Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

Stampertje

Gaat je nix aan

Katseviool schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 14:38:
Het lijkt me overigens vrij sterk dat dit ding begin januari al in de UK winkels ligt. Distributie is natuurlijk tijdens deze periode vrij waardeloos en er is nog niets bekend van retailers die al een voorraad hebben ontvangen.
Waar heb jij dan gelezen begin januari in de UK?

Ik heb alleen gelezen eind januari in NL. En dat lijkt mij realiseerbaar.

Living the American Dream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenshu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
N1 vs iPhone

Slideshow 8)7

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=VD9o_l5HEYE]

[ Voor 35% gewijzigd door Tenshu op 29-12-2009 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 07:21
Het is een mooi filmpje, maar het zegt eigenlijk weer vrij weinig nieuws. Al hoop ik dat ze binnenkort zelf met de aankondiging komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEiE
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:15
wel raar dat er nu bevestigd is dat hij over een week komt, maar er nog niets van de prijs bekend is (geruchten niet meegerekend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Misschien dat de prijs ook wel ergens te vinden is, maar dat ze die nog niet opgespoord hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Nu dat dit bevestigt is, ben ik benieuwd hoe ze het in nederland gaan aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenshu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Het is nu bevestigd, de N1/Google Phone wordt 5 Januari aangekondigd.
Google, with support from T-Mobile, is scheduled to launch a new Android device in early January. The Google Android phone will be sold directly by Google via the Web.

Support for the device including troubleshooting and exchanges will be managed by Google and HTC. T-Mobile will offer service support including billing, coverage, features, and rate plans. Additional details Streamline content regarding the launch of Google’s Android phone will be coming in early January.
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2009/12/google_event1.jpg

[ Voor 76% gewijzigd door Tenshu op 29-12-2009 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

De gelekte info van T-Mobile en deze uitnodiging maken het bijna een feit, inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Koen87 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 18:18:
Nu dat dit bevestigt is, ben ik benieuwd hoe ze het in nederland gaan aanpakken.
Zolang T-mobile het hier maar niet uitbrengt vind ik het best, wat een slechte coverage hebben zij... (hopelijk gebeurd dat ook niet vanwege "hun" iPhone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Sowieso gaat Google dus (in samenwerking met HTC) de telefoon verkopen, dus je zit niet vast aan T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
zo, de dagelijkse geruchten zijn ook weer binnen. :P Een goede week geduld nog en dan weten we meer. :)
Heb een contract dat eind maart afloopt dus dat komt opzich al mooi uit, hoewel ik hem ook gewoon los zal kopen als die mogelijkheid er is.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Maverick schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 19:37:
zo, de dagelijkse geruchten zijn ook weer binnen. :P Een goede week geduld nog en dan weten we meer. :)
Heb een contract dat eind maart afloopt dus dat komt opzich al mooi uit, hoewel ik hem ook gewoon los zal kopen als die mogelijkheid er is.
Ja hier zat ik ook aan te denken. Mijn contract loopt nog tot eind oktober, dus ik zal ook wel moeten.
Ik heb het al helemaal gehad met mijn telefoon hier. Op de 1 of andere manier verstuurd hij geen smsjes wanneer ik in de buurtschap hier ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 15:40

Brons

Fail!

Als je 'm lost koopt kan je natuurlijk ook gewoon je huidige sim in de N1 stoppen en je oude telefoon in de kast doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5 januari aankondiging, mooie datum :p
M'n G1 1 jaar abbo kan ik eind februari verlengen, tijd genoeg voor de eerste reviews af te wachten om te beslissen.

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2009 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Dat gaat ook zeker gebeuren, al denk ik dat er nog wel mensen geïnteresseerd zijn in mijn Xperia ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
  • Laatst online: 23-05-2023
The Google Android phone will be sold directly by Google via the Web.
Steeds meer aanwijzingen dat de Nexus One richting de $200,- gaat :D
Ik hoop ook heel erg op de $100,- refund voor trouwe Google leden, ben blij dat ik al heel vroeg een
Google account had (en ik gok dat meer tweakers dat hebben!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik kan me dat nog steeds niet voorstellen. 100 Dollar wordt het dan.. dat is echt niets... Dan betalen we straks 70 Euro voor een van de meest high-endtelefoons die er is... vergelijkbaar met een goedkope prepaid-telefoon.

