Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Ik heb ook ... ik had ook, een sensor jammer + motion sensor + medic-kit, dan blijft er nog een kleine 900 over geloof ik. daarvoor kies ik een shotgun 700c en een KP7300c (200c meer dan de default handgun).

hoewel het tegen de aanschrijving en de omschrijving in in, ben ook ik van mening dat deze tezamen het beste effect hebben. maar goed, misschien ben ik ook paranoïde :+

[ Voor 29% gewijzigd door himlims_ op 16-03-2010 15:26 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 19:57
himlims_ schreef op maandag 15 maart 2010 @ 16:12:
geruchten gaan dat er a.s vrijdag weer gepatched gaat worden; deze keer puur bug-fixes (disconnects, freeze bij ressen bij controls, gratis nades/mines, dan de respawm-gligde etc.)

Heb 't idee dat je met mesh-armor net wat sneller/verder achter het muurtje staat dan met heavy bijv.)
Volgens mij was er na de laatste patch ook tussendoor even een hele snelle update toen ik het spel opstarte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18
dangerpaki schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:28:
Volgens mij was er na de laatste patch ook tussendoor even een hele snelle update toen ik het spel opstarte.
Viel mij ook op, was nog geen 2seconde in beeld.

Maarja, kom maar met die armors in de PS store, dan ben ik al happy. (eindelijk geen +100 of -100 loadout issues). Mijn wapen alleen kost al 1400 :D

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 16-03-2010 15:31 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 14:18

Aapzak

Your genuine OS hopper

himlims_ schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:25:
Ik heb ook ... ik had ook, een sensor jammer + motion sensor + medic-kit, dan blijft er nog een kleine 900 over geloof ik. daarvoor kies ik een shotgun 700c en een KP7300c (200c meer dan de default handgun).

hoewel het tegen de aanschrijving en de omschrijving in in, ben ook ik van mening dat deze tezamen het beste effect hebben. maar goed, misschien ben ik ook paranoïde :+
Zodra jij je shotgun gebruikt ben je toch niet meer stealth? Of is dat vrij snel weer herstealth?

[ Voor 0% gewijzigd door Aapzak op 16-03-2010 15:48 . Reden: stom grapje ]

PSN ID: Aapzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DipmaN
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-05 12:23
Neem dan een f90, kun je een scope en silenzer op zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Aapzak schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:48:
[...]

Zodra jij je shotgun gebruikt ben je toch niet meer stealth? Of is dat vrij snel weer herstealth?
nope dan is 't over, en moet je gewoon zorgen dat je iedereen dood schiet :+
zo'n F90 is ook een goeie, maar qua loadout past het dan niet meer (sight/supressor)

//edit - afgelopen 2 dagen geen berichten meer van zipper omtrent 'iets' - dat is vaker zo geweest wanneer er een nieuwe patch op de schappen ligt .... gaat het dan toch komen vrijdag :X

//edit2; http://latenightgaming.bb...t=31#domination-attacking <--- TIP

[ Voor 28% gewijzigd door himlims_ op 16-03-2010 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DipmaN
Dat pas wel hoor, je kunt er zelfs nog een kp7 bij nemen ook, aanschouw

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v601/DipmaN/Knipsel-1.jpg

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

keurige loadout. kwa XP kan ik die kp7 er nog niet bij nemen. De rest past denk ik net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zooo irritant dit:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ijmsS830quMEcsqIDb1HCuPc/thumb.jpg
100 tekort :/

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/l7ulTitsAXItTY11R5Rpn0Hm/thumb.jpg
100 tekort :/

Ik heb standaard 5 loadouts, 1+2 voor assault (offensief en tactisch), 3 voor repair, 4 voor turrets (p-200), 5 voor sniperset. Bij elke set zit ik wel met 100 te veel of te weinig :(

[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 16-03-2010 16:43 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

hij klopt ook niet; er staat fragmentation nades 400c die zijn bij mij 300c
(heb je wel raven geselecteerd?)

http://www.automagiseerder.nl/mag/MAG_loadout_sim.xlsx

[ Voor 39% gewijzigd door himlims_ op 16-03-2010 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DipmaN
Kiezen of delen mr.breezer :D
Ik zou als ik jou was die nades eruit halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Excelsheet geeft ook nades op 400, dus dat zal wel goed zitten.

En ik kan altijd supressor eraf halen, maar zit ik weer met 100 punten over (waar ik eerst altijd 100 tekort kwam, omdat ik ook de KP7 had).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:01
himlims_ schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:43:
hij klopt ook niet; er staat fragmentation nades 400c die zijn bij mij 300c
(heb je wel raven geselecteerd?)

http://www.automagiseerder.nl/mag/MAG_loadout_sim.xlsx
Rookgranaten zijn 300c, de frags volgens mij gewoon 400.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Patch v1.04a
Available March 17, 2010 | N/A (TPPS), 84MB (DLS)

Gameplay
Adjusted player boundaries to limit “spawn camping” exploits in Darien Network, Copper Hills Relay and Syr Daria Uplink maps.

Map – Syr Daria Uplink
Pushed in physical defensive boundary for Attacker’s “Alpha Squad” spawns 10 meters.
Removed two short staircases in front of Attacker’s “Alpha Squad” spawn.
Relocated box truck to block sightline on attacker’s right side at “Objective A” stairwell.
Added box truck to block sightline exploit to Attacker’s “Alpha” squad main entrance.
Added fence line to Attacker’s right side at “Objective A.”
Pushed parachute drop near “Objective C” forward by 25 meters.
Added new entrance to “Objective C” building in right corner.
Added additional geometry near “Objective C” to block sightline exploits near main door.
Added and removed various small object and panel locations to repair or enhance sightlines.
Multiple terrain repaints in various locations.

