Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Dynamix schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 13:33:
[...]Jij doelt op dat mes wat gisteren in mijn rug hing? :o

Er zit trouwens wel een vage bug in het spel: ik heb wel eens dat als je drukt om iemand te slicen, maar je net voor de animatie neergeschoten wordt, deze toetsaanslag onthouden wordt... wat betekent dat je dus slicend spawnt 8)7
idd, ook je controler blijft nog trillen (indien je dat aan hebt staan), om te voorkomen dat je iemand sliced in het begin dien je een suicide te doen wanneer je in bleedout zit. Ben je neer geschoten, en ben je dood, dan is 't hopen dat je niemand mee pikt bij 't spawnen

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foobar79
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 11:26
Dynamix schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 13:33:
[...]

Er zit trouwens wel een vage bug in het spel: ik heb wel eens dat als je drukt om iemand te slicen, maar je net voor de animatie neergeschoten wordt, deze toetsaanslag onthouden wordt... wat betekent dat je dus slicend spawnt 8)7
Ja, heal en reload animaties gaan soms ook door bij mij :|
Momenteel ben ik aan het werken aan de 1000 shotgun kills dus ik knife momenteel weinig.

Gelukkig nog niet ge-sliced op de spawn. Wel door Holland gister bij sabotage defence op B.

Maar mijn shotgun schiet soms ook wel eens uit dus ik moet niet zeuren... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

In het heetst van de strijd wil het wel eens voorkomen dat een teammate in jouw line of fire komt, tjah lullig, maar het gebeurd. Niets persoonlijks foobar :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
Zo gister was mooi met die raven 2 sqauds wat een agressie zeg :)

Heb me echt kapot gelachen, alleen op een gegeven moment dat over pizza praten was niet tof.
Hele nacht met honger gelegen, dus zo maar effe naar de winkel en pizza's meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 19:57
Verwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 11:48:
Haha ja het gebeurde bij het spawnen meteen, heel vaag. Lol, maar goed dat ik daar in ieder geval van op de hoogte ben :)

Moet zeggen dat ik dat ook zou doen dat wat jij doet bij hele irritante Team ruinerende team mates, die zijn er te vaak. Van die mongolen die gaan sprayen voor de lol bij het spawnpunt, of van die mafkezen die af en toe gewoon op je schieten, of je inderdaad afschieten als je aan het doodbloeden bent. Teveel kleine kindjes op de servers nog.
Lijkt me dat iemand die lijst bij moet houden en dat soort kindjes uit de clan getrapt moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

dangerpaki schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 15:05:
[...]

Lijkt me dat iemand die lijst bij moet houden en dat soort kindjes uit de clan getrapt moeten worden.
ik heb niet de indruk dat iemand van GoT zo iets uitvoeren, althans ik heb 't nog nooit gezien. maar idd; kicken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
himlims_ schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 10:26:
Je zou de T1 sniper kunnen overwegen voor de aanval, heb daarvan leuke dingen gezien;
Daarmee ben ik nu ook experimenteren, de .50 voornamelijk voor defense en de T1 met silencer voor aanval.
Op close range kun je ook gewoon met de cross-hair goed uit de voeten.

Overigens de andere 3 loadout's met LMG

PSN: Deere6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In een van de laatste suppressions van gisteren werd er ook op mij geschoten in de spawn, en dat terwijl de game al een tijdje bezig was. Ik draaide mij gelijk om, richtte op het hoofd van die gozer, en hij stond naar mij te kijken. Daarna liep ik gewoon weer verder, geen zin om mij te verlagen tot hun soort. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
Even een vraagje,

maatje van me en ik spelen ook MAG, nu gaan we een headset halen want de hele tijd aan de mobiele telefoon is ook niks :P (krijg je behoorlijke last in je nek van)

Maar wat ik mij nu afvraag, hoort iedereen in de game je of kan je hem zo zetten dat alleen de personen in je clan je kunnen horen???

aangezien we nogal veel tetteren over vanalles tijdens het gamen lijkt het me niet echt handig als iedereen in de game het moet aanhoren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
Heel je squad hoort het. Mede daarom heb ik laatste tijd een hekel gekregen aan Fransen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
hhhhmmm das kut...... ik denk dat menig squad lid er niet blij mee zal zijn...... nah dan maar wat anders gaan verzinnen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

je kunt iedereen mute> pijltje na boven en dan R2 geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-03-2021
Over fransen gesproken :r

Gisteren een aantal keer door verschillende personen gevraagt of ze in het Engels wilde praten....geen gehoor... Op een gegeven moment heb ik maar door de mic geroepen:"Listen you French fucks 1 more french word and i'll shoot you guys down myself for the rest of the game!" Het hielp voor 4 minuten en toen begonnen ze weer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muten die handel!

Start om de spelerlijst op te roepen, op een irritante speler klikken, en 'block' kiezen in dat invite menu. :P

Dat is een stuk beter dan de hele squad te muten vanwege een paar spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelleh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09-2024
Verwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 11:48:
Haha ja het gebeurde bij het spawnen meteen, heel vaag. Lol, maar goed dat ik daar in ieder geval van op de hoogte ben :)

Moet zeggen dat ik dat ook zou doen dat wat jij doet bij hele irritante Team ruinerende team mates, die zijn er te vaak. Van die mongolen die gaan sprayen voor de lol bij het spawnpunt, of van die mafkezen die af en toe gewoon op je schieten, of je inderdaad afschieten als je aan het doodbloeden bent. Teveel kleine kindjes op de servers nog.
ben ik misschien geweest had laatst bij het spawnen town suppression starte perongeluk me knife getrokken, meteen een dubbele [GoT] tk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelleh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09-2024
Verwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 16:51:
Muten die handel!

Start om de spelerlijst op te roepen, op een irritante speler klikken, en 'block' kiezen in dat invite menu. :P

Dat is een stuk beter dan de hele squad te muten vanwege een paar spelers.
Geloof dat je ze Dan nooit meer kan unblocken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jelleh schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:41:
[...]

Geloof dat je ze Dan nooit meer kan unblocken
Als ik het doe, dan wil ik ze geeneens meer unblocken. Ik doe dat enkel bij de meest erge gevallen, en de meeste worden toch wel gekicked. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Jacman schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 10:09:
heb nu een flink aantal potjes lopen sniperen. ik vind het erg leuk om te spelen en maak meestal zo rond de 10-20 kills in een rondje sabotage, maar het schiet niet op met de punten op deze manier.

Heeft er iemand nog goeie tips voor goeie sniper spots? Zit er nu namelijk aan te denken om terug te gaan naar mijn AR verdeling of om de machine gun eens te proberen om weer in het heetst van de strijd aanwezig te zijn en makkelijker mensen te kunnen ressen en dan later weer te sniperen want ik vind het wel erg leuk.

edit: ben level 30, heb de 50' cal sniper met variabele scope, improved stealth,improved gunshot detection, ap mines en de KP7
Bij Sabotage - verdediging zijn er een aantal leuke spots ik zal eens kijken of ik wat kan maken met een aantal instructies erbij.
Zal ook meteen kijken voor de andere sabotage maps. ;)
Wil je voor kills gaan dan is supression erg goed in mijn ogen ( ik heb er eens een k:d-ratio van 27 (0 Deaths)gehaald) en daar heb ik ook een aantal erg leuke spots gevonden. :)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Van mij mag die patch voor die map aanpassingen er aan komen. Begin een beetje zat te worden om sver op dom aan te vallen :S Het eerste gedeelte met de bunkers is nu prima te doen...maar die panels, yuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-09 16:54

Tom Yam

(>'.')>

Zojuist MAG voor het eerst gespeeld, en dat is wennen als je van MW2 komt.
Wie stuurt mij een invite voor de Raven clan? Naam is MUFFINDLX.

