Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:20
Ja ik ben me daar van bewust, ik zie het als een vergrote versie van BBC2. ( redelijke vergelijking denk ik zo 8) )

Maar ik denk ( als het financieel lukt ) om MAG gewoon te kopen en MW2 te houden, en als ik MAG nou zo geweldig als nu vind dan kan ik MW2 altijd nog verkopen.

En ik hou heel erg van teamwork met headset dus dat zal wel goed komen ;)

it's time to play a good game after several years :+

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:26
himlims_ schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 12:32:
willen we beetje goed voor de dag komen met die clanwars hebben we echt meer membertjes nodig, zal ik die [NL.] clan vragen of zij een migratie zien zitten?
NL., waar we laatst een zooitje nutteloze snipers van GOT heen hebben getrapt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:18

Aapzak

Your genuine OS hopper

ik zal ff doorwerken aan mijn vet. Dan kom ik er snel weer bij.

PSN ID: Aapzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
himlims_ schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 11:50:
Iemand bij [GOT]-Raven online vanmiddag? Kunnen de volgende usertjes een invite krijgen? (is er bij mij gister bijin geschoten)
Speccels, Sjakie24, X2-F0, WRR_Farid, ido370
Ah dus jullie zijn weer terug bij raven? Ik denk dat ik MAG dan ook maar weer 's opstart. Ik zit volgens mij nog in de oude GoT clan (dus niet meer bij Holland en de rest). Spelen jullie veel op die nieuwe maps? Ik heb die DLC namelijk niet aangeschaft.

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Nee, interdiction spelen we vrijwel nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Wizz15 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 13:47:
[...]

Ah dus jullie zijn weer terug bij raven? Ik denk dat ik MAG dan ook maar weer 's opstart. Ik zit volgens mij nog in de oude GoT clan (dus niet meer bij Holland en de rest). Spelen jullie veel op die nieuwe maps? Ik heb die DLC namelijk niet aangeschaft.
kun je voor mij achterhalen wie ik nu in 'die andere' clan van ons zitten? Dan kunnen we dit migreren. Beetje krom als er meerdere langs elkaar lopen terwijl we van 't zelfde clubje af komen.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:57
pa4jv schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 12:06:
Ik zet hem nu wel ff aan.

Edit: Speccels zit er al in, ido370 moet eerst uit zijn huidige clan en de rest heeft een uitnodiging. :)
DANK!!!
himlims_ schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 12:32:
willen we beetje goed voor de dag komen met die clanwars hebben we echt meer membertjes nodig, zal ik die [NL.] clan vragen of zij een migratie zien zitten?
Zal wel mooi zijn, als we een beetje op elkaar ingespeeld zijn dan kan je echt goed knallen. Gisteren weer een match gespeeld waar geen persoon doet wat de bedoeling is en iedereen maar klakkeloos ergens gaat staan knallen. Terwijl als je een goede squad hebt en je goed gecontroleerd naar binnen loopt het echt super mooi kan zijn.
pa4jv schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 12:49:
[...]

NL., waar we laatst een zooitje nutteloze snipers van GOT heen hebben getrapt. :D
Hahaha, ben ook sniper, snipen is mooi hoor, maar ik mik niet zo goed, dus hou het op m'n T1 sniper vaak, die knalt lekker achter elkaar.
Wizz15 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 13:47:
[...]

Ik speel interdiction wel, hartstikke tof, en ik gok dat ik waarschijnlijk de nieuwe maps ook wel ga halen. Wel lachen met 3 clans op één map tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Spel is hier net binnen gekomen met de post. Mijn broer kon hem niet laten liggen voor 15 euro (2e hands). Hij gaat bij Raven. Ik sowiezo ook. Maar moet eerst nog eens zien hoelang ik blijft spelen. Ik heb ook nog WoW :P

Beta was echt vet. Vond het alleen wel jammer dat er zo weinig mensen headset gebruikte... Maar als je dan eenmaal een squad had waarbij dat wel werd gedaan, dan pwnde je zo hard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
WoW of MAG... dat zou niet eens een keuze moeten zijn joh.

Paki, snipen kan mooi zijn, maar dan moet je wél een beetje goed zijn. Niet vanaf de spawn eindigen met een 3-28 kd(ja, echt gebeurd :X ) en niet snipen op de objective, maar bij een andere letter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Gropah schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 13:53:
Spel is hier net binnen gekomen met de post. Mijn broer kon hem niet laten liggen voor 15 euro (2e hands). Hij gaat bij Raven. Ik sowiezo ook. Maar moet eerst nog eens zien hoelang ik blijft spelen. Ik heb ook nog WoW :P

Beta was echt vet. Vond het alleen wel jammer dat er zo weinig mensen headset gebruikte... Maar als je dan eenmaal een squad had waarbij dat wel werd gedaan, dan pwnde je zo hard!
wat zijn jullie PSN namen? dan slingeren we jullie in de clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik weet niet of mijn broer er bij wil, dus dat moet hij zelf maar geven. Ik ben PSN:Guussieboy, maar heb nog niet gespeeld oid, dus wss kun je me atm niet uitnodigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25
Elke map heeft bepaalde punten waar je als sniper enorm goede ondersteuning kan bieden, zeker de T2 of T4 sniper kan enorme meerwaarde bieden, bijvoorbeeld neerhalen van turrents vanuit 2 spots (1 sniper, 1 P200 of guided rocketlauncher) of juist supression fire op de irritante plekken (Domination Valor op de brug bij E/F bijvoorbeeld).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
pa4jv schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 13:56:
WoW of MAG... dat zou niet eens een keuze moeten zijn joh.