Technical
Fixed crash that sometimes occurred when reviving players who died while interacting with objective.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Zijn er nog mensen die VALOR spelen en op een invite wachten?

PS; 1.5 patch komt binnen 2-3 weken (incl. updates voor andere map(s))

[ Voor 37% gewijzigd door himlims_ op 17-03-2010 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Patch is binnen, maar de servers liggen er nog even uit voor update/onderhoud. Ik ben benieuwd

toevallig net een dagje vrij :9

PSN: Deere6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

servers zijn weer up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Nu online
SinergyX schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 09:33:
...Al ging btw de 2 dominations toch bijzonder netjes, Silvin als leader is helemaal niet zo slecht :)
Noem me een complimentenhoer, maar hier wil ik SinergyX toch even publiekelijk voor bedanken :p
Het is ook leuk om met een groep te spelen die luistert, een van de redenen dat ik in random groups nagenoeg geen leadership rol meer speel.

En, hoe is de SVER sab map na de patch? Heb helaas nog niet kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Attacking Children?
I made an account for my nephew the other day, he's only 6 yrs old; After leaving him for 10 mins playing MAG, I came in to him with tears in his eyes and the ps3 shut down, So upon asking him whats up?, He replied that grown men had verbally abused him and then started to knife him at spawn., Needless to say he will NOT play MAG ever again when i mention it he looks at me with complete dread.

You so called Grown men(you know who you are) are an absolute disgrace you should be ashamed of your selves, Your nothing but sad little gits with no lives, whom seem to get a cheapie by attacking little children, You disgust me!!!!!!.

wtf moet een menneke van 6 met zo'n game? Ouders van tegenwoordig :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DipmaN
Lol, zeker weer zo'n Amerikaan die denk oh ik moet weer oppassen. Ik knal de ps 3 wel even aan, en laat me neefje van 6 een game spelen waar je 16( of18+ ?) voor moet zijn. Wat ik helemaal raar vind is dat die gozer er niet eens bij blijft, ik bedoel dat is toch het minste wat je kunt doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
En dan gewoon ook nog de spelers de schuld geven, de loser!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

hihi,

Ik heb mijn mannetje een rondje suppression laten spelen. Ik had net gere-spect en loadouts aangepast en dat ding stond toch aan. Hij is 9 en dus nog lang geen 16. Ik dacht dat suppression wel kon omdat hij dan eigenlijk geen teamplay hoeft te doen. Het neerknallen van knakkers kennen die ventjes wel op die leeftijd, ik weet eigenlijk niet waar de leeftijdgrens op gebasseerd is. Misschien omdat hij erna een beetje teveel gefocust is op wapens en schieten. Daar houd ik niet van dus let wel op hoe zijn gedrag verandert.

Bij Uncharted2 snap ik de leeftijdsgrens beter. Vooral het taalgebruik is daarin heel volwassen. '- ik zweet als een hoer in de kerk. - sully, nam jij een hoer mee naar de kerk?'. Ik heb dus de hele game uitgespeeld voordat ik hem liet spelen. Zo'n fantastische game wilde ik hem niet onthouden (en over taalgebruik wil ik niet kinderachtig doen, hij weet dondersgoed wat een hoer is :) ). Was misschien niet helemaal verstandig maar hij weet dat het een uitzondering was en waarom ik hem nog geen GTA enzo laat spelen. Dat snapt ie ook best, ik heb parental control niet aanstaan op de ps3, hij weet zelf heel goed wat hij wel en niet mag spelen en houdt zich eraan.

Zal dus toch vooral het geweld en de wapens zijn waarom ik 'm vooral MarioKart laat spelen alhoewel Super Smash Bros Brawl ook niet zo onschuldig is.

Wat een onsamenhangend verhaal zeg ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DipmaN
Ja, meestal valt het wel mee met die leeftijdsgrens op games, licht ook aan jezelf natuurlijk. Ik kreeg vroeger (klinkt ook al zo oud -_-) ook altijd alle playstation games van mijn pa, wel van mijn eigen zakgeld betaald. Maar ik kon gewoon uitzoeken wat ik wilde, kreeg 10 stencils met titels aan elkaar geniet, en voor 100 piek had je 15 games :D Ik mocht gewoon alles spelen vanaf mijn 9e jaar ongeveer. De enige game die weleens eng is geweest is, residen evil :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

DipmaN schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 15:39:
Ja, meestal valt het wel mee met die leeftijdsgrens op games, licht ook aan jezelf natuurlijk. Ik kreeg vroeger (klinkt ook al zo oud -_-) ook altijd alle playstation games van mijn pa, wel van mijn eigen zakgeld betaald. Maar ik kon gewoon uitzoeken wat ik wilde, kreeg 10 stencils met titels aan elkaar geniet, en voor 100 piek had je 15 games :D Ik mocht gewoon alles spelen vanaf mijn 9e jaar ongeveer. De enige game die weleens eng is geweest is, residen evil :X
alone in the dark ... brrr ... en 11th Hour

die hebben mij toch wel de creeps gegeven, ook AVP vond ik wel spannend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

AVP op de Atari Jaguar was fantastisch qua schrikken enzo. Juist omdat je niet constant aliens tegenkwam schrok je je een ongeluk als er ineens wel 1 was.
Volgens mij had FEAR dat effect ook een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Nu online
Ik vond de Atari Jaguar an sich al schrikken!

