Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Weet zeker dat menig noob die gister in die games zaten vandaag de game terug hebben gebracht
Wat is je K/D ongeveer? mijne 1.12 (~6500 kills / ~5900 deaths)
[ Voor 15% gewijzigd door himlims_ op 23-02-2010 09:51 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zal wel moeten haast, ik bedoel ik heb in principe alleen maar DC's met MAG geen enkel anders spel, wel raar als mijn verbinding alleen bij MAG raar zou gaan doen. Heb er eigenlijk niet zo veel last van. Tot nu toe maar 2 keer ofzo een DC gehad. Moest in het begin wel wennen aan de graphics en dat het wat langzamer speelt dan KZ2, maar moet zeggen stopte laatst weer KZ2 erin en vond er opeens niets meer aan terwijl ik de MP daarvan eerst toch wel echt cool vond. Wil daar nog wel wat badges en trophies halen, maar denk dat dat niet meer gaat gebeuren.himlims_ schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 09:45:
De meeste DC's zouden verholpen gaan worden in de 1.3 patch. Althans zo beweerd meneerst zien dan geloven uiteraard, maar die 5:5 en 5:13 en 1:1 etc. zijn voglens mij idd server side DC's.
In 1 potje zaten er 2 man op het dak van de kerktoren en ik kon de volgende conversatie horen:"Hey man....some sniper is shooting the paratroopers down....What???? He is shooting them in the back!!!! Where is he!!!......WHAT!!!! HE IS IN THE TOWER!!!! **hier schakelde ik over op m'n sidearm** BOEM 1e ventje door de claymore te pakken
Zo heb ik het vol kunnen houden totdat m'n kogels op waren
29 : 1 KD.... not too shabby..
Dus jij bent één van die irritante Valor kerkgangersTimmor schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 10:58:
Gisteren weer ff een een paar potjes Valor Sabotage gedaan... We hadden 4x defence en dan is er niks zo lekker om als je C moet verdigen de kerktoren in te sneaken, claymore te plaatsten bij de trap en dan bovenin de paratroopers van achter in de rug te snipen![]()
In 1 potje zaten er 2 man op het dak van de kerktoren en ik kon de volgende conversatie horen:"Hey man....some sniper is shooting the paratroopers down....What???? He is shooting them in the back!!!! Where is he!!!......WHAT!!!! HE IS IN THE TOWER!!!! **hier schakelde ik over op m'n sidearm** BOEM 1e ventje door de claymore te pakken**snel weer wat ventjes in de rug snipen** HE IS INSIDE THE CHURCH THAT MOTHERFOCKER!!!!!!!! ** Toen begonnen ze vanuit de grond te schieten en schakelde ik terug naam m'n side-arm** RATTTATATA das weer een ventje uitgeschakelt met m'n side-arm tijdens het traplopen
![]()
Zo heb ik het vol kunnen houden totdat m'n kogels op waren![]()

dat gebeurd je bij ons maar 1x, spawm erop heb je een rocket te pakken. ofnie dynamixTimmor schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 10:58:
Gisteren weer ff een een paar potjes Valor Sabotage gedaan... We hadden 4x defence en dan is er niks zo lekker om als je C moet verdigen de kerktoren in te sneaken, claymore te plaatsten bij de trap en dan bovenin de paratroopers van achter in de rug te snipen![]()
In 1 potje zaten er 2 man op het dak van de kerktoren en ik kon de volgende conversatie horen:"Hey man....some sniper is shooting the paratroopers down....What???? He is shooting them in the back!!!! Where is he!!!......WHAT!!!! HE IS IN THE TOWER!!!! **hier schakelde ik over op m'n sidearm** BOEM 1e ventje door de claymore te pakken**snel weer wat ventjes in de rug snipen** HE IS INSIDE THE CHURCH THAT MOTHERFOCKER!!!!!!!! ** Toen begonnen ze vanuit de grond te schieten en schakelde ik terug naam m'n side-arm** RATTTATATA das weer een ventje uitgeschakelt met m'n side-arm tijdens het traplopen
![]()
Zo heb ik het vol kunnen houden totdat m'n kogels op waren![]()
maar het horen schreeuwen en roepen van de tegenstander maakt sommige situaties episch, zeker zo eentje
Verwijderd
Met ene beetje getraind team schiet je die zo uit de toren. Aan de andere kant is het wellicht voor zo'n sniper zijn persoonlijke statistiek wel lekker, maar zijn team ondersteund hij daar maar beperkt mee volgens mij.Dynamix schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 11:23:
[...]