Paki, snipen kan mooi zijn, maar dan moet je wél een beetje goed zijn. Niet vanaf de spawn eindigen met een 3-28 kd(ja, echt gebeurd :X ) en niet snipen op de objective, maar bij een andere letter.
Hahahah 3-28, nee gelukkig is dat niet zo erg. Afhankelijk van game type gaat het bij mij wel prima. Je moet inderdaad niet gaan liggen op het gebied waar je wilt snipen. Lekker een end weg ergens in the middle of no where, is goed. In suppression (ja ik weet het, wie speelt dat nou) haal ik vaak 25/1 K/D ratio. Gewoon gedekt gaan liggen en wachten tot ze komen. Maar dat werkt niet als je met een squad echt objectives moet halen. Als je objective alleen het afmaken van de tegenspeler is is het een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

PSN:RikBruil wil ook nog een clan invite :) als we in dit tempo door gaan ... komen we in de buurt van een full sabo platoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
himlims_ schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 13:49:
[...]
kun je voor mij achterhalen wie ik nu in 'die andere' clan van ons zitten? Dan kunnen we dit migreren. Beetje krom als er meerdere langs elkaar lopen terwijl we van 't zelfde clubje af komen.
Ik stuur je zo een DM met de namen, het is een flinke lijst iig. Ik weet niet hoeveel mensen nog actief zijn daar, ik zie een hoop namen die ik niet ken, en een paar oude die denk ik niet meer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Denk dat daar ook de oud gediende tussen zitten, zoals JanV, jur, enemy etc?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
dangerpaki schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 14:10:
[...]

Hahahah 3-28, nee gelukkig is dat niet zo erg. Afhankelijk van game type gaat het bij mij wel prima. Je moet inderdaad niet gaan liggen op het gebied waar je wilt snipen. Lekker een end weg ergens in the middle of no where, is goed. In suppression (ja ik weet het, wie speelt dat nou) haal ik vaak 25/1 K/D ratio. Gewoon gedekt gaan liggen en wachten tot ze komen. Maar dat werkt niet als je met een squad echt objectives moet halen. Als je objective alleen het afmaken van de tegenspeler is is het een stuk makkelijker.
Toch zou ik graag een goede sniper bij me willen hebben. We lopen nu allemaal rond met een SMG of een shotgun(puur omdat we een medkit, repairkit, rpg, granaten en allerlei sensors mee willen nemen). Met een AR of LMG heb je daar niet genoeg ccpunten voor. Op lange afstand zijn we dus wat minder effectief. Dan wil ik wel één sniper hebben die fungeert als een countersniper. O-)

Daan: Jur, Thomas, Enemy e.d. zitten allemaal nog bij SVER.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik denk dat ik nu hele motionsensor/jammer tree laat zitten en toch weer Sniper in ga, combinatie met de F90/KP7 kom ik denk heel eind. (en uiteraard medic en fitness tree).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

pa4jv schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 14:15:
[...]

Toch zou ik graag een goede sniper bij me willen hebben. We lopen nu allemaal rond met een SMG of een shotgun(puur omdat we een medkit, repairkit, rpg, granaten en allerlei sensors mee willen nemen). Met een AR of LMG heb je daar niet genoeg ccpunten voor. Op lange afstand zijn we dus wat minder effectief. Dan wil ik wel één sniper hebben die fungeert als een countersniper. O-)

Daan: Jur, Thomas, Enemy e.d. zitten allemaal nog bij SVER.
Jah we hebben/hadden Raxz onze hero-sniper, maar die is neit meer actief geweest op mag/got

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Raxz.. had ooit 7 kills door een turret neer te knallen. Lagen ze te repairen, ontploft dat ding. _/-\o_
Oh, en waar is Mark? Was ook altijd een goede sniper.

Raxz moet trouwens ook nog in de oude Ravenclan zitten.

[ Voor 15% gewijzigd door pa4jv op 18-08-2010 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
SinergyX schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 14:14:
Denk dat daar ook de oud gediende tussen zitten, zoals JanV, jur, enemy etc?
Nee ik zag wel wat oude namen nog staan (pixel bijvoorbeeld), maar die spelen denk ik niet meer. Jur en Thomas spelen volgens mij ook alleen nog BC2 (daar speel ik iig iedere dag mee).
pa4jv schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 14:23:
Raxz moet trouwens ook nog in de oude Ravenclan zitten.
Klopt, die zit er nog in. Ik heb Himlims_ een lijst met namen gestuurd.
pa4jv schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 14:15:
Ik was altijd sniper, maar ik heb gisteren net gerespecced naar Rapid Assault :P Kom je dus net iets te laat mee ;) Voorheen was 't altijd vechten om de goede plekjes met Marcks of Raxz volgens mij :P Toen hadden we een overschot aan snipers dus ik dacht ik respec maar even.

[ Voor 62% gewijzigd door Wizz15 op 18-08-2010 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Derk, als jij die lijst met namen ff doorstuurt, gooi ik wel wat berichtjes rond.