Dat schrikeffect heb je natuurlijk niet in multiplayer game. Hoewel het bij Splinter Cell multiplayer wel eens wou gebeuren :)

Volgens mij zit er trouwens ook geen bloed in MAG toch? Kan me het stom genoeg niet herinneren...dan zal het wel niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Trooper" Gear Pack (English/Korean Ver.)
PS3

Release Date :
2010-03-26

Description :
When the enemy won’t surrender a position and a polite “excuse me” just won’t do, the Trooper Gear Pack is the ticket to entry. A lethal package of Special Edition Machine Guns, two new uniforms specifically tailored for urban and interior combat and the addition of flashbang grenades to blind and disorient opponents, the Trooper Gear Pack ensures your entry to every party…invited or not. All items contained in the Trooper Gear Pack can be found in game in the "Armory" once downloaded.

Special Edition Light Machine Guns: Raven's "APEX 100SE", S.V.E.R.'s "RTK-74 Vla" and Valor's "Mk 46 Mod 1"
New Flashbang Grenades, used to confuse, disorient, or momentarily distract a potential threat. Includes the Raven "Valkyrie", S.V.E.R. "ZUL" and Valor "M84" flashbangs
"Trooper Dark" Urban Camouflage Uniforms for all PMCs
"Trooper Light" Urban Camouflage Uniforms for all PMCs

wtf: DLC voor japan-asia ???

njah DLC, schijnbaar staat dit reeds op de disk, en wordt het geactiveerd voor de client.
http://asia.playstation.com/th/en/psn/addonDetail/134262

[ Voor 9% gewijzigd door himlims_ op 19-03-2010 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
LMG love :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik weet echt niet of ik blij moet zijn met die flash grenades. In CS waren ze redelijk tactisch toe te passen, maar grotendeels door de maplayout. Ik vraag me af hoe dat gaat werken in MAG maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DipmaN
Nice :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Haha flashbangs in MAG... zullen weinig nut hebben in een open veld. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DipmaN
Ik wil er best een paar testen in een potje sabotage, kijken hoe dat werkt als je er een paar in hun base gooit.
Als je geluk hebt kun je iedereen die op een kluitje staat kniven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DipmaN
Of de toekomstige uitbreidingen bijvoorbeeld nieuwe maps zullen bevatten, is niet bekendgemaakt,

Jammer -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

DipmaN schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:36:
Of de toekomstige uitbreidingen bijvoorbeeld nieuwe maps zullen bevatten, is niet bekendgemaakt,

Jammer -_-
die komen zeker zo heeft Dunham op 't forum te kennen gegeven. wanneer is onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DipmaN
Ok, dat klinkt goed. Laten we hopen dat het waar is. En dat het geen jaar duurt voordat het uitkomt zoals bij MW2. Maar in zipper heb ik gelukkig meer vertrouwen, beter komt het uit voor de zomervakantie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
pa4jv schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 21:29:
Haha flashbangs in MAG... zullen weinig nut hebben in een open veld. :+
Maar in een besloten ruimte des te meer. Voor alle controlpanel campers >:)
Moet je je squad wel even waarschuwen natuurlijk, anders sta je daar als groep blinden.

[ Voor 14% gewijzigd door johan bos op 19-03-2010 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

hopelijk heeft die lvl 40 zonnebril een ingame effect :+ tegen die flashbangs, maar dat zal wel niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
himlims_ schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:18:
hopelijk heeft die lvl 40 zonnebril een ingame effect :+ tegen die flashbangs, maar dat zal wel niet
Cosmetische gimmicks hebben 0,0 effect, net als de helm van SE versie, zou je in principe nooit een headshot van achter kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

En weer een nieuwe file; overzicht XP vereist voor lvl's
http://www.automagiseerder.nl/mag/MAG_LVL.xls

En de Domination maps;
DOM
Domination RAVENDomination SVERDomination Valor

[ Voor 78% gewijzigd door himlims_ op 19-03-2010 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allen, ik ben er vandaag achter gekomen dat jullie hier een clan van hebben. Kan ik mij daar hier voor opgeven? Hier iig mijn PSN: Speccels
Ik speel Raven en heb een headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Het wordt tijd dat ze echt iets aan die SVER dominationmap gaan doen want godskolere, je kunt geen halve meter schieten of je schiet tegen een muur op! En ja, dan word je weer geknifed ook natuurlijk. Ik zeik nooit, maar wat een ongelofelijk rotpotje zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristal
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-01 23:07

Tristal

PSN-ID Tristal

Ik hoop dat dat echt een keer gaat gebeuren ja. Was er dit keer niet bij maar ik voel mee met je frustratie.

iPhone 8 Plus iPad air 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Die SVER map is gewoon een lachertje, lomp gelul van Zipper over nieuwe DLC bla bla, zorg eerst maar eens voor normale balans in de mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Als ik dit zo zie word ik wel verdrietig :'(
Ik ben pas op 2/3 van XP nodig voor lvl60. Silvin, ik denk dat je beter niet op mij kunt wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Het probleem begon al bij onze eerste spawnbeurt; we spawnden bij E&F in de heuvels, vlakbij de burnoff tower. Dat is een synoniem voor veel ventjes met een LMG die naar voren stormen en sprayen. We kwamen er dus niet door, ik stapte maar over op mijn AM50 om een doorgang te creëren maar toen was mijn squad opeens weg.. wtf. Die stonden dus al een stuk verderop, daarheen gegaan en geprobeerd, ging ook niet van harte. Uiteindelijk toch op de een of andere manier bij de bunkers gekomen en er een paar uitgeschakeld. Daarna werd het een AAA met een jojo-effect; gerepareerd, ontploft, gerepareerd. Oftewel, geen duidelijke vooruitgang.