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 21:31:
Van mij mag die patch voor die map aanpassingen er aan komen. Begin een beetje zat te worden om sver op dom aan te vallen :S Het eerste gedeelte met de bunkers is nu prima te doen...maar die panels, yuk!
Gister hebben wij bij verdedigen als squad full-time de AA omhoog gehouden; tegenstander geen choppers en geen aanvallen in kunnen zetten. DOM dik gewonnen. Die AA is cruciaal. Zo ook bij aanvallen, zorg dat 't ding permanent kapoet is. Stuur een aantal squads naar een andere letter dan hun standaard (dus je gaat nu op manpower spelen) - je hebt niet alle 8 de letters nodig voor een victory. Indien je er 3-4 (fulltime) bezit win je de game in ongeveer 8-10min. Doordat je extra mankracht inzet op bijv. ab-cd en de rest negeert is kans op victory vrij reëel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar, de Raven dom. map is ook leuk om te spelen, daar gaat het tenminste back&forth bij de panels zoals het bedacht is. Maar de panels van Sver en ik denk ook Valor zijn gewoon zwaar boring, te simpel te verdedigen...En idd met 2 squads op 1 panel/objective is een goede taktiek, maar die taktiek zie je niet vaak :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
nou, we hebben gister dus de mics gekocht. Werkt opzich prima, vind het alleen jammer dat je in het menu niet al met elkaar kan praten (binnen je clan)

zo lukt het ons nu dus ook niet om met zijn 2en in de zelfde knalpartij te komen aangezien we nu niet met elkaar communiceren wanneer we in de game gaan...

we hebben ook al geprobeerd met het knopje "meedoen" maar dat werkte ook niet aangezien de groep al vol zat....

werkt dat knopje ook als 1 iemand op de wachtlijst staat en de anders dus "meedoen" drukt?

Heb ook geprobeerd via groepinvite, maar het ziet er naar uit dat dat niet echt veel verschil maakt.

we zijn zelf meer de PC gewend waar je gewoon je server kiest, dit is de eerste shooter die we op de PS3 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Cyrus-The-Virus schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 11:49:
we hebben ook al geprobeerd met het knopje "meedoen" maar dat werkte ook niet aangezien de groep al vol zat....
werkt dat knopje ook als 1 iemand op de wachtlijst staat en de anders dus "meedoen" drukt?
Heb ook geprobeerd via groepinvite, maar het ziet er naar uit dat dat niet echt veel verschil maakt.
we zijn zelf meer de PC gewend waar je gewoon je server kiest, dit is de eerste shooter die we op de PS3 spelen.
Dan zal je ervaring wel bagger zijn :) - want MAG heeft in mijn optiek, het meest waardeloze online systeem ever een niet goed uitgewerkt en doordacht systeem :+ (kijk eens naar Killzone2 - zo had 't moeten zijn imho)

Het communiceren met meerdere groepen doen wij via een chat; je kunt chatrooms maken met je ps3. Zo'n room blijft 'actief' ookal is je ps3 uit geweest, je moet de room alleen opnieuw joinen

Je kunt groepen niet joinen, daarvoor moet je uitgenodigd worden. Indien jij kiest voor meedoen, dan join jij de server, niet de groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18
Cyrus-The-Virus schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 11:49:

Als je een groep hebt gemaakt dan kan je wel met elkaar praten, in het menu. Ingame kan je enkel met elkaar praten als je bij elkaar in het squad komt, kies je dus voor 'meedoen', dan join je het gevecht maar wordt je ingedeeld in het squad waar dus ruimte is. Zit het squad van de persoon waar je mee moet vol, dan wordt je dus in een ander squad gezet en kan je niet met elkaar praten. (buiten dan 'lokaal' horen wat andere zeggen).

@hims, niet per definitie waardeloos, het werkt an sich best goed (ingame dan). Beta van C&C4 bijvoorbeeld is echt een ramp, daar wordt (als je een mic heb) standaard je mic ingeschakeld en 9/10 potjes hoor je dus weer mega echo van achtergrond muziek, of nonstop mensen praten die niet doorhebben dat ze online zitten.

Maar dat wel, MAG heeft nog bizar veel ruimte voor verbeteringen, team-grootte, chatissues, 'meedoen' optie, de disconnect en bekijk het maar, groupinvites binnen de clan (je moet steeds via je group-scherm kijken wie er al in je party zitten), het verzenden van invites naar iemand die in een match zit komt dus nooit aan, maar systeem zegt er niets over.

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 04-03-2010 12:09 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Schrijven richting zipper:
Dear Mr. Bosler:

I would like to say first that I am extremely pleased with the idea, and the actual carrying out of your game, MAG. The teamwork aspect of the game has surpassed all my expectations, and I hope Mag will stay the game I actively play.

As of late though, I have found some problems with the newest patch of MAG. It seems that with all the complaining about the light machine gun and submachine gun, that Zipper went a little too far with making needed changes. The light machine gun and submachine gun were either too powerful or too accurate at long distances. Before the patch Mr. Bosler, the assault rifles were too weak and/or didn't have enough rounds in the magazine to make them a viable weapon.

A way to fix these problems would be to decrease the range of the light machine gun and submachine gun at long distances only, or just decrease the stopping power a bit. Zipper could increase the magazine size of the assault rifle to somewhere around forty bullets and keep it accurate at long ranges. This fix would give each gun a certain niche. It would allow players with the light machine gun to still be affective at medium and short ranges, allowing them to take objectives while also allowing players with the assault rifle to be able to root out longer range players. This would give them the option to take objectives as well. Patch 1.03 seems designed to decrease the overall accuracy of all weapons at medium to long range. This fix still made the light machine gun the weapon of choice, even though it decreased its viability, while punishing players using other equipment. Now you have players using an unreliable gun with 75-100 bullets, instead of an unreliable gun with 25-30 bullets.

I appreciate you taking the time to read this e-mail, Mr. Bosler. As a customer, I just wanted to give my input knowing that you will look at my opinion. Thank you for being so open-minded and actually listening to your clients. I hope to keep enjoying MAG for years to come.

Sincerely,

John J. Mautino

Reactie:
Hi John,

Sending it to me can ensure that it gets to the proper people at our company. But one note -- Jim Bosler retired a few years ago and is no longer with Zipper Interactive.

As for your weapon comments and concerns, I can tell you we're not done yet. Weapon balancing is a tricky thing, and many of the changes and adjustments didn't make it all the way in our last patch. We'll be making additional adjustments in the future and will continue to do so over time.

Thank you very much for your views and your kind words -- we definitely appreciate them.

p.s.-(a little vauge, but hey it's still a great sign.) Probabl should have looked down a thread before posting this lol.

---

ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zoiezo wel het idee dat Zipper goed luistert, ze luistered te goed naar de "verkeerde" groep mensen eerder hoe ik het ervaar. Maar dat ze het doen is al een heel goed teken, en toont ook hoezeer ze hun markt en de game serieus nemen.

Hoe dan ook goed of slecht ik vind het een mooi iets, en hoop dat ze MAG blijven verbeteren en ondersteunen want ik zie mezelf ondanks de goede shooters op de Consoles toch geen andere shooter meer doen vooralsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

beetje offtopic, maar vond 'm wel leuk;

Afbeeldingslocatie: http://ps3clan.nl/wp-content/uploads/2010/03/Teamkillers.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 12:20:
Ik heb zoiezo wel het idee dat Zipper goed luistert, ze luistered te goed naar de "verkeerde" groep mensen eerder hoe ik het ervaar. Maar dat ze het doen is al een heel goed teken, en toont ook hoezeer ze hun markt en de game serieus nemen.
An sich zijn er geen 'goede' of 'verkeerde' mensen, het is puur welke kant ze op willen met de game. Super realistisch (DoD) of veel meer 'arcade' style (zoals TF2 zegmaar), daarvanuit bepaal je dan je wapens. Uncharted 2 bijvoorbeeld oogt enorm realistisch, maar qua wapens/armor/tegenstanders is het 100% pure fictie.