Maargoed, laten we 5 januari afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribledragon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:26
Zou dat niet gewoon $200 inclusief de providersubsidie zijn ;)

Samsung R710 Q9000 geforce 130m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
Nee want ze verkopen het toestel los, via hun eigen website. Wat echter wel mooi zou zijn, is dat T-mobile met een super goedkoop abonnement komt incl. internet. Internet is nu nog vrij prijzig maar als het toestel zo goedkoop is kan de maandelijkse prijs van een abbo natuurlijk ook omlaag. En dit is PRECIES wat Google wil, meer mensen die mobiel gebruik maken van hun services. Slim... slim... slim.. En ik doe er maar al te graag aan mee. Net even gekeken en mijn Google account stamt uit 2004. Hopen dat dat oud genoeg is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:41

13art

Moderator Mobile
Blijven hopen op de 200, we zullen er snel genoeg achter komen :)
Koen87 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 20:14:
Dat gaat ook zeker gebeuren, al denk ik dat er nog wel mensen geïnteresseerd zijn in mijn Xperia ;)
Nee joh in jouw xperia zijn ze niet geïnteresseerd, wel in die van mij natuurlijk. Zit zelfs nog garantie op :p

[ Voor 149% gewijzigd door 13art op 29-12-2009 21:15 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08:28
Flying Bobman schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 21:11:
Nee want ze verkopen het toestel los, via hun eigen website. Wat echter wel mooi zou zijn, is dat T-mobile met een super goedkoop abonnement komt incl. internet. Internet is nu nog vrij prijzig maar als het toestel zo goedkoop is kan de maandelijkse prijs van een abbo natuurlijk ook omlaag. En dit is PRECIES wat Google wil, meer mensen die mobiel gebruik maken van hun services. Slim... slim... slim.. En ik doe er maar al te graag aan mee. Net even gekeken en mijn Google account stamt uit 2004. Hopen dat dat oud genoeg is :P
k zat net is terug te zoeken op GoT, en kwam er achter dat gmail ook open ging op 1 april 2004, dus k gok dat dit wel oud genoeg zou zijn..

als dat t geval is ga ik ook zeker een N1 bestellen, ookal heb ik mn g1 net een half jaar >.< €70 is geen geld en moet ik nog wel kunnen krijgen voor die g1 :P

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akjssdk
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-04-2022

akjssdk

Slurp Slurp

coredalae schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 21:17:
[...]

als dat t geval is ga ik ook zeker een N1 bestellen, ookal heb ik mn g1 net een half jaar >.< €70 is geen geld en moet ik nog wel kunnen krijgen voor die g1 :P
Moet je hem wel nu verkopen, straks wil iedereen alleen maar de N1 :P
Maar waar kun je dat eigenlijk zien, de leeftijd van je google acount? Ik kan het niet vinden, of ik moet nodig naar de opticien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
akjssdk schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 21:23:
[...]

Maar waar kun je dat eigenlijk zien, de leeftijd van je google acount? Ik kan het niet vinden, of ik moet nodig naar de opticien
k heb gekeken in m'n all mail ding; staat stond m'n welkomst mailtje nog bij, was van september 2004 ;)

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
Ik keek gewoon naar mijn eerste e-mails. Die stamden uit 2004, heel simpel ;)
En als we vanaf nu de N1 allemaal doodzwijgen, dan kan iedereen hier straks zijn oude telefoon voor een veel te hoge prijs doorverkopen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

akjssdk schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 21:23:
[...]

Navigeer naar je oudste email :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEiE
  • Laatst online: 15:15
Mijn oudste email is van 24-10-2008 ;(
Gelukkig heeft een collega een account van eind 2004, dus wellicht kan ik die even "lenen" O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
Het kan natuurlijk ook dat je e-mail verwijderd hebt he. At the very beginning of Gmail heb ik ook steeds netjes mijn e-mail verwijderd omdat ik nog gewend was aan *gruwel* Hotmail...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-03-2024
En de volledige

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/dd0zrs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akjssdk
  • Laatst online: 30-04-2022

akjssdk

Slurp Slurp

Ik zie eee gouden markt voor mensen die een oud google acount hebben en de N1 niet willen :P