We hebben zelfs E&F nog open gekregen, vraag me niet hoe. Daarna was het schelden op die AAA en de bunkers die weer gerepareerd werden.

Leerpuntjes: blijf bij elkaar, maak duidelijk wat we nou echt gaan doen, heal elkaar(jezus, hoeveel medics er niet gewoon langsliepen) en laat Zipper wat aan die schuttingen en bunkers doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik zat bij C&D, 2 turrets kunnen tot spawnpoint je raken. Vlak ervoor heb je wat kapotte muurtjes, 2 ervan kan je gehurkt door een opening gluren. Maar de grap is, kogels gaan er dus niet tussen door. Uiteindelijk halve squad pleite -> einde oefening.

Omdat de turrets geen achter aanval kunnen krijgen (je kan er aan beide kanten niet langs), hoeven die gasten doodsimpel wat naar voren te richten. Dan nog die brug, slaat gewoon nergens op dat je zo'n ding moet repairen om uberhaubt verder te komen, waar je op alle andere domination maps gewoon roadblocks heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DipmaN
Mogguh, iemand nog aanraders voor een goed AR wapen op Valor? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Verdedigen als Valor tegen Raven op sabotage is toch wel big fun! ACMFan is trouwens onze ooggetuige ;)

Afbeeldingslocatie: http://dynamix.intodarkness.nl/sabotagevsraven.jpg

Gisteren overigens wel een pot verloren waarin een aantal luitjes van GoT Raven meespeelden :X

[ Voor 33% gewijzigd door Dynamix op 22-03-2010 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DipmaN
Mooie score mannen, leuk gedaan :D
Ben net level 18 geworden, van de week even veel spelen zodat ik de motion sensor kan gebruiken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Ik ben weer terug naar klassieke APEX100 met grip en scope, anti-personel en nades. Ik kwam met XP en loadout slecht uit als ik sensor jammer en motion sensor mee wilde nemen.
Ik had nog kunnen proberen om alleen de motion sensor mee te nemen en niet de jammer.

Ik heb nu wel andere leuke dingen zoals advanced explosives, gas resistance, advanced repair enzovoort. Dus weer meer gebasseerd op support leveren, zo snel en zo goed mogelijk mensen en objecten oplappen.

Met de F90 raakte ik echt niets. Nu met de APEX beweeg ik toch weer weg van die hatelijke 0.56 K/D :(

Ik blijf hannussen met respec en loadout, ik kom niet echt tot iets waar ik heel blij mee ben. (nu moet ik vooral een setup hebben waarmee ik veel XP kan halen, anders zit Silvin nog zo lang bij Raven :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Aapzak schreef op maandag 22 maart 2010 @ 12:36:
Ik ben weer terug naar klassieke APEX100 met grip en scope, anti-personel en nades. Ik kwam met XP en loadout slecht uit als ik sensor jammer en motion sensor mee wilde nemen.
Ik had nog kunnen proberen om alleen de motion sensor mee te nemen en niet de jammer.

Ik heb nu wel andere leuke dingen zoals advanced explosives, gas resistance, advanced repair enzovoort. Dus weer meer gebasseerd op support leveren, zo snel en zo goed mogelijk mensen en objecten oplappen.

Met de F90 raakte ik echt niets. Nu met de APEX beweeg ik toch weer weg van die hatelijke 0.56 K/D :(

Ik blijf hannussen met respec en loadout, ik kom niet echt tot iets waar ik heel blij mee ben. (nu moet ik vooral een setup hebben waarmee ik veel XP kan halen, anders zit Silvin nog zo lang bij Raven :))
Dan heb je nu de perfecte loadout, aapzak! Ik heb het grootste gedeelte van mijn carriere bij Raven gespeeld met:

- APEX + foregrip + reflex sight + stability
- complete atlethicism tier
- complete explosives tier
- ninja uitrusting :p

En nu bij Valor ben ik dezelfde uitrusting aan het opbouwen. Inmiddels level 31 en nog niet eens zo gek veel uren gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Qua wapens maakt het allemaal niet zo uit, gaat om uiteindelijk hoe je de exp binnensleept in een map.

Staat de frago goed in sabotage, kan je bizar veel exp binnenhalen door als een gek 'bulletdodging' rond te rennen en mensen reviven, links en rechts een kill mee pikken. Soms is het tactisch gewoon weg te rennen, je blijft in leven en je kan weer wat mensen reviven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foobar79
  • Laatst online: 12-09 11:26
De load-out beperkingen zijn inderdaad best naar.

Het was leuk geweest als ze iets meer flexibiliteit hadden toegestaan.
Bijvoorbeeld door in alle slots alles te mogen.
Nu loop ik altijd rond met medic + sensor + jammer terwijl nog wel credits over blijven.
In de secundaire gun slot past echter niets anders.
Idealiter zou ik daar claymore's of nades willen hebben.
Achter vijandelijke linie sluipen, claymore's plaatsen en met de samoerai aan de gang. >:)

Misschien dat ik wat load-outs ga aanmaken zonder med-kit maar eerst nog even lvl-en...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
Nog even geduld, de teller staat op 59, na een weekend met weinig spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
SinergyX schreef op maandag 22 maart 2010 @ 13:19:
Qua wapens maakt het allemaal niet zo uit, gaat om uiteindelijk hoe je de exp binnensleept in een map.

Staat de frago goed in sabotage, kan je bizar veel exp binnenhalen door als een gek 'bulletdodging' rond te rennen en mensen reviven, links en rechts een kill mee pikken. Soms is het tactisch gewoon weg te rennen, je blijft in leven en je kan weer wat mensen reviven.
Maar als je 100 kogels tot je beschikking hebt, wordt het wel iets gemakkelijker.

