Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

ach met welk spel is dat niet zo. Iedereen heeft zo zijn voorkeur voor een wapen (of ras/class/skill vul maar in) en zodra die generfed (al dan niet terecht) wordt, wordt er moord en brand geschreeuwd. Ik ben tevreden met de patch en ga komend weekend eens kijken hoe het snipen me bevalt.

psn-id: Jacman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18
Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 12:16:
Ik snap het niet, zo erg is die lmg niet generfed?!?! Als je door de reddot kijkt kan je nog prima op afstand schieten...
Hij is zeker nu minder geworden, maar inderdaad door de knieen of liggend richten schiet je nog best goed. In de loop uit vrije hand schieten zit er amper meer in, daar zullen die kindjes op het forum wel gebruik van hebben gemaakt. Hij is nog prima bruikbaar, stuk meer richting spervuur en wat minder als semi-sniper gun.

Zag wel met de potjes minder LMG's, shotgun lijkt aardig hot te zijn geworden.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 26-02-2010 12:45 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, die shotgun vind ik eigenlijk te erg voor wat ik nu gezien heb. Ik hou gewoon niet zo van die 1 shot 1 kill wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet wel erg dichtbij zijn met de shotgun, bijna op knife afstand.

En inderdaad, het gezeik op het forum is flink uit de hand gelopen. Ik kan niet wachten todat BFBC2 uitkomt, kunnen ze gelijk moven en daar verder zeuren tegen EA/Dice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 12:47:
Ja, die shotgun vind ik eigenlijk te erg voor wat ik nu gezien heb. Ik hou gewoon niet zo van die 1 shot 1 kill wapens.
in het verlede was het idd 1:1, nu zeker 2:1 wil ik iemand neer krijgen met shotgun. Behalve <10m dan willen ze nog wel eens met 1 shot liggen :'(

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 12:53:
[...]
in het verlede was het idd 1:1, nu zeker 2:1 wil ik iemand neer krijgen met shotgun. Behalve <10m dan willen ze nog wel eens met 1 shot liggen :'(
Maar het is best leuk als er groepjes dicht bij elkaar staan, wat een slachtpartijen, normaal kon dat bijna alleen met een LMG. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het zou natuurlijk kunnen dat ze alleen Sver weer verwend hebben met die shotgun :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof dat alle shotguns hetzelfde zijn, er is alleen een verschil in het aantal shells die je erin kan stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:01
Ik heb net een aantal potjes met die ATAC + allerlei verbeteringen gespeeld, maar het gaat echt niet. Die grenadelauncher is leuk, maar als ik met het wapen zelf alles mis.. ga ik nu terug naar de F90 of die snipers eens proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de F90 nog niet geprobeerd, die is nu vooral closecombat. Eerst kon ik er snipers mee snipen, dat was toch net iets teveel van het goede haha. Ik ben benieuwd hoe ik er nu mee speel, ik moet nog even wachten want ik ben level 4, als ik het mij goed herinner. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Level 4? Je was toch level 60, of ben ik nou gek? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta op het punt om alles om te gooien en een R-553 ipv een ATAC 2000 te nemen. Verstandig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Ik wacht nog even met de R-553.. eerst ervaringen van anderen horen. :P Ben er al wel uit dat ik de grenadelauncher niet meer hoef, hij kost erg veel punten in je loadout en zo heel veel extra's biedt het niet. Je hebt 3 extra granaten en zult er vast wel eens een kill mee hebben, maar die punten steek ik liever in een gasgranaat, die zijn tactisch gezien veel handiger.

Het is wel een stuk moeilijker nu de F90 niet zo bijzonder meer is! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pa4jv schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 13:53:
Level 4? Je was toch level 60, of ben ik nou gek? :P
Inderdaad, was. :+
Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 14:05:
Ik sta op het punt om alles om te gooien en een R-553 ipv een ATAC 2000 te nemen. Verstandig?
Niet geschoten is altijd mis he, en met de overdreven lage respec ben je zo weer gewisseld als het je niet bevalt. :P

Ik heb gister een tijdje met een kale Apex gespeeld, ik vind dat ze de recoil moeten aanpassen. Er is gewoon weinig barrel wandering, en als dat gebeurd is het altijd naar boven, zou beter zijn als die ook naar links en rechts zou gaan. Nu is het een beetje naar beneden drukken als je schiet en klaar is kees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Ja inderdaad RaXz, ik zat net even te klooien met die Apex en dat ging wel heel makkelijk. Huppakee, ik ga weer even respeccen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pa4jv schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 14:41:
Ja inderdaad RaXz, ik zat net even te klooien met die Apex en dat ging wel heel makkelijk. Huppakee, ik ga weer even respeccen. :P
Ik ga ook maggen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 14:05:
Goed, even een paar potjes geprobeerd. Het werkt best wel fijn. Bij dat lvl dat Raven A en B moet pakken bij die tenten schoot ik met weinig moeite mensen uit de toren op zo'n 85 meter afstand. Dat is me met mijn ATAC nog niet gelukt. Wel merk ik veel meer terugslag en op de korte afstand is het een wat minder handig wapen vind ik (zeker ook omdat je maar 25 kogels hebt in een magazijn). Verder is het volgens mij een stuk zwaarder dat de ATAC.

