2.5inch HD kapot?

Pagina: 1
Acties:

• BlietZ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-02 12:35
problemen problemen en nog eens problemen

mijn Designs HD is kaduuk :X
het is een 2.5inch 120gb harde schijf, welke ik gebruik om al mijn designs op te slaan.

Het probleem nu is als ik erop ga op me pc is er niks aan de hand maar zodra ik iets open/cut/copy hangt me explorer zich op
nu had ik nog een converter liggen van een 2.5 inch Externe HD
die dus van sata naar mini usb ging
daar dus de HD op aangesloten en krijg ik na een paar minuten de melding dat de schijf moet worden geformatteerd voordat er gebruik van kan worden gemaakt.

een en al problemen dus want op deze schijf staan al mijn psd's van al mijn werken. welke voor sommige vrij belangrijk zijn.

Ik draai btw op Windows 7 64 Bit
en de HD heeft het altijd gewoon gedaan hierop, tot sinds kort

heeft iemand een idee hoe ik de files nog kan redden?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

> OM

Neem Thematopic: Datarecovery eens door om te kijken of je op die manier nog wat van je bestanden terug kan halen, samen met: OM FAQ

En voor de toekomst is Thematopic: Backups ook eens zinnig om door te nemen als je er geen backup van hebt.

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02:23

Q

Au Contraire Mon Capitan!

DubbleDutch schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 16:09:
welke voor sommige vrij belangrijk zijn.
Die zijn niet belangrijk. Anders had je er namelijk een backup van gemaakt. En als je het daarmee niet eens bent dan kun je beter de schijf aan een professioneel data recovery bedrijf geven en niet zelf gaan knoeien. Reken wel op hoge kosten. Mag je zelf bepalen hoeveel geld je data waard is. Maar als ik het zo lees niet veel.