Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 14:18

Aapzak

Your genuine OS hopper

probleem van betaalde DLC is dat niet iedereen het DL en de groep met die C dus gewoon kleiner is dan hij had kunnen zijn.

PSN ID: Aapzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Dat 'probleem' zie je ook bij Killzone2; erg populair (en die DLC is super) maar omdat ze relatief stevig geprijs zijn (6-7euro) speelt bijna niemand ze. Ik vind wel dat je een game met 15 maps (5 per fractie) wel erg beperkt qua content, denk ook niet dat zipper de DLC gaat doorbelasten (mijn theorie)

Neem nu AvsP; net uit, nu weer content; http://www.psfocus.nl/2_1...C_komt_volgende_week.aspx

ik heb zo iets van; nu ga je betalen voor content die in eerste instantie gewoon in de game had moeten zitten

[ Voor 60% gewijzigd door himlims_ op 09-03-2010 15:31 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
himlims_ schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 15:27:
Dat 'probleem' zie je ook bij Killzone2; erg populair (en die DLC is super) maar omdat ze relatief stevig geprijs zijn (6-7euro) speelt bijna niemand ze. Ik vind wel dat je een game met 15 maps (5 per fractie) wel erg beperkt qua content, denk ook niet dat zipper de DLC gaat doorbelasten (mijn theorie)

Neem nu AvsP; net uit, nu weer content; http://www.psfocus.nl/2_1...C_komt_volgende_week.aspx

ik heb zo iets van; nu ga je betalen voor content die in eerste instantie gewoon in de game had moeten zitten
Mocht het toch betaald worden, dan vind ik de hele insteek toch anders. Zipper heeft gewoon zeer actief met de community samengewerkt en dus beredeneer ik dat een eventuele DLC toch wel aangeschaft wordt. Het is anders dan dat het door je strot heen geduwd wordt.

Maar voor dit moment geloof ik nog steeds in een kosteloze DLC. Het is gewoon een gigantisch goed platform, waar echt nog een hoop geld mee verdiend gaat worden!

Off topic: die DLC van KZ2 was echt de grootste miskoop van 2009 voor mij... wat een waardeloze kleine maps! Het zag er allemaal prachtig uit maar heb er echt heel weinig fun aan beleefd...

[ Voor 8% gewijzigd door Dynamix op 09-03-2010 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DipmaN
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-05 12:23
Ik vind dat zipper het tot nu toe vrij aardig doet mbt het uitbrengen van nieuwe patches met verbeteringen etc. Mijn vermoeden is dat ze die maps update pas over een paar maanden releasen, en ondertussen kleine bugs fixen enzo. Die dlc zal wel gewoon nieuwe skins, armour of iets zijn. Niet iets heel specials dat ikanders hoeft te missen, hoop ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

gisteren samen met wat Gotters een paar potjes kunnen spelen, waaronder de sver domination map. Ik vind het lastig om in de grotere maps te snipen. Ik heb dan recentelijk ook een shotgun erbij, maar dit bevalt me ook niet echt goed, ik denk dat ik binnenkort naast mijn sniper een LMG of een AR erbij neem. Zijn er nog mensen met tips voor het snipen in de grotere maps? Misschien maar eens proberen op dan iets met de T1 sniper rifle te gaan doen.

psn-id: Jacman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Jacman schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 09:33:
gisteren samen met wat Gotters een paar potjes kunnen spelen, waaronder de sver domination map. Ik vind het lastig om in de grotere maps te snipen. Ik heb dan recentelijk ook een shotgun erbij, maar dit bevalt me ook niet echt goed, ik denk dat ik binnenkort naast mijn sniper een LMG of een AR erbij neem. Zijn er nog mensen met tips voor het snipen in de grotere maps? Misschien maar eens proberen op dan iets met de T1 sniper rifle te gaan doen.
ik heb afgelopen 2wk voornamelijk gespeeld met de AR (vanwege de 1K kills) - dat met de T3 AR en 4x zoom, closecombat zonder zoomen gewoon uit lossehand schieten. En de afstand met 4x is prima te doen. Maar sniper in DOM kan heel goed, zeker met aanvallen. Het is erg vervelend voor de verdedigende partij indien er 3-4 snipers hun bunkers liggen te campen. ZO hadden wij gister een SAB match, daarbij lagen 8 kampeerders in de bergen met een 0.50kaliber (vonden wij als verdedigende partij niet zo plezierig :+)

Gister voor de ouwehoer even LMG gepakt, samen met Aap aan 't maaien gegaan (blijft toch de beste gun in game - in mijn optiek ... maar zo duur voor je loadout :'( )

//edit
weet niet of ie al langs was geweest; http://mag.wikia.com/wiki/Assault_Rifle

[ Voor 12% gewijzigd door himlims_ op 10-03-2010 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman

Jacman

Kida!

ja voordat ik overging naar sniper heb ik tijden met de Atac gespeeld. Die beviel me an sich prima, samen met de X4 scope en de silencer. Heb bijna genoeg punten om die er weer bij te kunnen nemen naast mijn sniper rifle. Denk dat ik daar maar voor ga dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Dunham:
We find and ban lag switchers.
If you suspect one, send me or any other Zipper employee their name with an exact time, date and game in which they're in, and we'll watch the game reply to find out.
Also, we have a patch that should help with lag switch users quite a bit in the near future.

Soon. No specific date yet because we need to make it out of QA, but it does fix the infamous 120m bug (and other things of course)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

himlims_ schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 09:36:
[...]

Gister voor de ouwehoer even LMG gepakt, samen met Aap aan 't maaien gegaan (blijft toch de beste gun in game - in mijn optiek ... maar zo duur voor je loadout :'( )

//edit
weet niet of ie al langs was geweest; http://mag.wikia.com/wiki/Assault_Rifle
Dat waren zo'n beetje mijn eerste stappen met de APEX100. Potverdikkie wat een fijn wapen is dat. Uiteraard wel met foregrip en zo'n visier alhoewel hij uit de losse pols ook lekker schiet.

