jammer is dat Interdiction niet te spelen valt. Ik denk alleen niet dat je een refund krijgt, want niemand wist zeker dat het niet te spelen zou zijn.. zo is het helaas gelopen.

• pa4jv
Net weer een paar potjes met de Flock gespeeld. We hadden echt allemaal minstens 65 kills.. Moejoe had er weer eens 153, de uitslover. :+

• Thrace Grumble
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 20:20

Thrace Grumble

PSN: ThraceG

Ben pas nog een paar keer online geweest bij Raven, maar op een of andere manier is er dan niemand online :( Waar is iedereen??!! Levelen in je eentje is niet leuk, ook al ben ik pas lvl 8. :(

PSN: ThraceG | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Gistermorgen 60 gedinged *O*

"Oooh Jeroen!"

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

quote:
pa4jv schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 23:40:
Net weer een paar potjes met de Flock gespeeld. We hadden echt allemaal minstens 65 kills.. Moejoe had er weer eens 153, de uitslover. :+
hahaha heerlijk als dat lukt, maar 153 is wel aso veel ;-)

'k heb zaterdag nog MAG gespeeld, samen met Marcks, onze 'ouwe' sniper. Heb hem weer invite gegeven in de Raven clan, op paar na is de oude garde weer helemaal compleet.

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• dangerpaki
quote:
Thrace Grumble schreef op zondag 26 september 2010 @ 18:39:
Ben pas nog een paar keer online geweest bij Raven, maar op een of andere manier is er dan niemand online :( Waar is iedereen??!! Levelen in je eentje is niet leuk, ook al ben ik pas lvl 8. :(
JA GOT-RAVEN zijn er de laatste tijd inderdaad weer erg weinig mensen online. Ik twijfelde even of ik niet weer ik de verkeerde Raven clan van Got zat.

Ik vind Escalation in de beta trouwens echt een ruk game mode. Iedereen zit maar een beetje te campen op D, wachtende totdat iemand 2 van de 3 pakt en vervolgens disabelen ze meteen D, kan je weer terug naar A, B en C. Dat moeten ze of beter uitwerken of gewoon laten vallen. Ik stem voor het laatste wat gezien het succes van Interdiction (wel veel beter uitgewerkt) zal het niets worden met Escalation. Ik hoop wel dat ze Interdiction of in prijs omlaag gooien of gratis maken, zodat het ten minste een beetje speelbaar wordt. Bedoel het heeft weinig nut om die DLC nog betaald te houden, want welke gek gaat dat nou kopen. Dus je kan hem nu maar beter gewoon gratis weggeven voor een weekje ofzo zodat de gamers aantallen weer wat omhoog gaan klimmen. Want waar ik me het meest aan irriteer is niet eens dat Interdiction onspeelbaar is, maar het feit dat ze bij Zipper doen alsof hun neus bloedt.

dangerpaki wijzigde deze reactie 27-09-2010 10:03 (5%)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

heb sowieso nooit gesnapt wat de deal was met die 2e got raven clan :X
paar mnd terug hebben we dit met pa4jv geinventariseerd, hij heeft iedereen een msg op de psn gestuurd.
men die niet heeft gereageerd; jammer pech, neem contact op en we invite je

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• Marcks
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 17-02 17:56
quote:
himlims_ schreef op maandag 27 september 2010 @ 08:46:
'k heb zaterdag nog MAG gespeeld, samen met Marcks, onze 'ouwe' sniper. Heb hem weer invite gegeven in de Raven clan, op paar na is de oude garde weer helemaal compleet.
Twintig voor vijf in de ochtend was het. De laatste keer dat ik tot zo diep in de nacht zat te gamen was 'Tekken 4' net uit. :D

Ik had al maanden geen MAG meer gespeeld, maar snipen is nog steeds zo bruut leuk als het een beetje loopt. Vooral als de vijand er op den duur genoeg van heeft en counter-snipers in gaat zetten, links, rechts, hoog, laag, soms drie tegelijk... en dat ik dan nog steeds win. ^.^

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

quote:
Marcks schreef op maandag 27 september 2010 @ 12:03:
[...]

Twintig voor vijf in de ochtend was het. De laatste keer dat ik tot zo diep in de nacht zat te gamen was 'Tekken 4' net uit. :D

Ik had al maanden geen MAG meer gespeeld, maar snipen is nog steeds zo bruut leuk als het een beetje loopt. Vooral als de vijand er op den duur genoeg van heeft en counter-snipers in gaat zetten, links, rechts, hoog, laag, soms drie tegelijk... en dat ik dan nog steeds win. ^.^
was idd potje tot 't licht begon te worden, hoorde mijn buren ontwaken, toen ben ik onder de wol gegaan :x die ronde op de sver supr. ging wel leuk :+

begreep dat de beta weer van updates is voorzien, iemand die zijn ervaring wil delen? (ik vond de 1e beta om te :r - sindsdien niet meer gespeeld)

//edit;
Zipper Interactive heeft meer details naar buiten gebracht over de al eerder aangekondigde grote update voor de online shooter MAG. De update, die binnen een maand uit wordt gebracht, verhoogt onder meer de level cap naar 70 en introduceert een Clan Deploy-optie.

Eerder werd deze Clan Deploy-feature al aangekondigd maar ontbraken de details over wat de functie precies inhield. Met Clan Deploy kunnen clanleiders andere clanleden in de wachtrij zetten voor een lopende speelsessie.
In-game credits

Ook introduceert de update een in-game economie waar spelers credits kunnen verdienen om wapens en items van te kopen. Verder zijn een aantal bestaande wapens, maps en voertuigen aangepast, verschillende foutjes opgelost en krijgen spelers voortaan een nieuwspagina te zien in het spel, waarop de laatste veranderingen aan het spel staan weergegeven. Tot slot is het vaardighedensysteem op de schop gegaan.

---
MAG wordt in VS platiunum; http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=266681 - misschien dat er wat nieuwe schietschijven bij gaan komen

himlims_ wijzigde deze reactie 27-09-2010 12:14 (39%)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

Pagina: 1 ... 21 22 23 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True