Ik ben er dus nog niet helemaal over uit ondanks dat het best wel een fijn wapen is, maar ik denk dat de ATAc voor mij persoonlijk wat fijner is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bwaha, ik heb aardig lopen killen met de Hollis (tier 1 AR), veel headshots gemaakt, en dat zonder attachments. :+

Goede patch, maakt het spel een stuk tactischer. Ik loop nu erg veel gehurkt, eindelijk komen m'n ArmA skills meer om de hoek kijken. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Word je niet kreupel van al dat gehurkt lopen dan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig alleen met paintball, toen had ik dagen last van m'n benen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
Wat een gaaf spel is dit zeg :) heul erg verslavend weer :)

wel even een vraagje, kheb ook al in dit topic gezocht maar kon niks vinden.

Ik heb dus een papiertje erbij gekregen van de bart smit met daarop een exclusieve code voor een ingame fraction (RAVEN Pack)

maar waar moet ik dat invullen???? ik kan nergens ingame iets van codes vinden, en op de MAG.com site ook niet. volgens mij mis ik iets.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
himlims_ schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 08:53:
[...]
ow die rondjes doen het lekker voor je kill/death ratio. Welke sniper hanteer jij? Ik moet nog 1000 poppetjes met een sniper, dus welke adviseer je (met welke toebehoren?)
http://mag.wikia.com/wiki/Sniper_Rifle

Ik heb de volgende punten besteed;
Precisiegeweer: herlaadtijd (1) --> Precisiegeweer: handgreep (2) --> Precisiegeweer: tweepoot --> Precisiegeweer: vaste hand (2) --> Precisiegeweer: AM50 (5) --> Precisiegeweer: instelbaar vizier (2)

De eerste sniper (HM 90) is snel en nauwkeurig, maar erg zwak. 20 kogels per clip en heeft 4 clips.
De tweede sniper (Janas SWS) is vrij langzaam, maar doet iets meer damage. 10 kogels per clip en heeft 6? clips.
De derde sniper (AM 50) is langzaam, maar doet erg veel damage (1 shot = 90-95% kill) 5 kogels per clip en heeft 5 clips.

Ik gebruik de AM50 nu 2 dagen en deze is erg fijn alleen net iets te langzaam.
Maar de bijna gegarandeerde 1 shot 1 kill maakt veel goed.
Zeker in combinatie met de 32x zoom! ;)
Verder kan ik die personal mines aanraden, erg handig tegen messentrekkende enemies. :9

[ Voor 3% gewijzigd door OPSLAGHOND op 26-02-2010 23:48 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zelf ook maar even met de shotgun gespeeld, en hij is echt krachtig....maar ook zeer vaag. Ik vind het niet echt een betrouwbaar wapen, het is niet altijd duidelijk hoeveel damage je nu echt doet. Soms raak je iemand vol denk je en dan niks....de hit indicator helpt ook niet, als je met een kogel schiet zie je de hit indicator aangeven dat je raakt, maar als je met een shotgun schiet dan raak je misschien met 1 pellet en dan licht je hit indicator op, of je hebt diegene vol geraakt en dan heb je dezelfde hit indicator.

Op domination zie je dat nu die turrets makkelijk uit te schakelen zijn dat die linie vrij simpel voorbij te komen is. Maar ik blijf het laatste stuk met die pannels (a,b,c...|) ellende vinden, toch veel campers en snipers in je team die achterblijven en dan kom je gewoon niet binnen.

Ik ken eigenlijk geen echt goede taktiek om die panels te pakken.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2010 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smokegrenades helpen wel, maar aan al die campers doe je weinig aan, je kan het alleen tegen hen zeggen dat ze moeten helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik inderdaad meer met smoke/gas moet werken, dat zou best een hoop kunnen schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 12:19:
Ik denk dat ik inderdaad meer met smoke/gas moet werken, dat zou best een hoop kunnen schelen.
Vooral smoke, gas is pas handig als je de panels al hebt. En daar lekker de ingangen waar de vijand door komt mee blocken. >:)

Gisteren een erg moeilijk domination gespeeld tegen Valor, ik was SL en wij hadden een goede PL. Maar de OIC was behoorlijk slecht. Geen van de linies kwam echt bij de panels, en aan onze kant was Valor zo slim om gas te spammen wanneer er een gate open was. Dat is echt een super tactiek, het was onmetelijk irritant. :P

Ook maar gebruiken op de Raven domination map, daar kunnen wij alle hulp gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addicted
  • Laatst online: 18-09-2023
Hallo beste mensen van de raven,

mag ik nog een Inv voor de clan :)

Mijn gametag = Knettervaag

zit al 4 nachtjes met pugz te spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addicted schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 16:06:
Hallo beste mensen van de raven,

mag ik nog een Inv voor de clan :)

Mijn gametag = Knettervaag

zit al 4 nachtjes met pugz te spelen :(
Was er wat mis gegaan? Ik kan mij heugen dat ik je al een invite had gestuurd. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addicted
ik had mijn acc verwijderd, omdat ik alles in sniper had gegooid, maar geen medcit meer had.

vond CC toch wat leuker samen met je squad.