Als je dan kijkt naar de Tier wapens, is eigelijk enkel de sniper tree een set waar de laatste tier wapen ook daadwerkelijk 'sterker' is dan alle voorgaande wapens, in tegenstelling to bijvoorbeeld AR met de SR552 tov Apac of de MK45 tov de Apex.

Ze moeten imho nu wel flink aan de bak willen ze de potentie van de game nog waarmaken, andere games staan om de hoek en spelende mensen raken op bepaald moment verveeld met de game. En dan niet alleen balanse of nieuwe maps, maar puur QoL issues, zoals betere team-structuur of chat, verbeterde ingame commands (buiten dus enkel een fraggo punt en main targets).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
SinergyX schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 12:06:
[...]

Als je een groep hebt gemaakt dan kan je wel met elkaar praten, in het menu. Ingame kan je enkel met elkaar praten als je bij elkaar in het squad komt, kies je dus voor 'meedoen', dan join je het gevecht maar wordt je ingedeeld in het squad waar dus ruimte is. Zit het squad van de persoon waar je mee moet vol, dan wordt je dus in een ander squad gezet en kan je niet met elkaar praten. (buiten dan 'lokaal' horen wat andere zeggen).
ah okey, vanavond maar eens proberen met die groepinvite als we beide in het menu zitten. dat met als de squad vol zit dat dacht ik al een beetje. Ben er ook nog niet achter of je nou van squad kan wisselen voordat de game begint (aangezien je daar ook "meedoen" kan aangeven per squad)
himlims_ schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 12:01:
[...]

Dan zal je ervaring wel bagger zijn :) - want MAG heeft in mijn optiek, het meest waardeloze online systeem ever een niet goed uitgewerkt en doordacht systeem :+ (kijk eens naar Killzone2 - zo had 't moeten zijn imho)
De ervaring valt wel mee hoor, ik moet wel verdomde veel wennen aan de controller, maar dat gaat steeds beter. Ik was achter de PC zittten een beetje zat, nu zit ik relaxed onderuit gezakt op de bank achter de TV :P veeeeel beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Cyrus-The-Virus schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:14:
ah okey, vanavond maar eens proberen met die groepinvite als we beide in het menu zitten. dat met als de squad vol zit dat dacht ik al een beetje. Ben er ook nog niet achter of je nou van squad kan wisselen voordat de game begint (aangezien je daar ook "meedoen" kan aangeven per squad)
Kan wel binnen het team (alpha, bravo, etc, totaal 4 squads), mits er plek is, maar dus niet naar andere platoon (??). Dat is soms irritant, als je wil weten wie er naast de 32 op je scherm nog in de game zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
SinergyX schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:23:
[...]

Kan wel binnen het team (alpha, bravo, etc, totaal 4 squads), mits er plek is, maar dus niet naar andere platoon (??). Dat is soms irritant, als je wil weten wie er naast de 32 op je scherm nog in de game zitten.
ja ok dat snap ik, maar speel nu toch alleen nog maar suppression en die heeft er toch maar 32. ik heb de andere wel even geprobeerd maar kwam er achter dat ik daar nog ff voor moet gaan oefenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wist wel dat ze nog niet klaar waren met het balanceren van de wapens, ik had het ook op het officiele forum gepost. Dat ze nu van een extreem naar een ander extreem gegaan, om gemakkelijker een medium te vinden die gebalanceerd is. Al moet ik bekennen dat de LMG nog altijd super irritant is, vooral als we tegen de barbie Ken Valor moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier al eens als een Medic/Engi gespeeld? ik ben nu level 28 ofzo en wilde lekker snel punten pakken, wat ik gistere deed was een mannetje maken, Light Armour, skills in +stamina en +HP en dan die Health Guns en de Repair gun en standaard rond rennen met een HP Gun, ik geloof dat ik op een gegeven moment ergens halverwege de ronde met 200-300punten en 0kills 5deaths liep.... eigenlijk wel een makkelijke manier om snel naar 60 te gaan en dan te respeccen naar wat je maar wilt.

(klinkt misschien saai maar het was eigenlijk best leuk :) )

Ohja, waarom zijn we eigenlijk Raven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nieuw op deze site, ik kreeg in ieder geval de tip dat ik hier wel mijn spel zou kunnen verkopen..

ik heb MAG sinds een week en het is totaal niet mijn ding..
vandaar dat ik hem graag wil verkopen..

ik vraag 40euro voor dit spel..

je kan me mailen op MickyB87@gmail.com

ik weet btw niet of dit echt het topic er voor is, maar daar kom ik vanzelf wel achter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Laatst online: 15:01
Knielap, we zijn bijna allemaal medics. Voor de punten en omdat het veel handiger is om geheald te worden dan om dood te bloeden.. En over Raven, tsja. Ze schijnen een soort van Europeanen te zijn, en omdat de Ravenclan de grootste van de 3 is, kiezen veel mensen uiteindelijk voor Raven.

Ik heb wel een nieuwe hobby gevonden trouwens; kleiduifschieten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb puur Raven gekozen omdat ik las dat die het meest uitdagend zijn om mee te spelen, ik hou van een uitdaging. :) De enige map waar het meezit voor Raven is de Aqcuisition map, maar laat die nou net zitten in de minst populaire modus. :P

Komende dagen ben ik niet van de partij, ik heb dit weekend cursus boven Rotterdam. :9 Heel misschien laat ik m'n gezicht even zien, maar die kans is zeer gering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 19:02:
Heeft iemand hier al eens als een Medic/Engi gespeeld?

Ohja, waarom zijn we eigenlijk Raven?
iedereen is (full)medic in de clan; dit is essentieel voor teamplay en voor je eigen XP.

Waarom Raven? Schijnbaar was Jelleh een van de eerste met MAG, en voor Raven gekozen. (Raven is beetje de EU club?)
Cyrus-The-Virus schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:46:
[...]ja ok dat snap ik, maar speel nu toch alleen nog maar suppression en die heeft er toch maar 32. ik heb de andere wel even geprobeerd maar kwam er achter dat ik daar nog ff voor moet gaan oefenen :P
Veel oefenen, de learning-curve van MAG vond ik niet bepaald 'easy' - maar na aantal uurtjes :+ lukt het vrij aardig. Daarlangs doet het veel wanneer je in groep/clan verband speelt. Geloof niet dat we gister ook maar een match verloren hadden :P
pa4jv schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 22:08:
dat is wel leuke hobby, zelf ~6mnd geleden gedaan, stiekem toch behoorlijk wat recoil op zo'n gun :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Laatst online: 12-09 13:34
Was een ramp avond in MAG als "PUG'er". wat een stelletje idioten gisteren in Domination zeg :(
Granaten gooien in eigen groep, omrijden van eigen mensen met de APC's etc etc

Zie nog niks van een invite btw , waarschijnlijk doe ik iets fout ?
Gaat het op gebruikersnaam op de PS 3 ? Of was toch aleen de PSN genoeg ?
Zie je de invite in MAG ? Zo ja , waar ?

Misschien kan iemand ff helpen :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Iusedto schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 09:55:
Was een ramp avond in MAG als "PUG'er". wat een stelletje idioten gisteren in Domination zeg :(
Granaten gooien in eigen groep, omrijden van eigen mensen met de APC's etc etc

Zie nog niks van een invite btw , waarschijnlijk doe ik iets fout ?
Gaat het op gebruikersnaam op de PS 3 ? Of was toch aleen de PSN genoeg ?
Zie je de invite in MAG ? Zo ja , waar ?