Dus jij bent één van die irritante Valor kerkgangers![]()
Ik besteed zelf eigenlijk vrij weinig tijd aan snipers (om ze op te sporen) omdat hun effectiviteit voor wat betreft de doelen maar zeer beperkt is.
PSN: Deere6030
Verwijderd
ikke praten via de mic wie welke kant op moest...werden ze boos want ze hadden het over iets van een punt uitzetten???? Weet er iemand wat ze hiermee zou de bedoelen? En wat moet je allemaal doen als teamlead?
Druk op select voor de map, dan kan je met X een marker zetten op de map (of op een bunker/AA/base, makkelijker is er vlak voor).
Daarlangs kun je een waypoint plaatsen op een NIET objective. Dat geeft geen additionele XP, maar wordt veelal gebruikt om de 'richting' van de aanval te bepalen, of om aan te geven waar snipers zitten.
Verwijderd

Maar op forums.mag.com staat heeeeel veel, daarlangs heb ik enkele guides gepubliceerd op ons got.myclanpage.com website. Indien intresse heb ik ook nog twee guides in doc formaat om te printen
[ Voor 15% gewijzigd door himlims_ op 23-02-2010 13:40 ]
Verwijderd
Jij hebt dit spel 130u gespeeld, ik slechts een karige 80u.himlims_ schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:32:
Omdat wij dit spel 130u gespeeld hebben - verslaving ervaring zullen we maar zeggen
Maar op forums.mag.com staat heeeeel veel, daarlangs heb ik enkele guides gepubliceerd op ons got.myclanpage.com website. Indien intresse heb ik ook nog twee guides in doc formaat om te printen
Ik hoop dat ze met die update wat meer info gaan verschaffen, misschien een wat uitgebreidere training. Ik zou ook wat meer functies willen zien voor de Platoon leaders en OIC, aangezien er veel mensen zonder mic spelen en gewoon maar wat rondrennen en de abilities gebruiken in die functies. Mapmarkers zouden al een grote sprong voorwaarts zijn, een beetje zoals die waypoint marker die een squad leader kan zetten.
Helemaal mee eens. Maar een persoonlijk lolletje is op zijn tijd ook wel leuk... zoals bijvoorbeeld bij supression in de spawn van je tegenstander iedereen neerstekenVerwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:10:
[...]
Met ene beetje getraind team schiet je die zo uit de toren. Aan de andere kant is het wellicht voor zo'n sniper zijn persoonlijke statistiek wel lekker, maar zijn team ondersteund hij daar maar beperkt mee volgens mij.
Ik besteed zelf eigenlijk vrij weinig tijd aan snipers (om ze op te sporen) omdat hun effectiviteit voor wat betreft de doelen maar zeer beperkt is.
IN de spawn of net er buiten? Je kan toch de spawn niet inkomen als tegenstander???Dynamix schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 15:25:
[...]
Helemaal mee eens. Maar een persoonlijk lolletje is op zijn tijd ook wel leuk... zoals bijvoorbeeld bij supression in de spawn van je tegenstander iedereen neersteken
Dat ben ik niet met je eens, per spawn knalde ik er al 4/5 af voordat ze uberhaupt richting C konden lopen, op deze manier kunnen de jongens in C de gemankeerde aanval makkelijk afslaan.Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:10:
[...]
Met ene beetje getraind team schiet je die zo uit de toren. Aan de andere kant is het wellicht voor zo'n sniper zijn persoonlijke statistiek wel lekker, maar zijn team ondersteund hij daar maar beperkt mee volgens mij.
Voordat ik trouwens de kerk in sluipte heb ik eerst nog wat para's uit de lucht geknalt, waarvan 1 unlucky persoon 2x achter elkaar
[ Voor 16% gewijzigd door Timmor op 23-02-2010 15:33 ]
Wat een drol, zet er dan een anti-personnel mine neer!himlims_ schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 15:43:
Iemand die MAG speelt is opgepakt. Iemand kniven in de rug, die bij een control staat ... bedoel klinkt als sabotage
Was trouwens lachen gisteren: SinergyX en ik beide wachtend op spawn, gaan onze mijnen af...