En mijn domme fout, ik was vergeten mijn gametag te vermelden. Ik heet knettervaag op PSN :)

speel momenteel nog steeds met de tr1 apex 1000.

misschien de t2 variant vanavond ff skillen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addicted
zag gister trouwens wel een invite.

maar dat was niet de [GOT] waar ik eerst in zat. Ben de naam helaas vergeten.

Kan me herinneren dat ik in de clan zat met een speler genaamd Hollandhard en mourba of iets in die richting :).

ben nu op me werk [Online ISP] vanavond 22.00 weer lekker knallen :)

trouwens nu ook full 100 % medkit gerespecced. Handig voor je squad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Toch is die Raven domination map een stuk makkelijker/leuker om aan te vallen. Niet dat je er altijd op wint, maar de battles zijn gewoon interessanter. Bij Sver is het net alsof je elke keer opnieuw tegen een muur loopt en dan af en toe er doorheen komt. Ik denk dat dat voor de Valor dom map ook wel geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal je nog eens inviten zo. :)

De Raven domination map is meer gemaakt in het voordeel van de aanvaller dan de verdediger. Met Raven loop je alleen maar tegen muren op zowat, vandaag wel een keer gewonnen op die map met randoms. Het was een best leuk gevecht, alle letters bleven bijna altijd blauw. :9

Ik denk dat je dan wel afgaat als aanvaller als je op die map verliest, ik hoop dat de architect inmiddels ontslagen is. AA op een boot waar de aanvaller gemakkelijker inkomt dan de verdediging, ze hoeven geeneens langs de bunkers. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Verwijderd schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 17:09:

Ik denk dat je dan wel afgaat als aanvaller als je op die map verliest, ik hoop dat de architect inmiddels ontslagen is. AA op een boot waar de aanvaller gemakkelijker inkomt dan de verdediging, ze hoeven geeneens langs de bunkers. 8)7
Wat dacht je van de poorten bij E&F? Als het druk is kun je die niet maken, want er is van alle kanten de mogelijkheid om op je te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addicted schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 16:42:
ik had mijn acc verwijderd, omdat ik alles in sniper had gegooid, maar geen medcit meer had.

vond CC toch wat leuker samen met je squad.

En mijn domme fout, ik was vergeten mijn gametag te vermelden. Ik heet knettervaag op PSN :)

speel momenteel nog steeds met de tr1 apex 1000.

misschien de t2 variant vanavond ff skillen :)
Wanneer je 3000 punten gescoord hebt kan je je wapens resetten bij Skills.

mijn vraag:
wat kan je nou precies met een platoon leader doen ? En wanneer word het geactiveerd binnen de team ? want het komt vaak voor dat alleen de squad leader geactiveerd word en platoon leader weer niet..

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2010 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

De Raven domination map is meer gemaakt in het voordeel van de aanvaller dan de verdediger. Met Raven loop je alleen maar tegen muren op zowat, vandaag wel een keer gewonnen op die map met randoms. Het was een best leuk gevecht, alle letters bleven bijna altijd blauw. :9
Die Raven dom. map is gewoon de leukste, hij is misschien wat moeilijk voor de verdediger maar er zit meer balans in dan de valor en sver dom. mappen. En dan ben ik nog wel Valor....

Ik ben weer terug naar de LMG, het blijft gewoon het beste alround wapen. AR is prettig wapen en je killed er misschien net een fractie sneller mee als met de LMG, maar dat compenseert weer door de hoeveelheid bullets die je eruit kan pompen. Die closecombat zijn gewoon te beperkt, teveel situaties waarbij de afstand te groot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal,

Mag ik een invite voor de GoT clan?
PSN: PegasusNLD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Laatst online: 12-09 13:34
HOi daar

Net de game gekocht maar helaas nog geen headset :(
Besteld by Play.com

Kan ik een invite krijgen voor GoT Raven ?
PSN : Iusedto

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyangles
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:07
Net een eerste & tweede potje gedaan met met GoT Raven, toch stukken leuker dan met random mensen! Ook nog eens allebei gewonnen ;)

Hoop dat ik binnenkort m'n headset krijg, dat communiceert toch wat makkelijker! Vind het echt een topspel so far en leuk om met wat GoT'ers te gamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Boyangles schreef op zondag 28 februari 2010 @ 17:26:
Net een eerste & tweede potje gedaan met met GoT Raven, toch stukken leuker dan met random mensen! Ook nog eens allebei gewonnen ;)

Hoop dat ik binnenkort m'n headset krijg, dat communiceert toch wat makkelijker! Vind het echt een topspel so far en leuk om met wat GoT'ers te gamen!
Die bij Valor sabotage verloren we he? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2010 @ 00:10:
[...]

mijn vraag:
wat kan je nou precies met een platoon leader doen ? En wanneer word het geactiveerd binnen de team ? want het komt vaak voor dat alleen de squad leader geactiveerd word en platoon leader weer niet..
Een platoonleader heeft extra buffs, b.v. een voertuig of turret vanzelf te repareren als de PL daar inzit. Je moet eerst die functie activeren voordat je in de loting komt, iemand van de vier squads binnen een platoon maakt dan kans op de PL functie. PL's moeten het meer hebben van het coordineren van de squads via de mic.
Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2010 @ 13:00:
[...]