Wizz15, het is juist mooi dat je nu gerespecced hebt, want één sniper is genoeg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

njah gezien de playerlist van namen bij de andere got raven clan, vraag ik me af of 't niet slimmer is dat wij migreren naar hun?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Jep, ik denk dat dat makkelijker is. Wizz, zou jij mij uit kunnen nodigen, dan nodig ik de rest wel uit?
Maarja, aan de andere kant, Derk. Er zijn er zo weinig online, dan gooien we een berichtje rond dat ze het ff aan moeten geven als ze over willen stappen?

[ Voor 43% gewijzigd door pa4jv op 18-08-2010 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
himlims_ schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 14:44:
njah gezien de playerlist van namen bij de andere got raven clan, vraag ik me af of 't niet slimmer is dat wij migreren naar hun?
Nou de meeste mensen van oude raven clan (GoT tag) die zijn nooit meer online. Laatste weken niemand online gezien behalve een keer één iemand eventjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

pa4jv schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 14:45:
Jep, ik denk dat dat makkelijker is. Wizz, zou jij mij uit kunnen nodigen, dan nodig ik de rest wel uit?
Maarja, aan de andere kant, Derk. Er zijn er zo weinig online, dan gooien we een berichtje rond dat ze het ff aan moeten geven als ze over willen stappen?
is misschien tactischer, en zoals paki zegt; meeste zijn niet eens meer onlien geweest. Ik heb praktisch iedereen van GOT/MAG in mijn friendlist staan. Denk dat overgrote gedeelte alleen nog maar BFBC2 speelt. Misschien is het dan slimste om iedereen een berichtje te sturen, met vraag of ze contact op nemen en of wat ze uberhoubt willen. Bedoel als toch geen annimo voor is :+ Daarlangs is 'ons' gedeelte wel actief ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
himlims_ schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 14:57:
is misschien tactischer, en zoals paki zegt; meeste zijn niet eens meer onlien geweest. Ik heb praktisch iedereen van GOT/MAG in mijn friendlist staan. Denk dat overgrote gedeelte alleen nog maar BFBC2 speelt. Misschien is het dan slimste om iedereen een berichtje te sturen, met vraag of ze contact op nemen en of wat ze uberhoubt willen. Bedoel als toch geen annimo voor is :+ Daarlangs is 'ons' gedeelte wel actief ...
Ik hoor 't wel als ik toch iemand moet uitnodigen, dan blijf ik nog wel ff in de oude clan hangen. Maar ik heb gisteren en vandaag nog niemand online gezien iig... Jammer want ik had wel zin om weer ff het oude MAG gevoel op te halen ;)

Heb sowieso nog een uur double XP na de laatste patch, die spendeer ik liever in een fatsoenlijke game dan in een game vol randoms :P

[ Voor 8% gewijzigd door Wizz15 op 18-08-2010 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Je hebt elke dag een uur double xp, Wizz. :P Als jij er nog ff in wilt blijven, graag. Je kunt gewoon in onze group komen dan, dat is geen probleem.

Ik ben vanavond en morgen trouwens niet online, heb wat visite ivm Sail Amsterdam. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
pa4jv schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 15:08:
Je hebt elke dag een uur double xp, Wizz. :P Als jij er nog ff in wilt blijven, graag. Je kunt gewoon in onze group komen dan, dat is geen probleem.

Ik ben vanavond en morgen trouwens niet online, heb wat visite ivm Sail Amsterdam. :)
Ah ok, goed om te weten van die double XP :)

Zit net even mijn stats te kijken, maar ik schrik er een beetje van :P Ik heb meer kills dan 83% van de MAG players? (zelfde voor deaths trouwens :()

Nou denk ik dat ik een beetje in het niet val, maar 't valt me wel op dat ik wel heel erg veel sniper speelde.. 104 kills met assault rifles en 785 met de sniper (wel maar 386 headshots) :+

Ik ga nu maar eens ff mn assault wat opkrikken dan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Die stats kloppen vaak niet, mijn stats zijn al weken, mischien wel maanden, niet kloppend dus leuk om te weten maar meer ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Check, ga ook MAG aanschaffen, moet alleen nog een goedkope versie op de kop tikken (tweedehands?):) Zou tof zijn als ik bij de clan kan!
Snipen is altijd tof, wil me hier dan ook best aan wagen :)

[ Voor 56% gewijzigd door Thrace Grumble op 18-08-2010 20:29 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Leuk, weer iemand erbij. Hij is vast wel op Marktplaats te krijgen? En anders wel op de bekende buitenlandse sites..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
Ik zag hem voor 20 euro op marktplaats, en 37 incl. in NL, en rond 45 in het buitenland :S

Ik wil niet wijs doen maar, ik wil hem zelf ook nog halen dus vandaar :+

Edit: Marktplaats > : http://computer-software....xeR04%2Bl&fta_ind=18&fs=1

Overzicht winkels en prijzen budgetgaming : > http://www.budgetgaming.n...sive+action+game_PS3.html

:>

[ Voor 73% gewijzigd door Spekker op 18-08-2010 21:09 ]

Verwijderd

Las laatst iets over een soort van muis controller wat je op de PS3 kan aansluiten. Nou was ik nieuwsgierig hoe goed die werkten en of iemand er ervaring mee heeft. En werkt dat dan ook echt goed? Volgens mij kan je veel beter spelen als de rest dan. Over het algemeen speel ik echt alleen shooters op PC maar vond mag zo leuk. Speel het nu al tijden maar ondanks de redelijk goede scores die ik haal blijf ik toch een hekel hebben aan dat pookje.