Maar inderdaad, kies een tactische plek en ga dan reviven en sprayen. Zo heb ik ook de score van hierboven gehaald: ik heb bij punt C het grootste gedeelte in de controlroom rondgehangen. Ben bovenop de kisten gaan staan en maar healen. (Verbazingwekkend trouwens om te zien hoe weinig mensen daar blijven :S) Af en toe ren je twee verdiepingen lager naar de supply boxes, pak je een paar kills mee en daarna als een gek weer terug naar boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Gister met dynamix en dip nog paar potjes gedaan(zie afbeelding :+), en warempel ... ene [GoT] Jur en ACM waren aggressief bezig. En gewoon twee keer door gekilled :( REVENGE!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
himlims_ schreef op maandag 22 maart 2010 @ 13:43:
Gister met dynamix en dip nog paar potjes gedaan(zie afbeelding :+), en warempel ... ene [GoT] Jur en ACM waren aggressief bezig. En gewoon twee keer door gekilled :( REVENGE!!!
En ACM had de laatste kill van het potje op mij... de h*nd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DipmaN
Ik ga denk ik maar eens serieus proberen met een LMG te spelen, nooit echt veel tijd in gestoken omdat ik altijd als assault heb gespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Ik ben inmiddels level 58. Wil donderdag naar Valor, zodat ik de double xp optimaal gebruik. Heb alleen donderdag en vrijdag de tijd helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
Prima dan ga ik ook mee over donderdag >:)

btw; pa4jv -> ik denk een grote mast in de tuin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

DipmaN schreef op maandag 22 maart 2010 @ 14:24:
Ik ga denk ik maar eens serieus proberen met een LMG te spelen, nooit echt veel tijd in gestoken omdat ik altijd als assault heb gespeeld :P
100 kogels vs 25/30 ... qua loadout verschild het niet eens zo heel veel; beide duur :+ hoewel ik de T3 ar + 4x zoom zaaaalig vond om mee te spelen.
pa4jv schreef op maandag 22 maart 2010 @ 17:35:
Ik ben inmiddels level 58. Wil donderdag naar Valor, zodat ik de double xp optimaal gebruik. Heb alleen donderdag en vrijdag de tijd helaas..
netjes, misschien dan tot donderdag. Ben zelf gister 40 geworden - eindelijk full ninja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foobar79
Gisteren echt een spannende match.
2, niet nader te noemen personen dachten dat ze nog 1 gewonnen match nodig hadden voor een trophy.
In laad scherm zien we dat we op de SVER map sabotage moeten doen.
Begint dus meteen al fout.. wat een ***map gelukkig toch A en B te pakken en gaan we voor C.
Na een keer of 8 planten en defuses nog 5 .. 4 ..3 ..2 minuten op de klok en we pakken C eindelijk. EPIC
(en 1200 XP binnen geharkt :))

Blijkt even later dat ze geen trophy krijgen omdat deze voor 10 wins bij DIRECTIVES is! :D :D

N000000000000000BS!!!

Vanavond directives? :)
(ik vraag me af of dat de "bug" gefixed is met directives dat je niet lekker met een clan kan joinen, je werd vaak verspreid over verschillende squads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

foobar79 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:03:
(ik vraag me af of dat de "bug" gefixed is met directives dat je niet lekker met een clan kan joinen, je werd vaak verspreid over verschillende squads)
dit is niet echt een bug; je wordt gedumpt waar jouw PMC het hardste nodig is (vaak een losing game) - afhankelijk van aantal vrijeplaatsen wordt je als groep verspreid over de squads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foobar79
himlims_ schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:05:
[...]
dit is niet echt een bug; je wordt gedumpt waar jouw PMC het hardste nodig is (vaak een losing game) - afhankelijk van aantal vrijeplaatsen wordt je als groep verspreid over de squads.
Ja, daarom had ik bug ook tussen quotes gezet.
Ik vreesde al dat het "works as designed" is :(
Conclusie is dus dat die trophy zo ongeveer onmogelijk is.
Als je pech hebt kom je met nog 1 minuut op de klok op een domination map. Dat ga je nooit meer redden.
Niet dat die trophy me iets kan boeien. Maar toch. Lullig voor de mensen die de platinum willen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

foobar79 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:09:
[...]Ja, daarom had ik bug ook tussen quotes gezet.
Ik vreesde al dat het "works as designed" is :(
Conclusie is dus dat die trophy zo ongeveer onmogelijk is.
Als je pech hebt kom je met nog 1 minuut op de klok op een domination map. Dat ga je nooit meer redden.
Niet dat die trophy me iets kan boeien. Maar toch. Lullig voor de mensen die de platinum willen halen.
ik acht de kans daarbij grooter dan dat jij de bunker-turrer-rocket haalt; 1000!!! kills met een rocket; zo'n ding schiet iedree 5sec. (ongeveer) - dan moet je veeeel heeeel veeel in een bunker zitten wil je die realiseren.
Zo is er ook nog een die gebaseerd is op 5x!!! 30 pistol kills in een match (imho praktisch onmogelijk). Neej platinum zal ik deze game nooit halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
himlims_ schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:24:
Zo is er ook nog een die gebaseerd is op 5x!!! 30 pistol kills in een match (imho praktisch onmogelijk). Neej platinum zal ik deze game nooit halen
Dat is wel inclusief KP7, daar moet je gewoon even een paar mensen apart voor nemen en elkaar 20 minuten af gaan lopen schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foobar79
himlims_ schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:24:
[...]
Ik neem aan 5 X een ribbon? Of 150 kills in 1 match?
5 ribbons lukt nog wel. Zwaard thuis laten, kp7 met of vergelijkbaar met silencer meenemen.
Enige probleem is dat ze weinig ammo hebben, dus je moet steeds netjes headshots maken.
Wil wel eens een poging wagen om 1 ribbon binnen te halen maar eerst lvl60.
En jij mag niet meespelen in die matches want je haalt alle kills voor mij weg :D