Jammar genoeg is mijn eerste mailtje van 07 en ik vrees dat dat niet oud genoeg is :( Maar een paar mensen heel lief aankijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het hangt er natuurlijk ook vanaf wat er precies met dat google account wordt bedoeld, met mijn @live.nl account kan ik me ook aanmelden bij Google. Dat omdat ik me met de @live.nl account heb geregistreerd bij YouTube, hoe zit dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Laten we nu eerst die aankondiging maar eens afwachten. Of het toestel echt 100 Dollar incl. rebate gaat kosten is op zijn minst twijfelachtig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Tja, het lijkt mij ook zeer onwaarschijnlijk.
Kan wel interessant zijn natuurlijk om al een tutorial te plaatsen hoe mensen de 'leeftijd' van hun google account kunnen checken.
Als iemand zich geroepen voelt, graag. Want ik weet ook niet hoe je dat traceert.... afgezien van het oudst bewaarde e-mailtje dan.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Dit is volledig:
Afbeeldingslocatie: http://media.boygeniusreport.com/wp-content/uploads/2009/12/androidinvite-428x480.jpg

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:55
Ganymedus schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 22:25:
Tja, het lijkt mij ook zeer onwaarschijnlijk.
Kan wel interessant zijn natuurlijk om al een tutorial te plaatsen hoe mensen de 'leeftijd' van hun google account kunnen checken.
Als iemand zich geroepen voelt, graag. Want ik weet ook niet hoe je dat traceert.... afgezien van het oudst bewaarde e-mailtje dan.
Mocht een gmail account echt korting geven hoop ik niet dat ze naar activiteit kijken.
De mijne is pakweg 5 jaar oud maar gebruik hem om belangrijke mailtjes naar te backuppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 17-09 13:33
19 juni 2004 moet oud genoeg zijn lijkt me :9 . Kom maar op :Y .

offtopic:
Even offtopic, 5 jaar geleden dacht iedereen nog dat 2GB nooit op zou gaan. "You are currently using 2803 MB (37%) of your 7407 MB."

Wel dus :P .

[ Voor 57% gewijzigd door MarcoC op 29-12-2009 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 23:02
Halfweg september 2004 hier. Maar als ik het goed begrijp krijg je dus een soort korting als je een oude gmail hebt? Ergens een bron (of ik kijk er weer FALIEKANT over :s) want dat zou wel vet zijn.

*drukt op de FFW knop naar 5 jan*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Modbreak:Het is niet echt relevant als iedereen hier gaat melden hoe oud z'n Gmail-account is :) Wacht aub gewoon de release af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Jormungandr schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 23:48:
Halfweg september 2004 hier. Maar als ik het goed begrijp krijg je dus een soort korting als je een oude gmail hebt? Ergens een bron (of ik kijk er weer FALIEKANT over :s) want dat zou wel vet zijn.

*drukt op de FFW knop naar 5 jan*
Het is een gerucht. Even wachten tot 5 januari voor een antwoord ;) .

Dit plaatje heb ik nog niet gezien.
Afbeeldingslocatie: http://phandroid.com/wp-content/uploads/2009/12/T-Mobile-%E2%80%9COfficially%E2%80%9D-Confirms-Google-Phone-TmoNews-Unofficial-T-Mobile-Blog-News-Videos-Articles-and-more_1262106323384.png

Wel grappig dat Google nu een Apple-achtige hype heeft gecreëerd voor hun persconferentie. Kan me niet herinneren dat ik me ooit heb verheugd op een Google-aankondiging :) .

[ Voor 33% gewijzigd door MarcoC op 30-12-2009 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://cache.gawker.com/assets/images/4/2009/12/500x_nexus1page2wtmk.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cache.gawker.com/assets/images/4/2009/12/nexus1page1wtmk.jpg

530 dollar unlocked!

[ Voor 28% gewijzigd door W00fer op 30-12-2009 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:41

Fixer

FP ProMod
Hmmm, valt toch nog iets tegen die prijs (als de prijs uiteindelijk juist blijkt te zijn). Had persoonlijk ook geen 200 dollar verwacht, wel toch wel iets minder dan die 530 dollar (aka ~370 euro) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Fixer schreef op woensdag 30 december 2009 @ 02:07:
Hmmm, valt toch nog iets tegen die prijs (als de prijs uiteindelijk juist blijkt te zijn). Had persoonlijk ook geen 200 dollar verwacht, wel toch wel iets minder dan die 530 dollar (aka ~370 euro) :p
Dat is nog cheap, reken hier de 19% btw bij en je zit aan de 450 euro. Dat is goedkoop voor een smartphone met dergelijke specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
W00fer schreef op woensdag 30 december 2009 @ 02:39:
[...]