• SinergyX
Ik heb er hier eentje liggen, stof te happen. Het werkte voor mij echt voor geen meter, het komt niet eens in de buurt van PC shooters. Wel heb ik later bij DX nog een ander model besteld die met een muis/keyboard kan werken, helaas waren deze niet meer leverbaar.
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.37637

Mocht je die ergens ooit tegenkomen, meer 'PC shooter' gevoel dan zo'n FragFX (of soortgelijke) je zou kunnen geven (je 'stuurt' met een vage nunchuck, geef mij dan maar gewoon aswd).

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

MAG is binnen, RAVEN char aangemaakt en training gedaan. Kan ik bij de GoT RAVEN groep? :)

Mn PSNID (lege lijst nog :(, dat krijg je er van als je van Xbox 360 naar PS3 overstapt ): ThraceG

Iemand nog een goede tutorial? Zie veel icoontjes op mn minimap, maar erg duidelijk zijn ze niet ;) Hoe kan ik bijvoorbeeld zien waar ik naar toe moet voor een squad order?

[ Voor 68% gewijzigd door Thrace Grumble op 19-08-2010 12:40 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• dangerpaki
Thrace Grumble schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 11:13:
MAG is binnen, RAVEN char aangemaakt en training gedaan. Kan ik bij de GoT RAVEN groep? :)

Mn PSNID (lege lijst nog :(, dat krijg je er van als je van Xbox 360 naar PS3 overstapt ): ThraceG

Iemand nog een goede tutorial? Zie veel icoontjes op mn minimap, maar erg duidelijk zijn ze niet ;) Hoe kan ik bijvoorbeeld zien waar ik naar toe moet voor een squad order?
Maak je niet druk, je bent zo weer vrienden, een PS3 gamet gewoon lekkerder en er hangt over het algemeen wat volwassener publiek rond. (hoewel die PS3 jailbreak sinds gisteren mij enige zorgen baart, hoop niet dat alle kiddies die nu gratis willen gamen naar de PS3 komen). Hopen dat Sony het snel oplost.

Dat van die orders is inderdaad wat lastig te volgens. Maar als je je pijltje naar beneden druk dan zie je linksbovenin verschijnen wat je nu moet doen en dat iccontje erbij moet je dan op de game scherm vinden. Die icoontjes zie je door dezelfde knop ingedrukt te houden en rond te kijken.

[ Voor 15% gewijzigd door dangerpaki op 19-08-2010 12:41 ]

• SinergyX
Jailbreak zit je alsnog met de koppeling van je PSN, gekraakte xbox kan je ook niet online spelen ;)

Daar maak ik me echt niet druk om, online blijft nog wel even veilig.

Even kort en simpel je UI:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9EUqJfX1fpGYVNFkO9B0ftls/full.jpg

1. Vrij simpel, je ammo in <patroon> / <totaal>. Het verschilt per wapen hoeveel kogels je hebt per patroon.

2. Kill log. Dit is de log enkel van jou squad, wie precies doodgaat door wie of wat en wie wordt revived door wie. Gebruik dit tactisch als je weet waar je teammembers zitten of juist een tegenstander die je eerder zag.

3. Dit is 'win balk'. Blauw is jou team, Rood de tegenstander. Is je balk leeg = verloren. Deze balk varieert per soort match, Interdiction en de training (naam kwijt) gebruiken deze balk.

4. Je Squad. De icoontjes achter de naam zijn eigelijk nietszeggend, op basis van je tree zou je een bepaalde 'job' hebben, maar dit klopt niet echt. Verder zie je voor de naam een icoontje anweer iemand praat (een headset icoontje), en de gele logo's geven aan wat ze precies zijn. (1 streep = squadleader, 2 streepjes platoon leader, 3 steepjes erm.. ledier van alles - afhankelijk van deze status kan je bepaalde extra's doen, zoals targets zetten of airstrikes inroepen.)

5. Je health :) 0 = dood. 100 HP is standaard, via talenttree Fitness kan je dit ophogen naar 120HP

6. Radar. BELANGRIJK. Geel ben jij met de richting, rood stipje is de vijand en lichtblauw zijn je squadmembers. Let goed op je radar, soms zie je een vijand daar, maar nog niet op je scherm, maak hier gebruik van. Grijze pijltjes zijn 'dode' mensen. Ook kan er soms een 2-lijn pijltje verschijnen, dit is een 'frago' gezet door de squadleader om naar een bepaalde locatie te gaan.

7. UI richtingaanwijzers van je teammembers, zitten ze voor je dan zie je ook afstand. Heb je ook een healing apparaat zie je (als je hun richting in kijkt) ook hun health. Gebruik dit icm met je radar, erg handig.