Misschien kan iemand ff helpen :)
ik heb je gister wel degelijk een invite verzonden, geloof niet dat je daar iets speciaals voor moet doen. .. maar 't kan zijn dat je onder het community-tab een melding krijgt (maar weet niet zeker, ook weer goeie maand geleden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Mag DLC officieel bevestigd;

"DLC content is coming -- we're working on right now in fact. But I'll just tell you straight up -- you don't have to look for clues." Dunham van Zipper

Nu maar hopen dat dit kosteloos is, zou het ongepast vinden indien we moeten betalen voor content die in eesten instantie gewoon in de game had moeten zitten

[ Voor 30% gewijzigd door himlims_ op 05-03-2010 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
himlims_ schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 10:40:
Mag DLC officieel bevestigd;

"DLC content is coming -- we're working on right now in fact. But I'll just tell you straight up -- you don't have to look for clues." Dunham van Zipper

Nu maar hopen dat dit kosteloos is, zou het ongepast vinden indien we moeten betalen voor content die in eesten instantie gewoon in de game had moeten zitten
Goed nieuws! Ben benieuwd of Zipper Sony heeft kunnen overtuigen dat betalen voor de DLC niet nodig is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foobar79
pa4jv schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 22:08:

Gisteren inderdaad lol bij Sabotage.
Hoewel ze A en B te pakken hadden hebben we ze alsnog terug geduwd tot bij de inkomende parachutes :D

Ik zit eraan te denken om vanavond naar Valor te switchen.
Ben nu al een tijd lvl60 en ken de maps nu wel.
Is GoT Valor ook een beetje vertegenwoordigd?

[ Voor 19% gewijzigd door foobar79 op 05-03-2010 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

foobar79 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 11:15:
[...]

Gisteren inderdaad lol bij Sabotage.
Hoewel ze A en B te pakken hadden hebben we ze alsnog terug geduwd tot bij de inkomende parachutes :D

Ik zit eraan te denken om vanavond naar Valor te switchen.
Ben nu al een tijd lvl60 en ken de maps nu wel.
Is GoT Valor ook een beetje vertegenwoordigd?
ow die game, jah die was pijnlijk voor Valor :X Jij zat ook in de bosjes voor de ruiines in :P gewoon met shotgun op paratroopers aan 't schieten :+

Ik heb een Valor psn account, maar reken niet op het groepen zoals bij Raven (daarvoor is de valor zijde te klein - aantal members is nu ~25?) Switchen van fractie doe ik alleen wanneer 'de harde kern' ook over gaat.

//edit

Nog een leuke EPIC FAIL op AQ. Ze hebben reeds 1/2 transports gecaptured. De 2e is in bezit en staat nog 30sec. op de klok [.....] :X

(ik heb dezelfde fout ook al eens gemaakt, gelukkig nog tijd om te herstellen)

[ Voor 30% gewijzigd door himlims_ op 05-03-2010 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
himlims_ schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 11:19:
[...]
ow die game, jah die was pijnlijk voor Valor :X Jij zat ook in de bosjes voor de ruiines in :P gewoon met shotgun op paratroopers aan 't schieten :+
Wat een enorme ownage was dat! 8) En in dat gebied zijn ook nog eens 2 supply punten :9

Haha, die epic fail is echt epic ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Dynamix op 05-03-2010 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foobar79
himlims_ schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 11:19:
[...]
Ik heb een Valor psn account, maar reken niet op het groepen zoals bij Raven (daarvoor is de valor zijde te klein - aantal members is nu ~25?) Switchen van fractie doe ik alleen wanneer 'de harde kern' ook over gaat.

(ik heb dezelfde fout ook al eens gemaakt, gelukkig nog tijd om te herstellen)
Okay, nou we zullen wel zien. Met minder GoT-ers komen de MVP medals weer wat sneller dichterbij :+
Bovendien heeft de Valor shotgun 8 rounds, een goede reden om Valor te spelen 8)

Hoe zit het met die "fout" als beide platoons tegelijkertijd een vehical jatten, weet je dan uberhaubt wel of dat je container links danwel rechts hebt?
Normaal gaat 1 van beide containers dicht dacht ik, maar als je ze allebei tegelijkertijd parkeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
Dat je ook perse net die ene container moet gebruiken als er 2 staan :?

Nog sorry voor het deserteren gister; Heb je een mooi een vrije avond, flikkert je internet eruit |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gistere 850+ punten gescoord met alleen maar healen in Dom, dat vond ik al een hele prestatie totdat ik iemand zag met dik 1100 punten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:15:
gistere 850+ punten gescoord met alleen maar healen in Dom, dat vond ik al een hele prestatie totdat ik iemand zag met dik 1100 punten :/
850 is zeker score om trots op te zijn, heb inmiddels uitschieters gezien naar 1600xp :X (veelal een PL/SL die ook de aanvallende skills goed gebruikt hebben - veel kills) en goed op de fraggo's zitten. Vooral dat laatste is essentieel
johan bos schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 11:46:
Dat je ook perse net die ene container moet gebruiken als er 2 staan :?

Nog sorry voor het deserteren gister; Heb je een mooi een vrije avond, flikkert je internet eruit |:(
ieder voortuig krijgt/heeft zijn eigen container, ook staat het pijltje er duidelijk bij :X maar goed, die gast zal wel gebaald hebben
foobar79 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 11:44:
[...]

Okay, nou we zullen wel zien. Met minder GoT-ers komen de MVP medals weer wat sneller dichterbij :+
Bovendien heeft de Valor shotgun 8 rounds, een goede reden om Valor te spelen 8)

Hoe zit het met die "fout" als beide platoons tegelijkertijd een vehical jatten, weet je dan uberhaubt wel of dat je container links danwel rechts hebt?
Normaal gaat 1 van beide containers dicht dacht ik, maar als je ze allebei tegelijkertijd parkeert?
iedere transport heeft zijn eigen depo. stel dat ze aan beidezijden gestolen worden is dat geen probleem.

//edit
"zpr_DunhamSmash wrote:

We can't tell you everything obviously, but a few things I can tell you about...
MAG DLC
MAG Patch v1.04 (currently in QA)
MAG Map balancing fixes
MAG Spawn Killer...uh, Killer?
"

[ Voor 6% gewijzigd door himlims_ op 05-03-2010 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foobar79
himlims_ schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:21:
[...]
ieder voortuig krijgt/heeft zijn eigen container, ook staat het pijltje er duidelijk bij :X maar goed, die gast zal wel gebaald hebben

//edit
"zpr_DunhamSmash wrote:

We can't tell you everything obviously, but a few things I can tell you about...
MAG DLC
MAG Patch v1.04 (currently in QA)
MAG Map balancing fixes
MAG Spawn Killer...uh, Killer?
"
Check, nu ik er op let zie ik het ook. Pijltjes :-D

Ben benieuwd naar de Map balancing fixes.
Ze moeten erg oppassen dat ze dat niet verprutsen.
Het moet zo zijn dat aanvallen en verdedigen ongeveer even moeilijk zijn en dat is een lastige balans.
De valor sabotage map heeft, vind ik, de beste balans.
Alles is te halen voor de aanvaller, maar ook redelijk te verdedigen.
Commentaar zal hoe dan ook niet van de lucht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Jij had gister toch ook nog zo'n transport weggebracht op AQ, geen pijltjes?