[ Voor 11% gewijzigd door Dynamix op 23-02-2010 15:56 ]
Dat werkt prima, hoor. Gewoon links en rechts van dat tankgeval plaatsen. Maar meestal heb ik die mijnen niet bij ivm de beperkingsmogelijkheden van mijn loadouts...SinergyX schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 16:04:
Jep, die anti personel mines blijven echt leuk bij verdedigenMischien eens proberen bij domination verdediging, voor de bunker neerzetten.
Verwijderd
Als ik m'n vet doe, dan maak ik een explosieven mannetje, met personal en antitank mines, en een RPG als dat nog past. Gasgranaatjes moet ik ook nog uitproberen, hoe zou het zijn om die te spammen als je naast een supply zit?
Verwijderd

Mooi dat ze dan nog blijven liggen, anders was het echt niet te doen. Misschien vanavond wat meer mee spelen, ik zit ook weer bijna tegen een respec aan, dan kan ik nog wat dingen uit proberen voordat ik ga vetten.
Ah ja, en zonder medikit spelen is ook niet echt aan te raden, of je moet dicht bij mensen van de squad blijven. En wat als de hele squad gasgranaatjes meeneemt, en er allemaal 2 neergooien?

Als je meerdere SQ members hebt met die poison nades, en die gooien ze ook nog eens bij elkaar!! dan kom je daar niet doorheen; je krijgt dmg van 3-4 (misschien meer) nades tegelijk. Waardoor je al snel het loodje legt
[ Voor 50% gewijzigd door himlims_ op 23-02-2010 16:45 ]
Verwijderd
Klinkt als een goede tactiek, dan zal 2 granaatjes op dezelfde plek gooien ook wel een dergelijke effect hebben, dat kan je in je uppie doen.
Want ik wil deze game binnenkort ook gaan kopen maar ik wil dan eerst even op een rijtje hebben wat de voor en nadelen zijn van elke factie zodat ik geen factie kies die me later niet bevalt.
-edit-
Zou iemand me ook kunnen uitleggen hoe je een avatar op het Forum krijg? Want ik heb er wel een in mijn profielpagina maar nog niet op het forum..
[ Voor 20% gewijzigd door AntraXxX op 23-02-2010 17:24 ]
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Verwijderd
SVER = close range combat
Raven = long range combat
Valor = er tussenin
Ik maak vanavond ook ff psnid voor sver aan, kunnen jullie even je sver psnid posten, en wie de clan leader isDynamix schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 09:33:
[...]
Ik doe met je mee, himlims. Ik heb vannacht liggen dromen over hoe heerlijk het moet zijn om als SVER te spelen
Even zonder gekheid, jij verkiest SVER boven Valor?
tnx, Zoe jullie vanavond misschien ALS sver dan
Heb zelf ook maar een keer of drie een dc gahad in me 100plus play hours, ben er van overruigd dat een groot deel van de dc's aan de brakke routertjes van de players ligt, die 80euro routertjes houden Niet van al de massive mag traffic, denk dat zipper daar niet aan gedacht heeftjohan bos schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 09:47:
Moet zeggen dat ik dat in al die tijd nog maar 1 keer heb gehad (5:13)
edit
die dc's waren trouwens ook nog eens global, iedereen dc'de op de momenten dat ik een dc had.
ook 1 keer een dc gehad maar toen was er een storing bij de provider en kon ik ook 15 min niets op internet.. ja dan krijg je wel een dc
misschien dat idereen even zijn type router/switch/accesspoint enzo kan door geven hier en zijn dc's count, dan kunnen we iid het verschil zien.. of de gene die nooit dc's hebben ook echt een goeie router hebben en de gene die wel dc's hebben of die dan ook van die brakke routers hebben
en portforwards zie ook ook wel is voorbij komen, dat is onzin, bij mij is het block in en niets geen port forwards ofzo naar mijn ps3, wel een aangepaste NAT rule gemaakt, voor me ps3 blijft de source port static ondanks dat het ge NAT wordt, maar dat mag niet veel uit maken(zou zelfs meer problemen kunnen veroorzaken).
en op het mag forum heb ik ook topics over het aanpassen van je DNS server gezien, ook dikke onzin, dat kan het niet oplossen.
dat ze het in de software gaan oplossen zou best kunnen maar dat betekent dus niet dat het niet aan je router gelegen heeft... wellicht gaan die cheap ass routers volledig in de stress van het verkeer wat MAG op het moment door je router heen wilt proppen, of is MAG wel veel te gevoelig voor foute packetjes die niet goed afgehendeld worden door de goedkope routers... snif het verkeer maar is van een goedkope router en een dure... zie de verschillen.