Dat is nog cheap, reken hier de 19% btw bij en je zit aan de 450 euro. Dat is goedkoop voor een smartphone met dergelijke specs.
Als je hem tegen de werkelijke wisselkoers mag kopen wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 16-09 17:18
Ook daar gaat mijn droom... Ben de HTC hero wel zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 10:31
Als het 450 hier wordt is dat nog wel een aardige prijs eigenlijk. Zo rond of net onder de prijs van de concurrentie.
Ben bang dat je in NL toch eerder 530 (in euros dus) gaat betalen...

[ Voor 4% gewijzigd door Schmoove op 30-12-2009 03:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:41

Fixer

FP ProMod
W00fer schreef op woensdag 30 december 2009 @ 02:39:
[...]

Klopt, opzich is het ook niet duur, maar ik had gehoopt dat er toch nog enige vorm van korting zou zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Hopelijk is hij hier gewoon bij alle providers beschikbaar, dat vind ik het belangrijkste.
• There is language in the agreement of shipping outside the US
http://gizmodo.com/543667...t+mobile?skyline=true&s=x

[ Voor 50% gewijzigd door MarcoC op 30-12-2009 04:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
Aaargh.... wat een fail. Ik hoop dat die screen nep is... :p Anders is het zo'n anticlimax dat ik naar X10 ga kijken... *mompelt iets over Apple die het 200$ gerucht verspreden heeft*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:45
Flying Bobman schreef op woensdag 30 december 2009 @ 08:09:
Anders is het zo'n anticlimax dat ik naar X10 ga kijken...
Je gaat toch niet echt serieus menen dat je dacht een N1 te kunnen krijgen voor <200 Euro hè?! :/

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
neen, dit is geen 'fail' (wat een taalgebruik overigens), google heeft nooit zelf beweerd dat hij voor 200$ beschikbaar zou komen. Dat was het resultaat van overactieve fantasievolle pubers.
Overigens is het niet een geheel verkeerde inschatting geweest, hij is 179,99 icm een abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 08:51

@r!k

It is I, Leclerq

Nu is het hopen dat hij dan ook meteen in nederland te krijgen zal zijn. Bij shipping staat al "groundshipping free in the us."

Ook hoop ik dat er hier toch ook mogelijkheden komen om hem met een abo van bijv, vodafone of kpn te kopen met korting. T-mobile komt er bij mij echt niet meer in en 530 euro (want dat zal het vast wel gaan worden) los neerleggen zie ik ook niet zo zitten.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg ook lichtelijk het gevoel dat we de dollars 1:1 kunnen gaan omrekenen naar Euro's.. Dat zal dus betekenen dat het toestel 530 euro gaat kosten.. Ik had zeker niet verwacht dat het toestel ooit $200 zou gaan kosten, maar 530 euro is mij teveel voor deze hero on steroids, maar zonder Sense interface. Dan wacht ik toch liever de X10 af met mooier design, groter scherm, betere camera en custom GUI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 21:07

DarkSide

theres no place like ::1

Volgens mij worden veel toestellen in Amerika aan een provider gekoppeld. Hier is dit anders. De meeste toestellen zijn te verkrijgen bij alle providers. Welke dan weer het toestel subsidiëren.

Ik vermoed dat we hier het toestel los kunnen kopen tegen prijzen die vergelijkbaar zijn met toestellen als de Hero (bij introductie iets hoger).
En dat je straks bij de verschillende telecom providers het toestel incl abbo kunt kopen met korting.
De hoeveelheid korting hangt, net als bij de verkoop van de Hero, af van je abbo.

Google houdt zich voornamelijk nog bezig met Amerika en kan daar zelf het toestel subsidiëren. Denk niet dat ze dezelfde kant opgaan als Apple met een one provider only deal.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 13:27

icecreamfarmer

en het is

Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 09:41:
Ik krijg ook lichtelijk het gevoel dat we de dollars 1:1 kunnen gaan omrekenen naar Euro's.. Dat zal dus betekenen dat het toestel 530 euro gaat kosten.. Ik had zeker niet verwacht dat het toestel ooit $200 zou gaan kosten, maar 530 euro is mij teveel voor deze hero on steroids, maar zonder Sense interface. Dan wacht ik toch liever de X10 af met mooier design, groter scherm, betere camera en custom GUI.
mee eens

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Nouja, de prijs is wel marktconform, de Milestone kost ook zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 14:31
Ik kan het niet helpen, maar ik ben toch wat teleurgesteld. Ik besef dat 200 $ redelijk onrealistisch was, maar ik had toch eerder iets van 300 a 400 euro verwacht. Jammer dat het nog een pak meer geworden is, nu blijf ik nog een tijdje met mn Windows Mobile gsm voortsukkelen vrees ik.