Bunker kills.... ik kan me voorstellen dat je het haalt als je maar lang genoeg speelt en in een bunker zitten leuk vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-08 11:56
Hallo! Ik heb sinds het weekend ook MAG en wat een gaaf spel!
Ik speel bij Raven en als het kan wil ik ook spelen bij GOT clan.
Enige samenwerking mis ik op dit moment wel.

Raven level 8
PSN naam: Totumpaal

PSN: Totumpaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foobar79
Overigens 3 x triple-A neerhalen in 1 match valt ook niet mee.
De andere zijn wel te doen (motorpool, sensors en artillery) omdat die niet midden in een vuurlinie liggen aan het begin van de game.

Misschien maar eens proberen op de Valor map aangezien de triple-A op het schip misschien nog te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Die 3x AA neerhalen is vrij eenvoudig; behind enemie lines, en dan niet je eigen, maar die van de andere teammates neer halen. Met beetje mazzel maak je zo een opblaasrondje (700xp)

Het 3x fixen er van is mij nog niet gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foobar79
himlims_ schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:50:
Die 3x AA neerhalen is vrij eenvoudig; behind enemie lines, en dan niet je eigen, maar die van de andere teammates neer halen. Met beetje mazzel maak je zo een opblaasrondje (700xp)

Het 3x fixen er van is mij nog niet gelukt
Ik zal een poging wagen. Staan er trouwens 2 X AA op een domination map of 4X ?

Fixen is problematisch omdat er vaak meerdere personen staan te repairen.
Ik had hem zondag eigenlijk moeten hebben maar op het laatste moment ging iemand mee repairen
en die kreeg de repair bijgeschreven :( Daar moeten ze ook wat aan doen!
(net als het opblazen van APC's, je krijgt niet eens assists als je er 3 raketten op doet terwijl een teammate met zijn handgun net de laatste druppel doet die hem op doet blazen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

die staan er 4x; iedere zijde een. idem voor de mortar etc, daarom als je een rondje egoistisch speelt kun je die wel pakken.

Voor zo ver ik weet werkt het repairen als volgt; de gene die de eerste 'repair' doet, en bij het voltooien nog steeds een repair-tool geequipt heeft zou de repair op zijn naam krijgen. maar goed, daarover doen vele verhalen de ronde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystiqes
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-12-2022
Heb vorige week MAG aangeschaft. Speelde eerst veel COD. Ben nu best hooked aan MAG, ik erger me best aan het feit dat me tegenstander niet snel neergaat en dat het spel traag reageert (kniven etc). Nu ik wat meer skill points heb gekregen kan ik wel wat meer wapens aanschaffen en maakt me beter, ben nu lvl 16. De team-play is niet geweldig als je niemand kent, de potjes waarbij er wel wordt samengespeeld zijn leuker en scoren beter. Maar alsnog vind ik het een geweldig spel, grote levels, mooie graphics etc..(snap niet waarom men hierop commentaar heeft).
Ik zit nu bij RAVEN, zijn er hier ook mede RAVEN-spelers, voor teampotjes? een tweakers team?

PSN=mystiqes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Mystiqes schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 14:09:
Heb vorige week MAG aangeschaft. Speelde eerst veel COD. Ben nu best hooked aan MAG, ik erger me best aan het feit dat me tegenstander niet snel neergaat en dat het spel traag reageert (kniven etc). Nu ik wat meer skill points heb gekregen kan ik wel wat meer wapens aanschaffen en maakt me beter, ben nu lvl 16. De team-play is niet geweldig als je niemand kent, de potjes waarbij er wel wordt samengespeeld zijn leuker en scoren beter. Maar alsnog vind ik het een geweldig spel, grote levels, mooie graphics etc..(snap niet waarom men hierop commentaar heeft).
Ik zit nu bij RAVEN, zijn er hier ook mede RAVEN-spelers, voor teampotjes? een tweakers team?

PSN=mystiqes
Ik ben benieuwd of jij je CoD nog gaat aanraken... was bij mij niet het geval sinds de release van MAG :p

In principe is GoT op alle fracties vertegenwoordigd, alhoewel Raven het meest actief is. Momenteel zijn er een aantal naar Valor overgestapt (waaronder ikzelf) en er zullen er nog meer volgen binnenkort. Voor mij is overigens Raven wel de fractie waar ik me uiteindelijk weer ga settelen.

Waarschijnlijk kan ik je dus niet toevoegen aan de clan, omdat ik bij Valor zit. (correct me if i'm wrong) Maar in principe heeft iedereen de mogelijkheid om invites te versturen, dus dat gaat goed komen.

Heb je trouwens een mic?