/edit
[ Voor 60% gewijzigd door Jelleh op 23-02-2010 19:53 ]
Verwijderd
de vraag is dan of iedereen op dat moment een dc had....Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 18:41:
Dan ligt het bij mij aan m'n kabelmodem, want met een directe connectie had ik ook DC's, best balen.
zal ik dat zo is ff doen danVerwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 20:31:
ok, geen raven meer voor mij zollang holland geen invite stuurt
oke, ik kreeg toevalig net een message dat GoT sucks en spawn campen.. wellicht dat het hier over ging ?Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 21:23:
Weet je wat dat raven kan, me ballen zuigen... ik join dus op hollandhards kom in een ander squad terecht met een of andere clan die wat aan het kloten was bij een spawnpunt. Dus ik loop naar A besloten ze me te kicken, dit had dus ook als resultaat dat ik niet meer kon joinen.
was die map sabotage aanvallend sver ?
ja heel soms een suspression tussen door, het is immers een training veld heVerwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 22:03:
Zijn jullie serieus nog supression aan het spelen? Dat kan je toch niet maken tegenover de newbe's. Maar het was op sabotage en ik zat dus bij raven, alleen in een ander squad dan jullie. Het was idd aanvallend tegen sver. Maar wel iri dat je dan gewoon niet meer kan joinen.
idd wel vervelend dat je niet meer kon joinen
Lijkt mij dat er mensen zijn die GoT niet meer kunnen uitstaan. Zijn we zo goed? Ik bak er namelijk nog niet zo heel veel van.Jelleh schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 21:40:
[...]
oke, ik kreeg toevalig net een message dat GoT sucks en spawn campen.. wellicht dat het hier over ging ?ik vatte de message als niet, enigste is dat we een uur geleden met suspression nogal bij hun spawnpoint in de buurt kwamen
was die map sabotage aanvallend sver ?
Suppression is toch hartstikke mooi, gewoon ouderwets team death match. Ik begrijp nog niet altijd heel goed wat ik in de grote velden allemaal moet doen met al die game modes, komt ook omdat ik nog te weinig gespeeld heb,Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 22:03:
Zijn jullie serieus nog supression aan het spelen? Dat kan je toch niet maken tegenover de newbe's. Maar het was op sabotage en ik zat dus bij raven, alleen in een ander squad dan jullie. Het was idd aanvallend tegen sver. Maar wel iri dat je dan gewoon niet meer kan joinen.
gewoon ordinaire TDMVerwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 22:03:
Kan ik voor een valor invite krijgen; psn- HollandUSA. Schijnbaar kan dat maar door 1 persoon gebeuren meldde dutchdopley.
@jay; invite heb je (waarschijnlijk gemerkt) - maubro had gister zelfde irritante clubje denk ik. Joint werd ook gekickt door clan die in 'prive' sferen wilde spelen
[ Voor 21% gewijzigd door himlims_ op 24-02-2010 09:14 ]
Verwijderd
Ik zou trouwens wel een Suppression willen zien voor mensen met een hoger level, lijkt mij niet zoveel moeite om dat te implementeren, wie weet komt dat ooit nog wel.
Vind 't klets, bijna iedere game heeft fatsoenlijk onlien systeem. Snap niet waarom ze het systeem van Killzone2 niet hanteren, was beste MP functionaliteit in game ever (althans dat vind ik)
Na diverse mailtjes en DM's richting die zipper gast krijg ik terug; can't comment on any, maar ons 'wachten zou beloond worden' .... ik ben benieuwd
Verwijderd
Oja, ik moet nog reageren in jouw topic.
Die theme's heb ik al.
Verwijderd
Ja, maar wel een beetje druk, niet echt overzichtelijk dus. Maar het went wel na een tijdje, die van Valor is het meest overzichtelijk, die gebruik ik maar zelden, uiteraard.