Die Raven dom. map is gewoon de leukste, hij is misschien wat moeilijk voor de verdediger maar er zit meer balans in dan de valor en sver dom. mappen. En dan ben ik nog wel Valor....

Ik ben weer terug naar de LMG, het blijft gewoon het beste alround wapen. AR is prettig wapen en je killed er misschien net een fractie sneller mee als met de LMG, maar dat compenseert weer door de hoeveelheid bullets die je eruit kan pompen. Die closecombat zijn gewoon te beperkt, teveel situaties waarbij de afstand te groot is.
Hij is wel leuk ja, gisteren 3x gewonnen tegen SVER. Wat een vernedering voor hun :9, we hadden alleen het vierde Domination verdediging potje verloren. Ik heb zelf ook die Valor map gespeeld als Valor, en ik vond het knap saai vergeleken met de Raven map. In de Raven map ren ik als een gek rond, een van die potjes van gisteren had ik de smaak te pakken, 57 kills en ongeveer 18 keer doodgegaan. :9

Ik bak nu helemaal niets meer van die LMG's, geef mij maar een AR. Ik heb ze nu allemaal weer geprobeerd, en gek genoeg speel ik het best met de tier 1 AR, die is niet echt krachtig maar wel erg nauwkeurig. Een mooie vervanger voor de SMG als je het mij vraagt, sind die nu generft zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyangles
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:07
pa4jv schreef op zondag 28 februari 2010 @ 18:53:
[...]

Die bij Valor sabotage verloren we he? :P
Heb in totaal drie potjes gedaan en het derde potje verloren, maar had na de eerste twee potjes gepost ;) Derde potje inderdaad verloren helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Become the ultimate MAG soldier :P http://gamebattles.com/ps...te-Mag-trade-Soldier.html
Altijd zo jammer dat dit is op basis van 'most kills' of 'most xp', daar stop ik er toch echt te weinig uurtjes voor in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addicted

Wacht nog steeds :)

gametag: "knettervaag"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addicted schreef op zondag 28 februari 2010 @ 22:27:
[...]

Wacht nog steeds :)

gametag: "knettervaag"
Net gedaan, voordat ik dit bericht las. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Gisteren "veel" potjes gespeeld maar ik vind het wel zwaar als newbie zeg :)
Al dat gas /shotguns etc is funest voor een low level , hehe

Geen idee hoe ik me punten moet verdelen , heb maar wat in medic gedaan zodat ik kan ressen en ben nu bezig in de Assault rifle tree

Ben nu level 8
Valt me wel op dat er bizar weinig in squads gewerkt wordt ?
Lijkt wel een deathmatch in FPS af en toe.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2010 @ 20:47:
Become the ultimate MAG soldier :P http://gamebattles.com/ps...te-Mag-trade-Soldier.html
Altijd zo jammer dat dit is op basis van 'most kills' of 'most xp', daar stop ik er toch echt te weinig uurtjes voor in..
damn hey, als ik nu 3 dagen vakantie had duur is een maand? .. dan wil ik nog wel een poging wagen :+
kennen jullie de -^- clan? Ik voorspel dat hun met de troffee aan de haal gaan ...

Wie waren er nu allemaal lvl60 geworden dit weekend?

[ Voor 8% gewijzigd door himlims_ op 01-03-2010 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman

Jacman

Kida!

ben vrijdag gerespecced naar sniper. Vind het erg leuk om te spelen, maar merk wel dat ik nu wat minder punten scoor omdat ik nu moeilijk mensen kan ressen. Heb op verschillende maps wel leuke sniper spots gevonden en met AP mines zijn ze ook nog wel goed te verdedigen tegen knifers.

nog een heel raar potje gehad afgelopen weekend. Ik lag op punt C van de raven sabotage map te snipen. Punt A en B werden nauwelijks afgepakt en ik scoorde mooi wat kills. Komen er op een gegeven moment 2 vijanden naar C. Ik weet ze dankzij mn mijnen en mn KP van me af te houden maar ze komen weer en dit keer pakken ze mij. Ik probeer terug te gaan, maar ook zij hebben mijnen geplaatst en ik maak weinig kans. Dus ik meld dat bij mn squad, krijg ik commentaar, wat de .... doe je bij C??!!?! Ik reageer rustig dat ik dan zowel A als B kan overzien, maar wordt gauw afgebrand en niemand gaat er verder op in. En ja hoor, met nog minder dan 2 minuten op de teller pakken ze A en B en de 2 einzelgangers bij C planten gelijk en level verloren >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
En hier dan ook weer een mag speler erbij, afgelopen vrijdag toch maar gekocht.
Eigenlijk uit frustratie dat bfbc2 nog niet uit is.

Maar man o man, wat een intense strijd zeg.
Koptelefoon op standje 10 wat een actie overal geweervuur granaten, doffe klappen brrr...
Wel al geleveld naar 21 en voornamelijk gespecced naar rapid assualt met de r533 geloof ik.
Heerlijk wapen met scope erop, met een 2de loadout met demper.