De aanpassingen hoeven ook niet ingrijpend te zijn, laddertje meer of minder etc. is veleal voldoende om de strijd gelijkwaardiger te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man, wat zijn ze snel zeg met de patches, 1.04 alweer in Q&A, ik ben benieuwd. :9
Dynamix schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 11:31:
[...]

Wat een enorme ownage was dat! 8) En in dat gebied zijn ook nog eens 2 supply punten :9

Haha, die epic fail is echt epic ;)
Zo hoort het, vaak als C verdedigd moet worden zit bijna iedereen binnen om FRAGO puntjes te scoren. Als de tegenstanders dan granaten gaat spammen dan barst de hel los, om nog maar te zwijgen over de snipers die landen op die ruine aan de overkant. Het beste is dat ze nooit die weg overkomen voor de ruine's van C, ik zit de laatste tijd vooral aan de rechterkant van C, waar ook een supply point zit. Vaak best eenzaam daar, want het gros zijn xp hoeren en rennen gelijk naar boven.

Bij Valor lopen er ook weleens mannetjes rond tussen de treinen, wanneer de aanvaller C probeert in te nemen. Dat is echt bloed irritant, maar best wel effectief. Lekker chaos maken, en ervoor zorgen dat de tegenstand er langer over doet om C te bereiken door ze op hun tenen te houden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 13:37:
Man, wat zijn ze snel zeg met de patches, 1.04 alweer in Q&A, ik ben benieuwd. :9
Lekker chaos maken, en ervoor zorgen dat de tegenstand er langer over doet om C te bereiken door ze op hun tenen te houden. :P
Bij aanvallen sabotage > Valor, kun je ook chaos veroorzaken door richting hun legertentjes te gaan, vinden ze ook niet leuk :+ Vind die richel langs C bij de trap wel leuk om te zitten, rekenen ze vaak niet op en je staat vrij van snipers (en toch fraggo vangen) - daarin tegen is het beter om te voorkomen dat ze C uberhoubt bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foobar79
himlims_ schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:45:
Jij had gister toch ook nog zo'n transport weggebracht op AQ, geen pijltjes?

De aanpassingen hoeven ook niet ingrijpend te zijn, laddertje meer of minder etc. is veleal voldoende om de strijd gelijkwaardiger te maken
Wellicht wel, maar ik had maar 1 keuze, wel zo makkelijk :-)

Ik denk dat die aanpassingen uitermate lastig zijn omdat er, behalve bij sabotage, veel factoren meespelen.
Zou is het bij acquisition onmogelijk S.V.E.R. bunkers te pakken als zij hun jeeps achter de bunkers zetten en daarmee gaan kamperen. Dit soort issues moeten ze eigenlijk meenemen zonder de balans helemaal te verklooien zodat S.V.E.R per definitie verliest.
Kortom: ik ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

simpele oplossing; roadblock (zoals bij Raven ook het geval is) - daardoor kunenn de voertuigen van ons niet bij de bunkers geplaatst worden (tenzij de roadblocks door de tegenstander geruimd worden)
Maar de positionering van de bunkers is gewoonweg absurd, staan lijnrecht langs elkaar; hierdoor kan bunker A de bunker daarlangs dekken en vise versa.

(maar tegen wint Raven in 70% van de gevallen AQ :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 13:40:
[...]
Bij aanvallen sabotage > Valor, kun je ook chaos veroorzaken door richting hun legertentjes te gaan, vinden ze ook niet leuk :+ Vind die richel langs C bij de trap wel leuk om te zitten, rekenen ze vaak niet op en je staat vrij van snipers (en toch fraggo vangen) - daarin tegen is het beter om te voorkomen dat ze C uberhoubt bereiken.
Bedoel je aan de rechterkant van C? Daar kan je naarboven en lekker uitleven als ze dat huisje ingaan onder de grote trap. In het 2 minuten potje was ik daar aan het spelen met m'n shotgun, heerlijk uitgeleefd. Ik werd eerste MVP met 10 kills en 0 deaths. :9

Maar ik hou er natuurlijk wel rekening mee dat er een zooi gequit waren, want het zat een beetje tegen en het is natuurlijk niet goed voor hun stats als ze verliezen. Vooral Valor heeft daar een handje in. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 14:04:
[...]
Bedoel je aan de rechterkant van C? Daar kan je naarboven en lekker uitleven als ze dat huisje ingaan onder de grote trap. In het 2 minuten potje was ik daar aan het spelen met m'n shotgun, heerlijk uitgeleefd. Ik werd eerste MVP met 10 kills en 0 deaths. :9

Maar ik hou er natuurlijk wel rekening mee dat er een zooi gequit waren, want het zat een beetje tegen en het is natuurlijk niet goed voor hun stats als ze verliezen. Vooral Valor heeft daar een handje in. :P
links / rechts... van welke kant gezien :+

ik bedoel een richel aan de zijde van B - daar heeft de tegenstander een trap zitten om omhoog te komen (niet die verticale aan de achterkant) - via die balustrade kun je op een richel springen langs C. Daar zit op gun hoogte een schietgat wat uitkijkt op de control pannel en op de trap in het midden.

//edit
nog een goede tactiek omtrent aanvallen bij AQ :X
Afbeeldingslocatie: http://i271.photobucket.com/albums/jj146/Wessssss/RavAccBattleMap.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door himlims_ op 05-03-2010 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Je zou maar kleurenblind zijn :+
(vond mijn variant mooier :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Kan iemand mij uitleggen wat die 4x optical scope nou eigenlij toevoegt aan de sniper rifle? Geef ik daar 2 skill points aan weg blijkt dat ding minder accuracy te geven dan de standaard scope die er al op zit...
Wat is dat voor onzin.

Goed, in ieder geval merk ik dat ik steeds beter aan het worden ben en wel meer raak schiet :) Dan te bedenken dat ik een jaar geleden niet een online shooter speelde op consoles omdat het niet werkte voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty_Mike33
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-04 14:18
dangerpaki schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 15:12:
Kan iemand mij uitleggen wat die 4x optical scope nou eigenlij toevoegt aan de sniper rifle? Geef ik daar 2 skill points aan weg blijkt dat ding minder accuracy te geven dan de standaard scope die er al op zit...
Wat is dat voor onzin.

Goed, in ieder geval merk ik dat ik steeds beter aan het worden ben en wel meer raak schiet :) Dan te bedenken dat ik een jaar geleden niet een online shooter speelde op consoles omdat het niet werkte voor mij
voor medium/close quarter sniping is de 4x scope perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 4x scope niet eens, alleen de variable.

Nu nog ff medgun upgraden en dan ziet het wel goed met mijn sniper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam

Tom Yam

(>'.')>

kan iemand mij een invite sturen? MUFFINDLX, voor Raven, met headset :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Ik heb samen met jacman een aantal invites verzonden. indien je van mening bent nog geen invite te hebben gehad, laat het mij, of iemand anders van 't forum weten. Daarlangs zijn enkele invites onsuccesvol gebleken, omdat men reeds speelt bij een andere fractie (valor imho de 'mooiste fractie') of username was onjuist. Dat van de username was denk ik te wijdten aan de babylonishe spraakverwarring omtrent afwijkende karakters, denk hierbij aan; o,0,O,I,l,I, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willen jullie mij opnieuw nieuw toevoegen GoT Clan

RAVEN

macklopman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:40
Sinds een twee weken ook in het bezit van de game.

Blijft lastig om te richten met die controller, gaat toch beter met een muis! Maar goed alles is te leren en dat blijkt want ik raak steeds meer!

Word er nog wel steeds gefrustreerd van dat als ik gehurkt achter een muurtje met m'n sniperrifel een tegenstander probeer neer te halen, hij mij vaak toch zonder problemen met 1 salvo van die afstand overhoop knalt!