Maar we zien wel wat de persconferentie nog van extra informatie oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvleeuwen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-10-2023
Ik krijg ook lichtelijk het gevoel dat we de dollars 1:1 kunnen gaan omrekenen naar Euro's.. Dat zal dus betekenen dat het toestel 530 euro gaat kosten..
Over geruchten etc gesproken; waar haal je deze wijsheid vandaan?

530 dollar is ongeveer 370 euro, stel dat er nog BTW op komt dan zit dat op maximaal 440-450 euro..
Het lijkt me sterk dat ze dan daar nog eens 80+ euro bovenop gooien...

en als die USA versie echt unlocked is, zoals Google zelf aangeeft op de screenshots, waarom zou je dan niet die van 530 dollar uit de USA laten komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

willemvleeuwen schreef op woensdag 30 december 2009 @ 12:26:
[...]
en als die USA versie echt unlocked is, zoals Google zelf aangeeft op de screenshots, waarom zou je dan niet die van 530 dollar uit de USA laten komen?
Omdat deze geen multitouch heeft. Heeft te maken met patenten van Apple in Amerika over het gebruik van de 'pinch' gesture voor het zoomen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvleeuwen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-10-2023
DarkSide schreef op woensdag 30 december 2009 @ 12:28:
[...]

Omdat deze geen multitouch heeft.
Ook dat is een 'gerucht'. Er is tevens een 'gerucht' dat je deze multitouch kunt activeren op een USA model...

[ Voor 16% gewijzigd door willemvleeuwen op 30-12-2009 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:41
Het is even afwachten op de Euro prijs, laten we hopen dat ze niet zoals Apple de boel een-op-een converteren.

Als ze namelijk de Euro €370 prijs aanhouden blijven we met verzendkosten net onder grens van de belastingvrije import van €430 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
willemvleeuwen schreef op woensdag 30 december 2009 @ 12:30:
Ook dat is een 'gerucht'. Er is tevens een 'gerucht' dat je deze multitouch kunt activeren op een USA model...
Lijkt me zeer sterk dat de Motorola Droid geen multitouch zou hebben en deze Nexus One wel ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 16:45
CLB schreef op woensdag 30 december 2009 @ 12:33:
[...]

Lijkt me zeer sterk dat de Motorola Droid geen multitouch zou hebben en deze Nexus One wel ;)
En dan alsnog, als jij dit toestel via grijze import haalt lijkt het mij echt wel met een software update te fixen.

Maarja een week geduld en we weten alles over dit toestel! :D

[ Voor 8% gewijzigd door Stfnlln op 30-12-2009 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Katseviool schreef op woensdag 30 december 2009 @ 12:31:
Het is even afwachten op de Euro prijs, laten we hopen dat ze niet zoals Apple de boel een-op-een converteren.

Als ze namelijk de Euro €370 prijs aanhouden blijven we met verzendkosten net onder grens van de belastingvrije import van €430 :)
Die import geldt alleen als je het in je koffertje meeneemt vanaf vakantie.. Voor import via post ligt de grens op iets van 160 euro 22 Euro ( :? )...

En ik verspreid geen gerucht als ik zeg dat ik het gevoel heb dat deze telefoon wel eens 1:1 vanuit dollars naar euro's verrekend kan worden? We wachten het wel af en zien of mijn gevoel klopt.. :/

Android ondersteund overigens multitouch, net zoals de capacatieve schermen, dus ook de droid.. Activatie hiervan vanwege allerlei ($ :( !#$ 8)7 ) patenten is een ander verhaal..

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2009 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:41
Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 13:18:
[...]

Die import geldt alleen als je het in je koffertje meeneemt vanaf vakantie.. Voor import via post ligt de grens op iets van 160 euro 22 Euro ( :? )...