Verwijderd

Ik vermoed dat de map aanpassingen in de volgende update zitten, daar is ook nog een boel werk te doen. Maar hopelijk hebben ze nu de belangrijkste dingen gemaakt.
Patch Alert: MAG v1.03
We’ve listened to your feedback and watched you play our game for weeks to create what is, without a doubt, our biggest and most important patch yet.
Our amendments are dramatic and they are many and we’re confident that they make the game even better than it already was. Not only have we revamped the effectiveness of every weapon in the arsenal and tuned our ranged firing to be more realistic, but we’ve also sped up the weapon and gear swapping process, closed off exploits that gave some teams unfair advantages on certain maps, and have made it more obvious when it’s too late to stop a charge from blowing up.
But those changes aren’t even the half of it, as you’ll see by checking our patch notes below. The best news, though, is that you’ll be able to download this patch starting tomorrow at 1am Pacific/ 4am Eastern/ 9am GMT, February 25. Simply log-on to MAG when the time is right and the update will be ready for download.
We hope you enjoy the new changes — have fun and see you on the battlefield!
Patch v1.03
Available February 25, 2010 | 41MB (TPPS), 49MB (DLS)
GameplayWeapons
- Overhauled tuning of multiple weapons of all types (see “Weapon” section below)
- Improved speed of weapon and gear swapping by approximately 500 milliseconds.
- Fixed bug in SVER’s Aralkum Mechanical Acquisition map and Absheron Refinery Domination map that allowed players to defuse a charge planted on a repaired gate or door.
- Added a “solid tone” sound effect near the end of a charge’s beeping detonation timer so that players know when the charge can no longer be defused and that they should vacate the area.
- “Medium Improved” Armor now works as intended with the speed properties of Medium Armor and a defensive value greater than Medium, but less than Heavy Armor.
- Changed resuscitated player’s camera orientation to match the last camera direction used while incapacitated instead of the pre-harm camera.
- Players no longer lose XP if a teammate is killed by an objective explosion caused by a charge they planted.
- Respec Point requirements in Barracks have been changed from 3K, 5K, 10K, 17K, 26K, and 26K-Repeat to 1K, 2K, 3K, and 3K-Repeat.
- Lowered the amount of damage necessary to kill an incapacitated enemy
- All fired projectiles (RPGs, Turret Rockets) have been given a steadier aim.
- Mines that haven’t been triggered are no longer removed from the map when the dead player that deploys them respawns unless that player changes their Loadout (note: The maximum number of mines you can plant cannot exceed the number you initially spawn with).
- Fixed bug that prevented “fully-resuscitated” players with more than 100 health points from receiving their full HP.
- Fixed bug that caused players to take unnecessary damage from both friendly and enemy vehicles when touching them.
- Players no longer lose leadership points after entering “Veteran Mode.”
Graphics
- “From the hip” firing for Light and Medium machine guns have stronger recoil and are less accurate when moving.
- Tuned weapon damage for all three factions.
- Modified all short-ranged weapons (pistols, PDWs, shotguns, SMGs) so that they’re less effective at long distances.
- Made Battle Rifles more effective.
- Reduced accuracy bonus for using iron sights and reflex sights so that players can no longer snipe with weapons that aren’t intended to do so.
- Increased damage values for all rockets to make them more effective (ex: three rockets can now destroy a DE turret).
- Shooting through thin materials (fences, tents, etc.) will be more consistent.
- Increased spread on shotguns.
- Improved animations for rocket launchers.
Technical
- Fixed bug that caused the recoil animation to end early or stop animating if a player was firing their weapon for a long period of time.
- Changed detonation time on smoke and poison gas grenades to prevent them from exploding in mid-air.
- Added realistic fogging effects to sky-domes.
- Fixed most conditions that caused players to be caught in a “respawn loop” which kept restarting the respawn queue when the countdown clock reached 0.
- Changed in-game conditions to make it less likely to experience in-game freezes.
- Improved client-side stability.
Misschien toch maar wat punten in explosives detection (of hoe dat ook moge heten) steken
[ Voor 15% gewijzigd door MauBro op 24-02-2010 19:33 ]
Geen kat zo trouw als Russich Blauw | Structuur is voor mietjes, alleen een genie kan de chaos aan.