Onlangs helemaal het toppunt, stond boven aan de trap met m'n LMG zag h'm aankomen en knal m'n hele magazijn leeg, hij doet poef en ik ga neer......getverdegetver.

a bon, oefening baart kunst.

Iemand nog iets van een clan? Rond rennen en knallen is leuk, maar georganiseerd is toch leuker.
Pandorian - Raven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam

Tom Yam

(>'.')>

Zojuist mijn eerste potjes met GoT gespeeld, en dat is toch prettiger dan zo als 'loner' potjes joinen. Hier healt men, blijft bij elkaar, roept nog eens wat :D.

Uiteindelijk na een paar potjes een disconnect dus toen was het wel klaar (mn ps3 is ook wifi-connected... net als die ander die de hele tijd disco't.) maar wat mij betreft maakt dit het spel een stuk interessanter.

Wel is het lastig om bij met name de grotere maps door te krijgen wat het doel is, daar helpen de aanwijzingen onderling bij :). Ook lastig dat ik niet doorlopend kan healen nog, er zit een soort van 'reload' tijd op... daardoor sta ik bij iemand om hem weer overeind te helpen, te wachten tot mijn heal-ding weer opgeladen is... *pats* ik ook dood, en een mopperende teammate 'ja, komt er iemand, gaat ie gewoon blijven staan! :@'...

Er is dus nogal wat te leren en uit te diepen maar MAG wordt op deze manier steeds leuker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Pandorian schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 15:07:
Sinds een twee weken ook in het bezit van de game.

Blijft lastig om te richten met die controller, gaat toch beter met een muis! Maar goed alles is te leren en dat blijkt want ik raak steeds meer!

Word er nog wel steeds gefrustreerd van dat als ik gehurkt achter een muurtje met m'n sniperrifel een tegenstander probeer neer te halen, hij mij vaak toch zonder problemen met 1 salvo van die afstand overhoop knalt!

Onlangs helemaal het toppunt, stond boven aan de trap met m'n LMG zag h'm aankomen en knal m'n hele magazijn leeg, hij doet poef en ik ga neer......getverdegetver.

a bon, oefening baart kunst.

Iemand nog iets van een clan? Rond rennen en knallen is leuk, maar georganiseerd is toch leuker.
Pandorian - Raven
Dat komt omdat er gasten zijn die met hele heavy armor lopen. kan je ook veranderen in je loadout, daarnaast zullen die gasten die jou in een keer neerhalen waarschijnlijk de 50 cal kogels hebben in hun snipers. Heb ook wel gasten waar ik 20 kogels in ram en die nog steeds rondhuppelen.
op een gegeven moment moet je gewoon dat elektrische ding om enemy fire te detecteren nemen. Daarmee zie je namelijk enemies die schieten.
NiTiN schreef op zondag 07 maart 2010 @ 01:41:
Zojuist mijn eerste potjes met GoT gespeeld, en dat is toch prettiger dan zo als 'loner' potjes joinen. Hier healt men, blijft bij elkaar, roept nog eens wat :D.

Uiteindelijk na een paar potjes een disconnect dus toen was het wel klaar (mn ps3 is ook wifi-connected... net als die ander die de hele tijd disco't.) maar wat mij betreft maakt dit het spel een stuk interessanter.

Wel is het lastig om bij met name de grotere maps door te krijgen wat het doel is, daar helpen de aanwijzingen onderling bij :). Ook lastig dat ik niet doorlopend kan healen nog, er zit een soort van 'reload' tijd op... daardoor sta ik bij iemand om hem weer overeind te helpen, te wachten tot mijn heal-ding weer opgeladen is... *pats* ik ook dood, en een mopperende teammate 'ja, komt er iemand, gaat ie gewoon blijven staan! :@'...

Er is dus nogal wat te leren en uit te diepen maar MAG wordt op deze manier steeds leuker. :)
voorlopig ben ik een loner, wel in de clan, maar ik moet mijn skills een beetje omhoog krijgen voor ik heel actief ga zijn in de clan.
die grote maps vind ik ook lastig te begrijpen wat je moet doen. is vaak toch wel een beetje chaos. maar voorlopig speel ik alleen suppression

[ Voor 33% gewijzigd door dangerpaki op 07-03-2010 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dangerpaki schreef op zondag 07 maart 2010 @ 10:09:
die grote maps vind ik ook lastig te begrijpen wat je moet doen. is vaak toch wel een beetje chaos. maar voorlopig speel ik alleen suppression
Die chaos valt wel mee als je snapt wat je moet doen. Verdiep je in de gamemodes en dan wordt het spel een stuk leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij ook een invite voor de RAVEN clan sturen?

PSN: MrGitface

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Gisteren enorm plezier gehad met de "revive-bug" :)
We waren C aan het verdedigen tegen Valor op sabotage. Ik werd neergeschoten naast het datacenter in de controlroom. Vervolgens wordt ik gerevived en ik kom niet in de controlroom terug, maar sta middenin het datacenter :P Gevolg dat ik dus vast zit en helemaal niks kan doen, behalve het disarmen van de bomb }) Na 14 defuses en een hoop lol (charges planted, charges difused, charges planted, charges difused, enz enz) vonden ze uiteindelijk toch een hoekje van waar ze me konden raken... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Dynamix schreef op maandag 08 maart 2010 @ 09:01:
We waren C aan het verdedigen tegen Valor op sabotage. Ik werd neergeschoten naast het datacenter in de controlroom. Vervolgens wordt ik gerevived en ik kom niet in de controlroom terug, maar sta middenin het datacenter :P Gevolg dat ik dus vast zit en helemaal niks kan doen, behalve het disarmen van de bomb }) Na 14 defuses en een hoop lol (charges planted, charges difused, charges planted, charges difused, enz enz) vonden ze uiteindelijk toch een hoekje van waar ze me konden raken... :(
lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Dynamix schreef op maandag 08 maart 2010 @ 09:01:
muahhahahah geweldig _/-\o_ - heb ik dat dus gister weer net gemist }:O

[ Voor 3% gewijzigd door himlims_ op 08-03-2010 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
himlims_ schreef op maandag 08 maart 2010 @ 11:51:
[...]
muahhahahah geweldig _/-\o_ - heb ik dat dus gister weer net gemist }:O
Ben dus niet de enige, gister hele dag verplichtingen |:(

Zaterdag ook dezelfde bug gehad. Nadat ik gerevived werd, was ik één geheel met de bunker die op ploffen stond. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
gister voor het eerst een dagje aan supression besteed, erug leuk om te doen als je weet wat de bedoeling is.
ben nu leveltje 15, niet hoog maargoed dat komt wel....

ook maar even mn punten opnieuw ingedeeld. op de ATAG2000(of hoe heet dat ding) heb je die frontgrip niet nodig (bespaarde me weer 2 puntjes :))

heb nu dus ook die medgun, dat helpt heel veel in je XP heb ik al gezien :)

maargoed, ik zal nog wel ff bij supression blijven voorlopig, ik vind die maps erg leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Cyrus-The-Virus schreef op maandag 08 maart 2010 @ 12:49:
gister voor het eerst een dagje aan supression besteed, erug leuk om te doen als je weet wat de bedoeling is.
ben nu leveltje 15, niet hoog maargoed dat komt wel....

ook maar even mn punten opnieuw ingedeeld. op de ATAG2000(of hoe heet dat ding) heb je die frontgrip niet nodig (bespaarde me weer 2 puntjes :))

heb nu dus ook die medgun, dat helpt heel veel in je XP heb ik al gezien :)

maargoed, ik zal nog wel ff bij supression blijven voorlopig, ik vind die maps erg leuk om te doen.
maps? is maar 1 lvl (helaas) - maar goed, spelen wat je zelf leuk vind. Denk wel dat de andere speelvormen een goede aanvulling zijn. Echter wordt door de belabberde training moeilijk duidelijk wat de bedoeling is. Maar zeker AQ en DOM zijn super om te spelen, wanneer je de spelvorm door hebt. Daarlangs kun je daar aanzienlijk meer xp verdienen dan in supression.