En ik verspreid geen gerucht als ik zeg dat ik het gevoel heb dat deze telefoon wel eens 1:1 vanuit dollars naar euro's verrekend kan worden? We wachten het wel af en zien of mijn gevoel klopt.. :/

Android ondersteund overigens multitouch, net zoals de capacatieve schermen, dus ook de droid.. Activatie hiervan vanwege allerlei ($ :( !#$ 8)7 ) patenten is een ander verhaal..
Inderdaad :) Stom, had artikel even snel voor bronvermelding erbij gezocht, maar was idd te laks om even de inhoud te lezen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 13:18:
Android ondersteund overigens multitouch, net zoals de capacatieve schermen, dus ook de droid..
Activatie hiervan vanwege allerlei ($ :( !#$ 8)7 ) patenten is een ander verhaal..
Waarom zou je een Droid importeren? Ten eerste niet out of the box multitouchen ten tweede CDMA.
Jeej we zijn blij want in Duitsland, Engeland en Italie is die wel te koop als de Milestone, werkt toppie.

Er is gezegd dat de Nexus One buiten Amerika verkocht gaat worden, dus iedereen blij.
Gewoon out of the box multitouchen*, GSM versie en een leuke prijs van rond de 500 / 600 euro :)

* ga ik vanuit, net zoals het voorbeeld van de Droid / Milestone, die ook verschilt per land

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Volgens mij is het netwerk van T-mobile in de USA een GSM netwerk en geen CDMA netwerk zoals verizon heeft (dacht ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom137
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-07 14:33
Ligt het aan mij of...

$179.99 voor een toestel incl. een abonnement voor $79.99 per maand :/ is dat niet een beetje erg duur? Het is dan wel incl onbeperkt sms'en, internet en gratis bellen in het weekend en 's nachts (?), maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
DarkSide schreef op woensdag 30 december 2009 @ 14:02:
Volgens mij is het netwerk van T-mobile in de USA een GSM netwerk en geen CDMA netwerk zoals verizon heeft (dacht ik).
Ahh goede, niet aan gedacht!!
Is natuurlijk geheel persoonlijk! Ik vind het niet duur voor wat je krijgt (of ik het nodig zou hebben is een 2e)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 16:45
tomtom137 schreef op woensdag 30 december 2009 @ 14:03:
Ligt het aan mij of...

$179.99 voor een toestel incl. een abonnement voor $79.99 per maand :/ is dat niet een beetje erg duur? Het is dan wel incl onbeperkt sms'en, internet en gratis bellen in het weekend en 's nachts (?), maar toch...
abbo's in US zijn altijd al een stuk duurder geweest dan hier, dus dit zijn voor hen normale prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik heb het idee dat je in de VS sowieso minder keus hebt qua abonnementen, en dat het eigenlijk altijd duurder is dan het toestel los kopen. Zal hier waarschijnlijk wel anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom137
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-07 14:33
Met zo'n tarief zou je in Nederland inderdaad het toestel er gratis bij krijgen, dunkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
Ganymedus schreef op woensdag 30 december 2009 @ 09:32:
neen, dit is geen 'fail' (wat een taalgebruik overigens), google heeft nooit zelf beweerd dat hij voor 200$ beschikbaar zou komen. Dat was het resultaat van overactieve fantasievolle pubers.
Overigens is het niet een geheel verkeerde inschatting geweest, hij is 179,99 icm een abonnement.
We zitten hier op een forum, toch? Stel je niet zo aan over taalgebruik. Iedereen hoopte op die 200$, dus het lijkt me logisch dat sommigen hier teleurgesteld zijn... En ja, ik verwachtte meer van Google dan dit, toen Gmail gelanceerd werd was dat ook een enorme vooruitgang. Voor deze prijs is het toestel gewoon een stuk minder interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
$200,- is gewoon niet reeel voor zo'n toestel, 'ja dat komt wel terug met advertenties, aankopen in de Market'
Ten eerste klikt nagenoeg niemand op die advertenties en alle software in de Market is ook via minder legale wegen te krijgen. Dat mensen werkelijk gedacht hebben een toestel te kunnen vergaren voor $200,- my bad..
We leven in een tijd waarin alles zo goedkoop mogelijk moet zijn, maar een high-end toestel voor zo'n prijs.. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

RoD schreef op woensdag 30 december 2009 @ 14:06:
Ik heb het idee dat je in de VS sowieso minder keus hebt qua abonnementen, en dat het eigenlijk altijd duurder is dan het toestel los kopen. Zal hier waarschijnlijk wel anders zijn.
De telecommarkt in de VS is heel monopolistisch. Je hebt eigenlijk alleen Verizon en AT&T. De rest doet eigenlijk niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Nouja, Google verdient wel echt wat met die advertenties. Dus een relatief goedkope prijs had er wel ingezeten. Google wil immers ook marktaandeel. Maarja, die 200 Dollar is/was wel echt twijfelachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Laatst online: 14-09 21:03
Brons schreef op woensdag 30 december 2009 @ 14:25:
[...]