8. Tegenstanders in jou zicht, altijd met een rode naam.

[ Voor 87% gewijzigd door SinergyX op 19-08-2010 13:01 ]

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Wat betreft Raven clan:

Het lijkt mij het handigst als een oude, gepensioeneerde, leider even inlogt en de clan overdraagt aan een actief lid. Wie nog in de clan zit kan zien wie een gouden knoop hebben, die ff vragen nog 1 keer in te loggen en de clan over te dragen. Dan kan de rest zich daar weer bij aansluiten.

• SinergyX
Dat is toch Jelle? Die was afaik al tijd niet meer hier gezien?

• foobar79
  • Laatst online: 11:26
Meer info over de nieuwe game mode:
http://blog.mag.com/blog/...escalation-a-closer-look/
Klinkt leuk, maar haast onmogelijk, 2 objectives pakken.

• SinergyX
foobar79 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 13:54:
Meer info over de nieuwe game mode:
http://blog.mag.com/blog/...escalation-a-closer-look/
Klinkt leuk, maar haast onmogelijk, 2 objectives pakken.
Mwah, je zal gewoon een bagger hoeveelheid tactiek moeten gebruiken. Als SVER en Valor in gevecht zijn om punt A, terwijl Raven B al heeft, moet je je volledig platoon volledig richting C gaan sturen. Het 2 honden vechten om een been principe :P

Zeker Fase 2 erna klinkt echt leuk, van complete aanval omgaan naar pure defense, ook als 'verliezer' kan je nog steeds de uitkomst van de game bepalen (defense van D neerhalen).

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 19-08-2010 14:03 ]

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

SinergyX schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 14:02:
[...]

Mwah, je zal gewoon een bagger hoeveelheid tactiek moeten gebruiken. Als SVER en Valor in gevecht zijn om punt A, terwijl Raven B al heeft, moet je je volledig platoon volledig richting C gaan sturen. Het 2 honden vechten om een been principe :P

Zeker Fase 2 erna klinkt echt leuk, van complete aanval omgaan naar pure defense, ook als 'verliezer' kan je nog steeds de uitkomst van de game bepalen (defense van D neerhalen).
The mission now challenges the PMC that took the two objectives originally to defend D against both attacking groups as long as possible; if the D objective is lost, then play reverts back to phase 1 again and the war continues on until we have a winner.
Moeten de twee facties dan samenwerken om D te veroveren? :D

• SinergyX
Thrace Grumble schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 14:34:
Moeten de twee facties dan samenwerken om D te veroveren? :D
Keep your friends close, and your enemies closer :P

Al verdedigende faction heb je wel 2 factions tegen je, maar de 2 factions zijn ook nog eens tegen elkaar bezig.
Dan zeg ik: Mayhem² x Chaos² = War² :D

• pa4jv
Maar als die 2 factions slim zijn, knallen ze elkaar niet af.. dan win je sowieso. Dan heb je zoveel meer mankracht.

• SinergyX
Dan win je niet, dan wordt de game gereset naar fase 1. Dus weer vechten om ABC. Het voorkomt verlies, maar geeft je geen winst :P

[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 19-08-2010 18:00 ]

• pa4jv
Jawel, want als ze elkaar afknallen knallen ze jou niet af.

• SinergyX
Ooh, je bedoelt als verdedigend partij. Neem aan dat de spawnpunten van de 2 partijen aan beide kanten van het gebouw liggen, dat je niet op de weg erheen al flinke gevechten hebt met de andere aanvallende faction, maar pas bij D zelf.

• pa4jv
Dat zou natuurlijk wel geniaal zijn, dat je eerst de andere faction af moet maken voordat je de verdedigers in hun spawntimer gooit. :D

• foobar79
  • Laatst online: 11:26
Laat de Beta maar komen :D

This has been an exciting week for MAG, and we’re continuing that momentum today with a closer look at the improved character customization that’s debuting in our new MAG Beta program starting August 24.

To begin with, the MAG Beta will support up to three different character slots per PSN ID so that players can try their hand at any PMC without having to start over again. Please note that when you boot up the beta for the first time your existing MAG character will be auto-copied to “Slot A.” However, this copied character is now completely independent of your original character and he exists solely in the beta universe. In other words, whatever happens to the beta character after the copy process does not affect your character in the retail game.

Another new feature premiering in the MAG Beta is the increase in level cap. Whereas your character stopped advancing at level 60 in the retail version, the beta now allows him to keep going until level 70. Pretty sweet, we know.

You can access the supply depot from your primary menu screen.

Of course, the biggest difference you’ll find in the new MAG Beta versus the retail game is the progression system. Broken into two main parts, the improved progression offers both an in-game economy and an enhanced skill tree. Combined, they allow players to create and upgrade their alter egos in ways that weren’t possible in MAG before.

MAG’s in-game economy works just like a storefront; Currency Points (CP) are earned by netting kills and completing objectives and are then used to make in-game purchases which outfit and equip your character. Especially important is the fact that weapons and gear are no longer unlocked via the skill tree, because they are now unlocked via your character’s level and Currency Points. Once characters have achieved the level necessary to unlock a weapon or gear item, that item is then made available for purchase in the “Supply Depot.”

Paying for the weapon you want is easy!