Verder had ik een sensor jammer en extra stealth. Geen idee of het daardoor komt maar op domination lukte het een paar keer om een zijtrap te pakken en meteen bij de letter naar binnen te lopen. Waar ik terplekke met de APEX een stel tegenstanders om de zeep hielp. Uitmuntende setup :)

De Anti-personel mine heb ik nu even niet in mijn arsenaal maar Silvin pakte weer vele knakkers met die mijnen. Was dus erg leuk allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
himlims_ schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 09:44:
Dunham:
We find and ban lag switchers.
If you suspect one, send me or any other Zipper employee their name with an exact time, date and game in which they're in, and we'll watch the game reply to find out.
Also, we have a patch that should help with lag switch users quite a bit in the near future.

Soon. No specific date yet because we need to make it out of QA, but it does fix the infamous 120m bug (and other things of course)!
Lag switchers? Hoe doen die gasten dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Lag switchen zelf? Das met een schakelaartje in je netwerk kabel je eigen verbinding laten stotteren.

PSN: Deere6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Dynamix schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 10:18:
[...]Lag switchers? Hoe doen die gasten dat?
hoewel ik niet de indruk heb dat er mee gewerkt wordt, schijn je bepaalde pakketen te kunnen filteren voordat deze doorgestuurd worden.

Je krijgt dan een soort filter tussen je ps3 en je internet;
Ps3 > lag switcher > router etc.

Indien een console gehacked is (zie de 360) is cheatvrij gamen niet gegarandeerd; zie MW2, daarvoor zijn echt zieke cheats beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
himlims_ schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 14:40:
[...]
hoewel ik niet de indruk heb dat er mee gewerkt wordt, schijn je bepaalde pakketen te kunnen filteren voordat deze doorgestuurd worden.

Je krijgt dan een soort filter tussen je ps3 en je internet;
Ps3 > lag switcher > router etc.

Indien een console gehacked is (zie de 360) is cheatvrij gamen niet gegarandeerd; zie MW2, daarvoor zijn echt zieke cheats beschikbaar
Had ik nog nooit van gehoord... Wat men al niet verzint om te cheaten, echt bizar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Dynamix schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 15:28:
[...]Had ik nog nooit van gehoord... Wat men al niet verzint om te cheaten, echt bizar 8)7
op de pc werkt het vaak wel gemakkelijker, tooltje installeren, key-assignen en klaar. Tijdens het gamen wacht je een cruciaal moment af drukt op F1 (bijv.) en er treed een lag-pike op om zo maar te noemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:22
Dynamix schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 15:28:
Had ik nog nooit van gehoord... Wat men al niet verzint om te cheaten, echt bizar 8)7
Toekomst natuurlijk van online gaming, al in de tijd van CS:S werd hier steeds vaker gebruik van gemaakt, softwarematig kan je via je PC al genoeg doen, 2 netwerkkaarten en een bridge ertussen, gaan met die hap :P

Dacht dat ze eerste 'latenizer' heette, zo kon je on the fly je latency tijden van 20-50 naar 400-500 brengen.

Aantal games hebben wel methodes om het tegen te gaan, GTA4 kreeg je gewoon rubberbanding effecten (lokaal kon je niets doen, zonder responce van server).

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 10-03-2010 16:03 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 13:37
Dames, heren,

De bode bracht recentelijk een degelijke doos met daarin een vervangend exemplaar voor mijn gesneuvelde PS3. Deze op mijn bureau geponeerd en aangesloten hebbende, zal ik mij na een periode waarin mijn MAG-gerelateerde bezigheden zich beperkten tot het passief lurken aangaande dit topic, wederom bij uw gezelschap kunnen voegen. Voorts zeg ik u: goede groet! 8)

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Onze sniper back in action, welcome back soldier!

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Welcome back, Marcks! Hoe lang heb je nu uiteindelijk moeten wachten op je vervangende exemplaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 13:37
11 februari heb ik een RMA-aanvraag ingediend, heb het dus ongeveer een maand zonder moeten stellen. Het heeft destijds wel een paar daagjes geduurd voordat ik hem verstuurd heb, en het vervangend exemplaar ligt al sinds maandag bij de voordeur - nog geen tijd gehad om hem uit te pakken, dus al met al komt hij lichtelijk later dan de vijftien werkdagen die Sony ervoor had staan. Desalniettemin heb ik wel weer een mooi nieuwe kap zonder krassen en dergelijke, hoewel vergezeld van de hardnekkige vingervlekken van één of andere fatsige, Chinese monteur.

Soit, menigeen waarmee ik voorheen gespeeld heb zal de level zestig wel bereikt hebben, zijn er veel mensen van faction geswitcht?

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Marcks schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 17:05:
11 februari heb ik een RMA-aanvraag ingediend, heb het dus ongeveer een maand zonder moeten stellen. Het heeft destijds wel een paar daagjes geduurd voordat ik hem verstuurd heb, en het vervangend exemplaar ligt al sinds maandag bij de voordeur - nog geen tijd gehad om hem uit te pakken, dus al met al komt hij lichtelijk later dan de vijftien werkdagen die Sony ervoor had staan. Desalniettemin heb ik wel weer een mooi nieuwe kap zonder krassen en dergelijke, hoewel vergezeld van de hardnekkige vingervlekken van één of andere fatsige, Chinese monteur.

Soit, menigeen waarmee ik voorheen gespeeld heb zal de level zestig wel bereikt hebben, zijn er veel mensen van faction geswitcht?
Marcks, we hebben je gemist, alleen foobar is overgelopen, en howling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DipmaN
Welcome back Marcks!

Vervelend dat het gekloot met je ps3 zo lang heeft geduurd (ik zou er echt gek van worden). Maar goed je hebt er gelukkig weer een, en wij blij want we hebben weer een goede sniper in ons midden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:01
Ik hoop dat ik wat van je kan leren, Marcks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

heb jij nu nog gewoon jouw character (bedoel staat die online) of is dat een save-slot op je PS3 zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste dagen gaat het wel erg slecht moet ik zeggen. We zijn vaak veel te verspreid en word minder gerevived dan vorige week, toen het beter ging en we meer wonnen.