De telecommarkt in de VS is heel monopolistisch. Je hebt eigenlijk alleen Verizon en AT&T. De rest doet eigenlijk niet mee.
Je bedoelt natuurlijk oligopolie. Jouw amerikaans telecom voorbeeld is toevallig ook het eerste voorbeeld op de engelse wikipedia pagina van de oligopolie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Zelfde verhaal als met de iPhone, wat nagenoeg vanaf het begin eigenlijk precies hetzelfde was..
Toch doet het iedereen twijfelen, zelfs de personen die er nooit in geloven (mij deed het ook twijfelen)
Maar dan nog durven klagen dat Google badass is omdat het toestel geen $200,- kost, dat gaat me te ver..

Wat betreffende het toestel zelf, ik vraag me echt af of die trackball geen RSI-veroorzaker is..
Dat ding zit zo onwijs laag in het toestel gefrot, dat het me niet erg plezant lijkt om te bedienen met de duim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

CLB schreef op woensdag 30 december 2009 @ 14:31:

Wat betreffende het toestel zelf, ik vraag me echt af of die trackball geen RSI-veroorzaker is..
Dat ding zit zo onwijs laag in het toestel gefrot, dat het me niet erg plezant lijkt om te bedienen met de duim.
Deze ligt bij HTC modellen zowat altijd laag. Idd niet een ideale positie. Beter zou zijn deze in het midden van het toestel te plaatsen. Maar dat levert weer andere problemen op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
DarkSide schreef op woensdag 30 december 2009 @ 15:09:
[...]

Deze ligt bij HTC modellen zowat altijd laag. Idd niet een ideale positie. Beter zou zijn deze in het midden van het toestel te plaatsen. Maar dat levert weer andere problemen op :)
Nou ja, altijd beter dan die trackpad van de Milestone/Droid IMHO. En ik moet erbij zeggen, met m'n Hero heb ik er geen last van dat de trackbal erg laag zit, die is best te gebruiken met m'n duim zonder daarvan RSI op te lopen.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:29

-d-

Brons schreef op woensdag 30 december 2009 @ 14:25:
[...]

En Sprint/Nextel en T-Mobile ... kleiner dan Verizon en AT&T, maar nog steeds een aardig groot marktaandeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
u_nix_we_all schreef op woensdag 30 december 2009 @ 15:14:
Nou ja, altijd beter dan die trackpad van de Milestone/Droid IMHO.
Ja want die is slecht 8)7 Onderbouw je mening dan, heb je 'm gebruikt, denk je dat..
Tevens is het niet eens 'n trackpad :+

[ Voor 7% gewijzigd door CLB op 30-12-2009 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

-d- schreef op woensdag 30 december 2009 @ 15:22:
[...]

En Sprint/Nextel en T-Mobile ... kleiner dan Verizon en AT&T, maar nog steeds een aardig groot marktaandeel.
Je hebt Verizon en AT&T die ruim meer dan de helft van de markt in handen hebben. Dan komt Sprint, T-mobile, Cincinnati Bell's, etc die allemaal kleine gedeeltes van de markt in handen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
CLB schreef op woensdag 30 december 2009 @ 15:38:
[...]

Ja want die is slecht 8)7 Onderbouw je mening dan, heb je 'm gebruikt, denk je dat..
Tevens is het niet eens 'n trackpad :+
Ja, ik heb (weliswaar even kort) de droid even in handen gehad, en waar ik bij mijn hero de trackball best vaak gebruik om door menu's te scrollen e.d. is dat met de motorola niet het geval omdat het de moeite niet loont om het keyboard gedeelte uit te schuiven. (Wat me met één hand meer RSI oplevert dan gebruik van de trackball op een HTC phone). De eigenaar van de telefoon zegt ook dat hij het ding (de trackpad, of hoe het dan ook heet) amper gebruikt. En dan hadden ze de ruimte beter kunnen benutten om het toetsenbordje nog wat grotere toetsen te geven.

Begrijp me goed, ik wil de droid niet afkraken, het is een geweldig toestel, in veel opzichten kan mijn Hero er niet aan tippen, maar de keuze voor dat D-pad* is wat mij betreft niet zo geslaagd.

offtopic:
*: Ja, ik heb het even opgezocht ;)

[ Voor 3% gewijzigd door u_nix_we_all op 30-12-2009 16:20 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Nog even een kleine note: Als je de D-pad weg had gelaten, had je iets meer ruimte in de lengte...
Daarmee heb je de optie om je toetsjes iets uit elkaar te laten, maar grotere toetsen: 'nee' alleen bredere..