The Supply Depot is a new menu item where all Currency Point purchases are made. Here, items that are currently available for procurement are shown with their CP cost highlighted next to them, while items not yet accessible are shown grayed out. Items that can be bought here include everything from most weapons and gear (divided into classes for easy navigation) to wearable goodies like hats, uniforms, and glasses. Plus, as an added benefit for players who may not like their choices as much as they’d first hoped, all items can be “returned” to the store for a percentage of their original cost. Oh, and don’t worry if you don’t have enough CP to buy what you need just right off the bat — CP doesn’t max out, so you can continue to earn the points even after you hit the level 70 cap and buy what you want when you can afford it.

Because of the beta’s new CP setup, the means of upgrading your character has been enhanced to support it. For example, players no longer have to save skill points to unlock skills since all skills now cost only 1 Skill Point to unlock (or more specifically, you can add one new upgrade with every “level up”). Sure, each individual upgrade may be smaller but now you can control your pace and end more specialized and powerful in the end.

Our updated skill tree is much more customizable.

In addition, we’ve also introduced a number of extra skills to the tree. “Improved Repair Speeds, Health Kit Recharge Rates” and “Sprint Speed” are just a few of the abilities you can expect to see for the very first time. Plus, we’ve categorized skills into classes for better navigation. In fact, here are the meta-categories you have at your disposal:

* Assault
* Marksman
* Close Quarters
* Spec Ops
* Medical
* Engineering
* Athleticism
* Vehicles
* Resistances

Alert! Here’s a “thanks for reading this far bonus!”
As our little message above says, as a thank you for reading the entire article so far (or for skipping ahead, whatever!), we’re including one last bit of bonus info in this post — namely, the additional weapons that the MAG Beta is going to let you test out. Totaling nine in all, the bonus guns come in sets of three for each PMC (one Assault Rifle, one Machine Gun, and one Sniper Rifle). The following checklist tells you what they are, and you can click on each one to see what they look like.

Raven: Gotha Elite (Assault Rifle) | KP21 (Machine Gun) | Kinmark SRS (Sniper Rifle)
SVER: Tamsen MK2 (Assault Rifle | Ariet SFW (Machine Gun) | Rubakho SVR (Sniper Rifle)
Valor: M31 CIR (Assault Rifle) | M245 (Machine Gun) | Sentinel M421 (Sniper Rifle)

Obviously, there are number of other elements to our improved character customization system that we didn’t cover here, but we have to leave something for you to discover on your own. Even so, we’re confident that this updated setup makes MAG the most immersive and customizable shooter available for PlayStation 3 and we’re anxious to let you try it out. August 24 can’t get here soon enough!

• Spekker
Even een domme vraag hoor, om het voor me zelf wat duidelijker te maken :+

Die MAG Beta komt dus dalijk gratis beschikbaar in de PSN Store.
Als die beta voorbij is dan komt hij gewoon als update voor de 'normale' MAG ?

Heb ik dat goed, ofniet?
Als iemand het weet , _/-\o_

• SinergyX
Denk het, maar ook deel DLC gok ik.

• Spekker
Hopelijk houden ze de prijzen van de DLC in de perken dan vind ik het best, zolang er maar genoeg content in zit.

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Heeft er iemand trouwens een overzicht welke wapens ik op welk level unlock? Of gaat dit puur en alleen via de skilltree (punten toekennen, op die manier unlocken?).

• SinergyX
Thrace Grumble schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 21:20:
Heeft er iemand trouwens een overzicht welke wapens ik op welk level unlock? Of gaat dit puur en alleen via de skilltree (punten toekennen, op die manier unlocken?).
Puur unlocken vanuit de tree's. Later wordt dat anders (zie beta notes voor 24 augustus), maar nu 'kies' je je wapens via de tree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Thrace Grumble schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 21:20:
MAG_LVL.xls
MAG_Skill_Sheet.xlsx
MAG_loadout_sim.xlsx
OIC Guide.doc
SL Guide.doc
* himlims_ ik weet niet of alle data nog 100% is ivm alle patches van laatst

[ Voor 5% gewijzigd door himlims_ op 20-08-2010 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

kan iemand Aapzak inviten voor de Raven clan?

Weinig slaap deze nacht maar dan heb je wel wat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Nou vooruit dan maar, omdat jij het bent. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Aapzak schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 11:53:
kan iemand Aapzak inviten voor de Raven clan?

Weinig slaap deze nacht maar dan heb je wel wat :D
Idem voor ThraceG ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Doe ik vanavond. Als ik het niet vergeet. :P

Je hebt hem.

[ Voor 20% gewijzigd door pa4jv op 22-08-2010 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
Ik ga hem vandaag bestellen bij gamesshoppen.nl, dus dan heb ik hem hopelijk morgen al ( zou leuk zijn :+ )

Ik heb er in iedergeval al zin in ;)

@ Himlims_ : Danku :)
@ pa4jv : Danku :)

[ Voor 12% gewijzigd door Spekker op 23-08-2010 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Spekker schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 10:30:
Ik ga hem vandaag bestellen bij gamesshoppen.nl, dus dan heb ik hem hopelijk morgen al ( zou leuk zijn :+ )

Ik heb er in iedergeval al zin in ;)
happy b-day
Aapzak schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 13:41:
Wat betreft Raven clan:

Het lijkt mij het handigst als een oude, gepensioeneerde, leider even inlogt en de clan overdraagt aan een actief lid. Wie nog in de clan zit kan zien wie een gouden knoop hebben, die ff vragen nog 1 keer in te loggen en de clan over te dragen. Dan kan de rest zich daar weer bij aansluiten.
ik krijg geen contact met Jelle (al sinds april niet meer overigens) heb 'm op mail/t.net/psn lastig gevallen - 0 repsonce.