Misschien omdat er veel nieuwe leden zijn en minder goed op elkaar ingestemd zijn of slechtere communicatie.

Tevens word die frago niet geupdate en dat is toch wel een doodzonde vind ik.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2010 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:03:
Laatste dagen gaat het wel erg slecht moet ik zeggen. We zijn vaak veel te verspreid en word minder gerevived dan vorige week, toen het beter ging en we meer wonnen.

Misschien omdat er veel nieuwe leden zijn en minder goed op elkaar ingestemd zijn of slechtere communicatie.

Tevens word die frago niet geupdate en dat is toch wel een doodzonde vind ik.
De personen waar je mee speelt maakt nogal verschil, aantal members is aanzienlijk gestegen laatste periode. Indien fraggo niet geupdate wordt dien je dat bij je SL aan te kaarten. Ik merk wel dat laatste tijd de communicatie minder is (gezien diverse geen mic hebben, of niet gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
We waren gister met klein groepje maar dat ging toch aardig goed. Zelfs 1 sabotage potje een wooping 500+ exp gehaald, en dat was enkel verdedingen van 1 basis. Reviven ging best netjes, paar enorm leuke killstreaks gemaakt, en gewoon mensen kunnen reviven zonder 1x geraakt te worden :D

Helaas tijdens domination was het afgelopen, kreeg de netwerkfout en kwam kort erna niet eens meer op PSN.

Anti personel mines blijven leuk :D Begin van domination liep ik er mee nog rond, 2 tactisch neerzetten en beetje rond schieten en hard wegrennen. Vaak komen ze achter je aan, bochtje om.. boom!

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 11-03-2010 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Weet jij een manier hoe je dat 'planten' van C4/mines kunt onderbreken? Paar keer gehad dat je op punt staat zo'n C4 te plaatsen, komt er zo'n tegenstander aan gelopen .... HELP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Weet ik eigelijk niet, eerst werkte het wel met gewoon wapen wisselen, maar weet niet of dit nog kan. Ik wacht altijd rustig moment af om die mine te plaatsen, gaat veelal goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

http://www.magtube.info/ <-- nieuwe mag pagina, vandaag live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
Hoe staat het eigenlijk met je Capturecard/PVR ? :9

[ Voor 4% gewijzigd door johan bos op 11-03-2010 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

johan bos schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:27:
Hoe staat het eigenlijk met je Capturecard/PVR ? :9
semi-goed, ik heb er een gevonden, moet ik nog ophalen in Elst (gehucht bij arnhem) gezien ik zelf geen auto meer heb ben ik op vervoer van 3e aangewezen, as zondag waarschijnlijk ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Patch morgen....geen mapfixes nog, dit is nog niet de ´huge´ patch, die komt pas een week of 2 erna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Patch v1.04

Available March 12, 2010 | 40MB (TPPS), 30MB (DLS)

Gameplay
Fixed bug that made it possible for incapacitated players to be revived inside geometry (objectives, vehicles, walls, bridges, etc.).
Corrected “Kills at 120m” stat display bug.

Weapons
Sniper rifles have been tuned to be less effective when they’re not scoped.
Slightly pushed out “effective” range of all short-ranged weapons (pistols, PDWs, shotguns, SMGs). :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Interface
Fixed error text “undefined Unnamed” and the appearance of a blue APC icon that appeared when a Squad Leader FRAGO’d an APC objective.

Server
Significant anti-cheat improvement that minimizes and blocks several “lag pedal” device exploits.
Enhanced all queues to accept Zipper-activated “Directives” game states.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-09 16:54

Tom Yam

(>'.')>

Afgelopen dagen al niet mee kunnen doen, en de komende anderhalve week ook niet... vakantie-tijd ;). Wel zin om weer wat te schieten eigenlijk... laatste week van maart maar week. :)

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman

Jacman

Kida!

Naast de patch komt het bonus armor ook gratis in de store, eerst alleen in Noord Amerika en later ook in andere gebieden. Hopelijk snel in de EU store :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Lees nu dat de close-combat juist positief getweakt gaan worden (juj) denk dat dit voornamelijk komt door die F90-like wapens. Die zijn compleet nutteloos geworden met 1.3 (althans ik kan d'r niet meer mee overweg).
Idd die armor gaat als DLC verschijnen in de store, USA vandaag als 't goed is, EU/JAP later deze maand (exacte datum is nog niet bekend zo zegt zipper)

//edit

Herkennen jullie die cherry die ons gister herhaaldelijk afmaakte (onder vreemde omstandigheden, en vanuit plaatsen waar wij buiten schot stonden) staat nu een draad over op forums.mag.com - daarin wordt te kennen gegeven dat hij zou cheaten. ....

[ Voor 26% gewijzigd door himlims_ op 12-03-2010 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
himlims_ schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 09:23:
Herkennen jullie die cherry die ons gister herhaaldelijk afmaakte (onder vreemde omstandigheden, en vanuit plaatsen waar wij buiten schot stonden) staat nu een draad over op forums.mag.com - daarin wordt te kennen gegeven dat hij zou cheaten. ....
Jup, die ik stond _in_ de basis tegen de console panel aan, mijnen aan het planten en kreeg een headshot vanuit de oost kant (de 'voorkant' zegmaar). No freaking way dat je me daar kan raken, laat staan van die kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was op die Sabotage map? Daar werd ik ook herhaaldelijk gesniped op plekken waar ik het niet voor mogelijk hield iig.

Gisteren gingen er trouwens wel veel mensen weg zonder ff wat te melden. Had een potje DOM gestart en na 5 minuten waren er nog 4 man over van de 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Ik zeg altijd gedag als ik ga, behalve als ik te veel gezopen heb :X, maar gister waren er ook diverse DC's. Mogelijk dat die invloed hebben gehad op het 'verdwijnen' van spelers (dag voor patch is servers altijd brakjes)

//edit
omtrent die hack/glidge;

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=d8nrfCNGPtQ]

[ Voor 25% gewijzigd door himlims_ op 12-03-2010 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman

Jacman

Kida!