Tevens is het natuurlijk zeer persoonlijk of die wordt gebruikt of niet, ikzelf gebruik 'm vrij vaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:29

-d-

Brons schreef op woensdag 30 december 2009 @ 16:13:
[...]

Je hebt Verizon en AT&T die ruim meer dan de helft van de markt in handen hebben. Dan komt Sprint, T-mobile, Cincinnati Bell's, etc die allemaal kleine gedeeltes van de markt in handen hebben.
Cincinnati Bell is een kleine regionale operator, Sprint/Nextel (kleine 50 miljoen klanten) en T-Mobile (35 miljoen klanten) landelijke. En die hebben een groot genoeg aandeel om serieuze spelers te kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
En nu gaan we weer verder discussiëren over de Nexus 1? :P
Allemaal zeer interessant, maar daar zijn andere topics voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Laatst online: 16-09 20:33

Greebs

inert

Alle Amerikanen klagen dat de N1 alleen op T-Mobile aldaar 3G zal hebben. Nu heb ik wat dingen nagezocht omdat ik als dit ding naar NL komt wel wil dat hij vrolijk op onze 3G netwerken werkt. Op de welbekende specificatie plaatjes (http://www.engadget.com/2...d-invite-only-retail-sal/) is te lezen UMTS Band 1/4/8 (2100/AWS/900). Dat zou prima zijn aangezien in Europa vrijwel alle 3G op de 2100 frequentie loopt, maar nu loopt T-Mobile's 3G in de VS over de 1700 frequentie en die staat geeneens in dat rijtje (hoewel ik geen idee heb waar de AWS voor staat). Heeft iemand enig idee hoe dit nu in elkaar steekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
schijnbaar zijn ze al erg ver met het 'rooten'. Bron: redmondpie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Ik geloof daar niet zoveel van, Google weet precies welke device ID's er verstrekt zijn. Een medewerker zou zijn baan op het spel zetten door te rooten (ook al is dat te makkelijk te doen). Dat is namelijk het verbreken van de (tijdelijke) EULA + het faciliteren van illegale mogelijkheden aan eindgebruikers.
Tenzij Google gezegd heeft doe met het ding wat je wilt, maar dat kan ik me niet voorstellen, daar zijn ze te duur voor. Zelfs developer devices.

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://content.modaco.net/imagewell/rootednexusone.jpg
http://android.modaco.com...ot-rooting-the-nexus-one/

[ Voor 135% gewijzigd door Maverick op 31-12-2009 00:20 ]

PSN: DutchTrickle PVoutput

• bachhimself
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 09:26

• Squixx
bachhimself schreef op donderdag 31 december 2009 @ 02:08:
[...]

dat is sneller als bij de milestone........
valt imo ook wel mee, ik bedoel t is ong een maand? dat 'iemand' um heeft?

bij de milestone was t volgens mij ook sowiets...

android since G1.

• RoD
  • Niet online

RoD

Nieuwe video's
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=CCEMk9USRtk]
Die achtergronden :9

Een 3D-benchmarkvideo.

Verwijderd

26.7FPS??? Hoe kan dat nou? Zoveel haalt mijn Hero ook... Volgens mij is dit niet zo'n representieve benchmark.. Verder loopt alles wel erg soepel moe'k zeggen.

• Lacertus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-03-2022
De resolutie van het scherm is wel twee keer zo groot...

• DarkSide

DarkSide

Jammer die eerste video is alweer verwijderd. was wel benieuwd.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:45
Lacertus schreef op donderdag 31 december 2009 @ 09:52:
De resolutie van het scherm is wel twee keer zo groot...
Hmmm, eigenlijk zelfs vijf maal of zo hè ;)

Nickname does not reflect reality

• CLB
  • Niet online
coredalae schreef op donderdag 31 december 2009 @ 02:27:
bij de milestone was t volgens mij ook sowiets...
Dat was de Droid, oftewel de Amerikaanse versie.

• RoD
  • Niet online

RoD

Nog een poging.

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 14:31
Ziet er vlotjes uit en heerlijke achtergronden ook.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen om het toestel zelf te bespreken. Voor aankoopmogelijkheden, leveringen, etc kun je terecht in [ABO] Google Nexus One - Aankoop- en leveringsvragen.