Owjah ook jij feli met je 60jr b-day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Is Jelle niet de leader van GOT? (waar wij in zitten?) Wie is er dan leader in GoT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Jelle is leader van GOT, wie leader van GoT is, is een goede vraag.

Gefeliciteerd Spekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4143/4908075774_2490483132.jpg
In addition, we’ve also introduced a number of extra skills to the tree. “Improved Repair Speeds, Health Kit Recharge Rates” and “Sprint Speed” are just a few of the abilities you can expect to see for the very first time. Plus, we’ve categorized skills into classes for better navigation. In fact, here are the meta-categories you have at your disposal:
Assault
Marksman
Close Quarters
Spec Ops
Medical
Engineering
Athleticism
Vehicles
Resistances

^-- begrijpt iemand dat nieuwe skill tree systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Dat zien we morgen wel. :P Wat ik ervan begrijp, is dat de skills opgedeeld worden. Een skill voor full revive, een grotere range op je medkit, sneller repareren etc. In dat plaatje hierboven kun je skills unlocken, maar je hoeft niet alles te unlocken. Je kunt bijvoorbeeld een andere 'route' nemen. Zoals bij medical, je wilt de laatste skill hebben, maar de 2e skill van de 2e rij wil je niet. Dan ga je via de onderkant, neem je die skill, ga je zo naar de laatste skill.

Wapens en attachments unlock je met credits, die je verdient door kills, assists en het voltooien van objectives.
Denk ik. Ik zal morgen wel een uurtje zoet zijn met uitvogelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Kan iemand mij weer een invite sturen voor de nieuwe GoT Raven clan. Laatst nog gehad maar zie nu opeens dat ik niet meer in de clan zit. Echt heel raar, opeens vanzelf gebeurt. PSN ID: WRR_Farid

Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Ik stuur je morgen een invite Paki. Ik had al het idee dat de clan leger was, zijn er meer mensen die eruit zijn? Geef dit dan even aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb de invite gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

dangerpaki schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 19:56:
Kan iemand mij weer een invite sturen voor de nieuwe GoT Raven clan. Laatst nog gehad maar zie nu opeens dat ik niet meer in de clan zit. Echt heel raar, opeens vanzelf gebeurt. PSN ID: WRR_Farid

Alvast dank!
ik heb je recentelijk een invite verstuurd. kicken uit de clan kan geloof ik alleen gedaan worden door jelle :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
Oja, nog ff een vraag : Als jullie NAT type 1 hebben dan kan ik jullie toch gewoon joinen ( NAT Type 3 ).

Want we willen binnenkort overstappen van KPN naar UPC , dan heb ik ook NAT type 1 maar dat kan hier nog niet .
maar binnen een maand zou dat hier kunnen dus... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Zo, net ff flink wat potjes gespeeld, level 7 nu bijna :)

Moet eerlijk zeggen: erg tof spel, vooral als er een beetje wordt samen gespeeld en wordt gecommuniceerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
En communiceren kunnen we wel.. wat is die Evert toch een droogkloot. (Al komt dat af en toe ook wel eens door mij. :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:18

Oxigeon

En zo is dat!

Ik moet deze game ook nog eens in mijn ps3 gooien denk ik. Heb deze game al heel lang niet meer gespeeld en er zijn al een flink aantal updates voor gekomen :)

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Thanks
himlims_ schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 20:56:
[...]
ik heb je recentelijk een invite verstuurd. kicken uit de clan kan geloof ik alleen gedaan worden door jelle :X
Klopt ik zat er ook in toen. Maar opeens was ik nu weg. Ik heb niet eens met de clan gespeeld sindsdien. Dus ik zou niet eens de mogelijkheid hebben gehad om iets uit te halen waardoo ik gekicked zou worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Moeten toch inderdaad wat gaan doen met Jelle, dit schiet niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Ik heb een vraagje...

Is MAG nou een erg populair spel? Ik bedoel, het is begin dit jaar gereleased en met zoveel andere shooters beschikbaar vraag ik me af of MAG echt veel gespeeld wordt. Dit type spel, i.c.m. 128 vs 128 spreekt mij echt heel erg aan maar ik wil natuurlijk niet een spel gaan kopen en dat het aantal servers zeer beperkt is.

Net even wat trailers en ingame filmpjes gekeken, 2 words.... HOLY SHIT :o

[ Voor 10% gewijzigd door JeroenNietDoen op 24-08-2010 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Populair.. relatief gezien is het nog steeds best druk. Je werkt niet zozeer met 'servers', maar gewoon met queue's. Bepaalde game -> queue vol -> game start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
SinergyX schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:31:
Populair.. relatief gezien is het nog steeds best druk. Je werkt niet zozeer met 'servers', maar gewoon met queue's. Bepaalde game -> queue vol -> game start.
Ik ben nu net terug van de Free Record. Na die filmpjes had ik zoiets van waaaaaah, dit moet ik gespeeld hebben. Ik speel(de) heel erg veel BC2 maar dat was me toch vrij gelimiteerd. Ik denk dat ik me met MAG heel erg ga vermaken :)