Ik kreeg gisteravond wel een uitnodiging voor een groepje, maar kon helaas niet. Was enkel even ingame om het spel aan een vriend te laten zien (die het nu ook gaat bestellen). Vanavond en in het weekend ben ik zeker weer van de partij. Gisteren dus maar een paar potjes gespeeld. 1 potje sabotage waar we sver moesten aanvallen. Van de 4 volle squads gingen er uit de 2 squads die A moesten veroveren 5 man weg. Speel dan niet als je bepaalde maps niet eens wilt proberen. A toch nog 3 keer weten te pakken dus als ze niet weggegaan waren hadden we C kunnen gaan aanvallen. >.<

Heb nu wel weer genoeg punten om zowel mijn volledig uitgeruste sniper rifle EN assault rifle mee te kunnen nemen en moet zeggen dit werkt echt super. Kan niet wachten om weer wat potjes Domination te proberen nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 19:57
himlims_ schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 20:15:
Patch v1.04

Available March 12, 2010 | 40MB (TPPS), 30MB (DLS)

Gameplay
Fixed bug that made it possible for incapacitated players to be revived inside geometry (objectives, vehicles, walls, bridges, etc.).
Corrected “Kills at 120m” stat display bug.

Weapons
Sniper rifles have been tuned to be less effective when they’re not scoped.
Slightly pushed out “effective” range of all short-ranged weapons (pistols, PDWs, shotguns, SMGs). :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Interface
Fixed error text “undefined Unnamed” and the appearance of a blue APC icon that appeared when a Squad Leader FRAGO’d an APC objective.

Server
Significant anti-cheat improvement that minimizes and blocks several “lag pedal” device exploits.
Enhanced all queues to accept Zipper-activated “Directives” game states.
Nou ik huil meer om "Sniper rifles have been tuned to be less effective when they’re not scoped."
Was best handig dat je met je sniper rifle nog gewoon rond ging lopen om af te knallen. Ik hoop niet dat ze er te veel aan veranderd hebben.

Ik hoop wel dat die glitches niet uit de hand lopen. Ben zelf een klein aantal keer geknald op plekken waar i dacht dat kan niet, niet vaak. Heb toen altijd aangenomen dat ik toch niet goed stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Als sniper ben je dan toch iets meer aangewezen op je handgun, KP7 is dan best handige upgrade.

Maar 1 ding zeker, die LMG's van verschillende factions zijn wereld van verschil. Onze standaard Apex100 is niets vergeleken bij de Valor MG45 (oid), hij schiet wel iets langzamer maar hij is op afstand een enorm stuk accurater. (bijde met scope/grip). Nu denk ik dat ik toch de laatste Tier LMG ga halen, mogelijk dat die dus ook qua accuracy tikje beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:11:
Als sniper ben je dan toch iets meer aangewezen op je handgun, KP7 is dan best handige upgrade.

Maar 1 ding zeker, die LMG's van verschillende factions zijn wereld van verschil. Onze standaard Apex100 is niets vergeleken bij de Valor MG45 (oid), hij schiet wel iets langzamer maar hij is op afstand een enorm stuk accurater. (bijde met scope/grip). Nu denk ik dat ik toch de laatste Tier LMG ga halen, mogelijk dat die dus ook qua accuracy tikje beter is.
Die is minder nauwkeurig dan de APEX kan ik je vertellen uit ervaring.

Lopend schieten is een ramp met dat ding. Je moet echt de scope gebruiken en in bursts schieten , anders werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Standaard schiet ik altijd met de scope, ook lopend, dus daar ben ik al aan gewend.

Ben nu 45, nog 15 punten te spenderen en weet totaal niet waaraan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

SinergyX schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:11:

Qua accuracy vind ik 'm minder goed, maar de DMG daarin tegen wel wat beter. Qua kosten is deze fully loaded 1100cc, de Apex-1000 is fully loaded 900cc geloof ik. Verschil in guns per fractie is met 1.3 neit beter op geworden, daarom ook de 1.4 patch moet 't nodige weer recht trekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Hmmm weer 200punten :/ Nouja, op 3 loadouts heb ik 200 punten over, daar zouden ze goed passen.

1 ding weet ik zeker, die Janas sniper gun is echt echt echt ruk. Zelfs met een tripod vliegt je crosshair meters omhoog na elk schot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 09:47:
[...]

Dat was op die Sabotage map? Daar werd ik ook herhaaldelijk gesniped op plekken waar ik het niet voor mogelijk hield iig.

Gisteren gingen er trouwens wel veel mensen weg zonder ff wat te melden. Had een potje DOM gestart en na 5 minuten waren er nog 4 man over van de 7.
Ik zei herhaaldelijk tijdens dat Sabotage alvast doei omdat mijn headset bijna leeg was.. niet overgekomen blijkbaar. :P

En ja, die sniper was reteirritant. Hoop dat hij aangepakt wordt, het zal wel weer zo'n typetje zijn dat weg rent als hij tegenover je staat , áls jij hem ziet.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb bijna elke avond rond 11-half 12 een disconnect en kan er daarna 20-30minuten niet meer op. Ergens vermoed ik dat rond die tijd mijn IP wordt vernieuwd (kabel internet), maar ik neem aan dat MAG geen IP controle doet of een blokkade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben op een andere account SVER gaan spelen, erg vermakelijk en gek genoeg heb ik altijd goeie Random squads! Merk wel dat SVER veel meer wint met DOM, ligt misschien wel aan de thuis map, ik maak zelden mee dat we de A-B objectives moeten verdedigen.