Mocht got nog leden zoeken dan verneem ik dat graag, want dat rond rennen zonder sqaud is knap irritant.
heb nu 2 of 3 potjes gedaan waar werd samen gewerkt, wat ook meteen lonend is.

PSN-id: pixelchaos
Tag: pixelchoas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Traxion; welke fractie speel je?

Wie wacht er nog op een invite? Dump dan even je psn + je fractie

[ Voor 51% gewijzigd door himlims_ op 01-03-2010 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ik nog denk ik :)
Of hij moet gisteravond laat verstuurd zijn

PSN : iusedto
fractie : Raven

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Gisteren een noemenswaardige snelle overwinning geboekt tegen Valor op domination. Volgens mij stonden er nog 8 minuten op de klok!

We hadden als squad echt enorm goed gespeeld _/-\o_ We moesten in de richting van E&F aanvallen. Aan de rechterkant begonnen met de burn-off tower. Vervolgens alle bunkers uitgeschakeld van rechts naar links, dus 3 stuks! Daarna cooling tower gepakt en door naar E.
Uiteindelijk ben ik zelf bovenop de loopbrug gaan staan die tussen E & F zit. Hier is ook een supply punt, wat resulteerde in een nade-spammende Dynamix >:) Echt een geweldige locatie om te staan:

- spawn van Valor spammen
- ingangen van E en F spammen
- de controlroom van E of F spammen (je kunt van bovenaf precies granaten gooien in de controlroom)

Zoals iemand gisteren al zei: ik had de rol van Raven's mini mortar battery :9

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe de rest beneden te werk is gegaan...

[ Voor 24% gewijzigd door Dynamix op 01-03-2010 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

ik zou ook graag uitgenodigd willen worden. Had me al
aangemeld op de GOT clan site maar nog geen reactie.

PSN: M_arin0s, zit bij raven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Zaterdag ook super speel sessie gehad, van de ~20 matches hadden we er slechts 2 verloren. Zelfs DOM meerdere keren succesvol gezien _/-\o_ - Ook 3 matches als OIC volledig gespeeld, toch heeft dat wel iets als dan ook allemaal goed gaat. En een victory op je scherm wordt getoond. Maar het hebben en houden van die letters blijft erg lastig, hoe die dmg ratings precies lopen :? Voornamelijk blijven pushen richting hun spawm punt lijkt wel redelijk te werken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
himlims_ schreef op maandag 01 maart 2010 @ 13:05:
Zaterdag ook super speel sessie gehad, van de ~20 matches hadden we er slechts 2 verloren. Zelfs DOM meerdere keren succesvol gezien _/-\o_ - Ook 3 matches als OIC volledig gespeeld, toch heeft dat wel iets als dan ook allemaal goed gaat. En een victory op je scherm wordt getoond. Maar het hebben en houden van die letters blijft erg lastig, hoe die dmg ratings precies lopen :? Voornamelijk blijven pushen richting hun spawm punt lijkt wel redelijk te werken >:)
Dat is een mooie ratio!

Gas is echt een must, imo. Hiermee kun je je tegenstanders echt goed op afstand houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Afbeeldingslocatie: http://faqsmedia.ign.com/faqs/image/article/107/1071521/weapons_raven.jpg

Afbeeldingslocatie: http://faqsmedia.ign.com/faqs/image/article/107/1071521/weapons_sver.jpg

Afbeeldingslocatie: http://faqsmedia.ign.com/faqs/image/article/107/1071521/weapons_valor.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Wegens andere activiteiten het hele weekend zonder moeten doen, eigenlijk schandalig :+

PSN: Deere6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-03-2021
Nu weer een chart met daarop alle weapon stats gezien te hebben kan ik toch niet anders concluderen dat er totaal geen meerwaarde zit in een Tier 2/3 AR of LMG.... Ze kosten alleen maar extra punten die je graag ergens anders aan uit geeft en zijn minimaal beter (soms zelfs slechter) dan de Tier 1 guns imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Timmor schreef op maandag 01 maart 2010 @ 14:25:
Nu weer een chart met daarop alle weapon stats gezien te hebben kan ik toch niet anders concluderen dat er totaal geen meerwaarde zit in een Tier 2/3 AR of LMG.... Ze kosten alleen maar extra punten die je graag ergens anders aan uit geeft en zijn minimaal beter (soms zelfs slechter) dan de Tier 1 guns imo.
ik twijfel ook of deze de meest recente stats zijn; immers is bij 1.3 nodige aangepast

eitjes;

zoek nog filmpje van het schaap/geit in sabotage

[ Voor 18% gewijzigd door himlims_ op 01-03-2010 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristal
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-01 23:07

Tristal

PSN-ID Tristal

iemand vandaag ook last met aanmelden op PSN?? (8001050F)

iPhone 8 Plus iPad air 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristal

Tristal

PSN-ID Tristal

lekker dan. hoop dat het snel verholpen is anders moet ik gaan afkicken, lol.

iPhone 8 Plus iPad air 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer veel nieuwe mensen erbij, hopelijk blijvertjes. :Y

Trouwens, ik ben denk ik een van de gelukkigen die wel kan inloggen op PSN. Toen ik een tijdje terug keek waren de playercounts nogal laag, gemiddeld een paar honderd per mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristal

Tristal

PSN-ID Tristal

Nou dat wordt helemaal niets meer vanaaf voor mij denk ik :( Kan nog steeds niet aanmelden |:( . Veel plezier voor degene die wel kunnen spelen :) en waarschijnlijk tot morgen dan

iPhone 8 Plus iPad air 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
Nog even id en fractie.