[ Voor 3% gewijzigd door himlims_ op 08-03-2010 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
klopt het is er maar 1, maar wel een leuke :)

AQ en DOM komt wel als ik SUP zat ben :P

nog wel ff een ander vraagje, ik had zon code voor een raven-pack. alles werkt goed met die code, kreeg een spyder helm etc. maar ook advance armor. die is 200 lichter (in gewicht) dan de zware armor, maar is die beter dan de zware armor??? naar mijn idee niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Cyrus-The-Virus schreef op maandag 08 maart 2010 @ 13:19:
klopt het is er maar 1, maar wel een leuke :)

AQ en DOM komt wel als ik SUP zat ben :P

nog wel ff een ander vraagje, ik had zon code voor een raven-pack. alles werkt goed met die code, kreeg een spyder helm etc. maar ook advance armor. die is 200 lichter (in gewicht) dan de zware armor, maar is die beter dan de zware armor??? naar mijn idee niet...
klopt'; dat maakt die armor juist zo speciaal (en geliefd :P) ik wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
himlims_ schreef op maandag 08 maart 2010 @ 13:22:
[...]
klopt'; dat maakt die armor juist zo speciaal (en geliefd :P) ik wil
ow, dan moet ik vanavond mn sets maar ff aanpassen dan, ik loop nu met die zware rond....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik gebruik zeeeeer zelden Heavyarmor; eigenlijk altijd mesh-armor, dit omdat je sneller bent.
En snelheid is de key tot succes in mag (althans mijn theorie) -

zeker met improved speed/stamina kun je in het heetst vd strijd vaak weg komen(om jezelf te healen) en als je speelt als samoerai of ninja, kun je met mesh-armor vaak sneller/dichterbij komen dan met heavy. En zo je zwaard gebruiken :X :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Naja, als ik dit zo kijk (plus de base campers), lijkt het eerder glitches en exploits te zijn die key tot succes zijn :P
http://www.youtube.com/watch?v=vjuCyeUFGtY

Even nog zoeken naar die domination glitch, schijn je hetzelfde mee te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

SinergyX schreef op maandag 08 maart 2010 @ 15:10:
Naja, als ik dit zo kijk (plus de base campers), lijkt het eerder glitches en exploits te zijn die key tot succes zijn :P

Even nog zoeken naar die domination glitch, schijn je hetzelfde mee te kunnen doen.
op DOM hebben we nog gate E/F daar kan de tegenstander doorheen lopen 8)7 en defuse vanaf de andere kant :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
himlims_ schreef op maandag 08 maart 2010 @ 15:13:
[...]
op DOM hebben we nog gate E/F daar kan de tegenstander doorheen lopen 8)7 en defuse vanaf de andere kant :X
Dacht dat dat gefixt was?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
tis trouwens sabotage die ik nu aan het spelen ben, die met punten A+B en C

supression was ik zat.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:00
SinergyX schreef op maandag 08 maart 2010 @ 15:10:

Juist, dat is wat mij een tijdje geleden overkomen is. In volle vaart naar A lopen, vlak voor A neergeschoten worden en dan onder A schuiven. Gerevived worden en vervolgens in de control panel uitkomen. Lachen als het eens gebeurd, net als laatst met Dynamix, maar niet leuk om misbruik van te maken.

Loop overigens met medium armour in Sabotage en light in Acquisition/Domination (ivm medkit+repairkit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foobar79
Zou de Valor clan mij kunnen toevoegen?
Ik ben ge-vet vanuit Raven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
psn nick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foobar79

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Gister wel gelachen met een game AQ - Silvin en dynamix(?) hadden aantal anti-tank mijnen mee genomen. Sow ... dat hebben ze bij valor geweten :X De ene na de andere ging over die mijnen.

Op geven moment lagen er stuk of 6-8 voor de basis. APC ... BOEM, nieuwe mijnen ... APC... BOEM :P dat een keer of 3-4 achter elkaar. Valor neemt andere tactiek aan; snipers in de bergen, en APC voor laten staan. Silvin vrolijk een paar mijnen voor de rode spanlijn geplaatst .. BOEM weer weg :P

Echter raakte onze AA buiten gebruik, waarna er een paratroeper wave achter ons kwam, wonderbaarlijk genoeg weten wij ze weer terug te dringen :P

Irriteer me laatste tijd wel steeds vaker aan de gebrekkige leiders, niet dat ik er veel van bak, maar beetje response en communicatie gaat niemand dood.

//edit - het ontbreken van een zoekfunctie voor die leaderbords is ook bagger :X

[ Voor 5% gewijzigd door himlims_ op 09-03-2010 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
himlims_ schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 09:20:
Gister wel gelachen met een game AQ - Silvin en dynamix(?) hadden aantal anti-tank mijnen mee genomen. Sow ... dat hebben ze bij valor geweten :X De ene na de andere ging over die mijnen.

Op geven moment lagen er stuk of 6-8 voor de basis. APC ... BOEM, nieuwe mijnen ... APC... BOEM :P dat een keer of 3-4 achter elkaar. Valor neemt andere tactiek aan; snipers in de bergen, en APC voor laten staan. Silvin vrolijk een paar mijnen voor de rode spanlijn geplaatst .. BOEM weer weg :P

Echter raakte onze AA buiten gebruik, waarna er een paratroeper wave achter ons kwam, wonderbaarlijk genoeg weten wij ze weer terug te dringen :P

Irriteer me laatste tijd wel steeds vaker aan de gebrekkige leiders, niet dat ik er veel van bak, maar beetje response en communicatie gaat niemand dood.

//edit - het ontbreken van een zoekfunctie voor die leaderbords is ook bagger :X
Was een mooi potje, ja :) Ik had naast mijnen ook nog een rocketlauncher bij me... mijn destruction loadout :P Uiteindelijk twee nieuwe ribbons erbij: 1 voor 5 kills met een rocketlauncher en 1 voor het vernieten van 5 APC's.
Wel een enorme deceptie dat we die pot toch verloren. En dat terwijl twee windrichtingen nog niet eens de towers hadden gepakt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 14:18

Aapzak

Your genuine OS hopper

Ik heb gisteren ook nog even geknald. Ik heb 2x SVER aangevallen op domination. 1 van die 2 keer moesten we aan een kant beginnen waar we na 30 minuten nogsteeds geen burn-off tower in bezit hadden. Echt onmogelijk.

Maargoed, het feit dat we cannon fodder zijn betekent ook dat er veel te resuscitaten valt waardoor ik ff kon respeccen. Ik heb F90 genomen met alles erop en eraan. Uiteraard wel repair en resuscitation en 120 health.
Ik heb nu voor het eerst anti-personel mines en advanced explosives.

Ik ga nu dus proberen wat meer sneaky acties uit te voeren en spaar nu door voor sensor jammer en motion sensor. De F90 schiet niet zo zuiver als de Atac dus ik moet ook wat dichter bij de mensen komen nu :)

Ik heb trouwens wel het idee dat ik eindelijk wat beter wordt in dat spel, alhoewel ik waarschijnlijk nooit squads nr.1 zal zijn (die hebben over het algemeen meer dan 2x zoveel punten als ik).