[ Voor 7% gewijzigd door Dynamix op 23-03-2010 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foobar79
Mystiqes schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 14:09:
Heb vorige week MAG aangeschaft. Speelde eerst veel COD. Ben nu best hooked aan MAG, ik erger me best aan het feit dat me tegenstander niet snel neergaat en dat het spel traag reageert (kniven etc).
Mijn ervaringen met LAG in MAG zijn nogal wisselend.
Het staat in ieder geval vast dat kogels nog wel eens laat komen.
Als in: je staat al achter een rotsblok en gaat alsnog dood :(
En bij mijn weten zijn er geen heat-seaking bullets in de loadouts die om een hoekje kunnen 8)7
Ook in domination wil het, in mijn ervaring, nog wel eens fout gaan met de LAG als het heel druk wordt op een bepaalde plek. (niet bij de bunkers maar bij de objectives A,B,...,H)

Ik heb wel het idee dat er minder exploits zijn met LAG(-switches) want soms gebeurden er vreemde dingen. Dat heb ik de laatste tijd veel minder meegemaakt.

Met zwaarden heb ik niet zoveel issues.
Increased knife range en swipe speed helpen enorm.
Vergeet ook niet dat het zwaard ook een reload tijd heeft (behoorlijk lang zonder increased swipe speed)
Mensen die met motion sensors rondlopen hebben bovendien een ENORM voordeel.
Die beginnen de knife actie het moment dat je een hoekje om loopt, je hebt 0 tijd om te reageren.

Ik zit bij Valor dus kan je niet aan de Raven Clan helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
Increased knife range + swipe speed + motion sensor + increased stealth en dan Defending op B (Raven Sabotage) de stuiken patrouilleren >:) Kan geen close range wapen tegenop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

johan bos schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 15:22:
Increased knife range + swipe speed + motion sensor + increased stealth en dan Defending op B (Raven Sabotage) de stuiken patrouilleren >:) Kan geen close range wapen tegenop.
bij deze vanavond de uitdaging :+ - ik ging graag op jacht in de bosjes als Raven, nu met Valor zit ik bij de trucs :+ jij komt niet eens meer in de buurt van die bosjes 8)7 Dien je mij en foobar eerst te ontwijken, vervolgens loopt onze zuster achter ons aan :> *evil*

PS; Got Raven - er staan weer 3-4 nieuwe clan invites klaar op het forum, handelen jullie dit verder af?

[ Voor 20% gewijzigd door himlims_ op 23-03-2010 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
Is niet echt lekker te plannen tegen elkaar alleen.

Nah .... zoals al eerder gezegd, donderdag de overstap.

Ik mis gewoon verhalen op de achtergrond over politie, bier halen, gaten in gordijnen, etc :+ 8)

[ Voor 8% gewijzigd door johan bos op 23-03-2010 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

njah gaat wel (mits met kleine party) iemand vanuit je friendslist joinen .... en hopen dat het geen full-game is.
zo hebben dynamix en ik afgelopen week paar keer tegen Jay en ACM gespeeld

//edit
misschien via de 'got-chat' via PSN, gelijk tijdig joinen? - kunnen licht een poging wagen

[ Voor 21% gewijzigd door himlims_ op 23-03-2010 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystiqes
Ik ben benieuwd of jij je CoD nog gaat aanraken... was bij mij niet het geval sinds de release van MAG :p

In principe is GoT op alle fracties vertegenwoordigd, alhoewel Raven het meest actief is. Momenteel zijn er een aantal naar Valor overgestapt (waaronder ikzelf) en er zullen er nog meer volgen binnenkort. Voor mij is overigens Raven wel de fractie waar ik me uiteindelijk weer ga settelen.

Waarschijnlijk kan ik je dus niet toevoegen aan de clan, omdat ik bij Valor zit. (correct me if i'm wrong) Maar in principe heeft iedereen de mogelijkheid om invites te versturen, dus dat gaat goed komen.

Heb je trouwens een mic?
Haha, dat is een goeie, heb MAG nu 5 dgn en heb sindsdien COD niet meer aangeraakt, maar ik heb vanavond ff afgesproken om te Special Opse, dus zal wel weer aan de knopjes moeten wennen. Stel ik zou Valor selecteren, moet ik dan mijn raven account deleten? Maar goed eerst RAVEN maar.

Ik heb twee weken geleden een MIC aangeschaft, zo'n Turtle Beach P21.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
himlims_ schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 15:28:
[...]
bij deze vanavond de uitdaging :+ - ik ging graag op jacht in de bosjes als Raven, nu met Valor zit ik bij de trucs :+ jij komt niet eens meer in de buurt van die bosjes 8)7 Dien je mij en foobar eerst te ontwijken, vervolgens loopt onze zuster achter ons aan :> *evil*
:D

Maar inderdaad, foobar en jij hebben echt dezelfde speelstijl. Zo snel mogelijk naar voren rennen, mutsje over je hoofd trekken en samurai zwaard tevoorschijn toveren :p

* Dynamix wil echt zo snel mogelijk zijn ninja outfit hebben*

[ Voor 5% gewijzigd door Dynamix op 23-03-2010 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Mystiqes schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 15:56:
[...]

Haha, dat is een goeie, heb MAG nu 5 dgn en heb sindsdien COD niet meer aangeraakt, maar ik heb vanavond ff afgesproken om te Special Opse, dus zal wel weer aan de knopjes moeten wennen. Stel ik zou Valor selecteren, moet ik dan mijn raven account deleten? Maar goed eerst RAVEN maar.

Ik heb twee weken geleden een MIC aangeschaft, zo'n Turtle Beach P21.
je kunt op je PSN maar 1 account hebben, wil je bij beide fracties kun je een 2e PSN account gebruiken. Anders zou je idd je huidige moeten deleten, en nieuwe moeten aanmaken bij andere fractie. PS; as donderdag tm zondag dubbel xp!!