PSN: pixelchaos
Fractie: Raven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Wachtend op invite(?)
PSN : iusedto < was reeds verstuurd
PSN: PegasusNLD < was reeds verstuurd
PSN: Knettervaag < was reeds verstuurd
PSN: iVonTurK
PSN: pixelchaos
PSN: M_arin0s

vanwege de PSN storing kan ik de invites niet (her)zenden. Misschien dar Rax of iemand met slim kan bij springen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristal

Tristal

PSN-ID Tristal

PegasusNLD heeft gister toch al met ons mee gespeeld?

iPhone 8 Plus iPad air 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addicted
nieuw persoonlijk record, 690 puntjes gehaald vandaag , in aqu dacht ik.

van assault rifle naar machine gun gespecced met t2 + reflex sight.. maar toch niet wat ik ervan verwachte.

Nog 800 carriere puntjes dan weer terug naar t2 assault rifle + t2 medkit + motion sensor, en alles van betere eigenschappen,

gr,

Knettervaag

[ Voor 3% gewijzigd door addicted op 01-03-2010 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

addicted schreef op maandag 01 maart 2010 @ 22:30:
nieuw persoonlijk record, 690 puntjes gehaald vandaag , in aqu dacht ik.

van assault rifle naar machine gun gespecced met t2 + reflex sight.. maar toch niet wat ik ervan verwachte.

Nog 800 carriere puntjes dan weer terug naar t2 assault rifle + t2 medkit + motion sensor, en alles van betere eigenschappen,
dat ding is pure-evil, gewoon cheaten dat device :P :P

Excel shit:
Skillpoints
Weapon Loadout

[ Voor 16% gewijzigd door himlims_ op 02-03-2010 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al een dag of 2-3 in de clan actief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2010 @ 20:47:
inschrijvingen zijn geopend; http://gamebattles.com/ps3/mag/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Enkel weggelegd voor de 'ik speel eigelijk 24/7' mensen, matige manier van een 'ultimate' MAG soldier (maw een no-lifer).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Tweakers,

ik ben een long time lurker, dit is mijn eerste post.
Is er nog ruimte in de Tweakers Clan om te joinen, mijn karakter is SVER.

PSN: theunderdognl

Alvast bedankt, en hopelijk tot ziens in-game! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
Goed nieuws voor de mensen die problemen hebben ... ehm hadden

nieuws: Datum-bug in oude PS3-consoles lost zichzelf op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 14:54:
Hallo Tweakers,

ik ben een long time lurker, dit is mijn eerste post.
Is er nog ruimte in de Tweakers Clan om te joinen, mijn karakter is SVER.

PSN: theunderdognl

Alvast bedankt, en hopelijk tot ziens in-game! ;)
nou dan zul ik vanavond eens op jacht gaan, als je gestabbed wordt kijk even na de naam van je attacker :+ ik weet niet wie de sver invites verzorgd, mogelijk dat Jelleh je verder kan helpen ook hij heeft een sver alt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Bier gekocht : Check !
Broodjes Ba Pao : Check !
Vrouw avond weg : Check !

Hopelijk doet mijn PS3 het weer en zijn ook de Raven invites aangekomen :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty_Mike33
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-04 14:18
Iusedto schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 15:57:

Het lijkt erop alsof je de juiste dingen wel en niet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag zouden wij ook bij de Valor clan toegevoegd willen worden:
PSN-naam:YoshiKilluh & Joost25476

Zou wel vet zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 16:12:

ik stel voor dat we zijn Raven account dan maar verwijderen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelleh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09-2024
himlims_ schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 15:30:
[...]
nou dan zul ik vanavond eens op jacht gaan, als je gestabbed wordt kijk even na de naam van je attacker :+ ik weet niet wie de sver invites verzorgd, mogelijk dat Jelleh je verder kan helpen ook hij heeft een sver alt
Née heb nog geen invite binnen, geen idee wie de leader is, heb gewoon me psnid op de clan site gepost
mijn Ids
raven jellehen
valor jellenld
sver vmlinuznl (of nld ipv nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelleh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09-2024
Iusedto schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 15:57:

Zijn er hier vast een hoop jaloers op jouw avond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow shit ja tuurlijk, sorry ik haal ze altijd door elkaar. Is er ook een clan voor Raven hier bij GoT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DipmaN
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-05 12:23
Jep, Raven is de grootste fractie binnen GoT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zouden we daar een uitnodiging van de clan kunnen ontvangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
Ging lekker gister met 2 "bijna geheel" GoT squads :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Op de een of andere manier komt mijn invite niet aan denk ik.
Zal je ( Hollandhards ) wel toevoegen aan mijn Friends list , misschien lukt het dan wel ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 20:21:
Ow shit ja tuurlijk, sorry ik haal ze altijd door elkaar. Is er ook een clan voor Raven hier bij GoT?
Denk dat de Raven kant het grootste is qua aantal. Jelleh is founder daarvan.
johan bos schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 08:33:
Ging lekker gister met 2 "bijna geheel" GoT squads :P
Na diverse pogingen eindelijk succes :) - geloof dat we 2-3 games gespeeld hebben met 2 groepen (gaar screenshot nog op een telefoon). Sabotage eerste keer aanvallen ~5min. en de 2e keer was iets minder snel (op A waren ze zo langzaam :O )
Iusedto schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 08:48:
Op de een of andere manier komt mijn invite niet aan denk ik.
Zal je ( Hollandhards ) wel toevoegen aan mijn Friends list , misschien lukt het dan wel ?
Iedereen in de Raven clan kan een invite versturen, zolang dat goed gaat ... Ik heb je gister avond nog een verstuurd. Vanavond nieuwe poging ?

//edit
Shadow War: FEB 17th - FEB 23rd
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/OMMqPfqKunGXB5q4R0TpnV6f/thumb.jpg

Shadow War: FEB 24th - MAR 2nd
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/01GQE02PNMMR1e0qR5WTk6F5/thumb.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door himlims_ op 03-03-2010 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Is goed , ben er vanavond denk ik wel maar wat later.
Wil nog ff respeccen naar LMG , vind dat als newbie leuker dan AR

( krijg net RE 5 in mijn handen gedrukt door een collega dus nu moet ik kiezen , lol )

[ Voor 27% gewijzigd door Iusedto op 03-03-2010 10:05 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

die LMG is een AR maar dan met 100 ipv 30 rounds :+ ideaal om te lvlen naar 30-35 en dan respeccen voor iets anders leuks :)

RE5 is niiiiice, alleen jammer dat je moest betalen voor DLC die reeds op je bluray staat :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman

Jacman

Kida!

heb nu een flink aantal potjes lopen sniperen. ik vind het erg leuk om te spelen en maak meestal zo rond de 10-20 kills in een rondje sabotage, maar het schiet niet op met de punten op deze manier.

Heeft er iemand nog goeie tips voor goeie sniper spots? Zit er nu namelijk aan te denken om terug te gaan naar mijn AR verdeling of om de machine gun eens te proberen om weer in het heetst van de strijd aanwezig te zijn en makkelijker mensen te kunnen ressen en dan later weer te sniperen want ik vind het wel erg leuk.

edit: ben level 30, heb de 50' cal sniper met variabele scope, improved stealth,improved gunshot detection, ap mines en de KP7

[ Voor 11% gewijzigd door Jacman op 03-03-2010 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

volgens mij heb je dan nu 'de' loadout voor een sniper. Je zou de T1 sniper kunnen overwegen voor de aanval, heb daarvan leuke dingen gezien;

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=9TOZM369C3U]

aanvallende sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
himlims_ schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 10:26:
volgens mij heb je dan nu 'de' loadout voor een sniper. Je zou de T1 sniper kunnen overwegen voor de aanval, heb daarvan leuke dingen gezien;

[video]

aanvallende sniper
Wel een dummie match zeg, die gast loopt 90% van de tijd vrij rond, no way dat je dat kan bij menig potje wat wij hebben gespeeld. Daarnaast is die recoil na elk schot bagger irritant, 2 schoten direct achter elkaar is vrijwel nooit op dezelfde plek (buiten de tripod).

Variable scope kan er ook niet op, dat ding werkt perfect voor short/longrange.
Jacman schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 10:09:
Heeft er iemand nog goeie tips voor goeie sniper spots? Zit er nu namelijk aan te denken om terug te gaan naar mijn AR verdeling of om de machine gun eens te proberen om weer in het heetst van de strijd aanwezig te zijn en makkelijker mensen te kunnen ressen en dan later weer te sniperen want ik vind het wel erg leuk.
(raven hier)
Sabotage heeft aantal mooie spots in de basis zelf. Verdedigend moet je aan zuidkant gaan liggen,vlak achter een berg kratten/dozen. Hiermee kan je heel de noord/oost linie vrij goed zien, eer dat ze je doorhebben kan je er al een 3-4 neermaaien.

Aanvallend kan je ook vrij dicht op de basis zitten, bij B via de rechterkant of A op het 'treinstation' vlak naast de watertoren. Of gewoon in de basis in een tent gaan zitten.

Alternatief kan je de KP7 erbij nemen, al krijg je flinke loadout issues met ook nog AP mines en alle gadgets op je snipergun.

[ Voor 41% gewijzigd door SinergyX op 03-03-2010 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Voor de betere sniper spots kun je denk ik Marcs (waar is die trouwens??) lastig vallen, die gast heeft aardig wat uurtjes op z'n buik gelegen :+

Die KP7 vind ik vrij cheap indien je verder wilt in die tier voor knife >:) Je hebt in die tier de keuze; KP7 (3 skills) - of een suppressor (2kills) - dus voor 1skill meer dan vereist is om verder te kunnen in die tier vind ik de KP7 een leuke toevoeging in de loadout. Standaard proppenschieter is 100c, de KP7 is 300c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snipen is een geweldig leuke en spannende playstyle, ben er helemaal hooked aan en ga ook voor een commando sniper achtige build.

himlims_ knife jij je teammates wel eens voor de lol, kan me herinneren dat ik 2 dagen geleden ben geknifed door een teammate met een soortgelijke naam, ik acht de kans klein maar toch vroeg ik het me af haha!