Waarschijnlijk blijft mijn RAVEN mannetje 30 voor een lange tijd, sorry GoT :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 17:49:
Ben op een andere account SVER gaan spelen, erg vermakelijk en gek genoeg heb ik altijd goeie Random squads! Merk wel dat SVER veel meer wint met DOM, ligt misschien wel aan de thuis map, ik maak zelden mee dat we de A-B objectives moeten verdedigen.

Waarschijnlijk blijft mijn RAVEN mannetje 30 voor een lange tijd, sorry GoT :x
raven > valor > sver (eindpunt) Zoals het er nu na uit ziet ~ april/mei misschien :+ maar komt omdat de maps voor sver zwaar in voordeel zijn. wacht maar totdat zipper dat gaat wijzigen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Euhh Himlims_, het is toch echt Raven>Valor>SVER>Raven hoor. We gaan toch wel terug naar het oude nest? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTeK
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
De nieuwe patch lijkt voor mij weinig goeds te doen, eerst al een D/C in een prima potje dom, 1 minuut voor het einde en vervolgens op de SVER dom een volledige vastloper ergens halverwege, en ja toen was ik het zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Raven heeft een contract bij Sabotage. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

pa4jv schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 19:12:
Raven heeft een contract bij Sabotage. :D
snap daar ook geen snars van, in verlede had raven eigenlijk altijd 2 contracten, laatste tijd geen een op SAB. (enige meerwaarde is vergrootte range van leadership bonus). Daarin tegen behoud sver eigenlijk altijd wel de DOM contracten. Maar hoe dat in elkaar steekt enzo is mij een raadsel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Ik denk dat SVER dat Dom-contract kwijt is als hun map veranderd wordt hoor.. we winnen er nu af en toe, als die bunkers elkaar minder kunnen dekken en er wat aan de Primary Objectives gedaan wordt, wordt het weer wat makkelijker.

Die contracten hebben inderdaad niet zoveel nut, al vind ik het wel leuk dat die Amerikaanse kneuzen van SVER en Valor lopen te janken dat wij, Raven, de n00bs, een contract hebben afgepakt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vyndrox
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11-2023
Zojuist dacht ik even lkkr te gamen op de PS3, ff MAG.
Join ik een game, schiet iedereen elkaar in het team steeds dood.
Opzettelijk ook nog :/

Echt weird, zag niet zo snel een vote to kick optie of iets dergelijks dus maar weer exit gegaan.
Hebben jullie dit ook wel eens?

-Real power isn't given, it must be taken-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristal
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-01 23:07

Tristal

PSN-ID Tristal

Ja het komt wel eens voor. Heb het ook een paar keer gehad dat gewoon een kereltje bij ons spawn point bleef staan en iedereen die spawnde weer neerschoot.
Vote to kick optie is er wel degelijk. Als je op start drukt dan krijg je de namenlijst van je squad en daarbij staat ook een optie om te voten.

iPhone 8 Plus iPad air 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
HTeK schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 14:17:
De nieuwe patch lijkt voor mij weinig goeds te doen, eerst al een D/C in een prima potje dom, 1 minuut voor het einde en vervolgens op de SVER dom een volledige vastloper ergens halverwege, en ja toen was ik het zat :P
Ja patch heeft zo ook weer nieuwe fouten geïntroduceerd.
Zo heb ik al een aantal keer dat als ik net een granaat gegooid heb en de volgende in m'n hand heb en word doodgeknald, dat ik na het reviven de granaat in m;n hand niet meteen wegkan gooien. ik moet eerst wisselen van wapen dan weer terug naar de granaat en dan kan die pas gegooid worden.

Maar verder lijkt het dat je wat harder sprint met de patch, en dat in ieder geval de tier 1 sniper een beetje bagger is gemaakt. Want ook op lange afstanden raakt ie minder terwijl ik toch echt goed mik. De ene keer raak je niets en de keer daarop geef je gewoon een headshot terwijl je beide keren rustig en netjes op je target zit. beetje raar.
Tristal schreef op zondag 14 maart 2010 @ 10:43:
Ja het komt wel eens voor. Heb het ook een paar keer gehad dat gewoon een kereltje bij ons spawn point bleef staan en iedereen die spawnde weer neerschoot.
Vote to kick optie is er wel degelijk. Als je op start drukt dan krijg je de namenlijst van je squad en daarbij staat ook een optie om te voten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristal
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-01 23:07

Tristal

PSN-ID Tristal

[quote]
dangerpaki schreef op zondag 14 maart 2010 @ 11:53[/message]:[/b]
[...]

Zo heb ik al een aantal keer dat als ik net een granaat gegooid heb en de volgende in m'n hand heb en word doodgeknald, dat ik na het reviven de granaat in m;n hand niet meteen wegkan gooien. ik moet eerst wisselen van wapen dan weer terug naar de granaat en dan kan die pas gegooid worden.

Volgens mij was dat al veel eerder ook het geval. Ik heb dat voor de patch ook al een paar keer gehad.

iPhone 8 Plus iPad air 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Tristal schreef op zondag 14 maart 2010 @ 16:09:
En er zijn nog steeds 'rare' dingen waar nog steeds geen oplossing voor is. Rocketlauncher bijvoorbeeld, als je wisselt naar je RPG en direct schiet, meteen terugwisselt naar een wapen, schiet je dus niets af en grote kans dat de explosie direct bij jou gebeurd. Het zal niet de eerste keer zijn dat ik mezelf bijna dood schiet ermee.

Ergste vind ik nog de lag kills, je staat naast een muurtje, iemand schiet op je en je duikt achter het muurtje. Tot soms een seconde nadat je achter dat muurtje ben gaan zitten wordt je nog geraakt, soms zelfs doodgeschoten.

Of op domination, die holland ook zag, geknifed worden terwijl die persoon met z'n rug naar je toe staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op zondag 14 maart 2010 @ 16:18:
Ergste vind ik nog de lag kills, je staat naast een muurtje, iemand schiet op je en je duikt achter het muurtje. Tot soms een seconde nadat je achter dat muurtje ben gaan zitten wordt je nog geraakt, soms zelfs doodgeschoten.
A, nu weet ik dus wat mij regelmatig overkomt. En ik maar denken dat ik altijd ruim op tijd achter het muurtje gekropen was en dat de ander om hoekjes kon schieten.
Dit gebeurt me eigenlijk regelmatig en ik vind het vrij oneerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 16:21:
[...]