@dynamix; idd vind het bij valor zaalig omdat ik 8 sluggs in een shotgun heb zitten :p maximale p0wnage :P en met het ninja spelen hoor je de tegenstander nog wel eens O-) O-)
"Fucking holland, gay fuck with the noob shutgun shot me again" (dan niet executen) in bosje wachten todat ze gerivived worden en dan nog een keer neerschieten. Je hoort ze dan zo leuk schelden en vloeken

[ Voor 21% gewijzigd door himlims_ op 23-03-2010 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystiqes
himlims_ schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 16:03:
[...]
je kunt op je PSN maar 1 account hebben, wil je bij beide fracties kun je een 2e PSN account gebruiken. Anders zou je idd je huidige moeten deleten, en nieuwe moeten aanmaken bij andere fractie. PS; as donderdag tm zondag dubbel xp!!
Ok, hmm, dan laat ik het eerst maar even bij RAVEN, of iemand moet hier zeggen dat VALOR echt beter speelt etc.etc.. Dan zal ik mijn vriendin maar vast melden dat ik donderdag t/m zondag toch echt moet gamen. :+ btw. tnx voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Raven is drukker qua members, Valor loopt langzaam vol(ler) met ex-raven spelers. Indien je 'end game' bent kunt je vetten (soort prestige mode) naar een andere fractie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
himlims_ schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 16:03:
[...]
@dynamix; idd vind het bij valor zaalig omdat ik 8 sluggs in een shotgun heb zitten :p maximale p0wnage :P en met het ninja spelen hoor je de tegenstander nog wel eens O-) O-)
"Fucking holland, gay fuck with the noob shutgun shot me again" (dan niet executen) in bosje wachten todat ze gerivived worden en dan nog een keer neerschieten. Je hoort ze dan zo leuk schelden en vloeken
Whaha, sadist >:) Ik vind dat je ze dan uiteindelijk ook nog moet teabaggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DipmaN
Mee eens, teabaggen en daarna als nog doodmaken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Laatste paar dagen lijkt het stuk drukker aan Valor kant dan Raven kant. Ik ben iig hooked aan FF13 voor de komende tijd, laat ze eerst maar eens met een paar goeie patches komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foobar79
[...]
Aanvallen op Raven gaat nu inderdaad best lekker. Met name op B.
Het mooie is dat je met de GOT clan weer meer bezig ben om kills binnen te halen.
(Afblijven MIJN kill :+ )
Met 2-3 man met zwaard en med-kit hou je zo 10 man van de tegenpartij bezig.

Als niemand te lui is om naar de objectives te lopen dan win je vanzelf. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

foobar79 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 17:18:
[...]

Aanvallen op Raven gaat nu inderdaad best lekker. Met name op B.
Het mooie is dat je met de GOT clan weer meer bezig ben om kills binnen te halen.
(Afblijven MIJN kill :+ )
Met 2-3 man met zwaard en med-kit hou je zo 10 man van de tegenpartij bezig.

Als niemand te lui is om naar de objectives te lopen dan win je vanzelf. :D
dat stallen werkt echt perfect, je hebt maar 2 man nodig (beetje skilled) en je houd zo een squad bezig voor halve minuut. Die tijd is vaak voldoende voor je team om door te drukken richting C

*zucht* overwerken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DipmaN
Ik ben level 24 op het moment, ik ga nu skill punten opsparen voor de motion sensor en daarna het samoerai zwaard, en dan hoor ik ook weer officieel een van de ninja's _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

motion sensor (en die dure meuk) neem ik pas later,

begin met medic, daarna de 120hp (daar heb je altijd en direct voordeel mee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DipmaN
120hp heb ik al, medic eerst helemaal vrij spelen is ook een optie, ik weet het nog niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Net level 60 gehaald, nu Valor. Wat hoor ik over een zwaard? Zal wel gewoon de knife-upgrades zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DipmaN
Ja, wij hebben een speciale l337 ninja brigade :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

feli met je 60 - hoor t wel van de invite

Raven kent de Sabo def map, daarbij het 'richeltje' bovenop C aan de kan van spamn-B (snap je 't nog :+)
erg leuke plek om als verdedigende partij te staan.

Maar met aanvallen :P :P

gister nog een potje gespeelt tegen Aapzak, die plantte direct een mes bij D1p :X binnen 3min. hadden zij zowel A als B (help) 17min. C verdedigen.... met 11sec op de klok verloren :'(

[ Voor 81% gewijzigd door himlims_ op 24-03-2010 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DipmaN
Ja, Aap bleek me al vrij snel geknived te hebben de ninja sloeg weer toe. Ik kijk er zelf nooit naar wij me killt, maar dat hoorde ik dus later. Dat potje was wel wel vet, alleen zo jammer van het einde. We hebben dikke bonus kunnen binnenslepen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystiqes
[...]

PS; Got Raven - er staan weer 3-4 nieuwe clan invites klaar op het forum, handelen jullie dit verder af?
Ik wacht rustig af...:) PSN: mystiqes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

ik zal proberen vanavond ff wat invites rond te strooien. Ben een tijdje niet met mag bezig geweest (damn you FFXIII). Maar vanavond en morgen zeker weer!

Mocht je er nog niet 1 hebben vanavond stuur ff een berichtje via PSN.

psn-id: Jacman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Ik heb gisteren wat invites verstuurd en daar zat die voor mystiqes ook tussen. Wanneer heb je voor het laatst gekeken of je een invite had?

Ik heb forum, DM en dit thread teruggelopen tot ik bekende namen tegenkwam en een stuk of 4 mensen ge-invite.
1 lukte niet, die zat denk ik al in een clan.

Pagina: 1 ... 15 ... 23 Laatste