A: It's still there -- this one involves a physical map change; so it takes longer to implement. In addition, if we're going to go in an make one adjustment to a map, we might as well make sure that we make other needed adjustments to it while we're there (so people aren't downloading the same map over and over again every time a fix is implemented). This is scheduled for a change, though, and it will get done.
Daaruit trek ik de volgende conclusie; de maps moeten in z'n geheel (?) gedownload worden - of iig 1 groot bestand. Dus 'sparen' ze de map changes op om die in een later stadium te release ?
Verwijderd
Die maps worden straks in het geheel gedownload, hopelijk met extra aanpassingen. Ik kan het wel begrijpen dat ze dat in een aparte patch doen. Dan hebben ze extra tijd om andere aanpassingen te doen, en ondertussen kijken hoe het met het balans gaat met de patch van morgen, aangezien er met die patch een hoop veranderd.
De Raven Domination mag ook wel wat aanpassingen gebruiken, en C in Sabotage ook. En natuurlijk een aantal van de SVER maps, zoals Aqcu en Dom. Nu moet je echt veel goede squads hebben wil je die winnen.
Van de week me acc gereset nadat ik had gerespecced in sniper.
Puntjes gingen me iets te traag
vanavond ff de hele nacht door spelen
Nerf de LMG, buff de rocketlauncher, nu een pieptoon wanneer timed bom gaat, ik ben happy
PSN: Deere6030
Battle Rifles? Hoop dat ze hier mee assault rifles bedoelen en ben benieuwd in welk opzicht meer effectief.Made Battle Rifles more effective.
Verder goeie changes, ben benieuwd wat ze met de maps gaan doen. Gisteren een potje sabotage gedaan, kwam uit op de SVER map. Voordat de match ook maar 1 tel begonnen was gingen er al mensen weg vanwege de map. Toch vrij makkelijk gewonnen uiteindelijk door goed samenspel (met compleet random mensen).
psn-id: Jacman
Ik verwacht toch echt de Battle Rifles (tier 3 assault rifle)Jacman schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 08:36:
[...]
Battle Rifles? Hoop dat ze hier mee assault rifles bedoelen en ben benieuwd in welk opzicht meer effectief.
Momenteel is het zo dat de "tier 2" assault rifles als beter worden ervaren, dit omdat deze meer ammo heeft dan de "tier 3" rifles terwijl tier3 niet merkbaar meer damage doet.
Dat zou logisch zijn en erg welkom. Gebruik zelf momenteel ook de Tier 2 ar. Morgen dan gelijk even respeccen en de tier 3 AR proberen.foobar79 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 08:46:
[...]
Ik verwacht toch echt de Battle Rifles (tier 3 assault rifle)
Momenteel is het zo dat de "tier 2" assault rifles als beter worden ervaren, dit omdat deze meer ammo heeft dan de "tier 3" rifles terwijl tier3 niet merkbaar meer damage doet.
*kuch* psn?
voor een H-U-G-E update vind ik de wijzigingen minimaal, daarin tegen is wel de 2e patch binnen een maandSinergyX schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 01:33:
Woooooo leuke update![]()
Nerf de LMG, buff de rocketlauncher, nu een pieptoon wanneer timed bom gaat, ik ben happy
Heb ook maar een headset besteld, als die binnen is gaat de communicatie wat makkelijker
wat is je PSN?Boyangles schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 13:49:
Heb het spel eindeljik ook gekocht! Lijkt mij gezellig om met GoT mensen te spelen, zou ik een Raven invite mogen?
Heb ook maar een headset besteld, als die binnen is gaat de communicatie wat makkelijker
Dit is wel heel vet
Verwijderd
Dat wik ik ook gaan doen. Heb nog nooit respec gedaan en vind het moeilijk om nu te kiezen.Dynamix schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 16:15:
Ben ik blij dat ik gisteren pas mijn eerste respec heb gedaan! (waarvoor ik ook 3K heb moeten inleveren) Ik heb volgens mij nog +30000 respec punten staan
Ik heb nu een ATAC2000 en dat bevalt me prima. Ik heb ook een demper daarvoor, maar die gebruik ik nooit, maar wel weer de granaat werper eronder. Voor de rest ben ik medic.
Wat ik nu dus moet gaan nemen allemaal is mij nog onduidelijk. Is zo'n machinegeweer bijvoorbeeld fijner dan een ATAC?