A, nu weet ik dus wat mij regelmatig overkomt. En ik maar denken dat ik altijd ruim op tijd achter het muurtje gekropen was en dat de ander om hoekjes kon schieten.
Je hebt het niet snel in de gaten maar de game heeft echt een mega LAG (Laggy Action Game, snappie? MAG, LAG? :D :D :D :/)

Snipen is nogal zinloos imo, als je een AR hebt met een beetje scope en een grip dan maak je meer kans dan met een sniper, zo-ie-zo omdat je te maken hebt met lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

na 1001 keer dezelfde lvls gespeeld te hebben zijn muckbreath, psychopunk en ik overgeswitched naar valor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTeK
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
himlims_ schreef op zondag 14 maart 2010 @ 19:35:
na 1001 keer dezelfde lvls gespeeld te hebben zijn muckbreath, psychopunk en ik overgeswitched naar valor
Nouja dan ga ik straks maar direct naar SVER ;) Tegen de tijd dat ik 60 ben zijn jullie ook wel zover denk ik? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Zul je dadelijk net zien; wordt vd week dlc aangekondigd.
Hoewel de lvls tzelde zijn (afgesien SUP) speelt het anders omdat je enkele lvls nu vanaf de andere kant speelt. Maar goed, of verstandige keuze was ... valor is vrij rustig.
Gister uiteindelijk een game tegen got gedaan :) wordt gelijk gesniped door jan-veen :) respawn dr na geknifed door silvin *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
Ik moet nog even, maar dan ga ik ook over.

Ik had gister ook last van die granaat + res bug. Ik kon zelfs niet meer terug wisselen naar m'n wapen, alleen nog knifen. En na de respawn deed mijn "aim down sight" het eerst ook niet. 8)7

Daarna had ik 2x geen verbinding meer. Lijkt of dat ook erger is geworden na de patch, maar kan ook aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Dat kan kloppen Johan, sinds de patch is het aantal topics op 't issueforum ook gestegen.

De gratis goodies bij vetten lijken niet helemaal de bedoeling, of 't is een onverwachte bonus voor 't vetten (zo bleven mijn respecpunten ook behouden - vorige keer met vetten niet)

http://forums.mag.com/mag...=by_date_ascending&page=2

vets on Sver get free poison gas grenades
vets on Valor get free AP mines (verklaard het groot aantal mijnen tegen sver)
vets on Raven get ....

[ Voor 4% gewijzigd door himlims_ op 15-03-2010 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
SinergyX schreef op zondag 14 maart 2010 @ 16:18:
[...]

En er zijn nog steeds 'rare' dingen waar nog steeds geen oplossing voor is. Rocketlauncher bijvoorbeeld, als je wisselt naar je RPG en direct schiet, meteen terugwisselt naar een wapen, schiet je dus niets af en grote kans dat de explosie direct bij jou gebeurd. Het zal niet de eerste keer zijn dat ik mezelf bijna dood schiet ermee.

Of op domination, die holland ook zag, geknifed worden terwijl die persoon met z'n rug naar je toe staat.
Ja van die lag kills heb ik ook wel last inderdaad, de vraag is alleen of ze daar veel aan kunnen veranderen.

Heb sinds de patch ook gezien dat er mensen zijn die lijken te zweven met boven de grond en snel heen en weer bewegen. Niet alleen levenden maar ook een lijk heb ik heen en weer zien bewegen.
Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 16:21:
[...]

Vergeet niet, er kan door sommige muurtje heen geschoten worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

dangerpaki schreef op maandag 15 maart 2010 @ 09:04:
[...]
Ja van die lag kills heb ik ook wel last inderdaad, de vraag is alleen of ze daar veel aan kunnen veranderen.

Heb sinds de patch ook gezien dat er mensen zijn die lijken te zweven met boven de grond en snel heen en weer bewegen. Niet alleen levenden maar ook een lijk heb ik heen en weer zien bewegen.
[...]
Vergeet niet, er kan door sommige muurtje heen geschoten worden...
Gister nodige met reinforced-armor gespeeld, en sindsdien heb ik ook vaker laast van die 'achter-de-muur-dood'-effect (weet ik veel hoe dat heet) Bij Raven speelde ik eigenlijk altijd met mesh-armor, en daar weinig last van gehad. Ik denk dat 't komt omdat je met reinforced net iets trager bent. Dan nog, is het een kwalijke zaak.

Dat boven de grond zweven is lullig, maar is schijnbaar nog een andere glidge, heeft iets te doen met TK'en en toch XP behalen. Beetje weird verhaal, ik weet 't, maar zitten mensen tussen die 2000-3000xp halen op een DOM match daarmee :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
dangerpaki schreef op maandag 15 maart 2010 @ 09:04:
In principe niets als je niets aan de pingtijd kan doen. Shooters pak je normaal de servers met lage pingrates, maar als nu US en EU op 1 server spelen, kan je een 150-200ms ping rustig verwachten.

Granadelauncher op mijn assault rifle is mijn nieuwe vriendje, eerste dag dat ik hem heb en al over de 10 kills rijker :) Voordeel, je kan op enorme afstanden schieten, tegenstelling tot granaten explodeert hij pas als hij echt echt de grond raakt. Grappig dat voor mijn gevoel de hollis fijner speelt dat die apac 2000, al heeft denk ik ook te maken met die 200 extra loadout, ik zit al zo krap elke keer :(

Nu nog verder oefenen op knife kills, gister wel 3 rijker geworden maar gaat nog niet makkelijk. Jammer dat je zelf niet de controls kan aanpassen, driehoekje voor knife zou handig zijn (waar dient die normaal eigelijk voor?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

SinergyX schreef op maandag 15 maart 2010 @ 09:57:
[...]In principe niets als je niets aan de pingtijd kan doen. Shooters pak je normaal de servers met lage pingrates, maar als nu US en EU op 1 server spelen, kan je een 150-200ms ping rustig verwachten.