PSN ID: Aapzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Aapzak schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 10:39:
Ik ga nu dus proberen wat meer sneaky acties uit te voeren en spaar nu door voor sensor jammer en motion sensor. De F90 schiet niet zo zuiver als de Atac dus ik moet ook wat dichter bij de mensen komen nu :)

Ik heb trouwens wel het idee dat ik eindelijk wat beter wordt in dat spel, alhoewel ik waarschijnlijk nooit squads nr.1 zal zijn (die hebben over het algemeen meer dan 2x zoveel punten als ik).
Die sneaky tactiek probeer ik ook meestal tegen sver. Volgens mij ook de enige werkbare optie. Tracht hun AA uit weg te ruimen, veelal komen er 3-4 poppetjes nadat je een bom hebt geplaatst. (lang leve de motion sensor >:) ) Hopen dat er geen sensorjammer actief is, waarna de PL een bunker kan uitschakelen via die persicion strike. Met veel geluk kunnen zelf enkele choppers/paratroopers landen, waarna de chaos compleet is. Echter mislukt het ook vaak :X Advanced explosives zit ook in mijn 'ideale' loadout -
echter nu bezig met een kleine challenge met Enemy-Hunter wie eerste 1K side-arm kills heeft (ga ik dik verliezen vrees ik)
DIe F90 moet ik nog steeds de ribbon voor 30 kills in een match, ... maar sinds de 1.3 patch vind ik de F90 om te janken :X

Squad #1 is vrij redelijk te doen; veel poppetjes schieten, en zo veel mogelijk ressen (en gewoon healen) bij fraggo punten

[ Voor 9% gewijzigd door himlims_ op 09-03-2010 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 14:18

Aapzak

Your genuine OS hopper

himlims_ schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 10:46:
[...]

DIe F90 moet ik nog steeds de ribbon voor 30 kills in een match, ... maar sinds de 1.3 patch vind ik de F90 om te janken :X

Squad #1 is vrij redelijk te doen; veel poppetjes schieten, en zo veel mogelijk ressen (en gewoon healen) bij fraggo punten
Was is nu dan je favo wapen als je op strooptocht gaat?

Gisteren dacht ik echt heel goed bezig te zijn. Redelijk veel res en voor mijn doen veel kills maar werd toch 4e. Dat is ook geen probleem hoor. Past bij mijn stijl. Ik besteed bijv. graag 5 minuten aan 1 kill als dat betekent dat ik een hele vervelende sniper uit de weg ruim. Het nadeel is alleen dat het zo lang duurt voordat ik alle goodies kan gebruiken :).

PSN ID: Aapzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

favo wapen; LMG T3 (zo lomp) - maar qua loadout kost die al snel 1000+ CC. Dat maakt de LMG niet zo geschikt indien je dat wenst te combineren met additionele goodies (nades/sensors etc.) Vanwege de hoge kosten in equipment speel ik weer met de shotgun.

Voor lvl'en; medic + lmg al dan niet icm heavy-armor; dan ben je gewoon een tank :P rond lvl 35 is respeccen weer interresant omdat je nu voldoende skillpunten hebt om je te gaan richten op bepaalde taak/loadout.

En een sniper killen mag wat langer duren, veelal lukt flanken goed bij die gasten

Default loadout (voor assault)
Shotgun + KP7 + Medic kid + sensor jammer + motion sensor (of vervang de jammer door smokenades) [mesh armor]
Verdedigen op C of DOM de letters; Shotgun + KP7 + medic + nades [heavyarmor]
Verdedigen AQ/Dom: shotgun + kp7 + medic die van 600c + repair + rocketlauncher

[ Voor 5% gewijzigd door himlims_ op 09-03-2010 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foobar79
Ik sluit me aan bij Holland/Himlims

Momenteel mijn (lvl 20) loadout:
LMG met scope en grip, Medic kid + sensor jammer + motion sensor en light armor.

Voordeel van sensor+jammen is dat je bij aanvallen een beetje kunt rondsneaken: zelfs een van de teams er niets van bakt kun je dan objectives halen bij a of b.

Zelfs bij lvl <20 ongeveer 50% bij Valor in MVP lijstje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

zpr_DunhamSmash wrote:
Thanks, on behalf of everyone here.

And for those of you that are disappointed in 1.03, it's not the end of the world. We're working on 1.04 now, and DLC, and we're making map changes to fix balance issues, and there's a ton of other stuff I can't even talk about yet.

Our approach to this game isn't a 1-2 month release, followed by us moving on. It's a game that's meant to expand and change as time wears on -- the "ever-changing global war" line isn't just a catch phrase, it's our philosophy here.

You really have no idea how many plans and things we have in store for you guys.
Anyhow, thanks for both the positive and negative feedback, all is helpful.

--- ofwel; zipper werkt aan van alles en nog wat, waar hij zelf ook geen zicht op heeft (?) of zou er serieus veel op de stapel liggen

[ Voor 9% gewijzigd door himlims_ op 09-03-2010 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foobar79
himlims_ schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 12:35:

You really have no idea how many plans and things we have in store for you guys.
Anyhow, thanks for both the positive and negative feedback, all is helpful.[/i]

--- ofwel; zipper werkt aan van alles en nog wat, waar hij zelf ook geen zicht op heeft (?) of zou er serieus veel op de stapel liggen
Al het maar geen betaalde DLC is.
De trend in game land is hier wel naar. ;(

Hopelijk dus o.a. extra maps voor de huidige game modi.
Als ze een extra modus toevoegen is het maar de vraag of dat de queue's een beetje vol blijven.
Bij acquisition is het nu al dat je een paar minuten moet wachten soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit echt met smart op die 1.04 te wachten, de balans issues van domination heb ik het nu wel een beetje mee gehad. Dus speel eigenlijk alleen maar acq. en sabo (maar dat is best saai, is acq. nog leuker). Ik ben ook heel erg benieuwd naar de wapen tuning, als ze die random recoil weer weg halen of minde maken dan heb je ineens weer uber wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

Ik vind betalen voor DLC niet zo erg mits het de euro's maar waard is. Zo vond ik de DLC van Dragon age te karig in verhouding met het prijskaartje. *wacht in spanning af*

psn-id: Jacman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
himlims_ schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 12:35:
Ik kan me wel vinden in de situatie waarin Zipper verkeerd momenteel. We hebben het zelf ook al eerder gehad over de mogelijkheden die het nieuw ontwikkelde platform biedt. Er zullen daar een hoop luitjes rondlopen met prachtige ideeën. Daarnaast ontvangen ze ook nog eens sh*tload aan feedback, waar ze ook echt wat mee willen doen! Zie dat allemaal maar eens te managen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Dynamix schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 13:32:
[...]

Ik kan me wel vinden in de situatie waarin Zipper verkeerd momenteel. We hebben het zelf ook al eerder gehad over de mogelijkheden die het nieuw ontwikkelde platform biedt. Er zullen daar een hoop luitjes rondlopen met prachtige ideeën. Daarnaast ontvangen ze ook nog eens sh*tload aan feedback, waar ze ook echt wat mee willen doen! Zie dat allemaal maar eens te managen ;)
ik heb hier ook tich projecten, feedback van 6000 gebruikers, en 250+ ideeen/suggesties.
Gewoon systeempje als Mantis hanteren, en gaan :+ Ik denk dan vele nogal sceptisch zijn vanwege de 1.3 patch die H-U-G-E was :X
Jacman schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 13:21:
Ik vind betalen voor DLC niet zo erg mits het de euro's maar waard is. Zo vond ik de DLC van Dragon age te karig in verhouding met het prijskaartje. *wacht in spanning af*
ik weet niet hoe dat met de DLC van warhawk en socom is verlopen, ik verwacht zo'n zelfde beleidsvoering.

[ Voor 21% gewijzigd door himlims_ op 09-03-2010 13:37 ]

Pagina: 1 ... 13 ... 23 Laatste