Nu even inlezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Kom wel bij Raven, kun je bij de clan. :)
En ja, Jelle. Heb hem al 2 maanden niet op PSN gezien, misschien contact opnemen met Zipper? Zouden zij wat willen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Voor alsnog spreken Valor en SVER me meer aan dan Raven, maar ik ga gewoon eens even rondkijken de eerste levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

pa4jv schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:23:
Kom wel bij Raven, kun je bij de clan. :)
En ja, Jelle. Heb hem al 2 maanden niet op PSN gezien, misschien contact opnemen met Zipper? Zouden zij wat willen doen?
heb ik nog niet gedaan, ik zal dunham eens vragen

//edit - bericht verstuurd

[ Voor 4% gewijzigd door himlims_ op 24-08-2010 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Nou, eerste uurtjes erop zitten. Het is erg vermakelijk. Ik ben nieuw met de PS3 dus ik schiet knudde natuurlijk. Ook druk ik onbewust mijn R3 in als er actie is en loop ik met mijn knife te slaan, erg irritant.

Valor inmiddels gedag gezegd, vond het nou niet echt boeiend. Nu level 6 op Raven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Als je vanavond ook nog even komt, geven we je een rondleiding. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Kaap schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:49:
Nou, eerste uurtjes erop zitten. Het is erg vermakelijk. Ik ben nieuw met de PS3 dus ik schiet knudde natuurlijk. Ook druk ik onbewust mijn R3 in als er actie is en loop ik met mijn knife te slaan, erg irritant.

Valor inmiddels gedag gezegd, vond het nou niet echt boeiend. Nu level 6 op Raven.
Met de knife slaan is sowieso handig :) Alleen je eigen team even ontwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
Ik ben zelf niet thuis nu, maar volgens mij ligt hij al de mat, dus vanavond ben ik er ook bij :D

Ik kijk er al naar uit :P Maar ik heb wel NAT Type 3, kan ik jullie dan wel joinen ( zeg ja anders word ik gek O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
dangerpaki schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:55:
[...]

Met de knife slaan is sowieso handig :) Alleen je eigen team even ontwijken.
Ja maar niet als je knifed als je aan het schieten bent en je tegenstander is te ver weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Kaap schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 17:05:
[...]

Ja maar niet als je knifed als je aan het schieten bent en je tegenstander is te ver weg :P
over aantal lvl's kun je door als ninja, een groot gedeelte van de kills worden dmv het zwaard gemaakt (skills; extended knife range en speed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
Ik start MAG net voor het eerst op dus hij is nu aan het updaten, maar iedereen zit dus bij Raven ( ff voor de zekerheid ) ?

Ik weet niet wanneer jullie mij kunnen inviten, maar als hij klaar is met updaten laat ik het wel weten.
Mijn PSN is : Mr-iTriCkY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

omtrent knife:

1: How does the server handle lag? Does lag give you an advantage? Or does it favour good conections?

2: IS the knife supposed to be a serious weapon?> or a backup? Does it make you cry that some people ignore all the cool guns you put in the game?

3: When you put objective/spawn TK defence in, will the knife TK regularly again?

4: Whats your thoughts on Bunnyhopping/halo jumping? Is this breaking the spirit of the game? Or is this something you do to survive?

5: any thoughts on the knife? comments from what you've seen?

Dunham Responce:

It depends; it can also put you at a disadvantage. It depends on the situation, the connection, and how the player is trying to compensate for it. It's better to have a working connection than to not, though
It was intended to be both -- a backup for those that need it in a pinch, by reliable enough to be an effective tool for stealth killing
Probably
Doesn't matter what the game is, people always find a way to do weird stuff in it. Haha
We're changing the knife in the beta for eventual use in the final game. Checking it out in that form is the best answer to that question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ja het aantal knife kills vind ik echt absurd...

JeroenKaap is mijn PSNID btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het nou met die beta ik lees dat die uit is maar ik kan em niet vinden op psn. Heb ook gelezen dat alleen de eerste duizend mensen het konden downloaden. Maar ik dacht dat het voor iedereen gewoon beschikbaar was om te testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Game Demos (free)

MAG Beta
MAG is a massive action First Person Shooter in an ever-changing global war. As we create and release new downloadable content, your feedback is vital to improve the quality of our post-launch content. Download the Beta today!
ESRB Rated T
File size: 36 MB

^-- USA Store! - 't gaat komen

---

Wat is de PSN van jelle precies? ik zit nu op de zaak, maar zipper kan ons helpen. Maar hebben zij de exacte PSN naam van 'm nodig. Ik dacht dat 't Jelluh was of Jelleh?

[ Voor 21% gewijzigd door himlims_ op 25-08-2010 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Het is Jellehen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

thx, doorgegeven. jij of ik zal worden aangesteld als clanleader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Jij neemt contact op, dus jij mag stamhoofd worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Oe oe, mag ik dan Lokale Dorpsgek zijn? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Dat mag, maar dan moet je wel altijd met een repairkit rondlopen in elk potje. JE KUNT IN DE BETA KILLEN MET EEN REPAIRKIT.

JEEJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Hebben ze gejat uit BC2 :P

Al hoop ik dat het dan ook werkt tegen een tank?

Pagina: 1 ... 20 ... 23 Laatste