Granadelauncher op mijn assault rifle is mijn nieuwe vriendje, eerste dag dat ik hem heb en al over de 10 kills rijker :) Voordeel, je kan op enorme afstanden schieten, tegenstelling tot granaten explodeert hij pas als hij echt echt de grond raakt. Grappig dat voor mijn gevoel de hollis fijner speelt dat die apac 2000, al heeft denk ik ook te maken met die 200 extra loadout, ik zit al zo krap elke keer :(

Nu nog verder oefenen op knife kills, gister wel 3 rijker geworden maar gaat nog niet makkelijk. Jammer dat je zelf niet de controls kan aanpassen, driehoekje voor knife zou handig zijn (waar dient die normaal eigelijk voor?).
Liggen SinergyX! LIggen!! :+

Wat kost jouw AR nu dan? 1100cc rond die koers? vraag me sterk af wat voor server(park?) ze hebben draaien voor al die matches enzo.

WM2 DLC komt er aan, waar blijft die van ons? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
MW2 bedoel je? :P Wapen kost 700, 100 voor reflex, 200 voor suppressor, 400 voor grenade launcher. Dus 1400 :P Hollis variant kost 200 minder, maar die mist dus ingebouwde foregrip. 1000 voor medical kit, 400 grenades, 300 KP7, schiet echt niet op :(

meest irritant is nog dat of 100 tekort kom, of 100 overhoud. Aantal loadouts heb ik heel off-hand niet nodig, ze zouden gewoon de optie in moeten bouwen dat je dat handwapen weg kan doen, scheelt 100 punten.

Domination maps blijven wereld van verschil, Raven defending kan je namelijk bij 6 punten (E t/m H dacht ik) van boven direct de controlroom in springen, in tegenstelling tot Sver en Valor map waar je altijd naar boven moet vechten. Ook het verschil in bunkers is enorm, Sver bunkers kunnen echt de complete linie vrij schieten, Raven en Valor zitten iets meer in balans.

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 15-03-2010 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Afbeeldingslocatie: http://i168.photobucket.com/albums/u181/ripper1_2007/100_0325.jpg

wat nou bunkerturrert??

[ Voor 3% gewijzigd door himlims_ op 15-03-2010 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
himlims_ schreef op maandag 15 maart 2010 @ 09:22:
[...]
Gister nodige met reinforced-armor gespeeld, en sindsdien heb ik ook vaker laast van die 'achter-de-muur-dood'-effect (weet ik veel hoe dat heet) Bij Raven speelde ik eigenlijk altijd met mesh-armor, en daar weinig last van gehad. Ik denk dat 't komt omdat je met reinforced net iets trager bent. Dan nog, is het een kwalijke zaak.

Dat boven de grond zweven is lullig, maar is schijnbaar nog een andere glidge, heeft iets te doen met TK'en en toch XP behalen. Beetje weird verhaal, ik weet 't, maar zitten mensen tussen die 2000-3000xp halen op een DOM match daarmee :'(
Hmmm ik speel eigenlijk al een tijdje met de een na zwaarste armor, maar niet echt een relatie gezien met armor en lag, heb sowieso wel een goede internetverbinding juist omdat ik online wil gamen.

Hopelijk doen ze wel snel wat aan die bugs.

Gisteren de bipod voor m'n sniper erbij gehaald, en dat is wel een verademing moet ik zeggen. Eindelijk een beetje achter elkaar kunnen schieten op grote afstanden. Ik a nu proberen zo snel mogelijk de variable scope te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

geruchten gaan dat er a.s vrijdag weer gepatched gaat worden; deze keer puur bug-fixes (disconnects, freeze bij ressen bij controls, gratis nades/mines, dan de respawm-gligde etc.)

Heb 't idee dat je met mesh-armor net wat sneller/verder achter het muurtje staat dan met heavy bijv.)

[ Voor 22% gewijzigd door himlims_ op 15-03-2010 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Glitch, GLITCH!

Al maak je er wel een leuke variant van hoor :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

SinergyX schreef op maandag 15 maart 2010 @ 16:41:
Glitch, GLITCH!

Al maak je er wel een leuke variant van hoor :>
ik weet 't (heb je me misschien pas 5x gecorrigeerd) maar dat zit er zo verkeerd in .... me grijze hersencellen hebben de /dev/null nog niet gevonden :+

//edit - ik zoek net op de 'werkelijke' betekenis van mijn variant :X

glidge "To make sounds when a penis is stuckin your mouth"

[ Voor 24% gewijzigd door himlims_ op 15-03-2010 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Ervaring, Holland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hehe die mistake maak je niet meer....denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Liefst twee als het even kan :+

Neej ik hou t wel bij de ladies, gaat mij al kinky zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Al helemaal als je dan het glidge geluid nog kan maken :X

Ooook zwaar offtopic dames.

Atac, Hollis of SR553? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DipmaN
Atac 2000, met 4x scope :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Atac met Reflex sight. :D Met de 4x scope mis ik op de een of andere manier toch het overzicht, je zoomt zo goed in dat je je flanken vergeet. En aangezien ik me niet in één milliseconde omdraai.. heb ik liever wat meer overzicht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

SR553 met 4x scope :P daar heb ik binenn een week mijn 1k kills mee gemaakt.
Vond het een plezierige combinatie, beviel eigenlijk zo goed dat ik straks mijn LMG ga inruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Respec was een feit, anti-personeel gedropt, op dit moment nog improved stealth gedropt, en volledig assault/sniper gegaan. Met de laatste 4 puntjes wil ik nog improved stealth en improved repair nemen, dan ben ik door mijn puntjes op, maar dan wel met een atac met noob tube en de AM50 (helaas zonder silencer). Of laat ik improved repair en neem ik alsnog de silencer.