Ik zal me registreren bij de Clan site dat maakt het samenspelen in dezelfde games een stuk fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty_Mike33
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-04 14:18
Verwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 16:12:

ga ik doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 11:14:
Snipen is een geweldig leuke en spannende playstyle, ben er helemaal hooked aan en ga ook voor een commando sniper achtige build.

himlims_ knife jij je teammates wel eens voor de lol, kan me herinneren dat ik 2 dagen geleden ben geknifed door een teammate met een soortgelijke naam, ik acht de kans klein maar toch vroeg ik het me af haha!

Ik zal me registreren bij de Clan site dat maakt het samenspelen in dezelfde games een stuk fijner.
Af en toe komt het voor dat je per ongeluk iemand knife; veelal bij ressen van iemand en poppetje wat daar tegenover staat :+ (daar kan dynamix goed over mee praten :+)
of iemand moet mij hebben geknifed/killed bij het planten/defuse van een bom (met opzet) die persoon blijf ik de gehele match TK'en.
Of iemand die bleedout teammates af schiet, die TK is ook >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha ja het gebeurde bij het spawnen meteen, heel vaag. Lol, maar goed dat ik daar in ieder geval van op de hoogte ben :)

Moet zeggen dat ik dat ook zou doen dat wat jij doet bij hele irritante Team ruinerende team mates, die zijn er te vaak. Van die mongolen die gaan sprayen voor de lol bij het spawnpunt, of van die mafkezen die af en toe gewoon op je schieten, of je inderdaad afschieten als je aan het doodbloeden bent. Teveel kleine kindjes op de servers nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foobar79
  • Laatst online: 12-09 11:26
Ik kwam er gisteren achter dat je de 120 meter + kills ook met claymore's kunt halen:
Nu dat de claymore's blijven liggen na dat je dood gaat zitten die zo op 120 meter. :D
Gisteren een ribbon voor 120m binnen.
En het kan mijn shotgun niet geweest zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet ook maar weer eens gaan denken aan de KP7, het komt veel voor dat ik ga rushen met een pistooltje. Gister nog aardig wat kills mee gehad, een keer bijna een 1 op 1 battle gewonnen met iemand die een LMG had. :P

Maar ik denk dat ik ditmaal niet die refire skills erbij ga nemen, volgens mij schiet die sowieso al snel zat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 11:48:
Haha ja het gebeurde bij het spawnen meteen, heel vaag. Lol, maar goed dat ik daar in ieder geval van op de hoogte ben :)

Moet zeggen dat ik dat ook zou doen dat wat jij doet bij hele irritante Team ruinerende team mates, die zijn er te vaak. Van die mongolen die gaan sprayen voor de lol bij het spawnpunt, of van die mafkezen die af en toe gewoon op je schieten, of je inderdaad afschieten als je aan het doodbloeden bent. Teveel kleine kindjes op de servers nog.
die fout heb ik tot heden nog niet gemaakt, dus ik ben 't niet geweest
foobar79 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 12:23:
Ik kwam er gisteren achter dat je de 120 meter + kills ook met claymore's kunt halen:
Nu dat de claymore's blijven liggen na dat je dood gaat zitten die zo op 120 meter. :D
Gisteren een ribbon voor 120m binnen.
En het kan mijn shotgun niet geweest zijn :+
Muhahaha 120m kills met C4 _/-\o_

met je SG kun je stiekem nog aso ver schieten, sabotage C verdedigen, van bovenaf poppetjes op de grond schieten (en nog headshot scoren ook)
Verwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 12:25:
Ik moet ook maar weer eens gaan denken aan de KP7, het komt veel voor dat ik ga rushen met een pistooltje. Gister nog aardig wat kills mee gehad, een keer bijna een 1 op 1 battle gewonnen met iemand die een LMG had. :P

Maar ik denk dat ik ditmaal niet die refire skills erbij ga nemen, volgens mij schiet die sowieso al snel zat. :)
met een KP7 een LMG ownen is nog ergen dan knife :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
himlims_ schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 11:41:
[...]
Af en toe komt het voor dat je per ongeluk iemand knife; veelal bij ressen van iemand en poppetje wat daar tegenover staat :+ (daar kan dynamix goed over mee praten :+)
of iemand moet mij hebben geknifed/killed bij het planten/defuse van een bom (met opzet) die persoon blijf ik de gehele match TK'en.
Of iemand die bleedout teammates af schiet, die TK is ook >:)
Jij doelt op dat mes wat gisteren in mijn rug hing? :o

Er zit trouwens wel een vage bug in het spel: ik heb wel eens dat als je drukt om iemand te slicen, maar je net voor de animatie neergeschoten wordt, deze toetsaanslag onthouden wordt... wat betekent dat je dus slicend spawnt 8)7
Pagina: 1 ... 12 ... 23 Laatste