Verwijderd
Ik heb tot nu toe enkel het machinegeweer gebruikt. Ik zal vanavond eens testen wat voor effect de patch nu heeft op de prestaties ervan.Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 16:23:
[...]
Dat wik ik ook gaan doen. Heb nog nooit respec gedaan en vind het moeilijk om nu te kiezen.
Ik heb nu een ATAC2000 en dat bevalt me prima. Ik heb ook een demper daarvoor, maar die gebruik ik nooit, maar wel weer de granaat werper eronder. Voor de rest ben ik medic.
Wat ik nu dus moet gaan nemen allemaal is mij nog onduidelijk. Is zo'n machinegeweer bijvoorbeeld fijner dan een ATAC?
Voorheen knalde ik zo 5 man achter elkaar neer dankzij het magazijn van 100 kogels. Maar goed , als de accuracy en recoil echt slechter zijn geworden stap ik misschien over.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2010 16:36 ]
Verwijderd
Nou, ik las dat de LMG het minst is aangepakt. Bijna alle wapens zijn minder goed op lange afstand, het zou mij niets verbazen als er straks nog meer mensen met een LMG rondlopen dan voor de patch.Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 16:31:
[...]
Ik heb tot nu toe enkel het machinegeweer gebruikt. Ik zal vanavond eens testen wat voor effect de patch nu heeft op de prestaties ervan.
Voorheen knalde ik zo 5 man achter elkaar neer dankzij het magazijn van 100 kogels. Maar goed , als de accuracy en recoil echt slechter zijn geworden stap ik misschien over.
Verwijderd
“From the hip” firing for Light and Medium machine guns have stronger recoil and are less accurate when moving.Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 16:50:
[...]
Nou, ik las dat de LMG het minst is aangepakt. Bijna alle wapens zijn minder goed op lange afstand, het zou mij niets verbazen als er straks nog meer mensen met een LMG rondlopen dan voor de patch.
Reduced accuracy bonus for using iron sights and reflex sights so that players can no longer snipe with weapons that aren’t intended to do so.
Ik zie hier 2 items die slechter worden voor de LMG terwijl dat voor de Ar,s 1 item is.
Of ik moet iets over het hoofd zien.
Oh helemaal vergeten, mijn PSN is: gewoonKevin
ik had vanmiddag onder valor paar potjes dom gedaan, daarbij die standaard ARDynamix schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 16:48:
Ik heb gerespect van Apex naar ATAC en heb gisteravond de eerste potten ermee gespeeld. Die ATAC is echt een heerlijk wapen! Je hebt dus wel een stuk minder kogels (100 vs 30), iets waar ik wel even aan heb moeten wennen. Ik moet nu veel meer met bursts schieten dan simpelweg sprayen. Kortom de uitdaging is imo wel groter.

Verwijderd
Het laatste is ook positief, waar ik eerst doodging blijf ik nu leven. Tijdens de potjes van net kwam het erg vaak voor dat de kogels om mij heen insloegen, ik vind dat eigenlijk ook een positief puntje. En tot nu toe kon ik toch lekker aan de slag met m'n ATAC (vooral met de scope), en inderdaad de shotgun.himlims_ schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 18:19:
[...]
ik had vanmiddag onder valor paar potjes dom gedaan, daarbij die standaard ARik vind de patch nu al hele verbetering
shotgun spread is aanzienlijk verbreed. Positief; voor closecombat, ik schoot iemand compleet mis ... toch nog een headshot
Negatief; vaker 2x ipv 1x shieten om iemand te downen
We hebben net een potje domination op de map van SVER gewonnen; is ook voor het eerst voor mij.
[ Voor 8% gewijzigd door pa4jv op 25-02-2010 20:42 ]
Je kunt het wel beide nemen en dan diverse loadouts maken

47 kills (en 4x dood) waarvan 2 met random nades en 1 door een lucky HS met een pistol.
Al met al een erg lekkere ronde.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Dat ervaar ik ook. De F90 vind ik nu compleet nutteloos geworden. Het was een fraaie gun, maar iemand neer krijgen >30-40m is er bijna niet bij. Dat terwijl ik een poppetje met de shotgun op die afstand met 3 schoten neer krijgpa4jv schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 20:41:
Het is jammer dat de F90 nu echt voor close combat is(alhoewel, daar is hij ook bij ingedeeld) want schieten op afstand gaat amper, je hebt je hele magazijn nodig om iemand neer te maaien. Als je tegenover een F90 staat is het natuurlijk een verbetering, maar als je hem in je hand hebt, scheelt het aanzienlijk. Toch maar eens kijken naar die ATAC, kost toch maar 3000 punten om om te speccen.Alhoewel, ik wil ook die shotgun nog eens proberen. Goed letten op de trainingspunten nu.