Eerste sabotage aanval had ik meteen weer 13 sniper kills, ik denk op de aanvallend domination van valor het een stuk beter zal gaan. Al ging btw de 2 dominations toch bijzonder netjes, Silvin als leader is helemaal niet zo slecht :)

Regelmatig heb ik nu lucky shots met de noob tube, beetje gokken met schieten en weer 5 exp erbij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

imp. stealth is voor mij een standaard skill die ik sowieso selecteer. adv. repairing doet wel wat, niet schrikbarend veel, maar met 2 poppetjes die beide imp.repairen hebben gaat het fixen van een bunker etc. vrij snel.

Het reloaden van die tube gaat wat traag, maar zag vd week een poppetje wat bij SAB bij 't supply ging staan, en vanaf daar die witte schutting (bij de brug van valor) onder vuur nam. Weet niet hoeveel hij er neer schoot, maar pikte er voldoende mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
himlims_ schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 09:41:
Het reloaden van die tube gaat wat traag, maar zag vd week een poppetje wat bij SAB bij 't supply ging staan, en vanaf daar die witte schutting (bij de brug van valor) onder vuur nam. Weet niet hoeveel hij er neer schoot, maar pikte er voldoende mee.
Jup, voordeel tov granaat, hij heeft geen timer. Pas als hij de grond raakt, is het boom :D Perfect tegen die 'hij zit daar ergens, maar weet niet waar' momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Ik kan er niet over uit hoe ongelovelijk vet die sensor jammer is. Ik weet niet hoe zinnig mijn complete loadout is maar ik heb dus ook improved stealth en een silencer op mijn atac.

Sver aanvallen op C (Sabotage): ik kan boven, buiten aan de rechterkant gaan zitten in het gras. Gespawnde Tegenstanders lopen gewoon langs me de hal in om op die hoge brug naar beneden te schieten. En daar lig ik dan in het gras, lekker afknallen die gasten, bij bosjes. En frago points scoren :)

Een andere keer liep er 1 op 30 cm langs me heen. Hij had me niet in de gaten. Je kan heel mooi net iets verder dan de aanvalslijn van de tegenpartij sneaken en ze lekker in de rug kniven of schieten.
Het benaderen van objecten zoals bunkers gaat ook veel makkelijker.

De sensor jammer is verreweg mijn leukste speeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heh.... die sensor jammer is dus alleen tegen sensor sweeps. Ze zien je niet door je improved stealth en dat je niet rent of schiet, of schiet met een silencer. Zijn al heel wat forum postings en verwarring over geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 09:59:
Heh.... die sensor jammer is dus alleen tegen sensor sweeps. Ze zien je niet door je improved stealth en dat je niet rent of schiet, of schiet met een silencer. Zijn al heel wat forum postings en verwarring over geweest.
Zoiets was het:
Motion sensor / Sensor jammer
Acoustic / silencer
default detection / improved stealth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Ik weet dat die sensorjammer enkel voor dd sensor-sweeps zou moeten zijn, maar voor mijn gevoel heeft deze wel degelijk effect op gewone gameplay. Met dat ding, loop je zo door enemy lines heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Ik lees dat de sensor jammer alleen werkt tegen UAVs/Sweeps. Klopt dat?
Dan is het volgens mij een vrij zinloos item tenzij die sweeps vaak gedaan worden.

Hij kost geloof ik 400 om mee te nemen, kostbare punten. De vraag is dus echt ... hoe vaak worden die sweeps uitgevoerd.

[ Voor 0% gewijzigd door Aapzak op 16-03-2010 10:17 . Reden: 600 -> 400 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

sweep enkel bij DOM. Daarlangs kan een sensor-scan (?) bij AQ gebruikt worden. Dat zijn de enige 2 tools waar de sensor jammer meerwaarde biedt; volgens de omschrijving. (voor mijn gevoel werkt het ook met gewone games)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
Ik heb op dit altijd improved stealth, en momenteel een loadout met en zonder sensor jammer in combi met motion sensor. Ik merk niet echt veel verschil om eerlijk te zijn, als ik door de linies wandel.

Voor mijn gevoel moet je gewoon ook slim gebruik maken van het terrein, want ze zien volgens mij nog steeds die "hier ben ik"schreeuwende rode teammarker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

zijn er geen 'xp farmers' voor de PSN :X O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
Zit er geen gang in de "Valor adventure"? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Mijn valor adventure is inderdaad niet zo goed bevallen :X maar goed, wil toch die trophies. Komt mede omdat GOT niet erg actief is geweest met werving van members aan valor zijde. (sver weet ik niet hoe 't daaar mee staat) Vanavond tryout bij CnC clan, mag is maar bagger zonder fatsoenlijke clan :+ Moet toch iets, totdat er meer komen :) Bij sver is me plek bij 3C-clan inmiddels besproken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Het is toch raar dat het gevoel en de specs elkaar tegenspreken. Er zit maar 1 ding op: een loadout creeren zonder sensor jammer en zelfde stijl hanteren. Kijken hoe ver ik dan kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
Bij mij ging het meer van; Ik speel mooi met de sensor jammer, net als anders..... En er dan na een tijdje achter komen dat je met die andere loadout speelt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Ik blijf volhouden dat ik sensor jammer en motion sensor bij me wil hebben. En een resuscitation kit. En een demper op een wapen waarmee ik nog eens iemand neer kan knallen. Het doel is een loadout creeren waarmee ik behind enemy lines kan komen maar ook middenin mijn squad van waarde kan zijn (medic enzo).

kwa assault rifle heb je dan 900 punten te besteden, 200 voor de supressor, houd je nog 700 over
dat is:
hollis + 4x zoom
hollis + bipod
hollis + foregrip
atac2000
f90 + reflex

Zou dat werken? En welk wapen zou ik dan moeten nemen?

Het lijkt erop dat een jammer, sensor en medic iets teveel van het goede is :)

Pagina: 1 ... 14 ... 23 Laatste