We hebben net een potje domination op de map van SVER gewonnen; is ook voor het eerst voor mij.
Je kunt geen professionele terrorist zijn. Zowel de Atac als de SG zijn primary weapons (ook de F90). Enige alternatief voor je handgun is die PDW, KN7 (?). Die is 300c ipv 100c van het handgun.Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 22:40:
Kun je eigenlijk zowel een ATAC als een shotgun dragen?
ow die rondjes doen het lekker voor je kill/death ratio. Welke sniper hanteer jij? Ik moet nog 1000 poppetjes met een sniper, dus welke adviseer je (met welke toebehoren?)OPSLAGHOND schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 00:52:
Net eindelijk mijn eerste "30-sniperkills-in-één-ronde"-lintje gehaald.![]()
47 kills (en 4x dood) waarvan 2 met random nades en 1 door een lucky HS met een pistol.
Al met al een erg lekkere ronde.
Gister stonden Dynamix en ik op het moment van quitten, komt vervolgens silvin online 'ben er zo' - 30min. later kwam ook hij in de lobby (eerst patch downloaden enzo) Maar moet bekennen, onze silvin is het nog niet verleerd
Ook nog even onder Valor gespeeld, maar die fractie van GoT is nog wel aanzienlijk kleiner dan Raven. Maar de Gui en wapens
[ Voor 12% gewijzigd door himlims_ op 26-02-2010 08:59 ]
nu had ik altijd de Tier 2 assault rifle met 4X scope en silencer, de KP7, frag grenades en Medium armor.
helaas heb ik met de Tier 3 assault rifle hier niet genoeg punten meer voor. Ik kan wel merken dan hij meer damage doet maar mis mn loadout. maar goed aan de andere kant, het was mn eerste respec en heb nog genoeg punten over. Tijd om eens iets compleet anders te proberen
Ik denk dat ik uiteindelijk toch terug ga naar de ATAC zodat ik mn oude loadout weer kan nemen. maar zoals ik zei, ik ga eerst eens wat spelen met wat andere wapens
EDIT: de T3 AR heeft ook 25 kogels per magazijn ipv 30 en een max van 100.
[ Voor 7% gewijzigd door Jacman op 26-02-2010 09:59 ]
Ik ben nu even de tier 3 AR aan het uitproberen, maar ik vind de tier 1 LMG nog steeds fijner.
ik snap niet dat er niet gemod wordt in dat forum, zelden zo'n ongecontroleerd zooitje gezien. er wordt nogal wat gehuilt omtrent die patch. Gedeeltelijk terecht, er zijn 1001 simpele fixes voorgedragen, waarvan er nog geen 20 zijn doorgevoerd. Veelal zijn het kleine dingen die groote impact hadden kunnen hebben; meerdere loadouts, renamen daarvan, clan members op status sorteren, L1/R1 self/other heal, etc.Mighty_Mike33 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 10:52:
haha, je moet voor de gein is kijken op het MAGforum http://forums.mag.com/mag/board?board.id=generaldiscussion Hoe blij ze zijn met de patch, persoonlijk ben ik wel tevreden met de patch.
Ik ben nu even de tier 3 AR aan het uitproberen, maar ik vind de tier 1 LMG nog steeds fijner.
Ik heb wel het gevoel dat ze beter luisteren en sneller reageren met patches dan InfinityWardhimlims_ schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 10:55:
[...]
ik snap niet dat er niet gemod wordt in dat forum, zelden zo'n ongecontroleerd zooitje gezien. er wordt nogal wat gehuilt omtrent die patch. Gedeeltelijk terecht, er zijn 1001 simpele fixes voorgedragen, waarvan er nog geen 20 zijn doorgevoerd. Veelal zijn het kleine dingen die groote impact hadden kunnen hebben; meerdere loadouts, renamen daarvan, clan members op status sorteren, L1/R1 self/other heal, etc.